Ook dat is verre van een vaste waarheid. Het blijft gewoon koffiedik kijken allemaal.....Adamoland schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:44:
[...]
Overall marketcap en trading volume zegt in de crypto meer dan de individuele muntjes trend etc. De support lijnen geven houvast, maar meer niet. Nu is het wel zo dat het echt twee kanten op kan gaan, als antwoord op de oorspronkelijke vraag "zijn we uit de dip? " dus nee we zijn nog niet uit de dip want kan beide kanten op. Als je in de hele markt volume verlies ziet over de support lijnen dan weet je dat er iets niet pluis is (doorbraak van de trend sinds 2013). Als we de $200 marketcap zitten is het straks einde verhaal. Maar de volgende support lijn zitten we vanaf de $500 mld in de juiste trend na de verwachte correctie. Dus op naar de $500 mld!
Zelfde gedoe hier met mijn opbrengst vanaf aika. Het is een grote rotzooi bij Verge na de fork. Bitcointalk -> xvg topic staan er nog wel meer.koelebobes schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:18:
Ik schrik mij helemaal dood ik heb sinds december al op Litebit mijn XVG verge staan 5000 om precies te zijn en heb daar gisteren 5000 bijgekocht omdat het nu super goedkoop is.
Alleen nu komt mijn verge al 2 dagen niet aan op de website en ik wacht maar en wacht maar en krijg geen antwoord van de website zelf dus ik ging in de blockchain kijken en nu blijkt ik heb helemaal geen 10.000 verge zoals ik zou moeten hebben maar ik heb er maar 6500.
29 januari zijn er allemaal transacties geweest wat helemaal niet kan want ik heb niks gedaan. De Wallet staat op de website van litebit en ik weet niet wat er aan de hand is en ben helemaal in paniek, kan ze niet eens bereiken
https://verge-blockchain....iDHqjo8em71gQuhbjY2SkKiEV
Voor de goede orde, ik heb niets tegen xvg of verge, ik constateer alleen, en van alle transacties die ik nog moet ontvangen klopt er geen 1. Zowel nieuwe als oude wallet, oude blockchain en nieuwe.
Op twitter is het ook al een tijdje veel en veel te stil.
Ze hebben overigens wel genoemd dat alles goed zal komen... echter met de nodige vertraging. (Ik ga er vooralsnog vanuit dat mijn opbrengsten bij Aika gewoon als verloren kunnen worden beschouwd...😊)
*wat beweegt je trouwens om xvg te kopen? Er zit niet echt iets in het verschiet op korte of lange termijn, althans, mij niet bekend.
xvg is druk geweest met de fork, bezig met nieuwe website, word regelmatig nieuwe winkel toegevoegd waar je met xvg kan betalen, op nieuwe exchanges gelist, regelmatig getwitterd.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:48:
[...]
Zelfde gedoe hier met mijn opbrengst vanaf aika. Het is een grote rotzooi bij Verge na de fork. Bitcointalk -> xvg topic staan er nog wel meer.
Voor de goede orde, ik heb niets tegen xvg of verge, ik constateer alleen, en van alle transacties die ik nog moet ontvangen klopt er geen 1. Zowel nieuwe als oude wallet, oude blockchain en nieuwe.
Op twitter is het ook al een tijdje veel en veel te stil.
Ze hebben overigens wel genoemd dat alles goed zal komen... echter met de nodige vertraging. (Ik ga er vooralsnog vanuit dat mijn opbrengsten bij Aika gewoon als verloren kunnen worden beschouwd...😊)
*wat beweegt je trouwens om xvg te kopen? Er zit niet echt iets in het verschiet op korte of lange termijn, althans, mij niet bekend.
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt, maar ik raad je aan om op de goede site te kijken..
Nieuwe website, regelmatig twitteren zijn al redenen tot prijsstijgingen?tias86 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:52:
[...]
xvg is druk geweest met de fork, bezig met nieuwe website, word regelmatig nieuwe winkel toegevoegd waar je met xvg kan betalen, op nieuwe exchanges gelist, regelmatig getwitterd.
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt, maar ik raad je aan om op de goede site te kijken..
Dan wil je wel heel graag positieve dingen zien. En dan hangt het er nog vanaf welke winkels je er mee kan betalen, als het een enkele slager op de hoek is schiet je denkt niks mee op en dat geldt ook voor de exchanges.
Sorrie maar zie weinig dingen die niet normale day to day business is.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Deze nacht een stuk van mij portfolio in usdt gezet. Btc ging terug naar de 8k lijn, en dacht dat we dan gingen doorgaan naar de 7k. Uiteindelijk 5 minuten na mijn beslissing, kwam de groene candles
Jammer is het wel, maar ben nu toch wel geruster.. Ook al speel ik met een bedrag van <500euro.
Even wachten tot we zeker uit de dip zijn.
Jammer is het wel, maar ben nu toch wel geruster.. Ook al speel ik met een bedrag van <500euro.
Dat is wel vaker met twitter. Trump doet het ook. die Twittert en Amerika betaald de steeds hoger wordende prijs.Flagg schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:56:
[...]
Nieuwe website, regelmatig twitteren zijn al redenen tot prijsstijgingen?
Beauty is in the eye of the beerholder
Welke dip? volgens mij stijgen we al weer een poosje.Rubberen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:56:
Deze nacht een stuk van mij portfolio in usdt gezet. Btc ging terug naar de 8k lijn, en dacht dat we dan gingen doorgaan naar de 7k. Uiteindelijk 5 minuten na mijn beslissing, kwam de groene candles![]()
Of bedoel je wachten op een nieuwe dip?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ga je nou logische redenen zoeken voor prijsstijgingen?, als ze de coin of de tekst op de website een ander kleurtje geven gaat de koers al omhoog van crypto..Flagg schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:56:
[...]
Nieuwe website, regelmatig twitteren zijn al redenen tot prijsstijgingen?
Dan wil je wel heel graag positieve dingen zien. En dan hangt het er nog vanaf welke winkels je er mee kan betalen, als het een enkele slager op de hoek is schiet je denkt niks mee op en dat geldt ook voor de exchanges.
Sorrie maar zie weinig dingen die niet normale day to day business is.
Ja das waar maar dat wil niet zeggen dat ik daarop mij portfolio ga baseren. En al die truukjes zijn inmiddels wel uitgewerkt. Dat doen ze allemaal meerdere keren per dag.tias86 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:58:
[...]
Ga je nou logische redenen zoeken voor prijsstijgingen?, als ze de coin of de tekst op de website een ander kleurtje geven gaat de koers al omhoog van crypto..
Verwijderd
Het is inderdaad wat rommelig bij verge na de hard fork. Litebit.eu heeft afgelopen week de verkoop op verge ook stilgezet, dus dat ie sinds gisteren weer beschikbaar is zal wel met de nodige opstartproblemen gaan.koelebobes schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:18:
Ik schrik mij helemaal dood ik heb sinds december al op Litebit mijn XVG verge staan 5000 om precies te zijn en heb daar gisteren 5000 bijgekocht omdat het nu super goedkoop is.
Alleen nu komt mijn verge al 2 dagen niet aan op de website en ik wacht maar en wacht maar en krijg geen antwoord van de website zelf dus ik ging in de blockchain kijken en nu blijkt ik heb helemaal geen 10.000 verge zoals ik zou moeten hebben maar ik heb er maar 6500.
29 januari zijn er allemaal transacties geweest wat helemaal niet kan want ik heb niks gedaan. De Wallet staat op de website van litebit en ik weet niet wat er aan de hand is en ben helemaal in paniek, kan ze niet eens bereiken
Ik zou gewoon afwachten en blijven proberen contact te krijgen met litebit.
Stress is zeer begrijpelijk maar je schiet daar verder niets mee op. Gewoon ff ademhalen en afwachten.
Ondanks dat ikzelf niet echt een verge fan ben hebben ze de afgelopen 24 uur een mooie stijging gemaakt.
“We are working on ittias86 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:52:
[...]
xvg is druk geweest met de fork, bezig met nieuwe website, word regelmatig nieuwe winkel toegevoegd waar je met xvg kan betalen, op nieuwe exchanges gelist, regelmatig getwitterd.
“Hold on”
“please update” nee, “update toch maar wat anders”
Allemaal leuk en aardig, maar zonder werkende xvg transacties is het fijn dat ik ermee betalen kan, alleen ze komen niet aan. Wat heb ik daaraan?
Die fork is gewoon erg slecht uitgerold getuige het aantal pools dat het nog steeds niet voor elkaar heeft de juiste blokken binnen te halen of uberhaupt een werkend wallet aan te bieden.
Op Litebit staat de wallet dagelijk in onderhoud.
Laat even duidelijk zijn dat ik geen enkele boodschap heb aan wat komt, wat toegezegd wordt, waar men aan werkt... wat maakt mij dat uit?
Het werkt op dit moment niet tot (zeer) slecht, zo zijn de feiten. Om dat te constateren heb ik niet eens twitter of andere websites nodig. Dat had ik zelf al ontdekt. Zal vast goed komen, maar je maakt er geen sterke indruk mee.
Quote mijn laatste zin maar even, mooie inkopper om op te reageren. 😉
100xvg voor jou als ik er om moet lachen. 👍
Thanks, ga er eens naar kijken. Net zoals ik nog steeds naar Gekko moet kijken
Ik denk niet dat je al kan zeggen dat we uit de dip zijn. Oké de kaaren zijn eens een halve dag terug wat groener, maar dat is wel heel korte termijn bekeken.Flagg schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:58:
[...]
Welke dip? volgens mij stijgen we al weer een poosje.
Of bedoel je wachten op een nieuwe dip?
6 februari is er in amerika ook een hoorzitting over crypto. Dat zal ook wel weer de gewenste negatieve FOMO bezorgen..
Verwijderd
De whales lachen zich weer kapot hoe ze de markt hebben beinvloed de laatste dagen, je geld afpakken en rijker dan rijk worden.
Well done whales, well done.
Well done whales, well done.
Ik zit er aan te denken mijn positie een beetje te versterken in ADA, XLM, RLC of AION. As per usual heb ik mijn twijfels bij deze alle 4, maar als die twijfels er niet waren dan is de potentie ook een stuk kleiner.
ADA - 3e gen blockchain, maar nog geen werkend product en de 2e gen (ETH/LTC) heeft de 1e gen (BTC) ook nog niet ingehaald. Tevens zullen er ook nog wel een 4e, 5e en 6e komen en is het de vraag of ze überhaupt op tijd een voet tussen de deur kunnen krijgen. Last but not least zijn ze op CMC al zwaar overgewaardeerd voordat er nog zo weinig is. Je investeert dus in gebakken lucht.
XLM - Idem dito. Lijkt een verbetering op Ripple, maar dan toegankelijker. Leuk dat ze ook samenwerken met IBM, maar er moet nog veel gebeuren terwijl ze net als ADA toch eigenlijk al te hoog staan op CMC.
RLC - Een team vol knappe koppen, wat in mijn ogen niet altijd de ideale situatie is (vroeg of laat zul je toch een keer uit de conceptuele fase resultaten moeten gaan boeken). Ook nog geen product, maar al wel in de top20.
AION - Ook een 3e gen blockchain o.b.v. ETH. Duidelijke link met Deloitte, zet in op schaalbaarheid voor mainstream gebruik en heeft een duidelijk 5 jaren plan. Net als bovenstaande zitten ze nog maar net in Phase 1.
Ik wil nog wel even de diepte ingaan, maar ben ook vooral benieuwd of hier meer zijn die zicht voor de lange termijn in deze 4 verdiept hebben.
ADA - 3e gen blockchain, maar nog geen werkend product en de 2e gen (ETH/LTC) heeft de 1e gen (BTC) ook nog niet ingehaald. Tevens zullen er ook nog wel een 4e, 5e en 6e komen en is het de vraag of ze überhaupt op tijd een voet tussen de deur kunnen krijgen. Last but not least zijn ze op CMC al zwaar overgewaardeerd voordat er nog zo weinig is. Je investeert dus in gebakken lucht.
XLM - Idem dito. Lijkt een verbetering op Ripple, maar dan toegankelijker. Leuk dat ze ook samenwerken met IBM, maar er moet nog veel gebeuren terwijl ze net als ADA toch eigenlijk al te hoog staan op CMC.
RLC - Een team vol knappe koppen, wat in mijn ogen niet altijd de ideale situatie is (vroeg of laat zul je toch een keer uit de conceptuele fase resultaten moeten gaan boeken). Ook nog geen product, maar al wel in de top20.
AION - Ook een 3e gen blockchain o.b.v. ETH. Duidelijke link met Deloitte, zet in op schaalbaarheid voor mainstream gebruik en heeft een duidelijk 5 jaren plan. Net als bovenstaande zitten ze nog maar net in Phase 1.
Ik wil nog wel even de diepte ingaan, maar ben ook vooral benieuwd of hier meer zijn die zicht voor de lange termijn in deze 4 verdiept hebben.
Wachten tot we uit de dip zijn ben je te laten he, je moet IN de dip zien te kopen.Rubberen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:03:
[...]
Ik denk niet dat je al kan zeggen dat we uit de dip zijn. Oké de kaaren zijn eens een halve dag terug wat groener, maar dat is wel heel korte termijn bekeken.
6 februari is er in amerika ook een hoorzitting over crypto. Dat zal ook wel weer de gewenste negatieve FOMO bezorgen..
Usdt is het enige zwaard van Damocles volgens mij. Hoorzittingen over Crypto zijn er volgens mij wekelijks, ligt en beetje aan waar het over gaat.
[ Voor 13% gewijzigd door Flagg op 03-02-2018 15:11 ]
Koers gaat omhoog, ik vind verder wel bestTurbo-Puppy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:02:
[...]
Quote mijn laatste zin maar even, mooie inkopper om op te reageren. 😉
100xvg voor jou als ik er om moet lachen. 👍
Her en der beetje finetunen no worries.
Ja weet ik ook wel. Echter hield ik rekening met een dip tot 7k.Flagg schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:07:
[...]
Wachten tot we uit de dip zijn ben je te laten he, je moet IN de dip zien te kopen.
Verwijderd
Voorlopig worden de dalen dieper en de toppen lager in cryptoland. Prima kans dat we dus nog lager gaan komende week.Rubberen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:09:
[...]
Ja weet ik ook wel. Echter hield ik rekening met een dip tot 7k.
Precies. Daarom dat ik het maar even van de zijlijn aankijk.Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:23:
[...]
Voorlopig worden de dalen dieper en de toppen lager in cryptoland. Prima kans dat we dus nog lager gaan komende week.
Ideale kans voor daytraden. Maar daar heb ik nu eenmaal geen tijd voor.
Mijn gisteren gekochte XVG zijn zojuist in mijn Litebit wallet aangekomen.koelebobes schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:18:
Duurde even maar wel goed gekomen.
Ik zie het wel positief in.
Ik zag net VEN (ja alweer...) de 63k aantikken.
Dat is een niveau van een week geleden.
Eerlijk gezegd is dat helemaal niet slecht vergeleken met de flinke dip.
Nu is er nog wel een dip in Euro's als je nu zou verkopen maar dat komt geheel door de BTC.
Voor andere coins zal dit ook wel ongeveer gelden.
Ripple XRP is nu op 28 januari niveau loopt nog ietsje achter.
Ik zag net VEN (ja alweer...) de 63k aantikken.
Dat is een niveau van een week geleden.
Eerlijk gezegd is dat helemaal niet slecht vergeleken met de flinke dip.
Nu is er nog wel een dip in Euro's als je nu zou verkopen maar dat komt geheel door de BTC.
Voor andere coins zal dit ook wel ongeveer gelden.
Ripple XRP is nu op 28 januari niveau loopt nog ietsje achter.
Mooi!De Rikster schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:34:
[...]
Mijn gisteren gekochte XVG zijn zojuist in mijn Litebit wallet aangekomen.
Nog niet verkopen toch?
Verge staat op 720 sats ongeveer.
Nog niet terug bij af maar wel in de goede richting.
xvg is inmiddels ook alweer verder dan de dip van vorige week.
Kunnen we van de fantastische Litecoin niet zeggen.
Kunnen we van de fantastische Litecoin niet zeggen.
[ Voor 30% gewijzigd door tias86 op 03-02-2018 15:38 ]
Waarom zou je Verge willen kopen? Daar lusten de honden geen brood van.De Rikster schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:34:
[...]
Mijn gisteren gekochte XVG zijn zojuist in mijn Litebit wallet aangekomen.
