Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Hebben er eigenlijk mensen ervaring met de SpectroCoin?
Ik wil graag instappen op Bankera, maar lees eigenlijk erg negatieve verhalen over SpectroCoin, tot scams aan toe.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Weet iemand waar ik op Kraken kan zien hoeveel procent mijn coin in de plus of min staan? Ik zie wel vaker overzichtjes voorbij komen maar krijg het bij mij op Kraken niet voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:39
Vorig jaar ben ik wat gestart met coins kopen en verkopen. Toen ook ember (EMB) gekocht, ik verwacht er helemaal niets meer van dus wil er vanaf. Echter de exchange waar ik ze gekocht heb bestaat niet meer. Ik heb ze offline in een wallet staan.
Ik heb al even zitten kijken, maar vind eigenlijk geen goede exchange waar ik ze nog kwijt kan. De meeste zijn offline of laten geen registraties meer toe. Heeft iemand een idee waar dit wel zou kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
MADG0BLIN schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:02:
Vorig jaar ben ik wat gestart met coins kopen en verkopen. Toen ook ember (EMB) gekocht, ik verwacht er helemaal niets meer van dus wil er vanaf. Echter de exchange waar ik ze gekocht heb bestaat niet meer. Ik heb ze offline in een wallet staan.
Ik heb al even zitten kijken, maar vind eigenlijk geen goede exchange waar ik ze nog kwijt kan. De meeste zijn offline of laten geen registraties meer toe. Heeft iemand een idee waar dit wel zou kunnen?
kijk even op coinmarketcap naar de beschikbare exchanges, in jouw geval even registreren bij Cryptopia om er vanaf te kunnen komen.

Je moet wel heel veel coins bezitten wil je dat lonend maken trouwens, de huidige prijs: $0,000061 USD

[ Voor 6% gewijzigd door arjants op 10-01-2018 16:26 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 22:39
arjants schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:24:
[...]

kijk even op coinmarketcap naar de beschikbare exchanges, in jouw geval even registreren bij Cryptopia om er vanaf te kunnen komen
De twee die daar staan had ik al even geprobeerd. Coinsmarkets is on en offline de afgelopen tijd maar praktisch niet werkbaar. Cryptopia staat momenteel geen registraties toe jammer genoeg.

Iets van 300.000. Gaat om tegen de 20 dollar, niet super veel, maar zonde om zo te laten staan. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door MADG0BLIN op 10-01-2018 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 10:17
Weet iemand waar ik ltc kan kopen zonder te verifieren? btcdirect duurt 3 tot 6 dagen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
harrybeuker schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:13:
Weet iemand waar ik ltc kan kopen zonder te verifieren? btcdirect duurt 3 tot 6 dagen :(
Bitrush is zonder id verificatie.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 07:32
Ik wil graag o.a. VEN en ENG kopen, maar kan iemand zeggen waar en hoe ik dat het eenvoudigst doe ?

Veelal zie ik dat je op een exchange eerst BTC of ETH moet hebben die je dan weer kan inwisselen, maar kan het ook direct ? Welke exchange kan je aanraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik handel bij binance,kraken en coinbase. Ik wil binnenkort wat van mij trx,req,icx en xrp uitcashen. Het meeste staat op mew (behalve xrp,die staat op mijn ledger nano)
Wat is het voordeligste? Alles op binance naar eth handelen, die naar kraken sturen ,eth omzetten naar euro wallet en vandaar naar bankrekening? Of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand wel eens in contact geweest met de mensen van gatehub? Ik heb ze vorige week dinsdag en donderdag een mail gestuurd maar krijg geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:18:
Iemand wel eens in contact geweest met de mensen van gatehub? Ik heb ze vorige week dinsdag en donderdag een mail gestuurd maar krijg geen reactie.
Same here....

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een beetje op Google verder zoek word het er niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:18:
Ik zit ook al vanaf 29 december te wachten op antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schandalig dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 16:00
Ik heb wat ETH gekocht op Bitrush en dit doorgestuurd naar mijn Binance account. Kan iemand mij vertellen hoelang het ongeveer duurt voordat het op BS staat of zichtbaar is in de history page?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
RickvN schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:45:
Hebben er eigenlijk mensen ervaring met de SpectroCoin?
Ik wil graag instappen op Bankera, maar lees eigenlijk erg negatieve verhalen over SpectroCoin, tot scams aan toe.
Ik heb een maand geleden oid wat BNK gekocht en dat staat bij Spectrocoin. Daarna voor een heel klein bedragje wat BTC en wat ETH gekocht bij ze. Ik heb nog niks te klagen. Toevallig vandaag wat ETH verkocht op Spectrocoin omdat ik eens wil zien hoe vlot de uitbetaling van de euro's gaat.

Ik heb de scam verhalen ook gelezen, gaat vooral om een paar mensen die een op hun account meerdere passen hebben aangevraagd, wat tegen de regels is, waarop hun accounts zijn geblokkeerd. Niet echt een scam, eerder wat onhandige communicatie vanuit Spectrocoin en een hoog 'ik krijg m'n zin niet dus scam!' gehalte van de klagers, lijkt het me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen van en naar exchanges gestuurd.
Inmiddels heb ik wat ETH staan op een cold wallet (toegankelijk via MEW / Metamask).

Daarmee wil ik nu een ICO gaan funden, omdat er expliciet bij staat dat het niet kan vanaf een exchange, wat op zich logisch is.

De vorige keer dat ik iets wilde verplaatsen van MEW naar een exchange (Binance), heb ik 21000 gas gekozen (default) en toen ging de transactie 46 uur duren. Dat was gister en die tx is nog steeds pending.

Hoeveel gas moet je gebruiken om binnen ~6 minuten te verplaatsen?
Dat wat exchanges dus ook gebruiken, maar dan onzichtbaar.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

ik heb me geverifieerd op BTCdirect. Wil graag daar LTC omzetten naar euros en withdrawen.
Mensen die hier goeie ervaring mee hebben?

LTC/ETH/BTC omzetten naar euros?wat is gunstiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
mmmm, binance is ook weer lekker bezig, "stiekem" het minimum order amount voor orders aangepast van 0.001 BTC naar 0.002

Had nog een wat "rest" CND liggen die ik wou verkopen, kan niet omdat de order onder de 0.002btc total ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag voor kenners van Binance.
Als ik bijvoorbeeld 100 VEN van mijn Binance account naar die van een vriend wil sturen binnen Binance, gaat dat dan meteen? Of gaat dat ook via de Blockchain? En is dat binnen Binance dan gratis of geldt dezelfde fee van 2,8 VEN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
South Korea justice ministry prepares to ban cryptocurrency trading, exchanges raided reut.rs/2Dkpmlt

Ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:02
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:25:
Als ik bijvoorbeeld 100 VEN van mijn Binance account naar die van een vriend wil sturen binnen Binance, gaat dat dan meteen? Of gaat dat ook via de Blockchain? En is dat binnen Binance dan gratis of geldt dezelfde fee van 2,8 VEN?
Dit gaat gewoon via de chain en je betaald de reguliere withdrawal fees.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
***MAINTENANCE ANNOUNCEMENT***

Kraken is presently offline for maintenance.

While maintenance is underway, the website and API will not be reachable, and orders will not be able to be placed or canceled.

The Kraken Team

Wellicht ook in het exchange topic maar goed... fyi.

[ Voor 11% gewijzigd door shakespeare op 11-01-2018 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Laatst online: 05-09 15:30

Boesjke

Excellent!!

Update van kraken:

We got a late start and the upgrade is moving slower than anticipated. We now expect to be able to bring services back online by Thursday, 10:00am UTC (2:00am PT) but will keep you updated as we get further in to the process.

10 am UTC is 11.00 bij ons.

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:37
Krijgen jullie die kraken updates via de mail? Ik heb een verified account daar en krijg eigenlijk nooit meer emails van ze. Best slecht vind ik.
(in het begin kreeg ik ook van iedere transactie een mailtje, dat gebeurt de laatste tijd ook niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
edit: nvm, oudere link :F

[ Voor 121% gewijzigd door JorzoR op 11-01-2018 09:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-09 16:42
Iemand enig idee of je coins die je niet meer hebt uit het overzicht kunt halen bij kraken?
Heb er een aantal niet meer en het vertroebelt het zicht op die ik wel heb.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Ik ben geinteresseerd in een munt op een beurs die ik nog niet ken. Het gaat om de volgende beurs:

https://www.livecoin.net/

Zijn er hier mensen die een account hebben op deze exchange? Indien ja, hoor ik graag je ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Boesjke schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:39:
Update van kraken:

We got a late start and the upgrade is moving slower than anticipated. We now expect to be able to bring services back online by Thursday, 10:00am UTC (2:00am PT) but will keep you updated as we get further in to the process.

10 am UTC is 11.00 bij ons.
Ik denk echter alleen dat ze een andere 10.00 uur bedoelen dan dat wij hanteren. Hier ligt het nog steeds plat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:04
Interessant artikel over Binance.
Deze Exchange is nog groter dan ik dacht.
Het gaat dus om gigantische aantallen en servers.
https://www.bloomberg.com...240-000-users-in-one-hour
(dank aan @Matizovic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonav
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:08
https://status.kraken.com/incidents/nswthr1lyx72

The upgrade is going much more slowly than anticipated. It will probably be two hours or more until systems are back online.
Posted 7 minutes ago. Jan 11, 2018 - 12:14 UTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 18:50
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:25:
Heb het gisteren gedaan (VEN van Binance naar MEW dan). Gaat volgens mij via het Ethereum netwerk zolang het nog ERC20 is? In elk geval behoorlijk snel (minder dan 15 minuten).

Als die vriend van je enigszins behendig is met het aankopen en verkopen van munten kan het de moeite waard zijn om je VEN te verkopen voor bijvoorbeeld BNB of LTC (beide relatief lage transactiekosten) en bij ontvangst koopt hij er weer VEN van. Je loopt een licht risico bij een spike of dip. Wellicht dat een BNB transfer instant is btw, want dat is wel binnen het binance netwerk. Maar heb ik zelf geen ervaring mee. Wilde zelf toevallig vandaag de omzetten naar LTC methode toepassen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:07
Het was de afgelopen maanden wel duidelijk dat Kraken performance issues heeft en daar heb je dan vrede mee, maar wat daar nu op dit moment aan de hand is vind ik toch wel ronduit schandalig. Zelf heb ik geen communicatie ontvangen mbt de update, maargoed prima dat ze ermee bezig zijn. Maar als je dan nu ziet dat ze het niet voor elkaar krijgen om dit redelijk snel door te voeren en ook nog eens de doorvoer / update tijd gigantisch verkeerd inschatten dan is dat toch wel erg schadelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:34
Ranora schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:16:
[...]

Ik denk echter alleen dat ze een andere 10.00 uur bedoelen dan dat wij hanteren. Hier ligt het nog steeds plat.
Update gaat nu al voor de 4e of zelfs 5e keer niet goed? Slechte reclame hoor.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:13
Iemand de laatste tijd nog geprobeerd om zijn/haar account te verifyen op Bittrex? Zo ja, hoe lang duurde dat precies? Ben nu al paar dagen aan het wachten, maar lijkt niet echt op te schieten. Helaas al LTC gekocht om over te maken naar andere exchange, maar dat is op dit moment dus niet mogelijk =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 15:04

Cliffie

Trompetslet

Hier ook al een week bezig helaas. Nog steeds niet geregeld. Gelukkig heb ik het niet a la minuut nodig....

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Bandit schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:27:
[...]

Heb het gisteren gedaan (VEN van Binance naar MEW dan). Gaat volgens mij via het Ethereum netwerk zolang het nog ERC20 is? In elk geval behoorlijk snel (minder dan 15 minuten).

Als die vriend van je enigszins behendig is met het aankopen en verkopen van munten kan het de moeite waard zijn om je VEN te verkopen voor bijvoorbeeld BNB of LTC (beide relatief lage transactiekosten) en bij ontvangst koopt hij er weer VEN van. Je loopt een licht risico bij een spike of dip. Wellicht dat een BNB transfer instant is btw, want dat is wel binnen het binance netwerk. Maar heb ik zelf geen ervaring mee. Wilde zelf toevallig vandaag de omzetten naar LTC methode toepassen.
Ik zie dat de fee nu 2 VEN is, verlaagd door de hogere prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 18:50
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:41:
[...]

Ik zie dat de fee nu 2 VEN is, verlaagd door de hogere prijs.
Tip, niet nu doen wat ik zojuist voorstelde hahaha. VEN is aan het spiken AS WE SPEAK.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lesley84
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-01 18:35
Hallo allemaal,

Hier een vraag, antwoord kon ik niet vinden op dit forum.

Ik heb begin deze week Ripple en Stellar gekocht op kraken.com

Nu ben.ik niet zo tevreden over kraken en wil graag mijn crypto overplaatsen naar Binance. Is dit mogelijk?

Hoe kan ik dit doen. Ik heb al wel een account op Binance.

Ik neem me verlies met stellar maar Ripple laat ik nog maar even staan:).

Voortaan even opletten waar je post. Dit gaat namelijk niet over Bitcoin, maar over exchanges. Ik heb je vraag verplaatst.

[ Voor 14% gewijzigd door Grotman op 11-01-2018 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23:37
Snowdog schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:58:
Iemand de laatste tijd nog geprobeerd om zijn/haar account te verifyen op Bittrex? Zo ja, hoe lang duurde dat precies? Ben nu al paar dagen aan het wachten, maar lijkt niet echt op te schieten. Helaas al LTC gekocht om over te maken naar andere exchange, maar dat is op dit moment dus niet mogelijk =[
Bij mij duurde het 3 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_IggY
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 11:08
Vraagje over Kucoin.... ik heb een paar weken een account en kom er net achter dat ik in mijn wallets allemaal heel weinig van super veel alt coins heb zitten ineens.

Ik heb dit niet getrade en staat ook niet in mijn orders.

Het is zo weinig dat het allemaal 0.00USD voorstelt. Behalve sommige coins die zijn gestegen en dat is dan bv 0.04USD waard!

Enig idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik post hier de vraag van Remco Dj omdat ik erg benieuwd ben naar jullie reacties :

Vraagje,

Op grote exchanges zoals bitrex en poliniex e.d. ben je verplicht je te identificeren met een kopie van je ID. Wat is jullie ervaring hierbij en is het te vertrouwen?

Iets geeft me een onbehaaglijk gevoel omdat b.v. de overheid altijd waarschuwt op id diefstal op inet enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
DateTime.Now schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:53:
Ik post hier de vraag van Remco Dj omdat ik erg benieuwd ben naar jullie reacties :

Vraagje,

Op grote exchanges zoals bitrex en poliniex e.d. ben je verplicht je te identificeren met een kopie van je ID. Wat is jullie ervaring hierbij en is het te vertrouwen?

Iets geeft me een onbehaaglijk gevoel omdat b.v. de overheid altijd waarschuwt op id diefstal op inet enzo...
Ah dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Vorige week heb ik 30 BNB naar Binance gestuurd vanuit MEW.
Kreeg een melding dat het lang kon gaan duren, en na een paar uur dacht ik dat deze transactie mislukt was, het aantal stond ook nog gewoon in My Ether Wallet.

Een dag of 2 later is het alsnog aangekomen op Binance. Komt deze vertraging vaker voor?
Heb nu namelijk weer 20 BNB verzonden, maar wacht daar nu ook alweer een paar dagen op

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 22:21
nog even jongens, kun je nog geld vragen voor een account ergens :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 09-09 16:00
madtraxx schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:35:
nog even jongens, kun je nog geld vragen voor een account ergens :-D
Volgens mij worden accounts inmiddels al verhandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
heb nog een bitfinex voor de liefhebber hahaha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickname89
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-07 08:44
Op https://yobit.net is de registratie nog open.
Vooraal kleine en nieuwe coins, kan misschien voor sommige een goed alternatief zijn.
Site is wel ietwat langzamer dan de gemiddeld broker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:14

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Weet iemand toevallig een exchange waar je VEN kan omzetten naar Bitcoin Cash? Bitcoin Cash staat al een tijdje stabiel en heeft lekker lage transactiekosten, dus die wil ik gaan holden. mijn VEN stond op +50% ofzo, ik denk dat ik op het perfecte moment ben ingestapt :)

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Johan9711 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:48:
Weet iemand toevallig een exchange waar je VEN kan omzetten naar Bitcoin Cash? Bitcoin Cash staat al een tijdje stabiel en heeft lekker lage transactiekosten, dus die wil ik gaan holden. mijn VEN stond op +50% ofzo, ik denk dat ik op het perfecte moment ben ingestapt :)
Binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 04:18
Ik ben nog relatief nieuw in het crypto gebeuren. Heb momenteel cryptos op Binance maar zou graag de historiek van mijn portfolio een beetje opvolgen (en liefst door dit auomatisch te importeren ipv alles manueel in te geven).
Dit zou kunnen met een app zoals BlockFolio. Deze ondersteunt Binance maar bij het opvragen van de API keys, vraagt deze zowel de public als de private key. Ik vind dir raar. Ik had gedacht dat je een private key best nooit deelt. Klopt dit? of kan dit geen kwaad?

Dank

Tips over andere apps of websites die automatisch je portfolio historiek bijhouden zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuurman
  • Laatst online: 10-09 20:12
Even een klein beginnersvraagje.
Op Binance kun je de fees betalen met behulp van BNB.
Nu is de laatste paar dagen BNB behoorlijk gestegen in prijs.
Is het nu niet zo dat je door BNB te gebruiken veel te veel betaald voor de transacties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonav
schuurman schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:03:
Is het nu niet zo dat je door BNB te gebruiken veel te veel betaald voor de transacties ?
Nee, je betaalt een vast percentage omgerekend in bnb dus als bnb
meer waard wordt doe je er langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonav
https://status.kraken.com/incidents/nswthr1lyx72

We are making progress on the few remaining issues but don't have a definite launch time yet. We intend to cancel stale (and possibly all) orders and pause liquidations upon resuming service. More details to follow soon. Thank you for your patience.
Posted 2 minutes ago. Jan 11, 2018 - 21:41 UTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
schuurman schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:03:
Nee, zoals hierboven verteld. En je wordt bijna wel gedwongen om bnb te gebruiken aangezien je de meeste coins alleen in hele aantallen kan handelen, en aangezien je bij de verkoop 0.1% fee betaald van de Coin die je verkoopt kan je er bv van de 10 die je kocht maar 9 verkopen en houd je een restand over van 0.999coin die je niet meer kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
Het offline zijn van Kraken heeft bij mij vandaag toch helaas wel een serieuze negatieve impact gehad. Kan mij zo voorstellen dat dit bij heel veel mensen nu het geval is en dat die exchange, wanneer ze weer online zijn, het gedeelte wat daar nog deed traden in grote getallen zien vertrekken.
Nogmaals het is prima dat ze aan maintenance doen, maar er zo gigantisch naast zitten met het plannen van je onderhoud en de zeer matige aankondigingen vooraf (non-existent) en huidige updates laten toch in geen geval blijken dat het hier om een bedrijf gaat welke miljoenen verdient aan zijn gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuurman
  • Laatst online: 10-09 20:12
Bedankt, helemaal duidelijk.
Nog een aanvullende vraag:
Ik had voor ongeveer 2 USD een aantal BNB gekocht voor het betalen van de fees.
Bij een prijs van 20 USD heb ik een limit order geplaatst van 18 USD om veilig te kunnen gaan slapen.
Tot mijn grote verbazing werd de limit order direct uitgevoerd voor de prijs van 20USD.
Wat heb ik verkeerd gedaan/gedacht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
schuurman schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 23:35:
Bij een prijs van 20 USD heb ik een limit order geplaatst van 18 USD om veilig te kunnen gaan slapen.
Tot mijn grote verbazing werd de limit order direct uitgevoerd voor de prijs van 20USD.
Markt order ipv een limit order?
Of een stop-limit order met een hogere limit waarde? Of een typo 😁

Edit: oh ja, en ik vergeet bijna dat binance helemaal fiat currency heeft. Dus het zal een btc waarde moeten zijn geweest.. die schommelt zelf natuurlijk ook.

[ Voor 17% gewijzigd door Helza op 12-01-2018 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
schuurman schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 23:35:
Misschien even laten zien wat de trade history laat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-09 20:47
Is er iemand die mij kan uitleggen hoe een stop-limit sell werkt op Binance? (eventueel per PM)
Heb overal al gezocht maar kan het nog steeds niet helder krijgen voor mijzelf.

Stel XLM gaat weer onder de 0.00050000, hoe zorg ik dan voor dat Binance hem automatisch verkoopt tegen die prijs?
Want ik het het gevoel dat je dan zelf nog de prijs moet bepalen voor je verkoop, maar ik wil gewoon dat hij hem automatisch verkoopt wanneer hij lager dan 0.00050000 komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Iemand nog info over Kraken??
Kan er nog steeds niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Slomy schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 23:31:
Het offline zijn van Kraken heeft bij mij vandaag toch helaas wel een serieuze negatieve impact gehad. Kan mij zo voorstellen dat dit bij heel veel mensen nu het geval is en dat die exchange, wanneer ze weer online zijn, het gedeelte wat daar nog deed traden in grote getallen zien vertrekken.
Nogmaals het is prima dat ze aan maintenance doen, maar er zo gigantisch naast zitten met het plannen van je onderhoud en de zeer matige aankondigingen vooraf (non-existent) en huidige updates laten toch in geen geval blijken dat het hier om een bedrijf gaat welke miljoenen verdient aan zijn gebruikers.
Dit komt inderdaad erg amateuristisch over. Het liep al niet zo lekker (understatement) bij Kraken, maar dit is voor velen misschien wel de druppel. Ik heb helaas 90% van mijn portfolio nog op Kraken staan, dus heb de afgelopen 24uur vrijwel niet kunnen profiteren van de dip in de markt. :(

Hopelijk is de upgrade het wachten waard en wordt Kraken weer zoals 'vroeger'. Ik ben alleen bang dat dat niet zo gaat zijn en dat ik naar een andere exchange moet gaan.
golfgti5 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:46:
Iemand nog info over Kraken??
Kan er nog steeds niet in
Wij weten net zoveel als https://status.kraken.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
Slomy schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 23:31:
Die aankondiging was er wel, dat bannertje bovenaan bij inloggen, toch is het wel belachelijk dat ze een update zo slecht hebben voorbereid. Je kon al een tijdje gebruik maken van die nieuwe lay-out (beta) maar dit is wel bizar slecht. Wedden dat ze de aankomende week withdrawals blokkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:28
Ze zeggen inderdaad:

"We intend to cancel stale (and possibly all) orders and pause liquidations upon resuming service."

Dat laatste klinkt mij in de oren als geen withdrawls.

Persoonlijk heb ik niet zo heel veel op kraken staan omdat ik het alleen gebruik om alles naar Euro's om te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Laatst online: 18-08 13:18
Xantar schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:01:
Ik ben nog relatief nieuw in het crypto gebeuren. Heb momenteel cryptos op Binance maar zou graag de historiek van mijn portfolio een beetje opvolgen (en liefst door dit auomatisch te importeren ipv alles manueel in te geven).
Dit zou kunnen met een app zoals BlockFolio. Deze ondersteunt Binance maar bij het opvragen van de API keys, vraagt deze zowel de public als de private key. Ik vind dir raar. Ik had gedacht dat je een private key best nooit deelt. Klopt dit? of kan dit geen kwaad?

Dank

Tips over andere apps of websites die automatisch je portfolio historiek bijhouden zijn welkom
Ik heb mijn aantallen en aankoopkoers handmatig ingevoerd in Blockfolio. Uiteraard vergt dit wel enige tijd om het in te voeren en up-to-date te houden.
Op deze manier hoef je geen enkel keys of andere persoonlijke zaken te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Laatst online: 15-01 13:59
Zucht, geen referralls. Staat redelijk duidelijk in de topicwarning.

[ Voor 118% gewijzigd door Grotman op 12-01-2018 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
- Sorry, reactie op oude post, ging iets mis met updaten

[ Voor 93% gewijzigd door Specy op 12-01-2018 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoeRmX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:28
Vraag ik me toch af hoe het zit tussen de koersen op Kraken en bijvoorbeeld Binance zodra Kraken eindelijk weer online gaat. Zal de koers op Kraken dan richting de huidige koers gaan of werkt dan niet zo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
Voor degene die INS tokens hebben van de ICO, hij staat al op een exchange: https://coinmarketcap.com/currencies/ins-ecosystem/

Ben benieuwd hoe deze gaat de komende tijd :9

[ Voor 17% gewijzigd door JorzoR op 12-01-2018 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

KoeRmX schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:04:
Vraag ik me toch af hoe het zit tussen de koersen op Kraken en bijvoorbeeld Binance zodra Kraken eindelijk weer online gaat. Zal de koers op Kraken dan richting de huidige koers gaan of werkt dan niet zo?
Trekt snel genoeg weer recht, er zullen aardig wat bots gaan profiteren van de nog lage koers op Kraken door daar alles op te kopen en op een andere exchange weer te verkopen (arbitrage), waardoor effectief de koersen op verschillende exchanges altijd dicht bij elkaar liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 11-09 12:16
Sneezydevil schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:44:
Ze zeggen inderdaad:

"We intend to cancel stale (and possibly all) orders and pause liquidations upon resuming service."

Dat laatste klinkt mij in de oren als geen withdrawls.
Dan moet je je oren eens laten nakijken :)

Een "liquidation", ook wel liquidatie in oud-Hollands is het process waarbij een margin-positie afgebouwd wordt. Het zal hier gaan om automatische liquidaties, waarbij de exchange een positie automatisch afbreekt wanneer deze teveel verlies oplevert. Als de exchange een tijd offline is geweest, dan is het mogelijk dat je margin posities erg ongunstig staan zonder dat je de mogelijkheid hebt gehad om daar iets aan te doen.

Het is dan ook redelijk dat wanneer de exchange weer online komt, je de mogelijkheid hebt om bijvoorbeeld geld bij te storten of slechts een deel van je positie te verkopen. Maar nog belangrijker is dat er veel open orders geannuleerd worden. Mogelijk zelfs alle orders. Zonder een goed gevuld orderboek zou automatische liquidatie betekenen dat de liquidatie-koers heel ongunstig wordt of zelfs dat automatische liquidatie niet mogelijk is.

Deze keuze van Kraken is dan ook zeer logisch. En heeft niets met withdrawals te maken.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Laatst online: 11-09 15:45
Ben sinds gisteren bezig om mijn QLC te transferen vanuit gate.io maar dit faalt constant. Ook in de telegram groep zitten meerdere mensen welke problemen hebben hun hun withdraw (oa QLC en USDT) dus ik zou even oppassen met deze exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lesley84
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-01 18:35
Hallo,

Ik heb toevallig gister ook een bericht geplaatst over het overzetten van mijn coins op kraken naar mijn binance account... hoe ik dit goed en veilig kan doen en of iemand weet of hier kosten aan vast zitten?

De coins die ik over wilt zetten heeft van kraken naar binance heeft binance ook het gaat om stellar en ripple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Laatst online: 08-09 10:28
@Rannasha Weer wat geleerd, ik kan ook beter mijn mond houden over onderwerpen waar ik eigenlijk te weinig vanaf weet haha. Mijn excuus en bedankt voor het rechtzetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:14
Ik heb voor de Kerst een account aangemaakt bij Kraken en kan gewoon inloggen (2FA) alleen bij get verified krijg ik elke keer disabled kan dus niks doen. Meer mensen daar last van?

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
audiojunk schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:52:
Ik heb voor de Kerst een account aangemaakt bij Kraken en kan gewoon inloggen (2FA) alleen bij get verified krijg ik elke keer disabled kan dus niks doen. Meer mensen daar last van?
Jij kan inloggen bij kraken?
Hier is die echt helemaal offline

While maintenance is underway, the website and API will not be reachable, and orders will not be able to be placed or canceled.
The Kraken Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:32:
[...]

The Kraken Team
Hier ook nog steeds niks nada noppes... Heb begrepen dat Kraken nog tot 22:00 UTC probeert de problemen op te lossen. Als het dan nog niet gelukt is gaan ze een rollback doen. Hoe betrouwbaar die info is weet ik niet - komt van iemand die schijnbaar bij het Kraken kantoor langs gereden is om te kijken of ze er niet stiekem met al het geld vandoor gegaan waren...

Op deze manier is het wel een nieuwe dimensie aan #HODL.... Weinig andere keuze :/ Vrees heel erg dat als ze weer terug zijn ook bij mij flink deel van m'n centen verdampt blijkt... Maar geen idee - weet niet exact wat ik nog allemaal had staan op het moment dat de boel uit de lucht ging!

[ Voor 11% gewijzigd door kazz1980 op 12-01-2018 15:55 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zarar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:26
[...]

The Kraken Team
Hier 't zelfde probleem. Had bijna alles verplaatst maar toch maar deposit gedaan omdat ik via Litebit ook geen ETH meer kon kopen. Na deposit op zwart, geld niet bereikbaar, momentum weg voor ETH op korte termijn.. Treurig.

Zoveel exchanges hebben problemen. Mijn idee: Als alle exchanges volledig zouden werken dan zou er wat meer geld instromen wat goed is voor de koersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Laatst online: 20:56
kazz1980 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:48:
[...]

Hier ook nog steeds niks nada noppes... Heb begrepen dat Kraken nog tot 22:00 UTC probeert de problemen op te lossen. Als het dan nog niet gelukt is gaan ze een rollback doen. Hoe betrouwbaar die info is weet ik niet - komt van iemand die schijnbaar bij het Kraken kantoor langs gereden is om te kijken of ze er niet stiekem met al het geld vandoor gegaan waren...

Op deze manier is het wel een nieuwe dimensie aan #HODL.... Weinig andere keuze :/ Vrees heel erg dat als ze weer terug zijn ook bij mij flink deel van m'n centen verdampt blijkt... Maar geen idee - weet niet exact wat ik nog allemaal had staan op het moment dat de boel uit de lucht ging!
Welke aanwijzingen heb jij die er op doen lijken dat je geld weg zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Heeft er al iemand btc overgeboekt naar Bitonic om uit te laten betalen op je rekening? Ik wil vanaf Binance btc overmaken maar ze vragen om een retouradres. Volgens mij is dat gewoon je btc depositadres van Binance maar wil dit wel even zeker weten.

Bitstamp wacht ik al meer dan drie weken op verificatie en Kraken.. Sja..

dank voor diegene die mij ff hiermee kan helpen want via Telegram reageert Bitonic ook niet meer zo snel als in de zomer :'(

[ Voor 4% gewijzigd door D-Ed op 12-01-2018 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

vinpower schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:07:
[...]
Welke aanwijzingen heb jij die er op doen lijken dat je geld weg zal zijn?
Veel koersen zijn gezakt. En heb tegelijkertijd nergens enige winst kunnen pakken door laag in te stappen in tijdelijke dips. Verder hou ik mijn hart vast wat dit debacle gaat doen met de markt.... Heel veel mensen zijn het vertrouwen kwijt in Kraken. Als die straks massaal alles gaan verkopen... Kraken is een redelijke speler binnen de crypto markt - dus dat kan best eens een flinke impact gaan hebben.

(nb. vooralsnog vrees ik persoonlijk niet dat Kraken er met de centen vandoor zou gaan - maar als je even op internet rond struint wordt dat wel meer en meer geroepen.... Het vertrouwen is bij veel mensen dus écht weg!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
kazz1980 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:11:
[...]

Veel koersen zijn gezakt. En heb tegelijkertijd nergens enige winst kunnen pakken door laag in te stappen in tijdelijke dips. Verder hou ik mijn hart vast wat dit debacle gaat doen met de markt.... Heel veel mensen zijn het vertrouwen kwijt in Kraken. Als die straks massaal alles gaan verkopen... Kraken is een redelijke speler binnen de crypto markt - dus dat kan best eens een flinke impact gaan hebben.

(nb. vooralsnog vrees ik persoonlijk niet dat Kraken er met de centen vandoor zou gaan - maar als je even op internet rond struint wordt dat wel meer en meer geroepen.... Het vertrouwen is bij veel mensen dus écht weg!)
Ik moet ook heel eerlijk zeggen: het eerste wat ik ga doen is meteen zorgen dat de coins die ik nog bij Kraken heb staan naar een andere exchange gaan. Wat zich daar op dit moment afspeelt is toch wel diep diep treurig. De algemene generieke updates op de site zijn ook lachwekkend, met tussenpozen van uren. En dat allemaal voor een bedrijf wat miljoenen per week verdient aan de transacties van zijn gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Slomy schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:17:
[...]
Ik moet ook heel eerlijk zeggen: het eerste wat ik ga doen is meteen zorgen dat de coins die ik nog bij Kraken heb staan naar een andere exchange gaan. Wat zich daar op dit moment afspeelt is toch wel diep diep treurig. De algemene generieke updates op de site zijn ook lachwekkend, met tussenpozen van uren. En dat allemaal voor een bedrijf wat miljoenen per week verdient aan de transacties van zijn gebruikers.
Exact mijn gevoel... Alleen geen idee hoe ik even snel richting een andere exchange kan - want tegelijkertijd wil ik komende week wel meepakken (als de snelle jongens in Wallstreet hun bonussen krijgen en mogelijk veel crypto's gaan kopen). Maar eerst maar eens afwachten wat er met Kraken gebeurt. Hoe dan ook is het een stukje amateurisme ten top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
kazz1980 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:11:
[...]
Zo ik hoop het niet, staat een aanzienlijk bedrag aan LTC en Dash van me op.
Het vertrouwen was al bij een hoop mensen weg, ik kan me niet voorstellen dat ze ervandoor zijn want ze zitten in de UK/EU en werken met een DE bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik was het vertrouwen in Kraken ook al een beetje kwijt, maar het is de enige exchange waar ik een verified account heb op moment en daarnaast lag elke keer de withdrawal plat als ik dat wilde doen. Mocht de website dus na deze (veel te lang durende) update weer snel en goed werken, is er toch best een kans dat ik 'm blijf gebruiken. Maar ik ga wel alle HODL coins die er nog staan verplaatsen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:14
[...]

The Kraken Team
Nee nu niet inderdaad maar probeerde bijna elke dag wel om te verifieren wat dus niet lukt :( Ik kom dit probleem vaker tegen in dit topic. Maar er zijn er ook die wel een account kunnen maken en verifieren in de afgelopen dagen :X

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fitzer
  • Laatst online: 09-09 20:35
Voor als mensen de updates willen volgen over de maintenance van Kraken, dat kan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Laatst online: 11-09 18:08
Zodra kraken weer online is gaat mijn cash eraf.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmatiz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11-2021
Welke coin gebruiken jullie om transfers te doen tussen exchanges? In dit geval van Binance naar Kraken (ik weet dat deze op dit moment down is).

[ Voor 12% gewijzigd door mrmatiz op 12-01-2018 17:19 . Reden: Vraag verduidelijkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zarar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:26
Ik heb eerder cash in ETH omgezet en een keer ETC. Zijn stabiel, snelle transactie en kosten acceptabel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:27:
[...]

Zo ik hoop het niet, staat een aanzienlijk bedrag aan LTC en Dash van me op.
Het vertrouwen was al bij een hoop mensen weg, ik kan me niet voorstellen dat ze ervandoor zijn want ze zitten in de UK/EU en werken met een DE bank
Ik geloof het niet tot mijn geld echt weg is. Ze proberen het juist beter maken. Ze hebben zich ergens goed in vergist, dat moge duidelijk zijn. En ja dat kost vertrouwen. Maar ondanks de vele performance problemen heb ik nog nooit een andere exchange aangedurfd. Sinds BTC-E en Bitstamp had Kraken als enige nog mijn vertrouwen. Dat blijven ze houden tot het tegendeel bewezen is. Ik hoop dat deze update uiteindelijk slaagt en de performance problemen tot het verleden behoren.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Kraken op twitter om 16.41:
We are getting close to full launch. We are greatly appreciative of your patience.
https://twitter.com/krake...ussion_january_12_2018%2F

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb voor het eerst btc gekocht vanochtend bij btcdirect enig steeds niks op binance te zien?????????? Moet ik me zorgen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:31:
Heb voor het eerst btc gekocht vanochtend bij btcdirect enig steeds niks op binance te zien?????????? Moet ik me zorgen maken
Wat is de txid (transaction id)? Bitcoin is meestal niet zo snel dus het kan zijn dat hij nog niet confirmed is. (daarnaast weet ik ook niet precies hoeveel confirmitions Binance nodig heeft voor Binance).

Zorgen maken is niet nodig vooralsnog.

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:03
Ik wil graag aan de gang met een Exchange en ben voor nu uitgekomen op GDAX. Zoals bij veel (alle?) exchanges moet ik een identificatiebewijs insturen. Nou voel ik er erg weinig voor om mijn ID naar zo'n club te sturen. Maar aangezien ik er niet omheen kan ben ik benieuwd wat precies het absolute minimum is qua gegevens die ze willen hebben. Waar zijn jullie mee "weggekomen" om het zo maar te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
Moet de treurigheid van Kraken langzaam plaatsmaken voor echte zorgen? Laatste update 8 uur geleden en nog steeds geen werkende site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-09 06:22
Slomy schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:52:
Moet de treurigheid van Kraken langzaam plaatsmaken voor echte zorgen? Laatste update 8 uur geleden en nog steeds geen werkende site.
Ik vrees ook dat er meer aan de hand is, zo'n miscalculatie kan je toch niet maken met een upgrade lijkt mij als je een professionele IT afdeling in huis hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 05-09 23:19
Op twitter en op Slack zijn er meer updates, maar die zeggen nog niks concreets. Laatste reactie van Kraken support is van een paar minuten geleden dus er zijn iig nog mensen actief op social media :)

[ Voor 4% gewijzigd door DaCoTa op 12-01-2018 21:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:48
Update kraken: "We are still worki­ng to track down an elusive bug which is holding up launch. This bug did not ap­pear in our many wee­ks of testing and on­ly emerged in the pr­oduction environment. Unfortunately, it is not consistently reproducible and we cannot launch until this issue is resol­ved. To reiterate our earlier statement: stale (and possibly all) orders will be canceled, and liqu­idations will be pau­sed before trading is resumed. We will be offering a substa­ntial amount of free trading following resolution.
Jan 12, 20:13 UTC"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-09 16:42
er blijkt een hardnekkige bug te zijn :
We are still working to track down an elusive bug which is holding up launch. This bug did not appear in our many weeks of testing and only emerged in the production environment. Unfortunately, it is not consistently reproducible and we cannot launch until this issue is resolved. To reiterate our earlier statement: stale (and possibly all) orders will be canceled, and liquidations will be paused before trading is resumed. We will be offering a substantial amount of free trading following resolution.
Posted 2 minutes ago. Jan 12, 2018 - 20:13 UTC

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Let op:
Zoals elders op het forum, geldt ook hier: geen referrals posten!
Voor bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]