[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.591 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:51:
[...]

:? Ik ben volgens mij al maanden positief. Kijk even naar VEN op de lange termijn. Niks mis mee. Ook genoeg in het vooruitzicht om positief over te zijn. Wordt ook flink terrein geboekt tov BTC momenteel. Goed teken.
Daar ging het niet over, het ging erover dat je meteen je gelijk kwam halen na een stijging van een paar procent.
Ben benieuwd wat de wijsgeren doen die op $7000 of $6000 zaten te wachten.. Dat is het voordeel van HODL. Hoef je geen moeilijke beslissingen te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie VEN van 3.70 dollar naar 4.10 dollar schieten er weer terug.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mertense
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-04-2018
Laaat het maar bloeden en diep rood gaan. Werd wel tijd dat 90 procent van die shitcoins door de mand vallen en verdwijnen. Ikheb in 1 maand nog nooit zoveel shit gehoord

Luchtvaartcoin
Koffie coin
Piggy coin

Mensen die niet eens hun eigen naam kunnen schrijven maar ineens crypto adviezen gingen geven!! Op naar de 100 euro!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Koop gewoon als je wilt kopen mensen. Niemand kan de markt perfect timen. Mensen die dat wel kunnen zijn of 'ultra getalenteerd' of hebben moeilijk veel geluk. Als je nu wilt kopen en het zijn voor jou de goedkoopste muntjes die je ooit gehaald hebt dan zit je in mijn optiek gewoon goed. Gewoon ook eens een keer tevreden zijn met wat je kunt pakken. Zakt het daarna nog een paar procent in? Boeie. Je hebt zojuist jouw goedkoopste muntje ooit gehaald.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mertense schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:59:
Mensen die niet eens hun eigen naam kunnen schrijven maar ineens crypto adviezen gingen geven!! Op naar de 100 euro!
JA! Dat zal ze leren die mensen die zo maar in de crypto durven te stappen :+

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
oke nog tips wat ik kan kopen op kucoin, mijn eth is net aangekomen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Grappig hoe de mensen die straks zo aan het afgeven waren op HODL en dalingen naar $6000 voorspelden nu opeens doodstil zijn. Als we straks weer een keer naar beneden gaan komen ze zich weer melden. :D Toch een fijne kant van de mens op internet, altijd zomaar wat roepen en dan achteraf komen roepen dat ze gelijk hadden, of als ze geen gelijk hadden gewoon hun mond houden. :')

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:30
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:03:
Grappig hoe de mensen die straks zo aan het afgeven waren op HODL en dalingen naar $6000 voorspelden nu opeens doodstil zijn. Als we straks weer een keer naar beneden gaan komen ze zich weer melden. :D Toch een fijne kant van de mens op internet, altijd zomaar wat roepen en dan achteraf komen roepen dat ze gelijk hadden, of als ze geen gelijk hadden gewoon hun mond houden. :')
groot gelijk heb je

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:01:
oke nog tips wat ik kan kopen op kucoin, mijn eth is net aangekomen
Luchtvaartcoin
Koffie coin
Piggy coin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 09:39

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik heb ETH voor 600 verkocht, hij is nu 587, is wel weer spannend, maar ik durf niet in te stappen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tias86
ik ga toch weer voor monero gold denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ach. Ik wacht lekker tot het ergens Juli is of zo. Dan wil ik wel eens zien waar het allemaal staat. Geduld moet je hebben. Veel mensen hebben dat niet en geven dan af op van alles en nog wat. Zal allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Iota kruipt langzaam een beetje omhoog... Zou het mijn sell order aantikken of gaat ie als vorige keer net onder weer wegzakken?

Spannend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

DAMAGE schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:06:
Ach. Ik wacht lekker tot het ergens Juli is of zo. Dan wil ik wel eens zien waar het allemaal staat. Geduld moet je hebben. Veel mensen hebben dat niet en geven dan af op van alles en nog wat. Zal allemaal wel.
Ah juli.. mooie maand. Rebranding van VEN net achter de rug. Dat wordt een lekkere vakantie :+

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Volgens mij zijn we nog niet bij de stijging hoor. We gaan nog verder zakken... En als ik het fout heb ben ik zelf de sjaak want dan ben ik te laat met bijkopen.

Dotabuff profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

hellsau schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:18:
@Malarky als ik jouw theorie goed begrijp dan kan nu een moment zijn dat hij gaat bouncen? Want volgens https://coinmarketcap.com/charts/ gaat die lijn nu wel heel lekker sterk omlaag.
Moet je de lijn op vrijdag 12:00 is kijken, dat was bijna verticaal naar beneden vlak voordat de whales begonnen te marketorderen ;)
Mis ik wat? https://coinmarketcap.com/charts/
Ik zie geen enkele reden tot blijdschap op de crypto markt. Afgelopen uur is de gemiddelde coin waarde nog hard gezakt. Ook geen serieus aankoop volume gezien. Als je blij wordt van elke 200 dollar in de plus dan hebben de whales een goede aan je.

Zelfs al blijft de btc 24 uur tussen de 7k en 8k zweven koop ik niet zomaar. Wil een serieuze stijging zien, voorlopig heb ik een stuk duurder verkocht dan die nu is, inclusief alle alts.

Ik geloof nog steeds in de 6k maar heb nooit beweerd dat die dat vandaag wordt of zelfs deze week. Beetje ups en downs ups and downs en door de linie een dalende bitcoin. Dat is wat we nu al 3 weken zien en die trend geloof ik nog even in.

[ Voor 61% gewijzigd door Malarky op 05-02-2018 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

hellsau schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:07:
[...]

Volgens mij zijn we nog niet bij de stijging hoor. We gaan nog verder zakken... En als ik het fout heb ben ik zelf de sjaak want dan ben ik te laat met bijkopen.
We gaan het zien. De US wordt wakker nu. Als ze gaan koopjesjagen kan het een mooie dag worden.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
1 neo 50 ven 120 nuls 24 nano is het geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:11:
[...]

We gaan het zien. De US wordt wakker nu. Als ze gaan koopjesjagen kan het een mooie dag worden.
In de westkust is het ongeveer 9 uur vroeger dus het is 8.12, de rest is al een tijdje wakker hoor.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Alvanosa schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:13:
[...]

In de westkust is het ongeveer 9 uur vroeger dus het is 8.12, de rest is al een tijdje wakker hoor.
Meeste techbedrijven zitten toch wel in California, dus dat neem ik meestal als leidraad.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-10 14:50
Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:05:
[...]

Luchtvaartcoin
Koffie coin
Piggy coin
Ik moest hardop lachen hier in de stiltecoupe _O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Slux zijn koop order uitgevoerd LTC a 102 Euro :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GRSXwmVOK59nxY2GVuW09kzP/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:15:
[...]

Meeste techbedrijven zitten toch wel in California, dus dat neem ik meestal als leidraad.
Ahh ok, ookal is de rest wakker dan zou het nog goed kunnen dat je gelijk hebt.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
hoe krijg ik die 0,33 eth uit reserved amount op kucoin?
T moet in available amount komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-10 20:53

mark-k

AKA markkNL

Flagg schreef op zondag 4 februari 2018 @ 23:16:
[...]

We zijn weer bijna onder de 8000, tijd om te verkopen. :P

Sorrie sorrie flauw grapje... ;)

Desalniettemin moest ie gemaakt worden.

[...]

Deze post was best confronterend... Ik was nog bij die rivier in Egypte. :)
Had je t nu maar gedaan he, had je bij 7 weer terug kunnen kopen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:11:
[...]

Ach joh, -10% vandaag. Morgen weer +5% tot +15%. Dat heeft niks met wakker worden, koopjesjagen of wat dan ook te maken.

De vraag is wat er daarna gebeurd, de koers moet eens stabiliseren in plaats van dubbel naar beneden doorslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Slux schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:16:
Slux zijn koop order uitgevoerd LTC a 102 Euro :X

[afbeelding]
Zieke wall, meteen 100 euro per LTC meer waard neem ik aan? :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:38
tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:05:
ik ga toch weer voor monero gold denk ik
Da's wel lekker goedkoop inkopen nu :P

als je tenminste nog een werkende exchange kunt vinden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-10 20:57
Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:05:
[...]

Luchtvaartcoin
Koffie coin
Piggy coin
Luchtvaartcoin bedoel je ICO Winding Tree mee? Zo'n gek idee vind ik dat oprecht niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Richh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:18:
[...]

Ach joh, -10% vandaag. Morgen weer +5% tot +15%. Dat heeft niks met wakker worden, koopjesjagen of wat dan ook te maken.

De vraag is wat er daarna gebeurd, de koers moet eens stabiliseren in plaats van dubbel naar beneden doorslaan.
Ik zie nu heel vaak dat het inderdaad 's avonds een kleine opleving krijgt, om de dag erna weer iets harder te dippen. Mooie dagen voor daytraders, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-10 21:13

sourcecode

Prepare for the next ATH

Nou ik kijk over een uurtje wel weer :)
eerst biertje en eten

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Het gaat al niet zo lekker met mijn PF, vinden ze ook nog mijn babyvoeding :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Onvermijdelijk als straks Warren Buffet met een berichtje komt, I told you so....

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
sourcecode schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:21:
Nou ik kijk over een uurtje wel weer :)
eerst biertje en eten
En dat op een werkdag, nee eten doe je maar in het weekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-10 21:13

sourcecode

Prepare for the next ATH

Adamoland schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:22:
Onvermijdelijk als straks Warren Buffet met een berichtje komt, I told you so....
https://twitter.com/oracleofeth ??????

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:41

GaMbiNo

1337

tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:17:
hoe krijg ik die 0,33 eth uit reserved amount op kucoin?
T moet in available amount komen
Ze staan normaliter reserved als er een kooporder openstaat. Als je geen kooporder open hebt staan is het een bug en moet je even wachten tot ze weer vrijkomen.

Ik heb dit ook gehad en duurde steeds een half uur tot een uur voor ze weer vrijkwamen. Ik had dan een kooporder willen plaatsen die steeds door een bug niet geplaatst was. Mijn BTC was desondanks wel reserved. :-( Dat was voor mij de reden om over te stappen naar Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 22:40
Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:07:
[...]

Moet je de lijn op vrijdag 12:00 is kijken, dat was bijna verticaal naar beneden vlak voordat de whales begonnen te marketorderen ;)

[...]

Mis ik wat? https://coinmarketcap.com/charts/
Ik zie geen enkele reden tot blijdschap op de crypto markt. Afgelopen uur is de gemiddelde coin waarde nog hard gezakt. Ook geen serieus aankoop volume gezien. Als je blij wordt van elke 200 dollar in de plus dan hebben de whales een goede aan je.

Zelfs al blijft de btc 24 uur tussen de 7k en 8k zweven koop ik niet zomaar. Wil een serieuze stijging zien, voorlopig heb ik een stuk duurder verkocht dan die nu is, inclusief alle alts.

Ik geloof nog steeds in de 6k maar heb nooit beweerd dat die dat vandaag wordt of zelfs deze week. Beetje ups en downs ups and downs en door de linie een dalende bitcoin. Dat is wat we nu al 3 weken zien en die trend geloof ik nog even in.
Ik heb een aantal analysis gezien dat ze tussen 4 en 11 maart 2018 pas de $ 6000,00 verwachten. Dus voorzichtigheid kan geen kwaad.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
GaMbiNo schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:24:
[...]

Ze staan normaliter reserved als er een kooporder openstaat. Als je geen kooporder open hebt staan is het een bug en moet je even wachten tot ze weer vrijkomen.

Ik heb dit ook gehad en duurde steeds een half uur tot een uur voor ze weer vrijkwamen. Ik had dan een kooporder willen plaatsen die steeds door een bug niet geplaatst was. Mijn BTC was desondanks wel reserved. :-( Dat was voor mij de reden om over te stappen naar Binance.
Kijk aan thx! lees net een verglijkbaar verhaal op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:53
Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:35:
[...]

@k1978 Hoe sta jij er voor? Volgens mij zitten we nu onder het niveau waar jij dit op zij. Hopelijk heb je verkocht ondertussen.
Helaas.... Maar je hebt pas verlies als je verkoopt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Oh die is goed.... :*) Wishful thinking, waarschijnlijk getweet door John Mcafee's worst

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ach kijk gewoon aan het eind van het jaar naar de cijfers. als die december weer gaat stijgen naar 5-6x ten opzichte van januari dat jaar ben ik blij. langer termijn investeringen.
Deze dalingen leg ik echt niet wakker van, dat doen de storingen op het werk en bij de klanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

k1978 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:26:
[...]

Oh dat is minder :( maar idd zie het nu maar als verplicht hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

[...]

Dit is altijd zo een mooie raadgever. Met andere woorden nooit verkopen is nooit verliezen? is weer gelijk aan winnen of gelijk spelen.

Beste tactiek. ;)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

[...]

Blijf dat maar zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
hehe droeftoeters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Lees even zn tweets gelijk van paar dagen terug..

"we hit the bottom"
"time to buy"
"this is the cheapest you can get.."

Maar we zijn er nog niet...in mijn ogen duidelijk taal om zn eigen zakken te laten vullen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door LosGieros op 05-02-2018 17:59 ]

Rapapa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
wacht maar tot VEN 100$ is per coin;) haha... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Die balkjes onder de candlesticks staan nu wel wat hoger dan gemiddeld volgens mij. Wat betekend dat? Paniek?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:52:
Die balkjes onder de candlesticks staan nu wel wat hoger dan gemiddeld volgens mij. Wat betekend dat? Paniek?
Volgens mij betekent het dat bitcoin dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-10 20:52
Ik zou eergisteren bijna de stap zetten om 1000 euro in de btc te gooien. Gelukkig heb ik dat niet gedaan. Ik zou nu best zuur zijn denk ik. Vind het volgen van dit topic al spannend genoeg. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Jumpman schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:25:
[...]

Ik heb een aantal analysis gezien dat ze tussen 4 en 11 maart 2018 pas de $ 6000,00 verwachten. Dus voorzichtigheid kan geen kwaad.
Waar heb je dit gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-10 14:33

TheBorg

Resistance is futile.

Ik weet niet op welke exchange je zit maar ik gok dat je het totale volume bedoelt. Een hoog volume kan paniek zijn ja. Maar op Poloniex zie ik geen paniek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Oei... de vorige keer dat de balkjes onder de candlesticks omhoog gaan gingen we recht naar de 20k. Goed gespot. Ik ga weer kopen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-10 20:52
Volgens mij is dat volume. Heeft direct niets met paniek te maken imo.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 09:35
HADES2001 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:36:
ach kijk gewoon aan het eind van het jaar naar de cijfers. als die december weer gaat stijgen naar 5-6x ten opzichte van januari dat jaar ben ik blij. langer termijn investeringen.
Deze dalingen leg ik echt niet wakker van, dat doen de storingen op het werk en bij de klanten.
Als je wakker ligt van de storingen bij klanten zou ik een carriereswitch overwegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Jumpman schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:25:
[...]

Ik heb analyses gezien die zeiden dat 7800 het uiterste gat was en dat we daarna weer naar de maan zouden gaan.

Begrijp me goed, voorzichtigheid kan nooit kwaad! Maar aan een analyse zou ik niet teveel waarde hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 22:40
Ze zijn ook hier voorbij gekomen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Over balkjes gesproken, op Bitfinex is nu veel verkoop volume: https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd

Hopelijk niet voor 21:00 de 7k rebounce, anders zit ik nog niet klaar achter mijn pc.

[ Voor 29% gewijzigd door Malarky op 05-02-2018 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-10 22:01
Met een blik vol Slux'en komen we de winter wel door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:21
Ik ben niet één van die mensen maar de trend is down dus zie niet echt waarom ze nou still zouden moeten zijn ;)

Heb zelf al lang verkocht en dat heeft me 25% bespaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Schijnt te maken te hebben met de min en max van die transactie.

Mijn ervaring is dat het market orders zijn, elke keer dat ik per ongeluk een market order uitvoerde kwam er namelijk zo balkje op of onder te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Slux schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:59:
[...]

Schijnt te maken te hebben met de min en max van die transactie.

Mijn ervaring is dat het market orders zijn, elke keer dat ik per ongeluk een market order uitvoerde kwam er namelijk zo balkje op of onder te staan
Heb je een screenshot van waar jullie het over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:00:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/P9jBSMkrTHZraH4zixNqVvEj/full.png
Volgens mij bedoelde hij deze, maar twijfel nu of hij niet de onderste bedoelde, dat is het volume

[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 05-02-2018 18:03 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:13

orf

Afbeeldingslocatie: http://www.forexabode.com/images/forex-school/explanation%20of%20a%20candle%20in%20a%20candlestick%20chart.png

Daarom kun je ook kiezen voor de interval/periode van de chart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
dit was hem ? blijven we rond de 7k ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik ben op zoek naar de heliumcoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Binnen een tijdslot bestaat een candlestick uit de volgende indicatoren:
- Was de laatste transactie in dat timeslot hoger dan de eerste (groen, anders rood)
- De eerste transactie in het timeslot is de onderkant/bovenkant van het dikke deel
- De laatste transactie in het timeslot is de onderkant/bovenkant van het dikke deel
- De uiterste transacties in het timeslot zijn de pieken aan de bovenkant en de onderkant. Die kunnen afwezig zijn, dat is als de uiterste transacties gelijk waren aan eerste/laatste transactie.

Dan, wat is een transactie op de markt? Als je een marketorder doet maak je een transactie, daarmee koop je van of verkoop je aan iemand die in het buy of sellbook staat (die een limitorder heeft staan dus). Grote pieken op de candles zijn regelmatig grote transacties, maar ook vaak zat is het orderbook gewoon erg dun dus elke transactie schiet ver door.

Wat is de huidige waarde van een coin? Die van de laatste marketorder. Als de laatste marketorder een buy was ligt de prijs automatisch iets hoger alsdat de laatste marketorder een sell was. Als niemand marketorder s plaatst dan veranderd de koers niet, zelfs niet als het orderbook totaal veranderd is.

[ Voor 12% gewijzigd door Malarky op 05-02-2018 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:00:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/44MJdqV.png

Wel lastig trouwens zoon screenshot delen op je telefoon.

[ Voor 11% gewijzigd door Ryan1981 op 05-02-2018 18:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Dit is totaal volume aan aankopen en verkopen in het timeslot (dus de candlestick). Het zegt niet perse wat over een stijgende of dalende prijs, als bijvoorbeeld aankoop en verkoop volume gelijk liggen. Volume is wel een van de belangrijke indicatoren in een markt. Plots sterk toenemend volume is bijvoorbeeld vaak een indicatie voor een prijsverhoging met serieuze support.

Als bijvoorbeeld de prijs sterk stijgt met weinig volume betekend dat er simpelweg een dun sellbook was, dat is dus een slechte marketindicator om in te stappen.

[ Voor 12% gewijzigd door Malarky op 05-02-2018 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Het volume ging/bleef ook (om)hoog omdat Ami wakker werd rond 14:30. Nog niet zoveel spannends aan de hand... Voorlopig gewoon door naar beneden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
LOL, het zijn net mensen }:O :+

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:41

GaMbiNo

1337

Die 6K kan nog steeds. We gaan weer naar beneden... 😩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-10 22:38
Psssst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:21
Waarom zouden ze still moeten zijn dan? Omdat het niet in 1x van 10k naar 6k gaat? Wat is dat voor logica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
GaMbiNo schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:16:
Die 6K kan nog steeds. We gaan weer naar beneden... 😩
azie moet nog wakker worden dus wie weet zitten daar wat panic sellers tussen en meestal daalt het snachts de laatste tijd dat we opeens dik in de plus wakker worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-10 14:28
Altijd leuk als mensen dergelijke dingen gaan zeggen, hier voor de rest nooit echt komen, en je niks van ze hoort als de boel weer omhoog gaat. Zal ik je taggen als we weer omhoog zijn gegaan?

Wees niet gevreesd, je bent niet de enige. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
Wat is je doel met dit soort reacties? :P Ik heb zelf alles in fiat staan, dus ik heb er geen belang bij, maar het komt redelijk kinderachtig over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Haha zo boos op jezelf dat je vorig jaar de boot gemist hebt?

You are sooooo cute *pinches cheeks* :>

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Nopheros schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:17:
[...]

Waarom zouden ze still moeten zijn dan? Omdat het niet in 1x van 10k naar 6k gaat? Wat is dat voor logica?
Waarschijnlijk is +/- 1% daling per uur van zijn HODL pf niet genoeg om overtuigd te zijn, hij had minimaal 5% per uur verwacht of zo 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-10 22:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matadores
Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:20:
[...]

Haha zo boos op jezelf dat je vorig jaar de boot gemist hebt?

You are sooooo cute *pinches cheeks* :>
Perdana me, was met een sarcastisch ondertoontje bedoeld :/

100% NEO a €28 euri hodling moduzzzz..
De mensen die nu in paniek zijn hebben geen vertrouwen in de muntjes die ze eerder maar al te graag kochten...
Mensen, heb toch allen wat meer vetrouwen... komt vanzelf weer goed en gij zult blij zijn niet in paniek verkocht te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Matadores schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:31:
[...]

Perdana me, was met een sarcastisch ondertoontje bedoeld :/

De mensen die nu in paniek zijn hebben geen vertrouwen in de muntjes die ze eerder maar al te graag kochten...
Mensen, heb toch allen wat meer vetrouwen... komt vanzelf weer goed en gij zult blij zijn niet in paniek verkocht te hebben...
Je kwam over als de zoveelste zeikerd die nog nooit een coin gekocht had en vooral niemand het gunt om er wel mee te spelen.

I stand correctded. We zitten nu allemaal in hetzelfde schuitje. Builds character, en het schept een band. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:27
Net toch maar mijn ETH van Coinbase naar Binance verplaatst. Had ETH in de vorige dip gekocht op 730. Was van plan om het uit te cashen als de waarde 200 euro gestegen was. Maar nu de waarde zoveel lager staat dan die 730 heb ik het maar naar Binance gezet om het in een Altcoin te gooien zodra de groei lijkt te beginnen. De vraag is natuurlijk wanneer die groei gaat beginnen..
Ik vind het in ieder geval leuk om mee te maken dit :) Ook al is mijn PF 1000 euro minder waard dan een maand terug. Zolang je voor jezelf hebt bepaald dat het voor de langere termijn is blijft dit een leuk spelletje. Nu maar eens nadenken over welke coin het hardst zou kunnen gaan groeien als we de weg omhoog gevonden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

[...]

Waarom? Veel van coins waar ik gisteren uitstapte zijn 35 uur later al 30%-40$ later. Natuurlijk heb ik vertrouwen in de cryptomarkt. Bij 7k stap ik weer in voor de rebounce en bij 6k weer. Ik ga 25% van jouw verlies op NEO goedmaken. Bij mij pure winst die ik direct neem, bij jou tijdelijk minder verlies om daarna nog dieper te gaan ;)

Als ik dan denk dat de bodem echt bereikt is koop ik NEO en hodl em. Tegen die tijd dat jij weer break-even staat sta ik al 50% in de plus >:)

En inderdaad. Elke keer koop ik NEO maar al te graag, maar ik verkoop em ook elke keer maar wat graag, dan is dan het verschil.

[ Voor 18% gewijzigd door Malarky op 05-02-2018 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNSANiTi schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:47:
[...]

Dit is altijd zo een mooie raadgever. Met andere woorden nooit verkopen is nooit verliezen? is weer gelijk aan winnen of gelijk spelen.

Beste tactiek. ;)
Doet me denken aan een AI met het spelletje Tetris. Toen het op het punt stond te verliezen zette hij het spel op pauze. Immers... je hebt dan niet verloren. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:32

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

Komt ie nog een x dan ;)

Alle whales verzameluuuun
Zak zak zak, zak zak zak zak zak maar lekker door door door zak maar door door door.
Zak zak zak (zakkuh), zak zak zak zak zak maar lekker door door door zak maar door door door.
Tot de grond schudden met die coins van links naar rechts.
whales gaan er mee vandoor doe het, whales gaan er mee vandoor doe heeeeeet.

Nou zak dan, zak dan, zak dan zak dan
Zak zak zak, zak zak zak zak zak maar lekker door door door zak maar door door door (zak maar door)
Zak zak zak (zakkuh), zak zak zak zak zak maar lekker door door door zak maar door door door (zakkuh)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

De mods zijn aan het eten ofzo? Of kunnen we alle rotzooi posten die we willen nu?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:40:
De mods zijn aan het eten ofzo? Of kunnen we alle rotzooi posten die we willen nu?
Ga je gang FaceDown! Doe je ding. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• k1978
iNSANiTi schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:39:
[...]

Komt ie nog een x dan ;)

[video]

Zak zak zak, zak zak zak zak zak maar lekker door door door zak maar door door door.
Zak zak zak (zakkuh), zak zak zak zak zak maar lekker door door door zak maar door door door.

Nou zak dan, zak dan, zak dan zak dan
Zak zak zak, zak zak zak zak zak maar lekker door door door zak maar door door door (zak maar door)
Zak zak zak (zakkuh), zak zak zak zak zak maar lekker door door door zak maar door door door (zakkuh)
Pff niveau wordt net zo triest als de munten ..😄

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Jij doet toch niet anders?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Nopheros schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:17:
[...]

Ze hoeven niet stil te zijn maar een behoorlijk deel wat van alles roept en doet is aardig stil wanneer hun 'voorspellingen' toch niet geheel in lijn liggen van hun verwachtingen (die ze luidkeels op andere mensen geprojecteerd hebben).

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

[...]
Dit dus ;)

Maar moet zeggen - heb het er vandaag toch even lastig mee... Vandaag besloten niet meer te kijken voorlopig. Maar ja - laatste tijd natuurlijk veel info gezocht, dus blijf overal suggesties krijgen voor nieuwsberichten over crypto coins. Blegh...
Het is enkel slecht nieuws en slechter nieuws. En nu staan ook nog mijn gewone beleggingen in het rood.... (vorige week ingestapt - vlak voordat die markt ineens in het rood schiet na lange tijd groen:P) Ik heb er echt een talent voor... haha. Het geld dat ik er in heb zitten blijft er in. Maar ik weet niet of ik nog eens nieuw geld ga beleggen. (maar goed - dat zei ik de vorige keer ook - toen het ook onverwachts onderuit schoot nét nadat ik er instapte:/ ... ik zie een patroon. Ik zal in het vervolg even waarschuwen als ik ergens in investeer :+ )

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Oh wa erg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft best lekker nummertje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

WASSU WASSU WASSU WASSUUUUP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Op de oude threads werd er zo vaak en veel gepost dat ze het niet meer bijhielden.
Wees blij dat ze op deze forum minder streng zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:37:
[...]

Waarom? Veel van coins waar ik gisteren uitstapte zijn 35 uur later al 30%-40$ later. Natuurlijk heb ik vertrouwen in de cryptomarkt. Bij 7k stap ik weer in voor de rebounce en bij 6k weer. Ik ga 25% van jouw verlies op NEO goedmaken. Bij mij pure winst die ik direct neem, bij jou tijdelijk minder verlies om daarna nog dieper te gaan ;)

Als ik dan denk dat de bodem echt bereikt is koop ik NEO en hodl em. Tegen die tijd dat jij weer break-even staat sta ik al 50% in de plus >:)

En inderdaad. Elke keer koop ik NEO maar al te graag, maar ik verkoop em ook elke keer maar wat graag, dan is dan het verschil.
Mag ik je glazen bol lenen?
Pagina: 1 ... 101 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)