Wat kunnen jullie hier uit afleiden?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
down we go............Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:26:
[afbeelding]
Prepare for the next ATH
De winkel vos broers hodlen waarschijnlijk ook.Mr_Ripple schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:26:
[...]
Er is er nog eentje met ruim 170000 btc, die heeft meer dan in de cold wallet van bitfinex zit.
Er zijn holders genoeg!
Je kijkt alleen maar naar het NU.appelflap1992 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:19:
Het is voorlopig over en uit met de pret, het is duidelijk dat er sprake is van een down trend en dit komt niet maar zo goed. De (vooral positieve) media aandacht heeft voor de hype gezorgd en de hoge koersen tot gevolgd. Nu zien we vooral negatieve berichten in de media dus dit zal de koers naar beneden duwen.
Ik snap werkelijk niet dat er nu mensen alleen maar HODL roepen als de trend duidelijk naar beneden is. Je doet dit vanuit een heel sterk geloof in de cryptomunten, ik snap dat sommigen geloof hebben in crypto maar dan nog zou ik niet holden met deze koersen. Als je nu uitstapt (wat natuurlijk redelijk laat is want 2 weken gelden was de trend ook al wel duidelijk) kun je later (dagen, weken, maanden, who know) weer lager instappen als de koersten weer in een up trend komen. De kans dat op het moment waarop jij uitstapt de koersten direct weer omhoog gaan bestaat maar is wel heel klein, de kans dat de koersen blijven dalen is veel groter.
En kom nou niet met het verhaal dat je te laat bent met inkopen als de koersen weer gaan stijgen want dat is onzin. Natuurlijk koop je met deze tactiek niet op het aller laagste punt maar dat is alleen met heel veel geluk mogelijk.
Toch een soort van angst bij een aantal mensen, aangezien de verkoop orders bijna allemaal market orders zijn, en er wel limit (buy) orders staan ingesteld.Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:26:
[afbeelding]
Verwijderd
Dat is de exchange Bitfinex zelf, zoals de meeste adressen in de lijst top 10 BTC wallets van exchanges zijn.Mr_Ripple schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:26:
[...]
Er is er nog eentje met ruim 170000 btc, die heeft meer dan in de cold wallet van bitfinex zit.
Er zijn holders genoeg!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
niet voor lang....................MarviinL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:28:
Op Binance is er toch wel wat resistance te zien op 7k
Prepare for the next ATH
Nee, die staat 2eVerwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:28:
[...]
Dat is de exchange Bitfinex zelf, zoals de meeste adressen in de lijst top 10 BTC wallets van exchanges zijn.
XRP = trash
Voor zover ik het begrip resistance snap, op Kraken ook:MarviinL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:28:
Zero.
Ben je DAYtrader als je reageert op de markt als hij 1 a 2 WEKEN daalt op stijgt?HoppyF schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:27:
[...]
Je kijkt alleen maar naar het NU.
HODL betekent dat je wat gekocht hebt omdat je daar vertrouwen in hebt en dit op lange termijn (ik HERHAAL, lange termijn!) wilt verkopen.
Dat is dus niet nu, niet vorige week en niet volgende week.
Duidelijk?
En ja, de koersen kunnen ondertussen dalen en stijgen en ja, je kunt ook verkopen en op een lagere koers terugkopen zodat je meer coins hebt.
Maar..... dat willen HODLers dus niet want anders waren ze wel gaan daytraden.
[ Voor 5% gewijzigd door ybos op 05-02-2018 19:32 ]
Ik begrijp dat grijnsje van je erbij niet zo goed? Vind je dit leuk ofzo?Pelox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:30:
Ik hoor net een verhaal van iemand die het restant van zijn bouwdepot in de crypto's gestoken heeft 🤣
Dat was toch al geweest?ybos schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:32:
Morgen zou toch het grote nieuws van LTC komen? Vrees dat dit geen groot verschil gaat maken
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Hoe dieper hij klapt nu hoe verder hij straks omhoog bouncedsourcecode schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:08:
hoe is het met de HOLDERS.........
altans diegenen die na half december hebben ingekocht....................
