Ik dacht ik sluit alvast even de experiabox van KPN aan, ipv die van Budget, want modem was ineens remote gereset gister, en geen zin in 2 keer alle settings moeten doen.
Maar volgens mij heb ik hier mee gesloopt dat ik nog een link krijg. Link status van beide pairs is nu "Geen link", ook als ik weer het modem van Budget :-P. Nou ja, dat wordt even zonder internet t/m maandag.
Alleen door die truuk met het modem alvast aansluiten heb ik volgens mij mijn internet voor het weekend gesloopt :-P. Nu maar op de WiFi van de buren.
Maar volgens mij heb ik hier mee gesloopt dat ik nog een link krijg. Link status van beide pairs is nu "Geen link", ook als ik weer het modem van Budget :-P. Nou ja, dat wordt even zonder internet t/m maandag.
De monteur moet hier sowieso de 2e aderpaderen even fixen, dat is de enige reden dat ik de monteur heb ingeschakeld. Een modempje installeren kan ik zelf ook wel.grun93 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:41:
[...]
Budget biedt geen hogere snelheid dan 100Mb aan, ook niet als ik m'n eigen adres intoets op hun postcode checker. Voor hogere snelheden moet je een KPN abonnement hebben. Zoals gezegd, ik heb een v12 die geen pairbonding aan kan, en haal toch een snelheid van 200Mb over een enkele lijn. Heb je die v10 van KPN al geprobeerd? Misschien hoeft die monteur helemaal niks fysieks te doen en is het een kwestie van ergens een vinkje in een softwareprogramma bij KPN.
Alleen door die truuk met het modem alvast aansluiten heb ik volgens mij mijn internet voor het weekend gesloopt :-P. Nu maar op de WiFi van de buren.
[ Voor 54% gewijzigd door MsG op 08-10-2022 12:30 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn