Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Zit self ook in SaaS, soms komt het gewoon echt voor, ondanks weken testen in de demo omgeving dat een bug zich voordoet bij een livegang/update. Als deze dan ook nog soms opduikt (om onverklaarbare redenen) kan het echt een hoofdpijndossier worden! Niks aan de hand.. alleen wel vervelend voor een ieder.

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:07
j0ck0z schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:19:
Zit self ook in SaaS, soms komt het gewoon echt voor, ondanks weken testen in de demo omgeving dat een bug zich voordoet bij een livegang/update. Als deze dan ook nog soms opduikt (om onverklaarbare redenen) kan het echt een hoofdpijndossier worden! Niks aan de hand.. alleen wel vervelend voor een ieder.
Maar in alle eerlijkheid: daar heb je toch een plan B voor klaarstaan als zoiets gebeurd. Niet op te lossen binnen x uur: rollback naar oude situatie, probleem oplossen en daarna weer opnieuw uitrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:47
Slomy schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:26:
[...]

Maar in alle eerlijkheid: daar heb je toch een plan B voor klaarstaan als zoiets gebeurd. Niet op te lossen binnen x uur: rollback naar oude situatie, probleem oplossen en daarna weer opnieuw uitrollen.
Lijkt mij ook en een rollback binnen bijv. 12h uit te voeren i.p.v. na 36h nog steeds het te blijven proberen met de nieuwe software en/of hardware.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
PSP123 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:35:
[...]

Lijkt mij ook en een rollback binnen bijv. 12h uit te voeren i.p.v. na 36h nog steeds het te blijven proberen met de nieuwe software en/of hardware.
Dat ligt mede aan de 'volwassenheid' van een bedrijf. Als je vooraf nadenkt over processen en de migratie naar productie heb je uiteraard ook een aantal go/nogo momenten met de bijbehorende roll-back scenario's. Ik denk dat een bedrijf als Kraken misschien nog te jong is en teveel een verzameling cowboys is die niet van opgeven weten en dus doorgaan tot het werkt. Laten we hopen dat het allemaal wordt opgelost en de nieuwe omgeving live gaat en perfect werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
LeLo schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:42:
[...]

Dat ligt mede aan de 'volwassenheid' van een bedrijf. Als je vooraf nadenkt over processen en de migratie naar productie heb je uiteraard ook een aantal go/nogo momenten met de bijbehorende roll-back scenario's. Ik denk dat een bedrijf als Kraken misschien nog te jong is en teveel een verzameling cowboys is die niet van opgeven weten en dus doorgaan tot het werkt. Laten we hopen dat het allemaal wordt opgelost en de nieuwe omgeving live gaat en perfect werkt...
Ergens denk ik dat je helemaal gelijkt hebt. Alleen is dat niet het beeld wat past bij een toko die miljoenen per dag/week verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crunchy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-01 18:44
LeLo schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:42:
[...]

Opschalen van een IT onderneming is gewoon heel moeilijk, je kunt niet zomaar een blik senior software engineers openen, dat moet groeien. Verder vermoed ik dat hun systeem gewoon niet zo lekker schaalt door enkele fundamentele beslissingen. Hun problemen konden wsl niet iteratief opgelost worden, het moest in een grote stap...en dat gaat nu dus niet goed.
Wel jammer, tot enkele maanden geleden was ik uitermate tevreden met Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 17:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Bitfinex is weer open voor nieuwe registraties.

https://www.bitfinex.com/posts/registrations-reopen

Voor nieuwe accounts geldt wel dat je minimaal het equivalent van 10.000 USD aan fiat/coins moet storten om te kunnen beginnen met handelen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuurt Bittrex een email als je enhanced verified bent geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
Tip: maak geen gebruik van AEX.com

Sinds 4 januari werken de Ethereum withdrawals niet en alle daarbij horende ERC20-tokens kunnen ook niet worden opgenomen. Dit staat naar mijn mening totaal niet duidelijk aangegeven en daardoor kom je er pas achter als je een withdrawal wilt doen.

Ik heb 8 dagen gewacht op een oplossing, maar die was er gisteren nog altijd niet. Aan de communicatie met de klantenservice die gigantisch gebrekkig Engels spreekt en niet inhoudelijk op het probleem ingaat en niks van bruikbare info geeft heb je helemaal niks. Ik vind het geen fijn idee om een paar duizend euro op zo'n exchange te laten staan, dus besloot ik gisteren om m'n tokens daar te verkopen, wat met behoorlijk veel moeite ging gezien het lage volume op de exchange. Nu zijn we al bijna een dag verder en moet mijn bitcoin transactie nog altijd manueel worden goedgekeurd en ziet het er naar uit dat ze ook hier problemen mee hebben. |:(

Ook zelf een les geleerd: altijd checken of de deposits/withdrawals goed werken. Het is behoorlijk frustrerend als je funds op zo'n manier vaststaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Bmfd op 13-01-2018 04:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:40

DirtyBird

Praktiserend denker

De fora lopen nu over met mensen die roepen dat ze kraken gaan aanklagen en hun geld weghalen, maar ik hoop eigenlijk dat het na de update weer werkt zoals afgelopen zomer en de spreads daar laag zijn/blijven.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
Weer een nacht voorbij en weer niet live. Laatste update op hun status blog (lijkt mij de enige juiste manier van communiceren ipv andere kanalen) is ook alweer 13 uur geleden.
Aanklagen zal wel niet mogelijk zijn, maar dat dit heel veel mensen op een negatieve manier geraakt heeft lijkt erg duidelijk te zijn. De incompetentie spat er ook wel vanaf nu, ik verwacht dat na deze update sowieso alles goed gaat lopen gezien de load op hun systemen met 90% gaat afnemen vanwege klanten die weglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Wie niet bij zijn coins op HitBTC kan: Withdrawen in LTC werkt! Vannacht geprobeerd en dat werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Voel me vereerd :+

Ik ben erg nieuw in de crypto. Toen ik her en der wat informatie aan het inwinnen was werd mij geadviseerd om bij kraken te beginnen. Dat was net na Sinterklaas. Sindsdien is het enigste wat ik bij kraken heb kunnen doen is een account aanmaken. Het verificatie proces is al sinds die tijd uitgeschakeld. Buiten dat om is die site soms als dikke stront door een trechter zo traag. En krijg je de ene naar de andere error (502, 504, 505 etc.).

Daarentegen was ik bij coinbase/gdax na een paar dagen klaar. Snelle site en snel verificatie proces. Inmiddels al een dikke 100 euro verdient daar. Ik weet dat het voor sommigen niet veel is maar winst is winst. :P

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 15:30

Boesjke

Excellent!!

Nieuwste update:
We are preparing to relaunch the site shortly. All orders have been canceled. More details to come soon.
Jan 13, 09:32 UTC
We zullen het zien, het is niet de eerste keer dat de site soon of shortly live zou gaan

https://status.kraken.com/

Meer info:

https://www.reddit.com/r/...new_engine_site_relaunch/

(post van iemand van Kraken support)

[ Voor 18% gewijzigd door Boesjke op 13-01-2018 10:52 ]

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Boesjke schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 10:36:
Nieuwste update:

[...]

We zullen het zien, het is niet de eerste keer dat de site soon of shortly live zou gaan

https://status.kraken.com/

Meer info:

https://www.reddit.com/r/...new_engine_site_relaunch/

(post van iemand van Kraken support)
Dit is ook een interessant linkje, voornamelijk de comments:
https://cointelegraph.com...t-before-resuming-service

Hoe moet ik de transacties in de Kraken4 wallet interpreteren? Dat de handel weer langzaam opstart?
https://www.etherchain.or...cb4f6a176c4911b741e4ffdc0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordan
  • Laatst online: 11-09 09:19
Kraken is weer online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-01-2018

WBB

Ze zijn weer online! Ik kan inloggen maar krijg vervolgens een onbruikbare site geserveerd... meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
WBB schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:29:
Ze zijn weer online! Ik kan inloggen maar krijg vervolgens een onbruikbare site geserveerd... meer mensen daar last van?
Ja, even geduld. :) Dat gebeurt vaker bij sites die uit onderhoud komen. Denk dat ze nu wel piekbelasting hebben en mogelijk komen er nog subsystemen langzamer online

[ Voor 14% gewijzigd door Marselaar op 13-01-2018 12:32 ]

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:36
Nope, doet het heel goed. Oude vertrouwde interface maar nu responsive en alles laadt direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
hier werkt het ook zoals het hoort en inderdaad hij lijkt een stuk sneller als voorheen.
En aangezien ik alleen nog ETH en XRP had staan is mijn saldo nagenoeg ongewijzigd.

Nu nog die overige coins uit mijn balans zien te halen.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:13
ASW1 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:34:
Nope, doet het heel goed. Oude vertrouwde interface maar nu responsive en alles laadt direct.
Ik heb nog steeds geen "leesbare" layout. Tevens gaan de berekingen fout op waarde. Ik bezit opeens meer dan een half miljoen euro aan XLM.

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Online inderdaad, supersnel (maar dat komt denk ik vooral omdat velen slapen), maar nog erg verstoorde weergave. Ik wilde meteen een withdrawal doen om even de storm af te wachten, maar natuurlijk hebben ze dat uit gezet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 13:43

nitrodesign

There is more joy on a ...

Ook bij mij zien Kraken er nog uit als 1995 :O. Even wachten tot de site hele netjes inlaad zoals het hoort, ik ben benieuwd hoeveel leden stoppen met Kraken te gebruiken nu dit is gebeurd.

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Velen zullen geld eraf gaan halen, ze moeten het vertrouwen in het systeem weer opbouwen. Aangezien ik denk dat iedereen dat denkt, neem ik even het zekere voor het onzekere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datisgaaf
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 15:27
rmathijssen schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:37:
[...]

Ik heb nog steeds geen "leesbare" layout. Tevens gaan de berekingen fout op waarde. Ik bezit opeens meer dan een half miljoen euro aan XLM.
Hier ook. ETC was 28.xxx euro i.p.v. 28,xxx. Balans was tienduizenden euro hoger dat voor t onderhoud. Helaas, na een refresh stond alles weer zoals het hoort. En idd is de lay-out zonder opmaak. Komt zo vast wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
ok hier gaat er nu inderdaad ook iets fout. Heb 1 ETH maar die was ineens factor 10X zoveel waard.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Hier ook. Heb gewoon een sell-order geplaatst, wie weet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Laatst online: 05-09 15:30

Boesjke

Excellent!!

Het is nog niet helemaal voorbij:
Order book data is not being displayed properly. Pausing trading while we investigate.
Jan 13, 11:54 UTC
Maar het feit dat het al weer even werkte geeft me al hoop in ieder geval.

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Idd weer up en running, alhoewel ik nog geen snelheidsverschil merk.. Maar ja zal nog wel worden geoptimaliseerd.

Hopelijk komt er nog een excuus van hun via de email ofzo en wie weet nog een een leuke beloning voor het geduld..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
Arsenius schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:03:
Idd weer up en running, alhoewel ik nog geen snelheidsverschil merk.. Maar ja zal nog wel worden geoptimaliseerd.

Hopelijk komt er nog een excuus van hun via de email ofzo en wie weet nog een een leuke beloning voor het geduld..
Lees even hun blog.
https://blog.kraken.com/post/1449/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ah okay, goed om te lezen "Lastly, in appreciation for your loyalty to Kraken, we are activating zero fee trading for all clients (across non-margin trades) starting today and lasting through the end of this month."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
en alweer offline !
kreeg weer dezelfde melding als afgelopen 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Waar ik mij wel wat zorgen over maak is dat iedereen een nulletje is opgeschoven, dat is toch wel heel slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
vgroenewold schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:14:
Waar ik mij wel wat zorgen over maak is dat iedereen een nulletje is opgeschoven, dat is toch wel heel slordig.
Nee hoor, er gaat iets anders fout met de berekeningen, niet enkel een nulletje. Bij mij heb ik een paar ton erbij.

Verder een update, ze hebben de boel even op stil gezet:
Order book data is not being displayed properly. Pausing trading while we investigate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 17:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ja, de rates kloppen nog "niet helemaal". :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BsNETZE.png

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Laatst online: 10-09 21:57
En belangrijk withdrawals staan uit. Dus je kunt je geld er niet eens afhalen. Niet in fiat maar ook niet in coins. Even afwachten. M'n balans tegoed beviel me wel ;-). Vrees dat ie weer terug normaal wordt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Poe hee, nu zou ik willen handelen in Ethereum, ik had de afgelopen 3 dagen al aardige winst kunnen pakken. Ik denk dat ze toch even door een moeilijke periode gaan van mensen die ze gaan aanklagen e.d. Niet dat dat perse terecht is, maar dat wil ik afwachten. Withdrawals zijn 12 uur geblokkeerd, als dat zo blijft kan ik nog net voor het slapen gaan de boel veilig stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
De boel staat nog steeds veilig. De echte handelaren blijven er deze maand toch echt wel. Vooral omdat ze geen trading fees heffen.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
De balans staat bij mij weer goed, dus denk dat ze nu de layout proberen te fixen en redelijk snel weer online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:14
Helaas, verifications of new accounts will be delayed and are our lowest priority.
Kan dus wel inloggen bij Kraken maar nog steeds niet verifieren :(

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:26:
Zoals ik al eerder een keer heb gepost heb ik iets niet zo heel handigs gedaan. Deposit aangemeld op Bitstamp maar overgemaakt van zakelijke rekening. Bij het aanmelden wel gemeld dat deze rekening weldegelijk op mijn naam staat met screenshot van de rekening erbij. Vervolgens is een tweede storting vanaf mijn prive rekening wel verwerkt op die aanmelding en kreeg ik van Bitstamp bericht dat ze een bedrag hadden ontvangen van bedrijf X en deze niet kunnen verwerken. Geantwoord op ticket dat deze echt op mijn naam staat met een scan van mijn pasje (met mijn naam er ook op) en vervolgens hoor ik niks meer.

Op 2-1 de overboeking gedaan, 3-1 kreeg ik bericht van ene Barbara B. van Bitstamp, direct gereageerd maar inmiddels is het 8-1 en geen reactie meer. Geld is niet geboekt op mijn account op Bitstamp en staat niet weer terug op mijn rekening. Kan zijn dat ik een beetje te ongeduldig ben maar hoelang kan dit gaan duren? :?
Ben je al wat verder hiermee? Ik zit nu met hetzelfde (maar dan vanaf een e/o rekening).
Ik wacht nu 3 dagen, wat ik al vrij lang vind. En een nieuw ticket aanmaken/reageren op het bestaande ticket (waarbij gevraagd werd om een afschrift) durf ik ook niet, aangezien ze overal aangeven dat het dan nog langer duurt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
dog4life schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:22:
[...]

Ben je al wat verder hiermee? Ik zit nu met hetzelfde (maar dan vanaf een e/o rekening).
Ik wacht nu 3 dagen, wat ik al vrij lang vind. En een nieuw ticket aanmaken/reageren op het bestaande ticket (waarbij gevraagd werd om een afschrift) durf ik ook niet, aangezien ze overal aangeven dat het dan nog langer duurt 8)7
Nee helaas... Heb verzocht het geld dan maar terug te storten naar waar het vandaan kwam maar nog steeds niks... Ook geen antwoord op mijn ticket en volgens mij lezen ze ze ook helemaal niet of niet goed...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:27

xos

vgroenewold schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:54:
De balans staat bij mij weer goed, dus denk dat ze nu de layout proberen te fixen en redelijk snel weer online zijn.
Balans klopt nog steeds niet, sommige coins zijn gecorrigeerd terwijl andere coins nog steeds onjuist geprijst zijn. Ben benieuwd wat er gebeurd eens het handelen weer wordt toegestaan. Mijn verstand zegt dat er niet zoveel gaat gebeuren terwijl mijn onderbuikgevoel zegt dat er mensen zijn die er genoeg van hebben en fiat gaan ophalen met als gevolg een prijsdrop.

De layout werkt hier trouwens goed na het opschonen van de cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
vgroenewold schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:39:
Poe hee, nu zou ik willen handelen in Ethereum, ik had de afgelopen 3 dagen al aardige winst kunnen pakken. Ik denk dat ze toch even door een moeilijke periode gaan van mensen die ze gaan aanklagen e.d. Niet dat dat perse terecht is, maar dat wil ik afwachten. Withdrawals zijn 12 uur geblokkeerd, als dat zo blijft kan ik nog net voor het slapen gaan de boel veilig stellen.
"will remain disabled for a minimum of 12 hours", ga er maar vanuit dat het iets langer zal duren voor ze dit soort functies weer aan zullen zetten. Ik ga overigens niet cashen en laat gewoon alles daar staan. De panic-withdrawals zullen vast wel wat impact hebben op het bedrijf, maar verwacht geen problemen op de lange termijn. Er is veel vraag naar exchanges, dus zie niet direct in waarom de boel helemaal in zou storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zarar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:26
Kan inloggen. De deposit die gedaan had en niet kon checken of deze binnen was staat er ook keurig bij. pfiew..

Jammer dat het zo lang geduurd heeft, deposit was om ETh te kopen. Nu staat de koers al weer terug op een niveau waardoor ik bijna €200,- ben misgelopen. Dat is te overzien, maar toch erg zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Waarschijnlijk wel ja, ik ben heel benieuwd. Voor nu maar even door handelen, ik zie net dat er updates binnen komen en er orders worden geplaatst..

edit: hoewel, "service unavailable" met plaatsen order. Wie is er dan aan het handelen?

[ Voor 23% gewijzigd door vgroenewold op 13-01-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickhubers1988
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-04 18:11
vgroenewold schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:21:
Waarschijnlijk wel ja, ik ben heel benieuwd. Voor nu maar even door handelen, ik zie net dat er updates binnen komen en er orders worden geplaatst..

edit: hoewel, "service unavailable" met plaatsen order. Wie is er dan aan het handelen?
same here, service unavailable. Wat ik wel vreemd vind gezien de orders wel verwerkt worden kijkend naar de charts.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

PSP123 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:35:
[...]

Wel eens een database migratie gedaan? Je zou weten dat deze echt retetraag zijn. Dat gaat echt niet sneller omdat iedereen het wil.

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:40

DirtyBird

Praktiserend denker

Logisch dat ze withdrawl uit hebben gezet. Niet om te voorkomen dat mensen hun geld weghalen, maar wel om te voorkomen dat mensen misbruik maken van eventuele fouten waardoor ze teveel geld krijgen en dit meteen wegsluizen.

@Arsenius Ik denk dat snelheidsverschil op de site 1 ding is, dat heeft namelijk vooral met servercapaciteit te maken. De update betreft de trade engine. Hun vorige engine liep vast door de grote toeloop waardoor orders verkeerd in het orderboek terecht kwamen en daardoor niet altijd werden uitgevoerd terwijl dit wel zou moeten. Dat konden ze niet zomaar opschalen en daarvoor was migratie nodig naar een nieuw systeem.

Ik hoop vooral dat de liquiditeit snel herstelt. Ik ben er niet echt bang voor dat mensen massaal weggaan. Er zullen heus wat mensen boos weglopen, maar ik denk dat ze nog steeds als betrouwbaar te boek staan. Niet kwa performance natuurlijk, maar wel kwa integriteit. Als de performance de komende tijd goed blijkt zal het volume ook wel weer toenemen. Als volume wegblijft kunnen ze sluiten. Dan zijn ze alleen nog maar goed als tussenstop voor fiat.

EDIT: Wat Binance betreft; ik vind het impressive dat ze in korte tijd zoveel registraties hebben weten te verwerken en een functionele exchange zijn. Tegelijkertijd baart dit me juist hierom ook zorgen. Als de fik in de server slaat treft dat een hoop mensen en i.t.t. Kraken hebben ze voor zover ik weet geen connectie met de 'echte' wereld. Als die site op zwart gaat zou ik me een hoop meer zorgen maken om mn geld.

[ Voor 16% gewijzigd door DirtyBird op 13-01-2018 16:33 ]

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:40

BLACKfm

o_O

Nickhubers1988 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:14:
[...]

same here, service unavailable. Wat ik wel vreemd vind gezien de orders wel verwerkt worden kijkend naar de charts.
Geduld hebben waarschijnlijk, kreeg ook de error en daarna zelfs nog een paar 'verlopen'-iets. Maar na een paar keer kwam mijn order er uiteindelijk door :).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mailtje van Kraken:
Hi ******,
The Kraken website and trading is now back online, following the recent scheduled downtime necessary to upgrade our infrastructure. All client funds are safe and secure. Please take note of some important information below:
Trading
All orders have been cancelled prior to trading resuming
Trading pairs launched with no orders on the books
All funds in previously open orders have been returned to your available balance
Margin positions will remain open
Margin liquidations will be paused for at least 48 hours
Creation of new margin positions is disabled for at least 48 hours
Caution: Clients should be extremely careful with market orders and double-check limit order prices in an illiquid market
Funding
Withdrawals are now disabled and will remain disabled for a minimum of 12 hours (during this time we will be monitoring the new system for anomalies)
For fiat or crypto deposits (initiated before, during or following the downtime) please allow a minimum of 2 additional business days for funds to be credited
Fees
All unleveraged trades will be charged zero fees until January 31, 2018 (UTC)
Margin position open and rollover fees are reduced to 0.005% until January 31, 2018 (UTC)
New Accounts and Tier Upgrades
Verifications of new accounts will be delayed and are our lowest priority
Tier upgrades of existing accounts have priority above new accounts
Note: If you are applying for a Tier 4 account or need help with OTC, please indicate this in your support request
Questions and/or Bug Bounty
Please get help or report detected bugs by submitting a request at https://support.kraken.com
We apologize for the uncertainty our downtime has caused. The scheduled downtime was to replace our old trading engine with a brand new trading engine - an improvement that customers have long asked for and that we have long been working hard on. We still have some more work to do before the new trading engine is as good as we want it to be, but this week’s replacement was an important first step to having a better trading experience. Our system is replicated in development, where all tests passed. However when the new engine was moved to the production environment, regression tests picked up a condition that proved quite difficult to track down. Further insight into the downtime and a description of actions we plan to take in order to improve the client experience will be provided via a retrospective Kraken blog post, to be published in the coming days.
With trading now resumed, the engine’s performance is being closely monitored. The site will come down if needed, which may occur with little to no notice. Please continue to refer to https://status.kraken.com for real-time updates and important announcements over the next few days.
Lastly, in appreciation for your loyalty to Kraken, we are activating zero fee trading for all clients (across non-margin trades) starting now and lasting through the end of this month.
Thank you,
The Kraken Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 19:24
Hehe, kraken is er weer.

Vooralsnog ziet het er goed uit, al enkele orders geplaatst en nog geen foutmeldingen gehad. Maar, denk dat het nu nog niet zo heel veel zegt, de handel moet natuurlijk op gang komen.
Ik ga niet zoals enkele paniekzaaiers direct alles wegtrekken, shit happends.
Vind de gegeven oplossing een beetje karig (al kost het kraken wel serieus geld!), rest van de maand zonder fees traden maar ja, iets is beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:56
Veel gemopperd op kraken, maar als het een paar dagen down is dan mis je het toch.

Daarom erg blij dat er weer is. Eurootjes sturen en muntjes kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Steefmeister schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:00:
Veel gemopperd op kraken, maar als het een paar dagen down is dan mis je het toch.

Daarom erg blij dat er weer is. Eurootjes sturen en muntjes kopen!
Zeker, het traden is toch verslavend. Hopelijk houden ze het hoofd boven 'water' Q1 2018.
Er zullen toch mensen vertrekken, voor mij wel een les om op een hardware wallet over te gaan i.p.v. je te verbinden aan een exhange waar muntjes op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Wel vervelend dat grouping nog niet werkt. Hierdoor zijn sell of buy walls niet zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentvdh
  • Laatst online: 16-12-2024
Meer mensen die in de Kraken app geen Euro markt zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:13
Wat is de beste plek om bv €25 ETH te kopen?
Kan gewoon via Coinbase kom ik achter.

Heb even wat nodig voor htmlcoin te kopen en te weinig op binance staan om te traden daarheen.
Zit nu al in 5 verschillende coins die het hopelijk binnenkort goed gaan doen maar heb wel goeie verwachtingen van htlmcoin en de gok wagen erop.

[ Voor 7% gewijzigd door slommer op 13-01-2018 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Vincentvdh schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:13:
Er is geen officiele Kraken app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:38
Vincentvdh schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:13:
Hier ook niet, zal wellicht nog ff duren dan voor het weer goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentvdh
  • Laatst online: 16-12-2024
Er is nu een update beschikbaar voor de KrakAPI app die dit verhelpt :).

Edit: bij mij worden er geen pairs getoont wanneer ik een nieuwe order probeer te plaatsen. Nog meer geduld dus...

[ Voor 45% gewijzigd door Vincentvdh op 14-01-2018 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:25
Bij Litebit krijg ik een melding dat de gekozen bestandsformaten (jpeg) niet geaccepteerd wordt indien ik de foto's van mijn ID upload. Welk bestandsformaat moet ik dan kiezen?

OPGELOST:
Foto's waren te zwaar. Ik heb ze verkleind naar 0,2 mb, nu lukte het wel.

[ Voor 20% gewijzigd door robb. op 15-01-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN gaat een Node voor NEO runnen hier in Nederland. Dean van Dugteren (NEO) en Douwe van de Ruit (KPN) gaven dat gisteren in de meetup in Amsterdam aan.

http://lifeofcrypto.nl/neo-meet-up/ interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synn7
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 01-10-2023
Als Kraken het weer een beetje doet overweeg ik toch om ook daar een account aan te maken. Wil graag de mogelijkheid hebben om terug naar fiat te gaan en dan naar bankrekening via een exchange. Ik heb me hiervoor aangemeld bij Bitstamp maar wacht daar ook al wekenlang op verificatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Kraken ligt er weer uit, had daar wat kleins geïnvesteerd om mee te beginnen, maar ook dus bij hun op de Exchange laten staan. Nu dan maar eens via Coinbase wat proberen.
Inmiddels 2 weken op Bitstamp aan het wachten, maar denk dat dat nog wel ff duurt :')

[ Voor 26% gewijzigd door Southern Sun op 14-01-2018 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Hier doet hij het gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Marselaar schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:05:
[...]

Hier doet hij het gewoon hoor.
Ah op m'n mobiel werkt de site ook zie ik, maar niet op m'n laptop.
edit: nu zie ik 'm wel weer, n.m.

[ Voor 7% gewijzigd door Southern Sun op 14-01-2018 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synn7
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 01-10-2023
Southern Sun schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:03:
Kraken ligt er weer uit, had daar wat kleins geïnvesteerd om mee te beginnen, maar ook dus bij hun op de Exchange laten staan. Nu dan maar eens via Coinbase wat proberen.
Inmiddels 2 weken op Bitstamp aan het wachten, maar denk dat dat nog wel ff duurt :')
Ik wacht al 4 weken ofzo, hoe lang duurde het bij Kraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Synn7 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:28:
[...]

Ik wacht al 4 weken ofzo, hoe lang duurde het bij Kraken?
Ging heel snel < paar uur, je hoeft geen id-verificatie t/m tier 2 te sturen, dan kan je wel met kleinere bedragen handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:39
Vandaag aangemeld op Binance, binnen uurtje alles geregeld inclusief verificatie naar Lvl 2.
Orders lopen allemaal smooth en instant.
Tot nu toe erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 13:45
Binance zit ik ook op, maar wacht nog steeds op de eerste lading BTC welke ik daarop heb laten zetten. Duurt lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:39
Ronzz schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:58:
Binance zit ik ook op, maar wacht nog steeds op de eerste lading BTC welke ik daarop heb laten zetten. Duurt lang.
Ik had het via Bitrush gedaan, ook dat was binnen dat uur geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 13:45
PaulBloem schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:12:
[...]

Ik had het via Bitrush gedaan, ook dat was binnen dat uur geregeld.
Inmiddels voorzien. Zal wel door de zondag komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

PaulBloem schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:12:
Vandaag aangemeld op Binance, binnen uurtje alles geregeld inclusief verificatie naar Lvl 2.
Orders lopen allemaal smooth en instant.
Tot nu toe erg tevreden.
Waarom heb je die verificatie gedaan?
Ik zie er de voordelen niet van (zolang je max 2BTC per dag op wilt nemen...)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-09 12:31
Ik heb vorige week zondag op op gatehub uit laten betalen maar heb nu nog steeds niks op mijn bankrekening. Ik begin mij nu toch zorgen te maken, ging om serieus geld, had het achteraf eerst met een klein bedrag moeten proberen of het goed ging maar niet gedaan, stom stom. Heb de support al gemaild maar krijg niks terug. Is dit normaal dat het zo lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-09 08:07

big_clarence

wat kan het schele

Ik wilde toch maar eens instappen in cryptovaluta omdat ik wat financiële ruimte heb. Ik heb accounts aangemaakt bij diverse exchanges: overal achterstand of zelfs helemaal geen mogelijkheid te verifiëren. Ik wilde Neo kopen, maar dat mag blijkbaar niet lukken...
Ik kan best even wachten, maar dit is toch rampzalig voor de handel?
Het verkleint mijn vertrouwen in cryptovaluta, in ieder geval door de onvolwassen infrastructuur van de handel....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkebek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 10:36
big_clarence schreef op zondag 14 januari 2018 @ 23:24:
Ik wilde toch maar eens instappen in cryptovaluta omdat ik wat financiële ruimte heb. Ik heb accounts aangemaakt bij diverse exchanges: overal achterstand of zelfs helemaal geen mogelijkheid te verifiëren. Ik wilde Neo kopen, maar dat mag blijkbaar niet lukken...
Het verkleint mijn vertrouwen in cryptovaluta, in ieder geval door de onvolwassen infrastructuur van de handel....
Het is inderdaad vrij knullig hoe het er nu voorstaat. Het is ook nog een zeer onvolwassen markt natuurlijk.

Je kunt t ook van een andere kant bekijken en zien als een handelsmogelijkheid door te investeren in één van de vele decentralized exchanges, zoals AirSwap of 0x. Dit zijn platformen die hopelijk de nadelen van de exchanges weg gaan nemen.

Hoop dat je binnenkort er door komt 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 23:53
Ik heb zomaar het idee dat investeren in crypto niets voor jou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence

big_clarence

wat kan het schele

The Redman schreef op zondag 14 januari 2018 @ 23:40:
[...]

Ik heb zomaar het idee dat investeren in crypto niets voor jou is.
Want?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik adviseer je niet te investeren in crypto. Is niks voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence

big_clarence

wat kan het schele

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 23:51:
[...]

Ik adviseer je niet te investeren in crypto. Is niks voor jou.
En dat concludeer je uit?
En de inhoud /achtergrond van je reactie is?
leerzaam hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

big_clarence schreef op zondag 14 januari 2018 @ 23:54:
[...]

En dat concludeer je uit?
En de inhoud /achtergrond van je reactie is?
leerzaam hoor...
Nogmaals ik vraag je vriendelijk niet te investeren in crypto. Is niks voor jou. Jou soort zorgen ervoor dat NEO daalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• big_clarence

big_clarence

wat kan het schele

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:00:
[...]

Nogmaals ik vraag je vriendelijk niet te investeren in crypto. Is niks voor jou. Jou soort zorgen ervoor dat NEO daalt.
En nog steeds heb je geen enkel argument gegeven.
Ik constateer slechts dat de exchanges geen nieuwe klanten kunnen aannemen of een grote achterstand hebben. Daaruit leid jij af dat ik er voor zorg dat NEO daalt? bijzonder ...

[ Voor 22% gewijzigd door big_clarence op 15-01-2018 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mertense
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-04-2018
big_clarence schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:02:
[...]

En nog steeds heb je geen enkel argument gegeven.
Ik constateer slechts dat de exchanges geen nieuwe klanten kunnen aannemen of een grote achterstand hebben. Daaruit leid jij af dat ik er voor zorg dat NEO daalt? bijzonder ...
Als je vertrouwen nu al wegneemt voor je een munt in bezit heb, dan zal je nog eens voor leuke verrassingen komen te staan als je instapt haha. Ik denk bij het eerste slechte bericht en een kwart verlies je uit paniek uitstapt. Ik denk dat hij op dit type investeerder doelt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Sowieso heeft hoe knullig exchanges zijn (en zo knullig zijn ze niet, banken zouden er ook niet tegenkunnen als er in een paar maanden tijd ineens 20x zoveel klanten zijn) niks te maken met cryptovaluta zelf.

Verder is mijn ervaring tot nu toe dat verifieren op veel sites waar je met euro's kunt kopen/verkopen hooguit 1-2 dagen duurt, en dat is in de afgelopen weken. Maar, er zijn verschillen: Sommige exchanges doen alles automatisch en dan gaat het heel snel, andere doen het blijkbaar met de hand of zo...

Bij veel Nederlandse sites is het voldoende om een bankrekeningnummer te hebben, daarmee weten ze wie je bent. Alleen de aan/verkoopkosten zijn bij die sites (voor zover ik het gezien heb) erg hoog.

Dan zijn er nog veel exchanges waar je je helemaal niet hoeft te identificeren zolang de bedragen niet heel hoog zijn. Bijv. bij Binance kun je er 2 Bitcoin per dag - da's op het moment toch ruim 23000 euro - vanafhalen. Als dat niet genoeg is kun je er altijd nog een paar dagen over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence

big_clarence

wat kan het schele

Mertense schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:06:
[...]

Als je vertrouwen nu al wegneemt voor je een munt in bezit heb, dan zal je nog eens voor leuke verrassingen komen te staan als je instapt haha. Ik denk bij het eerste slechte bericht en een kwart verlies je uit paniek uitstapt. Ik denk dat hij op dit type investeerder doelt haha
Wat knap dat je deze vermoedens bouwt die op geen enkele wijze zijn af te leiden uit mijn post....
En je vermoeden is niet terecht. Ik ben mij bewust van de onzekerheid die investeren met zich mee brengt, en heb mij goed ingelezen op de risico's.
Ik heb vorige week wat € ingezet voor Bitcoin via bitonic, en maak mij op geen enkele wijze druk over de koers. Zoals gezegd: er is wat financiële ruimte.
Mijn post richt zich op de onvolwassenheid van de exchanges, die de vraag niet aankunnen en daardoor beïnvloeden ze de koers onbedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence

big_clarence

wat kan het schele

Specy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:09:
Sowieso heeft hoe knullig exchanges zijn (en zo knullig zijn ze niet, banken zouden er ook niet tegenkunnen als er in een paar maanden tijd ineens 20x zoveel klanten zijn) niks te maken met cryptovaluta zelf.

Verder is mijn ervaring tot nu toe dat verifieren op veel sites waar je met euro's kunt kopen/verkopen hooguit 1-2 dagen duurt, en dat is in de afgelopen weken. Maar, er zijn verschillen: Sommige exchanges doen alles automatisch en dan gaat het heel snel, andere doen het blijkbaar met de hand of zo...

Bij veel Nederlandse sites is het voldoende om een bankrekeningnummer te hebben, daarmee weten ze wie je bent. Alleen de aan/verkoopkosten zijn bij die sites (voor zover ik het gezien heb) erg hoog.

Dan zijn er nog veel exchanges waar je je helemaal niet hoeft te identificeren zolang de bedragen niet heel hoog zijn. Bijv. bij Binance kun je er 2 Bitcoin per dag - da's op het moment toch ruim 23000 euro - vanafhalen. Als dat niet genoeg is kun je er altijd nog een paar dagen over doen.
Tof, een inhoudelijke reactie!
helaas kan ik mij ook niet inschrijven bij Binance (edit, fout), die is vandaag gestopt met nieuwe inschrijvingen.
Ik heb alleen gekeken naar exchanges waar veel informatie over te vinden is. Kraken, bitfinex, binance en bitstamp hebben allen grote achterstanden. Bij Bitstamp heb ik een account kunnen aanmaken, is nog niet geverifieerd, maar deze handelt zover ik weet niet in NEO. En zelfs anycoindirect is niet in staat NEO te leveren.
Zoals gezegd heb ik zelf geduld, de financiële ruimte is er over een maand ook nog, maar voor de markt lijkt mij dit niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

big_clarence schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:19:
[...]

Tof, een inhoudelijke reactie!
helaas kan ik mij ook niet inschrijven bij Bitonic, die is vandaag gestopt met nieuwe inschrijvingen.
Ik heb alleen gekeken naar exchanges waar veel informatie over te vinden is. Kraken, bitfinex, binance en bitstamp hebben allen grote achterstanden. Bij Bitstamp heb ik een account kunnen aanmaken, is nog niet geverifieerd, maar deze handelt zover ik weet niet in NEO. En zelfs anycoindirect is niet in staat NEO te leveren.
Zoals gezegd heb ik zelf geduld, de financiële ruimte is er over een maand ook nog, maar voor de markt lijkt mij dit niet goed...
voor bitonic heb je geen inschrijving nodig. en de rest van de exchanges die kregen 250k inschrijving per dag. Het is beter dat je stopt met crypto is niks voor jou gaat je alleen geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence

big_clarence

wat kan het schele

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:27:
[...]

voor bitonic heb je geen inschrijving nodig. en de rest van de exchanges die kregen 250k inschrijving per dag. Het is beter dat je stopt met crypto is niks voor jou gaat je alleen geld kosten.
Je bent onverbeterlijk. >:) >:) >:)
Ik begin mij om je te vermaken....
Bitonic verkoopt geen NEO.

[ Voor 3% gewijzigd door big_clarence op 15-01-2018 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

big_clarence schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:29:
[...]

Je bent onverbeterlijk. >:) >:) >:)
Ik begin mij om je te vermaken....
Bitonic verkoopt geen NEO.
Ik probeer je alleen geld te laten besparen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-09 12:31
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:36:
[...]

Doe toch niet zo belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Je kunt op veel plekken met Bitcoins NEO kopen. Dus, koop wat Bitcoins bij, schuif die naar een exchange en koop NEO. Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence

big_clarence

wat kan het schele

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:36:
[...]

Heb je één van de zinnen uit mijn eerste post écht gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
big_clarence schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:43:
[...]

Heb je één van de zinnen uit mijn eerste post écht gelezen?
Uit nieuwsgierigheid, heb je een boven of onder de 4 cijfers geïnvesteerd. (-999 of +1000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence

big_clarence

wat kan het schele

JustSys schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:48:
[...]

Uit nieuwsgierigheid, heb je een boven of onder de 4 cijfers geïnvesteerd. (-999 of +1000)
pfft, vermoeiend dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-09 13:05
Zolang je blijft reageren, gaat het door. Niet op in gaan dus als je er geen zin in hebt. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• big_clarence

big_clarence

wat kan het schele

Als ik mijn post teruglees, dan staat één ding niet heel strak geformuleerd:
ik schrijf dat de onvolwassen infrastructuur van exchanges mijn vertrouwen in de cryptomunten vermindert, ik bedoel meer in de handel in cryptomunten.
Ik zie wel een risico als dit soort problemen vaker voorkomt omdat mensen die willen instappen af kunnen haken, of in ieder geval tijdelijk niet in staat zijn aankopen te doen. Bitstamp geeft aan al sinds 20 december problemen te hebben, dat vind ik een lange tijd.

Desalniettemin stap ik heel bewust in de cryptocurrencys, juist omdat ik niet veel vertrouwen in het bankenstelsel heb. Daarmee spreid ik mijn risico's.
Blijft bij mij het vermoeden staan dat de onbereikbaarheid van exchanges voor nieuwe klanten de markt wel moet hebben beïnvloed.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:00:
[...]

Want crypto is wel voor jou weggelegd? Even een paar mooie quotes van je:
Ik heb stress gekregen dankzij alt coins omdat al mijn spaargeld erin zit. Wat raden jullie mij aan te doen?
Ik zit momenteel in de verlies. Heb grote deel geïnvesteerd in TRX waar iedereen met lof over sprak. En aangezien iedereen het had over daar in de cryptocurrency valt geld te rapen heb ik meteen veel geïnvesteerd. Hopelijk komt het nog goed.
Ontopic: Ik snap big_clarence wel. Crypto is toch erg nieuw voor mensen, ze horen er van alles over, maar begrijpen nog niet precies hoe alles ziet. Als het kopen bij een broker al zo'n gedoe is en het aanmelden op een exchange je niet lukt, kan ik me heel goed voorstellen dat dat mensen afschrikt. Ik ga er wel van uit dat de huidige problemen in de nabije toekomst gefixt worden. Er is een gigantische toeloop qua klanten geweest en de platforms konden dat even niet meer aan, best begrijpelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• big_clarence

big_clarence

wat kan het schele

Ik wist al een tijd dat de financiële ruimte zou komen om in te stappen, maar ik wilde het geld nog niet uitgeven toen het er nog niet was. Achteraf bezien had ik beter direct een account kunnen aanmaken bij diverse exchanges, maar ja.

Ik hoop voor de toekomst dat exchanges zich kunnen voorbereiden op nieuwe golven van toestroom van klanten. Blijkbaar zijn ze onverwacht overlopen door de drukte. Jammer voor de handel, ik ben eigenlijk best nieuwsgierig naar welk handelsvolume is gemist door de problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-09 13:05
big_clarence schreef op maandag 15 januari 2018 @ 01:16:
Ik wist al een tijd dat de financiële ruimte zou komen om in te stappen, maar ik wilde het geld nog niet uitgeven toen het er nog niet was. Achteraf bezien had ik beter direct een account kunnen aanmaken bij diverse exchanges, maar ja.

Ik hoop voor de toekomst dat exchanges zich kunnen voorbereiden op nieuwe golven van toestroom van klanten. Blijkbaar zijn ze onverwacht overlopen door de drukte. Jammer voor de handel, ik ben eigenlijk best nieuwsgierig naar welk handelsvolume is gemist door de problemen.
Deze grafiek laat heel goed zien waarom de exchanges het ineens lastig kregen. De marketcap ging van 290 naar 616 miljard in een maand tijd, en van diezelfde 616 miljard naar 830 miljard in een week. Je kan je voorbereiden, maar dat is wel een flinke toename. Het was dan ook meer dat de systemen het heel lastig hadden met de handelsvolume.
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Let op:
Zoals elders op het forum, geldt ook hier: geen referrals posten!
Voor bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]