[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.455 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
Bedankt voor het live-verslag, maar gaan we dit nu bij iedere 'mijlpaal' delen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik investeer in ark omdat er ook gasten van roudbound universiteit aan werken en die zitten ook in een delegate 1van de 51 supernodes.
Dus je krijgt nog betaald ook in ARK!!

[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 20:29 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:27:
[...]

Bedankt voor het live-verslag, maar gaan we dit nu bij iedere 'mijlpaal' delen? :?
Zeker *O* Als het bij de daling kon, dan kan het ook prima bij de stijging. :)F

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:11
Blik1984 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:26:
[...]

Idd zeg, +50% tov 24 uur geleden.
Tja, wordt wel even twijfelen zo. Als ik ze nu verkoop sta ik ongeveer quitte, maar kan ik morgen misschien meer terugkopen. Is ongeveer 20% van mijn PF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
[...]

7295

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 11:25
A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:27:
Ik investeer in ark omdat er ook gasten van roudbound universiteit aan werken en die zitten ook in een delegate 1van de 51 supernodes.
Dus je krijgt nog betaald ook in ARK!!
Welke uni? :D Roundabound? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPS15
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 20:41
Is de relatief sterke stijging van de binance coin ook geen voorbode van een grotere stijging? Waarschijnlijk hoop ik het alleen maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

iig dat er nederlandse gasten aan werken vind ik fijn!!! ik wil echt geen coin dat er alleen chinese in zitten ofso uit china :P zoals NEO

radbound uni ja

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
[...]

Als het je niet interesseert, kan je ook doorscrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
XPS15 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:30:
Is de relatief sterke stijging van de binance coin ook geen voorbode van een grotere stijging? Waarschijnlijk hoop ik het alleen maar...
BNB heeft flinke klappen gehad de afgelopen week. Verwacht geen wonderen, maar misschien kun je wel een leuk ritje maken op het herstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
XPS15 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:30:
Yes. Vorige maand was BNB nog 180k sats, waar hij nu op 106k zit . Nog veel ruimte om weer te groeien dus..

Alhoewel de prijs toen wel tamelijk hoog was naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:31:
[...]

iig dat er nederlandse gasten aan werken vind ik fijn!!! ik wil echt geen coin dat er alleen chinese in zitten ofso uit china :P zoals NEO

radbound uni ja
Daar komen de meeste vandaan. 😁😁😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Sell walls worden echt weer ouderwets opgegeten en opgeschoven bij ICX. Is weer Netflix-waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 22:35
Dit ziet er voor het eerst sinds een paar dagen weer uit als een bounce

https://www.tradingview.com/chart/gF4t5PFo/

link werkt volgens mij niet echt maar zet hem op BTCUSD en 1 hour chart ;)

[ Voor 26% gewijzigd door aaaido op 06-02-2018 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:46
MAn man man, Eth kopen of niet , that's the question... ik weet het: vanochtend was een veul beter timing geweest dan nu, maar goh... wat zou de nacht brengen :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:28:
[...]

Zeker *O* Als het bij de daling kon, dan kan het ook prima bij de stijging. :)F
Ik vind het persoonlijk een ander verhaal als er wordt gepost dat bitcoin door belangrijke supportlevels valt of belangrijke resistence doorbreekt. Voor de rest zie ik niet in waarom iedere 100$ stijging/daling hier genoemd moet worden, maar dat zal wel aan mij liggen dan.

Hoe zit het eigenlijk met die 20$ van VEN die je een week geleden had verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdigi
  • Laatst online: 15-09 16:46
Weekje geleden met 600 ingestapt, iets meer dan de helft nog over op het moment. Zit er wel heel erg naar te neigen om er nog een paar honderd in te stoppen (zie ik mijn investering misschien omhoog gaan ipv naar beneden :P). Zeker nu er eindelijk wat groene cijfertjes te zien zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
RustStorm schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:36:
MAn man man, Eth kopen of niet , that's the question... ik weet het: vanochtend was een veul beter timing geweest dan nu, maar goh... wat zou de nacht brengen :)
De laatste weken is het vrijwel altijd opstaan met een traan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
bobdigi schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:39:
Weekje geleden met 600 ingestapt, iets meer dan de helft nog over op het moment. Zit er wel heel erg naar te neigen om er nog een paar honderd in te stoppen (zie ik mijn investering misschien omhoog gaan ipv naar beneden :P). Zeker nu er eindelijk wat groene cijfertjes te zien zijn.
Dit is nu wat ze een bull trap noemen. Ik wacht nog even een paar dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Ï
Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:38:
[...]

Ik vind het persoonlijk een ander verhaal als er wordt gepost dat bitcoin door belangrijke supportlevels valt of belangrijke resistence doorbreekt. Voor de rest zie ik niet in waarom iedere 100$ stijging/daling hier genoemd moet worden, maar dat zal wel aan mij liggen dan.

3,98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:39:
[...]

Maar als dit de omslag is, is er ook iets voor de theorie te zeggen dat de panic sellers klaar zijn in Azie, en dat er nu weer gekocht gaat worden. De prijzen zijn relatief nog zo laag dat het absoluut niet te laat is om nog in te stappen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
laat je niet verleiden door die groene cijfertjes. is wel vaker gebeurd. koop je in en daarna daalt hij weer keihard (binnen uren of volgende dag) kijk maar naar afgelopen dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:39:
[...]

Dat is ook zeker waar... maar sinds 11 uur vanochtend, of misschien zelfs 9 uur vanochtend ziet het er wel geinig uit weer... dus je weet nooit wat die gekke Aziaten (no offense) zullen gaan denken. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:38:
[...]

Sja ik zie dit soort crashes ook niet aankomen natuurlijk. Ik heb nu een hoop VEN kunnen kopen voor minder dan $3. Vind ik eigenlijk nog veel leuker :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:41:
[...]

Maar als dit de omslag is, is er ook iets voor de theorie te zeggen dat de panic sellers klaar zijn in Azie, en dat er nu weer gekocht gaat worden. De prijzen zijn relatief nog zo laag dat het absoluut niet te laat is om nog in te stappen.
Mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Zie net ff 2 buy orders van gezamenlijk $100k+ op ICX in een flits opgekocht worden :X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Koopkans gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
nemesis2212 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:41:
[...]

laat je niet verleiden door die groene cijfertjes. is wel vaker gebeurd. koop je in en daarna daalt hij weer keihard (binnen uren of volgende dag) kijk maar naar afgelopen dagen
Het zou kunnen dat we nog een keer omlaag gaan, maar het kan ook prima dat het laagste punt nu geweest is. Je weet het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
BTC gaat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Laatst online: 25-07 13:38
Eerst maar eens zien dat we dit een beetje 24 uur kunnen volhouden, of in ieder geval boven de 7k uit kunnen blijven. Al heb ik zo’n vermoeden dat het vannacht nog ietsje zakt en we morgen ochtend op 6.8k staan. Ook niet slecht, vanochtend rond 9 uur stonden we op krap 6k dus +12% in 24 uur tijd is prima, alles hoger is een leuke bonus.

Hoeft voor mij niet binnen een paar dagen naar de 20k terug hoor, over 4 maanden vind ik ook vroeg genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Nah, ben juist ff wat aan het offloaden nu hij op +34% staat.

ETH stijgt ook mooi door en misschien kan ik ICX morgen goedkoper terugkopen. Een win-win dus (wou sws wat meer ETH), maar ben zo te zien niet de enige (gaat maar om een paar euro hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Laatst online: 06-09 20:44
Ik wacht het af tot morgen, als dan blijkt dat ik de bodem heb gemist is het jammer..

Komt er nog wel een.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ben benieuwd of we lopende verliezen nu een beetje kunnen gaan wegwerken .. tot de BTC weer aan de $9000 stabiel staat of doorvliegt naar de 10k+ wordt er even niets gekocht ... Mezelf laten naaien door een Aziaat lukt voor 5 tientjes elders ook wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

vinno86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:48:
Ik wacht het af tot morgen, als dan blijkt dat ik de bodem heb gemist is het jammer..

Komt er nog wel een.
De vraag is of je die wel meepikt natuurlijk ;)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:48:
Ben benieuwd of we lopende verliezen nu een beetje kunnen gaan wegwerken .. tot de BTC weer aan de $9000 stabiel staat of doorvliegt naar de 10k+ wordt er even niets gekocht ... Mezelf laten naaien door een Aziaat lukt voor 5 tientjes elders ook wel....
100% winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:48:
Trend is niet gebroken, weinig reden om aan te nemen dat we nu opeens naar 9k gaan. Alhoewel het natuurlijk mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Als jij denkt dat dit het beste moment is om in te stappen moet je dat vooral doen (niet sarcastisch bedoeld). Maak je beslissing echter niet op emotie zo van: dan heb ik iig nog wat groen staan. Wel als jij denkt dat het vanaf nu weer continue gaat stijgen.

