[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.587 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 06:39:
[...]
Balen man. Respect voor je keuze, zoveel stress is het niet waard... Als je er ongelukkig van wordt moet je er idd mee kappen. Geld voor alles in het leven.
Thx. Waardeer dit écht. En voor de mensen die er leedvermaak in zien: graag gedaan! Heb niet het alleenrecht op een glimlach om mijn gemaakte keuze. (ok, ok.... beetje met kiespijn - maar toch!)

[ Voor 5% gewijzigd door kazz1980 op 06-02-2018 06:45 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 06:44:
[...]

Thx. Waardeer dit écht. En voor de mensen die er leedvermaak in zien: graag gedaan! Heb niet het alleenrecht op een glimlach om mijn gemaakte keuze. (ok, ok.... beetje met kiespijn - maar toch!)
ik wordt ik nu wa droevig van en zet mij aan het denken ....veel geluk verder man
grt W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:55
Wow, wat een nacht zeg :'( :F

Maar ik blijf stug HODL’en 8)

Wie weet haal ik mijn inleg ooit er weer uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 06:34:
[...]
Nuf said: Ik vind het niet leuk).
Dit is de reden waarom btc zo laag staat, niemand vind het leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 18:22
uuldriks schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 06:28:
[...]

Nah wie had dat nou verwacht 😉

Ik moest ook even een keer extra refreshen omdat ik het niet geloofde. Maar panic sellen no way.
Wordt al weken voorspelt, bijzonder dat het je verbaasd. Mijn enige verbazing is de bubbel toch echt begin januari is gebarsten en dat dat hier op Tweakers toen nog zo'n enorm taboe was. En logisch ook, dergelijk sentiment is niet welkom omdat dat de bubbel sneller kan laten barsten.

Het blijft wel crypto, de bubbel is gebarsten, maar het kan morgen ook net zo hard weer omhoog gaan.

En om de goede tijden nog te illustreren: ik had in augustus 20 euri aan btc gekocht. Die daalde naar 15 euri binnen enkele uren. In december logde ik weer in: 135 euri waard. Maand later pas tijd om echt te investeren, flink wat geld erin gegooid, maar gelukkig geen stress meer van. Ik bekijk de portfolio waarde niet eens meer, enkel de btc koers en nieuws.

Ik ben heel benieuwd waar we over een jaar zijn. Ik heb het geduld wel. En grote kans dat er extra fiat ingaat als de koers richting 5500 gaat :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:57

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Door naar http://moonmath.win/ te kijken maak ik mij iets minder zorgen want we hebben dit eerder meegemaakt en liggen nog op koers. Echter als de SEC vandaag niet bullish is dan weet ik niet wat er gaat gebeuren en zullen we denk ik nog veel dieper gaan.

Het nadeel van zulke dalingen is dat de kleine investeerders afgeschrikt worden en wellicht niet weer terug komen waardoor de markt steeds afhankelijker is van grote spelers. Nu ze naast de aandelenmarkt ook hier kunnen spelen hoop ik dat ze niet de kip met gouden eieren willen slachten :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

z1rconium schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 06:53:
[...]

Dit is de reden waarom btc zo laag staat, niemand vind het leuk.
Klopt. Plus het actief tegenwerken door banken en overheden.

Ik gun een ieder hier die hodl het beste en hoop oprecht voor jullie dat de prijs nog vandaag weer omhoog gaat....
Maar ik vrees dat het nog veel lager gaat en dat herstel wel eens jaren kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:52:
[...]

Also ze nou nog 3 weken erover doen om te zakken naar 5000$ is mijn schip met geld weer binnen en kan ik al mijn posities verdubbelen op mijn vastgestelde prijzen.

Of gewoon als een raket omhoog das ook goed.
Zakken naar 5k lijkt meer het tijdsbeslag van Max 3 dagen te gaan kosten. Eerst nog kleine opleving na zojuist testen van 6k grens en de volgende keer zakt de koers erdoor om door te zakken naar 5k. Dat lijkt met het huidige tempo een dag en misschien max 3 dagen te duren. Al die mensen die bijkopen, kunnen niet op tegen al die mensen die uitstappen.

[ Voor 4% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 06-02-2018 07:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stevie_
kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:01:
[...]

Ik gun een ieder hier die hodl het beste en hoop oprecht voor jullie dat de prijs nog vandaag weer omhoog gaat....
Maar ik vrees dat het nog veel lager gaat en dat herstel wel eens jaren kan duren.
Mooi zo, helder. Die fud is er al jaren, je weet het niet en de echte hodlers maakt het geen zak uit welke kant het op gaat, laten we het er over 10 jaar nog over hebben. Ga nou snel aan het werk, geld verdienen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z1rconium
kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:01:
[...]

