Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik ben ook door de screening heen gekomen. Misschien wel een foutje maar ja..Richh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:42:
[...]
Daar wil ik me ook nog steeds eens voor aanmelden, maar mede door dit slowchat topic kom ik vermoedelijk nooit door die screening heen
Ik ben 2x afgewezen .Danny.G schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:44:
[...]
Ik ben ook door de screening heen gekomen. Misschien wel een foutje maar ja..
Weg
Hmm ik zie het ja. Niet getreurd, ik zal er persoonlijk voor zorgdragen dat dit wordt rechtgezet.Danny.G schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:44:
[...]
Ik ben ook door de screening heen gekomen. Misschien wel een foutje maar ja..
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Had geen idee dat zoiets bestond maarja, ben ook al druk her en der als modje..oisyn schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:43:
@Dhr. Satoshi Het is daar nog erger dan hier
Zie Forum FAQ #hktoegang voor meer info. Je moet minimaal een halfjaar geregistreerd zijn.
Zolang er hier over erger wordt gesproken vind ik het juist wel gezellig. Ik zie je over een jaar daar. We spreken af bij de open haard om 22:22. Be there or be square!.oisyn schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:43:
Zie Forum FAQ #hktoegang voor meer info. Je moet minimaal een jaar geregistreerd staan.
Ik heb pas een nieuw account aangemaakt dus een no go..oisyn schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:43:
Zie Forum FAQ #hktoegang voor meer info. Je moet minimaal een halfjaar geregistreerd zijn.
Mijn oude accountgegevens ben ik vergeten, was hier al zo'n beetje in het begin, dus al heel lang geleden.
Ik ben op 15 januari ingestapt met 1000 euro. Niet het ideale moment, maar het had nog slechter gekund. Gelukkig wat ervaring met handelen op de beurs, dus algelopen dagen het lef gehad om bij te kopen nu alles "in de uitverkoop" is. Door het verkeerde instapmoment sta ik wel op -20%, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik voor dat bedrag enorm veel lol heb gehad met het vuurwerk van de afgelopen dagen. Alleen dat is de -20% al waard.
Voor mijn gevoel iig wel in fatsoenlijke coins gestapt en ook de juiste coins bijgekocht tijdens de dip: bitcoin, ether, monero (die gaat lekker nu) en ven. Al kan dit in de crypto wereld morgen natuurlijk weer helemaal anders zijn...
Voor de geintereseerden mijn verzameling coins:
https://www.cointrackr.com/s/PTM4FjeUonUib
[ Voor 0% gewijzigd door Wouter Rebel op 03-02-2018 00:59 . Reden: typo ]
Niks mis mee.Wouter Rebel schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:56:
Misschien ook maar eens een bijdrage doen na een paar weken lurken:
Ik ben op 15 januari ingestapt met 1000 euro. Niet het ideale moment, maar het had nog slechter gekund. Gelukkig wat ervaring met handelen op de beurs, dus algelopen dagen het lef gehad om bij te kopen nu alles "in de uitverkoop" is. Door het verkeerde instapmoment sta ik wel op -20%, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik voor dat bedrag enorm veel lol heb gehad met het vuurwerk van de afgelopen dagen. Alleen dat is de -20% al waard.
Voor mijn gevoel iig wel in fatsoenlijke coins gestapt en ook de juiste coins bijgekocht tijdens de dip: bitcoin, ether, monero (die gaat lekker nu) en ven. Al kan dit in de crypto wereld morgen natuurlijk weer helemaal anders zijn...![]()
Voor de geintereseerden mijn verzameling coiins:
... Boks.Wouter Rebel schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:56:
Voor mijn gevoel iig wel in fatsoenlijke coins gestapt en ook de juiste coins bijgekocht tijdens de dip: bitcoin, ether, monero (die gaat lekker nu) en ven. Al kan dit in de crypto wereld morgen natuurlijk weer helemaal anders zijn...![]()
Voor de geintereseerden mijn verzameling coiins:
Verwacht dat ik 1 van de ouderen ben
[ Voor 2% gewijzigd door RaptorXS op 03-02-2018 01:03 . Reden: typo ]
Hoe oud?RaptorXS schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:02:
Is er ooit wel eens gekeken wat de gemiddelde leeftijd hier is?
Verwacht dat ik 1 van de ouderen ben
Ik ook, een van 27, maar ook een van 12 en een van 10.
Houdt je jong.
Over 3 weken 56.D-Ed schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:06:
[...]
Mijn dochter van zeven doet ook héél volwassen dus tja, hoe oud ben je?![]()
Hier 42
no shame... mijn moeder, oma van mijn kinderen dus.. heeft thuis een aantal antminers staan en volgt zo nu en dan de koers op haar ipad.
*de wallet en statistieken neem ik voor m'n rekening, dat is een brug te ver nog.
Kwam ze zelf met het idee om die Antminers te plaatsen?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:07:
[...]
no shame... mijn moeder, oma van mijn kinderen dus.. heeft thuis een aantal antminers staan en volgt zo nu en dan de koers op haar ipad.![]()
*de wallet en statistieken neem ik voor m'n rekening, dat is een brug te ver nog.
Weet ze niet.😂😂😂D-Ed schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:10:
[...]
Kwam ze zelf met het idee om die Antminers te plaatsen?
Dat dan weer niet, maar vorig jaar kon je bij bitmain wel bestellen, alleen per 10 in de eerste batch, aangezien ik daar geen voorziening voor had heb ik er tijdelijk 4 in de loods gestald. Daar staan ze nu nog. Zijn overigens niet meer van mij...ze doet het in die zin echt zelf.D-Ed schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:10:
[...]
Kwam ze zelf met het idee om die Antminers te plaatsen?
En zijn moeder maar puffen, god wat is het hier warm.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:14:
[...]
Dat dan weer niet, maar vorig jaar kon je bij bitmain wel bestellen, alleen per 10 in de eerste batch, aangezien ik daar geen voorziening voor had heb ik er tijdelijk 4 in de loods gestald. Daar staan ze nu nog. Zijn overigens niet meer van mij...ze doet het in die zin echt zelf.
Ach ja, nooit te oud om te leren
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 03-02-2018 01:18 ]
Er zitten wel vooral jonkies hier maar het is nu al voorbij hun bedtijdRaptorXS schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:18:
Best wel verrassend, dacht eigenlijk dat er voornamelijk "jonkies"hier zaten die snel geld willen verdienen, of slapen die al?
42 hier voor wie het wil weten,maar ik voel me 20
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik houd de boel jeugdig!
En als ze de stroomrekening ziet gaat ze helemaal zweten.Ton Hasselt schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:16:
[...]
En zijn moeder maar puffen, god wat is het hier warm.
Met 34 ben ik nog tamelijk jong ... en ik wil ook wel "snel" geld verdienen, maar geduldig wachten er op is ook prima hoor ...en als het niet komt, ach dan hadden we toch een mooie run...goed verhaal voor later.RaptorXS schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:18:
Best wel verrassend, dacht eigenlijk dat er voornamelijk "jonkies"hier zaten die snel geld willen verdienen, of slapen die al?
Om eerlijk te zijn ben ik niet eens bezig met "wat als .. en wat koop ik ...en dan" het volgen, ermee bezig zijn, af en toe eens kijken en spelelement (lees:emotie) is eigenlijk wat me verbonden houdt. Dat het om geld gaat, gaat eigenlijk aan me voorbij.
Jij kan misschien nog winst maken op de Bitcoin.Danny.G schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:20:
Nou zeg, kom ik aanzetten met mijn (net) 21..
Ik houd de boel jeugdig!
Vooralsnog is dat me best aardig gelukt ja.. Maar ja, dat kan binnen een dag veranderen.Ton Hasselt schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:23:
[...]
Jij kan misschien nog winst maken op de Bitcoin.
Nice! En die andere zes?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:14:
[...]
Dat dan weer niet, maar vorig jaar kon je bij bitmain wel bestellen, alleen per 10 in de eerste batch, aangezien ik daar geen voorziening voor had heb ik er tijdelijk 4 in de loods gestald. Daar staan ze nu nog. Zijn overigens niet meer van mij...ze doet het in die zin echt zelf.
Schrijf dit op ... bewaar het, en voer het ook zo uit.Danny.G schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:20:
Nou zeg, kom ik aanzetten met mijn (net) 21..
Ik houd de boel jeugdig!
Als je de 30 passeert, en er komt een vage Japanner in het nieuws met iets uit dat hij QuantumCoin noemt en voor kleine bedragen verkoopt, of je laat vinden met je D-wave ... STAP ER VOL IN, EN WACHT EEN JAAR OF 8
-einde bericht-
Kleine toevoeging..: “HODL!!!!”Turbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:26:
[...]
Schrijf dit op ... bewaar het, en voer het ook zo uit.
Als je de 30 passeert, en er komt een vage Japanner in het nieuws met iets uit dat hij QuantumCoin noemt en voor kleine bedragen verkoopt, of je laat vinden met je D-wave ... STAP ER VOL IN, EN WACHT EEN JAAR OF 8
-einde bericht-
Grijns, had zelf een paar jaar geleden wat bitcoins gekocht en op verjaardagen lachtte men me uitTurbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:26:
[...]
Schrijf dit op ... bewaar het, en voer het ook zo uit.
-einde bericht-
Ik ben inmiddels in de gelukkige positie dat er een bedrijfspand is... alleen al gelukkig mee om het feit ze niet meer direct in mijn omgeving staan.
Dat is fijn idd.. Op mijn kantoor staat nu ook een pc met twee videokaarten (RX580) rustig te minen maar geen antminer niveau. Moet ergens beginnenTurbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:29:
[...]
Ik ben inmiddels in de gelukkige positie dat er een bedrijfspand is... alleen al gelukkig mee om het feit ze niet meer direct in mijn omgeving staan.
Hoeveel pak je daar nou mee?D-Ed schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:31:
[...]
Dat is fijn idd.. Op mijn kantoor staat nu ook een pc met twee videokaarten (RX580) rustig te minen maar geen antminer niveau. Moet ergens beginnen
Of ik verdien hier genoeg geld mee om te kunnen stoppen met werken, of ik verdien er niks mee en raak me inleg kwijt wat me niet boeit (Veranderd me leven toch niet).
The first casualty in war is always the truth...
"Jonkies" hebben geen geld want alles gaat op aan het veel te dure telefoonabonnement om die iPhone maar te hebben. En daarna hangen ze in de mac, maar bestellen ho maar want zelfs een simpele hamburger kunnen ze niet betalen.RaptorXS schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:18:
sig69 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:58:
[...]
"Jonkies" hebben geen geld want alles gaat op aan het veel te dure telefoonabonnement om die iPhone maar te hebben. En daarna hangen ze in de mac, maar bestellen ho maar want zelfs een simpele hamburger kunnen ze niet betalen.
Lekker kortzichtig beredeneerd
Ik ben 19, dus waarschijnlijk beschouw je mij als jonkie. Ik ben aan het studeren, eerstejaars, en dankzij crypto verkeer ik nu in de luxepositie waarbij ik me tijdens de rest van mijn studie geen zorgen meer hoef te maken om geld. Ik hoef niks te lenen, geen toeslagen nodig, geen alimentatie, niks.
Er zullen vast wel jongeren zijn die aan jouw omschrijving voldoen, maar ik zie niet in waarom je zo zou moeten generaliseren. Er zijn genoeg jongeren die wel goede financiële keuzes maken.
Moet jij niet naar bed?Bmfd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 02:37:
[...]
![]()
Lekker kortzichtig beredeneerd![]()
Ik ben 19, dus waarschijnlijk beschouw je mij als jonkie. Ik ben aan het studeren, eerstejaars, en dankzij crypto verkeer ik nu in de luxepositie waarbij ik me tijdens de rest van mijn studie geen zorgen meer hoef te maken om geld. Ik hoef niks te lenen, geen toeslagen nodig, geen alimentatie, niks.
Er zullen vast wel jongeren zijn die aan jouw omschrijving voldoen, maar ik zie niet in waarom je zo zou moeten generaliseren. Er zijn genoeg jongeren die wel goede financiële keuzes maken.
Ik ga tukken. Trusten!
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
Goed nieuws. Je staat sinds het laatste uur 1,5% in de plus!Wouter Rebel schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:56:
Voor de geintereseerden mijn verzameling coins:
Maar ik denk dat nu ook alle oudjes naar bed zijn.
Rustig aan de dag nog een beetje bekijken en beetje bijkopen. Wie weet zakt ie morgen of maandag nog verder, maar 't houd een keer op met zakken.
De vraag is alleen; is dat bij $7000 of bij $0?Convirion schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 03:50:
[...]
Wie weet zakt ie morgen of maandag nog verder, maar 't houd een keer op met zakken.
Een short wordt gesloten omdat de lage prijs geraakt is en een long omdat de prijs te ver van de target raakt en men dus gedwongen wordt om te verkopen?
