Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Zo voelt m'n collectie RISE momenteel een beetje... Het leek mij een hoopvol project, maar blijkbaar heeft Bittrex besloten ze te delisten en dat doet de prijs geen goed.DAMAGE schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 20:02:
[...]
Ik hoor ook vaak: Of hij raakt X-aantal sats en dan is het gebeurd met de munt. Ook zo mooi.
Oh well, nu verkopen heeft geen zin met 75% verlies. Dus dan maar vasthouden en zien waar het naartoe gaat. Het project is niet dood, dat scheelt
Verwijderd
Yep..RISE has fallen...ksborg schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:01:
[...]
Zo voelt m'n collectie RISE momenteel een beetje... Het leek mij een hoopvol project, maar blijkbaar heeft Bittrex besloten ze te delisten en dat doet de prijs geen goed.
Nu speel ik dus op binance en kucoin en heb inmiddels dikke verlies. Hier heb ik nog wat vragen over hoe jullie het doen:
-bij een grote dip alles holden of naar USDT? Dat laatste maakt iedereen hier je bang omdat het een grote scam zou zijn. Onderbouwingen kan ik me zeker in vinden.
-Of ga je met zo’n dip naar fiat? Zo ja, via waar? Na 400 euro verlies besloot ik om 330 euro maar naar fiat te zetten via BTC-direct. Totdat ik zag dat zij er maar 300 voor gaven. Die 10% extra verlies wilde ik ook niet en besloot nog maar te HODLen, achteraf juist omdat het net voor het eind van de dip was gisteren.
Ironisch genoeg is dat gebeurd sinds ik heb besloten in te stappen... RISE was altijd een grote daler terwijl de rest minder hard daalde. Nu is het m'n enige daler na de dip van gisteren. En flink ook. Maar daarom: altijd verdelen. Gelukkig heb ik ook Lisk
Ik bedoel dit op de goede manier, dus lees het even met de beste gedachten...henk jansen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:05:
Als newbie hier ben ik een maand terug ingestapt en heb zo’n beetje alles meegelezen in beide draadjes hier. Ik heb uitgevonden dat ik geen fiat in BTC moet stoppen en dan overmaken naar een Exchange (eerste leergeld).
Nu speel ik dus op binance en kucoin en heb inmiddels dikke verlies. Hier heb ik nog wat vragen over hoe jullie het doen:
-bij een grote dip alles holden of naar USDT? Dat laatste maakt iedereen hier je bang omdat het een grote scam zou zijn. Onderbouwingen kan ik me zeker in vinden.
-Of ga je met zo’n dip naar fiat? Zo ja, via waar? Na 400 euro verlies besloot ik om 330 euro maar naar fiat te zetten via BTC-direct. Totdat ik zag dat zij er maar 300 voor gaven. Die 10% extra verlies wilde ik ook niet en besloot nog maar te HODLen, achteraf juist omdat het net voor het eind van de dip was gisteren.
Stoppen met crypto! Als hodl'en een vraag is , je sprongen gaat maken bij dipjes en het gevoel leeft van zaken veilig stellen dan moet je er hard van wegrennen. Zonder rust en vrede van verlies op voorhand wordt het crypto spelletje een ding dat in je hoofd gaat zitten, en dat wil je niet.
Ik vraag mij altijd af: Bij wat voor valuation besluit een exchange om een coin te delisten eigenlijk? Kun je dat uberhaupt aan zien komen?ksborg schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:01:
[...]
Zo voelt m'n collectie RISE momenteel een beetje... Het leek mij een hoopvol project, maar blijkbaar heeft Bittrex besloten ze te delisten en dat doet de prijs geen goed.
Oh well, nu verkopen heeft geen zin met 75% verlies. Dus dan maar vasthouden en zien waar het naartoe gaat. Het project is niet dood, dat scheelt
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Gewoon blijven zitten en niet uitstappen.henk jansen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:05:
Als newbie hier ben ik een maand terug ingestapt en heb zo’n beetje alles meegelezen in beide draadjes hier. Ik heb uitgevonden dat ik geen fiat in BTC moet stoppen en dan overmaken naar een Exchange (eerste leergeld).
Door uit te stappen maak je altijd verlies.
Na een dip volgt weer een piek, de kans dat je verkies kleiner wordt of dat je winst maakt wordt dan groter.
Panic sells zien je vaker bij een flinke dip maar het is niet nodig.
Brokers hebben ongunstige aankoop en verkoopprijzen. Daar verlies je dus twee keer.
Bij de aankoop èn bij de verkoop.
Blijkbaar heeft RISE niet voldaan aan bepaalde voorwaarden die Bittrex eist... Da's natuurlijk ook niet zo handig. Exacte informatie ontbreekt volgens mij nog.DAMAGE schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:09:
[...]
Ik vraag mij altijd af: Bij wat voor valuation besluit een exchange om een coin te delisten eigenlijk? Kun je dat uberhaupt aan zien komen?
De waarde is 24 cent nu dus ik denk niet dat dat het probleem is.
Ik heb gewoon alles lekker vastgehouden en vertrouwen gehad dat het nog wel goed kwam. Sterker, ik heb bij iedere dip zelfs bijgekocht omdat ik het als kans zag. Maar toen het ineens heel hard bleef gaan vroeg ik me dus af wat jullie dan allemaal doen? Veilig even uitstappen en weer instappen aan het eind van de dip? Ik was een beetje bang dat ik de kneus was die bleef HODLen in dit topic..Turbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:08:
[...]
Ik bedoel dit op de goede manier, dus lees het even met de beste gedachten...
Stoppen met crypto! Als hodl'en een vraag is , je sprongen gaat maken bij dipjes en het gevoel leeft van zaken veilig stellen dan moet je er hard van wegrennen. Zonder rust en vrede van verlies op voorhand wordt het crypto spelletje een ding dat in je hoofd gaat zitten, en dat wil je niet.
Als je tijdelijk naar euro's wilt, kun je dat prima op Kraken doen.henk jansen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:05:
RaptorXS schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 20:44:
Deze jongedame legt redelijk uit wat er mis is met de Ripple:
https://www.iex.nl/crypto...arheid-achter-Ripple.aspx
Dat is zeker van toepassing op deze bagger.Bezint eer ge begint.
[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 03-02-2018 21:14 ]
Welke munten had je gekocht?henk jansen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:05:
Kraken kon ik destijds niet op, misschien alsnog maar doen? Kost parkeren in euro’s hetzelfde als een gewone handel fee of veel meer?Viep schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:12:
[...]
Als je tijdelijk naar euro's wilt, kun je dat prima op Kraken doen.
Niks "kneus" aan .. de juiste manier, vasthouden die boel en doorduwen, komt vanzelf een moment dat het wel in je voordeel uitpakt. Zoals hierboven al genoemd, van ruilen en uitstappen wordt de ellende alleen maar groter...uitzonderingen daargelaten.henk jansen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:12:
[...]
Ik heb gewoon alles lekker vastgehouden en vertrouwen gehad dat het nog wel goed kwam. Sterker, ik heb bij iedere dip zelfs bijgekocht omdat ik het als kans zag. Maar toen het ineens heel hard bleef gaan vroeg ik me dus af wat jullie dan allemaal doen? Veilig even uitstappen en weer instappen aan het eind van de dip? Ik was een beetje bang dat ik de kneus was die bleef HODLen in dit topic..
Destijds verdeeld over LTC, ETH, VEN. Toen ik bijkocht nog wat op XRP en NEO, later ook nog wat op WTC.. wel een beetje spreiden en niet op BTC, waar ik niet in geloof persoonlijk.
Hetzelfde. Je handelspaar is feitelijk coin/Euro.henk jansen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:15:
[...]
Kraken kon ik destijds niet op, misschien alsnog maar doen? Kost parkeren in euro’s hetzelfde als een gewone handel fee of veel meer?
Thanks, dat dacht ik dus ook. Desnoods komt het verlies over een jaar pas goed. Ik heb het speelgeld niet direct nodig dus laat maar lekker staan. Maar snap je mijn twijfel als het maar blijft gaan en ik de verhalen hoor van ‘ik ben sochtends uitgestapt en op het diepste punt er weer in gesprongen’?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:15:
[...]
Niks "kneus" aan .. de juiste manier, vasthouden die boel en doorduwen, komt vanzelf een moment dat het wel in je voordeel uitpakt. Zoals hierboven al genoemd, van ruilen en uitstappen wordt de ellende alleen maar groter...uitzonderingen daargelaten.
Ja, dat begrijp ik (totaal niet)henk jansen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:19:
[...]
Thanks, dat dacht ik dus ook. Desnoods komt het verlies over een jaar pas goed. Ik heb het speelgeld niet direct nodig dus laat maar lekker staan. Maar snap je mijn twijfel als het maar blijft gaan en ik de verhalen hoor van ‘ik ben sochtends uitgestapt en op het diepste punt er weer in gesprongen’?
Gewoon je eigen kop volgen, een gezond verstand, en veel vertrouwen hebben in het bootje waar je op ingestapt bent. Dat je met lege handen terug aan wal keert is altijd mogelijk ...dan heb je gewoon pech.
Ik laat me weinig tot niet beïnvloedden in ieder geval ....wat een ander doet, dat is aan hem.
In een daling uitstappen heeft weinig zin, vaak is het punt waarop je denkt 'ik ga nu echt uitstappen' ook het punt waar de koers vrij snel naar terug veert. Uitstappen moet je doen op een piek of in ieder geval op het moment dat de daling begint, maar dat is moeilijk te timen (probeer dus ook niet het onderste uit de kan te halen want je gaat nat). Het is slim om gewoon altijd wat fiat achter de hand te hebben (bijv. op Kraken laten staan) om in een dip bij te kopen, en dus ook wat uit te cashen als je voelt dat de boel overgewaardeerd is.henk jansen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:19:
[...]
Thanks, dat dacht ik dus ook. Desnoods komt het verlies over een jaar pas goed. Ik heb het speelgeld niet direct nodig dus laat maar lekker staan. Maar snap je mijn twijfel als het maar blijft gaan en ik de verhalen hoor van ‘ik ben sochtends uitgestapt en op het diepste punt er weer in gesprongen’?
Uitbetalen zou ik ook altijd via Kraken doen en niet rechtstreeks bij een broker (Bitonic, LiteBit etc). Beter ook geen BTC van Binance of een andere exchange naar Kraken heen en weer sturen, maar doe dat met LTC of een andere coin die wat goedkoper zijn in transactie kosten. Wil je geld overmaken van en naar je bankrekening, dan zul je je ook moeten verifieren wat een dag ofzo kan duren. Die zaken wil je allemaal geregeld hebben voordat je een dip verwacht.
Ik ben blij dat de koers ruim €1.000 hoger staat dan waarvoor ik gisteren heb gekocht. Dat leverde al een winst op van €750. Als de koers terug valt is dat inderdaad een mooi moment om meer bij te kopen.niezel schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:25:
De Bitcoin volumes zien er best laag uit momenteel. Benieuwd of hij terug gaat vallen. Indien ja: lekker bijkopen
[ Voor 14% gewijzigd door Ypuh op 03-02-2018 21:29 ]
Even mijn 2 centjes...henk jansen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:19:
[...]
Net als jou zit ik nog maar net in de crypto, en net als jou voelde ik me soms wel dom dat ik mijn muntjes maar bleef vasthouden terwijl er hier veel mensen schreeuwden dat dat dom is.
Maar ik ken mezelf: ik ben geen daytrader en hoewel ik me probeer in te lezen in de grafiekjes en technische analyses snap ik er momenteel 50% van. Daarnaast heb ik een fulltime job en een sociaal leven waardoor ik niet 24/7 kan zitten meevolgen. Dus ik heb mijn muntjes vastgehouden en wat bijgekocht rond de dip. No stress, gewoon wachten.
Had ik (veel) kunnen winnen door op het juiste moment te verkopen/terugkopen? Ja. Had ik (veel) kunnen verliezen door hetzelfde te doen op het verkeerde moment? Ja.
Uiteindelijk moet je doen waar jij je goed bij voelt. Voor een beginner vind ik hold niet slecht (zeker niet verkopen uit paniek) en later, als je wat ervaring hebt, kan je proberen de markt een beetje te timen.
Ach , de LTC steeg maar 28 procent (nu) en op Wallstreet hangen de kopjes omlaag, -2,5 procent gister.Ypuh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:29:
Ik verwacht nog wel een terugval. Ondanks dat er hier en daar wat leuke stijgingen van alts waren, was vandaag gewoon een saaie stabiele dag. Heb nog niet het gevoel dat het lek boven is.
Het is allemaal relatief.
Hadden ze hun bonus maar in LTC moeten omzetten .... toen hingen onze kopjes ...KARMA!RaptorXS schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:32:
[...]
Ach , de LTC steeg maar 28 procent (nu) en op Wallstreet hangen de kopjes omlaag, -2,5 procent gister.
Op basis van wat zeg je dat? Ik vind het eeuwige 'holden' zelf redelijk overschat. Als jij het aannemelijker vindt dat dat de koers gaat dalen dan dat hij nog verder omhoog gaat, zie ik niet in wat er verkeerd aan is om tijdelijk uit te stappen (of short gaan, maar daar doe ik zelf niet aan).Turbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:26:
[...]
Ja, dat begrijp ik (totaal niet)... ik lees de verhalen echter ook, én dan denk ik wel aan o.a. het woord "kneus" .. althans, dan heb je je in een spel gemengd dat niet voor jou weggelegd is of je bent er veel te naïef ingestapt.
Ten opzichte van 48u geleden is hij 10% gestegen, dus het is allemaal relatief inderdaad.RaptorXS schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:32:
[...]
Ach , de LTC steeg maar 28 procent (nu) en op Wallstreet hangen de kopjes omlaag, -2,5 procent gister.
Dus toch maar even een kraken account maken en klein bedrag heen terug naar m’n bank zodat dat vast geregeld is. Kraken rekent dus geen grote fee naar de bankrekening toe?Ypuh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:27:
[...]
In een daling uitstappen heeft weinig zin, vaak is het punt waarop je denkt 'ik ga nu echt uitstappen' ook het punt waar de koers vrij snel naar terug veert. Uitstappen moet je doen op een piek of in ieder geval op het moment dat de daling begint, maar dat is moeilijk te timen (probeer dus ook niet het onderste uit de kan te halen want je gaat nat). Het is slim om gewoon altijd wat fiat achter de hand te hebben (bijv. op Kraken laten staan) om in een dip bij te kopen, en dus ook wat uit te cashen als je voelt dat de boel overgewaardeerd is.
Uitbetalen zou ik ook altijd via Kraken doen en niet rechtstreeks bij een broker (Bitonic, LiteBit etc). Beter ook geen BTC van Binance of een andere exchange naar Kraken heen en weer sturen, maar doe dat met LTC of een andere coin die wat goedkoper zijn in transactie kosten. Wil je geld overmaken van en naar je bankrekening, dan zul je je ook moeten verifieren wat een dag ofzo kan duren. Die zaken wil je allemaal geregeld hebben voordat je een dip verwacht.
Overmaken niet via BTC heb ik nu geleerd ja
Ik snap de vraag niet ....Bmfd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:38:
[...]
Als jij het aannemelijker vindt dat dat de koers gaat dalen dan dat hij nog verder omhoog gaat, zie ik niet in wat er verkeerd aan is om tijdelijk uit te stappen (of short gaan).
--- edit ---
Ik geef de vraag door aan @FaceDown Fothermucker ... die begreep hem kennelijk wel.
[ Voor 15% gewijzigd door Turbo-Puppy op 03-02-2018 21:47 ]
Dat is het 'm nou net.. de meesten kunnen de index hiermee niet verslaan en zijn dus beter af met hold. Als je uitstapt als je denkt dat de koers daalt, maar hij schiet omhoog, dan loop je dus winst mis.Bmfd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:38:
[...]
Op basis van wat zeg je dat? Ik vind het eeuwige 'holden' zelf redelijk overschat. Als jij het aannemelijker vindt dat dat de koers gaat dalen dan dat hij nog verder omhoog gaat, zie ik niet in wat er verkeerd aan is om tijdelijk uit te stappen (of short gaan, maar daar doe ik zelf niet aan).
Groetjes, FaceDown.
Zelfde verhaal hier. Denk dat btc onder 9000 en zelfs 8000 gaatYpuh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:29:
Ik verwacht nog wel een terugval. Ondanks dat er hier en daar wat leuke stijgingen van alts waren, was vandaag gewoon een saaie stabiele dag. Heb nog niet het gevoel dat het lek boven is.
Van Kraken naar je bank, geen idee. Zal vast niet de hoofdprijs zijn. Heb zelf niet de intentie om het voorlopig uit te laten betalen, dan parkeer ik het liever gewoon een paar dagen/weken bij Kraken totdat ik er weer vertrouwen in heb.henk jansen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:44:
[...]
Dus toch maar even een kraken account maken en klein bedrag heen terug naar m’n bank zodat dat vast geregeld is. Kraken rekent dus geen grote fee naar de bankrekening toe?
Overmaken niet via BTC heb ik nu geleerd ja
@henk jansen zegt
Daarop reageer jij metMaar snap je mijn twijfel als het maar blijft gaan en ik de verhalen hoor van ‘ik ben sochtends uitgestapt en op het diepste punt er weer in gesprongen’?
Waarom vind je dat? Gisteren waren hier mensen die in paniek verkochten en hun verlies namen, om vervolgens weer terug in te stappen toen de stijging was ingezet. Dat vind ik wel naïef, maar ik zie zelf niet in waarom het naïef is om vroegtijdig te anticiperen als je een daling verwacht. Of bedoelde je het anders?ik lees de verhalen echter ook, én dan denk ik wel aan o.a. het woord "kneus" .. althans, dan heb je je in een spel gemengd dat niet voor jou weggelegd is of je bent er veel te naïef ingestapt.
Die partner boeit (mij) helemaal niet zoveel. Het gaat om de product release en die is interessant. Litecoin hoort met Litepay op zn minst in de top 3 qua market cap imho.RaptorXS schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 20:32:
Toch blijf ik erbij, dat Litepay/Visa verhaal klopt niet en gaat Litepay in zee met Bitgo.
Wie het beter weet, met een recente link, laat hier even weten svp.
Maargoed de whales zullen dat wel niet met me eens zijn
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dus je zit 100% in fiat nu?niezel schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:47:
[...]
Zelfde verhaal hier. Denk dat btc onder 9000 en zelfs 8000 gaat
Groetjes, FaceDown.
Het risico dat de koers omhoog gaat nadat je bent uitgestapt hoort er naar mijn mening bij. Als je het wilt doen, moet je veel vertrouwen hebben in je keuze (maar dat geldt eigenlijk voor alles in crypto).FaceDown schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:44:
[...]
Dat is het 'm nou net.. de meesten kunnen de index hiermee niet verslaan en zijn dus beter af met hold. Als je uitstapt als je denkt dat de koers daalt, maar hij schiet omhoog, dan loop je dus winst mis.
Zo ben ik de 26ste uitgestapt nadat de futures afliepen en de bounce heel minimaal was en er overall een laag volume in de markt was, waardoor ik een daling verwachtte. De koers stond op 11.100$ toen ik verkocht en 1 of 2 dagen later stond die boven de 12.000$. Als je dan in paniek raakt en terugkoopt omdat je gaat twijfelen, dan loopt het vaak slecht af ja. Nu ben ik bij mijn initiële keuze gebleven en is de koers inderdaad gezakt. Ik zie zelf niet in wat daar mis mee is.
Ja het is inderdaad een groot risico om te verkopen en te kopen, dat heb ik zelf weer ondervonden.
Ik dacht dat ik het deze keer goed zou doen. Het zag er ook heel goed uit totdat ik het na het bereiken van de bodem te vroeg had verkocht. Had niet verwacht dat het met een uur zou herstellen. Uiteindelijk dus dik verlies in plaats van dikke winst....
En ik heb later nog wel een herkansing gekregen maar helaas weer gefaald, omdat ik te graag mijn winst % wilde terugpakken...
Echt kansloos voel ik mij nu... als ik nu niet meer inkoop zit ik met 40% verlies ipv 60% winst... oepsie
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Aah, duidelijk.
Die opmerking was niet het antwoord op die zin .. ik bedoelde ermee dat ergens op inzetten en bij het minste of geringste weer vluchten naar fiat niet de manier is ...
nou kent dit 2 mogelijkheden, 1 daarvan noem je al... dat is een keuze.
De andere optie is uit angst en hebberigheid bij iedere terugval maar teruggrijpen op fiat..in dat geval ben je naar mijn mening ergens aan begonnen wat je niet aankunt. (zoals vrij recent nog de bijna legendarische post van fastforward ... of lookingforward..)
Bittrex vond het niet leuk dat RISE een airdrop/snapshot ging houden van hun INTERLET ICO. Deze snapshot was bedoelt voor de RISE houders. Dit is fout in de ogen van Bittrex (US exchange). Het was geen probleem als INTERLET team de airdrop ging houden onder de RISE houders.ksborg schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:12:
[...]
Blijkbaar heeft RISE niet voldaan aan bepaalde voorwaarden die Bittrex eist... Da's natuurlijk ook niet zo handig. Exacte informatie ontbreekt volgens mij nog.
De waarde is 24 cent nu dus ik denk niet dat dat het probleem is.
https://twitter.com/CryptoPioneer/status/959675387595849728
Ach, tegenwoordig moet je ook niet bij Bittrex zijn, maar liever bij Binance vanwege o.a. de goedkoper fee.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ah zo, dan snap ik het en dan ben ik het met je eens. Excuses. Gisteren waren daar ook een aantal gevallen van en daar verbaas ik me dan toch wel over. Als je echt in de stress begint te raken vanwege crypto, dan is dat naar mijn mening een duidelijk signaal dat je je er niet meer mee bezig moet houden, want dat is het absoluut niet waard. Maarja, iedereen zijn eigen keuze.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:01:
[...]
Aah, duidelijk.
Die opmerking was niet het antwoord op die zin .. ik bedoelde ermee dat ergens op inzetten en bij het minste of geringste weer vluchten naar fiat niet de manier is ...
nou kent dit 2 mogelijkheden, 1 daarvan noem je al... dat is een keuze.
De andere optie is uit angst en hebberigheid bij iedere terugval maar teruggrijpen op fiat..in dat geval ben je naar mijn mening ergens aan begonnen wat je niet aankunt. (zoals vrij recent nog de bijna legendarische post van fastforward ... of lookingforward..)
hopelijk weloutlandos schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:09:
Gaat Azië er weer met ons geld vandoor?
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Ik denk dat Bittrex vindt dat het anders te makkelijk is voor het Rise-team om op die manier de prijs te beïnvloeden, wat ik ergens wel kan begrijpen.Zhou schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:03:
[...]
Bittrex vond het niet leuk dat RISE een airdrop/snapshot ging houden van hun INTERLET ICO. Deze snapshot was bedoelt voor de RISE houders. Dit is fout in de ogen van Bittrex (US exchange). Het was geen probleem als INTERLET team de airdrop ging houden onder de RISE houders.![]()
https://twitter.com/CryptoPioneer/status/959675387595849728
Ach, tegenwoordig moet je ook niet bij Bittrex zijn, maar liever bij Binance vanwege o.a. de goedkoper fee.
Overigens zou ik Bittrex niet te snel afschrijven. De CEO van Bittrex heeft bevestigd dat USD-pairings daar binnenkort worden geïntroduceerd, wat ik zelf veel liever zie dan USDT zoals bij Binance het geval is.
Ardor is niets hersteld. Iemand een verklaring? Ding heeft zoveel verloren. Klein pumpje kan toch wel net als alle andere coins.
Alle munten zijn laag nu
Laat je niet beïnvloeden door de muntprijs, het gaat om market cap.
Hoe is het daarmee dan?Richh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:16:
[...]
Alle munten zijn laag nu![]()
Laat je niet beïnvloeden door de muntprijs, het gaat om market cap.
Waarmee?
Zeker.RaptorXS schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:32:
[...]
Uit de berichtgeving blijkt wel dat de daling op Wallstreet volledig overdreven is en gebaseerd is op vermoedens en niet door feiten onderbouwd kan worden.
Die zogenaamde slimme financiële analisten geven af op de cryptomarkt omdat dit volgens hun aan elkaar hangt van onbevestigde berichten en FUD.
Die analisten zijn geen haar beter en maken zich schuldig aan precies dat wat ze anderen verwijten.
Daar word ik pas boos van.
Dat gebeurd het grootste deel van de mensen wel hoor. Je hoort voornamelijk succesverhalen zodat het lijkt alsof iedereen het goed doet behalve jij. En dan is een aanzienlijk deel van die succesverhalen ws nog aangedikt of zelfs glashard gelogen. En dan nog het deel wat echt de verliezen vergeet en alleen de winst onthoud en serieus echt denkt dat het best goed gaat.iNSANiTi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:00:
@Turbo-Puppy
Ja het is inderdaad een groot risico om te verkopen en te kopen, dat heb ik zelf weer ondervonden.
Ik dacht dat ik het deze keer goed zou doen. Het zag er ook heel goed uit totdat ik het na het bereiken van de bodem te vroeg had verkocht. Had niet verwacht dat het met een uur zou herstellen. Uiteindelijk dus dik verlies in plaats van dikke winst....
En ik heb later nog wel een herkansing gekregen maar helaas weer gefaald, omdat ik te graag mijn winst % wilde terugpakken...
Echt kansloos voel ik mij nu... als ik nu niet meer inkoop zit ik met 40% verlies ipv 60% winst... oepsie
Ik ben er so far redelijk slecht in behalve met xrp, die heeft tot de laatste dip alles in het groen gehouden voor mij, maar moet ook geld bij op dit moment.
Maakt het uit nee. Ik heb 500€ in xrp gestoken @.90 en dat laat ik desnoods 5 jaar staan. Doe ik niks mee.
En daarna nog voor 250€ aan Casino geld erin gegooid om er doorheen te draaien. Da's best grappig om een beetje heen en weer te schuiven en het weerhoudt me om de xrp aan te spreken.
En probeer nu zo af en toe wat winst ook daadwerkelijk te cashen. Maar dan moet ik die eerst maken.
1 tip: tijd is je vriend, uiteindelijk zal je winst maken of iig quitte spelen. Dus zolang je niet in blinde paniek alles verkoopt iedere keer is er niks aan de hand. Als je geschoren wordt moet je stil blijven zitten.
En fiat achter de hand houden. Ik heb nxt gekocht op .40, toen kwam de dip en heb ik rond 20 nog een keer dezelfde hoeveelheid bijgekocht, wat dus betekent dat ik nu nog "maar" naar .30 hoef om quitte te spelen. En als hij naar .10 was gegaan had ik nog een keer verdubbeld.
Damn dat waren 2 tips..
[ Voor 13% gewijzigd door Flagg op 03-02-2018 22:25 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Aangezien je zeer long gaat op rpx. Wat voor prijs verwachtingen heb jij voor die munt?Flagg schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:19:
[...]
Dat gebeurd het grootste deel van de mensen wel hoor. Je hoort voornamelijk succesverhalen zodat het lijkt alsof iedereen het goed doet behalve jij. En dan is een aanzienlijk deel van die succesverhalen ws nog aangedikt of zelfs glashard gelogen. En dan nog het deel wat echt de verliezen vergeet en alleen de winst onthoud en serieus echt denkt dat het best goed gaat.
Ik ben er so far redelijk slecht in behalve met xrp, die heeft tot de laatste dip alles in het groen gehouden voor mij, maar moet ook geld bij op dit moment.
Maakt het uit nee. Ik heb 500€ in xrp gestoken @.90 en dat laat ik desnoods 5 jaar staan. Doe ik niks mee.
En daarna nog voor 250€ aan Casino geld erin gegooid om er doorheen te draaien. Da's best grappig om een beetje heen en weer te schuiven en het weerhoudt me om de xrp aan te spreken.![]()
En probeer nu zo af en toe wat winst ook daadwerkelijk te cashen. Maar dan moet ik die eerst maken.
Geen idee en don't care. De ene zegt dat ie nooit hoger kan dan 5$ want marketcap en de ander roept dat als xrp daadwerkelijk gebruikt gaat worden hij op minimaal 250$ moet staan om de transacties te dekken. Het is allebei gokken. Marketcap zegt mij niet zo gek veel aangezien de marketcap van Crypto op dit moment zakgeld is als je het vergelijkt met de financiële wereld voor volwassenen. Als die sector serieus in Crypto zou stappen weet je volgens mij niet wat je meemaakt. Marketcap van de V.O.C was 1,5 triljard destijds.Sanalologo schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:23:
[...]
Aangezien je zeer long gaat op rpx. Wat voor prijs verwachtingen heb jij voor die munt?
Maar ik ben geen decentraliseer hippie en vind banken ook geen grote boze bedrijven die arme ik willen pestuh.
Ik laat het max 5 jaar staan, als het dan nog niks is wordt het ook niks. Wat het kán worden weet echt niemand. De shitcoin roepers niet en de holders ook niet. Heet niet voor niks speculeren, want het is iig geen beleggen of investeren.
[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 03-02-2018 22:36 ]
Bittrex moet wel met iets nieuws komen, ze zijn nu nummer 9 op totale volume. Vorig jaar stonden ze een stuk hoger. https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/Bmfd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:12:
[...]
Overigens zou ik Bittrex niet te snel afschrijven. De CEO van Bittrex heeft bevestigd dat USD-pairings daar binnenkort worden geïntroduceerd, wat ik zelf veel liever zie dan USDT zoals bij Binance het geval is.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ze zijn inderdaad ver weggezakt, maar het geeft nu enigszins een vertekend beeld. Je kunt je sinds halverwege december al niet meer registreren bij Bittrex. Zodra de registraties weer opengaan zal er een toename in klanten en dus ook in volume zijn.Zhou schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:46:
[...]
Bittrex moet wel met iets nieuws komen, ze zijn nu nummer 9 op totale volume. Vorig jaar stonden ze een stuk hoger. https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik wacht in ieder geval tot morgenochtend..AtlAntA schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:19:
Ik twijfel om nog wat ltc bij te kopen. Ben bang dat het nu al wat te laat is.
Zero.
Ik heb verkocht, doe er je voordeel meeFaceDown schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:44:
[...]
Laat me even weten wat je doet, dan doe ik het tegenovergestelde. Vreemd genoeg gebeurt bij mij altijd hetzelfde dus vraag ik me af wat er gebeurt als we het tegenovergestelde doen.. Implosie van de kosmos?
Tja, dat brengt ons weer bij mijn oude gezegde:powercoaster schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:24:
Eerder vandaag NEO gekocht voor $128,50 terwijl ik voor hetzelfde geld LTC had kunnen kopen. Was ook niet de meest briljante actie van de dag achteraf
Alles je alles van te voren weet, dan ga je liggen voor je valt
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dat gevoel ken ik wel, zeker toen ik net instapte domme fouten gemaakt, waarvan ik op zich had kunnen weten dat het niet slim was, zoals instappen op een ATHpowercoaster schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:27:
Haha zo is dat. Grappige is dat ik bij cryptos constant het gevoel heb dat ik het had kunnen weten. Slaat natuurlijk nergens op.
Ik heb dit gedaan met een gratis account (FunBux noemen ze het), je krijgt er geloof ik 1000 als je de app download en kan daarmee spelen. Ik heb dit enkel voor Bitcoin gebruikt en heb die 1000 funbux omgezet in 30.000 funbux. Toen ben ik in crypto ingestapt en sindsdien is mijn pf +- 40% minder waard geworden
Verwijderd
Je krijgt waarschijnlijk een herkansing als BTC nog een keer dipt onder de 8000. Dan koop ik er ook weer een paar.powercoaster schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:24:
Eerder vandaag NEO gekocht voor $128,50 terwijl ik voor hetzelfde geld LTC had kunnen kopen. Was ook niet de meest briljante actie van de dag achteraf
Gaat niet meer gebeuren. Alle losers zijn nu uitgestapt en verlies genomen. De Hodl bazen gaan er met de winst vandoor!!Verwijderd schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:08:
[...]
Je krijgt waarschijnlijk een herkansing als BTC nog een keer dipt onder de 8000. Dan koop ik er ook weer een paar.
Om precies te zijn € 0,09.henk jansen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:44:
[...]
Kraken rekent dus geen grote fee naar de bankrekening toe?
Per transactie. Dus als je eind van dit jaar je € 1.000.000,- uit laat betalen, krijg je slechts € 999.999,91 op je rekening gestort.
....Sunri5e schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:20:
[...]
Gaat niet meer gebeuren. Alle losers zijn nu uitgestapt en verlies genomen. De Hodl bazen gaan er met de winst vandoor!!
Nu ben ik ook geen rekenwonder, maar de hold bazen pakken alle winst? welke winst?
Die gaat komen.iNSANiTi schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:35:
[...]
....![]()
Nu ben ik ook geen rekenwonder, maar de hold bazen pakken alle winst? welke winst?
Schorum, zo kom ik nooit aan het miljoen.Viep schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:32:
[...]
Per transactie. Dus als je eind van dit jaar je € 1.000.000,- uit laat betalen, krijg je slechts € 999.999,91 op je rekening gestort.
Die winst die je hebt zodra er lambos zijn die naar de maan kunneniNSANiTi schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:35:
[...]
....![]()
Thnx dat je nog serieus antwoord geeft!Viep schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:32:
[...]
Geen van de twee...Sunri5e schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:37:
Waar zien jullie meer heil in? Cardano of Ripple?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
VENSunri5e schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:37:
Mrja, ripple wordt nogal onderuit geluld elke keer en cardano heeft nog nooit een werkend product laten zien.
Ven wordt gehyped en knalt onderuit.mark-k schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:39:
[...]
VEN
Mrja, ripple wordt nogal onderuit geluld elke keer en cardano heeft nog nooit een werkend product laten zien.
Ach, als je heel veel tijd hebt om te wachten, waarom dan niet. Beiden hebben best wel een kleine mogelijkheid dat het iets wordt. Verder, zie antwoord hierboven. Vwb XRP wil ik nog toevoegen dat ik de bullrun van eind december echt niet snel zie herhaald worden. En dus te weinig winstgevend, er zijn andere coins die een snellere groei zouden kunnen laten optekenen.
Dit is mijn dinges, ingestapt vanaf eind dec '17. Besef me dat ik vooral in altcoins zit, dus de inleg kan verdampen als de markt terugvalt naar nov '17 maar hey...
Als ik dan toch moest kiezen tussen die 2Sunri5e schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:37:
Dan toch de Ripple ... bankproject, mag niet falen, moet het doel halen ...al moeten ze zelf alle coins terugkopen en bulten geld afschrijven in de boeken ... dat schouderklopje en die veer zal er komen.
Cardano zegt me echt niets, dus dat was sowieso geen optie voor me.
Doe vooral niets met mijn advies, ik geloof er zelf niet eens in.
PwC, DNV GL, Guggenheim.. ja joh allemaal hype en gebakken lucht. VEN spat dadelijk uit elkaar als een zeepbel, net als al hun hier genoemde partners
Groetjes, FaceDown.
https://cointrackr.com/s/Ifu6gJUw3msGx level 6 crypto etfje
[ Voor 5% gewijzigd door anessie op 04-02-2018 01:03 ]
Ripple, Gulden, Cardano, Iota. Met alle respect, maar: o jee
Icon en Vechain kan ik wel perfect inkomen.
Wat is er mis met projecten als NEO, XMR, WTC, ETH, dat je prefereert om te investeren in vage dingen als Gulden of Cardano boven hen? Ik ben zeker niet de alwetende goeroe, maar dingen zoals Gulden moeten echt niet in je portfolio zitten.
Leuke site, kende ik nog niet, thanks...anessie schreef op zondag 4 februari 2018 @ 01:02:
[...]
https://cointrackr.com/s/Ifu6gJUw3msGx level 6 crypto etfje
Net even snel m'n tokens erin gezet die ik de afgelopen tijd uit ICO's heb ontvangen.Dit is dus het enige wat ik long term hodl. BTC en ETH worden door m'n botjes gebruikt, dus die portfolio is elk uur anders.
https://cointrackr.com/s/9L1s2zOkGMRnr
meh.
Dank je. Gulden vind ik grappig, het wordt gebruikt in sommige NL (web)winkels en je kan het terugstorten op de bankrekening. Weinig munten die dat kunnen. Ik weet zelf niet zo snel welke (web)winkelsTomTorquay schreef op zondag 4 februari 2018 @ 01:04:
[...]
Ripple, Gulden, Cardano, Iota. Met alle respect, maar: o jee![]()
Icon en Vechain kan ik wel perfect inkomen.
Wat is er mis met projecten als NEO, XMR, WTC, ETH, dat je prefereert om te investeren in vage dingen als Gulden of Cardano boven hen? Ik ben zeker niet de alwetende goeroe, maar dingen zoals Gulden moeten echt niet in je portfolio zitten.
Voor de rest heb je vast gelijk, ik weet imo te weinig van die/alle munten om er iets zinnigs over te kunnen zeggen
Of is het beter gewoon ETH kopen en dan wachten op de piek in december?
Deze informatie is belangrijk als je wilt traden op de crypto of aandelen beurs:
http://allstarcharts.com/...alysis-make-money-market/
http://stockcharts.com/sc...roduction_to_candlesticks
https://hackernoon.com/ho...e-it-was-too-c2f26933db23
p.s.
In 2009 had ik 5 Bitcoins gemined op mijn PC, maar ik ging verder met Folding @home omdat iedereen op tweakers zei dat het leuk experiment was, maar waarschijnlijk niks werd.
Als ik gewoon doorging, had ik nu een leuk zakcentje
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)