https://cryptoalert.tk/coin/view?id=1655
Ja, browser. Niet de app.
Het is weekend, uitslapen dus.aaaido schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:11:
Over paar uur worden de Koreanen wakker (als ze al zijn gaan slapen)
[ Voor 40% gewijzigd door Ari Gold op 02-02-2018 20:12 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Typisch dat die vraag eigenlijk alleen hardop gesteld wordt als de koers naar beneden duikelt. Als de koers bijna verticaal omhoog schiet, vraagt niemand zich echt af wat de verklaring is...RRCreations schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:47:
Het enge is van de dalingen dat er geen verklaring kan worden gegeven wáárom het ineens zo hard naar beneden dondert.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Ik heb op kucoin wat staan en probeerde naar Binance te transferren, dat zou een half uur duren, maar ondertussen zijn we al 2,5 uur verder...
Nano is de enige die NIET zo hard gedropt is. Ondanks dat ik Nano duurder heb ingekocht, ga ik het verkopen om goedkoop andere coins in te kopen.
Je hebt toch een market order voor een paar 100 stuks ingezet?the_Omniscient schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:17:
Nano staat gelist op binance, mensen. Doet voorlopig nog niets maar ik sta klaar in de startblokken.
Korea ... iets met een ban wat nog steeds rond gaataaaido schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:11:
Over paar uur worden de Koreanen wakker (als ze al zijn gaan slapen)
China, iets met verbod wat nog steeds rond gaat
Chinees nieuw jaar, handel ligt op z'n gat
India die van alles roept ...
Nog iets over miningfarms die moeten sluiten
JA .. van onze oosterse vrienden moeten we het echt hebben de laatste tijd.
*Eigenlijk zouden we gewoon massaal alle coins die te herleiden zijn naar China of Korea keihard links moeten laten liggen... Zodra er grote sommen geld wegvloeien dan zijn er altijd wel lobbyisten die daar graag voor inspringen en zaken naar hun hand beginnen te zetten. Uiteindelijk is het geld wat regeert.
[ Voor 24% gewijzigd door Turbo-Puppy op 02-02-2018 20:27 ]
Naja, wat is wijsheid gezien voorgaande nieuwe listings? Sommige werden direct gedumpt, andere gingen eerst naar de moon. Je kan er een mooie slag mee slaan, echter... Wil niet in een wolvenklem lopen.Mozes123 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:22:
[...]
Je hebt toch een market order voor een paar 100 stuks ingezet?
Aan poep valt inderdaad ook veel geld te verdienen. Het is alleen vaak een lastig en smerig werkje, op lange termijn zoeken de meeste mensen liever een andere baan.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:26:
[...]
Shitcoin voor de ene, goud voor de ander.
Hier 8500?
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Je bent drie en een half uur te laat voor het feest
Wat kan zo'n dode kat raar nahobbelen he?Richh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:33:
[...]
Je bent drie en een half uur te laat voor het feest
Ze noemen dit ook wel een Bear Trap
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Helemaal waar. Absurde stijging in een maand. Absurde daling in de ander maand geeft wel een gezonde correctie weer.gws24 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:55:
[...]
lol, en jij hebt wel een verklaring waarom het in december zo hard omhoog schoot? Misschien hé, heel misschien is dit gewoon het gevolg van de absurde stijging van de afgelopen maanden? En bitcoin is al zo vaak dood verklaard maar is nog steeds KING!
https://99bitcoins.com/obituary-stats/
Zo begreep ik het wel ja. Maar het werd door iemand anders dus anders begrepen.Crypts schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:59:
[...]
Dat is toch wat in het artikel staat? Alles zit in crypto's en met 20% daarvan handelt hij.
Ach zo is het, zolang het geld oplevert... ondertussen zelfs met deze drop inmiddels $90 bij elkaar gemined in een goede maand tijd. Daalde van al mijn coins in deze drop het minst hard, straks op KuCoin, stijging in de algehele markt en mijn gratis zomervakantie is binnen! Wat die hele coin doet of niet doet zal me een worst wezen!Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:26:
[...]
Shitcoin voor de ene, goud voor de ander.
Ooit een vakantiebaantje gehad bij van Gansewinkel. Best betaalde vakantiebaan ooit, en heel erg smerig was het niet.Richh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:29:
[...]
Aan poep valt inderdaad ook veel geld te verdienen. Het is alleen vaak een lastig en smerig werkje, op lange termijn zoeken de meeste mensen liever een andere baan.
Ook op Marktplaats zijn ze niet te slijten ... een maand geleden ging een L3+ of S9 nog voor €3500, nu moet je blij zijn dat de aluminium prijs zo hoog staat, anders beurde je helemaal niets meer.
linkje naar de webshop ... klik
Ruim duizend usd gezakken in 2 dagen tijd, de "superieure" A3 wordt bijna weggegeven.
Staan er nog wat op mp voor 6k
ik wacht nog op mijn withdraw vanuit kucoin lekker dan.. verdomme.
ja dit gaat nog wel ff duren.. daar valt niks op te verdienen;)mark-k schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:08:
Hier ook nog steeds wachtende op mn nano van kucoin... Ook zonde dat ik geen lage buy ingezet had op binance, flinke spike naar beneden ipv de gebruikelijke moontest.
Denk je dat het zin heeft om alle alt coins daarin te zetten Nu?Adnanos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:13:
Verschrikkelijk hoog volume op Nano op Binance... daar valt echt geld te verdienen voor wie het kan
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik had het over traden. Ik denk niet dat het ooit wijs is om all in te gaan op 1 coin.zwembroek schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:15:
[...]
Denk je dat het zin heeft om alle alt coins daarin te zetten Nu?
[ Voor 12% gewijzigd door Adnanos op 02-02-2018 21:18 ]
Heb net ook gelijk verkocht want verwacht dat de markt dip nog niet voorbij is dus nano ook wel weer gaat zakken komende dagen. Kan ik mooi meer terug kopen hopelijkzwembroek schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:21:
Ik zie vooral 1 grote rode muur in mijn binance app bij nano.
loop weer winst mis zo...
Waar is deze hoop op gebaseerd? Oprecht nieuswgierig.k1978 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:32:
Ik hou nog steeds me bitconnect vast . Zit all inn nog steeds hoop 👍
BIIIITTCCOOOONNEEEEEECT! hodl to the moon, lambok1978 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:32:
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Verwijderd
Ai als dit een serieuze post is dan wens ik je erg veel succes...k1978 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:32:
Je hebt pas verlies als je verkoopt .. JonguhWilaut schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:34:
[...]
Waar is deze hoop op gebaseerd? Oprecht nieuswgierig.
Ik zou nooit all in gaan op een coin. Ik heb zelf 33% in Bitconnect, 33% in LendConnect en 33% in Davorcoin.k1978 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:32:
Je hebt helemaal gelijk! Succes met de handel verder.k1978 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:38:
[...]
Je hebt pas verlies als je verkoopt .. Jonguh
vake buj te bangeBmfd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:39:
[...]
Ik zou nooit all in gaan op een coin. Ik heb zelf 33% in Bitconnect, 33% in LendConnect en 33% in Davorcoin.
[ Voor 33% gewijzigd door k1978 op 02-02-2018 21:47 ]
Even wachten en heb je leuke arbitragesniper20 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:43:
Misschien een domme vraag, maar gaat die prijs van Nano bij Kucoin niet meestijgen ? Zit daar met m'n Nano's.
Mijn brein werkt even niet goed mee en zit hier al even mee. (gelukkig niet elke dag maar komt wel steeds terug).
Alhoewel ik VEN als ICX los moet zien zie ik steeds dat ze gelijk op gaan.
Nu mijn vraag: (heb hem al eens eerder gesteld maar is door de BTC commotie denk ik niet beantwoord).
Ik zit vol 100% in VEN (ja weet het ... één paar en risico spreiding) maar heb mijn winst uit XVG en wat andere kleine coins van december veilig. Maar geloof echt in deze munt en daarom heb ik een goed gevoel erover.
ICX gaat wat gelijk op maar heeft leuke uitschieters en denk het volgende te doen. Hoop hier echt even een eerlijke mening te krijgen.
Ik dacht 50/50 te doen maar als er een stijging is dan heb ik weer minder volume dus minder opbrengst bij een stijging. Swing trading is niets voor mij maar zit steeds met het "best of both worlds" in mijn hoofd.
Wat is nu wijs. Gewoon op VEN laten en hopen dat zijn tijd wel komt of gebruik maken van de ontwikkelingen van ICX met een beetje insurance dat het 50% is.
..hmmm terwijl ik dit type heb vraag ik me af of het dit een beetje overkomt want denk/type een beetje hardop
Ik heb ook een leuke computer..
