Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Jup maar niet op VEN. Hooguit VEN gekocht van de winst.Slux schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:32:
[...]
En gister had je nog verkocht om lager in te kopen ?![]()
Iets van weer 10 VEN verdiend ....
Groetjes, FaceDown.
Ja, het gaat omhoog. Doei.sourcecode schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:33:
is er nieuws ofzo ?
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Ja nieuws flash: De kleine belegger wordt heden genaaid door de whales.sourcecode schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:33:
is er nieuws ofzo ?
Groetjes, FaceDown.
Dat is toch juist het vermakelijke aan dit topic? Iedereen die elkaars strategie bekritiseert terwijl eigenlijk niemand enig idee heeft (ondanks dat sommige mensen denken van wel).untflanked schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:28:
Kunnen we niet een keertje stoppen met het hele gedoe van vingertje wijzen omdat hij/zij een andere keuze heeft gemaakt die beter/slechter uitpakt? Uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen reden om wel of niet te holden, wel of niet te sellen en lager in te kopen. Ik hoop toch dat we hier uiteindelijk voor de techniek zijn, er is namelijk een mooi ander topic dat 'handel' heet.
Je word pas genaaid als je je bang laat maken door hun door te verkopen. Als je niet verkoopt word je ook niet genaaidFaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:35:
[...]
Ja nieuws flash: De kleine belegger wordt heden genaaid door de whales.
Dat zullen coins zijn die relatief veel verloren hebben tov BTC dus die pakken ook weer meer terug. Daarom is het extra interessant om die munten laag in te kopen in zo'n dip.untflanked schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:36:
Ik zie trouwens, iedere keer als BTC weer tijdelijk omhoog schiet dat er een aantal coins percentueel een stuk meer omhoog gaan, voornamelijk: NEO, IOTA, VEN, ICX en soms NANO en OMG. Nu zie ik hier 4 aziatische munten en 2 DAG coins. Is er iemand die hier toevallig iets meer insight over kan geven waarom dit gebeurd, of een doorgronde mening erover heeft?
Groetjes, FaceDown.
Voor mij haalt het een beetje de intentie van het topic weg. Ik ben hier in ieder geval om de prijs en munten te volgen, vooral voor nieuws dat snel beschikbaar is, niet om de kijken wie op Tweakers zegt dat hij de grootste pik heeft.Grimmie187 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:35:
[...]
Dat is toch juist het vermakelijke aan dit topic? Iedereen die elkaars strategie bekritiseert terwijl eigenlijk niemand enig idee heeft (ondanks dat sommige mensen denken van wel).
idd op naar de 500 miljard marketcap.Adnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:38:
Laat deze bounce nu a.u.b. ff standhouden :prays:
Dat is zeker waar. Maar het feit dat we zo hard naar beneden zijn gegaan (en misschien wel nog steeds gaan) is het bewijs dat veel mensen zich dus juist wel bang laten maken.BabyRattle schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:36:
[...]
Je word pas genaaid als je je bang laat maken door hun door te verkopen. Als je niet verkoopt word je ook niet genaaid
Groetjes, FaceDown.
Spit alle informatie zelf eens ff door. Kom anders eens in de waltonchaingroep op telegram @waltonchain_en en vraag het Crypto_Buff of Network Traveler eens die hebben dichte banden met het team van WTC.hmr schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:36:
[...]
Reageer eens op mijn vervolgvraag over die patenten.
Ik ben nu aan het genieten aan het strand in het buitenland
Zakt als een pudding weer in elkaar hoorAdnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:38:
Laat deze bounce nu a.u.b. ff standhouden :prays:
Vooral de nieuwkomers maar zodra er meer liquiditeit is zullen we minder van dit soort schommelingen hebben. Nasdaq gaat ook aan bitcoin futures beginnenFaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:39:
[...]
Dat is zeker waar. Maar het feit dat we zo hard naar beneden zijn gegaan (en misschien wel nog steeds gaan) is het bewijs dat veel mensen zich dus juist wel bang laten maken.
Soms het idee dat dit puur gedaan wordt om de altcoins nog verder te slopen..Stevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:41:
[...]
Zakt als een pudding weer in elkaar hoor. Soort van pump en dump, stuiptrekkingen om vervolgens weer verder naar beneden te gaan....
Zowel de whitepaper als jouw linkjes zeggen alleen maar dat er patenten zijn. Komt allemaal niet echt geloofwaardig over als er niet daadwerkelijk wordt verwezen naar registraties. Heb voor de rest niet echt veel zin om daar nog verder in te duiken, maar jij poneert hier het een en ander als stelling dat VEN flut is en WTC het allemaal beter voor elkaar heeft. Maar baseert dat op een informatie die ik niet zonder meer zie.BabyRattle schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:39:
[...]
Spit alle informatie zelf eens ff door. Kom anders eens in de waltonchaingroep op telegram @waltonchain_en en vraag het Crypto_Buff of Network Traveler eens die hebben dichte banden met het team van WTC.
Anyway, wel chill dat je op een strand ligt. Beter voor elkaar dan ik hier op de koude Zuidas.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je zit in het buitenland aan het strand op je mobiel het slowchat crypto topic op tweakers te volgen?BabyRattle schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:39:
[...]
Spit alle informatie zelf eens ff door. Kom anders eens in de waltonchaingroep op telegram @waltonchain_en en vraag het Crypto_Buff of Network Traveler eens die hebben dichte banden met het team van WTC.

Klopt maar dat is ook mijn punt. Zo wordt de kleine belegger er steeds verder uitgewerkt ten gunste van de whales (vermogenden, Wallstreet etc). Daarom is in mijn optiek HODL ook de beste strategie omdat ik niet geloof dat je als amateur dit soort partijen kunt verslaan op de lange termijn (dit laatste is belangrijk want ik heb gisteren tig keer het argument gehoord dat day traders gisteren wel tientallen procenten winst gepakt hebben).BabyRattle schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:41:
[...]
Vooral de nieuwkomers maar zodra er meer liquiditeit is zullen we minder van dit soort schommelingen hebben. Nasdaq gaat ook aan bitcoin futures beginnen
Groetjes, FaceDown.
Het is een stevig puddinkje vooralsnog!Stevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:41:
[...]
Zakt als een pudding weer in elkaar hoor. Soort van pump en dump, stuiptrekkingen om vervolgens weer verder naar beneden te gaan....
Stop nou eens met dubbelposten man. Er staat niet voor niks een waarschuwing om je laatste bericht te wijzigen ipv wederom een nieuwe post te plaatsen als je de laatste poster bent. Zo moeilijk kan het toch niet zijn...
[ Voor 27% gewijzigd door Grotman op 06-02-2018 10:45 ]
Groetjes, FaceDown.
Stijgt voorlopig gewoon door hoorStevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:41:
[...]
MMM Mona
Mijn visie: De weak hands zijn er weer uitgeschud, whales pakken nu hun kans (of hebben dat al gedaan) en de kleine beleggers volgen. De gelekte SEC documenten zijn positief dus waarschijnlijk geen verassingen in de hearing vanmiddag dus we gaan een mooi dagje tegemoet.
Groetjes, FaceDown.
Veel projecten (coins) worden gefinacierd door een ICO, vaak worden coins 'verkocht' voor b.v. ETH wat een startkapitaal oplevert. In de huidige markt is dat startkapitaal al snel 60% minder waard in USD.
Levert dar geen gevaar op voor de continuiteit van een project, lijkt me dat betrokkenen toch wel een salaris willen verdienen?
Lol dit topic gaat zo snel dat dubbelposten niet te voorkomen is. Als je oude posts gaat wijzigen dan is je wijziging alweer ondergesneeuwd, (man).FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:44:
[...]
Stop nou eens met dubbelposten man. Er staat niet voor niks een waarschuwing om je laatste bericht te wijzigen ipv wederom een nieuwe post te plaatsen als je de laatste poster bent. Zo moeilijk kan het toch niet zijn...
Dat slaat echt nergens op. Als het zo snel gaat dan zou het juist onmogelijk moeten zijn om te dubbelposten. Voortaan Feedback in het juiste topic en niet hier.
[ Voor 14% gewijzigd door Grotman op 06-02-2018 10:49 ]
Groetjes, FaceDown.
Prepare for the next ATH
Dure les om uit te stappen op de bodem van de markt. We zijn inmiddels alweer aardig aan het uppen.kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 04:38:
Aargh. Half vijf wakker worden en meteen stress. I'm out. Dit is het me niet waard.
Buy high, sell low. Uiteindelijk uitgekomen op -72%. Wonden likken en weer verder. Ga gewoon weer ouderwets sparen. Voel ik me beter bij.... heb me te lang mee laten slepen. Heel dure les. Maar het is wat het is. Gezondheid is me meer waard. Beleggen is gewoon niet mijn ding.
Sinds ze bestaan is er veel informatie op reddit verschenen neem het maar door en voornamelijk de AMA (askmeanything) en bijvoorbeeld boxminingvideo part 1 2 en 3 over WTC.. werkend product in actie. Top 5 goed mogelijk voor WTC. Maargoed als investeerder hoor je het allemaal zelf te zoeken en niet alles word overal op een presenteerblaadje voor je neergezet. Marketing begint WTC dit jaar pas mee zodra in Q1 dit jaar de mainnet online is.hmr schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:42:
[...]
Zowel de whitepaper als jouw linkjes zeggen alleen maar dat er patenten zijn. Komt allemaal niet echt geloofwaardig over als er niet daadwerkelijk wordt verwezen naar registraties. Heb voor de rest niet echt veel zin om daar nog verder in te duiken, maar jij poneert hier het een en ander als stelling dat VEN flut is en WTC het allemaal beter voor elkaar heeft. Maar baseert dat op een informatie die ik niet zonder meer zie.
Anyway, wel chill dat je op een strand ligt. Beter voor elkaar dan ik hier op de koude Zuidas.
Dan zijn er bij de launch gelijk al 6 childchains actief die ook volop voor meerdere doeleinden gebruikt worden. 1 daarvan is van een *smart city* ook vele awards heeft WTC gewonnen welke competitie ze ook aan beginnen.
Procentueelgewijs valt er ECHT heel veel te halen bij WTC zwaar undervalued.
Zie een soortgelijke stijging op 3 febr.
Even de grafiek uitzoomen en je weet het.
Afwachten wat de USA gaat doen met het voornemen voor regulering.
Daar valt of staat alles mee.
Verder is Wall Street duidelijk ook verkeerd bezig, de daling van gisteren is irrationeel en buitenproportioneel.
Ik las net dat een econoom heeft gezegd dat bedrijven goed draaien en er geen reden is voor angst ook niet als de rente iets oploopt.
Dat kan de economie immers makkelijk hebben.
Nadenken is blijkbaar toch moeilijk....
Dat geldt ook voor de cryptomarkt.
Paniek om niks want ook al komt er regulering dan is dit nog geen verbod.
De handel gaat gewoon door.
De tijd was er een uur geleden inderdaad rijp voor. (En nu nog steeds imosourcecode schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:49:
mmmm zit nu toch te denken om mijn fiat weer in te gaan zetten. tijd is er rijp voor..... of toch niet....
Groetjes, FaceDown.
hearing van tether of wat anders?FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:46:
[...]
Mijn visie: De weak hands zijn er weer uitgeschud, whales pakken nu hun kans (of hebben dat al gedaan) en de kleine beleggers volgen. De gelekte SEC documenten zijn positief dus waarschijnlijk geen verassingen in de hearing vanmiddag dus we gaan een mooi dagje tegemoet.
Ik heb in ieder geval een deel van NEO verkocht om straks weer goedkoper terug te kopen. Het nieuwe geld verdienen is door je verlies te beperken. Lijkt mij sterk dat je vandaag enkel alleen dit uurtje nog naast de pot pist bij dit soort bounces
Hierna gedraag ik mij weer, verwacht vanmiddag een opleving aangezien er positief nieuws uit USA gaat komen
[ Voor 17% gewijzigd door Stevie_ op 06-02-2018 10:54 ]
Groetjes, FaceDown.
Daar heb ik geen zorgen over tbh:HoppyF schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:50:
Een tijdelijk stijging van 15% stelt weinig voor.
Zie een soortgelijke stijging op 3 febr.
Even de grafiek uitzoomen en je weet het.
Afwachten wat de USA gaat doen met het voornemen voor regulering.
Daar valt of staat alles mee.
Verder is Wall Street duidelijk ook verkeerd bezig, de daling van gisteren is irrationeel en buitenproportioneel.
Ik las net dat een econoom heeft gezegd dat bedrijven goed draaien en er geen reden is voor angst ook niet als de rente iets oploopt.
Dat kan de economie immers makkelijk hebben.
Nadenken is blijkbaar toch moeilijk....
Dat geldt ook voor de cryptomarkt.
Paniek om niks want ook al komt er regulering dan is dit nog geen verbod.
De handel gaat gewoon door.
https://www.reddit.com/r/...ect_cryptocurrencies_the/
https://www.banking.senat...utures-trading-commission
https://www.banking.senat...rlo-testimony-2-6-18b.pdf
https://www.banking.senat...yton-testimony-2-6-18.pdf
[ Voor 20% gewijzigd door seezung op 06-02-2018 10:52 ]
Dat zal allemaal wel, maar daar hadden we het niet over. Jij stelt dat "WTC de patenten heeft". Ik ga daar kritisch op in, omdat de whitepaper en die reddit post niet zoveel informatie daarover geeft. Voor de rest ga ik vooralsnog niet instappen op WTC, dus diepzinnig onderzoek lijkt mij niet nodig op dit moment. Ik trigger alleen een beetje als men het hier op Tweakers heeft over patenten. Het gros heeft hier namelijk geen kaas van gegeten.BabyRattle schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:49:
[...]
Sinds ze bestaan is er veel informatie op reddit verschenen neem het maar door en voornamelijk de AMA (askmeanything) en bijvoorbeeld boxminingvideo part 1 2 en 3 over WTC.. werkend product in actie. Top 5 goed mogelijk voor WTC. Maargoed als investeerder hoor je het allemaal zelf te zoeken en niet alles word overal op een presenteerblaadje voor je neergezet. Marketing begint WTC dit jaar pas mee zodra in Q1 dit jaar de mainnet online is.
Dan zijn er bij de launch gelijk al 6 childchains actief die ook volop voor meerdere doeleinden gebruikt worden. 1 daarvan is *smart waste management*
Procentueelgewijs valt er ECHT heel veel te halen bij WTC zwaar undervalued.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat heeft het voor een zin om er naderhand op te reageren? Een dure les is naar mijn mening veel stress hebben die veroorzaakt wordt door een investering. Nu heeft hij de stress niet meer -> voor hem persoonlijk dus een goede keuze geweestSunri5e schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:49:
[...]
Dure les om uit te stappen op de bodem van de markt. We zijn inmiddels alweer aardig aan het uppen.
als je gaat stressen om crypto's dan heb je OF er teveel geld in zitten OF je bent er teveel mee bezig in je hoofd (koersen). maak je niet druk. december wordt weer een leuke maandBmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:53:
[...]
Wat heeft het voor een zin om er naderhand op te reageren? Een dure les is naar mijn mening veel stress hebben die veroorzaakt wordt door een investering. Nu heeft hij de stress niet meer -> voor hem persoonlijk dus een goede keuze geweest
https://www.google.nl/sea...0&bih=769&gws_rd=cr&dcr=0hmr schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:52:
[...]
Dat zal allemaal wel, maar daar hadden we het niet over. Jij stelt dat "WTC de patenten heeft". Ik ga daar kritisch op in, omdat de whitepaper en die reddit post niet zoveel informatie daarover geeft. Voor de rest ga ik vooralsnog niet instappen op WTC, dus diepzinnig onderzoek lijkt mij niet nodig op dit moment. Ik trigger alleen een beetje als men het hier op Tweakers heeft over patenten. Het gros heeft hier namelijk geen kaas van gegeten.
Aha dus als de day trader verliest, dan is het toch een goede keuze want hij heeft minder stress?Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:53:
[...]
Wat heeft het voor een zin om er naderhand op te reageren? Een dure les is naar mijn mening veel stress hebben die veroorzaakt wordt door een investering. Nu heeft hij de stress niet meer -> voor hem persoonlijk dus een goede keuze geweest
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Haha ik zal die informatie doorspelen naar dit topic en dan quote ik je wel. Heb het voor jou opgevraagd via de knights. Vandaag of morgen dan hoor je het waar het precies te vinden is.hmr schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:52:
[...]
Dat zal allemaal wel, maar daar hadden we het niet over. Jij stelt dat "WTC de patenten heeft". Ik ga daar kritisch op in, omdat de whitepaper en die reddit post niet zoveel informatie daarover geeft. Voor de rest ga ik vooralsnog niet instappen op WTC, dus diepzinnig onderzoek lijkt mij niet nodig op dit moment. Ik trigger alleen een beetje als men het hier op Tweakers heeft over patenten. Het gros heeft hier namelijk geen kaas van gegeten.
Allemaal van die heerlijke dooddoeners van mensen die balen dat ze nooit ingestapt zijn
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Waar heb je het over? Wel/geen daytrader zijn maakt mij niet uit, ik zie zelf niet in waarom een investering de stress waard zou zijn, dus ik heb al vaker aangeraden om uit te stappen als iemand stress ervaart. Kap met je kinderachtige gedoe.FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:55:
[...]
Aha dus als de day trader verliest, dan is het toch een goede keuze want hij heeft minder stress?Sja zo kun je alles wel recht lullen.
Ik zit compleet in alt coins en heb dus geen BTC/ETH. Nu merk ik dat de klappen enorm zijn geweest voor mij (-65% van mijn inleg kwijt). Maar goed, uitstappen heeft ook geen zin meer aangezien ik dan ook alle kans op herstel kwijt zal gaan raken. Nu de vraag of ik mijn alt coins moet omzetten richting ETH/BTC.
Of gewoon all-in de altcoins blijven zitten (ICX, VEN, XLM en LSK).
[ Voor 10% gewijzigd door thestiffmeister op 06-02-2018 11:01 ]
Nu voelt in ieder geval nog te vroeg.
Hoe bepalen jullie voor jezelf het juiste moment? Kijken jullie naar een bepaalde periode van stijging? Of misschien naar volumes die omhoog gaan? Nieuws? Volgen jullie bepaalde 'experts'?
PSN: ButsMG
Geen mens die dit echt weet.. ik laat het lekker in mijn alts zitten.. ik zie wel. We zullen heel veel geduld moeten hebben verwacht ik.thestiffmeister schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:59:
OK ik ben het allemaal aan het volgen en heb te laat gereageerd, zo blijkt. Ik had eerder alles richting USDT op zaterdag moeten omzetten (ook al is dat een risico op zich). Ik had van het weekend al zo'n gevoel, maar afgelopen zondag compleet office geweest i.v..m. sportevenement. Vanmorgen nog getwijfeld om dit te doen, maar toch niet gedaan WANT toch te laat.
Ik zit compleet in alt coins en heb dus geen BTC/ETH. Nu merk ik dat de klappen enorm zijn geweest voor mij (-65% van mijn inleg kwijt). Maar goed, uitstappen heeft ook geen zin meer aangezien ik dan ook alle kans op herstel kwijt zal gaan raken. Nu de vraag of ik mijn alt coins moet omzetten richting ETH/BTC.
Of gewoon all-in de altcoins blijven zitten (ICX, VEN, XLM en LSK).
Zero.
Je was nogal vol van day trading gisteren, vandaar. En ik denk dat elke investeerder in crypto wel een bepaalde mate van stress ervaart in deze markt.Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:58:
[...]
Waar heb je het over? Wel/geen daytrader zijn maakt mij niet uit, ik zie zelf niet in waarom een investering de stress waard zou zijn, dus ik heb al vaker aangeraden om uit te stappen als iemand stress ervaart. Kap met je kinderachtige gedoe.
Groetjes, FaceDown.
Het is wat ik zei, als je Russische roulette speelt en wint, ben je niet briljant.Adnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:14:
[...]
Ik zou niet te veel aandacht besteden aan deze trolls. Dit zijn mensen die de trein hebben gemist en nu bidden dat alles instort en "I told you so" verkondigen.
Doet mij hieraan denken:
[afbeelding]
Met tulpenbollen zijn ook veel mensen rijk geworden.
Ik heb respect voor Cryptocurrency investeerders die kunnen onderbouwen waarom ze een BTC 20.000 dollar of meer waard vinden. Laat een rekensom zien of schets een plausibel scenario waarin de waarde van BTC in de reële economie iets van die orde vertegenwoordigd. Die investeerders zijn in de minderheid. De meeste zijn gewoon greedy en hier voor de historische super returns.
Dan heb je er teveel ingestopt. Je moet eigenlijk alleen geld erin pompen, dat als de boel 'affikt', je denkt; 'balen, but life goes on'. En niet er van wakker liggen.tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:02:
Ik had er begin december ook last van stress (teveel geld erin). Kon zelfs slechter van slapen 2 nachten en toen dacht ik dat kan niet goed zijn. Gelukkig op tijd eruit gehaald. En op deze manier blijft het nog leuk. Heb er nog steeds wel iets van 3k inzitten. Maar ik heb er geen last van. Als is het natuurlijk jammer dat de koers zo kelderd.
Professioneel Heftruck Syndroom
Je weet pas wat de bodem was als deze gepasseerd is.ButsMG schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:00:
Ik merk dat ik in principe straks wat extra in wil gaan leggen... maar ik twijfel heel erg over wat nou een goed teken voor me zou kunnen zijn dat we weer de goede kant op gaan.
Nu voelt in ieder geval nog te vroeg.
Hoe bepalen jullie voor jezelf het juiste moment? Kijken jullie naar een bepaalde periode van stijging? Of misschien naar volumes die omhoog gaan? Nieuws? Volgen jullie bepaalde 'experts'?
Kortom, je loopt altijd achter de feiten aan.
Niet zo erg want je kunt ook instappen nà de bodem en dan toch winst pakken.
Dat zal wat procenten schelen maar wat maakt dat uit?
Voor mij geldt in dit geval dubbel genaaid houdt beter..Slux schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:02:
Gewone beurzen massaal in de paniek ...3.5% in de min
Zero.
Via een broker, bitonic etc.CrazyFool schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:05:
Wat is nu het makkelijkste om wat fiat naar de beurzen te krijgen. Maar dan ook snel?
PlankgasCrazyFool schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:05:
Wat is nu het makkelijkste om wat fiat naar de beurzen te krijgen. Maar dan ook snel?
Met je creditcard via bijvoorbeeld coinbase gaat redelijk rapCrazyFool schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:05:
Zero.
https://nos.nl/artikel/22...aex-stevig-in-de-min.html?De lage beurskoersen zijn een reactie op de historisch slechte dag op Wall Street van gisteren. Daar verloor de Dow Jonesindex op een gegeven moment even meer dan zes procent in een soort 'flash crash'. Uiteindelijk sloot de Dow Jones met 4,6 procent verlies, het grootste in zes jaar.
Verwijderd
Ik merk dat een aantal mensen wel de handdoek in de ring willen gooien, maar er nog te veel mensen positief zijn. Het zal denk ik dus nog wel meer moeten dalen voordat de echte bounce komt.
Verwijderd
Welnee, gewoon voor gaan. No guts no glory!Tripod62 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:19:
[...]
Ik had een sell order op 0,0051 VEN/ETH staan, maar even gecanceld, hopelijk trekt ie door
Kraken schijnt ook te werken hiervoor (zelf alleen ervaring met overboeken vanaf Kraken naar bank, en dat staat er uiterlijk halverwege de eerstvolgende werkdag op, dus ik neem aan dat naar Kraken ook vlot zal gaan)CrazyFool schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:05:
tip2: vergelijk de prijzen LTC van litebit eerst met coinbaseCrazyFool schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:10:
Ik koop straks wel ff wat LTC via Litebit, en dan doorsturen naar een exchange.
Zero.
Litebit kan ook betrouwbaar maar wel vrij duur.CrazyFool schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:10:
Ik koop straks wel ff wat LTC via Litebit, en dan doorsturen naar een exchange.
Maar op binance, hoe ga je daar in fiat? Dan moet je eerst omzetten naar BTC, XRP of ETH (of andere coin) en dan omzetten naar een exchange zoals Kraken of Bitstamp? Of zie ik het verkeerd?
Want vb. mijn VEN kan ik niet op binance omzetten in EUR/USD (wel USDT).
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Als geld en winst je enige drijfveer in het leven is dan heeft ie het idd niet goed gedaan.FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:55:
[...]
Aha dus als de day trader verliest, dan is het toch een goede keuze want hij heeft minder stress?Sja zo kun je alles wel recht lullen.
Maar als geld en winst je enige drijfveer is heb je alles al fout gedaan.
Geen enkel winst of verlies is het waard die je 's ochtends meteen in de stress laat schieten. Als je wat ouder bent snap je dat vanzelf.
[ Voor 14% gewijzigd door Flagg op 06-02-2018 11:13 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Je zet de prijs dan wel vast, dus in een markt van stijgende prijzen vaak alsnog voordelig en sneller dan een coinbase denk ik.CrazyFool schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:07:
Nee, niet via Brokers die veels te hoge prijzen hanteren.
Snelheid en gemak heeft zijn prijs.tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:11:
[...]
Litebit kan ook betrouwbaar maar wel vrij duur.
Overboekingen duren veel langer.
Jep, de enige manier (voor mij) waarop het enigszins snel gaatPelox schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:06:
[...]
Met je creditcard via bijvoorbeeld coinbase gaat redelijk rap
Heb vanmorgen via Bitonic.nl BTC gekocht, dit naar Binance gestuurd (wel via eigen wallet) en vervolgens VEN van gekocht. Kostte alles bij elkaar 20 a 30 min.CrazyFool schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:12:
Coinbase heb ik vanochtend al geld naar overgemaakt, maar het is er nog niet.. En ik wil nu binnen 15 min extra fiat kunnen pompen![]()
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Wie zijn die "bekende namen"?Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:14:
Ik zie op twitter een aantal 'bekendere namen' roepen dat er nu gekocht moet worden, en dat ze weer lekker in kunnen kopen. Ik vraag mij dan wel af hoe, want dezelfde hebben nooit aangekondigd weer naar fiat/usdt te gaan volgens mij.
Een broker? Daar kun je geen echte crypto kopen. Tevens is degiro goedkoper om een etn te kopen dan coinbase tot een paar duizend euro.CrazyFool schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:07:
Nee, niet via Brokers die veels te hoge prijzen hanteren.
Goeie tip @Pelox !
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Zero.
Mooie uitverkoop die niet snel meer zal komen
precies. veel mensen denken dat zij "gelukkiger" worden als ze rijk zijn of meer geld hebben. Trust me you wont (is maar tijdelijk).Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:11:
[...]
Als geld en winst je enige drijfveer in het leven is dan heeft ie het idd niet goed gedaan.
Maar als geld en winst je enige drijfveer is heb je alles al fout gedaan.
Er zijn zat miljonairs die helemaal niet gelukkig zijn en alles kunnen doen en laten wat ze willen, kijk maar naar celebrities die maar aan de drugs gaan en in een detox belanden omdat ze met zo veel geld en fame nog niet gelukkig zijn.
En hier weten loterijen goed op in te spelen. Koop nu en lot en dan is er een kans dat je later heel gelukkig wordt en rijk...

Je hebt uiteraard geen coins, je speculeert enkel.
Half uur nadat ik nxt had verdubbeld ging ie omhoog. Ik ben gewoon een marktmanipulerende whale.Pelox schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:16:
Ik heb gisteren en vanmorgen LTC gekocht en de prijzen zijn in ieder geval niet verder gezakt.. dat is dan een plus
Endawisikzelfnieteens!!!!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Suppoman.
Ik meen ook crypto Ed ( die zat volgens mij ICX/ZEN heel erg te promoten en zit nu opeens short vanaf btc 19k lees ik). (Als ik dit mis heb neem ik dit uiteraard terug)
Dat heb ik vaak ook alleen dan de verkeerde kant op..Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:18:
[...]
Half uur nadat ik nxt had verdubbeld ging ie omhoog. Ik ben gewoon een marktmanipulerende whale.
Endawisikzelfnieteens!!!!
Zero.
Laat maar zien waar ik dat heb gezegd, want voor zo ver ik weet heb ik alleen gezegd dat ten alle tijden holden niet slim is. Ik heb nergens gezegd dat je moet gaan daytraden, sterker nog: ik doe het zelf niet eens, want ik kan het totaal niet timen en ik heb anderen op dit forum ook afgeraden er aan te beginnen, tenzij ze echt weten waar ze mee bezig zijn.FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:01:
[...]
Je was nogal vol van day trading gisteren, vandaar. En ik denk dat elke investeerder in crypto wel een bepaalde mate van stress ervaart in deze markt.
Ja, iedere investeerder zal wel een bepaalde mate van stress ervaren, maar sommige extremer dan de ander, dat ligt aan de persoon en ik vind dat de extreme stress het absoluut niet waard is. Daarom heb ik Kazz op 26 januari ook al geadviseerd om te overwegen om uit crypto te gaan:
Ik zou het dus waarderen als je geen onzin gaat praten.Het lijkt je nogal bezig te houden, wat ik goed begrijp, maar mij lijkt het de irritatie/teleurstelling/stress etc. niet waard die je nu wel lijkt te hebben.

Verwijderd
Vriend van mij is 34 en 'binnen'. Vermaakt zich wel geloof ik, alhoewel hij zich ook vaak verveelt. Al je leeftijdsgenoten werken.nemesis2212 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:18:
[...]
Er zijn zat miljonairs die helemaal niet gelukkig zijn en alles kunnen doen en laten wat ze willen, kijk maar naar celebrities die maar aan de drugs gaan en in een detox belanden omdat ze met zo veel geld en fame niet gelukkig zijn.
Drugs gebruik koppelen aan ongelukkig zijn. Beetje kortzichtig eerlijk gezegd.nemesis2212 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:18:
[...]
precies. veel mensen denken dat zij "gelukkiger" worden als ze rijk zijn of meer geld hebben. Trust me you wont (is maar tijdelijk).
Er zijn zat miljonairs die helemaal niet gelukkig zijn en alles kunnen doen en laten wat ze willen, kijk maar naar celebrities die maar aan de drugs gaan en in een detox belanden omdat ze met zo veel geld en fame nog niet gelukkig zijn.
En hier weten loterijen goed op in te spelen. Koop nu en lot en dan is er een kans dat je later heel gelukkig wordt en rijk...
Rookworst zonder r is ook worst.
Dit topic is gesloten.
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)