Bummer... Geen moon met ICX, geen sell-orders getriggerd
Dus dat wordt rustig afwachten of er nog iets gebeurd
Dus dat wordt rustig afwachten of er nog iets gebeurd
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Waarom ben je geïnteresseerd ?Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 08:03:
Wat denken jullie van Napoleon X? Heb vluchtig het whitepaper doorgelezen en ben geïnteresseerd... Toevallig een ICO veteraan die hier wat zinnigs over te zeggen heeft?
https://www.napoleonx.ai
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Niet nodig, had ze al een tijdje. Volgens Reddit komt deze tijdelijke opleving door een nieuwe listing op een Japanse exchange. Blijkbaar dezelfde die kortgeleden Mona had gelist. En die ging toen aardig door het dak.japjaan schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:04:
Nog mensen die wel naar me hebben geluisterd mbt Lisk?😂
Onderbouw dit eens? Heb je gezien wat er de komende maand op het programma staat?FaceDown schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:56:
[...]
Lijkt me toch aardig riskant om daar nu in te stappen eerlijk gezegd..
Op dit moment heeft ethereum dezelfde kern mankementen als bitcoin als je het mij vraagt. Het kan vaslopen door hoge hoeveelheden transacties en een hoge prijs per transactie.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:19:
[...]
Gewoon heeeeeel logisch.
Bitcoin is technisch gezien heel onhandig. Het heeft veel marketcap vanwege zijn geschiedenis en naam, en omdat hij veel pairs heeft om te handelen. MEER NIET.
Technisch gezien is Ethereum veel beter. Maar dit weet toch iedereen? Uiteindelijk komen er nu steeds meet Ethereum pairs en steeds meer bedrijven die fiat omzetten naar ethereum.
Bitcoin zal dan zijn selling points verliezen, want verder heeft het geen voordelen meer. Het is gewoon een slechte cryptomunt ten opzichte van nieuwere munten.
Daarnaast zie ik het gewoon waarheid worden. Het verschil tussen BTC en Ethereum is aan het verwateren en daarna zal ethereum groter worden.
Daarnaast zie ik op dit moment in deze dip dat Ethereum redelijk zijn waarde aan het behouden is. Dat was de vorige dip wel anders.
dat doen ze eigenlijk nooit.. aziaten je hebt er niks aanYpuh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 08:15:
Aziaten hebben er letterlijk 0 euro ingestopt en de koersen stijgen nu weer. Kortom, het gaat nog niet snel veel beter worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Thommie.nl op 31-01-2018 08:59 ]
Ja Tether mag kapot vallen. Als je wilt uitstappen moet je maar gewoon je BTC/ETH saldo omzetten naar Dollars of Euro's.Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 08:59:
Er is nu zoveel slecht nieuws geweest;
- Facebook banned Crypto adds.
- Hack coincheck
- Regulatie Korea
- Tether (die mag trouwens van mij wel kapot gaan wat mij betreft want dat eeuwige veilige haventje is funest voor de markt)
- Futures/koers manipulatie
- Januari dip.
- FLINKE dalingen reeds gehad
Geef het een paar weekjes/maandjes en je kijk met weemoed terug en denkt;
Goh had ik maar neit verkocht, goh had ik maar gekocht....
/my just my 2 cents
Verwijderd
Zodra tether valt en de totale markt instort tot een marketcap van rond de 100 miljard koop ik zeker een handjevol VEN voor een 20 cent per stuk.Rookert25 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:17:
VeChain lanceert onderzoeksbeurzen voor blockchain, geeft tussen $ 50.000 - $ 1.000.000 uit per beurs. Michigan State University (nr. 1 universiteit voor supply chain management in de wereld) is als eerste ontvanger uit de bus gekomen.
Dit soort academisch onderzoek verstevigt de fundamenten van VeChain. Je bent niet alleen maar van het team afhankelijk maar je wordt eigenlijk ook gecontroleerd door wetenschappers over de hele wereld. Heel goed voor het vertrouwen en het idee dat VeChain "here to stay"is.
Bronnen:
https://medium.com/@vecha...e-blockchain-1af41dbdc63a
https://medium.com/@vecha...ring-the-mec-c8dec3015914
Verwijderd
Je kunt beter doge versturen naar bleutrade en daar weer omruilen voor bitcoin. Scheelt tijd en hoge fees.Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:22:
Ik wil eigenlijk wat meer HTML aan schaffen op dit lagere punt.
weet iemand hoe lang het duurt voordat BTC vanaf Binance naar Bleutrade is?
Verwijderd
Dat, maar dan gaan ze zich ook meer globaal richten. Nu is het vooral toch Azië.Rookert25 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:17:
VeChain lanceert onderzoeksbeurzen voor blockchain, geeft tussen $ 50.000 - $ 1.000.000 uit per beurs. Michigan State University (nr. 1 universiteit voor supply chain management in de wereld) is als eerste ontvanger uit de bus gekomen.
Dit soort academisch onderzoek verstevigt de fundamenten van VeChain. Je bent niet alleen maar van het team afhankelijk maar je wordt eigenlijk ook gecontroleerd door wetenschappers over de hele wereld. Heel goed voor het vertrouwen en het idee dat VeChain "here to stay"is.
Bronnen:
https://medium.com/@vecha...e-blockchain-1af41dbdc63a
https://medium.com/@vecha...ring-the-mec-c8dec3015914
Doge zit niet op binance toch..... EN dan nog moet ik gaan lopen leuren dat iemand mijn doge wil kopen daaro op dat achteraf dingetje waar ik er veel te weinig voor krijg;)Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:26:
[...]
Je kunt beter doge versturen naar bleutrade en daar weer omruilen voor bitcoin. Scheelt tijd en hoge fees.
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:27:
[...]
Dat, maar dan gaan ze zich ook meer globaal richten. Nu is het vooral toch Azië.
Meer hoef ik denk ik niet uit te leggen. Iets met kennis = macht.Michigan State University is ranked #1 in the world for Supply Chain Management six years in a row by U.S News & World Report.
[ Voor 3% gewijzigd door Mortel op 31-01-2018 09:30 ]
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Hier laatst LTC van Binance naar Bleutrade gestuurd, kwartiertje ofzo en redelijk lage fee.Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:22:
Ik wil eigenlijk wat meer HTML aan schaffen op dit lagere punt.
weet iemand hoe lang het duurt voordat BTC vanaf Binance naar Bleutrade is?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hier gekocht toen ie 250 was
Professioneel Heftruck Syndroom
Ja en die moet je vervolgens voor veel lager verkopen op bluetrade voor BTC?NeoflexNL schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:30:
[...]
Hier laatst LTC van Binance naar Bleutrade gestuurd, kwartiertje ofzo en redelijk lage fee.
Verwijderd
Ik durf het niet te zeggen. Lang geleden dat ik bitcoin daadwerkelijk heb gebruikt...Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:29:
[...]
Doge zit niet op binance toch..... EN dan nog moet ik gaan lopen leuren dat iemand mijn doge wil kopen daaro op dat achteraf dingetje waar ik er veel te weinig voor krijg;)
Hoe lang duurt BTC tegenwoordig en wat is de fee?
Niet perse een ICO veteraan (al zit ondertussen toch wel helft van mijn pf in ico's maargoedVerwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 08:03:
Wat denken jullie van Napoleon X? Heb vluchtig het whitepaper doorgelezen en ben geïnteresseerd... Toevallig een ICO veteraan die hier wat zinnigs over te zeggen heeft?
https://www.napoleonx.ai
Dat valt wel mee, koersen zijn op de exchanges redelijk gelijk hoor..Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:32:
[...]
Ja en die moet je vervolgens voor veel lager verkopen op bluetrade voor BTC?
Of hoe heb je dat gedaan?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verwijderd
Je moet ff kijken wat voordeliger is. De fee van bitcoin of de lagere trade op litecoin.Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:32:
[...]
Ja en die moet je vervolgens voor veel lager verkopen op bluetrade voor BTC?
Of hoe heb je dat gedaan?
Ja en de tijd als de markt stijgt hehe zit ik stratks met dure bitcoins en dure html...Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:33:
[...]
Je moet ff kijken wat voordeliger is. De fee van bitcoin of de lagere trade op litecoin.
