[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.590 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Wat zou je dan het beste kunnen kopen? BTC of ETH? Volgens mij steeg afgelopen vrijdag ETH procentueel gezien meer dan BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:30

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Pelox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:09:
Ach zometeen gooi ik er gewoon nog mijn resteren 56 euro tegenaan en komt alles goed!
20 Euro weg aan transactiekosten :+
Ik heb in de afgelopen maand 0.02BTC gemined. Het idee was eigenlijk dat de koers weer richting 20.000 Dollar zou gaan zodat ik een mooie opbrengst kon noteren, maar de Bitcoin goden hebben klaarblijkelijk minder vrolijke dingen in gedachten :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ggj87 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:10:
[...]

Wat zou je dan het beste kunnen kopen? BTC of ETH? Volgens mij steeg afgelopen vrijdag ETH procentueel gezien meer dan BTC.
LTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:07:
[...]

Hoeveel geld heb je nodig in het leven vraag ik me af, ik neem aan dat hij toch wel iets van een miljoen of 100 gecashed heeft?
Niet als je geloofd dat bitcoin HET toekomstige betaalmiddel gaat worden, en je honderden per dag met een simpele laptop uit het stopcontact hebt getrokken.

Je weet wel, schaarste en zo.
Oh ja, hij heeft wel ooit twee pizza's gekocht om de motor aan te zwengelen.

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:00:
[...]

Sorry maar nee. Niemand kan precies de pieken en dalen voorspellen. Ook lefgozers niet. Je kan een keer geluk hebben maar de HODLer versla je bijna nooit.
Soms denk ik dat je het snapt, maar ik denk vaker dat je er niks van snapt met zulke opmerkingen 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

DeArmeStudent schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:09:
[...]

Ik vind het heel begrijpelijk dat je je inleg eruit gehaald hebt, net als zoveel anderen...maar dat dan vervolgens de rest van de koers in elkaar zakt als een leeglopende ballon, tja...dat verbaast mij dan ook niet...
Sjonge.. sommigen WILLEN het gewoon niet begrijpen. Als de koers straks bounced dan pakken de hodlers doe hele stijging mee. De day trader mist die deels of vaak grotendeels. Je doet net alsof elke hodler dom is en zou moeten day traden. Terwijl gemiddeld gezien de hodler het veruit beter doet dan de day trader, op de lange termijn.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Adamoland schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:06:
[...]

[afbeelding]

Tja, ;(
Nog even volhouden, we gaan straks naar de mean terug (8-10k). Ik zei mean niet maan.
Hierbij ga je ervanuit dat de mean op 8-10k ligt, wat als mean 4-5k is? Kijk eens naar de prijzen van BTC een half jaar geleden, toen bleef het vrij lang rond de $900 - $1200, dan denk ik nog eerder dat dat de mean is.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:12:
[...]

Sjonge.. sommigen WILLEN het gewoon niet begrijpen. Als de koers straks bounced dan pakken de hodlers doe hele stijging mee. De day trader mist die deels of vaak grotendeels. Je doet net alsof elke hodler dom is en zou moeten day traden. Terwijl gemiddeld gezien de hodler het veruit beter doet dan de day trader, op de lange termijn.
En er zijn ook gewoon mensen (zoals ik) die helemaal geen tijd hebben om de hele dag paniekvoetbal te spelen met digitale valuta :+

De Bitcoin moet al onder de 100 dollar zakken wil ik geen winst meer maken dus zak alsjeblieft naar de 1000 Dollar terug dan koop ik weer groot in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:11:
[...]

Soms denk ik dat je het snapt, maar ik denk vaker dat je er niks van snapt met zulke opmerkingen 8)7
Kijk ik zou nu een topicreport kunnen plaatsen zoals jij ook steeds bij mij doet wegens persoonlijke aanvallen maar zo ben ik niet.
Holders doen het op lange termijn beter dan day traders, dat is een feit. Is niet zo moeilijk te begrijpen hoor :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-10 21:55
miicker schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:13:
[...]

Hierbij ga je ervanuit dat de mean op 8-10k ligt, wat als mean 4-5k is? Kijk eens naar de prijzen van BTC een half jaar geleden, toen bleef het vrij lang rond de $900 - $1200, dan denk ik nog eerder dat dat de mean is.
Ik dacht zelf aan 1600..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:07:
[...]

Ik heb inmiddels een onderzeeboot.
Laten we met z'n allen bidden dat het geen argentijnse is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Als de koers straks bounced dan moeten de holders nog lang wachten voordat ze weer op 0 of in de plus uitkomen.
Als je als belleger deze downtrend niet hebt gezien of wilt zien dan kan je maar beter helemaal niet beleggen ;)
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:13:
[...]

Kijk ik zou nu een topicreport kunnen plaatsen zoals jij ook steeds bij mij doet wegens persoonlijke aanvallen maar zo ben ik niet.
Nog nooit gebruikt die knop, zal ik ook niet doen, we zijn soms beide schuldig aan ons gedrag :+

[ Voor 20% gewijzigd door Slux op 05-02-2018 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:13:
[...]

En er zijn ook gewoon mensen (zoals ik) die helemaal geen tijd hebben om de hele dag paniekvoetbal te spelen met digitale valuta :+

De Bitcoin moet al onder de 100 dollar zakken wil ik geen winst meer maken
:')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Sjonge.. sommigen WILLEN het gewoon niet begrijpen. Als de koers straks bounced dan pakken de hodlers doe hele stijging mee.
Als je op 16000 dollar hebt gekocht, hodl doet en het bounced terug naar 12000 pak je helemaal niks mee ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 09:39

Ryan1981

Je ne sais pas

[...]

Tenzei de daytrader bij 8000 verkocht heeft, en laten we zeggen bij een stijging van 6000 terug naar 8000 bij 7000 instapt, dan heeft de daytrader 1000 $ winst t.o.v. de hodler, en dat bedoelde ik met meer lef hebben dan een hodler, omdat je het extra risico neemt de boot te missen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:15:
[...]

Als de koers straks bounced dan moeten de holders nog lang wachten voordat ze weer op 0 of in de plus uitkomen.
Als je als belleger deze downtrend niet hebt gezien of wilt zien dan kan je maar beter helemaal niet beleggen ;)
Ja meneer de miljonair. We zullen over een jaar of 2 a 3 eens zien wie er het meeste aan over heeft gehouden. Mijn voorspelling van jouw saldo dan: 0

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:13:
[...]

De Bitcoin moet al onder de 100 dollar zakken wil ik geen winst meer maken dus zak alsjeblieft naar de 1000 Dollar terug dan koop ik weer groot in.
Waarom wil je geen winst meer maken als hij onder de 100 dollar zakt?

Laten we eerlijk zijn; we zitten hier allemaal voor de winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
DeArmeStudent schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:09:
[...]

Ik vind het heel begrijpelijk dat je je inleg eruit gehaald hebt, net als zoveel anderen...maar dat dan vervolgens de rest van de koers in elkaar zakt als een leeglopende ballon, tja...dat verbaast mij dan ook niet...
Okay, fair enough maar.. Als er nieuw geld in de markt komt dan is het niet gek om te denken dat dat wel goedkomt. Overigens ben ik er ‘heilig’ van overtuigd dat het ook allemaal weer goedkomt met mijn PF.. Grootste deel zit in IOTA en heb daar (ondanks deze tegenwind) een ontzettend goed gevoel bij _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
[...]

Dus wanneer we allebei een coin kopen voor 100 euro, en een week later staat hij op 1000, en de koers zakt in naar 900,00, ik verkoop hem als day trader, jij hodl de coin.

Hij zakt verder naar 450, ik kan er dan 2 weer kopen en hij stijgt dat weer naar 1200, per stuk...

wie heeft er dan meer winst ?

Ik ben iig blij dat ik mijn ETH's verkocht heb voor 955,00... haal ik meer winst dan elke hodler 8)

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

42/30 confirmations op binance. Man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:17:
[...]

Waarom wil je geen winst meer maken als hij onder de 100 dollar zakt?

Laten we eerlijk zijn; we zitten hier allemaal voor de winst.
Dacht niet dat mijn zin zo slecht geformuleerd was :P
Als de Bitcoin onder de 100$ zakt, maak ik geen winst meer op mijn investering.

Natuurlijk zit ik hier voor de winst, wie niet haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mr_Ripple schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:16:
[...]

Als je op 16000 dollar hebt gekocht, hodl doet en het bounced terug naar 12000 pak je helemaal niks mee ;)
Er is geen day trader die op 16000 verkoopt en op de bodem weer inkoopt en op 12000 weer verkoopt. Het klinkt allemaal simpel maar in de praktijk lukt dat dus niet. Op lange termijn wint de hodler meestal.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:19:
[...]

Dacht niet dat mijn zin zo slecht geformuleerd was :P
Als de Bitcoin onder de 100$ zakt, maak ik geen winst meer op mijn investering.

Natuurlijk zit ik hier voor de winst, wie niet haha.
Grapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Shiznit schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:18:
[...]

Dus wanneer we allebei een coin kopen voor 100 euro, en een week later staat hij op 1000, en de koers zakt in naar 900,00, ik verkoop hem als day trader, jij hodl de coin.

Hij zakt verder naar 450, ik kan er dan 2 weer kopen en hij stijgt dat weer naar 1200, per stuk...

wie heeft er dan meer winst ?

Ik ben iig blij dat ik mijn ETH's verkocht heb voor 955,00... haal ik meer winst dan elke hodler 8)
Hodl = lange termijn. Wat jij omschrijft is een korte termijn gelukstreffer. Op de lange termijn hou je dat nooit vol. 1 foute trade en je halveert je positie.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:19:
[...]

Er is geen day trader die op 16000 verkoopt en op de bodem weer inkoopt en op 12000 weer verkoopt. Het klinkt allemaal simpel maar in de praktijk lukt dat dus niet. Op lange termijn wint de hodler meestal.
Dat lukt dus wel, ik heb vandaag al meerdere keren een paar procent gepakt op de golven van de ETH...

Jij als Hodler staat alleen maar in de min.

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hodlen of daytraden. Het is gewoon wat je fijn vindt en waar je tijd voor hebt. Als je vaak de koersen checkt, het cryptonieuws volgt en vrij rationeel blijft in roerige cryptotijden kun je meer winst maken dan wanneer je gewoon hold. Dat lijkt me logisch, je zult nooit perfect alle dalen en pieken meepakken maar in grote lijnen kun je extra winst maken.

Echter, daytraden kost veel tijd, voor sommigen ook veel stress. Je moet relatief vaak koersen checken, beslissingen maken etc.
De hodler hoeft dat niet, die kan altijd rustig slapen bij wijze van spreken.

Oftewel: voor de meeste mensen zal 'hodlen' over het algemeen prettiger zijn. Je pakt gewoon de koerswinst op lange termijn mee.
De fanatiekelingen kunnen daytraden, met als offer veel tijd, wat stress en je hebt ook een klein beetje geluk nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-10 14:28
Rond $7k lijkt gelukkig redelijk wat support te zitten, soms er even onder en vervolgens weer omhoog. Ben alleen bang en verwacht ook dat dat niet zo lang stand gaat houden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:13

sourcecode

Prepare for the next ATH

zo meteen maar nog een biertje nemen. :) deel 2 van de voorstelling..........

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10 07:25
Wat een heerlijk topic is het ook, iedereen weet precies te vertellen wat er gisteren gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:06
[...]

Elke hodler moet zeker niet daytraden maar daytraders die vorige week of twee weken terug verkocht hebben en nu te laat terug instappen gaan waarschijnlijk toch nog meer winst overhouden. Hangt vooral af wanneer ze natuurlijk hebben ingekocht.

Ik doe half half en mijn hodl staat op x3 winst en daytrade op x10. Dit wordt wel elke dag kleiner en kleiner ;-)

Daytraden vraagt meer discipline en kost véél meer tijd maar dan kan je echt wel een pak meer winst maken.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ICX 0.004084 $2.73

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:19:
[...]

Er zijn anders zat traders die dat gedaan hebben of nog steeds doen, getuige de koers.
Als je mijn bol wilt lenen, het N woord is erin zichtbaar.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Shiznit schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:20:
[...]

Dat lukt dus wel, ik heb vandaag al meerdere keren een paar procent gepakt op de golven van de ETH...

Jij als Hodler staat alleen maar in de min.
Het lukt omdat de koers 1 en dezelfde richting op gaat. Op de meeste dagen zal het niet lukken. Of ben je al binnen financieel?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

0.004062 $2.70 HODL........

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-10 16:27
Rubberen schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:52:
[...]

we zitten nog niet aan 6000usd toch? :)
Nee, maar daar zitten we maar 800 dollar vanaf.
Is te overzien.
Ik ben erg benieuwd welke koopgekte er losbreekt als de bounce echt komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

XVG bijft constant hangen rond 4 cent............

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
[...]

Holders doen het op lange termijn beter dan day traders, dat is een feit. Is niet zo moeilijk te begrijpen hoor :)
Kun je dit onderbouwen met bewijs?
Ik denk dat daytraders velen malen meer kunnen verdienen dan HODL'ers.

Voorbeeldje:
Hodler begint met 1K
Na 1 jaar +300%
Na 1 jaar dus 3K, 2K winst.

(succesvolle)daytrader begint met 1K
Pakt gemiddeld per dag 0,5%, maar dat is commulatief, omdat hij per dag met 0,5% meer kan verder gaan. Dat betekend dat de daytrader na 1 jaar € 6.143,93 heeft. Waarvan dus €5.143,93 winst!

Ik ben zelf geen daytrader, maar het lijkt me voor een redelijke daytrader niet lastig om 0,5% per dag te pakken. Uiteraard heb je dagen van 10% en dagen van -10%, maar over het algemeen moet het zeker haalbaar zijn. Uitgaande van 0,5% winst per dag voor een daytrader, moet een HODL'er zijn PF al ruim 600% zien worden om evenveel winst te maken als een daytrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-10 22:55
BTC dominance in de lift. Wat mij betreft zetten we die daling nog even goed door tot BTC de 50% dominance heeft gepakt. Gevolgd door ETH, LTC en XMR.

Het is imho niet meer dan terecht dat projecten als VeChain, ICON en Nano de afgelopen 24 uur meer dan 30% in waarde zijn verloren.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10 07:25
Gaan we dit nu iedere 5 min posten? Succes G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
D-Ed schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:47:
[...]

Sensatiezoeker much? Hier gewoon HODL’r nadat ik zeven keer de inleg eruit heb getrokken..

Wel eens bij je opgekomen dat er genoeg holders zijn die zich niets aantrekken van deze dip/crash/whatever en gewoon de rit meemaken zoals die zich voordoet...

Van die aan de kant zittende trolletjes is de wereld ook niets beter geworden toch? :w
Dan zal het wel heel spannnend zijn nu voor je , poe poe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Richh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:25:
Het is imho niet meer dan terecht dat projecten als VeChain, ICON en Nano de afgelopen 24 uur meer dan 30% in waarde zijn verloren.
Je kan maar beter vluchten nu :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 20:53

mark-k

AKA markkNL

miicker schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:24:
[...]

Kun je dit onderbouwen met bewijs?
Ik denk dat daytraders velen malen meer kunnen verdienen dan HODL'ers.

Voorbeeldje:
Hodler begint met 1K
Na 1 jaar +300%
Na 1 jaar dus 3K, 2K winst.

(succesvolle)daytrader begint met 1K
Pakt gemiddeld per dag 0,5%, maar dat is commulatief, omdat hij per dag met 0,5% meer kan verder gaan. Dat betekend dat de daytrader na 1 jaar € 6.143,93 heeft. Waarvan dus €5.143,93 winst!

Ik ben zelf geen daytrader, maar het lijkt me voor een redelijke daytrader niet lastig om 0,5% per dag te pakken. Uiteraard heb je dagen van 10% en dagen van -10%, maar over het algemeen moet het zeker haalbaar zijn. Uitgaande van 0,5% winst per dag voor een daytrader, moet een HODL'er zijn PF al ruim 600% zien worden om evenveel winst te maken als een daytrader.
daytraden moet je wel tijd voor hebben, en ook weten wanneer je moet vasthouden als hij lager zakt en wanneer je moet uitstappen. Ik heb me er toch wel al een paar keer flink aan gebrand, voornamelijk doordat ik ff niet aan het opletten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

sourcecode schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:24:
Van mij mag XVG naar 0,0000001 zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-10 16:02
[...]

Dat zal nogal afhankelijk zijn van welke coin je hodl.
Niet alle munten zijn zo top als de monero gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, nog 54 jaar dan is het chinese nieuwjaar wel weer voorbij. Teven is korea dan wel compleet genuked dus zuigen ze snachts de boel niet meer leeg.

De dollar is dan wel compleet gecrasht dus een bitcoin van 3 euro kost dan 9.493.938.322 dollar.

Maar dat maakt sowieso weinig uit want Nederland staat dan 25 meter onder water.

Waar het op neerkomt: koop de dip nu het nog kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Laatst online: 20-10 14:33
Gaan jullie trouwens puur voor btc als de btc bounched? Of nemen jullie ook nog wat alts mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

BTC dominance in de lift. Wat mij betreft zetten we die daling nog even goed door tot BTC de 50% dominance heeft gepakt. Gevolgd door ETH, LTC en XMR.

Afbeeldingslocatie: https://images.gr-assets.com/hostedimages/1433270441ra/15075057.gif

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiznit
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:22:
[...]

Het lukt omdat de koers 1 en dezelfde richting op gaat. Op de meeste dagen zal het niet lukken. Of ben je al binnen financieel?
Ik ben begin december ingestapt, en alleen maar aan daytraden gedaan. Heb mijn inleg van 1500 16x laten groeien (TRX, BCD, VEN en ETH)

Dus het is wel mogelijk, welke kant de koers ook opgaat.

En nee, ik ben financieel niet binnen, wat een domme vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
sourcecode schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:24:
Mooi toch?
Net als XRP die relatief ook minder achteruit gaat dan BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
mark-k schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:26:
[...]

daytraden moet je wel tijd voor hebben, en ook weten wanneer je moet vasthouden als hij lager zakt en wanneer je moet uitstappen. Ik heb me er toch wel al een paar keer flink aan gebrand, voornamelijk doordat ik ff niet aan het opletten was.
Ik heb het er ook zeker niet over wat meer tijd kost, of stress. Geloof me, ik HODL ook gewoon lekker. Maar ik kan niet goed tegen de beweringen waarbij er gezegd wordt dat HODL'ers het altijd winnen van de daytraders, want dat is in geld in mijn optiek alles behalve de waarheid. Day traden geeft financieel gezien veel meer mogelijkheden dan HODL'en.

Mijn inleg is te klein om er echt veel winst op te pakken, en het is me de stress zeker niet waard, maar voor grotere spelers is het, mits het je de tijd en stress waard is, een erg interessante mogelijkheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Zullen we over een maand nog eens kijken hoe de verhoudingen liggen? Denk dat je dan zou wensen dat je VEN had ;)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zEyMpg8.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
HoppyF schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:29:
[...]

Mooi toch?
Net als XRP die relatief ook minder achteruit gaat dan BTC.
Hoezo minder ? BTC 7 dagen -38%. XRP 7 dagen -48%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:29:
[...]

Zullen we over een maand nog eens kijken hoe de verhoudingen liggen? Denk dat je dan zou wensen dat je VEN had ;)
Waar is de remindme functie :-(

Waar wedden we om? Als ik gelijk heb 1 XMR, als jij gelijk hebt 1 VEN? Deal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-10 15:53
Er was toch ook zoiets dat alle chineze vliegtickets kochten ?

