Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.939 views

Onderwerpen

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
Pelox schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:24:
Iemand nieuwsuur gezien? Hahaha een een gelul. Die minister, hopke woekstra.. We gaan onderzoeken of we cryptocurrency's kunnen gaan verbieden 🤣
Ze zijn zo opeens bezorgd over onze spaarcenten. Niet vermelden dat de vermogen rendement heffing groter is dan je spaarrente. Waarom denk je dat de burgers ergens anders rendement proberen meneer woekstra.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:06
lighting_ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:06:
[...]

Ze zijn zo opeens bezorgd over onze spaarcenten. Niet vermelden dat de vermogen rendement heffing groter is dan je spaarrente. Waarom denk je dat de burgers ergens anders rendement proberen meneer woekstra.
De zogenaamde bezigheid van de overheid is nep.
We weten allemaal dat de overheid geen toezicht heeft gehouden op verzekeraars die aan miljoenen burgers woekerpolissen heeft verkocht.
Wat deed de overheid? Niets!
Nu jaren later proberen ze nog wat goed te praten door de AFM regels te laten opstellen.
Het leed is echter al geschied.
Bij de crypto handel moet alleen vermeld worden dat het beleggen een risico heeft en in het verleden behaalde resultaten geen garantie zijn voor de toekomst. Een disclaimer dus. Meer niet.
Het kromme is echter dat de belastingdienst wel wakker is geworden en inkomsten uit crypto handel als vermogen ziet.
Als het ze uitkomt is de overheid wèl alert.

Ik ben een groot voorstander om betalingsverkeer buiten de invloed van banken te laten lopen.
Als ik wat aan jou verkoop is het prima als ik hiervoor een vergoeding krijg anders dan euro's.

Verwijderd

HoppyF schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:41:
[...]

De overheid mag hooguit eisen stellen om witwassen tegen te gaan en om dus anoniem coins te kopen.
Vandaar dat legitimatie bij de koop al gedaan wordt, niks mis mee.
Wat ik verder met mijn Euros doe is MIJN zaak!
Dat gaat de overheid niets aan.
Als ik mijn maandsalaris wil uitgeven aan gevulde koeken worden bakkers toch ook niet verboden?
Betutteling door de overheid en banken zal niet worden geaccepteerd in ons land.
Privacy en vrijheid van keuze is een democratisch recht.
Je slaat de spijker op zijn kop maar ondertussen worden we al zo erg betutteld, en op andere vlakken krijg je juist alles maar door je strot gedrukt...

Als je werkelijk denkt dat je in Nederland nog in een democratie leeft dan heb je het goed mis. Het is een schijndemocratie. Maargoed das een heel ander onderwerp waar ik verder niet te veel op in wil gaan.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
De Koreanen zijn wakker :)

Verwijderd

Denk dat we de komende 2 uur een opleving hebben. Dat het vannacht ook anders is dan voorgaande nachten.
Best grappig om te zien dat sommige coins zoals de LTC al uren stabiel blijven.

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:47:
[...]

Dat is het ook ... de totale onmacht en manier waarop het geld een loopje neemt met ze.

De rijken lopen weg, zitten in het buitenland, geld verdwijnt middels alle mogelijk denkbare constructies naar de meest exotische eilanden. Iedereen met een beetje kennis weet eenvoudig de te heffen belastingen te ontduiken of te ontlopen. Voor de gemiddelde ondernemer is het gewoon een spelletje.

De crypto is ze compleet de baas, geen bank noch wetgever kan hier iets aan doen ... wat wou je doen, banken verbieden? beurzen sluiten? een verbod op crypto handelen / verkooppunten .. verbod op minen? Ze weten allang dat ze hier geen enkele grip op gaan hebben, en het tempo waarin geld rond gepompt wordt in crypto is volstrekt niet te traceren , bij te houden ...te controleren, wil staan te reguleren ... volslagen de weg kwijt daar.

Grote bedrijven nemen de autoriteit dagelijks op de schop, een multi national komt hier de minister vertellen wat hij gaat betalen, en iedere cent meer, waag het niet die te vragen ... we hebben ze nodig, nou ja, in Den Haag hebben ze ze nodig, en het grote geld regeert. Minister zijn is vandaag de dag de farce ophouden.

Noem ik zomaar wat dingen op. Dit is wat je krijgt van slap en "ouwe lullen" beleid...
De grootste angst is de droom van iedere crypto deelnemer ..gedecentraliseerd betalingen verrichten. De nood aan banken verdwijnt en de angst zit hem in het feit dat dit sneller kan dan ze lief is ... het gebeurt vast dit jaar niet, maar wanneer de mogelijkheden er liggen en de deelnemers instemmen, dan is het eind zoek. De weg naar kredietverstrekking (waar de maatschappij op leunt) is dan nog maar een klein stapje omhoog.

Nou denk ik dat banken altijd naast crypto zullen blijven bestaan hoor, dus geen ALU-hoedje theorie ... ik ben echter wel van mening dat het het groei potentieel uit conventioneel bankwezen haalt ... en dat is op zich zelf al verontrustend ...althans, ieder bedrijf zonder doorgroei potentieel is op zich zelf al een verontrustende zaak.

Ongeveer die angst en paniek zie ik ten grond van al deze onzin staan. :)
Messcherp en prachtig verwoord. Petje af

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
In Nederland mag je geen geld verdienen.

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Aansluitend op de posts hierboven..denken jullie niet dat juist daarom private coins als Monero en nav het dit jaar goed gaan doen?

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Er is een hetze tegen crypto alleen door greedy ass muddafokkers die jaloers zijn :) De media, regering denkt, WTF elke keer dat iets 3-10x gaat, en pakt kans bij elk dipje of hype iets negatiefs tegen te melden. Ja er zijn verliezers en winnaars in deze game, maar boeiend toch, overal betalen we wel belasting op. Dus conclusie is gewoon dat dit enorme FUD is en meer niet.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Verwijderd

japjaan schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:27:
Aansluitend op de posts hierboven..denken jullie niet dat juist daarom private coins als Monero en nav het dit jaar goed gaan doen?
Of verge _O-

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:46

Zero.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:37

gws24

Thinking is hard!

dafuq, sinds wanneer is dit het alu hoedje topic?

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ton Hasselt schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:24:
In Nederland mag je geen geld verdienen.
In Nederland heerst een soort van succeshaat. Niet voor niets dat het bijvoorbeeld voor ZZP'ers in Nederland bijna onmogelijk gemaakt wordt om te doen wat ze willen doen. Het is echt bizar.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

gws24 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:31:
dafuq, sinds wanneer is dit het alu hoedje topic?
Fake news boiiii, gewoon medoen met de game playa #metoo :+

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:37

gws24

Thinking is hard!

Adamoland schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:33:
[...]

Fake news boiiii, gewoon medoen met de game playa #metoo :+
oké :) . Het is de schuld van de overheid want die controleert de media en daarom daalt de bitcoin, omdat ze iedereen bang maken om in te stappen en echt waar, en.... pffffff nu al geen lucht meer. :+

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Verwijderd

DAMAGE schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:33:
[...]

In Nederland heerst een soort van succeshaat. Niet voor niets dat het bijvoorbeeld voor ZZP'ers in Nederland bijna onmogelijk gemaakt wordt om te doen wat ze willen doen. Het is echt bizar.
Het is zeker bizar. Ik maakte me er nooit druk om, politiek enzo, maar nu ik wat ouder begin te worden ga je toch anders tegen dingen aankijken. Het is echt waanzin hoe de dingen werken en uitgevoerd worden... Compleet wereldvreemd die gasten in den Haag.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:43
DAMAGE schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:33:
[...]

Ik weet niet of het nou echt succeshaat te noemen is. We lijden vooral onder een verschrikkelijke drang om alles maar zoveel mogelijk in regeltjes te vatten en mensen toch vooral zoveel mogelijk tegen zichzelf te beschermen. De totaal doorgeslagen politieke correctheid (denk aan zwarte pieten discussie) is daar m.i. ook een symptoom van.

Maar goed, dit drijft wel erg ver off topic (zelfs voor een slowchat :P )

Verwijderd

FUN wordt op 9 februari delisted op Bittrex, voor deze tijd dus verkopen of overzetten naar Binance.

Bron: https://bittrex.com/status

Verwijderd

anboni schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:38:
[...]

Ik weet niet of het nou echt succeshaat te noemen is. We lijden vooral onder een verschrikkelijke drang om alles maar zoveel mogelijk in regeltjes te vatten en mensen toch vooral zoveel mogelijk tegen zichzelf te beschermen. De totaal doorgeslagen politieke correctheid (denk aan zwarte pieten discussie) is daar m.i. ook een symptoom van.

Maar goed, dit drijft wel erg ver off topic (zelfs voor een slowchat :P )
Echt he. Dus ja, ven? Icx? Vandaag de dag van nano denk ik

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:46
Yes, here we go!

<+:) :)F

Zero.

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:39:
FUN wordt op 9 februari delisted op Bittrex, voor deze tijd dus verkopen of overzetten naar Binance.

Bron: https://bittrex.com/status
Ik zie niks?

• Ton Hasselt
Ik ook niet.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:43
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:40:
[...]

Echt he. Dus ja, ven? Icx? Vandaag de dag van nano denk ik
Ik hou het lekker traditioneel. M'n langetermijn wallet (BTC, BCH, ETH, LTC, Monero) staat nog steeds op -21% over de afgelopen 7 dagen, maar zolang de overheid maar geen al te zwaar China Syndrome gaat krijgen, zie ik die allemaal nog best goed komen.

Verwijderd

Naar beneden scrollen.

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:22
De overheid is fout, zoiets bestaat niet. Ik zie de overheid meer als een mierennest. Iedere politicus en ambtenaar doet wat hij moet doen maar past zich aan, aan de regels die gelden op dat moment. Die regels zijn vaak redelijk simpel, overleven, trots, ego, sex, etc. Dit zijn weer allemaal andere factoren die relatief makkelijk te beïnvloeden zijn. De overheid heeft dus geen groot plan om de bevolking uit te knijpen. Maar, is het gevolg van de samenleving die wij met z'n allen gecreëerd hebben, dat zorgt voor deze bepaalde richting. Het leuke aan technieken zoals blockchain is dat er een nieuw type samenleving gecreëerd kan worden doordat er nu technologisch zaken mogelijk worden die vroeger niet mogelijk waren. Wat dan wel weer jammer is, is dat we daar technologie voor gaan gebruiken. In mijn utopie zou het allemaal gebeuren door betere opvoeding. Maar dat zal waarschijnlijk een utopie blijven. Als we het op de "makkelijke" manier kunnen doen dan doen we dat... (technologie verslaving much?). Een ander grote gevaar is dat de nieuwe technieken nu gelijk afgepakt word van de mensen die strijden voor deze betere samenleving maar dat hij weer in de handen komt van mensen die makkelijk te manipuleren zijn om het voor eigen gewin in te zetten (denk aan die belachelijke hoeveelheid munten die een team in eigen zak steekt)

Verwijderd

Helemaal onderaan, idd delisted. Wel raar, bittrex flikt dat wel vaker uit het niets... Hebben ze ook met bitshares geflikt. Basterds

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Hopelijk morgen de marketcap rond de $500 blijft dat zou de supportlijn zijn, en zou je van recovery kunnen spreken. Nu te weinig herstel in de markt om iets te zeggen erover, kan twee kanten op, maar gaat de goede kant op. Ik ga zo slapen.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Heb net even met Bitcoin gebeld, ze hebben me beloofd morgen niet onder de 8K te gaan,dus doe er je voordeel mee.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Driekwart jaar geleden stond de BTC koers gelijk aan 1 troy ounce gold, 1300 dollar.
Tsja, times are changing :)

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Je kan zeggen wat je wil ... ze hadden al ver voor de Bitcoin hun eigen succes coins! oOo
*het schijnt dat er zelfs liedjes werden gezongen over maan enzo...

Afbeeldingslocatie: https://www.frankfordcandy.com/sites/default/files/product/image/FC%20Products_012_7939%20copy.png

• miicker
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:45:
Driekwart jaar geleden stond de BTC koers gelijk aan 1 troy ounce gold, 1300 dollar.
Tsja, times are changing :)
16 jaar, 2 maanden en 3 dagen geleden bestond de euro nog niet, dus je hebt gelijk.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18-11 23:40
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:44:
[...]

Helemaal onderaan, idd delisted. Wel raar, bittrex flikt dat wel vaker uit het niets... Hebben ze ook met bitshares geflikt. Basterds
Although not exhaustive, below is a list of factors that Bittrex generally reviews when determining whether to delist a token or remove a market:

Evolving regulatory standards and other compliance issues
Poor implementation of use cases or poor reception by community
Blockchain or related technology becomes compromised or defective
Token no longer supported by token team or others
Limited trading volume on the exchange or potentially suspicious trading activity
Experience with token applicant/team and their responsiveness to information requests
Violation of Bittrex’s terms of service or token listing agreement
Complaints by users or traders of the token
Ze hebben best een duidelijk beleid.

