Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-08 15:11
Iemand ervaring met kucoin? Aan te raden om te gebruiken om een coin te kope die nog niet elders te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Van Poloniex:
Some balances are off and will be corrected. Forced liquidations are turned off temporarily.
Scary.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 07:32
Iemand een idee hoe je bij coss.io een transfer doet van ETH naar bijv. KIN ?
bij Binance wordt automatisch berekend hoeveel je van een bepaalde valuta kan kopen aan de hand van de huidige koers, maar bij Coss.io lijkt dit niet zo te zijn.

Iemand ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Iemand een idee of je alerts kunt instellen in Binance, dat je tabblad knippert ofzo? Net een koop order ingezet voor NEO, ging ook echt tot net aan de prijs, en daarna naar de piek die ik verwacht had en voor had willen verkopen. Echter de verkooporder niet ingesteld omdat ik druk bezig was en de koop gemist had... Inmiddels is hij weer tot onder mn buy gezakt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:02

GG85

.......

Meer mensen problemen met het withdrawen van XEM van HitBTC?

Twee dagen geleden een withdrawal proberen te doen naar de NanoWallet maar die blijft op pending staan :| en op supporttickets wordt niet gereageerd...

Heb wel een trasfer id maar die bestaat niet in de blockchain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

GG85 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:02:
Meer mensen problemen met het withdrawen van XEM van HitBTC?

Twee dagen geleden een withdrawal proberen te doen naar de NanoWallet maar die blijft op pending staan :| en op supporttickets wordt niet gereageerd...

Heb wel een trasfer id maar die bestaat niet in de blockchain
Je hebt er niet zoveel aan, maar er wordt hier (en op Reddit is het nog veel erger) ongeveer om de 20 posts gewaarschuwd voor HitBTC. Het is een van de slechtste exchanges. Stel al je coins daar veilig en koop er nooit meer, al lijkt het buitenkansje nog zo groot.

Voor wat betreft je huidige transactie: geduld zul je nodig hebben. Het duurt veel te lang, support is non existent en het withdrawal tarief is exhorbitant, maar.. meestal komt 't uiteindelijk wel goed. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
fry_35 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:05:
Het irritante is dat ik bij bitstamp nu al 6 weken wacht op verificatie :-( En ze durven met hun pop-up te beweren dat ze een achterstand van 'maar' 2 weken hebben. Pffff, ben nu dus al anderhalve maand een verplichte holder want had me 6 weken geleden tegelijkertijd op Kraken aangemeld waar de verificatie tot nader order sowieso stop is gezet zoals bekend.

Anyway, is er een manier om die verificatie bij bitstamp te cancellen en het desnoods opnieuw in te dienen. Heb het idee dat mijn verificatie in een soort zwart gat is beland. Doe ik het liever opnieuw. Of is er iemand die ook al langer dan 5 weken wacht?
Je hebt er niks aan, maar je bent niet de enige. Ik wacht ook nog steeds en tevens 5+ weken. (Hoewel ik bij andere exchanges al aan de slag ben, maar wil Bitstamp er toch graag bij hebben dus ik wacht het af)

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:14
neokarasu schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:21:
[...]

Je hebt er niks aan, maar je bent niet de enige. Ik wacht ook nog steeds en tevens 5+ weken. (Hoewel ik bij andere exchanges al aan de slag ben, maar wil Bitstamp er toch graag bij hebben dus ik wacht het af)
Dat is inderdaad vrij lang. Ik had me op 14 december aangemeld bij Bitstamp en kreeg op 13 januari het mailtje dat ik geverifieerd was. Zou nu dus niet lang meer moeten duren voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:18

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik zit voornamelijk voor de lange termijn en daardoor staan diverse munten in cold storage.
Nadeel is dat je met een crash zoals recent redelijk wat rendement inlevert.

Daarom heb ik nu een account op Binance aangemaakt. Stel dat BTC hoog staat en ik verwacht een drop dan kan ik niet snel naar USD/EUR omzetten maar wel naar USDT.

Vraag: Als ik het goed heb kan ik op deze manier "veilig" mijn hoge BTC waarde weg zetten en wanneer BTC op een lager punt staat er weer meer mee aankopen?

Enig minpunt is dat Tether discutabel is en dus een risico.
Ik ben aan het kijken om bij Kraken of BL3P te registreren maar weet nog niet hoe makkelijk het is Tier verificatie te doen (adres/tel. in het buitenland maar heb NL bank).... Op termijn zou ik dan via die weg weer naar fiat kunnen wat sneller en goedkoper gaat dan Bitonic (welke overigens wel altijd perfect werken).

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:12
Klein vraagje, ik ben met de XVG hype ingestapt en na een korte koude douche overgestapt naar VEN. Dit alles staat nu op binance maar ik heb nu ##.981 aan coins. Ik weet dat ik op binance niets met die coins kan maar zijn er Exchanges waar ik de waardes achter de , heen kan zetten en daar weer naar BTC of ETH omzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verxx schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:13:
Klein vraagje, ik ben met de XVG hype ingestapt en na een korte koude douche overgestapt naar VEN. Dit alles staat nu op binance maar ik heb nu ##.981 aan coins. Ik weet dat ik op binance niets met die coins kan maar zijn er Exchanges waar ik de waardes achter de , heen kan zetten en daar weer naar BTC of ETH omzetten?
Juist bij binance kun je dit mooi doen met behulp van BNB.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:12
Oogje schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:53:
[...]

Juist bij binance kun je dit mooi doen met behulp van BNB.
Thanks!! ik zie het nu pas :o beetje vast in mijn denken op BTC en ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 22:29
neokarasu schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:21:
[...]

Thanks, gedeelde smart dan maar ;-) En nu maar duimen dat bij wijze van spreken de foto scherp genoeg was, anders kan je straks weer achteraan de rij in :-(
Een klein voordeel van de crash(es)/correcties van de laatste weken: het aanwas nieuwe golddiggers zal wel wat kleiner zijn geworden, goed voor de achterstand :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:16
dubbel :?

[ Voor 97% gewijzigd door audiojunk op 20-01-2018 11:13 ]

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
Gisteren mail gehad van Litebit om me te kunnen registreren en dus gelijk gedaan en nu wachten op het verificatie proces :z ook een Binance account aangemaakt wat vlot verliep.
Bij Kraken kan ik dus nog steeds niet verifieren terwijl ik al bijna een maand een account heb, zeer irritant(ja ik weet dat het op een laag pitje staat daar)

Zie net in de Pricewatch dat de Ledger Nano S ook flink in prijs is gestegen :( bijna 3 keer zo duur als in december.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Weet iemand of Binance nieuwe aanmeldingen accepteert? Ik probeer me aan te melden maar telkens als ik op 'Register' druk, blijft het knopje grijs en kom ik niet op een nieuwe pagina. Ik krijg ook geen mail dat ik aangemeld ben oid. Er staat op de site verder niet dat ze gesloten zijn voor nieuwe leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
ggj87 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:08:
Weet iemand of Binance nieuwe aanmeldingen accepteert? Ik probeer me aan te melden maar telkens als ik op 'Register' druk, blijft het knopje grijs en kom ik niet op een nieuwe pagina. Ik krijg ook geen mail dat ik aangemeld ben oid. Er staat op de site verder niet dat ze gesloten zijn voor nieuwe leden.
Ik heb vanmorgen een account gemaakt, ging bijzonder vlot.
https://www.binance.com/register.html

Wel jammer dat alle koersen in bitcoins zijn in niet in $ of €.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
audiojunk schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:20:
[...]

Omdat je daar niet tegen kan handelen en zoals al heel vaak gezegd is die koers niet direct heel boeiend. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sh4d0wman schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 07:32:
Ik zit voornamelijk voor de lange termijn en daardoor staan diverse munten in cold storage.
Nadeel is dat je met een crash zoals recent redelijk wat rendement inlevert.

Daarom heb ik nu een account op Binance aangemaakt. Stel dat BTC hoog staat en ik verwacht een drop dan kan ik niet snel naar USD/EUR omzetten maar wel naar USDT.

Vraag: Als ik het goed heb kan ik op deze manier "veilig" mijn hoge BTC waarde weg zetten en wanneer BTC op een lager punt staat er weer meer mee aankopen?

Enig minpunt is dat Tether discutabel is en dus een risico.
Ik ben aan het kijken om bij Kraken of BL3P te registreren maar weet nog niet hoe makkelijk het is Tier verificatie te doen (adres/tel. in het buitenland maar heb NL bank).... Op termijn zou ik dan via die weg weer naar fiat kunnen wat sneller en goedkoper gaat dan Bitonic (welke overigens wel altijd perfect werken).
De volgende crash wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een crash van USDT. Dat systeem is niet houdbaar en ik heb er mijn grote twijfels bij dat de organisatie achter Tether 1:1 USD beschikbaar heeft voor elke USDT. De enige manier om een crash te overleven is om het direct naar euro's om te zetten of geduld hebben na een crash en hopen dat je niet in shitcoins hebt geïnvesteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
audiojunk schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:20:
[...]

Hmm.. Het lag er denk ik aan dat ik Javascript blokkeer in Firefox. Heb net Chrome geprobeerd en met Javascript geblokkeerd doet de site het niet goed, met kan ik wel aanmelden. Wel een beetje raar, want Javascript blokkeren zou toch veiliger moeten zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ggj87 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:08:
Even in de vroege ochtend proberen, vaak kom je er dan wel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb nog wat munten staan bij coinexchange.io, die ligt nu plat zag ik. Iemand die een idee heeft of dit tijdelijk of dat er iets gaande is? Ik zit niet op Facebook of twitter om om bronnen te kunnen checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Nog meer mensen die geld 'kwijt' zijn bij Bitstamp? Het wordt nu wel een beetje irritant. Na een tweetal nietszeggende replies op mijn ticket maar een topic op Reddit aangemaakt, ook geen reactie dus nu maar gepost in het centrale Bitstamp issues topic daar. Inmiddels zijn we 18 dagen verder...

Maak me geen zorgen maar geld dat stilstaat kan ik niks mee. Probleem zat hem erin dat ik het vanaf een andere rekening over had gemaakt, staat ook op mijn naam maar lezen doen ze niet bij Bitstamp.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:40:
[...]

Even in de vroege ochtend proberen, vaak kom je er dan wel doorheen.
Het is inmiddels gelukt :) Moest het in Chrome aanmaken. Hebben meer mensen problemen met Binance en Firefox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
ggj87 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:55:
[...]

Het is inmiddels gelukt :) Moest het in Chrome aanmaken. Hebben meer mensen problemen met Binance en Firefox?
Ik heb geen problemen met Firefox en Binance maar gebruik dan ook geen Java ( niet geïnstalleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
audiojunk schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:13:
[...]

Ik heb geen problemen met Firefox en Binance maar gebruik dan ook geen Java ( niet geïnstalleerd).
Ik heb het ook niet geinstalleerd maar ik krijg steeds een foutmelding 'Please try again later' en kan ik niet inloggen met FF. Met Chrome (met Java) lukt het wel, blokkeer ik het in Chrome dan ziet de site er raar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:47
sypie schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:43:
Ik heb nog wat munten staan bij coinexchange.io, die ligt nu plat zag ik. Iemand die een idee heeft of dit tijdelijk of dat er iets gaande is? Ik zit niet op Facebook of twitter om om bronnen te kunnen checken.
Je hoeft niet op Twitter te zitten om een Twitter-account of tweets te bekijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Eegee op 20-01-2018 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Hmm, ziet er niet al te best uit. Nu maar duimen dat ze inderdaad weer online komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm.. Kraken heeft in zijn withdraw sectie Ven (XVN) toegevoegd. Nog (?) niet in de deposit en trade sectie.. interessant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Ik heb problemen met het verkopen op AEX. Ik wil van mijn IGNIS af en dit is helaas de enige exchange waar dit kan. Als ik verkoop en met de google authenticator de code invoer krijg ik een soort rare melding "mail not auth"..
Geen idee wat dit betekend en google geeft me ook geen uitkomsten (helaas werken de woorden aex en mail ook niet mee).
Heeft iemand ervaringen met AEX of dit probleem?
Edit: het lijkt erop dat ik nog niet geverifieerd ben. Ik ga dit eerst onderzoeken.
Edit2: wauw blijkbaar moet je hun mailen en dan is je email geverifieerd. Heel bijzonder... |:(

[ Voor 18% gewijzigd door BillMcNeal op 20-01-2018 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 09:54
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:28:
Mmm.. Kraken heeft in zijn withdraw sectie Ven (XVN) toegevoegd. Nog (?) niet in de deposit en trade sectie.. interessant..
Ven (XVN) is iets anders dan VeChain (VEN). [url=hhttps://en.wikipedia.org/wiki/Ven_(currency)]Ven (XVN)[/url] is een gecentraliseerde online currency die eigenlijk bijzonder weinig met cryptocurrencies te maken heeft.

Kraken heeft een tijdlang trading pairs met XVN aangeboden, maar die zijn inmiddels al een tijdje weg. Dat de withdraw-optie er nog wel is, is logisch, want zo kunnen gebruikers die lange tijd inactief zijn geweest alsnog hun XVN opnemen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:27:
[...]

De volgende crash wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een crash van USDT. Dat systeem is niet houdbaar en ik heb er mijn grote twijfels bij dat de organisatie achter Tether 1:1 USD beschikbaar heeft voor elke USDT. De enige manier om een crash te overleven is om het direct naar euro's om te zetten of geduld hebben na een crash en hopen dat je niet in shitcoins hebt geïnvesteerd.
Ik snap al die heisa om het mogelijk niet gecovered hebben van alle USDT met USD, er bestaat ook geen enkele bank die zomaar al zijn klanten zou kunnen uitbetalen. Zolang ze genoeg hebben om de markt te laten draaien plus een gezonde reserve is er niks aan de hand. Pas als alles in elkaar klapt gaat dat een probleem worden en als je daar bang voor bent moet je sowieso niet in de cryptos gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Heeft iemand ervaring met de exchange Exmo? De prijs voor de Bitcoin ligt ruim 1000 euro hoger dan elders, en dat lijkt stabiel zo te zijn. Dus erg interessant voor verkopen! Ze zijn blijkbaar Brits, maar targetten met name Russen (en een deel van de site is in het Russisch), ik voel me niet echt op mijn gemak om mijn paspoort of zo daarheen te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 11-09 20:04
Vraagje uit nieuwsgierigheid....
Hoe kan het dat een Exchange in Korea Bithump, een 24h volume heeft van 3,7 miljard dollar wat méér is dan een aantal grote exchanges bij elkaar zoals Bittrex, Kraken, Poloniex, GDAX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
mark-k schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:42:
[...]

Ik snap al die heisa om het mogelijk niet gecovered hebben van alle USDT met USD, er bestaat ook geen enkele bank die zomaar al zijn klanten zou kunnen uitbetalen. Zolang ze genoeg hebben om de markt te laten draaien plus een gezonde reserve is er niks aan de hand. Pas als alles in elkaar klapt gaat dat een probleem worden en als je daar bang voor bent moet je sowieso niet in de cryptos gaan zitten.
Het zou helpen als je je in ieder geval inleest. De discussie gaat erover of iedere USDT gebacked wordt door 1 USD en niet over het feit of dat wel of geen probleem zou zijn. Ik heb nog niemand horen zeggen dat het niet zo’n groot probleem zou zijn als USDT niet gebacked zou worden door echte dollars. Tether claimt ten slotte zelf dat iedere USDT wordt gebacked door 1 USD, dat is juist waar de waarde voor Tether inzit.

Ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat het heel slecht zou zijn voor de markt als blijkt dat er geen echte USD achter iedere USDT zit.

Deze week is er 650 miljoen Tether de markt ingebracht met een waarde van 650 miljoen dollar en daar wordt vervolgens crypto mee gekocht. Als uiteindelijk blijkt dat USDT maar 0.5$ waard is, dan zou dat betekenen dat de markt veel te veel is opgepomt en dan zou iedere crypto dus veel minder waard zijn.

Like I said: het is nergens bevestigd of USDT gebacked wordt of niet en daar gaat de hele discussie over. Het lijkt me overduidelijk dat het slecht zou zijn voor de markt als blijkt dat Tether een scam is, dus ik snap de punten die je opbrengt niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Specy schreef op zondag 21 januari 2018 @ 10:35:
Heeft iemand ervaring met de exchange Exmo? De prijs voor de Bitcoin ligt ruim 1000 euro hoger dan elders, en dat lijkt stabiel zo te zijn. Dus erg interessant voor verkopen! Ze zijn blijkbaar Brits, maar targetten met name Russen (en een deel van de site is in het Russisch), ik voel me niet echt op mijn gemak om mijn paspoort of zo daarheen te sturen.
Die was me ook opgevallen maar toen ik ernaar keek zag ik vrij veel slechte ervaringen over withdrawals, wat heb je zelf al uitgezocht?

En wederom de dooddoener, als prijzen ver uit elkaar liggen heeft dat doorgaans een goede reden. Zie boven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:44
Ze zijn in de telegram group van htmlcoin erg druk bezig om deze munt op kucoin te krijgen.
Staan nu op 3 maar word net bekend dat top 2 doorgaat :(

Ze geven zelfs gratis kch weg om te stemmen op ze.

html on reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:42:
[...]

In dat geval is er nog de overheid die in kan grijpen, in een niet gereguleerde markt doen ze dat niet. Ik ben niet bang voor crypto's, ik ben bang voor valuta die aan de dollar zijn gekoppeld die niet geaudit worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2018 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
M'n eerste inleg is op coinbase gestort :D Ben nu LTC in de gaten aan het houden in de CB app. Het was toch goedkoper om met GDAX aan te kopen qua fees? Als ik daar inlog zie ik geen tegoed.

Ben van plan om eerst voor de helft LTC te kopen, mocht hij verder zakken kan ik het nog eens doen en later die andere verkopen met winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik probeer BTC van GDAX naar Binance te sturen maar krijg steeds de 'Insufficient funds' foutmelding. Ik heb al geprobeerd een lager bedrag in te vullen maar dat helpt ook niet. Wat doe ik nou precies fout? Zo moeilijk kan het toch niet zijn? :s

Ik doe het volgende:

Withdraw > BTC adress > Adres invullen > bedrag invullen > 2FA van Google Auth. invullen > Withdraw funds

Laat maar, ik weet het al. Ik had nog geen BTC gekocht :')

[ Voor 8% gewijzigd door ggj87 op 22-01-2018 18:52 . Reden: n00b ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-09 08:47
Heeft er iemand ervaring met de support van Liqui.io ? Ik wacht al ruim 2 weken (!) op een reactie. Totaal geen terugkoppeling. Iemand de zelfde ervaring ? Ik vind het schandalig, zo'n slecht support heb ik nog nooit gehad op een exchange :(

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
roelieboelie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:49:
Heeft er iemand ervaring met de support van Liqui.io ? Ik wacht al ruim 2 weken (!) op een reactie. Totaal geen terugkoppeling. Iemand de zelfde ervaring ? Ik vind het schandalig, zo'n slecht support heb ik nog nooit gehad op een exchange :(
Support van alle Exchanges zijn op dit moment onbruikbaar. Ze worden overspoeld met requests. Ik ben bang dat 2 weken en langer absoluut geen uitzondering is 😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Hmz, Bl3p in maintenance. Ik hoop dat ze het snel oplossen, heb er nog een zwik geld staan en koop graag laag in als de prijs een beetje blijft zakken.

.edit: and we're back :)

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 23-01-2018 12:09 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
De prijs op het dashboard van Coinbase slaat trouwens nergens op zie ik. Volgens een reactie op Reddit zou het de midden-rate van de buy en sell koers moeten zijn die ze hanteren, maar ook dat klopt niet: de koers op het Dashboard is veel lager dan hun eigen buy of sell koers. Daar kun je dus niks mee en het maakt ook de widget die ze bij hun Android app hebben waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Helza schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:28:
[...]

Support van alle Exchanges zijn op dit moment onbruikbaar. Ze worden overspoeld met requests. Ik ben bang dat 2 weken en langer absoluut geen uitzondering is 😐
Yup, zojuist antwoord op een ticket op Bitstamp... Ze gaan crediteren, ticket was 'maar' 21 dagen oud.

Nog even iets positiefs, vanmorgen vroeg deposit op Kraken gedaan en die stond er rond het middaguur op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 16:25
roelieboelie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:49:
Had een support ticket Bitstamp uitstaan, heeft 6 weken geduurd. Dus bereid je maar vast voor op een lange ruk.

Laatst een mailtje van Kraken gehad dat ze 50.000 nieuwe aanmeldingen krijgen en 20.000 support tickets... per dag! You do the math.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Ik heb 0.23 ETH op Kraken staan, het lukt mij maar niet dit naar EUR te zetten zodat ik wat anders kan kopen op Kraken, steeds melding amout to low.
Kan iemand mij wat op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
golfgti5 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:12:
Ik heb 0.23 ETH op Kraken staan, het lukt mij maar niet dit naar EUR te zetten zodat ik wat anders kan kopen op Kraken, steeds melding amout to low.
Kan iemand mij wat op weg helpen?
Waarom zet je het niet om naar btc? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:57:
[...]

Waarom zet je het niet om naar btc? :?
Lukt mij ook niet, vreemd, zal wel aan mij liggen.

Ander voorbeeld, ik heb nog 3,75 euro op Kraken staan, wil dat terug sturen naar mijn bankrekening, maar krijg steeds deze melding;

This action is not available for tier level 2

Raar want ik ben wel tier 2 verified..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tier 2 is niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Serieus?
Er staat bij Flat 2000,- max per dag bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De melding die jij kreeg beweert dat Tier 2 niet voldoende is. Verder dan dat kan ik helaas niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:25:
De melding die jij kreeg beweert dat Tier 2 niet voldoende is. Verder dan dat kan ik helaas niet zien.
Afbeeldingslocatie: https://i347.photobucket.com/albums/p453/Danny_Zuiderwijk/2D5DFFED-90DF-4639-999F-10E3C302A917_zpscbnk1umc.png

Zou toch goed moeten zijn lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:51

HaTe

haat niet

golfgti5 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:20:
[...]

Serieus?
Er staat bij Flat 2000,- max per dag bij mij
Heb hetzelfde probleem gehad. Volgens mij was het opgelost na een harde pagina refresh (CTRL+F5).

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Zijn er hier mensen die ook werken met Crypto Bridge? Ik vind het zo typisch dat ik geen 2fa kan instellen hierbij. Of zie ik iets over het hoofd? Op internet kan ik er ook weinig over vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat withdrawen op Kraken met Tier 2 is wat buggy. Ik heb het laatst een paar keer gedaan, en het was hit and miss. De pagina refreshen tot het wel kan, en daarna alsnog soms een error. Maar het is me uiteindelijk wel gelukt. Geld stond ook vaak in een dag op de rekening.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:07:
Dat withdrawen op Kraken met Tier 2 is wat buggy. Ik heb het laatst een paar keer gedaan, en het was hit and miss. De pagina refreshen tot het wel kan, en daarna alsnog soms een error. Maar het is me uiteindelijk wel gelukt. Geld stond ook vaak in een dag op de rekening.
Bug is bekend bij Kraken, zijn ermee bezig. Een paar keer refreshen dan lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:20
slommer schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:51:
Ze zijn in de telegram group van htmlcoin erg druk bezig om deze munt op kucoin te krijgen.
Staan nu op 3 maar word net bekend dat top 2 doorgaat :(

Ze geven zelfs gratis kch weg om te stemmen op ze.

html on reddit
We / Ze zijn 2de geworden :)
Nu nog even goedkoop inkopen op bluetrade en dan over een weekje in de lift gok ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

DaCoTa schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:15:
[...]

Bug is bekend bij Kraken, zijn ermee bezig. Een paar keer refreshen dan lukt het wel.
^ Dit.

Ik heb 't ook gehad rond Kerst en een support ticket aangemaakt, die vertelde mij 't zelfde; bekend probleem. Na een paar keer refreshen werkte het wel. Ik had verwacht dat het met de update laatst wel zou zijn opgelost, maar blijkbaar dus nog niet.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die mails bij Kraken hebben lage prio. Ik heb in november al mijn verhuizing doorgemaild, maar die mail is nog steeds niet opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:53:
Die mails bij Kraken hebben lage prio. Ik heb in november al mijn verhuizing doorgemaild, maar die mail is nog steeds niet opgepakt.
Ik had rond Kerst problemen en een dag na aanmaken al reactie op mijn support ticket.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb geen ticket aangemaakt, omdat de FAQ zegt dat je bij verhuizing een mailtje moet sturen naar support@. Dat gedaan, bevestiging gehad, maar geen reactie.

Ik ga ze nogmaals mailen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:44
dylan111111 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:19:
[...]

We / Ze zijn 2de geworden :)
Nu nog even goedkoop inkopen op bluetrade en dan over een weekje in de lift gok ik zo ;)
Laten we het hopen. Zo nog ff wat meer inkopen in het volgende dipje en afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:16
Hallo,

Ik zit al een paar weken met een probleem. Ik wil namelijk geld sturen van mijn gatehub account naar mijn bankrekening. Dit lijkt makkelijk via send payment en dan je bankgegevens invullen. Ik heb dit een paar weken geleden gedaan en toen kwam het geld niet aan en is naar 2 weken terug gestort op mijn gatehub account zonder enige op of aanmerking.

Ik snap niet waarom het niet gelukt is, ik kan nergens iets lezen over wat de eisen zijn om een betaling te laten slagen.

Ik zou graag met iemand in contact komen die er ervaring mee heeft en mij kan vertellen hoe het wel moet.

[ Voor 175% gewijzigd door .oisyn op 24-01-2018 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Iemand ervaring met ETH deposit naar Kraken?
Heb zojuist wat overgemaakt, volgens etherscan ruim 100 confirms maar in Kraken nog 0.0. Adres klopt uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 12:48
dog4life schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:52:
Iemand ervaring met ETH deposit naar Kraken?
Heb zojuist wat overgemaakt, volgens etherscan ruim 100 confirms maar in Kraken nog 0.0. Adres klopt uiteraard :)
Op etherscan.io of iets dergelijks zou je moeten zien dat je ETH wordt doorgeboekt naar de algemene hot/cold wallet. Zie je die transactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me misschien uitleggen hoe je je moet aanmelden op de alcurex exhange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Momenteel heb ik alleen een Binance en Bittrex account en had eigenlijk niet echt behoefte om bij nog meer exchanges te registreren. Al mijn inleg heb ik telkens bij BTCDirect of Bitonic aangeschaft, maar was eigenlijk niet van plan dit vaak te doen. Zover ik begrijp zijn dit brokers en zal dit wel iets/veel extra kosten.

Achteraf heb ik toch vaker BTC/ETH bijgekocht dan ik dacht, maar telkens via 1 van deze brokers. Door de extra kosten hiervan, lijkt mij dit een beetje zonde. Dus ik ben toch maar gaan oriënteren op een exchange puur om met FIAT BTC/ETH te kopen en eventueel soms in FIAT te parkeren.

Exchanges waarmee dit bijvoorbeeld mogelijk is zijn:
BL3P (helaas geen nieuwe aanmeldingen en is mij niet duidelijk wanneer wel)
Bitstamp
Kraken (vaak storingen, maar is na update misschien wel beter geworden?)
Bitfinex
Coinbase/Gdax (hier is het mij niet duidelijk of ik aan een Gdax account alleen al genoeg heb)

Voor zover wat ik begreep over Coinbase/Gdax is dat Coinbase de broker is en Gdax de exchange. Dus met alleen een Gdax account is het niet mogelijk om FIAT aan te kopen/verkopen? Dus als ik voor Gdax kies, zal ik beter eerst een Coinbase account moeten aanmaken neem ik aan? En een Coinbase account, zonder Gdax account, wordt blijkbaar onnodig veel fees betalen. Klinkt voor mij beetje onhandig om gelijk 2 accounts aan te moeten maken, maar misschien zal dit in praktijk wel meevallen.

Het is altijd mogelijk om bij allemaal te gaan registreren en uit te proberen, maar dat ben ik dus niet van plan omdat je bij de meeste ook nog moet identificeren. Dus ik vroeg mij af welke jullie kunnen aanraden en waarom. Alvast bedankt, want ik heb nog niet kunnen kiezen en om telkens via BTCDirect aan te schaffen wordt ook soms een beetje duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09-2021

NMJ

xileS schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 02:30:
Dus als ik voor Gdax kies, zal ik beter eerst een Coinbase account moeten aanmaken neem ik aan? En een Coinbase account, zonder Gdax account, wordt blijkbaar onnodig veel fees betalen. Klinkt voor mij beetje onhandig om gelijk 2 accounts aan te moeten maken, maar misschien zal dit in praktijk wel meevallen.
Je Coinbase account is ook direct je GDAX account, dus je hoeft er maar één aan te maken, ;).

- SEPA transactie naar Coinbase is gratis, staat er bij mij met ING vaak na een paar uur/uiterlijk een dag op
- Doorsturen naar GDAX is vervolgens direct en zonder fee
- Aankopen via maker ook geen fee op GDAX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dj_tjerk schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:16:
[...]

Op etherscan.io of iets dergelijks zou je moeten zien dat je ETH wordt doorgeboekt naar de algemene hot/cold wallet. Zie je die transactie?
Die doorboeking was er inderdaad nog niet, die kwam iets later. Wel apart, kleine vertraging intern bij Kraken (oeps!)

Anyway, nu lijkt de site van GDAX eruit te liggen? Verschillende browsers geprobeerd (incl schone cache), meer mensen last van?
-edit: hij doet het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 21:23

Jebus4life

BE User

Mensen die af en toe wat handelen op Poloniex?

Wil in Ardor stappen maat Bittrex neemt geen nieuwe accounts. Enige goede alternatief (behalve de erg hoog priced HitBTC) is Poloniex (waar de prijs lager is). Maar de wallets daar staan disabled (en naar ik begrijp al een behoorlijke tijd (vandaar ook de lagere prijs natuurlijk)).

Dit doet me dus toch wat twijfelen om daar te gaan investeren. We spreken over 10% van m'n portfolio dus ben wat terughoudend in dit geval.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
NMJ schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 03:59:
[...]

Je Coinbase account is ook direct je GDAX account, dus je hoeft er maar één aan te maken, ;).

- SEPA transactie naar Coinbase is gratis, staat er bij mij met ING vaak na een paar uur/uiterlijk een dag op
- Doorsturen naar GDAX is vervolgens direct en zonder fee
- Aankopen via maker ook geen fee op GDAX
Ah dus eenmaal een account op Coinbase aangemaakt, kan je met dezelfde login gegevens inloggen op Gdax? Maar ik neem aan dat je alsnog separaat moet inloggen op beide sites, dus wel altijd weer een stap extra. Zo te zien ben jij er wel tevreden over, maar je zal waarschijnlijk geen ervaring hebben met de andere exchanges.

Ik vroeg mij dus af of ik dan bijvoorbeeld niet beter voor Kraken of Bitstamp kan gaan. Wat zijn de voordelen van Coinbase/Gdax tegenover die andere Exchanges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met nlexchange? Kan weinig resencies vinden op het internet. En we hebben als vriendengroep een aantal ltc daarheen gestuurd. Hij is al de hele dag aan het bevestigen maar nog niet afgerond. Gaat dit dagen duren of zeggen jullie van no stress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Als ik de Google 2-Step verification code invoer bij Kucoin volgt er een foutmelding dat ik de verkeerde code heb gebruikt. Na 100 keer proberen ben ik ervan overtuigd dat ik toch wel een keer de goede code heb gebruikt... iemand tips?

opgelost

[ Voor 3% gewijzigd door aaaido op 25-01-2018 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09-2021

NMJ

xileS schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:06:
[...]

...altijd weer een stap extra. Zo te zien ben jij er wel tevreden over, maar je zal waarschijnlijk geen ervaring hebben met de andere exchanges.
Wat een aannames... Dan ga je ze toch allemaal zelf proberen, kun je een goede keuze maken. Al wens ik je veel succes in de crypto wereld als zelfs inloggen je schijnbaar al veel moeite kost. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Jebus4life schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:09:
Mensen die af en toe wat handelen op Poloniex?

Wil in Ardor stappen maat Bittrex neemt geen nieuwe accounts. Enige goede alternatief (behalve de erg hoog priced HitBTC) is Poloniex (waar de prijs lager is). Maar de wallets daar staan disabled (en naar ik begrijp al een behoorlijke tijd (vandaar ook de lagere prijs natuurlijk)).

Dit doet me dus toch wat twijfelen om daar te gaan investeren. We spreken over 10% van m'n portfolio dus ben wat terughoudend in dit geval.
Prima website, alleen wel hoge fee's en transactiekosten.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
NMJ schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:18:
[...]

Wat een aannames... Dan ga je ze toch allemaal zelf proberen, kun je een goede keuze maken. Al wens ik je veel succes in de crypto wereld als zelfs inloggen je schijnbaar al veel moeite kost. Succes!
Excuus, misschien verkeerd geformuleerd. Bedankt voor je info over Coinbase, maar ik zag alleen voordelen van Coinbase in je post en vroeg mij ook af of er ook nadelen aan zaten (mijn laatste zin in je quote was eigenlijk meer als een vraag bedoeld). Of voordelen van de andere Exchanges tegenover de anderen.

Inloggen gaat mij prima af hoor ;) . Het is dat ik nu geen haast heb om bij heleboel Exchanges te registreren met mijn ID, omdat ik "voorlopig" genoeg ingelegd heb.

Over inloggen gesproken, raadt ik iedereen 2FA aan met Authy omdat de Google Authenticator een ramp is als je bv een nieuwe telefoon hebt. LastPass is volgens mij ook wel een goede, maar die heb ik zelf niet geprobeerd.Volgens mij heb ik deze apps nog niet hier voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 01:36
thestiffmeister schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:58:
[...]

ik zou nu ook met een ruime boog om Coinbase heen gaan lopen. Ook zij hebben veel last van missing deposits (waaronder ik). Zie Reddit voor meer informatie:

https://www.reddit.com/r/CoinBase/

Ik vertrouw die platformen voor fiat niet meer. Support reageert dagenlang niet meer, zeer storend.
De vraag is nu hoe je dit volk kan aanpakken, want dit riekt naar scam in mijn ogen.
OK quoting myself :X met gedeeltelijke rectificatie.
Sinds vandaag heeft Coinbase mijn geld (E500) terecht gemaakt op mijn rekening (na fucking 4 weken geen reactie te hebben gehad) :X

Wat heeft geholpen is het volgende:
https://www.consumerfinance.gov/
https://www.bbb.org/consu...e-a-complaint/get-started

Hierna is het na 1 dag verholpen... Mocht je een issue hebben, ga dan richting deze 2 portals (US government + California government) om je zaken gedaan te krijgen.

Klagen richting Coinbase en/of Reddit helpt niet want er is simpelweg geen reactie vanuit Coinbase support at all. Ook geen telefoonnummer EN ze zitten niet in de EU (dus niet gereguleerd), dus als EU citizen zit je by default zwak.

Gezien het aantal klachten op Reddit over Coinbase zou ik persoonlijk hier met een ruime boog omheen gaan. Bij mij is het uiteindelijk opgelost, maar customer support is daar gewoon belachelijk.

Dit ter terugkoppeling/informatie hier...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
Ok, coinbase kan stortingen blijkbaar kwijtraken maar bij Kraken kan ik mijn account nog steeds niet verifiëren en Bitstamp heeft mijn account nog steeds niet geverifieerd.

Resteert voor mij op dit moment alleen coinbase om geld op exchanges te krijgen. Enige broker waar verificatie is gelukt tot op heden.

Nu zit ik ook te kijken naar Litebit, daar kan je storten via ideal en moet je een wallet adres opgeven. Als je dan bijvoorbeeld Etherium koopt kan je dan ook gewoon het ETH-adres opgeven van mijn account op Binance of Kucoin?

Dat zou het krijgen van fiat op Kucoin of Binance namelijk wel een stuk makkelijk maken en kan je tijdens dipjes (die helaas tegenwoordig vaak genoeg terugkomen) ook sneller 'goedkoop' inkopen.

Route die ik momenteel doorloop is: storten op Coinbase, overzetten naar GDAX en van GDAX naar exchange (Kucoin/Binance/etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephaniedt
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-03-2023
Nog mensen die reeds geregistreerd hebben op upcoin.com ?
Ben wel benieuwd of we die 500$ effectief gaan kunnen gebruiken om fees te coveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 21:23

Jebus4life

BE User

https://cryptonews.com/ne...llion-xem-stolen-1093.htm

CoinCheck is effectief gehackt, 400 miljoen USD gestolen.
*Monetair gesproken dus groter dan MtGox (al spraken we toen nog over andere koersen natuurlijk)

[ Voor 27% gewijzigd door Jebus4life op 26-01-2018 15:50 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Gebruikt binance EMA of SMA in de chart? ik zie alleen MA of is dit een combinatie van EMA en SMA?

