[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.431 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Partnership van VEN met DNV GL was al tijdje bekend, maar je ziet zodra er een officieel persbericht uitgaat dat het meteen wordt opgepikt door andere nieuwsberichten, zie nu The American Journal of Transportation:
https://www.ajot.com/news...e-factory-to-the-consumer

Heel vet, als VeChain Apple zou zijn is het alsof een bedrijf zo groot als Rijksoverheid zegt tegen Apple: wij stappen helemaal over op iOS met alle licenties die erbij horen. Daadwerkelijke implementatie van een crypto die wij als reguliere mensen kunnen kopen op een beurs, dat zijn er maar weinig :)

Vertaalt zich vanzelf in de koers de komende maanden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
Voorzitter Nijboer heeft duidelijk de VeChain trein gemist :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Shiznit schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:01:
Straks stukje over crypto's op Ned 1.

EenVandaag (AVROTROS)
Vandaag 18:15 - Vandaag 18:45
Bedankt voor de tip. Was net op tijd! Interessant stukje. Mooi hoe druk iedereen zich erom maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

... nmv verkeerde post geopend, moest in t BCC klaag topic.

[ Voor 109% gewijzigd door mark-k op 24-01-2018 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:39
Is de ICX op ~7k een mooi moment om in te stappen?

De ATH was een dag of 5 geleden en net een dipje te verduren gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Na de hard fork heb ik nu evenveel ABTC als ACT op Kucoin staan met waarde nul. Weet iemand iets meer hoe dit nu uiteindelijk gaat werken?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 13:22
Rebbelx schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:22:
Zijn er mensen (niet traders) die hun portfolio infeite nog omhoog gaat de laatste weken? Na de crash schommelt het maar op en neer dag in dag uit maar geen vooruitgang meer... smorgens bv 200 euro gestegen, paar uur later 200 euro weer kwijt
+70% ongeveer. Maar dit had voornamelijk te maken met een ICO die x12 ging waar de tokens van unlocked waren en beschikbaar kwam op exchanges.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavius
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13
@Rebbelx Het is maar hoe ik het bekijk. Als ik naar het aantal BTC kijk dan ben ik er +10% op vooruit gegaan en schommelt het om en nabij. Als ik naar het aantal dollars/euro's kijk dan is het een ander verhaal, want dan schommelt het tussen de -20 á 25%. Dat heeft dan dus voornamelijk te maken met de koers van BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:18
Ik wil eigenlijk short bitcoin en dan vervolgens long gaan in altcoins en ETH, om het bitcoin risico af te dekken. Maar ik kan niet bij dezelfde exchange short en long, dat is wel vervelend. Is er iemand die hier al over nagedacht heeft en dit misschien zelfs al gedaan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

gabn88 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:04:
Ik wil eigenlijk short bitcoin en dan vervolgens long gaan in altcoins en ETH, om het bitcoin risico af te dekken. Maar ik kan niet bij dezelfde exchange short en long, dat is wel vervelend. Is er iemand die hier al over nagedacht heeft en dit misschien zelfs al gedaan heeft?
Als BTC in elkaar zakt kakt de rest ook in dus waarom zou je dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:18
mark-k schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:05:
[...]

Als BTC in elkaar zakt kakt de rest ook in dus waarom zou je dat doen?
Bitcoin is al 5% gedaald t.o.v. ETH bijvoorbeeld. Ik verwacht dat bepaalde cryptocurrency beter zullen presteren dan bitcoin en om van dit relatieve verschil gebruik te maken, zonder teveel risico leek me dat een mooie manier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 21:28
Ypuh schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:28:
Is de ICX op ~7k een mooi moment om in te stappen?

De ATH was een dag of 5 geleden en net een dipje te verduren gehad hebben.
Nou mooi. Ik ben net ook pas ingestapt met een paar VENnetjes en als die nog lager komt dan haal ik wel nog een paar.
ICX zit dicht op de 6. Heeft bijna hele dag boven 6.5 gestaan. Dus je kan er best een paar kopen tenzij je echt wilt dat hij onder de 6 moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTC walst lekker gestaag door alles heen. Die vist toch in de zelfde vijver als VEN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvH86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 16:02
Wat verwachten jullie van de koers in de aanloop naar vrijdag als de futures aflopen? Verwachten jullie nog een flinke dip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TvH86 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:32:
Wat verwachten jullie van de koers in de aanloop naar vrijdag als de futures aflopen? Verwachten jullie nog een flinke dip?
Ik weet echt niet meer wat ik moet verwachten eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik snap nog niet helemaal hoe VeChain kan voorkomen dat de data die aan een product gekoppeld wordt daadwerkelijk valide is. Ik snap dat de traceability heel belangrijk is, alhoewel ik betwijfel of de consument er in geintresseerd is, maar hoe voorkomt Vechain frauduleuze invoer? Dat lijkt me juist een veel groter probleem. Tracability hebben we al in heel veel bedrijfstakken, het is echter de frauduleuze invoer die voor de problemen zorgt (babymelk schandaal, paardenvlees schandaal etc etc). Iemand idee?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
armageddon_2k1 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:36:
Ik snap nog niet helemaal hoe VeChain kan voorkomen dat de data die aan een product gekoppeld wordt daadwerkelijk valide is. Ik snap dat de traceability heel belangrijk is, alhoewel ik betwijfel of de consument er in geintresseerd is, maar hoe voorkomt Vechain frauduleuze invoer? Dat lijkt me juist een veel groter probleem. Tracability hebben we al in heel veel bedrijfstakken, het is echter de frauduleuze invoer die voor de problemen zorgt (babymelk schandaal, paardenvlees schandaal etc etc). Iemand idee?
Dit is een heel duidelijke en simpele uitleg over VeChain. Uitleg is wat kinderlijk, maar wel erg goed te begrijpen. Je vraagt wordt volgens mij beantwoordt vanaf 0:35.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 13:02
Al even niet tweakers gecheckt, opeens nieuw forum en nieuwe topics :D

Er is weer een update geweest aan cryptotracky, deze keer is cryptopia bij de lijst met exchanges gekomen, zie https://www.cryptotracky.com/#!/overview-long-cryptopia en https://twitter.com/Crypto_Tracky/status/956238272468004865

Bij deze ook mijn dank voor mede tweakers die pull requests hebben gemaakt met verbeteringen _/-\o_

Bij vragen ben ik te vinden op de bekende slack voor crypto van tweakers of twitter.
Veel plezier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik zag vandaag wat mensen hun (exotische) portfolio posten. Ik ben nu enkele weken bezig, dus hierbij mijn bijdrage: https://www.cointrackr.com/s/xoUDWKlJRw5g4

Ik heb voor de huidige BTC in mijn wallet 2 buy orders klaarstaan. 1 voor XLM en 1 voor RLC.
Helaas zijn die treinen vandaag vertrokken en vraag ik mij dus af of ik met mijn huidige buy order er nog doorkom...

Ik heb alleen erg weinig NEO en voor de kleine hoeveelheid doet dat toch vrij weinig. Mensen nog tips voor een wissel? Ik zit op Binance (voor beschikbaarheid van evt. alts).

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

armageddon_2k1 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:36:
Goede vraag, daar ben ik ook nog niet helemaal achter.

Overigens zou ik het wel toegevoegde waarde vinden als ik een chip kon scannen en zo kon zien of een product certified is of niet, of welke weg het heeft afgelegd.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Apie! schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:07:
[...]

Goede vraag, daar ben ik ook nog niet helemaal achter.

Overigens zou ik het wel toegevoegde waarde vinden als ik een chip kon scannen en zo kon zien of een product certified is of niet, of welke weg het heeft afgelegd.
Je kan de app van VeChain alvast downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
RickvN schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:07:
Ik zag vandaag wat mensen hun (exotische) portfolio posten. Ik ben nu enkele weken bezig, dus hierbij mijn bijdrage: https://www.cointrackr.com/s/xoUDWKlJRw5g4

Ik heb voor de huidige BTC in mijn wallet 2 buy orders klaarstaan. 1 voor XLM en 1 voor RLC.
Helaas zijn die treinen vandaag vertrokken en vraag ik mij dus af of ik met mijn huidige buy order er nog doorkom...

Ik heb alleen erg weinig NEO en voor de kleine hoeveelheid doet dat toch vrij weinig. Mensen nog tips voor een wissel? Ik zit op Binance (voor beschikbaarheid van evt. alts).
Heb ook Neo, XLM en RLC in mijn PF, maar zie nog geen directe aanleiding dat die 3 nu de definitieve vogelvlucht naar boven hebben gemaakt. De snelle stijging zal wel een tijdelijk iets zijn, mijn verwachting is dat ze op termijn gewoon gestaag groeien.

Wil zelf Bitcoin Cash dumpen als de koers weer een beetje gestabiliseerd is, en dan ICX erbij nemen en mijn positie in de kleintjes (ADA, RLX, XLM) versterken en holden.

[ Voor 8% gewijzigd door Ypuh op 24-01-2018 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

@Danny.G Ik heb dat filmpje gezien, maar ik zie nog steeds niet hoe ze voorkomen dat iemand die IOT chips namaakt (kan dat?), of ongecertificeerde- en/of namaakartikelen koppelt aan echte IOT chips.

Ik snap wel dat door alles te tracken, het veel makkelijker wordt om snel te pinpointen waar de fraude heeft plaats gevonden.

@Rookert25 Die had ik al, maar bedankt :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
"Lekker" rustig hier! Heb ik iets gemist!?

Zal zo eens gaan kijken hoe het met de balance zit, moet me ook eens wat meer in gaan lezen over de coins, dat doe ik nog te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

wat is dat met die hshare ineens op binance, ook iets over een airdrop

https://www.ub.com/news/detail?column=1&id=288

Monthly UBTC airdrop to HSR holders

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-09 01:44
pilskes schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:35:
"Lekker" rustig hier! Heb ik iets gemist!?

Zal zo eens gaan kijken hoe het met de balance zit, moet me ook eens wat meer in gaan lezen over de coins, dat doe ik nog te weinig.
Valt mee. Veel mensen teleurgesteld met hun astronautenhelm in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:22
Ik lees op reddit dat de mainnet launch dus verzet zou zijn naar 31 januari.
Ik twijfel nu om ICX te verkopen, en 27 januari ofzo terug te kopen. Zou me niets verbazen als ICX de komende dagen nog zakt.
Echter staat ICX momenteel al redelijk laag...
Wat doen jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Anton.net schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:43:
Ik lees op reddit dat de mainnet launch dus verzet zou zijn naar 31 januari.
Ik twijfel nu om ICX te verkopen, en 27 januari ofzo terug te kopen. Zou me niets verbazen als ICX de komende dagen nog zakt.
Echter staat ICX momenteel al redelijk laag...
Wat doen jullie?
zojuist op twitter...

https://twitter.com/helloiconworld/status/956251743368728576

check de koers...ze zijn live! oOo

[ Voor 3% gewijzigd door pirodr01 op 24-01-2018 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Icx mainnet is live...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
Dhr. Satoshi schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:39:
[...]

Valt mee. Veel mensen teleurgesteld met hun astronautenhelm in de hand.
Nee hoor.
We wachten tot de BTC weer richting 9500-10000 Euro gaat.
Zo niet gebeurt er niet zoveel bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 12:31
Heeft iemand die link nog naar de Weiss ratings die vanmiddag was gepost. Het lijkt erop dat die link wel klopt en BTC een C+ rating krijgt, ETH een B en TRX een A+ (lol).

Het is niet zozeer dat je die ratings zelf serieus hoeft te nemen. Echter als de massa dit wel serieus neemt is het onwijs handige informatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:09

Jebus4life

BE User

BAM!

ICX begint nu te knallen, vermoed dat de storm pas echt zal gaan liggen na hun event over een week.
Gouden dagen voor de ICX bezitters onder ons :9~

OMG zie ICX gaan nu 8)7 8)7 8)7 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
*Sorry, even hype :+

[ Voor 37% gewijzigd door Jebus4life op 24-01-2018 20:55 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

aaaido schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:49:
Heeft iemand die link nog naar de Weiss ratings die vanmiddag was gepost. Het lijkt erop dat die link wel klopt en BTC een C+ rating krijgt, ETH een B en TRX een A+ (lol).

Het is niet zozeer dat je die ratings zelf serieus hoeft te nemen. Echter als de massa dit wel serieus neemt is het onwijs handige informatie ;)
Die was fake, er was een andere (heb hem zelf niet) die wel echt was. Maar nog steeds zeer questionable (Doge dat bijna dezelfde rating als BTC krijgt...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Jebus4life schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:50:
[...]

