Ik vind ze nog wel leukTouchdomex schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 08:34:
[...]
Grootste nadeel van die PSA dingen zijn toch wel echt die heel erg lelijke versnellingspoken bij de automaten. Why de fuck hebben ze die ook overgenomen
Ja raar volk, ik kijk er liever nietfisherman schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:29:
[...]
Ja ik kreeg inderdaad als opmerking dat het geen echte opel was.
Vreemd, want inderdaad is Opel natuurlijk al heel lang niet zelfstandig meer. Maar welk merk is dat nog wel? Tegenwoordig werkt opel zelfs samen met Toyota (of andersom)
Ik heb er gisteren maar niet meer naar gekeken op FB naar de reacties. Beetje vreemd volk daar lijkt het.
Met PSA is in ieder geval het premium luxe gevoel dat opel met bepaalde modellen wil uitstralen tot zijn recht gekomen. Dat was onder GM niet gebeurd. PSA maakt qua benzine fijnere motoren, maar THP motoren waren ik het verleden alles behalve probleemloos. Ook veel Mini rijders hadden problemen met deze motoren. Ik weet niet of ze ook nog in andere bmw's lagen.
Qua elektrische aandrijflijn en accu moeten de eerste ervaringen natuurlijk opgedaan worden. GM had wel al ervaring opgedaan met de vorige Ampera. Die had vooral problemen door de range extender meen ik. Qua accu is deze heel betrouwbaar gebleken, ook wat betreft degradatie ervan.

1.6 THP was inderdaad een probleem blokje, lag inderdaad ook in Mini's en BMW's 114-118i (Prince motor). PureTech nu is prima betrouwbaar, 1.2T is ook echt een goed blok. En met de Hybrid(4) in de Grandland X hebben ze ook een leuke aandrijflijn

Ik voeg hem toeMcKaamos schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:18:
Hey @MK_ , mag m'n Vecje eigenlijk ook in de TS? Vind dat er een veel te kleine show is tbh
[Afbeelding]
Vectra GTS 1.8 uit 2006
Als er nog meer Opel rijders hun auto er in willen, let me know

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered