Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.942 views

Onderwerpen

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

HoppyF schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:08:
Whoooo VEN op 59k!
€ 4,27 dat is zeker niet slecht.
@FaceDown zal ook blij zijn. 😋
Heb zelfs bijgekocht ;) zelfs al blijft BTC sukkelen, dan zullen coins als ETH, XRP, VET het goed gaan doen.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:18:
[...]

Je laat daar wel een gigantische steek vallen door het geen VENboys te noemen.

(Zeg ik met 90% in ven maar gelukkig al een hele tijd geleden nog ver onder de huidige koers gekocht)
De huidige koers is nauwelijks relevant. Dat is het probleem van de meesten; alleen korte termijn denken. De whales hebben de afgelopen 48 uur weer flink ingeslagen ten koste van de 'amateurs'. Die lachen straks weer het hardste.

Groetjes, FaceDown.

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-11 08:47
FaceDown schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:44:
[...]

De huidige koers is nauwelijks relevant. Dat is het probleem van de meesten; alleen korte termijn denken. De whales hebben de afgelopen 48 uur weer flink ingeslagen ten koste van de 'amateurs'. Die lachen straks weer het hardste.
Dus daarmee zeg je: nu verkopen met "verlies" (lees: tegen een lagere koers dan waarop je gekocht hebt) en voor de lagere koers opnieuw kopen?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:10

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik heb mijn eerste plukje WTC en EOS aangeschaft want daar staat nog het nodige voor op de planning. De resterende BTC in VEN geparkeerd. Daar wil ik na deze maand mijn ETH weer even uit halen want die loopt ook best lekker door.

Verder nog gekeken naar ICX maar die hebben net een release achter de rug en de eerste komende tijd voor zover ik kan zien geen nieuws. Ik zag pas in maart/april weer wat zaken op hun roadmap.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Binance heeft echt weinig gedaan voor Nano. Zit alweer terug op de ouder koers zo'n beetje. Heb gister op een mooit moment kunnen sellen dus.

Lisk houdt zich mooi sterk!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
dacht nano even te verkopen gister.. net pas nano binnen. ben benieuwd of het nog wat wordt...

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-11 02:03
smoken schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:14:
[...]

Zowel mijn VEN als mijn ICX zijn gekocht rond die waarde ... laat dat nou ook direct mijn hele portfolio zijn ;-)
Dus ... HODL .. niet meer, niet minder
Ik leef met je mee. Verplicht stilzitten is niks aan.

• smoken
Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:51:
[...]

Ik leef met je mee. Verplicht stilzitten is niks aan.
Correct, ik weet dan ook niet of me dat gaat lukken.
Moet toch een manier zijn om ook op dit moment iets te "verdienen" zonder extra geld erin te stoppen.
Ik durf het alleen steeds niet..

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:40
FaceDown schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:42:
[...]

Heb zelfs bijgekocht ;) zelfs al blijft BTC sukkelen, dan zullen coins als ETH, XRP, VET het goed gaan doen.
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/3372a43626ac121c4a7f9b7306e95e75/tenor.gif?itemid=4519852

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Dhr. Satoshi
smoken schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:55:
[...]

Correct, ik weet dan ook niet of me dat gaat lukken.
Moet toch een manier zijn om ook op dit moment iets te "verdienen" zonder extra geld erin te stoppen.
Ik durf het alleen steeds niet..
Ik ben ook van plan om niks meer bij te storten en te hodlen op VEN.
Laatst wat extra fiat op binance gezet. Maar daar zit ik nu mee vast op ICX 8)7 .
Er komen vast weer eens mooiere tijden.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Als er een ding is wat we afgelopen dips gezien hebben is dat er vrijwel geen een munt los staat van BTC. Als BTC daalt, dan daalt alles (soms een enkele munt daargelaten). Ik denk ook dat dit nog heeeel lang zo zal blijven.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:16

Cis

Where going... ?
We're bedoelde je zeker, ipv Waar? O-)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Sterk in overweging om nog een leuke hoeveelheid xrp bij te kopen.
Dat brengt dat de kostprijs p/s momenteel goed naar beneden voor wat ik al heb.

Nadeel, dan zweeft het weer rond op Binance ... schiet niet echt op. Zou liever zien dat zoiets in m'n eigen wallet kan samen met VEN en alle andere troep die ik in opwellingen koop.
Ben niet bang dat het weg is op Binance...integendeel, maar zoiets raakt vergeten en het is gewoon irritant om in te loggen.

• smoken
Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:57:
[...]

Ik ben ook van plan om niks meer bij te storten en te hodlen op VEN.
Laatst wat extra fiat op binance gezet. Maar daar zit ik nu mee vast op ICX 8)7 .
Er komen vast weer eens mooiere tijden.
Vast wel, maar: ik ga toch een klein aantal proberen te verkopen in een top en een hoger aantal proberen terug te kopen in een dip. Dat lijkt me de enige wijze om nu te groeien qua aantal.
Tevens trek ik de gemiddelde koers van mijn huidige portefeuille daarmee omlaag.

Theorie klinkt goed, in praktijk zal het wel weer niet lukken.
Aangezien de koersen altijd precies het tegenovergestelde doen van mijn verwachting op het moment dat ik op buy/sell klik ... zal ik jullie van te voren informeren. Dan kunnen jullie wellicht WEL je voordeel ermee doen ;-)

• miicker
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:02:

Nadeel, dan zweeft het weer rond op Binance ... schiet niet echt op. Zou liever zien dat zoiets in m'n eigen wallet kan samen met VEN en alle andere troep die ik in opwellingen koop.
Ben niet bang dat het weg is op Binance...integendeel, maar zoiets raakt vergeten en het is gewoon irritant om in te loggen.
XRP wil je niet in een wallet, dat is de fout die ik heb gemaakt. Tenzij het om grote bedragen gaat, maar in een wallet (ik gebruik toastwallet, maar het geld voor alle wallets waar XRP in kan) moeten er 20 achterblijven...

Ik heb zelf voor iets aan 100 euro aan XRP gekocht, toen stond hij op €1,30 of zo. Dus hij moet al behoorlijk stijgen wil ik die 20 weggegooide XRP ooit terugverdienen.

• aaaido
  • Laatst online: 17-11 22:35
Grappig heb Ven gekocht op de dip van 16 Jan voor 41k sat, 26 Jan rond de 60k sat en gisteren rond de 50k sat.

Je zou denken dat je gisteren Ven wel voor 40k kon halen. Aan de andere kant heeft Ven de afgelopen maand veel waarde opgebouwd (zowel hype als vertrouwen) en is het niet gek dat deze munt niet keihard daalt (al is de daling nog steeds groot in het algemeen).

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

smoken schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:04:
[...]
Vast wel, maar: ik ga toch een klein aantal proberen te verkopen in een top en een hoger aantal proberen terug te kopen in een dip. Dat lijkt me de enige wijze om nu te groeien qua aantal.
Tevens trek ik de gemiddelde koers van mijn huidige portefeuille daarmee omlaag.
VEN of ICX? VEN golft redelijk voorspelbaar als BTC geen rare sprongen maakt. Heb op deze manier al een paar maal wat muntjes bij elkaar gespaard. Kijk naar de laatste paar high en lows op 1 hr view. Bij extreme koersbewegingen schiet dit met +- 10 omhoog/omlaag maar als er weinig spannends gebeurd maakt rond de 4.

Vooral niet te hebberig worden, had laatst een beweging naar boven verwacht bij 54 naar +- 60. Ik wilde eerste op 59 gaan zitten maar ja greeeed dus op 60.4 gezet en VEN had natuurlijk net de 59 aangetikt :P

edit: ik hoop niet dat Amerika straks de BTC weer door het putje spoelt of maandag als de werkdag weer begint :X :+ De laatste tijd komt daar de ellende vandaan voor mijn pf.

[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 03-02-2018 11:13 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:14
aaaido schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:07:
Grappig heb Ven gekocht op de dip van 16 Jan voor 41k sat, 26 Jan rond de 60k sat en gisteren rond de 50k sat.

Je zou denken dat je gisteren Ven wel voor 40k kon halen. Aan de andere kant heeft Ven de afgelopen maand veel waarde opgebouwd (zowel hype als vertrouwen) en is het niet gek dat deze munt niet keihard daalt (al is de daling nog steeds groot in het algemeen).
Van 870k ETH naar 460k ETH in een week tijd noem ik toch wel een redelijke daling hoor.

• miicker
  • Niet online
Ypuh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:12:
[...]

Van 870k ETH naar 460k ETH in een week tijd noem ik toch wel een redelijke daling hoor.
daarom moet je ook niet naar ETH omrekenen.

Maar goed, in BTC is hij ook van 80 naar 50k gezakt.

• smoken
sh4d0wman schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:11:
[...]

VEN of ICX? VEN golft redelijk voorspelbaar als BTC geen rare sprongen maakt. Heb op deze manier al een paar maal wat muntjes bij elkaar gespaard. Kijk naar de laatste paar high en lows op 1 hr view. Bij extreme koersbewegingen schiet dit met +- 10 omhoog/omlaag maar als er weinig spannends gebeurd maakt rond de 4.

Vooral niet te hebberig worden, had laatst een beweging naar boven verwacht bij 54 naar +- 60. Ik wilde eerste op 59 gaan zitten maar ja greeeed dus op 60.4 gezet en VEN had natuurlijk net de 59 aangetikt :P

edit: ik hoop niet dat Amerika straks de BTC weer door het putje spoelt of maandag als de werkdag weer begint :X :+ De laatste tijd komt daar de ellende vandaan voor mijn pf.
Ik heb maar super kleine aantallen, ben echt met heel weinig geld ingestapt om eens te proberen of dit iets voor me is. En wil er niet meer induwen, maar wel nog steeds proberen.

Ik heb 4 VEN en 12 ICX. Dus met dat soort aantallen heb ik nog best een grote stijging nodig om meer voor minder te kunnen kopen.

Of moet dit wel kunnen?

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
smoken schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:16:
[...]

Ik heb maar super kleine aantallen, ben echt met heel weinig geld ingestapt om eens te proberen of dit iets voor me is. En wil er niet meer induwen, maar wel nog steeds proberen.

