nou bij mij nogNoedels schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:34:
Lijkt erop alsof de grootste paniek alweer weg is (of de Aziaten zijn vroeg opgestaan en zijn gaan inkopen).
Op https://coinmarketcap.com/all/views/all/ staat bijna alles weer in het groen op basis van laatste uur.
Die is alleen van toepassing bij een daling, want zolang het stijgt is er geen stront te bekennenHoppyF schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:23:
Eigenlijk is dit wel van toepassing.
Niet voor Tweakers hier maar voor iedereen over de wereld die in de crypto handel zit!
[afbeelding]
Ik vraag mij nu echt af wat Azie gaat doen.
Dumpen of kopen.
Dumpen of kopen.
Hoe laat gaat dat feest beginnen?rav994 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:41:
Dumpen of kopen.
Verwijderd
Ik heb ook geld in crypto gestoken en heb dan ook erbij gezegd. We zien wel wat het geeft, ik ga er gewoon vanuit dat het weg is
#metooVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:42:
Ik heb ook geld in crypto gestoken en heb dan ook erbij gezegd. We zien wel wat het geeft, ik ga er gewoon vanuit dat het weg is
Al is de kans dat het echt 0 wordt niet zo groot.
Veel plezier met elk kwartier de koersen checken.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:42:
Zijn er nog mensen die zclassic gaan kopen ivm de hardfork? Is het kopen nu nog zinvol of is de screenshot al geweest?
*Humormodus AAN*
Daar is zelfs een soort van liedje van:
“ ‘s nachts na 2en, dan gaat de cryptokoers weer naar beneden....”
*Humormodus UIT*
Denk dat ze wel ff staan te kijken, geen dagwinst die ze effe gauw weg kunnen kapen zoals de afgelopen dagen....
Snapshot vindt 28 februari plaats: https://twitter.com/bitcoinprivate/status/957770524435902466PHPResource schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:45:
Zijn er nog mensen die zclassic gaan kopen ivm de hardfork? Is het kopen nu nog zinvol of is de screenshot al geweest?
Ik ben er nog niet op ingestapt, maar ik denk dat ik dat nog ga doen.
Verwijderd
Dat doet ik echt, heb een iPhone 6 enkel voor crypto en die neem ik bewust niet iedere dag mee.mathy_ schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:44:
[...]
Veel plezier met elk kwartier de koersen checken.
Thanks! Ziet er betrouwbaar officieel uit.Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:47:
[...]
Snapshot vindt 28 februari plaats: https://twitter.com/bitcoinprivate/status/957770524435902466
Ik ben er nog niet op ingestapt, maar ik denk dat ik dat nog ga doen.
Kan nog niet vinden of bittrex de fork zal ondersteunen
Even de eerstvolgende events van de grotere alts op een rijtje. Mis ik er?
- 01/02 - IOTA - Conference
- 03/02 - NEM - Amsterdam meetup
- 05/02 - ADA - Roadmap update
- 06/02 - XMR - Los Angeles meetup
- 07/02 - XRP - Yahoo finance summit
Update over het Bloomberg artikel mbt de dagvaarding van Bitfinex / Tether. De dagvaarding is 2 maanden geleden al verstuurd, op 6 dec. Het artikel is aangepast inmiddels.
Pure FUD (creëren) dus.
https://twitter.com/BTCVIX/status/958416711526617088
Pure FUD (creëren) dus.
https://twitter.com/BTCVIX/status/958416711526617088
Verwijderd
ICON?Imgnrydrmr schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:01:
Volgens mij heb je wel ongeveer alles, maar deze events zijn een stuk minder bijzonder dan die van VEN/ICX, dus ga hier niet simpelweg op instappen omdat je er een zelfde soort stijging verwacht.Imgnrydrmr schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:01:
@david_again
Waarom is het FUD volgens jou, omdat ze een datum verkeerd hebben?
Zeker waar, ik heb me nu een tijdje bezig gehouden met day-traden, ik had wat leuke deals maar ook nodige mislukte deals. Ik ben nu een tijdje HODL aan het proberen en tot mijn verbazing, kom ik uiteindelijk net zover met HODLen als met Daytraden haha.kazz1980 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:35:
[...]
Zeker weten....
Al kan ik daarin weinig uit ervaring spreken... haha.
We zullen zien wat er gebeurt. Vooral afwachten wat Azië straks doet.... massaal het zinkende schip verlaten, of juist goedkoop inslaan en met zijn allen weer terug naar de oppervlakte....
