[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.478 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
sh4d0wman schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:05:
[...]

Het is ideaal om een onverwachte dip op te vangen, het enige probleem is om te bepalen hoe je een hold strategie inricht. Als je b.v. BTC op een paper wallet zet dan gaan die in een dip mee omlaag, zet je ze op een exchange dan loop je weer risico op een hack, ga je naar fiat dan ben je voor een eventuele stijging vaak weer te laat.
Een HOLD (HODL) strategie hoef je niet in te richten.. Gewoon je munten in een wallet plaatsen en wachten. HODL is juist van toepassing als je wil profiteren op langere termijn, dan moet je de dipjes negeren en na een bepaalde tijd (maanden, jaren) weer uitcashen. Daar hoef je dus niets op in te richten.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:09
Maar de rebranding stond gepland voor mid-jan en het is nu al eind jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Mellamel schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 10:48:
Volgende maand is de rebranding van VeChain. Stel je heb 500 tokens VEN, worden dit naast 500 VEN ook 500 VET tokens?
De rebranding gaat pas plaatsvinden ergens in juni. Volgende maand is alleen een officieel 'event'. Alle VET wordt omgezet in VEN, 1 op 1 dus. Vanaf dan ga je ook automatisch Thor krijgen op basis van je aantal VEN. De prijs van Thor is nog niet bekend, zal de markt gaan bepalen. Je VEN gaat dus een soort inkomen genereren, wat voor HODLers zeer interessant is. Holden wordt dus veel interessanter dus het aanbod daalt en de prijs stijgt.
Het is natuurlijk wel zo dat de prijs naar aanloop van de rebranding zal stijgen vandaar dat je beter nu VEN kan kopen om maximaal te profiteren.

[ Voor 9% gewijzigd door FaceDown op 27-01-2018 11:14 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Dan moet je de rest van de reactie ook even lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:41
FaceDown schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:12:
[...]

De rebranding gaat pas plaatsvinden ergens in juni. Volgende maand is alleen een officieel 'event'. Alle VET wordt omgezet in VEN, 1 op 1 dus. Vanaf dan ga je ook automatisch Thor krijgen op basis van je aantal VEN. De prijs van Thor is nog niet bekend, zal de markt gaan bepalen. Je VEN gaat dus een soort inkomen genereren, wat voor HODLers zeer interessant is. Holden wordt dus veel interessanter dus het aanbod daalt en de prijs stijgt.
Het is natuurlijk wel zo dat de prijs naar aanloop van de rebranding zal stijgen vandaar dat je beter nu VEN kan kopen om maximaal te profiteren.
Mij is alleen nog niet helemaal duidelijk hoe ik THOR ga ontvangen. Mijn VEN staan nu nog op Binance, moet ik ze daarvoor naar een andere wallet sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:33

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

0xygen schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:15:
[...]
Mij is alleen nog niet helemaal duidelijk hoe ik THOR ga ontvangen. Mijn VEN staan nu nog op Binance, moet ik ze daarvoor naar een andere wallet sturen?
Is nog niet allemaal bekend, iig zal hun eigen wallet het ondersteunen maar er is een erg grote kans dat exchanges zoals Binance het ook gewoon toekennen. Net als GAS bij NEO. De wallet is er nog niet.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Dat is afhankelijk van de exchange. Zij ontvangen Thor op hun wallet dus het is aan hen of ze dit aan de gebruikers geven. Als je je VEN op je eigen adres houdt krijg je je Thor sowieso op dat adres.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan we dan nu eindelijk uit de algehele dip komen? Er is een kleine beweging. Hopelijk trekt Amerika even lekker door zometeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 17:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
[...]

Laten staan op Binance. Daar krijg je het van zelf bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:09
Ari Gold schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:22:
[...]

Laten staan op Binance. Daar krijg je het van zelf bij.
Als ik nu twee comments hier boven lees dan krijgt de binance wallet er de coins bij, en zij mogen dan bepalen of ze die ook gaan geven aan jou? Excuses dat ik er over door vraag. Ik wil het gewoon zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:09
Wow! Ik verwachte een dip vanochtend na de enorme stijging van raiblocks gisteravond, maar die is de hele nacht gewoon omhoog blijven kogelen en dat terwijl de binance listing nog moet komen. Ik had niet verwacht nog groene cijfers te gaan zien in januari. Wat een geluk :)

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Nou ... een berg VEN gekocht, roep maar, waar moet wat heen om van alles en nog wat te krijgen? :9~

-ftr ... ik wilde sowieso al een hodl doen op VEN, maar als er wat gratis is, dan ben ik overstag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 20:44
miicker schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:03:

Best wel ziek dus, je krijgt gewoon als je 1 VEN hebt, van elke munt in de top 500 in Coin Market Cap ook 1 munt. Dus ook 1 BTC, 1 ETH, etc. Geen idee hoe ze het voor mekaar hebben gekregen, maar ik ga al mijn geld in VEN stoppen! _/-\o_
Mis ik een mopje ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
miicker schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:03:
[...]

Waar haal je deze onzin vandaan? Dat kan ik nergens terugvinden, op de website van VEN staat heel duidelijk:

[...]

Best wel ziek dus, je krijgt gewoon als je 1 VEN hebt, van elke munt in de top 500 in Coin Market Cap ook 1 munt. Dus ook 1 BTC, 1 ETH, etc. Geen idee hoe ze het voor mekaar hebben gekregen, maar ik ga al mijn geld in VEN stoppen! _/-\o_
Bedankt net heel mijn hebben en houden in VeChain gezet, ga vast die lambo bestellen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:26:
Nou ... een berg VEN gekocht, roep maar, waar moet wat heen om van alles en nog wat te krijgen? :9~

-ftr ... ik wilde sowieso al een hodl doen op VEN, maar als er wat gratis is, dan ben ik overstag.
Wordt vanzelf meer over bekend gemaakt in de loop van volgende maand. Happy HODLing!

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen ze niet gewoon de N in een T veranderen XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Mellamel schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:42:
[...]

Bedankt net heel mijn hebben en houden in VeChain gezet, ga vast die lambo bestellen 8)
Gebruik deze

<?php
$ if 'VEN' $200
goto: call [Lambo Dealership;]
echo 'Gallardo'color='yellow;

a:
echo '';
?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Ik werd vanochtend wakker, zie een email van KuCoin dat mijn deposit gelukt was. Had geen deposit gedaan dus dacht dat het spam zou zijn, maar het emailadres was echt van kucoin. Ik zag met mijn slaperige hoofd een getal staan en dacht even dat ik bijna 3k aan RPX ontvangen had. :o

Ingelogd bij Kucoin, ziet mn balance er nog hetzelfde uit. De email nog eens bekeken, het puntje waarvan ik dacht dat het de duizendtallen verdeelde was een decimaalpunt, bleek het om iets meer dan 2.8 RPX te gaan. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Wat een onzin. Enige wat ik me kan voorstellen dat ze de waarde van je VEN pakken en dat omzetten, maar zelfs dan; stel je hebt 100 euro VEN, dan krijg je 100 euro x 500 coins? Nah 2 good 2 be true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 08:22
Ja ik geloof daar ook niet veel van hoor.. Is te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
:F :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:30

orf

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:47:
[...]

Gebruik deze

<?php
$ if 'VEN' $200
goto: call [Lambo Dealership;]
echo 'Gallardo'color='yellow;

a:
echo '';
?>
jij doet niet echt aan PHP, of wel? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 20:44
Sbakker1982 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:06:
[...]

Wat een onzin. Enige wat ik me kan voorstellen dat ze de waarde van je VEN pakken en dat omzetten, maar zelfs dan; stel je hebt 100 euro VEN, dan krijg je 100 euro x 500 coins? Nah 2 good 2 be true
Ja uiteraard is het onmogelijk, maar snap niet goed waarom iemand een fictieve quote zou neerschrijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

shakespeare schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 09:28:
wat denken jullie trouwens van NEBULAS? lage market cap.. soort google van de blockchain.
staat nu op 7 usd
Heb ik ook in mijn bezit, helaas wel te hoog ingekocht destijds. Echter ik blijf erbij dat dit een mooie coin is. Zoeken binnen blockchain lijkt me geniaal en de 2 whitepapers zien er erg goed uit. Genoeg activiteit en groeipotentieel.

NOSIG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Emphast schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:11:
[...]

Ja uiteraard is het onmogelijk, maar snap niet goed waarom iemand een fictieve quote zou neerschrijven. :)
Om zichtbaar te maken dat er dus toch nog de nodige mensen in een munt stappen zonder enig onderzoek te doen. TRX moon rocket gooo :P }:O

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

MainframeX schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:24:
Wow! Ik verwachte een dip vanochtend na de enorme stijging van raiblocks gisteravond, maar die is de hele nacht gewoon omhoog blijven kogelen en dat terwijl de binance listing nog moet komen. Ik had niet verwacht nog groene cijfers te gaan zien in januari. Wat een geluk :)
Werd ook een keer tijd zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Emphast schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:11:
[...]

Omdat slowchat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

orf schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:10:
[...]

jij doet niet echt aan PHP, of wel? :D
Mankeert niks aan ... prima script toch? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 13:16

hmr

k1978 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:08:
Ja ik geloof daar ook niet veel van hoor.. Is te mooi om waar te zijn.
Nee het is echt zo. Mijn oom is Satoshi Nakamoto en hij bevestigde mij dit vannacht. Om Bitcoin weer te laten floreren gaan ze ook via vertegenwoordigers nieuwe bitcoins uitdelen. Als men aantoont echt interesse te hebben, dit kan door het overmaken van 2 eth of 1337 XRP naar een vertegenwoordiger, krijg je binnen twee uur 23 één bitcoin KADO!!

PM mij als je wilt deelnemen!!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 22:47

DJT

BTC is eindelijk in beweging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
DJT schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:21:
BTC is eindelijk in beweging..
Nou zeg dat wel...omlaag...wordt echt zo moe van die BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
Ik weet niet of deze beweging de beweging is die we bedoelen of willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 22:47

DJT

Het is in ieder geval de beweging waar ik op hoopte tot zover, blijft alleen hangen op 11k nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Sell the fake news.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:19:
Gaan we dan nu eindelijk uit de algehele dip komen? Er is een kleine beweging. Hopelijk trekt Amerika even lekker door zometeen.
Zodra ik dit bericht van je voorbij zie komen, weet ik dat het tijd is om te verkopen :+

Dank _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Weet je wat mij altijd zo blijft verbazen? Alle munten fluctueren, bijvoorbeeld 1 ETH is nu 0,0956869 BTC, 1 VEN is 0,00063611 BTC, maar 1 BTC is altijd gelijk aan 1 BitCoin :S
Dat is genoeg bewijs voor mij dat crypto fake is!!!1!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
miicker schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:28:
Weet je wat mij altijd zo blijft verbazen? Alle munten fluctueren, bijvoorbeeld 1 ETH is nu 0,0956869 BTC, 1 VEN is 0,00063611 BTC, maar 1 BTC is altijd gelijk aan 1 BitCoin :S
Dat vind ik ook zo gek! Iedereen weet toch dat btc staat voor bytecoin? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-09 01:44
De hele markt stort in elkander. Ik ben nog steeds op zoek naar een exchange die de ALT coin heeft. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:37:
De hele markt stort in elkander. Ik ben nog steeds op zoek naar een exchange die de ALT coin heeft. Iemand tips?
ALTexchange verhandeld die :).

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas68
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-11-2024
mark-k schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:49:
Ik werd vanochtend wakker, zie een email van KuCoin dat mijn deposit gelukt was. Had geen deposit gedaan dus dacht dat het spam zou zijn, maar het emailadres was echt van kucoin. Ik zag met mijn slaperige hoofd een getal staan en dacht even dat ik bijna 3k aan RPX ontvangen had. :o

Ingelogd bij Kucoin, ziet mn balance er nog hetzelfde uit. De email nog eens bekeken, het puntje waarvan ik dacht dat het de duizendtallen verdeelde was een decimaalpunt, bleek het om iets meer dan 2.8 RPX te gaan. :-(
Ik ook. Ruim 2 dollar waard :)

Geen idee waarom overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-09 01:44
RickvN schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:38:
[...]

ALTexchange verhandeld die :).
Ga ik me even in verdiepen. Bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
Klopt, zelfde principe als bij USDT/USD. De uitgever van BTC (John MacAfee) beweert dat hij voor elke BTC een BitCoin in kas heeft, maar niemand weet of dat waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Je moet ergens vanuit gaan toch :) en BTC is de hoofdmunt op dit moment

[ Voor 16% gewijzigd door Tripod62 op 27-01-2018 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:37:
de AEX: de AltEXchange

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 21:16
Zelfs op dagen dat ik mij heb voorgenomen de crypto's eens te negeren kijk ik bijna evenveel als op 'normale' dagen :') het neigt bijna naar dwangneurose. Of als een junk die niet zonder z'n spuit kan. Meer mensen die dit bekend voorkomt? En dan ben ik pas 2 weken geleden begonnen en heb nog geen net profit op m'n portefeuille meegemaakt, maar leuk blijft het des te min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
outlandos schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:53:
Zelfs op dagen dat ik mij heb voorgenomen de crypto's eens te negeren kijk ik bijna evenveel als op 'normale' dagen :') het neigt bijna naar dwangneurose. Of als een junk die niet zonder z'n spuit kan. Meer mensen die dit bekend voorkomt? En dan ben ik pas 2 weken geleden begonnen en heb nog geen net profit op m'n portefeuille meegemaakt, maar leuk blijft het des te min.
Het gaat 24/7 door. Dat is het "probleem"
Al doet het de laatste tijd niet veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:28:
[...]

Zodra ik dit bericht van je voorbij zie komen, weet ik dat het tijd is om te verkopen :+

Dank _/-\o_
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:

Ben ook pas een kleine maand bezig maar zit ook als ik niks anders te doen heb veel te veel naar m'n telefoon te loeren. En dan gaat het ook nog maar over een euro of 500, als ik al die tijd in een bijbaantje zou steken zou ik meer verdienen denk ik. Aan de andere kant zie ik het ook als hobby, haal er ook een vorm van plezier uit dus voorlopig vind ik het wel best. Merk gelukkig ook dat ik naar verloop van tijd toch echt minder vaak m'n telefoon te voorschijn haal, zeker de afgelopen tijd waar m'n portfolio niet echt omhoog of omlaag gaat.

Mocht het echt uit de hand lopen schrijf ik me wel in bij de #CoinaholicsAnonymous :(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2018 13:06 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
bekend probleem, ik communiceer alleen nog met mijn gezinsleden als ik mijn cointrackr heb bekeken, uiteraard alleen als die in de groene cijfers staan. Weet ook niet meer wat mijn kinderen doen op school, lichamelijk contact met mijn vrouw heb ik nog wel in bed als zij tegen mijn rug aanligt terwijl ik verwoed de slowchat , slack ,reddit , cointrackr , binance en reddit sites ververs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

RideWithUz schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:22:
[...]

bekend probleem, ik communiceer alleen nog met mijn gezinsleden als ik mijn cointrackr heb bekeken, uiteraard alleen als die in de groene cijfers staan. Weet ook niet meer wat mijn kinderen doen op school, lichamelijk contact met mijn vrouw heb ik nog wel in bed als zij tegen mijn rug aanligt terwijl ik verwoed de slowchat , slack ,reddit , cointrackr , binance en reddit sites ververs
Jaja, maar als het dan groen gaat dan is het van rampetamp :P
Misschien moet je die Philips Hue verlichting nog eens aanschaffen welke scripted op rood en groen gaan. Dan alleen nog even labelen wie BTC, ETH, XMR, VEN en NEO zijn.
(de andere coins doen er toch niet toe >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 21:16
sh4d0wman schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:26:
[...]

Misschien moet je die Philips Hue verlichting nog eens aanschaffen welke scripted op rood en groen gaan. Dan alleen nog even labelen wie BTC, ETH, XMR, VEN en NEO zijn.
Dat bestaat toch serieus niet, he? Mijn hele huis is een en al Philips Hue.. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RideWithUz
[...]

een profitwip, altijd lekker, goed idee van die hue lamp,ik heb ook nog trx en xrp erbij, daar volstaat tegenwoordig een simpel rood peertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Ik zie geen sell wall meer bij VEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn alle random airdrops die ik op het moment langs zie komen een beetje de moeite waard? Wat is de ervaring hier, al iemand ooit een airdrop meegedaan die uiteindelijk een leuke hoeveelheid geld waard bleek te worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
outlandos schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:28:
[...]

Dat bestaat toch serieus niet, he? Mijn hele huis is een en al Philips Hue.. _O-
Daar is gister nog over gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:53
Na alle commotie gisteren over de aflopende Futures en de Japanse Exchange Coincheck zou je denken dat er weer wat beweging in de BTC komt. Niet dus.
Als ik naar de 7 dagen grafiek kijk is het behoorlijk vlak.
Procentje naar beneden of naar boven. Erg saai.
Wanneer gaat er weer wat gebeuren, of beter gezegd wat moet er gebeuren?
De Total market capitalization is aardig stabiel dus ook daar geen bijzonder zaken te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

bas68 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:39:
[...]

Ik ook. Ruim 2 dollar waard :)

Geen idee waarom overigens.
Mijn 2.8 maar 70cent dus. Ik gok van die RPX giveaway wedstrijd van kucoin, iets anders kan ik niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 18:39
HoppyF schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:43:
Na alle commotie gisteren over de aflopende Futures en de Japanse Exchange Coincheck zou je denken dat er weer wat beweging in de BTC komt. Niet dus.
Als ik naar de 7 dagen grafiek kijk is het behoorlijk vlak.
Procentje naar beneden of naar boven. Erg saai.
Wanneer gaat er weer wat gebeuren, of beter gezegd wat [b]moet[b] er gebeuren?
De Total market capitalization is aardig stabiel dus ook daar geen bijzonder zaken te zien.
Misschien is een stabiele BTC juist wat we nu even nodig hebben. Vergeet niet dat er de afgelopen 2-3 maanden gigantisch veel gebeurt is met de BTC. Zet de grafiek maar eens op all time. Dan zie je dat de eerste paar jaren er een constante stijging in zat die langzaam maar zeker rustig doorging. Dat is iets wat de BTC imho nu nodig heeft in plaats van die gigantische stijgingen en dalingen waardoor het voor de buitenwereld alleen maar meer op een bubbel lijkt.

Edit: zie nu dat mijn statement van een constante stijging niet helemaal klopt maar ik blijf bij mijn standpunt. :9

[ Voor 5% gewijzigd door AtlAntA op 27-01-2018 13:48 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Gaaaaaaaaap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
AtlAntA schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:46:
[...]

Misschien is een stabiele BTC juist wat we nu even nodig hebben. Vergeet niet dat er de afgelopen 2-3 maanden gigantisch veel gebeurt is met de BTC. Zet de grafiek maar eens op all time. Dan zie je dat de eerste paar jaren er een constante stijging in zat die langzaam maar zeker rustig doorging. Dat is iets wat de BTC imho nu nodig heeft in plaats van die gigantische stijgingen en dalingen waardoor het voor de buitenwereld alleen maar meer op een bubbel lijkt.

Edit: zie nu dat mijn statement van een constante stijging niet helemaal klopt maar ik blijf bij mijn standpunt. :9
Grote pieken dalen is ook niet goed maar iets meer positieve pit mag er wel komen.
We zitten nu een dag of 5 op een beetje van het zelfde naar mijn mening.
Buiten de BTC zijn er wel uitschieters positief en negatief met correcties.
Misschien moet ik over een week eens terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

[...]

Winst is winst..

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Laatst online: 25-07 13:38
HoppyF schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:55:
[...]

Grote pieken dalen is ook niet goed maar iets meer positieve pit mag er wel komen.
Moet zeggen dat de maand december een stuk “spectaculairder” was dan afgelopen week. Begint zelfs een beetje saai te worden zo als HODLer. Waar ik voorheen meerdere keren mijn Delta app opende per dag, is dat nu eigenlijk alleen nog maar als ik wakker wordt, en als ik naar bed ga. Kreeg in december regelmatig notificaties van een flinke stijging en/of daling maar de laatste dagen is ook dat vrij rustig.

Aan de andere kant ook wel prima, geeft me meer rust en tot dusver blijft mijn portfolio aardig stabiel. Al zou het wel prettig zijn als we nu gestaag weer beetje bij beetje omhoog gaan want ik mis nog aardig wat $$$ t.o.v. Eind december... Maar dat zal bij de andere HODLers onder ons niet anders zijn gok ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 18:39
HoppyF schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:55:
[...]

Als daytrader is 5 dagen natuurlijk een eeuwigheid. Als HODLER/spaarder is 5 dagen rust een heerlijkheid :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe dat werkt bij binance als je een limit order hebt geplaatst en later wilt cancelen, wat ze daar voor in rekening brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
AtlAntA schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 14:10:
[...]

Als daytrader is 5 dagen natuurlijk een eeuwigheid. Als HODLER/spaarder is 5 dagen rust een heerlijkheid :p
Dat is ook wel zo.
Ik zie mijzelf als hodler maar ben toch nieuwsgierig naar de ontwikkelingen. Als er dan 5 dagen weinig gebeurd is geeft dat niet echt maar een gestage groei zou prettiger aanvoelen al is het maar een procentje of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:18
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 14:20:
Weet iemand hoe dat werkt bij binance als je een limit order hebt geplaatst en later wilt cancelen, wat ze daar voor in rekening brengen?
Volgens mij wordt er pas fee berekend als er daadwerkelijk een trade wordt uigevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 14:20:
niets :)

Fee wordt pas bij een order in rekening gebracht

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow_Agent schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 14:23:
[...]

niets :)

Fee wordt pas bij een order in rekening gebracht
Ah ok, goed om te weten. Mijn limit order voor LTC op 145 dollar zal nog wel niet direct gehaald worden alhoewel het ook zomaar zou kunnen als BTC nog een keer onder de 9000 raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi guys, waar moet ik zijn met vragen over het bouwen van een eigen rig? Ik wil een stuk of 6 videokaarten kopen met alle parts er bij maar ik zoek een goede plek om de juiste keuze te kunnen maken voor onderdelen. Ik denk dat deze slowchat daar niet voor bedoeld is maar ik kan ook niet echt een mining rig building thread vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 14:46:
Hi guys, waar moet ik zijn met vragen over het bouwen van een eigen rig? Ik wil een stuk of 6 videokaarten kopen met alle parts er bij maar ik zoek een goede plek om de juiste keuze te kunnen maken voor onderdelen. Ik denk dat deze slowchat daar niet voor bedoeld is maar ik kan ook niet echt een mining rig building thread vinden?
Beter kijken ;)
Geen nood voor excuses *O*

[ Voor 13% gewijzigd door c0ne op 27-01-2018 14:50 ]

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Hier ook even een vraagje, ik heb een tijd geleden wat Metal (MTL) gekocht op Bittrex. Nu is deze een week of 2 geleden gedelist maar ik zit nog met 2,5 MTL (wat geen schokkend bedrag waard is, maar toch een euro of 13 nu).

Nu wil ik dit gaan verkopen (wat uiteraard niet lukt op Bittrex) of naar Binance sturen, echter werkt dit ook niet omdat het niks meer "waard" is op Bittrex.

Iemand enig idee wat ik hier nog mee kan? Of is het verloren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
k1978 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 08:43:
[...]

Ik heb er helaas maar 11 maar wel voor onder de 20 dollar. Maar was inderdaad goede tip. Deze is veel minder gevoelig voor een dip dan Ven.
Puur door de vele holders, sterke handen. Volgens mij was 40% van de coins locked up in GuardianMasternodes. Ik heb er 5 dus ben benieuwd naar de inkomsten. Minimaal 18% aangezien dash's masternodes 18% gaven in het eerste jaar en er vanuit de AMA gezegd werd dat het hoger dan dash zal zijn. WTC zit nog onder de 1b marketcap dus groei zat wat mij betreft.

Het verschil is wel dat GuardianMasternodes een extra aparte pool hebben en er geen nieuwe meer bij kunnen komen, wel kunnen ze verkocht worden op exchanges als mensen het geld echt nodig hebben.
Elk jaar zal de GMN dus alleen maar meer en meer opleveren aangezien er steeds minder zijn. 2095 stuks in het begin en er zijn er al een paar weg doordat ze zwakke handjes hadden.

[ Voor 3% gewijzigd door BabyRattle op 27-01-2018 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arsene
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-08 23:00
Hoe betrouwbaar is Huobi? Iemand slechte ervaringen ermee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Arsene schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:11:
Hoe betrouwbaar is Huobi? Iemand slechte ervaringen ermee gehad?
Er zijn er hier een paar die o.a. ITC daar kopen, geen slechte ervaringen voorbij zien komen.
ik zou er geen meerdere bitcoins op laten staan, maar dat geld voor alle exchanges uit Azië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airdrop IOST tokens, 6$ per persoon.

- referral, en nog expres verborgen ook :/ -

[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 27-01-2018 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen als anderen via jou ref ook op twitter volgen though :( (ik heb geen vrienden)

Wat behoedt je trouwens om zelf een boel fake twitter accounts te maken en een zo een berg extra coins te scoren?
- referral, en nog expres verborgen ook :/
- Ohhhh sneaky sneaky!

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2018 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Laatst online: 07-08 15:35
Lees al geruime tijd de fora, met veel plezier!
Ben half december ingestapt; en afgelopen week bijgelegd. Ben daarom nog één van de gelukkigen waarbij de portfolio niet in de min staat, tot nu toe t.o.v. inleg een mooie 12 % winst (krijg ik niet op de bank)
Natuurlijk zag het er 3 weken geleden gunstiger uit met 300 % winst; maar zit er in voor the long term

In het kader van portfolio sharing, hierbij de mijne:

https://www.cointrackr.com/s/lkQFh0xZhWXaS

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt VEN en NEO als core holdings neem ik aan? Ik zit zelf wat dat betreft in VEN en ETH maar ik zie zelf ook best wel veel toekomst in de chinese markt, zit er ook aan te denken mn eth wat om te zetten in meer VEN en misschien wat NEO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Laatst online: 07-08 15:35
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 16:09:
Je hebt VEN en NEO als core holdings neem ik aan? Ik zit zelf wat dat betreft in VEN en ETH maar ik zie zelf ook best wel veel toekomst in de chinese markt, zit er ook aan te denken mn eth wat om te zetten in meer VEN en misschien wat NEO.
Klopt inderdaad, alhoewel ik nog ergens wat ETH heb staan voor de BEEcoin ICO. Doel is wel om wat extra ETH te vergaren, zodat ik niet alleen op de chinese markt vaar. Ben alleen van mening dat hier nog veel te halen is. Voor mijn gevoel, deels door taalbarriere (promoties etc.), nog redelijk under the radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-09 22:12
Iemand bekend met de crypto Viberate (VIB)?
Zit momenteel in een serieuze pump...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Ik zit naar buiten te kijken hoe het gras groeit, en echt...zit meer beweging in dan op de cryptobeurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
Woensdag = gehakt dag. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Of Chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
Als ze geen vrije dag hebben.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
gabn88 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 16:55:
[...]

Als ze geen vrije dag hebben.. ;)
In China hebben ze maar 1 vrije dag per jaar toch? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
pirodr01 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 16:56:
[...]

In China hebben ze maar 1 vrije dag per jaar toch? :P
Volgens mij vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
Ezekielll schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 16:05:
Lees al geruime tijd de fora, met veel plezier!
Ben half december ingestapt; en afgelopen week bijgelegd. Ben daarom nog één van de gelukkigen waarbij de portfolio niet in de min staat, tot nu toe t.o.v. inleg een mooie 12 % winst (krijg ik niet op de bank)
Natuurlijk zag het er 3 weken geleden gunstiger uit met 300 % winst; maar zit er in voor the long term

In het kader van portfolio sharing, hierbij de mijne:

https://www.cointrackr.com/s/lkQFh0xZhWXaS

Wat vinden jullie?
Zit er een paar weken eerder in dan jij , ongeveer zelfde pf. Alleen ingestapt met xrp(0,17 ct) ook vol in ven nu (en icx ) ook gekelderd met mijn winst sinds een paar weken van 300 tot rond de 80% nu

Hopen op een mooie februarimaand voor iedereen

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Ton Hasselt schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 16:51:
Ik zit naar buiten te kijken hoe het gras groeit, en echt...zit meer beweging in dan op de cryptobeurs.
En er komt plotseling beweging. Je zou dit vaker moeten posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ton Hasselt schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 16:51:
vr: Wat is de stilte voor de storm?

antw: Voordat een onweer losbarst is het even heel rustig, de wind is weg en de vogels zijn stil.

vr: Hoe komt dat?

antw: Alle wind wordt als het ware weggetrokken door de cel van de onweerswolk. Deze ‘verzamelt’ de wind in de omgeving. Dit valt vooral erg op rond orkaangebieden.

bron: https://www.startpagina.n.../vraag/21125/stilte-storm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Adnanos schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:01:
[...]

Gaat het gras groeien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
[...]

Om 16:45 opeens een piek in het volume van BTC.
Er is dus iets aan de hand wellicht.
11,5K Dollar is aangetikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er begint iets te borrelen inderdaad.... dat alles dankzij onze vriend Ton ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

HoppyF schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:03:
[...]

Heb de contactpagina al open staan ... bring it on. oOo
https://www.lamborghini-leusden.nl/over-ons/contact-route

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-09 22:12
HoppyF schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:03:
[...]

ETH staat nu ook dicht bij de 1100usd grens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:03:
[...]

Er begint iets te borrelen inderdaad.... dat alles dankzij onze vriend Ton ;)
Die kunstmest was zo'n slecht idee nog niet. 😄😄😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Jammer dat de alts ongeveer even vlot dalen als BTC piekt, maar goed...moeten ergens beginnen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
pirodr01 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:06:
Jammer dat de alts ongeveer even vlot dalen als BTC piekt, maar goed...moeten ergens beginnen :D
Have faith.
Pagina: 1 ... 34 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)