Verwijderd
Ik denk dat je dan idd wel goed zit. Html staat idd laag sinds gisteren. Alsnog bijna 3x mijn investering in satoshi's maar wel bitcoin van ruim 16k toen...Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:36:
[...]
Ja en de tijd als de markt stijgt hehe zit ik stratks met dure bitcoins en dure html...
Ik ga toch maar voor lTC en dan daar voor lager verkopen.
Thanks.
Mwah, grootste partner is Noors, DNV GL, en die richt zich op alle continenten.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:27:
[...]
Dat, maar dan gaan ze zich ook meer globaal richten. Nu is het vooral toch Azië.
Kheb ook al wat HTML opgepikt idd op 9 sat. maar vind 21 met de flinke bodems eronder wel ok om bij te storten. Haal wel wat weg bij de RippleVerwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:40:
[...]
Ik denk dat je dan idd wel goed zit. Html staat idd laag sinds gisteren. Alsnog bijna 3x mijn investering in satoshi's maar wel bitcoin van ruim 16k toen...
Ach ja, hodl
Verwijderd
Dat is ook pas redelijk recent bekend geworden he. Ze zijn dus nu echt de stap aan het maken.Rookert25 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:40:
[...]
Mwah, grootste partner is Noors, DNV GL, en die richt zich op alle continenten.
Hoe groter de omloopsnelheid / volume + waarde van een crypto + meer exchanges waarop een bepaalde crypto wordt verhandeld gaat er in de toekomst voor zorgen het lastiger wordt om een PnD op te zetten.shakespeare schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:47:
LSK pump was gewoon een P&D haha.. ze worden steeds slimmer de P&D groepen.. weten dat er wat staat te gebeuren en die coin pakken;)
Het wordt tijd dat dit soort fratsen aangepakt gaan worden.
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Lijkt me knap om een pump en dump op Lisk te gooien gezien het volume en de amount of exchanges waarop hij te vinden is.shakespeare schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:47:
LSK pump was gewoon een P&D haha.. ze worden steeds slimmer de P&D groepen.. weten dat er wat staat te gebeuren en die coin pakken;)
Het wordt tijd dat dit soort fratsen aangepakt gaan worden.
Waar kan ik CPC aanschaffen?stefan1988 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:30:
VeChain heeft sinds kort een samenwerking met CPCchain.
deze is te verkrijgen op IDEX exchange.
https://steemit.com/ico/@...ico-here-s-why-or-iot-4-0
ik was er vroeg bij met VEN, ik hoop er nu ook vroeg bij te zijn met CPC
IDEX
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Idex
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Volgens mij begon die om 8 uur NL tijd ofzo? Sell the news zo te zien.RickvN schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:04:
Event van ICX is al geweest? Koers gaat ook lekker... Had toch wel een sterke stijging verwacht...
Hoeveel had je verwacht dan? En waar baseer je het op, behalve op hoop?RickvN schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:04:
Event van ICX is al geweest? Koers gaat ook lekker... Had toch wel een sterke stijging verwacht...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Dat gaat echt wel goed komen de komende dagen / weken. Ik heb mezelf vanmorgen ingelezen in al het aangekondigde nieuws en Icon gaat het wel maken. Icon zal ook een dezer dagen worden toegevoegd aan de Koreaanse exchanges.RickvN schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:04:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Is nog bezig, updates van het event kan je volgen via dit account: https://twitter.com/PretzelMiserRickvN schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:04:
M'n verwachting kwam dus uit, gisteren VEN gekocht in de dip á 55007 sat per stuksYpuh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:14:
Tegen ieders verwachting in staat ICX op -15% en VEN op +15%. Las gister een discussie hier of die twee nu wel of niet verbonden zijn.
Het crypto wereldje is ideaal geschikt voor popcorn eten langs de zijlijn.
Het kan dus nog alle kanten opAJM schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:17:
[...]
Is nog bezig, updates van het event kan je volgen via dit account: https://twitter.com/PretzelMiser
Ik baseer het nergens op, puur gevoel.hmr schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:12:
[...]
Hoeveel had je verwacht dan? En waar baseer je het op, behalve op hoop?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Verwijderd
Omdat iedereen hetzelfde is. Iedereen wil op de piek verkopen en men verwacht die op het event. Om geen risico te lopen verkopen mensen dan steeds vroeger.RickvN schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:27:
[...]