LinkJPMorgan Chase & Co. and Bank of America Corp., the nation’s two largest banks, said they’re halting purchases of Bitcoin and other cryptocurrencies on their credit cards. JPMorgan, which will implement the ban Saturday, doesn’t want the credit risk associated with the transactions, said Mary Jane Rogers, a spokeswoman for the firm.
Op de lange termijn is dit alleen maar goed nieuws, de verhalen over de mensen die BTC op krediet kopen en bankroet raken zijn eens stuk schadelijker dan dit. Helemaal prima wat mij betreft.
Gezien je uitleg kan je het beter bij 1 munt houden , anders moet je op 2 munten gaan letten en dan wordt het alleen maar onoverzichtelijker.Tranzy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:55:
Gents,
Mijn brein werkt even niet goed mee en zit hier al even mee. (gelukkig niet elke dag maar komt wel steeds terug).
Alhoewel ik VEN als ICX los moet zien zie ik steeds dat ze gelijk op gaan.
Nu mijn vraag: (heb hem al eens eerder gesteld maar is door de BTC commotie denk ik niet beantwoord).
Ik zit vol 100% in VEN (ja weet het ... één paar en risico spreiding) maar heb mijn winst uit XVG en wat andere kleine coins van december veilig. Maar geloof echt in deze munt en daarom heb ik een goed gevoel erover.
ICX gaat wat gelijk op maar heeft leuke uitschieters en denk het volgende te doen. Hoop hier echt even een eerlijke mening te krijgen.
Ik dacht 50/50 te doen maar als er een stijging is dan heb ik weer minder volume dus minder opbrengst bij een stijging. Swing trading is niets voor mij maar zit steeds met het "best of both worlds" in mijn hoofd.
Wat is nu wijs. Gewoon op VEN laten en hopen dat zijn tijd wel komt of gebruik maken van de ontwikkelingen van ICX met een beetje insurance dat het 50% is.
..hmmm terwijl ik dit type heb vraag ik me af of het dit een beetje overkomt want denk/type een beetje hardop
Zeker als je dan nog in de verleiding gaat komen om te dagtraden wat je niet ligt zoals je al zegt.
Zit je de hele tijd van VEN naar ICX heen en weer te gaan ..wordt je niet vrolijk van.
En risicospreiding ?
Als de 1 naar beneden gaat gaat de ander ook net zo hard....en verder weet je toch niet wat er gaat gebeuren
Mee eens, op de lange termijn is dit goed, maar op dit moment zal dit geen positief effect op de koers gaan hebben denk ik.pires101 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:57:
[...]
Op de lange termijn is dit alleen maar goed nieuws, de verhalen over de mensen die BTC op krediet kopen en bankroet raken zijn eens stuk schadelijker dan dit. Helemaal prima wat mij betreft.
Laatst gingen er al geruchten rond dat banken in Amerika dit van plan waren, dus toen was ik benieuwd om wat voor percentages het ging. Volgens een kleinschalig onderzoek waar Bloomberg een artikel over schreef, worden 18% van de aankopen met een creditcard gedaan, best wel een hoog percentage dus.
[ Voor 22% gewijzigd door Bmfd op 02-02-2018 22:05 ]
Ze hebben geen probleem mee als burgers zich via cc diep in de schulden werken. Als maar geen btc is. Dat is weer hypocriet. Maar dat zijn we al gewend.
Ik ben geen man van risico's maar zie wel de "fun" en de uitdaging erin om gebruik te maken van de schommelingen. Maar heb ICX in de gaten gehouden en heb hem hard zien stijgen maar ook weer zien dalen.Martin11 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:02:
[...]
Gezien je uitleg kan je het beter bij 1 munt houden , anders moet je op 2 munten gaan letten en dan wordt het alleen maar onoverzichtelijker.
Zeker als je dan nog in de verleiding gaat komen om te dagtraden wat je niet ligt zoals je al zegt.
Zit je de hele tijd van VEN naar ICX heen en weer te gaan ..wordt je niet vrolijk van.
En risicospreiding ?
Als de 1 naar beneden gaat gaat de ander ook net zo hard....en verder weet je toch niet wat er gaat gebeuren
Wil geen "green candle chaser" zijn maar er liggen wel procenten om op te pikken.
Verwijderd
Je kunt het altijd een keertje proberen met een kleiner percentage op een moment dat jou geschikt lijkt. Zo kun je er relatief 'veilig' misschien wat feeling mee ontwikkelen en als blijkt dat je er vrij succesvol en stressloos mee om kan gaan kun je altijd wat meer proberen. Het hoeft niet meteen all in te zijn. (of half in in dit geval)Tranzy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:10:
[...]
Ik ben geen man van risico's maar zie wel de "fun" en de uitdaging erin om gebruik te maken van de schommelingen. Maar heb ICX in de gaten gehouden en heb hem hard zien stijgen maar ook weer zien dalen.
Wil geen "green candle chaser" zijn maar er liggen wel procenten om op te pikken.
Slaapwel!
Maar je bent dan ook wel echt een fucking idioot als je cryptos op kredit gaat kopen....lighting_ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:06:
[...]
Ze hebben geen probleem mee als burgers zich via cc diep in de schulden werken. Als maar geen btc is. Dat is weer hypocriet. Maar dat zijn we al gewend.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Geduld. Beide zullen ze weer gestaag omhoog gaan. VEN zit er beter bovenop qua PR, icx is technologisch gezien interessanter (naar mijn mening dan). Een 'foute' keuze is er op de lange termijn niet, mits de markt niet totaal instort. Het is enkel interessanter om je portfolio te volgen als je meerdere currencies hebt, natuurlijk. Kun je af en toe wat en heen en weer traden om de golfbewegingen op elkaar af te stemmen. Heb zelf 25% icx en 20% ven maar ik ga ze beide lekker holden. Je zou eventueel nog wtc erbij kunnen gooien, dan heb je een sterk trio dat elkaar in evenwicht houdt.Tranzy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:10:
[...]
Ik ben geen man van risico's maar zie wel de "fun" en de uitdaging erin om gebruik te maken van de schommelingen. Maar heb ICX in de gaten gehouden en heb hem hard zien stijgen maar ook weer zien dalen.
Klopt. Bij de laatste beurscrash waren er ook genoeg mensen die aandelen kochten met geleend geld. Het kan toch alleen maar omhoog tocharmageddon_2k1 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:17:
[...]
Maar je bent dan ook wel echt een fucking idioot als je cryptos op kredit gaat kopen....
Dat is waar. Maar dan moeten ze ook zorgen dat je niet op krediet aandelen kan kopen. En dat doen ze niet.armageddon_2k1 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:17:
[...]
Maar je bent dan ook wel echt een fucking idioot als je cryptos op kredit gaat kopen....
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 02-02-2018 22:25 ]
Zero.
Verwijderd
Standaard gepraat om de mensen wat af te schrikken. Om daadwerkelijk wetten in te voeren om mensen te verbieden ergens in te investeren gaat ze nooit lukken, dit treft ongelooflijk veel andere groepen met belangenPelox schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:24:
Iemand nieuwsuur gezien? Hahaha een een gelul. Die minister ook.. We gaan onderzoeken of we cryptocurrency's kunnen gaan verbieden 🤣
Hoe dan??Pelox schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:24:
Iemand nieuwsuur gezien? Hahaha een een gelul. Die minister, hopke woekstra.. We gaan onderzoeken of we cryptocurrency's kunnen gaan verbieden 🤣
(en daarnaast: waarom?? Hebben ze ons in Den Haag nog niet genoeg financieel tegen onszelf beschermd?? Betaal elke maand 1000 euro huur omdat ik volgens Den Haag 600 euro hypotheek lasten niet op zou kunnen brengen?? Sukkels!)
Yes. Nano aangekocht via Binance
[ Voor 3% gewijzigd door kazz1980 op 02-02-2018 22:28 ]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Ik geef toe dat ik me door de hype rijk rekende en dat was ook even zo toen ik met mijn 200 inleg de 2700 euro aantikte met XVG op oudejaarsdag. Toen XVG ging lopen heb ik meer ingelegd in andere munten omdat ik mijn XVG niet wilde verkopen. Dus nog steeds 600 inleg en heb nu nog zo'n 2000. Geen wereld bedragen en maak er ook geen geheim van.the_Omniscient schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:19:
[...]
Geduld. Beide zullen ze weer gestaag omhoog gaan. VEN zit er beter bovenop qua PR, icx is technologisch gezien interessanter (naar mijn mening dan). Een 'foute' keuze is er op de lange termijn niet, mits de markt niet totaal instort. Het is enkel interessanter om je portfolio te volgen als je meerdere currencies hebt, natuurlijk. Kun je af en toe wat en heen en weer traden om de golfbewegingen op elkaar af te stemmen. Heb zelf 25% icx en 20% ven maar ik ga ze beide lekker holden. Je zou eventueel nog wtc erbij kunnen gooien, dan heb je een sterk trio dat elkaar in evenwicht houdt.
Als snel werd me duidelijk hoe het spelletje werkte en dat dingen niet alleen maar kunnen stijgen. Heb nog steeds genoeg winst (na vandaag veel minder) maar ben wat "volwassener" geworden en heb mijn RDD, XDN en TRX verkocht redelijk op tijd en redelijk op tijd in een, voor mij doen, duurdere coin geinvesteerd. Met de nadruk op geinvesteerd ..want zo zie ik dit op langer termijn.
Achteraf lagen er altijd procenten om op te pikken, ik zit ook naar die live kaart te kijken en hoe het zich ontwikkeld en denk als ik nu gedaan had wat ik dacht had ik weer gewonnenTranzy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:10:
[...]
Probleem is dat je bijna altijd te laat bent om dan uit te stappen of in te stappen en vice versa.
Draait snel om en precies op de pieken uit of instappen lukt je in principe nooit .
Pelox schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:28:
Het is zo erg dit he.. pure stemmingmakerij op de nationale televisie.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
Mahatma Gandhi
Joh ..haha.. ik heb het 2 keer geprobeerd en god... daar werd ik heel nerveus van en toen ik verkocht en hem zag stijgen heb ik weer terug gekocht... als ik wat koeler was had ik elke keer lager in kunnen kopen...Martin11 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:28:
[...]
Achteraf lagen er altijd procenten om op te pikken, ik zit ook naar die live kaart te kijken en hoe het zich ontwikkeld en denk als ik nu gedaan had wat ik dacht had ik weer gewonnen
Probleem is dat je bijna altijd te laat bent om dan uit te stappen of in te stappen en vice versa.
Draait snel om en precies op de pieken uit of instappen lukt je in principe nooit .
Maar ik ben niet koel als het om centen gaat. Ook al heb ik mijn inleg veilig.
Daarnaast worden de altcoins stuk voor stuk ontmanteld en is er nog steeds geen real world application voor welke coin of token dan ook. Mijn vermoeden is dat 2018 echt een slachthuis gaat worden en 2019 de rise voor enkele tokens of coins gaat zijn welke wel serieuze ontwikkelingen op de achtergrond doorgaan.
Ik volg de laatste tijd Walton en deze lijkt het wel erg goed voor elkaar te hebben, andere meningen over tokens/coins welke wel een real world potentieel hebben en voor 2019 potentieel hebben ?
FUD.Jarune schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:32:
ik zie het somber in [bla bla...]
Veel coins hebben nu al nuttige toepassingen. Overheden zijn de weg totaal kwijt en proberen naarstig controle te krijgen over iets dat ze gewoonweg niet begrijpen. Is niet meer tegen te houden en zal enkel groter worden.
Rijk zullen we er misschien niet mee worden in enkele maandjes. Maar het gaat absoluut weer omhoog.
Ja, en Mathijs Bouman zei er gelijk achteraan dat zo'n verbod helemaal niet kan.Pelox schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:24:
Iemand nieuwsuur gezien? Hahaha een een gelul. Die minister, hopke woekstra.. We gaan onderzoeken of we cryptocurrency's kunnen gaan verbieden 🤣
Dan zou ik het niet doen ...zeker als het in ene zoals vandaag hard naar beneden en dan weer terug omhoog gaat wordt je zeker gek van.Tranzy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:31:
[...]
Joh ..haha.. ik heb het 2 keer geprobeerd en god... daar werd ik heel nerveus van en toen ik verkocht en hem zag stijgen heb ik weer terug gekocht... als ik wat koeler was had ik elke keer lager in kunnen kopen...
Maar ik ben niet koel als het om centen gaat. Ook al heb ik mijn inleg veilig.
Ik nam vandaag veel risico door in de enige winnende munt op Binance te gaan DGD, stond vrolijk op 10% winst en toen Bitcoin inene omhoog stuiterde , ging DGD juist recht naar beneden.
Dat gaat zo snel dat je sell order er niet doorheen komt (ja ik had van te voren een stop-loss moeten instellen).
Ik zat met mijn neus achter het beeldscherm ,handen op de knoppen maar zag even niet dat de markt terugstuiterde.
Uiteindelijk juist 15% van mijn gehele kapitaal op Binance verloren vandaag in 5 minuten.
Als je dit goed wil doen moet je eigenlijk ook 6 beeldschermen hebben om tegelijkertijd al je munten en CMC en het andere nieuws in de gaten te kunnen houden ipv te schakelen tussen tabbladen.
Dus ik ga morgen 5 extra beeldschermen kopen
De overheid mag hooguit eisen stellen om witwassen tegen te gaan en om dus anoniem coins te kopen.kazz1980 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:34:
[...]
FUD.
Veel coins hebben nu al nuttige toepassingen. Overheden zijn de weg totaal kwijt en proberen naarstig controle te krijgen over iets dat ze gewoonweg niet begrijpen. Is niet meer tegen te houden en zal enkel groter worden.
Rijk zullen we er misschien niet mee worden in enkele maandjes. Maar het gaat absoluut weer omhoog.
Vandaar dat legitimatie bij de koop al gedaan wordt, niks mis mee.
Wat ik verder met mijn Euros doe is MIJN zaak!
Dat gaat de overheid niets aan.
Als ik mijn maandsalaris wil uitgeven aan gevulde koeken worden bakkers toch ook niet verboden?
Betutteling door de overheid en banken zal niet worden geaccepteerd in ons land.
Privacy en vrijheid van keuze is een democratisch recht.
Ven, Wabi, Stellar, Ripple, Nano, Po.et, Neo, req, Icon. Volgens mij niet eens de toppers - maar schieten me zo even te binnen. Data is het nieuwe goud, dat is al heel lang bekend. En nu is het voor het eerst mogelijk dit ook daadwerkelijk in iets concreets uit te drukken en dus een waarde aan te hangen.Jarune schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:37:
Welke coins worden dan daadwerkelijk breed ingezet en gedragen en hebben een user base ?
Verder zou ik zeggen: verdiep je er eens in. Of niet natuurlijk - maar ga dan ook niet doen alsof je weet waar je het over hebt...
Helemaal mee eens. Overheid mag absoluut enige controle vereisen. En ook de belastingdienst mag zich er prima tegenaan bemoeien. Maar verbieden? Nee.HoppyF schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:41:
[...]
De overheid mag hooguit eisen stellen om witwassen tegen te gaan en om dus anoniem coins te kopen.
Vandaar dat legitimatie bij de koop al gedaan wordt, niks mis mee.
Wat ik verder met mijn Euros doe is MIJN zaak!
Dat gaat de overheid niets aan.
Als ik mijn maandsalaris wil uitgeven aan gevulde koeken worden bakkers toch ook niet verboden?
Betutteling door de overheid en banken zal niet worden geaccepteerd in ons land.
Privacy en vrijheid van keuze is een democratisch recht.
Maar die betutteling is er wel al lang - en vinden we blijkbaar prima - want ons stem gedrag passen we er niet op aan...
Overheid bepaald volledig wat ik wel/niet mag lenen. En dus mag ik nu met een super salaris geen hypotheek... Betaal me scheel aan de huur en kan dus niet snel genoeg sparen om genoeg eigen geld rond te krijgen dat tegenwoordig vereist is voor een hypotheek. Ook al gaan mijn maandlasten dan met honderden euro's per maand omlaag... Hoe suf is dat??
[ Voor 48% gewijzigd door kazz1980 op 02-02-2018 22:46 ]
Ik verloor 14 zure VEN muntjes omdat ik verkocht had op een piek en wilde inkopen maar de prijs niet live meeveranderde op de binance site in het BUY vak zonder te F5-en en kocht het voor een heel andere koers dan ik wilde.Martin11 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:40:
[...]
Dan zou ik het niet doen zeker als het in ene zoals vandaag hard naar beneden en dan weer terug omhoog gaat wordt je zeker gek van.
Ik nam vandaag veel risico door in de enige winnende munt op Binance te gaan DGD, stond op vrolijk 10% winst en toen Bitcoin inene omhoog stuiterde , ging DGD juist recht naar beneden.
Dat gaat zo snel dat je sell order er niet doorheen komt (ja ik van te voren stop-loss moeten instellen).
Ik zat met mijn neus achter het beeldscherm maar zag even niet dat de markt terugstuiterde.
Uiteindelijk juist 15% van mijn gehele kapitaal op Binance verloren vandaag in 5 minuten.
Als je dit goed wil doen moet je eigenlijk ook 6 beeldschermen hebben om tegelijkertijd al je munten en CMC en het andere nieuws in de gaten te kunnen houden ipv te schakeln tussen tabbladen.
Dus ik ga morgen 5 extra beeldschermen kopen
Hij zei dat hij betwijfelt of het kan inderdaad maar de Minister van Financiën!??!! Zegt dus dat ze gaan onderzoeken of ze het kunnen verbieden.. absurd!ggj87 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:38:
[...]
Ja, en Mathijs Bouman zei er gelijk achteraan dat zo'n verbod helemaal niet kan.
Zero.
En toch reageert de markt wel op elk negatief bericht en meteen gaan de prijzen naar beneden.ggj87 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:38:
[...]
Ja, en Mathijs Bouman zei er gelijk achteraan dat zo'n verbod helemaal niet kan.
Dat zie je nu toch elke dag.
De parallelwereld van december
Nu dagelijks 1 stap naar voren en weer 2 terug.
Dat is het ook ... de totale onmacht en manier waarop het geld een loopje neemt met ze.kazz1980 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:34:
[...]
FUD.
De rijken lopen weg, zitten in het buitenland, geld verdwijnt middels alle mogelijk denkbare constructies naar de meest exotische eilanden. Iedereen met een beetje kennis weet eenvoudig de te heffen belastingen te ontduiken of te ontlopen. Voor de gemiddelde ondernemer is het gewoon een spelletje.
De crypto is ze compleet de baas, geen bank noch wetgever kan hier iets aan doen ... wat wou je doen, banken verbieden? beurzen sluiten? een verbod op crypto handelen / verkooppunten .. verbod op minen? Ze weten allang dat ze hier geen enkele grip op gaan hebben, en het tempo waarin geld rond gepompt wordt in crypto is volstrekt niet te traceren , bij te houden ...te controleren, wil staan te reguleren ... volslagen de weg kwijt daar.
Grote bedrijven nemen de autoriteit dagelijks op de schop, een multi national komt hier de minister vertellen wat hij gaat betalen, en iedere cent meer, waag het niet die te vragen ... we hebben ze nodig, nou ja, in Den Haag hebben ze ze nodig, en het grote geld regeert. Minister zijn is vandaag de dag de farce ophouden.
Noem ik zomaar wat dingen op. Dit is wat je krijgt van slap en "ouwe lullen" beleid...
De grootste angst is de droom van iedere crypto deelnemer ..gedecentraliseerd betalingen verrichten. De nood aan banken verdwijnt en de angst zit hem in het feit dat dit sneller kan dan ze lief is ... het gebeurt vast dit jaar niet, maar wanneer de mogelijkheden er liggen en de deelnemers instemmen, dan is het eind zoek. De weg naar kredietverstrekking (waar de maatschappij op leunt) is dan nog maar een klein stapje omhoog.
Nou denk ik dat banken altijd naast crypto zullen blijven bestaan hoor, dus geen ALU-hoedje theorie ... ik ben echter wel van mening dat het het groei potentieel uit conventioneel bankwezen haalt ... en dat is op zich zelf al verontrustend ...althans, ieder bedrijf zonder doorgroei potentieel is op zich zelf al een verontrustende zaak.
Ongeveer die angst en paniek zie ik ten grond van al deze onzin staan.
haha dat is helemaal een beginnersfout , ging laatst op mijn muis zitten was blij dat ik niet 100% van mijn VEN verkocht voor een veel te lage koersTranzy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:43:
[...]
Ik verloor 14 zure VEN muntjes omdat ik verkocht had op een piek en wilde inkopen maar de prijs niet live meeveranderde op de binance site in het BUY vak zonder te F5-en en kocht het voor een heel andere koers dan ik wilde.
Verwijderd
Stoplossen werken juist vaak niet. Counterintuitief, maar wel vaak realiteit. Geloof mij vooral niet en onderzoek voor jezelf of dit zo isMartin11 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:40:
[...]
(ja ik had van te voren een stop-loss moeten instellen).
Maar in dit geval had ik het wel moeten doen toen DGD vandaag als een raket omhoog steeg.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:47:
[...]
Stoplossen werken juist vaak niet. Counterintuitief, maar wel vaak realiteit. Geloof mij vooral niet en onderzoek voor jezelf of dit zo is
Er zou een bevestigings popup moeten komen. Even een dubbelcheck!Martin11 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:47:
[...]
haha dat is helemaal een beginnersfout , ging laatst op mijn muis zitten was blij dat ik niet 100% van mijn VEN verkocht voor een veel te lage koers
"weet je het echt zeker dat je voor "0.xx"wilt (ver)kopen?"
Tussen nu en de komende 2-3 uur gaat er wel weer wat gebeuren. Als Azië zich er tegenaan gaat bemoeien
En tijd om te pitten.
Zien morgenochtend wel weer wat Azië doet. Trusten
[ Voor 13% gewijzigd door kazz1980 op 02-02-2018 22:51 ]
Verwijderd
Standaard hoe het werkt in Nl, op tv altijd veel geschreeuw omdat ze moeten laten zien dat ze er iets tegen doen, en vervolgens hoor je er nooit meer iets van. Zo vaak meegemaaktPelox schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:44:
[...]
Hij zei dat hij betwijfelt of het kan inderdaad maar de Minister van Financiën!??!! Zegt dus dat ze gaan onderzoeken of ze het kunnen verbieden.. absurd!
Verwijderd
Ja dat kan best. Ik wilde alleen zeggen dat in alle trading systemen die ik onderzocht heb stoplossen over het algemeen en negatief resultaat haddenMartin11 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:50:
[...]
Maar in dit geval had ik het wel moeten doen toen DGD vandaag als een raket omhoog steeg.
Hij zou liegen als hij zei dat hij zich geen zorgen maakt over de koersval van de bitcoin. Maar Didi Taihuttu, vader van het Nederlandse gezin dat afgelopen najaar hebben en houwen verkocht en de opbrengst volledig in cryptomunten stak, wanhoopt niet. “We kijken naar de lange termijn.”
Hoe het ook afloopt, de familie Taihuttu – waartoe naast vader Didi (39) ook moeder Romaine (39) en dochters Joli (12), Juna (10) and Jessa (7) behoren – maakt er in elk geval een mooi avontuur van. Ze leven tegenwoordig als digitale nomaden, en trekken in die hoedanigheid de wereld over. Momenteel verblijven ze met zijn vijfjes in Ko Phangan in Thailand, in een resort met gelijkgestemden; dertig gezinnen met in totaal zeventig kinderen.
....
Volledig artikel vind je hier:
https://www.hln.be/geld/e...tionele-achtbaan~a99426c9
Maar even serieus, als minister van financiën denk je toch eerst na voor je een antwoord geeft? Heeft hij nog geen tijd gehad voor mediatraining of heeft hij nog geen voorlichter in dienst of zo?Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:50:
[...]
Standaard hoe het werkt in Nl, op tv altijd veel geschreeuw omdat ze moeten laten zien dat ze er iets tegen doen, en vervolgens hoor je er nooit meer iets van. Zo vaak meegemaakt
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 02-02-2018 23:02 ]
Zero.
Beginnen ze met Oh Fortuna en het hele podium in volledig fel rood licht, echt bloedrood.
Eerste wat ik dacht. "Nee niet weer" en begon te grinniken.
Leg dan maar eens uit waarom je moest grinniken. Geen poging gedaan.
Heb gelukkig niks gemist koerstechnischerwijs zie ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 02-02-2018 23:01 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Best kans dat dit een hele bewuste media strategie is. Ik heb verder het interview niet gezien, maar wat ik eerder deze wel las is dat het ministerie niet van plan is iets te doen cryptocurrency maar wel tegen crypto derivaten (opties e.d.) Uiteraard weten minister en media niet precies waar het over gaat, dus krijg je brakke berichtgeving die meteen zegt dat ze crypto in het algemeen willen verbieden.Pelox schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:58:
[...]
Maar even serieus, als minister van financiën denk je toch eerst na voor je een antwoord geeft? Heeft hij nog geen tijd gehad voor mediatraining of heeft hij nog geen voorlichter in dienst of zo? Ik heb zelf op 1 van de ministeries gewerkt en dit was bij ons never nooit gebeurd.
Grinneken ?Flagg schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:00:
Pfff, was vanavond bijeen uitvoering van de Carmina Burana (wat die Russen overigens echtgeweldig
uitgevoerd hebben maar dat terzijde)
Beginnen ze met Oh Fortuna en het hele podium in volledig fel rood licht, echt bloedrood.
Eerste wat ik dacht. "Nee niet weer" en begon te grinniken.
Leg dan maar eens uit waarom je moest grinniken. Geen poging gedaan.
Heb gelukkig niks gemist koerstechnischerwijs zie ik.
Had je je Pennywise kostuum aan ?
De wereld draait op randdebielen, zelfs de president van de USA is er een.armageddon_2k1 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:17:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)