Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 02:26:
[...]
tijdslimiet vooraleer deze beschikbaar zijn op Binance
ze staan erop, per 1000€ is dit 10 voor ce blockchane en 20 voor administratie. valt nog mee. Had ik eerder moeten doen ipv van al dat gerompsel met coinbase/kraken/bitstamp/bitpanda.....
Op reddit --> https://www.reddit.com/r/...uise_about_bitcointology/
Originele Tom Cruise Scientology video.
Script door /u/Kain_niaK
Gif gemaakt door /u/fixthetracking
Dit was een job die ik heb uitbesteed door middel van /r/BCHBazaar
/u/fixthetracking heeft daar 30 USD voor gekregen.
Ik had het zelf kunnen doen maar ik creëer graag Bitcoin Cash jobs. Zo krijg je natuurlijk een echte Bitcoin Cash economie en dat is handig want dan hoef je minder en minder je Bitcoin Cash te verkopen voor fiat.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik zie een potentiele 10x gainer voorbijkomen.. TRAC zijn jullie daar bekend mee? staat vooralsnog alleen op Ethdelta/IDEX? supply chain based blockchain token.
Omg. Ik heb hier toch even hard om moeten lachen toen ik het las. Geniale reactie maat 😂Turbo-Puppy schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:23:
[...]
Ik zal er ook een paar kopen ... Ik weet niet of je bekend mee bent, maar zodra ik van een bepaalde coin een aantal stuks aankoop is het reeds een alom bekende traditie binnen cryptoland dat die specifieke munt per onmiddellijk 82% zakt in waarde ....give or take a few percent.
Doorgaans komt zo'n munt er ook nooit meer bovenop daarna tot ik verkoop, vaak "moonen"ze dan behoorlijk.
Het is nog even wachten tot de Whales mij gaan betalen om zo de markt te manipuleren....
Rookworst zonder r is ook worst.
BTC boven de 12k. alts jumpen omlaag opletten en zo instappen als de FOMO klaar is;)
Nou, dat waren een top beslissingen gisterenavond en vannacht...
ICX (met kleine winst) verkocht om meer VEN te kopen en XPR verkocht (tegen inkoop) om meer VEN te kopen.
Natuurlijk zijn ICX en XPR gestegen en VEN niet...
Gelukkig doe ik dit met €116,- en niet met een aantal x €1000,-
ICX (met kleine winst) verkocht om meer VEN te kopen en XPR verkocht (tegen inkoop) om meer VEN te kopen.
Natuurlijk zijn ICX en XPR gestegen en VEN niet...
[ Voor 3% gewijzigd door smoken op 28-01-2018 07:57 ]
😉 kijk nooit naar wat..als... dan word je gek😀smoken schreef op zondag 28 januari 2018 @ 07:52:
Nou, dat waren een top beslissingen gisterenavond en vannacht...
Natuurlijk zijn ICX en XPR gestegen en VEN niet...![]()
Maak je keus op basis van een theorie. Wat doorgaans goed helpt is niet te investeren in coins die je heeeeeeeeeel veeeeellll. Hoort. Maar die af en toe.voorbij komen en nog niet een run hebben gehad.
Neem nu ven. Welk nieuws moet daar nog komen voor een x 2.....
Zet dat af tegen bijv icx. Die hebben deze.week ook o.a. 5 sprekers over samenwerkingen. En geloof me dat is echt niet de school op de hoek😉 ik vermoed zelfs wegens de uitstel datum en de wetgeving in Korea. Dat ze.nog.wel eens een voorkeurspositie kunnen hebben daar... Bij de regering van koreá.
Zie.je. Kom met een theorie en investeer erin😉
net VEN bijgekocht op 59k SAT. moet goed zijn:)
Wat als je deze combineert met de summit van icx..... toeval? Of gaat icx een paar mega aankondigingen doen?
https://www.cbsnews.com/n...s-cryptocurrency-trading/
Als dit geen toeval wordt mogelijk icx de nieuwe gereguleerde bitcoin van koreá. ....
Swift. Pff ik koop ff bij.
https://www.cbsnews.com/n...s-cryptocurrency-trading/
Als dit geen toeval wordt mogelijk icx de nieuwe gereguleerde bitcoin van koreá. ....
Swift. Pff ik koop ff bij.
[ Voor 23% gewijzigd door Thommie.nl op 28-01-2018 08:30 ]
Nou, op zich had ik een theorie: de afgelopen dagen ging de VEN in de nacht omhoog, boven mijn inkoop en de ICX en XRP omlaag. Dus ik had een aantal verkopen klaar staan op bepaalde punten.Sam2013 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 08:06:
[...]
😉 kijk nooit naar wat..als... dan word je gek😀
Maak je keus op basis van een theorie. Wat doorgaans goed helpt is niet te investeren in coins die je heeeeeeeeeel veeeeellll. Hoort. Maar die af en toe.voorbij komen en nog niet een run hebben gehad.
Neem nu ven. Welk nieuws moet daar nog komen voor een x 2.....
Zet dat af tegen bijv icx. Die hebben deze.week ook o.a. 5 sprekers over samenwerkingen. En geloof me dat is echt niet de school op de hoek😉 ik vermoed zelfs wegens de uitstel datum en de wetgeving in Korea. Dat ze.nog.wel eens een voorkeurspositie kunnen hebben daar... Bij de regering van koreá.
Zie.je. Kom met een theorie en investeer erin😉
Wil namelijk mijn inleg voor 50% uit VEN en 50% XRP laten bestaan.
Het idee was dus dat VEN vannacht omhoog zou gaan, dat ik er een paar kon verkopen om daarmee meer XRP te kopen dan ik van te voren had.
Maar ja, dat ging dus mis
haha de markt begint voorspelbaar te worden...zie hoe ICX nu piekt nu TWC opeens leegloopt na vanmorgen.
nee dit komt een tweet van zo'n cryptonerd.pirodr01 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 08:39:
haha de markt begint voorspelbaar te worden...zie hoe ICX nu piekt nu TWC opeens leegloopt na vanmorgen.
Piekt? In mijn delta app +1.37% 😂pirodr01 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 08:39:
Ja over 24 uur missch...check binance eens...is toch zeker wel een hele dikke piek haha.
Is ongeveer $ 0,8 gestegen sinds gisterenavond, dus dat is niet verkeerd!pirodr01 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 08:42:
[...]
Ja over 24 uur missch...check binance eens...is toch zeker wel een hele dikke piek haha.
ICX bijna stiekem de top 15 ingeklommen. Alleen VEN nog voor hem!
Ven buy target gehaald, icx helaas niet. Kom op icx nog even dalen naar 65k sat.
Is er slecht WTC nieuws geweest? Maakt ineens een dipje
https://imgur.com/a/gEZvC
[ Voor 18% gewijzigd door GovertNL op 28-01-2018 09:28 ]
Niet zo gek toch? Stond op 40% groei afgelopen week.henk jansen schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:27:
Is er slecht WTC nieuws geweest? Maakt ineens een dipje
goedemorgen crypto land eens kijken wat de dag brengt
Dat begrijp ik wel, maar niet waarom dan ineens zo’n val komt bij alleen die muntBertP schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:48:
[...]
Niet zo gek toch? Stond op 40% groei afgelopen week.
er zijn ook mensen die er kleingeld van makenhenk jansen schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:58:
[...]
Dat begrijp ik wel, maar niet waarom dan ineens zo’n val komt bij alleen die munt
buy the rumor sell the news.. ze hebben nu een event.henk jansen schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:58:
[...]
Dat begrijp ik wel, maar niet waarom dan ineens zo’n val komt bij alleen die munt
Dus mijn vraag of er slecht nieuws is was dus toch niet zo gek..shakespeare schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:00:
[...]
buy the rumor sell the news.. ze hebben nu een event.
Kwam gisteren nog dit stukje tegen voor de liefhebber:
http://man-man.nl/vechain-redenen-investeren/
http://man-man.nl/vechain-redenen-investeren/
Dat gebeurt woensdag ook met icon. Ik zet ze op het hoogtepunt even om naar Bitcoin of usdt. Dan zoek ik wel een andere potentiële stijger op de korte termijn. Icon en vechain hebben echt wel de toekomst. Maar voor een hodl strategie moet je daar toch wel minimaal 500 van hebben. Al hangt het natuurlijk wel af van wat je doel is. Ik denk graag wat groter.shakespeare schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:00:
[...]
buy the rumor sell the news.. ze hebben nu een event.
[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 28-01-2018 10:16 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Laat je me even weten wanneer het hoogtepunt is?zwembroek schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:14:
[...]
Dat gebeurt woensdag ook met icon. Ik zet ze op het hoogtepunt even om naar Bitcoin of usdt. Dan zoek ik wel een andere potentiële stijger op de korte termijn. Icon en vechain hebben echt wel de toekomst. Maar voor een hodl strategie moet je daar toch wel minimaal 500 van hebben. Al hangt het natuurlijk wel af van wat je doel is. Ik denk graag wat groter.
Verwijderd
Thx voor je compliment! Ik ben de eigenaar van deze website.Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:01:
https://athcoinindex.com/
Super geinige site met de ATH's van alle coins, en de actuele marktpositie en prijs.
Ben benieuwd of er iemand nog leuke toevoegingen weet voor de website.
Informatieve en handige website.Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:22:
[...]
Thx voor je compliment! Ik ben de eigenaar van deze website.![]()
Kan je uitleggen hoe ik deze informatie in mijn voordeel kan gebruiken?
Toffe website! Ik zou graag de prijs in BTC als optie zien!Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:22:
[...]
Wie had dat nou verwacht..Bmfd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 00:02:
https://twitter.com/coindesk/status/957381065190133767
Toch is dit wel redelijk slecht nieuws.Ik hoop oprecht dat Tether 'legit' is, maar als nu blijkt dat de audit niet doorgaat ziet het er niet heel goed uit.
Update: https://www.coindesk.com/...r.com&utm_campaign=buffer

Ik ben nieuw in deze interessante wereld. Gisteren een gokje genomen met IOST. Pakte niet zo best uit. Ik zit soms met verbazing te kijken naar die transacties op de munten. Echt honderdduizenden aan volumes worden aangekocht en verkocht. Heel indrukwekkend.
Beauty is in the eye of the beerholder
Trinity (TNC) gaat hard zeg.
Waarschijnlijk vanwege de NEO Devcon in de USA ?
ETH door de magische 0.1btc en The Flippening zet gelijk door.
Ik ben ook nog super nieuw ... ook al aardig wat verkeerde keuzes gemaakt, maar gelukkig heb ik nog geen verlies tov inleg.HellBeast schreef op zondag 28 januari 2018 @ 11:30:
Ik ben nieuw in deze interessante wereld. Gisteren een gokje genomen met IOST. Pakte niet zo best uit. Ik zit soms met verbazing te kijken naar die transacties op de munten. Echt honderdduizenden aan volumes worden aangekocht en verkocht. Heel indrukwekkend.
Weet niet met hoeveel je gestart bent (ik heb het maar met weinig aangedurfd), tot nog toe is mijn conclusie dat het met een beperkt budget lastig traden is.
Dat valt wel mee hoor. Aangezien ik niet meteen met grote bedragen wil gaan smijten, omdat ik nog moet uitvinden hoe alles werkt, ben ik met een paar honderd euro ingestapt.smoken schreef op zondag 28 januari 2018 @ 11:45:
[...]
Ik ben ook nog super nieuw ... ook al aardig wat verkeerde keuzes gemaakt, maar gelukkig heb ik nog geen verlies tov inleg.
Weet niet met hoeveel je gestart bent (ik heb het maar met weinig aangedurfd), tot nog toe is mijn conclusie dat het met een beperkt budget lastig traden is.
Beauty is in the eye of the beerholder
Filter op Exchanges zodat je effectief kan filteren op coins die op jouw exchange worden verhandeld?Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:22:
[...]
