Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-09 08:07

big_clarence

wat kan het schele

Poeh, dat is inderdaad indrukwekkend. Daar valt inderdaad niet tegen voor te bereiden, kan ik mij zo voorstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Daarbij, in de tijd daarvoor steeg het ook al heel hard, zelfs ALS je op 1 december zou weten dat er die maand een verdubbeling aankomt kun je niet veel meer doen. Dat moet je in feite al maanden van te voren weten. Vandaag een jaar geleden was de market cap $15 miljard, 11 maanden later was het $800 miljard. Factor 53 stijging in 11 maanden.

Maar het is nog erger dan dat: Een jaar geleden zat 15% in alt coins (dus 85% had geen exchanges nodig!), nu 68%. Dus voor exchanges is het niet eens een factor 53 stijging maar een factor 200 of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nico de Vries
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 16:44
[b][message=53897051,noline]Ik hoop voor de toekomst dat exchanges zich kunnen voorbereiden op nieuwe golven van toestroom van klanten. Blijkbaar zijn ze onverwacht overlopen door de drukte. Jammer voor de handel, ik ben eigenlijk best nieuwsgierig naar welk handelsvolume is gemist door de problemen.
Ik vermoed vrij weinig eigenlijk. Als je op https://coinmarketcap.com/currencies/neo/#markets kijkt kun je bijvoorbeeld zien op welke plekken NEO actief verhandeld wordt. Als je wat langer meegaat met crypto zit je op een gegeven moment vanzelf bij 10 exchanges. En je went er ook aan dat je soms een paar keer moet proberen (en dan nog een paar keer als je op Kraken zit) voordat iets lukt. Crypto is nog erg onvolwassen en dit soort dingen hoort daar een beetje bij.

[ Voor 0% gewijzigd door Nico de Vries op 15-01-2018 02:08 . Reden: Typefoud ]

Nico de Vries

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:57

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Ik weet niet of het mensen is opgevallen bij Kraken maar ze hebben eindelijk de airdrop van XLM gegeven aan de klanten.

https://status.kraken.com/incidents/nswthr1lyx72
Update
Withdrawals are now enabled. We are aware of a rare issue preventing some new withdrawal addresses from being confirmed. Please try another address if this happens. Also, if you held bitcoin on your Kraken account at Bitcoin block #472889, you have been credited with your Stellar lumen (XLM) from the last airdrop. Note: the new trading interface still uses the old STR ticker (https://trade.kraken.com/kraken/strbtc)
Posted about 7 hours ago. Jan 14, 2018 - 23:59 UTC

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cybermarco69
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14-03-2024
big_clarence schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:19:
[...]

helaas kan ik mij ook niet inschrijven bij Binance (edit, fout), die is vandaag gestopt met nieuwe inschrijvingen.
Probeer het in de ochtend. Om de 1 of andere reden kan je dan wel vaak registreren. Mij gisteren ook gelukt.

EDIT: Op dit moment lukt t ook!

[ Voor 4% gewijzigd door cybermarco69 op 15-01-2018 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Specy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:09:
Sowieso heeft hoe knullig exchanges zijn
Knullig? In het uur dat binance per dag open is, krijgen ze er 240000 klanten bij, elk uur.
Hun leverancier Amazon aws kan het zelfs niet bijbenen met meer dan 200 servers extra per dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• big_clarence
  • Laatst online: 02-09 08:07

big_clarence

wat kan het schele

cybermarco69 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:16:
[...]

Probeer het in de ochtend. Om de 1 of andere reden kan je dan wel vaak registreren. Mij gisteren ook gelukt.

EDIT: Op dit moment lukt t ook!
Inderdaad, nu lukt het wel!
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:58
Vraagje, zijn er meer mensen die op hun kraken account ineens extra XLM hebben ontvangen? Weet iemand hoe ik kan terug zoeken waar het vandaan komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 09:54
Harmvdw schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:28:
Vraagje, zijn er meer mensen die op hun kraken account ineens extra XLM hebben ontvangen? Weet iemand hoe ik kan terug zoeken waar het vandaan komt?
Dat was de airdrop van vorig jaar juni. Tot nu toe was de reactive van Kraken altijd "we gaan ze nog verdelen, maar we weten nog niet wanneer".

Blijkbaar hebben ze dankzij hun upgrade de mogelijkheid gehad om het eindelijk te doen. Zie ook de post van @tymiek hierboven.

[ Voor 3% gewijzigd door Rannasha op 15-01-2018 09:34 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:58
Rannasha schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:33:
[...]

Dat was de airdrop van vorig jaar juni. Tot nu toe was de reactive van Kraken altijd "we gaan ze nog verdelen, maar we weten nog niet wanneer".

Blijkbaar hebben ze dankzij hun upgrade de mogelijkheid gehad om het eindelijk te doen. Zie ook de post van @tymiek hierboven.
Oke ik dacht dat die al geweest was, nou das weer een mooie meevaller :)
Bedankt voor je antwoord, kon er op google verders niks over vinden en dacht dat die destijds al binnen was, maar dat zal dan toch iets anders zijn geweest.
Bedankt voor je reactie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Laatst online: 10-09 11:40

BLACKfm

o_O

Harmvdw schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:28:
Ik niet, maar had dan ook geen bitcoins op dat moment.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Get!em schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:21:
[...]

Knullig? In het uur dat binance per dag open is, krijgen ze er 240000 klanten bij, elk uur.
Hun leverancier Amazon aws kan het zelfs niet bijbenen met meer dan 200 servers extra per dag.
Zijn er veel drukkere websites? Ik las namelijk dat cryptopia (die website) drukker is dan de aandelenmarkt in Nieuw Zeeland/Australie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:45:
[...]

Zijn er veel drukkere websites?
Voor het huidige moment, vind ik dit een mooie samenvatting van alle Exchanges, de geschiedenis en grootte ervan. Ik denk zelfs dat er een samenvatting hiervan prima info is voor in de OP.

https://www.wallstreetoas...rrency-exchange-landscape

[ Voor 10% gewijzigd door Get!em op 15-01-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitfinex heeft even de voorwaarden aangescherpt voor nieuwe accounts.. :o :o
Succes als je daar nu nog geen account hebt.
Thank you for your interest in opening a Bitfinex account.
Before continuing, please read, understand, and acknowledge the following important notices:

PROFESSIONAL PLATFORM
Bitfinex is a platform for professional traders. If you are new to cryptocurrency trading, please consider another, more straightforward platform first and return to Bitfinex later.
I understand

MINIMUM ACCOUNT EQUITY
New accounts will not be able to trade or perform any platform function until they reach a minimum account equity of 10,000 USD, achieved by bank wire or by depositing cryptocurrency.
I understand

VERIFICATION TIMELINE
If you wish to complete the verification process to gain access to additional features such as fiat deposits and withdrawals, please understand that the verification process is significantly backlogged. New verification requests are taking 6-8 weeks to complete.
I understand

INACTIVITY FEE
Bitfinex is not a wallet service. If you are not participating in Bitfinex markets, please withdraw your funds from the platform. In the future, users who hold balances in their Bitfinex account but do not participate in markets may be charged a small inactivity fee.

Thank you for taking a moment to understand more about Bitfinex.
If you have read, understood, and acknowledged each of the items above we invite you to proceed.
Welcome to Bitfinex.
Bitfinex Management

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Holy F*ck,

10k dollars minimum, 6-8weken verificatie, inactivity fee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Get!em schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:21:
[...]

200 servers per dag kan AWS best leveren hoor. AWS is echt zo gigantisch dat dit aantal peanuts is voor ze.
Het zal toch echt de software (en backend, koppelingen e.d.) van Binance zijn die aangepast moet worden om de load over de servers te verdelen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Ik heb me gisteren aangemeld op Coinbase maar heb nog geen betaalmethode toegevoegd. Nu bedacht ik me vanochtend dat je referral bonussen hebt bij Coinbase en dat een collega daar ook zit.

Kan ik mijn account nog beëindigen en opnieuw aanmaken via mijn collega en dan zo alsnog beide die $10 krijgen? Ik heb al wel een geverifieerde ID.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:27:
[...]

voor bitonic heb je geen inschrijving nodig. en de rest van de exchanges die kregen 250k inschrijving per dag. Het is beter dat je stopt met crypto is niks voor jou gaat je alleen geld kosten.
Modbreak:En ik adviseer dat jij stopt met dit soort inhoudsloze posts te posten. Prima dat je dergelijk advies uitbrengt, maar doe dat met argumenten

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

ZeRoC00L schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:20:
[...]

200 servers per dag kan AWS best leveren hoor. AWS is echt zo gigantisch dat dit aantal peanuts is voor ze.
Het zal toch echt de software (en backend, koppelingen e.d.) van Binance zijn die aangepast moet worden om de load over de servers te verdelen.
Blijkbaar toch niet als je het structureel elke dag doet.. https://www.bloomberg.com...240-000-users-in-one-hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Kraken heeft EINDELIJK mijn XLM lumen uit de airdrop in juni 2017 bijgeschreven! Hoop gratis geld, meteen de helft maar gedumpt.

En de nieuwe trading engine lijkt goed te werken, heb eigenlijk sindsdien geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 20:04
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:33:
Bitfinex heeft even de voorwaarden aangescherpt voor nieuwe accounts.. :o :o
Succes als je daar nu nog geen account hebt.

[...]
Behoorlijk onprofessioneel clubje zo te zien.
Dat noemt zich dan nog een "professionele Exchange".
Behalve de minimum 10K USD deposit geldt er ook nog eens een inactivity fee als je niet genoeg handelt naar hun zin. (Lees: ze te weinig aan je verdienen...)
Gelukkig zijn er genoeg andere exchanges waar je als klant wel ontvangen wordt ook al zijn er vanwege de groei soms wat vertragingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 10:31
Hoi, klein vraagje...

Als ik mij aanmeld bij GDAX met mijn geverifieerde Coinbase account moet ik nogmaals identificeren, maar dan met een ander ID? is hier geen omweg voor? Ik ben toch al geverifieerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 15:24
Kraay89 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:34:
Hoi, klein vraagje...

Als ik mij aanmeld bij GDAX met mijn geverifieerde Coinbase account moet ik nogmaals identificeren, maar dan met een ander ID? is hier geen omweg voor? Ik ben toch al geverifieerd?
Nee, je bent geverifieerd voor de broker Coinbase.
De exchange Gdax vereist een extra verificatie

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 20:04
shovelhead1340 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:41:
[...]

Nee, je bent geverifieerd voor de broker Coinbase.
De exchange Gdax vereist een extra verificatie
Inderdaad.
Soms wordt je tweede ID geweigerd terwijl deze gewoon geldig is.
Dan nog een keer uploaden via de Coinbase app, dan lukt het meestal wel.
Bij mij binnen een half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
HoppyF schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:20:
[...]

Behoorlijk onprofessioneel clubje zo te zien.
Dat noemt zich dan nog een "professionele Exchange".
Behalve de minimum 10K USD deposit geldt er ook nog eens een inactivity fee als je niet genoeg handelt naar hun zin. (Lees: ze te weinig aan je verdienen...)
Gelukkig zijn er genoeg andere exchanges waar je als klant wel ontvangen wordt ook al zijn er vanwege de groei soms wat vertragingen.
Wat mij betreft een storm in een glas water
Inactivity Fee: Where you have not traded on the Site or engaged in any funding activity on the Site for an uninterrupted period of one year, Bitfinex thereafter reserves the right to charge and obtain from you an inactivity fee of $25.00 per year, with or without notice to you. This fee will be taken from the Digital Tokens and other property that you hold on the Site.
Een jaar lang niet traden kost je $25. Wat natuurlijk sowieso dom is, als je toch al niet tradet zou je je funds gewoon kunnen uitlenen, dan verdien je er ook nog wat aan.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13:07
Gisteren hier al een zelfde post gedaan maar niemand kon mij er iets over vertellen dus vraag het nogmaals.

Ik heb vorige week zondag een uitbetaling van Gatehub naar mijn bankrekening gedaan, echter nog steeds niks gekregen. Support al gevraagd hoe het zit per mail, bellen kan natuurlijk niet.

Wie heeft er ervaring met gatehub uitbetaling? En hoelang duurde het bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:28
Ik heb een probleem met de Binance exchange,

Een 2 weken terug heb ik mijn iphone 5s vervangen door een iphone 7. Nu heb ik dus alles via de icloud backup overgezet wat goed werkt. Na een dag heb ik dan mijn iphone 5s gereset naar factory settings omdat ik hem verkocht had aan een mede-tweaker. Nu heb ik dus pas vorige week gemerkt toen ik wou aanloggen bij Binance dat de Google-Authenticator app instellingen niet gebackupped worden in icloud. Ik heb ook de code die je van Binance krijgt voor de 2fa in te stellen niet genoteerd.

