Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.893 views

Onderwerpen

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:15
Bummer... Geen moon met ICX, geen sell-orders getriggerd :-(

Dus dat wordt rustig afwachten of er nog iets gebeurd

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:09
Aziaten hebben er letterlijk 0 euro ingestopt en de koersen stijgen nu weer. Kortom, het gaat nog niet snel veel beter worden.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 08:03:
Wat denken jullie van Napoleon X? Heb vluchtig het whitepaper doorgelezen en ben geïnteresseerd... Toevallig een ICO veteraan die hier wat zinnigs over te zeggen heeft?
https://www.napoleonx.ai
Waarom ben je geïnteresseerd ?
Zou fijn zijn als mensen bij dit soort berichten een motivatie zet, ipv alleen maar 'hopen' dat anderen wel onderzoek gaan doen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-10 08:11
Vandaag blijkbaar ook weer laatste dag van de maand voor de CME Futures, zoals Crypto Edje op twitter slingerde gisterenavond. Geen idee wat dit voor invloed heeft nog op de koers van vandaag.

Ergens gok ik dat we morgen pas weer enige stijging kunnen gaan verwachten.... Het veert af en toe een klein beetje op maar kan nou niet zeggen dat het heel veel zoden aan de dijk zet...

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
japjaan schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:04:
Nog mensen die wel naar me hebben geluisterd mbt Lisk?😂
Niet nodig, had ze al een tijdje. Volgens Reddit komt deze tijdelijke opleving door een nieuwe listing op een Japanse exchange. Blijkbaar dezelfde die kortgeleden Mona had gelist. En die ging toen aardig door het dak.

Zolang Lisk maar weer ergens een stabiel punt vindt voor 20 februari is het allemaal prima :)

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
FaceDown schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:56:
[...]

Lijkt me toch aardig riskant om daar nu in te stappen eerlijk gezegd..
Onderbouw dit eens? Heb je gezien wat er de komende maand op het programma staat? :+
Zelfs op deze prijs zit je redelijk safe met Lisk. Al is het misschien handiger om te wachten totdat 'ie een klein beetje daalt maar riskant is het alles behalve..

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:26

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:19:
[...]

Gewoon heeeeeel logisch.

Bitcoin is technisch gezien heel onhandig. Het heeft veel marketcap vanwege zijn geschiedenis en naam, en omdat hij veel pairs heeft om te handelen. MEER NIET.

Technisch gezien is Ethereum veel beter. Maar dit weet toch iedereen? Uiteindelijk komen er nu steeds meet Ethereum pairs en steeds meer bedrijven die fiat omzetten naar ethereum.

Bitcoin zal dan zijn selling points verliezen, want verder heeft het geen voordelen meer. Het is gewoon een slechte cryptomunt ten opzichte van nieuwere munten.

Daarnaast zie ik het gewoon waarheid worden. Het verschil tussen BTC en Ethereum is aan het verwateren en daarna zal ethereum groter worden.

Daarnaast zie ik op dit moment in deze dip dat Ethereum redelijk zijn waarde aan het behouden is. Dat was de vorige dip wel anders.
Op dit moment heeft ethereum dezelfde kern mankementen als bitcoin als je het mij vraagt. Het kan vaslopen door hoge hoeveelheden transacties en een hoge prijs per transactie.

Maargoed niemand lijkt zich er wat van aan te trekken en sinds de laatste congestie is hij van 120 naar 1200 euro gestegen dus dat laat in mijn ogen zien dat het technische stuk van minderwaardig belang is. Iedereen wil rijk worden!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ypuh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 08:15:
Aziaten hebben er letterlijk 0 euro ingestopt en de koersen stijgen nu weer. Kortom, het gaat nog niet snel veel beter worden.
dat doen ze eigenlijk nooit.. aziaten je hebt er niks aan :O :9

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Er is nu zoveel slecht nieuws geweest;
- Facebook banned Crypto adds.
- Hack coincheck
- Regulatie Korea
- Tether (die mag trouwens van mij wel kapot gaan wat mij betreft want dat eeuwige veilige haventje is funest voor de markt)
- Futures/koers manipulatie
- Januari dip.
- FLINKE dalingen reeds gehad

Geef het een paar weekjes/maandjes en je kijk met weemoed terug en denkt;
Goh had ik maar neit verkocht, goh had ik maar gekocht....

/my just my 2 cents

[ Voor 14% gewijzigd door Thommie.nl op 31-01-2018 08:59 ]

• shakespeare
ik denk dat ik ook een aantal ZCL ga aanschaffen ivm opkomende hardfork. doen jullie dit ook ? dumpen jullie je ZCL direct na de snapshot? is er al officieel bericht wanneer dit is ?

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-11 08:34
Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 08:59:
Er is nu zoveel slecht nieuws geweest;
- Facebook banned Crypto adds.
- Hack coincheck
- Regulatie Korea
- Tether (die mag trouwens van mij wel kapot gaan wat mij betreft want dat eeuwige veilige haventje is funest voor de markt)
- Futures/koers manipulatie
- Januari dip.
- FLINKE dalingen reeds gehad

Geef het een paar weekjes/maandjes en je kijk met weemoed terug en denkt;
Goh had ik maar neit verkocht, goh had ik maar gekocht....

/my just my 2 cents
Ja Tether mag kapot vallen. Als je wilt uitstappen moet je maar gewoon je BTC/ETH saldo omzetten naar Dollars of Euro's.
Misschien blijven mensen dan langer holden en dat is altijd beter 8)

Als het weer lente wordt gaat de zon weer schijnen en schiet alles omhoog. :9
Je moet het vergelijken met de krokussen en narcissen die omhoog piepen naar een donkere periode. :+

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-11 13:47
VeChain lanceert onderzoeksbeurzen voor blockchain, geeft tussen $ 50.000 - $ 1.000.000 uit per beurs. Michigan State University (nr. 1 universiteit voor supply chain management in de wereld) is als eerste ontvanger uit de bus gekomen.

Dit soort academisch onderzoek verstevigt de fundamenten van VeChain. Je bent niet alleen maar van het team afhankelijk maar je wordt eigenlijk ook gecontroleerd door wetenschappers over de hele wereld. Heel goed voor het vertrouwen en het idee dat VeChain "here to stay"is. :)

Bronnen:

https://medium.com/@vecha...e-blockchain-1af41dbdc63a

https://medium.com/@vecha...ring-the-mec-c8dec3015914

• Thommie.nl
Ik wil eigenlijk wat meer HTML aan schaffen op dit lagere punt.
weet iemand hoe lang het duurt voordat BTC vanaf Binance naar Bleutrade is?

Verwijderd

Rookert25 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:17:
VeChain lanceert onderzoeksbeurzen voor blockchain, geeft tussen $ 50.000 - $ 1.000.000 uit per beurs. Michigan State University (nr. 1 universiteit voor supply chain management in de wereld) is als eerste ontvanger uit de bus gekomen.

Dit soort academisch onderzoek verstevigt de fundamenten van VeChain. Je bent niet alleen maar van het team afhankelijk maar je wordt eigenlijk ook gecontroleerd door wetenschappers over de hele wereld. Heel goed voor het vertrouwen en het idee dat VeChain "here to stay"is. :)

Bronnen:

Zodra tether valt en de totale markt instort tot een marketcap van rond de 100 miljard koop ik zeker een handjevol VEN voor een 20 cent per stuk.

Verwijderd

Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:22:
Je kunt beter doge versturen naar bleutrade en daar weer omruilen voor bitcoin. Scheelt tijd en hoge fees.

Verwijderd

Rookert25 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:17:

Bronnen:

Dat, maar dan gaan ze zich ook meer globaal richten. Nu is het vooral toch Azië.

• Thommie.nl
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:26:
[...]

Je kunt beter doge versturen naar bleutrade en daar weer omruilen voor bitcoin. Scheelt tijd en hoge fees.
Doge zit niet op binance toch..... EN dan nog moet ik gaan lopen leuren dat iemand mijn doge wil kopen daaro op dat achteraf dingetje waar ik er veel te weinig voor krijg;)

Hoe lang duurt BTC tegenwoordig en wat is de fee?

• Mortel
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14-11 07:45
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:27:
[...]

Dat, maar dan gaan ze zich ook meer globaal richten. Nu is het vooral toch Azië.
Michigan State University is ranked #1 in the world for Supply Chain Management six years in a row by U.S News & World Report.
Meer hoef ik denk ik niet uit te leggen. Iets met kennis = macht.

[ Voor 3% gewijzigd door Mortel op 31-01-2018 09:30 ]

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:52
VeChain heeft sinds kort een samenwerking met CPCchain.

deze is te verkrijgen op IDEX exchange.

https://steemit.com/ico/@...ico-here-s-why-or-iot-4-0

ik was er vroeg bij met VEN, ik hoop er nu ook vroeg bij te zijn met CPC

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:05

NeoflexNL

Forever young

Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:22:
Hier laatst LTC van Binance naar Bleutrade gestuurd, kwartiertje ofzo en redelijk lage fee.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 07:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Koja78 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:21:
Die litecoin kopen aan 170 was een slechte zet :)
Hier gekocht toen ie 250 was |:(

Professioneel Heftruck Syndroom

• Koja78
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-11 09:45
NeFoRcE schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:31:
[...]

Hier gekocht toen ie 250 was |:(
Geen bloemen noch kransen

• Thommie.nl
NeoflexNL schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:30:
[...]

Hier laatst LTC van Binance naar Bleutrade gestuurd, kwartiertje ofzo en redelijk lage fee.
Ja en die moet je vervolgens voor veel lager verkopen op bluetrade voor BTC?
Of hoe heb je dat gedaan?

Verwijderd

Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:29:
[...]

Doge zit niet op binance toch..... EN dan nog moet ik gaan lopen leuren dat iemand mijn doge wil kopen daaro op dat achteraf dingetje waar ik er veel te weinig voor krijg;)

Hoe lang duurt BTC tegenwoordig en wat is de fee?
Ik durf het niet te zeggen. Lang geleden dat ik bitcoin daadwerkelijk heb gebruikt...

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-11 21:16
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 08:03:
Wat denken jullie van Napoleon X? Heb vluchtig het whitepaper doorgelezen en ben geïnteresseerd... Toevallig een ICO veteraan die hier wat zinnigs over te zeggen heeft?
https://www.napoleonx.ai
Niet perse een ICO veteraan (al zit ondertussen toch wel helft van mijn pf in ico's maargoed 8)7 ) maar ik zal mijn mening over NPX geven. Zelf was ik eerst nog wat terughoudend mbt investeren in een ICO die gebaseerd is op een even kort gezegd een trading-bot zo net na het Bitconnect gebeuren. Maargoed, toch maar verder onderzoek gedaan en dan kom ik tot de conclusie dat het in ieder geval wel een legit ico is. Ze beloven bijvoorbeeld ook geen absurd hoge rendementen en berekeningen voor rendement zijn slechts 'ruwe' schattingen. Overigens heb ik niet hun blackpaper doorgelezen die precies hun trading-strategies uitlegt.

Team is sterk en ervaren. CEO onder andere lange tijd hoge functies gehad bij BNP Paribas en afgestudeerd aan Ecole polytechnique in Parijs samen met een ander uit het team. Beetje de Harvard van Frankrijk. Mocht je nog meer info willen kan ik je deze AMA met de CEO aanraden: YouTube: Napoleon X - ICO/Project Review and AMA with the Stephane Ifrah!
Mocht je nog een referral code willen voor beide 5% bonus tokens kan je me DM'en (ja, een referral code maakte me ook wat sceptischer aan het begin O-) ).

Wot-stats

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:05

NeoflexNL

Forever young

Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:32:
[...]

Dat valt wel mee, koersen zijn op de exchanges redelijk gelijk hoor..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Verwijderd

Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:32:
[...]

Je moet ff kijken wat voordeliger is. De fee van bitcoin of de lagere trade op litecoin.

• Thommie.nl
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:33:
[...]

Je moet ff kijken wat voordeliger is. De fee van bitcoin of de lagere trade op litecoin.
Ja en de tijd als de markt stijgt hehe zit ik stratks met dure bitcoins en dure html...
Ik ga toch maar voor lTC en dan daar voor lager verkopen.

Thanks.

Verwijderd

Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:36:
[...]

Ja en de tijd als de markt stijgt hehe zit ik stratks met dure bitcoins en dure html...
Ik ga toch maar voor lTC en dan daar voor lager verkopen.

Thanks.
Ik denk dat je dan idd wel goed zit. Html staat idd laag sinds gisteren. Alsnog bijna 3x mijn investering in satoshi's maar wel bitcoin van ruim 16k toen...

Ach ja, hodl

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-11 13:47
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:27:
[...]

Mwah, grootste partner is Noors, DNV GL, en die richt zich op alle continenten.

• Thommie.nl
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:40:
[...]

Ik denk dat je dan idd wel goed zit. Html staat idd laag sinds gisteren. Alsnog bijna 3x mijn investering in satoshi's maar wel bitcoin van ruim 16k toen...

Ach ja, hodl
Kheb ook al wat HTML opgepikt idd op 9 sat. maar vind 21 met de flinke bodems eronder wel ok om bij te storten. Haal wel wat weg bij de Ripple :o

• R20141016
  • Laatst online: 14-11 08:34
VEN probeert weer uit het dal omhoog te klimmen. Gaat zeker lukken door het positieve nieuws van vandaag.
Als hij weer boven zijn ATH komt pak ik weer de lambo catalogus :+

Verwijderd

Rookert25 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:40:
[...]

Mwah, grootste partner is Noors, DNV GL, en die richt zich op alle continenten.
Dat is ook pas redelijk recent bekend geworden he. Ze zijn dus nu echt de stap aan het maken.

• stefan1988
Zijn er al andere die ook in CPC hebben geinvesteerd via IDEX?

• shakespeare
LSK pump was gewoon een P&D haha.. ze worden steeds slimmer de P&D groepen.. weten dat er wat staat te gebeuren en die coin pakken;)
Het wordt tijd dat dit soort fratsen aangepakt gaan worden.

• Mortel
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14-11 07:45
shakespeare schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:47:
LSK pump was gewoon een P&D haha.. ze worden steeds slimmer de P&D groepen.. weten dat er wat staat te gebeuren en die coin pakken;)
Hoe groter de omloopsnelheid / volume + waarde van een crypto + meer exchanges waarop een bepaalde crypto wordt verhandeld gaat er in de toekomst voor zorgen het lastiger wordt om een PnD op te zetten.

Op een gegeven moment is zoveel geld/mensen nodig dat dit amper nog voor elkaar te krijgen is.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-11 14:23
shakespeare schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:47:
Lijkt me knap om een pump en dump op Lisk te gooien gezien het volume en de amount of exchanges waarop hij te vinden is.

Denk dat het meer een gevalletje hype is/was en een goede kans om te daytraden.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:06
stefan1988 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:30:

Waar kan ik CPC aanschaffen?

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:55
outlandos schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:56:
[...]

IDEX ;)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Verwijderd

outlandos schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:56:
[...]

Idex

Je moet inloggen met je seed van MEW. Doe dat niet en maak een nieuwe wallet aan speciaal voor de exchange.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Heeft er iemand een "invitee" code for bittrex toevallig? je kan weer proberen te registeren maar dan als of corporate account of met een invitee code.. pretty please.

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
Event van ICX is al geweest? Koers gaat ook lekker... Had toch wel een sterke stijging verwacht...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 10:31
RickvN schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:04:
Event van ICX is al geweest? Koers gaat ook lekker... Had toch wel een sterke stijging verwacht...
Volgens mij begon die om 8 uur NL tijd ofzo? Sell the news zo te zien.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-11 10:10

hmr

Hoeveel had je verwacht dan? En waar baseer je het op, behalve op hoop?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Iedereen verwacht altijd enorm veel van die evenementen, terwijl die amper boeiend zijn, en dan krijg je zo'n fenomenen. Heb liever dat ze gewoon af en toe eens tweeten van wat er nieuw is.

• Ypuh
Tegen ieders verwachting in staat ICX op -15% en VEN op +15%. Las gister een discussie hier of die twee nu wel of niet verbonden zijn.

Het crypto wereldje is ideaal geschikt voor popcorn eten langs de zijlijn.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:03
Dat gaat echt wel goed komen de komende dagen / weken. Ik heb mezelf vanmorgen ingelezen in al het aangekondigde nieuws en Icon gaat het wel maken. Icon zal ook een dezer dagen worden toegevoegd aan de Koreaanse exchanges.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12

AJM

Is nog bezig, updates van het event kan je volgen via dit account: https://twitter.com/PretzelMiser

• AFCAjax
Ypuh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:14:
Tegen ieders verwachting in staat ICX op -15% en VEN op +15%. Las gister een discussie hier of die twee nu wel of niet verbonden zijn.

Het crypto wereldje is ideaal geschikt voor popcorn eten langs de zijlijn.
M'n verwachting kwam dus uit, gisteren VEN gekocht in de dip á 55007 sat per stuks _/-\o_

• AFCAjax
AJM schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:17:
[...]

Is nog bezig, updates van het event kan je volgen via dit account: https://twitter.com/PretzelMiser
Het kan dus nog alle kanten op :)

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Artikel over de meeste mensen in dit topic. :+

• RickvN
hmr schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:12:
[...]

Hoeveel had je verwacht dan? En waar baseer je het op, behalve op hoop?
Ik baseer het nergens op, puur gevoel.
Maar wanneer een coin de dagen ervoor stijgt, waarom dan juist niet na zo een event? Je zou dan toch veel positief niews verwachten.
En begrijp me niet verkeerd, maar ik ben er al eerder uitgestapt en zit niet huilend naar mijn verlies te kijken (qua ICX dan 8)7).

Ik vind het gewoon apart dat net als bij VEN en ICX de koers sky high gaat terwijl de announcements nog moeten komen. En juist voor en na een announcement is het rustig.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Ypuh
Luuk schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:25:
*O*

Meest opvallende nieuws deze week vond ik nog dat Twitter bezig is aan een revival. Wist niet eens dat dat nog bestond!

Verwijderd

RickvN schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:27:
[...]

Maar wanneer een coin de dagen ervoor stijgt, waarom dan juist niet na zo een event? Je zou dan toch veel positief niews verwachten.
En begrijp me niet verkeerd, maar ik ben er al eerder uitgestapt en zit niet huilend naar mijn verlies te kijken (qua ICX dan 8)7).

Ik vind het gewoon apart dat net als bij VEN en ICX de koers sky high gaat terwijl de announcements nog moeten komen. En juist voor en na een announcement is het rustig.
Omdat iedereen hetzelfde is. Iedereen wil op de piek verkopen en men verwacht die op het event. Om geen risico te lopen verkopen mensen dan steeds vroeger.

Verwijderd

RickvN schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:27:
[...]

Omdat iedereen er veel te veel van verwacht en onrealistische verwachtingen heeft. Die komen dan (uiteraard) niet uit dus verkopen ze na of zelf al tijdens het evenement.

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
_O-

Ben je nou gewoon FUD aan t verspreiden? :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• outlandos
  • Laatst online: 22:06
Icx dumpen mensen! :')

• RickvN
Ik heb mn buy order op VEN gecanceld, ga mooi op ICX instappen :).

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
RickvN schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:33:
[...]

Ik heb mn buy order op VEN gecanceld, ga mooi op ICX instappen :).
Inderdaad, het is juist een moment om het te kopen. ICX zal sowieso terug bouncen. Er is geen slecht nieuws geweest, integendeel.

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-10 16:44
Ik zal ook meedoen aan dit draadje:

VEN! ICX! ICX! VEN! ICX! VEN!

Verwijderd

<knip> ok..

[ Voor 92% gewijzigd door Grotman op 31-01-2018 11:09 ]

• zwembroek
Hahaha fantastisch....koop meteen er nog 0.002 BTC bij!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:50
Ook erg nuttig

[ Voor 93% gewijzigd door Grotman op 31-01-2018 11:09 ]

• Greymore1
Ik heb nu een wallet op IDEX en kan ik nu ETH van binance naar IDEX transferren? Via withdrawal op binance en dan de private key of heb ik het nu verkeerd? Beetje confused

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11 23:56

Jebus4life

BE User

Ja, typische dump na een event, maar ik begrijp hem ook niet helemaal.

Dit was echt hyper professioneel. Behoorlijk sterke partnerships, verschillende dApps (BlueWhale lijkt me dus een ICO om in het oog te houden, een VP van Samsung in het team). Meldingen van samenwerking met regulatoren in Zuid-Korea (nogmaals duiding van hun band met de overheid) (ik hoorde ook ergens iets over subsidies maar dat ontging me even)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Verwijderd

Ik handel ook in siacoin en stratis via bittrex, via de smartphone. Op dit moment log ik in via chrome op de smartphone maar dit werkt slecht. Weet iemand hier een oplossing voor? Ze hebben geen eigen ap naar mijn weten

• stefan1988
Greymore1 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:38:
[...]

Ik heb nu een wallet op IDEX en kan ik nu ETH van binance naar IDEX transferren? Via withdrawal op binance en dan de private key of heb ik het nu verkeerd? Beetje confused
Ja, je kunt op myetherwallet met je private key in loggen en je wallet adres bekijken, je kunt gewoon vanaf binance naar dat adres versturen, wel moet je daarna in idex nog een deposit doen van je eth wallet naar idex en dan kun je traden!

• Greymore1
stefan1988 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:41:
[...]

Ja, je kunt op myetherwallet met je private key in loggen en je wallet adres bekijken, je kunt gewoon vanaf binance naar dat adres versturen, wel moet je daarna in idex nog een deposit doen van je eth wallet naar idex en dan kun je traden!
Thanks!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
ICX krabbelt wel omhoog zodra de Koreaanse exchange listings komen. LSK was geen P&D maar een nieuwe listing op Bitflyer, nieuwe bottom zetten op 25$ is prima natuurlijk. Komen nog meer exchanges aan dus vanaf hier verder omhoog lijkt me niet onlogisch.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Jebus4life schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:40:
Ja, typische dump na een event, maar ik begrijp hem ook niet helemaal.

Dit was echt hyper professioneel. Behoorlijk sterke partnerships, verschillende dApps (BlueWhale lijkt me dus een ICO om in het oog te houden, een VP van Samsung in het team). Meldingen van samenwerking met regulatoren in Zuid-Korea (nogmaals duiding van hun band met de overheid) (ik hoorde ook ergens iets over subsidies maar dat ontging me even)
Omdat de meeste mensen alleen hippe oneliners kunnen onthouden. Zoals buy the rumor sell the news.

Dus als een soort Pavlov reactie wordt alles verkocht na een event. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

ICX ingekocht. Laat maar weer moonen.

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11 19:58

DJT

Jammer, ik had gehoopt dat ICX iets meer zou pieken in het dal van VEN, dat zou dan een mooie overstap zijn geweest. Nu helaas wachten tot ICX wel richting de 10k SAT gaat en dan alsnog in VEN stappen.

In die zin zijn ICX en VEN dus wel met elkaar verbonden.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:45:
ICX ingekocht. Laat maar weer moonen.
denk eerder dat we op het einde van het jaar kunnen wachten voordat echt pas de boel omhoog vliegt. dit gebeurd al meerdere jaren. en de rest van de maanden is het vrijwel flatline

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
stefan1988 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:30:

Is er ergens geweten wat de circulating supply is?
De totaal supply is 1 miljard... aan die hoeveelheid x de huidige prijs is de marketcap al >300 miljoen $

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Ik vind crypto echt geweldig. Een maat van me verklaart me voor gek. Gelooft er niks van en denkt dat het allemaal een piramide spel is. Niet te overtuigen. En is tegelijk blij met zijn aandelen die 2% groeien in 6 maanden tijd. Tja...

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:53
NeoflexNL schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:30:
[...]

Ripple gaat nog veel sneller, net gedaan van bitstamp naar binance, ook nog kleine arbitrage winst, xrp was daar 3 cent meer waard.

Duurde letterlijk minder dan een minuut. Gebruikte tot nu toe eigenlijk altijd ltc, maar waarom eigenlijk als het ook zo kan.

[ Voor 15% gewijzigd door DarkShadow op 31-01-2018 11:10 ]

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:49
Adamoland schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:58:
Ik vind crypto echt geweldig. Een maat van me verklaart me voor gek. Gelooft er niks van en denkt dat het allemaal een piramide spel is. Niet te overtuigen. En is tegelijk blij met zijn aandelen die 2% groeien in 6 maanden tijd. Tja...
Tja, uiteindelijk heeft 'ie natuurlijk gelijk. Op dit moment is crypto nog steeds een zero-sum game. Er kan nooit meer dollars of euros uitgehaald worden dan er tot nu toe in is gegaan, dus als het op een gegeven moment instort blijven er een heleboel mensen beteuterd naar hun waardeloze cijfertjesreeksen van hun private keys kijken. Misschien breken crypto valuta op een gegeven moment echt door als praktisch ruilmiddel en krijgen ze ook echte waarde, maar zoals het nu ervoor staat, kan het ook echt nog gebeuren dat de hele boel in elkaar flikkert en we straks de blockchain technologie overal tegenkomen, maar geen virtuele coins meer eraan verbonden.

• xIReaperS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-11-2024
Koop $VIA je krijgt er nu zelfs een foto van een twitter *** er bij Haha

• HoppyF
  • Laatst online: 23:10
Opvallend toch maar weer dat VEN precies tegen de stroom in gaat.
Dit hebben we al vaker gezien.
Bitcoin omhoog, VEN blijft achter.
Bitcoin omlaag, VEN omhoog. Voor als je naar de grafieken in sats kijkt valt dat helemaal op.
In euro's minder vanwege de lage BTC koers natuurlijk.

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

anboni schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:01:
[...]

Tja, uiteindelijk heeft 'ie natuurlijk gelijk. Op dit moment is crypto nog steeds een zero-sum game. Er kan nooit meer dollars of euros uitgehaald worden dan er tot nu toe in is gegaan, dus als het op een gegeven moment instort blijven er een heleboel mensen beteuterd naar hun waardeloze cijfertjesreeksen van hun private keys kijken. Misschien breken crypto valuta op een gegeven moment echt door als praktisch ruilmiddel en krijgen ze ook echte waarde, maar zoals het nu ervoor staat, kan het ook echt nog gebeuren dat de hele boel in elkaar flikkert en we straks de blockchain technologie overal tegenkomen, maar geen virtuele coins meer eraan verbonden.
Ja klopt. Het is geen poker of gokken, maar het handelen in Crypto is niet gereguleerd dus dat maakt het zo onveilig voor de nieuwelingen. Je komt er veel scammers tegen. Maar als je beter verdiept hebt kun je er leuk winst uit pakken.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• HoppyF
Nou dan moet je maat betere aandelen uitkiezen want het rendement ligt echt wel hoger.
Aandelen hebben slechte tijden achter de rug maar het gaat zeker de laatste twee jaar stukken beter.
Hoe dan ook zou hij een klein deel van zijn pakket in crypto kunnen stoppen mits je hem dit aan zijn verstand kan peuteren. Risico is er wel dus om die reden een klein deel.

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

De dump van ICX lijkt overigens wel mee te vallen overigens.
Mensen lijken door te hebben dat het eigenlijk allemaal erg positief was.

Op 3 uurtjes tijd wel zo'n -20%; maar we staan inmiddels al bijna 10% boven die laagste koers een uurtje later. Zien welke kant het opgaat natuurlijk want de sell walls zijn alweer niet min, dus ben benieuwd of ze daar wel over gaan raken. 8k Sat zou een heel erg mooie (positieve) koers zijn om op te stabiliseren (mocht hij zo hoog raken.)

[ Voor 11% gewijzigd door Jebus4life op 31-01-2018 11:20 ]

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11 14:36

Cliffie

Trompetslet

We kunnen het topic wel veranderen in "het grote ICX, VEN en andere ik lift mee op de hype coins"-topic...

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• pires101
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05-2023
Cliffie schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:21:
We kunnen het topic wel veranderen in "het grote ICX, VEN en andere ik lift mee op de hype coins"-topic...
Het is een slowchat topic, het is toch logisch dat munten die momenteel in de aandacht staan meer besproken worden dan andere?

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Ben benieuwd of INT moves gaat maken vandaag of morgen.

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Wat mekkeren mensen hier toch continu over dat het altijd over dezelde coins gaat. Dit is het SLOWCHAT topic waarin de waan van het moment/dag besproken kan worden. Nu is dit ICX, het was VEN, daarvoor waren het NEO, XVG, XRP, TRX, ...

Voor serieuze discussies heb je het handels & bitcoin/cyptocurrency topic. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden. Maak een technische analyse van de coin waarover jij het wilt hebben en zet die daar neer...

[ Voor 13% gewijzigd door Jebus4life op 31-01-2018 11:24 ]

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-10 21:23
ik zit in mijn maag met dat verrekte XRP. zal ik toch HODL'en of toch sellen... Ik heb niet echt het idee dat dit enorm gaat verbeteren de komende tijd en wellicht is het beter te investeren in IOTA. Hij zakt langzaaaaaaaam in...

• atvokado
  • Laatst online: 26-11-2023
thestiffmeister schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:25:
ik zit in mijn maag met dat verrekte XRP. zal ik toch HODL'en of toch sellen... Ik heb niet echt het idee dat dit enorm gaat verbeteren de komende tijd en wellicht is het beter te investeren in IOTA. Hij zakt langzaaaaaaaam in...
Weg ermee! die winst kan je prima weer met een andere coin maken.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-11 00:00

mark-k

AKA markkNL

ik zit in mijn maag met dat verrekte XRP. zal ik toch HODL'en of toch sellen... Ik heb niet echt het idee dat dit enorm gaat verbeteren de komende tijd en wellicht te investeren in IOTA. Hij zakt langzaaaaaaaam in...
Gewoon nog ff een paar dagen HODLen joh.

• RickvN
mark-k schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:27:
[...]

Gewoon nog ff een paar dagen HODLen joh.
atvokado schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:26:
[...]

Weg ermee! die winst kan je prima weer met een andere coin maken.
Succes met je keuze ;w

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:19

HellBeast

Oh My GoT!

IOTA heb ik al flink wat mee verloren. :-(

Beauty is in the eye of the beerholder

• HoppyF
HODL.
Als je het geld even kunt missen lekker laten staan op XRP.
Flinke pieken zijn er misschien op korte termijn niet te verwachten maar op een gegeven moment gaat hij omhoog. Geduld dus.
Ik denk erover om nu juist bij te gaan kopen omdat het relatief goedkoop is.
Kijk ook eens naar het volume van XRP 1,2 miljard euro per dag.....
De meeste coins halen nog geen fractie hiervan.
Het gaat natuurlijk niet alleen om het volume maar ook om de koers maar toch.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Tja, wat is rendement.... 2% in 6 maanden is vrij laag. Zeker de afgelopen 2 jaar moet je toch wel 6% tot 9% moeten halen met conservatief beleggen.

Maar, als jouw maat, net als ik, netjes elke maand een bedragje in een laag risico fondsje stop waar ik niet naar om hoef te kijken dan is mijn rendement natuurlijk niet superhoog vergeleken met de crypto's.

Echter, kijk alleen al naar dit topic, zijn er maar weinig mensen die het allemaal een beetje laten liggen. Als ik moet kiezen om als een stelletje bipolaire paniekhazen achter elke laatste ICO hype aan te rennen en daar al mijn vrije tijd aan te besteden (heck, nog geen week geleden waren hier mensen die het een verslaving noemden en het over afbouwen hadden, of dat hun sociale leven er onder lijdde...wtf?) of ik, zonder omkijken, een prima rendementje heb op lange termijn, niet super, maar wel okee..... tja. Wat is dan rendement? Tijd kost ook geld. Tijd is de meest waardevolle asset die men heeft.

Maar als men lekker de hele dag als een bezetene op hun tracking apps willen kijken, van de ene naar de andere hype willen springen en lekker pedant naar andere beleggers die lagere rendementen hebben, maar vrijwel altijd veel hogere belegde bedragen (de meeste mensen hier zitten met < 1000 euro te spelen, kom op man....), hier beginnen te janken als het weer omlaag gaat en ze geen idee hebben wat de markt doen en lekker bespeeld worden door de whales en toegeven dat ze niet meer normaal kunnen nadenken, hun sociale leven eronder lijdt en ze constant in paniek zijn.... tja, ik hou ze niet tegen. Uitzonderingen daargelaten.

Is mijn doel miljonair worden met beleggen (crypto / normaal). Nee.

Het is allemaal niet zo zwart wit he? Het is niet of/of.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• zwembroek
Verwacht jij nog veel van IOTA dan? Ben wel benieuwd omdat ik ook met een schuin oog naar IOTA kijk.

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:47
Wat is er met APPC aan de hand zeg. Wat een fiasco tot nu toe voor mij :p ik ben nog ingestapt toen hij op 20k sat stond, inmiddels -50% o.i.d. Voor nu maar even HODL :D

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
IOTA is inderdaad een lastig geval. Mijn verwachtingen zijn hoog, maar inmiddels zitten we alweer 50% onder ATH. Toch hou ik deze gewoon en kijk over een jaar wel weer ofzo.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-11 00:00

mark-k

AKA markkNL

armageddon_2k1 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:35:
[...]

Tja, wat is rendement.... 2% in 6 maanden is vrij laag. Zeker de afgelopen 2 jaar moet je toch wel 6% tot 9% moeten halen met conservatief beleggen.

Maar, als jouw maat, net als ik, netjes elke maand een bedragje in een laag risico fondsje stop waar ik niet naar om hoef te kijken dan is mijn rendement natuurlijk niet superhoog vergeleken met de crypto's.

Echter, kijk alleen al naar dit topic, zijn er maar weinig mensen die het allemaal een beetje laten liggen. Als ik moet kiezen om als een stelletje bipolaire paniekhazen achter elke laatste ICO hype aan te rennen en daar al mijn vrije tijd aan te besteden (heck, nog geen week geleden waren hier mensen die het een verslaving noemden en het over afbouwen hadden, of dat hun sociale leven er onder lijdde...wtf?) of ik, zonder omkijken, een prima rendementje heb op lange termijn, niet super, maar wel okee..... tja. Wat is dan rendement? Tijd kost ook geld. Tijd is de meest waardevolle asset die men heeft.

Maar als men lekker de hele dag als een bezetene op hun tracking apps willen kijken, van de ene naar de andere hype willen springen en lekker pedant naar andere beleggers die lagere rendementen hebben, maar vrijwel altijd veel hogere belegde bedragen (de meeste mensen hier zitten met < 1000 euro te spelen, kom op man....), hier beginnen te janken als het weer omlaag gaat en ze geen idee hebben wat de markt doen en lekker bespeeld worden door de whales en toegeven dat ze niet meer normaal kunnen nadenken, hun sociale leven eronder lijdt en ze constant in paniek zijn.... tja, ik hou ze niet tegen. Uitzonderingen daargelaten.

Is mijn doel miljonair worden met beleggen (crypto / normaal). Nee.

Het is allemaal niet zo zwart wit he? Het is niet of/of.
Mijn doel is uiteraard om multimiljonair te worden met crypto, maar ik weet ook dat die kans nauwelijks aanwezig is. Shoot for the moon, go big or go broke. :9

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
mark-k schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:39:
[...]

Mijn doel is uiteraard om multimiljonair te worden met crypto, maar ik weet ook dat die kans nauwelijks aanwezig is. Shoot for the moon, go big or go broke. :9
Ah, stoere man. En hoeveel vermogen heb je erin zitten? >50k neem ik aan dan?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• stefan1988
Adnanos schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:56:
[...]

Is er ergens geweten wat de circulating supply is?
De totaal supply is 1 miljard... aan die hoeveelheid x de huidige prijs is de marketcap al >300 miljoen $
ICO prijs was usd 0,10
huidige prijs is usd 0,30 (niet veel gezien de ico prijs, x3 is nog niets in crypto wereld)

circulating supply is 300 miljoen
300 miljoen x de prijs $0,30 = +/- $ 100 miljoen market cap

• RoelerMF
  • Laatst online: 22-07-2022
DarkShadow schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:00:
[...]

Ripple gaat nog veel sneller, net gedaan van bitstamp naar binance, ook nog kleine arbitrage winst, xrp was daar 3 cent meer waard.

Duurde letterlijk minder dan een minuut. Gebruikte tot nu toe eigenlijk altijd ltc, maar waarom eigenlijk als het ook zo kan.
Dit is voor mij de reden dat ik ook geloof in XRP als valide munt in de crypto wereld. Zelfs als de technologie van Ripple zonder XRP bij banken terecht komt is XRP als crypto ideaal voor het uitwisselen van crypto tussen exchanges. En hoewel XRP vaak wordt uitgerangeerd als shitcoin, etc etc, denk ik dat er echt wel een toekomst ligt voor deze coin in de toekomst.

>> Democracy is so overrated >>

Pagina: 1 ... 50 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)