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelleratioN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 15:28
Dazzling Dwild schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:16:
Nu zit ik ook te kijken naar Litebit, daar kan je storten via ideal en moet je een wallet adres opgeven. Als je dan bijvoorbeeld Etherium koopt kan je dan ook gewoon het ETH-adres opgeven van mijn account op Binance of Kucoin?
Ja dat kan, zelf ook al op deze wijze gedaan! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Laatst online: 19-08 01:26
Hm, ik maak dagelijks bedragen over via gdax (=~ Coinbase) en nog nooit een probleem gehad. Moet wel zeggen dat ik er alleen geld vanaf haal, nooit naartoe gestort heb (de koersen bij gdax zijn hoger dan gemiddeld, dus meer geschikt voor erafhalen dan voor eropzetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Uitcashen met gdax/coinbase dus. En storten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Grootste hack ooit van een exchange op Coincheck, en de markt reageert er amper op.
zal de dip nog komen ? Volgens mij was er grote paniek in 2013 met mxgox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 17:20

RyuuPro

That Damn Fly

Slux schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 09:29:
Grootste hack ooit van een exchange op Coincheck, en de markt reageert er amper op.
zal de dip nog komen ? Volgens mij was er grote paniek in 2013 met mxgox
Mt Gox. deed op dat moment 70% van alle BTC transacties en had 7% van alle BTC in bezit.

Ja, de waarde van de buitgemaakte coins van deze hack is groter. Maar Coincheck is procentueel gezien een kleinere speler in de markt dan Mt Gox. toen was.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik heb bij Coinbase wat geld overgemaakt om de verificatie uit te kunnen voeren. Ik krijg het geld nu echter terug, waarschijnlijk omdat mijn ingeschreven naam (mijn voornaam + achternaam) afwijkt van de naam op mijn bankrekening. De bank heeft daar tientallen jaren geleden mijn initialen + achternaam voor gebruikt.

Ik kan mijn naam in Coinbase niet aanpassen want die is grijs ingevuld en niet meer aan te passen. Op mijn vraag of dit mogelijk is wordt al twee weken niet gereageerd. Maar gewoon afwachten tot de drukte over is bij Coinbase? Het geld wat ik in crypto's wilde stoppen zit er nu in maar om later uit te cashen is het wellicht handig dit ook via Coinbase te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniper20
  • Laatst online: 10-09 23:29
Gewoon een nieuw account aanmaken bij Coinbase met de juiste gegevens. Kan dat niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Ik heb nog wat ETH op Okex staan die ik er eigenlijk af wil halen.
Als ik withdraw wil doen krijg ik het volgende te zien, dit was een week geleden ook al het geval.
Iemand enige info?

修改资金密码/手机号/谷歌验证24小时之内,无法提现

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
sniper20 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:01:
Gewoon een nieuw account aanmaken bij Coinbase met de juiste gegevens. Kan dat niet ?
Hoe simpel is dat, helemaal nog niet aan gedacht 8)7 . Ik heb nu mijn rijbewijs als bewijs getoond, daardoor veranderde de "legal" name iets maar nu met voornaam - initialen tweede naam - achternaam. Paar euro's overgemaakt naar Coinbase. Als dit niet lukt dan maak ik wel een nieuwe aan, zal wel een ander e-mail adres moeten gebruiken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Vanaf 31 maart kan je fiat traden bij COSS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 11-09 20:04
Ziet iemand hier iets in?
Daghub.
Voor Raiblocks o.a.
https://www.daghub.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierlala

Pierlala

Hij bijt niet!

Ik heb gisteravond Kuberacoins van Okex naar mijn Metamask wallet gestuurd.
Tot nu toe zijn ze nog niet aangekomen, kan ik ergens checken waar dit "hangt"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
Pierlala schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:23:
Ja, op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierlala

Pierlala

Hij bijt niet!

Kijk, daar hebben we wat aan. Bedankt joh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
Pierlala schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:57:
[...]

Kijk, daar hebben we wat aan. Bedankt joh!
Moeten wij je eten ook alvast prakken en voor kauwen zodat jij t lekker kan opzuigen?

google geeft vrij makkelijk antwoord op je vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierlala schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:23:
Niet alle coins staan automatisch op metamask. Misschien de code van de coin toevoegen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 22:29
Ooit komt de dag dat je altcoins weer wilt withdrawen in fiat/euro. Stel je hebt behoorlijk wat 'exotische' coins zonder EUR pair die je eerst weer moet terug traden in btc/eth of ltc om die daarna weer om te zetten in EUR. Bestaat er een tool of een site waar je in 1x (!) kan zien welke coin het voordeligst is om een twee-traps trade te doen: ALTCOIN>LTC/BTC of ETH>EUR ? En ook nog eens bij welke exchange? Ja, ik ben in dit geval liever lui, maar ik ken mezelf en vrees dat ik (reken)fouten ga maken als ik 6 sites openheb staan om met een rekenmachine zelf vijf getallen achter de komma zit om te zetten. Helemaal als ik snel wil uitstappen... :-/
Of hebben jullie een slimmere exit-strategie?
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Let op:
Zoals elders op het forum, geldt ook hier: geen referrals posten!
Voor bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]