Ja.tias86 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:37:
xvg is inmiddels ook alweer verder dan de dip van vorige week.
Wel toch een snel herstel.
Beetje te snel misschien in zo'n korte tijd.
Ik had een veel geleidelijker patroon verwacht van dagen misschien wel weken.
Is nog moeilijk in te schatten omdat 1 dag te kort is om al conclusies te trekken.
Voorlopig maar even aankijken, dat doen vast veel meer mensen voordat ze volgas instappen met veel €.
Verwijderd
Omdat je er altijd geld mee kunt verdienen, niets meer of niets minder. Hoe shit die coin ook mag zijn.Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:39:
[...]
Waarom zou je Verge willen kopen? Daar lusten de honden geen brood van.
Over honden gesproken: Man, ik verdien zelfs geld met een crapcoin als Doge ! hahaha
Verwijderd
Omdat je vanavond bij Albert aan de pokertafel ook met verge kunt betalen natuurlijk. Al heb je er weinig aan als Albert weer smoor een all in callt met een 7 en een 3 omdat hij door de jenever denkt dat ie een straat heeft.Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:39:
[...]
Ik wil ook geen conclusie trekken dat het nu echt helemaal goed gaat komen, meer een constatering van de huidige stand van zaken.HoppyF schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:40:
[...]
Ja.
Wel toch een snel herstel.
Beetje te snel misschien in zo'n kortet tijd.
Ik had een veel geleidelijker patroon verwacht van dagen misschien wel weken.
Is nog moeilijk in te schatten omdat 1 dag te kort is om al conclusies te trekken.
Voorlopig maar even aankijken, dat doen vast veel meer mensen voordat ze volgas instappen met veel €.
Ik heb gisteren ook lekker bijgekocht anders 😎Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:39:
[...]
Zero.
Als het een beetje mee zit vandaag tikt de BTC de $ 9.5k aan.
De magische grenzen worden vast weer een keer overschreden maar nu de goede kant op!
De magische grenzen worden vast weer een keer overschreden maar nu de goede kant op!
Verwijderd
op naar 21KHoppyF schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:44:
Als het een beetje mee zit vandaag tikt de BTC de $ 9.5k aan.
Omdat als ik ze via Litebit verkoop er al 13,2% mee pak in nog geen dag.Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:39:
[...]
Of wil je een hele verhandeling over de techniek erachter met een analyse waarom juist deze coin zo goed overeenstemt met mijn levensfilosofie?
Graag maar dat is wel iets teveel gevraagd nu.
Ook nu komt er wel weer een dipje achteraan gevolgd door weer een stijging.
Dat is niet erg zo lang de dips maar hoger liggen dat de voorgaande dips en er een opgaande lijn is.
Nadeel van een te snelle stijging is dat angsthazen weer uitstappen omdat ze niet verder durven.
Dat veroorzaakt een (tijdelijke) dip.
btw:
Nog maar 10% verwijderd van de 500M $ market capitalization.
Verge is trouwens de snelste stijger in mijn pf. Meer dan 30% 27% in 24uur nu.
[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 03-02-2018 15:54 ]
Zero.
ik hou van VERGE fan boy hier heDhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:39:
[...]
Er kwam ook een Tweet langs dat Sunerok maandag weer wat kritische vragen gaat beantwoorden.Pelox schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:50:
Verge is trouwens de snelste stijger in mijn pf. Meer dan 30% in 24uur nu.
Prima, is de Verge fam ook weer blij.
Verge heeft het bij mij een beetje verziekt. Stiekem toch jaloers op jullie stijging. Des al niet te min, hij staat nog niet op de waarde waarop ik hem kocht en met verlies verkocht.
Waarom denk je dat ik bijkoop 😑Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:54:
Verge heeft het bij mij een beetje verziekt. Stiekem toch jaloers op jullie stijging. Des al niet te min, hij staat nog niet op de waarde waarop ik hem kocht en met verlies verkocht.
Ik sta dik in de min met mijn verge..
Zero.
als xvg bij 13 cent is, sta ik weer quitte hehe
Verwijderd
Ga maar eens naar google translate en vertaal verge van het Frans naar Nederlands.
Weten jullie allemaal wat jullie in je achterste krijgen gedrukt zodra je die munten aanschaft.
Weten jullie allemaal wat jullie in je achterste krijgen gedrukt zodra je die munten aanschaft.
Ik bij 10 omdat ik meerdere keren heb bijgekocht.tias86 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:57:
als xvg bij 13 cent is, sta ik weer quitte hehe
Probeer gewoon eerst mijn virtuele verlies te beperken.. daarna zien we wel.
[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 03-02-2018 15:59 ]
Zero.
Wat is volgens jou een 'tweede generatie blockchain'? Of een 'derde generatie blockchain'?Ypuh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:07:
Ik zit er aan te denken mijn positie een beetje te versterken in ADA, XLM, RLC of AION. As per usual heb ik mijn twijfels bij deze alle 4, maar als die twijfels er niet waren dan is de potentie ook een stuk kleiner.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik speel nu zo'n beetje quitte met mijn nxt, maar laat het nog maar even gaan eens kijken wat je doet, sell order op .40 gezet nu maar denk dat ze er al wel eerder uit gaan.
Gaan we weer een ander willekeurig muntje uitzoeken.
Zou dit keer een leuker logo uitkiezen!Flagg schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:00:
Ik speel nu zo'n beetje quitte met mijn nxt, maar laat het nog maar even gaan eens kijken wat je doet, sell order op .40 gezet nu maar denk dat ze er al wel eerder uit gaan.
koers Qutum wil maar niet naar de maan, dus ze gaan er nu zelf maar wat aan doen..
https://cointelegraph.com...lockchain-node-into-space
https://cointelegraph.com...lockchain-node-into-space
Ja das ook een goede, het leukste logo. Thx for the tip.
Edit oeps rijk gerekend bij .30$ speel ik pas quitte.
Edit2 en gekozen welke logo is er nou leuker dan eentje met FUN erin?
Mooi, zodra ik winst maakt met NXT gaan we naar FUN.
[ Voor 29% gewijzigd door Flagg op 03-02-2018 16:16 ]
Je trekt mijn opmerking nu totaal uit de context. Het ging over de waarde van verschillende muntjes. Ik vind Bitcoin, gezien de staat van het project, ondergewaardeerd, in vergelijking met de waarde van bijvoorbeeld ADA, VET, TRX, enzovoort.Nopheros schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:35:
Let jij maar eens uit waarom 1 bitcoin die op dit moment bijna 9000 dollar waard is ondergewardeerd is?
Het is gebakken lucht en de enige reden dat bitcoin wat waard is omdat we 't met z'n allen kopen.
In principe dus zwaar overgewardeerd.
Begrijp met niet verkeerd, ik hoop (en zal vast ooit wel weer gebeuren) dat bitcoin na flink gezakt te zijn naar 1 of 2k weer 20k waard wordt zodat ik daar aardig op kan verdienen.
Maar iemand aansporen om bitcoin te kopen op 9k omdat bitcoin ondergewardeerd is? Leg maar is uit. Market cap zegt helemaal niets.
Als een coin als ADA zonder product zijn huidige waarde waard mag zijn, dan mag Bitcoin als bestaand en werkend product met een gevestigde naam imho veel hoger zijn.
Waarom is het ondergewaardeerd tov andere muntjes? Omdat het de grote baas is van de volledige cryptomarkt. Als je gelooft in een toekomst voor crypto, welke dan ook, dan is het BTC dat je moet hebben.
Super leuk al die roadmaps van de altcoins, maar de enige coin met een echt bestaand netwerk dat serieus gebruikt wordt waar je op serieuze plekken mee kan betalen zijn BTC en in mindere mate ETH en XMR.
Dat de hele cryptomarkt een luchtbel is, daar geef ik je ook wel gedeeltelijk gelijk in hoor. Het is gebakken lucht. Maargoed, die eeuwige discussie wil ik ook wel aangaan: onze euro is ook nergens op gebacked, onze euro is letterlijk gebakken papier.
Wat zeker is, is dat crypto veilig is en altijd te vertrouwen is. In een globaliserende en digitaliserende wereld geloof ik dat crypto een plekje gaat krijgen. Als je daar in gelooft is het project nu ondergewaardeerd.
Snel, sneller, snelst wanneer het op t/ps en additionele functionaliteiten aankomt.Richh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:58:
[...]
Wat is volgens jou een 'tweede generatie blockchain'? Of een 'derde generatie blockchain'?
Verwijderd
Mooi voorbeeld van een derde generatie blockchain is nano.Ypuh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:15:
[...]
Snel, sneller, snelst wanneer het op t/ps en additionele functionaliteiten aankomt.
https://www.vrt.be/vrtnws...rik-de-bosschere-bitcoin/
Zeker een goed artikel. BTC heeft een slechte reputatie gehad en nog altijd. Maar de techniek er achter dat vergeten veel mensen. Niets gelaten over de waarde.
Zeker een goed artikel. BTC heeft een slechte reputatie gehad en nog altijd. Maar de techniek er achter dat vergeten veel mensen. Niets gelaten over de waarde.
FUN is al een leuke dip aan het creëren zodat ik straks goedkoop kan kopen, mooi.
Verwijderd
Zou ook kunnen zijn omdat ze van bitttrex afgeknikkert worden. Dus pas op.Flagg schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:29:
FUN is al een leuke dip aan het creëren zodat ik straks goedkoop kan kopen, mooi.
x 4000% gepakt op verge.Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:58:
Ga maar eens naar google translate en vertaal verge van het Frans naar Nederlands.
Schuif dat maar in je achterste.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je begrijpt dat je daar in de huidige staat niks over kan zeggen? Veel coins die je noemt hebben nog geen product, dus hoe kan je wat over de snelheid zeggen?Ypuh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:15:
[...]
Snel, sneller, snelst wanneer het op t/ps en additionele functionaliteiten aankomt.
De coins die wel een product hebben, worden niet serieus gebruikt. De handel in muntjes op dit moment vind plaats binnen exchanges en heeft geen invloed op de blockchain.
Er zijn daardoor amper transacties... Geen wonder dat ze snel gaan.
Verdiep je eens in de techniek. Blockchain is blockchain. Je kan variabelen aanpassen (blocktijd, size) en daar kan je extra capaciteit uit trekken, maar ook dat heeft grenzen. En heeft ook gevolgen voor de security. Op termijn is het eeuwige oprekken van die getallen geen oplossing.
Het is sowieso inherent aan de blockchain techniek dat hij trager is dan een trusted database.
De enige '2e generatie blockchain' die er bestaat is ofwel ETH met support voor distributed apps, waar sommige coins wel meer programmeertalen voor supporten bijvoorbeeld, maar daar houd het wel op.
Als je generaties aan snelheid wil koppelen, dan is een 2e generatie segregated witness, waar ETH niet voor niks ook mee bezig is en wat Litecoin niet voor niks al geïntroduceerd heeft. Op het BTC netwerk heet dat Lightning.