Zou natuurlijk de ideale website zijn om sterk opkomende coins vroegtijdig te kunnen zien. Misschien optie om snel toenemende marketcap over langere tijd te kunnen detecteren? Lastig om daar een “formule” aan te hangen, maar wellicht hoogste << groei in market cap over X dagen waarbij X defineerbaar is?
Daar kun je denk ik al best wat mee bereiken.HellBeast schreef op zondag 28 januari 2018 @ 11:47:
[...]
Dat valt wel mee hoor. Aangezien ik niet meteen met grote bedragen wil gaan smijten, omdat ik nog moet uitvinden hoe alles werkt, ben ik met een paar honderd euro ingestapt.
Ik ben gestart met ongeveer €116 (na fee's etc).
Sta momenteel op €118 na een verkeerde beslissing afgelopen nacht.
Afgelopen dagen is er veel te veel tijd in gaan zitten, denk dat ik nu dadelijk bij 2 munten blijf en dan gewoon een paar dagen niets doe ... waarschijnlijk had ik er vandaag beter voorgestaan als ik niet gedacht had dat ik kon traden ;-)
Valt inderdaad op, maar wat is de reden?Malarky schreef op zondag 28 januari 2018 @ 11:44:
Ik baal weer een klein beetje. Probeer al dagen weer wat coins om te zetten in ETH, maar mijn sell orders worden steeds net niet gehaald (zet ze net onder de 24u high die dan vervolgens niet meer gehaald wordt). Nu stijgt ETH een stuk harder dan al mijn alts en ondanks dat de PF waarde toeneemt zou ik er qua tokens flink op achteruit gaan als ik ze nu inruil.Malarky schreef op zondag 28 januari 2018 @ 11:44:
Kortom: Gaandeweg leert men. Wil in de toekomst toch wel 1/3e in de main coins BTC/ETH laten zitten om wat flexibeler te zijn in het handelen.
Ik ben imho absoluut niet geschikt om te traden en zulke verhaaltjes als die van jou doen mij beseffen dat hodlen helemaal geen slechte of slechtere strategie hoeft te zijn.smoken schreef op zondag 28 januari 2018 @ 11:52:
[...]
Daar kun je denk ik al best wat mee bereiken.
Ik ben gestart met ongeveer €116 (na fee's etc).
Sta momenteel op €118 na een verkeerde beslissing afgelopen nacht.
Afgelopen dagen is er veel te veel tijd in gaan zitten, denk dat ik nu dadelijk bij 2 munten blijf en dan gewoon een paar dagen niets doe ... waarschijnlijk had ik er vandaag beter voorgestaan als ik niet gedacht had dat ik kon traden ;-)
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Helaas nog niet 1x in het groen gestaan bij mij.Ypuh schreef op zondag 28 januari 2018 @ 11:29:
Er zit weer wat beweging in VEN
Kijk maar naar de ontwikkeling van de laatste 7 dagen.Ari Gold schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:12:
[...]
Helaas nog niet 1x in het groen gestaan bij mij.
VEN lijkt opeens gedrukt te worden tov andere alt coins.
Terwijl de BTC juist omhoog gaat. Dit geeft ook kans op flinke groei want na zo'n bewust gecreëerde dip volgt een piek. De volumes blijven behoorlijk en kakken niet echt in. De handel gaat dus door.
Interessant om even een aantal dagen te volgen.
Zo... net even een gokje gewaagd op Crypterium.. nog maar pas op exchanges verschenen, zie wel wat het wordt...
Ik vond Vechain altijd interessant, maar door YouTube: We Stole Tampons from the Cashier-less Amazon Go Store zie ik pas in hoe een goed RFID systeem simpelweg al het persoonlijk in een supermarkt of welke winkel dan ook kan vervangen.
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Tjah, een piek kan niet uitblijven lijkt me. Doordat de BTC/ETH flink gestegen zijn, heb je VEN nu al voor 55k sats ofzo, terwijl de piek afgelopen week op iets van 85k stond. De dollar waarde is ongeveer gelijk gebleven.HoppyF schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:18:
[...]
Kijk maar naar de ontwikkeling van de laatste 7 dagen.
Terwijl de BTC juist omhoog gaat. Dit geeft ook kans op flinke groei want na zo'n bewust gecreëerde dip volgt een piek. De volumes blijven behoorlijk en kakken niet echt in. De handel gaat dus door.
Nadeel, ik heb alles er al inzitten en kan dus niet echt mee profiteren van de stijging
Heel mooi instapmomentje van VEN vandaag. Had meedere (lage) buy orders geplaatst, worden 1 voor aangetikt. Had niet gedacht dat hij zover zou dalen. En hoe verder hij zakt, hoe meer ik blijf kopen haha
.
Mag ik vragen waaruit jij concludeer dat de prijs gedrukt wordt? Waarom leidt dat automatisch tot groei?HoppyF schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:18:
[...]
Ik vind zulke beredeneringen altijd interessant.
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
FYI, net voor 80% van de portefeuille in XRP gestapt, reden;
https://www.nu.nl/beurs/5...ssysteem-ontwikkelen.html
Ze willen samen gaan werken met; Temenos, en kijk een waarmee Temenos gaat werken?
https://www.newsbtc.com/2...grates-ripple-technology/
Misschien zit ik compleet mis hoor, maar dit is een mooi teken aan de wand voordat de mainstream dit gaat oppikken. Als iemand andere info heeft hoor ik het graag, of je mening natuurlijk.
Ze willen samen gaan werken met; Temenos, en kijk een waarmee Temenos gaat werken?
Misschien zit ik compleet mis hoor, maar dit is een mooi teken aan de wand voordat de mainstream dit gaat oppikken. Als iemand andere info heeft hoor ik het graag, of je mening natuurlijk.
Die instapmomenten zijn er de afgelopen tijd al meerdere malen geweest.Stevie_ schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:35:
Heel mooi instapmomentje van VEN vandaag. Had meedere (lage) buy orders geplaatst, worden 1 voor aangetikt. Had niet gedacht dat hij zover zou dalen. En hoe verder hij zakt, hoe meer ik blijf kopen haha.
Op een gegeven moment moet je dus kiezen.
@Mortel
Ik kijk naar de koersontwikkeling.
Je ziet dat deze de afgelopen dagen tot nu achter blijft tov de rest.
Dat gebeurt vaker maar bij een top 15 coin valt het op als de overige 14 wel in het groen staan.
De koers wijkt ook af tov de BTC en ETH. Er wordt blijkbaar meer voordelig ingekocht en dat doe je alleen maar om er later uiteraard beter van de worden.
[ Voor 30% gewijzigd door HoppyF op 28-01-2018 12:50 ]
Verwijderd
Haha graag gedaan, toffe site! En idd de toevoeging van waarde in bitcoin zou een mooie optie zijn.Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:22:
[...]
Ik stapte 150% lager in paar weken terug , verkoop een deel bij iedere 20% stijging en probeer lager terug te kopen. Hij daalt nu alleen verder dan ik dacht, dus blijf ik bijkopenHoppyF schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:46:
[...]
Die instapmomenten zijn er de afgelopen tijd al meerdere malen geweest.
Op een gegeven moment moet je dus kiezen.
Ik heb er zelf nog een beetje moeite mee om op basis van een nieuwsbericht enkele honderden euro's in een virtuele coin te stekenSam2013 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:38:
Rare gewaarwording... Kijk je op binance, alles minimaal 10% in de win. Kijk je op Delta, alles 10% in de plus. Dat krijg je als je alles in Ethereum uitdrukt en Ethereum opeens omhoog valt.
Waarom voor een hodl strategie minimaal 500 stuks? Leg uit.zwembroek schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:14:
[...]
Dat gebeurt woensdag ook met icon. Ik zet ze op het hoogtepunt even om naar Bitcoin of usdt. Dan zoek ik wel een andere potentiële stijger op de korte termijn. Icon en vechain hebben echt wel de toekomst. Maar voor een hodl strategie moet je daar toch wel minimaal 500 van hebben. Al hangt het natuurlijk wel af van wat je doel is. Ik denk graag wat groter.
Rookworst zonder r is ook worst.
ETH heeft zn weg weer gevonden zo te zien.
Anders krijg je die lambo niet.Bartvandelaar schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:05:
[...]
Waarom voor een hodl strategie minimaal 500 stuks? Leg uit.
[ Voor 73% gewijzigd door Ari Gold op 28-01-2018 13:07 ]
Dat is ook zo.Ypuh schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:55:
[...]
Ik heb er zelf nog een beetje moeite mee om op basis van een nieuwsbericht enkele honderden euro's in een virtuele coin te steken. Snap dat het zo werkt hoor, en als je een 10% winst kan pakken hiermee heb je het goed gedaan. Blijft echter wel het toppunt van speculeren.
Daarom moet je ook instappen met een bedrag wat je volledig kunt kwijtraken en je dan toch nog gewoon verder kunt leven. Niet dat je natuurlijk graag je inleg wilt verliezen maar toch iets om rekening mee te houden. Een deel van de inleg kwijtraken is waarschijnlijker dan alles kwijtraken.
Dikke winst kan ook maar daarbij geldt dat de kans op grote winst kleiner is dan een klein beetje winst.
Dan geef ik toch de voorkeur aan Binance. Het doel van alts (wanneer het op traden aankomt) is toch gewoon dat je meer winst met alts maakt dan wanneer je het in ETH/BTC zou investeren. Als ETH sneller stijgt dan de alts, maak je dus eigenlijk gewoon verlies (al verwacht ik dat het binnen een paar uurtjes wel weer rechttrekt).Imo62 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:05:
Rare gewaarwording... Kijk je op binance, alles minimaal 10% in de win. Kijk je op Delta, alles 10% in de plus. Dat krijg je als je alles in Ethereum uitdrukt en Ethereum opeens omhoog valt.
Het is maar net wat je doelstelling is. Stel je wilt van 1000 dollar in een jaar 10.000 maken. Met 100 Ven een jaar vasthouden ga je dat (denk ik) niet redden. Het levert mijn inziens meer op om hiermee slim te traden. Wat uiteraard ook geen enkele garantie biedt. Ik zie 500 Ven wel naar 15000 dollar gaan eind dit jaar.Bartvandelaar schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:05:
[...]
Waarom voor een hodl strategie minimaal 500 stuks? Leg uit.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Coincheck gaat klanten schadeloos stellen.
Heeft iemand enig idee waarom Ether zo hard omhoog vliegt? Vandaag al 20%, wat best extreem is voor zo'n grote coin.
Hoe en wanneer ze de klanten schadeloos gaan stellen is nog wel onduidelijk, aldus https://www.nu.nl/cryptov...iefstal-cryptomunten.htmlTon Hasselt schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:34:
Coincheck gaat klanten schadeloos stellen.
VEN is juist (te) hard omhoog geschoten en dat is nu bijna gecorrigeerd, check de grafieken op weekbasis maar. Het zou zomaar kunnen dat ie nog een eindje verder blijft zakken, en een ‘S’ je maakt (uiteindelijk moet ie hopelijk wel weer omhoog)HoppyF schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:18:
[...]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Geen bonussen dit jaar?🤗🤗🤗Isaya schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:37:
[...]
Hoe en wanneer ze de klanten schadeloos gaan stellen is nog wel onduidelijk, aldus https://www.nu.nl/cryptov...iefstal-cryptomunten.html
Walton Chain Conference;
This came from a slack user at the conference:
• Walton's new logo
• They said they're launching with 6 child chains now instead of 3
• China Mobile manager said Walton will be the next Alibaba
• Coinnest CEO said out of the 30+ companies they talked to, Walton was the best, and their hardware was incomparable
• GlaxoSmithKline came to THEM, and they are in talks with Walton
• In talks with either H&M (clothing retailer)or HNM (global logistics). Yet to be confirmed.