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:45:
[...]

Je kan zeggen wat je wil ... ze hadden al ver voor de Bitcoin hun eigen succes coins! oOo
*het schijnt dat er zelfs liedjes werden gezonden over maan enzo...

[afbeelding]
Zie de maan schijnt door de bomen, bitcoin staakt uw wild geraas. T heerlijk avondje is gekomen, avondje van koreaas. Vol verwachting klopt ons hart, wie er moont en wie er... Fuck dit.

• miicker
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:45:
[...]

*het schijnt dat er zelfs liedjes werden gezonden over maan enzo...

[afbeelding]
schijnt dat (de) maan nu zelf ook muziek maakt

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
mmmm, Maan met de grote..uh...uh, longen :P

• Ton Hasselt
miicker schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:47:
[...]

16 jaar, 2 maanden en 3 dagen geleden bestond de euro nog niet, dus je hebt gelijk.
Ik had ze al eerder, op het Nederlands consulaat in België konden ze het haast niet geloven, tot ik ze liet zien.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

miicker schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:48:
[...]

schijnt dat (de) maan nu zelf ook muziek maakt
fixed! .... ook aan de 0.0 of gewoon scherp voor de strijd? ;)

Verwijderd

Bmfd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:48:
[...]

[...]

Ze hebben best een duidelijk beleid.
Wat is dat voor uitbundige hoeveelheid verstandige maar niet uitnodigende om te lezen verzameling woorden?

Lijkt wel een whitepaper.

• miicker
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:51:
[...]

fixed! .... ook aan de 0.0 of gewoon scherp voor de strijd? ;)
geen van beide, ben net terug van uit eten, wilde even mijn verlies vieren :+

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

miicker schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:52:
[...]

geen van beide, ben net terug van uit eten, wilde even mijn verlies vieren :+
Toch wel je bitstuk kunnen traden voor een ripplap, om het diner af te sluiten met minder vlees dan je initieel geserveerd kreeg?

• miicker
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:55:
[...]

Toch wel je bitstuk kunnen traden voor een ripplap, om het diner af te sluiten met minder vlees dan je initieel geserveerd kreeg?
Nee was een restaurant waar je 28,50 betaalde en kon bestellen wat je wilde. Toen ik ging afrekenen was het ineens 47 euro, koers was gestegen zeiden ze..

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11 13:49
miicker schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:45:
Heb net even met Bitcoin gebeld, ze hebben me beloofd morgen niet onder de 8K te gaan,dus doe er je voordeel mee.
Klopt, ik had Tether eerder deze avond aan de lijn en ze zouden even wat extra tethers printen om erin te pompen!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-11 02:03
Afbeeldingslocatie: https://www.trustnodes.com/wp-content/uploads/2017/06/bear-moon.jpg

Ingestraald door Jezus Christus en behoed door God. Zo gaan die zaken ook niet meer kapot...

Afbeeldingslocatie: https://1.bp.blogspot.com/-ue8eYKvuGFU/Uml7S7_IybI/AAAAAAAAAB0/H3PhgE0bKvQ/w1200-h630-p-k-no-nu/Utrechtse-UFO-piloot-Babet-Hogervorst-4481web.jpg

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

miicker schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:56:
[...]

Nee was een restaurant waar je 28,50 betaalde en kon bestellen wat je wilde. Toen ik ging afrekenen was het ineens 47 euro, koers was gestegen zeiden ze..
Volgende keer dus voor je aanschuift wat future's uitwisselen... kans bestaat dat je meer geld de zaak uitloopt dan je er in kwam.

• miicker
  • Niet online
Danny.G schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:56:
[...]

Klopt, ik had Tether eerder deze avond aan de lijn en ze zouden even wat extra tethers printen om erin te pompen!
Heb deze week een aantal keer met NEM gebeld om te informeren over de koers, na de 7e keer bellen werden ze erg boos en kreeg ik te horen dat de Nederlandse Energie Maatschappij niets weet over NEM...

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:55:
[...]

Het moment dat je vARKenshaasje 40% verdampt voor je een hap kunt nemen.

Verwijderd

Dhr. Satoshi schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:58:
[afbeelding]

Ingestraald door Jezus Christus en behoed door God. Zo gaan die zaken ook niet meer kapot...

[afbeelding]
_O-

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:39
Ik blijf lekker uit mijn VENster staren

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:59:
[...]

Het moment dat je vARKenshaasje 40% verdampt voor je een hap kunt nemen.
Dat wordt de trend van 2018 ! ... 2 slokken uit je pilsje voor die over de toog is ... FEE, en verdampt terwijl je vasthoudt. oOo

• Ton Hasselt
miicker schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:56:
[...]

Je hebt toch wel in Bitcoins betaald?😁😁😁

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-11 11:09
Rubberen schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:57:
Vader die alles verkocht voor bitcoins ziet crash met lede ogen aan: “Dit is een emotionele achtbaan”

Hij zou liegen als hij zei dat hij zich geen zorgen maakt over de koersval van de bitcoin. Maar Didi Taihuttu, vader van het Nederlandse gezin dat afgelopen najaar hebben en houwen verkocht en de opbrengst volledig in cryptomunten stak, wanhoopt niet. “We kijken naar de lange termijn.”

Hoe het ook afloopt, de familie Taihuttu – waartoe naast vader Didi (39) ook moeder Romaine (39) en dochters Joli (12), Juna (10) and Jessa (7) behoren – maakt er in elk geval een mooi avontuur van. Ze leven tegenwoordig als digitale nomaden, en trekken in die hoedanigheid de wereld over. Momenteel verblijven ze met zijn vijfjes in Ko Phangan in Thailand, in een resort met gelijkgestemden; dertig gezinnen met in totaal zeventig kinderen.

....

Volledig artikel vind je hier:
https://www.hln.be/geld/e...tionele-achtbaan~a99426c9
Dus die man heeft in september voor meer dan 300.000€ BTC aan +- 2.800$ gekocht en heeft nu daar "nog maar" een miljoen van over? Ocharme dat dutske toch :/

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:24
Pump and dump-groep voor Tweakers.

• NotSoSteady
Ik zie dat ik alweer minder verlies heb. 8)

[ Voor 90% gewijzigd door NotSoSteady op 03-02-2018 00:03 ]

• miicker
  • Niet online
Laatst sprak ik met iemand, diegene zei dat Bitcoin nooit iets zou worden omdat het geen veelgebruikt betaalmiddel zal worden. Lijkt me op zich wel lachen, sta je in de mediamarkt, wat kost deze tv? Omgerekend 2000 euro.
Kom je bij de kassa:
Dat wordt dan omgerekend 3300 euro. "Wat, uw collega zei net nog 2.000"
Scant ze hem nog een keer "Oh hij is nu omgerekend 1.700".

Neem je hem mee, is er iets mis mee, breng je hem terug:
Hier uw geld terug, omgerekend 350 euro..

Verwijderd

h8bal schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:01:
[...]

Dus die man heeft in september voor meer dan 300.000€ BTC aan +- 2.800$ gekocht en heeft nu daar "nog maar" een miljoen van over? Ocharme dat dutske toch :/
Dit zijn de mensen die compleet doordraaien als het plafond geraakt wordt en hun gezin meeslepen de afgrond in. Verder wel lef enzo.

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-11 11:09
miicker schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:02:
Laatst sprak ik met iemand, diegene zei dat Bitcoin nooit iets zou worden omdat het geen veelgebruikt betaalmiddel zal worden. Lijkt me op zich wel lachen, sta je in de mediamarkt, wat kost deze tv? Omgerekend 2000 euro.
Kom je bij de kassa:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.dopl3r.com/memes_files/a-boy-asked-his-bitcoin-investing-dad-for-1-bitcoin-for-his-birthday-dad-what-15554-14354-is-a-lot-of-money-what-do-you-need-16782-for-anyway-600-pm-pXlFp.jpg

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Kom je bij de kassa:

Als BTC ooit het betaalmiddel wordt, zal je niet moeten omrekenen naar Euro, want dat zal niet meer bestaan. 1 BTC zal dan 1 BTC zijn.

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:56
Voor mensen die zin hebben om nog een ritje te maken op XRP/ETH. Het is de moment...
1% of meer is mooi meegenomen op korte tijd. Alle beetjes helpen in deze moeilijke tijden ;-)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Kom je bij de kassa:

In Venezuela is dit heel normaal ... de ene dag is je briefje van 10 VEF een brood waard, de andere dag is het papier waarvan het gemaakt is meer waard dan de waarde die het zou moeten vertegenwoordigen.

Verwijderd

Kom je bij de kassa:

*checkt telefoon, sluit achteraan in rij bij kassa, denkt dat moon soon*

• Ton Hasselt
Adnanos schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:05:
[...]

Als BTC ooit het betaalmiddel wordt, zal je niet moeten omrekenen naar Euro, want dat zal niet meer bestaan. 1 BTC zal dan 1 BTC zijn.
Lekker daytraden dan.

• miicker
  • Niet online
Ik hoop ooit genoeg verdient te hebben met crypto om een zakje chips te kopen, dat is toch wel het doel dat ik voor ogen heb

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Hehe, eindelijk! Ik wilde vanavond eens proberen te daytraden om te zien hoe dat gaat maar had toch nog te hoog ingekocht op €7035. Heel de avond getuurd of hij dat nog zou halen en net kunnen verkopen op €7100. Deze keer gelukkig geen verlies gemaakt.

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Ok wat gebeurd er hier? https://www.cryptopia.co.nz/Exchange?market=LIZI_BTC erg verdacht

• Dhr. Satoshi
ggj87 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:09:
Hehe, eindelijk! Ik wilde vanavond eens proberen te daytraden om te zien hoe dat gaat maar had toch nog te hoog ingekocht op €7035. Heel de avond getuurd of hij dat nog zou halen en net kunnen verkopen op €7100. Deze keer gelukkig geen verlies gemaakt.
Dit vergeet je je leven niet weer. Prachtig verhaal.

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:23
Overheid zeikt dat btc volatiel is. Koers daalt. Dan is het toch logisch dat de overheid juist schuld is aan de volatiliteit? Ze snappen zelf niet eens dat juist door hun uitspraken een koers daalt en de mensen zo hun geld verliezen. Slaat toch nergens op?

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:10:
[...]

Ja heftig hé. Hij kon ook weer ineens onderuit zakken, dan had ik flink verlies, nu gelukkig niet.

• Dhr. Satoshi
ggj87 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:11:
[...]

Ja heftig hé. Hij kon ook weer ineens onderuit zakken, dan had ik flink verlies, nu gelukkig niet.
De kick is het leukste. Ik hoop dat het je motiveert om grotere slagen te slaan.

• Ton Hasselt

• miicker
  • Niet online

• Greymore1
Er wordt verkocht ruim onder de hoogste vraagprijs, waarna de BTC weer hetzelfde aangeeft op die desbetreffende aangekochte coins..

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik gebruik altijd Google Translate ...

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1802/364407/JDlgq9H5.jpg

Vertaling werkt steeds beter.

• miicker
  • Niet online
Greymore1 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:13:
[...]

Er wordt verkocht ruim onder de hoogste vraagprijs, waarna de BTC weer hetzelfde aangeeft op die desbetreffende aangekochte coins..
Waar heb jij het over?

Verwijderd

Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:10:
[...]

Filmpotentie. "He rose from the shadows into the empire of cryptosphere. His life will never be the same, for he is now... DAYTRADER" *knight rider achtig muziekje*

• miicker
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:14:
[...]

[afbeelding]

_O-

Verwijderd

[...]

[afbeelding]

Hahahha held

• Dhr. Satoshi
Haha machtig Turbo.
Het lijkt erop dat het hier steeds gezelliger wordt zonder dat gezeik dat een paar noobs het hier vermakelijk naar hun zin hebben.

• Ton Hasselt
Greymore1 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:13:
[...]

Ik zie niets raars.

Verwijderd

Het niveau van dit topic gaat helemaal kapot door al die noobs die het vermakelijk naar hun zin hebben. Wanneer wordt hier nu iets aan gedaan?

Als het zo doorgaat neem ik echt een psychische break van dit topic.

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:48
Bullshit, als je in euro's afrekent ga je toch ook niet de waarde richting de kassa continu omrekenen naar usd of bth? Iets wat 1200 btc kost reken je bij de kassa ook af als 1200 btc, fuck de waarde richting euro.

Verwijderd

Stevie_ schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:23:
[...]

Bullshit, als je in euro's afrekent ga je toch ook niet de waarde richting de kassa continu omrekenen naar usd of bth? Iets wat 1200 btc kost reken je bij de kassa ook af als 1200 btc, fuck de waarde richting euro.
Ok. Ja fuck de waarde!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:45

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Kunnen de opmerkingen over het niveau niet gewoon ophouden? Dit is een slowchat topic. Dat heeft per definitie geen niveau. Als je niveau wilt, dan post je in het handelstopic. Op niveau, dat dan weer wel.

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 03-02-2018 00:37 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Dhr. Satoshi
[...]

In het jaar 1860 kwam je hier nog mee weg ook.

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:27
[...]

[afbeelding]

Eerlijkheid +1. :+

Verwijderd

- Dat mag ook vriendelijker -

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 03-02-2018 00:28 ]

Verwijderd

- Het is hier misschien slowchat, maar het is geen HK -

[ Voor 85% gewijzigd door .oisyn op 03-02-2018 00:28 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:21
Om deze rumoerige week af te sluiten heb ik 'Breaking on Bitcoin' even gekeken op Netflix. Heeft me toch wel weer wat vertrouwen in de toekomst gegeven. :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:27:
[mbr]- Het is hier misschien slowchat, maar het is geen HK -[/]
Uhm....
Wanneer jij reflectie toepast ?

• Dhr. Satoshi
Ik dacht ook al. Is dit nou serieus...
Soms zijn dingen zo ongeloofwaardig dat je gaat geloven dat het serieus is. Ofzo...

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 03-02-2018 00:30 ]

• miicker
  • Niet online
[...]

Bullshit, als ik in het buitenland ben met een andere valuta reken ik altijd terug naar euro.

Verwijderd

Aaah censuur. Dat betekend bedtijd 👋

• Greymore1
Jij ziet hem niet op tilt slaan? De hoogste koper wilt hem voor 26 maar ik zie constant de 18-22 groen flikkeren de satoshi daalt na het verkopen waarna hij weer op de oude satoshi komt te staan na enkele seconden. Dit vind ik raar. Maar het volume wordt hier wel door geraakt. Een botje denk ik.

• Dhr. Satoshi
Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:27:
[mbr]- Het is hier misschien slowchat, maar het is geen HK -[/]
Wat is HK? Ik kan er niet op klikken. Vermoeden is een nieuwe munt?
Was ik maar 18 en snapte ik die afkortingen iets beter.

• NotSoSteady
Afbeeldingslocatie: https://www.cryptolulz.com/content/uploads/images/November2017/types-of-headache-in-crypto-meme.jpg

8)

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:48
miicker schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:30:
[...]

Bullshit, als ik in het buitenland ben met een andere valuta reken ik altijd terug naar euro.
Niet eerst naar btc en dan naar euro? :p

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:45

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:32:
[...]

Wat is HK? Ik kan er niet op klikken. Vermoeden is een nieuwe munt?
Was ik maar 18 en snapte ik die afkortingen iets beter.
Tweakers Huiskamer, maar daar kan jij niet in ;). Daar wil je trouwens ook niet in :z

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 03-02-2018 00:36 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Ton Hasselt
Greymore1 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:31:
[...]

Jij ziet hem niet op tilt slaan? De hoogste koper wilt hem voor 26 maar ik zie constant de 18-22 groen flikkeren de satoshi daalt na het verkopen waarna hij weer op de oude satoshi komt te staan na enkele seconden. Dit vind ik raar. Maar het volume wordt hier wel door geraakt. Een botje denk ik.
Dat kunnen ook sells of buys zijn die toegevoegd worden.

• Dhr. Satoshi
.oisyn schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:36:
[...]

Tweakers Huiskamer, maar daar kan jij niet in ;). Daar wil je trouwens ook niet in :z
Een heuse woonkamer! Dat had ik er niet direct achter gezocht.
Enig idee waarom ik geen kijkje in die huiskamer zou willen nemen?

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:27
miicker schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:30:
[...]

En dan nog altijd weer even terug naar de gulden, want nostalgie.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:42
.oisyn schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:36:
[...]

Daar wil ik me ook nog steeds eens voor aanmelden, maar mede door dit slowchat topic kom ik vermoedelijk nooit door die screening heen :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Pagina: 1 ... 81 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)