[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.491 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Snowdog schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:26:
[...]

Buiten dat ik denk dat mining niet zo'n probleem is voor gfx cards, klinkt je verhaal me wel enigszins sterk in de oren.

Ik heb tijdens de vorige bitcoin hype (paar jaar terug) 4 miners gehad met 6 gfx cards each (290/280s). Kan me de temps niet meer herinneren, vast wat hoger dan 55 graden, maar het was binnen wel degelijk zeer heet zelfs met de balkondeur open (in de winter met temperaturen onder 0).

Kan me dan ook niet voorstellen dat je met 5 miners geen last hebt van warmte, tenzij je in een enorme ruimte/loods zit of iets dergelijks. Daarvoor lijkt me de opstelling echter weer wat te klein :P

Verder al mijn gfx cards na de crash toentertijd verkocht en daarvan hebben er maar weinig problemen gehad (al waren er wel 1 of 2 die problemen hadden, maar die hadden eigenlijk bij aankoop ook al problemen (zwart scherm, probleempje met de eerste 290s)). Echter nooit geretourneerd omdat ze voor miningdoeleinden prima waren.
Kwestie van slim inparkeren. 2 in de hal 2 in de woonkamer en 1 op de hobbykamer.
Zolang je maar een goede ventilatie hebt is er niks aan het handje.

20 graden in huis en heb al weken in deze wintertijd de kachel niet aangehad

[ Voor 3% gewijzigd door BabyRattle op 06-02-2018 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:28:
[...]

Kan je mij uitleggen waar de coin VEN in het plaatje past met PwC ?
Gaat PwC VEN coins gebruiken voor hun supply chain ?

Thor verhaal is wel duidelijk
PwC zet groots in in 'digital', het digitaliseren/automatiseren van ondernemingen. Blockchain is daar een van de speerpunten van. En als ze dan Vechain als partner nemen, dan is dat interessant natuurlijk. Overbodig om te zeggen dat het bereik van PwC huge is wereldwijd.
Andere partner: DNV GL. 33 miljard omzet per jaar. Huuuge.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:28
Gisteren wat eth wat uitbetaald. Ik zag eth alleen dalen. Het neemt ook aardig wat stress mee de cryto munten steeds weer kijken hoe de koers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Slux schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:28:
[...]

Kan je mij uitleggen waar de coin VEN in het plaatje past met PwC ?
Gaat PwC VEN coins gebruiken voor hun supply chain ?

Thor verhaal is wel duidelijk
Qua coin zou ik niet weten. Bij de meeste trouwens ook niet. Maar met partner ship wel.
PWC heeft een groot netwerk en kan het aanbevelen aan de klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

hmr

BabyRattle schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:25:
[...]

Dan heb jij WTC nog niet gezien zeker. WTC heeft de patenten ik zie VEN nog eerder een childchain van WTC worden dan dat ze een werkend product hebben.
De “patenten”. Ik ben benieuwd, heb je meer info hier over?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
Ivm SEC en crypto...ik las hier enkel positieve zaken terwijl een kennis van me beweerd dat de gewone man blijkbaar niet meer in crypto zou mogen handelen in USA. Dat maakt hij op uit het document dat reeds beschikbaar is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Rebbelx schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:36:
Ivm SEC en crypto...ik las hier enkel positieve zaken terwijl een kennis van me beweerd dat de gewone man blijkbaar niet meer in crypto zou mogen handelen in USA. Dat maakt hij op uit het document dat reeds beschikbaar is...
Aha "een kennis".

Dat zijn de mooiste bronnen. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

lighting_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:35:
[...]

Qua coin zou ik niet weten. Bij de meeste trouwens ook niet. Maar met partner ship wel.
PWC heeft een groot netwerk en kan het aanbevelen aan de klanten.
Qua coin: Om transacties uit te voeren hebben bedrijven Thor nodig. Thor wordt gegenereerd door bezit van VET. Dus als je VET hebt, wordt Thor een soort van inkomen, wat je weer kunt verkopen op de markt (en wat verbrand wordt door bedrijven). Omdat je alleen Thor krijgt als je VET in bezit houdt, wordt er een schaarste aan VET op de markt gecreëerd (velen houden het vast om Thor te genereren) wat dus prijsopdrijvend werkt.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:36:
[@BabyRattle ]

Even inhakend, op degene die je quote, heb je de nieuwe CTO Gu Jianliang nog niet gezien? Grootse naam met een indrukwekkend CV. Heel veel patenten waar hij aan heeft gewerkt. Grotendeels natuurlijk in naam van een ander bedrijf, maar dat geeft wel aan dat Vechain mogelijk under te roof al hard aan het werk is met nieuwe patenten. Ook de patenten waar hij aan heeft gewerkt geven veel informatie omtrent zijn kennis op verschillende vakgebieden. RFID/NFC koppelingen etc.

https://medium.com/@vecha...he-community-81f7343f583b

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2018 09:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
:9
Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:55:
[...]

Best leuk shoppen nu, heel rustig bij de kassa en veel in de bonus. :P
Afbeeldingslocatie: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/img.mamaplaats.nl/blog_105154_small_600.jpg

Hopen alleen dat het geen weken duurt :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:04:
[...]

Ben jij niet een van de personen die hier steeds advies loopt te prediken? Of zijn de "analisten" hier allemaal jokers en ben jij de Alwetende?
Iets met een pot en een ketel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:33
Win or lose, sink or swim
One thing is certain we'll never give in
Side by side, hand in hand
We all stand together

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online

hmr

Zouden ze bitcoins aannemen bij de gaarkeuken?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLLRS
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-03 20:25
Adnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:22:
Het zou me verbazen als we nog onder de 6k komen (tenzij er echt slecht nieuws komt). De support daar ziet er heel goed uit. >1000 BTC buy walls nu om onder 6100 te komen.
Technische analyse werkt niet met aandelen en dus ook niet met bitcoin.

Mijn advies aan iedereen die nog bitcoin heeft: verkoop. De bubbel komt nooit meer terug. Niemand gaat nog 20.000 dollar betalen voor 1 BTC. Gaat niet meer gebeuren, daarvoor hebben teveel mensen nu hun vingers gebrand.

Iedereen die nu nog BTC heeft gaat op een beetje acceptabel niveau direct verkopen. Je kunt jezelf wel gaan overtuigen dat het ooit nog terugkomt, maar dat is gewoon les 1 behavioral finance. Confirmation bias.

[ Voor 8% gewijzigd door TLLRS op 06-02-2018 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:40
hmr schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:46:
Of bij de kringloop

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:23:
Wat mij positief stemt op dit moment is dat veel mensen nu de hype (December/begin januari) hebben mee gemaakt..
Mensen zijn bekender geworden met crypto door de media.
Ok de boel stort nu in, maar veel mensen hebben gezien dat de BTC op 20k stond en nu op 6K.
Zodra het vertrouwen terug is, zullen mensen snel weer instappen om opnieuw de 20k te gaan halen (en misschien verder).
Misschien ben ik te optimistisch, maar ik denk dat de wereld nu echt wel willen inspringen op een 2e kans..
Henk en Ingrid moeten alleen nog het gevoel hebben van herstel.. Tot die tijd zijn het de grote jongens die de markt bepalen.
Nee. De mensen die toen last zijn ingestapt en dik hebben verloren, denken dat gebeurt mij niet nog een keer. De mensen die in december al huiverig waren om in te stappen, zien hun gedrag bevestigd en zullen nooit meer instappen. Maw: de groep nieuwe instappers gaat niet ineens weer groot worden, zodat het piramidespel verder gespeeld kan worden. Het drijft nu nog enkel op mensen die erin zaten en nog steeds in de piramide geloven.

Just my 2 cents :p

En ja: ik vind het jammer dat ik vorig jaar niet eerder, met meer en langer ben ingestapt. Maar goed, ik beeld me niet in dat ik er echt ooit veel aan had kunnen verdienen. Zelfs als ik eerder en met meer zou zijn ingestapt, zou ik nooit tot en met december hodl hebben kunnen doen en als ik dat al wel had gekund, dan was ik er waarschijnlijk zo in gaan geloven dat ik in december niet verkocht had en nog steeds dacht dat hodl zou werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Rebbelx schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:36:
Klok en klepel verhaal vermoedelijk. Dat je een credit card niet meer kan gebruiken gaat dan automatisch in de geruchtenmachine over in dat de "gewone" man niet meer mag handelen omdat de banken dat niet willen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
hmr schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:36:
[...]

https://www.reddit.com/r/...tonchain_allinone_thread/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:46:
Ik heb gehoord dat de volgende albert heijn actie (in navolging op de pannen, borden en bestek) een actie wordt waarbij je bij iedere 5 euro aan boodschappen 1 gratis BTC krijgt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online

hmr

TLLRS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:47:
[...]

Mijn advies aan iedereen die nog bitcoin heeft: verkoop. De bubbel komt nooit meer terug. Niemand gaat nog 20.000 dollar betalen voor 1 BTC. Gaat niet meer gebeuren, daarvoor hebben teveel mensen nu hun vingers gebrand.

Iedereen die nu nog BTC heeft gaat op een beetje acceptabel niveau direct verkopen. Je kunt jezelf wel gaan overtuigen dat het ooit nog terugkomt, maar dat is gewoon les 1 behavioral finance. Confirmation bias.
En waar baseer je dit dan op? Op een natte vinger analyse? Dank voor het advies in ieder geval. 8)7

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Ging slapen met het gedacht dat mijn Portfolio deze ochtend wat hersteld zou zijn, zit ipv herstel op laagste punt in zeer lange tijd.

En dan lees je dat de echte beurzen ook problemen hebben, jawatte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online

hmr

Q: I heard there are some patents. What are they?

The Walton team has many patents in chip design, but the main one of interest is the Transaction ID-reading RFID chip with memory storage. This allows the blockchain to be implemented in the Foundational layer through the RFIDs themselves. This makes WaltonChain fully decentralized and secure.

Dat is het enige wat ik even snel kan vinden. Ben toch benieuwd naar de registraties, en waar ze dan wel die patenten hebben verkegen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:48:
[...]

En waar baseer je dit dan op? Op een natte vinger analyse? Dank voor het advies in ieder geval. 8)7
psst. don't feed the troll. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Is een steeds terugkomende troll, geen idee wat zijn beweegredenen zijn, nooit zelf durven instappen ws, lange tijd jaloers geweest en nu is tie weer een beetje gelukkig met zichzelf.

Da's mijn TA dan hè. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
[...]

Haha nou dan val jij onder de *weak hands* categorie. Ik had destijds de val van 800 naar 170 euro bitcoin meegemaakt en ik bleef net als nu gewoon vasthouden en het heeft mij zeer rijkelijk beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03
[...]

Ach, dat is gewoon speculeren. De vorige crash een aantal jaren geleden had ook vrijwel niemand er meer vertrouwen in dat de bitcoin ooit nog $1000 waard zou worden. Uiteindelijk weten we het allemaal niet en zoals voor iedereen eigenlijk wel duidelijk had moeten zijn, is en blijft het gewoon een gok om te investeren in crypto.

Zelf heb ik er altijd nog wel vertrouwen in en denk ik dat we in de toekomst ooit wel weer de $20k aantikken. Het maakt me echter niet zoveel uit, ik heb alleen nog een klein restje BTC van voor de vorige crash en dat is ongeacht de waarde van de BTC niet bijster veel waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortel
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-09 21:01
BabyRattle schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:50:
[...]

Haha nou dan val jij onder de *weak hands* categorie. Ik had destijds de val van 800 naar 170 euro bitcoin meegemaakt en ik bleef net als nu gewoon vasthouden en het heeft mij zeer rijkelijk beloond.
Wat zie jij als grootste verschil tussen toen en nu?
Wat is de grootste overeenkomst tussen toen en nu?

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
BabyRattle schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:50:
[...]

Niet dat ik het met de andere persoon eens ben, maar toen was wel nog niet de BTC hype geweest en dat het in alle kranten enzo stond toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03
Rakward schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:53:
[...]

Niet dat ik het met de andere persoon eens ben, maar toen was wel nog niet de BTC hype geweest en dat het in alle kranten enzo stond toch?
Jawel, toen de BTC voor de eerste keer de $1000 aantikte was er ook aardig wat nieuws over. Misschien wat minder dan nu, maar er werd zeker wel aandacht aan besteed in de media (zowel geschreven als op TV).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
[...]

Dat hebben ze bij elke "crash" gezegd.
Waarom is men BTC gaan kopen op nieuwe all time highs toen het de vorige keren crashte? Dit is echt niet de eerste keer.
We wachten nog op het institutioneel geld, als dat in crypto kruipt zijn we echt vertrokken. Daarom dat ik regulering toejuich. Het geld zit in de bedrijven en de oudere generaties (die niet instappen zonder regulering), niet bij de milenials die pas zijn beginnen werken en nu de grote investeerders in crypto zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLLRS
[...]

Academisch onderzoek.
Technische analyse is even waardevol als kippenbotjes lezen.

Is er voorbeeld van een iemand die rijk is geworden met technische analyse? Dacht het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online

hmr

TLLRS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:55:
[...]

Academisch onderzoek.

Is er voorbeeld van een iemand die rijk is geworden met technische analyse? Dacht het niet.
Academisch onderzoek. LoL. Trollenkop!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Laatst online: 08:08

DirtyBird

Praktiserend denker

Adnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:54:
[...]

Waarom is men BTC gaan kopen op nieuwe all time highs toen het de vorige keren crashte? Dit is echt niet de eerste keer.
We wachten nog op het institutioneel geld, als dat in crypto kruipt zijn we echt vertrokken. Daarom dat ik regulering toejuich. Het geld zit in de bedrijven en de oudere generaties (die niet instappen zonder regulering), niet bij de milenials die pas zijn beginnen werken en nu de grote investeerders in crypto zijn.
Ik denk dat instituties niet gaan speculeren met dergelijke volatilities en dus òf hun eigen chain bouwen als ze de tech willen gebruiken, òf pas meedoen als de markt tot rust komt (opties beschikbaar worden).

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:16
https://nos.nl/artikel/22...aex-stevig-in-de-min.html

Hier hadden ze die mensen wel voor mogen waarschuwen.. misschien moeten ze dit maar gewoon verbieden of de handel in aandelen onmogelijk maken met creditcard..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

BTC $40k eind 2018! mijn TA is gebaseerd op de bottom waarde van BTC x 10 :)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
miicker schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:48:
[...]

Gelukkig ben ik niet zo stom geweest om zoveel verlies te maken. Ik zit op "slechts" 68,15% :+
Jij bent slim bezig geweest!! hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:57:

Hier hadden ze die mensen wel voor mogen waarschuwen.. misschien moeten ze dit maar gewoon verbieden of de handel in aandelen onmogelijk maken met creditcard..
Weet het niet zeker hoor, maar is het handelen in aandelen niet al onmogelijk met creditcard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
blijven we hangen rond de 6k ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Een TA is een hulp middel niks meer niks minder, als je aan of verkopen doet aan de hand van alleen een TA kan je beter helemaal niet bellegen.

En wat als je advies onjuist is en juist wel terug naar de 20k gaat ? nu spoor je mensen aan om te verkopen omdat de bubbel nooit meer terug komt, maar je kan het helemaal niet weten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Lol, flash crash. Wat een onzin. Een flash crash is een hele tijdelijk crash die meteen weer omhoog gaat naar het oude niveau. Dit kan grote problemen opleveren bij Hight Frequency Trading dat door computer programma's word gedaan. 6% omlaag over een dag is geen flash crash. Een flash crash is heel erg kort, 10 minuten of minder. Hier is een flash crash uit 2010 van 36 minuten.

[ Voor 11% gewijzigd door Kain_niaK op 06-02-2018 10:01 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Laatst online: 08:08

DirtyBird

Praktiserend denker

[...]

Academisch onderzoek.

Ik heb aardig wat verdiend door het 'lezen' van charts. Dat het subjectief is en het me enkel vertrouwen heeft gegeven icm geluk doet er niet aan af.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De curus- en boekenverkopers van TA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLLRS
Adnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:54:
[...]

Ik werk toevallig in het beheer van institutioneel geld. En wij investeren (of beter gezegd speculeren) meestal niet in commodities of currencies maar in effecten die interne waarde hebben. Bijv. winst van een bedrijf of coupon van een obligatie.

Investeren in 'crypto' is trouwens niet hetzelfde als bitcoin kopen. Blockchain heeft veel toepassingen die los staan van cryptocurrencies.

Je taalgebruik zegt al genoeg. Je hebt een 'greater fool' nodig (zie greater fool theory) die bereid is je cryptocurrencies van je over te nemen. In jouw geval hoop je dat institutionele beleggers de greater fools zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLLRS
Slux schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:59:
[...]

Een TA is een hulp middel niks meer niks minder, als je aan of verkopen doet aan de hand van alleen een TA kan je beter helemaal niet bellegen.

En wat als je advies onjuist is en juist wel terug naar de 20k gaat ? nu spoor je mensen aan om te verkopen omdat de bubbel nooit meer terug komt, maar je kan het helemaal niet weten. 8)7
of de koers omlaag of omhoog gaat maakt niet in retrospect dat je een goede of slechte beslissing hebt gemaakt.

Een goede beslissing of slechte beslissing maak je altijd op basis van de informatie die je dan hebt.

Je kunt ook 5x met Russische roulette winnen, dat maakt je niet slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik net nog maar voor €500 VEN bijgekocht. Hebberig van zulke prijzen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
sjukke schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:23:
[...]

Kun je ons ook ff vertellen wanneer we weer omhoog gaan? En waar het dieptepunt ligt? :>
4k

[ Voor 27% gewijzigd door SmokingSig op 06-02-2018 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:44
Bezulba schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:48:
[...]

Klok en klepel verhaal vermoedelijk. Dat je een credit card niet meer kan gebruiken gaat dan automatisch in de geruchtenmachine over in dat de "gewone" man niet meer mag handelen omdat de banken dat niet willen.
Wel als je beseft dat de gemiddelde amerikaan echt op meerdere credit cards leeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

@ TLLRS: "Mijn tip: verkoop al je cryptocurrencies"

Wat doe je dan in dit topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

muffstuff schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:02:
[...]

Wel als je beseft dat de gemiddelde amerikaan echt op meerdere credit cards leeft.
ja en dus gaan ze geld lenen om te gokken met crypto. En daar is de bank niet blij mee.

Overigens mag je ook geen CC gebruiken in het casino, dus ik vond het niet eens zo'n hele gekke ingreep.

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:39
Adamoland schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:03:
@ TLLRS: "Mijn tip: verkoop al je cryptocurrencies"

Wat doe je dan in dit topic?
Alsof je alleen in dit topic mag posten als je een positief geluid verkondigt. Als hij een negatieve kijk op de toekomst van crypto heeft staat t m vrij dat te posten hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 08:53

Die waarschuwing(en) zijn er al voor beleggen op de beurs. Zorgplicht voor banken. De paperassen die je moet ondertekenen bij het openen van een beleggingsrekening en de standaard waarschuwing in tekst onder reclames.

Aandelen hebben een inherente/ Intrinsieke waarde. Cryptocoins niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

TLLRS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:00:
[...]

Ik werk toevallig in het beheer van institutioneel geld. En wij investeren (of beter gezegd speculeren) meestal niet in commodities of currencies maar in effecten die interne waarde hebben. Bijv. winst van een bedrijf of coupon van een obligatie.

Investeren in 'crypto' is trouwens niet hetzelfde als bitcoin kopen. Blockchain heeft veel toepassingen die los staan van cryptocurrencies.

Je taalgebruik zegt al genoeg. Je hebt een 'greater fool' nodig (zie greater fool theory) die bereid is je cryptocurrencies van je over te nemen. In jouw geval hoop je dat institutionele beleggers de greater fools zijn.
Jij zegt 'niemand gaat nog ooit $20.000 betalen voor een BTC'. Hoe kunt je dit in godsnaam weten? Ik weet niet wat voor werk jij doet 'in het beheer van institutioneel geld' (sta je in de gaarkeuken?).. maar zeg jij ooit tegen je baas dat een bepaalde koers nooit X zal bereiken, ondanks dat deze een maand geleden nog op X stond? En zijn er niet duizenden mensen zoals jij geweest die dit over bitcoin hebben gezegd toen deze op een 'astronomische $100' stond? En later weer op '$1000'?
Het is prima dat jij denkt dat btc nooit meer iets zal worden en als een ballon leeg loopt, maar ga nu niet verkondigen alsof het een zekerheid is, en dat iedereen die daarin niet meegaat dom is. Sterker nog; elke bezitter van BTC en dat zijn er miljoenen, gelooft dat er wel weer een nieuwe ATH zal volgen. Anders zaten ze er niet meer in.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]
In jouw geval hoop je dat institutionele beleggers de greater fools zijn.
Dat zijn ze ook, ze doen niks anders dan roepen dat het een luchtkasteel is zonder enige toekomst.
Nu is er een klein dipje en roepen ze direct kijk we hebben gelijk :9

Waar andere wel flink geld hebben verdiend, zitten zij er al jaren compleet naast met crypto, en hebben ze echt massaal de boot gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Heb voor de eerste keer Neo Gas ontvangen. Dat was best leuk. Tijdens deze dip nog maar even wat BTC omgezet in Neo (durf nog geen fiat er in te gooien hehe).

Als alles goed gaat komt daar later Ven/Vet Thor nog bij. Krijg je dit bij WTC op termijn ook? Free moneyyyy :9 :D

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:15
[...]

Ik zou zeggen, bak een taart en vier het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

usgaap schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:05:
[...]

Die waarschuwing(en) zijn er al voor beleggen op de beurs. Zorgplicht voor banken. De paperassen die je moet ondertekeknen bij het openen van een beleggingsrekening en de standaard waarschuwing in tekst onder reclames.

Aandelen hebben een inherente waarde. Cryptocoins niet.
Dus bitcoin handel moet verboden worden, maar als er een disclaimer ergens onder staat, of wat kleine lettertjes op een contract (die nooit iemand leest) dan mag het opeens wel? Dan is de brave burger afdoende beschermd? Please.. banken zijn tegen crypto omdat ze er zelf geld aan verliezen. Mensen lopen weg met hun spaargeld waar ze bijna geld op moeten toeleggen en zoeken andere manieren om er iets leuks mee te doen. En dat willen de banken niet. En daarom komen ze met waarschuwingen en pogingen tot verboden. Omdat ze er zelf beter van worden.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BabyRattle
Mortel schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:52:
[...]

Wat zie jij als grootste verschil tussen toen en nu?
Wat is de grootste overeenkomst tussen toen en nu?
Toen ging heel veel om forks en waren vele shitcoins gecreeerd en tegenwoordig veel meer icos en legit bedrijven die sommige munten zelfs als utility gebruiken.

Zo zijn er ook al velen die KYC in orde hebben met icos. Elke maand word alles makkelijker en makkelijker gemaakt voor de gewone man om te investeren nu kan je ook makkelijk spreiden in meerdere munten en apps. Ethos bijvoorbeeld zal een opening zijn van fiat rechtstreeks naar altcoins dmv ideal.

Overheden die uiteindelijk er wel uit komen zoals Japan dat inmiddels heeft. Is een voorloper op cryptogebied.

Overeenkomst tussen nu en toen is dat de mensen die crypto ontdekken.. 99% zijn blijvers en hoe meer ze erover lezen hoe meer het ze interesseert neem dit artikel bijvoorbeeld : https://www.investinblock...tonchain-request-network/

Daarin kun je zien dat er steeds verder over nagedacht word hoe e.e.a valt te combineren en hoe er verder geinnoveerd word voor de digitale toekomst. Wij staan nog maar in de kinderschoenen met crypto. Neo 300 euro eind van het jaar? Goed mogelijk bitcoin 30000 - 40000 euro eind van het jaar ? Zeer zeker

Ethereum was ik ingestapt op een paar euro eind 2016 na de dao hack en fork van ethereum.

Neo zat ik in toen die onder de euro zat.. bijgekocht op 4 euro p stuk. Leuke passieve inkomstenbron met 10000+ neo

Requestnetwork 0.05$ instapprijs
Om maar een paar munten te noemen.

Je moet kijken naar de techniek dat blockchain te bieden heeft. Niet enkel naar de bitcoinprijs. Ik ben er vrij zeker van dat op een gegeven moment alle altcoins decoupled worden van bitcoin en er meer naar de euro en usd pairs gekoppeld word zodat het niet allemaal samenhangend is.

Dat ik nu vele tonnen dagelijks omlaagga maakt mij niks uit. Ik kan er alleen maar om lachen met de vele kortingen voor mn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:49
sh4d0wman schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:06:
Heb voor de eerste keer Neo Gas ontvangen. Dat was best leuk. Tijdens deze dip nog maar even wat BTC omgezet in Neo (durf nog geen fiat er in te gooien hehe).

Als alles goed gaat komt daar later Ven/Vet Thor nog bij. Krijg je dit bij WTC op termijn ook? Free moneyyyy :9 :D
Ik ook, wat is dat, waarom? Ik ben nog niet overal in thuis in dit wereldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Stoffa schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:04:
[...]

Alsof je alleen in dit topic mag posten als je een positief geluid verkondigt. Als hij een negatieve kijk op de toekomst van crypto heeft staat t m vrij dat te posten hoor.
Je bent vrij om te posten, maar waarom? Om iedereen te verkondigen "I told you so? " tijdens de dip. Dit is niks nieuws, is iedereen al gewend. Waarom is het nu anders dan tijdens al die andere dips de afgelopen jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:44
Bezulba schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:04:
[...]

ja en dus gaan ze geld lenen om te gokken met crypto. En daar is de bank niet blij mee.

Overigens mag je ook geen CC gebruiken in het casino, dus ik vond het niet eens zo'n hele gekke ingreep.
De reden dat ze geen cc kunnen gebruiken in casino is puur omdat je achter de charges op je cc kan ontkennen, niet omdat de amerikanen het beste voor hebben met burgers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 08:53
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:08:
[...]

Dus bitcoin handel moet verboden worden, maar als er een disclaimer ergens onder staat, of wat kleine lettertjes op een contract (die nooit iemand leest) dan mag het opeens wel? Dan is de brave burger afdoende beschermd? Please.. banken zijn tegen crypto omdat ze er zelf geld aan verliezen. Mensen lopen weg met hun spaargeld waar ze bijna geld op moeten toeleggen en zoeken andere manieren om er iets leuks mee te doen. En dat willen de banken niet. En daarom komen ze met waarschuwingen en pogingen tot verboden. Omdat ze er zelf beter van worden.
Ik zeg nergens dat het kopen of verkopen van cryptocoins verboden moet worden. Ik wilde alleen aangeven dat de opmerking van Pelox2002 feitelijk niet juist was.

En ook met beleggen op de beurs kun je nat gaan.

Ik geef aan dat aandelen een intrinsieke waarde hebben bij een normale bedrijsvoering. En cryptomunten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:02:
Ik net nog maar voor €500 VEN bijgekocht. Hebberig van zulke prijzen. ;-)
Ik vroeg me al af waarom VEN ineens een spurt kreeg hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Weer een kleine bounce zie ik

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 20:37
BabyRattle schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:08:
[...]

Ik ben er vrij zeker van dat op een gegeven moment alle altcoins decoupled worden van bitcoin en er meer naar de euro en usd pairs gekoppeld word zodat het niet allemaal samenhangend is.
Wanneer Ethos (BQX op Binance) zijn Fiat Gateway App lanceert in Q2 2018 is dit een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
r0bb schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:12:
[...]

Wanneer Ethos (BQX op Binance) zijn Fiat Gateway App lanceert in Q2 2018 is dit een feit.
uhuh...hopelijk doet tegen die tijd Bittrex ook mee met fiat pairing, en RobinHood zit er ook nog aan te komen met 1 miljoen wachtenden.

[ Voor 10% gewijzigd door pirodr01 op 06-02-2018 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripod62 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:11:
[...]

Ik vroeg me al af waarom VEN ineens een spurt kreeg hehe
Haha, de echte moet nog komen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 07:54
Kom op, bijna 6400 :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Adnanos
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:05:
[...]

Jij zegt 'niemand gaat nog ooit $20.000 betalen voor een BTC'. Hoe kunt je dit in godsnaam weten? Ik weet niet wat voor werk jij doet 'in het beheer van institutioneel geld' (sta je in de gaarkeuken?).. maar zeg jij ooit tegen je baas dat een bepaalde koers nooit X zal bereiken, ondanks dat deze een maand geleden nog op X stond? En zijn er niet duizenden mensen zoals jij geweest die dit over bitcoin hebben gezegd toen deze op een 'astronomische $100' stond? En later weer op '$1000'?
Het is prima dat jij denkt dat btc nooit meer iets zal worden en als een ballon leeg loopt, maar ga nu niet verkondigen alsof het een zekerheid is, en dat iedereen die daarin niet meegaat dom is. Sterker nog; elke bezitter van BTC en dat zijn er miljoenen, gelooft dat er wel weer een nieuwe ATH zal volgen. Anders zaten ze er niet meer in.
Ik zou niet te veel aandacht besteden aan deze trolls. Dit zijn mensen die de trein hebben gemist en nu bidden dat alles instort en "I told you so" verkondigen.

Doet mij hieraan denken:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iRyxeyO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Heel voorzichtig lijkt het erop dat de verkopers klaar zijn.

Om vervolgens over 10 minuten onder de 6000 te duiken ws. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 07:54
Hmmm, de e-coin.... +366.28% }:O
https://coinmarketcap.com/currencies/e-coin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:14:
Heel voorzichtig lijkt het erop dat de verkopers klaar zijn.

Om vervolgens over 10 minuten onder de 6000 te duiken ws. :+
Nee joh.. de wallstreet jongens hebben net hun Dow Jones-geld van gisteren op hun rekening gekregen dus nu gaan we to the m....... >:)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Nou het was weer even spannend voor 2 seconden maar we gaan weer naar beneden

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:47:
[...]

Nee. De mensen die toen last zijn ingestapt en dik hebben verloren, denken dat gebeurt mij niet nog een keer. De mensen die in december al huiverig waren om in te stappen, zien hun gedrag bevestigd en zullen nooit meer instappen. Maw: de groep nieuwe instappers gaat niet ineens weer groot worden, zodat het piramidespel verder gespeeld kan worden. Het drijft nu nog enkel op mensen die erin zaten en nog steeds in de piramide geloven.

Just my 2 cents :p

En ja: ik vind het jammer dat ik vorig jaar niet eerder, met meer en langer ben ingestapt. Maar goed, ik beeld me niet in dat ik er echt ooit veel aan had kunnen verdienen. Zelfs als ik eerder en met meer zou zijn ingestapt, zou ik nooit tot en met december hodl hebben kunnen doen en als ik dat al wel had gekund, dan was ik er waarschijnlijk zo in gaan geloven dat ik in december niet verkocht had en nog steeds dacht dat hodl zou werken.
De mensen die hun vingers gebrand hebben misschien wat minder snel.
Maar als ik zo om mij heen kijk is bijna bij iedereen het sentiment wel positief.
Iedereen die in december wilde instappen maar eigenlijk de koers te hoog vond voelt nu een 2e kans aankomen..
Ik weet ook niet of we weer de 20k gaan halen, maar de markt beweegt in golven en ik heb ook geleerd van de laatste 2 maand, wanneer ik tevreden ben, dan cash ik out en stap ik misschien lager wel weer in, of op een andere positieve munt die het zal kunnen maken.
De markt zal verbreden en het zal niet alleen om BTC draaien..
Het zal juist goed zijn wanneer BTC stabiel zal worden, dan kan de markt echt van de grond komen en de alt munten hun kracht laten zien, want nu trekt BTC de hele markt omlaag/hoog wanneer bitcoin iets beweegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
[...]

Aandelen is toch anders dan crypto; crypto is 'brand new' en het is te lastig om voorspellingen te doen, net zoals dat niemand ooit had voorspelt dat BTC 20.000 dollar waard zou worden. Pas over 10 / 100 jaar kan je iets zinnigs over cryptocurrency zeggen en zal je dat teruglezen in de geschiedenisboeken. Alle huidige theorieën / analyses zijn gebaseerd op dingen als aandelen die compleet anders is dan crypto en de 'bubbels' gebaseerd op goudkoorts, olie, kredietcrisis etc; daar zijn echt bedrijven aan ten onder gegaan en had werkelijk impact op de economie. Crypto staat daar volgens mij nog aardig los van; ongeacht wat er gebeurd in cryptoland en hoe verder het crasht, ik denk dat weinig 'deelnemers' morgen hun huis moeten verkopen laat staan dat het impact heeft op de economie; mede omdat het zo verspreid is en de marktwaarde niet zoveel voorstelt. Apple is nog meer waard; als dat morgen failliet gaat dan heeft daar ook niemand last van. Bubbels zoals goudkoorts; dit was enkel verkrijgbaar in een klein gebied, olie enkel voor multinationals en daar teerde complete landen op. Tevens zijn veel investeerders van BTC zich maar al te goed bewust van de risico's; maar een klein groepje is echt afhankelijk van BTC inkomsten. Andersom met de kredietcrisis; daar heeft / had de hele wereld last van, maar die impact zal de daling van BTC nu niet hebben (wel als de marktwaarde 2029238237237237237 biljoen was).

Van een casino / staatsloterij zijn heel weinig mensen rijk geworden en verliest men iedere keer zijn geld; toch neemt iedereen, ook na verlies, wederom het risico.

Dus fuck al die theorieën, geschiedenislessen, ta's en onzin; gewoon inzetten wat je missen kan; degene die 7 jaar geleden BTC kochten hebben dat voornamelijk gedaan wegens technisch interesse; moet je nagaan wat er kan gebeuren als je niet uit gaat van 'winst'; wat dat betreft is het nu juist een kansrijk moment om in te stappen, maar doe dat niet met de intentie om rijk te worden maar meer in plaats van het kopen van een staatslot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

dennis112 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:17:
Nou het was weer even spannend voor 2 seconden maar we gaan weer naar beneden
Normale correctie op een forse stijging. Is riskant om daarop nu te speculeren want voor je het weet gaat de raket weer een niveautje hoger. Of niet natuurlijk :) Ik HODL weer even. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:13:
[...]

Haha, de echte moet nog komen hoop ik.
Ik had een sell order op 0,0051 VEN/ETH staan, maar even gecanceld, hopelijk trekt ie door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:57
7% omhoog sinds de low. Dead cat bounces zijn vaak 8%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
boeie.. alsof cijfers iets zeggen in cryptoland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:16:
[...]

Nee joh.. de wallstreet jongens hebben net hun Dow Jones-geld van gisteren op hun rekening gekregen dus nu gaan we to the m....... >:)
Denk het niet, er zijn nog een heleboel mensen die graag willen uitstappen, maar net genoeg ruggegraat hebben om te wachten tot ze iig quitte spelen denk ik.

Als de weg omhoog gevonden wordt zal het niet hard gaan vermoed ik. Alleen echt in het begin verwacht ik een piek.

Waarop gebaseerd? pure intuïtie! :+

[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 06-02-2018 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
het houdt wel een keer op.. de dip lijkt mij.. :) dit lijkt me ook een mooie koers om verder te gaan. totdat we morgen weer verder dalen:)

was trouwens ook een smerige.. de bounce van afgelopen vrijdag 8k naar 9,5k. heel veel mensen zijn hier weer ingestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 14:22

S1W

Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:21:
[...]

Denk het niet, er zijn nog een heleboel mensen die graag willen uitstappen, maar net genoeg ruggegraat hebben om te wachten tot ze iig quitte spelen denk ik.

Als de weg omhoog gevonden wordt zal het niet hard gaan vermoed ik.
Nee, dat gaat wel duren tot einde mei gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Laatst online: 15-10-2024
Jij Hodl maar fijn.

Ik heb eergisteren 10 ETH verkocht voor $955 p/s. kan er inmiddels meer dan 16 voor terug kopen.

Mag jij raden wie er na een flinke stijging, of zelfs wanneer die in zijn geheel uitblijft, meer rendement heeft...

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:21:
[...]

Als de weg omhoog gevonden wordt zal het niet hard gaan vermoed ik. Alleen echt in het begin verwacht ik een piek.

Waarop gebaseerd? pure intuïtie! :+
Des te beter. Ik zie liever een stabiele geleidelijke stijging die maanden duurt, dan nu weer als een raket omhoog en morgen weer als een meteoriet naar beneden. Dat doet het vertrouwen in crypto niet bepaald goed.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
gabn88 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:20:
7% omhoog sinds de low. Dead cat bounces zijn vaak 8%...
We zitten inmiddels al aan 10% (5900 => 6500)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Shiznit schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:22:
[...]

Jij Hodl maar fijn.

Ik heb eergisteren 10 ETH verkocht voor $955 p/s. kan er inmiddels meer dan 16 voor terug kopen.

Mag jij raden wie er na een flinke stijging, of zelfs wanneer die in zijn geheel uitblijft, meer rendement heeft...
Had ik al gezegd dat ik vanmorgen mijn stack VEN met 50% verhoogd had. Ook een HODL'er kan fiat erin pompen. We zullen zien wat dat op gaat leveren. Ik heb geen zin in een wedstrijdje ver plassen maar ik hoop dat je mooie lambo's kunt kopen van je 16 ETH straks.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:57
Jeeej, krijgen we weer dat gelul over holden versus daytraden! <3

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 06-02-2018 10:26 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Shiznit schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:22:
[...]

Jij Hodl maar fijn.

Mazzelpik, good job :-). Nu hopen dat je die 'winst' niet verspeelt door bv. weer je ETH te verkopen met de intentie om het nog goedkoper terug te kopen. Ook een vorm van greedy, alleen dan de andere kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Eventjes geleden dat VEN zo'n stijging maakte, laten we dat eventjes vast houden please :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 15:39
Kunnen we niet een keertje stoppen met het hele gedoe van vingertje wijzen omdat hij/zij een andere keuze heeft gemaakt die beter/slechter uitpakt? Uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen reden om wel of niet te holden, wel of niet te sellen en lager in te kopen. Ik hoop toch dat we hier uiteindelijk voor de techniek zijn, er is namelijk een mooi ander topic dat 'handel' heet.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:25:
[...]

Had ik al gezegd dat ik vanmorgen mijn stack VEN met 50% verhoogd had. Ook een HODL'er kan fiat erin pompen. We zullen zien wat dat op gaat leveren. Ik heb geen zin in een wedstrijdje ver plassen maar ik hoop dat je mooie lambo's kunt kopen van je 16 ETH straks.
Iedereen meteen weer stoere praatjes ..heel toevallig altijd als net de prijs omhoog gaat.
Kappen daarmee.

Stoere praatjes over inkopen moet je houden als de prijs op een dieptepunt zit ,maar dan hoor je nooit iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Stevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:26:
[...]

Mazzelpik, good job :-). Nu hopen dat je die 'winst' niet verspeelt door bv. weer je ETH te verkopen met de intentie om het nog goedkoper terug te kopen. Ook een vorm van greedy, alleen dan de andere kant op.
Ach hij bazelt maar wat. ETH heeft gisteren niet eens zo hoog gestaan ;)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Laatst online: 15-10-2024
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:29:
[...]

Ach hij bazelt maar wat. ETH heeft gisteren niet eens zo hoog gestaan ;)
Ik zij ook eergisteren.... :F

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

untflanked schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:28:
Kunnen we niet een keertje stoppen met het hele gedoe van vingertje wijzen omdat hij/zij een andere keuze heeft gemaakt die beter/slechter uitpakt? Uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen reden om wel of niet te holden, wel of niet te sellen en lager in te kopen. Ik hoop toch dat we hier uiteindelijk voor de techniek zijn, er is namelijk een mooi ander topic dat 'handel' heet.
Dit! Duizendmaal dit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Martin11 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:28:
[...]

Iedereen meteen weer stoere praatjes ..heel toevallig altijd als net de prijs omhoog gaat.
Kappen daarmee.

Stoere praatjes over inkopen moet je houden als de prijs op een dieptepunt zit ,maar dan hoor je nooit iemand
Que? Lees mijn posts gisteren eens terug. Ik heb niets verkocht en stug ge-HODL'd, en vanmorgen aangegeven dat ik rond een uur of 6 heb ingekocht. Dus ik weet niet waar je me precies van beschuldigt?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Shiznit schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:30:
[...]

Ik zij ook eergisteren.... :F
Ok dan my bad. Maar ik durf te wedden dat het niet je enige trade is geweest de afgelopen dagen. Zo wel, goed gedaan dan (hoewel het ook weer ligt wat je inkoopprijs van de ETH is geweest). Als day trader moet je wel het buy low, sell high principe volgen natuurlijk.

Zou je niet willen dubbelposten en graag ook niet weer dit topic over jou laten gaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Grotman op 06-02-2018 10:42 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:30:
[...]

Que? Lees mijn posts gisteren eens terug. Ik heb niets verkocht en stug ge-HODL'd, en vanmorgen aangegeven dat ik rond een uur of 6 heb ingekocht. Dus ik weet niet waar je me precies van beschuldigt?
En gister had je nog verkocht om lager in te kopen ? 8)7
Iets van weer 10 VEN verdiend ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

is er nieuws ofzo ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
untflanked schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:28:
dit is inderdaad gedrag voor 'slapende' mensen. oordelen over anderen, snel reactief zijn op opmerkingen van andere etc.

ik kan gelukkig om vrijwel alles lachen, pieken en dalen en soms over de opmerkingen die ik hier voorbij zie komen.

accepteer zoals de dingen zijn en ga er niet tegen verzetten want daar heb je alleen maar jezelf mee.
Pagina: 1 ... 111 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)