Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Goedemorgen!

Iemand ervaring met Poloniex exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:06
huis-r schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:35:
Goedemorgen!

Iemand ervaring met Poloniex exchange?
Ja wordt hier twee pagina's terug nog genoemd in een duidelijke lijst, en is zoals genoemd snel en duidelijk. Nog nooit problemen mee gehad, maar handel ook niet veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huis-r
@Harmvdw Thanks, dan heb ik niet goed gelezen. Ik ga er mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puinbox
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-02-2018
Hoi, voor iedereen ter info. Binance laat nu gelimiteerd aantal accounts dagelijks toe...Zie dit Binance support artikel: https://support.binance.c...ts-Referral-Program-Terms

Tijdstippen worden dus niet vooraf aangekondigd, op die manier kan men het reguleren. Zo te lezen wordt er dus kennelijk ook al gehandeld in accounts om te handelen ;-)

Ben zelf nu twee weken (weer) bezig met Crypto en heb tot dusver prima ervaringen met Binance, werkt altijd snel en de interface is best goed (al vindt ik de grafieken van GDAX mooier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Zoals ik al eerder een keer heb gepost heb ik iets niet zo heel handigs gedaan. Deposit aangemeld op Bitstamp maar overgemaakt van zakelijke rekening. Bij het aanmelden wel gemeld dat deze rekening weldegelijk op mijn naam staat met screenshot van de rekening erbij. Vervolgens is een tweede storting vanaf mijn prive rekening wel verwerkt op die aanmelding en kreeg ik van Bitstamp bericht dat ze een bedrag hadden ontvangen van bedrijf X en deze niet kunnen verwerken. Geantwoord op ticket dat deze echt op mijn naam staat met een scan van mijn pasje (met mijn naam er ook op) en vervolgens hoor ik niks meer.

Op 2-1 de overboeking gedaan, 3-1 kreeg ik bericht van ene Barbara B. van Bitstamp, direct gereageerd maar inmiddels is het 8-1 en geen reactie meer. Geld is niet geboekt op mijn account op Bitstamp en staat niet weer terug op mijn rekening. Kan zijn dat ik een beetje te ongeduldig ben maar hoelang kan dit gaan duren? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 09:53
Kwam er net achter dat ze vanwege de ledenstop bij binance alleen een css override hebben gemaakt over het inschrijfformulier. Als je de css class ng-dirty weghaalt dan komt het inschrijfformulier gewoon tevoorschijn. Weet niet of het inschrijven dan wel werkt maar vond het wel opmerkelijk :*)

capture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
Ik krijg hele tijd 'error: insuffient funds' te zien als ik op Binance voor ethereum een coin wil kopen. Heb nog genoeg ether staan in mn wallet, heeft iemand dit probleem vaker gehad? Server error misschien door de drukte bij Binance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:02
brick5492 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:29:
Ik krijg hele tijd 'error: insuffient funds' te zien als ik op Binance voor ethereum een coin wil kopen. Heb nog genoeg ether staan in mn wallet, heeft iemand dit probleem vaker gehad? Server error misschien door de drukte bij Binance?
Volgens mij gaat er iets niet helemaal super daar nu. Heb net een sell order gecancelled, maar onder me funds, blijft deze order gereserveerd staan.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:49

Bob Popcorn

Plop!

Pff vanaf vandaag begonnen met daytraden op Binance, maar wat een traag hok zeg. :| Heb Ripples gestort en die staat ook gewoon bij deposits vermeld. Echter nog niet beschikbaar op m'n wallet. Ook een limit order gecancelled en die is ook nog niet beschikbaar. :(

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob Popcorn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:32:
Pff vanaf vandaag begonnen met daytraden op Binance, maar wat een traag hok zeg. :| Heb Ripples gestort en die staat ook gewoon bij deposits vermeld. Echter nog niet beschikbaar op m'n wallet. Ook een limit order gecancelled en die is ook nog niet beschikbaar. :(
Normaal werkt dat wel goed hoor. Kijk eens naar je transaction history voor je eerste punt. Daar staat als ze bezig zijn om order te conformeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:49

Bob Popcorn

Plop!

Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:41:
[...]

Normaal werkt dat wel goed hoor. Kijk eens naar je transaction history voor je eerste punt. Daar staat als ze bezig zijn om order te conformeren.
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2m5m2rn.jpg

Dit staat er al een uur.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:07
BertP schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:26:
Kwam er net achter dat ze vanwege de ledenstop bij binance alleen een css override hebben gemaakt over het inschrijfformulier. Als je de css class ng-dirty weghaalt dan komt het inschrijfformulier gewoon tevoorschijn. Weet niet of het inschrijven dan wel werkt maar vond het wel opmerkelijk :*)

[afbeelding]
Jammer genoeg niet. Als ik hem verzend krijg ik alsnog de melding "Registrations Paused". Als je de ng-hide weghaalt kan je het formulier invullen maar waarschijnlijk zit er nog meer achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:01
Poloniex problemen met SC? Zijn de adressen wel beschikbaar? Mijn miners maken automatisch om de zoveel SC over naar mijn adres bij Poloniex maar vraag mij af of dat goed gaat nu het tijdelijk geblokkeerd is.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste ervaring met Binance is fantastisch *ahum*

Vandaag geregistreerd en wat bitcoins naar toegestuurd. Vervolgens wilde ik een beetje VeChain kopen. Dit een paar keer geprobeerd maar gaf telkens aan "unsufficient funds".

Nu kijk ik even terug of het ondertussen al werkt, heb ik blijkbaar voor al mn bitcoins Vechain gekocht en in de tussentijd is die al weer ietsjes gezakt :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmileAlot
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:06:
Mijn eerste ervaring met Binance is fantastisch *ahum*

Vandaag geregistreerd en wat bitcoins naar toegestuurd. Vervolgens wilde ik een beetje VeChain kopen. Dit een paar keer geprobeerd maar gaf telkens aan "unsufficient funds".

Nu kijk ik even terug of het ondertussen al werkt, heb ik blijkbaar voor al mn bitcoins Vechain gekocht en in de tussentijd is die al weer ietsjes gezakt :').
hoe lang duurde dit? ik probeer ook 2 dingen te verkopen, al 10x geprobeerd, maar elke keer insufficient funds.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-09 15:20
Binance gaat supersnel idd. Wel heb ik een hoop restjes over. Alsof hij niet elke munt helemaal kan verkopen.
Over het algemeen nog geen enkele winst gemaakt. Hodl dan maar.

PSN: Space-o-saurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 09:53
ColonelSanders schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:11:
Binance gaat supersnel idd. Wel heb ik een hoop restjes over. Alsof hij niet elke munt helemaal kan verkopen.
Over het algemeen nog geen enkele winst gemaakt. Hodl dan maar.
Gebruik de BNB coin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmileAlot schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:11:
[...]

hoe lang duurde dit? ik probeer ook 2 dingen te verkopen, al 10x geprobeerd, maar elke keer insufficient funds.......
Keek een uur later, toen stond het er plots op. Kan dus een uur zijn geweest maar ook enkele minuten nadat ik gestopt ben met proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkownage
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
Kun je eigenlijk op Coinbase geverifieerd geraken als je een watermerk + rijksregisternummer blurred?
Belgische identiteitskaart btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einschtein
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-07-2022
Vraagje: ik zit momenteel alleen op Binance. Ik merk alleen dat daar niet alle coins op zitten.

Welke exchange adviseer je om er nog naast te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmileAlot
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:24:
[...]

Keek een uur later, toen stond het er plots op. Kan dus een uur zijn geweest maar ook enkele minuten nadat ik gestopt ben met proberen :P
mmm oke, ik krijg nog steeds :" Order Failed : Insufficient Balance "

wat kan ik hier nou aan doen?? inmiddels wel aardig verlies daardoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmileAlot schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Had zelf al op die melding gegoogled, is blijkbaar al vaker voorgekomen en heeft zich telkens opnieuw vanzelf opgelost. Denk gewoon nog even geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met KuCoin? Heb ondertussen zoveel accounts van exchanges dat ik er een btje moe van wordt. Maar nu ik dit lees zit ik toch te twijfelen om weer een nieuw account aan temaken. Als ik dit moet geloven, moet je hier dus zijn op dit moment?

http://lifeofcrypto.nl/kucoin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:52

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:09:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met KuCoin? Heb ondertussen zoveel accounts van exchanges dat ik er een btje moe van wordt. Maar nu ik dit lees zit ik toch te twijfelen om weer een nieuw account aan temaken. Als ik dit moet geloven, moet je hier dus zijn op dit moment?

http://lifeofcrypto.nl/kucoin/
Ik ben gisteren begonnen met Kucoin. Ik kan er dus nog niet heel veel over zeggen maar tot dusverre werkt het prima. De site was gisteravond zo nu en dan een beetje traag maar daar hebben wel meer Exchanges last van de afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmileAlot
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:49:
[...]

Had zelf al op die melding gegoogled, is blijkbaar al vaker voorgekomen en heeft zich telkens opnieuw vanzelf opgelost. Denk gewoon nog even geduld hebben
kan het zijn dat ik een minimaal aantal Eth moet hebben om te verkopen? ik heb nu 0.09 ether nog staan? Ik trade alles met Ether. Dus moet ik daar misschien meer van hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmileAlot schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:42:
[...]

kan het zijn dat ik een minimaal aantal Eth moet hebben om te verkopen? ik heb nu 0.09 ether nog staan? Ik trade alles met Ether. Dus moet ik daar misschien meer van hebben??
Ik zou je graag verder willen helpen maar zit zelf ook pas sinds vandaag op Binance :p

Wellicht dat iemand anders het wel weet, maar ik denk dat je gewoon even geduld moet hebben en dat het aan de servers van Binance ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:58
SmileAlot schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Hier hetzelfde.

Ik had een order gecanceld, Bij funds staan de munten nog maar wel "in order" dus niet beschikbaar verplicht hodl :9

cz www.binance.com beheerder
Your funds are safe. Please be patient as we fix the current display issues. No need to spam. Some users are already fixed, while others are waiting for the sweeping update to get to them.

[ Voor 23% gewijzigd door FNale op 08-01-2018 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmileAlot
ChrisdeW schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:45:
[...]

Hier hetzelfde.

Ik had een order gecanceld, Bij funds staan de munten nog maar wel "in order" dus niet beschikbaar verplicht hodl :9

cz www.binance.com beheerder
Your funds are safe. Please be patient as we fix the current display issues. No need to spam. Some users are already fixed, while others are waiting for the sweeping update to get to them.
ok, dan moet ik maar geduld bewaren, inmiddels wel al een halve dag voorbij en nog steeds kan ik verder niets... dus ik moet maar even afwachten..het kan volgens jullie niet liggen aan te laag saldo ETH (0.09) om een paar te verkopen naar Eth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Laatst online: 18:58
FIXED

Ja kan er voorbij.
Je moet even een andere order op een andere munt doen lekker hoog ofzo en meteen cancelen dan zie je als goed is dat je andere balance ook is bijgewerkt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door FNale op 08-01-2018 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Iemand hier wat meer insight in het gedoe bij cryptopia? Doe ik er verstandig aan om mn coins daar allemaal weg te halen nu ze de LTC en DOGE markets dichtgegooid hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:15
Ik lees slechte dingen over Coinbase op dit moment op reddit, is het nog te vertrouwen om daar ETH naar mijn bankrekening te laten sturen of kan ik beter bij een andere Exchange een account aanmaken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 10-09 19:34
BlazeMuis schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:52:
Ik lees slechte dingen over Coinbase op dit moment op reddit, is het nog te vertrouwen om daar ETH naar mijn bankrekening te laten sturen of kan ik beter bij een andere Exchange een account aanmaken?
Eerlijk gezegd denk ik dat zo goed als elke subreddit van een exchange vol met klachten staat omdat er bijna geen enkele nog goed en betrouwbaar schijnt te werken. Ik heb vandaag nog een beetje LTC gekocht op Coinbase met geld wat ik vanmorgen heb overgemaakt. Het geld was er binnen een paar uur vanaf de bank en de LTC transactie was direct. YMMV natuurlijk.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlazeMuis schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:52:
Wat voor slechts lees je daar?
Ik vind Coinbase goed. Maar ze heben wel die naai actie met Roger Ver gedaan om Bcash voor woekerprijzen ($9400!) te verkopen aan klanten.
Daarvoor moeten ze nog eens een keer goed gestraft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 20:15
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 23:05:
[...]

