Goed nieuws weer.
Na het grapje met de Europese Hulpverlening die ineens geld kost en het feit dat ze de Opel servicedealer in mijn woonplaats willens en wetens om zeep hebben geholpen ben ik wel redelijk klaar met de organisatie achter Opel.
De Karl bevalt prima verder, fijne en goede auto. Maar al het gedoe er omheen, daar zit ik niet zo op te wachten.
Al snap ik niet wat er staat, de OnStar diensten stoppen en daarna kan ik overstappen op een OnStar abonnement?BELANGRIJKE MEDEDELING
OnStar en WiFi-diensten
eindigen op 31 december 2020
Geachte heer/mevrouw,
In augustus 2017 heeft Groupe PSA de automerken Opel en Vauxhall gekocht van General Motors. OnStar Europe Limited was geen onderdeel van deze overname en blijft een onderneming van General Motors.
Als gevolg van deze overname zullen OnStar- en WiFi-diensten via de OnStar-verbinding (indien beschikbaar in uw land) vanaf 31 december 2020 niet meer beschikbaar zijn voor Opel.
Wij begrijpen dat u bezorgd bent dat dit uw Onstar-diensten zal beïnvloeden, maar als u een betaald Onstar-abonnement heeft, blijven wij u tot de genoemde datum dezelfde uitzonderlijke dienstverlening bieden.
Wat gebeurt er daarna?
U kunt gebruik blijven maken van alle OnStar-faciliteiten tot het moment dat uw proefabonnement afloopt. Daarna kunt u overstappen op een OnStar-abonnement dat toegang biedt tot diensten die u en uw naasten veiligheid bieden, waaronder:
• Automatische hulp bij pech/ongelukken*
• 24/7 toegang tot getrainde adviseurs die dezelfde taal als u spreken.
• Diagnostische gegevens on verzoek
• Assistentie bij diefstal van uw auto
Als u vragen heeft over uw proefabonnement of meer wilt weten, kijk dan op onze Vraag- & Antwoordpagina's.
Wij nemen contact met u op zodra we aanvullende informatie voor u hebben.
Hoogachtend,
Brian McCreavy
Directeur OnStar Europe
Na het grapje met de Europese Hulpverlening die ineens geld kost en het feit dat ze de Opel servicedealer in mijn woonplaats willens en wetens om zeep hebben geholpen ben ik wel redelijk klaar met de organisatie achter Opel.
De Karl bevalt prima verder, fijne en goede auto. Maar al het gedoe er omheen, daar zit ik niet zo op te wachten.