[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.480 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 21:16
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:06:
quote:
outlandos schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:53:
Zelfs op dagen dat ik mij heb voorgenomen de crypto's eens te negeren kijk ik bijna evenveel als op 'normale' dagen :') het neigt bijna naar dwangneurose. Of als een junk die niet zonder z'n spuit kan. Meer mensen die dit bekend voorkomt? En dan ben ik pas 2 weken geleden begonnen en heb nog geen net profit op m'n portefeuille meegemaakt, maar leuk blijft het des te min.

Ben ook pas een kleine maand bezig maar zit ook als ik niks anders te doen heb veel te veel naar m'n telefoon te loeren. En dan gaat het ook nog maar over een euro of 500, als ik al die tijd in een bijbaantje zou steken zou ik meer verdienen denk ik. Aan de andere kant zie ik het ook als hobby, haal er ook een vorm van plezier uit dus voorlopig vind ik het wel best. Merk gelukkig ook dat ik naar verloop van tijd toch echt minder vaak m'n telefoon te voorschijn haal, zeker de afgelopen tijd waar m'n portfolio niet echt omhoog of omlaag gaat.

Mocht het echt uit de hand lopen schrijf ik me wel in bij de #CoinaholicsAnonymous :(
Goed dat je het beperkt houdt tot 500 EUR. Las gister een verhaal van een student die zijn maandelijkse lening op super saiyan (= maximaal) had staan om iedere maand bijna het volledige bedrag in de cryto's te steken :*)

Als ik nog had gestudeerd had ik hetzelfde kunnen doen _O-

Nu zit ik er voor iets meer dan mijn maandinkomen in. Moet wel moeite doen om niet telkens bij te storten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:46
Ja.
Vooral Japan zo te zien aan het volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Mon dieu...moet ik dadelijk nog het gras gaan maaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Ton Hasselt schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:12:
Mon dieu...moet ik dadelijk nog het gras gaan maaien.
Weg piekje, zag er leuk uit maar het zette niet echt door.
Misschien komen er straks nog wat bij en gaat de lijn weer eens omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
HoppyF schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:20:
[...]

Weg piekje, zag er leuk uit maar het zette niet echt door.
Misschien komen er straks nog wat bij en gaat de lijn weer eens omhoog.
Piekje gaat gewoon door hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Dit zou wel een fantastisch gebaar zijn voor de community en een goede zet voor crypto in het algemeen;

https://twitter.com/ynakamura56/status/957275354527232000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
Waar kopen jullie XRB by the way? Kucoin? Ik moet me daar misschien toch maar eens aanmelden dan, ondanks dat het een belachelijke naam is voor een exchange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
pirodr01 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:25:
Dit zou wel een fantastisch gebaar zijn voor de community en een goede zet voor crypto in het algemeen;

https://twitter.com/ynakamura56/status/957275354527232000
Netjes, dat geeft vertrouwen.
NEM is ook meteen weer terug op de oude koers.
Niks aan de hand zo lijkt het dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Ton Hasselt schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:22:
[...]

Piekje gaat gewoon door hoor.
Het is nog wel een mini mini piekje zeker op de schaal van 7 of 14 dagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
outlandos schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:53:
Zelfs op dagen dat ik mij heb voorgenomen de crypto's eens te negeren kijk ik bijna evenveel als op 'normale' dagen :') het neigt bijna naar dwangneurose. Of als een junk die niet zonder z'n spuit kan. Meer mensen die dit bekend voorkomt? En dan ben ik pas 2 weken geleden begonnen en heb nog geen net profit op m'n portefeuille meegemaakt, maar leuk blijft het des te min.
Welnee, zeer herkenbaar. Ik heb besloten om m'n geld niet meer op exchanges te laten staan, maar alles te verhuizen naar software of hardware wallets. Dan kan ik er tenminste niet met elk gerucht direct weer een altcoin erbij kopen o.i.d.

Als ik elke dag zo veel met crypto bezig ben als in januari, gaat m'n werk en sociale leven er onder leiden... Ik hoop dat m'n interesse voor cryptocurrencies afneemt over komende weken. En dan in november 2018 opeens bedenken dat ik nog ergens pieken heb, en hopelijk een leuke winst pakken.

[ Voor 16% gewijzigd door DW23 op 27-01-2018 17:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
HoppyF schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:37:
[...]

