ik heb liever dat daar een half uur vertraging achter zit zodat ik op mijn gemak mijn coins terug kan kopendennis112 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:37:
Mooi om te zien dat als de bitcoin ook maar even omhoog gaat echt alle coins omhoog schieten
Dat levert in ieder geval wél wat op!
Seriously? Nope, not a bit...
Lol i see what you did there.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ja maar echt allemaal tegelijk is gewoon apart. Dat ze in dollar prijs stijgen als de bitcoin omhoog schiet is logisch, maar ze schieten ook in BTC omhoogRichh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:38:
[...]
Dat komt omdat alle coins gelinkt zijn aan Bitcoin.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Nog maar een % of 10 eraf tov gisteren.. valt wel mee allemaal dus. Whales hebben weer lekker in kunnen slaan. Hoop panic sellers weer muntjes foetsie.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Ik had hetzelfde app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Toen opgelost. Vet vaag die **** geen idee hoe dat ook kwam..loonatick78 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:35:
Wie kan er op de binance app nog meer zijn port niet zien? Zie wat ik heb, maar niet hoeveel daarvan.
Pfff, wat een getouwtrek. Ik denk dat de moon een beetje was mislukt. Het ging niet zo als vrijdag.
je bent zelf apartdennis112 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:40:
[...]
Ja maar echt allemaal tegelijk is gewoon apart. Dat ze in dollar prijs stijgen als de bitcoin omhoog schiet is logisch, maar ze schieten ook in BTC omhoog
En een jaar geleden? Alles kan. Ik sta nog op +2000%.Bmfd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:36:
[...]
24 uur geleden stonden we nog op 8400$ en 1 week geleden op de 11.000$. Het duurt nog wel een tijd voordat je echt kunt zeggen dat deze crash afgelopen is.
NEO gaat hard. Stuurde net wat ETH van Kraken naar Binance en binnen een paar minuten gaat NEO van 115 naar 122.
Alles gaat hard. Tussen de 5 en 15% in 20 minuten.Ypuh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:41:
NEO gaat hard. Stuurde net wat ETH van Kraken naar Binance en binnen een paar minuten gaat NEO van 115 naar 122.
Ik heb het toch over de shortterm van bitcoin? Dan zijn 1 dag en 1 week geleden een stuk relevanter dan een jaar geleden, dat begrijp je zelf toch ook wel?IceBlue schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:41:
[...]
En een jaar geleden? Alles kan. Ik sta nog op +2000%.
Op gdax ook he, afgelopen uur dikke 11% erbij
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Crypto is gewoon voorbij..het is gedaan ... game over ....
Terug werken voor mijn geld ....
Heb het geluk dat ik BTC op het juiste moment heb kunnen aankopen.
Echter baal ik enorm hard dat mijn buy order van VEN het net niet heeft gehaald.. Btc boeit me geen fuck, het ging me om die VEN xD
Echter baal ik enorm hard dat mijn buy order van VEN het net niet heeft gehaald.. Btc boeit me geen fuck, het ging me om die VEN xD
Er zijn al diverse computers algoritmisch aan het traden, gekoppeld aan diverse exchanges...RideWithUz schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:39:
[...]
ik heb liever dat daar een half uur vertraging achter zit zodat ik op mijn gemak mijn coins terug kan kopen
Als sterveling hebben we per definitie al een half uur vertraging...daar verdienen juist de exchanges zelf op...
Eindelijk sell order van Iota getriggerd. Nu gaat de boel omhoog gaan natuurlijk he, want ik wil 'm nu weer omlaag hebben >_>
Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:51:
Ik verwacht de pump nu heel snel, het gaat nu zo verschrikkelijk hard naar beneden, dat vraagt om een pump. 6500 dan toch?
Voor nu zet ik mijn geld op NEO/USDT, XRP/USDT en ADA/USDT. En wellicht toch VENDaar zitten de verliezen en de coins die normaal direc teen harde pump krijgen.
Niet onaardig gedaan, niet onaardig Malarky
Uiteindelijk ging het weer om de vrije val (die vraagt om een pump) om volume, om support op ronde getallen, oke dat ronde getal zat ik naast. 6700 is wel rond maar niet zo rond als die 6500
[ Voor 12% gewijzigd door Malarky op 05-02-2018 21:47 ]
Jouw koers loopt een kwartiertje achter?Yarisken schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:43:
Crypto is gewoon voorbij..het is gedaan ... game over ....
Groetjes, FaceDown.
ICX blijft enigszins zwak betreft recovery als je het vergelijkt met VEN.
(day)traden moet je regelmatig doen wil dit werken, dus wat jij zegt kan wel maar dan meer in de vorm van een paar daagjes daytraden en dan weer holden. Weer gaan traden en holden.C6DL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:27:
Valt me trouwens op dat ik niemand hoor over een mix tussen holden en profiteren van een daling?
Wat nou als je een flinke daling ziet, je verkoopt meteen alles, koopt op een lager punt in.. en hold vanuit daar weer verder. En herhaalt dit ALLEEN bij dalingen.
Randvoorwaarde is dus meteen weer instappen waardoor je niet een eventuele boot kan missen.
Kan ook niet echt uitleggen waarom, het is een bepaald gevoel wat je opbouwt. Stap je daar als holder zo in dan gaat het vaak mis. Daarnaast is holden het ultieme ontspannen en is traden vooral snel denken en nog veel sneller handelen. Alsof je vanuit absolute rust ineens de 100 meter sprint gaat trekken, dat gaat geheid mis.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
De recovery is alweer over. Ga maar naar bed dalijk en zie wel waar alles morgenvroeg staat.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Feel you bro, het gaat ons allemaal om VENRubberen schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:43:
Heb het geluk dat ik BTC op het juiste moment heb kunnen aankopen.

Jongens ik heb besloten te investeren in GeertCoin. All-in ... Na het doornemen van het programma en de whitepaper, staat vast dat Geertcoin een hekel heeft aan rood. Rode candles zijn niet welkom. Zij stelen onze lambo's en banen.
https://coinmarketcap.com/currencies/geertcoin/
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
VEN doet het al weken beter dan welke coin dan ook.. niet zo gek dus. Gaf overigens een uur geleden al aan dat je voor de bounce in VEN moest zitten. Maar goed.. ik ben maar een shill heTrent900 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:44:
Groetjes, FaceDown.
Ik heb van een betrouwbare mede-Tweaker vernomen dat dat komt omdat VEN geweldig is en dat alle andere coins onderdoen aan VEN.Trent900 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:44:
1500 eraf, 800 omhoog, 1500 eraf, 800 omhoog enz enz

XRP = trash
Dat moet een ontzettend slimme vent zijn!Bmfd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:47:
[...]
Ik heb van een betrouwbare mede-Tweaker vernomen dat dat komt omdat VEN geweldig is en dat alle andere coins onderdoen aan VEN.
Groetjes, FaceDown.
...En ik zie net dat Eth heel even aan € 500 gestaan en ik heb het niet gezien want ik was de kat aan het aaien.
Ja, dat traden is dus niet voor mij weggelegd. Dan maar kijken of hij nog eens dipt.
Ja, dat traden is dus niet voor mij weggelegd. Dan maar kijken of hij nog eens dipt.
BIjna op 7500 weer.Mr_Ripple schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:48:
Niet
Ik heb ook ETH oo Kraken staan, maar het lukt mij niet om ETH naar Binance te sturen, moet je het soms eerst omzetten naar BTC of euro? Kan je mij wat op weg helpen?Ypuh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:41:
Day traders lopen binnen nu! Als ze dat bounce-je zagen aankomen dan.Mr_Ripple schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:48:
Groetjes, FaceDown.
Je niveau wordt steeds leuker en gezelligerhmr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:46:
Jongens ik heb besloten te investeren in GeertCoin. All-in ... Na het doornemen van het programma en de whitepaper, staat vast dat Geertcoin een hekel heeft aan rood. Rode candles zijn niet welkom. Zij stelen onze lambo's en banen.
Als anderen je niet op de schouder kloppen moet je het zelf maar doen.Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:44:
[...]
[...]
Niet onaardig gedaan, niet onaardig MalarkyVooral NEO goede gok!
Uiteindelijk ging het weer om de vrije val (die vraagt om een pump) om volume, om support op ronde getallen, oke dat ronde getal zat ik naast. 6700 is wel rond maar niet zo rond als die 6500
Thanks voor de tip. Heb er 10k ingegooid.hmr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:46:
Kun je even een update geven aub?sourcecode schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:21:
[...]
we kijken wel even over 3 uur verder................
down we go............
Niet te doen als het hard gaat, dan is vasthouden beter voor de rust.FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:49:
[...]
Day traders lopen binnen nu! Als ze dat bounce-je zagen aankomen dan.
Maar ondanks dat je vasthoudt kom je behoorlijk gestrest over.
Give it some time bro
XRP = trash
Via withdrawl kan je je eth overmaken naar de betreffende eth walletgolfgti5 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:49:
[...]
Ik heb ook ETH oo Kraken staan, maar het lukt mij niet om ETH naar Binance te sturen, moet je het soms eerst omzetten naar BTC of euro? Kan je mij wat op weg helpen?
Heb het gevoel dat de markt momenteel (de laatste dagen) wordt gedomineerd door daytraders. Steeds wat erbij, dan weer wat eraf maar nooit echt explosief veel eraf of erbij. Past perfect bij een daytrading markt.
€501*Imgnrydrmr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:49:
...En ik zie net dat Eth heel even aan € 500 gestaan en ik heb het niet gezien want ik was de kat aan het aaien.
Had een buy order op €500,10 staan

lol, in 1 dag van 8300$ naar 6500$ naar 7300$ nu is niet explosief?aaaido schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:53:
Heb het gevoel dat de markt momenteel (de laatste dagen) wordt gedomineerd door daytraders. Steeds wat erbij, dan weer wat eraf maar nooit echt explosief veel eraf of erbij. Past perfect bij een daytrading markt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
is nog geen 3 uur:)
Prepare for the next ATH
Waarom is ICX de enige munt waar ik ook geen hele getallen van kan kopen zoals 100.3 dus ofzo, weet iemand dat? Andere munten moeten altijd hele getallen zijn. Ligt dat aan de munt zelf?
Ik ben zojuist all-in dodgecoin gegaan, heb er het meest vertrouwen in.
[ Voor 4% gewijzigd door C6DL op 05-02-2018 21:56 ]
Euhm? Er is toch echt over de gehele linie behoorlijk wat af gegaan de laatste paar dagen?aaaido schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:53:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Natuurlijk spelen er meer factoren een rol zoals veel panic sellers en is de markt momenteel bijna een crash (of het is gewoon zogws24 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:55:
[...]
lol, in 1 dag van 8300$ naar 6500$ naar 7300$ nu is niet explosief?
Wait and see, you ain't seen nothing yet!
XRP = trash
Sla deze vast op ... scoort redelijk goed in de Google reviews.C6DL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:56:
Ik ben zojuist all-in dodgecoin gegaan, heb er het meest vertrouwen in.
http://www.kroezenbewind.nl/
Turbo-Puppy schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:58:
[...]
Sla deze vast op ... scoort redelijk goed in de Google reviews.
http://www.kroezenbewind.nl/
Hier moet je wel van leren, 500,10 is niet heel slim, vaak blijft een coin net wat meer boven zo'n grens hangen.
Ik zet dan meestal een order op 511 of 521.
Ja je rijd met die coin binnen no time in een Doge Ram Van SRT-10
Maar ik ben ook vet gezellig. Daarnaast van een beheurlijk niveau.Dhr. Satoshi schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:49:
[...]
Je niveau wordt steeds leuker en gezelliger
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Alle kindertjes even reageren👍
[ Voor 73% gewijzigd door MarviinL op 05-02-2018 22:06 ]
DumpenMarviinL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:04:
Iemand met een voorzichtige prognose voor wat de koreanen vannacht gaan doen?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
elkaar bevredigen? slapen?MarviinL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:04:
Opstaan. Dan ontbijten. Naar het werk. Avondeten. Even TV kijken. En dan weer slapen.MarviinL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:04:
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Werken?MarviinL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:04:
Jij doet nooit wat anders tussendoorkazz1980 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:05:
[...]
Opstaan. Dan ontbijten. Naar het werk. Avondeten. Even TV kijken. En dan weer slapen.
Nog meer dumpen, net als de Chinezen dat in 2013 deden.MarviinL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:04:
XRP = trash
Een aantal in dit topic zijn niet enkel crypto-gefrustreerd blijkbaar...
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik doe het meestal met iets met een 3, op een of andere manier komt dat maar weinig voor dus niet allemaal gaan doen nu he? 503.89 oid.Ernemmer schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:01:
[...]
Hier moet je wel van leren, 500,10 is niet heel slim, vaak blijft een coin net wat meer boven zo'n grens hangen.
Ik zet dan meestal een order op 511 of 521.
Vind het leuk geweest, tot nu bijna 3 ltc binnen geharkt met een trade of 8.
Ik ga even een nachtje in de hodl.
Dimsummen.MarviinL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:04:
[ Voor 25% gewijzigd door Ari Gold op 05-02-2018 22:09 ]
't Wordt koud!MarviinL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:04:

Wat een gezeik zeg. Fundamenteel geloof ik in crypto. Wil misschien ook wel straks bijkopen. Maar sta nu wel 50%+ van m'n portfolio in de min... Keuzes, keuzes....
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
Ze gaan Hawaii nuken!!! Oh wait, wong Koreans.MarviinL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:04:
Ligt het aan mij of stijgt het nog niet echt lekker door?
Tja... mijn manager zou zeggen, hier vind ik wat van.
Rookworst zonder r is ook worst.
Sterker nog het is alweer aan het zakkengabn88 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:17:
Bij de Dow Jones is er een crash gaande. Gigantische bloedbad op de Amerikaanse beurzen.
[ Voor 37% gewijzigd door Monkeydancer op 05-02-2018 22:23 ]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Karma.Monkeydancer schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:23:
Bij de Dow Jones is er een crash gaande. Gigantische bloedbad op de Amerikaanse beurzen.
Gaat ook niet gebeuren voor de hearing in de VS morgen denk ik.gabn88 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:17:
Groetjes, FaceDown.
M'n beginnend hodl'r portfolio staat op -43,68%gabn88 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:17:
Nog niet echt lekker nee.
Hoe laat is dat in onze tijd?FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:24:
[...]
Gaat ook niet gebeuren voor de hearing in de VS morgen denk ik.
Mwoh -4.6%, dat doen wij in 3 minutenMonkeydancer schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:23:
Groetjes, FaceDown.
Japan doet ook rustig mee
Monkeydancer schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:23:
Chris.nl schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:25:
[...]
M'n beginnend hodl'r portfolio staat op -43,68%
Nog niet echt lekker nee.

Net even de balans opgemaakt. Ik sta op -30% op mijn inleg van halverwege januari, -20% op het schijfje van eind januari.
Een paar goede trades hebben de balans nog een beetje kunnen redden. Misschien dat er toch nog een beetje trader in mij zit.
Een paar goede trades hebben de balans nog een beetje kunnen redden. Misschien dat er toch nog een beetje trader in mij zit.
De traditionele beurzen zijn vandaag ook flink onderuit gegaan las ik. Alle winst van januari verdampt en de grootste daling in 1 dag sinds 2008 volgens het nostalgische Teletekst. Als ze nu eens met een fractie de overstap naar crypto maken binnenkort, fleurt onze markt weer helemaal op
Thnx for sharing ... iemand die er precies zoals ik over denk.
We zijn hier getuige van de laatste stuiptrekkingen van conventioneel bankwezen.
In mijn beleving wordt 2018 het jaar dat we/ze in gaan zien dat je elkaar nodig hebt, en we niet zonder elkaar verder kunnen.
De zgn "mass adoption"
Iedereen trekt z’n fiat uit de beurzen, en ze pompen het straks allemaal in crypto’s
* CrazyFool wishfull thinking
Die kans is zeer zeker aanwezig, en het antwoord zullen we spoedig te weten komen.CrazyFool schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:30:
Iedereen trekt z’n fiat uit de beurzen, en ze pompen het straks allemaal in crypto’s
Het is in ieder geval een 1 van de 2 opties, en wellicht de meest denkbare.
*dat laatste zinnetje is puur mijn perspectief op de zaken.
tuurlijk nietTurbo-Puppy schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:32:
[...]
Die kans is zeer zeker aanwezig, en het antwoord zullen we spoedig te weten komen.

Volgens mij maakt betreffende user een grapje. Ik denk niet dat de hele financiele wereld morgen in crypto stapt.Turbo-Puppy schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:32:
[...]
Die kans is zeer zeker aanwezig, en het antwoord zullen we spoedig te weten komen.
Groetjes, FaceDown.
Uhmmm als er een moment is om in te stappen dan is dat nu. Buy low sell high weet je wel.appelflap1992 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:34:
[...]
tuurlijk nietdenk je nou echt dat ze te springen staan om NU in te stappen haha
Groetjes, FaceDown.
Precies, heb er vavavond ook weer 1k tegen gegooidFaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:35:
[...]
Uhmmm als er een moment is om in te stappen dan is dat nu. Buy low sell high weet je wel.
haha ja nu kopen is tering hoog risico, als ze van zulke hoge risico's hielden dan zaten ze er al lang in.FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:35:
[...]
Uhmmm als er een moment is om in te stappen dan is dat nu. Buy low sell high weet je wel.
Degene die op WS rond lopen kennen in ieder geval de markt beter dan wij, hebben iets meer kennis beschikbaar, zijn er zonder twijfel handiger mee, en meer ballen dan wij allemaal bij elkaar ... geloof niet dat dat een punt van twijfel is.appelflap1992 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:34:
[...]
tuurlijk nietdenk je nou echt dat ze te springen staan om NU in te stappen haha
ofwel, nee ze zullen niet instappen als de beurs op z'n reet ligt en de BTC ath staat te pieken op $200.000+
Vind het in ieder geval geen ondenkbaar scenario.
Ik zie ook nergens genoemd staan dat het morgen gaat gebeuren, dat is iets wat je er nu zelf bij verzint.FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:34:
[...]
Volgens mij maakt betreffende user een grapje. Ik denk niet dat de hele financiele wereld morgen in crypto stapt.
[ Voor 22% gewijzigd door Turbo-Puppy op 05-02-2018 22:38 ]
Nog een paar dagen doorgaan en ik geloof je niet meertias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:36:
[...]
Precies, heb er vavavond ook weer 1k tegen gegooid
Ik zag dit net ergens langskomen.FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:24:
[...]
Gaat ook niet gebeuren voor de hearing in de VS morgen denk ik.
https://www.banking.senat...rlo-testimony-2-6-18b.pdf
https://www.banking.senat...yton-testimony-2-6-18.pdf
waarom niet?Chris.nl schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:38:
[...]
Nog een paar dagen doorgaan en ik geloof je niet meer
heb eth gekocht en naar kucoin gestuurd en voor 300 stratis weer terugekocht en 200 voor de cloakcoin.
Was ook een grapje.. Waardeer dat je de laatste 3 dagen je aankopen hebt gedeeldtias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:41:
[...]
waarom niet?
heb eth gekocht en naar kucoin gestuurd en voor 300 stratis weer terugekocht en 200 voor de cloakcoin.
Even een citaat je uit bovenstaande link/pdf voor morgen:
''
''
We are entering a new digital era in world financial markets. As we saw with the
development of the Internet, we cannot put the technology genie back in the bottle. Virtual currencies
mark a paradigm shift in how we think about payments, traditional financial processes, and engaging
in economic activity. Ignoring these developments will not make them go away, nor is it a
responsible regulatory response. The evolution of these assets, their volatility, and the interest they
attract from a rising global millennial population demand serious examination.
With the proper balance of sound policy, regulatory oversight and private sector innovation,
new technologies will allow American markets to evolve in responsible ways and continue to grow
our economy and increase prosperity. This hearing is an important part of finding that balance
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Gisteren 04-02Chris.nl schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:43:
[...]
Was ook een grapje.. Waardeer dat je de laatste 3 dagen je aankopen hebt gedeeld
pizza mixed grill
2 bakken koffie bij de pub
Vandaag 05-02
2 pistoletjes extra lang
1 ons katenspek uit eigen grill
1 zware van Nelle met Rizla rood
6 witte bolletjes in zgn. "weekend voordeel" verpakking
1 zakje noten melange (gezouten)
Zet je candles even op Heikin Ashi. Werkt beter
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
Heb je ook gelezen waarom?Monkeydancer schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:23:
Dit is echt ridicuul.
De vrees om een hogere rente (duh.... dat willen we juist!)
Lage olieprijs (uhhh ja hij was zooooo laag hè?) vandaar dat we ons scheel betalen aan de pomp
Nou, en dan maar roepen dat de cryptomarkt brak in elkaar zit.

Zie ook:Mozes123 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:40:
[...]
Ik zag dit net ergens langskomen.
https://www.banking.senat...rlo-testimony-2-6-18b.pdf
https://www.banking.senat...yton-testimony-2-6-18.pdf
https://www.reddit.com/r/..._testimony_posted_online/
Lijkt goed nieuws dus!! Ben benieuwd of dit tot influx meer $$$ gaat leiden.
[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 05-02-2018 22:53 ]
Groetjes, FaceDown.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)