Nu gaat het bij mij ook niet om grote aantallen, dus is Daytraden ook een stukje minder interessant. Maar zo nu en dan is het toch wel leuk, alleen het juiste moment ergens uitstappen is natuurlijk altijd nog koffiedik kijken.
Daytraden moet je het goed in de gaten houden, daar heb ik niet de tijd voor helaas.
Tja, nu nog wat bijkopen of nog even wachten wat de aziaten doen, wat is wijsheid?
Ben ik niet van plan, maar ik wil het wel in de gaten houden en kijken hoeveel invloed het dan wel precies heeft.Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:04:
[...]
Volgens mij heb je wel ongeveer alles, maar deze events zijn een stuk minder bijzonder dan die van VEN/ICX, dus ga hier niet simpelweg op instappen omdat je er een zelfde soort stijging verwacht.
Slimme zet. Wat ik heb gemerkt wat voor een redelijke koersstijging kan zorgen zijn onder meer de release van de roadmap (dus geen update), release alpha versie van product/app, tokenburn (vaak moet het wel om wat bekendere coins gaan en om een redelijk aantal gaan) en grote bijeenkomsten/announcements. Ik vergeet er vast nog wel een aantal dingen.Imgnrydrmr schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:08:
[...]
Ben ik niet van plan, maar ik wil het wel in de gaten houden en kijken hoeveel invloed het dan wel precies heeft.
Een update van de roadmap kan ook wel een leuke stijging veroorzaken, maar vaak is het niet zo heel bijzonder. Meet-ups worden wel vaker gedaan, daar is ook niet zo heel veel bijzonders aan.
Ik heb net bijgekocht, maar ik zeg er maar direct bij, dan dondert de boel vaak weer in elkaarvipers120 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:06:
Tja, nu nog wat bijkopen of nog even wachten wat de aziaten doen, wat is wijsheid?
Het is ook weg ,kijk maar naar je bankrekeningVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:42:
Achja, allemaal wel eens last van slechte timing.Sam2013 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:15:
[...]
Ik heb net bijgekocht, maar ik zeg er maar direct bij, dan dondert de boel vaak weer in elkaar
Moet zeggen dat het deze week best goed ging. ETH, NEO, ICX en OMG gingen lekker.
Hoezo lees ik iedere keer 'Ik benieuwd wat Azie gaat doen als ze wakker worden' ??rav994 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:41:
Dumpen of kopen.
Echt dat lees ik zo vaak en het slaat toch helemaal nergens op.
Waarom zouden ze daar wat anders doen dan wij hier ?
Dus als er geen groot (slecht of goed ) nieuws is terwijl jij aan het slapen bent
zullen ze daar niet heel anders gaan reageren als hier.
Je kan je dus beter af vragen 'welk crypto nieuws mis terwijl ik lig te slapen'
Maar dat heeft ook geen zin want doe je geen oog meer dicht
Dus die Koreanen die zo wakker worden kunnen zich beter ook niet druk maken over ons en gewoon even de candles op 4h zetten.
[ Voor 8% gewijzigd door Martin11 op 30-01-2018 22:25 ]
Ja ik zal het wel weer helemaal mis hebben hoor haha maar ik dacht maar zo;vipers120 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:19:
[...]
Achja, allemaal wel eens last van slechte timing.
Moet zeggen dat het deze week best goed ging. ETH, NEO, ICX en OMG gingen lekker.
Januari schijnt altijd een dip te zijn. Als je dan als redelijke leek ergens moet gaan kopen, lijkt het mij dat afgelopen maand wel ok was.en tbh het meeste dramatische nieuws hebben we wel gehad lijkt me zo
Heb met reuze geluk voor de flinke stijging aangekocht, en verkocht met dom geluk voor de dip. Vond het wel mooi zo de winst enzo. Toen zakte die als een malloot en tja ik denk dat de wereld er over een paar maand heel anders uit zou kunnen zien als je alle staartje van voorgaande jaren bekijkt.
Time will tell......
Terwijl er al veel zaken gebeuren omtrent bitcoin en de boel dalende is, doet Bloomberg en nog even een schepje bovenop. Althans, zo vat ik het op. Kan natuurlijk gewoon een typefoutje zijn.Waarom is het FUD volgens jou, omdat ze een datum verkeerd hebben?
Volgens mij maken veel menen zich wel wat zorgen over Tether, mocht dat gaan klappen kan dat wel eens grote gevolgen hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door david_again op 30-01-2018 22:24 ]
Verwijderd
Hijj komt met een planning van 1 week vooruit (Ripptle 1 dag langer). Waarom vernoem je VEN, terwijl de eerst volgende event voor nu pas eind februari is?Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:04:
[...]
Volgens mij heb je wel ongeveer alles, maar deze events zijn een stuk minder bijzonder dan die van VEN/ICX, dus ga hier niet simpelweg op instappen omdat je er een zelfde soort stijging verwacht.
@david_again
Waarom is het FUD volgens jou, omdat ze een datum verkeerd hebben?
Dus Bloomberg, een groot en serieus bedrijf, moet eerst even naar de actuele koersen gaan kijken voordat ze een kritisch artikel online zetten? Het is maar een datum die verkeerd staat, wat naar mijn idee weinig veranderd. Ze zijn de eerste die verslag van het nieuws maken, dus wat maakt het uit of die dagvaarding nou een week geleden is verstuurd, of ergens begin december? Ja, het is slordig van ze, maar ik zie de FUD niet echt.david_again schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:24:
[...]
Terwijl er al veel zaken gebeuren omtrent bitcoin en de boel dalende is, doet Bloomberg en nog even een schepje bovenop. Althans, zo vat ik het op. Kan natuurlijk gewoon een typefoutje zijn.
Volgens mij maken veel menen zich wel wat zorgen over Tether, mocht dat gaan klappen kan dat wel eens grote gevolgen hebben.
@Weroen
Het ging mij om de events omtrent VEN die al zijn geweest de afgelopen weken.
Wat is dit precies?
Wat is dit precies?
Raiblocks hersteld zich gelukkig aardig. Vandaag flinke knal van 30% gehad vanwege problemen bij Bitgrail.
Niet om hier nou een hele discussie over te beginnen, maar van een groot, serieus bedrijft mag je dan wel verwachten dat ze hun artikelen voor publicatie grondig controleren.Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:30:
[...]
Dus Bloomberg, een groot en serieus bedrijf, moet eerst even naar de actuele koersen gaan kijken voordat ze een kritisch artikel online zetten?
Op diverse crypto fora was dit meteen groot nieuws, dus zo'n foutje heeft wel degelijk impact.
OF
De crypto wereld laat zich heel gemakkelijk ophitsen en bang maken, dat kan ook
ach we hebben de foto's nogMartin11 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:17:
[...]
Het is ook weg ,kijk maar naar je bankrekening
Offtopic, dus weg.
[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 31-01-2018 08:21 ]
De crypto markt is ook niet zo groot.david_again schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:35:
[...]
Niet om hier nou een hele discussie over te beginnen, maar van een groot, serieus bedrijft mag je dan wel verwachten dat ze hun artikelen voor publicatie grondig controleren.
Op diverse crypto fora was dit meteen groot nieuws, dus zo'n foutje heeft wel degelijk impact.
OF
Daarom heb je grote uitslagen.
Eens, het is behoorlijk slordig, maar er wordt echt veel te overdreven op zo'n fout gereageerd vind ik. Er wordt gedaan alsof weet ik veel wat hebben gedaan, terwijl het 'maar' om een verkeerde datum gaat.david_again schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:35:
[...]
Niet om hier nou een hele discussie over te beginnen, maar van een groot, serieus bedrijft mag je dan wel verwachten dat ze hun artikelen voor publicatie grondig controleren.
OF
Mensen kunnen er gewoon slecht tegen als ze iets niet kunnen verklaren.Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:47:
[...]
Eens, het is behoorlijk slordig, maar er wordt echt veel te overdreven op zo'n fout gereageerd vind ik. Er wordt gedaan alsof weet ik veel wat hebben gedaan, terwijl het 'maar' om een verkeerde datum gaat.
Dus wordt ieder toevalligheid of conspiracy of whales of of of wat dan ook er met de haren bij gesleept om het maar een plaats te kunnen geven. Religies zijn met hetzelfde sentiment groot geworden en tja, de cryptomarkt heeft heel veel weg van een soort grote verzameling mini religies.
Kunnen er wel veel nerds in crypto zitten maar als het spannend wordt zijn ze net zo irrationeel als menig ander.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Als Litebit een beetje representatief is voor wat er voor de rest in de wereld gebeurd, dan zijn de dalingen eigenlijk best een logisch gevolg van voorgaande maand.
December --> Litebit overspoeld met aanmeldingen, anycoin, btcdirect, binance ... allemaal een ledenstop.
gevolg, allemaal glad door hun voorraden heen want de crypto hype is booming, maak van je euro een miljoen in 3 dagen. (en er stonden er zat ath in december)
Januari --> we nemen weer leden aan, er is voorraad zat, mensen hebben te veel uitgegeven, brengen hun liquiditeit weer op orde door eerder aangekochte crypto (-droom) op te geven dat ze voor een euro niet 2018 als miljonair starten en cashen terug.
De grap van die aanname is ...dit zie ik terug in mijn webshops. In december had ik top maanden, als we konden leveren, dan hadden we de offerte ook. Eerste week ging ook nog goed, en week 2, 3 en nu ook 4 zijn zoals altijd om te janken, bergen materiaal komen retour, en bij voorkeur graag crediteren nog voordat het teruggeboekt is. Er wordt aanzienlijk meer gebruikt gemaakt van achteraf betaal diensten.
En zoals voorspelbaar, vanaf week 6 /7 hebben we het nergens meer over en is alles terug bij het oude.
Nou heb ik helaas geen glazen, noch kristallen bol, maar deze trend reflecteert zich duidelijk breder dan alleen op crypto en is in mijn branche in ieder geval goed voorspelbaar.
Ben benieuwd of ik gelijk heb ... hoeft niet, het zou me echter ook niet direct verbazen.
December --> Litebit overspoeld met aanmeldingen, anycoin, btcdirect, binance ... allemaal een ledenstop.
gevolg, allemaal glad door hun voorraden heen want de crypto hype is booming, maak van je euro een miljoen in 3 dagen. (en er stonden er zat ath in december)
Januari --> we nemen weer leden aan, er is voorraad zat, mensen hebben te veel uitgegeven, brengen hun liquiditeit weer op orde door eerder aangekochte crypto (-droom) op te geven dat ze voor een euro niet 2018 als miljonair starten en cashen terug.
De grap van die aanname is ...dit zie ik terug in mijn webshops. In december had ik top maanden, als we konden leveren, dan hadden we de offerte ook. Eerste week ging ook nog goed, en week 2, 3 en nu ook 4 zijn zoals altijd om te janken, bergen materiaal komen retour, en bij voorkeur graag crediteren nog voordat het teruggeboekt is. Er wordt aanzienlijk meer gebruikt gemaakt van achteraf betaal diensten.
En zoals voorspelbaar, vanaf week 6 /7 hebben we het nergens meer over en is alles terug bij het oude.
Nou heb ik helaas geen glazen, noch kristallen bol, maar deze trend reflecteert zich duidelijk breder dan alleen op crypto en is in mijn branche in ieder geval goed voorspelbaar.
Ben benieuwd of ik gelijk heb ... hoeft niet, het zou me echter ook niet direct verbazen.
Ik was daarnet wat (miniem) aan het daytraden tegenover ETH. Klopt mijn redenering als ik zeg dat het moeilijker is om in ETH te daytraden dan in BTC?
In de Sell/Buy historiek zag ik bvb dat er maar om de x aantal seconden een transactie voltooid werd in de ETH markt terwijl in de BTC markt enkele seconden wel minimum 1 transactie voltooid werd.
Of is dit een foute gedachte van mij?
In de Sell/Buy historiek zag ik bvb dat er maar om de x aantal seconden een transactie voltooid werd in de ETH markt terwijl in de BTC markt enkele seconden wel minimum 1 transactie voltooid werd.
Ik denk trouwens dat je wel gelijk hebt hoor. Hoogstwaarschijnlijk een foutje, het was ook snel gecorrigeerd.Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:47:
[...]
Eens, het is behoorlijk slordig, maar er wordt echt veel te overdreven op zo'n fout gereageerd vind ik. Er wordt gedaan alsof weet ik veel wat hebben gedaan, terwijl het 'maar' om een verkeerde datum gaat.
Het geeft echter wel aan dat de crypto koers behoorlijk beïnvloed wordt door nieuws & ontwikkelingen. Dat is geen nieuws natuurijk, maar toch.
Ik heb zelf wat coins en die hodl ik gewoon, voor langere tijd (jaar/ half jaar).
Dat denk ik dus ook. Kijk naar voorgaande jaren, dan weet je genoeg.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:53:
(knip)
En zoals voorspelbaar, vanaf week 6 /7 hebben we het nergens meer over en is alles terug bij het oude
[ Voor 18% gewijzigd door david_again op 30-01-2018 23:11 ]
.
[ Voor 99% gewijzigd door david_again op 30-01-2018 23:11 ]
Hangt er ook wel een beetje van af welke munt je tradet. Bij bvb TRX zie ik geregeld de orders voorbij vliegen, bij andere coins (bvb REQ) zit er soms minutenlang geen beweging in. Hoeft niet per se een nadeel te zijn, je krijgt immers iets meer tijd om over je actie na te denken. Bij BTC is de kans als verkeken tegen dat je je analyse klaarhebt (ik overdrijf uiteraard een beetje).argon007 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:57:
Ik was daarnet wat (miniem) aan het daytraden tegenover ETH. Klopt mijn redenering als ik zeg dat het moeilijker is om in ETH te daytraden dan in BTC?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Met al het nieuws over bitgrail. Vroeg ik me af of ik als Europeaan wel mijn xrb eraf kan halen
Ik vergeleek effectief met dezelfde munt (LRC) tegenover ETH en BTC. LRC heeft natuurlijk geen monster volume zoals het huidige ICX / TRX / ...TomTorquay schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:06:
[...]
Hangt er ook wel een beetje van af welke munt je tradet. Bij bvb TRX zie ik geregeld de orders voorbij vliegen, bij andere coins (bvb REQ) zit er soms minutenlang geen beweging in. Hoeft niet per se een nadeel te zijn, je krijgt immers iets meer tijd om over je actie na te denken. Bij BTC is de kans als verkeken tegen dat je je analyse klaarhebt (ik overdrijf uiteraard een beetje).
Ja ik heb ook gemerkt dat de prijzen op Binance (over het algemeen) meer fluctueren wanneer je handelt met ETH ipv BTC. Uiteindelijk moet je het altijd geval per geval bekijken. Als er bijvoorbeeld een grote sellwall staat bij ICX/ETH, is het makkelijker om te daytraden met ICX/BTC.argon007 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:57:
Januari geraakt ten einde waarmee de bitcoin whales weer even alle weak hands van tafel hebben geveegd. Januari heeft de "late" instappers die net voor 2018 ingestapt zijn even laten voelen hoe het ook kan zijn. Deze mensen hebben nu geleerd dat het niet elke dag alleen maar hosanna is in cryptoland. Ik verwacht dat Februari ons een stijgende maand gaat brengen met een bitcoin hoogtepunt van 16500$. Feit is dat als iedereen die BTC heeft erin gelooft en niet zal sellen dat de prijs altijd zal blijven stijgen. Er zal altijd vraag blijven naar crypto aangezien het een erg interessant "aandeel" is met spannende koersen en grote community's. Het is naar mijn mening nu, als je je nog niet in de wondere wereld van cryptocurrencies bevindt een mooi moment om in te stappen.
Dit is trouwens nergens op gebasseerd, alleen op mijn gevoel. Fijne nacht!
Dit is trouwens nergens op gebasseerd, alleen op mijn gevoel. Fijne nacht!
En voor iemand die nog even een crypto appreciation "pokkoe" wilt horen.
YouTube: Abel & Faberyayo - Crypto Fever (prod. Dixak)
YouTube: Abel & Faberyayo - Crypto Fever (prod. Dixak)
Vanacht om vijf uur kunnen de Koreanen Icx voor het eerst kopen toch? Gebeurd dat nog op een speciale Exchange?
Sup
Bl3p heeft eindelijk weer eens de registraties geopend, je hebt er wel een referral link voor nodig. Iemand toevallig een invite over voor me?
Kees Klaassen schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:35:
Bl3p heeft eindelijk weer eens de registraties geopend, je hebt er wel een referral link voor nodig. Iemand toevallig een invite over voor me?
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 19% gewijzigd door xeoMe op 30-01-2018 23:43 ]
Dank voor de link. Heb de show net even gekeken. Op zich best wel leuk gedaan. Wat me op viel was de mening van de "experts" aangaande vechain. Dit zou een shitcoin zijn want ze geven aan dat ven onder andere privacy belangrijk zou vinden maar dat niet waar zou maken.RaptorXS schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:44:
[...]
Thxmoest wel efkes de vpn uitschakelen maar hier de directe link:
https://www.rtlz.nl/crypt...grote-cryptoshow-altcoins
Zijn er meer die vechain een shitcoin vinden?
Members only: heb ook een BL3P invite voor wie er snel bij is
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Zolang je er zelf vertrouwen in hebt, gewoon hodlen.. zelf ook aardig deel in portfolio zitten..rtenklooster schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:54:
[...]
Dank voor de link. Heb de show net even gekeken. Op zich best wel leuk gedaan. Wat me op viel was de mening van de "experts" aangaande vechain. Dit zou een shitcoin zijn want ze geven aan dat ven onder andere privacy belangrijk zou vinden maar dat niet waar zou maken.
Zijn er meer die vechain een shitcoin vinden?
Onderstaande quote zag ik net op reddit:
While weak hands sold out of fear the past few days, VeChain quietly meets with billionaire investors from the Guggenheim Group.
It just goes to show you how out of touch with reality crypto investors are. How quickly do you all expect new deals and partnerships to be announced? Every day? VeChain had done more than enough recently to get your confidence.
It's literally crypto 101. Buy something you believe in and hodl.
Bron:
https://www.reddit.com/r/...enheim_global_investment/
dat was toch vorige week woensdag al.Harrie21 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:31:
Vanacht om vijf uur kunnen de Koreanen Icx voor het eerst kopen toch? Gebeurd dat nog op een speciale Exchange?
morgen is er wel een event volgens mij.
Dank! Ben binnen :dThe Redman schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:57:
***members only***
'T kan niet iedere dag feest zijn natuurlijkAtlAntA schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 00:09:
Btc blijft maar zakken he..
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Bah, je hebt gelijk. Hoe ik dat zo door elkaar gehaald hebtheorganiser schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:59:
[...]
dat was toch vorige week woensdag al.
Zijn er mensen die verwachten dat deze First Annual Summit nog een koersstijging te weeg gaat brengen? (als in, zijn er meer mensen van plan om de wekker te zetten)?
Sup
De wekker staat niet .. maar er staan wel sell-orders klaar.Harrie21 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 00:17:
[...]
Bah, je hebt gelijk. Hoe ik dat zo door elkaar gehaald heb![]()
Zijn er mensen die verwachten dat deze First Annual Summit nog een koersstijging te weeg gaat brengen? (als in, zijn er meer mensen van plan om de wekker te zetten)?
Ik verwacht echter niet dat hij zo hoog gaat stijgen dat mijn sell orders gehaald zullen worden.
Op welke Koreaanse exchange staat ICX dan? Voor zo ver ik weet is er nog geen aankondiging gedaan over een datum, alleen dat ICX op Okcoin gaat komen, zodra de exchange live gaat in Korea.theorganiser schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:59:
[...]
dat was toch vorige week woensdag al.
Wat LRC op het laagste punt gekocht. Nu alweer 2.5% omhoog. Wat hebben jullie zoal gekocht? Ik nog een aantal VEN, die stond zo heerlijk laag.
Ook al hoop ik het tegendeel, ik denk zelf dat we nog richting de 9K en misschien zelfs nog lager dan dat gaan, dus ik wacht voorlopig nog even met nieuw fiat erin te pompen.Greymore1 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 00:30:
Wat LRC op het laagste punt gekocht. Nu alweer 2.5% omhoog. Wat hebben jullie zoal gekocht? Ik nog een aantal VEN, die stond zo heerlijk laag.
Zou ook goed kunnen. Ik verkoop zo de snelste stijger om daar nog even wat ICX van te kopen. (staat redelijk laag met wat er nog aan zit te komen).Bmfd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 00:34:
[...]
Ook al hoop ik het tegendeel, ik denk zelf dat we nog richting de 9K en misschien zelfs nog lager dan dat gaan, dus ik wacht voorlopig nog even met nieuw fiat erin te pompen.
Iemand al de nieuwe ICO en crypto gekocht? DGE, DG2, ZGK, FMM, en vooral MMK daar ben ik razend enthousiast over. FGBS heb ik mijn twijfels over. Van 3 naar 4 letters? Nee daar geloof ik niet in.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Wat zit er nog aan te komen dan? Hun event start binnen enkele uren.Greymore1 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 00:47:
[...]
Zou ook goed kunnen. Ik verkoop zo de snelste stijger om daar nog even wat ICX van te kopen. (staat redelijk laag met wat er nog aan zit te komen).
Verder lijkt de duikvlucht (van alle coins) alweer ingezet, na een korte heropvering vanavond.
Precies. Het event. LRC stijgt nog steeds.. dus die verkoop ik zo om nog een aantal ICX**'s aan te schaffen. 6-7% op LRC in een paar uurtjes is niet slecht.TomTorquay schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 00:54:
[...]
Wat zit er nog aan te komen dan? Hun event start binnen enkele uren.
Verder lijkt de duikvlucht (van alle coins) alweer ingezet, na een korte heropvering vanavond.
En we zitten onder de $9900. Iemand zandzakjes over, want dat 'blood on the streets' begint nu toch serieuze vormen aan te nemen.
Nee hoor, blijf heerlijk m'n NEO's hodlen.... gaaaaap slaap lekker....TomTorquay schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 02:01:
En we zitten onder de $9900. Iemand zandzakjes over, want dat 'blood on the streets' begint nu toch serieuze vormen aan te nemen.
Het gaat allemaal mee naar beneden, ook NEO 
https://s.tradingview.com/x/mqi1OYdh/
https://s.tradingview.com/x/mqi1OYdh/
[ Voor 36% gewijzigd door anessie op 31-01-2018 02:08 ]
Idem hier, maar staat nu op -22% tegenover gisteren. Pittig als je vorige nacht tijdens de bull-run van NEO op de NEO-trein bent ingestapt - ik niet dus, voor alle duidelijkheid.Matadores schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 02:03:
[...]
Nee hoor, blijf heerlijk m'n NEO's hodlen.... gaaaaap slaap lekker....
BTC -12,5%
ETH -11%
ICX -17%
Verwijderd
Goedemorgen allemaal. Kijk maar niet naar de koersen. Gewoon koffie drinken en werken. Drama.
Fijne dag iedereen.
Fijne dag iedereen.
Ook goedemorgen! Dus wel gedaan zojuist, Delta weer afgesloten en nu maar aan de Cappucchino. Daar wordt ik op de vroege ochtend weer WEL blij van. Maar had stiekem niet anders verwacht, dus de teleurstelling viel reuze mee.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 05:55:
Goedemorgen allemaal. Kijk maar niet naar de koersen. Gewoon koffie drinken en werken. Drama.
Fijne dag iedereen.
Net als gisteren weer veel vergaderingen vandaag dus wordt het weer een big surprise aan het eind van de middag
Website: https://icon.foundation/?lang=en
Block Explorer: https://tracker.icon.foundation/
Whitepaper: https://icon.foundation/r...N-Whitepaper-EN-Draft.pdf
Partnerships: https://icon.foundation/contents/team/partners?lang=en (Includes Bloomberg and Forbes)
Roadmap: https://icon.foundation/contents/projects?lang=en
You can check @PretzelMiser twitter's account as he posts about everything that is happening at the Summit. Link to his Reddit topic: https://np.reddit.com/r/h..._summit_semi_live_tweets/
Link for the live stream: YouTube: icon annual summit 2018 the genesis
Vending machine accepting ICX: https://twitter.com/PretzelMiser/status/958554025850384384
Heb zelf nog geen tijd gehad om alles door te nemen. Eind van de middag is even doen. Ben benieuwd.
Block Explorer: https://tracker.icon.foundation/
Whitepaper: https://icon.foundation/r...N-Whitepaper-EN-Draft.pdf
Partnerships: https://icon.foundation/contents/team/partners?lang=en (Includes Bloomberg and Forbes)
Roadmap: https://icon.foundation/contents/projects?lang=en
You can check @PretzelMiser twitter's account as he posts about everything that is happening at the Summit. Link to his Reddit topic: https://np.reddit.com/r/h..._summit_semi_live_tweets/
Link for the live stream: YouTube: icon annual summit 2018 the genesis
Vending machine accepting ICX: https://twitter.com/PretzelMiser/status/958554025850384384
Heb zelf nog geen tijd gehad om alles door te nemen. Eind van de middag is even doen. Ben benieuwd.
Nog mensen die wel naar me hebben geluisterd mbt Lisk?😂
Verwijderd
Zoals ik al aangeef, Ethereum gaat BTC overnemen. BTC zal langzaam verdwijnen. Mark my woordjes.AtlAntA schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 00:09:
Btc blijft maar zakken he..
Waarom dan precies?Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:10:
[...]
Zoals ik al aangeef, Ethereum gaat BTC overnemen. BTC zal langzaam verdwijnen. Mark my woordjes.
Verwijderd
Gewoon heeeeeel logisch.
Bitcoin is technisch gezien heel onhandig. Het heeft veel marketcap vanwege zijn geschiedenis en naam, en omdat hij veel pairs heeft om te handelen. MEER NIET.
Technisch gezien is Ethereum veel beter. Maar dit weet toch iedereen? Uiteindelijk komen er nu steeds meet Ethereum pairs en steeds meer bedrijven die fiat omzetten naar ethereum.
Bitcoin zal dan zijn selling points verliezen, want verder heeft het geen voordelen meer. Het is gewoon een slechte cryptomunt ten opzichte van nieuwere munten.
Daarnaast zie ik het gewoon waarheid worden. Het verschil tussen BTC en Ethereum is aan het verwateren en daarna zal ethereum groter worden.
Daarnaast zie ik op dit moment in deze dip dat Ethereum redelijk zijn waarde aan het behouden is. Dat was de vorige dip wel anders.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2018 07:23 ]
gemist, in het vervolg graag een pmjapjaan schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:04:
Nog mensen die wel naar me hebben geluisterd mbt Lisk?😂
Zoveel weet ik nou ook weer niet van BTC en ETH, dus dat wist ik niet nee. Het is dus beter om dit jaar te investeren in ETH dan in BTC begrijp ik?Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:19:
[...]
Gewoon heeeeeel logisch.
Bitcoin is technisch gezien heel onhandig. Het heeft veel marketcap vanwege zijn geschiedenis en naam, en omdat hij veel pairs heeft om te handelen. MEER NIET.
Technisch gezien is Ethereum veel beter. Maar dit weet toch iedereen? Uiteindelijk komen er nu steeds meet Ethereum pairs en steeds meer bedrijven die fiat omzetten naar ethereum.
Bitcoin zal dan zijn selling points verliezen, want verder heeft het geen voordelen meer. Het is gewoon een slechte cryptomunt ten opzichte van nieuwere munten.
Daarnaast zie ik het gewoon waarheid worden. Het verschil tussen BTC en Ethereum is aan het verwateren en daarna zal ethereum groter worden.
Verwijderd
Muha, dat kan ik niet voorspelen. Ik doe alleen een mededeling over de verhouding tussen BTC en ETH. Of ze omhoog gaan weet niemand.ggj87 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:24:
[...]
Zoveel weet ik nou ook weer niet van BTC en ETH, dus dat wist ik niet nee. Het is dus beter om dit jaar te investeren in ETH dan in BTC begrijp ik?
Buy the dip. Bithumb en Kucoin komen er ook nog aan (vrijwel zeker). Deze pump komt door listing op Bitflyer. Hopelijk een nieuwe support rond 25$ nu. Kunnen we met die listings naar 50$ voor de relaunch 😃
tja als je alles van te voren weet dan had ik ook andere keuzes gemaakt
Mijn VEN doet het ook niet slecht. Best presterende munt in deze dip. Nofi maar Lisk lijkt meer op een pump and dump de afgelopen uren.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:10:
Yes, lisk red m'n portfolio aardig op dit moment
Groetjes, FaceDown.
Ik denk het juist goed is om Bitcoin niet met de andere cryptos te vergelijken. Elke coin heeft zijn eigen business model om zich te verschillen van de ander.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:26:
[...]
Muha, dat kan ik niet voorspelen. Ik doe alleen een mededeling over de verhouding tussen BTC en ETH. Of ze omhoog gaan weet niemand.
Ik bekijk het dan ook puur historisch gezien en als je dan ziet wat een berg met shit Bitcoin over zich heen krijgt en nog deze waarde heeft belooft juist heel veel voor de toekomst.
Edit: Dit is puur kwa waarde niet op technisch aspect.
[ Voor 4% gewijzigd door deurmatje op 31-01-2018 07:41 ]
Lisk is gelist op grote Japanse exchange Bitflyer en hebben grote fanbase in Japan. Bitflyer is net zelfs gecrasht vanwege hoge demand dus gaat straks wellicht nog wel weer verder. Geen traditionele p&d dusFaceDown schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:35:
[...]
Mijn VEN doet het ook niet slecht. Best presterende munt in deze dip. Nofi maar Lisk lijkt meer op een pump and dump de afgelopen uren.
Iemand die toekomst ziet in POWR?
Ziet er veel belovend uit om groene energie mee te kopen/verkopen en delen.
En ze pakken het professioneel aan. Goed team en goede communicatie. Denk een goede long term hold.MarviinL schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:42:
Iemand die toekomst ziet in POWR?
Lijkt me toch aardig riskant om daar nu in te stappen eerlijk gezegd..japjaan schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:41:
[...]
Lisk is gelist op grote Japanse exchange Bitflyer en hebben grote fanbase in Japan. Bitflyer is net zelfs gecrasht vanwege hoge demand dus gaat straks wellicht nog wel weer verder. Geen traditionele p&d dus
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Wat denken jullie van Napoleon X? Heb vluchtig het whitepaper doorgelezen en ben geïnteresseerd... Toevallig een ICO veteraan die hier wat zinnigs over te zeggen heeft?
https://www.napoleonx.ai
https://www.napoleonx.ai
Zou ik ook niet doen iddFaceDown schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:56:
[...]
Lijkt me toch aardig riskant om daar nu in te stappen eerlijk gezegd..
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)