• Walton said they have something so innovative that it's going to turn blockchain on its head, and this application for blockchain has never been conceived before, but it's under NDA so they can't reveal.
• They confirmed mass production of their chips in Q4 2018
• They said Walton will be in 11 different INDUSTRIES in 2018
• They said that Walton will be in mobile phones in 2019
This came from a slack user at the conference:
• Walton's new logo
• They said they're launching with 6 child chains now instead of 3
• China Mobile manager said Walton will be the next Alibaba
• Coinnest CEO said out of the 30+ companies they talked to, Walton was the best, and their hardware was incomparable
• GlaxoSmithKline came to THEM, and they are in talks with Walton
• In talks with either H&M (clothing retailer)or HNM (global logistics). Yet to be confirmed.
• Walton said they have something so innovative that it's going to turn blockchain on its head, and this application for blockchain has never been conceived before, but it's under NDA so they can't reveal.
• They confirmed mass production of their chips in Q4 2018
• They said Walton will be in 11 different INDUSTRIES in 2018
• They said that Walton will be in mobile phones in 2019
Of het is gewoon dat VEN de afgelopen weken heel veel aandacht heeft gekregen, eigenlijk sinds ze op 31 december Thor aankondigde. Het merendeel van de mensen zal dus van VEN gehoord hebben en als ze er interesse in hadden zullen ze er in zijn gestapt.HoppyF schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:46:
[...]
(...)
Ik kijk naar de koersontwikkeling.
Je ziet dat deze de afgelopen dagen tot nu achter blijft tov de rest.
Dat gebeurt vaker maar bij een top 15 coin valt het op als de overige 14 wel in het groen staan.
De koers wijkt ook af tov de BTC en ETH. Er wordt blijkbaar meer voordelig ingekocht en dat doe je alleen maar om er later uiteraard beter van de worden.
Nu lijkt de aandacht die VEN krijgt wat meer te gaan liggen en zullen er vanuit VEN zelf wellicht wat minder grote announcements komen, want ik denk dat ze die liever bij de rebrand doen.
Logisch gevolg dus dat de koers wat inzakt, afgelopen woensdag was het hoogtepunt en nu komt VEN even in wat rustiger vaarwater terecht. Ik zou niet gelijk van alles achter gaan zoeken, want dit is gewoon een normaal verloop.
Je kan de klok er op gelijk zetten dat hij een paar dagen voor de rebrand weer flink gaat zakken zodat de grote kopers weer een berg in kunnen kopen voordat THOR komt.Bmfd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:42:
[...]
Of het is gewoon dat VEN de afgelopen weken heel veel aandacht heeft gekregen, eigenlijk sinds ze op 31 december Thor aankondigde. Het merendeel van de mensen zal dus van VEN gehoord hebben en als ze er interesse in hadden zullen ze er in zijn gestapt.
Nu lijkt de aandacht die VEN krijgt wat meer te gaan liggen en zullen er vanuit VEN zelf wellicht wat minder grote announcements komen, want ik denk dat ze die liever bij de rebrand doen.
Logisch gevolg dus dat de koers wat inzakt, afgelopen woensdag was het hoogtepunt en nu komt VEN even in wat rustiger vaarwater terecht. Ik zou niet gelijk van alles achter gaan zoeken, want dit is gewoon een normaal verloop.
Er zijn zoveel banken met blockchain(s) bezig. Ripple zal niet de lonely survivor worden; een gecentraliseerde blockchain waarbij er 1 macht is: Ripple, banken zijn uiteindelijk liever zelf in control.Sam2013 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:38:
Zulke consortiums zijn er al."Softbank wil daarbij een consortium leiden dat wordt gesteund door verschillende grote banken in de wereld."
Als je iets verder wilt kijken, dan ga je je geld niet in XRP stoppen.
XRP is leuk voor de korte ritjes maar niet voor LT, een bank gaat echt geen XRP gebruiken waarbij Ripple controle heeft over de transacties
Ik had een vraagje. Ik heb bij bittrex een beetje bitcoin dark in mijn wallet, echter is deze gister gedelisted. Ik kan er nu helemaal niks meer mee, ben ik mijn gehele inleg gewoon kwijt?
Waarom? Nu is er minder interesse en ligt de koers lager, dus nu hebben de grote kopers alle tijd om rustig bij te kopen. Waarom zouden ze ermee wachten tot een paar dagen voor de rebranding als er weer veel interesse is en de koersen waarschijnlijk ook veel hoger liggen dan nu? Ik snap je redenatie echt niet.Justevo schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:56:
[...]
Je kan de klok er op gelijk zetten dat hij een paar dagen voor de rebrand weer flink gaat zakken zodat de grote kopers weer een berg in kunnen kopen voordat THOR komt.
Wat is het toch een verschrikkelijke puinhoop bij het Verge team zeg.
Momenteel lopen er 2 blockchains door elkaar, anonieme adressen worden niet herkend, transacties komen niet aan. Beurzen weten niet of geen inzage in hun wallets en updates hiervan, de softfork die eerder werd uitgebracht blijkt geen garantie dat de hardfork wel werkt ...
Het minen gebeurt nog steeds op 2 blockchains waarvan volstrekt onbekend is of deze compatible zijn met elkaar, al meent het dev team van wel ... alles op de oude blockchain wordt niet rebouched zoals verteld wordt, ze verwijzen zelf op de website naar pools en wallets die geupdate zijn, die het dan toch niet blijken te zijn ... ofwel, 1 grote bende.
Ondanks ik een berg munten kwijt ben ... wat ik maar voor lief neem mag van mij het hele beetje opgedoekt worden. Verge verdient ook gewoon geen kans meer. Als je zo slecht je updates uitrolt en zelf geen benul meer hebt van wat wel en wat niet werkt, dan ben je mijns inziens niets meer dan een hobby programmeur die zijn vak niet verstaat. Op Twitter blijft ook alles angstvallig stil.