Ik baseer het nergens op, puur gevoel.
Maar wanneer een coin de dagen ervoor stijgt, waarom dan juist niet na zo een event? Je zou dan toch veel positief niews verwachten.
En begrijp me niet verkeerd, maar ik ben er al eerder uitgestapt en zit niet huilend naar mijn verlies te kijken (qua ICX dan).
Ik vind het gewoon apart dat net als bij VEN en ICX de koers sky high gaat terwijl de announcements nog moeten komen. En juist voor en na een announcement is het rustig.
Verwijderd
Omdat iedereen er veel te veel van verwacht en onrealistische verwachtingen heeft. Die komen dan (uiteraard) niet uit dus verkopen ze na of zelf al tijdens het evenement.RickvN schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:27:
[...]
Ik baseer het nergens op, puur gevoel.
Maar wanneer een coin de dagen ervoor stijgt, waarom dan juist niet na zo een event? Je zou dan toch veel positief niews verwachten.
En begrijp me niet verkeerd, maar ik ben er al eerder uitgestapt en zit niet huilend naar mijn verlies te kijken (qua ICX dan).
Ik vind het gewoon apart dat net als bij VEN en ICX de koers sky high gaat terwijl de announcements nog moeten komen. En juist voor en na een announcement is het rustig.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Ik heb mn buy order op VEN gecanceld, ga mooi op ICX instappen
Inderdaad, het is juist een moment om het te kopen. ICX zal sowieso terug bouncen. Er is geen slecht nieuws geweest, integendeel.RickvN schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:33:
[...]
Ik heb mn buy order op VEN gecanceld, ga mooi op ICX instappen.
Hahaha fantastisch....koop meteen er nog 0.002 BTC bij!
[ Voor 93% gewijzigd door Grotman op 31-01-2018 11:09 ]
Ik heb nu een wallet op IDEX en kan ik nu ETH van binance naar IDEX transferren? Via withdrawal op binance en dan de private key of heb ik het nu verkeerd? Beetje confused
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Verwijderd
Ja, je kunt op myetherwallet met je private key in loggen en je wallet adres bekijken, je kunt gewoon vanaf binance naar dat adres versturen, wel moet je daarna in idex nog een deposit doen van je eth wallet naar idex en dan kun je traden!Greymore1 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:38:
[...]
Ik heb nu een wallet op IDEX en kan ik nu ETH van binance naar IDEX transferren? Via withdrawal op binance en dan de private key of heb ik het nu verkeerd? Beetje confused
Thanks!stefan1988 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:41:
[...]
Ja, je kunt op myetherwallet met je private key in loggen en je wallet adres bekijken, je kunt gewoon vanaf binance naar dat adres versturen, wel moet je daarna in idex nog een deposit doen van je eth wallet naar idex en dan kun je traden!
Omdat de meeste mensen alleen hippe oneliners kunnen onthouden. Zoals buy the rumor sell the news.Jebus4life schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:40:
Ja, typische dump na een event, maar ik begrijp hem ook niet helemaal.
Dit was echt hyper professioneel. Behoorlijk sterke partnerships, verschillende dApps (BlueWhale lijkt me dus een ICO om in het oog te houden, een VP van Samsung in het team). Meldingen van samenwerking met regulatoren in Zuid-Korea (nogmaals duiding van hun band met de overheid) (ik hoorde ook ergens iets over subsidies maar dat ontging me even)
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
denk eerder dat we op het einde van het jaar kunnen wachten voordat echt pas de boel omhoog vliegt. dit gebeurd al meerdere jaren. en de rest van de maanden is het vrijwel flatlineVerwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:45:
ICX ingekocht. Laat maar weer moonen.
Is er ergens geweten wat de circulating supply is?stefan1988 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:30:
VeChain heeft sinds kort een samenwerking met CPCchain.
deze is te verkrijgen op IDEX exchange.
https://steemit.com/ico/@...ico-here-s-why-or-iot-4-0
ik was er vroeg bij met VEN, ik hoop er nu ook vroeg bij te zijn met CPC
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Ripple gaat nog veel sneller, net gedaan van bitstamp naar binance, ook nog kleine arbitrage winst, xrp was daar 3 cent meer waard.NeoflexNL schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:30:
[...]
Hier laatst LTC van Binance naar Bleutrade gestuurd, kwartiertje ofzo en redelijk lage fee.
[ Voor 15% gewijzigd door DarkShadow op 31-01-2018 11:10 ]
Tja, uiteindelijk heeft 'ie natuurlijk gelijk. Op dit moment is crypto nog steeds een zero-sum game. Er kan nooit meer dollars of euros uitgehaald worden dan er tot nu toe in is gegaan, dus als het op een gegeven moment instort blijven er een heleboel mensen beteuterd naar hun waardeloze cijfertjesreeksen van hun private keys kijken. Misschien breken crypto valuta op een gegeven moment echt door als praktisch ruilmiddel en krijgen ze ook echte waarde, maar zoals het nu ervoor staat, kan het ook echt nog gebeuren dat de hele boel in elkaar flikkert en we straks de blockchain technologie overal tegenkomen, maar geen virtuele coins meer eraan verbonden.Adamoland schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:58:
Ik vind crypto echt geweldig. Een maat van me verklaart me voor gek. Gelooft er niks van en denkt dat het allemaal een piramide spel is. Niet te overtuigen. En is tegelijk blij met zijn aandelen die 2% groeien in 6 maanden tijd. Tja...
Ja klopt. Het is geen poker of gokken, maar het handelen in Crypto is niet gereguleerd dus dat maakt het zo onveilig voor de nieuwelingen. Je komt er veel scammers tegen. Maar als je beter verdiept hebt kun je er leuk winst uit pakken.anboni schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:01:
[...]
Tja, uiteindelijk heeft 'ie natuurlijk gelijk. Op dit moment is crypto nog steeds een zero-sum game. Er kan nooit meer dollars of euros uitgehaald worden dan er tot nu toe in is gegaan, dus als het op een gegeven moment instort blijven er een heleboel mensen beteuterd naar hun waardeloze cijfertjesreeksen van hun private keys kijken. Misschien breken crypto valuta op een gegeven moment echt door als praktisch ruilmiddel en krijgen ze ook echte waarde, maar zoals het nu ervoor staat, kan het ook echt nog gebeuren dat de hele boel in elkaar flikkert en we straks de blockchain technologie overal tegenkomen, maar geen virtuele coins meer eraan verbonden.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Nou dan moet je maat betere aandelen uitkiezen want het rendement ligt echt wel hoger.Adamoland schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:58:
Ik vind crypto echt geweldig. Een maat van me verklaart me voor gek. Gelooft er niks van en denkt dat het allemaal een piramide spel is. Niet te overtuigen. En is tegelijk blij met zijn aandelen die 2% groeien in 6 maanden tijd. Tja...
[ Voor 11% gewijzigd door Jebus4life op 31-01-2018 11:20 ]
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Het is een slowchat topic, het is toch logisch dat munten die momenteel in de aandacht staan meer besproken worden dan andere?Cliffie schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:21:
We kunnen het topic wel veranderen in "het grote ICX, VEN en andere ik lift mee op de hype coins"-topic...
[ Voor 13% gewijzigd door Jebus4life op 31-01-2018 11:24 ]
Weg ermee! die winst kan je prima weer met een andere coin maken.thestiffmeister schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:25:
ik zit in mijn maag met dat verrekte XRP. zal ik toch HODL'en of toch sellen... Ik heb niet echt het idee dat dit enorm gaat verbeteren de komende tijd en wellicht is het beter te investeren in IOTA. Hij zakt langzaaaaaaaam in...
Gewoon nog ff een paar dagen HODLen joh.thestiffmeister schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:25:
ik zit in mijn maag met dat verrekte XRP. zal ik toch HODL'en of toch sellen... Ik heb niet echt het idee dat dit enorm gaat verbeteren de komende tijd en wellicht te investeren in IOTA. Hij zakt langzaaaaaaaam in...
Succes met je keuzeatvokado schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:26:
[...]
Weg ermee! die winst kan je prima weer met een andere coin maken.
IOTA heb ik al flink wat mee verloren.thestiffmeister schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:25:
ik zit in mijn maag met dat verrekte XRP. zal ik toch HODL'en of toch sellen... Ik heb niet echt het idee dat dit enorm gaat verbeteren de komende tijd en wellicht is het beter te investeren in IOTA. Hij zakt langzaaaaaaaam in...
Beauty is in the eye of the beerholder
HODL.thestiffmeister schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:25:
Tja, wat is rendement.... 2% in 6 maanden is vrij laag. Zeker de afgelopen 2 jaar moet je toch wel 6% tot 9% moeten halen met conservatief beleggen.Adamoland schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:58:
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwacht jij nog veel van IOTA dan? Ben wel benieuwd omdat ik ook met een schuin oog naar IOTA kijk.thestiffmeister schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:25:
Mijn doel is uiteraard om multimiljonair te worden met crypto, maar ik weet ook dat die kans nauwelijks aanwezig is. Shoot for the moon, go big or go broke.armageddon_2k1 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:35:
[...]
Tja, wat is rendement.... 2% in 6 maanden is vrij laag. Zeker de afgelopen 2 jaar moet je toch wel 6% tot 9% moeten halen met conservatief beleggen.
Maar, als jouw maat, net als ik, netjes elke maand een bedragje in een laag risico fondsje stop waar ik niet naar om hoef te kijken dan is mijn rendement natuurlijk niet superhoog vergeleken met de crypto's.
Echter, kijk alleen al naar dit topic, zijn er maar weinig mensen die het allemaal een beetje laten liggen. Als ik moet kiezen om als een stelletje bipolaire paniekhazen achter elke laatste ICO hype aan te rennen en daar al mijn vrije tijd aan te besteden (heck, nog geen week geleden waren hier mensen die het een verslaving noemden en het over afbouwen hadden, of dat hun sociale leven er onder lijdde...wtf?) of ik, zonder omkijken, een prima rendementje heb op lange termijn, niet super, maar wel okee..... tja. Wat is dan rendement? Tijd kost ook geld. Tijd is de meest waardevolle asset die men heeft.
Maar als men lekker de hele dag als een bezetene op hun tracking apps willen kijken, van de ene naar de andere hype willen springen en lekker pedant naar andere beleggers die lagere rendementen hebben, maar vrijwel altijd veel hogere belegde bedragen (de meeste mensen hier zitten met < 1000 euro te spelen, kom op man....), hier beginnen te janken als het weer omlaag gaat en ze geen idee hebben wat de markt doen en lekker bespeeld worden door de whales en toegeven dat ze niet meer normaal kunnen nadenken, hun sociale leven eronder lijdt en ze constant in paniek zijn.... tja, ik hou ze niet tegen. Uitzonderingen daargelaten.
Is mijn doel miljonair worden met beleggen (crypto / normaal). Nee.
Het is allemaal niet zo zwart wit he? Het is niet of/of.
Ah, stoere man. En hoeveel vermogen heb je erin zitten? >50k neem ik aan dan?mark-k schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:39:
[...]
Mijn doel is uiteraard om multimiljonair te worden met crypto, maar ik weet ook dat die kans nauwelijks aanwezig is. Shoot for the moon, go big or go broke.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
ICO prijs was usd 0,10Adnanos schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:56:
[...]
Is er ergens geweten wat de circulating supply is?
De totaal supply is 1 miljard... aan die hoeveelheid x de huidige prijs is de marketcap al >300 miljoen $
Dit is voor mij de reden dat ik ook geloof in XRP als valide munt in de crypto wereld. Zelfs als de technologie van Ripple zonder XRP bij banken terecht komt is XRP als crypto ideaal voor het uitwisselen van crypto tussen exchanges. En hoewel XRP vaak wordt uitgerangeerd als shitcoin, etc etc, denk ik dat er echt wel een toekomst ligt voor deze coin in de toekomst.DarkShadow schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:00:
[...]
Ripple gaat nog veel sneller, net gedaan van bitstamp naar binance, ook nog kleine arbitrage winst, xrp was daar 3 cent meer waard.
Duurde letterlijk minder dan een minuut. Gebruikte tot nu toe eigenlijk altijd ltc, maar waarom eigenlijk als het ook zo kan.
>> Democracy is so overrated >>
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq