[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.429 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:56:
[...]

Ach, sommige "investeerders" zijn al boos al er een verkeerd woord naar hun mening wordt gezegd.
Ze hebben nogal lange tenen.
Beetje kleutergedrag kun je dat beter noemen. Het heeft helemaal niets meer te maken met ontwikkeling van een goed product. Marketing is blijkbaar belangrijker.

Terug naar VEN dan. Prima presentatie, niks mis mee.
We kunnen gewoon blijven HODL-en.
Dat ben ik 100% met je eens. Je kunt beter een goed product hebben met daadwerkelijk functionerende dingen dan een een marketingteam wat gouden bergen beloofd.

Maar waarom niet gewoon eerst doen en dan bekendmaken. Gewoon een tweet van icx: yo dudes mainnet is online en het werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:58:
[...]

Heeft iemand 'm nog in z'n cache staan? Hij is blijkbaar vervangen met een andere doc.
Toevallig wel ;) :
https://www.docdroid.net/...ryptocurrency-ratings.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
jorisdeket schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:59:
Snap jullie echt niet, Vorige week stond ICX nog op $5,45 in de dip :?
Ja en vorig jaar 30 cent! Wat snap je niet dan? Niet iedereen heeft hem voor die prijs gekocht!

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
jorisdeket schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:59:
Snap jullie echt niet, Vorige week stond ICX nog op $5,45 in de dip :?
ja dat zijn een hoop mensen (in general). die gaan zeuren als er niet een constante stijgende lijn in hun coins zit.

dalende koers is huilen en te weinig stijgende koers is zeuren of ergens over klagen.

veel mensen die hodl roepen en zeggen ja ik doe dit voor de lange termijn en dan alsnog elke dag op coinmarketcap kijken of ze rijker of armer zijn geworden.
Tranzy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:01:
[...]
Ja en vorig jaar 30 cent! Wat snap je niet dan? Niet iedereen heeft hem voor die prijs gekocht!
maar dat is dan toch hun probleem als zij veel later instappen dan anderen. mensen die vorig jaar instapte wisten waarschijnlijk ook niet dat de prijs op dit moment deze waarde zou hebben. het blijft gokken peeps

[ Voor 28% gewijzigd door nemesis2212 op 24-01-2018 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
DeKoetsier schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:03:
[...]

Zijn zij een beetje serieus te nemen?
Volgens mij heeft @mklkhanou 'm zelf geupload daarnaartoe :). Ik kan bevestigen dat dat het origineel is. Of bedoel je Weiss?

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 24-01-2018 16:07 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Tranzy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:01:
[...]

En jullie verkopen omdat iets niet gaat zoals jullie willen? Dit is een betrouwbaar project. Hop maar weer. :O
Goedkope ICX van andere ;)
Tranzy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:05:
[...]

Even voor de goede orde... wij zijn JULLIE? Als je goed de posts had gelezen had ik op een pagina of 2 geleden laten merken dat IK ze niet heb.

Wat een meningen zeg.. iets met kam en scheren?
Mijn excuses

[ Voor 32% gewijzigd door jorisdeket op 24-01-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
jorisdeket schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:04:
[...]

En jullie verkopen omdat iets niet gaat zoals jullie willen? Dit is een betrouwbaar project. Hop maar weer. :O
Als je als bedrijf zegt dat iets de 24e komt en de dag is voor hen lokaal al afgelopen en er is niks gecommuniceerd, dan valt daar natuurlijk wel wat van te zeggen.

We wachten af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranzy
jorisdeket schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:04:
[...]

Even voor de goede orde... wij bedoel je met JULLIE? Als je goed de posts had gelezen had ik op een pagina of 2 geleden laten merken dat IK ze niet heb.

Wat een meningen zeg.. iets met kam en scheren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:04:
[...]

Volgens mij heeft @mklkhanou 'm zelf geupload daarnaartoe :). Ik kan bevestigen dat dat het origineel is.
Jup. Ik had 'm nog in mijn cache staan en had daardoor de mogelijkheid om het .pdfje te downloaden.
Of ze te vertrouwen zijn? Ik weet niet op welke manier zij de beoordeling hebben gedaan.

Ik vind het ook opvallend om zeer fluctuerende prijzen vast te leggen in een statisch document :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Danny.G schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:05:
[...]

Als je als bedrijf zegt dat iets de 24e komt en de dag is voor hen lokaal al afgelopen en er is niks gecommuniceerd, dan valt daar natuurlijk wel wat van te zeggen.

We wachten af.
Mooi moment als de prijs hevig daalt en dan opkopen. Want nu weet je wat ong. de prijsstijging zal zijn bij daadwerkelijke release. Kijk maar naar Verge, tankt m hard door uitstel Wraith. Pas nadat het echt werd gereleased ging het 40% omhoog. Dus morgen ICX opkopen op laag en sell order plaatsen met 40% profit. Dan lekker een week niet meer aan crypto's denken. Klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Jaïr.exe schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:08:
[...]

Mooi moment als de prijs hevig daalt en dan opkopen. Want nu weet je wat ong. de prijsstijging zal zijn bij daadwerkelijke release. Kijk maar naar Verge, tankt m hard door uitstel Wraith. Pas nadat het echt werd gereleased ging het 40% omhoog. Dus morgen ICX opkopen op laag en sell order plaatsen met 40% profit. Dan lekker een week niet meer aan crypto's denken. Klinkt goed.
Nu wordt het toch te gek? XVG en ICX vergelijken? Nu ben ik weg ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
jorisdeket schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:09:
[...]

Nu wordt het toch te gek? XVG en ICX vergelijken? Nu ben ik weg ;w
Niet zo op je pik getrapt zijn :P geintje hè.. Hij vergelijkt de coins niet, hij vergelijkt de uitstel. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 24-01-2018 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 13:38
Soms kan iets nog best wel mooi uitpakken lees ik net:

https://www.nu.nl/muziek/...ins-alsnog-miljoenen.html

Flinke gok, maar hey, staat onze grote munt eens een keer in positief nieuws ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik ben nog niet zo lang bezig met crypto, maar ik snap het niet. Mijn doelen waren realistisch, dit is alles wat ik wilde hebben:
http://www.dumpert.nl/med...lke_neem_ik_vandaag_.html

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

En weer eens geleerd dat je gewoon je target moet laten staan en dan weg moet lopen als je een verwachting hebt. TRX met klein verlies verkocht en toen bleef hij toch stijgen waarmee ik simpel mn target gehaald zou hebben. Achja daar doen we dit voor he, leren wat je wel en niet moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
Interessante video van de Telegraaf van vanmiddag over de Bitcoin en de overheid.
Let op!
De AFM gaat NIETS verbieden.
Wel leuk 80% van de kamerleden heeft niets met crypto gedaan.
Weetje: slechts 1 procent van ons spaargeld zit in crypto. (3 miljard).

http://www.telegraaf.nl/v...worstelt-met-cryptomunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnerchief
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-04 19:25

burnerchief

Werken kost teveel vrije tijd

Misschien dat het nog wat gaat worden met reddcoin als die er in wordt gestemd

https://www.change.org/p/...n&utm_term=share_petition

Pensionada en ik woon waar mijn Camper staat Repareer alles met en zonder stekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
nemesis2212 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:02:
[...]

maar dat is dan toch hun probleem als zij veel later instappen dan anderen. mensen die vorig jaar instapte wisten waarschijnlijk ook niet dat de prijs op dit moment deze waarde zou hebben. het blijft gokken peeps
Dus het is een "probleem" van iemand als deze op een later moment instapt in een coin die al hoger staat maar waarvan iedereen aangeeft dat er heel veel potentie in zit en er een anouncement aankomt welke de koers omhoog kan stuwen? Is dat niet waar we allemaal op afgaan? Goede berichten die de koers kunnen bepalen?

Dus deze persoon die dit niet leuk vind dat er een target niet gehaald wordt en zijn centjes ziet verminderen mag niet klagen?

Jongens.. ik hoor zo vaak zeggen dat men niet MAG klagen als men in handelt in coins? Want de "ervaren crypto tweakers" zullen ze dit wel eens duidelijk maken aan de hand van "het is hun probleem".

Waarom niet wat meer opbouwend? Sjeez... sorry voor het verhaal maar ik wordt hier soms niet goed van. Iedereen begint ooit en iedereen maakt zijn beginners foutjes of beter gezegd inschattingen. Wie van jullie heeft hiervoor geleerd en maakt dat je een expert bent?

Sorry hiervoor ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Tranzy op 24-01-2018 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
burnerchief schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:13:
Dit is een stemming onder RDD bezitters. Ik heb zelf ook ooit gestemd. Steam platform zou erg mooi zijn, echter Steam zelf gaat dat natuurlijk nooit integreren. Die zullen nog liever hun eigen coin ontwikkelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
burnerchief schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:13:

https://www.change.org/p/...n&utm_term=share_petition
dit soort dingen zie ik graag inderdaad en als ze ooit op binance komen wordt ik een stukje blijer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
HoppyF schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:13:
Interessante video van de Telegraaf van vanmiddag over de Bitcoin en de overheid.
Let op!
De AFM gaat NIETS verbieden.
Wel leuk 80% van de kamerleden heeft niets met crypto gedaan.
Weetje: slechts 1 procent van ons spaargeld zit in crypto. (3 miljard).

http://www.telegraaf.nl/v...worstelt-met-cryptomunten
Aankondiging over het debat was gewoon FUD. Alle kamerleden hebben BTC en wilden ze pas inkopen nadat de prijs een beetje daalde. Daarna het verhaal ''oh we hebben niks tegen crypto's hoor''. Prijs stijgt, kamerleden verkopen hun BTC en gaan lekker uiteten samen.

Gebeurt wel vaker bij die Aziatische landen. Telkens FUD en daarna een excuses. Prijs schommelt als een malle erdoor en zij profiteren ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
Jaïr.exe schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:20:
[...]

Aankondiging over het debat was gewoon FUD. Alle kamerleden hebben BTC en wilden ze pas inkopen nadat de prijs een beetje daalde. Daarna het verhaal ''oh we hebben niks tegen crypto's hoor''. Prijs stijgt, kamerleden verkopen hun BTC en gaan lekker uiteten samen.

Gebeurt wel vaker bij die Aziatische landen. Telkens FUD en daarna een excuses. Prijs schommelt als een malle erdoor en zij profiteren ervan.
Politici profiteren overal van, zelfs als ze ontslagen worden krijgen ze nog baantjes toegeschoven en krijgen ze wachtgeld. Ons-kent-ons.
Nou ja, als de politiek maar afblijft van de cryptomarkt hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Jaïr.exe schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:20:
[...]

Soort voorkennis?😎😎😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Tranzy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:15:
[...]

Dus het is een "probleem" van iemand als deze op een later moment instapt in een coin die al hoger staat maar waarvan iedereen aangeeft dat er heel veel potentie in zit en er een anouncement aankomt welke de koers omhoog kan stuwen? Is dat niet waar we allemaal op afgaan? Goede berichten die de koers kunnen bepalen?

Dus deze persoon die dit niet leuk vind dat er een target niet gehaald wordt en zijn centjes ziet verminderen mag niet klagen?

Jongens.. ik hoor zo vaak zeggen dat men niet MAG klagen als men in handelt in coins? Want de "ervaren crypto tweakers" zullen ze dit wel eens duidelijk maken aan de hand van "het is hun probleem".

Waarom niet wat meer opbouwend? Sjeez... sorry voor het verhaal maar ik wordt hier soms niet goed van. Iedereen begint ooit en iedereen maakt zijn beginners foutjes of beter gezegd inschattingen. Wie van jullie heeft hiervoor geleerd en maakt dat je een expert bent?

Sorry hiervoor ;)
mogelijk was "hun probleem" wat kort door de bocht. Maar daarentegen vind ik het wel vreemd dat als je op basis van aannames (media, fora, twitter etc) je iets gezegd/beloofd wordt door iemand (random persoon of een developer van willekeurige coin) en dit als waarheid aan gaat nemen (je gelooft er in).
Daarna kom je er achter dat ze hun targets niet halen of het feest toch niet door gaat of maanden opgeschoven wordt. Dus eigelijk op basis wat iemand zegt, neemt een ander besluit, vervolgens zakt de coin en wordt je boos op die persoon omdat hij niet gelijk had.

ik begrijp dat het niet leuk is om geld te verliezen. Maar ik ga toch ook niet boos worden op een croupier tijdens een potje poker of roulette als ik verlies?

crypto is gewoon bijna volledig random. wij hebben geen invloed op pump en dumps of als grote whales even miljoenen tegelijk eraf halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Joh. Gelukkig hebben ze in de Binance-app een fel groene knop voor Buy en een fel paarse knop voor Sell. Veel duidelijker kan het niet zijn, vergissen is onmogelijk!
.
..
:F
Zucht.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
nemesis2212 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:23:
[...]

mogelijk was "hun probleem" wat kort door de bocht. Maar daarentegen vind ik het wel vreemd dat als je op basis van aannames (media, fora, twitter etc) je iets gezegd/beloofd wordt door iemand (random persoon of een developer van willekeurige coin) en dit als waarheid aan gaat nemen (je gelooft er in).
Daarna kom je er achter dat ze hun targets niet halen of het feest toch niet door gaat of maanden opgeschoven wordt. Dus eigelijk op basis wat iemand zegt, neemt een ander besluit, vervolgens zakt de coin en wordt je boos op die persoon omdat hij niet gelijk had.

ik begrijp dat het niet leuk is om geld te verliezen. Maar ik ga toch ook niet boos worden op een croupier tijdens een potje poker of roulette als ik verlies?

crypto is gewoon bijna volledig random. wij hebben geen invloed op pump en dumps of als grote whales even miljoenen tegelijk eraf halen.
Dat is toch de basis!! Op het moment dat je dit niet geloofd en reden hebt om dat niet te doen ..pas dan is dom om in die coin te zitten.

Goed voorbeeld... TRON of VERGE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Ton Hasselt schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:23:
[...]

Soort voorkennis?😎😎😎
Jup: https://cointelegraph.com...of-crypto-insider-trading

Net als Coinbase met Bcash. Kennis is macht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Tranzy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:25:
[...]

Dat is toch de basis!! Op het moment dat je dit niet geloofd en reden hebt om dat niet te doen ..pas dan is dom om in die coin te zitten.

Goed voorbeeld... TRON of VERGE.
Verge is wel beetje jammer vanwege het niet halen van deadlines. Bij Tron vind ik Justin Sun het best prima doen. Dat de prijs daalt ten opzichte van zijn ATH, is omdat TRX niet op enorm veel exchanges staat. Teveel volume op één plek doet enkel stilstand of daling. Verder communiceert de Justin Sun 100000x beter dan de informatiewegen van Verge.

Net als religie, als je er niet in gelooft, dan moet je er ook niet balls deep inzitten. Wordt alleen maal cringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Ik ga ook de politiek in met m'n cryptomuntjes.😈😈😈

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranzy
Wat ook helpt tegen de zenuwen ...

Zet je tijdlijn (candles) even op 2 uur in de Binance app of online. Dan schrik je niet zo erg en zie je nog steeds een opwaartse lijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Tranzy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:29:

Zet je tijdlijn even op 2 uur in de Binance app of online. Dan schrik je niet zo erg en zie je nog steeds een opwaartse lijn.
Of draai je scherm om, dan is elke daling een stijging. Vind momenteel ICO's inlezen veel leuker dan traden op de coin van de dag. Ook omdat ik het de mensen gun van de ICO waarin ik investeer dat hun idee gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaïr.exe schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:30:
[...]

Of draai je scherm om, dan is elke daling een stijging. Vind momenteel ICO's inlezen veel leuker dan traden op de coin van de dag. Ook omdat ik het de mensen gun van de ICO waarin ik investeer dat hun idee gaat lukken.
Ze zijn vast ook heel blij met jou. Ik hoop dat ze waarmaken waarin jij gelooft op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
[...]

Die had ik bij de "crash" ook als mogelijkheid genoemd 2 weken geleden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou ook de handstand op je bureau kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:31:
[...]

Ze zijn vast ook heel blij met jou. Ik hoop dat ze waarmaken waarin jij gelooft op dit moment.
Nou ze maken mij eerder blij met die 1370% ROI gemiddelde. Utrust deed dat met 2000%. Heb ze teleurgesteld door niet meer te HODL'en op dat moment.
Tranzy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:31:
[...]

Die had ik bij de "crash" ook als mogelijkheid genoemd 2 weken geleden
Great minds think alike ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

[...]

Je moet hem 90 graden draaien. Dan stijgt de koers altijd maar doet dat gisteren, overmorgen, vorige week, vandaag en weer morgen.

[ Voor 32% gewijzigd door c0ne op 24-01-2018 16:34 ]

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Zet je tijdlijn even op 2 uur in de Binance app of online. Dan schrik je niet zo erg en zie je nog steeds een opwaartse lijn.
2 uur candles bedoel je dan? Die lijn hangt namelijk ook af van je scherm. Op mn werk zie ik dan 3 dagen, thuis 3 jaar (21:9 scherm ftw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021

Dat is nou een van de de beste opmerkingen vandaag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
mark-k schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:34:
[...]

2 uur candles bedoel je dan? Die lijn hangt namelijk ook af van je scherm. Op mn werk zie ik dan 3 dagen, thuis 3 jaar (21:9 scherm ftw)
Dat ja! ;) Heb een 34 Wide... ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
En in de tussentijd, wachtend op dat de raket van VEN gaat vertrekken, sprokkelen we rustig wat eurotjes met onze beste vriend TRON naar binnen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Off: Dat is hier geen slowchat maar fastchat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

Tripod62 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:38:
En in de tussentijd, wachtend op dat de raket van VEN gaat vertrekken, sprokkelen we rustig wat eurotjes met onze beste vriend TRON naar binnen hahaha
Dat doe ik ook inderdaad :P bij weinig kans op mijn favorieten ga ik TRX'jes traden. Paar procentjes pakken en opnieuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
Haha, dan ben ik dus niet de enige die dat nog serieus leuk vind ook haha
Voor mij is het ook een experimentje, kijken in hoeveel tijd ik mijn aantal TRXjes kan verdubbelen zonder bij te leggen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:31
Was bijna van plan om mijn shitcoins XVG en TRX te verkopen tot ik op het volgende nieuws stuitte. XVG heeft eind deze maand een hard fork welke resulteert in simpelweg een stabielere munt en in Q1 komt er nog een nieuwe website. Het is niet veel nieuws maar genoeg om toch nog even XVG te hodlen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Is er iemand die de aankondiging van VEN gevolgd heeft? Wat is er nu (kort samengevat) gezegd geweest van nieuws?

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:03

Eijkb

Zo.

Tripod62 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:38:
Ik zie 1 x een schommeling van 10% (als je precies goed in- en uitstapt. De rest van de dag is het omwille van de fee nauwelijks de moeite. En als je dan de raket (Ven heeft maar weinig raketten overigens, eerder gestage groei) mist... Desondanks: Succes!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Eijkb schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:47:
[...]

Ik zie 1 x een schommeling van 10% (als je precies goed in- en uitstapt. De rest van de dag is het omwille van de fee nauwelijks de moeite. En als je dan de raket (Ven heeft maar weinig raketten overigens, eerder gestage groei) mist... Desondanks: Succes!
It's all about the game en de inleg die je erin steekt he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

Eijkb schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:47:
[...]

Nauwelijks de moeite?! De fee is 0,05% dus gewoon zorgen voor minimaal 1,5% winst :o Doe dat een keer of 4 tot 6 per dag: profit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:21
Nutellaah schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:47:
Is er iemand die de aankondiging van VEN gevolgd heeft? Wat is er nu (kort samengevat) gezegd geweest van nieuws?
Hij staat gewoon online hoor. Ik zou hem gewoon zelf terugkijken en je eigen conclusies trekken.
https://www.facebook.com/dnvgl/videos/10156159703448395

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo008
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 18:21
VEN toch niet up foute gok

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bobberg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 20:37
Nutellaah schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:47:
Vooral is er gesproken over DNV GL en Vechain partnership en wat ze er mee gaan doen. DNV GL wil waar mogelijk Blockchain gebruiken, en ze hebben nogal wat klanten. Verder QA over schaalbaarheid tov Ethereum en de oplossing ervan.

Volgens mij was dat wel het interessantste. Niet veel gemist. Verder is de koers even gedropt tijdens de livestream.

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Team van ICX is lekker bezig zeg...gaat mooi zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
c0ne schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:51:
[...]

Nauwelijks de moeite?! De fee is 0,05% dus gewoon zorgen voor minimaal 1,5% winst :o Doe dat een keer of 4 tot 6 per dag: profit.
Nee, die andere 0.05% is een sigaar uit eigen doos. Of krijg jij gratis BNB's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

Trent900 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:57:
[...]

Nee, die andere 0.05% is een sigaar uit eigen doos. Of krijg jij gratis BNB's?
Ik beweer nergens dat het gratis is. En ja, ook BNB's kun je traden en vermenigvuldigen....

Persoonlijk beschouw ik de aankoop van BNB's als het verlies. Dat verlies trek ik af van de winst van mijn eerste paar trades. Vanaf dan is traden gewoon gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
c0ne schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:01:
[...]

Ik beweer nergens dat het gratis is. En ja, ook BNB's kun je traden en vermenigvuldigen....

Persoonlijk beschouw ik de aankoop van BNB's als het verlies. Dat verlies trek ik af van de winst van mijn eerste paar trades. Vanaf dan is traden gewoon gratis.
Ik zit alsnog verkeerd, want je krijgt daadwerklijk 50% korting op de fee en wat er overblijft wordt van de BNB afgetrokken. Ik was te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

Trent900 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:02:
[...]

Ik zit alsnog verkeerd, want je krijgt daadwerklijk 50% korting op de fee en wat er overblijft wordt van de BNB afgetrokken. Ik was te snel.
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 23:49
pirodr01 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:57:
Team van ICX is lekker bezig zeg...gaat mooi zo.
Verklaar je nader? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Vandaag zou hun mainnet gelanceerd worden...vandaag is al voorbij in Korea, waar hun grootste focus op ligt...en niet even een bericht of zo hoe het er mee staat. Niet best aangepakt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
pirodr01 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:06:
[...]

Vandaag zou hun mainnet gelanceerd worden...vandaag is al voorbij in Korea, waar hun grootste focus op ligt...en niet even een bericht of zo hoe het er mee staat. Niet best aangepakt zo.
verklaard die -8% van het een of het andere moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Helza schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:08:
[...]

verklaard die -8% van het een of het andere moment
uhuh...mensen beginnen m te knijpen...snap het zelf ook niet, zo'n veelbelovend project en dan ga je er zo mee om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
pirodr01 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:06:
[...]

