[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 119 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.461 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:23:
[...]

Ik begon ook goed, 800 euro winst op 100 euro rdd
Digibyte 1000 erin ook 600 winst uitbetaald
En toen alles er weer in plus meer

Kijk het nog even aan en misschien pomp ik er nog 1k in.
Ik kijk het nu even aan, enige wat ik nu nog doe is uitbetalen bij zeer acceptabele winst, of bijkopen op zeer lage koers (lees nieuwe dip onder de 6000)

Voorlopig blijf ik dus even op mijn handen zitten. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
Haha, het heeft denk ik wel te maken met het niet willen zien ja. Meerdere mensen hebben hier vanaf mid-december al voor gewaarschuwd en toen dacht ik zelf ook 'het zal wel', achteraf hebben ze hun gelijk behoorlijk gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:14
E-coin gaat ook goed vandaag, 4700% erbij... wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Dump incoming

Shitcoin met maar $35,507 24-volume :O Paccoin 2.0

[ Voor 12% gewijzigd door Cyberamp op 06-02-2018 18:32 ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:25:
[...]

Haha, het heeft denk ik wel te maken met het niet willen zien ja. Meerdere mensen hebben hier vanaf mid-december al voor gewaarschuwd en toen dacht ik zelf ook 'het zal wel', achteraf hebben ze hun gelijk behoorlijk gekregen.
De helft van de mensen heeft achteraf ongeveer gelijk gehad. En dan heb je nog de mensen die het riepen, maar er zelf niet naar gehandelt hebben.

Hier hoor je ook continu mensen roepen dat ze nog een flinke dip verwachten, maar ondertussen verkopen ze niks. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:16
gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:25:
[...]
Alleen is die licht blauwe lijn ook weer zo subjectief als maar kan zijn. Zelf zou ik hem wat lager plaatsen namelijk ;)
Volgens mij is die blauwe lijn 'gewoon' een lineaire versie van de 200day moving average?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
The Redman schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:31:
[...]

Volgens mij is die blauwe lijn 'gewoon' een lineaire versie van de 200day moving average?
De maker geeft zelf dit aan over de blauwe lijn: The main takeaway from this chart is is the concept. I never planned for the "blue line" to be super accurate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:30:
[...]

De helft van de mensen heeft achteraf ongeveer gelijk gehad. En dan heb je nog de mensen die het riepen, maar er zelf niet naar gehandelt hebben.

Hier hoor je ook continu mensen roepen dat ze nog een flinke dip verwachten, maar ondertussen verkopen ze niks. :+
Het hele 'er is altijd wel iemand die het juist voorspelt' wordt een beetje een one-trick pony. Mid-december, voordat bitcoin de 20K bereikte, was het echt niet zo dat 50% van de mensen rekening hielden met een crash op korte termijn. Ik denk dat dat percentage eerder rond de 10 of 20 procent lag en voor de rest was iedereen hartstikke positief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
800% winst, dus behoorlijk wat gezakt.😢😢😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:01:
[...]

40 miljard.. 400 milard is helemaal niets.............
ter referentie.. als jij een goed bedrijf opzet en verkoopt en 500 miljoen pakt zijn 800 mensen al goed voor 400 miljard... dus in feite 800 mensen over de GEHELE crypto markt

get the point......... die crypto gaat nog flink omhoog komende jaren, het staat blank als wat
Haha. Deze man! Hij snapt het 8)7 8)7 8)7

TVP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Nou ik ga maar weer usdt vanacht........

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:38:
[...]

Het hele 'er is altijd wel iemand die het juist voorspelt' wordt een beetje een one-trick pony. Mid-december, voordat bitcoin de 20K bereikte, was het echt niet zo dat 50% van de mensen rekening hielden met een crash op korte termijn. Ik denk dat dat percentage eerder rond de 10 of 20 procent lag en voor de rest was iedereen hartstikke positief.
Dezelfde one trick pony om achteraf steeds met ta's/voorspellingen te komen die blijkbaar juist waren.

