[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.588 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
HoppyF schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:50:
[...]

Heb je ook gelezen waarom?
Dit is echt ridicuul.
De vrees om een hogere rente (duh.... dat willen we juist!)
Lage olieprijs (uhhh ja hij was zooooo laag hè?) vandaar dat we ons scheel betalen aan de pomp

Nou, en dan maar roepen dat de cryptomarkt brak in elkaar zit. 8)7
Het lijkt me dat mensen door een hogere spaarrente minder geld gaan uitgeven en dat is slecht voor de bedrijven, niet zo gek toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

495 nieuwe reacties!!!!!!

Zeg kan een mens niet even rustig even naar een pubquiz om wat pints Guinness te nuttigen en grandioos te verliezen (tis net crypto) zonder dat hier de boel volgespammed wordt????!!!????

Wie kan ik hier ter verantwoording roepen?? Nou??

Ik verwacht de verantwoordelijke morgenvroeg op mijn kantoor.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Kon wel eens de eerste grote stap naar beter zijn en gezonde groei / stabiliteit.
Wat er afgelopen maand gebeurde is leuk .. wild, spannend ... maar niet de weg die in willen slaan als crypto echt wil slagen, althans ...geslaagd is het al, maar het wel toegankelijker als een beetje stabiliseert.
Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:54:

Ja, baas .. is goed baas.
Morgen om 700 uur ligt er een 14 pagina's tellende evaluatie van vanavond op uw bureau met een prognose voor morgenavond. :Y

[ Voor 25% gewijzigd door Turbo-Puppy op 05-02-2018 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01:34
[...]

Dit is echt ridicuul.
Lage olieprijs (uhhh ja hij was zooooo laag hè?) vandaar dat we ons scheel betalen aan de pomp

Haha leuk, je ziet een beetje dezelfde soort comments in het topic hier op Tweakers die je hier ook in dit topic ziet bij een daling. :P

Met als grote verschil dat de daling veel kleiner is.

[ Voor 5% gewijzigd door Luca op 05-02-2018 22:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:52:
[...]

Zie ook:

https://www.reddit.com/r/..._testimony_posted_online/

Lijkt goed nieuws dus!! Ben benieuwd of dit tot influx meer $$$ gaat leiden.
Eerst zien en dan geloven. Ik sta soms versteld van de beslissingen die politici kunnen nemen.

Klein voorbeeld uit mijn voormalige woonplaats Schagen: Daar mag je zonder problemen een dakkapel plaatsen maar dan moet hij wél groen van kleur zijn. Je mag dus géén witte dakkapel plaatsen, hij moet vanaf het begin groen zijn. Echter mag je na het plaatsen van de groene dakkapel deze wél wit schilderen... _/-\o_

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xessive

Zeg kan een mens niet even rustig even naar een pubquiz om wat pints Guinness te nuttigen en grandioos te verliezen (tis net crypto) zonder dat hier de boel volgespammed wordt????!!!????

Hopelijk heb je een groot kantoor.... Kon nog wel eens druk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Turbo-Puppy schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:55:
[...]

Kon wel eens de eerste grote stap naar beter zijn en gezonde groei / stabiliteit.
Wat er afgelopen maand gebeurde is leuk .. wild, spannend ... maar niet de weg die in willen slaan als crypto echt wil slagen, althans ...geslaagd is het al, maar het wel toegankelijker als een beetje stabiliseert.

[...]

Ja, baas .. is goed baas.
Morgen om 700 uur ligt er een 14 pagina's tellende evaluatie van vanavond op uw bureau met een prognose voor morgenavond. :Y
Het zal Turbo-guppy ook niet zijn. Als je denkt dat ik die 14 pagina's ook daadwerkelijk ga lezen... :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
:'( En als afzakkertje voor de nacht dit bemoedigende bericht uit de Chinese kranten: over een verbod op alle buitenlandse platforms voor crypto: http://m.scmp.com/busines...cy-trading-completely-ban

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xessive
Voor de nachtbrakers onder ons: veel leesplezier. Voor de rest: Welterusten.

Mijn oogleden gaan de koers van vandaag volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-10 16:02
zilver7 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:00:
:'( En als afzakkertje voor de nacht dit bemoedigende bericht uit de Chinese kranten: over een verbod op alle buitenlandse platforms voor crypto: http://m.scmp.com/busines...cy-trading-completely-ban
dat lijkt me bepaald geen opkikker voor de BNB coin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Financial Freedom‏
@nasirjones007

For those fish out there - what really happened at 3pm eastern was professionals selling Dow to move into bitcoin. OBVIOULSY that doesn’t mean it’s bottomed yet but it’s clear the big boys are slowly accumulating positions. They plan long term i.e 50k bitcoin within 2-5 years.

Vraag blijft, hoe ver laten ze hem eerst nog zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik heb flink ARK gekocht deze week.. en natuurlijk bitcoin

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Xessive schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:57:
[...]

Eerst zien en dan geloven. Ik sta soms versteld van de beslissingen die politici kunnen nemen.

Klein voorbeeld uit mijn voormalige woonplaats Schagen: Daar mag je zonder problemen een dakkapel plaatsen maar dan moet hij wél groen van kleur zijn. Je mag dus géén witte dakkapel plaatsen, hij moet vanaf het begin groen zijn. Echter mag je na het plaatsen van de groene dakkapel deze wél wit schilderen... _/-\o_
Ook zo iets. Je had er eerst een progamma over op tv, hoe gemeentes geld over de balk gooiden bv ``kunstwerken`` die behoorlijk mislukten. Waaronder een kunstwerk onderwater, en je raad het al je zeg er geen reet omdat het.... het onderwater was. En dat zo geheten kunstwerk kostte ruim een ton. Weet even 123 niet meer hoe dat progamma heette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

zilver7 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:00:
Ja, want de echt grote spelers zijn regio gebonden.
Deze plaatsen we in de categorie "lintje er om?"

middeleeuwse oplossing voor problemen van 2018 ...Als Nederland morgen Crypto in de ban doet ...dan is dat zo'n beetje mijn laatste zorg. Het gaat gewoon verder, de wereld blijft draaien ... de zon blijft opkomen .. je gaat het niet tegenhouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Wie rijk wil worden koopt nu een berg ARK... dit wordt groter dan ether
https://steemitimages.com...xUCJwhhaqbLn/IMG_2410.JPG

[ Voor 72% gewijzigd door A87 op 05-02-2018 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Financial Freedom‏
@nasirjones007

Just so I can be revered for all time and before I retire - the ultimate ultimate low for bitcoin is exactly 3469.67. ( NOT saying it’s going to happen but it’s 17% possible) If that number hits give or take 2 dollars I will retire. I’m too good for the game.

Dan koop ik wel in iets boven de 5500. Te grote gok met 17% kans op lager dan 4000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

En dan claimen hier er een paar dat de 'hype' voorbij is.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
  • Laatst online: 06:22
A87 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:07:
Wie rijk wil worden koopt nu een berg ARK... dit wordt groter dan ether
https://steemitimages.com...xUCJwhhaqbLn/IMG_2410.JPG
Ik koop liever je glazen bol over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13
Turbo-Puppy schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:04:
[...]

Ja, want de echt grote spelers zijn regio gebonden.
Deze plaatsen we in de categorie "lintje er om?"

middeleeuwse oplossing voor problemen van 2018 ...Als Nederland morgen Crypto in de ban doet ...dan is dat zo'n beetje mijn laatste zorg. Het gaat gewoon verder, de wereld blijft draaien ... de zon blijft opkomen .. je gaat het niet tegenhouden. :)
Volgens Rian van Rijbroek moet je dan juist geen VPN gebruiken, maar de blockchain. Toch? :+

Edit: oh nee, het was een door de blockchain aangedreven Wifi router :?

[ Voor 6% gewijzigd door ksborg op 05-02-2018 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Crypto is niets waard.. een totaal van pakembeet 300 miljard... dat is niets.. dat is net zo veel in totaal als wat een aantal zaken lui heeft die het goed hebben gedaan...

Ik zie crypto nog groeien naar 300 triljard.. binnen 10-15 jaar. Iedereen is de bank zat... geen spaarrente etc.. :(

[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 05-02-2018 23:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

A87 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:09:
Crypto is niets waard.. een totaal van pakembeet 300 miljard... dat is niets.. dat is net zo veel in totaal als wat een aantal zaken lui heeft die het goed hebben gedaan...

Ik zie crypto nog groeien naar 300 trijard
Als VEN daar de helft van pakt ben ik dik tevreden :9

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Dow and S.&P. Drop by More Than 4%, Extending Stock Sell-Off :O
Link

[ Voor 28% gewijzigd door Cyberamp op 05-02-2018 23:11 ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:22

hmr

ksborg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:09:
[...]

Volgens Rian van Rijbroek moet je dan juist geen VPN gebruiken, maar de blockchain. Toch? :+

Edit: oh nee, het was een door de blockchain aangedreven Wifi router :?
Afbeeldingslocatie: https://www.telegraaf.nl/images/840x473/filters:format(jpeg):quality(50)/cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/2c79c47a-08c9-11e8-a1b1-e905ae55fbec.jpg

Deze?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Dit is echt ridicuul.

1 Dow Jones is Amerika.

Jij wil geen hogere rente slimmerik,tenzij je 5 ton op je spaarrekening hebt staan. Met een hogere rente wordt alles voor jou duurder bedrijven moeten duurder lenen en dat wordt doorberekend, hypotheekrente? Je mag kiezen je spaarrekening met 20.000€ met 5% rente en dan je hypotheek van 2 ton voor 7 procent rente. of geen rente op je spaarrekening en 2.5 procent hypotheek. You do the math. Dat geldt daar ook. Dag besteedbaar inkomen.

Olieprijs heeft hier geen tot weinig invloed op de benzineprijs omdat de accijnzen hier geen percentages zijn. Dus heeft weinig effect.
Daar wel ( want Amerika) olieprijzen hebben een direct effect op de benzineprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:10:
[...]

Als VEN daar de helft van pakt ben ik dik tevreden :9
Nou ja, iedereen zet liever wat in crypto dan op de bank waar je bijv 20K zet en geen rente over krijgt...
Belachelijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Hahahaha ja die inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Nou ik ben benieuwd hoe het er morgenvroeg voor staat.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-10 20:23
tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:03:
[...]