Persoonlijk denk ik dat er een grote kans is dat we nu weer gaan stijgen. Maar dat is echt mijn persoonlijke mening adv veel TA analyses van andere die het ook mis kunnen hebben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Here we go here we go here we go here we go here we go here we gooohooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:42:
[...]

Sja ik zie dit soort crashes ook niet aankomen natuurlijk. Ik heb nu een hoop VEN kunnen kopen voor minder dan $3. Vind ik eigenlijk nog veel leuker :D
Fijn dat het voor jou goed heeft uitgepakt, maar mijn punt is meer: is het een idee om iets terughoudender te zijn in je prognoses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Nopheros schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:50:
[...]

Trend is niet gebroken, weinig reden om aan te nemen dat we nu opeens naar 9k gaan. Alhoewel het natuurlijk mogelijk is.
Dat denk ik dus ook ... ben niets te beroerd huidige verliezen te nemen voor wat ze zijn, maar van opleving tot opleving steeds instappen om het nog groter te maken, dat voelt niet alleen tamelijk dom, maar maakt het ook nog van kwaad tot erger.

Ik laat deze run lekker aan me voorbij gaan een keer, het is allemaal relatieve winst. Tot de BTC .. of in mijn LTC weer op de $200 komt is er weinig om echt voor te juichen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdigi
Nopheros schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:40:
[...]

nemesis2212 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:41:
[...]

Ik wacht het ook nog mooi even af hoor, en de neiging om bij te kopen heb ik de afgelopen dagen al na al het lezen oa in dit forum ('veel verder gaat het niet zakken', 'ik heb nu net bijgekocht voor een mooie prijs', etc.).

Ach, ik ben nog steeds blij dat ik inmiddels in elk geval mee doe aan het hele cryptogebeuren. Blijft toch leuk om af en toe de koersen te checken en te zien dat je ineens 30 dollar verdiend hebt in een uurtje en even later weer 60 kwijt bent :9. En dat zonder iets te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:50:
[...]

Fijn dat het voor jou goed heeft uitgepakt, maar mijn punt is meer: is het een idee om iets terughoudender te zijn in je prognoses?
Nee waarom? Ik zie hier iedereen BTC richting de 0 wensen als men even de fiat in duikt, maar VEN naar $20 is opeens een schande? :') Die $20 komt er wel. En als dat pas in Q2 gebeurt bij de rebranding vind ik het ook prima.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

VEN en ICX doen een wedstrijdje wie het eerst op de maan is? :+

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:54:
VEN en ICX doen een wedstrijdje wie het eerst op de maan is? :+
Op de maan of naar de maan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
volle maan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:47:
[...]

Nah, ben juist ff wat aan het offloaden nu hij op +34% staat.
Haha, 5 minuten later staat ie alweer op 42% }:O

VEN gaat ook kneiter hard.

[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 06-02-2018 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
xrb gaat nog harder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Nopheros schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:40:
[...]

Nee, het zou een bull trap kunnen zijn, het is niet zeker dat het er een is. Ik acht het nu ook onwaarschijnlijker, want we spraken eerder deze week wel duidelijk over een bulltrap (veel te weinig volume), maar het volume van BTC is inmiddels ook bijna verdubbeld, de koers is nu van ~5900 naar 7500 gegaan en die laatste support is meerdere keren getest. Onder de 5900 is de eerstvolgende 5200 en ik vraag me af of ze serieus tot zover willen (durven? :P) gaan, komende van 12.5k.

De hele week was ik er van overtuigd dat het nog niet klaar was, maar ik ben nu iets positiever. Maar als je niet zeker bent, altijd even afwachten. Ik kan er dit keer ook gewoon naast zitten, ik ben ook maar gewoon een beginner die denkt iets te snappen. :+

Even een spurt naar 8k (het liefste 8.4) zou het een en ander duidelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-09 01:44
Koers recht omhoog. Maan in zicht!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 03:04
Nog 2.5-3 uur tot Azië wakker wordt voor de dagelijkse ontbijtdumpsessie! Geniet van het to the moon momentje nu het nog kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 22:41
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:41:
[...]

Kan me bijna niet voorstellen dat het panic sellen van de ene dag op de andere over is. Lijkt me dat zoiets geleidelijk gaat met nog enkele dipjes tussen door.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
plankgas omhoog hoppa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

RustStorm schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:36:
ARK is de nieuwe ether....... een soort van IMO.... nederlanders werken er aan mee en je hebt delegate stake dus je verdient 10% per jaar!!!!! want je bent in feite een miner als je een VOTE doet (kost nu 1 ark)
Voor mij is dat een no brainer
https://allesovercrypto.n...sen-alle-cryptocurrencies

[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 21:02 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 03:04
Ik stond net even op balkon en raad eens wat ik daar zag....(klik)
Als dat toch geen teken is!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Ark gaat het helemaal worden.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Ook bizar die ICX, gisteren op een gegeven moment op de 38k sats en zit inmiddels al bijna op 58k sats. Congrats als je zo laag hebt weten in te slaan, ik wilde ook wel. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Volgens mijn opinie, maar ik zeg dat al jaren, moet je de Crypto marktniet vergelijken
met aandelenbeursen etc. Dus ook niet om die TA die bij aandelen gebruikt wordt.
Maarja, wie ben ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte speel ritjes van de grote jongens, bewijst nog niks. Leuk voor de day traders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

RaptorXS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:06:
Volgens mijn opinie, maar ik zeg dat al jaren, moet je de Crypto marktniet vergelijken
met aandelenbeursen etc. Dus ook niet om die TA die bij aandelen gebruikt wordt.
Maarja, wie ben ik 8)
Heb je ook argumenten bij dat advies? Er zijn er duizenden die dat namelijk wel doen en die lijken vaak gelijk te krijgen (mbt weerstanden, steun etc...).
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:07:
Korte speel ritjes van de grote jongens, bewijst nog niks. Leuk voor de day traders.
De HODL'ers vinden het ook wel fijn dat we weer eens omhoog gaan hoor ;)

[ Voor 22% gewijzigd door FaceDown op 06-02-2018 21:08 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Danny.G schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:03:
Ook bizar die ICX, gisteren op een gegeven moment op de 38k sats en zit inmiddels al bijna op 58k sats. Congrats als je zo laag hebt weten in te slaan, ik wilde ook wel. :P
Heb hem niet voor de absolute bodem op weten te pikken. Handel in ETH, maar laten we zeggen ergens rond de 50k sats. Nu de eerste plukjes weer verkopen en of we nou stijgen (15-20% pf) of dalen (bijkopen), beide zijn prima :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Had voor 450 euro ETH gekocht. Dat was 330 waard toen ik het gisteren naar Binance stuurde en het inwisselde voor ICX. Op dit moment is de fiat waarde van mijn ICX 470 euro. Goeie keus dus :) Geluk mee. Maar kan in een uur weer 400 waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
The Redman schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:01:
ik kijk ook graag naar Maan...de zangeres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

en de dollar koers is ook nog eens gunstig.. 1.25 toen ik in de dip crypto kocht :D kan niet beter. Geld binnen harken _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 21:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

The Redman schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:01:
Zit jij denk ik aan de andere kant van Nederland ...
Vanuit mijn dakraam ziet het er momenteel zo uit.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1802/365434/o4NBZkTJ.png

Moet inderdaad wel een teken zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobdigi
aaaido schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:50:
[...]

Als jij denkt dat dit het beste moment is om in te stappen moet je dat vooral doen (niet sarcastisch bedoeld). Maak je beslissing echter niet op emotie zo van: dan heb ik iig nog wat groen staan. Wel als jij denkt dat het vanaf nu weer continue gaat stijgen.

Persoonlijk denk ik dat er een grote kans is dat we nu weer gaan stijgen. Maar dat is echt mijn persoonlijke mening adv veel TA analyses van andere die het ook mis kunnen hebben :P
Een week geleden dacht ik ook dat het een goed moment was :P, het is ook meer omdat ik in eerste instantie met mezelf heb afgesproken om met 500 in te stappen (is dan 600 geworden) en maar te kijken wat er ging/gaat gebeuren. Het is ook zeker niet uit emotie in de zin van dat er voor mij persoonlijk dan wat in het groen staat.

Ik kan namelijk nog best wel een paar honderd Euro missen zonder dat ik me er echt kut over zou voelen mocht ik alles kwijtraken, en met de cijfers van nu 'is de kans ook groter' daar weer winst mee te pakken. Wil ook wel graag nog wat andere/meer van bepaalde coins. Persoonlijk dilemma op het moment :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:07:
[...]

Heb je ook argumenten bij dat advies? Er zijn er duizenden die dat namelijk wel doen en die lijken vaak gelijk te krijgen (mbt weerstanden, steun etc...).
Zekers, nieuws en postings op Reddit zijn vaak bepalender, zoals onlangs de LItecoin aankondiging met Litepay bijvoorbeeld. Hoe wil je dat vangen met lullige grafiekjes en lijntjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Zit wel een dikke spelbreker tussen met z'n sell wall van 65k.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/My9dhZy.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Er is ook echt helemaal NIETS verder wat nieuw is en met iets relevants komt. Ik heb de hele lijst coins doorspit maar of de teams/website zijn slecht of het is gewoon weer immitatie

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:08:
[...]

Heb hem niet voor de absolute bodem op weten te pikken. Handel in ETH, maar laten we zeggen ergens rond de 50k sats. Nu de eerste plukjes weer verkopen en of we nou stijgen (15-20% pf) of dalen (bijkopen), beide zijn prima :).
Lekker hoor! Ik kocht wat ICX net voor BTC begon te kelderen, stond op 15% winst maar werd gierig, wetende dat BTC aardig zou gaan dalen. En zo heb ik de rit uit moeten zitten.. :+

Wat je hiervan leert: als het niet vertrouwd voelt en je een mooie winst hebt, verkoop het dan gewoon en wees niet de gierige Hollander. Nu liep ik bijna 50% mis. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:13:
[...]

Er is ook echt helemaal NIETS verder wat nieuw is en met iets relevants komt. Ik heb de hele lijst coins doorspit maar of de teams/website zijn slecht of het is gewoon weer immitatie
Bestaat er andere crypto dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:52:
[...]

Nee waarom? Ik zie hier iedereen BTC richting de 0 wensen als men even de fiat in duikt, maar VEN naar $20 is opeens een schande? :') Die $20 komt er wel. En als dat pas in Q2 gebeurt bij de rebranding vind ik het ook prima.
Jammer dat ik dit moet uitleggen en jammer dat je de acties van anderen gebruikt om je eigen acties te rechtvaardigen.

Ik vind het net zo kwalijk als mensen doen alsof het een zekerheid is dat bitcoin gaat dalen, maar aangezien je mij zoiets niet hebt horen zeggen ga ik daar de discussie niet eens over aan.

Ik denk dat het slim is als je wat voorzichtiger bent met het uitspreken van dat soort verwachtingen, al helemaal als het om zo’n korte termijn gaat. Toen jij die voorspelling van 20$ aan het einde van de week deed, stond VEN op 7 of 8 dollar. Dat is dus X2.5/X3, wat erg veel is in een week tijd. Ook al moet iedereen zijn eigen onderzoek doen; je zult altijd zien dat mensen gevoelig zijn voor dat soort uitspraken en dat er mensen zijn die zulke uitspraken niet in perspectief kunnen zetten. Snap je wat ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Danny.G schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:13:
[...]

Lekker hoor! Ik kocht wat ICX net voor BTC begon te kelderen, stond op 15% winst maar werd gierig, wetende dat BTC aardig zou gaan dalen. En zo heb ik de rit uit moeten zitten.. :+

Wat je hiervan leert: als het niet vertrouwd voelt en je een mooie winst hebt, verkoop het dan gewoon en wees niet de gierige Hollander. Nu liep ik bijna 50% mis. :')
Nou ja, het komt ook niet helemaal vanzelf aanwaaien hoor. Heb ze ook gekocht (en verkocht) op 75k, 69k, 57k, 53k en 48k. Het gros toen die laag stond. Daardoor wist ik dat ze gister ook een koopje waren en ben ik van 3% naar 20% gegaan. Pas bij 65k wordt het echt cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:15:
[...]

Jammer dat ik dit moet uitleggen en jammer dat je de acties van anderen gebruikt om je eigen acties te rechtvaardigen.

Ik vind het net zo kwalijk als mensen doen alsof het een zekerheid is dat bitcoin gaat dalen, maar aangezien je mij zoiets niet hebt horen zeggen ga ik daar de discussie niet eens over aan.

Ik denk dat het slim is als je wat voorzichtiger bent met het uitspreken van dat soort verwachtingen, al helemaal als het om zo’n korte termijn gaat. Toen jij die voorspelling van 20$ aan het einde van de week deed, stond VEN op 7 of 8 dollar. Dat is dus X2.5/X3, wat erg veel is in een week tijd. Ook al moet iedereen zijn eigen onderzoek doen; je zult altijd zien dat mensen gevoelig zijn voor dat soort uitspraken en dat er mensen zijn die zulke uitspraken niet in perspectief kunnen zetten. Snap je wat ik bedoel?
Zeker. En dan gaan ze kopen, wat weer positief is voor alle VEN-houders. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Laatst online: 25-07 13:38
ByteCoin heeft vandaag hun nieuwe wallet release uitgebracht. Netjes op tijd volgens de roadmap, werkt als een malle en heeft significante verbeteringen ten opzichte van de oude. Deadlines zijn nogal een dingetje in cryptoland maar blijkbaar kan het dus wel...

Als de rest van hun roadmap van 2018 zo gaat, worden die 50k muntjes van me een hele mooie gratis zomervakantie 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 20:28

gws24

Thinking is hard!

toch mooi om te zien wat een fomo er ontstaat bij een kleine opleving :o

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ben naar de Falcon replays aan het kijken, kijk ik even naar de koers... Nou, dit is leuk! Die raketten zijn niet de enige die omhoog schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:21:
toch mooi om te zien wat een fomo er ontstaat bij een kleine opleving :o
FOMO? Kleine opleving? Mijn PF staat alweer +50-60% ten opzichte van vanochtend :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39
Imgnrydrmr schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:22:
Ben naar de Falcon replays aan het kijken, kijk ik even naar de koers... Nou, dit is leuk! Die raketten zijn niet de enige die omhoog schieten :)
*Falcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:27
vinno86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:48:

Komt er nog wel een.
Ja, over een jaar of 2 misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Interessant filmpje op youtube over crypto investeren, waarom zou je investeren is het moraal...
YouTube: BITCOIN MILLIONAIRE EXPLAINS CRASH MASSIVE OPPORTUNITY

iets over de top maar wel boeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Zou "Blockchain in Transport Alliance" een ICO doen?
Zou het wel nodig zijn ...?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:19:
[...]

Dan snap je dus totaal niet wat ik bedoel. Je creëert (te) hoge verwachtingen bij mensen. Net zoals toen je op de dag van de announcement ongegeneerd mensen nog ging aanraden om in te stappen op VEN, ook al was hier herhaaldelijk gezegd dat er nagenoeg altijd een dip volgt na zo'n announcement. Daarnaast had VEN er in die week al haast een verdubbeling opzitten, maar ook dat vond je blijkbaar niet relevant.

Ik vind het triest dat je ten koste van alles en iedereen je eigen bags aan het shillen bent, ook al wist je op dat moment waarschijnlijk ook wel dat het niet het beste advies was om mensen nog aan te raden om nog in te stappen na een behoorlijke stijging in de voorgaande weken en op de dag van de announcement zelf. Maar ja, who cares als anderen verlies maken, right? Zolang ze maar VEN kopen is alles goed, toch? Ik ben blij dat ik zelf andere normen en waarden heb dan dat jij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:01:
[...]

ARK is de nieuwe ether....... een soort van IMO.... nederlanders werken er aan mee en je hebt delegate stake dus je verdient 10% per jaar!!!!! want je bent in feite een miner als je een VOTE doet (kost nu 1 ark)
Voor mij is dat een no brainer
https://allesovercrypto.n...sen-alle-cryptocurrencies
Dat is zeker een interessante! Ga ik mijzelf eens goed in verdiepen thanks. :) Dan kan ik de ETH gebruiken om ARK te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
iemand ECN opgevolgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
YouTube: Markt manipulatie grote de spelers? De crypto nu op het laagste Punt?

Vic Greene zijn uitleg over de crash, misschien kennen jullie hem vind het altijd wel grappig om te kijken/leren. Elke vrijdagavond livestream op youtube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:19:
[...]

Je bent moeilijk te volgen, je zegt dat je hold en dat zeg je al lang voor de dip toen zat je er vol in zij je.
Als je je eigen topics even terug leest heb je bijna elke dag ven gekocht. 8)7
Dus je bent aan het middelen om je verlies te verminderen ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:13
Wil wel vaker dit soort dagen hebben. Zaterdag alles omgezet naar USDT (uiteraard wel verlies, maar moest zeker weten dat de trend naar beneden doorzette). Vervolgens Vanochtend rond 10u alles weer omgezet in de coins van mijn portfolio (NEO, OMG, WTC, REQ, POE) en nu mooi winst aan het pakken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Wat is de reden dat ICX zo hard gaat op het moment?

Is het omdat hij gisteren ten opzichte van andere harder gedaald was?

[ Voor 41% gewijzigd door Tranzy op 06-02-2018 21:39 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Slux schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:38:
[...]

Je bent moeilijk te volgen, je zegt dat je hold en dat zeg je al lang voor de dip toen zat je er vol in zij je.
Neem hem maar niet al te serieus, doen er wel meer niet hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:38:
[...]

Vastgoed praktijken ... kom een ton te kort op de balans, koop vastgoed, overwaardeer dat in de boeken en het gat is gedicht, bank is blij, investering akkoord. oOo Valt het nodige van te zeggen ,feit is wel dat het werkt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Tranzy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:38:
Wat is de reden dat ICX zo hard gaat op het moment?

Is het omdat hij gisteren ten opzichte van andere harder gedaald was?
Omdat VEN ook hard gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Get ready _/-\o_

https://www.facebook.com/...n2gTV5FtAwJdMbNesZm3Ea-SI

[ Voor 42% gewijzigd door Mozes123 op 06-02-2018 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 23:17
Hmm van mij mocht het toch allemaal nog wat lager ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 20:28

gws24

Thinking is hard!

Yarisken schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:41:
Hmm van mij mocht het toch allemaal nog wat lager ....
wees niet bang, gaat wel weer lager :P . We staan nog niet eens op de hoogste koers van gisteren en de moon posts komen al weer naar voren.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
NEWS:

OUTCOMES OF THE SEC MEETING.

1. ICOs must be regulated in order to save investors money, which will be great for the whole crypto space.
2. New tokens must be seen with better depth analysis in order to sustain.
3.Educations about Cryptocurrencies and Bitcoins must be prioritized.
4.BITCOINs are in 2 ways commodity and a currency as a value of exchange.
5.New reforms and better people must be recruited in order to develop this new tech.
IN A NUTSHELL SO FAR, THE MEETING WAS BULLISH AND WE MIGHT SEE SOME GOOD REGULATIONs COMING IN IF EVERYTHING GOES WELL..WE WILL KEEP YOU UPDATED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:43:
[...]

wees niet bang, gaat wel weer lager :P . We staan nog niet eens op de hoogste koers van gisteren en de moon posts komen al weer naar voren.
Heb zojuist alles omgezet naar USDT, ben er klaar voor..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:32:
[...]

Dan snap je dus totaal niet wat ik bedoel. Je creëert (te) hoge verwachtingen bij mensen. Net zoals toen je op de dag van de announcement ongegeneerd mensen nog ging aanraden om in te stappen op VEN, ook al was hier herhaaldelijk gezegd dat er nagenoeg altijd een dip volgt na zo'n announcement. Daarnaast had VEN er in die week al haast een verdubbeling opzitten, maar ook dat vond je blijkbaar niet relevant.

Ik vind het triest dat je ten koste van alles en iedereen je eigen bags aan het shillen bent, ook al wist je op dat moment waarschijnlijk ook wel dat het niet het beste advies was om mensen nog aan te raden om nog in te stappen na een behoorlijke stijging in de voorgaande weken en op de dag van de announcement zelf. Maar ja, who cares als anderen verlies maken, right? Zolang ze maar VEN kopen is alles goed, toch? Ik ben blij dat ik zelf andere normen en waarden heb dan dat jij hebt.
Spot on +1000

Ik denk/hoop dat de meeste hier wel weten wat we aan hem hebben hier, zijn reacties zeggen vaak genoeg wat voor persoon het is.
Pagina: 1 ... 120 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)