Ik dus maar gaan kijken naar de FAQ en gelukkig is er een manier om in te loggen en je 2FA uit te schakelen. Hiervoor vragen ze dan wel in een verdere stap dat je het BTC-deposit adres van je Binance account in geeft. Pas daarna kan je verder. Het probleem is dus dat ik mijn BTC in der tijd overgemaakt heb van de wex.nz exchange naar Binance. Op Wex kan ik in de history niet meer zien naar welk adres dit was. Dus daar zit ik ook vast. ☹

Nu heb ik hier dus al 2x een ticket aangemaakt bij Binance support.
De eerste maal kreeg ik gewoon te horen dat ze het resetten van 2FA niet meer supporteren omdat je dit via de faq zelf kan doen (er zat gewoon een linkje in naar de guide die ik al gevonden had). Verder heb ik geen antwoord meer gekregen op die case.
De tweede case heb ik het dan nog wat uitgebreider uitgelegd en ook dan kreeg ik volgende response:
if you are experiencing issues with 2FA (Two-Factor Authentication) and you are using the Google Authenticator application, you should attempt to sync your clock in the app settings before reading any further. Please read My Google Authenticator codes aren’t working (Android) for instructions on how to do this.
As of January 11th, 2018, we are no longer processing tickets regarding 2FA resets, but have provided an alternative method for resetting it. If you are still experiencing issues, you will need to follow this guide. The process must be completed from the desktop website interface.
Het spreekt voor zich dat aanpassen van de tijd geen zin heeft. Dus ik heb op die mail nog maar eens gans mijn uitleg gedaan. Het kan nu toch niet zo moeilijk zijn om dit even in orde te brengen voor hen?

Ik weet overigens wel dat ik de code had moeten noteren, dat is dan mijn eigen fout maar ik snap niet dat de support mijn probleem niet erkend. Ik zal toch niet de enige zijn denk ik?

Heeft er iemand nog een idee wat ik kan doen of hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
glennvho schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:20:
Op Wex kan ik in de history niet meer zien naar welk adres dit was.
Heb je helemaal geen mail of iets gehad met een transaction id? Dat is wel vrij standaard. Je zou het eventueel met een beetje mazzel kunnen acherhalen uit de blockchain, als je precies weet wanneer die transactie plaatsvond en wat de hoeveel was.

[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 15-01-2018 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:28
.oisyn schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:24:
[...]

Heb je helemaal geen mail of iets gehad met een transaction id? Dat is wel vrij standaard. Je zou het eventueel met een beetje mazzel kunnen acherhalen uit de blockchain, als je precies weet wanneer die transactie plaatsvondt en wat de hoeveel was.
Thanks! Zo ver had ik zelf nog niet gedacht. _/-\o_

Ik moet nu wel nog 2 uur wacht voor ik opnieuw kan proberen te resetten maar ik heb op z'n minst al mijn transacties teruggevonden in mijn mail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
tymiek schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:03:
Ik weet niet of het mensen is opgevallen bij Kraken maar ze hebben eindelijk de airdrop van XLM gegeven aan de klanten.

[...]
Grappig dit. Ik had een tijdje terug ineens 100 euro aan XLM. Weet nog dat we een hele tijd geleden van Kraken een paar centen aan Lumens hadden gekregen. Dat heb ik toen omgezet en nu heb ik er weer een stel bij. Misschien een teken dat ik had moeten HODL-en? 8)

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
audiojunk schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:52:
Ik heb voor de Kerst een account aangemaakt bij Kraken en kan gewoon inloggen (2FA) alleen bij get verified krijg ik elke keer disabled kan dus niks doen. Meer mensen daar last van?
Ik heb net een account aangemaakt bij Kraken. Ik krijg ook de melding Feature disabled bij Get verfied.
Ligt dus niet aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

HoppyF schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:43:
[...]

Inderdaad.
Soms wordt je tweede ID geweigerd terwijl deze gewoon geldig is.
Dan nog een keer uploaden via de Coinbase app, dan lukt het meestal wel.
Bij mij binnen een half uur.
Of in mijn geval ben je gewoon prima erdoor bij Coinbase en denkt GDAX dat je onder de 18 bent als je eigenlijk 35 bent....
handig... |:(

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

.oisyn schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:00:
[...]

Wat mij betreft een storm in een glas water

[...]

Een jaar lang niet traden kost je $25. Wat natuurlijk sowieso dom is, als je toch al niet tradet zou je je funds gewoon kunnen uitlenen, dan verdien je er ook nog wat aan.
En daarnaast, die 10k kun je erop zetten en gelijk weer eraf halen volgens mij... blijft er weinig over aan nadelen O-)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

Vast al veel besproken onderwerp... maar de withdrawal fees verbazen mij heel erg!

Bv. bij kraken.com betaal je 0,001 BTC als je wat opneemt (volgens mij ongeacht de hoeveelheid die je opneemt toch?). Dus ongeveer 12 euro.
Maar als je XRP opneemt, dan betaal je maar 0,02 XRP. Wat dus ongeveer 3 cent is...

Dus stel je wilt BTC's opnemen van kraken, dan kun je beter eerst deze BTC's inwisselen voor XRP's en dan pas opnemen...

Of maak ik hier een gekke denkfout?

Klik voor de withdrawal fees van kraken.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmarvinx
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-11-2024
Weet iemand of ETH withdrawal van Bitstamp naar Bitfinex al mogelijk is? Of moet dit via een wallet eerst ?

En van Bitstamp naar GDAX ? En vice versa

Alvast bedank voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Galois schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:28:
Vast al veel besproken onderwerp... maar de withdrawal fees verbazen mij heel erg!

Bv. bij kraken.com betaal je 0,001 BTC als je wat opneemt (volgens mij ongeacht de hoeveelheid die je opneemt toch?). Dus ongeveer 12 euro.
Maar als je XRP opneemt, dan betaal je maar 0,02 XRP. Wat dus ongeveer 3 cent is...

Dus stel je wilt BTC's opnemen van kraken, dan kun je beter eerst deze BTC's inwisselen voor XRP's en dan pas opnemen...

Of maak ik hier een gekke denkfout?

Klik voor de withdrawal fees van kraken.
Ik gebruik XLM.
Vandaag wat van kraken naar binance gestuurd, en dit koste mij een halve cent en stond er een paar minuten later op.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

Tinusvolkel schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:43:
[...]

Ik gebruik XLM.
Vandaag wat van kraken naar binance gestuurd, en dit koste mij een halve cent en stond er een paar minuten later op.
Ongelooflijk wat een verschillen toch? Daar moet je wel even scherp op zijn!

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Hoe weet een exchange eigenlijk waar een net gegenereerd adres bij een andere exchange is?
Wordt er dan een zoekactie uitgezet o.i.d.?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Het adres moet je zelf invullen :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Ja, het adres vul je in. Maar hoe weet zo'n exchange dan waar dat adres te vinden is?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Vraagje over Coinbase: Ik heb me netjes aangemeld en wilde net een betalingswijze toevoegen maar er stond dat de naam gelijk moest zijn als op de rekening maar dat was in mijn geval niet zo. Ik kan het ook niet aanpassen. Ze hebben automatisch mijn volledige naam ingevuld ipv eerst de voorletters, maakt dat uit of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ggj87 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:10:
Vraagje over Coinbase: Ik heb me netjes aangemeld en wilde net een betalingswijze toevoegen maar er stond dat de naam gelijk moest zijn als op de rekening maar dat was in mijn geval niet zo. Ik kan het ook niet aanpassen. Ze hebben automatisch mijn volledige naam ingevuld ipv eerst de voorletters, maakt dat uit of niet?
Ik heb wel eens geld overgemaakt van een andere rekening van mijzelf, waar mijn naam als roepnaam is opgegeven. Dat kwam gewoon netjes binnen. Je zou eerst kunnen proberen om 1 cent over te maken. Dat kan gewoon.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Heeft iemand recente ervaring met wires naar Bitfinex?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:16
Onbekend schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:53:
Ja, het adres vul je in. Maar hoe weet zo'n exchange dan waar dat adres te vinden is?
Eerst inlezen waar je in investeert voor je investeert... Maargoed..

1 van de vele voordelen van bitcoin is dat geld niet van A naar B gaat, er is geen lokatie van een adres, een transactie is niks anders dan een mutatie in een kasboek. Nu heeft adres X het beheer over 1 BTC. Die kan nu dus een halve btc naar jou toe sturen en vervolgens heb jij dus over die 0.5 BTC het beheers recht. Het adres is niks anders dan een cryptografische afgeleide van een sleutel. Dat beheersrecht oefen je uit met de sleutel. Die sleutel zit in je wallet (of de wallet van je exchange).

Een adres genereren is ook niet de juiste benaming, feitelijk neem je een sleutel die je hopelijk random verkrijgt dankzij je software maar als je echt wil kan t zelfs met dobbelstenen. Op die sleutel word een bereking uitgevoerd die het adres tevoorschijn tovert. Elk adres BESTAAT AL. Het zijn geen accounts ofzo die in een server worden ingevoerd.

Het kasboek met de mutaties heet de blockchain, en miners voegen paginas met nieuwe mutaties toe aan dit door de wereld (vrij voor iedereen te lezen en controleren) beheerde kasboek, dat heet dan minen en daar krijgen ze een beloning voor.

[ Voor 31% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 16-01-2018 04:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techtics
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-03-2023
Weet iemand waar ik ignis coins kan verkopen / verhandelen? Op litebit.eu, changelly, coinbase kan ik deze coin nog niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Techtics schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:32:
Weet iemand waar ik ignis coins kan verkopen / verhandelen? Op litebit.eu, changelly, coinbase kan ik deze coin nog niet terugvinden.
Voor de meeste coins geldt dat je op Coinmarketcap kan zien waar ze zoal verhandeld kunnen worden:
https://coinmarketcap.com/currencies/ignis/#markets

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Kraken gaat weer zo soepel, dat ben ik al 8 maanden niet meer gewend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Laatst online: 12-08 23:36
tymiek schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:03:

[...]
Dit was een leuk extraatje :*)
Totaal niet meer op gerekend. (vergeten)

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 12:42
Welke exchanges nemen nog nieuwe leden aan?
Ik krijg het bij Kraken niet aan de praat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 13:50

HaTe

haat niet

Heb bij Kraken opeens een aardige hoeveelheid XLM gekregen. Misschien jullie ook wel, dus check dat even :)
https://www.stellar.org/lumens/bitcoin-lumen-program/
Al een tijdje terug, maar vandaag staan ze er opeens bij. Je krijgt 974,957961 lumens per bitcoin

[ Voor 41% gewijzigd door HaTe op 16-01-2018 14:25 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 01:36
Ik heb echt een slecht gevoel bij Coinbase op dit moment.
Ze betalen het geld niet terug wat verkeerd gestort is (en ze hebben het gezien en gereageerd).
Laat ik nu 2x dit gedaan hebben.

1) voor de validatie na de verkeerde storting a 1 Euro
2) de verkeerde storting voor behoorlijk wat meer $$$.

Supportcase aangemaakt e.d.
Kreeg de reactie dat ze het probleem gezien hebben en dat er een "specialist" naar gaat kijken.
Vervolgens kreeg ik een mail dat het geld van zowel de E1,-- alsmede die andere storting van $$$ zijn "gereversed".

Op mijn bank is nu alleen de E1,00 zichtbaar sinds vanmorgen.
Echter de mail van de andere reverse storting van $$$ kreeg ik 2 dagen eerder, maar geen bijschrijving tot op heden (uitgaande van het FIFO systeem).

Support is niet te bereiken en reageert nergens meer op.
Persoonlijk heb ik een zeer slecht gevoel bij Coinbase om eerlijk te zijn (ook al is de initiele verkeerde storting mijn eigen fout, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ossi schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:50:
Bitfinex (al zul je een $10k deposit gedaan moeten hebben om te kunnen traden) is open, Binance een uur per dag oid, Poloniex doet het nog gewoon, Coinbase/GDAX ook, Bitstamp, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Ossi schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:50:
Krijg jij het ook niet voor elkaar bij 'get verified' ?
Ik zie hier de melding 'feature disabled'. Ik heb mij gisteren aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Buffalo schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:29:
[...]

Krijg jij het ook niet voor elkaar bij 'get verified' ?
Ik zie hier de melding 'feature disabled'. Ik heb mij gisteren aangemeld.
Ik krijg mijn account niet geactiveerd, dat is nog ver voor de verificatie. Heb het maar opgegeven en heb mij aangemeld bij Binance.
Daar een proefstorting naar laten sturen via btc direct. Dat werkt aardig goed imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje want baal hier sel heel erg van en snap het niet.Mijn nuls op kucoin zijn ineens reserved assets. Kan er nu niks mee. Hoe krijg ik dat weer ongedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 19:24
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:16:
Ik heb even een vraagje want baal hier sel heel erg van en snap het niet.Mijn nuls op kucoin zijn ineens reserved assets. Kan er nu niks mee. Hoe krijg ik dat weer ongedaan
dat er meerdere topics zijn over crypto betekend niet dat je al je vragen dan in meervoud moet gaan stellen (schieten met hagel)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
ybos schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:39:
[...]

dat er meerdere topics zijn over crypto betekend niet dat je al je vragen dan in meervoud moet gaan stellen (schieten met hagel)...
Goeie nickname ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Laatst online: 19-08 01:26
Hm weet niet of het "grote problemen" zijn - als ze zoals er staat uitkeren wat mensen ingelegd hebben valt het nog mee.

Edit: Gezien de koers van de coin is het probleem wel redelijk groot ja!

[ Voor 24% gewijzigd door Specy op 17-01-2018 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbombastic
  • Laatst online: 13-02 21:29
Hoe zet ik ETH van Binance om in fiat?

Mijn Coinbase account is nog steeds niet geverifieerd, bij Kraken staat: No deposits available.

Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Nee helaas... Heb verzocht het geld dan maar terug te storten naar waar het vandaan kwam maar nog steeds niks... Ook geen antwoord op mijn ticket en volgens mij lezen ze ze ook helemaal niet of niet goed...
Ik heb gisteren mijn supportticket in de (onofficiele) Bitstamp reddit gezet met een omschrijving, daar loopt iemand rond van Bitstamp die binnen een paar uur reageerde dat iemand er asap naar zou kijken.
Zojuist is er gereageerd op mijn support ticket, dat het geld (17k) 'shortly' gecrediteerd zal worden.

Mocht je dus nog wachten op je geld, kan ik je dat aanraden.

Wat me verontrust is het aantal melding op de subreddit van missende deposits, er gaan inmiddels wat verhalen de ronden dat Bitstamp niet meer (of in ieder geval minder) liquide/solvent zou zijn.

Wat denk jij daarvan? Ik begin het wat minder te vertrouwen - en dat is jammer want ik was redelijk afhankelijk van BS voor mijn strategie. Heb me inmiddels ook bij Bitfinex aan weten te melden, verificatie daar duurt echter 6-8 weken. Kraken heb ik al een maandje een account, daar hebben ze de verificaties echter volledig stopgezet. Bah, ik zag namelijk al dollartekens vanwege mijn strategie, die weinig exposure op de bitcoin zelf inhoudt. Als ik jouw posts goed lees, doe jij (oa) hetzelfde truucje, alleen dan al wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
dog4life schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:16:
[...]

Ik heb gisteren mijn supportticket in de (onofficiele) Bitstamp reddit gezet met een omschrijving, daar loopt iemand rond van Bitstamp die binnen een paar uur reageerde dat iemand er asap naar zou kijken.
Zojuist is er gereageerd op mijn support ticket, dat het geld (17k) 'shortly' gecrediteerd zal worden.

Wat me verontrust is het aantal melding op de subreddit van missende deposits, er gaan inmiddels wat verhalen de ronden dat Bitstamp niet meer (of in ieder geval minder) liquide/solvent zou zijn.

Wat denk jij daarvan? Ik begin het wat minder te vertrouwen - en dat is jammer want ik was redelijk afhankelijk van BS voor mijn strategie. Heb me inmiddels ook bij Bitfinex aan weten te melden, verificatie daar duurt echter 6-8 weken. Kraken heb ik al een maandje een account, daar hebben ze de verificaties echter volledig stopgezet. Bah, ik zag namelijk al dollartekens vanwege mijn strategie, die weinig exposure op de bitcoin zelf inhoudt. Als ik jouw posts goed lees, doe jij (oa) hetzelfde truucje, alleen dan al wat langer.
ik zou nu ook met een ruime boog om Coinbase heen gaan lopen. Ook zij hebben veel last van missing deposits (waaronder ik). Zie Reddit voor meer informatie:

https://www.reddit.com/r/CoinBase/

Ik vertrouw die platformen voor fiat niet meer. Support reageert dagenlang niet meer, zeer storend.
De vraag is nu hoe je dit volk kan aanpakken, want dit riekt naar scam in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
thestiffmeister schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:58:
[...]

ik zou nu ook met een ruime boog om Coinbase heen gaan lopen. Ook zij hebben veel last van missing deposits (waaronder ik). Zie Reddit voor meer informatie:

https://www.reddit.com/r/CoinBase/

Ik vertrouw die platformen voor fiat niet meer. Support reageert dagenlang niet meer, zeer storend.
De vraag is nu hoe je dit volk kan aanpakken, want dit riekt naar scam in mijn ogen.
Tenminste lijkt Coinbase dit nog pro-actief op te pakken, dat is bij Bitstamp wel anders.

Die tenten verdienen volgens mij miljoenen per dag, zijn ondergesneeuwd met nieuwe klanten en lijken niet alles STP te hebben ingericht. Dat ze het druk hebben snap ik, maar als ze zichzelf serieus nemen lossen ze dit (correct) op.
Het nadeel van geen regulatie blijkt hier maar wel weer uit. Bij een gereguleerde instelling zou er allang aan de bel getrokken zijn.

Ik heb zeer goede ervaringen met Coinbase, mits alles STP via geverifieerde rekeningen loopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
dog4life schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:09:
[...]

Tenminste lijkt Coinbase dit nog pro-actief op te pakken, dat is bij Bitstamp wel anders.

Die tenten verdienen volgens mij miljoenen per dag, zijn ondergesneeuwd met nieuwe klanten en lijken niet alles STP te hebben ingericht. Dat ze het druk hebben snap ik, maar als ze zichzelf serieus nemen lossen ze dit (correct) op.
Het nadeel van geen regulatie blijkt hier maar wel weer uit. Bij een gereguleerde instelling zou er allang aan de bel getrokken zijn.

Ik heb zeer goede ervaringen met Coinbase, mits alles STP via geverifieerde rekeningen loopt..
We gaan het meemaken, maar tis toch een klap met geld.
Verlies door verkeerd beleggen in coins, OK.
Verlies door een gaar systeem zonder customer support, niet OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starcaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 10:15
Nu ben ik al een tijdje bezig met traden (voornamelijk daytraden) en maak ik gebruik van Bittrex.
Toen vroeg ik mij af van wat voor exchanges mijn mede Tweakers gebruik maken, vandaar dat ik een strawpoll heb aangemaakt:
http://www.strawpoll.me/14863538

Meerdere antwoorden zijn mogelijk, ben zeer benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Een update over de withdrawal issues bij HitBTC van mijn kant (zie eerder dit topic): ze hebben mijn account weer enabled voor crypto withdrawals. Er liep een onderzoek naar frauduleus gedrag waarin mijn account ook geflagged was, maar dat onderzoek is afgerond. Dus het werkt weer, in ieder geval voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
dog4life schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:16:
[...]

Had mijn ticket ook al op reddit gezet maar blijkbaar niet binnen het goede tijdframe want hij is vakkundig genegeerd. :+ Volgens mij kijken ze alleen in de ochtend en niet verder dan pagina 1.

Verder denk ik niet zoveel over alle fud, feit is gewoon dat de nieuwe instroom enorm is en ik me heel goed kan voorstellen dat daar bijna niet meer op te anticiperen is met het werven van nieuw personeel aangezien dit personeel ook nog eens gescreend en het liefst ook nog gecertificeerd moet zijn. Werken met geld is iets anders dan dom data kloppen. :)
Daarnaast werkt die hele fud ook nog eens in de hand dat exchanges in een niet al te best daglicht komen te staan dus hopelijk kijken ze wel drie keer uit (wat alles nog langer laat duren) met nieuwe medewerkers, het ergste imho wat nu kan gebeuren is ofwel een hack ofwel een medewerker die er met coins vandoor gaat. Dat kan, zoals we al eerder hebben gezien, de doodsteek voor een exchange zijn en daar is niemand bij gebaat, wij als klant niet en de exchange in kwestie niet. Gewoon beetje geduld hebben denk ik maar alhoewel het gebrek aan communicatie wel enorm vervelend is.

Ik denk dat we idd hetzelfde trucje doen maar ik stuur je wel even een dm daarover. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-08 14:16
Heeft iemand idee hoe op Binance van BTC naar USDT kan omzetten? Ik heb net al mijn XLM omgezet naar BTC maar nu omzetten naar USDT snap ik niet helemaal. Ik hoop dat jullie me snel kunnen helpen :-)

Edit: gelukt!

[ Voor 4% gewijzigd door Nevels op 17-01-2018 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
HaTe schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:08:
Heb bij Kraken opeens een aardige hoeveelheid XLM gekregen. Misschien jullie ook wel, dus check dat even :)
https://www.stellar.org/lumens/bitcoin-lumen-program/
Al een tijdje terug, maar vandaag staan ze er opeens bij. Je krijgt 974,957961 lumens per bitcoin
Ja is eindelijk verwerkt is van de airdrop van augustus vorig jaar als ik me niet vergist. Al meerdere berichten van naar Kraken verstuurd. beetje jammer dat de koers nu in elkaar is gedonderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nevels schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:17:
Heeft iemand idee hoe op Binance van BTC naar USDT kan omzetten? Ik heb net al mijn XLM omgezet naar BTC maar nu omzetten naar USDT snap ik niet helemaal. Ik hoop dat jullie me snel kunnen helpen :-)

Edit: gelukt!
Btc/usdt pair nemen, kun je kopen of verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 19:24
Kraken zal wel balen dat ze juist nu zonder fees alles afhandelen, word gruwelijk veel gehandeld. Benieudw wat ze aan inkomsten mislopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Is een 'Proof of residence' document echt nodig als je wilt verifiëren bij Bitstamp? Of duurt het dan alleen wat langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 09:54
ybos schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:26:
Kraken zal wel balen dat ze juist nu zonder fees alles afhandelen, word gruwelijk veel gehandeld. Benieudw wat ze aan inkomsten mislopen :X
Kraken heeft een heleboel vertrouwen (en daarmee waarschijnlijk ook klanten) verloren tijdens de maanden dat de site nagenoeg onbruikbaar was. Ze zullen blij zijn met alle activiteit die ze nu op hun platform hebben, ook al levert het niet direct iets op. Een succesvolle cryptocurrency exchange is een goudmijn, maar dan moet je wel een redelijk aantal gebruikers aanhouden. Een periode zonder handelsfees is een prima manier om de opgelopen schade, in ieder geval deels, te herstellen.
ggj87 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:57:
Is een 'Proof of residence' document echt nodig als je wilt verifiëren bij Bitstamp? Of duurt het dan alleen wat langer?
Ja, dat is echt nodig. De combinatie van ID + proof of residence is een standaard-combinatie van verificatie-documenten. Het eerste toont aan wie je bent, het tweede waar je woont. Of je gebruik mag maken van het platform hangt vaak af van het land waarin je woont. Het is voor de exchange dus belangrijk om daar documentatie van te zien.

Overigens is het proof of residence bewijs vaak vrij eenvoudig te regelen en een stuk minder privacy gevoelig dan het opsturen van een ID scan. Je kunt iets als een kopie van je energierekening gebruiken of eigenlijk ieder ander enigszins officieel ogend document waar zowel je naam als adres op staat. Vaak is het ook prima om niet relevante zaken (zoals geldbedragen op een rekening) onleesbaar te maken.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:01
Tot nu toe had ik bij kraken binnen 1 dag mn sepa overschrijving er op. Nu duurt het helaas langer. Hoopte gisteren in de dip nog wat te kunnen doen, maar het staat er nog niet op. Zal wel iets drukker zijn geworden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister van Bitvavo wat LTC naar Binance verstuurd. Was om 20.00 uur.
Heb tot op heden niks ontvangen bij Binance. Wel een mail gehad van Bitvavo dat het verstuurd is.
Duurt dit vaker zo lang?

EDIT; Staat er nu wel op.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:22
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 07:27:
Ik heb gister van Bitvavo wat LTC naar Binance verstuurd. Was om 20.00 uur.
Heb tot op heden niks ontvangen bij Binance. Wel een mail gehad van Bitvavo dat het verstuurd is.
Duurt dit vaker zo lang?
Normaal niet. Zit hier ook te wachten op LTC van Bitvavo > Poloniex. Gisterochtend had ik het met een paar uur. Zit nu al sinds gister ~23u. te wachten

EDIT: Ik zie hem inmiddels wel op Poloniex staan, nog wel op pending.

[ Voor 7% gewijzigd door vuurtjih op 18-01-2018 10:10 ]

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:58
Iemand ervaring met OKEX? (https://www.okex.com/). Heb de zoekfunctie gebruikt maar geen resultaat hier.
Exchange uit HongKong.

Heb zelf vooral interesse om SunContract aan te schaffen en deze wordt hier nieuw op gelaunched. Tot nu toe alleen bij HitBTC verkrijgbaar maar daar lees je alleen maar slecht over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
heb deze vraag de voorbije maanden al meer zien zien langskomen maar had er toen geen nood aan ....... wat is momenteel de snelste munt om over te schrijven tussen exchanges ...ltc xrp ? kan iemand mij even helpen bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 22:36
Iemand ervaring met Cobinhood? Gisterenavond via btcdirect wat eth naar mijn wallet daar gestuurd, 18 uur verder nog niet aangekomen. Tegelijkertijd ook wat aangekocht voor binance en dat was er binnen een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Mannen, ik heb ETH op Kraken gekocht.
Hoe kan ik die weer verkopen en het geld terug op mijn vank krijgen?
Ik kom er niet uit, kijk er vast overheen, enige wat ik tegenkom is de vraag naar welke wallet ik de ETH wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 08:46
golfgti5 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:52:
Ik kom er niet uit, kijk er vast overheen, enige wat ik tegenkom is de vraag naar welke wallet ik de ETH wil hebben.
Eerst verkopen, dan de euro withdrawen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

golfgti5 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:52:
De beste optie is je ETH verkopen op Kraken en een “Withdrawal” doen wanneer je weer Euro's op je account hebt. Let op: daar voor moet je account wel verified zijn, ik denk Tier 2? Dat moet je ff goed checken. :)

De simpelste/snelste oplossing is waarschijnlijk je ETH direct naar een website als litebit of btcdirect sturen, maar die rekenen altijd een minder gunstige wisselkoers.

[ Voor 7% gewijzigd door OkkE op 18-01-2018 16:15 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Ok bedankt.
Nog een vraagje, kan ik op Kraken ook mij ETH gelijk omruilen voor een andere coin die ook op Kraken staat, bijvoorbeeld XRP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:12

Typhone

Who Dares Wins

golfgti5 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:26:
Ok bedankt.
Nog een vraagje, kan ik op Kraken ook mij ETH gelijk omruilen voor een andere coin die ook op Kraken staat, bijvoorbeeld XRP?
XRP/ETH selecteren en voila.
Anders omzetten naar bitcoin en dan XRP/XBT (Bitcoin heet XBT op Kraken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Iemand hier die ervaring heeft met Bitpanda? Zij bieden ook de mogelijkheid om fiat om te zetten en eigenlijk ziet het er best aardig uit. :)

En maar meteen volledige verificatie gedaan, was ook binnen 10 minuten geregeld. Had de helft kunnen zijn maar ze vonden de visa sticker op de cover niet zo leuk. :P

[ Voor 37% gewijzigd door Crypts op 18-01-2018 17:01 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik heb een vraag voor de Binance gebruikers onder ons. Ik heb niet goed bijgehouden voor welke bedragen ik bepaalde coins heb gekocht. Ik kan nu wel bij order history zien voor hoeveel Ethereum de aanschaf is geweest. Is het mogelijk dit te vertalen naar dollarprijzen? De waarde van Ethereum is namelijk constant in verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
pgs010 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:29:
Ik heb een vraag voor de Binance gebruikers onder ons. Ik heb niet goed bijgehouden voor welke bedragen ik bepaalde coins heb gekocht. Ik kan nu wel bij order history zien voor hoeveel Ethereum de aanschaf is geweest. Is het mogelijk dit te vertalen naar dollarprijzen? De waarde van Ethereum is namelijk constant in verandering.
Vergelijk de koers met USDT, volgens mij is die gekoppeld aan de dollarprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-05 11:13
Ik gebruik sinds vandaag de blockfolio app.
Het valt me op dat het bedrag op mijn kraken account, niet overeenkomt met het bedrag in de blockfolio app. Hoe zou dit kunnen?

Heb zoals de manual aangeeft de koers op: buy gezet, en alles netjes ingevuld met de bedragen vanuit kraken... maar op mijn totale balans scheelt het bijna 500 euro met mijn kraken balance op de kraken website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raver58
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-01 11:26
Is er iemand die verstand heeft van de ethereum wallet github mist? Ik heb ethers gestuurd naar mijn main account, maar zie deze niet verschijnen, ook niet na synchronisatie/downloaden van de blockchain. Online heb ik het wel gecheckt en mijn main account bevat inderdaad ethers, maar ik kan ze dus niet verhandelen. Als ik op send klik zie ik een bolletje met wat kleurtjes en kan ik daarnaast geen "adres" plakken. Bij het adres waar ik de ethers heen wil sturen kan ik wel een adres plakken, maar ik kan dus niet verzenden vanaf mijn adres... Zwaar irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 22:29
Het irritante is dat ik bij bitstamp nu al 6 weken wacht op verificatie :-( En ze durven met hun pop-up te beweren dat ze een achterstand van 'maar' 2 weken hebben. Pffff, ben nu dus al anderhalve maand een verplichte holder want had me 6 weken geleden tegelijkertijd op Kraken aangemeld waar de verificatie tot nader order sowieso stop is gezet zoals bekend.

Anyway, is er een manier om die verificatie bij bitstamp te cancellen en het desnoods opnieuw in te dienen. Heb het idee dat mijn verificatie in een soort zwart gat is beland. Doe ik het liever opnieuw. Of is er iemand die ook al langer dan 5 weken wacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Wie kan mij ELI5-en (of linken naar 'n uitleg) hoe het kan dat Gdax geen fees rekent voor het versturen van cryptocurrency? En dan heb ik 't niet over versturen tussen Gdax en Coinbase, maar echt van Gdax naar 'n externe wallet. Ik heb net Jaxx geïnstalleerd en kan vrijwel instantaan en kosteloos vanaf Gdax ETH en LTC overmaken naar m'n Jaxx wallet(s). M'n test-overschrijving van BTC is nog onderweg, maar ook daarvan gaf Gdax aan dat 'ie gratis was.

Andere exchanges vragen voor dergelijke diensten fees (bijvoorbeeld Binance), en ik neem aan dat die gebruikt worden om de feitelijke kosten van transacties te betalen - miners fee. Of de exchanges daar nog op verdienen weet ik niet, maar dat er kosten mee gemoeid zijn lijkt me (bij de meeste cryptocurrency) logisch.

Als ik de transacties voor LTC en ETH opzoek in de blockchains zie ik ook dat er wél een fee is betaald voor de transacties. Omdat mijn saldo gelijk blijft kan ik niet anders concluderen dan dat Gdax de transactiekosten betaalt - zijn ze een liefdadigheidsinstelling? Hoe kan dit?

Update: ook m'n BTC-testoverboeking is nu al aangekomen in Jaxx. Klein kwartiertje voor een gratis BTC transactie. Huh?

[ Voor 4% gewijzigd door .Frank op 18-01-2018 21:28 ]

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Frank schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:13:
Wie kan mij ELI5-en (of linken naar 'n uitleg) hoe het kan dat Gdax geen fees rekent voor het versturen van cryptocurrency? En dan heb ik 't niet over versturen tussen Gdax en Coinbase, maar echt van Gdax naar 'n externe wallet. Ik heb net Jaxx geïnstalleerd en kan vrijwel instantaan en kosteloos vanaf Gdax ETH en LTC overmaken naar m'n Jaxx wallet(s). M'n test-overschrijving van BTC is nog onderweg, maar ook daarvan gaf Gdax aan dat 'ie gratis was.

Andere exchanges vragen voor dergelijke diensten fees (bijvoorbeeld Binance), en ik neem aan dat die gebruikt worden om de feitelijke kosten van transacties te betalen - miners fee. Of de exchanges daar nog op verdienen weet ik niet, maar dat er kosten mee gemoeid zijn lijkt me (bij de meeste cryptocurrency) logisch.

Als ik de transacties voor LTC en ETH opzoek in de blockchains zie ik ook dat er wél een fee is betaald voor de transacties. Omdat mijn saldo gelijk blijft kan ik niet anders concluderen dan dat Gdax de transactiekosten betaalt - zijn ze een liefdadigheidsinstelling? Hoe kan dit?

Update: ook m'n BTC-testoverboeking is nu al aangekomen in Jaxx. Klein kwartiertje voor een gratis BTC transactie. Huh?
Niet alles kost geld op Binance: NEO en GAS zijn gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:50:
[...]

Niet alles kost geld op Binance: NEO en GAS zijn gratis.
Ja, maar NEO (en GAS) kent ook geen transactiekosten. Voor BTC, ETH en LTC is dat anders, en die kosten heeft Gdax nu voor me betaald. Why though?

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

.Frank schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:24:
[...]

Ja, maar NEO (en GAS) kent ook geen transactiekosten. Voor BTC, ETH en LTC is dat anders, en die kosten heeft Gdax nu voor me betaald. Why though?
Service? :P Bitstamp rekent ook geen fees voor crypto withdrawals.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4ni4k-4live
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:13
Is er iemand die mij uit kan leggen wat ik verkeerd doe met transacties van wallet naar Hitbtc.
Ik ben tamelijk nieuw met crypto.
Heb namelijk 0.0067922 BTC van mijn electrum wallet naar hitbtc verstuurd.
De fee in electrum wallet staat op 200 sat/byte, deze is dus denk ik te hoog ingesteld.

info van de transactie:
https://blockchain.info/tx/62d0ed05e4eb7cd30c1ea9a35ad021991937afbd8dfc3fa6a53b59ddd82b0a6a

Fee is 0.002 (22.37-) wat ik fors vindt en 0.00404622 (45.25-) BTC naar Hitbtc gaat.
Alleen komt er bij Hitbtc maar 0.00344622 (38.35-) aan.
Ik snap er geen donder meer van!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@.Frank Hoe het kán lijkt me vrij duidelijk: zij betalen de fees voor jou. En ze verdienen een hoop aan het dagelijkse handelsvolume (in de miljoenen per dag). Die kunnen die paar withdrawals echt wel betalen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
En waarschijnlijk sturen ze heel veel withdrawals samen in een enkele transactie, op die manier zijn de fees veel minder hoog. Zet op blockchain.info maar eens advanced view aan (rechts onderin), dan zie je waar alles heen gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door DaCoTa op 19-01-2018 00:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
DaCoTa schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:04:
En waarschijnlijk sturen ze heel veel withdrawals samen in een enkele transactie, op die manier zijn de fees veel minder hoog.
Behalve dat GDAX/Coinbase daar dan weer een compleet potje van maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
fry_35 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:05:
Het irritante is dat ik bij bitstamp nu al 6 weken wacht op verificatie :-( En ze durven met hun pop-up te beweren dat ze een achterstand van 'maar' 2 weken hebben. Pffff, ben nu dus al anderhalve maand een verplichte holder want had me 6 weken geleden tegelijkertijd op Kraken aangemeld waar de verificatie tot nader order sowieso stop is gezet zoals bekend.

Anyway, is er een manier om die verificatie bij bitstamp te cancellen en het desnoods opnieuw in te dienen. Heb het idee dat mijn verificatie in een soort zwart gat is beland. Doe ik het liever opnieuw. Of is er iemand die ook al langer dan 5 weken wacht?
Ai, dat klinkt niet goed, ik heb me gisteren aangemeld, ik hoop dat het binnen 2 weken toch wel gedaan is.

Ik heb me net ook bij Poloniex aangemeld maar iets stoms gedaan. Ik moest de webcam aanzetten voor ID verificatie maar ik houd niet zo van webcams dus op ‘niet toestaan’ geklikt. Ik dacht dat je ook wel een zelfgemaakte foto kon uploaden, zoals bij Bitstamp. Dat was dus niet zo en nu krijg ik steeds foutmeldingen en weet niet hoe je die toestemming in FF weer aanzet. M’n account staat nu wel op pending, maar dus maar half ingevuld.. Morgen nog eens proberen in Chrome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatsSkoe
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09 20:53
Southern Sun schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 07:13:
Tot nu toe had ik bij kraken binnen 1 dag mn sepa overschrijving er op. Nu duurt het helaas langer. Hoopte gisteren in de dip nog wat te kunnen doen, maar het staat er nog niet op. Zal wel iets drukker zijn geworden :+
Denk het. Ik wacht ook nog op m'n SEPA van woensdagmiddag +- 15:00. Hopelijk komt het voor het weekend(dipje) :X
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Let op:
Zoals elders op het forum, geldt ook hier: geen referrals posten!
Voor bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]