Wat ik niet kan achterhalen is of je vast zit aan die 3 coins of dat je bijvoorbeeld de ZCash hash power ook kan gebruiken voor het minen van andere coins. Als dat mogelijk is, zou je bijvoorbeeld met ZCash hashpower (EquiHash) Bitcoin Z kunnen minen als voorbeeld...
Even een kort rekensommetje/voorbeeld: Dat levert je dan een flinke berg coins op (8600 stuks), en dan maar hopen dat ze ooit een duppie waard worden

. Dan kom je met de huidige koers al op $90 aan waarde uit. Nog steeds lever je in maar het is al beduidend meer. Denk alleen ALS het al mogelijk is dat er geen coin te vinden is die je in die 24 uur break even zet, tenzij die munt 2x gaat net nadat je die hashpower gekocht hebt en je de muntjes binnen hebt.
Met een paar VPS servertjes, een thuisservertje en een oude machine met een oude Radeon Videokaart zit ik nu op 30 muntjes per dag Bitcoin Z, 8 wallets HTMLcoin die staan te minen en gemiddeld 5000 stuks per week opleveren met een beetje "luck" en 200 Bytecoins per week.
Lijkt vrij weinig maar sinds juni vorig jaar begonnen met Bytecoin, toen nog 1000/1200 per week (helaas loopt het rap terug) een flinke stack en stijging meegepakt (44k muntjes). HTMLCoin in een paar weken tijd 25.000 en dan nu BitCoin Z er bij. Voor de lange termijn, hardware was al afgeschreven (lag op zolder te niksen), VPS servers zijn ook allang betaald en stonden anders ook maar in slaapmodus, en die thuisserver host al mijn wallets, en die HTMLCoin wallets kunnen dan net zo goed minen, die bak staat toch al aan.
Met minimale investering nu ruim $400 aan muntjes bij elkaar. Was vorige maand op het hoogtepunt $1000 en daar $350 van gecashed. en de overige $650 is door de dip gezakt naar $400. Maar ach, dat stijgt wellicht nog wel een keer. "gratis" geld, met spullen waar ik toch anders niets meer mee zou doen. En de stroomkosten dan? Ach, een tijd geleden al mijn verlichting in huis vervangen door LED, dus dat strepen we dan tegen elkaar weg