Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Haha, het heeft denk ik wel te maken met het niet willen zien ja. Meerdere mensen hebben hier vanaf mid-december al voor gewaarschuwd en toen dacht ik zelf ook 'het zal wel', achteraf hebben ze hun gelijk behoorlijk gekregen.powercoaster schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:20:
WoW, jammer dat ik deze TA niet eerder heb gezien (of willen zien)
https://www.tradingview.c.../RUhQOl66-Bitcoin-Bubble/
Dump incoming
Shitcoin met maar $35,507 24-volume

[ Voor 12% gewijzigd door Cyberamp op 06-02-2018 18:32 ]
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
De helft van de mensen heeft achteraf ongeveer gelijk gehad. En dan heb je nog de mensen die het riepen, maar er zelf niet naar gehandelt hebben.Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:25:
[...]
Haha, het heeft denk ik wel te maken met het niet willen zien ja. Meerdere mensen hebben hier vanaf mid-december al voor gewaarschuwd en toen dacht ik zelf ook 'het zal wel', achteraf hebben ze hun gelijk behoorlijk gekregen.
Hier hoor je ook continu mensen roepen dat ze nog een flinke dip verwachten, maar ondertussen verkopen ze niks.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Volgens mij is die blauwe lijn 'gewoon' een lineaire versie van de 200day moving average?gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:25:
[...]
Alleen is die licht blauwe lijn ook weer zo subjectief als maar kan zijn. Zelf zou ik hem wat lager plaatsen namelijk
De maker geeft zelf dit aan over de blauwe lijn: The main takeaway from this chart is is the concept. I never planned for the "blue line" to be super accurate.The Redman schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:31:
[...]
Volgens mij is die blauwe lijn 'gewoon' een lineaire versie van de 200day moving average?
Het hele 'er is altijd wel iemand die het juist voorspelt' wordt een beetje een one-trick pony. Mid-december, voordat bitcoin de 20K bereikte, was het echt niet zo dat 50% van de mensen rekening hielden met een crash op korte termijn. Ik denk dat dat percentage eerder rond de 10 of 20 procent lag en voor de rest was iedereen hartstikke positief.Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:30:
[...]
De helft van de mensen heeft achteraf ongeveer gelijk gehad. En dan heb je nog de mensen die het riepen, maar er zelf niet naar gehandelt hebben.
Hier hoor je ook continu mensen roepen dat ze nog een flinke dip verwachten, maar ondertussen verkopen ze niks.
Haha. Deze man! Hij snapt hetA87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:01:
[...]
40 miljard.. 400 milard is helemaal niets.............
ter referentie.. als jij een goed bedrijf opzet en verkoopt en 500 miljoen pakt zijn 800 mensen al goed voor 400 miljard... dus in feite 800 mensen over de GEHELE crypto markt
get the point......... die crypto gaat nog flink omhoog komende jaren, het staat blank als wat

TVP
Prepare for the next ATH
Dezelfde one trick pony om achteraf steeds met ta's/voorspellingen te komen die blijkbaar juist waren.Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:38:
[...]
Het hele 'er is altijd wel iemand die het juist voorspelt' wordt een beetje een one-trick pony. Mid-december, voordat bitcoin de 20K bereikte, was het echt niet zo dat 50% van de mensen rekening hielden met een crash op korte termijn. Ik denk dat dat percentage eerder rond de 10 of 20 procent lag en voor de rest was iedereen hartstikke positief.
Diegene die een succes rate heeft van 53% moet nog opstaan.
weer een opleving, en weer terug op weg naar beneden .. enige wat nog ontbreek is morgenochtend wakker worden met een nog lagere koers dan vanochtend. Ben erg benieuwd :-)
Ik gok 5k, en dan wordt het echt bepalend
[ Voor 9% gewijzigd door C6DL op 06-02-2018 18:44 ]
Een wijze tweakert in dit topic vertelde mij dat als de volume balkjes laag staan er geen support is., volgens mij staan ze laagsourcecode schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:43:
Nou ik ga maar weer usdt vanacht........
Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:43:
[...]
Dezelfde one trick pony om achteraf steeds met ta's/voorspellingen te komen die blijkbaar juist waren.
Diegene die een succes rate heeft van 53% moet nog opstaan.
Ik had het over de mensen die er mid-december al mee kwamen, niet over de mensen die achteraf hun gelijk komen halen.
Geef mij 1 goede reden waarom die niet zou gaan nu?Rubberen schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:46:
6800 support staat te trillen nu. Als die gaat, gaan we richting 6500
Je weet dat we vandaag al op 6100 gezeten hebben? Die resistance op 6800 is dus zeer minimaal nu.Rubberen schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:46:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Vergelijkbaar met mijn situatie. Ook ongeveer €325 verlies op €1000. Ondanks de hele crash (die waarschijnlijk nog niet helemaal voorbij is), alle FUD etc. vind ik het nog best meevallen. Ben dan ook een optimist.Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:19:
[...]
Ik op 385€ verlies op een totale inleg van 900€.
En 4 weken geleden 1000€ winst met 500 inleg.
Gaat steeds beter.
Als de alts een beetje aantrekken en BTC/ETH gewoon stabiel blijven (langzaam oplopen richting de 10k de komende maanden) dan valt het allemaal prima te overzien.
[ Voor 15% gewijzigd door Ypuh op 06-02-2018 18:49 ]
valt wel mee.. het is redelijk rustig nu..Rubberen schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:46:
de ergste paniek is wel voorbij.
Voorlopig toch sterk gehouden.miicker schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:47:
[...]
Je weet dat we vandaag al op 6100 gezeten hebben? Die resistance op 6800 is dus zeer minimaal nu.
Denk dat we toch nog de 6600 gaan zien in de eerste 2 uur.
[ Voor 31% gewijzigd door Ton Hasselt op 06-02-2018 19:05 ]
Als je blij wordt van patronen moet je de charts van jan/feb 2013, 2015, 2016 en 2017 er even bij pakken.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:59:
Ik snap de ophef om een kleine opleving niet helemaal. Dat patroon zien we steeds en ook steeds dat het niet houdt. De "greater fools" lijken gewoon op te zijn.
Ja, het kan nog dieper, veel dieper, maar er zijn ook al ergere crashes geweest. Sit back and enjoy the ride.
Je lijkt erg zeker te zijn van je zaak, maar wat ik dan interessant vind: ben je ook short gegaan?Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:59:
Ik snap de ophef om een kleine opleving niet helemaal. Dat patroon zien we steeds en ook steeds dat het niet houdt. De "greater fools" lijken gewoon op te zijn.
Dat snap ik maar er waren nog 100 andere die wat anders zeiden.Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:45:
[...]
![]()
Ik had het over de mensen die er mid-december al mee kwamen, niet over de mensen die achteraf hun gelijk komen halen.
Achteraf hebben altijd een aantal mensen gelijk gehad.
Het is dus de kunst om op dát moment te weten dat iemand gelijk gaat hebben anders is het volledig nutteloos. En diegene die destijds gelijk hadden hebben het ondertussen al weer 20x fout gehad.
Misschien moet je wel 30 TA's naast elkaar gaan leggen en dan kijken of er een soort algemene delers zijn die steeds terugkomen. Probleem is een beetje dat de gebruikte technieken veelal 1 op 1 gekopieerd zijn van de reguliere stock market. En volgens mij lijkt de cryptohandel op geen enkele wijze op de stock market.
Niet qua handelaren, bedrijven, volume, emotie, kennis, etc etc.
's avonds verkopen.
Ach ja komt vanzelf weer goed, ben heel trots op mijzelf dat het me nog steeds niet interesseert. Had het ook niet verwacht, maar ik zie mensen in 10 minuten veranderen van down to earth naar panic sellers bijna.Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:48:
[...]
Vergelijkbaar met mijn situatie. Ook ongeveer €325 verlies op €1000. Ondanks de hele crash (die waarschijnlijk nog niet helemaal voorbij is), alle FUD etc. vind ik het nog best meevallen. Ben dan ook een optimist.
Als de alts een beetje aantrekken en BTC/ETH gewoon stabiel blijven (langzaam oplopen richting de 10k de komende maanden) dan valt het allemaal prima te overzien.
Vind het proces an sich eigenlijk nog het leukste en de reacties van mensen. De vreemde trolls tussendoor bij flinke dips, de belachelijke euforie bij een piekje. De bizarre drang om andere mensen maar vooral te weerhouden on $coin$ te kopen en ga maar door.
Het is soms tenenkrommend interessant.
Verwijderd
Klopt, het lijkt ook meer op Forex trading. Niet op aandelen.Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:15:
[...]
En volgens mij lijkt de cryptohandel op geen enkele wijze op de stock market.
Username checks outOscar Mopperkont schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:59:
Groetjes, FaceDown.
Natuurlijk kan het vannacht anders lopen en is er geen garantie.
Die bedoelde ik ook eigenlijk ja.Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:22:
[...]
Klopt, het lijkt ook meer op Forex trading. Niet op aandelen.
Je laatste punt lijken veel mensen te vergeten. En doordat erg veel mensen (inclusief de professionals en analisten) crypto wel behandelen als de traditionele beurs waaien er ook veel (imho) stomme termen over waaien waardoor het allemaal onnodig ingewikkeld en opgehypt wordt. Denk daarbij aan bearish en bullish en dead cat bounce etcetera.Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:15:
[...]
Dat snap ik maar er waren nog 100 andere die wat anders zeiden.
Achteraf hebben altijd een aantal mensen gelijk gehad.
Het is dus de kunst om op dát moment te weten dat iemand gelijk gaat hebben anders is het volledig nutteloos. En diegene die destijds gelijk hadden hebben het ondertussen al weer 20x fout gehad.
Misschien moet je wel 30 TA's naast elkaar gaan leggen en dan kijken of er een soort algemene delers zijn die steeds terugkomen. Probleem is een beetje dat de gebruikte technieken veelal 1 op 1 gekopieerd zijn van de reguliere stock market. En volgens mij lijkt de cryptohandel op geen enkele wijze op de stock market.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ja? Die termen zijn toch allemaal van toepassing? Ik zie weinig verschil met aandelen op de extreme volatiliteit na, wat crypto ook meteen interessant maakt.AtlAntA schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:25:
[...]
Je laatste punt lijken veel mensen te vergeten. En doordat erg veel mensen (inclusief de professionals en analisten) crypto wel behandelen als de traditionele beurs waaien er ook veel (imho) stomme termen over waaien waardoor het allemaal onnodig ingewikkeld en opgehypt wordt. Denk daarbij aan bearish en bullish en dead cat bounce etcetera.
Groetjes, FaceDown.
Je kan beter inzetten op de juiste alts. Ik acht het niet onmogelijk dat BTC nooit meer de 20k haalt, maar dat bijv ETH het stokje overneemt met meerdere alts in haar kielzog.Adamoland schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:26:
Go big or go home. Zit te wachten op de volgende ATH van bitcoin. Target vanaf 30k or nothing. Ik denk niet dat we dat binnenkort gaan halen maar wie weet krijgen we dit jaar een opleving. Alles is mogelijk. Hodl tm 2020. En de verplichte I told you so berichtjes hebben we allemaal gehoord. Was ik maar eerder koppig geweest dan had ik in 2013 al wat BTC gekocht.
Groetjes, FaceDown.
Dan mag ETH wel beginnen te stijgen.FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:28:
[...]
Je kan beter inzetten op de juiste alts. Ik acht het niet onmogelijk dat BTC nooit meer de 20k haalt, maar dat bijv ETH het stokje overneemt met meerdere alts in haar kielzog.
Regulering en gesprekken in de politiek lijkt mij alleen maar een goede zaak. Het wilde westen waar we nu inleven is ontzettend vermakelijk, maar is geen gezonde basis natuurlijk. Sowieso moet nog duidelijk worden wat het nut is van crypto currency, tot die tijd zie ik het als een soort Kickstarter voor blockchain projecten.

https://t.me/joinchat/ANoq8lDcdup7vo4MiVEAFQ
February 6, 2018
Virtual Currencies
This audio was produced by the U.S. Congress. Also, the audio might not start at the beginning of the hearing and much of the data normally added to C‑SPAN.org for committee hearings may not be available.
https://www.c-span.org/vi...earing-virtual-currencies
Grappig, in cryptoland gaat allemaal 10x sneller, haha.Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:32:
Links en rechts vliegen vergelijkingen als deze je om de oren. Mocht het overeenkomen dan laat het duidelijk zien dat er nog meer aan (kan) komen, maar dat het vroeg of laat ook wel hersteld. Bij de vergelijkingen met de dotcom bubbel heb je het dan wel over 8 jaar(!), maar zo lang er geen verbod komt lijkt me dat geen probleem. Een snelle score om je hypotheek binnen nu en 3 jaar af te betalen zit er sowieso niet in.
Regulering en gesprekken in de politiek lijkt mij alleen maar een goede zaak. Het wilde westen waar we nu inleven is ontzettend vermakelijk, maar is geen gezonde basis natuurlijk. Sowieso moet nog duidelijk worden wat het nut is van crypto currency, tot die tijd zie ik het als een soort Kickstarter voor blockchain projecten.
[afbeelding]
Je ziet geen verschil met de mensen die bijvoorbeeld actief zijn in de handel? Handel blijft toch voor een groot deel emotie en het kunnen uitschakelen ervan, en denk je dat deze kleuterspeelplaats ook maar een klein beetje reageert zoals de professionele beleggers on any given day?FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:26:
[...]
Ja? Die termen zijn toch allemaal van toepassing? Ik zie weinig verschil met aandelen op de extreme volatiliteit na, wat crypto ook meteen interessant maakt.
Ik denk dat er minder gelijkenissen zijn dan overeenkomsten. Ik bedoel, dat ze allebei grafiekjes gebruiken is wel een van de grootste overeenkomsten. En zoals hierboven ook al iemand zei dat het reuze interessant klinkt om heul veul pro termen te gebruiken.
En is best grappig hoor, maar neem het niet te serieus.
Ja, die toevoeging wou ik eigenlijk ook nog doen. Ik hoop niet dat we 8 jaar hoeven te wachten op een (kleine) winst. Gelukkig heeft de mens het geheugen van een goudvis en zijn we over een maand deze crash weer vergeten en worden er weer 2e hypotheken, leningen en andere gekke bronnen aangeboord om vooral niet van fouten te lerenStevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:33:
[...]
Grappig, in cryptoland gaat allemaal 10x sneller, haha.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik ben de pumpgroup ook gejoined! Yeah lets go!Stevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:32:
108 leden inmiddels in de superawesome Telegram Crypto Tweakers groep![]()
![]()
![]()
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik heb spijt van bitcoin cash is 5% van portfolio maar wat een zinloze troep tov de echte bitcoin
[ Voor 79% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 19:46 ]
Niet zo shillenStevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:32:
108 leden inmiddels in de superawesome Telegram Crypto Tweakers groep![]()
![]()
![]()
xrp?Stevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:47:
[...]
Oh sorry![]()
Pssst join dan, gratis xrp!!! https://t.me/joinchat/ANoq8lDcdup7vo4MiVEAFQ
Oke ik ga mijn hele pf nu verkopen om xrp te kopen, als jij het zegt moet het wel zo zijn!
Waarin? In de telegram groep? Xrp? Je vriendin?BillMcNeal schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:48:
Thats it.. I´m in
Vooralsnog de groepStevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:48:
[...]
Waarin? In de telegram groep? Xrp? Je vriendin?
YouTube: DJ Khaled "All I Do Is Win" feat. Ludacris, Rick Ross, T-P...
Zit ook al een maand aan die troosteloze BCC vast (4-5%)A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:45:
Ik ben 2500 euro kwijjt op enkelle duizenden euro's lol... ja klote maar als het opeens weer 10x toeneemt is het weer anders.
Ik heb spijt van bitcoin cash is 5% van portfolio maar wat een zinloze troep tov de echte bitcoin

uitkijken Bitcoin cash wordt alleen gehyped omdat de miners de hardware er voor hebben, het is een soort complexe scam.. ben er helaas pas deze week achter gekomen.Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:53:
[...]
Zit ook al een maand aan die troosteloze BCC vast (4-5%). Verliest sindsdien ook gewoon structureel waarde t.o.v. de BTC.
bitcoin cash is gewoon een scam, teminste dat lees ik hier en daar..... Ik wacht tot ik de inleg waarde heb bereikt en coverteer het naar echte bitcoins
Wacht tot bitcoin cash je inleg heeft bereikt en stop het ergens anders in...
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 19:57 ]
[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 06-02-2018 19:57 ]
[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 19:58 ]
Uiteraard een diverse portfolio maar ook BTC op nieuw ATH is mijn doel.FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:28:
[...]
Je kan beter inzetten op de juiste alts. Ik acht het niet onmogelijk dat BTC nooit meer de 20k haalt, maar dat bijv ETH het stokje overneemt met meerdere alts in haar kielzog.
Klopt.A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:55:
[...]
uitkijken Bitcoin cash wordt alleen gehyped omdat de miners de hardware er voor hebben, het is een soort complexe scam.. ben er helaas pas deze week achter gekomen.
bitcoin cash is gewoon een scam, teminste dat lees ik hier en daar..... Ik wacht tot ik de inleg waarde heb bereikt en coverteer het naar echte bitcoins
Net als Dash trouwens.. ook een verdenking op een soort van een scam (of eigenlijk een slimme truc, aangezien deze persoon of groep dagelijks heel sneaky veel omzet genereert)
https://www.youtube.com/watch?v=xBxbiH_Mg44
TweakCoin... Waarom niet eigenlijktias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:56:
Kan iemand de Tweaker als coin crypto lanceren? Word gebackt door een forum en reviews alles
Seriously? Nope, not a bit...
Jup. Was ik (toevallig) vandaag sowieso al van plan. Zijn ook maar een paar tientjes.tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:57:
Als BCC een scam is zou ik het per direct verkopen ook met verlies
net voor 50 euro gekocht hehehe
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 20:00 ]
Doe je goed. Bij mij gaat het zo ongeveer bij elke coin die ik koop de andere kant op. En heel rap ook nog....A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:59:
Zojuist mijn laatste arks gekocht (voor lange periode) ik stop nu de koers zie ik weer omhoog gaan
Seriously? Nope, not a bit...
Heeft er nog iemand stockfoto's van de WTC torens die ik mag gebruiken?
wtf is dit nou weer
Dash is ook een soort verkapte scam, verdwijnt op lange termijn gok ik zoBillMcNeal schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:58:
[...]
Klopt.
Net als Dash trouwens.. ook een verdenking op een soort van een scam (of eigenlijk een slimme truc, aangezien deze persoon of groep dagelijks heel sneaky veel omzet genereert)
https://www.youtube.com/watch?v=xBxbiH_Mg44
klinkt ook meer als een schoonmaakmiddel: Dash oxil action super cleanA87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:02:
[...]
Dash is ook een soort verkapte scam, verdwijnt op lange termijn gok ik zo
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
[ Voor 7% gewijzigd door thestiffmeister op 06-02-2018 20:05 ]
Beter maken we er een voor mooncoins.tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:03:
De tering kan er op tweakers misschien een blacklist gemaakt worden voor al die scamcoins
YouTube: Could Dash Be a Scam? | A Brief History
Zie filmpje uitleg
[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 20:06 ]
Waar en hoe doe ik dat?Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:12:
[...]
Je lijkt erg zeker te zijn van je zaak, maar wat ik dan interessant vind: ben je ook short gegaan?
Ik hoor het al. Een expert.
Groetjes, FaceDown.
Dropcoin's ! een groot deel van de infrastructuur ligt er al, niks te maken met verkooppunten, maar gewoon bij de supermarkt te koop, bijkomend voordeel, crashed de beurs of je munt, dan zijn ze niet waardeloos maar nog steeds erg smakelijk.

Helaas vinden die Aziaten drop niet te eten.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:13:
[...]Dropcoin's !
[ Voor 67% gewijzigd door Ypuh op 06-02-2018 20:14 ]
Is het VENco drop?Turbo-Puppy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:13:
[...]
Dropcoin's ! een groot deel van de infrastructuur ligt er al, niks te maken met verkooppunten, maar gewoon bij de supermarkt te koop, bijkomend voordeel, crashed de beurs of je munt, dan zijn ze niet waardeloos maar nog steeds erg smakelijk.
[afbeelding]
Groetjes, FaceDown.
Terwijl ik schreef werd m'n woordgrapje gestolen.Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:13:
Gaan IOTA en AION er ooit nog bovenop komen?
[...]
Helaas vinden die Aziaten drop niet te eten.

SPOT ON!Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:13:
Gaan IOTA en AION er ooit nog bovenop komen?
[...]
Helaas vinden die Aziaten drop niet te eten.
https://www.ad.nl/buitenl...con-heavy-raket~aba165e1/
Enjoy the little things.zoeperman schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:19:
gaat die weer omhoog om net zo hard te zakken vannacht...
Naar de zon.GovertNL schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:19:
Zitten we er klaar voor? Eindelijk een Tesla en naar de maan!![]()
https://www.ad.nl/buitenl...con-heavy-raket~aba165e1/
Waar heb jij het Over?🤤🤤🤤zoeperman schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:19:
gaat die weer omhoog om net zo hard te zakken vannacht...
Idd zeg, +50% tov 24 uur geleden. Vanmiddag op de dip nog even 110 stuks van gekocht, erg happy mee nuYpuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:19:
ICX gaat wel als een raket trouwens. Jammer genoeg heb ik ze gister allemaal gekocht voor de dip.
[ Voor 12% gewijzigd door Blik1984 op 06-02-2018 20:28 ]
Dit topic is gesloten.
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)