Nou, the story continues.
Gisterochtend in de vroege morgen met goede moed begonnen, als eerst de pin gemeten waarmee de versterker geactiveerd wordt. Die is inderdaad 12v

. Dus het spul aangesloten, en alles werkt

. Het volume is op z'n zachtst wel erg luid nog maar ik sprong een gat in de lucht

.
Dus begonnen om het scherm passend te maken in het frame van het oude Laguna scherm. Het viel me tegen toen ik het scherm uit de kap schroefde die voor de Megane gebruikt wordt dat het niet bij elkaar gehouden word. De schroeven in de kap zelf zorgen er voor dat het scherm niet uit elkaar valt. Als je hem uit de kap haalt kan hij gelijk open:
De achterkant van het nieuwe scherm past bijna helemaal, het metaal een klein beetje verbogen en wat plastic weg gevijld van de het Laguna frame.
Waar het scherm in de Megane vast geschroefd zit weggezaagd:
Toen alles bij elkaar geplakt met duct tape en met dubbelzijdig plakband het scherm geplakt tegen het frame. Liever had ik het vast geschroefd maar ik kon even geen oplossing bedenken. Overigens zit het goed vast en zat het goed gevormd.
Alles ingebouwd en ik dacht héhé eindelijk, zie ik dit

:
Ik dacht misschien een kabel van het scherm aan de buitenkant beschadigd omdat ik hem er vrij strak in moest zetten. Maar helaas, na het open maken van het scherm heb ik blijkbaar een flatcable beschadigd.
Een nieuw scherm is besteld, weer even afwachten dus

.