Zelfs hun eigen nieuwe wallet welke in de laatste tweet gepromoot wordt werkt niet, het recoveren / overzetten met het wallet bestand gaat nog wel, maar verder werkt het gewoon niet.
Momenteel lopen er 2 blockchains door elkaar, anonieme adressen worden niet herkend, transacties komen niet aan. Beurzen weten niet of geen inzage in hun wallets en updates hiervan, de softfork die eerder werd uitgebracht blijkt geen garantie dat de hardfork wel werkt ...
Het minen gebeurt nog steeds op 2 blockchains waarvan volstrekt onbekend is of deze compatible zijn met elkaar, al meent het dev team van wel ... alles op de oude blockchain wordt niet rebouched zoals verteld wordt, ze verwijzen zelf op de website naar pools en wallets die geupdate zijn, die het dan toch niet blijken te zijn ... ofwel, 1 grote bende.
Ondanks ik een berg munten kwijt ben ... wat ik maar voor lief neem mag van mij het hele beetje opgedoekt worden. Verge verdient ook gewoon geen kans meer. Als je zo slecht je updates uitrolt en zelf geen benul meer hebt van wat wel en wat niet werkt, dan ben je mijns inziens niets meer dan een hobby programmeur die zijn vak niet verstaat. Op Twitter blijft ook alles angstvallig stil.
Zelfs hun eigen nieuwe wallet welke in de laatste tweet gepromoot wordt werkt niet, het recoveren / overzetten met het wallet bestand gaat nog wel, maar verder werkt het gewoon niet.
Jazeker, ze zijn afsluiter met een demo. Ik verwacht dat TNC flink gepromoot gaat worden als onderdeel van NEO ecosysteem. Het had een marketcap van <90mio. Daar zit de ruimte.Rezje schreef op zondag 28 januari 2018 @ 11:39:
Trinity (TNC) gaat hard zeg.
wanneer is dat? verwacht je nog veel stijging ? Heb nog wat op kucoin staan vandaar..downsize schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:10:
[...]
Jazeker, ze zijn afsluiter met een demo. Ik verwacht dat TNC flink gepromoot gaat worden als onderdeel van NEO ecosysteem. Het had een marketcap van <90mio. Daar zit de ruimte.
Verwijderd
Het doel van de website is vooral om inzage te geven in de alle time high prijs en marktkapitalisatie van (de meeste) coins en tokens. De website helpt om te relativeren en niet in paniek te verkopen als de koers zakt.aaaido schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:26:
[...]
Informatieve en handige website.
Kan je uitleggen hoe ik deze informatie in mijn voordeel kan gebruiken?
Neem bv Ethereum: het lijkt een eeuwigheid geleden dat de koers op $1400 zat, maar het is pas 15 dagen geleden. En zelfs na alle slecht nieuws berichten van afgelopen weken is de huidige koers 'maar' 15% lager dan ATH.
De NEO Dev con is op de 30e en 31e. ( http://devcon.neo.org/ ) . TNC staat op Kucoin sinds vorige week, ico price was $0.06 - geen idee wat het echt gaat worden. Hard gegroeid in een paar dagen, en meestal volgt er dan ergens een correctie.shakespeare schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:14:
[...]
wanneer is dat? verwacht je nog veel stijging ? Heb nog wat op kucoin staan vandaar..
Verwijderd
Thx! We gaan bekijken of we dit kunnen toevoegen!japjaan schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:36:
[...]
Toffe website! Ik zou graag de prijs in BTC als optie zien!
stel je voor dat daarna een pairing ICX/WON komt. dat zou fantastisch nieuws zijn.seezung schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:26:
Morgen kan Korea weer traden;
Vanmorgen voor de grap met wat left over GAS (t.w.v. $6) wat Selfkey (KEY) gekocht op Kucoin.
Was iets van 4 cent. kan je niet slechter van worden en je krijgt er 145 KEY's voor. prima om het van een beetje naar meer te brengen. stel dat hij naar $0.50 gaat, dan wordt het ineens meer dan $70 waard.
Die ga ik dan vervolgens weer in SingularityNet (AGI) investeren als die nog cheap is.
Vind het 'dumpster diven' eigenlijk nog wel leuker dan de bijna sure things zzoals ICX.
Was iets van 4 cent. kan je niet slechter van worden en je krijgt er 145 KEY's voor. prima om het van een beetje naar meer te brengen. stel dat hij naar $0.50 gaat, dan wordt het ineens meer dan $70 waard.
Die ga ik dan vervolgens weer in SingularityNet (AGI) investeren als die nog cheap is.
Vind het 'dumpster diven' eigenlijk nog wel leuker dan de bijna sure things zzoals ICX.
Dat het wat rustiger wordt begrijp ik wel.Bmfd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:42:
[...]
Of het is gewoon dat VEN de afgelopen weken heel veel aandacht heeft gekregen, eigenlijk sinds ze op 31 december Thor aankondigde. Het merendeel van de mensen zal dus van VEN gehoord hebben en als ze er interesse in hadden zullen ze er in zijn gestapt.
Echter de koers tov de BTC is naar mijn mening onevenredig.
Het lijkt of VEN zwaarder "gestraft" wordt dan andere coins. Dat viel mij vooral op niet dat er wat terugval was. Een continu stijgende lijn is ook niet te verwachten dat is nergens zo. Er zal altijd een op en neergaande beweging zijn.
Mijn korte termijn voorspellingen:
- ICX gaat redelijk stijgen, afhankelijk van het nieuws over de koreaanse pairing gaat ICX misschien hard stijgen.
- PPT gaat heel hard stijgen met dank aan de beta die zeer waarschijnlijk tussen nu en a.s. woensdag uitkomt
- VEN blijft waar hij nu zit, misschien nog wat bumps up & down met een kleine neergaande trend, maar gaat later deze maand (laat zeggen, 2 weken voor rebrand) weer opleving maken.
- ICX gaat redelijk stijgen, afhankelijk van het nieuws over de koreaanse pairing gaat ICX misschien hard stijgen.
- PPT gaat heel hard stijgen met dank aan de beta die zeer waarschijnlijk tussen nu en a.s. woensdag uitkomt
- VEN blijft waar hij nu zit, misschien nog wat bumps up & down met een kleine neergaande trend, maar gaat later deze maand (laat zeggen, 2 weken voor rebrand) weer opleving maken.
verge heeft zich sinds oudjaarsavond al ongeloofwaardig gemaakt toen ze wraith uit wilde brengen en dit pas veel later gebeurde. ze schieten zichzelf in hun voet door rotzooi uit te brengen of veel later dan ze aankondigen. ik zie er ook weinig heil meer in deze coinTurbo-Puppy schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:07:
VEN is de laatste tijd ook harder gestegen dan de andere coins, dus heeft het weinig zin om die vergelijking te trekken. De USD-value blijft nu ook redelijk gelijk rond de 7$, het is vooral dat bitcoin stijgt en dat de waarde in satoshi daalt. Ik zie totaal niet in in welk opzicht VEN 'gestraft' wordt nu de koers nog altijd (zelfs met de huidige dip) 3 keer zo hoog staat als aan het begin van de maand. Ik zou je verwachtingen even wat bijstellen, het gaat echt nergens meer over.HoppyF schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:48:
[...]
Dat het wat rustiger wordt begrijp ik wel.
Echter de koers tov de BTC is naar mijn mening onevenredig.
Het lijkt of VEN zwaarder "gestraft" wordt dan andere coins. Dat viel mij vooral op niet dat er wat terugval was. Een continu stijgende lijn is ook niet te verwachten dat is nergens zo. Er zal altijd een op en neergaande beweging zijn.
Stilstaan is (hard) achteruit gaan in deze wereld.Bmfd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:06:
[...]
De USD-value blijft nu ook redelijk gelijk rond de 7$, het is vooral dat bitcoin stijgt en dat de waarde in satoshi daalt. Ik zie totaal niet in in welk opzicht VEN 'gestraft' wordt nu de koers nog altijd (zelfs met de huidige dip) 3 keer zo hoog staat als aan het begin van de maand.
hodlen geeft je veel meer rust en kost je veel minder tijd. je kan het winst effect van deze aanpak hooguit vermenigvuldigen door na een ATH doorbraak goed op te letten, te verkopen op de top. wachten tot 'ie terugvalt tot resistance line en dan weer terug inkopen en hodlen.AtlAntA schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:12:
[...]
Ik ben imho absoluut niet geschikt om te traden en zulke verhaaltjes als die van jou doen mij beseffen dat hodlen helemaal geen slechte of slechtere strategie hoeft te zijn.
zo vermenigvuldig je je munten dus over tijd je winst.
Gewoon hebberigheid. Het is idd gezond om even uit te zoomen op de chart om te zien dat iets al enorm gegroeid is in zeer korte tijd.Bmfd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:06:
[...]
Ik zou je verwachtingen even wat bijstellen, het gaat echt nergens meer over.
Bij de ICX fanboys ook, zaten afgelopen dagen te "klagen" over dat de prijs al een tijdje stabiel was.
Terwijl het echt niet slecht is en dat we kort daarvoor een ATH hadden gehad. Gezonde correctie is wenselijk, zodat daarna verder gegroeid kan worden.
1. Er is maar 1 blockchain sinds de succesvolle hardfork, je kan adressen/transacties/etc bekijken op https://verge-blockchain.info/.Turbo-Puppy schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:07:
2. Softfork en hardfork hebben niets met elkaar te maken dus geen idee wat je met je garantie bedoeld.
3. Ik mine succesvol via http://yiimp.eu/ pool net zoals > 3000 anderen. Enkel op u-mine was/is er een probleem omdat de administrator zijn pool niet heeft geupgrade naar de laatste wallet.
4. Laatste wallet werkt zonder problemen, heb je https://www.reddit.com/r/vergecurrency/ al gecheck. Waar trouwens niemand dezelfde problemen heeft als jouw.
5. Kortom een hoop FUD zonder een enkel bewijs of bronverwijzing

Heeft niks met hebberigheid te maken.rvdlaar schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:47:
[...]
Gewoon hebberigheid. Het is idd gezond om even uit te zoomen op de chart om te zien dat iets al enorm gegroeid is in zeer korte tijd.
Bij de ICX fanboys ook, zaten afgelopen dagen te "klagen" over dat de prijs al een tijdje stabiel was.
Terwijl het echt niet slecht is en dat we kort daarvoor een ATH hadden gehad. Gezonde correctie is wenselijk, zodat daarna verder gegroeid kan worden.
Ik vroeg mij alleen af waarom (in mijn ogen) VEN een relatief grote dip laat zien.
Ik heb ook even verder gelezen en gezien dat dit normaal is en reden is tot ongerustheid.
In feite doen andere coins dit ook alleen niet tegelijk maar op andere tijdstippen.
Prima zo.
Ik was ook niet van plan om snel rijk te worden (kan ook niet met mijn inleg) en ook niet van plan VEN snel van de hand te doen ook niet als ik nu 20% winst erop zou kunnen krijgen.
Toch is het bizar om te zien hoe snel je je aanpast aan de norm qua stijgingen die in crypto normaal zijn. Ik heb het zelf ook af en toe niet meer door hoe absurd de stijgingen zijn, dus het is niet specifiek op een persoon gericht, want volgens mij heeft iedereen er wel 'last' van.rvdlaar schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:47:
[...]
Gewoon hebberigheid. Het is idd gezond om even uit te zoomen op de chart om te zien dat iets al enorm gegroeid is in zeer korte tijd.
Ik heb het net even nagerekend en VEN heeft in 30 dagen tijd een stijging van 284% gehad. Iedere euro die je op de 29ste in VEN had gestoken is nu gestegen naar €2,84. Bij mijn bank (ING) krijg ik op dit moment maar liefst 0.05% rente

Dus: 1 X 1.005^209 en je komt uit op hetzelfde bedrag uit (ongeveer €2,84). Met het huidige rentepercentage kom je dus na 209 JAAR pas aan hetzelfde rendement als dat je met VEN in 30 dagen kan halen.
met de nadruk op kanBmfd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 16:06:
[...]
Toch is het bizar om te zien hoe snel je je aanpast aan de norm qua stijgingen die in crypto normaal zijn. Ik heb het zelf ook af en toe niet meer door hoe absurd de stijgingen zijn, dus het is niet specifiek op een persoon gericht, want volgens mij heeft iedereen er wel 'last' van.
Ik heb het net even nagerekend en VEN heeft in 30 dagen tijd een stijging van 284% gehad. Iedere euro die je op de 29ste in VEN had gestoken is nu gestegen naar €2,84. Bij mijn bank (ING) krijg ik op dit moment maar liefst 0.05% rente![]()
Dus: 1 X 1.005^209 en je komt uit op hetzelfde bedrag uit (ongeveer €2,84). Met het huidige rentepercentage kom je dus na 209 JAAR pas aan hetzelfde rendement als dat je met VEN in 30 dagen kan halen.
1, Aikapool zit gewoon op de oude blockchain nog ... no doubt.KeiFront schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:50:
[...]
1. Er is maar 1 blockchain sinds de succesvolle hardfork, je kan adressen/transacties/etc bekijken op https://verge-blockchain.info/.
2. Softfork en hardfork hebben niets met elkaar te maken dus geen idee wat je met je garantie bedoeld.
3. Ik mine succesvol via http://yiimp.eu/ pool net zoals > 3000 anderen. Enkel op u-mine was/is er een probleem omdat de administrator zijn pool niet heeft geupgrade naar de laatste wallet.
4. Laatste wallet werkt zonder problemen, heb je https://www.reddit.com/r/vergecurrency/ al gecheck. Waar trouwens niemand dezelfde problemen heeft als jouw.
5. Kortom een hoop FUD zonder een enkel bewijs of bronverwijzing.
2, De softfork die uitgerold was, zou al voldoende moeten zijn om transacties mogelijk te maken ... na de hardfork zou het dus niet eens mogelijk moeten zijn om in de oude blockchain te minen, wat dus wel kan getuige aikapool. transacties van daar komen niet aan, nergens te vinden ... zijn dus gewoon weg. Het team zelf is van mening dat die gebounched moeten worden, maar gebeurt dus niet.
3, dan heb je of geluk dat je een pool hebt die toevallig wel alles goed heeft doorgevoerd, of je weet nog niet dat je dezelfde problemen als mij gaat tegenkomen. Stort je opbrengt voor de grap eens naar je wallet. Weet je het gelijk. Wees een held en gebruik een anoniem adres. Ik zie zo dadelijk wel een screenshot van je.
4, wallet werkt gewoon niet, op Reddit en Bitcointalk is zo'n beetje het meest hete hangijzer momenteel. Hij synchronized wel, maar er komt geen transactie door, de transacties die anoniem gebeuren werken al helemaal niet. (heb ik al geprobeerd voor je)
5, Je zal vast een hoop XVG vasthouden en prima dat je dan alles uit de kast trekt om FUD te voorkomen, maar als iets niet functioneert dan ventileer ik dat gewoon. Zou het werken dan had je mij niet gehoord, en als je even 8 pagina's terug gaat zie je waarom ik graag zou willen dat het gewerkt had. Ik heb een belang bij een werkend protocool, en een hekel aan het verliezen van grote hoeveelheden munten.
6, wat zou je willen zien als bewijs?
Ik neem aan dat je dit uitstekend zelf kunt valideren ... Wil je er screenshots bij? roep maar.
c99188f937e82157a8af29dee6bbc40e63adb318e2edb431a9ecea252452d6e3
7d046192c2dddffdff7551e68200d4e3d4d2a1cffbb72a98ad6a12bc33cc72e1
857f6866c2382c60e0f38e1a49de3db4d82c0592c55aa2d8f3870461a870f2a1

Ik weet niet of dit het juiste topic is, en een nieuw topic aanmaken vond ik een beetje overkill.
Ik heb al een tijdje Binance. Heb er alleen nog niks mee gedaan. Ik wil eigenlijk max 50 euro inzetten voor de lange termijn en het bedrag verdelen over verschillende coins. Is dat de moeite waard? Kan ik beter een andere exchange / wallet gebruiken? Alvast bedankt!
Ik heb al een tijdje Binance. Heb er alleen nog niks mee gedaan. Ik wil eigenlijk max 50 euro inzetten voor de lange termijn en het bedrag verdelen over verschillende coins. Is dat de moeite waard? Kan ik beter een andere exchange / wallet gebruiken? Alvast bedankt!
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
50 euro, zal ik gewoon alles op 1 coin zetten en juist niet teveel verdelen.TheRicolaa10 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 16:17:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, en een nieuw topic aanmaken vond ik een beetje overkill.
Binance is prima voor het traden in lage volumes (edit: alhoewel daar ook wel een minimum van een paar tientjes per trade zit bedenk ik me nu). Vraag is alleen hoe je €50 erop gaat krijgen. De brokers/exchanges die mij zo te binnen schieten (Bitonic, Kraken) hebben allemaal minimums van rond de €100-200 voor het kopen/withdrawen. Er zullen vast wel alternatieven zijn.TheRicolaa10 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 16:17:
Prima overigens om met zo'n bedrag te beginnen en de kneepjes van het vak te leren. Je hoeft echt geen 2e hypotheek te nemen om iets van de spanning/ervaring mee te krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 28-01-2018 16:21 ]
Ik zou minimaal voor 100 euro kopen. Dat is een leuk bedrag waar je toch iets aan hebt.TheRicolaa10 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 16:17:
Binance is prima om te traden.
Koop Ethereum (geen Bitcoin!), zet die over naar Binance, en koop welke crypto je wil.
Succes!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)