Dat is gewoon echt heel dom. Het is dan ook geen grijnsje maar een lach.toineneman schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:32:
[...]
Ik begrijp dat grijnsje van je erbij niet zo goed? Vind je dit leuk ofzo?
Ik vind het dieptriest en krijg er een heel naar gevoel van.
Zero.
Maak je niet druk ...toineneman schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:32:
[...]
Ik begrijp dat grijnsje van je erbij niet zo goed? Vind je dit leuk ofzo?
Ik vind het dieptriest en krijg er een heel naar gevoel van.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Diverse buy walls bleken al als sneeuw voor de zon te verdwijnen...blijkbaar hebben al veel mensen hun inleg uit crypto's gehaald, en wordt er nu slechts ingeleverd op 'virtuele winst'...ik vraag me werkelijk af hoeveel slimme beleggers die voor december ingestapt zijn, nu nog met hun hele bedrag op hodl staan...MarviinL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:28:
Ik geloof dat de 7k niet veel inhoud, was bij de stijging destijds ook al zo, bijna geen weerstand, in tegenstelling tot de 6k en 8k. Maar ik wens je veel succes met je trade, ik pas.Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:49:
[...]
Is een plagerijtje voor iemand die echt gelooft dat hodl altijd het juiste is om te doen.
Op naar 7k. Wie gaat er nog meer op $6951 inslaan met mij?
[ Voor 12% gewijzigd door gabn88 op 05-02-2018 19:36 ]
Financieel advies van een arme student.DeArmeStudent schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:33:
[...]
Diverse buy walls bleken al als sneeuw voor de zon te verdwijnen...blijkbaar hebben al veel mensen hun inleg uit crypto's gehaald, en wordt er nu slechts ingeleverd op 'virtuele winst'...ik vraag me werkelijk af hoeveel slimme beleggers die voor december ingestapt zijn, nu nog met hun hele bedrag op hodl staan...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het was wel de uiterste piek naar beneden die $6951Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:49:
[...]
Is een plagerijtje voor iemand die echt gelooft dat hodl altijd het juiste is om te doen.
Op naar 7k. Wie gaat er nog meer op $6951 inslaan met mij?
Verwijderd
Wat een onzin, in de hele maanden augustus en september was er ook geen hol te beleven, daarna knalde alles omhoog.appelflap1992 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:19:
Het is voorlopig over en uit met de pret, het is duidelijk dat er sprake is van een down trend en dit komt niet maar zo goed. De (vooral positieve) media aandacht heeft voor de hype gezorgd en de hoge koersen tot gevolgd. Nu zien we vooral negatieve berichten in de media dus dit zal de koers naar beneden duwen.
Ik snap werkelijk niet dat er nu mensen alleen maar HODL roepen als de trend duidelijk naar beneden is. Je doet dit vanuit een heel sterk geloof in de cryptomunten, ik snap dat sommigen geloof hebben in crypto maar dan nog zou ik niet holden met deze koersen. Als je nu uitstapt (wat natuurlijk redelijk laat is want 2 weken gelden was de trend ook al wel duidelijk) kun je later (dagen, weken, maanden, who know) weer lager instappen als de koersten weer in een up trend komen. De kans dat op het moment waarop jij uitstapt de koersten direct weer omhoog gaan bestaat maar is wel heel klein, de kans dat de koersen blijven dalen is veel groter.
En kom nou niet met het verhaal dat je te laat bent met inkopen als de koersen weer gaan stijgen want dat is onzin. Natuurlijk koop je met deze tactiek niet op het aller laagste punt maar dat is alleen met heel veel geluk mogelijk.
Zo zo je het wel kunnen noemen want als je paniekerig gaat kopen of verkopen in deze periode heeft dat niets met HODL te maken. Voor een HODLer maakt het niet uit of de koersen ondertussen 30% dalen of 40% stiijgen en dat in een aantal weken.appelflap1992 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:32:
[...]
Ben je DAYtrader als je reageert op de markt als hij 1 a 2 WEKEN daalt op stijgt?
Verwijderd
Ja misschien omdat het gewoon zeer geavanceerde technologie is en heel veel het niet begrijpen. Zelfs zeehonden zijn bang geworden van technologie:gabn88 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:27:
[...]
Toch een soort van angst bij een aantal mensen, aangezien de verkoop orders bijna allemaal market orders zijn, en er wel limit (buy) orders staan ingesteld.
Toen had je moeten kopen, dikke winst jonguh!KoudeAardbei schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:41:
Hoe kan zo iets? Koers even op 0 euro
[afbeelding]
Ik kan me vergissen maar volgens mij kan dit helemaal niet. Zo’n bouwdepot kan alleen aangesproken worden met overhandiging van bonnetjes. Wij leverden althans de bonnetjes aan en de bank betaalde ze uit het bouwdepot. Het is geen geldbedrag dat vrij ter beschikking is. Of andere banken moeten hier anders mee omgaan maar dat betwijfel ik.Pelox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:30:
Ik hoor net een verhaal van iemand die het restant van zijn bouwdepot in de crypto's gestoken heeft 🤣
Dan ben je geen snuggere hoor.. buiten het feit dat het geld daar absoluut niet voor bedoeld is en dat een bank hierop kan controleren..
Keuken kopen bij Ikea, bonnetje indienen, keuken terugbrengen.GaMbiNo schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:42:
[...]
Ik kan me vergissen maar volgens mij kan dit helemaal niet. Zo’n bouwdepot kan alleen aangesproken worden met overhandiging van bonnetjes. Wij leverden althans de bonnetjes aan en de bank betaalde ze uit het bouwdepot. Het is geen geldbedrag dat vrij ter beschikking is. Of andere banken moeten hier anders mee omgaan maar dat betwijfel ik.
Ja, dat is al een keer eerder gebeurd met ethereum:KoudeAardbei schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:41:
Hoe kan zo iets? Koers even op 0 euro
[afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door DeArmeStudent op 05-02-2018 19:48 ]
Als het restant van je bouwdepot niet te groot is dan krijg je het gewoon op je rekening gestort. Bij ons ligt de grens op 10k ofzo.GaMbiNo schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:42:
[...]
Ik kan me vergissen maar volgens mij kan dit helemaal niet. Zo’n bouwdepot kan alleen aangesproken worden met overhandiging van bonnetjes. Wij leverden althans de bonnetjes aan en de bank betaalde ze uit het bouwdepot. Het is geen geldbedrag dat vrij ter beschikking is. Of andere banken moeten hier anders mee omgaan maar dat betwijfel ik.
Of bonnetjes vragen van iemand anders die druk aan het klussen is geweest. Het is zo makkelijk om geld uit je bouwdepot te halen...De Rikster schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:46:
[...]
Keuken kopen bij Ikea, bonnetje indienen, keuken terugbrengen.
b00m weer 0,5 0,55 BTC!
Sensatiezoeker much? Hier gewoon HODL’r nadat ik zeven keer de inleg eruit heb getrokken..C6DL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:26:
Heerlijk dit, eindelijk wat actie op de markt..
En eindelijk alle holders die stil zijn
Oeeehhhh spannend
Groetjes, FaceDown.
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Juist! HODL!!HoppyF schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:27:
[...]
Je kijkt alleen maar naar het NU.
HODL betekent dat je wat gekocht hebt omdat je daar vertrouwen in hebt en dit op lange termijn (ik HERHAAL, lange termijn!) wilt verkopen.
Dat is dus niet nu, niet vorige week en niet volgende week.
Duidelijk?
En ja, de koersen kunnen ondertussen dalen en stijgen en ja, je kunt ook verkopen en op een lagere koers terugkopen zodat je meer coins hebt.
Maar..... dat willen HODLers dus niet want anders waren ze wel gaan daytraden.
Groetjes, FaceDown.
Gouden plaatiNSANiTi schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:49:
Nog 1tje dan voor de liefhebbers![]()
[video]
Orgineel kan ik ff niet meer vinden
7x de inleg eruit getrokken hebt? Wel verstandig, maar jij noemt dat HODL?D-Ed schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:47:
[...]
Sensatiezoeker much? Hier gewoon HODL’r nadat ik zeven keer de inleg eruit heb getrokken..
Wel eens bij je opgekomen dat er genoeg holders zijn die zich niets aantrekken van deze dip/crash/whatever en gewoon de rit meemaken zoals die zich voordoet...
Van die aan de kant zittende trolletjes is de wereld ook niets beter geworden toch?
Ik had indertijd dik 50k Euro vrij??? te besteden, wat ik dus ook gedaan heb.GaMbiNo schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:42:
[...]
Dit kan wel degelijk, tenminste bij de rabo wel. Wij zijn nu bezig met het bouwen van een nieuwe woning en kunnen zo het geld van ons bouwdepot uitgeven aan onzin. Het is wel zo dat we nadien gecontroleerd kunnen worden maar dit hoeft niet zo te zijn. Belachelijk maar waar.GaMbiNo schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:42:
[...]
Zero.
Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:51:
Iedereen klaar voor de mega bounce omhoog zometeen?
we zitten nog niet aan 6000usd toch?Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:51:
Ja klaar!Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:51:
Groetjes, FaceDown.
Bijzonder. Onze bank (SNS) was daar een stuk strenger in. Maar dat ging ook wel om een hoger bedrag. Maar we gaan enigszins off-topic.Pelox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:51:
[...]
Dit kan wel degelijk, tenminste bij de rabo wel. Wij zijn nu bezig met het bouwen van een nieuwe woning en kunnen zo het geld van ons bouwdepot uitgeven aan onzin. Het is wel zo dat we nadien gecontroleerd kunnen worden maar dit hoeft niet zo te zijn. Belachelijk maar waar.
YepVerwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:51:
We zitten er klaar voor: omhoog met die koers!Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:51:
Haha, en wat denk je? Dat er stress is? Dat die hodlers huilen? Net een mooie Bordeaux naar binnen geslurpt en ultimate chill mode. Zo'n daling is heerlijk rustgevend, letterlijk! De panic sellers zijn al lang exit toch? Ben benieuwd wie er er de komende weken nog meer voor zwichten. Ik heb meer stress van enorme stijgingen dan zo'n brute daling hahaC6DL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:26:
Heerlijk dit, eindelijk wat actie op de markt..
En eindelijk alle holders die stil zijn
Ik heb al een vraag advertentie uitstaan:immetjes schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:56:
Bij welke koers gaan de videokaarten massaal gedumpt worden?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik verbaas me hier oprecht over ... Als leverancier van bouwmaterialen heb ik dagelijks te maken met bouwdepots, sterker nog ...dat is waar de helft van mijn handel mee betaald wordt, en zodra er ook maar 1 vraagteken te plaatsen is bij vermelde gegevens op de factuur, dan komt er geen akkoord of een verzoek tot aanpassing.Pelox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:51:
[...]
Dit kan wel degelijk, tenminste bij de rabo wel. Wij zijn nu bezig met het bouwen van een nieuwe woning en kunnen zo het geld van ons bouwdepot uitgeven aan onzin. Het is wel zo dat we nadien gecontroleerd kunnen worden maar dit hoeft niet zo te zijn. Belachelijk maar waar.
Verwijderd
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
De lefgozers hodlen niet, die verkopen en kopen laag weer inVerwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:57:
HODL!!! En ja dit ik meen dit. Dit is waar je voor tekent als je bitcoin koopt. Dit is waarom alleen de lefgozers rijk worden en de slappe happen een beetje laf vanaf de zijlijn staan de azijnzeiken.
Als het makkelijk zou zijn om rijk te worden met bitcoin dan deed iedereen het wel. Zijn er garanties? Nee. Kan het wel weer eens jaren duren voordat je weer boven je inleg uitkomt? Mogelijk. Maar als je het geld kan missen en dat zou sowieso de insteek moeten zijn, dan boeiend.
Hij snapt het principe van HODL niet. Een HODLer die huilt om een dipjeStevie_ schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:56:
[...]
Haha, en wat denk je? Dat er stress is? Dat die hodlers huilen? Net een mooie Bordeaux naar binnen geslurpt en ultimate chill mode. Zo'n daling is heerlijk rustgevend, letterlijk! De panic sellers zijn al lang exit toch? Ben benieuwd wie er er de komende weken nog meer voor zwichten. Ik heb meer stress van enorme stijgingen dan zo'n brute daling haha.
Groetjes, FaceDown.
Voorlopig nog lang niet, bitcoins worden niet gemined met gpu's...en de andere crypto's staan nog relatief hoogimmetjes schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:56:
Bij welke koers gaan de videokaarten massaal gedumpt worden?
Indd wel dikke sell wall op 7k. Denk wel dat hij niet hoger dan 9k zal uitkomen, om daarna terug een daling in te zetten..
[ Voor 3% gewijzigd door Rubberen op 05-02-2018 19:59 ]
Helemaal waar dit. Ik kan wel verkopen nu, maar dan ben ik mijn geld echt kwijt. Als de koers hard stijgt komt de echte stress: wanneer verkopen, ben ik tevreden met 100% of 150%...Stevie_ schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:56:
[...]
Haha, en wat denk je? Dat er stress is? Dat die hodlers huilen? Net een mooie Bordeaux naar binnen geslurpt en ultimate chill mode. Zo'n daling is heerlijk rustgevend, letterlijk! De panic sellers zijn al lang exit toch? Ben benieuwd wie er er de komende weken nog meer voor zwichten. Ik heb meer stress van enorme stijgingen dan zo'n brute daling haha.
en de rest naar de afgrond?Adamoland schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:58:
Ik zag een groene candle van 0,1%, to the mooon!
Ah ja $200 verwacht ik.nemesis2212 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:59:
[...]
en de rest naar de afgrond?![]()
ik zie die market cap nog wel onder de 300 gaan. ik zie liever het dubbele
Nu welGaMbiNo schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:54:
Op Binance zijn we nog niet onder de 7K geweest.
Sorry maar nee. Niemand kan precies de pieken en dalen voorspellen. Ook lefgozers niet. Je kan een keer geluk hebben maar de HODLer versla je bijna nooit.Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:58:
[...]
De lefgozers hodlen niet, die verkopen en kopen laag weer in
Groetjes, FaceDown.
Wel een lullig dip"je" als je hebt besloten om in te stappen op $20K per BTC (ik niet gelukkig), van mij mag je dan een traantje latenFaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:58:
[...]
Hij snapt het principe van HODL niet. Een HODLer die huilt om een dipje...
Proost!
Pardon? Mag je als “HODL’r” niet je winst veilig stellen....? Is de definitie van ‘HODL’ ergens vastgelegd bij een notaris waarvoor ‘wij HODL’rs’ hebben getekend?DeArmeStudent schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:51:
[...]
7x de inleg eruit getrokken hebt? Wel verstandig, maar jij noemt dat HODL?
Off-topic: bij ons gaat het om meer dan 2,5 ton. Niemand die ons vraagt waar we het aan uitgeven. Wellicht nadien wel maar nu dus niet.GaMbiNo schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:54:
[...]
Bijzonder. Onze bank (SNS) was daar een stuk strenger in. Maar dat ging ook wel om een hoger bedrag. Maar we gaan enigszins off-topic.![]()
Op Binance zijn we nog niet onder de 7K geweest.
Zero.
Market cap boeit echt helemaal niks in deze. Snap niet waarom je er naar kijkt?nemesis2212 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:59:
[...]
en de rest naar de afgrond?![]()
ik zie die market cap nog wel onder de 300 gaan. ik zie liever het dubbele
Groetjes, FaceDown.
[ Voor 9% gewijzigd door C6DL op 05-02-2018 20:02 ]
Screenshot als bewijsVerwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:59:
Het moment is daar, ik ga NU kopen !!!
Ik zag de buy wall van €0,50 al oppoppen, dacht al, wie is dat?!Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:59:
Het moment is daar, ik ga NU kopen !!!
eeeeeehm een crash ga je niet HODL'n ik heb al twee keer een piek kunnen pakken en 1500$ kunnen pakken, zit vandaag mooi in fiat en wacht graag af tot onder de 7k hoef niet de onderkant te hebben maar er zit nu al meer als 2500$ tussen.....FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:00:
[...]
Sorry maar nee. Niemand kan precies de pieken en dalen voorspellen. Ook lefgozers niet. Je kan een keer geluk hebben maar de HODLer versla je bijna nooit.
Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987
1,5% gepakt en eruit toen ik geen volume zag. Daarvoor ben je daytrader. 6k verwacht ik de grote rebounce roep ik al hele dag hier in het topic.Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:51:
Verwijderd
HAHAHAmiicker schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:03:
[...]
Ik zag de buy wall van €0,50 al oppoppen, dacht al, wie is dat?!
Je bewijst maar weer eens dat je er echt niets van snapt hé. Als de marketcap daalt hoe wil je dan de coins in je PF zien stijgen. Ja er zullen enkele stijgers zijn, maar als de marketcap van 400 miljard naar 300 zakt betekend dat niet veel goeds.FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:01:
[...]
Market cap boeit echt helemaal niks in deze. Snap niet waarom je er naar kijkt?
Hoef je geen lef voor te hebben? Gewoon goed kijken naar hoe eea zich ontwikkeld en een 'stabiel' tradingpaar kiezen. Verschil is zoals ik eerder al zei maar 0,5~1,5% per uur maar het komt er wel bij en met een beetje volume gaat dat best leuk.Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:58:
[...]
De lefgozers hodlen niet, die verkopen en kopen laag weer in
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Haal er nog maar 3000 afMalarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:03:
[...]
1,5% gepakt en eruit toen ik geen volume zag. Daarvoor ben je daytrader. 6k verwacht ik de grote rebounce roep ik al hele dag hier in het topic.
XRP = trash
Verwijderd
Mooi verhaal, maar HODL lekker. Koop wel bij in dips. Zit goed in mij projecten. Of ik daar verlies mee heb? Mss, op korte termijn. Op langer termijn niet. Hou zeker vast voor 5 jaar. Iedere crash zal je dat moeten doen.appelflap1992 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:19:
Ik heb inmiddels een onderzeeboot.Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:06:
Ik ga gewoon met het schip ten onder
Zero.
Hoeveel geld heb je nodig in het leven vraag ik me af, ik neem aan dat hij toch wel iets van een miljoen of 100 gecashed heeft?Mr_Ripple schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:26:
[...]
Er zijn holders genoeg!
Mooi man. In een andere crypto slack, geloofde niemand mij bij btc van 18k dat we in delusion zatenAdamoland schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:06:
[...]
[afbeelding]
Tja,![]()
Nog even volhouden, we gaan straks naar de mean terug (8-10k). Ik zei mean niet maan.
Ik vind het heel begrijpelijk dat je je inleg eruit gehaald hebt, net als zoveel anderen...maar dat dan vervolgens de rest van de koers in elkaar zakt als een leeglopende ballon, tja...dat verbaast mij dan ook niet...D-Ed schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:01:
[...]
Pardon? Mag je als “HODL’r” niet je winst veilig stellen....? Is de definitie van ‘HODL’ ergens vastgelegd bij een notaris waarvoor ‘wij HODL’rs’ hebben getekend?
Bedoel je niet, hij heeft z'n restant in een bouwput gestopt?Pelox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:30:
Groetjes, FaceDown.
jij whale!Pelox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:09:
Ach zometeen gooi ik er gewoon nog mijn resteren 56 euro tegenaan en komt alles goed!
Graag bewijsFaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:09:
Epic bounce incoming!!!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq