[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 121 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.428 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:15
aaaido schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:45:
NEWS:

OUTCOMES OF THE SEC MEETING.

1. ICOs must be regulated in order to save investors money, which will be great for the whole crypto space.
2. New tokens must be seen with better depth analysis in order to sustain.
3.Educations about Cryptocurrencies and Bitcoins must be prioritized.
4.BITCOINs are in 2 ways commodity and a currency as a value of exchange.
5.New reforms and better people must be recruited in order to develop this new tech.
IN A NUTSHELL SO FAR, THE MEETING WAS BULLISH AND WE MIGHT SEE SOME GOOD REGULATIONs COMING IN IF EVERYTHING GOES WELL..WE WILL KEEP YOU UPDATED.
Welke hyper hype analist heeft dat geschreven?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Danny.G schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:03:
Ook bizar die ICX, gisteren op een gegeven moment op de 38k sats en zit inmiddels al bijna op 58k sats. Congrats als je zo laag hebt weten in te slaan, ik wilde ook wel. :P
39k, 150 stuks. Maar ik heb ze op 51 weer verkocht want "absolute max". Niet dat ik klaag, maar ik had nog wat verlies op ICX goed te maken en dat gaat beter op 61k ;)

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
E-coin (ECN)
$206.36 USD (3,408.99%)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:39
En tot zover de ICX ride. Van pak em beet 50k naar 62k naar 55k in een uurtje :P.

Niet het onderste uit de kan kunnen halen, maar wel fantastisch om eens live mee te maken.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GJZW6zk.png

[ Voor 13% gewijzigd door Ypuh op 06-02-2018 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:45:
[...]

Spot on +1000

Ik denk/hoop dat de meeste hier wel weten wat we aan hem hebben hier, zijn reacties zeggen vaak genoeg wat voor persoon het is.
Misschien moet je weer even een topic report plaatsen?

Ik ben natuurlijk de duivel in hoogst eigen persoon die anderen geld afhandig wil maken, terwijl jullie in crypto zitten om the world a better place te maken.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

JustSys schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:48:
E-coin (ECN)
$206.36 USD (3,408.99%)
Dat zijn nog eens Lambo-rendementen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:31
AtlAntA schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:48:
[...]

Welke hyper hype analist heeft dat geschreven?
Haha weet ik niet. Heb het copy/paste van een andere groep. Maar het is wel nuttige informatie voor wie een samenvatting wil :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@FaceDown felici met je 5000e bericht! Ik respecteer je hobby en zonder jou is dit topic niet hetzelfde. Maar ik gun voor de gemoedstoestand van anderen, dit topic soms wel een warning dat je een Fothermucker bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:50:
[...]

Ik ben natuurlijk de duivel in hoogst eigen persoon die anderen geld afhandig wil maken, terwijl jullie in crypto zitten om the world a better place te maken.
Is wegblijven geen optie, en je aanmelden in Telegram groepen of bij andere Venboys? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Tranzy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:38:
Wat is de reden dat ICX zo hard gaat op het moment?

Is het omdat hij gisteren ten opzichte van andere harder gedaald was?
Yep. Puur naar de grafieken van de afgelopen maand kijkende, is ICX wel het meest undervalued in mijn PF.

Bijna al mijn coins hebben in januari een piek gehad en zijn nu weer op het normale niveau. ICX was juist vrij stabiel en zit nu in een dal t.o.v. de gemiddelde lijn.

Ik ben een absolute noob hoor, dus trek er geen conclusies uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:50:
[...]

Wat heb je toch met die reports ? al gezegd ik heb die knop nog nooit gebruikt.

Soms ben ik verbaast dat er af en toe wat nuttig uit komt bij je, maar zodra je VEN pushed ben je best wel irritant, en wat hier al boven staat, het is niet zo netjes om op die manier mensen mee te slepen, want dat doe je heel vaak wel, als iemand iets uitlegt dan lees je erover heen maakt er je eigen verhaal van en er is verder geen normale discussie met je mogelijk, want VEN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

RaptorXS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:54:
[...]

Is wegblijven geen optie, en je aanmelden in Telegram groepen of bij andere Venboys? _/-\o_
Alsjeblieft niet zeg, dit topic zou niet hetzelfde zijn zonder @FaceDown .

edit: ben het meestal compleet oneens met hem en vind hem veel te shillerig maar dat maakt het topic toch ook wat het is :P

[ Voor 18% gewijzigd door gws24 op 06-02-2018 21:58 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:52:
[...]

Dat zijn nog eens Lambo-rendementen!
Gaan we nu ons eigen vakjargon creëren ja?

Een stijging van 3 en half punt Lambo-R ?

[ Voor 4% gewijzigd door Turbo-Puppy op 06-02-2018 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:57:
[...]
Alsjeblieft niet zeg, dit topic zou niet hetzelfde zijn zonder @FaceDown .

edit: ben het meestal compleet oneens met hem en vind hem veel te shillerig maar dat maakt het topic toch ook wat het is :P
Het zou inderdaad niet hetzelfde zijn, maar vele malen beter.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Vanaf 18.00 is BTC/USD enkel omhoog gegaan. Zojuist is er weer een kleine daling ingezet en is de TEMA weer door de MA gegaan. Interessant.

Heb je wat hieraan? waarschijnlijk niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 23:59
aaaido schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:01:
Vanaf 18.00 is BTC/USD enkel omhoog gegaan. Zojuist is er weer een kleine daling ingezet en is de TEMA weer door de MA gegaan. Interessant.

Heb je wat hieraan? waarschijnlijk niet :P
Korte daling van zojuist waren gewoon short-term winstpakkers.. Wacht nog even tot morgen vroeg en dan maar een paar ether aanschaffen

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

miicker schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:00:
[...]

Het zou inderdaad niet hetzelfde zijn, maar vele malen beter.
Ah daar heb je m'n persoonlijke stalker weer :')

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
@Slux @Bmfd
De redenen die jullie aanhalen is precies de reden dat ik een verzoek heb gedaan om de moderatie omtrent dit soort gedrag aan te scherpen, zie hier:
miicker in "Feedback op het cryptocurrency forum"

Er hoeft van mijn geen verbod te komen op het promoten van coins, maar wel op de manier waarop @FaceDown dat doet, namelijk door mensen alsmaar te adviseren (in 99% van de gevallen tot nu toe) domme beslissingen te maken. Zeg gewoon wat je zelf zou doen, maar hou het bij jezelf en ga niet andere mensen manipuleren of zorgen dat mensen die er net in stappen zonder al te veel verstand beslissingen gaan maken waar ze later spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn Binance-investering is echt de grootste schommelaar die ik heb. Heb een hoop offline staan en wat rommelmunten op kleine exchanges, maar Binance-wallet spant toch wel de kroon. Die is al van 250$ naar 3300$, weer naar 900$ en nu 1500$ gegaan. Ik wou dat ze er een wallet-grafiek bij deden :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

seezung schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:02:
[...]

Korte daling van zojuist waren gewoon short-term winstpakkers.. Wacht nog even tot morgen vroeg en dan maar een paar ether aanschaffen
Ik hoop het. Als die Aziaten vannacht weer de boel lopen te verkloten ga ik nooit meer naar de afhaalchinees.. ik zweer het.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:04:
Mn Binance-investering is echt de grootste schommelaar die ik heb. Heb een hoop offline staan en wat rommelmunten op kleine exchanges, maar Binance-wallet spant toch wel de kroon. Die is al van 250$ naar 3300$, weer naar 900$ en nu 1500$ gegaan. Ik wou dat ze er een wallet-grafiek bij deden :+
Als je in bijvoorbeeld Delta (android en iOS) bijhoud wanneer je welke coins tegen welk bedrag aanschaft heb je zo'n grafiek :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:04:
We zouden gewoon een exchange moeten open die 'Battlefield' heet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 13:38
Ach het dipje van zonet was te wijten aan de live stream van SpaceX. Die is inmiddels succesvol onderweg naar Mars, nu BTC er maar achteraan dan!

Off-topic: indrukwekkende launch en nog indrukwekkendere return van die boosters... knap staaltje werk van die Musk en zijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seezung
  • Laatst online: 16-09 23:59
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:05:
[...]

Ik hoop het. Als die Aziaten vannacht weer de boel lopen te verkloten ga ik nooit meer naar de afhaalchinees.. ik zweer het.
Haha inderdaad, vertrouw het ook nog niet helemaal.. Als we morgen vroeg eens met positieve cijfers wakker worden dan investeer ik weer iets

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
seezung schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:02:
[...]

Dat denk ik ook op het eerste gezicht. Echter zijn we niet veel terughoudender geworden door alle schommelingen de afgelopen dagen en heeft een negatieve/sombere toekomst blik niet de overhand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

miicker schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:04:
@Slux @Bmfd
De redenen die jullie aanhalen is precies de reden dat ik een verzoek heb gedaan om de moderatie omtrent dit soort gedrag aan te scherpen, zie hier:

Er hoeft van mijn geen verbod te komen op het promoten van coins, maar wel op de manier waarop @FaceDown dat doet, namelijk door mensen alsmaar te adviseren (in 99% van de gevallen tot nu toe) domme beslissingen te maken. Zeg gewoon wat je zelf zou doen, maar hou het bij jezelf en ga niet andere mensen manipuleren of zorgen dat mensen die er net in stappen zonder al te veel verstand beslissingen gaan maken waar ze later spijt van krijgen.
Lol.. domme beslissingen? Wat is dan een slimme beslissing in crypto? Niet traden? Ik heb een visie en VEN bezitters kunnen daar op LANGE TERMIJN de vruchten van plukken. Gezien de vetgedrukte woorden kun jij er nog helemaal niets van zeggen of het goed of slecht advies is.
En bij de modjes klagen over je medeusers (evenals topicreports) ik zal maar niet zeggen wat ik van dat gedrag vind want dan krijg ik meteen een ban. Maar je kunt wel raden denk ik. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Dakillerbean schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:07:
Ach het dipje van zonet was te wijten aan de live stream van SpaceX. Die is inmiddels succesvol onderweg naar Mars, nu BTC er maar achteraan dan!

Off-topic: indrukwekkende launch en nog indrukwekkendere return van die boosters... knap staaltje werk van die Musk en zijn team.
Holy shit ja, die boosters was echt bizar gaaf :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peschinl
  • Laatst online: 16-09 00:30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
miicker schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:09:
[...]

Holy shit ja, die boosters was echt bizar gaaf :9~
David Bowie erbij _/-\o_

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Hallo all,
Kan het niet laten toch wat te blijven kijken. Beetje afkicken...
Vandaag is een best nette dag geweest! Benieuwd wat er vannacht gaat gebeuren.

Nog altijd gelukkig dat ik uitgestapt ben, al is het natuurlijk jammer dat het exact op het laagste punt was. Maar goed, had ook weinig anders verwacht met mijn mazzel icm investeren.... Gebeurt mij altijd - en dat is extra reden om er niet meer aan mee te doen. Vandaag toch wel een beetje triest dat mijn centjes nu echt weg zijn - maar alsnog: het was mijn enige goede beslissing in het gehele crypto avontuur. Had er nooit aan moeten beginnen - maar goed, dat is achteraf makkelijk praten. Ik wist de risico's - dus dan ook niet zeiken he... Maar ja - voor hetzelfde geld had ik nu een leuke TV aan de muur gehad ofzo. Nu enkel een wijze les geleerd. Ach ja, shit happens ;) Zal nog wel een paar weekjes de balen hebben van de verloren centen - maar man: wat een rust!! Heerlijk...

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:08:
[...]

Lol.. domme beslissingen? Wat is dan een slimme beslissing in crypto? Niet traden? Ik heb een visie en VEN bezitters kunnen daar op LANGE TERMIJN de vruchten van plukken. Gezien de vetgedrukte woorden kun jij er nog helemaal niets van zeggen of het goed of slecht advies is.
En bij de modjes klagen over je medeusers (evenals topicreports) ik zal maar niet zeggen wat ik van dat gedrag vind want dan krijg ik meteen een ban. Maar je kunt wel raden denk ik. :)
Ja ik doe topic reports bij jou omdat je constant op de man speelt, enkel reports die op mij gericht zijn.

Daarbij kan ik wel aangeven dat een domme beslissing is binnen crypto, namelijk jou serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dakillerbean schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:07:

Eensch, die terugkeer en synchroon landing van die 2 boosters was echt een :D momentje.

En die auto met David Bowie en DON'T PANIC op het scherm. _/-\o_

Hij weet het leuk t brengen. Da's pas to the moon.. sun... Mars... Wha'evah. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 16:46
miicker schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:04:
@Slux @Bmfd

+1 Ben zelf een week terug ingestapt en m'n geld geinvesteerd in coins op aanraden van wat ik lees in verschillende topics/websites etc. Heb gewoon simpel een A4tje gepakt en de coins opgeschreven, er wat bij geturfd en een afweging gemaakt. Maar voor nieuwkomers is het wel fijn als mensen ook dingen onderbouwen zodat je het zelf kan onderzoeken daarna.

Ik waardeer het dan ook erg als mensen hier wat posten met wat ze doen met een onderbouwing erbij. Dan kan ik zelf een afweging maken.
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:08:
[...]

Volgens mij moet 'kunnen' nu juist vetgedrukt staan?

[ Voor 19% gewijzigd door bobdigi op 06-02-2018 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:11:
[...]

Eensch, die terugkeer en synchroon landing van die 2 boosters was echt een :D momentje.

Elon heeft er geen crypto voor nodig, die zit al flink in de slappe was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:42
Zal Azie vannavond weer een uitverkoop houden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:10:
Hallo all,

Nog altijd gelukkig dat ik uitgestapt ben, al is het natuurlijk jammer dat het exact op het laagste punt was. Maar goed, had ook weinig anders verwacht met mijn mazzel icm investeren.... Gebeurt mij altijd - en dat is extra reden om er niet meer aan mee te doen. Vandaag toch wel een beetje triest dat mijn centjes nu echt weg zijn - maar alsnog: het was mijn enige goede beslissing in het gehele crypto avontuur. Had er nooit aan moeten beginnen - maar goed, dat is achteraf makkelijk praten. Ik wist de risico's - dus dan ook niet zeiken he... Maar ja - voor hetzelfde geld had ik nu een leuke TV aan de muur gehad ofzo. Nu enkel een wijze les geleerd. Ach ja, shit happens ;) Zal nog wel een paar weekjes de balen hebben van de verloren centen - maar man: wat een rust!! Heerlijk...
;w

Beetje apart dat je die paar extra dagen niet kon uitzitten, maar goed kan eerlijk gezegd niet geloven dat je er nog steeds blij mee bent. volgens mij ga je kapot van binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:11:
[...]

Vind toch de Bitcoin een betere "belegging" als aandelen Tesla, hoop gebakken lucht :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Sanalologo schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:13:
[...]

;w

Beetje apart dat je die paar extra dagen niet kon uitzitten, maar goed kan eerlijk gezegd niet geloven dat je er nog steeds blij mee bent. volgens mij ga je kapot van binnen?
Zegt meer over jou.

Waarom zou je aan hem twijfelen? Geen stress is een hoop geld waard hoor.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Sanalologo schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:13:
[...]
;w
Tja, die paar dagen had het ook nog eens 50% in de min kunnen gaan he... ;) Kan natuurlijk nog steeds - maar er lijkt wel iets van herstel.
Maar gewoon: lopen stressen en slecht slapen. Niet ok. Dus ja. Het voelt wat dubbel nu - uiteraard! Maar het was gewoon echt de juiste beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

RaptorXS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:14:
[...]

Vind toch de Bitcoin een betere "belegging" als aandelen Tesla, hoop gebakken lucht :+
Ja das waar, ik bedoel de waarde van zo'n Tesla is toch nergens op gebaseerd, wat een gek ervoor geeft. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:16:
[...]

Tja, die paar dagen had het ook nog eens 50% in de min kunnen gaan he... ;) Kan natuurlijk nog steeds - maar er lijkt wel iets van herstel.
Maar gewoon: lopen stressen en slecht slapen. Niet ok. Dus ja. Het voelt wat dubbel nu - uiteraard! Maar het was gewoon echt de juiste beslissing.
Goede beslissing voor jou, toppie toch, respect hoor .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zojuist maar eens een Litecoin Node opgezet ... Wie weet helpt het, Aleen het beste voor m'n muntje, een nieuwe server aangesloten op glasvezel. Alle transacties in en rond Veenendaal gaan nu nog sneller. 8)7

*gewoon uit nieuwsgierigheid ... valt me heel erg mee hoe snel boel synchroniseert ... klein uurtje en ik ben bij.

Voor wie ook wil,
https://litecoin.org/

Als je nog ergens een Mac mini, Nvidia Shield of NUC in de hoek hebt staan, dan heb je nu een reden die weer eens aan te sluiten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
bobdigi schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:12:
[...]

+1 Ben zelf een week terug ingestapt en m'n geld geinvesteerd in coins op aanraden van wat ik lees in verschillende topics/websites etc. Heb gewoon simpel een A4tje gepakt en de coins opgeschreven, er wat bij geturfd en een afweging gemaakt. Maar voor nieuwkomers is het wel fijn als mensen ook dingen onderbouwen zodat je het zelf kan onderzoeken daarna.

Ik waardeer het dan ook erg als mensen hier wat posten met wat ze doen met een onderbouwing erbij. Dan kan ik zelf een afweging maken.
Kijk @FaceDown misschien leer je er van en verander je iets in de manier waarop je mensen jouw (ongetwijfeld goed bedoelde) advies wil opdragen.
Wat ik wil zeggen, geef je mening maar ga geen absolute uitspraken doen zoals:
FaceDown schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:39:
[...]

Een zwakke BTC gooide roet in het eten. Maar niet getreurd, in aanloop van de rebranding gaat ie minimaal 3x over de kop. En dan heb ik het nog niet eens over het nieuws op korte termijn.
FaceDown schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Omdat zij plotseling het supply-aantal aanpassen. En aangezien dat niet radicaal is veranderd hebben ze dus eerder een fout gemaakt, of nu. En dat is de fuck-up.
Mensen die naar marketcap kijken en op basis daarvan een inschatting van groei denken te kunnen maken zijn idioten. Persoonlijk maakt het me niks uit, want ik heb nu meer coins en VEN gaat gegarandeerd nog flink stijgen in de toekomst.
En deze steekt er met kop en schouders bovenuit:
FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:29:
[...]

Kan iedereen aanraden om een paar k in VEN te stoppen. Winst gegarandeerd.
Ja misschien heb je gelijk, maar de kans dat je ongelijk hebt is even groot, misschien nog wel groter. Er is een groot verschil tussen zeggen "Ik verwacht dat VEN de nummer 1 munt wordt" en "VEN wordt gegarandeerd de nummer 1 munt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
rav994 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:12:
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:16:
[...]

Dan had je er minder geld in moeten steken, heb precies hetzelfde gehad namelijk.

Nu heb ik er nog steeds aardig wat in, maar heb er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 01:36
rav994 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:12:
ik ben benieuwd wie er vanavond gerust gaat slapen :+
Dat zaakje in Azie vertrouw ik voor geen meter namelijk... steeds die trend van verkoop gedurende de nacht.
Zit te twijfelen over USDT, maar check om 01.00 uur voor het laatst.... en beslis dan.

Tot nu to, so far so good... 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

bobdigi schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:12:
[...]

Eens. Daarom heb ik de laatste dagen verschillende posts gewijd aan argumentatie waarom je VEN zou moeten kopen. Dat leest de meneer hierboven echter niet omdat het niet in zijn straatje past. Vervolgens gaat ie een soort vendetta voeren. Sja.. zijn probleem niet het mijne.
Ondertussen zit VEN vandaag alweer in de top van best presterende coins dus of dat advies nou zooo slecht is? :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Turbo-Puppy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:18:
Zojuist maar eens een Litecoin Node opgezet ... Wie weet helpt het, Aleen het beste voor m'n muntje, een nieuwe server aangesloten op glasvezel. Alle transacties in en rond Veenendaal gaan nu nog sneller. 8)7

*gewoon uit nieuwsgierigheid ... valt me heel erg mee hoe snel boel synchroniseert ... klein uurtje en ik ben bij.

Voor wie ook wil,

Als je nog ergens een Mac mini, Nvidia Shield of NUC in de hoek hebt staan, dan heb je nu een reden die weer eens aan te sluiten.
Lenovo tablet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

RaptorXS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:18:
[...]
Goede beslissing voor jou, toppie toch, respect hoor .
Thx. Wou het toch even delen. Ook als hart onder de riem voor misschien meer die uitgestapt zijn maar het niet (durven te) zeggen....

Enige dat ik inmiddels nog wel weer overweeg is om op een later moment, als de rust in het hoofd weer terug is een klein (!!) bedragje terug te investeren. Maar dan echt in de orde van grootte van enkele tientjes.
tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:19:
[...]
Dan had je er minder geld in moeten steken, heb precies hetzelfde gehad namelijk.
Nu heb ik er nog steeds aardig wat in, maar heb er geen last meer van.
Eens. Had er iets te makkelijk over gedacht. Ja - ik kon het geld echt wel missen. Maar totaal onderschat dat het toch wel pijn doet en dus stress geeft. Goede nieuws: het was een mooie reality check... Meteen even de hele financiën doorgenomen, wat besparingen doorgevoerd. Even de broekriem strak aantrekken en over een paar maandjes heb ik het verloren geld weer terug verdiend (en in het kader van karma... het is bijna de 10e :P )

[ Voor 40% gewijzigd door kazz1980 op 06-02-2018 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Ik sta helemaal strak van de adrenaline vandaag, weet niet hoe het met jullie zit.. steeds weer die procenten gepakt daarna ietsje goedkoper weer opgekocht dan de sell order nog wat hoger geplaatst. Ik heb geen idee hoeveel ik daarmee heb verdiend, maar dat zien we morgen allemaal.. nog wel lekker brutaalage buy orders geplaatst op VEN, ICX en NANO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Geen idee, maar vermoed van wel. oOo
Heb hier een ipad aan de muur hangen die eigenlijk alleen wat apparaten bedient en als Bluetooth remote dient, had hem graag daar op geïnstalleerd, dat gaat dus niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:19:
[...]

Eens. Daarom heb ik de laatste dagen verschillende posts gewijd aan argumentatie waarom je VEN zou moeten kopen. Dat leest de meneer hierboven echter niet omdat het niet in zijn straatje past. Vervolgens gaat ie een soort vendetta voeren. Sja.. zijn probleem niet het mijne.
Ondertussen zit VEN vandaag alweer in de top van best presterende coins dus of dat advies nou zooo slecht is? :)
FTFY ;)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
VOOR DE LIEFHEBBERS! op IDEX.MARKET staat er net een sell order van 316 ETH 25% lager dan de een na laagste* sell order. Ik weet niet wie dit is en waarom het zo goedkoop er op staat maar als CPChain geen scamcoin is, is dit de chance of a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Turbo-Puppy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:21:
[...]

Geen idee, maar vermoed van wel. oOo
Heb hier een ipad aan de muur hangen die eigenlijk alleen wat apparaten bedient en als Bluetooth remote dient, had hem graag daar op geïnstalleerd, dat gaat dus niet.
Haha lijkt me wel grappig, minen op een android tablet met atom procje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
[...]

Dus toevallig de random drie berichten die ik quote heb je niet aangepast? hmmkay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
[...]

De vraag is of je uitcashed "in-the-middle" of HODL'd.
Dat ding schommelt de gehele tijd en er is geen touw aan vast te knopen...

Kan zo maar zijn dat al je winst weer verdampt is aangezien je dan niet uitcashed in ETH o.i.d.
Voor mij is dit dan gebakken lucht... want het is allemaal virtueel.

[ Voor 4% gewijzigd door thestiffmeister op 06-02-2018 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Mijn kucoin account staat alweer 350 hoger als vanochtend nog een paar tientjes en we staan weer quitte, op dat account dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Turbo-Puppy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:18:

Voor wie ook wil,

Vette scam jonguh, Als ik op "Android download" klik krijg ik een Russische page not found error.

Nu ben ik zeker gehekt!!! Of zitten ze me te vissen, of skimmen ze me wallet!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:23:
[...]

Het is geen minen heh, het is een node ... feitelijk ben je een stukje van de blockchain synchronisatie.
Echter, hoe groter het netwerk, hoe sneller o.a. transacties kunnen worden uitgevoerd.

Overigens zijn er wel apps om te minen op je tablet ... een SD 835 doet ongeveer 450h/s ..
Je moet zelf maar even uitrekenen wat dat oplevert ..1 litecoin duur 15,8 dagen (380 uur) met 500mh/s
Dus 1500 dagen ...geen idee of dat goed uitreken zo.
Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:27:
[...]

Vette scam jonguh, Als ik op "Android download" klik krijg ik een Russische page not found error.

Nu ben ik zeker gehekt!!! Of zitten ze me te vissen, of skimmen ze me wallet!! :+
Bedankt voor je munten ... weer 1500 er bij. oOo

Ik zie het ja ... die android link werk niet. -O-

[ Voor 24% gewijzigd door Turbo-Puppy op 06-02-2018 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:27:
Mijn kucoin account staat alweer 350 hoger als vanochtend nog een paar tientjes en we staan weer quitte, op dat account dan.
Als BTC de 7500 aantikt sta ik ook weer gelijk. Een wijze les van de afgelopen 2 dagen voor mij: Niet daytraden en HODL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Wat vet! Alsof je naar een TV-show uit de toekomst zit te kijken. Mooi ook dat ie gewoon doodleuk z'n speelgoed autootje de ruimte instuurt voor 'test purposes' (en reclame voor z'n eigen bedrijf natuurlijk).

Afbeeldingslocatie: https://www.youtube.com/watch?v=wbSwFU6tY1c

[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 06-02-2018 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Turbo-Puppy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:27:
[...]

Het is geen minen heh, het is een node ... feitelijk ben je een stukje van de blockchain synchronisatie.
Echter, hoe groter het netwerk, hoe sneller o.a. transacties kunnen worden uitgevoerd.

Overigens zijn er wel apps om te minen op je tablet ... een SD 835 doet ongeveer 450h/s ..
Je moet zelf maar even uitrekenen wat dat oplevert ..1 litecoin duur 15,8 dagen (380 uur) met 500mh/s
Dus 1500 dagen ...geen idee of dat goed uitreken zo.
Oh alleen een node, ik heb niet eens litecoin dus toedeledokie met je node. :P

Toch maar eens kijken of ik mijn tablet wat nuttigs kan laten doen. Al is het maar voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

thestiffmeister schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:27:
[...]

De vraag is of je uitcashed "in-the-middle" of HODL'd.
Dat ding schommelt de gehele tijd en er is geen touw aan vast te knopen...

Kan zo maar zijn dat al je winst weer verdampt is aangezien je dan niet uitcashed in ETH o.i.d.
Voor mij is dit dan gebakken lucht... want het is allemaal virtueel.
HODL is echt langere termijn voor mij. Minimaal een jaar. Dat schommelen valt wel mee als je het op die termijn bekijkt.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
ggj87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:29:
[...]

Als BTC de 7500 aantikt sta ik ook weer gelijk. Een wijze les van de afgelopen 2 dagen voor mij: Niet daytraden en HODL!
Als het naar beneden gaat kan je best wat verkopen en op lager punt instappen. Maar daar hebben de hodlers incl ik geen zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:29:
[...]

Toch maar eens kijken of ik mijn tablet wat nuttige kan laten
Inruilen voor een Litecoin ! 8)7

--on topic--

het herstel begint nu wel leuke vormen aan te nemen ... deze lijn maar eens een dag of 3 vasthouden wta mij betreft.

[ Voor 23% gewijzigd door Turbo-Puppy op 06-02-2018 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Ik heb mijn verwachtingnen bijgesteld naar deze Tesla.
YouTube: I got a Tesla for Christmas! (Unboxing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
e-coin verdwenen? geen data meer van op coinmarketcap. vond het al een gekke bedoeling 2k% omhoog

[ Voor 29% gewijzigd door nemesis2212 op 06-02-2018 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:23:
[...]

Heb laatst een week lang gemined met mijn OnePlus 3T, ik gebruikte minergate en heb BCN gemined, heb er iets van 20 gemined, wow veel denk je, 1 BCN = $0,004 :+
Jeej! een week lang met een oververhitte telefoon gelopen die bijna constant aan de lader moest, en het heeft me geen cent opgeleverd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
lighting_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:30:
[...]

Als het naar beneden gaat kan je best wat verkopen en op lager punt instappen. Maar daar hebben de hodlers incl ik geen zin in.
Op korte termijn maakt dat niet uit, als het op langere termijn maar weer stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 16:46
[...]

Voor wat ik er van meegekregen heb gaat het bij jou telkens over de lange termijn. Nu ineens weer de korte termijn (vandaag alweer in de top van best presterende coins), was ICX een beter advies geweest voor nu. De WTC die ik heb doet het ook beter dan de VEN over een dag gezien.

Ik heb het wellicht ook over het hoofd gezien, zoveel posts in een dag, maar ben dan ook wel benieuwd naar een kort betoog waarom ik alles in VEN zou moeten stoppen.

[ Voor 1% gewijzigd door bobdigi op 06-02-2018 22:34 . Reden: kleine wijziging zinsopbouw ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
En we zijn vooralsnog door de resistance op 7.8k! Een goed teken wat mij betreft, nu door de 8k en het begint er weer wat rooskleuriger uit te zien. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:29:
Wat vet! Alsof je naar een TV-show uit de toekomst zit te kijken. Mooi ook dat ie gewoon doodleuk z'n speelgoed autootje de ruimte instuurt voor 'test purposes' (en reclame voor z'n eigen bedrijf natuurlijk).

[afbeelding]
Verkeerde topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Gaan de vroege Koreaanse vogels ons nu over de 8K horde helpen? :9

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
ggj87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:33:
[...]

Op korte termijn maakt dat niet uit, als het op langere termijn maar weer stijgt.
Je stap gewoon lager in. En 10-20% scheelt toch echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

lighting_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:35:
[...]

En als de koers omhoog schiet ipv omlaag? In de omstandigheden van vandaag een reeel risico. Kun je minder munten terugkopen voor je geld. Zou ik best ziek van zijn.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pires101
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05-2023
bobdigi schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:33:
[...]

Voor wat ik er van meegekregen heb gaat het bij jou telkens over de lange termijn. Nu ineens weer de korte termijn (vandaag alweer in de top van best presterende coins), was ICX een beter advies geweest voor nu. De WTC die ik heb doet het ook beter dan de VEN over een dag gezien.

Ik heb het wellicht ook over het hoofd gezien, zoveel posts in een dag, maar ben dan ook wel benieuwd naar een kort betoog waarom ik alles in VEN zou moeten stoppen.
Ik zou niemand adviseren om all in te gaan op VEN, maar een mogelijke reden daartoe zou hun rebranding event aan het einde van deze maand kunnen zijn, waarbij nieuwe partnerships bekend gemaakt zullen worden. Los daarvan zijn WTC en ICX ook prima holds, maar ik verwacht met name van VEN deze maand nog wel wat vuurwerk als BTC lief blijft doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:10:
Hallo all,

beetje vreemd bericht, hoe kan je alles kwijt zijn geraakt, en waarom zou je dan uitstappen.
Beetje FUD creeren misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Mijn binance doet maf in de browser. App werkt dan weer wel.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
lighting_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:35:
[...]

Dat kan goed, maar ik wacht mijn sell order gewoon lekker af. Je weet nóóit waar het naartoe gaat in deze markt, dat zag je vandaag wel. Eerst dacht iedereen dat we naar 5k of lager zouden gaan en nu gaan we weer richting de 8k. Zo niet dan zal ik een verlies moeten accepteren, maar liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
pires101 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:38:
[...]

Ik zou niemand adviseren om all in te gaan op VEN, maar een mogelijke reden daartoe zou hun rebranding event aan het einde van deze maand kunnen zijn, waarbij nieuwe partnerships bekend gemaakt zullen worden. Los daarvan zijn WTC en ICX ook prima holds, maar ik verwacht met name van VEN deze maand nog wel wat vuurwerk als BTC lief blijft doen.
Ik hoop ook dat VEN de lucht in knalt door de rebranding, maar de laatste tijd is het meer buy the rumor sell the news, waarbij de koers voor een rebraning omhoog gaat en daarna wat inkakt, daar ben ik ook wel bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
wehave schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:38:
[...]

beetje vreemd bericht, hoe kan je alles kwijt zijn geraakt, en waarom zou je dan uitstappen.
Dan is dit echt de meest zachtaardige FUD die ik ooit heb gezien. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:21:
[...]

Thx. Wou het toch even delen. Ook als hart onder de riem voor misschien meer die uitgestapt zijn maar het niet (durven te) zeggen....

Enige dat ik inmiddels nog wel weer overweeg is om op een later moment, als de rust in het hoofd weer terug is een klein (!!) bedragje terug te investeren. Maar dan echt in de orde van grootte van enkele tientjes.

[...]

Eens. Had er iets te makkelijk over gedacht. Ja - ik kon het geld echt wel missen. Maar totaal onderschat dat het toch wel pijn doet en dus stress geeft. Goede nieuws: het was een mooie reality check... Meteen even de hele financiën doorgenomen, wat besparingen doorgevoerd. Even de broekriem strak aantrekken en over een paar maandjes heb ik het verloren geld weer terug verdiend (en in het kader van karma... het is bijna de 10e :P )
Jammer voor je dat het zo is gegaan, als je er slecht van slaapt is het idd de beste keus die je kan maken, gezondheid is belangrijker dan geld, crypto is echt niet voor iedereen.
Als je het toch ooit weer eens wilt proberen, probeer het anders eerst op de gewone beurs en kijk dan naar fondsen uit de AEX, natuurlijk ook geen garanties, maar het is vele mallen stabieler dan crypto en je leert er een hoop van zonder al te veel stress.
Maar als je er stress van krijgt zou ik er zelf nooit meer naar omkijken.

Dank voor je ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Bartvandelaar schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:39:
Mijn binance doet maf in de browser. App werkt dan weer wel.
Welke browser gebruik je? Hij deed bij mij in Chrome ook raar, in FF weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Lisk heeft ook ergens een event halverwege deze maand, niet?
Ik zou daar ook wat centjes in durven parkeren (tijdelijk)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:08
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:34:
Gaan de vroege Koreaanse vogels ons nu over de 8K horde helpen? :9
Dat mag ik toch een keertje hopen!!!
Stelletje f*ckers daar .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:40:
[...]

Dan is dit echt de meest zachtaardige FUD die ik ooit heb gezien. :)
mensen bang maken dat je alles kan verliezen is toch niet zachtaardig??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pires101
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05-2023
miicker schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:40:
[...]

Ik hoop ook dat VEN de lucht in knalt door de rebranding, maar de laatste tijd is het meer buy the rumor sell the news, waarbij de koers voor een rebraning omhoog gaat en daarna wat inkakt, daar ben ik ook wel bang voor.
Klopt helemaal, het is ook de vraag wat er precies naar buiten komt qua nieuws...sowieso verwacht ik in de aanloop wel een stijging, daarna zal het van het event zelf afhangen wat de koers gaat doen. Als je kijkt welke partnerships er zo af en toe random bekend gemaakt worden, verwacht ik wel een paar grote namen tijdens het event, gezien ze het event verplaatst hebben vanwege het aantal partnerships waar ze mee bezig zijn. Iets exclusiefs in China bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
wehave schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:42:
[...]

Klopt, het is realistisch en de waarheid. En iedereen weet dat de waarheid soms hard is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
wehave schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:38:
[...]

Ik zou het zelf niet doen, maar los daarvan kan ik een dergelijke actie wel goed begrijpen. Er is geen enkele garantie dat de koers weer herstelt of terugkomt op het niveau van de ATH. De kans is ook aanwezig dat het verder doorzakt en nooit meer terug op niveau komt, mocht dat gebeuren (waar ik persoonlijk niet vanuit gaan) dan heeft hij wel de juiste beslissing gemaakt en kan hij ons uitlachen :P
Weinig FUD aan i.m.o. gewoon het delen van een ervaring toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
[...]

Moet je de rest van de berichten ook lezen.
Hij heeft verlies gepakt net als zoveel anderen waarschijnlijk(ik)panic sell en is er klaar mee. Is toch prima?
Is geen fud, maar zijn ervaring met de cryptocoin bussines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
miicker schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:43:
[...]

Ik zou het zelf niet doen, maar los daarvan kan ik een dergelijke actie wel goed begrijpen. Er is geen enkele garantie dat de koers weer herstelt of terugkomt op het niveau van de ATH. De kans is ook aanwezig dat het verder doorzakt en nooit meer terug op niveau komt, mocht dat gebeuren (waar ik persoonlijk niet vanuit gaan) dan heeft hij wel de juiste beslissing gemaakt en kan hij ons uitlachen :P
Weinig FUD aan i.m.o. gewoon het delen van een ervaring toch?
Hij zegt dat hij alles is kwijt geraakt, hoe dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Ik word hier geregeld beschuldigd van slecht advies maar dit is dus wat day trading kan doen. HODL is wat dat betreft veel geschikter voor de meeste mensen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

wehave schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:45:
[...]

Hij zegt dat hij alles is kwijt geraakt, hoe dan?
Simpel: buy high sell low

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
wat zou de Crypto Warren Buffet zeggen: Nu kopen of pauzeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Het Buy high sell low concept heb je binnen no time in de smiezen geloof mij.
Pagina: 1 ... 121 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)