Weekly futures has liquidated a long position of 7523 contract at 7,725.59 - 2018-02-02 20:42:58
Bron: https://twitter.com/whalecalls?lang=enWeekly futures has liquidated a short position of 31872 contract at 8,561.63 - 2018-02-02 21:11:25
Voor de intrede van de futures leek alles toch wat stabieler. De tijd zal het leren of dit een goede ontwikkeling was. Het brengt vooralsnog niet minder volatiliteit
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nog meer mensen nog steeds last van ?
is die van jou erdoor ? die van mij staat nog op processing ?mark-k schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:08:
Hier ook nog steeds wachtende op mn nano van kucoin... Ook zonde dat ik geen lage buy ingezet had op binance, flinke spike naar beneden ipv de gebruikelijke moontest.
Weiss Crypto Alert
Smaller Risk and Bigger Profits
Dear Investor,
NOW do you see why NO cryptocurrency got an A in our inaugural ratings release last week?
NOW does it make more sense why Bitcoin got a C+?
NOW do you understand why the industry's outrage against our ratings was, in itself, a telltale sign of more troubles ahead?
You see, from the outset, all of the risks evident in the market today have been factored into our Risk Index.
But the good news is that much of the greed and hype is getting cleansed from the market even as we speak.
This week, the market first got smacked with the Coincheck hack, the largest in cryptocurrency history (in U.S. dollar terms). Then it got slammed with the Tether dilemma.
Crypto markets tanked.
Market cap, which started the week at around $600 billion, plunged to just above $400 billion this morning.
In today’s issue of Weiss Cryptocurrency Ratings, we give you …
Simple steps so you can use our ratings to aim for smaller risk and bigger profits.
A complete list of all our latest ratings and how to use them.
In-depth reviews of the few cryptocurrencies that currently get our “Buy” rating and are the most likely to give investors the best returns.
Plus much more.
Bij mij heeft dit 4 uur geduurd, dus het ging wel goed. Rond 15.30u een withdraw gedaan en om 19.15u stond het op Binance.shakespeare schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 06:03:
haha mijn withdraw van mijn nano's vanuit kucoin is nog steeds processing.. inmiddels is de prijs al lekker gezakt. wat een kutzooi.
Nog meer mensen nog steeds last van ?
Dat het vervolgens niet skyhigh was wel echt een deceptie....
Omdat 't einde nog niet in zicht is.Slux schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 08:07:
Iemand al een verklaring waarom LTC niet meer mee beweegt met BTC ?
XRP = trash
Ik volg hem ff niet... tis nog vroeg hier.
edit laat maar begin al wakker te worden
[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 03-02-2018 08:52 ]
Hier ook, het einde van de daling is nog lang niet zicht.
Reken minimaal op 4k dollar bodem.
XRP = trash
Zo’n $45,- per week moet haalbaar zijn als er niet teveel dips zoals die van gisteren zijn. Het is nu om er kennis mee te maken. De btc die ik ermee verdien kan ik mooi omzetten in alts
LTC gaat juist omhoog vergeleken met BTC, meestal was die lijn redelijk 1 op 1Mr_Ripple schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 08:52:
[...]
LTC beweegt toch?Slux schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 08:07:
Oh jee, daar heb je de oudjes met hun vooroordelensig69 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:58:
[...]
"Jonkies" hebben geen geld want alles gaat op aan het veel te dure telefoonabonnement om die iPhone maar te hebben. En daarna hangen ze in de mac, maar bestellen ho maar want zelfs een simpele hamburger kunnen ze niet betalen.
Wees blij dat we in Bitcoins handelen, de verzorgingsstaat moet ergens van betaald worden
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Persoonlijk denk ik dit dus ook... of hij naar 4k zal gaan weet ik niet. Maar heb wel het gevoel dat alles nog verder zal dalen. Net daarom dat ik nu niet verder inkoop. Alles lijkt goedkoop maar als we nog verder zakken gaan we pas echte koopjes zien. Kan natuurlijk ook dat we zomaar weer gaan stijgen en ik de koop heb gemist maar mn gutt feeling zegt toch dat we nog 1 keer hard gaan dippen.Mr_Ripple schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 08:52:
[...]
Ach ja dat deed ETH ook niet toen BTC instortte zei men. Om 12 uur later 2x zo hard te dalen.Slux schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 08:07:
LTC komt nog wel
Richh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:01:
[...]
Oh jee, daar heb je de oudjes met hun vooroordelen
Wees blij dat we in Bitcoins handelen, de verzorgingsstaat moet ergens van betaald worden
en hoe doen we dat dan?
Qua BTC waarde sta ik momenteel nog op een beperkt verlies, in dollars is het echter nog wel aanzienlijk (ca. 40%). Maar de komende tijd zal ik zeker nog niet naar fiat omzetten, dus dat doet mij niet zoveel.
Mijn eerste doel is wel om na Q1 (dus hopelijk 1 april 2018) mijn inleg eruit te kunnen trekken zodat ik gewoonweg met 100% speelgeld speel.
PF: https://www.cointrackr.com/s/Yr6OUsLiUyNd6
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ah nee juh, moon! Fuck feelings enzo, moon moon moon.Rebbelx schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:02:
[...]
mn gutt feeling zegt toch dat we nog 1 keer hard gaan dippen.
Wellicht om dezelfde reden als waarom XRP dalingen stijgingen niet in lijn zijn met de rest..ergo, er zitten wat grote spelers achter met voldoende invloed de boel enigszins te controleren?Slux schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 08:07:
Normaliter zou ik dat een slecht / minder positief teken vinden, maar bij LTC hoop ik dan net dat het de spelers zijn waarover al zoveel genoemd is.
Ik heb overigens echt geen idee, meer hoop dan wetenschap.
Als ik gdax zo in de gaten houdt wordt er meer gehandeld in de USD dan in EUR....
En nu niet roepen dat ik in andere (alt)coins moet investeren, want die heb ik al
[ Voor 22% gewijzigd door CrazyFool op 03-02-2018 09:23 ]
ligt eraan op welke exchange je zit met welke volumes natuurlijk.CrazyFool schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:22:
Ik zit ff met een n00b vraagje hier, handelen in BTC/USD of in BTC/EUR of LTC/USD of LTC/EUR wat is nou daadwerkelijker beter?
Als ik gdax zo in de gaten houdt wordt er meer gehandeld in de USD dan in EUR....
En nu niet roepen dat ik in andere (alt)coins moet investeren, want die heb ik al
en of je je fiat snel in usd/eur wilt of kan omzetten.
Bij dit spel is Satoshi de hoofdmoot, gevolgd door USD.CrazyFool schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:22:
Ik zit ff met een n00b vraagje hier, handelen in BTC/USD of in BTC/EUR of LTC/USD of LTC/EUR wat is nou daadwerkelijker beter?
XRP = trash
(Wie op €16k zei dat we iets meer dan een maand later op €6k zouden staan werd toen ook uitgelachen)
En wat is nou die verdomde satoshi? Een milliBTC? Ik heb ze nog niet kunnen vinden...
Edit: gevonden, 1 BTC = 100.000.000 sat... dacht al zoiets.
[ Voor 29% gewijzigd door gabn88 op 03-02-2018 09:48 ]
Ik had ook liever gehad dat men gewoon mBTC zou gebruiken maar ja dan is de koppeling met de Bitcoin weer te sterk he en dat is niet echt populair de laatste paar dagengabn88 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:44:
Als iedereen zegt dat het einde nog niet in zicht is zijn we er dicht bijmorguh
(Wie op €16k zei dat we iets meer dan een maand later op €6k zouden staan werd toen ook uitgelachen)
En wat is nou die verdomde satoshi? Een milliBTC? Ik heb ze nog niet kunnen vinden...
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik denk dat de bodem wel bereikt is, maar dat BTC niet meer volledig gaat herstellen. ETH en de altcoins gaan het stokje overnemen. Dit is al een tijd gaande maar dit soort crashes versnellen dat proces. Ik denk dat we over enkele maanden ETH als het 'cryptogold' zien en enkele alts hard meeliften. Ik noem maar geen namengabn88 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:44:
Als iedereen zegt dat het einde nog niet in zicht is zijn we er dicht bijmorguh
Groetjes, FaceDown.
Nog meer bot traders hier?

meh.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Als we de laatste 295 pagina van dit topic samenvatten in 1 post, dan ziet de markt er ongeveer zo uit over een maand.FaceDown schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:51:
[...]
Ik denk dat de bodem wel bereikt is, maar dat BTC niet meer volledig gaat herstellen. ETH en de altcoins gaan het stokje overnemen. Dit is al een tijd gaande maar dit soort crashes versnellen dat proces. Ik denk dat we over enkele maanden ETH als het 'cryptogold' zien en enkele alts hard meeliften. Ik noem maar geen namen
- XRP stijgt door naar 10k en staat op Coinbase
- VEN breakes free en neemt het >$200 segment voor zijn rekening.
- ICX maakt in 3 weken tijd half Europa miljardair, en Lamborghini brengt een officieel statement uti dat al haar modellen tot tenminste 2021 zijn uitverkocht.
- BTC is de nieuwe XVG
- LTC is wat alle megalomanen in deze wereld denken, dromen, eten en zelfs poepen
ofwel, ik denk dat er weinig gaat veranderen, of veranderen zal ... voor de meeste is de pikorde al aardig bepaald, alleen de waarde staat niet vast. Ti's net Formule 1 bijvoorbeeld ... ieder jaar is er wel een team wat het gaat maken .. of DAT-ENE dingetje gevonden heeft, en toch kijken we al een jaar of 10 naar ongeveer hetzelfde beeld ... kop-midden-laag segment.
En crypto is geen formule 1 nee ... ik had de verschillen al waargenomen.
Net even de cijfers bekeken en ik zie veel groen!
Na zoveel rood zegt dat niet alles maar de BTC gaat goed. Nu bijna $ 9k en de alt coins volgen braaf.
Ik hoop dat het herstel doorzet en als het in dit tempo verloopt gaat het nog sneller dan verwacht.
We zijn er nog lang niet maar ik ben voorzichtig positief.
Verwijderd
Hetgeen wat gaat veranderen is dat er, over het algemeen, meer acceptatie voor Walvis vangst komt...Turbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:01:
[...]
Als we de laatste 295 pagina van dit topic samenvatten in 1 post, dan ziet de markt er ongeveer zo uit over een maand.
- XRP stijgt door naar 10k en staat op Coinbase
- VEN breakes free en neemt het >$200 segment voor zijn rekening.
- ICX maakt in 3 weken tijd half Europa miljardair, en Lamborghini brengt een officieel statement uti dat al haar modellen tot tenminste 2021 zijn uitverkocht.
- BTC is de nieuwe XVG
- LTC is wat alle megalomanen in deze wereld denken, dromen, eten en zelfs poepen
ofwel, ik denk dat er weinig gaat veranderen, of veranderen zal ... voor de meeste is de pikorde al aardig bepaald, alleen de waarde staat niet vast. Ti's net Formule 1 bijvoorbeeld ... ieder jaar is er wel een team wat het gaat maken .. of DAT-ENE dingetje gevonden heeft, en toch kijken we al een jaar of 10 naar ongeveer hetzelfde beeld ... kop-midden-laag segment.
En crypto is geen formule 1 nee ... ik had de verschillen al waargenomen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nog steeds munten staan op VEN. Gekocht op 70k en 74k. Wat een tijden waren dat.HoppyF schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:08:
Whoooo VEN op 59k!
€ 4,27 dat is zeker niet slecht.
@FaceDown zal ook blij zijn. 😋
Schattig zijn ze hé?
Zowel mijn VEN als mijn ICX zijn gekocht rond die waarde ... laat dat nou ook direct mijn hele portfolio zijn ;-)Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:09:
[...]
Nog steeds munten staan op VEN. Gekocht op 70k en 74k. Wat een tijden waren dat.
Dus ... HODL .. niet meer, niet minder
Voltooid leven!
Verwijderd
Je laat daar wel een gigantische steek vallen door het geen VENboys te noemen.
(Zeg ik met 90% in ven maar gelukkig al een hele tijd geleden nog ver onder de huidige koers gekocht)
Hoezo?Pelox schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:21:
Zitten er hier nog mensen in Stratis?
Beetje, 6% van mijn portfolio.Pelox schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:21:
Zitten er hier nog mensen in Stratis?
Verwijderd
Klinkt teveel als Vengaboys, vandaarVerwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:18:
[...]
Je laat daar wel een gigantische steek vallen door het geen VENboys te noemen.
(Zeg ik met 90% in ven maar gelukkig al een hele tijd geleden nog ver onder de huidige koers gekocht)
We're going to ibiza da moon.
Waar?
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Waar?
die 70k en 74k hebben een hele andere koers nu.Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:09:
[...]
Nog steeds munten staan op VEN. Gekocht op 70k en 74k. Wat een tijden waren dat.
Ik had ze gekocht op 58k dat was bij een usd koers van 6 dollar
Kijk ik nu naar de koers is dat ook 58k maar dan 5.25 dollar.
En daarom moet je niet naar de dollar koers kijken, ... zeggen ze.lighting_ schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:34:
[...]
die 70k en 74k hebben een hele andere koers nu.
Ik had ze gekocht op 58k dat was bij een usd koers van 6 dollar
Kijk ik nu naar de koers is dat ook 58k maar dan 5.25 dollar.
Maar dan nog, voordat ze weer eens op die 70/74k staan
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)