De SEC en CFTC is net vandaag klaar is met zijn assessment met als uitkomst: cryptocurrency heeft de toekomst en we dat moeten we het niet negeren. De bodem word gevonden rond de $5500 en de boel staat klaar om omhoog te gaan. Als ie nog lager gaat dan stoppen de miners er ook mee, gezien de kosten dan hoger worden dan de aanschaf van de apparatuur+energie.

Dit is het spel: niet nerveus worden. Zit er nu over te denken om er extra in te gaan stoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Hij staat nog steeds hoger dan vorig jaar augustus, snap niet waar iedereen het over heeft. Volgens mij kan die nog veel lager, hoop het niet.
Het toch een een paar k verloren vorige week met verlies gekocht terug gekocht en nu hodl 4 ever. Alles of niks. Ik heb ven/icx die komen wel terug. Miss als btc laag staat gaan deze alts weer knallen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:02:
[...]

Zakken naar 5k lijkt meer het tijdsbeslag van Max 3 dagen te gaan kosten. Eerst nog kleine opleving na zojuist testen van 6k grens en de volgende keer zakt de koers erdoor om door te zakken naar 5k. Dat lijkt met het huidige tempo een dag en misschien max 3 dagen te duren. Al die mensen die bijkopen, kunnen niet op tegen al die mensen die uitstappen.
Als je een asset bubble op de btc grafiek legt gaat de daling veel dieper, bv. 2000, dan een rocket herstel naar 4000 / 5000 en vanaf daar rustig aan weer naar boven. Als je van dat scenario uit gaat dan maak je het jezelf een stuk makkelijker (en fiat erin gooien rondom 5000 is weinig risico volgens mij, ook al is de trend op dat moment nog verticaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:24
z1rconium schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:09:
[...]

De SEC en CFTC is net vandaag klaar is met zijn assessment met als uitkomst: cryptocurrency heeft de toekomst en we dat moeten we het niet negeren. De bodem word gevonden rond de $5500 en de boel staat klaar om omhoog te gaan. Als ie nog lager gaat dan stoppen de miners er ook mee, gezien de kosten dan hoger worden dan de aanschaf van de apparatuur+energie.

Dit is het spel: niet nerveus worden. Zit er nu over te denken om er extra in te gaan stoppen.
ik zit er ook aan te denken om wat meer te kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
“We are entering a new digital era in world financial markets. As we saw with the development of the Internet, we cannot put the technology genie back in the bottle. Virtual currencies mark a paradigm shift in how we think about payments, traditional financial processes, and engaging in economic activity. Ignoring these developments will not make them go away, nor is it a responsible regulatory response. The evolution of these assets, their volatility, and the interest they attract from a rising global millennial population demand serious examination.

With the proper balance of sound policy, regulatory oversight and private sector innovation, new technologies will allow American markets to evolve in responsible ways and continue to grow our economy and increase prosperity. This hearing is an important part of finding that balance.”
Dit zijn zeer positieve statements wat de markt weer in beweging gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 19:21
z1rconium schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:14:
[...]

Dit zijn zeer positieve statements wat de markt weer in beweging gaat brengen.
En bedankt voor deze waardevolle bijdrage zonder bron of achtergrondinformatie. Deze onbekende man, genaamd kabouter Plop gaat met zijn theorie inderdaad de hele cryptowereld weer uit het gat halen. Thanks for the positive vibe!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• z1rconium
Driftkikkertje schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:16:
[...]

En bedankt voor deze waardevolle bijdrage zonder bron of achtergrondinformatie. Deze onbekende man, genaamd kabouter Plop gaat met zijn theorie inderdaad de hele cryptowereld weer uit het gat halen. Thanks for the positive vibe!
Als je het nieuws daadwerkelijk zou volgen, dan had je geweten dat dit uit de SEC en CFTC hearing komt.
Alsjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:31
[...]

Zit je toevallig ook in aandelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Als 6k de bodem niet is lees ik nooit geen ta meer haha... :) ik verwacht dat we niet heel veel meer zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door het drama door de dalende koers is de vraag misschien een beetje ondergesneeuwd. Maar ik las gisteren de vraag wanneer er Gas bijkomt op binance bij de NEO holders. Maar heb geen antwoord gezien . En welke gevolgen zou de huidige daling van de beurs hebben op crypto? Misschien meer mensen die toch instappen op crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-10 08:49
kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 04:38:
Aargh. Half vijf wakker worden en meteen stress. I'm out. Dit is het me niet waard.
Buy high, sell low. Uiteindelijk uitgekomen op -72%. Wonden likken en weer verder. Ga gewoon weer ouderwets sparen. Voel ik me beter bij.... heb me te lang mee laten slepen. Heel dure les. Maar het is wat het is. Gezondheid is me meer waard. Beleggen is gewoon niet mijn ding.
Waarom beleg je dan ook met geld dat je niet kunt missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Sunri5e schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:24:
[...]

Dat zegt hij toch helemaal niet?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Sunri5e schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:24:
[...]

hij heeft al vaker aan gegeven dat die het wel kon missen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hodl door en zie wel waar het schip strand. Als het jaren moet gaan duren voor we een eventuele ath tegemoet gaan; so be it. Ik ben ingestapt met het oog op 2020. Het scenario waarin we ons nu bevinden is precies waarom ik met een klein bedrag ben ingestapt wat ik zonder moeite missen kan. Alles of niets blijft het motto.

Ik ben er van overtuigd dat blockchain blijft bestaan. Deze markt is nog geen 10 jaar oud en gaat echt nog wel bizarre ath's laten zien die alle financiële professionals wederom het zwijgen oplegd.

Sowieso interessante ontwikkelingen die nu gaande zijn. Hoewel bitcoin zijn markt dominantie hersteld in deze crash kan er nog van alles gaan gebeuren. Het is een dalende trend nu die waarschijnlijk nog wel een tijdje doorzet.

Zal mij benieuwen of het zich dit jaar nog hersteld. Wie weet stort het helemaal in en hebben we eind dit jaar een markt van 10 miljard... Misschien valt bitcoin wel compleet en wordt het helemaal gekkeboel met sluitende exchanges en grootschalige exits. Om vanuit daar opnieuw te beginnen of een onverwachte grootschalige bullrun op een andere crypto...

We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Bartvandelaar schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:25:
[...]

Dat zegt hij toch helemaal niet?
Vanwaar dan die stress? Ik heb op ath gekocht en heb na 5 weken nog 600 van mijn 2500 euro over. Ik slaap er echter geen minuut minder om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-10 16:57
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:26:

Ik ben er van overtuigd dat blockchain blijft bestaan. Deze markt is nog geen 10 jaar oud en gaat echt nog wel bizarre ath's laten zien die alle financiële professionals wederom het zwijgen oplegd.
Natuurlijk blijft blockchain bestaan.. Maar cryptocurrencies niet noodzakelijk.
De toekomst ligt in private chains met signing notaries op bedrijfsniveau denk ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
bie100 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:25:
[...]

hij heeft al vaker aan gegeven dat die het wel kon missen
Als je het kan missen dan neem je je verlies niet en heb je geen stress.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:30:
[...]

Als je het kan missen dan neem je je verlies niet en heb je geen stress.
Dat is voor iedereen toch persoonlijk? Tis toch geen misdaad ofzo dat hij eruitstapt, moet ie toch lekker zelf weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Sunri5e schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:30:
[...]

Vanwaar dan die stress? Ik heb op ath gekocht en heb na 5 weken nog 600 van mijn 2500 euro over. Ik slaap er echter geen minuut minder om.
Dan doe ik het nog best goed, ik heb 1200 over van 2600 :P. Geen stress ook btw en enkel wat minder geslapen door een lieftallig dochtertje die afgelopen nacht wat hongerig was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-10 19:59
Wow ik wist niet dat het vandaag al Black Tuesday was. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:26:
Ik hodl door en zie wel waar het schip strand. Als het jaren moet gaan duren voor we een eventuele ath tegemoet gaan; so be it. Ik ben ingestapt met het oog op 2020. Het scenario waarin we ons nu bevinden is precies waarom ik met een klein bedrag ben ingestapt wat ik zonder moeite missen kan. Alles of niets blijft het motto.

Sowieso interessante ontwikkelingen die nu gaande zijn. Hoewel bitcoin zijn markt dominantie hersteld in deze crash kan er nog van alles gaan gebeuren. Het is een dalende trend nu die waarschijnlijk nog wel een tijdje doorzet.

Zal mij benieuwen of het zich dit jaar nog hersteld. Wie weet stort het helemaal in en hebben we eind dit jaar een markt van 10 miljard... Misschien valt bitcoin wel compleet en wordt het helemaal gekkeboel met sluitende exchanges en grootschalige exits. Om vanuit daar opnieuw te beginnen of een onverwachte grootschalige bullrun op een andere crypto...

We gaan het zien!
Blockchain is inderdaad mooie technologie, maar in de basis op geen enkele manier bescherm. Iedere "idioot" (gechargeerd gezegd natuurlijk, want natuurlijk niet iedereen) kan een eigen cryptomunt starten. Het gaat om de toepassing die je vindt en de executie van het bedrijfsplan dat maakt of het waarde gaat toevoegen en dus waardevol wordt op lange termijn.

Blockchain zal zijn weg wel vinden in een echt nuttige toepassing, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat de bitcoin nog een keer naar de maan gaat. Ook niet op lange termijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 06-02-2018 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koja78 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:30:
[...]

Natuurlijk blijft blockchain bestaan.. Maar cryptocurrencies niet noodzakelijk.
De toekomst ligt in private chains met signing notaries op bedrijfsniveau denk ik...
Klopt. Maar ik denk toch echt niet dat het eind nu al in zicht is voor de cryptomarkt. Wellicht heb ik het niet juist maar zolang er nog goed geld te halen valt is dit spelletje nog lang niet uitgespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Als we met die tempo zakken en die lullige rebounce op 6k..... ik geloof ook niet meer in de 5k als ondergrens. Er is totaal geen support meer?!. 3000 zal mij ook niet meer verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Malarky schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:35:
Als we met die tempo zakken en die lullige rebounce op 6k..... ik geloof ook niet meer in de 5k als ondergrens. Er is totaal geen support meer?!. 3000 zal mij ook niet meer verbazen.
dat zou goed kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Google trouwens even op Dow Jones, de asset bubble grafiek kan je daar sinds gisteren ook wel overheen leggen :').

[ Voor 9% gewijzigd door Stevie_ op 06-02-2018 07:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:57

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Stevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:42:
Google trouwens even op Dow Jones, de asset bubble grafiek kan je daar sinds gisteren ook wel overheen leggen :').
Ik voel mee met de uitgecashte crypto whales die het "veilig" in aandelen hebben omgezet :+ >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:44
Ai ai ai dat moment dat je wakker Word en de Delta app opent en je beseft dat er 1600 euro van je portefeuille is verdampt en je nog 4 dagen mag werken voordat het weekend is.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Het verschil met aandelen is natuurlijk dat de Dow Jones niet naar 0 kan terwijl dat met een crypto wel kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:34

Therapy777

Metal!

Ach, mijn 250 euro is nu nog 140 dollar waard. Ik ben blij dat ik er niet te veel tegenaan gesmeten heb en hiermee geëxperimenteerd heb. Ik had een paar dagen geleden nog de foute keuze gemaakt om icx op 6150 te kopen, ik dacht dat de bodem wel een beetje bereikt was.

Maar ik hodl het nu lekker. Heeft weinig zin om een kleine 100 euro er uit te halen.

De afgelopen maanden waren heel leerzaam en het is nooit leuk om je waarde te zien dalen. Maar ik zie nu juist kansen. Ik werk nu sinds kort weer fulltime en leg wat fiat opzij om VEN voor een spotprijs in te kopen zodra die bodem er echt is (met een beetje geluk qua timing natuurlijk).

Geen stress :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:16
emnich schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:45:
Het verschil met aandelen is natuurlijk dat de Dow Jones niet naar 0 kan terwijl dat met een crypto wel kan....
Theoretisch kan ook de Dow Jones naar 0 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
zwembroek schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:45:
Ai ai ai dat moment dat je wakker Word en de Delta app opent en je beseft dat er 1600 euro van je portefeuille is verdampt en je nog 4 dagen mag werken voordat het weekend is.
Ja, het ergste is dat je die 4 dagen nog moet werken :'(

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

De leedvermaak mensen zijn (meestal) de mensen die nog nooit wat bereikt hebben in het leven en géén risico nemen dus maak je geen zorgen. Jammer dat je uitstapt maar succes! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
emnich schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:45:
Zolang er hodlers zijn zal de crypto geen 0 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik ben van 1500 naar 300... achjoh... we zien het wel... ik hoop nog wat VEN bij te kunnen sprokkelen in de daling die gaande is 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Janpietertje89 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:47:
[...]

Theoretisch kan ook de Dow Jones naar 0 toch?
Nee, onmogelijk. De waarde van de Dow Jones (en dus onderliggende aandelen) kan nooit 0 worden. De bedrijven die daar in zitten hebben altijd een waarde, tenzij er één failliet gaat maar ze gaan nooit allemaal failliet.

Stel de Dow Jones staat op 0 dan zou je gratis alle bedrijven krijgen die er in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

lighting_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:50:
[...]

Zolang er hodlers zijn zal de crypto geen 0 worden.
Zolang die hodlers niet handelen kan dat best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Malarky schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:35:
Dat zei ik gisteren nog tegen je ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Deze week gaat de Tether wel getest worden. Miljoenen zullen er omgezet worden naar harde dollars en euros. Zijn de beurzen liquide? Wie blijft er achter met USDT die niets meer waard zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Die kerel die met zijn gezin in Thailand zit zal door heeeeeel veel tv programma’s worden uitgenodigd. Die kan rijk worden door overal geld voor te vragen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-10 21:07

HellBeast

Oh My GoT!

D-Ed schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:58:
Die kerel die met zijn gezin in Thailand zit zal door heeeeeel veel tv programma’s worden uitgenodigd. Die kan rijk worden door overal geld voor te vragen _/-\o_
Of hij schrijft een boek.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-10 14:34
Ik zit blijkbaar vol in ETH, omdat mijn kooporder op 460 vanacht geraakt is. Weet nog niet of ik daar blij mee ben of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

"my crypto hell"

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

gabn88 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:59:
Ik zit blijkbaar vol in ETH, omdat mijn kooporder op 460 vanacht geraakt is. Weet nog niet of ik daar blij mee ben of niet...
Je moet op lange termijn kijken. Halverwege het jaar bijvoorbeeld. Je moet niet gaan denken dat je nu even binnen een maand +100% gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
5.5k $ zou de nieuwe sterke support zijn. Als we daar niet bouncen, maar erdoorheen vallen dan weet ik niet waar dit stopt

Edit: wanneer komen die Amerikanen met hun SEC rapport of hoe het ook mag heten? Ik weet dat het vandaag is, maar heeft er iemand een idee hoe laat we het ongeveer kunnen verwachten?

[ Voor 43% gewijzigd door Adnanos op 06-02-2018 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Of gewoon allebei :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-10 20:16
Had me eigenlijk al voorgenomen om 2 weken geleden op woensdag te stoppen. Toen gewacht op icx en afgelopen woensdag dacht ik gaat wel weet stijgen maar helaas, van de 9500 dollar nu nog zo'n 3500 over , maarja ga ik nu nog stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-10 23:56
theorganiser schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:03:
Had me eigenlijk al voorgenomen om 2 weken geleden op woensdag te stoppen. Toen gewacht op icx en afgelopen woensdag dacht ik gaat wel weet stijgen maar helaas, van de 9500 dollar nu nog zo'n 3500 over , maarja ga ik nu nog stoppen
Waarom zou je nu stoppen? Je kan het geld niet missen? Dan was ik eerder uitgestapt... Nahja iig respect voor je keuze, succes!

Sta zelf ook ruim -60% maar boel geleerd, wacht rustig af ;)

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:02:
5.5k $ zou de nieuwe sterke support zijn. Als we daar niet bouncen, maar erdoorheen vallen dan weet ik niet waar dit stopt
Je moet je niet zo blind staren op de zogenaamde support punten. Iedere keer hebben ze een nieuwe in de hoop dat het tij keert. Niemand weet het. Allemaal speculaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:16
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:23:
Door het drama door de dalende koers is de vraag misschien een beetje ondergesneeuwd. Maar ik las gisteren de vraag wanneer er Gas bijkomt op binance bij de NEO holders. Maar heb geen antwoord gezien . En welke gevolgen zou de huidige daling van de beurs hebben op crypto? Misschien meer mensen die toch instappen op crypto.
Ik heb gister GAS gekregen op Binance, zelfs al staan de NEO's er al een paar dagen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:05:
[...]

Je moet je niet zo blind staren op de zogenaamde support punten. Iedere keer hebben ze een nieuwe in de hoop dat het tij keert. Niemand weet het. Allemaal speculaties.
Uiteraard. Daarom schreef ik "zou de nieuwe support zijn"

Ik blijf in ieder geval holden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Adnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:02:

Edit: wanneer komen die Amerikanen met hun SEC rapport of hoe het ook mag heten? Ik weet dat het vandaag is, maar heeft er iemand een idee hoe laat we het ongeveer kunnen verwachten?
Zal mij niet verbazen dat de whales de veelgenoemde 5.5 volledig laten lopen. Waarna de paniek bij de tweakers hodlers echt uitbreekt.

Maar.... Nog 1x zullen massive support op wieweetwaar 4.5k? geven. Nog 1x zal er een gigantische bulltrap naar 9-12k zijn en daarna zal de bitcoin echt instorten.

Dat is mijn idee. Versneld instorten vraagt om een bulltrap die iedereen nog een keer gek maakt. En dat gaan de whales snel doen anders zijn de USDT allang euros op een bankrekening.

[ Voor 3% gewijzigd door Malarky op 06-02-2018 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
theorganiser schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:03:
En dan weer net zoals 8 van de 10 doen weer op hogere koersen instappen om de boot niet te missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
emnich schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:51:
[...]

Nee, onmogelijk. De waarde van de Dow Jones (en dus onderliggende aandelen) kan nooit 0 worden. De bedrijven die daar in zitten hebben altijd een waarde, tenzij er één failliet gaat maar ze gaan nooit allemaal failliet.

Stel de Dow Jones staat op 0 dan zou je gratis alle bedrijven krijgen die er in zitten.
Theoretische kan er een oorlog uitbreken waardoor de beurs volledig gesloten wordt en bedrijven genationaliseerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Janpietertje89 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:09:
[...]

Theoretische kan er een oorlog uitbreken waardoor de beurs volledig gesloten wordt en bedrijven genationaliseerd worden?
Bij oorlog zul je zien dat er een run op crypto komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Zoo dat is een lekkere binnenkomer zeg. Wakker worden en gelijk kunnen inslaan die bitcoins!

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Malarky schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:07:
[...]

Zal mij niet verbazen dat de whales de veelgenoemde 5.5 volledig laten lopen. Waarna de paniek bij de tweakers hodlers echt uitbreekt.

Maar.... Nog 1x zullen massive support op wieweetwaar 4.5k? geven. Nog 1x zal er een gigantische bulltrap naar 9-12k zijn en daarna zal de bitcoin echt instorten.

Dat is mijn idee. Versneld instorten vraagt om een bulltrap die iedereen nog een keer gek maakt. En dat gaan de whales snel doen anders zijn de USDT allang euros op een bankrekening.
Waarom instorten?
Het zijn echt enkel "doom en gloom" scenarios hier.
BTC heeft dit al eerder meegemaakt, het heeft daarna gewoon nieuwe ATH's bereikt.
Als je op de charts uitzoomt dan gaat BTC nog altijd longterm gewoon rustig omhoog. Enkel is het ongelooflijk volatiel en zijn de stijgen en dalingen absurd hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
Sunri5e schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:10:
[...]

Bij oorlog zul je zien dat er een run op crypto komt.
Hoe zorgen we er voor dat er oorlog uitbreekt? :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:16
Vind het vooral bijzonder dat er niet niets omgevallen is. De weak hands zijn inmiddels lang en breed uit de boom geschud, maar die 1.500 shitcoins en 8.000 exchanges bestaan nog steeds allemaal.

Schijnbaar is het nog niet erg genoeg dus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Dat hele whales verhaal is ook zo'n Amerikaans sprookje.
Er zullen best mensen zijn die er een hoop hebben, die staan echter cold storage, die handelen er niet mee.
We all together are the whales! ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Janpietertje89 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:09:
[...]

Tja, theoretisch kunnen er morgen bij de bedrijven uit de DJ bommen ontploffen zodat er niets meer van over is. Tegelijkertijd worden alle bankrekeningen gehackt.

Je hebt gelijk, theoretisch kan het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:12:
Vind het vooral bijzonder dat er niet niets omgevallen is. De weak hands zijn inmiddels lang en breed uit de boom geschud, maar die 1.500 shitcoins en 8.000 exchanges bestaan nog steeds allemaal.

Schijnbaar is het nog niet erg genoeg dus ;).
Wacht maar tot alle usdt naar harde dollars en euros worden gewisseld. Dan gaan we zien of Bitfinex net zo liquide is als de DSB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
If not... Dan is het spel voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Adnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:11:
[...]

Waarom instorten?
Het zijn echt enkel "doom en gloom" scenarios hier.
BTC heeft dit al eerder meegemaakt, het heeft daarna gewoon nieuwe ATH's bereikt.
Als je op de charts uitzoomt dan gaat BTC nog altijd longterm gewoon rustig omhoog. Enkel is het ongelooflijk volatiel en zijn de stijgen en dalingen absurd hard.
Kijk even op coinmarketcap bij bitstamp en zet 'm op 1W
Sleep vervolgens het scherm naar rechts tot je bij feb 2014 bent, hij streept nu harder dan toen, logisch ook want hij is veel hoger gekomen dan dat jaar.
Ik zie het wel weer goedkomen, al zijn we dan wel twee jaar verder.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gabn88
[...]

Dit is dus de capitulation phase :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

gabn88 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:17:
[...]

Dit is dus de capitulation phase :)
Heb je nog 1x die grafiek?
Vergeet 'm steeds op te slaan :F

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Ik heb hem in mijn hoofd :p Voor nu een trailing stop met de helft van mijn allin positie die ik gekocht had op €460, de andere helft verkocht met winst en mocht die gestopt worden dan sta ik weer quitte. We zullen het zien, we moeten wel bijna een keer omhoog gaan.

EDIT: En alweer uitgestopt. Ik kap ermee, met long posities is gewoon geen geld te verdienen op het moment.

[ Voor 17% gewijzigd door gabn88 op 06-02-2018 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Herkennen jullie die tijd nog dat je op 75k VEN zat te twijfelen meer in te kopen of niet, nu is je kans op 44k ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberFR
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:39
Mr_Ripple schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:18:
[...]

Heb je nog 1x die grafiek?
Vergeet 'm steeds op te slaan :F
Deze bedoel je? of deze? :9

[ Voor 19% gewijzigd door CyberFR op 06-02-2018 08:22 ]

PVoutput---->7335wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-10 20:23
Zolang ik nog nergens lees dat er munten mee kappen (shit coins) dan zie ik ook nog geen herstel aan komen.

Dus willen jullie mee mee helpen met het herstel? Zet alles maar om in btc :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-10 21:55
Tripod62 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:20:
Herkennen jullie die tijd nog dat je op 75k VEN zat te twijfelen meer in te kopen of niet, nu is je kans op 44k ^^
Dat herinner ik me helaas nog al te goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:59

Bezulba

Formerly known as Eendje

Dit hele gebeuren geeft trouwens wel de grootste zwakte van de hele cryptocurrency onzin aan. Zonder miners (omdat het geen fluit oplevert) kan je nog zo'n mooie blockchain hebben maar dan gebeurt er gewoon helemaal niets. Als je dus het hele handelen weg haalt zal er geen Chinees zijn die denkt "laat ik nou eens een farm opstarten om te minen" en is je blockchain technology gewoon helemaal dood.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
AtlAntA schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:20:
Zolang ik nog nergens lees dat er munten mee kappen (shit coins) dan zie ik ook nog geen herstel aan komen.

Waarom zouden de shitcoins ermee kappen? Ze hebben het geld tijdens de ico's verzameld en kunnen nu gewoon rustig verder. Of iemand ze op exchanges nu koopt of niet. Ja, ze hebben ook een eigen aandeel aan die shitcoins, maar meestal zijn deze "locked" voor een paar jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 09:37

CyBeRSPiN

sinds 2001

Bezulba schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:21:
Dit hele gebeuren geeft trouwens wel de grootste zwakte van de hele cryptocurrency onzin aan. Zonder miners (omdat het geen fluit oplevert) kan je nog zo'n mooie blockchain hebben maar dan gebeurt er gewoon helemaal niets. Als je dus het hele handelen weg haalt zal er geen Chinees zijn die denkt "laat ik nou eens een farm opstarten om te minen" en is je blockchain technology gewoon helemaal dood.
Het mooie is dat dat niet klopt. De moeilijkheidsgraad wordt verlaagd zodra niemand mined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

CyBeRSPiN schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:22:
[...]

Het mooie is dat dat niet klopt. De moeilijkheidsgraad wordt verlaagd zodra niemand mined.
ja dan krijg je dus sneller resultaat. Maar nogmaals, waarom zou iemand gaan minen als hij sneller muntjes binnen krijgt waar die vervolgens niets mee kan?

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:31
Bezulba schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:23:
[...]

ja dan krijg je dus sneller resultaat. Maar nogmaals, waarom zou iemand gaan minen als hij sneller muntjes binnen krijgt waar die vervolgens niets mee kan?
Omdat de moeilijkheid blijft schalen tot het weer wat oplevert om te minen.

Toen btc rond de 1 cent zat waren mensen toch ook aan het minen?

[ Voor 8% gewijzigd door Lucky0wn op 06-02-2018 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Bezulba schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:23:
[...]

Dit dus. En btc minen gebeurt door bedrijven die er veel in hebben geïnvesteerd. Mocht het niet meer uit kunnen dan stoppen die echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

AtlAntA schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:26:
[...]

Dit dus. En btc minen gebeurt door bedrijven die er veel in hebben geïnvesteerd. Mocht het niet meer uit kunnen dan stoppen die echt wel.
Juist die veel hebben geïnvesteerd stoppen niet zo gauw, ook al draaien ze verlies.
De kans bestaat wel dat een miner op een studentenkamer weer uit gaat, verder niet.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-10 21:07

HellBeast

Oh My GoT!

Misschien wel een (tijdelijk) voordeel: Veel goedkope tweedehands videokaarten op marktplaats.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nou juist waar PoS voor bestaat - er HOEFT niet gemined te worden om de blockchain te laten werken.

Dat is nou net waarom BTC zo nodeloos achterhaald is

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2018 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Mr_Ripple schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:27:
[...]

Juist die veel hebben geïnvesteerd stoppen niet zo gauw, ook al draaien ze verlies.
De kans bestaat wel dat een miner op een studentenkamer weer uit gaat, verder niet.
De gemiddelde student zal echt geen bitcoin miner draaien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

AtlAntA schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:32:
[...]

De gemiddelde student zal echt geen bitcoin miner draaien. ;)
Ligt eraan wat ie heeft verdient met dit spel. :)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

en dan hang je dus je hele techniek op aan een aantal hobbyisten die het wel geinig vinden.

Net als die Linux nieuwbrief site die bij iemand thuis bleek te draaien waar vervolgens niemand meer bij kon.

Geeft mij nou niet echt vertrouwen voor de toekomst.

blup

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Sunri5e schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:30:
[...]

Dat ik het geld kan missen wil nog niet zeggen dat het fijn is het te zien verdampen. En dat gaf mij meer stress dan ik tevoren ingeschat had. Kom je enkel achter als het zover is. En daarmee les geleerd. Zonde geld, maar geen ramp. Ik wist tevoren de risico's - dus ga nu ook niet lopen zeuren (wel balen - maar dat is wat anders).

Vooralsnog enkel blij dat ik gestopt ben. Goed besluit geweest dus - ongeacht wat er nu verder met de crypto's gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:51

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Btc is een shitcoin. De enigste reden dat hij nu nog aardig wat waard is omdat btc de eerste was.
AtlAntA schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:20:

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:28:
Dat is nou juist waar PoS voor bestaat - er HOEFT niet gemined te worden om de blockchain te laten werken.

Dat is nou net waarom BTC zo nodeloos achterhaald is
Wat die transacties gaan magisch de pijp door als iemand wat doet? Er moet toch echt een server ergens iets doen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

HellBeast schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:27:
Misschien wel een (tijdelijk) voordeel: Veel goedkope tweedehands videokaarten op marktplaats.
De vraag is wat je nog met zo'n kaart moet die een half jaar vol vermogen heeft staan janken.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:58

GaMbiNo

1337

Poeh, ik kan met een kwart van wat ik tot nu toe heb ingelegd mijn bezit bijna verdubbelen... :') En toch doe ik het niet. Ik laat mijn coins wel staan wie weet wordt het ooit nog wat waard. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:34:
[...]

Dat ik het geld kan missen wil nog niet zeggen dat het fijn is het te zien verdampen. En dat gaf mij meer stress dan ik tevoren ingeschat had. Kom je enkel achter als het zover is. En daarmee les geleerd. Zonde geld, maar geen ramp. Ik wist tevoren de risico's - dus ga nu ook niet lopen zeuren (wel balen - maar dat is wat anders).

Vooralsnog enkel blij dat ik gestopt ben. Goed besluit geweest dus - ongeacht wat er nu verder met de crypto's gebeurt.
Goed van je zelf dat je je eigen stress zo goed hebt erkend en er mee gekapt bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

[...]

Juist omgekeerd. Bedrijven maken gewoon een zakelijke (berekende) afweging. Die zitten er niet in omdat ze er in geloven maar omdat er snel geld te verdienen viel. Zodra dat niet meer zo is, stoppen ze direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 17:06
Als alle beurzen gisteren een tik kregen, waarom zouden crypto-beurzen dan daar van gevrijwaard moeten blijven ?
Dus .....
Pagina: 1 ... 109 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)