Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• michelwuyts
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 27-09-2019
fry_35 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:24:
Ooit komt de dag dat je altcoins weer wilt withdrawen in fiat/euro. Stel je hebt behoorlijk wat 'exotische' coins zonder EUR pair die je eerst weer moet terug traden in btc/eth of ltc om die daarna weer om te zetten in EUR. Bestaat er een tool of een site waar je in 1x (!) kan zien welke coin het voordeligst is om een twee-traps trade te doen: ALTCOIN>LTC/BTC of ETH>EUR ? En ook nog eens bij welke exchange? Ja, ik ben in dit geval liever lui, maar ik ken mezelf en vrees dat ik (reken)fouten ga maken als ik 6 sites openheb staan om met een rekenmachine zelf vijf getallen achter de komma zit om te zetten. Helemaal als ik snel wil uitstappen... :-/
Of hebben jullie een slimmere exit-strategie?
gewoon een enkele coin kiezen waarmee je trade. Dan kan het toch niet misgaan?

• fry_35
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 03-01 19:22
michelwuyts schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:32:
[...]

gewoon een enkele coin kiezen waarmee je trade. Dan kan het toch niet misgaan?
Stel dat ik XRP wil withdrawen in EUR. Dat kan op kraken omdat die een xrp/eur pair heeft ,maar wellicht is de koer op binance in ETH beter en op exchange XXX, de XRP/BTC koers beter, dan zou ik dat graag in 1x willen zien zodat ik wellicht niet nutteloos zit om te zetten op een exchange in BTC terwijl ik op een andere exchange beter in ETH had kunnen omzetten om weer terug te gaan naar euro. Of maak ik het inderdaad ingewikkelder dan het is??

• michelwuyts
  • Laatst online: 27-09-2019
fry_35 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:38:
[...]

Stel dat ik XRP wil withdrawen in EUR. Dat kan op kraken omdat die een xrp/eur pair heeft ,maar wellicht is de koer op binance in ETH beter en op exchange XXX, de XRP/BTC koers beter, dan zou ik dat graag in 1x willen zien zodat ik wellicht niet nutteloos zit om te zetten op een exchange in BTC terwijl ik op een andere exchange beter in ETH had kunnen omzetten om weer terug te gaan naar euro. Of maak ik het inderdaad ingewikkelder dan het is??
verschil in koers met ETH/BTC is te verwaarlozen. Misschien kun je daar net geluk mee hebben, maar zou er niet vanuit gaan. Als je besluit te verkopen gewoon zoveel mogelijk een exchange aanhouden en niet te veel vergelijken.
Voor het omzetten naar Euro kun je misschien scherper zijn als daar op dat moment veel verschil in zit.

• fry_35
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 03-01 19:22
ok,thnx. Hopelijk is het voorlopig nog niet nodig ;-)

• Pierlala
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 03-09-2020

Pierlala

Hij bijt niet!

michelwuyts schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:19:
[...]

Niet alle coins staan automatisch op metamask. Misschien de code van de coin toevoegen daar.
Contract address had ik reeds toegevoegd, withdrawal staat sinds gisteravond 17u pending zie ik op Okex.
Is dit gewoon een kwestie van wachten? Normaal heeft bij mij een withdrawal van welke crypto dan ook niet langer dan een paar uur gekost namelijk.

• Sanalologo
  • Laatst online: 17-12-2018
Pierlala schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:56:
[...]

Contract address had ik reeds toegevoegd, withdrawal staat sinds gisteravond 17u pending zie ik op Okex.
Is dit gewoon een kwestie van wachten? Normaal heeft bij mij een withdrawal van welke crypto dan ook niet langer dan een paar uur gekost namelijk.
Dit ligt puur aan de exchange zelf die de munten niet verstuurd/ withdrawal nog niet verwerkt heeft.

• Pierlala
  • Laatst online: 03-09-2020

Pierlala

Hij bijt niet!

Sanalologo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:33:
[...]

Dit ligt puur aan de exchange zelf die de munten niet verstuurd/ withdrawal nog niet verwerkt heeft.
Ok, ik wacht het wel even af nog.

/Edit: het staat inmiddels om mijn wallet!

[Voor 9% gewijzigd door Pierlala op 29-01-2018 20:48]

• troxx
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:16:
[...]

Dit is letterlijk eerder gevraagd (ook door jou? weet ik niet zeker) in deel 5.
kan niet, zou iedereen te rijk van worden ook.
Je kunt niet inzetten wat je niet hebt.
wie zegt dat hij in dit voorbeeld de coins niet heeft?

aka Crypto T

• DRuw
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:10

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

troxx schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:18:
[...]

wie zegt dat hij in dit voorbeeld de coins niet heeft?
Ik zou het voorbeeld (van een maand geleden??) nog maar eens doorlezen...
Hij wilde iets kopen en ook direct een verkoop order erin zetten moch de koop lukken.
Geen exchange die dat toelaat zonder ze eerst daadwerkelijk gekocht te hebben...

Maarre beetje oude koeien? }:O

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14-01 10:26
michelwuyts schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:42:
[...]

verschil in koers met ETH/BTC is te verwaarlozen. Misschien kun je daar net geluk mee hebben, maar zou er niet vanuit gaan. Als je besluit te verkopen gewoon zoveel mogelijk een exchange aanhouden en niet te veel vergelijken.
Voor het omzetten naar Euro kun je misschien scherper zijn als daar op dat moment veel verschil in zit.
Ik denk ook dat als je gaat uitbetalen, dit een dusdanig bedrag/winst is dat een eventueel verschil van een paar euro niet zo interessant is om je druk over te maken!?

Ik heb zelf tot nu toe alleen maar geld erin gepompt :P Maar over 2 maanden wil ik er wel wat uit gaan halen, maar zie dan wel hoe en wat.

• Crypts
  • Laatst online: 22:40
Nou ik heb mijn centen van Bitstamp terug maar wel minus €25 kosten... Dat vind ik eigenlijk best wel veel zeker omdat er weinig mis was met de storting... Okee hij kwam van mijn zakelijke rekening maar die staat wel op mijn eigen naam. Screenshots en alles bijgevoegd al bij het storten, ik ben hier niet zo blij mee eerlijk gezegd. :X

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• PowerUp
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17-01 22:12
BitGrail accepteert geen withdrawals meer zonder verificatie, wat inhoudt dat je een kopie van je ID moet sturen. Dit hebben ze zonder te melden ingevoerd. Ik heb er alleen wat XRB staan en ga sowieso geen kopieën van legitimatie rondsturen, helemaal niet naar dit soort partijen. Ik zou met een grote boog om deze exchange heen lopen als je dat nog niet al gedaan hebt.

Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS

• Bmfd
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 15-12-2020
PowerUp schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:28:
BitGrail accepteert geen withdrawals meer zonder verificatie, wat inhoudt dat je een kopie van je ID moet sturen. Dit hebben ze zonder te melden ingevoerd. Ik heb er alleen wat XRB staan en ga sowieso geen kopieën van legitimatie rondsturen, helemaal niet naar dit soort partijen. Ik zou met een grote boog om deze exchange heen lopen als je dat nog niet al gedaan hebt.
Erg slechte exchange, het is daar al wekenlang gedoe en telkens als alles weer in orde lijkt te zijn, ontstaat er weer een nieuw probleem.

Alleen al het feit dat ze deze maatregel zonder aankondiging invoeren vind ik al slecht. Ze hadden mensen best een paar dagen de tijd kunnen geven om hun funds van de exchange te halen voordat verificatie verplicht werd. Je kunt ten slotte nog altijd traden en deposits doen zonder verificatie, dan hadden ze dit ook best nog even kunnen uitstellen.

Daarnaast is de eigenaar van BitGrail, TheBomber, ook erg dom bezig: https://www.reddit.com/r/...ns_users_on_social_media/

Gelukkig heb ik daar al een tijdje geen funds meer staan, want ik ben het helemaal met je eens: vermijden als de pest die exchange

• ggj87
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 16-01 14:49
Ik wilde gisteren €9,40 aan BTC van mijn Binance account halen maar dat ging niet omdat het minimaal 0.002 BTC moest zijn. Ik zag dat de fee bij BTC maar liefst 0.001 BTC is?? Ik ben nu door het fees lijstje aan het kijken op Binance maar om geld weg te halen is het echt duur vind ik. Zelfs in LTC betaal je nog €1,80 :s Is er geen goedkopere manier?

• Bmfd
ggj87 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:07:
Ik wilde gisteren €9,40 aan BTC van mijn Binance account halen maar dat ging niet omdat het minimaal 0.002 BTC moest zijn. Ik zag dat de fee bij BTC maar liefst 0.001 BTC is?? Ik ben nu door het fees lijstje aan het kijken op Binance maar om geld weg te halen is het echt duur vind ik. Zelfs in LTC betaal je nog €1,80 :s Is er geen goedkopere manier?
Volgens mij is XVG het goedkoopste. Withdrawal moet minimaal 0.2 XVG zijn en de kosten zijn 0.1 XVG.

• ggj87
Bedankt, ik ga de volgende keer eens kijken of dat makkelijker is.

Iets anders; Het was me op Binance al opgevallen dat er nog een heel klein beetje BTC achter bleef na Ripple te hebben gekocht. Ik kon het niet afboeken en net toen ik probeerde al mijn LTC (0,65xxxx) om te zetten naar BTC kreeg ik het ook niet 'weggeschraapt' toen ik een andere coin kocht.

Ik klikte gewoon op 'max', maar daar kon ik maximaal maar 0,65 LTC invoeren, geen 0,65xxxx. Daardoor blijft er nu ook nog een klein beetje LTC achter wat niet de bedoeling was. Kun je dat niet in zijn geheel verkopen naar BTC oid? Lijkt me zo raar dat als je veel handelt en je ooit alles wilt overzetten naar een andere exchange om uit te betalen dat er dan x euro achterblijft in je Binance account. Dat is natuurlijk fijn voor Binance, maar niet voor de gebruikers zelf.

• HaTe
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 23:31

HaTe

haat niet

Bmfd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:31:
[...]

Volgens mij is XVG het goedkoopste. Withdrawal moet minimaal 0.2 XVG zijn en de kosten zijn 0.1 XVG.
Neo of gas is helemaal gratis.

Specs

• Bmfd
HaTe schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:05:
[...]

Neo of gas is helemaal gratis.
Klopt, maar bij NEO moet het om hele aantallen gaan en dat lukt niet met bovenstaand bedrag. Ik was even vergeten dat die hele aantallen bij Gas niet nodig zijn, dus goede tip.

• ggj87
Weet iemand of Coinbase sinds kort verwerkingskosten hanteert bij bankoverschrijvingen? Dat was de vorige keer niet toen ik voor het eerst geld overmaakte. Nu staat er dit:

"Er wordt een bedrag van $ 10 aan verwerkingskosten ingehouden op alle inkomende bankoverschrijvingen."

Heb ik niet zoveel zin in eigenlijk..

• rayparlour
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17-01 23:48
Volgens mij is storten nog steeds gratis:

https://support.coinbase....-pricing-fees-disclosures

• borbit
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 17-01 16:18
Ben al een tijdje niet ingelogd maar keek net even op binance. En kreeg een google translate balk bovenin beeld. Is dat normaal???

Komt zover ik weet niet vanuit mijn browser. (in chrome zie ik die balk wel af en toe, maar gebruik normaal firefox)

• Achi9228
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 31-01-2018
Hi guys, klein vraagje:

Ik lees overal op internet en op de site van Coinbase zelf dat ik geen ID hoef te uploaden als ik wil handelen op de site. Echter krijg ik, wanneer ik wil kopen/verkopen of mn limiet in wil zien, de vraag of ik mn Id/Paspoort/Rijbewijs wil uploaden. Ik kan deze stap niet overslaan o.i.d.

Aangezien BSN erop staat, lijkt het me niet handig dit up te loaden naar een dergelijke site. Hoe denken jullie hierover? En hebben jullie wel kunnen handelen op deze site zonder die persoonlijke documenten up te loaden?

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 00:11
Achi9228 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:10:
Hi guys, klein vraagje:

Ik lees overal op internet en op de site van Coinbase zelf dat ik geen ID hoef te uploaden als ik wil handelen op de site. Echter krijg ik, wanneer ik wil kopen/verkopen of mn limiet in wil zien, de vraag of ik mn Id/Paspoort/Rijbewijs wil uploaden. Ik kan deze stap niet overslaan o.i.d.

Aangezien BSN erop staat, lijkt het me niet handig dit up te loaden naar een dergelijke site. Hoe denken jullie hierover? En hebben jullie wel kunnen handelen op deze site zonder die persoonlijke documenten up te loaden?
Zie TS en meerdere malen in dit topic.

• Revodrone
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 13-01 11:51
Aanmelden op BL3P is weer mogelijk. Je hebt alleen wel een invite code nodig.

Voorzien en thx! :-)

[Voor 41% gewijzigd door Revodrone op 30-01-2018 20:36]

Op een dag.......ben je het allemaal vergeten

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 01:09

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Hmm. Ik wilde wat Ethereum van Binance naar KuCoin versturen om daar een muntje mee aan te kopen maar ik ben van gedacht aan het veranderen... Holy zo'n hoge withdrawal fee...

Zal wel rechtstreeks van Gdax naar KuCoin overzetten.

• Helza
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 18-01 16:57
Imgnrydrmr schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:05:
Hmm. Ik wilde wat Ethereum van Binance naar KuCoin versturen om daar een muntje mee aan te kopen maar ik ben van gedacht aan het veranderen... Holy zo'n hoge withdrawal fee...

Zal wel rechtstreeks van Gdax naar KuCoin overzetten.
Is gelijk aan de withdraw fee op kucoin... uiteindelijk betaal je het dus toch tenzij je het daarna via neo/gas ergens anders kan neerzetten waar je het kan opnemen

• dog4life
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
Revodrone schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:14:

Net ook aangemeld, nu nog zo'n code weten te bemachtigen. Hoe ben jij eraan gekomen?

• ironpino
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 13-01 00:00

Thanks voor de melding!
Eindelijk kunnen we daar weer aanmelden. Dat is een club die ik mijn ID met bsn afscherming wel toevertrouw en waar dit ook zou moeten werken. Nu nog een invite, die zoektocht gaan we starten tenzij er een lief tweakertje is die weet hoe je die kan krijgen. Het wordt mij namelijk niet duidelijk hoe je een invite kan krijgen. Kan een reeds aangemeld lid er eentje sturen of komt dit direct van bl3p doormiddel van een wachtlijst?

[Voor 23% gewijzigd door ironpino op 31-01-2018 07:57]

* PSN: Iron_Pino * Steam: Ironpino * Origin: Ironpino * Uplay: Ironpino * Xbox: IronPino X *

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 01:09

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Helza schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:39:
[...]

Is gelijk aan de withdraw fee op kucoin... uiteindelijk betaal je het dus toch tenzij je het daarna via neo/gas ergens anders kan neerzetten waar je het kan opnemen
Ja, maar als ik GDAX -> KuCoin -> ??? kan doen betaal ik 1x fees. Als ik het via Binance doe is dat 2x.

Moest GDAX nu mijn tweede ID document eens aanvaarden... Vanavond nog een poging wagen.

• Tha_Butcha
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 07-01 03:14
Iemand nog suggesties om fiat in de markt te krijgen, via SEPA?

- Bitstamp ben ik al meer dan 6 weken aan het wachten
- Kraken heeft verificatie op slot gegooid
- Bl3p heb ik een invite nodig (iemand toevallig nog een over?)

Heb niet zo'n zin om bij Amerikaanse bedrijven mijn BSN nummer rond te strooien.

Compromises are for the weak

• sh4d0wman
  • Laatst online: 05:02

sh4d0wman

Long live the King!

Niet optimaal maar wellicht de Bitonic.nl -> Binance optie als tijdelijke oplossing?

Being a hacker does not say what side you are on. Being a hacker means you know how things actually work and can manipulate the way things actually work for good or for harm.
Come to the dark side. We've got cookies.

• Tha_Butcha
sh4d0wman schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:03:
Niet optimaal maar wellicht de Bitonic.nl -> Binance optie als tijdelijke oplossing?
sorry niet helemaal duidelijk geweest. Ik wil SEPA omdat ik geen zin heb meer om een premium voor mijn coins te betalen. Dus daarom vallen bitonic & co voor me af.

• Fasthook
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 07:09

Aanmelding is inderdaad gelukt, nu nog ergens een invite zien te vinden...

• dog4life
  • Niet online
Tha_Butcha schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:38:
Iemand nog suggesties om fiat in de markt te krijgen, via SEPA?

- Bitstamp ben ik al meer dan 6 weken aan het wachten
- Bl3p heb ik een invite nodig (iemand toevallig nog een over?)

Heb niet zo'n zin om bij Amerikaanse bedrijven mijn BSN nummer rond te strooien.
De verificatie issue schijnt op te zijn gelost (kreeg vandaag reply op mijn support ticket dat dit het geval zou zijn).

Dat was de tweede reply, de eerst was van twee weken geleden en kwam op het volgende neer: account maken en kijken of verificatie werkt. Zo niet, nieuwe account maken, etc. Na 5+ accounts (en mailadressen) was het eindelijk zo ver, en verificatie was zo gepiept. 8)7

• C6DL
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 05-01 14:31
*knip* Nee. Ook hier geldt dat bedelen om referrals/invites niet de bedoeling is.

[Voor 72% gewijzigd door Yorinn op 01-02-2018 00:02]

• audiojunk
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18-01 16:21
Tha_Butcha schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:38:
Ik kon me van de week eindelijk verifiëren bij Kraken na 5 weken wachten.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 PRO 4750G,Gigabyte Aorus B550 Pro, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Crucial P2 500GB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• Tha_Butcha
dog4life schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:44:
[...]

De verificatie issue schijnt op te zijn gelost (kreeg vandaag reply op mijn support ticket dat dit het geval zou zijn).

Dat was de tweede reply, de eerst was van twee weken geleden en kwam op het volgende neer: account maken en kijken of verificatie werkt. Zo niet, nieuwe account maken, etc. Na 5+ accounts (en mailadressen) was het eindelijk zo ver, en verificatie was zo gepiept. 8)7
Heb je het over bitstamp?

Toen ik mijn account aanmaakte zou het "iets" langer dan 24 uur duren, vervolgens "iets" langer dan 2 weken en we zijn dus 6 weken verder. En na een ticket te hebben aangemaakt, kreeg ik ook een bs antwoord.

• dog4life
  • Niet online
Tha_Butcha schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 17:18:
[...]

Heb je het over bitstamp?

Toen ik mijn account aanmaakte zou het "iets" langer dan 24 uur duren, vervolgens "iets" langer dan 2 weken en we zijn dus 6 weken verder. En na een ticket te hebben aangemaakt, kreeg ik ook een bs antwoord.
Nee, Kraken. Bitstamp reageert niet op support tickets )
Bitstamp duurde bij mij enkele dagen, maar dat is al even geleden.

• Mighty
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

- Geen gebedel om invites -

[Voor 132% gewijzigd door .oisyn op 01-02-2018 00:25]

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• ggj87
Even een snel vraagje:

De Limit price op GDAX betekent toch de marktprijs van een hele munt? Dus als ik van een munt 0,5 wil, dan kan ik als limit bijv. €100 invullen en koopt hij als de marktprijs eronder zakt automatisch die 0,5 munt? Ik moet toch niet als ik 0,5 munt wil dan €50 doen?

• DaCoTa
ggj87 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:51:
Even een snel vraagje:

De Limit price op GDAX betekent toch de marktprijs van een hele munt? Dus als ik van een munt 0,5 wil, dan kan ik als limit bijv. €100 invullen en koopt hij als de marktprijs eronder zakt automatisch die 0,5 munt? Ik moet toch niet als ik 0,5 munt wil dan €50 doen?
Prijs is altijd voor een unit van 1, dat is onafhankelijk van de hoeveelheid.

• xileS
  • Niet online
ironpino schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:34:
[...]

Thanks voor de melding!
Eindelijk kunnen we daar weer aanmelden. Dat is een club die ik mijn ID met bsn afscherming wel toevertrouw en waar dit ook zou moeten werken. Nu nog een invite, die zoektocht gaan we starten tenzij er een lief tweakertje is die weet hoe je die kan krijgen. Het wordt mij namelijk niet duidelijk hoe je een invite kan krijgen. Kan een reeds aangemeld lid er eentje sturen of komt dit direct van bl3p doormiddel van een wachtlijst?
https://bl3p.eu/news/34

Helaas voldoe ik daar ook niet aan, heb mij wel pas al geregistreerd bij Bitstamp, maar daar moet ik ook nog geverifieerd worden.

/edit
Heb gisteren kunnen registreren bij BL3P, iemand ervaring hoe lang het kan duren voordat je geverifieerd bent?

/edit2
Kreeg binnen 2 dagen een mail dat mijn verificatie beoordeeld was, maar helaas was mijn paspoort niet goedgekeurd (niet helemaal compleet ofzo). Daarna gelijk een kopie van mijn rijbewijs geupload, kreeg al gelijk een melding dat het binnen 1-2 werkdagen beoordeeld gaat worden.

[Voor 21% gewijzigd door xileS op 04-02-2018 12:01]

• Matadores
  • Laatst online: 06:47
Bittrex NEO wallet is weer van status maintenance :)

• NeFoRcE
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13-01 14:00

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Vanmorgen wat bitcoins verkocht, maar na bijna 2 uur staat deze nog steeds op ' Confirming in blockchain '. Wel voor normale fee gekozen en geen 'spoed'. Iemand enig idee of dit zo hoort? Er stond bij ongv een uurtje wachttijd. Of komt 't omdat de bitcoin nog steeds in waarde daalt, en kan het nog wel weken duren voor dit doorgevoerd is?

Professioneel Heftruck Syndroom

• ElectronLion
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11-01 10:50
NeFoRcE schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:14:
Vanmorgen wat bitcoins verkocht, maar na bijna 2 uur staat deze nog steeds op ' Confirming in blockchain '. Wel voor normale fee gekozen en geen 'spoed'. Iemand enig idee of dit zo hoort? Er stond bij ongv een uurtje wachttijd. Of komt 't omdat de bitcoin nog steeds in waarde daalt, en kan het nog wel weken duren voor dit doorgevoerd is?
Geen idee waar je het naar over hebt gemaakt, maar mocht het een exchange zijn: alle exchanges vragen om een aantal verificaties. Een BTC transactie 'confirmed' krijgen kan inderdaad even duren, zeker op het moment, waar veel mensen BTC kopen/verkopen/verplaatsen.

Linkje voor unconfirmed transactions: https://btc.com/stats/unconfirmed-tx
Hier zie je dat het aantal toeneemt :)

[Voor 10% gewijzigd door ElectronLion op 02-02-2018 10:59]

• NeFoRcE
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13-01 14:00

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

ElectronLion schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:55:
[...]

Geen idee waar je het naar over hebt gemaakt, maar mocht het een exchange zijn: alle exchanges vragen om een aantal verificaties. Een BTC transactie 'confirmed' krijgen kan inderdaad even duren, zeker op het moment, waar veel mensen BTC kopen/verkopen/verplaatsen.
Als ik het wel heb heb ik 58 SAT/b aan fee meegestuurd. Als ik de fee lijst check, duurt het dus 45-900 minuten voor ie confirmed is. Vanavond even weer kijken dus.

Professioneel Heftruck Syndroom

• ElectronLion
NeFoRcE schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:56:
[...]

Als ik het wel heb heb ik 58 SAT/b aan fee meegestuurd. Als ik de fee lijst check, duurt het dus 45-900 minuten voor ie confirmed is. Vanavond even weer kijken dus.
Current best transaction fee staat op 166. 900 minuten is wel heel veel, maar paniek is zeker niet nodig. Wel veel geduld :P

• Joost.olde
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 17-03-2018
Ik probeer bij bl3p door de verificatie heen te komen ( had el een tijdje een account) Maar bij bewijs van vestiging wil het niet. Ik heb bij het aanmaken van de account mijn adres van de zaak gegeven en ook rekening. bank en id verificatie klaar maar de vestiging niet. Heb al 2 brieven gestuurt met mijn prive adres en zakelijk adres maar wordt geweigerd.

Heeft er iemand nog een uitnodiging voor mij zodat ik een nieuwe account aan maak ?
mvg,
Olde

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18-01 18:48
Hmm zat wel lekker vertraging van litebit naar binance. Volgens mij heb ik 2x een eth deposit gekregen.

Even contact opnemen met ze dan voordat ik ga kopen.

Wel klote, wou al eerder in de middag al kopen.

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

• ggj87
Wie heeft nog meer problemen met Binance? Ik gebruik Google Chrome voor Binance omdat hij het in mijn FF niet doet omdat ik daar Flash en Javascript blokkeer. Tot kort deed hij het in Chrome wel gewoon goed en vlot, maar nu log ik in, ga ik naar de exchange en loopt hij direct vast. Ik kan enkel nog het venster sluiten.

• Helza
  • Laatst online: 18-01 16:57
ggj87 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:37:
Wie heeft nog meer problemen met Binance? Ik gebruik Google Chrome voor Binance omdat hij het in mijn FF niet doet omdat ik daar Flash en Javascript blokkeer. Tot kort deed hij het in Chrome wel gewoon goed en vlot, maar nu log ik in, ga ik naar de exchange en loopt hij direct vast. Ik kan enkel nog het venster sluiten.
Gebruik de Windows app, werkt een stuk soepeler en gebruikt minder cpu/geheugen :)

• ggj87
Om de een of andere reden doet hij het nu wel in FF. Ik zal de app eens opzoeken.

• ggj87
Ik heb net (voor het eerst) een ERC20 token van Kucoin naar Cryptopia gestuurd. De transactie is bevestigd en alles en ik zie ook in de blockchain dat hij is verstuurd maar ik zie op mijn Cryptopia account niets verschijnen?? Ik heb toch echt de juiste valuta geselecteerd en het juiste adres gekopieerd enz. Of moet ik nog even wachten tot hij bij Cryptopia wordt bijgeschreven?

• ggj87
Het is nog steeds niet gestort :(

Meerdere posts achter elkaar plaatsen is niet toegestaan. Voortaan je laatste bericht wijzigen zoals staat aangegeven je de laatste poster bent en weer een bericht wilt plaatsen.

[Voor 74% gewijzigd door Grotman op 08-02-2018 09:32]

• dog4life
  • Niet online
Heb inmiddels een invite code voor BL3P na ze te hebben gemaild.
Krijg ik van Bitstamp te horen dat ze meer KYC nodig hebben om verdere deposits te verwerken, hmm...
edit: KYC accepted. Het kan dus wel snel! Wellicht scheelde het dat ik op Reddit eea postte.

[Voor 22% gewijzigd door dog4life op 05-02-2018 14:38]

• HoppyF
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:49
ggj87 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:15:
Weet iemand of Coinbase sinds kort verwerkingskosten hanteert bij bankoverschrijvingen? Dat was de vorige keer niet toen ik voor het eerst geld overmaakte. Nu staat er dit:

"Er wordt een bedrag van $ 10 aan verwerkingskosten ingehouden op alle inkomende bankoverschrijvingen."

Heb ik niet zoveel zin in eigenlijk..
Dit zag ik ook maar ik heb nog geen storting gedaan.
Kan iemand bevestigen of er nu wel/niet kosten zijn bij het overboeken van Euros via SEPA?

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 18-01 16:50
Ik heb bij kraken blijkbaar op enig moment XLM gekregen omdat ik BTC bezat. Deze wil ik verkopen maar dat lukt niet; iemand enig idee waarom? Ik heb 2201 XLM en er staat een * bij, ik zie nergens wat dat betekent.
Wanneer ik deze XLM probeer om te zetten in BTC krijg ik de melding insufficient funds.

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 02:31

gws24

Thinking is hard!

Meestal betekent dit dat je nog een order open hebt staan maar als je nog nooit iets met xlm hebt gedaan lijkt me dat vrij onwaarschijnlijk. Zou het toch even checken als ik jouw was.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 18-01 16:50
gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:14:
Meestal betekent dit dat je nog een order open hebt staan
Bedankt, dat was het inderdaad. Tijd geleden ooit een order met een onwaarschijnlijk hoge koers uitgezet, geen idee meer waarom.

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 02:45

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

• Sanalologo
Iemand ervaring met het kwijtraken van 2fa en weer toegang krijgen tot je kucoin account?
ben nu ''al'' 5 dagen aan het wachten. Binance was het in een aantal uur geregeld.

• xileS
  • Niet online
Sanalologo schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:49:
Iemand ervaring met het kwijtraken van 2fa en weer toegang krijgen tot je kucoin account?
ben nu ''al'' 5 dagen aan het wachten. Binance was het in een aantal uur geregeld.
Dat niet, maar wel advies om in het vervolg te voorkomen om je 2FA kwijt te raken.

Authy
LastPass

• Sanalologo
xileS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:33:
[...]

Dat niet, maar wel advies om in het vervolg te voorkomen om je 2FA kwijt te raken.

Authy
LastPass
Ja ga nu aan de slag met authy, des tijds te lui om alles over te zetten. Nu als straf wachten tot ik mijn account weer in kan :P

• Herr
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 21-12-2020
Bijna 2 weken geleden zo'n 150 Xem gekocht op litebit.com. Voldoende op voorraad, afgerekend via ideal, rustig wachten, het kon volgens de site een paar uur duren, vooruit maar.
Nu zijn er dus bijna 2 weken (!) verstreken en ik ben nog geen steek verder, en er kan ook nog steeds geen termijn worden genoemd waarbinnen ik mijn bestelling kan verwachten.

Wat vinden jullie hier nou van? Zonder een termijn ben ik voor mijn gevoel gewoon mijn geld kwijt, ik kan er iig niet over beschikken en er is totaal geen zicht op wanneer dat wel kan.
Is dit een 'normale gang van zaken' en moet ik maar gedwee blijven afwachten, of hebben jullie nog tips, behalve dan om even langs Zoetermeer te tuffen voor een persoonlijk gesprek.
Voel me flink genaaid en ben er behoorlijk klaar mee :-(
Zie correspondentie

Edit: de coins zijn gearriveerd :')

-----

Herr: Mijn bestelling van vrijdagochtend 26/1 lijkt te blijven hangen in ‘in behandeling’
Hoelang gaat dit nog duren?

Litebit: “Bedankt voor uw  bericht. Momenteel is XEM nog in onderhoud. Zodra XEM uit onderhoud is worden de betreffende Crypto currency munten verzonden naar het door u opgegeven Wallet adres”

Herr: Ik heb de aankoop gedaan in de wetenschap dat op uw site stond aangegeven dat de desbetreffende munt voldoende op voorraad was. Uiteraard was ik niet tot aankoop overgegaan als ik van tevoren zou weten dat ik een betaling zou doen voor een product en vervolgens lijdzaam zou moeten gaan wachten tot het geleverd wordt, zonder enig zicht op een termijn.
Het excuus van 'explosieve stijging van het aantal klanten' is nogal zwak omdat u er zelf voor gekozen heeft om, na een klanten-stop om achterstanden in te lopen, weer nieuwe klanten toe te laten.
Nogmaals mijn vragen: binnen welke termijn kan ik mijn bestelling verwachten? Kan ik de order nog cancelen?

Litebit:
“Zodra XEM uit onderhoud is zult u uw bestelling ontvangen (helaas kan ik u nog steeds geen tijdsindicatie geven). Omdat de transactie al is gedaan, kunt u de betreffende order ook niet annuleren”

[Voor 0% gewijzigd door Herr op 09-02-2018 14:41. Reden: Update]

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14-01 10:26
Je weet dat er een flinke diefstal van XEM is geweest vorige week? Dat zal er wel mee te maken hebben.

• Bmfd
Herr schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:30:
Bijna 2 weken geleden zo'n 150 Xem gekocht op litebit.com. Voldoende op voorraad, afgerekend via ideal, rustig wachten, het kon volgens de site een paar uur duren, vooruit maar.
Nu zijn er dus bijna 2 weken (!) verstreken en ik ben nog geen steek verder, en er kan ook nog steeds geen termijn worden genoemd waarbinnen ik mijn bestelling kan verwachten.

Wat vinden jullie hier nou van? Zonder een termijn ben ik voor mijn gevoel gewoon mijn geld kwijt, ik kan er iig niet over beschikken en er is totaal geen zicht op wanneer dat wel kan.
Is dit een 'normale gang van zaken' en moet ik maar gedwee blijven afwachten, of hebben jullie nog tips, behalve dan om even langs Zoetermeer te tuffen voor een persoonlijk gesprek.
Voel me flink genaaid en ben er behoorlijk klaar mee :-(
Zie correspondentie

-----

Herr: Mijn bestelling van vrijdagochtend 26/1 lijkt te blijven hangen in ‘in behandeling’
Hoelang gaat dit nog duren?

Litebit: “Bedankt voor uw  bericht. Momenteel is XEM nog in onderhoud. Zodra XEM uit onderhoud is worden de betreffende Crypto currency munten verzonden naar het door u opgegeven Wallet adres”

Herr: Ik heb de aankoop gedaan in de wetenschap dat op uw site stond aangegeven dat de desbetreffende munt voldoende op voorraad was. Uiteraard was ik niet tot aankoop overgegaan als ik van tevoren zou weten dat ik een betaling zou doen voor een product en vervolgens lijdzaam zou moeten gaan wachten tot het geleverd wordt, zonder enig zicht op een termijn.
Het excuus van 'explosieve stijging van het aantal klanten' is nogal zwak omdat u er zelf voor gekozen heeft om, na een klanten-stop om achterstanden in te lopen, weer nieuwe klanten toe te laten.
Nogmaals mijn vragen: binnen welke termijn kan ik mijn bestelling verwachten? Kan ik de order nog cancelen?

Litebit:
“Zodra XEM uit onderhoud is zult u uw bestelling ontvangen (helaas kan ik u nog steeds geen tijdsindicatie geven). Omdat de transactie al is gedaan, kunt u de betreffende order ook niet annuleren”
Litebit is een betrouwbare partij, dus je bent je geld niet kwijt, ook al begrijp ik dat dat op dit moment zo voelt voor jou.

Litebit heeft de coins zelf niet op voorraad, zij maken daarvoor gebruik van Bittrex. Litebit is in dit geval de middleman. De XEM-wallet staat binnen Bittrex op onderhoud met als mededeling 'Wallet Offline - Pending developer updates'. Zolang dat niet wordt opgelost kan Litebit ook niets en zul je je bestelling ook niet ontvangen. Zij zullen voor de rest ook niet weten binnen welke termijn dit wordt opgelost, aangezien het probleem niet direct door Litebit wordt veroorzaakt.

Het is een onwenselijke situatie, maar dan wordt het dus inderdaad afwachten, of je moet in gaan zetten op een refund van je geld.

• Herr
metallicattim schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:49:
Je weet dat er een flinke diefstal van XEM is geweest vorige week? Dat zal er wel mee te maken hebben.
ja ik wist van de diefstal. Ik zie nu dat dat op dezelfde dag van mijn bestelling was :-S

• Herr
Bmfd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 16:02:
[...]

Litebit is een betrouwbare partij, dus je bent je geld niet kwijt, ook al begrijp ik dat dat op dit moment zo voelt voor jou.

Litebit heeft de coins zelf niet op voorraad, zij maken daarvoor gebruik van Bittrex. Litebit is in dit geval de middleman. De XEM-wallet staat binnen Bittrex op onderhoud met als mededeling 'Wallet Offline - Pending developer updates'. Zolang dat niet wordt opgelost kan Litebit ook niets en zul je je bestelling ook niet ontvangen. Zij zullen voor de rest ook niet weten binnen welke termijn dit wordt opgelost, aangezien het probleem niet direct door Litebit wordt veroorzaakt.

Het is een onwenselijke situatie, maar dan wordt het dus inderdaad afwachten, of je moet in gaan zetten op een refund van je geld.
kijk, dit is al meer info dan ik van Litebit zelf heb mogen ontvangen en stelt me al enigszins gerust. Ik zal een refund overwegen, hoewel ze bij Litebit doen voorkomen dat dat niet mogelijk is.
dank voor de reactie iig :)

• maffe
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 31-10-2020

maffe

maffe

Cryptopia is heel vervelend op dit moment. Ze lopen met support meer dan 40 dagen achter. Lees de verhalen op reddit. Veel problemen, zijn overloaded daar schijnt. Helaas kan ik niet inloggen meer... heb een mail erover gestuurd, maar je krijgt geen ticket niks.
Je moet wel weer geduld hebben helaas.

• DaCoTa
xileS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:33:
[...]

Authy
LastPass
Je kan ook gewoon de QR code printen en die in de la leggen.

• xileS
  • Niet online
DaCoTa schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 00:22:
[...]

Kan

• MP_Z4
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 01-12-2020
ik heb 31 jan geld overgemaakt naar bitstamp, nog niets gestort... baal ervan, heb hele dip gemist.
bitstamp geemailed, geen reactie. meer mensen deze ervaring momenteel? ik las dat ze in december overspoeld waren, maar nu nog steeds? ...

• maffe
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 31-10-2020

maffe

maffe

DaCoTa schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 00:22:
[...]

Ik heb de QR code en ik heb 2FA.
Maar met een gewone login moet ik nu ineens mij bevestigen met de allereerste pincode die je ooit kreeg.
En die heb ik niet meer...
Ik kan ook nog handelen via mijn API.
Echter kan ik niet inloggen om te Withdrawen etc

• Specy
  • Laatst online: 17-01 23:16
Scheelt meestal vrijwel niks - als er verschillen waren maakte iemand er wel gebruik van, en daarmee verdwijnen ze.

Er zijn soms wel grote verschillen tussen sites - maar dat heeft dan meer te maken met betrouwbaarheid en hoeveelheid handel enzo.

• Willemhubers
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18-01 13:27
Ik wilde euro's overmaken van kraken naar mijn Rabobank rekening. Nu vraagt Kraken om "The physical address of your bank's branch, including the country." Is dit gewoon het bezoekadres?

• gws24
  • Laatst online: 02:31

gws24

Thinking is hard!

Ik heb gewoon het lokale adres van mijn eigen rabobank ingevuld.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• ElectronLion
Willemhubers schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:34:
Ik wilde euro's overmaken van kraken naar mijn Rabobank rekening. Nu vraagt Kraken om "The physical address of your bank's branch, including the country." Is dit gewoon het bezoekadres?
Je kan het adres van het hoofdkantoor in Nederland invullen. Bij mij werkte dat.

• CryptoDingen
  • Laatst online: 19-03-2018
De reden waarom Binance het trouwens gisteren niet deed, is dat zij een update hebben gedaan om NEP5 tokens te kunnen listen.

http://lifeofcrypto.nl/neo-nep5-binance/

Dit is echt f*cking goed nieuws! Heb namelijk op Kucoin al aardig wat geinvesteerd in NEO ICO's waar ik helaas niet bij kon komen.

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10-01 00:41
CryptoDingen schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:17:
De reden waarom Binance het trouwens gisteren niet deed, is dat zij een update hebben gedaan om NEP5 tokens te kunnen listen.

http://lifeofcrypto.nl/neo-nep5-binance/

Dit is echt f*cking goed nieuws! Heb namelijk op Kucoin al aardig wat geinvesteerd in NEO ICO's waar ik helaas niet bij kon komen.
De site en de app zijn nog steeds dood :X

• srnvisscher
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23-06-2020
Ossi schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:41:
[...]

De site en de app zijn nog steeds dood :X
Werkt nu weer hoor

• Nijfarm
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 20:10
Binance hier ook nog steeds plat.

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10-01 00:41
De app werkt weer, maar de site is nog steeds dood.

• bonav
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22:47
kr.binance.com werkt voor mij.

• Nijfarm
bonav schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:34:
kr.binance.com werkt voor mij.
Ik weet dat het een subdomein is. Maar is dit verstandig? oprechte vraag.

• bonav
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22:47
Nijfarm schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:35:
[...]

Ik zie er geen problemen mee.

• Rdegoede
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18-01 01:33
Nijfarm schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:35:
[...]

Ze melden het zelf : https://twitter.com/cz_binance/status/961888554224726017
Hier werkt het prima op us.binance.com

• Nijfarm
DANK!

Inmiddels ingelogd :) Withdrawen lukt echter niet.. jullie een oplossing?

• ik weet niks
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 06-11-2020
Als je vervolgens via us.binance.com of kr.binance.com op Binance uitkomt staat er nog steeds:
Please check that you are visiting https://www.binance.com .

Dit spreekt zichzelf tegen, of begrijp ik het nu niet?

Ik log voorlopig nog maar niet in......

• Bmfd
ik weet niks schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 01:24:
Als je vervolgens via us.binance.com of kr.binance.com op Binance uitkomt staat er nog steeds:
Please check that you are visiting https://www.binance.com .

Dit spreekt zichzelf tegen, of begrijp ik het nu niet?

Ik log voorlopig nog maar niet in......
Deze tweet is van de oprichter van Binance en is ook geretweet door het officiële Twitteraccount van Binane.

Die melding wordt normaal weergeven om phising tegen te gaan, waarschijnlijk hebben ze die boodschap in de gauwigheid nog niet aangepast met een vermelding naar de nieuwe sites.

[Voor 3% gewijzigd door Bmfd op 10-02-2018 01:44]

• ik weet niks
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 06-11-2020
Bmfd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 01:43:
[...]

Deze tweet is van de oprichter van Binance en is ook geretweet door het officiële Twitteraccount van Binane.

Die melding wordt normaal weergeven om phising tegen te gaan, waarschijnlijk hebben ze die boodschap in de gauwigheid nog niet aangepast met een vermelding naar de nieuwe sites.
"Beroemdheden" worden nog wel eens gehacked op twitter.
Waarschijnlijk heb je gelijk, zo niet ben ik mijn geld kwijt.....

• LosGieros
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 18-01 12:30

LosGieros

White Ninja

Laat maar oud nieuws...

[Voor 83% gewijzigd door LosGieros op 10-02-2018 15:39]

If you tip them really good, they will help you with your wood..

• ggj87
Klopt het dat je bij GDAX als je koopt via Market price een fee moet betalen en bij Limit order niet? Want dat wist ik dus niet.

• basdej
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 18-01 18:37

basdej

OutSystems Consultant

ggj87 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:54:
Klopt het dat je bij GDAX als je koopt via Market price een fee moet betalen en bij Limit order niet? Want dat wist ik dus niet.
Dat klopt

Hoi.

• BillMcNeal
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22-03-2020
Grrr ik heb een probleem met HitBTC. 6 dagen geleden een bult XEM erheen verzonden en tot nu toe nog niks bijgeschreven :(
Helaas moest ik die gebruiken ivm de beperkte exchanges die XEM verhandelen (achteraf Cryptopia moeten gebruiken al lees ik hierboven ook slechte verhalen daarover).

Iemand nog tips wat ik kan doen behalve een supportticket aanmaken en een post op het forum?

PS. transaction id: d677f3748fda1a71f444cd4e826f9892c4ce6d3b3a4f1490b72601c984d188fb

• NeoBee
  • Laatst online: 18-01 17:10
BillMcNeal schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:22:
Grrr ik heb een probleem met HitBTC. 6 dagen geleden een bult XEM erheen verzonden en tot nu toe nog niks bijgeschreven :(
Helaas moest ik die gebruiken ivm de beperkte exchanges die XEM verhandelen (achteraf Cryptopia moeten gebruiken al lees ik hierboven ook slechte verhalen daarover).

Iemand nog tips wat ik kan doen behalve een supportticket aanmaken en een post op het forum?

PS. transaction id: d677f3748fda1a71f444cd4e826f9892c4ce6d3b3a4f1490b72601c984d188fb
dit lezen: https://www.reddit.com/r/...t_is_happening_at_hitbtc/

• HoppyF
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:49
Nieuwe exchange.
Is dit wat?
Betalen o.a. met PayPal
https://upcoin.com/

Fees:
https://usethebitcoin.com/upcoin-fee-structure-explained/

[Voor 31% gewijzigd door HoppyF op 17-02-2018 15:30]

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• JustSys
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 16-01 22:16
even nu over de exchange, op welke zitten jullie allemaal.

1. Kraken
2. Binance
3. kuCoin ( sinds kort)

ik wil eigenlijk enkel op 2 blijven, 1 voor korte holds en andere day traden alleen weet ik niet welke ik moet kiezen...

• Schuey
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 00:37
Ik zie kraken niet als exchange, maar als een broker :)

Zit eigelijk enkel op binance met kraken als supplier voor EUR.
Heb ook een account op bitstamp maar eigelijk nog niks gekocht, en doe er verder niks mee daar. Vind kraken dikke prima voor zover.

[Voor 65% gewijzigd door Schuey op 20-02-2018 13:03]

• Nopheros
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 18-01 18:54
JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:01:

1. Kraken
2. Binance
3. kuCoin ( sinds kort)

ik wil eigenlijk enkel op 2 blijven, 1 voor korte holds en andere day traden alleen weet ik niet welke ik moet kiezen...
--

[Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 20-02-2018 13:38]

Star Citizen: Vikings - Vikings Org

• Dooiedibbes
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 18-01 13:12

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

JustSys schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:01:

1. Kraken
2. Binance
3. kuCoin ( sinds kort)

1. Kraken - voor fiat
2. Binance - voor bot
3. Bittrex - was voorheen me fav. maar sinds drop in volume op eth niet meer.
4. Kucoin - voor enkele coin
5. Bitfinex - voor daytrade ivm fijne customisable interface en margin traden
6. Huobi - voor enkele coin
7. Cex.io - voor enkele coin

slaat helemaal nergens op. Soms werden enkele coins gelist op slechts 1 exchange die ik dan graag wilde.

PSN: Eczeem

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True