Ik heb 4 VEN en 12 ICX. Dus met dat soort aantallen heb ik nog best een grote stijging nodig om meer voor minder te kunnen kopen.

Of moet dit wel kunnen?
meer voor minderverkopen kan altijd

• aaaido
Ypuh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:12:
[...]

Zeker alleen als je ven bijvoorbeeld vergelijkt met icx dan is ven minder hard gedaald. Dat kan je met meerdere munten doen en dan zie je dat ven of lisk de 'crash' redelijk uitkomen. Ok ven komt er niet heel goed vanaf maar wel beter dan bijv icx.

Heb trouwens heb zelf zowel ven als icx.

• smoken
tias86 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:18:
[...]

meer voor minderverkopen kan altijd
Maar dat was het doen niet ;-)

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11 17:06
smoken schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:16:
[...]

Of moet dit wel kunnen?
Dat is weinig maar niets is onmogelijk.
Wellicht kun je er voorzichtig 1 VEN bijsprokkelen en dat is dan toch winst.
Zo ga ik het ook maar doen want in aantallen vermeerderen levert meer op dan achterover leunen en wachten tot de BTC weer op 11 of 12k Euro zit.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-11 08:39
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:02:

Tip. Bitstamp.net, direct fiat naar XRP. En terug. Ook soms handig.

En nog een tip: Koop ETH of BTC, veel veiliger dan die shitty XRP. Die rotcoin heeft me nu al teveel geld gekost.

[ Voor 8% gewijzigd door gabn88 op 03-02-2018 11:26 ]

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

nAffie schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:55:
Twee van m'n botjes op de ETH market gezet bij Binance, dat draait lekker de laatste tijd. Zelfs in deze tijden zijn er altijd nog wel coins waarmee een beetje winst te pakken is.

Nog meer bot traders hier?

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zou wel willen maar heb er (vooral) de tijd en de kennis niet voor. Ik weet wel het een en ander van node.js, mongoDB, SQL en cloud computing maar goed de echte programmeerkennis ontbreekt.

Gebruik jij zelfgebouwde bots?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
gabn88 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:24:
[...]

Tip. Bitstamp.net, direct fiat naar XRP. En terug. Ook soms handig.

En nog een tip: Koop ETH of BTC, veel veiliger dan die shitty XRP. Die rotcoin heeft me nu al teveel geld gekost.
idd XRP werkt voor mij het beste op kraken en bitstamp, EUR pairs imo beste voor XRP

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 18:01

mark-k

AKA markkNL

shakespeare schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 06:04:
[...]

is die van jou erdoor ? die van mij staat nog op processing ?
De mijne is nu eindelijk doorgekomen ja.

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11 19:13

nAffie

...

spacer schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:24:
[...]

Ik zou wel willen maar heb er (vooral) de tijd en de kennis niet voor. Ik weet wel het een en ander van node.js, mongoDB, SQL en cloud computing maar goed de echte programmeerkennis ontbreekt.

Gebruik jij zelfgebouwde bots?
Nee ik gebruik ProfitTrailer.

meh.

• Dhr. Satoshi
nAffie schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:55:
Twee van m'n botjes op de ETH market gezet bij Binance, dat draait lekker de laatste tijd. Zelfs in deze tijden zijn er altijd nog wel coins waarmee een beetje winst te pakken is.

Nog meer bot traders hier?

[afbeelding]

[afbeelding]
Ben wel heel erg benieuwd hoe je dit doet.

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11 19:13

nAffie

...

Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:36:
[...]

Ben wel heel erg benieuwd hoe je dit doet.
Je bent van harte welkom in de NL Telegram supportgroep voor ProfitTrailer: https://t.me/profittrailernl

En check deze playlists:

Videos Fogazi
YouTube: Profit Trailer Pundit

Videos Crypto Gnome
YouTube: Profit Trailer

meh.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
miicker schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:05:
[...]

XRP wil je niet in een wallet, dat is de fout die ik heb gemaakt. Tenzij het om grote bedragen gaat, maar in een wallet (ik gebruik toastwallet, maar het geld voor alle wallets waar XRP in kan) moeten er 20 achterblijven...

Ik heb zelf voor iets aan 100 euro aan XRP gekocht, toen stond hij op €1,30 of zo. Dus hij moet al behoorlijk stijgen wil ik die 20 weggegooide XRP ooit terugverdienen.
Op Gatehub heb ik die 20 xrp gekregen.

• Achi28
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-03-2023
Lekker vroeg ingestapt in XRP, zit te wachten tot hij $10 gaat halen. Het is natuurlijk veelbelovend omdat dit de beste optie is voor de banken, oftewel in de huidige financiële wereld. Aan de andere kant ook weer niet, omdat de diensten van Ripple niet afhankelijk zijn van het gebruik van XRP.

Ik hoop wel dat hij snel weer de weg omhoog kan gaan vinden, hoe zien jullie toekomstperspectief van XRP? Gaan we ooit die $10 halen?

Ik gebruik voor traden Gatehub, maar hebben jullie een mogelijkheid hoe ik deze uiteindelijk kan cashen zonder Litebit.eu te gebruiken? Ik kan mn hoop vestigen op Coinbase uiteraard voor in de toekomst, maar dat is voor nu geen optie. Daarnaast hoor ik daar niet altijd positieve verhalen over mbt uitkeren. In the end wil je meerdere mogelijkheden hebben om jouw share uit te kunnen keren natuurlijk ooit.

• miicker
  • Niet online
Achi28 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:46:
Lekker vroeg ingestapt in XRP, zit te wachten tot hij $10 gaat halen. Het is natuurlijk veelbelovend omdat dit de beste optie is voor de banken, oftewel in de huidige financiële wereld. Aan de andere kant ook weer niet, omdat de diensten van Ripple niet afhankelijk zijn van het gebruik van XRP.

Ik hoop wel dat hij snel weer de weg omhoog kan gaan vinden, hoe zien jullie toekomstperspectief van XRP? Gaan we ooit die $10 halen?

Ik gebruik voor traden Gatehub, maar hebben jullie een mogelijkheid hoe ik deze uiteindelijk kan cashen zonder Litebit.eu te gebruiken? Ik kan mn hoop vestigen op Coinbase uiteraard voor in de toekomst, maar dat is voor nu geen optie. Daarnaast hoor ik daar niet altijd positieve verhalen over mbt uitkeren. In the end wil je meerdere mogelijkheden hebben om jouw share uit te kunnen keren natuurlijk ooit.
Mijn mening:
10 gaat hij nooit halen. Daar is de circulating supply veel te hoog voor. XRP is de munt waar ik zelf het meeste spijt van heb dat ik het gekocht heb, verwacht er niet heel veel van eerlijk gezegd.

• Ypuh
Deze man snapt waar het naar toe gaat:
https://www.nu.nl/auto/51...tof-in-lak-verwerken.html

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Mooi, even mijn custom M00N nummerbord bestellen en gaan met die banaan. BTC lift-off in 3.. 2... 1.... O+

• Ypuh
sh4d0wman schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:59:
[...]

Mooi, even mijn custom M00N nummerbord bestellen en gaan met die banaan. BTC lift-off in 3.. 2... 1.... O+
Over custom nummerborden gesproken, ik zag van de week een Focus RS voor me rijden met Belgisch kenteken 'Cpt. Slow' :+.

[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 03-02-2018 12:06 ]

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Pfoe, was ff uit VEN gestapt... maar op welke waarde er weer in?

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kwam toevallig dit artikel tegen: https://www.vanlanschot.n...omunten-februari-2018.pdf
De kijk van een private bank op de crypto's.

• aaaido
Lees mij nu pas in over Gdax. Als ik het goed begrijp kan je dus fiat overmaken naar Gdax account via een bank account, Bank wire of via je coinbase account.

Eerste vraag: daar worden dan geen fees over berekend?

Tweede vraag: als ik het zo lees lijkt mij het slimst om alvast fiat op je coinbase account te zetten en vervolgens via Gdax fiat deposit uit je coinbase account te doen?

Derde vraag: hoe snel gaat een deposit van Coinbase naar Gdax?

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-11 16:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

aaaido schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:16:
Lees mij nu pas in over Gdax. Als ik het goed begrijp kan je dus fiat overmaken naar Gdax account via een bank account, Bank wire of via je coinbase account.

Eerste vraag: daar worden dan geen fees over berekend?

Tweede vraag: als ik het zo lees lijkt mij het slimst om alvast fiat op je coinbase account te zetten en vervolgens via Gdax fiat deposit uit je coinbase account te doen?

Derde vraag: hoe snel gaat een deposit van Coinbase naar Gdax?
Nee
idd
instant

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Sbakker1982 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:13:
Ik ook zojuist...

Sex sells, alleen wel op het verkeerde moment. :D
Zat net wat ongegeneerde vunzigheidjes uit te wisselen met een leuke dame tijdens het traden, laten we het zo stellen dat mijn inzicht blijkbaar wat gedaald was. :+

Dus... Niet daytraden als je gezopen hebt en niet als je je aandacht moet verdelen. Full focus vereist. 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:24:
[...]

Ik ook zojuist...

Sex sells, alleen wel op het verkeerde moment. :D
Zat net wat ongegeneerde vunzigheidjes uit te wisselen met een leuke dame tijdens het traden, laten we het zo stellen dat mijn inzicht blijkbaar wat gedaald was. :+

Dus... Niet daytraden als je gezopen hebt en niet als je je aandacht moet verdelen. Full focus vereist. 8)
Wanneer ga je weer instappen? Wil een buy order op 57.5 zetten, maar hij stijgt toch aardig!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:56

Therapy777

Metal!

Wil nog een paar ICX kopen maar ben al dagen bezig met goed punt zoeken. Denk dat ik die al heb gemist op 4700. Nu kopen op 6050 is de grote vraag.

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Awoodentree schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:13:
Kwam toevallig dit artikel tegen: https://www.vanlanschot.n...omunten-februari-2018.pdf
Interessant! Ze keuren het niet meteen compleet af zo te zien. Goeie informatie als je je eens globaal wilt inlezen wat crypto's precies zijn. Misschien iets voor Nieuwsuur en de NOS :)

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Therapy777 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:30:
Wil nog een paar ICX kopen maar ben al dagen bezig met goed punt zoeken. Denk dat ik die al heb gemist op 4700. Nu kopen op 6050 is de grote vraag.
Ligt eraan of je het voor long term of short term koopt.

• bie100
  • Registratie: September 2016
dat is de gok kan het goed of slecht uit vallen

• Crypts
Sbakker1982 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:27:
[...]

Wanneer ga je weer instappen? Wil een buy order op 57.5 zetten, maar hij stijgt toch aardig!
Na een koude douche. :+ Nee geintje, ik kijk zo wel even, hij stijgt niet vreselijk hard door idd dus ergens 57achtig denk ik nu. Zodra hij de 58 aantikt krijg ik een seintje en ga ik weer kijken. Boven de 60 ook, behoorlijke sell wall daar. Afhankelijk van wat btc doet zie ik hem nog wel inkakken naar 56 iets.

Edit: tijdens het typen gaat hij er doorheen. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Crypts op 03-02-2018 12:32 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Had Lisk ook niet nog het nodige op de planning staan? Is na zijn bizarre P&D weer op zijn normale weg bezig dus kan wellicht ook nog interessant zijn.

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
En wat betreft VEN, ik zou nog even wachten. CCK heeft kort geleden weer wat getweet. Zorgt vast weer even voor een spikeje.

• aaaido
60500 is een prima prijs

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:12
Richh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:55:
[...]

In vergelijking met de market cap? Ja, dat is precies mijn punt.

Wat is je alternatief? :P
Market cap waar de meeste hier zo naar kijken zegt helemaal niets.

Leg jij maar eens uit waarom 1 bitcoin die op dit moment bijna 9000 dollar waard is ondergewaardeerd is?

Het is geen bedrijf die miljarden waard is? Het is geen fysiek product die miljarden waard is? Het is gebakken lucht en de enige reden dat bitcoin wat waard is omdat we 't met z'n allen kopen.

In principe dus zwaar overgewaardeerd.

Begrijp met niet verkeerd, ik hoop (en zal vast ooit wel weer gebeuren) dat bitcoin na flink gezakt te zijn naar 1 of 2k weer 20k waard wordt zodat ik daar aardig op kan verdienen.

Maar iemand aansporen om bitcoin te kopen op 9k omdat bitcoin ondergewardeerd is? Leg maar is uit. Market cap zegt helemaal niets.

• tias86
Nuls en Prl heb ik op ingezet!

• japjaan
sh4d0wman schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:33:
Had Lisk ook niet nog het nodige op de planning staan? Is na zijn bizarre P&D weer op zijn normale weg bezig dus kan wellicht ook nog interessant zijn.
20 februari relaunch, Kucoin en Bithumb listing (geruchten, maar halve bevestigingen zijn er) en las vanochtend dat ze volgende maand waarschijnlijk ook op OkEx komen! Contact is er al dus dat komt vast goed.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
japjaan schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:36:
[...]

20 februari relaunch, Kucoin en Bithumb listing (geruchten, maar halve bevestigingen zijn er) en las vanochtend dat ze volgende maand waarschijnlijk ook op OkEx komen! Contact is er al dus dat komt vast goed.
die extra listing zorgen tegenwoordig amper voor verschil.

• japjaan
shakespeare schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:37:
[...]

De Bitflyer listing zorgde anders voor de grote pump & dump (20k naar 40k sats) maar heeft daardoor wel voor een stabielere hoge prijs in sats gezorgd

• Awoodentree
  • Niet online
zilver7 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:31:
[...]

Interessant! Ze keuren het niet meteen compleet af zo te zien. Goeie informatie als je je eens globaal wilt inlezen wat crypto's precies zijn. Misschien iets voor Nieuwsuur en de NOS :)
Ik vond het inderdaad ook verrassend positief voor een bank zijnde.

Verwijderd

Wie denkt hier dat de "dip" voorbij is ?

• bie100
  • Registratie: September 2016
Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:03:
welke dip? :+

Verwijderd

bie100 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:32:
[...]

dat is de gok kan het goed of slecht uit vallen
goede analyse ! thanks !

• tias86
nu voorbij , over 10 sec zit je er misschien weer in

• GJmetal
  • Laatst online: 21-11-2021
Gevoel heb ik wel. Ook vannacht weer van 6500eu weer vrij makkelijk omhoog naar het punt waar hij nu is. Verwacht nog wel een correctie deze week

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik, gebaseerd op hoop en gevoel (heb nog 30% verlies nu)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:55
Bedankt hiervoor. Interessant stukje leesvoer. Lijkt me zo een bank met beide beentjes op de grond. In ieder geval goed om te lezen dat ze het niet als een gevaar zien en er met nuchtere oogjes naar kijken.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Ypuh
Sbakker1982 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:13:
VEN gaat als een raket, waarom uitstappen?

• Ypuh
shakespeare schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:37:
[...]

Gister* zorgden ze amper voor verschil. De reden dat het verschil kleiner wordt is omdat mensen zo slim zijn om hem voor een Binance listing te kopen i.p.v. erna. De waarde an sich is behoorlijk gestegen in aanloop naar de bekendmaking (buy the rumor, sell the news).

• Crypts
Ypuh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:13:
[...]

Wat omhoog gaat komt (soms) ook weer naar beneden? :+

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-11 16:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Ypuh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:13:
[...]

Omdat de brandstof zo op is :+

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Ypuh
Copycat schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:24:
[...]

Omdat de brandstof zo op is :+
Haha, vol vertrouwen hoor ik dus!

Zelf ook net ff een stuk VEN omgezet in ICX. Ze zijn op dit moment 1:1 geprijsd.

Verwijderd

Tussen 4000 en 5000, gaat nog wel weer mee zakken met BTC.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Cis schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:00:
[...]

Where going... ?
We're bedoelde je zeker, ipv Waar? O-)
Geen idee waar je het over hebt. Je hebt wel de quote aan zitten passen zo lijkt het. O-)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Nog niet voorbij, vermoed nog een keer richting 7500.

• Ypuh
Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:33:
[...]

Nog niet voorbij, vermoed nog een keer richting 7500.
Hoop het ook. Heb nog wat EUR buy orders staan rond dat punt >:)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Iets met een rivier met een delta in Egypte toch?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Dhr. Satoshi
Mejongeren. Binance op android heeft 2 mogelijkheden. Webbased en via een app. Wat heeft bij jullie de voorkeur?

Ik twijfel om de app te gaan gebruiken maar lees soms slechte recensies op de Playstore.

• orf
  • Registratie: Augustus 2005

orf

Interessant om te lezen. Wel jammer om te zien dat ze op sommige plekken wel heel kort door de bocht gaan of simpelweg foute informatie geven.

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:41:
Mejongeren. Binance op android heeft 2 mogelijkheden. Webbased en via een app. Wat heeft bij jullie de voorkeur?

Ik twijfel om de app te gaan gebruiken maar lees soms slechte recensies op de Playstore.
De gebruik de android app, werkt super d:)b

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

smoken schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:46:
[...]

Dus daarmee zeg je: nu verkopen met "verlies" (lees: tegen een lagere koers dan waarop je gekocht hebt) en voor de lagere koers opnieuw kopen?
Nee ik zeg dat whales zakken met geld klaar hebben staan om in te slaan en dit doen als de kleine jongens in paniek verkopen (of denken snel winst te kunnen pakken door verkoop en lager terugkopen).

Groetjes, FaceDown.

• Dhr. Satoshi
Basterd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:43:
[...]

De gebruik de android app, werkt super d:)b
Dank je. Dat wekt vertrouwen.

Bij de beoordelingen lees je dingen als limit orders die direct als market orders eruit gaan en andere wazigheden. Ik mag hopen dat de app wel een beetje volwassen is.

Ik ga hem testen.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 18:01

mark-k

AKA markkNL

Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:47:
[...]

Dank je. Dat wekt vertrouwen.

Bij de beoordelingen lees je dingen als limit orders die direct als market orders eruit gaan en andere wazigheden. Ik mag hopen dat de app wel een beetje volwassen is.

Ik ga hem testen.
Als je zelf een fout maakt met je prijs gaat je limit order meteen gevuld worden ja, maar dat is dan human error ipv van de app. Zelf iig nog nooit meegemaakt en al genoeg getrade via de app. Enige dat ik irritant vind is dat je geen andere lijnen dan MA kunt kiezen op t schermpje met zowel orderbook als candles. In fullscreen met candles kan dat wel.

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Pas wanneer de marketcap naar $500 mld gaat is de dip afgewend, nu nog steeds rond de $400 (laatste support lijn) als we die doorbreken gaan we naar $200 mld, dus hopen dat we naar boven klimmen. Markt moet nog herstellen. De gross trading volume is ook dalende en BTC dominance heeft nog weg te gaan naar 40-50%. (bullish)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Portfolio wat bijgewerkt: https://www.cointrackr.com/s/75ZYAVBlbbDLZ

Komende week eens kijken hoe de koers zich houd en anders wellicht nog wat ETH er bij kopen. De ETH die ik had zit nu in VeChain omdat ik deze crash/correctie/dip niet verwacht had :+

@HoppyF sommige munten heb ik uit principe niet >:) :>

[ Voor 10% gewijzigd door sh4d0wman op 03-02-2018 13:55 ]

• HoppyF
Voor de liefhebber, kijk is naar deze heat map.
Verander de periode van bijvoorbeeld 1 dag naar 1 uur of 15 minuten.
De percentages zeggen genoeg en de winnaar ook. XRP VEN.
https://bitgur.com/map/last_hour/all/cap
Het is en blijf een moment opname maar wel zinvol als je toch plannen hebt om wat te gaan inkopen.
Verkopen niet want de koersen stijgen.....

• HoppyF
Adamoland schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:52:
[...]

Pas wanneer de marketcap naar $500 mld gaat is de dip afgewend, nu nog steeds rond de $400 (laatste support lijn) als we die doorbreken gaan we naar $200 mld, dus hopen dat we naar boven klimmen. Markt moet nog herstellen. De gross trading volume is ook dalende en BTC dominance heeft nog weg te gaan naar 40-50%. (bullish)
Die support lijnen zeggen helemaal niets!
De afgelopen weken hebben we al diverse malen gezien dat de koersen zich daar helemaal niets van aantrekken en gewoon door zakken.
Andersom dus ook.
Die dominance zegt wel iets maar vooral als je het afzet tegen grote coins als ETH, XRP, die wat van BTC afsnoepen.

BTW:
Deze is ook leuk:
Ongebruikelijk volume in percentages, dit over de top 10.
https://bitgur.com/map/unusual_volume/top10

[ Voor 7% gewijzigd door HoppyF op 03-02-2018 14:00 ]

• Awoodentree
  • Niet online
orf schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:42:
[...]

Interessant om te lezen. Wel jammer om te zien dat ze op sommige plekken wel heel kort door de bocht gaan of simpelweg foute informatie geven.
Zou je aan kunnen geven welke informatie foutief is? Ik vind het altijd goed om kritisch naar dit soort artikelen te kijken.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Van reddit: Hier nog iemand met een Ledger? Je loopt nog steeds een malware risico .....

Src: https://www.docdroid.net/...eceive-address-attack.pdf

Beschrijving: de Ledger gebruikt een app op je computer welke data weg schrijft in een directory, waaronder een Receive Adres. Echter is het mogelijk voor malware (geen admin rechten nodig) om dit Receive Adres aan te passen. Dan verstuur je dus je CC naar de aanvaller ipv je Ledger.

Het document bevat een work-around waarmee je een adres kan valideren.

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-11 22:56

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik schrik mij helemaal dood ik heb sinds december al op Litebit mijn XVG verge staan 5000 om precies te zijn en heb daar gisteren 5000 bijgekocht omdat het nu super goedkoop is.

Alleen nu komt mijn verge al 2 dagen niet aan op de website en ik wacht maar en wacht maar en krijg geen antwoord van de website zelf dus ik ging in de blockchain kijken en nu blijkt ik heb helemaal geen 10.000 verge zoals ik zou moeten hebben maar ik heb er maar 6500.

29 januari zijn er allemaal transacties geweest wat helemaal niet kan want ik heb niks gedaan. De Wallet staat op de website van litebit en ik weet niet wat er aan de hand is en ben helemaal in paniek, kan ze niet eens bereiken

https://verge-blockchain....iDHqjo8em71gQuhbjY2SkKiEV

BTC €94.837,08

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
koelebobes schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:18:
Ik schrik mij helemaal dood ik heb sinds december al op Litebit mijn XVG verge staan 5000 om precies te zijn en heb daar gisteren 5000 bijgekocht omdat het nu super goedkoop is.

Alleen nu komt mijn verge al 2 dagen niet aan op de website en ik wacht maar en wacht maar en krijg geen antwoord van de website zelf dus ik ging in de blockchain kijken en nu blijkt ik heb helemaal geen 10.000 verge zoals ik zou moeten hebben maar ik heb er maar 6500.

29 januari zijn er allemaal transacties geweest wat helemaal niet kan want ik heb niks gedaan. De Wallet staat op de website van litebit en ik weet niet wat er aan de hand is en ben helemaal in paniek, kan ze niet eens bereiken

Waar heb je die verge gekocht?

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Kalmeer eerst even, en het is zaterdag, vandaar dat ze niet bereikbaar zijn. Litebit is sowieso al tijden niet meer telefonisch bereikbaar wegens drukte.

• orf
  • Registratie: Augustus 2005

orf

Awoodentree schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:02:
[...]

Zou je aan kunnen geven welke informatie foutief is? Ik vind het altijd goed om kritisch naar dit soort artikelen te kijken.
Een paar dingen die me opvielen:
Bitcoin Gold & Bitcoin Cash. Rechtstreekse afsplitsingen
van de bitcoin, met als voordeel dat ze sneller transacties
verwerken, omdat ze niet de hele historische informatieketting
decentraal in de lucht houden. Dat maakt het
systeem minder zwaar.
Erg kort door de bocht. Bovendien worden ze hiermee gelijkgesteld (of zelf als verbetering) met Bitcoin.
Sommige nieuwe varianten zijn een afsplitsing van
bestaande crypto’s. Vaak met een technologische
verbetering of een aangepaste manier van werken.
Forking heet dat in het jargon. Voorbeelden zijn de
munten litecoin en bitcoin cash.
Litecoin is volgens mij helemaal geen fork van bitcoin.
Tot slot is er natuurlijk het proces van ‘mining’. Laat ons
het geval van de bitcoin nemen. Het valideren van trans­­acties
gebeurt decentraal middels het oplossen van een
wiskundig probleem. Op het moment dat validatie nodig
is, beginnen de deelnemende computers te rekenen.
Diegene die het eerst het probleem oplost, en daarmee
een validatie aflevert, krijgt als beloning een aantal
nieuwe bitcoins. Inmiddels zijn er bijna 17 miljoen bitcoins
gemined van het totale maximum van 21 miljoen.
Niet een heel goede uitleg. Het valideren van transacties wordt betaald door degene die de transactie doet. Dat is geen "nieuwe" bitcoin. Nieuwe bitcoin gaat over het minen.
Bekende wisselkantoren
– Bitonic.nl
– Litebit.eu
– Kraken.com
– Bitstamp.net
Kraken is een Exchange en hoort in het andere lijstje thuis.
Het veel gehoorde argument dat crypto’s een maximale
uitgiftehoeveelheid hebben, is niet noodzakelijk
relevant voor de waardebepaling. Zoals we al zagen
staat er geen maximum op het aantal nieuwe of
afsplitsingen van bestaande munten. Bovendien, die
maximale uitgiftehoeveelheid is geen technisch
gegeven. Het is een menselijke beslissing. En mensen
durven nogal eens van mening te veranderen…
Veel te kort door de bocht. Afsplitsingen staan hier (wat mij betreft) los van. Ik kan zometeen Bitcoin forken en er verandert niets aan de prijs van bitcoin.

Er lijkt beschreven te staan dat iemand kan beslissen om het maximum aantal bitcoins aan te passen. Dat zal nog altijd met consensus en een hardfork moeten.

• Harrie21
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2024

Harrie21

Damn..

Pelox schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:24:
[...]

Gewoon ben benieuwd.. ben er een tijdje geleden uitgestapt maar wil mogelijk weer wat kopen..
Ik ben vanochtend ingestapt in Stratis op basis van deze TA: https://steemit.com/stratis/@philakonecrypto/stratis-strat-feb-2-technical-analysis-long-term-potential-198

(Let op: Resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst, etc :D)

Sup

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50

Dat had ik ook met BTC bij LiteBit. ik keek op een andere website met het BTC adres en het aantal bleek niet te kloppen. Had toen een mail verstuurd.
Ze verschuiven intern de coins. Wat op hun website pf staat is je aantal.
Wacht tot de 5000 stuks zijn aangekomen.

• Ypuh
De altcoins zijn weer lekker terrein terug aan het winnen! Wabi pakt (eindelijk) een +30% na weken in het rood gestaan te hebben. XLM doet het goed. VEN en ICX zijn weer aan een kleine opmars bezig. NEO, AION en IOTA krabbelen op.

Percentages van 20-30% doen me nog niet zoveel (heb de afgelopen 3 dagen even niets gedaan qua transacties), maar er wordt ten minste weer geld verdiend!

[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 03-02-2018 14:41 ]

Verwijderd

Ik heb gisteren gedroom dat VEN gaat stijgen naar 1200$ dus wat heb ik gedaan? VEN aangekocht!

Is er geen TOP 5 van de coin die tweakers hier hebben aangekocht

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18-11 23:40

Als ik op Twitter kijk, lijken er meerdere mensen problemen te hebben met Verge-bestellingen die bij Litebit zijn gedaan. Ik zou me niet zo druk maken en even wachten op een antwoord van de klantenservice.

Verwijderd

Zo de Amerikanen zijn lekker erin aan het pompen lijkt het

• Ypuh
Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:42:
Ik heb gisteren gedroom dat VEN gaat stijgen naar 1200$ dus wat heb ik gedaan? VEN aangekocht!

Is er geen TOP 5 van de coin die tweakers hier hebben aangekocht
Die kan ik wel voor je beantwoorden: VEN, ICX, BTC, ETH en LTC (in die volgorde :9).

• tias86
Ze zijn lang met onderhoud bezig geweest van verge wallet, komt wel goed bij litebit.

Verwijderd

Navi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:23:
Kalmeer eerst even, en het is zaterdag, vandaar dat ze niet bereikbaar zijn. Litebit is sowieso al tijden niet meer telefonisch bereikbaar wegens drukte.
Sindskort zijn de lijnen weer open

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

HoppyF schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:56:
[...]

Die support lijnen zeggen helemaal niets!
De afgelopen weken hebben we al diverse malen gezien dat de koersen zich daar helemaal niets van aantrekken en gewoon door zakken.
Andersom dus ook.
Die dominance zegt wel iets maar vooral als je het afzet tegen grote coins als ETH, XRP, die wat van BTC afsnoepen.

BTW:
Deze is ook leuk:
Ongebruikelijk volume in percentages, dit over de top 10.
https://bitgur.com/map/unusual_volume/top10
Overall marketcap en trading volume zegt in de crypto meer dan de individuele muntjes trend etc. De support lijnen geven houvast, maar meer niet. Nu is het wel zo dat het echt twee kanten op kan gaan, als antwoord op de oorspronkelijke vraag "zijn we uit de dip? " dus nee we zijn nog niet uit de dip want kan beide kanten op. Als je in de hele markt volume verlies ziet over de support lijnen dan weet je dat er iets niet pluis is (doorbraak van de trend sinds 2013). Als we de $200 marketcap zitten is het straks einde verhaal. Maar de volgende support lijn zitten we vanaf de $500 mld in de juiste trend na de verwachte correctie. Dus op naar de $500 mld!

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Pagina: 1 ... 83 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)