Ja had wel gevolgd dat ze zelfs vandaag meerdere malen hebben aangegeven te lanceren. Gevalletje verge met wraith protocol dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
BertP schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:10:
[...]

Ja had wel gevolgd dat ze zelfs vandaag meerdere malen hebben aangegeven te lanceren. Gevalletje verge met wraith protocol dit.
Waar had je dat vernomen dan? Hun twitter is de hele dag geen activiteit op geweest namelijk

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
wat een trieste gasten allemaal binnen de crypto's zeg.. de livestream van de partnership van VEN was best aardig en toch zie je een enorme dump. Wellicht veel daytraders etc..

Als je de opmerkingen dan ziet in die facebook chat krijg ik echt plaatsvervangende schaamte.. wat een stelletje kneuzen bij elkaar. die denken dat VEN in 1x 300% gaat ofzo? echt te triest.. totaal geen belangstelling voor het bedrijf of wat ze proberen te bereiken.

Heel sneu...

Ik had ingekocht op 73k SAT.. ik hodl nu tot de nieuwe rebranding etc.. komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
buffel1997 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:37:
[...]

https://cryptocalendar.pro/event/732

en

https://medium.com/helloi...se-candidate-6a6c5b5d86da

ICON Mainnet will officially launch on January 24, 2018, one week before 2018 ICON Annual Summit. And today, we have launched our release candidate (RC) version of the ICON Testnet based on various loopchain implementation to generate the genesis block after additional data showing of stability and security of the network. As mentioned, the ICON team is focused on delivering exceptional results. We believe that by publishing RC and timing the Mainnet Launch right before our Annual Summit would again bring exceptional results.
ja precies... waar is die nu ? was te verwachten, die gasten van ICX zijn net zo slecht in communiceren als XVG voor wraith.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
shakespeare schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:12:
wat een trieste gasten allemaal binnen de crypto's zeg.. de livestream van de partnership van VEN was best aardig en toch zie je een enorme dump. Wellicht veel daytraders etc..

Als je de opmerkingen dan ziet in die facebook chat krijg ik echt plaatsvervangende schaamte.. wat een stelletje kneuzen bij elkaar. die denken dat VEN in 1x 300% gaat ofzo? echt te triest.. totaal geen belangstelling voor het bedrijf of wat ze proberen te bereiken.

Heel sneu...

Eens, vrij droevige reacties. Maar HODL tot de rebranding is niet echt hodl'en, rebranding is ook gewoon ST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01

Heel sneu...

Helemaal mee eens...plaatsvervangende schaamte inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Heel sneu...

Het gaat mij niet verbazen dat er straks weer een pump komt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
zwembroek schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:14:
[...]

Het gaat mij niet verbazen dat er straks weer een pump komt.
Zou ook wel terecht zijn want het is best wel een dikke aankondiging die hier ff op tafel is gegooid. Maar gezien de reacties op facebook vraag ik me af in hoeverre mensen dit op juiste waarde weten te schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo008
xd mensen springen uit VEN? zakt in mekaar heb met 1% winst weggedaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:22

Heel sneu...

Als je hodl tot aan de rebranding geef je ook niet echt om het bedrijf imo.
Mensen die doen alsof ze handelen uit ethische keuzes en geloof in de techniek zijn al helemaal triest...

We zitten er allemaal in voor het geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Anton.net schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:16:
[...]

Mensen die doen alsof ze handelen uit ethische keuzes en geloof in de techniek zijn al helemaal triest...

Dan kan dat nog op een andere manier dan vandaag is tentoongesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
pirodr01 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:11:
[...]

Waar had je dat vernomen dan? Hun twitter is de hele dag geen activiteit op geweest namelijk
In een app groep zag ik deze afbeeldingen. Kan ook nep zijn, kan het niet verifieren.

4

8

[ Voor 4% gewijzigd door BertP op 24-01-2018 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Rambo008 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:16:
Ik neem jou met de minuut minder serieus.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:25
Rambo008 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:16:
Hoezo zakt in elkaar?
Gaat toch echt omhoog hier, waarom met 1% winst al verkopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shakespeare
Anton.net schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:16:
[...]

ik HODL ook na de rebranding, ik bedoelde erop dat ik niet meer ga traden met VEN en na de rebranding verder kijk.

Uiteraard willen we geld verdienen, maar het is wel wezenlijk van belang je geld te investeren in een mooi project. hier zul je zelf onderzoek naar moeten doen.
Als ik alle reacties zo lees op FB lijkt het of de hele TRX clan overgegaan is naar VEN. Gelukkig zitten er in VEN ook serieuze investeerders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo008
Idanue schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:19:
[...]

Hoezo zakt in elkaar?
Gaat toch echt omhoog hier, waarom met 1% winst al verkopen?
Ven stond op rond 14/15% rond 12 uur

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

Buy the rumour, sell the news? Komop jongens, die dip na announcements staat al omschreven in het Oude Testament.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:42
Zijn er mensen (niet traders) die hun portfolio infeite nog omhoog gaat de laatste weken? Na de crash schommelt het maar op en neer dag in dag uit maar geen vooruitgang meer... smorgens bv 200 euro gestegen, paar uur later 200 euro weer kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-08 19:47
Satos.nl te vertrouwen voor het kopen van BTC? Ja, ik heb gezocht op Google en vind daar wisselende meningen. Hier op Tweakers kan ik er niet veel over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Rebbelx schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:22:
Zijn er mensen (niet traders) die hun portfolio infeite nog omhoog gaat de laatste weken? Na de crash schommelt het maar op en neer dag in dag uit maar geen vooruitgang meer... smorgens bv 200 euro gestegen, paar uur later 200 euro weer kwijt
Denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
bernie2009 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:25:
Satos.nl te vertrouwen voor het kopen van BTC? Ja, ik heb gezocht op Google en vind daar wisselende meningen. Hier op Tweakers kan ik er niet veel over vinden.
Litebit.eu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
c0ne schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:21:
Buy the rumour, sell the news? Komop jongens, die dip na announcements staat al omschreven in het Oude Testament.
Alleen deze kwam tijdens (Zelfs kort na de start).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:06
Misschien een stomme vraag, en wellicht is deze al voorbij gekomen. Telkens als ik op Binance.com ga dan gaat mn laptop in stand 100% blazen. Zit er op die website toevallig ook een cryptominer voor bitcoins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
komt door BTC lijkt op een P&D coin deze dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Heel herkenbaar. Maar ik denk en hoop, dat de markt gewoon nog even gezond moet worden, waardoor mensen niet meer zo bang zijn hun geld te laten rusten, waardoor het weer gaat groeien.

Ook hoop ik dat BC zijn leidende functie een keer (wat meer) kwijt raakt.

[ Voor 6% gewijzigd door DeKoetsier op 24-01-2018 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Ben zeer benieuwd hoe het vandaag met ICX gaat lopen en of ze mainnet releasen. De volgende vragen zijn of ze er natuurlijk überhaupt klaar voor zijn of dat ze 'bewust' er voor kiezen om de mainnet release verzetten ivm de bearish BTC run van de laatste tijd. Zo zijn er nog een paar coins die deze maand met de grote release / software uit hadden moeten komen maar waar het nog steeds erg stil blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

@sinasappel zelfs mijn i7 4790k trekt het soms niet helemaal met een aantal tabs open. Maakt niet uit of ik safari, chrome of firefox gebruik... er is wel een soort van oplossing maar daardoor werkt de chart weer erg traag als je daar iets aan wilt veranderen (tijd, zoom)

Mocht je het willen proberen pak Ad-blocker Plus en voeg 2 dingen aan de lijst toe. Klinkt erg vaag maar ik weet niet meer wat precies, zoek even op google dan vindt je zeker een soort van ''oplossing''.

Zelf gebruik ik het niet meer omdat ik nogal vaak de chart aanpas.
Heb helaas dus nog geen echte oplossing gevonden :(

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Junia schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:49:
Ben zeer benieuwd hoe het vandaag met ICX gaat lopen en of ze mainnet releasen. De volgende vragen zijn of ze er natuurlijk überhaupt klaar voor zijn of dat ze 'bewust' er voor kiezen om de mainnet release verzetten ivm de bearish BTC run van de laatste tijd. Zo zijn er nog een paar coins die deze maand met de grote release / software uit hadden moeten komen maar waar het nog steeds erg stil blijft.
Dat is dus ook precies het geval geweest met Verge/XVG. Wraith was enkele dagen te laat, nu volledig werkend en met de hardfork welke is uitgevoerd ook volledige stealth transacties maar hij stijgt maar niet op omdat de markt zo bearish is. Ik vind het zo jammer. Niet alleen omdat ik een significant aandeel XVG HODL maar ook omdat ik vindt dat het team afgelopen anderhalve maand zoveel goede dingen heeft gedaan en er nu niemand voor beloond wordt. :-(

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
iNSANiTi schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:51:
@sinasappel zelfs mijn i7 4790k trekt het soms niet helemaal met een aantal tabs open. Maakt niet uit of ik safari, chrome of firefox gebruik... er is wel een soort van oplossing maar daardoor werkt de chart weer erg traag als je daar iets aan wilt veranderen (tijd, zoom)

Mocht je het willen proberen pak Ad-blocker Plus en voeg 2 dingen aan de lijst toe. Klinkt erg vaag maar ik weet niet meer wat precies, zoek even op google dan vindt je zeker een soort van ''oplossing''.

Zelf gebruik ik het niet meer omdat ik nogal vaak de chart aanpas.
Heb helaas dus nog geen echte oplossing gevonden :(
De desktop app, heb je daar ook problemen mee?

Ik zowel niet op de app als website met mijn ryzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Laatst online: 25-07 13:38
Als aardige hodler $650 zien verdampen naar $300 op het diepste punt tot dusver, en langzaam krabbelt het weer een beetje op. Vanmiddag de $400 even aangetikt, en in de tussentijd met minen weer wat zo hier en daar bijgescoord.

Restanten op de exchanges bij elkaar geraapt en BitCoin Z gekocht en daar ook maar een VPSje opgezet om te minen. Levert dan toch weer een muntje of 25/30 per dag op. Zijn kruimels maar dat waren mijn Bytecoins vorig jaar ook. En die gingen plots 600% waar nu nog 450% stabiel van over is.

Het blijft gokken maar ach, vanaf 0 naar $1000 vanaf juni tot december door het minen van PennyCoins, $350 gecashed voor een weekend CenterParcs en verder met $650, weer terug naar $300 op de flinke dip en weer naar om en nabij de $400 nu. En van de zomer zie ik wel weer wat het dan is.

Vind het alleen al machtig mooi dat je met relatief weinig doen, in deze wereld van 0 euro een weekend weg voor nop kan scoren. Dat hebben staatsloten of de postcodeloterij me nog nooit opgebracht, die hebben alleen maar geld gekost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
DeKoetsier schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:52:
[...]

Desktop app voor windows 10? Is die er dan? Ik maak nu gebruik van mn iOS app en de website via microsoft edge browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
NeHoX schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:51:
[...]

Dat is dus ook precies het geval geweest met Verge/XVG. Wraith was enkele dagen te laat, nu volledig werkend en met de hardfork welke is uitgevoerd ook volledige stealth transacties maar hij stijgt maar niet op omdat de markt zo bearish is. Ik vind het zo jammer. Niet alleen omdat ik een significant aandeel XVG HODL maar ook omdat ik vindt dat het team afgelopen anderhalve maand zoveel goede dingen heeft gedaan en er nu niemand voor beloond wordt. :-(
Zit zelf niet in de XVG, maar dit doet mijn interesse wel wekken.
Wat betreft het belonen, dat zal dan ongetwijfeld long term komen. Wanneer de echte coins hun waarde pakken en het kaf van het koren gescheiden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
DeKoetsier schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:52:
[...]

Hier een I5 laptop en ook geen last, sterker nog de app werkt zelfs prima op laptop 2 met een X5 Z8350. :P
Wel jammer overigens dat je maar 4 markten tegelijk kunt volgen, ook inloggen op beide laptops apart van elkaar kan dat niet verhelpen...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKoetsier
sinasappel schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:54:
[...]

Desktop app voor windows 10? Is die er dan? Ik maak nu gebruik van mn iOS app en de website via microsoft edge browser
Yes sir, zoek maar op desktop client

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sinasappel
DeKoetsier schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:55:
[...]

Deze bedoel je?

https://support.binance.c...inance-Launches-PC-Client

[Die is toch wel erg makkelijk idd.]

[ Voor 7% gewijzigd door sinasappel op 24-01-2018 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

[...]

Zit zelf niet in de XVG, maar dit doet mijn interesse wel wekken.
Wat betreft het belonen, dat zal dan ongetwijfeld long term komen. Wanneer de echte coins hun waarde pakken en het kaf van het koren gescheiden wordt.
Met een huidige waarde nog ruim onder de 900 sat (momenteel nog geen 10 cent per coin) is het echt een bargain om te kopen. Je kan dan met een relatief kleine investering op lange termijn nog wel grote rendementen hebben. Maar ik zou zeker even zelf onderzoek doen naar de coin zelf en de ontwikkeling/protocol/transacties.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

[...]

Bedankt, ik wist niet dat die er was!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Straks stukje over crypto's op Ned 1.

EenVandaag (AVROTROS)
Vandaag 18:15 - Vandaag 18:45

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:10
NeHoX schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:51:
[...]

gaat wel goed komen :)
Pagina: 1 ... 20 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)