Juist, met -72% uitgestapt. Maar ook goede argumenten, gewoon een open verhaal en gezonde keuze.tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:44:
[...]
Moet je de rest van de berichten ook lezen.
Hij heeft verlies gepakt net als zoveel anderen waarschijnlijk(ik)panic sell en is er klaar mee. Is toch prima?
Is geen fud, maar zijn ervaring met de cryptocoin bussines.
Warren Buffet is sterk voorstander van HODL dus ik weet het wel.JustSys schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:46:
wat zou de Crypto Warren Buffet zeggen: Nu kopen of pauzeren?
Groetjes, FaceDown.
als je de woorden omdraait is het net een gesprek: High! Sellow. Buy
Jammerlijk genoeg is buy high sell low stukken makkelijker dan het omgekeerde ;_;tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:47:
Het Buy high sell low concept heb je binnen no time in de smiezen geloof mij.
Daarom heeft ieder zijn eigen tacktiek.ggj87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:39:
[...]
Dat kan goed, maar ik wacht mijn sell order gewoon lekker af. Je weet nóóit waar het naartoe gaat in deze markt, dat zag je vandaag wel. Eerst dacht iedereen dat we naar 5k of lager zouden gaan en nu gaan we weer richting de 8k. Zo niet dan zal ik een verlies moeten accepteren, maar liever niet.
Kans op meer coins met risico te laat in te stappen of hodl
Als je er stress van hebt wel ja. Verder vind ik met -72% uitstappen niet slim want dan ben je al zo ver dat niet zo veel meer uitmaakt/kan het op termijn alleen maar weer beter worden. denk ikChris.nl schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:47:
[...]
Juist, met -72% uitgestapt. Maar ook goede argumenten, gewoon een open verhaal en gezonde keuze.
Totaal niet zijn intentie om mensen bang te maken. Ik vind dit soort berichten erg waardevol, omdat mensen hun verlies vaak verzwijgen waardoor er een scheef beeld ontstaat. Ik heb respect voor z'n keuze en voor het feit dat hij zijn verhaal hier deelt.wehave schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:42:
[...]
mensen bang maken dat je alles kan verliezen is toch niet zachtaardig??
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=AlArWxWA4G8]JustSys schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:46:
wat zou de Crypto Warren Buffet zeggen: Nu kopen of pauzeren?
Ik blijf het jammer vinden dat je uitgestapt bent.kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:10:
Hallo all,
Kan het niet laten toch wat te blijven kijken. Beetje afkicken...
Vandaag is een best nette dag geweest! Benieuwd wat er vannacht gaat gebeuren.
Nog altijd gelukkig dat ik uitgestapt ben, al is het natuurlijk jammer dat het exact op het laagste punt was. Maar goed, had ook weinig anders verwacht met mijn mazzel icm investeren.... Gebeurt mij altijd - en dat is extra reden om er niet meer aan mee te doen. Vandaag toch wel een beetje triest dat mijn centjes nu echt weg zijn - maar alsnog: het was mijn enige goede beslissing in het gehele crypto avontuur. Had er nooit aan moeten beginnen - maar goed, dat is achteraf makkelijk praten. Ik wist de risico's - dus dan ook niet zeiken he... Maar ja - voor hetzelfde geld had ik nu een leuke TV aan de muur gehad ofzo. Nu enkel een wijze les geleerd. Ach ja, shit happensZal nog wel een paar weekjes de balen hebben van de verloren centen - maar man: wat een rust!! Heerlijk...
Het is al vaak gezegd maar uitstappen in een situatie zoals de laatste tijd is onverstandig.
Je stapt voor het eerst in om op langere termijn winst te maken.
Dat is niet de volgende dag ook niet de week erop maar meestal pas na weken of maanden.
Iedere dag de koersen volgen is leuk (of niet.... ) uit nieuwsgierigheid maar het heeft weinig nut als je voor een langere periode gekocht hebt.
Beter zou zijn kopen, op een wallet zetten en meer niet. Niet kijken hoe het ervoor staat en na een paar weken eens een blik werpen wat de status is.
Er zitten in dit topic veel mensen die dagelijks handelen en dat kan en mag ook.
Je kunt dit niet vergelijken met lange termijn. De aanpak is totaal verschillend.
Ook mijn kleine portfolio is gedaald maar ik weet dat ik niet de enige ben en er ook geen invloed op heb.
Dat tussendoor verkopen en kopen om meer muntjes te verzamelen begrijp ik wel maar nu begin ik er niet aan wellicht later wel.
In ieder geval veel succes en misschien kom je later nog eens terug.
De waan van de dag is onvoorspelbaar.
True. Lang niet iedereen heeft de ballen om hier gewoon neer te zetten dat je ermee kapt omdat je het niet trekt en je een verlies hebt van -72%. Dat verdient alleen maar respect wat mij betreft.Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:51:
[...]
Totaal niet zijn intentie om mensen bang te maken. Ik vind dit soort berichten erg waardevol, omdat mensen hun verlies vaak verzwijgen waardoor er een scheef beeld ontstaat. Ik heb respect voor z'n keuze en voor het feit dat hij zijn verhaal hier deelt.
Zojuist begonnen met Dash en minergate.miicker schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:33:
[...]
Heb laatst een week lang gemined met mijn OnePlus 3T, ik gebruikte minergate en heb BCN gemined, heb er iets van 20 gemined, wow veel denk je, 1 BCN = $0,004
Jeej! een week lang met een oververhitte telefoon gelopen die bijna constant aan de lader moest, en het heeft me geen cent opgeleverd
Dat wordt helemaal niks volgens mij.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik pak mijn winst voor vandaag en ga naar FIAT.
Lekker rustig slapen😴 zie morgen wel weer verder!
Lekker rustig slapen😴 zie morgen wel weer verder!
Met iets uitstappen is beter dan niks, je kan nooit weten of iets hersteld, vele cryptos vallen in de categorie pennystocks, risico is gewoon groot, er is genoeg over pennystocks op de gewone beurzen geschreven en hoe dat afliep.tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:50:
[...]
Als je er stress van hebt wel ja. Verder vind ik met -72% uitstappen niet slim want dan ben je al zo ver dat niet zo veel meer uitmaakt/kan het op termijn alleen maar weer beter worden. denk ik
Het was natuurlijk geen verlies.Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:51:
[...]
Totaal niet zijn intentie om mensen bang te maken. Ik vind dit soort berichten erg waardevol, omdat mensen hun verlies vaak verzwijgen waardoor er een scheef beeld ontstaat. Ik heb respect voor z'n keuze en voor het feit dat hij zijn verhaal hier deelt.
Het werd pas verlies toen hij de beslissing nam om te stoppen.
Maar als je het niet kan (stress) dan is het maar beter om te stoppen ja.
Lijkt me wat laat om in te stappen?Imgnrydrmr schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:41:
Lisk heeft ook ergens een event halverwege deze maand, niet?
Ik zou daar ook wat centjes in durven parkeren (tijdelijk)...
Wat een onzin, op dit moment staat hij gewoon op verlies, of het nou in fiat zit of in coins.wehave schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:56:
[...]
Het was natuurlijk geen verlies.
Het werd pas verlies toen hij de beslissing nam om te stoppen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Vanochtend bitcoin gekocht op 4800 euro, perfect buy in. En snel daarmee alts gekocht voordat ze zijn gaan stijgen. Buy low sell high toch.
nu wel ja..gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:59:
[...]
Wat een onzin, op dit moment staat hij gewoon op verlies, of het nou in fiat zit of in coins.
Ik blijf het fascinerend vinden om zo’n sell wall opgegeten te zien worden. Daar wordt ik blij van 😂
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik wou wel dat ik vanmorgen wat fiat klaar had staan om bitcoin mee te kopen. Is nu alweer rijkelijk te laat ben ik bang.ionn schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:59:
Vanochtend bitcoin gekocht op 4800 euro, perfect buy in. En snel daarmee alts gekocht voordat ze zijn gaan stijgen. Buy low sell high toch.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Tja, bet voldeed ook niet aan mijn beknopte visie, maar gezondheid is dus te koop door fiat te gaan.tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:50:
[...]
Als je er stress van hebt wel ja. Verder vind ik met -72% uitstappen niet slim want dan ben je al zo ver dat niet zo veel meer uitmaakt/kan het op termijn alleen maar weer beter worden. denk ik
NEE !! zolang iets op je balans staat voor het geld waarvoor jij het aankocht is er feitelijk gezien geen verlies. Wanneer je gaat afwaarderen of het omzet naar een ander middel ... bijvoorbeeld fiat, dan pas is er sprake van verlies omdat je het zult moeten herwaarderen.gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:59:
[...]
Wat een onzin, op dit moment staat hij gewoon op verlies, of het nou in fiat zit of in coins.
andersom ...Je kunt ook niet voorraad op je balans opeens voor meer in de boeken gaan zetten omdat de waarde toeneemt, pas wanneer die verkocht is, is er sprake van winst. (of je verkoopt het slecht ... en dan heb je dus verlies
[ Voor 19% gewijzigd door Turbo-Puppy op 06-02-2018 23:04 ]
lol, you've got me there, well played!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik snap nog steeds niet de buy high sell low tactiek van sommige. Als je laag gaat verkopen betekent het volgens mij gewoon dat je er met geld inzit wat je niet kan missen en met name op de korte termijn. Ik zit er zelf ook in met aardig wat spaargeld, geld dat ik wel kan missen maar uiteraard niet WIL missen. Ik heb er vetrouwen in dat de blockchain technologie de toekomst is en dat is de voornaamste reden waarom ik in crypto investeer. 50% in het rood staan is niet leuk maar zeker geen reden om er uit te stappen. Wel een reden om uit te stappen bij mij is zodra ik van mening verander over de toekomst van blockchain technologie.kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:10:
Hallo all,
Nog altijd gelukkig dat ik uitgestapt ben, al is het natuurlijk jammer dat het exact op het laagste punt was. Maar goed, had ook weinig anders verwacht met mijn mazzel icm investeren.... Gebeurt mij altijd - en dat is extra reden om er niet meer aan mee te doen. Vandaag toch wel een beetje triest dat mijn centjes nu echt weg zijn - maar alsnog: het was mijn enige goede beslissing in het gehele crypto avontuur. Had er nooit aan moeten beginnen - maar goed, dat is achteraf makkelijk praten. Ik wist de risico's - dus dan ook niet zeiken he... Maar ja - voor hetzelfde geld had ik nu een leuke TV aan de muur gehad ofzo. Nu enkel een wijze les geleerd. Ach ja, shit happensZal nog wel een paar weekjes de balen hebben van de verloren centen - maar man: wat een rust!! Heerlijk...
Oftewel je moet beginnen met investeren in crypto als je ook echt in de technologie gelooft. Investeer je alleen maar om geld te verdienen krijg je dit soort acties.
Kutzooi foutje gemaakt. ICX stond op 58k en limit order 56,75k ingesteld en VEN op 56k koers limit order ingesteld op 55,2k. Had natuurlijk een stop limit order moeten zijn
[ Voor 4% gewijzigd door dennis112 op 06-02-2018 23:05 ]
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
To fiat or not to fiat, that's the question. Wat gaan we doen vanavond (heb hier geen ervaring mee)?
Denk eerlijk gezegd dat er vannacht weer ff gecasht wordt en dat we de komende 2 weken even sideways gaan om de markt af te tasten.
Kan sowieso maar 30-40% direct uitcashen, de rest staat op Binance, dan zou het in USDT moeten waar ik geen voorstander van ben (FUD m.b.t. tether is wel real bij mij).
Denk eerlijk gezegd dat er vannacht weer ff gecasht wordt en dat we de komende 2 weken even sideways gaan om de markt af te tasten.
Kan sowieso maar 30-40% direct uitcashen, de rest staat op Binance, dan zou het in USDT moeten waar ik geen voorstander van ben (FUD m.b.t. tether is wel real bij mij).
Helemaal niet voorspelbaar .. ti's 11 uur, we komen weer down to earth.
Regel 1 & 2 eens, regel 3 deels eens, de regel die je voornamelijk bij regel 3 moet hanteren is "doe wat goed voelt en waar je je goed bij voelt". Als het je echt teveel stress bezorgd en ben je er klaar mee? Pak je verlies en stap er uit. Heb je nog vertrouwen? HODL en koop eventueel bij.Chris.nl schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:01:
[...]
Tja, bet voldeed ook niet aan mijn beknopte visie, maar gezondheid is dus te koop door fiat te gaan.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Begrijp me niet verkeerd ik heb ook gepanic seld afgelopen weekend met met 40-45% verlies.Chris.nl schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:01:
[...]
Tja, bet voldeed ook niet aan mijn beknopte visie, maar gezondheid is dus te koop door fiat te gaan.
Daar was toen gek genoeg niet zo veel begrip voor op dit forum. Ik was een amateur/groentje, panicseller samen met men moeder bla bla.
Ik heb 800 euro in 4uur zien verdampen en sowieso niet terugkomen thx to monerogold (en mijn huiswerk)
Alleen ik dacht ik ga weer laag inkopen wat ik gister en vandaag heb gedaan. Om het verlies te compenseren is de insteek. Ik laat me niet onder de tafel beleggen door de crypto scene
Maar goed ook bij jou kwestie van minder geld inzetten dan. Was beter geweest. Maar ja acher af he
Ik denk dat we gaan stijgen. Azie wil ook een graantje meepikken na de malaise en vooralsnog zie ik geen alarmerende dingen. Maar pin me er niet op vastYpuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:05:
To fiat or not to fiat, that's the question. Wat gaan we doen vanavond (heb hier geen ervaring mee)?
Groetjes, FaceDown.
Het gaat weer down, je hoeft niet te vragen hoe dat komt.
Dat is leuk voor je boekhouding, heb in een winkel gewerkt dus ik weet precies hoe dat werkt, maar zegt alleen iets over wanneer je officieel je verlies pakt, niet of je al daadwerkelijk verlies hebt.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:01:
[...]
NEE !! zolang iets op je balans staat voor het geld waarvoor jij het aankocht is er feitelijk gezien geen verlies. Wanneer je gaat afwaarderen of het omzet naar een ander middel ... bijvoorbeeld fiat, dan pas is er sprake van verlies omdat je het zult moeten herwaarderen.
andersom ...Je kunt ook niet voorraad op je balans opeens voor meer in de boeken gaan zetten omdat de waarde toeneemt, pas wanneer die verkocht is, is er sprake van winst.
Kan me nog herinneren dat we op het werk wat oude notebooks hadden die maar niet verkochten, prijs mocht niet omlaag van hoofdkantoor en een jaar later alsnog (met stof
Hoe komt dat?Ton Hasselt schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:09:
Kunnen ook de Europeanen zijn die de Aziaten wantrouwenTon Hasselt schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:09:
Groetjes, FaceDown.
Haha, ik ben niet uitgestapt hoor, sta nog op - 42% ofzo maar vandaag is ok.tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:08:
[...]
Begrijp me niet verkeerd ik heb ook gepanic seld afgelopen weekend met met 40-45% verlies.
Daar was toen gek genoeg niet zo veel begrip voor op dit forum. Ik was een amateur/groentje, panicseller samen met men moeder bla bla.
Ik heb 800 euro in 4uur zien verdampen en sowieso niet terugkomen thx to monerogold (en mijn huiswerk)
Alleen ik dacht ik ga weer laag inkopen wat ik gister en vandaag heb gedaan. Om het verlies te compenseren is de insteek. Ik laat me niet onder de tafel beleggen door de crypto scene
Maar goed ook bij jou kwestie van minder geld inzetten dan. Was beter geweest. Maar ja acher af he
-edit-
Achteraf gezien had ik er net zoveel geld in moeten stoppen, maar dan tijdens de dip natuurlijk.
Leren en doorgaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 06-02-2018 23:14 ]
Hier alles verkocht met 20% een uurtje geleden, geen zin in Aziatische taferelen.Ton Hasselt schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:09:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nou niet opeens redelijk gaan doen met voorbehouden héFaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:09:
[...]
Ik denk dat we gaan stijgen. Azie wil ook een graantje meepikken na de malaise en vooralsnog zie ik geen alarmerende dingen. Maar pin me er niet op vast
Heb E-coin al een paar keer zien langskomen omdat hij zo omhoog schoot, nou is nu $3 waard..
Van $6 naar $280 naar $3 in een paar uurtjes, wtf
er zijn in ieder geval weer een paar miljonairs bij
Van $6 naar $280 naar $3 in een paar uurtjes, wtf
[ Voor 5% gewijzigd door miicker op 06-02-2018 23:15 ]
ze ruilen ICX en VEN al aardig in ....gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:13:
[...]
Nou niet opeens redelijk gaan doen met voorbehouden hé

Is ook niet zo moeilijk met zo'n laag volume.miicker schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:14:
Heb E-coin al een paar keer zien langskomen omdat hij zo omhoog schoot, nou is nu $3 waard..
Van $6 naar $280 naar $3 in een paar uurtjes, wtfer zijn in ieder geval weer een paar miljonairs bij
Hehe.. als iedereen Azie wantrouwt is dat voor mij wel de reden om ze de het voordeel van de twijfel te gunnen.gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:13:
[...]
Nou niet opeens redelijk gaan doen met voorbehouden hé
Groetjes, FaceDown.
Hmmz. Ben eigenlijk alweer te laat voor vandaag zie ik. De eerste 6-7% zijn er alweer afgesnoept.Jumpman schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:13:
[...]
Hier alles verkocht met 20% een uurtje geleden, geen zin in Aziatische taferelen.
Je verkoopt toch nooit duizenden van die dingen op de piek lijkt mij? Wie koopt dat nou?ionn schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:15:
[...]
Is ook niet zo moeilijk met zo'n laag volume.
Daar gat het dus precies mank, dat zie jij als verlies ... en in feite is dat ook wel zo, alleen hetgeen in de boeken wordt genoteerd bepaald of iets winst of verlies is ...wie weet was er een post voor dat soort artikelen, of een lopende regeling met een leverancier waarbij X-gecrediteerd werd als Y-niet binnen zoveel dagen verkocht werd (of staffelbonus?)... misschien was het gunstig om ze op de balans te houden lopende het jaar...waardoor ze vanzelf een voordeel opleverde ..ergo, ergens aftrek vonden.gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:11:
[...]
Dat is leuk voor je boekhouding, heb in een winkel gewerkt dus ik weet precies hoe dat werkt, maar zegt alleen iets over wanneer je officieel je verlies pakt, niet of je al daadwerkelijk verlies hebt.
Kan me nog herinneren dat we op het werk wat oude notebooks hadden die maar niet verkochten, prijs mocht niet omlaag van hoofdkantoor en een jaar later alsnog (met stof) voor een nog veel lagere prijs moeten verkopen. Boekhoudkundig dus eerst geen verlies gepakt maar reeel gezien was het verlies er al wel degelijk.
Zo maar wat mogelijkheden.
Iets winst of verlies noemen is niet zo zwart wit als voor 10 euro inkopen en 9 euro verkopen is -1 ...