Die was fake, er was een andere (heb hem zelf niet) die wel echt was. Maar nog steeds zeer questionable (Doge dat bijna dezelfde rating als BTC krijgt...)
Hoe weet je dat die fake was? Want BTC een C tegenover ETH een B is opzich goed te verklaren. Ok een C voor BTC is wellicht wat laag maar er zijn voldoende coins die beter zijn dan BTC. Dat ze zich nog niet hebben bewezen is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Apie! schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:17:
@Danny.G Ik heb dat filmpje gezien, maar ik zie nog steeds niet hoe ze voorkomen dat iemand die IOT chips namaakt (kan dat?), of ongecertificeerde- en/of namaakartikelen koppelt aan echte IOT chips.

Ik snap wel dat door alles te tracken, het veel makkelijker wordt om snel te pinpointen waar de fraude heeft plaats gevonden.

@Rookert25 Die had ik al, maar bedankt :)
Dat volledig voorkomen is natuurlijk onmogelijk, maar als je die niet-gecertificeerde en/of namaakartikelen dus gaat scannen op echtheid, zal dus blijken dat de data niet klopt omdat het niet opgenomen is in de blockchain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

aaaido schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:53:
[...]

Hoe weet je dat die fake was? Want BTC een C tegenover ETH een B is opzich goed te verklaren. Ok een C voor BTC is wellicht wat laag maar er zijn voldoende coins die beter zijn dan BTC. Dat ze zich nog niet hebben bewezen is een ander verhaal.
Omdat de echte op hun eigen site verschenen is voor hij achter een paywall kwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:24
Rebbelx schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:22:
Zijn er mensen (niet traders) die hun portfolio infeite nog omhoog gaat de laatste weken? Na de crash schommelt het maar op en neer dag in dag uit maar geen vooruitgang meer... smorgens bv 200 euro gestegen, paar uur later 200 euro weer kwijt
Nee hoor. Laatste 4 weken steeds op en neer. vaker in de min dan ooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Jebus4life schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:54:
[...]

Omdat de echte op hun eigen site verschenen is voor hij achter een paywall kwam ;)
Thanks. Als iemand hiervan een linkje heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
The majority—58%—are young, between the ages of 18 and 34 years old

http://time.com/money/5116904/who-is-buying-bitcoin/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

heb net al mijn ven verkocht voor icx :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 20:37
Potjandorie... wilde 1/3e van mn portfolio cashen. Naar litebit verstuurd, is de verkoop daar stilgelegd. Kan nu niks :-(

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
aaaido schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:55:
[...]

Thanks. Als iemand hiervan een linkje heeft ;)
Hier is wel een mirror: https://www.scribd.com/do...ss-Cryptocurrency-Ratings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Kijk die sellwalls bij ICX 120.000 stuks tegen bijna 9 dollar 8)7 Das is gewoon een sellwall van een miljoen dollar |:(

Omg die walls worden weggevreten dat het geen normaal meer is :9~ Je zag ze gewoon met de duizenden per seconde wegsmelten :9~

En weer een wall van 100.000 stuks erbij 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door Jebus4life op 24-01-2018 20:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luca
Wow, ICX mainnet is online en de koers knalt omhoog met 15%. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jebus4life schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:57:
Kijk die sellwalls bij ICX 120.000 stuks tegen bijna 9 dollar 8)7 Das is gewoon een sellwall van een miljoen dollar |:(
Als je met de ico mee had gedaan was de max personal cap 30 Eth.
Met geluk kreeg je een bonus, volgens mij zelfs 100%.

sommige hebben dus gewoon 150.000 ICX tokens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Jebus4life schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:57:

Omg die walls worden weggevreten dat het geen normaal meer is :9~ Je zag ze gewoon met de duizenden per seconde wegsmelten :9~
Paar bizarre sellwalls, maar hij beukt er prima doorheen :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Stalen ballen nu, met ICX als dagruiler

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Laatst online: 16-09 06:41
ICX knalt omhoog, VEN valt naar beneden. ^_^ grappig te zien.

Ik moet m'n handen bij elkaar binden om er voor te zorgen geen verkeerde overhaaste fomo keuzes te maken.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Haha zal wel meevallen nu met icx ik hodl mn ven gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Laatst online: 16-09 06:41
shakespeare schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:01:
Same here hoor. :) Maar het is wel grappig om te zien wat er dan gebeurt... ^_^

ICX laat ik vanavond aan mezelf voorbij gaan. Het is niet anders, kan nou eenmaal niet overal aan meedoen als je niet een overvloed aan liquide middelen hebt :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

De volumes zijn er ook uit nu. De walls hebben gewonnen momenteel... Denk dat er 2 walls van 100.000 stuks omgegooid zijn en de derde die er is opgegooid is wel blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
RustStorm schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:01:
ICX knalt omhoog, VEN valt naar beneden. ^_^ grappig te zien.

Ik moet m'n handen bij elkaar binden om er voor te zorgen geen verkeerde overhaaste fomo keuzes te maken.
Ik denk dat VEN niet heel veel meer doet dan een nieuwe basis leggen voor een nieuwe bull-run...zet m maar s op 6 of 12 uur. Als het nieuws van vandaag door begin te sijpelen en de Amerikanen gaat zich er straks weer mee bemoeien zie ik VEN wel weer stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
shakespeare schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:01:
Niet dat ik als rookie er al veel veel verstand van heb, maar VEN en ICX moet je de komende weken juist vooral niet verkopen maar vasthouden. Hoogstens een klein beetje afromen om door te investeren in andere coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
|:( |:(

Ik vond dat ICX toch wel wat ver was weggezakt, dus besloot ik net maar om er nog wat bij te kopen. SEPA kan lang duren, dus koos ik voor de duurdere broker waar je direct met iDeal kan betalen. Een uur geleden wat bij Bitonic besteld. Krijg ik daarna de melding:
De rekeningnummerverificatie is voltooid. Voor uw eerste (grote) bestelling geldt een wachttijd. Als eenmaal uw eerste bitcoins zijn verstuurd, kunt u daarna onbeperkt bitcoins bestellen en zullen deze direct geleverd worden. U kunt deze pagina in de gaten houden voor de voortgang.
Uw bestelling wordt na uiterlijk 8 uur verzonden.
In de tussentijd is het mainnet live gegaan en staat de koers een stuk hoger. Nu heb ik dus voor niets bij de (in verhouding) te dure broker besteld en heb ik ook nog eens ong. 10% stijging gemist. Gaat lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Haha je ziet ook gelijk volume vanuit ven naar icx gaan.. net of icx nu x2 gaat. Het is echt lachwekkend aan het worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Kan iemand bevestigen of ICX hiermee nu ook live is gegaan op de Koreaanse exchange? Dat zou samengaan met de lancering van mainnet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Bmfd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:05:
|:( |:(

Ik vond dat ICX toch wel wat ver was weggezakt, dus besloot ik net maar om er nog wat bij te kopen. SEPA kan lang duren, dus koos ik voor de duurdere broker waar je direct met iDeal kan betalen. Een uur geleden wat bij Bitonic besteld. Krijg ik daarna de melding:

[...]

In de tussentijd is het mainnet live gegaan en staat de koers een stuk hoger. Nu heb ik dus voor niets bij de (in verhouding) te dure broker besteld en heb ik ook nog eens ong. 10% stijging gemist. Gaat lekker. :)
Ik heb al enkele keren via Bitonic besteld, wat is dan de goedkopere broker waar je normaal voor gaat? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.

Heb wel eens gekeken naar hetzelfde aantal BTC bij Bitonic voor koop en verkoop, bizar verschil...

Edit: ICX heeft de weg omhoog weer (even?) te pakken :)

[ Voor 3% gewijzigd door RickvN op 24-01-2018 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Lekker. Uurtje terug voor 300euries aan ICX gekocht op de dip. Dat zijn de boodschappen voor deze week!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Bmfd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:05:
dus koos ik voor de duurdere broker waar je direct met iDeal kan betalen. Een uur geleden wat bij Bitonic besteld.
Leuk he die brokers? :+ Duur en erg inconsistent. ;)

Dit had je kunnen weten...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ale, nieuwe poging op wall nr 3 van pak em beet 1 miljoen dollar

Haha, die walls kan je toch niet meer serieus nemen, staat er nog eentje klaar van nog eens 1 miljoen dollar, op amper 5% hoger ofzo :o
pirodr01 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:06:
Kan iemand bevestigen of ICX hiermee nu ook live is gegaan op de Koreaanse exchange? Dat zou samengaan met de lancering van mainnet toch?
Geen idee, is ook nacht in Korea momenteel natuurlijk. Als ze daar eraan kunnen, ja dan gaan we over de kop de komende week, lijkt me vrijwel zeker

[ Voor 102% gewijzigd door Jebus4life op 24-01-2018 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:36
shakespeare schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:05:
Haha je ziet ook gelijk volume vanuit ven naar icx gaan.. net of icx nu x2 gaat. Het is echt lachwekkend aan het worden
Ven gaat -2% en dan gaat het VEn volume opeens naar icx...

Ja, het is echt lachwekkend aan het worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Valt mee toch. Icx heeft nog onlangs 11 dollar gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Blik1984 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:07:
[...]

Ven gaat -2% en dan gaat het VEn volume opeens naar icx...

Ja, het is echt lachwekkend aan het worden
En nu komen ze erachter dat de pump tegenvalt hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
RickvN schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:06:
[...]

Ik heb al enkele keren via Bitonic besteld, wat is dan de goedkopere broker waar je normaal voor gaat? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.

Heb wel eens gekeken naar hetzelfde aantal BTC bij Bitonic voor koop en verkoop, bizar verschil...

Edit: ICX heeft de weg omhoog weer (even?) te pakken :)
Meestal doe ik mijn aankopen via SEPA bij Bitstamp en Coinbase en niet bij een broker. Bij aankopen scheelt het niet super veel, 2% zoiets. Maar inderdaad, verkopen is een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
lighting_ schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:09:
Dollars zegt niet zoveel... Ja, pas als je uitkeert
Ik heb ICX gekocht op iets hoger dan 10$, maar nu wel meer dan 10% winst in BTC.
Als de BTC nog wat stijgt dus ook in dollars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
lighting_ schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:09:
Toen was de BTC/USD koers ook hoger hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Danny.G schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:12:
[...]

Toen was de BTC/USD koers ook hoger hè :)
Ik maak me meer druk om de btc deze dagen dan de alts. Onduidelijk welke kant we opgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Volgens mij gaat het nog leuker worden met ICX...

https://www.reddit.com/r/...x_pair_is_being_added_to/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik snap persoonlijk die gigantische sell wall op dit moment niet, ICX is de komende 7 dagen toch niet meer tegen te houden (nu mainnet, nieuwe roadmap komt eraan, groot event in Korea, ...).

Zou denken dat de tijd van accumuleren wel stilaan over is en dat ze nu willen gaan cashen, dat doe je toch niet door 100.00'n stuks te verkopen nu? Of verwachten ze dan de boel te kunnen indijken en toch nog zoveel te kunnen accumuleren?
Ja hier doe ik eigenlijk niet graag/snel aan mee. Maar voor 1 keertje dan

Afbeeldingslocatie: https://www.nasa.gov/sites/default/files/images/576200main_s84-27017_full.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Jebus4life op 24-01-2018 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:23
pirodr01 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:06:
Als ik het goed begrijp was het live gaan van mainnet een voorwaarde die vervuld moest worden voordat hij op de koreanse exchanges verkocht wordt. Volgens mij staat de planning dat dat gebeurt op de 30ste, de 31ste staat een grote summit op het programma met minimaal 5 projecten welke op bovenop het Icon netwerk die worden aangekondigd. De geruchten zeggen ook dat er weer een aantal commerciele partners, mogelijk hele grote, worden aangekondigd, maar neem dat met een flinke lading zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
ICX zie ik al heel vaak omhoog gaan en kan hem elke keer negeren

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Imo62 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:17:
[...]

Als ik het goed begrijp was het live gaan van mainnet een voorwaarde die vervuld moest worden voordat hij op de koreanse exchanges verkocht wordt. Volgens mij staat de planning dat dat gebeurt op de 30ste, de 31ste staat een grote summit op het programma met minimaal 5 projecten welke op bovenop het Icon netwerk die worden aangekondigd. De geruchten zeggen ook dat er weer een aantal commerciele partners, mogelijk hele grote, worden aangekondigd, maar neem dat met een flinke lading zout.
Zo begrijp ik het ook inderdaad, live in Korea in komende week voorafgaand aan hun summit...kan wel echt gekkenhuis gaan worden als op dat moment de Koreanen ook net toegang krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Korkss schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:56:
Potjandorie... wilde 1/3e van mn portfolio cashen. Naar litebit verstuurd, is de verkoop daar stilgelegd. Kan nu niks :-(
Kun je ze ook niet in litebitcredits omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

pirodr01 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:18:
[...]

Zo begrijp ik het ook inderdaad, live in Korea in komende week voorafgaand aan hun summit...kan wel echt gekkenhuis gaan worden als op dat moment de Koreanen ook net toegang krijgen...
Vraag me af waar dit kan eindigen. Ik bedoel, ICX is gewoon de gen 3 coin die waarschijnlijk het verste staat (vond die al héél lang ondervalued tegenover ADA) dus idd echt benieuwd wat er gaat gebeuren.

Kan zomaar zijn dat die recht de top-10 inknalt van coins (ongeveer x2.5) op CMC op korte termijn. Liefst top-5 want dan zijn gewoon mijn targets voor 2018 al min of meer gehaald. :+

En dan moet einde maart de NULS mainnet release nog komen :o

[ Voor 10% gewijzigd door Jebus4life op 24-01-2018 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu slim om te doen? had gisteren 250 extra ICX gekocht om even wat mee te rijden op de mainnet lancering en daar wat winst op te maken en daarna die 250 weer om te zetten naar USDT omdat ik nog steeds verwacht dat BTC even gaat dippen na vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:31:
Wat is nu slim om te doen? had gisteren 250 extra ICX gekocht om even wat mee te rijden op de mainnet lancering en daar wat winst op te maken en daarna die 250 weer om te zetten naar USDT omdat ik nog steeds verwacht dat BTC even gaat dippen na vrijdag.
tja wat is slim...persoonlijk zou ik ze zeker nog een weekje vasthouden, aanzienlijke kans dat ze dan meer waard zijn dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svoetbal
  • Laatst online: 10-09-2019
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:31:
Waarom verwacht vrijdag iedereen een dip? Heb ik iets gemist..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
svoetbal schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:34:
[...]

Waarom verwacht vrijdag iedereen een dip? Heb ik iets gemist..?
Aflopende futures...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik ga het niet doen . De beren zijn nog in controle van de markt momenteel, maar dit is echt een te grote kans, ik weiger die te laten schieten door die vuile beren. Ik ben een stier vanaf nu 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Jebus4life op 24-01-2018 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Schiet echt als een raket omhoog. Zit nog te wachten op mijn storting van Kraken, maar helaas net de boot gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pirodr01 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:33:
[...]

tja wat is slim...persoonlijk zou ik ze zeker nog een weekje vasthouden, aanzienlijke kans dat ze dan meer waard zijn dan nu.
Hangt er een beetje vanaf natuurlijk wat de koers de rest van de avond en morgen doet. Ook interessant of een daling van BTC nog steeds zo'n sterke invloed heeft op een munt als ICX die nu voluit in het nieuws staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:37:
[...]

Hangt er een beetje vanaf natuurlijk wat de koers de rest van de avond en morgen doet. Ook interessant of een daling van BTC nog steeds zo'n sterke invloed heeft op een munt als ICX die nu voluit in het nieuws staat.
Klopt, maar ICX gaat vrij zeker nog een hele dikke week tegemoet. Het is wel zo dat de grote baas BTC dan ook ff lief mee moet doen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:20
Net 10% kunnen nemen op de ICX wave. Eerste keer dat het mij zo goed lukt.

Net nog eens ingekocht op 0.0088ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Waarop staan de meeste geprijsd? Toch in de buurt van de huidige prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Danny.G schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:45:
[...]

Waarop staan de meeste geprijsd? Toch in de buurt van de huidige prijs?
Ik vind het ook een beetje vaag, want volgens mij is het volume van de futures laag en staan ze niet heel laag ingesteld inderdaad...aan de andere kant krijg ik wel een beetje het gevoel dat BTC bijna geforceerd blijft hangen in de buurt van de 11K. Maar ja, zeg t maar...Als er na vrijdag opeens een piek komt, kunnen we iig concluderen dat de markt er op reageert, terecht of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Verwachting is volgens velen dat we tot 8k zakken bij een dip ergens de komende dagen.

Indien die achter de rug is (of niet komt, dno wat er dan gebeurd eigenlijk?) wordt er aangenomen dat de stieren terug los mogen gaan (of we toch een gestage groei gaan krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Morgen komt de roadmap voor XLM, zijn daar nog verwachtingen over? Doet dit meestal iets goeds voor de koers, of juist afhankelijk van de roadmap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07
Jebus4life schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:48:
Verwachting is volgens velen dat we tot 8k zakken bij een dip ergens de komende dagen.

Indien die achter de rug is (of niet komt, dno wat er dan gebeurd eigenlijk?) wordt er aangenomen dat de stieren terug los mogen gaan (of we toch een gestage groei gaan krijgen)
Aan de andere kant gaat het bij de meeste van dit soort dingen nooit zoals verwacht. Misschien komt er wel een dipje, sowieso zijn er veel mensen zenuwachtig aan het wachten tot donderdag. Maar er zijn er ook genoeg die heel graag op de verwachte dip mee willen liften, en juist daarom kan hij ook wel weer tegenvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LTTFF
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:57
ICX is toch koreaans? dat zal straks toch ook nog invloed hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:20
Waarom plaatsen die Whales eigenlijk altijd die hoge Sell orders? Waarom laat men de prijs niet gewoon omhoog gaan? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
DarkShadow schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:49:
[...]

Aan de andere kant gaat het bij de meeste van dit soort dingen nooit zoals verwacht. Misschien komt er wel een dipje, sowieso zijn er veel mensen zenuwachtig aan het wachten tot donderdag. Maar er zijn er ook genoeg die heel graag op de verwachte dip mee willen liften, en juist daarom kan hij ook wel weer tegenvallen.
Iets wat je aan ziet komen is niet meer onverwacht.
Er wordt dus op geanticipeerd wat al verwerkt is in de koersen.
Dit zie je zo vaak.
Ipv een stijging wat je verwacht krijg je juist een daling.
Zo ben je jezelf voor de gek aan het houden. Niet doen dus.
Die futures die aflopen hebben maar een kleine invloed op het enorme kapitaal wat in BTC zit.
Dat gaat dus nergens over en is eerder een rimpel in de vijver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
RickvN schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:49:
Morgen komt de roadmap voor XLM, zijn daar nog verwachtingen over? Doet dit meestal iets goeds voor de koers, of juist afhankelijk van de roadmap?
Doet doorgaans wel wat goeds voor de koers maar hij zit al redelijk in de klim dus je hebt ook kans dat mensen nu aan het inkopen zijn en morgen bij het uitkomen juist gaan dumpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

argon007 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:53:
Waarom plaatsen die Whales eigenlijk altijd die hoge Sell orders? Waarom laat men de prijs niet gewoon omhoog gaan? :-)
Als je meer wilt, koop je dat dan graag duur of goedkoop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
HoppyF schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:53:
[...]

Iets wat je aan ziet komen is niet meer onverwacht.
Er wordt dus op geanticipeerd wat al verwerkt is in de koersen.
Dit zie je zo vaak.
Ipv een stijging wat je verwacht krijg je juist een daling.
Zo ben je jezelf voor de gek aan het houden. Niet doen dus.
Die futures die aflopen hebben maar een kleine invloed op het enorme kapitaal wat in BTC zit.
Dat gaat dus nergens over en is eerder een rimpel in de vijver.
Klopt maar de markt is momenteel zo schichtig dat het wel een onevenredig groot effect kan hebben op hoe mensen ermee omgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20:27
Coinmarketcap heeft zojuist de getoonde circulating supply van VEN verdubbeld, naar de waarde die het hoort te zijn. Daardoor is ook de marketcap die daar gerapporteerd wordt verdubbeld. Zal misschien wat paniek opleveren als men dat ziet en denkt dat er spontaan veel meer coins in omloop zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
argon007 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:53:
Dat vraag ik me ook af.
Het kunstje is bekend en doorzichtig, daar trap dus niemand meer in.
Daarbij komt dat je alleen een Sell Wall kunt veroorzaken als je ook werkelijk coins bezit.
Je hebt ze dus dan te duur gekocht als je wilt bewerkstelligen dat de koers laag blijf.
Beter is om het omgekeerde te doen zorgen dat de koers flink omhoog gaat.
De Sell Wall bezitter (van veel coins...) kan dan tenmiste dik vangen.

Dat is mijn gedachte hierover.
Ik hoor graag als het anders is natuurlijk.
Er bestaat ook nog zoiets als "breaking the Wall" waarbij men ervoor zorgt dat de wall geen kans heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Evianon schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:57:
Coinmarketcap heeft zojuist de getoonde circulating supply van VEN verdubbeld, naar de waarde die het hoort te zijn. Daardoor is ook de marketcap die daar gerapporteerd wordt verdubbeld. Zal misschien wat paniek opleveren als men dat ziet en denkt dat er spontaan veel meer coins in omloop zijn gekomen.
haha opeens top 15. Wat is hier precies de reden voor geweest?
Pagina: 1 ... 21 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)