Goed dat je het beperkt houdt tot 500 EUR. Las gister een verhaal van een student die zijn maandelijkse lening op super saiyan (= maximaal) had staan om iedere maand bijna het volledige bedrag in de cryto's te stekenVerwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:06:
quote:
outlandos schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:53:
Zelfs op dagen dat ik mij heb voorgenomen de crypto's eens te negeren kijk ik bijna evenveel als op 'normale' dagenhet neigt bijna naar dwangneurose. Of als een junk die niet zonder z'n spuit kan. Meer mensen die dit bekend voorkomt? En dan ben ik pas 2 weken geleden begonnen en heb nog geen net profit op m'n portefeuille meegemaakt, maar leuk blijft het des te min.
Ben ook pas een kleine maand bezig maar zit ook als ik niks anders te doen heb veel te veel naar m'n telefoon te loeren. En dan gaat het ook nog maar over een euro of 500, als ik al die tijd in een bijbaantje zou steken zou ik meer verdienen denk ik. Aan de andere kant zie ik het ook als hobby, haal er ook een vorm van plezier uit dus voorlopig vind ik het wel best. Merk gelukkig ook dat ik naar verloop van tijd toch echt minder vaak m'n telefoon te voorschijn haal, zeker de afgelopen tijd waar m'n portfolio niet echt omhoog of omlaag gaat.
Mocht het echt uit de hand lopen schrijf ik me wel in bij de #CoinaholicsAnonymous
Als ik nog had gestudeerd had ik hetzelfde kunnen doen

Nu zit ik er voor iets meer dan mijn maandinkomen in. Moet wel moeite doen om niet telkens bij te storten