Ah joh, drie kwartier wachten, dan ben je op tijd voor morgenYpuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:16:
[...]
Hmmz. Ben eigenlijk alweer te laat voor vandaag zie ik. De eerste 6-7% zijn er alweer afgesnoept.
FOMO'stias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:17:
[...]
Je verkoopt toch nooit duizenden van die dingen op de piek lijkt mij? Wie koopt dat nou?
Monero gold geef ik meer kans ...Chris.nl schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:16:
Even vloeken: "Vandaag 1/5 staatslot met XL voor €3,50 gehaald." to the mooooooooooooooo

Niemand, daarom zakt de prijs ook gelijk weer. Iemand had waarschijnlijk gewoon veel sell orders opgekocht.tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:17:
[...]
Je verkoopt toch nooit duizenden van die dingen op de piek lijkt mij? Wie koopt dat nou?
Ik laat alles lekker staan. Als het weer volledig inzakt koop ik morgen lekker bij, zo niet ook goed. Slaap lekker!
Zero.
Beal tlap incoming!
Groetjes, FaceDown.
Toch besloten om nu nog 200 Euro erbij te doen, wil nog wat Nano en VEN kopen en nog wat anders leuks. Iemand een tip? Ook bij de telegram aangemeld onder naam ODB
ICX?bobdigi schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:21:
Toch besloten om nu nog 200 Euro erbij te doen, wil nog wat Nano en VEN kopen en nog wat anders leuks. Iemand een tip? Ook bij de telegram aangemeld onder naam ODB
Groetjes, FaceDown.
Bounty0xbobdigi schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:21:
Particl (PART)?bobdigi schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:21:
Krijgt eigenlijk geen aandacht maar klimt redelijk stabiel omhoog en over een tijdje komt de eerste versie van hun marketplace dan eindelijk.
Eindelijk trust verkregen bij Gatehub.
2 weken terug een ticket verstuurd geen reactie. Nu opeens wel een reactie en binnen een uur was alles voor elkaar. Na maanden wachten.
Echter op de vraag waar de 20 xrp blijven kreeg ik een blanco berichtje terug.
2 weken terug een ticket verstuurd geen reactie. Nu opeens wel een reactie en binnen een uur was alles voor elkaar. Na maanden wachten.
Echter op de vraag waar de 20 xrp blijven kreeg ik een blanco berichtje terug.

Helemaal mee eens. Ik zit al een tijd in fiat, maar als ik dat niet had gedaan was ik de afgelopen week toch een stuk minder relaxt geweest. In dat opzicht vind ik het ook knap dat mensen holden, ook al vind ik het nog altijd niet slim om ten alle tijden je positie vast te houden, maar die discussie laat ik voor de rest voor wat het is.Danny.G schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:53:
[...]
True. Lang niet iedereen heeft de ballen om hier gewoon neer te zetten dat je ermee kapt omdat je het niet trekt en je een verlies hebt van -72%. Dat verdient alleen maar respect wat mij betreft.
De cryptokoersen zijn een soort van SpaceX, de vraag is of we nu met de payload of met de boosters bezig zijn...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik vraag me ook af wie er nou het meeste baat heeft bij deze situatie.
ten westen van ons is alles stabiel tot beter ...
wij (europa) realiseren kleine plusjes op de dag en houden het treintje rollende
ten oosten cashen ze als gekken.
Dus Oost onttrekt veel geld aan crypto ... dat wordt daar dus zoals reeds bekend zwaar belast, prima .. geld verdwijnt dus in sociale en overheidszaken. Komt dat er feitelijk op neer dat west en wij dan straks een groter deel van crypto beheren? Dus dan stijgt de boel weer door, en uiteindelijk zal oost weer mee willen doen, en gaan er dan duur in. De facto verlies je dan dus geld 2 keer. en west en europa lopen weg met de winsten.
Ik zal dit ongetwijfeld heel verkeerd hebben, maar ik probeer me zo eens voor te stellen waarom het hele oosten zo hard wil cashen en juist nu verkoopt ... in mijn beleving toch wel het slechts gekozen moment.
wij (europa) realiseren kleine plusjes op de dag en houden het treintje rollende
Dus Oost onttrekt veel geld aan crypto ... dat wordt daar dus zoals reeds bekend zwaar belast, prima .. geld verdwijnt dus in sociale en overheidszaken. Komt dat er feitelijk op neer dat west en wij dan straks een groter deel van crypto beheren? Dus dan stijgt de boel weer door, en uiteindelijk zal oost weer mee willen doen, en gaan er dan duur in. De facto verlies je dan dus geld 2 keer. en west en europa lopen weg met de winsten.
Ik zal dit ongetwijfeld heel verkeerd hebben, maar ik probeer me zo eens voor te stellen waarom het hele oosten zo hard wil cashen en juist nu verkoopt ... in mijn beleving toch wel het slechts gekozen moment.
Oh, daar ben ik me wel van bewust hoor, zat wel iets hoger in de boom dan puur vakkenvuller/verkoperTurbo-Puppy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:17:
[...]
Daar gat het dus precies mank, dat zie jij als verlies ... en in feite is dat ook wel zo, alleen hetgeen in de boeken wordt genoteerd bepaald of iets winst of verlies is ...wie weet was er een post voor dat soort artikelen, of een lopende regeling met een leverancier waarbij X-gecrediteerd werd als Y-niet binnen zoveel dagen verkocht werd (of staffelbonus?)... misschien was het gunstig om ze op de balans te houden lopende het jaar...waardoor ze vanzelf een voordeel opleverde ..ergo, ergens aftrek vonden.
Zo maar wat mogelijkheden.
Iets winst of verlies noemen is niet zo zwart wit als voor 10 euro inkopen en 9 euro verkopen is -1 ...
Aziatische markt is veeeeeeel groter dan de westerse markt.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:24:
Wil het denk ik eerst toch even bij Binance houden. Ben een week geleden begonnen en door domme fouten volgens mij al bijna 50 euro aan domme fee's kwijtgeraaktThe Redman schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:23:
[...]
Particl (PART)?
Krijgt eigenlijk geen aandacht maar klimt redelijk stabiel omhoog en over een tijdje komt de eerste versie van hun marketplace dan eindelijk.
Mijn portfolio wat ik nu heb: https://cointrackr.com/s/r7lXARytFpl0B
Dus we zien een verplaatsing hier ... of is die markt dusdanig veel groter dan dit slechts een druppel is van hun werkelijk aandeel?ionn schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:26:
[...]
Aziatische markt is veeeeeeel groter dan de westerse markt.
Ik zou er maar niet op rekenen dat Europa voor al die plusjes zorgt. Volume van EUR-pairs valt in het niet bij USD, KRW en JPY.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:24:
Heb nog een schokkend iets: zodra Azië ontwaakt en Europa gaat slapen, is U.S.A. gewoon wakker. Om (alleen) Azië te blamen is dus misschien ietwat cru.
Niet te vergeten dat (o.a.) Zuid-Korea maandenlang belachelijke premiumprijzen hebben betaald.
[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 06-02-2018 23:29 ]
Verwijderd
Bedankt @IsayaIsaya schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:26:
[...]
@Verwijderd heeft een mooie site in elkaar gezet: https://athcoinindex.com/
Ik heb vandaag een nieuwe feature toegevoegd om het default theme te kunnen wijzigen.
Vanaf nu dus een light en een dark versie.
Benieuwd wat jullie ervan vinden
Fijne site! Vandaag hier op Tweakers tegengekomen en sindsdien al paar keer bekeken. Zocht toevallig al een tijdje precies dit. Bedankt!Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:30:
[...]
Bedankt @Isaya![]()
Ik heb vandaag een nieuwe feature toegevoegd om het default theme te kunnen wijzigen.
Zou een fijne feature zijn om ook in EUR te kunnen weergevenVerwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:30:
[...]
Bedankt @Isaya![]()
Verwijderd
Staat op mijn TODO lijstje samen met BTC prijsPHPResource schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:32:
[...]
Zou een fijne feature zijn om ook in EUR te kunnen weergeven
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2018 23:49 ]
Nog meer mensen blz Bluzelle gekocht?, geen idee wat het is maar vond 0,45 cent niet duur.
[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 06-02-2018 23:38 ]
Mensen die de boot van KCS hebben gemist. Leuk alternatief, genaamd COSS. (Ik zit heavy in COSS). 50% fee split van alle trading fees krijg je als je COSS hold.
[ Voor 25% gewijzigd door ion op 06-02-2018 23:45 ]
Zelf niet gekocht, maar voor de longterm is dat een prima keuze. Vandaag is hij op exchanges terecht gekomen, ICO-prijs was 0,12$, dus ik zou er de komende dagen op letten of hij niet nog wat wegzakt.tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:38:
Nog meer mensen blz Bluzelle gekocht?, geen idee wat het is maar vond 0,45 cent niet duur.
Zijn er mensen die al vaker een bank overschrijving hebben gedaan direct vanuit gatehub naar hun eigen banktrekening? Send payment / Eu bank?
Gaat dit snel en zitten hier nog haken en ogen aan?
Gaat dit snel en zitten hier nog haken en ogen aan?
Staat nu op 0.60 toch? Ook al mooi omhoog.Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:40:
[...]
Zelf niet gekocht, maar voor de longterm is dat een prima keuze. Vandaag is hij op exchanges terecht gekomen, ICO-prijs was 0,12$, dus ik zou er de komende dagen op letten of hij niet nog wat wegzakt.
Zelfs al even op 0.72bobdigi schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:41:
[...]
Staat nu op 0.60 toch? Ook al mooi omhoog.
@Bmfd check!
Coss ga ik ook even naar kijken.
Heb ook elf Aelf gekocht vanavond op 1,20 ook geen idee wederom.
Met uBlock ingeschakeld op je website kan ik niet switchen naar de light versie. Nu maakt dat mij verder niet uit om het uit te zetten, maar niet iedereen zal het doorhebben/willen.Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:30:
[...]
Bedankt @Isaya![]()
Coss word hem niet, vind etherdelta niks, hitbtc doe ik geen zaken mee, en heb geen zin om bij coss aan te melden je blijft bezig met die accounts overal.
Hoi Kazz, ik heb vrij veel berichten van je gelezen in dit topic en gemerkt dat je vrij veel verlies had en zie nu dus dat je uiteindelijk bent uitgestapt. Volgens mij was je inleg ongeveer duizend euro als ik het goed onthouden heb, maar ben wel benieuwd naar wat je uiteindelijk de keuze heeft doen maken.kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:10:
Hallo all,
Aangezien het verlies namelijk al zodanig was dat er ook weer niet heel veel geld over bleef, ik zou dus zelf denken van nou jammer dat ik die duizend euro verloren heb, maar ik laat nu alles gewoon staan zoals het is en vergeet het een beetje en kijk over een jaar wel weer. Omdat 1000 of 720 euro leergeld naar mijn mening ook niet heel veel uitmaakt.
Lees dat het je vooral veel te veel bezig hield en dat dat dat met name de reden was en dan snap ik ook dat je bent uitgestapt, maar ergens vind ik het ook een beetje zonde, want wie weet wat de toekomst uitwijst en had het dan ook leuk voor je gevonden als je uiteindelijk op winst was gekomen. Nu is dit natuurlijk iets wat totaal niet zeker is, maar de kans is er.
Nu ik dit bericht heb getypt bedenk ik me eigenlijk dat vooral m´n vraag is of je tijdens het cryptoavontuur nog geprobeerd hebt om het mentaal los te laten en je te focussen op de andere dingen in het leven, in plaats van veel meelezen in dit forum en op coinmarketcap te kijken?
Verwijderd
KloptDanny.G schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:46:
[...]
Met uBlock ingeschakeld op je website kan ik niet switchen naar de light versie. Nu maakt dat mij verder niet uit om het uit te zetten, maar niet iedereen zal het doorhebben/willen.
Up up up, I'M PUMPED. Buy buy buy! Get super rich! WooohaaaaaA87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:30:
Interessant filmpje op youtube over crypto investeren, waarom zou je investeren is het moraal...
YouTube: BITCOIN MILLIONAIRE EXPLAINS CRASH MASSIVE OPPORTUNITY
iets over de top maar wel boeiend

Ik denk dat jij de spijker wel op zijn kop slaat tomdg. Ik merk het in mijn vrienden kring ook. Iedereen wil mee doen met het grote cryptoavontuur (Mits het wel allemaal voor de wind gaat). Zodra ze op coinmarketcap kijken en rode cijfers zien, raken de meesten in paniek en hebben ze het gelijk over verkopen. Om hun "geld" nog enigszins te redden. Ik heb altijd gezegd tegen mensen, stop er absoluut nooit je spaargeld in. Alleen geld wat je echt kunt missen. Blijkbaar willen mensen vaak alleen de mooie kant van het crypto avontuur zien.
Trusten en morgen rijk weer op.😪😪😪
Laten we het hopen, tot nu toe geen gekke dingen, dus hopen dat dat vannacht wel gebeurt en dit keer graag in het groenTon Hasselt schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 00:12:
Trusten en morgen rijk weer op.😪😪😪
Ik doe zelf nog maar net mee en wat ik in een week in theorie ben veloren, heb ik toevallig ook uitgegeven aan een update van mijn garderobe (3 truien, 1 t-shirt, 1 broek en een paar schoenen). Als ik het zo ga vergelijken denk ik bij mezelf ook wel even wtf. Lang twijfelen over een nieuwe mobiel kopen, want het is wel veel geld. Maar die rationaliteit bij het crypto avontuur is er niet echt.Alcje schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 00:01:
Ik denk dat jij de spijker wel op zijn kop slaat tomdg. Ik merk het in mijn vrienden kring ook. Iedereen wil mee doen met het grote cryptoavontuur (Mits het wel allemaal voor de wind gaat). Zodra ze op coinmarketcap kijken en rode cijfers zien, raken de meesten in paniek en hebben ze het gelijk over verkopen. Om hun "geld" nog enigszins te redden. Ik heb altijd gezegd tegen mensen, stop er absoluut nooit je spaargeld in. Alleen geld wat je echt kunt missen. Blijkbaar willen mensen vaak alleen de mooie kant van het crypto avontuur zien.
Ondertussen is het inderdaad de hoop dat alles 'to the moooooon gaat' (ik leer snel). Zoals ik eerder zei ben ik wel blij dat ik in een slecht moment ben ingestapt en op de eerste paar uur na alleen maar in de min ben gegaan. Wellicht had ik anders ook wel veel(!) meer in de crypto gestopt, tot een wellicht niet te verantwoord bedrag.
Ik heb dan wel net besloten om er nog 200 Euro bij te doen, maar dat is ook omdat ik wel in cryptocurrency geloof en dat het niet veel meer zal gaan dalen. Maar het is een risico en ik ben me er bewust van.
Ook geef ik nu bewust wat minder uit aan andere 'zinloze' dingen (drank in het weekend, lekkernijen etc,).
- Hoe lang duurt het trouwens ongeveer via Bitonic Bitcoin naar Binance sturen? Wacht er al een tijdje op nu. Op het moment van versturen krijg ik net een mail dat het op Binance staat, heb nu dus zo'n 0,03 btc te besteden.
- Tips voor interessante munten zijn nog steeds welkom (RCN en XLM staan al genoteerd).
[ Voor 3% gewijzigd door bobdigi op 07-02-2018 00:25 . Reden: Toevoeging ]
Mag wel weer eens, een dagje opstaan met een hogere (lees: minder lage) stand dan vlak voor het inslapen. Het zal me benieuwen. Welterusten!
[ Voor 14% gewijzigd door The Redman op 07-02-2018 00:25 ]
Wel mooi te zien dat als we weer even groene cijfers noteren iedereen gelijk weer los gaat op het kopen van (voor mij) onbekende munten
Don't get your hopes upThe Redman schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 00:24:
Mag wel weer eens, een dagje opstaan met een hogere (lees: minder lage) stand dan vlak voor het inslapen. Het zal me benieuwen. Welterusten!

[ Voor 28% gewijzigd door Ypuh op 07-02-2018 00:27 ]
#NANO #ICX #VEN #ADA #NEO #XRP #TRX(3000 mocht het ooit nog eens gaan stijgen) als er ook maar een coin uit deze rij moonshot, kan ik wat mensen uit de familie blij maken. Een huis zit er denk nog niet in.BillMcNeal schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 00:25:
Wel mooi te zien dat als we weer even groene cijfers noteren iedereen gelijk weer los gaat op het kopen van (voor mij) onbekende munten
Een paar miljonairs met een volume van € 160.000,-? Dakannie!miicker schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:14:
Van $6 naar $280 naar $3 in een paar uurtjes, wtfer zijn in ieder geval weer een paar miljonairs bij
@bobdigi Ark, Blz, beiden nog te betalen en lijken allebei serieuze projecten., Geen investerings advies.
Voor wie deze week kiest voor verkopen: https://gfycat.com/AbandonedAliveAsianlion
Zonder te klikken; verkrachting van het nummer.
Origineel is van 2Live Crew. En ongetwijfeld veel beter, want remakes zijn altijd kut. Dat is met films zo, met games ook en met muziek al helemaal.
Dat is niet alleen in crypto wereld zo, maar ook in de aandelen wereld.Alcje schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 00:01:
Iedereen lijkt te denken dat er geen risico's aan kleven. Echter risico's nemen kan geld kosten tis niet allemaal zo roze kleurig als ze fantaseren
Zodra het plus is zijn ze blij, owhee als het rood is dan hebben ze allemaal wat te klagen
Het blijft als leek toch bijzonder. Ik wou wat ARK kopen, (ik onthoud je naam tias86;)), voor 0.0004825 btc, blijft letterlijk meer dan 5 minuten bovenaan staan, prijs gaat wat hoger, ik verhoog naar 0.0004832. Blijft ook bijna 5 minuten staan, krijg het uiteindelijk en binnen 15 seconden is het 0.0004822

Qua smallcaps kan ik je aanraden om te kijken naar Bluezelle (wat @tias86 ook al zei), Eidoo, Enjin, Qash, Dragonchain en in mindere mate EthLend.bobdigi schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 00:24:
[...]
- Tips voor interessante munten zijn nog steeds welkom (RCN en XLM staan al genoteerd).
De Bluezelle heb ik 50 van gekocht, zal de rest ook even checken, bedankt. Ark ook 25 (al heb ik daar even verkeerd gerekend volgens mij, was niet de bedoeling om er zoveel in te stoppenBmfd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:42:
[...]
Qua smallcaps kan ik je aanraden om te kijken naar Bluezelle (wat @tias86 ook al zei), Eidoo, Enjin, Qash, Dragonchain en in mindere mate EthLend.
Als ik overigens teveel post voor een beginneling in de crypto hoor ik dat graag.
Geen idee ben er ookpas vorige week ingestapt.
het leven is vol risicos, tijd voor bitcoin
[ Voor 90% gewijzigd door A87 op 07-02-2018 02:46 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)