Diegene die een succes rate heeft van 53% moet nog opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Het is allemaal wel erg voorspelbaar dit,
weer een opleving, en weer terug op weg naar beneden .. enige wat nog ontbreek is morgenochtend wakker worden met een nog lagere koers dan vanochtend. Ben erg benieuwd :-)
Ik gok 5k, en dan wordt het echt bepalend

[ Voor 9% gewijzigd door C6DL op 06-02-2018 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:37

Ryan1981

Je ne sais pas

sourcecode schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:43:
Nou ik ga maar weer usdt vanacht........
Een wijze tweakert in dit topic vertelde mij dat als de volume balkjes laag staan er geen support is., volgens mij staan ze laag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:43:
[...]

Dezelfde one trick pony om achteraf steeds met ta's/voorspellingen te komen die blijkbaar juist waren.

Diegene die een succes rate heeft van 53% moet nog opstaan.
:?

Ik had het over de mensen die er mid-december al mee kwamen, niet over de mensen die achteraf hun gelijk komen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Nu online
6800 support staat te trillen nu. Als die gaat, gaan we richting 6500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:37

Ryan1981

Je ne sais pas

Rubberen schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:46:
Geef mij 1 goede reden waarom die niet zou gaan nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Je weet dat we vandaag al op 6100 gezeten hebben? Die resistance op 6800 is dus zeer minimaal nu.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:17
Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:19:
[...]

Ik op 385€ verlies op een totale inleg van 900€.

En 4 weken geleden 1000€ winst met 500 inleg.

Gaat steeds beter. :+
Vergelijkbaar met mijn situatie. Ook ongeveer €325 verlies op €1000. Ondanks de hele crash (die waarschijnlijk nog niet helemaal voorbij is), alle FUD etc. vind ik het nog best meevallen. Ben dan ook een optimist.

Als de alts een beetje aantrekken en BTC/ETH gewoon stabiel blijven (langzaam oplopen richting de 10k de komende maanden) dan valt het allemaal prima te overzien.

[ Voor 15% gewijzigd door Ypuh op 06-02-2018 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
valt wel mee.. het is redelijk rustig nu.. :) zie geen enkel support trillen hoor..

de ergste paniek is wel voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Allemaal leuk die lijntje links en rechts, het blijft speculeren. En er zal altijd wel iemand zijn die de lijntjes goed heeft getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
7000 bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Nu online
miicker schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:47:
[...]

Je weet dat we vandaag al op 6100 gezeten hebben? Die resistance op 6800 is dus zeer minimaal nu.
Voorlopig toch sterk gehouden.

Denk dat we toch nog de 6600 gaan zien in de eerste 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik snap de ophef om een kleine opleving niet helemaal. Dat patroon zien we steeds en ook steeds dat het niet houdt. De "greater fools" lijken gewoon op te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Over de 7000, euh 7100.

[ Voor 31% gewijzigd door Ton Hasselt op 06-02-2018 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:59:
Ik snap de ophef om een kleine opleving niet helemaal. Dat patroon zien we steeds en ook steeds dat het niet houdt. De "greater fools" lijken gewoon op te zijn.
Als je blij wordt van patronen moet je de charts van jan/feb 2013, 2015, 2016 en 2017 er even bij pakken.

Ja, het kan nog dieper, veel dieper, maar er zijn ook al ergere crashes geweest. Sit back and enjoy the ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Je lijkt erg zeker te zijn van je zaak, maar wat ik dan interessant vind: ben je ook short gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Zeker veel verloren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:45:
[...]

:?

Ik had het over de mensen die er mid-december al mee kwamen, niet over de mensen die achteraf hun gelijk komen halen.
Dat snap ik maar er waren nog 100 andere die wat anders zeiden.

Achteraf hebben altijd een aantal mensen gelijk gehad.

Het is dus de kunst om op dát moment te weten dat iemand gelijk gaat hebben anders is het volledig nutteloos. En diegene die destijds gelijk hadden hebben het ondertussen al weer 20x fout gehad.

Misschien moet je wel 30 TA's naast elkaar gaan leggen en dan kijken of er een soort algemene delers zijn die steeds terugkomen. Probleem is een beetje dat de gebruikte technieken veelal 1 op 1 gekopieerd zijn van de reguliere stock market. En volgens mij lijkt de cryptohandel op geen enkele wijze op de stock market.

Niet qua handelaren, bedrijven, volume, emotie, kennis, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/27336441_221174715123815_1259638408653164114_n.jpg?oh=e2b855f3375d49db7d6133899c0fa629&oe=5B14862A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Misschien moeten we 's morgens kopen en
's avonds verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:48:
[...]

Vergelijkbaar met mijn situatie. Ook ongeveer €325 verlies op €1000. Ondanks de hele crash (die waarschijnlijk nog niet helemaal voorbij is), alle FUD etc. vind ik het nog best meevallen. Ben dan ook een optimist.

Als de alts een beetje aantrekken en BTC/ETH gewoon stabiel blijven (langzaam oplopen richting de 10k de komende maanden) dan valt het allemaal prima te overzien.
Ach ja komt vanzelf weer goed, ben heel trots op mijzelf dat het me nog steeds niet interesseert. Had het ook niet verwacht, maar ik zie mensen in 10 minuten veranderen van down to earth naar panic sellers bijna.

Vind het proces an sich eigenlijk nog het leukste en de reacties van mensen. De vreemde trolls tussendoor bij flinke dips, de belachelijke euforie bij een piekje. De bizarre drang om andere mensen maar vooral te weerhouden on $coin$ te kopen en ga maar door.

Het is soms tenenkrommend interessant. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:15:
[...]
En volgens mij lijkt de cryptohandel op geen enkele wijze op de stock market.

Klopt, het lijkt ook meer op Forex trading. Niet op aandelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Username checks out :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
op het moment dat je veel panic sellers hebt zie je heel veel trades tegelijkertijd, op dit moment is het gewoon een stuk rustiger wat mij het gevoel geeft dat we de dip nabij zijn.
Natuurlijk kan het vannacht anders lopen en is er geen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:22:
[...]

Klopt, het lijkt ook meer op Forex trading. Niet op aandelen.
Die bedoelde ik ook eigenlijk ja. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 22:41
Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:15:
[...]

Dat snap ik maar er waren nog 100 andere die wat anders zeiden.

Achteraf hebben altijd een aantal mensen gelijk gehad.

Het is dus de kunst om op dát moment te weten dat iemand gelijk gaat hebben anders is het volledig nutteloos. En diegene die destijds gelijk hadden hebben het ondertussen al weer 20x fout gehad.

Misschien moet je wel 30 TA's naast elkaar gaan leggen en dan kijken of er een soort algemene delers zijn die steeds terugkomen. Probleem is een beetje dat de gebruikte technieken veelal 1 op 1 gekopieerd zijn van de reguliere stock market. En volgens mij lijkt de cryptohandel op geen enkele wijze op de stock market.

Je laatste punt lijken veel mensen te vergeten. En doordat erg veel mensen (inclusief de professionals en analisten) crypto wel behandelen als de traditionele beurs waaien er ook veel (imho) stomme termen over waaien waardoor het allemaal onnodig ingewikkeld en opgehypt wordt. Denk daarbij aan bearish en bullish en dead cat bounce etcetera.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Go big or go home. Zit te wachten op de volgende ATH van bitcoin. Target vanaf 30k or nothing. Ik denk niet dat we dat binnenkort gaan halen maar wie weet krijgen we dit jaar een opleving. Alles is mogelijk. Hodl tm 2020. En de verplichte I told you so berichtjes hebben we allemaal gehoord. Was ik maar eerder koppig geweest dan had ik in 2013 al wat BTC gekocht. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

AtlAntA schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:25:
[...]

Je laatste punt lijken veel mensen te vergeten. En doordat erg veel mensen (inclusief de professionals en analisten) crypto wel behandelen als de traditionele beurs waaien er ook veel (imho) stomme termen over waaien waardoor het allemaal onnodig ingewikkeld en opgehypt wordt. Denk daarbij aan bearish en bullish en dead cat bounce etcetera.
Ja? Die termen zijn toch allemaal van toepassing? Ik zie weinig verschil met aandelen op de extreme volatiliteit na, wat crypto ook meteen interessant maakt.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Adamoland schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:26:
Go big or go home. Zit te wachten op de volgende ATH van bitcoin. Target vanaf 30k or nothing. Ik denk niet dat we dat binnenkort gaan halen maar wie weet krijgen we dit jaar een opleving. Alles is mogelijk. Hodl tm 2020. En de verplichte I told you so berichtjes hebben we allemaal gehoord. Was ik maar eerder koppig geweest dan had ik in 2013 al wat BTC gekocht. :)
Je kan beter inzetten op de juiste alts. Ik acht het niet onmogelijk dat BTC nooit meer de 20k haalt, maar dat bijv ETH het stokje overneemt met meerdere alts in haar kielzog.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:28:
[...]

Je kan beter inzetten op de juiste alts. Ik acht het niet onmogelijk dat BTC nooit meer de 20k haalt, maar dat bijv ETH het stokje overneemt met meerdere alts in haar kielzog.
Dan mag ETH wel beginnen te stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Links en rechts vliegen vergelijkingen als deze je om de oren. Mocht het overeenkomen dan laat het duidelijk zien dat er nog meer aan (kan) komen, maar dat het vroeg of laat ook wel hersteld. Bij de vergelijkingen met de dotcom bubbel heb je het dan wel over 8 jaar(!), maar zo lang er geen verbod komt lijkt me dat geen probleem. Een snelle score om je hypotheek binnen nu en 3 jaar af te betalen zit er sowieso niet in.

Regulering en gesprekken in de politiek lijkt mij alleen maar een goede zaak. Het wilde westen waar we nu inleven is ontzettend vermakelijk, maar is geen gezonde basis natuurlijk. Sowieso moet nog duidelijk worden wat het nut is van crypto currency, tot die tijd zie ik het als een soort Kickstarter voor blockchain projecten.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/27657558_221718978402722_8186037363718420697_n.jpg?oh=b3b424f23996bc750cf0bb9d9f54ee84&oe=5B1FE1F3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
108 leden inmiddels in de superawesome Telegram Crypto Tweakers groep :) :) :)

https://t.me/joinchat/ANoq8lDcdup7vo4MiVEAFQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
voor de mensen die de hearing willen horen of toch een deel ervan
February 6, 2018
Virtual Currencies
This audio was produced by the U.S. Congress. Also, the audio might not start at the beginning of the hearing and much of the data normally added to C‑SPAN.org for committee hearings may not be available.

https://www.c-span.org/vi...earing-virtual-currencies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:32:
Links en rechts vliegen vergelijkingen als deze je om de oren. Mocht het overeenkomen dan laat het duidelijk zien dat er nog meer aan (kan) komen, maar dat het vroeg of laat ook wel hersteld. Bij de vergelijkingen met de dotcom bubbel heb je het dan wel over 8 jaar(!), maar zo lang er geen verbod komt lijkt me dat geen probleem. Een snelle score om je hypotheek binnen nu en 3 jaar af te betalen zit er sowieso niet in.

Regulering en gesprekken in de politiek lijkt mij alleen maar een goede zaak. Het wilde westen waar we nu inleven is ontzettend vermakelijk, maar is geen gezonde basis natuurlijk. Sowieso moet nog duidelijk worden wat het nut is van crypto currency, tot die tijd zie ik het als een soort Kickstarter voor blockchain projecten.

[afbeelding]
Grappig, in cryptoland gaat allemaal 10x sneller, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:26:
[...]

Ja? Die termen zijn toch allemaal van toepassing? Ik zie weinig verschil met aandelen op de extreme volatiliteit na, wat crypto ook meteen interessant maakt.
Je ziet geen verschil met de mensen die bijvoorbeeld actief zijn in de handel? Handel blijft toch voor een groot deel emotie en het kunnen uitschakelen ervan, en denk je dat deze kleuterspeelplaats ook maar een klein beetje reageert zoals de professionele beleggers on any given day?

Ik denk dat er minder gelijkenissen zijn dan overeenkomsten. Ik bedoel, dat ze allebei grafiekjes gebruiken is wel een van de grootste overeenkomsten. En zoals hierboven ook al iemand zei dat het reuze interessant klinkt om heul veul pro termen te gebruiken.

En is best grappig hoor, maar neem het niet te serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Stevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:33:
[...]

Grappig, in cryptoland gaat allemaal 10x sneller, haha.
Ja, die toevoeging wou ik eigenlijk ook nog doen. Ik hoop niet dat we 8 jaar hoeven te wachten op een (kleine) winst. Gelukkig heeft de mens het geheugen van een goudvis en zijn we over een maand deze crash weer vergeten en worden er weer 2e hypotheken, leningen en andere gekke bronnen aangeboord om vooral niet van fouten te leren :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

JAJA, de zwakke handjes zijn er nu op dit moment uit gok ik zo.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Stevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:32:

Ik ben de pumpgroup ook gejoined! Yeah lets go!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik ben 2500 euro kwijjt op enkelle duizenden euro's lol... ja klote maar als het opeens weer 10x toeneemt is het weer anders.

Ik heb spijt van bitcoin cash is 5% van portfolio maar wat een zinloze troep tov de echte bitcoin

[ Voor 79% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Stevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:32:

Niet zo shillen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
Oh sorry :')

Pssst join dan, gratis xrp!!! https://t.me/joinchat/ANoq8lDcdup7vo4MiVEAFQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
xrp? :o XRP?!?!?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Ja man, dat is de toekomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Thats it.. I´m in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Stevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:48:
[...]

Ja man, dat is de toekomst!
Oke ik ga mijn hele pf nu verkopen om xrp te kopen, als jij het zegt moet het wel zo zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Waarin? In de telegram groep? Xrp? Je vriendin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
Vooralsnog de groep :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 21:37
Ik zou willen dat ik rijk was, had ik nu toch een zooi Nano, NEO, Nebl en NEM gekocht. N for winners!

YouTube: DJ Khaled "All I Do Is Win" feat. Ludacris, Rick Ross, T-P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
I’m in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:45:
Ik ben 2500 euro kwijjt op enkelle duizenden euro's lol... ja klote maar als het opeens weer 10x toeneemt is het weer anders.

Ik heb spijt van bitcoin cash is 5% van portfolio maar wat een zinloze troep tov de echte bitcoin
Zit ook al een maand aan die troosteloze BCC vast (4-5%) :/. Verliest sindsdien ook gewoon structureel waarde t.o.v. de BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
VEN/ETH heeft het lastig om door 21BTC sellwall te komen, die goede ouwe tijd dat ie zo 60 of meer btc op at in enkele seconde hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:53:
[...]

Zit ook al een maand aan die troosteloze BCC vast (4-5%) :/. Verliest sindsdien ook gewoon structureel waarde t.o.v. de BTC.
uitkijken Bitcoin cash wordt alleen gehyped omdat de miners de hardware er voor hebben, het is een soort complexe scam.. ben er helaas pas deze week achter gekomen.
bitcoin cash is gewoon een scam, teminste dat lees ik hier en daar..... Ik wacht tot ik de inleg waarde heb bereikt en coverteer het naar echte bitcoins :).

Wacht tot bitcoin cash je inleg heeft bereikt en stop het ergens anders in...

[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Kan iemand de Tweaker als coin crypto lanceren? Word gebackt door een forum en reviews alles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Als BCC een scam is zou ik het per direct verkopen ook met verlies

[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 06-02-2018 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik zie bitcoin cash nog wel omhoog klimmen,, alleen lange termijn verdwijnt de coin zeker weten. het heeft 0% toegevoegde waarde als bitcoin in het lightning network komt...

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:28:
[...]

Uiteraard een diverse portfolio maar ook BTC op nieuw ATH is mijn doel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillMcNeal
A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:55:
[...]
uitkijken Bitcoin cash wordt alleen gehyped omdat de miners de hardware er voor hebben, het is een soort complexe scam.. ben er helaas pas deze week achter gekomen.
bitcoin cash is gewoon een scam, teminste dat lees ik hier en daar..... Ik wacht tot ik de inleg waarde heb bereikt en coverteer het naar echte bitcoins :)
Klopt.
Net als Dash trouwens.. ook een verdenking op een soort van een scam (of eigenlijk een slimme truc, aangezien deze persoon of groep dagelijks heel sneaky veel omzet genereert)
https://www.youtube.com/watch?v=xBxbiH_Mg44

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:56:
Kan iemand de Tweaker als coin crypto lanceren? Word gebackt door een forum en reviews alles
TweakCoin... Waarom niet eigenlijk

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:57:
Als BCC een scam is zou ik het per direct verkopen ook met verlies
Jup. Was ik (toevallig) vandaag sowieso al van plan. Zijn ook maar een paar tientjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Zojuist mijn laatste arks gekocht (voor lange periode) ik stop nu de koers zie ik weer omhoog gaan :P
net voor 50 euro gekocht hehehe

[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:59:
Zojuist mijn laatste arks gekocht (voor lange periode) ik stop nu de koers zie ik weer omhoog gaan :P
Doe je goed. Bij mij gaat het zo ongeveer bij elke coin die ik koop de andere kant op. En heel rap ook nog....

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:43
I'm in, ik maak de website!

Heeft er nog iemand stockfoto's van de WTC torens die ik mag gebruiken?
Xessive schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:59:
[...]

TweakCoin... Waarom niet eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik zie opeens ECOIN met 3000 % omhoog gaan op marketcap
wtf is dit nou weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

BillMcNeal schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:58:
[...]

Klopt.
Net als Dash trouwens.. ook een verdenking op een soort van een scam (of eigenlijk een slimme truc, aangezien deze persoon of groep dagelijks heel sneaky veel omzet genereert)
https://www.youtube.com/watch?v=xBxbiH_Mg44
Dash is ook een soort verkapte scam, verdwijnt op lange termijn gok ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
De tering kan er op tweakers misschien een blacklist gemaakt worden voor al die scamcoins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:02:
[...]

Dash is ook een soort verkapte scam, verdwijnt op lange termijn gok ik zo
klinkt ook meer als een schoonmaakmiddel: Dash oxil action super clean

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobberg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 20:37
Er zit voor het eerst in lange tijd weer een beetje een constante stijgende lijn in! :D

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 20:27
zo eerste stap is gezet... alt coins er nog ff uit en richting ETH. Kijken wat ik ga doen m.b.t USDT vanavond (maakt de swap iets sneller mocht er toch ineens een dip komen). Tot nu toe HODL ik de ETH nog ff. Maakt het iets overzichtelijker.

[ Voor 7% gewijzigd door thestiffmeister op 06-02-2018 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
7200 op naar de 7500.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:03:
De tering kan er op tweakers misschien een blacklist gemaakt worden voor al die scamcoins
Beter maken we er een voor mooncoins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

DASH WAAROM IS DASH EEN SLIMME SCAM?
YouTube: Could Dash Be a Scam? | A Brief History

Zie filmpje uitleg

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:12:
[...]

Je lijkt erg zeker te zijn van je zaak, maar wat ik dan interessant vind: ben je ook short gegaan?
Waar en hoe doe ik dat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stevie_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik hoor het al. Een expert. :')

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:11

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:05:
[...]

Beter maken we er een voor mooncoins.
Dropcoin's ! een groot deel van de infrastructuur ligt er al, niks te maken met verkooppunten, maar gewoon bij de supermarkt te koop, bijkomend voordeel, crashed de beurs of je munt, dan zijn ze niet waardeloos maar nog steeds erg smakelijk.

Afbeeldingslocatie: https://www.candyonline.nl/Files/3/4000/4251/ProductPhotos/400x400/302744143.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Gaan IOTA en AION er ooit nog bovenop komen?
Helaas vinden die Aziaten drop niet te eten.

[ Voor 67% gewijzigd door Ypuh op 06-02-2018 20:14 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Turbo-Puppy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:13:
[...]

Dropcoin's ! een groot deel van de infrastructuur ligt er al, niks te maken met verkooppunten, maar gewoon bij de supermarkt te koop, bijkomend voordeel, crashed de beurs of je munt, dan zijn ze niet waardeloos maar nog steeds erg smakelijk.

[afbeelding]
Is het VENco drop?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:13:

[...]

Terwijl ik schreef werd m'n woordgrapje gestolen. _O-
Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:13:

[...]

SPOT ON!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Allebei zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Zitten we er klaar voor? Eindelijk een Tesla en naar de maan! :+

https://www.ad.nl/buitenl...con-heavy-raket~aba165e1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
ICX gaat wel als een raket trouwens. Jammer genoeg heb ik ze gister allemaal gekocht voor de dip 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:51
gaat die weer omhoog om net zo hard te zakken vannacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
zoeperman schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:19:
Enjoy the little things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Naar de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
zoeperman schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:19:
Waar heb jij het Over?🤤🤤🤤

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
7300.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:14
Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:19:
ICX gaat wel als een raket trouwens. Jammer genoeg heb ik ze gister allemaal gekocht voor de dip 8)7.
Idd zeg, +50% tov 24 uur geleden. Vanmiddag op de dip nog even 110 stuks van gekocht, erg happy mee nu

[ Voor 12% gewijzigd door Blik1984 op 06-02-2018 20:28 ]

Pagina: 1 ... 119 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)