☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Hoppppaaaaa we gaan ervoor meneer satoshi.Dhr. Satoshi schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:08:
To the moon!!!!!!!!!
Heb jij nog steeds die 759 bitcoin van 2011???
Nee bijna €500 in 3 minuten op btc, mag dat ook?FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:09:
Zo net even 10% gepakt op VEN in 3 minuten. Alle day traders hier ook zeker?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nee, want daytraden daar verdien je niets mee HODL'en for life!!FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:09:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ben benieuwd hoeveel zelfverklaarde succesvolle daytraders net hoog hebben ingekocht en nu balenlighting_ schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:09:
En weer omlaag
Groetjes, FaceDown.
Cryptopia kan zonder ID.ionn schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:08:
Is er een plek waar ik nu kan instappen zonder te registreren met mijn ID.
Helaas niet gebeurd.Lord_Dain schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:00:
Ethereum kan elk moment onder de 500€ dippen, twijfelt nog even..
Gelukkig dat ik gisteren die ETH die ik slim dacht te daytraden nog voor het naar bed gaan van de hand heb gedaan..
Ik heb eerlijk waar..nog nooit van mijn leven iemand zo oprecht gegund om miljonair te worden van zijn inleg.Pelox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:09:
All in! 56 euro op litecoin!
Ik spreek ook namens @Slux
Het kan (nog) steeds, lijkt even korte bounce naar 540€ en nu weer op weg terug naar beneden
Turbo-Puppy schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:12:
[...]
Ik heb oprecht ..nog nooit van mijn leven iemand zo oprecht gegund om miljonair te worden van zijn inleg.![]()
Ik spreek ook namens @Slux
Zero.
Daytraders verdienen meer met een dalende koers en veel bounces, zoals vandaag. Die gaan bijna iedere dag terug naar fiat/tethers. Die kopen relatief gezien nooit te hoog in tov HODLersFaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:11:
[...]
Ben benieuwd hoeveel zelfverklaarde succesvolle daytraders net hoog hebben ingekocht en nu balen
Litebit.euionn schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:08:
Is er een plek waar ik nu kan instappen zonder te registreren met mijn ID.
Hey kom aan! Ik heb jullie dit keer netjes gewaarschuwd dat ik van plan was misschien te verkopen. Dan wéét je toch dat alle dus meteen omhoog schietRubberen schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:12:
Godverdomme Net ven gemist op 0.00044...
Haha.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
En nu terug de grond in
Lijkt wel een map uit de eerste 'worms'Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:26:
Wat kunnen jullie hier uit afleiden?
[afbeelding]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Prepare for the next ATH
Ik niet. Was te laat. En toch sta ik vandaag nog +0% en jij nog steeds -10%. Straks wsl weer +0%/-20%. Dus welk punt wil je nu maken?FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:09:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Tot zover 'miljonair'.Pelox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:14:
En er weer uit met 57,80!
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-02-2018 21:44 ]
Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:15:
Toch mooi om te zien dat bitcoin 2000k in dollars zakt, en iedereen te zien juichen en gek doen als ie daarna 100 600 dollar stijgt.
Dwazen
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Meer bounce dan dit krijgen we niet te zien?..
Het gaat nog een dure avond worden.Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:15:
2000k in dollars
Dat ik straks goed slaap en jij niet.TomTorquay schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:15:
[...]
Ik niet. Was te laat. En toch sta ik vandaag nog +0% en jij nog steeds -10%. Straks wsl weer +0%/-20%. Dus welk punt wil je nu maken?
Groetjes, FaceDown.
Je verwacht dat we naar 5k gaan maar je ziet het nut van uitstappen niet????kazz1980 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:15:
[...]
Ik hodl. Gewoon omdat ik het nut van nu nog uitstappen niet zie... Maar ik denk eerlijk gezegd dat we de 5k nog wel gaan aantikken. En omdat dat een mooi rond bedrag is hoop ik dat dáár een mooie resistance ontstaat en we daarna weer een rustiger periode in gaan.
Wanneer dan wel?
Enige mensen die nu verdienen zijn de daytraders, en de HODLers zijn nu toch echt de dwazen (myself included)
Als je de btc in de gaten had gehouden wist je waarom.Lord_Dain schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:09:
[...]
Was ik zeker niet van plan, dacht ff snel winst te maken gister met een daytrade. Overigens schiet ETH nu opeens in 10 min weer richting 530€.
Mijns inziens klopt het wat je zegt, ook dat men (ik iig) handel met de pairs ETH/USDT....Lucky0wn schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:17:
[...]
Enige mensen die nu verdienen zijn de daytraders, en de HODLers zijn nu toch echt de dwazen (myself included)
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Zoveel verdienen die day traders niet hoor. Sommigen hebben een mazzeltje vandaag maar dat verspelen ze weer op andere gokdagen.Lucky0wn schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:17:
[...]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Dan ben ik de opperdwaas 😂Lucky0wn schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:17:
[...]
Maar dat ben ik hoe dan ook. Zelfs als ik geen cypto had gehad.
Nooit gedacht dat het 8 uur journaal zoveel invloed had.
misschien moet je niet constant voor andere praten maar gewoon zeggen:FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:19:
[...]
Zoveel verdienen die day traders niet hoor. Sommigen hebben een mazzeltje vandaag maar dat verspelen ze weer op andere gokdagen.
Ik HODL en heb vandaag flink wat verloren. Daar is niets mis mee, gebeurt mij ook. Maar day traders hebben vandaag flink kunnen cashen,
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Verwijderd
Hu? HODLers dwazen? Het zijn de enigsten die geen verlies makenLucky0wn schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:17:
[...]
Tuurlijk wel. Als ik een trein mis, dan neem ik de volgende wel. Ik neem tenminste nooit de verkeerde trein, zo één die 50% daalt in een paar dagen. Dus ik slaap nu veel beter dan toen ik nog domweg aan HODL deed.
Seriously? Nope, not a bit...
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dan doe je het fout, ik zit op pagina 106Xessive schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:23:
Kolere, als iedereen nu ook ff gaat HODLen met posten. Ben ff weg van m'n pc en moet nu 10 pagina's bijlezen. Zit nog op 412.... Levert me wel wat op... een nekhernia
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dit is ook geen SLOWchat meer.Xessive schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:23:
Kolere, als iedereen nu ook ff gaat HODLen met posten. Ben ff weg van m'n pc en moet nu 10 pagina's bijlezen. Zit nog op 412.... Levert me wel wat op... een nekhernia
Bijna niet te doen, dit topic volgen
Echt een welles-nietes spelletje; laat iedereen lekker doen waar hij / zij zin in heeft.
Uiteindelijk telt alleen waar je ZELF goed bij voelt. De ene doet aan daytraden en zal een flink centje verdienen of verliezen en de ander zal holden en een flink centje verdienen of verliezen.
Nogmaals: who cares.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik heb ontzettend veel winst verloren, maar sta nog steeds erg dik in de plus tegenover mijn initiële inleg.miicker schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:20:
[...]
misschien moet je niet constant voor andere praten maar gewoon zeggen:
Ik HODL en heb vandaag flink wat verloren. Daar is niets mis mee, gebeurt mij ook. Maar day traders hebben vandaag flink kunnen cashen,
Ik praat alleen over mensen die zeggen dat daytraders niets verdienen en dwazen zijn. Daar kaats ik de bal gewoon terug, en stiekem beetje jaloers dat ik simpelweg de tijd niet heb om te daytraden op het moment.
Lekker overzichtelijk weer. En mooi even kunnen zeuren hier (thx voor het aanhoren wederom)
Ben er weer hoor...
Kan ik de lambo al bestellen?
hmr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:25:
Ik heb de bestelling van mijn nieuwe tesla maar even uitgesteld :D:D:D:D::DD:
Is al heel de dag bezig, wss trekt ie het bijna niet meer...
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Verwijderd
Jezus ja... Of een meester voorspelling of een gigantische debiel die dit soort dingen fout typt
Je vergeet mij! HODL 4 lifeVerwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:19:
[...]
Dan ben ik de opperdwaas 😂
Maar dat ben ik hoe dan ook. Zelfs als ik geen cypto had gehad.
Werkt prima hier, alles in wallets stoppen. Voorkomt verleiding om toch maar te verkopen voor iets anders... Als het er over een jaar nog zo voorstaat wordt het een ander verhaal maargoed.
Heb er nog altijd vertrouwen in dat we na dit gekkenhuis een keer gestaag de weg omhoog gaan vinden. En anders heb ik voor nop een hele berg waardeloze cryptomuntjes
Wat nou als je een flinke daling ziet, je verkoopt meteen alles, koopt op een lager punt in.. en hold vanuit daar weer verder. En herhaalt dit ALLEEN bij dalingen.
Randvoorwaarde is dus meteen weer instappen waardoor je niet een eventuele boot kan missen.
[ Voor 5% gewijzigd door C6DL op 05-02-2018 21:27 ]
Verwijderd
Kunnen we altijd nog voor de grap elkaar wat html sturen 😂Dakillerbean schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:27:
[...]
Je vergeet mij! HODL 4 life![]()
Werkt prima hier, alles in wallets stoppen. Voorkomt verleiding om toch maar te verkopen voor iets anders... Als het er over een jaar nog zo voorstaat wordt het een ander verhaal maargoed.
Heb er nog altijd vertrouwen in dat we na dit gekkenhuis een keer gestaag de weg omhoog gaan vinden. En anders heb ik voor nop een hele berg waardeloze cryptomuntjes
Verwijderd
Je had 100k ingelegd vorige maand en dit is er over van ne inleg bedoel je?NotSoSteady schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:27:
Net nog een nieuwe auto gekocht met mijn winst.
[afbeelding]
Omdat dat niet werktC6DL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:27:
Valt me trouwens op dat ik niemand hoor over een mix tussen holden en profiteren van een daling?
Wat nou als je een flinke daling ziet, je verkoopt meteen alles, koopt op een lager punt in.. en hold vanuit daar weer verder. En herhaalt dit ALLEEN bij dalingen.
Randvoorwaarde is dus meteen weer instappen waardoor je niet een eventuele boot kan missen.
Je bent óf daytrader (continu alles in de gaten houden en kopen/verkopen) of een hodler....
Een hybride vorm klink als het beste van beide werelden - maar is in de praktijk nagenoeg altijd het slechtste van beide werelden...
STAP NU SNEL IN!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Maar mijn hemel ... diep respect voor ons mensheid en alles wat we bereikt hebben als ik dit zie .. schuddende servers aan de andere kant van de wereld, en transacties vliegen van continent naar continent in enkele milliseconden.
In '83 toen ik werd geboren kwam bij IBM met de XT en dachten we dat we ontwikkeld waren...
Ik heb ze zelf uitgevonden !Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:10:
[...]
Hoppppaaaaa we gaan ervoor meneer satoshi.
Heb jij nog steeds die 759 bitcoin van 2011???
Holden is in sommige situaties uiteindelijk slimmer. Wellicht maak je altijd de verkeerde keuzes en denk je op 6800 ok nu ga ik eruit en knalt BTC terug naar 12k. Dit is natuurlijk niet echt realistisch maar zo gaat het vaak wel.iNSANiTi schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:26:
Zo eentje als FaceDown moet je lekker negeren, probeert iedereen te overtuigen dat holden de beste optie is.
Natuurlijk is het op papier gezien verstandiger om te verkopen als een coin zwaar daalt echter het juiste moment kiezen plus lef is hierbij wel belangrijk.
Maar goed deze discussie hebben we vandaag ook al meerdere keren gehad
[ Voor 5% gewijzigd door aaaido op 05-02-2018 21:30 ]
Oh jawel hoor. Ik hoef namelijk niet heel de dag koortsachtig koersen te volgen.iNSANiTi schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:26:
Zo eentje als FaceDown moet je lekker negeren, probeert iedereen te overtuigen dat holden de beste optie is.
En ik hoef niemand te overtuigen hoor. Als ik de enige ben die rijk word van VEN vind ik het ook prima
Groetjes, FaceDown.
Ik voor €7499*!hmr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:29:
Iemand met fiat munten kopen? Ik verkoop, zonder exchange ofzo, bitcoins voor 7500 EUR per stuk. PM VOOR INTERESSE.
STAP NU SNEL IN!
*Let op, dit betreft een minuutaanbieding.
Voor 7500 eurocent koop ik er wel 1.hmr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:29:
Iemand met fiat munten kopen? Ik verkoop, zonder exchange ofzo, bitcoins voor 7500 EUR per stuk. PM VOOR INTERESSE.
STAP NU SNEL IN!
Zit zelf meer aan een Range Rover Evoque Autobiography te denkenNotSoSteady schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:27:
Net nog een nieuwe auto gekocht met mijn winst.
[afbeelding]
Ook voor 58,90?hmr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:29:
STAP NU SNEL IN!
Zero.
Dat is dus wat ik doe. Het kan best dat mensen mooie rendementen halen met daytraden, maar ik ben er belabberd in. Nu stap ik gewoon uit als ik een daling verwacht en vaak gaat dat prima.C6DL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:27:
Valt me trouwens op dat ik niemand hoor over een mix tussen holden en profiteren van een daling?
@FaceDown
Que? Jij was toen straks degene die zijn gelijk ging halen nadat de koers een paar procent was gestegen. Ga je dat nu weer doen met deze bounce?Oh jawel hoor. Ik hoef namelijk niet heel de dag koortsachtig koersen te volgen.
Edit: je hebt mijn vraag al beantwoord.
Groetjes, FaceDown.
[ Voor 94% gewijzigd door Cyberamp op 05-02-2018 21:33 ]
Dat is dan toch gewoon daytraden?C6DL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:27:
Overigens wel een van de betere manieren om te traden
Wat heb je nou eigenlijk met/tegen day traders? Laat iedereen lekker z'n ding doen, HODL alles kapot, stop alles in VEN en voila; happy people!FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:32:
Rustig in fiat blijven day traders.. voor je het weet dalen we weer
Klein kind. Mama is trots jongen.FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:32:
Rustig in fiat blijven day traders.. voor je het weet dalen we weer
Wie goed doet, die goed ontmoet.
doe ik ook , heb alleen ff deze bouce gemist dus laat mijn udst lumensjes maar even staan tot de volgende dipBmfd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:32:
[...]
Dat is dus wat ik doe. Het kan best dat mensen mooie rendementen halen met daytraden, maar ik ben er belabberd in. Nu stap ik gewoon uit als ik een daling verwacht en vaak gaat dat prima.
@FaceDown
[...]
Que? Jij was toen straks degene die zijn gelijk ging halen nadat de koers een paar procent was gestegen. Ga je dat nu weer doen met deze bounce?
dit: je hebt mijn vraag al beantwoord.
Minuut of 2.AtlAntA schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:33:
Hoe lang moet je daadwerkelijk je muntjes vast houden voordat je het hodlen mag noemen?
Niks, op een paar na die doen alsof ze continu winsten pakken met het grootste gemak. Over hun verliezen en fouten hoor je ze niet.Danny.G schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:33:
[...]
Wat heb je nou eigenlijk met/tegen day traders? Laat iedereen lekker z'n ding doen, HODL alles kapot, stop alles in VEN en voila; happy people!
Groetjes, FaceDown.
BTC €94.837,08
24 uur geleden stonden we nog op 8400$ en 1 week geleden op de 11.000$. Het duurt nog wel een tijd voordat je echt kunt zeggen dat deze crash afgelopen is.Danny.G schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:32:
Over 7400 nu.. Was dit het dan of is het weer de whales die aan het kloten zijn. Dat is de vraag.
blup
Vind je? Wat mij betreft stinkt dat zaakje.Bezulba schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:36:
Ik denk eraan om in GarlicCoins te gaan investeren. Die jongens hebben echt een goed verhaal en een duidelijke techniek!
Goede argumenten.Bezulba schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:36:
Ik denk eraan om in GarlicCoins te gaan investeren. Die jongens hebben echt een goed verhaal en een duidelijke techniek!
Ik vind ze stinken.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Yep, vooral de snelle daling afgelopen dagen maakt het voor nu nogal onzeker. Genoeg momenten gehad dat we dachten dat het misschien klaar was en toch weer verder. Ik wacht dus lekker af.Bmfd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:36:
[...]
24 uur geleden stonden we nog op 8400$ en 1 week geleden op de 11.000$. Het duurt nog wel een tijd voordat je echt kunt zeggen dat deze crash afgelopen is.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
[ Voor 29% gewijzigd door Richh op 05-02-2018 21:38 ]
dennis112 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:37:
Mooi om te zien dat als de bitcoin ook maar even omhoog gaat echt alle coins omhoog schieten
Dat komt omdat alle coins gelinkt zijn aan Bitcoin.dennis112 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:37:
Mooi om te zien dat als de bitcoin ook maar even omhoog gaat echt alle coins omhoog schieten
In combinatie met de mentholcoin is het best te doen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)