Kan het daar aan liggen ? .... 😂

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 14:51
Wij hodlers redden jullie allemaal. De koersen zullen op een niveau komen dat het niet meer verder kan zakken, omdat we dan op de marketcap van alle hodlers bij elkaar zitten :) Die verkopen niet.. Vanaf dat moment zal het even gelijk blijven tot een paar mensen denken "Ok het zakt niet meer, dit is het moment".. En dan poefff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

De BTC incasso bureau komt straks bij ons aan de deur kloppen. Ze staan in het rood.
Gelukkig staat alles bij me in alts.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

De bodem ligt dus ongeveer rond de spatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
[...]

Even zonder grappen, ik begin er oprecht aan te twijfelen of je nu een trol bent of niet. If so, well done.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Luca
Dat waren nog eens tijden.. BTC op $11k. Oh wacht, dat was vorige week nog. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:22:
[...]

Klopt, hij gaat of omhoog of omlaag dus ja het is goed mogelijk hier prima op te verdienen. Geen idee waar je de stelligheid vandaan haalt dat dat niet mogelijk is? Ik heb vandaag zo al 2 ltc erbij kunnen sparen en ik was het grootste gedeelte van de dag weg of bezig met andere dingen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:31:
[...]

Even zonder grappen, ik begin er oprecht aan te twijfelen of je nu een trol bent of niet. If so, well done.
Dat heet visie. Maar we gaan het zien. Jij denkt dat je rijk wordt van met de meute meelopen. Succes daarmee.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:08
We hebben die Aziaten wel mooi te pakken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Wat gebeurt er nu eigenlijk achter de schermen bij bv. Vechain, icon, wtc, alts met enige betekenis in het algemeen. Heeft deze drop enig effect op hun verder bestaan of werking.?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

[...]

Volgens mij baal jij gewoon van je hodl. Jij doet steeds alsof de mensen die verkocht hebben van het weekend (waaronder ik) geen mooie coins hebben van de week. VEN wordt toevallig door mijn werkgever gesponsord dus ben beetje aan mijzelf verplicht ze te kopen.

Maar dat ga ik wel doen zodra de btc op 6k of 5.5k (waar de meeste whales staan) terug veert. Dan koop ik btc dan koop ik VEN en al die andere mooie coins. Kijken we wel of de BTC weer 8k of 10k of 20k wordt. Dat je verkoopt omdat alle indicatoren op rood staan en je luistert naar je verstand en niet naar je emotie betekend niet dat je geen hodl skills hebt.

Sterker, dit is de eerste keer in weken dat ik helemaal terug naar USDT ben gegaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 05-02-2018 20:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:33:
[...]

Dat heet visie. Maar we gaan het zien. Jij denkt dat je rijk wordt van met de meute meelopen. Succes daarmee.
_O- 8)7

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Het blijft maar doorgaan! Wat gebeurd hier mensen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Bmfd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:31:
[...]

Meneer is gewoon niet blij omdat ie vuistdiep in VEN is gedoken, ze fothermucker!

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Ypuh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:34:
We hebben die Aziaten wel mooi te pakken zo.
Gelukkkig wel ja!
Nog 750 dollar te gaan en dan mogen hun de weg naar boven in gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechFocussed
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-10 21:12
technoaddict schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:31:
Wij hodlers redden jullie allemaal. De koersen zullen op een niveau komen dat het niet meer verder kan zakken, omdat we dan op de marketcap van alle hodlers bij elkaar zitten :) Die verkopen niet.. Vanaf dat moment zal het even gelijk blijven tot een paar mensen denken "Ok het zakt niet meer, dit is het moment".. En dan poefff...
Dit is helaas niet hoe market cap werkt.. Market cap kan ondanks alle hodlers ver beneden de 100 miljard zakken. Doordat mensen die nu inkopen gedesillusioneerd raken en weer voor een vaal lager bedrag verkopen. We gaan nog wel even naar beneden, maar als je niet perse hoeft te verkopen, verkoop dan niet. Op de lange termijn is Bitcoin altijd een goede investering gebleken.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-10 15:53
Morgen ff me Philips hue aanpassen zit al dagen met rood ligt hiero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:47

GaMbiNo

1337

technoaddict schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:31:
Hier heb je wel een punt. Als iedereen aan het daytraden was stond de BTC op 0 en stond er alleen nog geld in fiat of ustd. :F
Meteen daarna krijgen we dan ws. Wel een enorme bounce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

OK we maken een POLL

hoe staat die op

6700 ?

21:00
22:00
23:00

:)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:34:
[...]

Volgens mij baal jij gewoon van je hodl. Jij doet steeds alsof de mensen die verkocht hebben van het weekend (waaronder ik) geen mooie coins hebben van de week. VEN wordt toevallig door mijn werkgever gesponsord dus ben beetje aan mijzelf verplicht ze te kopen.

Maar dat ga ik wel doen zodra de btc op 6k of 5.5k (waar de meeste whales staan) terug veert. Dan koop ik btc dan koop ik VEN en al die andere mooie coins. Kijken we wel of de BTC weer 8k of 10k of 20k wordt. Dat je verkoopt omdat alle indicatoren op rood staan en je luistert naar je verstand en niet naar je emotie betekend niet dat je geen hodl skills hebt.

Sterker, dit is de eerste keer in weken dat ik helemaal terug naar USDT ben gegaan.
Mag ik vragen hoe jij weet dat daar de meeste whales staan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Crypts schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:33:
[...]

Klopt, hij gaat of omhoog of omlaag dus ja het is goed mogelijk hier prima op te verdienen. Geen idee waar je de stelligheid vandaan haalt dat dat niet mogelijk is? Ik heb vandaag zo al 2 ltc erbij kunnen sparen en ik was het grootste gedeelte van de dag weg of bezig met andere dingen. :)
Proficiat! Mijn punt: dat lukt je niet elke dag. Als de koers iets anders doet dan jij verwacht moet je met verlies verkopen. Al die verliezen en winsten bij elkaar leveren je waarschijnlijk op lange termijn minder op dan HODLen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:25:
[...]

Dan zal het wel heel spannnend zijn nu voor je , poe poe
Nou nee, Ben me voornamelijk aan het verbazen over de posts in dit topic door mensen als jij.. ;w

Beetje op de man af aanvallen en voor wat? Afgunst? Frustratie? Speel met geld dat je kunt missen en er gaat een wereld voor je open :Y

Of het nu €50,- of 5 ton is, crypto geschiedenis speelt zich voor ons af *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:36:
[...]

Niet op reageren joh O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarviinL
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-09 18:10
sourcecode schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:35:
OK we maken een POLL

hoe staat die op

6700 ?

21:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

leducw schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:34:
Wat gebeurt er nu eigenlijk achter de schermen bij bv. Vechain, icon, wtc, alts met enige betekenis in het algemeen. Heeft deze drop enig effect op hun verder bestaan of werking.?
Tuurlijk niet. Maakt voor die bedrijven niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Het is echt een dikke strijd tussen buyers en sellers op GDAX bij LTC/EUR. Mooi om te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:47

GaMbiNo

1337

ionn schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:37:
[...]

Er zijn er bij die de werknemers in coins betalen. Als deze vrijwel waardeloos worden heeft dit natuurlijk wel impact.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:33:
[...]

Zegt degene die voor het eerst in dit topic kwam kijken toen VEN hot was en nu niets anders doet dan zeggen dat VEN DE toekomst is van crypto en de mensheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Voor de mensen die stressen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mr_Ripple schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:35:
[...]

Meneer is gewoon niet blij omdat ie vuistdiep in VEN is gedoken, ze fothermucker!
Nou nou nou en dan krijg ik waarschuwingen van mods :')

Zoals ik al 100x gezegd heb ik HODL en dus boeit een dipje me helemaal niks. :) ik ga hard lachen over een jaartje of 2 a 3.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
20:59

[ Voor 4% gewijzigd door TomTorquay op 05-02-2018 20:40 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
ionn schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:37:
[...]

Vaak hebben ze een development fund met eigen tokens/coins, dus het maakt ze wel wat uit. Tijdens ICO’s worden bitcoin/ethereum opgehaald en het is het meest verstandig om dat direct na het aflopen van de ICO om te zetten in fiat, maar het zou me niets verbazen als dat niet is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
leducw schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:34:
Gezien het product van deze partijen vrij weinig effect heeft op de waarde van de munt, denk ik niet dat het veel uitmaakt. Het product van veel alts is voor een specifiek soort bedrijven, als particulier kan je er vrij weinig mee.

Omgekeerd geldt overigens hetzelfde; als het product 'af' is hoeft dat helemaal geen hoge muntwaarde te betekenen. De waarde van deze muntjes is puur 'wat de gek er voor geeft' en staat los van de projectwaardering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
OK we maken een POLL

hoe staat die op

6700 ?

22:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:38:
[...]

Zoals ik al 100x gezegd heb ik HODL en dus boeit een dipje me helemaal niks. :) ik ga hard lachen over een jaartje of 2 a 3.
Gelijk heb je.
Iets anders, ga je nog wel bijkopen?
HODL wat je hebt maar erbij is wellicht een optie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:36:
[...]

https://www.bitfinex.com/trading even uitzoomen op duizenden. Er staan veel meer whales op 5500 dan op 6000, dat is erg opvallend.

[ Voor 18% gewijzigd door Malarky op 05-02-2018 20:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
OK we maken een POLL

hoe staat die op

6700 ?

20.44 :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

k1978 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:35:
Tis hier inmiddels net een hoerentent

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:41:
[...]

https://www.bitfinex.com/trading even uitzoomen op duizenden. Er staan veel meer whales op 5500 dan op 6000, dat is erg opvallend.
Ik heb er wel een verklaring voor, 5500 is namelijk minder dan 6K :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Je zet het zelf onder je eigen naam ;)

Over een jaar of 2 a 3 is er geen btc meer, en als dat al weggeregeld is, dan VEN helemaal.
Maar eerlijk is eerlijk, als je er eenmaal diep in zit is houden het meest verstandige ipv verkopen en denken goedkoper terug te kunnen kopen. :)

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
k1978 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:35:
Waar heb je Hue liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

miicker schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:42:
[...]

Ik heb er wel een verklaring voor, 5500 is namelijk minder dan 6K :+
Vind ik een goed verklaarbare uitleg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
ik heb al geld overgemaakt naar Bitstamp, ga komende dagen mooie koopjes pakken als iedereen in paniek van boord springt. goed instapmoment afwachten, de munten die ik nog heb (m.n. VEN) laat ik lekker zitten, dat hersteld straks weer snel

als ik de grote regisseur van deze film was zou ik het sentiment nog verder naar onder duwen, er moeten eerst meer mensen van boord springen uit wanhoop, dan koop ik straks alles voor een prikkie, de paniek is nog niet compleet

al deze emotie maakt crypto juist zo fascinerend. gaat de trein weer omhoog is iedereen dit in enkele uren weer vergeten 'crypto-amnesia'

ik geloof in de toekomst van crypto en lig er nu dan ook niet wakker van

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Shiznit
[...]

Je snapt het niet he?

Iedereen die met een paar procent verlies, of net op tijd heeft verkocht, kan wanneer de tijd daar is weer heel goedkoop inkopen en een meervoud van wat hij had terug kopen. stijg dan de koers (hopelijk) weer, en knalt de koers jouw aankoop bedrag voorbij, hebben diegene al meer winst dan jou, en dan begint de winst teller bij jou pas te draaien.......zucht 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

HoppyF schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:41:
[...]

Gelijk heb je.
Iets anders, ga je nog wel bijkopen?
HODL wat je hebt maar erbij is wellicht een optie.
Is heel aantrekkelijk maar heb met mezelf afgesproken niet meer fiat erin te duwen. Er is altijd een mogelijkheid dat overheden en banken zo dwars gaan liggen dat dit het einde van crypto betekent en in dat geval wil ik niet meer dan dat x bedrag kwijt zijn.

Groetjes, FaceDown.

Pagina: 1 ... 104 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)