Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Precies wat ik bedoel. De verwachting is er geleidelijk al in verwerkt, verklaart de nervositeit van de afgelopen dagen.HoppyF schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:53:
[...]
Iets wat je aan ziet komen is niet meer onverwacht.
Er wordt dus op geanticipeerd wat al verwerkt is in de koersen.
Dit zie je zo vaak.
Ipv een stijging wat je verwacht krijg je juist een daling.
Zo ben je jezelf voor de gek aan het houden. Niet doen dus.
Die futures die aflopen hebben maar een kleine invloed op het enorme kapitaal wat in BTC zit.
Dat gaat dus nergens over en is eerder een rimpel in de vijver.
CMC had nagelaten de coin cap te updaten. VeChain had het wel goed aangeleverd.pirodr01 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:59:
[...]
haha opeens top 15. Wat is hier precies de reden voor geweest?
Hier staat wat info: https://www.reddit.com/r/...ulating_supply_statement/pirodr01 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:59:
[...]
haha opeens top 15. Wat is hier precies de reden voor geweest?
Die coins zijn dus eigenlijk gewoon in omloop en de meesten hebben dus ingekocht gebaseerd op een te lage circulating supply en marketcap.
JaJustSys schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:08:
Kopen jullie BTC of bnb op binance
Soms appels op de markt.JustSys schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:08:
Verwijderd
Wat betekend BTC?JustSys schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:08:
Sommige exchanges gebruiken de afkorting XBT, sommige BTC.

Gaat zeker terug omhoog gaan. Wacht al eens tot Azië wakker wordt...GaMbiNo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:31:
Man man, ik ben ook altijd de loser die instapt terwijl een coin op het punt staat weer te dippen. (ICX)
Haast je TRX schiet nu de hoogte in!!!GaMbiNo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:31:
Man man, ik ben ook altijd de loser die instapt terwijl een coin op het punt staat weer te dippen. (ICX)
Komt wel goed. Ik heb hogere verwachtingen van de aankondigingen op de 31ste.GaMbiNo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:31:
Verwijderd
Als je op dit moment icx of ven koopt kan er eigenlijk niets fout gaan. Die hebben nog lang niet hun potentie bereikt... Grote procentuele gains misschien niet, maar je geld terug gegarandeerd eigenlijk...GaMbiNo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:31:
Is niet dat ik ze verkoop ofzo, een gezonde correctie maar mn gevoel wil het liefst plussen zien. En spijt dat ik niet eerder verkocht had, had ik er nu weer 50 meer gehadpirodr01 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:04:
[...]
Ik denk dat VEN niet heel veel meer doet dan een nieuwe basis leggen voor een nieuwe bull-run...zet m maar s op 6 of 12 uur. Als het nieuws van vandaag door begin te sijpelen en de Amerikanen gaat zich er straks weer mee bemoeien zie ik VEN wel weer stijgen.
Ik hou ze wel een tijdje. Ik ga hem sowieso niet met verlies verkopen.Anton.net schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:32:
[...]
Gaat zeker terug omhoog gaan. Wacht al eens tot Azië wakker wordt...
Ik blijf voorlopig wel even bij de VEN en ICX denk ik.
WatVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:34:
[...]
Als je op dit moment icx of ven koopt kan er eigenlijk niets fout gaan. Die hebben nog lang niet hun potentie bereikt... Grote procentuele gains misschien niet, maar je geld terug gegarandeerd eigenlijk...

Oei, dan kan ik er evengoed mee stoppen dan?Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:34:
[...]
Als je op dit moment icx of ven koopt kan er eigenlijk niets fout gaan. Die hebben nog lang niet hun potentie bereikt... Grote procentuele gains misschien niet, maar je geld terug gegarandeerd eigenlijk...
Verwijderd
Die doen de laatste tijd toch precies het tegenovergestelde? Je wordt wakker met alles in het rood.Anton.net schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:32:
[...]
Gaat zeker terug omhoog gaan. Wacht al eens tot Azië wakker wordt...
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Referals zijn niet toegestaan.
Kost je letterlijk 2 minuten voor 800 SEN (Twitter openen/volgen & telegram joinen).
[ Voor 31% gewijzigd door defiant op 24-01-2018 23:14 ]
Je kan natuurlijk alle Twitter accounts van de desbetreffende coin volgen en notifications aanleggen, maar dan vrees ik dat de smartphone niet stopt met trillen... Wil ook niet om de minuut mijn smartphone checken als die trilt ;-)
Ik vrees een beetje dat wat ik vraag niet bestaat, maar je weet maar nooit... Zo kan je toch "makkelijk" mee surfen op wat golven van goed nieuws.
2 dagen moeten wachten tot ik m'n geld had op Kraken.Ypuh schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:45:
VEN neemt echt een flinke dive tot <70k eth. Kraken, schiet nou eens op!
Het is de vraag of TRX dood is, of in een schoolvoorbeeld accumulatie fase zit...Mozes123 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:32:
[...] Haast je TRX schiet nu de hoogte in!!!
Gebruik zelf onderstaande reddit, bij de populaire posts staan vaak wel de interessantste nieuwtjes van de afgelopen dag;argon007 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:53:
Heeft er iemand weet van één of andere Twitter/Telegram account waar men "groot" nieuws "onmiddellijk" deelt met hun volgers? Ik denk maar daarnet aan de lauch van Mainnet bij ICX, of in het verleden Wraith van XVG?
Je kan natuurlijk alle Twitter accounts van de desbetreffende coin volgen en notifications aanleggen, maar dan vrees ik dat de smartphone niet stopt met trillen... Wil ook niet om de minuut mijn smartphone checken als die trilt ;-)
Ik vrees een beetje dat wat ik vraag niet bestaat, maar je weet maar nooit... Zo kan je toch "makkelijk" mee surfen op wat golven van goed nieuws.
https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/
Gebruik tevens de discord van https://www.twitch.tv/cryptoworldnews
Erg veel interessante dingen komen langs in de lobby / altcoins / ico kanalen.
Moet je hiervoor al een account hebben? Ik heb me ingeschreven met mijn email adres maar de link die ik per mail krijg blijft hangen op " Confirming your info , please wait… "GJmetal schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:51:
Eerste airdrop (Consensus) via MSP:
*knip*
Kost je letterlijk 2 minuten voor 800 SEN (Twitter openen/volgen & telegram joinen).
[ Voor 4% gewijzigd door defiant op 24-01-2018 23:15 ]
Hey, ik zag net een paar lange groene candles :-)Bartholomaus schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:58:
[...]
Het is de vraag of TRX dood is, of in een schoolvoorbeeld accumulatie fase zit...
Ga eens wieberen met je referral. Hier een link zonder:GJmetal schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:51:
Eerste airdrop (Consensus) via MSP:
https://genesis.msp.cx/sen/
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Via deze link lukt het wel, thanksmiicker schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:11:
[...]
Ga eens wieberen met je referral. Hier een link zonder:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
OkBmfd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:49:
Na +3 uur heeft Bitonic m'n transactie nog altijd niet goedgekeurd, toch wel jammer.
daling btc is ingezet. Sell now or silence forever
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Ik heb ook een leuke computer..
heb je een 1 cent overboeking gedaan voor verificatie?Bmfd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:49:
Na +3 uur heeft Bitonic m'n transactie nog altijd niet goedgekeurd, toch wel jammer.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Valt mee toch, zit nog boven de 11k in $.Cis schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:54:
[...]
Ok
daling btc is ingezet. Sell now or silence forever![]()
Duurde bij mij de eerste keer 8 uur, dus je hebt nog evenBmfd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:49:
Ik ben echt benieuwd of er nu echt nog een dip komt voor het aflopen van die futures. Weten we eigenlijk hoe laat dat vrijdag is?
Edit: gevonden!
17:00 uur Nederlandse tijd: http://www.cmegroup.com/t...tract_specifications.html
[ Voor 15% gewijzigd door powercoaster op 25-01-2018 00:06 ]
Morgen is het met 8-11 graden minder zacht dan vandaag. Wel is het daarmee nog steeds veel zachter dan normaal. Het is wisselend bewolkt met een enkele bui. Vrijdag en zaterdag verlopen overwegend droog.CM-Centurion schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:55:
[...]
Valt mee toch, zit nog boven de 11k in $.Ben benieuwd wat morgen en vrijdag gaat brengen
Ik heb ook een leuke computer..
Tranzy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:57:
[...]
Morgen is het met 8-11 graden minder zacht dan vandaag. Wel is het daarmee nog steeds veel zachter dan normaal. Het is wisselend bewolkt met een enkele bui. Vrijdag en zaterdag verlopen overwegend droog.
Jep, maar Bitonic wees me hierop:Biersteker schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:54:
[...]
heb je een 1 cent overboeking gedaan voor verificatie?
Daarnaast gaven ze aan dat de eerste transactie 8 uur kan duren, dus ik heb nog 5 uur te gaan. Ik snap het van uit hun kant wel, maar de enige reden dat ik überhaupt wat bij Bitonic kocht was omdat ik even snel de dip bij ICX wilde kopen, maar in de tussentijd is de koers daarvan al omhoog geschoten vanwege hun announcement.Voor grotere bitcointransacties geldt een cooling-downperiode. Dit betekent dat we de bitcoins even vasthouden en na een bepaalde tijd versturen. De duur van de vertraging is afhankelijk van de grootte van de transactie. Dit geeft de bank of betaalprovider de gelegenheid om eventuele fraude te detecteren en bij ons te melden.
Droog weer ben ik wel aan toe. Vandaag te vaak natgeregend.Tranzy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:57:
[...]
Morgen is het met 8-11 graden minder zacht dan vandaag. Wel is het daarmee nog steeds veel zachter dan normaal. Het is wisselend bewolkt met een enkele bui. Vrijdag en zaterdag verlopen overwegend droog.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
IOST 225% stijging laatste 24 uur.
Standaard PND bij nieuwe coin? 225% is magertjes.wehave schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 00:32:
Nieuwste coin op Binance stijgt als een gek!
IOST 225% stijging laatste 24 uur.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Verwijderd
Ja daar twijfel ik ook over. Wat is wijsheid. En komt überhaupt de dip wel?Sbakker1982 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 06:33:
Ik hoor iedereen over de dip die komt door de futures op vrijdag; waar zetten jullie je coins naar om op dat soort momenten? Usdt?
niet zo gek dat ie iets daalde, markt pakt het goed op zo te zien, maar een kleine daling, had ik niet verwacht.
[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 25-01-2018 07:08 ]
Zitten er hier nog meer mensen steeds in dit project?
Nee CMC had niet de juiste aantallen.Slux schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 07:08:
Ik zie dat VEN ineens coins op de markt heeft gegooid ? staat nu op 455 miloen, was van de week nog 250.
niet zo gek dat ie iets daalde, markt pakt het goed op zo te zien, maar een kleine daling, had ik niet verwacht.
downsize in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2"
[ Voor 11% gewijzigd door Oogje op 25-01-2018 07:27 ]
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Jazeker. Ruim 3k aan coins. En ik laat ze lekker staan voor een aantal jaar. 😊👍Mellamel schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 07:14:
Het lijkt erop dat de Po.et app/world press plugin op op Github staat.
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik heb er ook bijna 3k van. Mooie HODL munt want die hebben grootse plannen komende 2 jaar.Bartvandelaar schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 07:34:
[...]
Jazeker. Ruim 3k aan coins. En ik laat ze lekker staan voor een aantal jaar. 😊👍
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Check, heb er 700. Helaas op ongeveer ath ingekocht dus die moeten nu nog ongeveer 100% stijgen wil ik er nog winst uit gaan pakkenMellamel schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 07:14:
Ah dat verklaard dat er amper een daling wasOogje schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 07:24:
[...]
Nee CMC had niet de juiste aantallen.
Ik zie VEN in vergelijk met afgelopen tijd toch redelijk een vrije val maken?Slux schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 07:46:
[...]
Ah dat verklaard dat er amper een daling was
Stellar event is de roadmap 2018 presentatie. Staat gepland eind januari. Zelf nog niks concreets gezien daarover.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Ik denk dat je niet goed kijkt, VEN zit in een opwaartse trend.kazz1980 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:15:
[...]
Ik zie VEN in vergelijk met afgelopen tijd toch redelijk een vrije val maken?
Je kan niet verwachten dat het elke dag groen is, er zijn altijd winstnemers en dat zijn voor andere weer de instapmomentjes.
Ik haal eruit dat ze samen werken met VISEO en niet direct met Renault. ja ja ik weet het mierenneukerijStephen.L schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:25:
[...]
In het artikel van Renault wordt BitSe aangehaald. Dit is VeChain
[ Voor 27% gewijzigd door Slux op 25-01-2018 08:25 ]
Inderdaad...haal je grafiek eens van de 5 min instelling af en zet m eens op 2, 6 of 12 uur...Slux schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:20:
[...]
Ik denk dat je niet goed kijkt, VEN zit in een opwaartse trend.
Je kan niet verwachten dat het elke dag groen is, er zijn altijd winstnemers en dat zijn voor andere weer de instapmomentjes
-12% tov BTC in de afgelopen 24 uur...? Mis ik iets?pirodr01 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:21:
[...]
Inderdaad...haal je grafiek eens van de 5 min instelling af en zet m eens op 2, 6 of 12 uur...
Nb. Maak me er niet druk om hoor. Mooie coin die ik zeker weten hodl. Ik zei ook, relatieve dip ten opzichte van laatste tijd hè. Niet dat het aan het sterven is 😉
[ Voor 12% gewijzigd door kazz1980 op 25-01-2018 08:31 ]
jazeker, 70% van mijn portefeuilleMellamel schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 07:14:
ok, hodl dus. waarom maak je je dan druk om een daling in 24 uur? kijk eens naar de maandgrafiek, of langer..kazz1980 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:28:
[...]
-12% tov BTC in de afgelopen 24 uur...? Mis ik iets?
Nb. Maak me er niet druk om hoor. Mooie coin die ik zeker weten hodl.
Zoals ik al zei, maak me niet druk. Reageerde op iemand die het een minimale daling vond. Voor VEN vind ik dit relatief best een stevige daling. Meer niet. En als reactie werd gezegd, kijk verder, want opwaartse trend. Die zie ik dus écht niet ... in de afgelopen dag wel te verstaan. Want daar ging het overBBBrt schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:31:
[...]
ok, hodl dus. waarom maak je je dan druk om een daling in 24 uur? kijk eens naar de maandgrafiek, of langer..

[ Voor 23% gewijzigd door kazz1980 op 25-01-2018 08:44 ]

I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik doe hem ook niet weg...Ook al begrijp ik de daling niet echt goed. Begrijp best dat een munt niet kan blijven stijgen maar sinds de mooie presentatie en aankondigen van gisteren is ie enkel gezakt, terwijl ik net dacht dat hij er een mooie boost door ging krijgen.miicker schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:35:
VEN is inderdaad flink gezakt, twee dagen geleden nog 80K sat, we zitten nu op 65K. Maar goed, ik hou hem vast
De vooraankondiging heeft de boost al gegeven..Rebbelx schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:39:
[...]
Ik doe hem ook niet weg...Ook al begrijp ik de daling niet echt goed. Begrijp best dat een munt niet kan blijven stijgen maar sinds de mooie presentatie en aankondigen van gisteren is ie enkel gezakt, terwijl ik net dacht dat hij er een mooie boost door ging krijgen.
Jep. Dat had ik dus ook verwacht. Begrijp het dus ook niet zo. Precies vanaf de presentatie is hij omlaag gegaan terwijl er over de presentatie hoofdzakelijk positief gesproken wordt....Rebbelx schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:39:
[...]
Ik doe hem ook niet weg...Ook al begrijp ik de daling niet echt goed. Begrijp best dat een munt niet kan blijven stijgen maar sinds de mooie presentatie en aankondigen van gisteren is ie enkel gezakt, terwijl ik net dacht dat hij er een mooie boost door ging krijgen.
Dat is best rot, want dat betekent dat eventuele geanticipeerde groei er nog meer uit is. Dacht dat hij gemakkelijk nog x2 kon gaan als je het bv vergelijkt met tron. (op korte termijn dan, lange termijn natuurlijk nog veel meer stijging).Oogje schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 07:24:
[...]
Nee CMC had niet de juiste aantallen.
Nu is dat nog maar de vraag of dat zo gemakkelijk gaat.
Ik dacht dat Lisk afgelopen november een isolated incident was, omdat de relaunch daar verwacht werd, maar werd uitgesteld. Ook was die presentatie niet echt professioneel...Rebbelx schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:39:
[...]
Dit vond ik iets heel anders. Maar het resultaat is praktisch hetzelfde.
Dan zie ik ze stijgen.
Hoe kan het dan dat mijn totaalbedrag op Binance soms zelfs zakt?
Buy the Rumor and Sell the News komt toch echt meermaals voorbij elke dag op dit forum.kazz1980 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:41:
[...]
Jep. Dat had ik dus ook verwacht. Begrijp het dus ook niet zo. Precies vanaf de presentatie is hij omlaag gegaan terwijl er over de presentatie hoofdzakelijk positief gesproken wordt....
Verwijderd
Er zijn nu eenmaal veel daytraders en die willen even cashen. Komt wel weer goed. Die aangepaste marketcap is wel minder, maar als de groei van Crypto zich doorzet maakt dit geen fluit uit. aangezien ik VEN zie als het beste product in de hele markt zie ik hier helemaal geen problemen in.
Dat probeerde ik een paar dagen geleden aan sommige uit te leggen maar dat ging er niet echt in bij ze.DarkShadow schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:43:
[...]
Dat is best rot, want dat betekent dat eventuele geanticipeerde groei er nog meer uit is. Dacht dat hij gemakkelijk nog x2 kon gaan als je het bv vergelijkt met tron. (op korte termijn dan, lange termijn natuurlijk nog veel meer stijging).
Nu is dat nog maar de vraag of dat zo gemakkelijk gaat.
Er zit zeker nog groei in hoor, het is alleen net wat je zegt, niet ''morgen'' en een 50/100USD coin gaat het echt niet worden als alles uitgegeven is
Enkele uitzondering is als het nieuws onverwacht is en echt mege mega groot. Anders zie je het in de aanloop altijd stijgen, een dag ervoor begint de daling meestal al, soms nog klein pompje vlak voor een event.wehave schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:48:
[...]
Buy the Rumor and Sell the News komt toch echt meermaals voorbij elke dag op dit forum.
Vergeet ook niet dat zeer waarschijnlijk deze maand een nieuwe wallet uitkomt en dat Redd-ID voor Q1 gepland staat.nemesis2212 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:16:
[...]
dit soort dingen zie ik graag inderdaad en als ze ooit op binance komen wordt ik een stukje blijer
Er is ook een vernieuwd devteam. Ik heb er wel geloof in dat we binnenkort updates van Reddcoin horen!
Binance is idd leuk, maar schijnt een smak geld te kosten, tenzij je er als coin door een community vote ingestemd wordt. Itt andere coins zit er achter Reddcoin geen bedrijf oid
[ Voor 17% gewijzigd door bloody op 25-01-2018 08:54 ]
nope
Dat nieuwe devteam heeft anders nog echt helemaal niks van zich laten horen, en of redd-id dan het grote ding gaat worden...bloody schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:51:
[...]
Vergeet niet dat zeer waarschijnlijk deze maand een nieuwe wallet uitkomt en dat Redd-ID voor Q1 gepland staat.
Er is ook een vernieuwd devteam. Ik heb er wel geloof in dat we binnenkort updates van Reddcoin horen!
Komt ie weer met z'n 2 tientjes. Je hebt gewoon geen idee op welke schaal VEN zich bevindt.Slux schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:49:
[...]
Dat probeerde ik een paar dagen geleden aan sommige uit te leggen maar dat ging er niet echt in bij ze.
Er zit zeker nog groei in hoor, het is alleen net wat je zegt, niet ''morgen'' en een 50/100USD coin gaat het echt niet worden als alles uitgegeven is
Wat is de bet dat ie dit jaar nog naar 50USD gaat?
Je hebt echt een beetje moeite met lezen he.Trent900 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:55:
[...]
Komt ie weer met z'n 2 tientjes. Je hebt gewoon geen idee op welke schaal VEN zich bevindt.
Wat is de bet dat ie dit jaar nog naar 50USD gaat?
Denk je nou echt dat een VEN 50usd gaat halen met 800milloen coins op de markt ?
Als ETH 1000+ kan worden met een kleine 100 miljoen coins, kan ven 50 worden met 800 miljoen coins.Slux schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:02:
[...]
Je hebt echt een beetje moeite met lezen he.
Denk je nou echt dat een VEN 50usd gaat halen met 800milloen coins op de markt ?
Ja, die kans in aanwezig. De CMC zegt echt niks. De totale CMC gaat zeker x 5 nog dit jaar is mijn verwachting. Dan zal VEN op basis van groei en de CMC al x5 gaan, de potentie van het product niet meegenomen. Maar we zullen zien, het is koffiedik kijken.Slux schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:02:
[...]
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Kun je eens uitleggen wat VEN precies inhoudt?Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:49:
Ven een vrije val:p. Kijk eens naar de getallen van afgelopen week/maand.
Er zijn nu eenmaal veel daytraders en die willen even cashen. Komt wel weer goed. Die aangepaste marketcap is wel minder, maar als de groei van Crypto zich doorzet maakt dit geen fluit uit. aangezien ik VEN zie als het beste product in de hele markt zie ik hier helemaal geen problemen in.
Nee, ik heb geen moeite met lezen, jij hebt moeite met zaken in te schatten.Slux schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:02:
[...]
40 Miljard met stijgende total marketcap in 2018, waar shitcoins als TRX en ADA tegen de 30 en 20 miljard hebben zitten schuren?
Nogmaals, wat is de bet?
[ Voor 8% gewijzigd door Trent900 op 25-01-2018 09:08 ]
Heb je de waarde per coin gezien van een TRX en ADA ?Trent900 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:05:
[...]
40 Miljard met stijgende total marketcap in 2018, waar shitcoins als TRX en ADA tegen de 30 en 20 miljard hebben zitten schuren?
Nogmaals, wat is de bet?
Maar goed als alle 800millioen plus coins op de markt zijn en VEN tikt 50USD aan krijg je van mij 1 VEN
Persoonlijk denk ik dat dit wel mogelijk moet zijn. Het is al een paar dagen aan de gang dat je VEN onderuit haalt...Munt is sindsdien enkel maar gestegen. Doe zo verder zou ik zeggenSlux schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:02:
[...]
Er gaan ongeveer 250 miljoen tokens uit de circulation cupply vanwege de nodes. Maar dat wist je hopelijk wel. Er bijven dus zo'n 550 miljoen over.Slux schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:09:
[...]
Heb je de waarde per coin gezien van een TRX en ADA ?
Maar goed als alle 800millioen plus coins op de markt zijn en VEN tikt 50USD aan krijg je van mij 1 VEN
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Misschien dat ik t raar doe, maar ik doe altijd nog weer de slag terug naar euro's. Die sat is leuk, maar de waarde van BTC schommelt ook nog wel aardig en uiteindelijk gaat t mij om de euro's die ik eruit kan halen.miicker schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:35:
VEN is inderdaad flink gezakt, twee dagen geleden nog 80K sat, we zitten nu op 65K. Maar goed, ik hou hem vast
En dan valt de daling helemaal mee...of is nauwelijks aanwezig.
Man man, nu doe je je nog dommer voor. Wat heeft de waarde per coin van TRX en ADA hier mee te maken? Iedere koekwaus ziet dat TRX geen tientje gaat worden. Ik geef alleen om de cap.Slux schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:09:
[...]
Heb je de waarde per coin gezien van een TRX en ADA ?
Maar goed als alle 800millioen plus coins op de markt zijn en VEN tikt 50USD aan krijg je van met 1 VEN
1 VEN....ga verder spelen

[ Voor 11% gewijzigd door Trent900 op 25-01-2018 09:15 ]
Dit is wel een grappige site om te vergelijken in marketcaps. Als VEN 10% van de marketcap van BTC haalt ligt de prijs op 42$. Ik heb geen idee of dat onmogelijk isSlux schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:02:
[...]
http://matchcoins.info/?c2=vechain&c1=bitcoin
Verwijderd
Serieusth4k1ck3r schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:05:
[...]
Kun je eens uitleggen wat VEN precies inhoudt?
In het kort:
Ze tracken supply chain dmv blockchain (dit gebruiken ze als ik het goed heb om de authenticiteit van product te checken. wellicht weet iemand die technischer is dit wat beter). Er kan dus precies gecontroleerd worden waar een product vandaan komt en op welke datum het geproduceerd is.. Je kunt bedenken hoe belangrijk dit is. Zeker voor een duurzame productielijn kan dit zeer belangrijk worden. Ze hebben hierbij ook al een product die werkt en dus grote samenwerkingen
Ze gaan echter vanaf komende maand ook een platform worden zoals NEO/ETH (voor ICO's) en je krijgt een soort van rente om je tokens in de wallet te houden (zoals NEO). Ze hebben dan dus een totaal product..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2018 09:18 ]
Die haal jij erbijTrent900 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:12:
[...]
Man man, nu doe je je nog dommer voor. Wat heeft de waarde per coin van TRX en ADA hier mee te maken? Ik geef alleen om de cap.
1 VEN....ga verder spelen

1 VEN is volgens jou meer dan 50 USD tegen die tijd, wat is er mis met 50USD ?
[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 25-01-2018 09:19 ]
Whut, dit is toch wabi?Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:17:
[...]
Serieus
In het kort:
Ze tracken supply chain dmv blockchain (dit gebruiken ze als ik het goed heb om de authenticiteit van product te checken. wellicht weet iemand die technischer is dit wat beter). Er kan dus precies gecontroleerd worden waar een product vandaan komt en op welke datum het geproduceerd is.. Je kunt bedenken hoe belangrijk dit is. Zeker voor een duurzame productielijn kan dit zeer belangrijk worden. Ze hebben hierbij ook al een product die werkt en dus grote samenwerkingen
Ze gaan echter vanaf komende maand ook een platform worden zoals NEO/ETH (voor ICO's) en je krijgt een soort van rente om je tokens in de wallet te houden (zoals NEO). Ze hebben dan dus een totaal product..
Sorry hoor maar ik denk dat je iets beter moet lezen, ik haal VEN helemaal niet onderuit.Rebbelx schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:11:
[...]
Persoonlijk denk ik dat dit wel mogelijk moet zijn. Het is al een paar dagen aan de gang dat je VEN onderuit haalt...Munt is sindsdien enkel maar gestegen. Doe zo verder zou ik zeggen
Ik vind het een mooi product ik zeg alleen dat ik niet zou snel zou verwachten dat je van 1000 VEN vandaag 50K kan maken op korte termijn
Dit topic is gesloten.
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)