Same here, dat patroon heb ik (iets met een ezel) na twee keer ook ontdekt. En aangezien ik ff voor een quick-win wou gaan heb ik mezelf dus zodanig klem gezet dat ik nu moet wachten totdat m'n sell-orders er door zijn. Dat kan trouwens wel ff duren aangezien de coins die ik gekocht had aardig onderuit gegaan zijn.kazz1980 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:43:
[...]
Dit dus
Maar moet zeggen - heb het er vandaag toch even lastig mee... Vandaag besloten niet meer te kijken voorlopig. Maar ja - laatste tijd natuurlijk veel info gezocht, dus blijf overal suggesties krijgen voor nieuwsberichten over crypto coins. Blegh...
Het is enkel slecht nieuws en slechter nieuws. En nu staan ook nog mijn gewone beleggingen in het rood.... (vorige week ingestapt - vlak voordat die markt ineens in het rood schiet na lange tijd groen:P) Ik heb er echt een talent voor... haha. Het geld dat ik er in heb zitten blijft er in. Maar ik weet niet of ik nog eens nieuw geld ga beleggen. (maar goed - dat zei ik de vorige keer ook - toen het ook onverwachts onderuit schoot nét nadat ik er instapte:/ ... ik zie een patroon. Ik zal in het vervolg even waarschuwen als ik ergens in investeer)
Ach ja, tussentijdse carriereswitch: van daytrader naar hodler

Seriously? Nope, not a bit...