Ook zo iets. Je had er eerst een progamma over op tv, hoe gemeentes geld over de balk gooiden bv ``kunstwerken`` die behoorlijk mislukten. Waaronder een kunstwerk onderwater, en je raad het al je zeg er geen reet omdat het.... het onderwater was. En dat zo geheten kunstwerk kostte ruim een ton. Weet even 123 niet meer hoe dat progamma heette
'Over de balk' als ik me niet vergis.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-10 22:21
Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:11:
[...]

1 Dow Jones is Amerika.

Jij wil geen hogere rente slimmerik,tenzij je 5 ton op je spaarrekening hebt staan. Met een hogere rente wordt alles voor jou duurder bedrijven moeten duurder lenen en dat wordt doorberekend, hypotheekrente? Je mag kiezen je spaarrekening met 20.000€ met 5% rente en dan je hypotheek van 2 ton voor 7 procent rente. of geen rente op je spaarrekening en 2.5 procent hypotheek. You do the math. Dat geldt daar ook. Dag besteedbaar inkomen.

Olieprijs heeft hier geen tot weinig invloed op de benzineprijs omdat de accijnzen hier geen percentages zijn. Dus heeft weinig effect.
Daar wel ( want Amerika) olieprijzen hebben een direct effect op de benzineprijs.
Vijf ton heb ik echt niet!
Je krijgt nu niets over je spaargeld. Het kost eigenlijk alleen maar geld.
Als ik 7 of 8 procent rente zou krijgen zou ik het geld laten staan op een spaarrekening.
Voordeel voor de banken dus en ook goed voor de economie want je krijgt meer geld wat je ook weer kunt uitgeven.
Hypotheek rente gaat inderdaad ook omhoog maar een deel van de rente is aftrekbaar.
Daarbij komt dat de huizenprijzen flink lager worden en het totale te lenen hypotheek bedrag ook lager is.
Kijk maar eens terug in de jaren 80 ongeveer.
Toen kon je voor 120.000 gulden (!!) een prima huis kopen.

Dat olieprijs geleuter hoor ik iedere keer weer.
Lage olieprijs, nou echt niet.
We weten zelf wel hoe hoog de prijs is geworden niet alleen door de accijns.
Kortom overtrokken reacties waardoor de Dow Jones gedaald is.
Wat dat betreft identiek gedrag dan bij de crypto markt.
Mensen leren er blijkbaar niet van. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:03:
[...]

De kunst werd gemaakt door een kunstenaar die eraan verdiende , het materiaal werd gekocht bij de lokale ijzerhandel of whatever , die eraan verdiende, het werd geplaatst door een aannemer, die er aan verdiende. En deze mensen hadden allemaal mensen in dienst...

Die eraan verdiende.

Dus wat is er gebeurt met die ton die het rijk uitgaf? Dat is allemaal naar mensen in NL gegaan die... Precies, extra werk hadden.

Iets verder kijken dan je neus lang is en vooral bij dat soort vreselijk domme programma's. Al dat geld gaat rechtreeks terug onze maatschappij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Als deze stijgende lijn door de aziaatjes doorgezet wordt vannacht kan er morgen in europa wel weer een effect van vertrouwen te zien zijn. Hopelijk doen daarna de verenigde staten ook weer mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

HoppyF schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:19:
[...]

Vijf ton heb ik echt niet!
Je krijgt nu niets over je spaargeld. Het kost eigenlijk alleen maar geld.
Als ik 7 of 8 procent rente zou krijgen zou ik het geld laten staan op een spaarrekening.
Voordeel voor de banken dus en ook goed voor de economie want je krijgt meer geld wat je ook weer kunt uitgeven.
Hypotheek rente gaat inderdaad ook omhoog maar een deel van de rente is aftrekbaar.
Daarbij komt dat de huizenprijzen flink lager worden en het totale te lenen hypotheek bedrag ook lager is.
Kijk maar eens terug in de jaren 80 ongeveer.
Toen kon je voor 120.000 gulden (!!) een prima huis kopen.

Dat olieprijs geleuter hoor ik iedere keer weer.
Lage olieprijs, nou echt niet.
We weten zelf wel hoe hoog de prijs is geworden niet alleen door de accijns.
Kortom overtrokken reacties waardoor de Dow Jones gedaald is.
Wat dat betreft identiek gedrag dan bij de crypto markt.
Mensen leren er blijkbaar niet van. :/
Nee een hoge spaarrente betekend dat mensen minder uitgeven. Punt. Lage spaarrente, je kan het beter uitgeven want het levert toch niks op, of we gaan beleggen.

Sparende mensen zijn killng voor een economie, geld moet rollen.

En in de jaren 80 verdiende je 25.000 euro per jaar!!!

Mijn god hebben mensen wel enig idee waar ze het over het over hebben?? Sorrie hoor maar als je wil speculeren en klagen over de economie is het wel handig als je enig idee hebt waar je het over hebt.

Klagen klagen klagen is makkelijk maar weet dan iig waar je over klaagt. ;)

En dat je die 5 ton niet hebt betekend dus dat je gebaat ben bij een LAGE rente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:20:
[...]

De kunst werd gemaakt door een kunstenaar die eraan verdiende , het materiaal werd gekocht bij de lokale ijzerhandel of whatever , die eraan verdiende, het werd geplaatst door een aannemer, die er aan verdiende. En deze mensen hadden allemaal mensen in dienst...

Die eraan verdiende.

Dus wat is er gebeurt met die ton die het rijk uitgaf? Dat is allemaal naar mensen in NL gegaan die... Precies, extra werk hadden.

Iets verder kijken dan je neus lang is en vooral bij dat soort vreselijk domme programma's. Al dat geld gaat rechtreeks terug onze maatschappij in.
Natuurlijk hebben mensen daar een boterham aan in dat geval 4dubbel belegd. Om die reden kan je dat toch niet goed keuren, ja er werd gewerkt dat is wel heel makkelijk gedacht. Het was gewoon een waardeloos project. Ze hadden dat geld beter kunnen besteden naar mijn mening ingeval. Hadden ze het nu in crypto kunnen stoppen bijvoorbeeld in monero gold.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:22

hmr

Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:25:
[...]

Nee een hoge spaarrente betekend dat mensen minder uitgeven. Punt. Lage spaarrente, je kan het beter uitgeven want het levert toch niks op, of we gaan beleggen.

Mijn god hebben mensen wel enig idee waar ze het over het over hebben?? Sorrie hoor maar als je wil speculeren en klagen over de economie is het wel handig als je enig idee hebt waar je het over hebt.

Interpunctie, spelling, grammatica. U mag dan expert zijn op het gebied van macro- en micro-economie. Maar het niveau van uw Nederlands is, op zijn zachtst gezegd, pijnlijk te noemen. Haalt uw geloofwaardigheid dan weer ietwat omlaag. :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
[...]

En dat je die 5 ton niet hebt betekend dus dat je gebaat ben bij een LAGE rente.
En toen was de hypotheek rente iets van 9%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shiznit
  • Laatst online: 15-10-2024
hmr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:27:
[...]

Interpunctie, spelling, grammatica. U mag dan expert zijn op het gebied van macro- en micro economie. Maar het niveau van uw Nederlands is, op zijn zachtst gezegd, pijnlijk te noemen. Haalt uw geloofwaardigheid dan weer ietwat omlaag. :(
Dit is het crypto topic. L.O.I forum heeft een andere url ;w

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:27:
[...]

Natuurlijk hebben mensen daar een boterham aan in dat geval 4dubbel belegd. Om die reden kan je dat toch niet goed keuren, ja er werd gewerkt dat is wel heel makkelijk gedacht. Het was gewoon een waardeloos project. Ze hadden dat geld beter kunnen besteden naar mijn mening ingeval. Hadden ze het nu in crypto kunnen stoppen bijvoorbeeld in monero gold.
Wat is beter dan uitgeven aan lokale ondernemers?

Monero gold was wel leuk geweest, mijn god de wereld was te klein als ze dat gedaan hadden, en terecht. Er schijnt 1 persoon geweest te zijn die de afgelopen week daar nog iets van gekocht heeft. Ze willen niet zeggen wie. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ksborg
tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:27:
[...]

Great team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

deavonden schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:29:
[...]

En toen was de hypotheek rente iets van 9%
Ja dat ook maar dat vergeten mensen ff voor het gemak. Anders zou je niks te klagen hebben. Mijn oom kocht zijn eerste huis voor iets van 50.000 gulden. Tegen 12!!!! % rente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

hmr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:27:
[...]

Interpunctie, spelling, grammatica. U mag dan expert zijn op het gebied van macro- en micro-economie. Maar het niveau van uw Nederlands is, op zijn zachtst gezegd, pijnlijk te noemen. Haalt uw geloofwaardigheid dan weer ietwat omlaag. :>
Zit op een tablet te typen met 2 honden op schoot, dus mijn excuses.

Wel mooi dat je meteen met u begint, toch een teken van respect. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:29:
[...]

Wat is beter dan uitgeven aan lokale ondernemers?

Monero gold was wel leuk geweest, mijn god de wereld was te klein als ze dat gedaan hadden, en terecht. Er schijnt 1 persoon geweest te zijn die de afgelopen week daar nog iets van gekocht heeft. Ze willen niet zeggen wie. :P
Begrijp mij niet verkeerd natuurlijk is het goed dat er geld naar de lokale ondernemer gaat. Maar die moet dan een prestatie leveren. Dit levert alleen de lokale kunstenaar een leuke centje op, maar de inwoners van de gemeente verder niks. Wat uiteindelijk de bedoeling is als je een kunstwerk laat neer zetten mag ik aannemen.
T was iemand van dit forum geloof ik ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david_again
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-08-2024
Even wat anders;

ik vraag mij af of een bedrijf als Litebit ook een verzekering heeft/ moet hebben, voor als ze (weer) gehackt worden? Ik heb er wat euro's staan op de wallets (onverstandig, weet ik). Kan er op hun website niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

WELKOM op monero gold >
https://monero-gold.org/
XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:33:
[...]

Begrijp mij niet verkeerd natuurlijk is het goed dat er geld naar de lokale ondernemer gaat. Maar die moet dan een prestatie leveren. Dit levert alleen de lokale kunstenaar een leuke centje op, maar de inwoners van de gemeente verder niks. Wat uiteindelijk de bedoeling is als je een kunstwerk laat neer zetten mag ik aannemen.
T was iemand van dit forum geloof ik ja :P
Ach ja een kunstwerk onder water is wellicht onzinnig. Maar een hoop mensen hebben er aan verdiend. Das toch ook mooi.

Kunstwerk wat ook daadwerkelijk zichtbaar was zonder scuba gear was misschien nig beter geweest, maar ik ben dan weer geen kunstkenner, of duiker. :P

Maar mijn punt was dat dat soort programma's vreselijk inspelen op de onderbuikgevoelens van de... Uhm... hoe zeg ik dit netjes.... onderste lagen van de maatschappij. Ik kan dan ook alleen maar raden op welke zender dit uitgezonden werd, maar ik zou zeggen sbs6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:37
down down down down :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Dat was 8a900 euro in 4 uurtjes tijdbestek verdampt :'(

Dus dit valt allemaal best mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Komen vast nog wel 10.000 scams bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Waarschijnlijk wel, pleurislijers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Maarruh ff ontopic er is in mijn afwezigheid weinig veranderd zie ik we scharrelen nog steeds rond de 7000$.

What gives? Gaan we nou zakken of stijgen? Ben blij dat ik wat anders gedaan heb vanavond want dit is nogal nutteloos. Had graag gezien dat we naar de 6000 of 10.000 gegaan waren eigenlijk.

Ik ben ff weg en er gebeurt meteen niks meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
laat het maar heerlijk zakken, kan ik nog even lekker inkopen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:45:
Maarruh ff ontopic er is in mijn afwezigheid weinig veranderd zie ik we scharrelen nog steeds rond de 7000$.

What gives? Gaan we nou zakken of stijgen? Ben blij dat ik wat anders gedaan heb vanavond want dit is nogal nutteloos. Had graag gezien dat we naar de 6000 of 10.000 gegaan waren eigenlijk.

Ik ben ff weg en er gebeurd meteen niks meer. :(
Dat de koers zo dichtbij die 7k blijft schommelen, vind ik maar wat eng :P Onze Oosterse vrienden zullen zo wakker worden en ik hoop niet dat ze opnieuw gaan proberen wat er eerder vandaag werd geprobeerd. :+

En we zijn er weer onder. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Danny.G schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:47:
[...]

Dat de koers zo dichtbij die 7k blijft schommelen, vind ik maar wat eng :P Onze Oosterse vrienden zullen zo wakker worden en ik hoop niet dat ze opnieuw gaan proberen wat er eerder vandaag werd geprobeerd. :+

En we zijn er weer onder. :|
Also ze nou nog 3 weken erover doen om te zakken naar 5000$ is mijn schip met geld weer binnen en kan ik al mijn posities verdubbelen op mijn vastgestelde prijzen.

Of gewoon als een raket omhoog das ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
btc naar de 6000;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
En we zakken weer stevig...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:45:

Ik ben ff weg en er gebeurt meteen niks meer. :(
ff weg? 30 jaar is toch best een lange tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
Zijn er hier mensen die geïnvesteerd hebben in Xtrabytes? Ik ben het nu al een paar keer tegengekomen en het klinkt veelbelovend, maar ik heb 2 behoorlijke red flags;

- het is geen open source project, want ze hebben een patent lopen voor de technologie
- de developers zijn anoniem, behalve de lead-developer, maar over hem kan ik eigenlijk niks vinden tot nu toe

Het kan zijn dat ze echt bezig zijn met dat patent, maar er is ook een kans dat het bullshit is en dat het wordt gebruikt om tijd te rekken. Anonieme developers vind ik zelf behoorlijk onzinnig. Wat denken jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Bmfd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 00:07:
Zijn er hier mensen die geïnvesteerd hebben in Xtrabytes? Ik ben het nu al een paar keer tegengekomen en het klinkt veelbelovend, maar ik heb 2 behoorlijke red flags;

- het is geen open source project, want ze hebben een patent lopen voor de technologie
- de developers zijn anoniem, behalve de lead-developer, maar over hem kan ik eigenlijk niks vinden tot nu toe

Het kan zijn dat ze echt bezig zijn met dat patent, maar er is ook een kans dat het bullshit is en dat het wordt gebruikt om tijd te rekken. Anonieme developers vind ik zelf behoorlijk onzinnig. Wat denken jullie ervan?
Website ziet er leuk uit, maar dat zie je bijna bij allemaal.

Maare als je 2 red flags hebt doe je er toch gewoon niks mee simpel.

Je kan het dan beter in Nuls steken leuk project, het broertje van de Neo oprichter zit in het team. Let op dit is geen investerings advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

Lekker bij weg blijven of zoals ik spreiden, zat voor de correctie in bijna 20 alts, met max 200 dollar, maar grote geld in de echte coins, eth neo ltc dash qtum xmr cardano en btc.

Heb je genoeg om in de gaten te houden en leuke winstjes mee te pakken als snt, data of bijvoorbeeld tron of mna een keer meedoen in de 100% gains ;)

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Trusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca

Anonieme devs hoeft geen probleem te zijn, maar dat in combinatie met niet open-source zijn.. Hmm, je moet het maar aandurven. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david_again
Arme Carlos, zijn vrouw heeft hem verlaten. "what I'm gonna do now?!?"

Fantastische meme's .Deze vind ik het mooiste: YouTube: BITCONNECT REMIX (warning: scam)

Edit: die mensen op de achtergrond ook _/-\o_ :*)

[ Voor 17% gewijzigd door david_again op 06-02-2018 00:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

heey hee heeeeeyy,, dont leave me now H O D L
YouTube: Childish Scambino - Bitconnect
YouTube: BITCONNECT REMIX (warning: scam)

[ Voor 118% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david_again
BitConnect staat op 4,29 dollar, lijkt mij een goed moment om in te stappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Monkeydancer schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:23:
Bij de Dow Jones is er een crash gaande. Gigantische bloedbad op de Amerikaanse beurzen.
Ik zeg je, die fuckers trekken eerst de cryptomarkt naar beneden om goedkoop in te slaan na dikke winsten gepakt te hebben of een combinatie ervan en doen vervolgens hetzelfde op de dow.

Veel mensen zijn veel rijker geworden. En nog veel meer mensen zijn veel armer geworden door deze hele toestand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david_again
vosss schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 00:53:
[...]

Veel mensen zijn veel rijker geworden. En nog veel meer mensen zijn veel armer geworden door deze hele toestand :)
Dit inderdaad! En wie kopen nu de bitcoins die panic sellers verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
david_again schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 00:53:
BitConnect staat op 4,29 dollar, lijkt mij een goed moment om in te stappen :+
Nadat Monero gold naar the moon gaat, zal ik dat zeker overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david_again
Voor degene die dit nog niet gelezen heeft, een stukje relevante geschiedenis:

De beurs crash van 1929

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Wat zijn jullie verwachtingen; hoe ver zakt de hele markt nog door? Niks zinnigs over te zeggen natuurlijk, maar wat denken/gokken/hopen julllie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
15~18K dus. ;) In crypto's zou het niet veel schelen maar in inkomen dus wel. Voor de rest denk ik dat je het best bij het rechte eind hebt.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-10 20:23
vosss schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 01:02:
Wat zijn jullie verwachtingen; hoe ver zakt de hele markt nog door? Niks zinnigs over te zeggen natuurlijk, maar wat denken/gokken/hopen julllie?
BTC zakt tot 5k dollars. Daarna kabbelt het rustig omhoog tot 7k in de zomer.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

5500-6000 bodem. Support op 6700 stelt weer weinig voor natuurlijk. Gaan we weer 48u aanklooien en dan op naar onder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:10
$6,012.43 wordt de laagste stand en die wordt bereikt op woensdag 7 februari om 05:12, alvorens te bouncen tot de ATH van $33,487.03 op 19 maart om 22:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
AtlAntA schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 01:07:
[...]

BTC zakt tot 5k dollars. Daarna kabbelt het rustig omhoog tot 7k in de zomer.
Mooi, sta ik van de zomer nog steeds op 40% verlies ofzo :D

Wel lastig, half januari ingestapt met 1500 euro nadat ik een paar maanden te vroeg 40 LTC verkocht voor in totaal 485 euro en dacht een goed instapmoment uitgekozen te hebben. Al een tijdje rond de 10-12K na flink gezakt te zijn. Helaas net een dag te vroeg gekocht. Sindsdien alleen nog maar op verlies gestaan, sta momenteel op 58% verlies. Lastig om niet steeds bij te kopen wat ik eigenlijk wel wil doen nu met deze "lage" prijzen, maarja, je hebt nog nooit in de plus gestaan en het elke dag minder en minder waard zien worden. Dan is dat ook moeilijk om recht te lullen voor jezelf dat het ok is om er nog maar eens wat geld tegenaan te smijten.

Althans daar ondervind ik een beetje last van. Ik wil vanalles kopen en geld wat over is elke maand erin duwen, maar die 58% verlies houd me toch een beetje psylogogisch tegen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david_again
Ik denk zelf ook dat 5000 wel de ondergrens is. Daarna een snel herstel naar 7-8k en gevolgd door een langzaam herstel gedurende het jaar naar het niveau van december 2017, en daarna gewoon hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
The Redman schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 01:09:
[...]

$6,012.43 wordt de laagste stand en die wordt bereikt op woensdag 7 februari om 05:12, alvorens te bouncen tot de ATH van $33,487.03 op 19 maart om 22:06
Bedankt. Ik heb de datums genoteerd _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Koers zal omhoog knallen zelfs 5%!!! van de amerikanen zit al in bitcoin.. compleet gek dat een bitcoin nog geen 500k voor 1 is.. er circuleren immers helemaal niet zoveel van.

Lean back and collect money, 1000 euro per maand gratis oid.. HODL tot 2030 en dan toedeloe

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 01:14:
Koers zal omhoog knallen zelfs 5%!!! van de amerikanen zit al in bitcoin.. compleet gek dat een bitcoin nog geen 500k voor 1 is.. er circuleren immers helemaal niet zoveel van.

Lean back and collect money
5%? Heb je daar een bron van? Dat klinkt als best veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Doe eerst eens een fucking whois ipv hier te posten... |:( We zitten toch g#dverdomme op tweakers of niet? 8)7
Sorry, net gestopt met roken en wat persoonlijke frustratie. Gewoon doorlopen mensen, fantastische ico's te zien en in te investeren. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 01:14:

HODL tot 2030 en dan toedeloe
Tegen die tijd lig ik bekant in de kist. TOEDELOE!!

=edit=
Klinkt ver weg. Even denken, in 2030 ben ik 53, dan hoop ik nog niet toedeloe in die kist te liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Prachtig, below 34 and white betekent dus dat ze een willekeurige campus op zijn gelopen en daar om meningen hebben gevraagd. :+
Waarde=0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zijn er hier trouwens ook mensen die hard aan verdienen / cashen zijn op de crash van de cryotomarkt? Met futures zou dat hebben moeten kunnen toch? Ben benieuwd of degenen die daar rijk van geworden zijn, straks ook bij Pauw mogen aanschuiven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

BTC onder 2000 USD. BCH 300 USD. ETH 400 or 500 USD.

Andere crypto zal niemand meer willen kopen.

Er zullen waarschijnlijk nog een aantal momenten zijn waar BTC 1000 of 2000 USD omhoog schiet, vele short posities zullen den geliquideerd worden.

De mensen die niet vast zaten in het groepsdenken/crypto cult zagen dit al maanden aankomen.
Zie mijn november blog post bijvoorbeeld.

En Tether is er nog niet uit geknald, wanneer dat gebeurt komt er misschien weer een moment dat de exchanges plat gaan en sommige nooit meer online komen.

Daarna weer 3 of 4 jaar relatieve prijs stabiliteit met hopelijk iets van 10% groei per jaar (in marktprijs).
Als er geen crypto is die langzaam een echte munt begint te worden en een online payment systeem dat meer te bieden heeft dan paypal of credit card. Als dat niet gebeurd gaat alle crypto naar 0.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Aargh. Half vijf wakker worden en meteen stress. I'm out. Dit is het me niet waard.
Buy high, sell low. Uiteindelijk uitgekomen op -72%. Wonden likken en weer verder. Ga gewoon weer ouderwets sparen. Voel ik me beter bij.... heb me te lang mee laten slepen. Heel dure les. Maar het is wat het is. Gezondheid is me meer waard. Beleggen is gewoon niet mijn ding.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 18:22
kazz1980 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 04:38:
Aargh. Half vijf wakker worden en meteen stress. I'm out. Dit is het me niet waard.
Buy high, sell low. Uiteindelijk uitgekomen op -72%. Wonden likken en weer verder. Ga gewoon weer ouderwets sparen. Voel ik me beter bij.... heb me te lang mee laten slepen. Heel dure les. Maar het is wat het is. Gezondheid is me meer waard. Beleggen is gewoon niet mijn ding.
Haha, was nou gewoon lekker in slaap gebleven. Ik moet alleen maar gniffelen, hoe lager we gaan hoe grappiger. En sowieso voor 'long term', dat normale sparen is mij te makkelijk, dit is een stuk spannender zo. Maar sneu joh, dat je er geld in hebt zitten wat je toch niet kon missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Crypto is geen belegging. Had je drie jaar geleden Bitcoin gekocht dan had je nu veel winst gehad. Daar heb je dus geluk voor nodig. Crypto is dus meer een kansspel dan een belegging. De prijs van alle crytpo zijn ook gewoon aan elkaar gelinkt. Iemand heeft dus je hoofd op hol doen slaan en dat heeft je nu geld gekost.
Ik heb in 2012 of zo 11 BTC weggeven, daar zal ik ook nog lang spijt van hebben. Ik heb dan wel het geluk gehad in 2011 voor het eerst over Bitcoin te horen. Dus alle restjes en beetje bitcoin die ooit bij elkaar maar een paar dollar waard waren heb ik in december voor 600 CAD verkocht.
Ik heb dus geluk gehad en ik kan zeggen dan ik uiteindelijk meer uit crypto heb gehaald dan er ingestopt heb. Puur geluk.

Maar als betaalsysteem en de nieuwe munt van het internet ben ik wel nog lekker elke dag bezig met crypto. Don't speculate, participate is mijn moto. En ook spend & replace.

Jammer dat je geld verloren hebt, ik hoop dat het niet te veel was.
En voor alle mensen hier die elkaars hoofden alllemaal op hol doen slaan, kappen nou. Crypto is verslavend. Iedereen willen rijk worden. Niemand gebruikt crypto als currency of betaal systeem. Dus kappen met dat speculeren, de tijd om daar rijk mee te worden was 6 maanden geleden.

Tenzij je dik short kunt gaan (maar dat is bloedlink) zal het wel weer een aantal jaar duren voordat prijzen weer gaan stijgen.

Tenzij .... de wereld weer in een financieel crisis ala 2008 terecht komt. Immers het grote broertje van crypto, namelijke wall street staat momenteel 6% in de min. Dat is voor de dow jones best wel veel ...

Dus .... alles is mogelijk!!!! :P Neem wat ik schrijf dus met een korrel zout. Maar ga niet mee in het groupsdenken wat voor je weet leef je zelf in een bubbel van je eigen gedachten die uit andere monden komt. Dat is erg gevaarlijk.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Respect voor je keuze, misschien met iets minder geld instappen de volgende keer?
Dan heb je mogelijk ook minder stress.

Is ook een wijze les voor mij trouwens. :+

[ Voor 3% gewijzigd door iNSANiTi op 06-02-2018 05:15 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:28
Ouderwets sparen is langzaam. Hieruit begrijp ik dat je geen haast hebt en je geld voor de lange termijn erin zit. Waarom verkoop je dan op -72% na een grote dip. Sure hij kan en zal waarschijnlijk nog verder dalen maar als je al zoveel verlies hebt dan zou ik zoiets hebben van fuck it. Alles of niets. Desnoods laat ik het 10 jaar staan... Zo heb ik mn eerste bitcoins rond 500 euro gekocht en later bijgekocht rond 700 en 800. Vervolgens daalde hij naar 200 en heb ik er 3 jaar lang niks mee gedaan. Lang wachten, maar uiteindelijk weer dikke winst.

Ik baal momenteel alleen omdat ik net bitcoin heb bijgekocht en ik ze ook daadwerkelijk gebruik in het dagelijks leven en mn huur + rekeningen ermee betaal (via coins.ph, ik woon in de Filipijnen). Die zijn deze maand ineens 20% duurder :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Rijk ga je niet worden als een ritje uitzit van 2 maanden. Nogmaals lees je zelf in over projecten en parkeer je tokens voor 5 jaar. Ben een strong HODLER en iedereen loopt elkaar alleen bang te maken op dit forum. Uitverkoop begint over een paar dagen.🙂 En lees 5x beter in als je geld op iets zet. BTC mag voor mij een plekje opschuiven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Pred87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 05:17:
[...]

Ouderwets sparen is langzaam. Hieruit begrijp ik dat je geen haast hebt en je geld voor de lange termijn erin zit. Waarom verkoop je dan op -72% na een grote dip.
Ik heb geen grote haast, maar heb ook niet de tijd om 10 jaar te wachten. Ik spaar voor een huis (eigen geld tbv hypotheek).... wil niet nog 10 jaar in een appartementje wonen...

Het waarom is simpel: dit is niks voor mij. Ik ga bij iedere dip stressen en bij iedere stijging duimen (= andere vorm van stressen).
Ergo: ik word er ongelukkig van. Dat is geld het niet waard.

Dit was mijn enige goede beslissing in mijn crypto avontuur. Ik baal, en dat zal voorlopig nog wel zo zijn. Maar ik ben hier gelukkig mee. Ik heb mij inderdaad, achteraf bezien, het hoofd gek laten maken en het niet goed doordacht. Tja. Dat was dan een maand of 7 spaarcentjes in rook op. Shit happens.

En staat de hele crypto over een half jaar weer twee keer zo hoog als nu (betwijfel ik me!), dan nog heb ik er geen cent spijt van dat ik vandaag gestopt ben.

[ Voor 5% gewijzigd door kazz1980 op 06-02-2018 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

iNSANiTi schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 05:15:
[...]
Respect voor je keuze, misschien met iets minder geld instappen de volgende keer?
Dan heb je mogelijk ook minder stress.

Is ook een wijze les voor mij trouwens. :+
Volgende keer? No way. Les geleerd. Dit doe ik niet weer.

Sterker nog. Ga meteen ook mijn collectie beleggingszilver in de verkoop zetten 😄.
Ben er klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:05
Tjonge jonge... word ik wakker zijn we nog harder onderuit gegaan. Vandaag verder kelderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 09:35
Nah wie had dat nou verwacht 😉

Ik moest ook even een keer extra refreshen omdat ik het niet geloofde. Maar panic sellen no way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allovich
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 00:43
Het moreel is laag, prijzen gaan weer mooi op het langdurige gemiddelde. Het zal nog even zakken, maar ik ruik een turning point en een heleboel blood in the street. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

uuldriks schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 06:28:
[...]

Ik moest ook even een keer extra refreshen omdat ik het niet geloofde. Maar panic sellen no way.
Met dank aan al die geweldige ico's!
Allemaal gerelateerd aan btc/eth

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

uuldriks schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 06:28:
[...]

Gisteren was het een panic sell geweest. Nu is het een bewuste keuze. Geluk vs. Geld. Ik kies voor geluk. Jammer dat er zoveel geld voor nodig was om daar achter te komen. Maar goed. Het is maar geld. (En ja, hier spreek ik mezelf tegen 😁. Als het 'maar geld' is waarom dan niet laten staan? Nuf said: Ik vind het niet leuk).

[ Voor 12% gewijzigd door kazz1980 op 06-02-2018 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Balen man. Respect voor je keuze, zoveel stress is het niet waard... Als je er ongelukkig van wordt moet je er idd mee kappen. Geld voor alles in het leven.
Pagina: 1 ... 108 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)