Het is nog wel een mini mini piekje zeker op de schaal van 7 of 14 dagen.
Moeten ergens beginnen...hopelijk pakken straks de aziaten het balletje over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
gabn88 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:33:
Waar kopen jullie XRB by the way? Kucoin? Ik moet me daar misschien toch maar eens aanmelden dan, ondanks dat het een belachelijke naam is voor een exchange...
Niks mis met KuCoin, prima exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:48

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik snap niet zo goed waarom icx maar blijft dalen... Mainnet launch heeft voor een kortstondige boost gezorgd, maar we staan inmiddels alweer lager dan daarvoor. Ik had gedacht dat de koers juist geleidilijk omhoog zou gaan naar de 31e toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Laatst online: 25-07 13:38
Ik denk eerlijk gezegd dat er een lichte verschuiving van de markt plaatsvindt als ik zo CMC bekijk. MarketCap is met 30 miljard gestegen maar de Bitcoin t.o.v. Een aantal altcoins maar 5%, en een aantal anderen 10/15%. Ik denk dat men aankopen in alt’s aan het doen is, en niet meer star aan de Bitcoin vasthoudt. Zou een mooie ontwikkeling zijn, dat ze vooral maar MIJN altcoins uitkiezen als investering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Dakillerbean schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:01:
Ik denk eerlijk gezegd dat er een lichte verschuiving van de markt plaatsvindt als ik zo CMC bekijk. MarketCap is met 30 miljard gestegen maar de Bitcoin t.o.v. Een aantal altcoins maar 5%, en een aantal anderen 10/15%. Ik denk dat men aankopen in alt’s aan het doen is, en niet meer star aan de Bitcoin vasthoudt. Zou een mooie ontwikkeling zijn, dat ze vooral maar MIJN altcoins uitkiezen als investering ;)
Uiteindelijk is bitcoin ook maar 1 van de 1000 munten, dus zou het top zijn als deze munt minder invloed gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik heb wat ARK aangeschaft.. het enige naast Bitcoin en Ether wat ''sense'' maakt imo.
Goeie website!!!

En heb bitcoin/en bitcoin cash en wat ether.... verder zie ik geen potentieel in andere coins
HODL

[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 27-01-2018 18:06 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
De alt coins zitten op 25% en dat is zonder de grote alt coins.
Niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
fuzzyeyebrows1 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:01:
Ik snap niet zo goed waarom icx maar blijft dalen... Mainnet launch heeft voor een kortstondige boost gezorgd, maar we staan inmiddels alweer lager dan daarvoor. Ik had gedacht dat de koers juist geleidilijk omhoog zou gaan naar de 31e toe.
Denk dat dat straks wel verandert als ICX in Korea op de markt komt...hoop ik :) En een paar goede aankondigingen de 31 zou ook fijn zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door pirodr01 op 27-01-2018 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Jezus die wtc telkens denk ik niet instappen op th en staat die nog hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
shakespeare schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:09:
Jezus die wtc telkens denk ik niet instappen op th en staat die nog hoger
Inderdaad en dan besluit je toch maar om in te stappen en plots klapt de hele zooi in.
Zou niet de eerste keer zijn....
Ik zie ook niet in waarom WTC zo hoog zou moeten staan als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
fuzzyeyebrows1 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:01:
Als je trouwens de chart op daily zet, dan zie je juist een hele mooie basis voor een nieuwe piek komende week...denk dat we komende dagen wel wat kunnen gaan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:13
HoppyF schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:11:
[...]

Inderdaad en dan besluit je toch maar om in te stappen en plots klapt de hele zooi in.
Zou niet de eerste keer zijn....
Ik zie ook niet in waarom WTC zo hoog zou moeten staan als nu.
Buy the rumor, sell the news

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Wellicht.
Het volume is echter laag zie ik dus de boel kan zo inklappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Dus.. hoeveel mensen zijn ingestapt in XRB op 170k+ sats? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
HoppyF schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:14:
[...]

Wellicht.
Het volume is echter laag zie ik dus de boel kan zo inklappen.
Ik ben vanmiddag uitgestapt. Werd me te heet onder de voeten. 100% winst gepakt. Stijgt nu nog wel wat door, maar het was me het risico niet meer waard.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
japjaan schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:15:
Ik op 16k nog wat... :) jij ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
shakespeare schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:17:
[...]

Ik op 16k nog wat... :) jij ook?
Nah ik had tijd geleden al wat gekocht en weer verkocht. Heb nog een restje staan die ik voor longterm hou! Viel me gewoon op dat hier veel pump chasers zitten dus was benieuwd wie zich heeft gebrand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
japjaan schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:15:
0.034 ETH hier 8)7 nu 51% verlies.

Was me 1ste coin die ik als kip zonder kop kocht gebaseerd op hype, bleek de ATH te zijn dus.. 7(8)7

Gelukkig weet ik nu beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-09 12:48

Jebus4life

BE User

Leuke dag. XRB dat eindelijk in de plus staat. En m'n "gok" gisteren op NEM (gekocht in de dip op 7.8 sat) heeft z'n vruchten afgeworpen, we staan al terug boven het niveau van voor de dip >:)

ICX doet het wel een stuk minder, maar die komt wel terug tegen de 31e

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Je ziet ook dat alts steeds wat minder aantrekken van wat Bitcoin doet. Ze reageren nog steeds wel, maar het is veel erger geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Wellicht een apart vraagje zo tussendoor maar toch:

Ik zit recent nog eens te kijken naar transactie-kosten e.d. waar een website als https://bitinfocharts.com handige informatie over geeft. Echter hebben ze geen API. De enige andere site met API die ik kon vinden geeft alleen voor bitcoin transactiekosten weer.

Weet iemand wellicht een alternatieve site die wel met een API transactiekosten voor verschillende coins opvraagbaar maakt?

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:58
Die piekjes die hier genoemd worden zijn ook wel nodig om vandaag weer op 0 te eindigen. Voor de tijd die we erin stoppen kunnen we de laatste weken idd beter een bijbaantje nemen.

Voor de kijkers thuis, VEN is nu wel weer een mooi moment om in te stappen. De coin is redelijk stabiel, maar staat in de startblokken om toch een keer de $10 grens te doorbreken. Kan een week, een maand of 6 maanden duren, maar je pakt dan toch al snel 20-30% winst (t.o.v. de 0.10% op je spaarrekening).

Het kan ook helemaal verkeerd aflopen als bijvoorbeeld de BTC instort, er worden geen rechten ontleend aan deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 15:26

RyuuPro

That Damn Fly

vinno86 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:26:
[...]

0.034 ETH hier 8)7 nu 51% verlies.

Was me 1ste coin die ik als kip zonder kop kocht gebaseerd op hype, bleek de ATH te zijn dus.. 7(8)7

Gelukkig weet ik nu beter.
0.013282 ETH hier, ik zag hem langzaam omhooggaan en ben erop gesprongen net voordat de boost kwam.
(XRB stond op mijn radar vanwege de verhalen een week 2-3 geleden hiero)

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 11:48
Man man man,,,,

wat is Bittrex toch kut om te joinen, ik probeer er al weken op te komen maar steeds is het vol.
Is dat zo een brakke Exchange of wat moet ik daar van denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:11
Nou.....Ben benieuwd of ik nu slim geweest ben... (zeker als ik bovenstaande lees mbt ICX)

Mijn ICX verkocht en daarvoor in de plaats tijdens de dips XRP en VEN gekocht. Beide China staan nu laag, maar ik sta qua waarde nog steeds op + €5,- tov mijn inleg.

Nu heb ik dus 71% VEN en 30% XRP
(let wel, mijn inleg bedraagt na alle transactiekosten maar liefst € 116,- voor velen van jullie niet eens de moeite waard om mee te beginnen wellicht)

Verwachting / hoop is nu dat beide coins in waarde gaan stijgen en dat ik daardoor weer een paar ICX kan kopen...maar doen moet.die wel eerst een beetje gaan dippen.

Ben benieuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door smoken op 27-01-2018 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
japjaan schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:18:
[...]

Nah ik had tijd geleden al wat gekocht en weer verkocht. Heb nog een restje staan die ik voor longterm hou! Viel me gewoon op dat hier veel pump chasers zitten dus was benieuwd wie zich heeft gebrand :+
Welke dump heb je het over? Staat vandaag al de hele tijd rond de 16k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 21:16
DW23 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:42:
[...]

Welnee, zeer herkenbaar. Ik heb besloten om m'n geld niet meer op exchanges te laten staan, maar alles te verhuizen naar software of hardware wallets. Dan kan ik er tenminste niet met elk gerucht direct weer een altcoin erbij kopen o.i.d.

Als ik elke dag zo veel met crypto bezig ben als in januari, gaat m'n werk en sociale leven er onder leiden... Ik hoop dat m'n interesse voor cryptocurrencies afneemt over komende weken. En dan in november 2018 opeens bedenken dat ik nog ergens pieken heb, en hopelijk een leuke winst pakken.
Herkenbaar. Ik moet echt m'n best doen om niet alles in de gaten t blijven houden wanneer ik op werk zit. Zeker aangezien ik 3 monitoren tot m'n beschikking heb is het zeer verleidelijk er een open te zetten met nieuws/koersen. Ik heb wel gemerkt dat dat te veel afleidt. Het is alles of niets wat dat betreft, dus vergelijkbaar wat drank voor een alcoholist moet betekenen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:03:
[...]

Er begint iets te borrelen inderdaad.... dat alles dankzij onze vriend Ton ;)
En weer zie ik je bericht en gaan het omlaag :P
My lucky charm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 23:22
Iemand wil de wtc niet langs de 36 hebben zo te zien. Langzaam maar zeker lijkt het muurtje toch om te gaan. Hopelijk daarna nog een mooie groene lijn.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan weer wat omlaag. Het wordt nu vooral interessant wat het dieptepunt wordt, stiekem denk ik dat het een hoger dieptepunt wordt dan afgelopen dagen. Als dat zo is dan is de (definitieve) weg omhoog misschien niet ver weg meer.

We gaan het zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Walton gaat echt heeeerlijk, heb 270% winst er op te pakken :D Eindelijk doet het is wat :)

ITC gaat ook lekker vandaag, denk dat die binnenkort wel harder gaat aangezien er veel uitgebracht wordt binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
Anton.net schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 16:19:
Iemand bekend met de crypto Viberate (VIB)?
Zit momenteel in een serieuze pump...
Verbaast mij ook wel inderdaad. Ik heb al eerder VIB gehad en heb na de laatste dip weer wat gekocht op 0,39-0,40 dollar. Vooral gekocht op basis van het koersverloop; VIB deed al een tijdje vrij weinig en heeft eerder op 0,70 gestaan. Geen coin die ik heel lang ga holden, eerder voor de kortere termijn (max. paar maanden) om te verkopen na een mooie stijging. Tot nu toe alleen maar op verloren, maar sinds vandaag voor het eerst in het groen ten opzichte van toen ik 'm kocht :)

Maar waar deze pump vandaan komt weet ik ook niet, lijkt op een pump & dump want er was volgens mij geen belangrijk nieuws vandaag. Gisteren wel een aankondiging, maar dat lijkt me niet de reden voor deze pump: https://itsblockchain.com/viberate-eea/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 00:34
24h Vol: $21.020.585.174
Hier verbaas ik me eigenlijk nog het meeste over. Op het hoogtepunt begin januari zat het 24h volume ruim boven de 60 miljard, daar is nu dus nog maar 1/3 van over. Het volume van dat we nu hebben komt weer op het niveau van begin december, voordat alles zo hard steeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Bmfd op 27-01-2018 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Weet iemand goede software wallets in dit geval voor TRX en VEN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Laatst online: 06-09 14:20
Sbakker1982 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:34:
Weet iemand goede software wallets in dit geval voor TRX en VEN?
https://tokenmarket.net/what-is/ethereum-token-wallets/

Was zelf ook aan het rondkijken voor een Wallet die gewoon alle ETH tokens automatisch ondersteund. Voor VEN en bv CV. Heb nu zelf Exodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Laatst online: 25-07 13:38
Bmfd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:22:
[...]

Hier verbaas ik me eigenlijk nog het meeste over. Op het hoogtepunt begin januari zat het 24h volume ruim boven de 60 miljard, daar is nu dus nog maar 1/3 van over. Het volume van dat we nu hebben komt weer op het niveau van begin december, voordat alles zo hard steeg.
Nou, laat de geschiedenis zich dan maar herhalen zou ik zeggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:00
Telkens als je denkt dat WTC nu wel klaar is met stijgen, doet hij er nog een schepje bovenop oOo

Bijna verdubbeld in 8 dagen tijd. Jammer dat de inleg zo laag was. Maar hé, je kunt niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Rakward schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:56:
[...]

Was zelf ook aan het rondkijken voor een Wallet die gewoon alle ETH tokens automatisch ondersteund. Voor VEN en bv CV. Heb nu zelf Exodus.
Hier ook een exodus gebruiker, prima wallet op een paar dingen na.
1, ze doen er 2 jaar te lang over om nieuwe munten te ondersteunen
2, de exchanges zijn vaker offline dan online, en indien online wijken ze wel erg ver af.
3, de veel beloofde 2sa en hardware wallet ondersteuning blijft maar uitgesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Dakillerbean schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:58:
[...]

Nou, laat de geschiedenis zich dan maar herhalen zou ik zeggen >:)
Alleen lag de marketcap rond de 400 miljard toen we een vergelijkbaar volume hadden, dus dat pakt niet echt in ons voordeel uit. Het zou me niets verbazen als we nog een tijdje rond dit niveau blijven rondhangen qua koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand gehoord van Odysee (OCN) gehoord? Gaat echt als een raket laatste dagen. Aangekocht voor 2 cent en staat nu al op 7cent. Veel winst op gepakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 12:09
Is er iemand die een lading XLM op een ledger nano s heeft? Ben benieuwd of dit een beetje makkelijk gaat. Zit er aan te denken om een lading XLM aan te kopen en deze voor minimaal een jaar te bewaren.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensGerritsen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-07 21:51
zwembroek schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:24:
Is er iemand die een lading XLM op een ledger nano s heeft? Ben benieuwd of dit een beetje makkelijk gaat. Zit er aan te denken om een lading XLM aan te kopen en deze voor minimaal een jaar te bewaren.
Yup, werkt super easy. Genoeg tutorials online te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
zwembroek schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:24:
Zet ze maar even bij mij op m'n wallet. 🤣🤣🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
Een goede uitleg over futures en waarom ze de markt niet gaan crashen: https://www.reddit.com/r/...utures_how_they_work_and/

Hier zijn er ook veel mensen die de invloed van de futures overschatten, dus het kan geen kwaad om bovenstaand stukje even te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 12:09
RensGerritsen schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:27:
[...]

Yup, werkt super easy. Genoeg tutorials online te vinden.
Ik zal mij er morgen even in verdiepen. Het lijkt mij een prima investering voor de lange termijn. En als het op de ledger kan dan durf ik ook wel een leuk bedrag te investeren.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee waarom maar bitshares gaat echt als een fucking sneltrein vandaag d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
zitten jullie ook in nebulas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
Rakward schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:56:
[...]

Nieuwe Enjin wallet is wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

https://athcoinindex.com/

Super geinige site met de ATH's van alle coins, en de actuele marktpositie en prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:01:

Super geinige site met de ATH's van alle coins, en de actuele marktpositie en prijs.
cheerz m8
erg handig ja, jeetje zeg zie ik stellar op 0,93 staan :)))

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Waren dit (ath) maar de koersen van vandaag ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 20:15
zou voor de alts liever de waarde tov btc zien dan de prijs in $, die is voor veel coins door de enorme daling in btc waarde sowieso stuk lager, zelfs als ze tov btc gelijk zijn gebleven of licht gestegen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:35
Zijn er nog mensen die ICX in hun portfolio hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

rvdlaar schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:15:
Ik heb ze ingeruild voor WTC............

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Zeker, vrij fors gedeelte. Verwacht een leuke week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
sourcecode schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:15:
[...]

Ga je WTC als je genoeg profits hebt na vandaag, weer terug in ICX?
31e kan best wel eens een goede dag blijken voor ICX (conferentie, aankondiging dapps en zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 15:52

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Yes. Grote brok van mijn portfolio. Verwacht er goede dingen van. Momenteel wat onopvallend aan het worstelen met de ondergrens - aldus wel mooie inkoopmomentjes gezien, de afgelopen week. Ze hebben zich stilletjes aan hun mainnet-launch gehouden en op de 31e komt er weer meer nieuws uit. Denk dat deze nog wel gestage slagen gaat maken de komende weken.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikelder
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-09 10:17
sourcecode schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:15:
[...]

Vanmiddag gekocht. Hopelijk gaat het weer de goede kant op nu. Veelbelovend project..

[ Voor 23% gewijzigd door Eikelder op 27-01-2018 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

rvdlaar schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:18:
[...]

Ga je WTC als je genoeg profits hebt na vandaag, weer terug in ICX?
31e kan best wel eens een goede dag blijken voor ICX (conferentie, aankondiging dapps en zo).
ik wacht even het nieuws van morgen aan mbt WTC kijken wat de koers doet.
zal dan een deel naar icx doen, maar WTC blijft een topper..........

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
the_Omniscient schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:20:
[...]

Yes. Grote brok van mijn portfolio.
Bij mij is ICX 18.5% van mijn totale portfolio. Niet huge, maar genoeg om leuke profits mee te behalen eind dit jaar.

Ik ben benieuwd naar jullie end of year verwachting qua ICX koers.
Ik gok rond $20.

[ Voor 13% gewijzigd door rvdlaar op 27-01-2018 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
rvdlaar schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:27:
[...]

Bij mij is ICX 18.5% van mijn totale portfolio. Niet huge, maar genoeg om leuke profits mee te behalen eind dit jaar.

Ik ben benieuwd naar jullie end of year verwachting qua ICX koers.
Ik gok rond $20.
Ik denk dat je met 20$ redelijk conservatief bent. Het ligt er natuurlijk aan of de markt weer wat bijtrekt, maar ICX heeft al de 12$ aangetikt. ICX heeft echt een heel groot team om zich heen, dus ik verwacht er veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
Bmfd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:37:
[...]

Ik denk dat je met 20$ redelijk conservatief bent. Het ligt er natuurlijk aan of de markt weer wat bijtrekt, maar ICX heeft al de 12$ aangetikt. ICX heeft echt een heel groot team om zich heen, dus ik verwacht er veel van.
True, het is een mooi project. maar ik wil liever conservatief inschatten dan dat ik verander in iemand die gaat spammen over naar de maan gaan....lambo's, ferrari's etc.
Een dude die ik opzich wel geloof (op basis van track record), had $80 end of year ingeschat.

Wat schat jij in dan?

[ Voor 3% gewijzigd door rvdlaar op 27-01-2018 22:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 15:52

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Wat bij mij ook meespeelt is dat ICX een grotendeels Zuid-Koreaans project is. Nu is er veel gedoe geweest omtrent regulering van crypto in Zuid-Korea, maar los daarvan zit het met de technologische vaardigheden van deze lui waarschijnlijk wel snor.

Dat is een heeeeeel grote generalisatie natuurlijk, maar ik heb een aantal jaar in de consumentenelektronica gewerkt en de meest hoogwaardige projecten kwamen destijds (2003-2007) vrijwel altijd uit Zuid-Korea. De Achilleshiel zat meestal in het gebrek aan communicatie naar de buitenwereld toe, of in het 'teveel willen doen', 60 weinig-gebruikte functies in 1 project dat het daardoor topzwaar en moeilijk te onderhouden maakte. Potentie was er eigenlijk altijd, marketing deed de meeste kleinere bedrijfjes de das om.

Ik hoop uiteraard dat ICX het Samsung of LG van de crypto's zal worden (qua succes), of anders toch op z'n minst een mooi niche vindt die het met een hoogwaardig product kan afschermen (zoals Cowon Audio, om maar eens een voorbeeld uit m'n vorige carrière te noemen).

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seezung
  • Laatst online: 16-09 23:59
rvdlaar schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:39:
[...]

True, het is een mooi project. maar ik wil liever conservatief inschatten dan dat ik verander in iemand die gaat spammen over naar de maan gaan....lambo's, ferrari's etc.
Een dude die ik opzich wel geloof (op basis van track record), had $80 end of year ingeschat.

Wat schat jij in dan?
Ik quote ook iemand, maar heb vertrouwen in dit verhaal;

I think we'll see $300-$1400 ICX.

May sound like a moonshot, but lets think about it. The entire blockchain space is gaining mainstream investment adoption and ICON is well underway to bring an entire country to a cashless society. I can see BTC/ETH going 4x their value this year, and I see ICX as a top 5 coin.

For ICX to be top 5 right now, it would need to be about $80. If the whole market moved to keep up with BTC/ETH 4xing (which historically has shown to happen), then this would put ICX at $320. I could see ICX also hitting ETH levels due to the amount of adoption it could gain, which would put it at 540b (if they do 4x as I expect), which would put ICX at ~$1400.

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
rvdlaar schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:39:
[...]

Wat schat jij in dan?
Kan ik echt heel lastig inschatten. Er zijn coins geweest die in de eerste week van januari al een koers hebben bereikt waarvan ik had verwacht dat ze dat in heel 2018 niet zouden halen, om vervolgens 70% weer te zakken, wat ik ook niet had verwacht. De markt kan zo grillig zijn en is van zo veel factoren afhankelijk dat ik mezelf nu eigenlijk probeer aan te leren geen inschatting meer te maken, want het is eigenlijk onmogelijk.

Als ik dan toch een inschatting moet maken denk ik dat het eerder tussen de 30$ en 50$ zal gaan liggen. Er zit echt een groot en ervaren team achter, ze hebben de interoperability alliance met Wanchain en Aion en daarnaast verwacht ik van het team zelf erg veel. Communicatie kan naar mijn idee wel wat beter, maar dat zie je vaak met projecten uit Zuid-Korea en China.

@seezung

Ik denk dat dit soort inschattingen onrealistisch zijn en ik irriteer me er ook aan, want daardoor komt de crypto markt nogal kinderachtig/onvolwassen over. Volgens mij is die berekening gedaan toen de marketcap rond de 700 miljard dollar was, dus dan zou de totale marketcap EOY bijna 3 biljoen zijn en dat zie ik niet gebeuren. Tijdens de ICO ergens in september was Icon 0,11$, dus 300$ zou het al X2700 geven in iets meer dan een jaar tijd, lijkt me niet echt een gezonde groei. Ondanks dat ik veel van ICX verwacht, een marketcap van >100 miljard zie ik dit jaar echt niet gebeuren en ik zou er zelf ook niet op rekenen. Over die 1400$ begin ik al helemaal niet, want dat gaat al helemaal nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

het is smullen om de koersverloop van WTC nu te zien.........
biertje erbij + nootjes :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
sourcecode schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:09:
Moet je nagaan dat er iemand binnen dit topic een masternode van Walton heeft (5000 coins). Ik word langzamerhand wel een beetje jaloers, zeker omdat ik Walton nog een stuk verder zie stijgen dit jaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
sourcecode schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:09:
Ik was net aan het kijken, de "Keynote Speech" is morgen om 7u onze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Anton.net schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:13:
[...]

Ik was net aan het kijken, de "Keynote Speech" is morgen om 7u onze tijd.
nice, heb je een bron van waar je dat heb gezien ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downsize
  • Laatst online: 16-09 20:26
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:11:
Heeft iemand gehoord van Odysee (OCN) gehoord? Gaat echt als een raket laatste dagen. Aangekocht voor 2 cent en staat nu al op 7cent. Veel winst op gepakt
Ja, de vraag is alleen hoeveel er in omloop zijn, ik schat in 5.000.000.000 OCN - met $0.08, kom je op een mcap van 400mio. hier zit dus nog ruimte. Flinke link met Tron, maar of je daar blij mee moet zijn. Ik ben op dezelfde dag vol in Trinity ( $TNC ) gestapt en $OCN links laten liggen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Bmfd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:13:
[...]

Moet je nagaan dat er iemand binnen dit topic een masternode van Walton heeft (5000 coins). Ik word langzamerhand wel een beetje jaloers, zeker omdat ik Walton nog een stuk verder zie stijgen dit jaar. :P
ik heb een heel goed gevoel bij WTC, heb alles erop gezet.....
zit er over na te denken om er nog veel meer in te investeren.......

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
sourcecode schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:17:
[...]

nice, heb je een bron van waar je dat heb gezien ?
Jazeker :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

sourcecode schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:18:
[...]

ik heb een heel goed gevoel bij WTC, heb alles erop gezet.....
zit er over na te denken om er nog veel meer in te investeren.......
Ik zal er ook een paar kopen ... Ik weet niet of je bekend mee bent, maar zodra ik van een bepaalde coin een aantal stuks aankoop is het reeds een alom bekende traditie binnen cryptoland dat die specifieke munt per onmiddellijk 82% zakt in waarde ....give or take a few percent.

Doorgaans komt zo'n munt er ook nooit meer bovenop daarna tot ik verkoop, vaak "moonen"ze dan behoorlijk.
Het is nog even wachten tot de Whales mij gaan betalen om zo de markt te manipuleren.... }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rav994
  • Laatst online: 19-09 13:48
Donderdag icx en ven verkocht voor wtc.
Vooralsnog de goede keuze, maar voor hoe lang nog.
Voordeel is dat er erg weinig coins in de omloop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

rav994 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:30:
Donderdag icx en ven verkocht voor wtc.
Vooralsnog de goede keuze, maar voor hoe lang nog.
Voordeel is dat er erg weinig coins in de omloop zijn.
ik heb hetzelfde gedaan.........
kijk eens de grafiek van WTC........

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er andere Exchange dan kraken/coinbase/bitstamp allemaal doen ze moeilijk maar binance heeft wel alles netjes aanvaard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
https://twitter.com/coindesk/status/957381065190133767

Toch is dit wel redelijk slecht nieuws. :X Ik hoop oprecht dat Tether 'legit' is, maar als nu blijkt dat de audit niet doorgaat ziet het er niet heel goed uit.

Update: https://www.coindesk.com/...r.com&utm_campaign=buffer

[ Voor 28% gewijzigd door Bmfd op 28-01-2018 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rav994
  • Laatst online: 19-09 13:48
Bmfd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 00:02:
https://twitter.com/coindesk/status/957381065190133767

Toch is dit wel redelijk slecht nieuws. :X Ik hoop oprecht dat Tether 'legit' is, maar als nu blijkt dat de audit niet doorgaat ziet het er niet heel goed uit.
Als dit klopt schiet BTC omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

rav994 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 00:05:
[...]

Als dit klopt schiet BTC omhoog.
Gevaarlijk voor mijn coins op Bitfinex, dat bedrijf leunt zwaar op haar Tether. Ik kijk het met argusogen aan. Zie de whales ook niet massaal daar nu BTC kopen, ook al is die daar erg groot.

Balen dat BTC zojuist weer de 11.700 niet wist te passeren, dat zou voor het eerst in bijna week trendbreuk zijn.

Btw. Zou DGB eindelijk onderweg zijn naar de 8 of 9?

[ Voor 5% gewijzigd door Malarky op 28-01-2018 00:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:01:

Wat was het leven mooi zo'n 24 dagen geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Malarky schreef op zondag 28 januari 2018 @ 00:20:
[...]

Gevaarlijk voor mijn coins op Bitfinex, dat bedrijf leunt zwaar op haar Tether. Ik kijk het met argusogen aan. Zie de whales ook niet massaal daar nu BTC kopen, ook al is die daar erg groot.

Balen dat BTC zojuist weer de 11.700 niet wist te passeren, dat zou voor het eerst in bijna week trendbreuk zijn.

Btw. Zou DGB eindelijk onderweg zijn naar de 8 of 9?
Hij stijgt in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Nu online
Gaat lekker met VEN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:07
Gaan we nou weer over Ven beginnen....

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
VEN gaat licht achteruit...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:44:
Zijn er andere Exchange dan kraken/coinbase/bitstamp allemaal doen ze moeilijk maar binance heeft wel alles netjes aanvaard....
niemand :D... ik wil er nu aankopen anders ga ik shoppen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Nu online
Daacuso schreef op zondag 28 januari 2018 @ 01:25:
[...]

Gaan we nou weer over Ven beginnen....
Was een beetje te rustig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 01:33:
[...]

niemand :D... ik wil er nu aankopen anders ga ik shoppen 8)7
Litebit.eu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Malarky schreef op zondag 28 januari 2018 @ 00:20:
[...]

Gevaarlijk voor mijn coins op Bitfinex, dat bedrijf leunt zwaar op haar Tether.
Ik vraag het me af. Volgens mij is het meer andersom: derde partijen leunen zwaar op Bitfinex als hun source (en sink, maar vooral source) voor USDT, aangezien het bij Tether zelf niet te halen valt. Dat is ook duidelijk te zien aan de transacties op de USDT (Omni) blockchain. Geprinte USDT belandt in de hot wallet van Bitfinex, en van daaruit vloet het in kleinere demoninaties naar de andere exchanges.

Dit nieuws is natuurlijk wel een domper, en koren op de molen van de doemdenkers.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 28-01-2018 01:40 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijdslimiet vooraleer deze beschikbaar zijn op Binance
Pagina: 1 ... 35 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)