Ach, als ie toch een keer komt, kun je het net zo goed preventief doen.dreester schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:02:
[...]
Ik heb het bij Van Loon laten doenIk heb het eigenlijk preventief laten doen, omdat ik wilde chippen. Meer power, dus eerder stuk was mijn gedachtegang. Tot nu nog steeds niet gechipt omdat er andere dingen stuk gingen
![]()
Ach, ik heb wel eens betere beslissingen genomen.
We hebben thuis op dit moment 2 opels:
Opel Zafira 2.2 benzine uit 2007 -> Rijd de vrouw mee
Opel Astra 1.6 CDTI diesel uit 2016 -> Bedrijfsauto van mij
Naast de huidige opels heb ik er al meerdere gehad. Dit is voor mij de 3e astra. Al een G Caravan 2.0 DI Club gehad en later nog een 1.6 16v 5drs hatchback SPORT.
Altijd met plezier Astra gereden. Value for money. Niet sexy, niet gaaf, wel goed en lekker in de opties.
Huidige astra is een full-option 110KW innovation uitvoering. Heerlijk om in te rijden. In goed 1.5 jaar 65 k gereden.
Zafira nu 2 jaar in bezit na een C5 die overleden is. 2.2 is een bak van een motor. Weinig vermogen door geen turbo, maar komt goed mee en weinig gezeik mee. Distributie vervangen bij de aankoop (liep te stuiteren door het blok). Nu voor het eerst wat problemen mee gehad, bobine rail defect geraakt. ANWB bij gehad, boel los en weer vast en nu geen storing meer. Moet wel gebeuren dus.