[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.494 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:14

Bezulba

Formerly known as Eendje

HellBeast schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:27:
Misschien wel een (tijdelijk) voordeel: Veel goedkope tweedehands videokaarten op marktplaats.
Want alle miners gaan nu direct hun videokaarten verkopen door een weekje van verlies? Right. De grootste draaien hun farms in landen waar elektriciteit niets kost. De kosten hebben ze al gemaakt met de aanschaf van de apparatuur. Die laten het vrolijk nog wel even door draaien totdat het 6 maanden helemaal kut is. Die gaan echt niet direct nu al alles verkopen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:56

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Ze zullen vast niet zeggen dat ze er mee stoppen.
Laten het langzaam dood bloeden.
AtlAntA schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:20:
Zolang ik nog nergens lees dat er munten mee kappen (shit coins) dan zie ik ook nog geen herstel aan komen.

Dus willen jullie mee mee helpen met het herstel? Zet alles maar om in btc :p

Usenet handleidingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:34:
[...]

Dat ik het geld kan missen wil nog niet zeggen dat het fijn is het te zien verdampen. En dat gaf mij meer stress dan ik tevoren ingeschat had. Kom je enkel achter als het zover is. En daarmee les geleerd. Zonde geld, maar geen ramp. Ik wist tevoren de risico's - dus ga nu ook niet lopen zeuren (wel balen - maar dat is wat anders).

Vooralsnog enkel blij dat ik gestopt ben. Goed besluit geweest dus - ongeacht wat er nu verder met de crypto's gebeurt.
Ben wel een beetje jaloers. Ik wil toch echt heel, heel graag gewoon m'n inleg terug en daarom moet ik holden. Het is dubbel zuur dat toen mijn inleg op 300% stond ik al een sell order had staan op o.a. ripple op 2.99, de 2.98 heeft ie gehaald en daarna alleen maar naar beneden en ik heb dus niet gedaan wat je eigenlijk moet doen: verkopen on de high en kopen op de low...

maar ja, ik zie het maar als leergeld en dan maar geen nieuwe bank :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
AtlAntA schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:20:
Zolang ik nog nergens lees dat er munten mee kappen (shit coins) dan zie ik ook nog geen herstel aan komen.

Dus willen jullie mee mee helpen met het herstel? Zet alles maar om in btc :p
als er nou een keer iets (meer mogelijkheden zoals fiat->alt) komt waardoor niemand meer persee btc->altcoin hoeft te traden en andersom dan kunnen de alts is een keer afzonderlijk groeien zonder afhankelijk zijn van die bitcoin. want het slaat natuurlijk nergens op dat hun waarde hiervan afhankelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scosec
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20-09 12:38
Bezulba schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:38:
[...]

Ben wel een beetje jaloers. Ik wil toch echt heel, heel graag gewoon m'n inleg terug en daarom moet ik holden. Het is dubbel zuur dat toen mijn inleg op 300% stond ik al een sell order had staan op o.a. ripple op 2.99, de 2.98 heeft ie gehaald en daarna alleen maar naar beneden en ik heb dus niet gedaan wat je eigenlijk moet doen: verkopen on de high en kopen op de low...

maar ja, ik zie het maar als leergeld en dan maar geen nieuwe bank :P
Allerbelangrijkste regel: Take profit when you are happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 22:22

HellBeast

Oh My GoT!

Bezulba schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:36:
[...]

Want alle miners gaan nu direct hun videokaarten verkopen door een weekje van verlies? Right. De grootste draaien hun farms in landen waar elektriciteit niets kost. De kosten hebben ze al gemaakt met de aanschaf van de apparatuur. Die laten het vrolijk nog wel even door draaien totdat het 6 maanden helemaal kut is. Die gaan echt niet direct nu al alles verkopen.
Ik zeg toch ook niet dat ze dat allemaal doen. Maar net zoals hier zullen er ook een paar mensen in paniek schieten en de boel verkopen.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:25
scosec schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:39:
[...]

Had ik maar... :F

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

scosec schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:39:
[...]

ik volgde meer het motto "GREED IS GOOD"

:P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
We zitten in een behoorlijke dip. Hopelijk herstelt het allemaal nog. Ergens bekruipt me ook wel de gedachte dat het nooit meer op het niveau zal komen van 3-4 weken gelden.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:57
Volumes zijn nu wel serieus trouwens, misschien toch even wat inleggen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Mogguh, is weer een goed begin vandaag. Wordt tijd om bij te gaan kopen ben ik bang. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:06
En blijven maar doorzakken...Het geld kan me infeite niks meer schelen, ik vraag me nu vooral af waar de bodem ligt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De cryptocoins gaan nog zeker 90% van hun waarde verliezen denk ik en misschien wel 95-99%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:25
miicker schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:41:
We zitten in een behoorlijke dip. Hopelijk herstelt het allemaal nog. Ergens bekruipt me ook wel de gedachte dat het nooit meer op het niveau zal komen van 3-4 weken gelden.
Schrale troost, maar dat dacht ik in 2014 ook...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 10:15
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:42:
De cryptocoins gaan nog zeker 90% van hun waarde verliezen denk ik en misschien wel 95-99%
Oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:32
Danielson schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:42:
[...]

Dat dachten we allemaal. Ik ben er destijds mee gestopt omdat ik het nooit meer terug zag komen.

Nu weet ik beter.. Of het daadwerkelijk gebeurd zullen we natuurlijk moeten afwachten.

Ik wacht nog steeds op de 4k, BTC op 6k is me te duur/te hoog risico. Of nog beter 1 of 2k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Danielson schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:42:
[...]

En, denk je het nu weer? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:42:
nice, dat is gebaseerd op een eigen verzonnen gedachte?

ik wil best btc kopen voor 99% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Ach we zitten pas op 68,75% verlies, kan altijd erger hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Nou het is weer lekker gezakt vannacht zie ik wel. Vandaag de genade klap door de hearing in USA en dan zakt die naar de 2000 of nog lager

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemesis2212 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:44:
[...]

nice, dat is gebaseerd op een eigen verzonnen gedachte?

ik wil best btc kopen voor 99% korting
Sneeuwbal effect. Mensen gaan verlies beperken en winst pakken. Versneld de daling. Geen steun, Bam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Sjo mijn positie in NXT net verdubbeld.

Als we dan naar de klote gaan, dan ook maar goed. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Tripod62 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:45:
Ach we zitten pas op 68,75% verlies, kan altijd erger hahaha
Gelukkig ben ik niet zo stom geweest om zoveel verlies te maken. Ik zit op "slechts" 68,15% :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

miicker schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:48:
[...]

Gelukkig ben ik niet zo stom geweest om zoveel verlies te maken. Ik zit op "slechts" 68,15% :+
73% omlaag sinds ATH 2 weken terug :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Geert Schaaij kan nog een hoop leren van al die ''analisten'' die hier zitten, wat een kennis allemaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox231
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 20:18
@dennis112 Is de SEC hearing niet uitgesteld naar volgende week? Of is dat alleen maar een Rumor..
De eerste berichten zijn dat dit over algemeen een positief effect moet gaan hebben.. Moet nog het nog maar zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:47:
Sjo mijn positie in NXT net verdubbeld.

Als we dan naar de klote gaan, dan ook maar goed. :P
Ik heb ook verdubbeld. TRX en Fun. Vechain had ik al verdubbeld. We zien wel waar het schip strand. Wel mooi moment om je stack uit te breiden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
thefox231 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:50:
@dennis112 Is de SEC hearing niet uitgesteld naar volgende week? Of is dat alleen maar een Rumor..
De eerste berichten zijn dat dit over algemeen een positief effect moet gaan hebben.. Moet nog het nog maar zien..
Zou het niet weten eigenlijk

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:35
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:53:
[...]

Ik heb ook verdubbeld. TRX en Fun. Vechain had ik al verdubbeld. We zien wel waar het schip strand. Wel mooi moment om je stack uit te breiden nu.
Maar het geld is op! :( misschien portfolio herindelen.. Keuzes keuzes..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Best leuk shoppen nu, heel rustig bij de kassa en veel in de bonus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Ik ben ervan overtuigd dat er vandaag een panic selloff komt. Die wil ik vangen, maar hoe laag zullen we gaan? 10% onder de huidige koers? 20%? Veel meer zal het toch niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malarky schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:07:
[...]

Nog 1x zal er een gigantische bulltrap naar 9-12k zijn en daarna zal de bitcoin echt instorten.

Dat is mijn idee. Versneld instorten vraagt om een bulltrap die iedereen nog een keer gek maakt. En dat gaan de whales snel doen anders zijn de USDT allang euros op een bankrekening.
Waarom denk je dat we nu in een soort eindfase zitten met het hele coin gebeuren? Heb je dit vergeleken met eerdere 'bubble' markten?

Btw keep posting, het was leuk je analyse en instappen te volgen gisteren, mooi staaltje daytrading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

ik zit ook klaar voor inkoop, maar pas als ik een goed gevoel heb bij de bodem..........
en anders ga ik het staps gewijs doen......

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zo, dat ging snel. De 6k grens is ook al doorbroken. Dan zal morgen 5k wel aan de beurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
sourcecode schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:58:
ik zit ook klaar voor inkoop, maar pas als ik een goed gevoel heb bij de bodem..........
en anders ga ik het staps gewijs doen......
Same here maar we zijn er vast nog niet (hoop ik). Zal toch wel richting 4k moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit wel de historische week van het 'voorlopige' dieptepunt gaat worden, het gaat zo rap allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Nee de bodem is 0. :+

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C3gIjDSWcAAQxoz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:58:
Zo, dat ging snel. De 6k grens is ook al doorbroken. Dan zal morgen 5k wel aan de beurt zijn.
Op Bitfinex (waar iemand zonet 80 BTC kocht) zitten we nog boven de 6k... maar voor hoe lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
dennis112 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:46:
Nou het is weer lekker gezakt vannacht zie ik wel. Vandaag de genade klap door de hearing in USA en dan zakt die naar de 2000 of nog lager
Kan iemand vertellen hoelaat dit aangekondigd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
In ieder geval is de bullshit stijging rond december eindelijk weer terug gedraaid. Man man man, ik moest zelfs mijn tantes en ooms overtuigen om NIET in bitcoin te stappen destijds. Ik denk dat ze nu wel blij zijn dat ze het niet gedaan hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:50:
Geert Schaaij kan nog een hoop leren van al die ''analisten'' die hier zitten, wat een kennis allemaal :X
Ben jij niet een van de personen die hier steeds advies loopt te prediken? Of zijn de "analisten" hier allemaal jokers en ben jij de Alwetende?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
Adnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:02:
[...]

Op Bitfinex (waar iemand zonet 80 BTC kocht) zitten we nog boven de 6k... maar voor hoe lang :)
6400 nu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik heb mijn stack VEN vanmorgen nog eens lekker uitgebreid. Mooi shoppen zo. Als we weer omhoog gaan straks ben ik spekkoper, als we naar de 0 gaan dan heb ik pech. :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:15
dennis112 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:46:
De speech is vroegtijdig gelekt en het blijkt zeer positief te zijn. Nu hopen dat het dan ook invloed zal hebben op de markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Volgens mij ben ik een geboren optimist. Sell order voor nxt nu op .50$ gezet.

A man can dream can he. :D

Maar als hij de .30 haalt en ik zie het toevallig dan knal ik hem er ook wel uit. .25 ook, maar da's het minimum. Winst of niks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

maghribier schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:05:
[...]

De speech is vroegtijdig gelekt en het blijkt zeer positief te zijn. Nu hopen dat het dan ook invloed zal hebben op de markt
bron ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Wat een volume op Bitfinex 8)7

Hopelijk deze keer de goede kant uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Ik denk dat velen nog niet weten wat ze ervan moeten vinden, vandaar nog geen duidelijke richting op de beurs. Misschien dat dit na de daadwerkelijke hearing verandert. Echter wat ik wel weet: Voor de institutionele belegger is meer regulering zeer positief. Die stappen over het algemeen niet in projecten waarvan een overheid ze bijv elk moment kan stopzetten door een verbod, sluiten beurzen etc. Duidelijkheid en regelgeving is dus zeer belangrijk.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
wanneer is die speech ? volgens mij boeit niemand dat en haal het niet eens de kranten.. haha..

Hold the line!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:07:
[...]

Ik denk dat velen nog niet weten wat ze ervan moeten vinden, vandaar nog geen duidelijke richting op de beurs. Misschien dat dit na de daadwerkelijke hearing verandert. Echter wat ik wel weet: Voor de institutionele belegger is meer regulering zeer positief. Die stappen over het algemeen niet in projecten waarvan een overheid ze bijv elk moment kan stopzetten door een verbod, sluiten beurzen etc. Duidelijkheid en regelgeving is dus zeer belangrijk.
Ja wie heeft zin om die 800 pagina's door te lezen :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:04:
[...]

Ben jij niet een van de personen die hier steeds advies loopt te prediken? Of zijn de "analisten" hier allemaal jokers en ben jij de Alwetende?
Nee absoluut niet! iedereen moet handelen op hun eigen manier, geef alleen aan hoe ik het doe en dat ik niet snap dat mensen blijven holden, daar is dit forum toch voor ?

Ik zal nooit zeggen koop nu en koop VEN kan niet fout gaan, zoals sommige dat hier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Wat een bounce: van onder de 6k tot zelfs aan 6.5k in werkelijk enkele seconden. Het is terug gezakt naar 6200 nu, maar zo zie je maar hoe snel het kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xehexehex
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-08 20:34
[...]

Hier ook, alleen maar zitten bij kopen. Dacht gisterenavond rond 23:00 nog even van chips, ik moet nu wel snel zijn want '....misschien dat...', maar het is alleen maar weer bij kopen vanochtend. Overigens alleen projecten waar ik nog altijd wat in zie, geen at random (flut) muntjes die gehyped worden op Twitter door bepaalde guys.

Lekker dit :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gabn88
Adnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:09:
Wat een bounce: van onder de 6k tot zelfs aan 6.5k in werkelijk enkele seconden. Het is terug gezakt naar 6200 nu, maar zo zie je maar hoe snel het kan gaan.
En daarna zelfs alweer een diepere bodem! Zo snel kan het gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-09 01:44
[...]

Sell the news bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Taine0 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:11:
[...]

Hier ook, alleen maar zitten bij kopen. Dacht gisterenavond rond 23:00 nog even van chips, ik moet nu wel snel zijn want '....misschien dat...', maar het is alleen maar weer bij kopen vanochtend. Overigens alleen projecten waar ik nog altijd wat in zie, geen at random (flut) muntjes die gehyped worden op Twitter door bepaalde guys.

Lekker dit :D
Bijkopen in een crash? Niet even wachten totdat het wat uitgeraasd is? Toe maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Adnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:02:
[...]

Bitfinex is straks ineens MTgox 2.0, met die tether troep van ze.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Godzijdank mijn buy prijs nog niet gehaald voor xrp. Begin het einde van mij voor-de-lol-fiat te zien. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 18:07
Deze bounces komen op mij over dat er nog genoeg mensen met veel geld (weer) mee willen doen. Denk juist dat hij na het Amerikaanse interview lekker snel gaat stijgen. Niet tot 10k-ish maar wel 8a9 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
gabn88 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:12:
[...]

En daarna zelfs alweer een diepere bodem! Zo snel kan het gaan ;)
We shall see. Als het nieuws werkelijk positief is uit de VS zoals de geruchten beweren dan zullen we snel in een bullish markt terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Mr_Ripple schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:35:
[...]

De vraag is wat je nog met zo'n kaart moet die een half jaar vol vermogen heeft staan janken.
Volgens mij snap jij er niks van. Als miner word de kaart vaak underclocked en efficient gedraaid op een stabiele open kast temperatuur en stabiele load ipv hoge en lage pieken en zeer hoge temperaturen in computerkasten zoals met gaming gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Nopheros schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:12:
[...]

Bijkopen in een crash? Niet even wachten totdat het wat uitgeraasd is? Toe maar..
Dat is de truuk. Bijkopen op het punt net voordat iedereen het gaat doen. En dan de mazzel hebben dat het omhoog blijft gaan. Als je gaat afwachten tot het 'zeker' weer omhoog gaat ben je eigenlijk al te laat (en in het ergste geval corrigeert het weer naar beneden waarna je in paniek verkoopt).

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Mr_Ripple schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:13:
[...]

Bitfinex is straks ineens MTgox 2.0, met die tether troep van ze.
Het blijft vooralsnog de exchange met de meeste volume en dus de trendsetter voor de andere exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

We hebben realistisch 2 scenarios, een 2013 achtig scenario (niet leuk) en een epic bounce scenario. meer smaken zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Weet iemand hoe laat die hearing is? En hoe lang deze duurt?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:15
Eerder buy the rumor :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJmetal
  • Laatst online: 21-11-2021
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:15:
Weet iemand hoe laat die hearing is? En hoe lang deze duurt?
16:00 nl tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox231
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 20:18
aantal uren durend en live te volgen.. Weet alleen niet of deze nu een week is uitgesteld deze geruchten gaan wel rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xehexehex
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-08 20:34
[...]

Ach, het is voor mij toch HODLING, t.o.v. een aantal dagen terug scheelt het al een euro, dus ik portitioneer mijn buys, bij elke crash koop ik wat bij, de ene crash wat lager (c.q. goedkoper) dan de andere.

Hoeveel is je buy price gezet voor XRB? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

BabyRattle schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:14:
[...]

Volgens mij snap jij er niks van. Als miner word de kaart vaak underclocked en efficient gedraaid op een stabiele open kast temperatuur en stabiele load ipv hoge en lage pieken en zeer hoge temperaturen in computerkasten zoals met gaming gebeurd.
Zeker nooit een miner gehad of wel?
Stabiele openkast temperatuur, snikheet huis zul je bedoelen!

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Gezien de snelheid waarmee het kan gaan ben je altijd te laat als je wacht tot de stijging inzet.

Ik spreek met mijzelf keiharde grenzen af voor bij kopen, en of het daarna verder naar beneden gaat of niet is niet belangrijk op dat moment.

Tenzij je denkt dat het nooit meer omhoog gaat natuurlijk. Dan moet je het laten voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:14:
[...]

Dat is de truuk. Bijkopen op het punt net voordat iedereen het gaat doen. En dan de mazzel hebben dat het omhoog blijft gaan. Als je gaat afwachten tot het 'zeker' weer omhoog gaat ben je eigenlijk al te laat (en in het ergste geval corrigeert het weer naar beneden waarna je in paniek verkoopt).
Sure, ik zou zelf alleen niet kopen midden in de crash :P

Misschien 20% op 4k.. Als het weer omhoog gaat dan is het tijdelijk zoals altijd het geval is als het naar beneden gaat of naar boven. Gaat nooit in een rechte lijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Zolang we niet boven de $6800 zijn gekomen is er helemaal niks te bouncen/gebounced. In dat geval is het scenario dat we naar $5500 gaan het meest waarschijnlijk. Weet ik het zeker? Nee, maar ik ga geen trades doen met 50% kans op verlies en 50% kans op winst. Dan maak ik uiteindelijk namelijk altijd verlies (transactie kosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 00:34
Adnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:13:
[...]

We shall see. Als het nieuws werkelijk positief is uit de VS zoals de geruchten beweren dan zullen we snel in een bullish markt terecht komen.
We zijn echt nog heel erg ver verwijderd van een bullish markt, goed nieuws uit Amerika verandert daar niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

The Senate Committee on Banking, Housing, and Urban Affairs will meet on Feb 6. at 10 a.m. EST, with SEC chief Jay Clayton and CFTC chief J. Christopher Giancarlo set to appear as witnesses. The hearing and the appearances by Clayton and Giancarlo were previously reported by the Washington-based publication The Hill earlier this month.

The hearing – entitled "Virtual Currencies: The Oversight Role of the U.S. Securities and Exchange Commission and the U.S. Commodity Futures Trading Commission" – comes amid a period of heightened activity at both agencies around the topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Gigantische buy walls nu (>500 BTC om onder 6100 te komen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:05:
Ik heb mijn stack VEN vanmorgen nog eens lekker uitgebreid. Mooi shoppen zo. Als we weer omhoog gaan straks ben ik spekkoper, als we naar de 0 gaan dan heb ik pech. :P
Ben jij wel op de hoogte dat VEN niet eens een fatsoenlijke whitepaper heeft? Weet waar je in investeerd. Zelf is mijn mening dat VEN een gehypte teveel gemarketingde coin is. Geen wonder dat ze aan voting manipulatie hebben gedaan op de cryptocurrency reddit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:17:
[...]

We zijn echt nog heel erg ver verwijderd van een bullish markt, goed nieuws uit Amerika verandert daar niets aan.
Wat is dat voor een kletskoek? Alsof je de omslag van bearish naar bullish van mijlenver aan ziet komen? Meestal zie je de omslag pas achteraf. Het kan goed zijn dat we over een paar dagen beseffen dat de omslag naar bullish was op de dag van de hearing van de SEC.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
Mr_Ripple schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:16:
[...]

Zeker nooit een miner gehad of wel?
Stabiele openkast temperatuur, snikheet huis zul je bedoelen!
Ik heb 5 miners lopen en neehoor geen snikheet huis en de gpus lopen netjes op 55graden. Koelgenoeg voor een GPU

En dat terwijl de gpufan amper aan hoeft te slaan.

[ Voor 7% gewijzigd door BabyRattle op 06-02-2018 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 a.m. EST = 16.00 u vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

BabyRattle schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:18:
[...]

Ben jij wel op de hoogte dat VEN niet eens een fatsoenlijke whitepaper heeft? Weet waar je in investeerd. Zelf is mijn mening dat VEN een gehypte teveel gemarketingde coin is. Geen wonder dat ze aan voting manipulatie hebben gedaan op de cryptocurrency reddit.
Ze hebben een paar geweldige partners (PwC om er een te noemen), banden met de Chinese overheid en grote institutionele beleggers en meer partners nog onder NDA. Verder de rebranding in Q2 (Thor generatie, waardoor veel beschikbare VET in nodes vast zal komen te liggen). Is voor mij meer dan voldoende om er vol in te gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door FaceDown op 06-02-2018 09:21 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 00:34
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:19:
[...]

Wat is dat voor een kletskoek? Alsof je de omslag van bearish naar bullish van mijlenver aan ziet komen? Meestal zie je de omslag pas achteraf. Het kan goed zijn dat we over een paar dagen beseffen dat de omslag naar bullish was op de dag van de hearing van de SEC.

Als de markt een paar dagen herstel laat zien, betekent het niet dat het weer bullish is. Ik denk dat je pas echt over bullish kunt gaan praten rond de 11K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

BabyRattle schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:19:
[...]

Ik heb 5 miners lopen en neehoor geen snikheet huis en de gpus lopen netjes op 55graden. Koelgenoeg voor een GPU

En dat terwijl de gpufan amper aan hoeft te slaan.
Hmm, stond de mijne zeker verkeerd O+ ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Sinds half 8 dalen we niet meer jongens.. Snel inkopen!!! Dit is de ommekeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Het zou me verbazen als we nog onder de 6k komen (tenzij er echt slecht nieuws komt). De support daar ziet er heel goed uit. >1000 BTC buy walls nu om onder 6100 te komen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij positief stemt op dit moment is dat veel mensen nu de hype (December/begin januari) hebben mee gemaakt..
Mensen zijn bekender geworden met crypto door de media.
Ok de boel stort nu in, maar veel mensen hebben gezien dat de BTC op 20k stond en nu op 6K.
Zodra het vertrouwen terug is, zullen mensen snel weer instappen om opnieuw de 20k te gaan halen (en misschien verder).
Misschien ben ik te optimistisch, maar ik denk dat de wereld nu echt wel willen inspringen op een 2e kans..
Henk en Ingrid moeten alleen nog het gevoel hebben van herstel.. Tot die tijd zijn het de grote jongens die de markt bepalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:19:
[...]

Ja inderdaad groot gelijk. Wat een lulkoek van FaceDown. Crypto kan zomaar omslaan in een bullishmarkt.. op zeer korte termijn. We zitten niet op de normale aandelenmarkt met 10% per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:22:
[...]

Als de markt een paar dagen herstel laat zien, betekent het niet dat het weer bullish is. Ik denk dat je pas echt over bullish kunt gaan praten rond de 11K.
En daarmee geef je mij dus gelijk. Als de markt de komende dagen naar 11K stijgt dan is de markt niet vanaf 11K bullish, maar dan was deze dat vanaf het omslagpunt (6K dus). Je kunt dus niet zeggen nu dat een bullish markt heel ver weg is. Wellicht zitten we er nu al in.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:21:
[...]

Ze hebben een paar geweldige partners (PwC om er een te noemen), banden met de Chinese overheid en grote institutionele beleggers en meer partners nog onder NDA. Verder de rebranding in Q2 (Thor generatie, waardoor veel beschikbare VET in nodes vast zal komen te liggen). Is voor mij meer dan voldoende om er vol in te gaan.
Dan heb jij WTC nog niet gezien zeker. WTC heeft de patenten ik zie VEN nog eerder een childchain van WTC worden dan dat ze een werkend product hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Adnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:18:
Valt wel mee toch? De BTC is immers geen 20.000 dollar meer waard, gaat allemaal nu 3x zo snel dan 3 weken geleden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 20:45

watercoolertje

Untertitel

Mr_Ripple schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:35:
[...]

De vraag is wat je nog met zo'n kaart moet die een half jaar vol vermogen heeft staan janken.
Gebruiken want die kan nog jaren mee net als elke kaart die niet een half jaar voluit heeft staan draaien :)

Mijn 1060's draaien op max 60 graden mijn woonkamer op te warmen, en mijn 1080ti haalt de 55 grade niet eens onder he minen :) Denk dat veel wel voor gamen gebruikte kaartjes daar in krappie kasten zonder goede airflow jaloers op zijn. En natuurlijk geen soldeer wat elke dag mag krimpen en uitzetten want dat is wat gamen met een kaart doet...

Zoals je hoort, het boeit me echt geen moer dat een kaart gebruikt is om te minen, als die maar goed functioneert op het moment van kopen heb je daarna net zo veel/weinig garantie dat ie het goed blijft doen als elke andere videokaart :)

[ Voor 15% gewijzigd door watercoolertje op 06-02-2018 09:27 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:29
BabyRattle schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:19:
[...]

Buiten dat ik denk dat mining niet zo'n probleem is voor gfx cards, klinkt je verhaal me wel enigszins sterk in de oren.

Ik heb tijdens de vorige bitcoin hype (paar jaar terug) 4 miners gehad met 6 gfx cards each (290/280s). Kan me de temps niet meer herinneren, vast wat hoger dan 55 graden, maar het was binnen wel degelijk zeer heet zelfs met de balkondeur open (in de winter met temperaturen onder 0).

Kan me dan ook niet voorstellen dat je met 5 miners geen last hebt van warmte, tenzij je in een enorme ruimte/loods zit of iets dergelijks. Daarvoor lijkt me de opstelling echter weer wat te klein :P

Verder al mijn gfx cards na de crash toentertijd verkocht en daarvan hebben er maar weinig problemen gehad (al waren er wel 1 of 2 die problemen hadden, maar die hadden eigenlijk bij aankoop ook al problemen (zwart scherm, probleempje met de eerste 290s)). Echter nooit geretourneerd omdat ze voor miningdoeleinden prima waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 16:20
Adnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:18:
Waar track je die buywalls precies? Ik krijg dat nooit scherp op cryptowat.ch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
Shmorky schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:26:
[...]

Waar track je die buywalls precies? Ik krijg dat nooit scherp op cryptowat.ch
https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

BabyRattle schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:25:
[...]

Dan heb jij WTC nog niet gezien zeker. WTC heeft de patenten ik zie VEN nog eerder een childchain van WTC worden dan dat ze een werkend product hebben.
WTC kan ook best wat worden. Voor zover ik gelezen heb zijn ze in verschillende industrieën actief en kunnen best naast elkaar bestaan. Ik geloof niet dat de ene coin de andere uitsluit.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
waarom blijven die sellers verkopen man ? haha...:) je zou zeggen met die circulating supply dat het een keer klaar is. laat ze lekker een andere coin daytraden en btc als store of value houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:21:
[...]

Kan je mij uitleggen waar de coin VEN in het plaatje past met PwC ?
Gaat PwC VEN coins gebruiken voor hun supply chain ?

Thor verhaal is wel duidelijk
Pagina: 1 ... 110 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)