Tuurlijk zijn er talloze toepassingen van blockchain en zeker het principe wat NEO met GAS doet en bijvoorbeeld VeChain met Thor wil doen is een interessante invulling. Dat is interessant, maar heeft geen relatie tot snelheid.
Verwijderd
Hahaha daar istie weer. Welkom terug.hmr schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:30:
[...]
x 4000% gepakt op verge.
Lekker belangrijk, ik blijf van mening dat als je genoeg tijd hebt je met iedere coin winst maakt.Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:30:
[...]
Zou ook kunnen zijn omdat ze van bitttrex afgeknikkert worden. Dus pas op.
Als ik het zo lees dan moet je wel al weten hoe je moet traden etc. Het is geen plug and play systeem wat je koopt en er wat coins in stopt. (helaas)nAffie schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:42:
[...]
Je bent van harte welkom in de NL Telegram supportgroep voor ProfitTrailer: https://t.me/profittrailernl
En check deze playlists:
Videos Fogazi
YouTube: Profit Trailer Pundit
Videos Crypto Gnome
YouTube: Profit Trailer
Zijn er nog interessante ICO's of lage munten?
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
De reden dat je hier spijt van hebt?miicker schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:48:
[...]
Mijn mening:
10 gaat hij nooit halen. Daar is de circulating supply veel te hoog voor. XRP is de munt waar ik zelf het meeste spijt van heb dat ik het gekocht heb, verwacht er niet heel veel van eerlijk gezegd.
Voordat ik met de bot begon was de enige trade die ik gedaan heb fiat omruilen voor Bitcoin. Nu trade ik nog steeds niet, stuur hooguit wat coins van een exchange naar een andere wallet.saveljos schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:37:
[...]
Als ik het zo lees dan moet je wel al weten hoe je moet traden etc. Het is geen plug and play systeem wat je koopt en er wat coins in stopt. (helaas)
Weet nog steeds niet hoe ik een chart moet lezen en wat alles betekent. Weet wel hoe ik de bot aan de praat kan krijgen....
meh.
https://medium.com/iex-ec...ud-computing-4d11f68517e8Richh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:31:
[...]
Je begrijpt dat je daar in de huidige staat niks over kan zeggen? Veel coins die je noemt hebben nog geen product, dus hoe kan je wat over de snelheid zeggen?
De coins die wel een product hebben, worden niet serieus gebruikt. De handel in muntjes op dit moment vind plaats binnen exchanges en heeft geen invloed op de blockchain.
Er zijn daardoor amper transacties... Geen wonder dat ze snel gaan.
Verdiep je eens in de techniek. Blockchain is blockchain. Je kan variabelen aanpassen (blocktijd, size) en daar kan je extra capaciteit uit trekken, maar ook dat heeft grenzen. En heeft ook gevolgen voor de security. Op termijn is het eeuwige oprekken van die getallen geen oplossing.
Het is sowieso inherent aan de blockchain techniek dat hij trager is dan een trusted database.
De enige '2e generatie blockchain' die er bestaat is ofwel ETH met support voor distributed apps, waar sommige coins wel meer programmeertalen voor supporten bijvoorbeeld, maar daar houd het wel op.
Als je generaties aan snelheid wil koppelen, dan is een 2e generatie segregated witness, waar ETH niet voor niks ook mee bezig is en wat Litecoin niet voor niks al geïntroduceerd heeft. Op het BTC netwerk heet dat Lightning.
Tuurlijk zijn er talloze toepassingen van blockchain en zeker het principe wat NEO met GAS doet en bijvoorbeeld VeChain met Thor wil doen is een interessante invulling. Dat is interessant, maar heeft geen relatie tot snelheid.
Denk dat dit wel een stap naar de goede richting is.
De blockchain kan nu al ontzettend energiezuinig zijnjorisdeket schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:40:
[...]
https://medium.com/iex-ec...ud-computing-4d11f68517e8
Denk dat dit wel een stap naar de goede richting is.
Je kan zo'n reward wel aan gaan passen (ofwel je protocol efficienter maken), maar de miners zullen zo'n wijziging wellicht afwijzen omdat het hun minder op zal leveren
Op termijn zal de reward kleiner worden en zal de huidige energiegekte ook verdwijnen.
Tot die tijd is het inderdaad heel slim om deze restwarmte goed in te zetten. Er zijn trouwens al grote bedrijven en startups die dat op grotere schaal al doen met serverwarmte!
Is er een manier om van je restjes af te komen van bepaalde munten op binance?
Verwijderd
Sommige munten kun je de restjes omzetten naar bnb. Als je bnb hebt worden daar de trading fees van betaald.GJmetal schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:50:
Is er een manier om van je restjes af te komen van bepaalde munten op binance?
Iemand enog idee waarom rise waarschij lijk gedelisted wordt op bittrex? Heb er niet veel van maar het gaat wel he hard achteruit..
Als orders blijven hangen op exchanges omdat sellers 770.01 willen maar buyers maar 770.00 willen geven heb ik zoiets van:
YouTube: The Wolf of Wall Street Aerotyne Phone Sale
YouTube: The Wolf of Wall Street Aerotyne Phone Sale
Ik heb zelf nog nooit van Rise gehoord, maar als de founder van Rise zegt op Twitter:solidslayer schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:56:
Iemand enog idee waarom rise waarschij lijk gedelisted wordt op bittrex? Heb er niet veel van maar het gaat wel he hard achteruit..
Het probleem lijkt dus te liggen bij een airdrop.$Rise will not be promising or providing any airdrops to Rise holders in the future in order to stay compliant with SEC regulations and remain on Bittrex.
Ze gaan even dineren, vanavond weer vlammenYpuh schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:42:
De puf lijkt er weer redelijk uit te zijn vandaag.
Kreeg net een mailtje binnen van Coinsecure.in dat ik mij aangemeld zou hebben wat ik dus niet gedaan heb. Wat voor scam is dat?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Thanks, had al op twitter snel gekeken maar had dit niet gezien. Wel balenBmfd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:10:
[...]
Ik heb zelf nog nooit van Rise gehoord, maar als de founder van Rise zegt op Twitter:
[...]
Het probleem lijkt dus te liggen bij een airdrop.
Verwijderd
Dat hebben oprichters van piramidschemes ook heel vaak gepakt.hmr schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:30:
[...]
x 4000% gepakt op verge.
Maakt het nog geen jofele investering.
Bron: https://www.telegraaf.nl/...dow-grootste-in-twee-jaarComputeralgorimtes van handelaren verklaren deels de versterkte daling in de laten uren vrijdag, zeggen analisten. Die software heeft vooraf ingestelde begrenzingen. Zakt de beurs daar doorheen, dan wordt automatisch verkocht. De computerprogramma’s reageren ook op die van de concurrent. Dat zorgt tot zekere hoogte voor een domino-effect.
„De beleggers concluderen kennelijk: de groei van rendement op aandelen, die al fors is geweest, moet de komende tijd wel erg sterk zijn om dit niveau te kunnen blijven houden. Dus stappen ze even uit.”
Wat meespeelt is dat Fed-voorzitter Janet Yellen is vertrokken. Aan haar opvolger Jerome Powell zal de markt nog moeten wennen, zegt de econoom.
„Deze daling is historisch gezien niet zo gek. Ik verwacht maandag ook een herstel in de handel. Beleggers verwerken komende twee, drie weken nog veel bedrijfsresultaten van afgelopen kwartaal. Dan komen ze meer tot rust”, zegt Bender.
Tjonge jonge.....
Dit zijn dat professionele aandelenhandelaren!
Afgeven op de cryptomarkt terwijl ze geen haar beter zijn.
Hoe hypocriet is dat.
Ik nog meer.😁😁😁hmr schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:30:
[...]
x 4000% gepakt op verge.
Super interessant om te lezen allemaal dus complimentenAdamoland schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:44:
[...]
Overall marketcap en trading volume zegt in de crypto meer dan de individuele muntjes trend etc. De support lijnen geven houvast, maar meer niet. Nu is het wel zo dat het echt twee kanten op kan gaan, als antwoord op de oorspronkelijke vraag "zijn we uit de dip? " dus nee we zijn nog niet uit de dip want kan beide kanten op. Als je in de hele markt volume verlies ziet over de support lijnen dan weet je dat er iets niet pluis is (doorbraak van de trend sinds 2013). Als we de $200 marketcap zitten is het straks einde verhaal. Maar de volgende support lijn zitten we vanaf de $500 mld in de juiste trend na de verwachte correctie. Dus op naar de $500 mld!
Je TA’s stralen nogal zekerheid uit en je geeft er weinig disclaimers bij..
Verder keep up the good work en deel je analyses maar geef ook af en toe aan dat NIEMAND (behalve crypto Ed
Omdat ik er 43% op verloren heb, daarbij omdat ik er niet meer veel van verwacht. Banken hebben er misschien voordeel van, maar dat staat in mijn ogen los van de koers van XRP. Ik heb er spijt van omdat ik niet verwacht dat hij nog enorm gaat stijgen. Voorlopig HODL ik nog wel even, in de hoop dat ik het mis heb.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Vasthouden.miicker schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:23:
[...]
Omdat ik er 43% op verloren heb, daarbij omdat ik er niet meer veel van verwacht. Banken hebben er misschien voordeel van, maar dat staat in mijn ogen los van de koers van XRP. Ik heb er spijt van omdat ik niet verwacht dat hij nog enorm gaat stijgen. Voorlopig HODL ik nog wel even, in de hoop dat ik het mis heb.
Zit voor wat betreft XRP nog op 177% winst, was eerst 800% :*(. Nu HODL ik hem..miicker schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:23:
[...]
*Ben idd weer terug hier: het is te vermakelijk om tussendoor te lezen op kantoor hier zo op de zaterdagmiddag.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kijk eens naar het gemiddelde volume per dag van XRP.miicker schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:23:
[...]
Dit is niet echt weinig namelijk rond de 2 miljard euro.
Er gaan dus heel wat transacties doorheen niet allemaal met enorme pieken en dalen maar dat hoeft ook niet.
Dit is iets voor de langere termijn niet voor de dag van morgen.
Ik HODL dus ook.
Gaat natuurlijk nog stijgen, de vraag is wanneer. Je kunt niet verwachten dat elke munt om de paar dagen als een raket omhoog schiet. Je kunt beter een munt hebben die geleidelijk stijgt dan een die als een raket omhoog gaat en als een meteoriet weer omlaag.miicker schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:23:
[...]
Groetjes, FaceDown.
Ik weet niet op hoeveel jij ingestapt bent, maar ik denk dat XRP het HODL'en waard is totdat er een moment komt dat de banken opzij (kunnen) worden gezet. Komt dat moment ooit? We'll never know. Zal iig een battle worden waar we de popcorn bij kunnen gaan pakken!miicker schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:23:
[...]
Verwijderd
Het niveau is inmiddels nog best wel wat verder gedaald. Van het topic dan he, niet de markt natuurlijk. Kun je dat handelen denk je?hmr schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:27:
[...]
Zit voor wat betreft XRP nog op 177% winst, was eerst 800% :*(. Nu HODL ik hem..
*Ben idd weer terug hier: het is te vermakelijk om tussendoor te lezen op kantoor hier zo op de zaterdagmiddag.
Zijn genoeg mensen waar nog een leuk gesprek mee valt te voeren hier als je trolletjes zoals jij gewoon links laat liggen. Hetzelfde met de "Beste Tweakers met welke munt wordt ik binnen 5 dagen financieel onafhankelijk?" mensen.Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:30:
[...]
Het niveau is inmiddels nog best wel wat verder gedaald. Van het topic dan he, niet de markt natuurlijk. Kun je dat handelen denk je?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Je hebt zoals altijd helemaal gelijk. Welkom terug en geniet er van.hmr schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:32:
[...]
Zijn genoeg mensen waar nog een leuk gesprek mee valt te voeren hier als je trolletjes zoals jij gewoon links laat liggen. Hetzelfde met de "Beste Tweakers met welke munt wordt ik binnen 5 dagen financieel onafhankelijk?" mensen.
Als je de Fothermuckers links laat liggen bedoel je?hmr schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:32:
[...]
Zijn genoeg mensen waar nog een leuk gesprek mee valt te voeren hier als je trolletjes zoals jij gewoon links laat liggen. Hetzelfde met de "Beste Tweakers met welke munt wordt ik binnen 5 dagen financieel onafhankelijk?" mensen.
Nee jij voert leuke gesprekken iemand vertelt dat -43% met zijn xrp staat (daar word je vast niet vrolijk/blij van)hmr schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:32:
[...]
Ga jij reageren met dat je op 800% winst stond en nu nog maar 177%..
Kun je eens wat meer toelichten? Wat zijn gemiddelde rendementen die je kunt halen bv? En ‘aan de praat krijgen..’? Wat zijn de te nemen stappen om dat ding goed zn werk te laten doen?nAffie schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:40:
[...]
Voordat ik met de bot begon was de enige trade die ik gedaan heb fiat omruilen voor Bitcoin. Nu trade ik nog steeds niet, stuur hooguit wat coins van een exchange naar een andere wallet.
Weet nog steeds niet hoe ik een chart moet lezen en wat alles betekent. Weet wel hoe ik de bot aan de praat kan krijgen....
Oprechte interesse, lijkt me leuk maar heb de stap nog nooit genomen..
Maar wat geeft het 24h volume volgens jou dan aan? Een groot deel zal worden veroorzaakt door bots en het Ripple wordt ook veel gebruikt om funds van exchange X naar exchange Y over te zetten.HoppyF schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:27:
[...]
Kijk eens naar het gemiddelde volume per dag van XRP.
Dit is niet echt weinig namelijk rond de 2 miljard euro.
Er gaan dus heel wat transacties doorheen niet allemaal met enorme pieken en dalen maar dat hoeft ook niet.
Dit is iets voor de langere termijn niet voor de dag van morgen.
Ik HODL dus ook.
Ik ben ingestapt op €1,33Achi28 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:29:
[...]
Ik weet niet op hoeveel jij ingestapt bent, maar ik denk dat XRP het HODL'en waard is totdat er een moment komt dat de banken opzij (kunnen) worden gezet. Komt dat moment ooit? We'll never know. Zal iig een battle worden waar we de popcorn bij kunnen gaan pakken!
Ik kan het wel hebben hoor, ben een grote jongentias86 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:36:
[...]
Nee jij voert leuke gesprekken iemand vertelt dat -43% met zijn xrp staat (daar word je vast niet vrolijk/blij van)
Maar het ligt er maar in met wat voor instelling je erin staat. Het geld staat niet meer op mijn rekening en ik mis het niet, uiteraard zou ik liver +800% zien dan -43%, maar ik maak me er ook weer niet teveel zorgen om
Dan heb ik toch procentueel meer verlies gepakt door de daling of niet dan? Of ga je dan weer miepen dat het bij mij winst betreft?tias86 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:36:
[...]
Nee jij voert leuke gesprekken iemand vertelt dat -43% met zijn xrp staat (daar word je vast niet vrolijk/blij van)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Hmr is back in this b*tch!!!hmr schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:39:
[...]
Dan heb ik toch procentueel meer verlies gepakt door de daling of niet dan? Of ga je dan weer miepen dat het bij mij winst betreft?
Je hebt geen verlies zolang je nog in plus staat knul, je had alleen nog meer kunnen hebbenhmr schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:39:
[...]
Dan heb ik toch procentueel meer verlies gepakt door de daling of niet dan? Of ga je dan weer miepen dat het bij mij winst betreft?
Gewoon hodlen als je vertrouwen hebt in de markt en wellicht het product XRP. Mijn herinvesting XVG zit op dit moment op -68,19%.miicker schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:38:
[...]
Ik kan het wel hebben hoor, ben een grote jongen
Maar het ligt er maar in met wat voor instelling je erin staat. Het geld staat niet meer op mijn rekening en ik mis het niet, uiteraard zou ik liver +800% zien dan -43%, maar ik maak me er ook weer niet teveel zorgen om
@tias86 - dan heeft hij ook nog geen verlies, want hij heeft het nog niet omgezet in FIAT.
[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 03-02-2018 17:42 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik zet het liever om in PORSCHEhmr schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:41:
[...]
@tias86 - dan heeft hij ook nog geen verlies, want hij heeft het nog niet omgezet in FIAT.
Ik heb al een achterwiel aangedreven midengine sportwagen dus dat wordt wat veel, ik blijf bij BNTLY voorlopig.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)