Kwestie van slim inparkeren. 2 in de hal 2 in de woonkamer en 1 op de hobbykamer.Snowdog schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:26:
[...]
Buiten dat ik denk dat mining niet zo'n probleem is voor gfx cards, klinkt je verhaal me wel enigszins sterk in de oren.
Ik heb tijdens de vorige bitcoin hype (paar jaar terug) 4 miners gehad met 6 gfx cards each (290/280s). Kan me de temps niet meer herinneren, vast wat hoger dan 55 graden, maar het was binnen wel degelijk zeer heet zelfs met de balkondeur open (in de winter met temperaturen onder 0).
Kan me dan ook niet voorstellen dat je met 5 miners geen last hebt van warmte, tenzij je in een enorme ruimte/loods zit of iets dergelijks. Daarvoor lijkt me de opstelling echter weer wat te klein![]()
Verder al mijn gfx cards na de crash toentertijd verkocht en daarvan hebben er maar weinig problemen gehad (al waren er wel 1 of 2 die problemen hadden, maar die hadden eigenlijk bij aankoop ook al problemen (zwart scherm, probleempje met de eerste 290s)). Echter nooit geretourneerd omdat ze voor miningdoeleinden prima waren.
Zolang je maar een goede ventilatie hebt is er niks aan het handje.
20 graden in huis en heb al weken in deze wintertijd de kachel niet aangehad
[ Voor 3% gewijzigd door BabyRattle op 06-02-2018 09:31 ]