Wat voor slechts lees je daar?
Ik vind Coinbase goed. Maar ze heben wel die naai actie met Roger Ver gedaan om Bcash voor woekerprijzen ($9400!) te verkopen aan klanten.
Daarvoor moeten ze nog eens een keer goed gestraft worden.
https://www.reddit.com/r/CoinBase

Heel veel grote bedrage die "missing" zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 16:31

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Ik heb me een kwartiertje geleden kunnen registreren bij Binance, dit ter info van belanghebbenden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk. Het goeie van coinbase is dat je weet wie de eigenaars zijn.
Een ticket naar California kost 700 euro.
Voor nog geen 900 euro sta je voor de deur van de eigenaar om “een goed gesprek” te hebben.
Tien minuten later sta je weer buiten met al je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
@Firestorm Jep, is mij zojuist ook gelukt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 10:17
huis-r schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:07:
@Firestorm Jep, is mij zojuist ook gelukt :-)
hier ook! bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Firestorm schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:56:
Ik heb me een kwartiertje geleden kunnen registreren bij Binance, dit ter info van belanghebbenden ;)
Jep. Ik ook succesvol kunnen registreren. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 01:36
Rivanov schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:42:
[...]

Jep. Ik ook succesvol kunnen registreren. :)
idem hier :) thx!

[ Voor 87% gewijzigd door thestiffmeister op 09-01-2018 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
snelle vraag voor Binance. Hebben jullie je hier ook laten verifieren?
"Submit Verification Documents for Higher Limit"

Ik wil mijn BSN namelijk niet overal over de buhne gooien (nadat ik bij Coinbase het vergeten was af te schermen). 8)7 (na 1000 keer te hebben geprobeerd).

[ Voor 42% gewijzigd door thestiffmeister op 09-01-2018 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik heb dit geprobeerd maar ik kon bij Country geen keuze maken, het land van keuze bleef niet staan waardoor ik niet op volgende kon klikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
thestiffmeister schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:53:

Ik wil mijn BSN namelijk niet overal over de buhne gooien (nadat ik bij Coinbase het vergeten was af te schermen). 8)7 (na 1000 keer te hebben geprobeerd).
Jep. International gekozen en vervolgens voor Netherlands.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Even stom vraagje maar ik wil weer wat ltc overmaken naar Coinbase, krijg je bij elke keer opnieuw inloggen een nieuw ltc adres? Heb er hiervoor eigenlijk nooit zo op gelet en dat ging altijd goed maar het viel me nu op. :)

Edit: Ik weet dat je na elke transactie een nieuwe krijgt, wist alleen niet dat het ook bij opnieuw inloggen gebeurde.

[ Voor 21% gewijzigd door Crypts op 09-01-2018 11:42 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Het gaat mij steeds een beetje beter af met het minen. Mijn opbrengsten gaan in BTC naar coinbase. Nu worden de bedragen die daar staan steeds een klein beetje hoger. Ik begin me af te vragen of het wel slim is om daar grotere bedragen (nu nog onder de 100 euro maar groeit gestaag) te laten staan of toch iets anders te bedenken. Wat me eigenlijk een beetje tegen houdt zijn de diverse transactie kosten. Wil ik mijn bitcoin uit cashen naar fiat bij coinbase dan is dat 1.49% plus 0.15euro per transactie. Dat is niet weinig natuurlijk maar voor zover ik kan vinden 1 van de goedkoopste manieren.

TLDR, is het wijs om grote bedragen bij coinbase te laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
Mbt de exchange Kucoin:
begrijp ik het nou goed dat je geen fee's kunt betalen met KCS (zoals BnB bij Binance) maar dat je ze wel moet hebben om een deel van de fee terug te krijgen? Maakt het dan nog uit hoeveel Kucoin je nodig hebt of is een aantal van 1 genoeg?

EDIT:
Tweede rondje google gaf me wel meer duidelijkheid:

Blijkt dus ook dat je korting krijgt op fee's bij elke 1,000 KCS die je in bezit hebt.
Helaas niet iets wat voor mij heel relevant is.

[ Voor 33% gewijzigd door Dazzling Dwild op 09-01-2018 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumines
  • Laatst online: 09-01-2018
Vraagje:
Wil graag x aantal ripples omzetten in verge. Iemand heeft vast wel een idee hoe dit het beste kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrr_1
  • Laatst online: 08-01-2021
Dag beste mensen,

Ik heb al gezocht in het topic of ik wat kon vinden over Yobit alleen kwam ik hier niet echt uit.
Ik heb accounts op de volgende exchanges: Kraken, Binance en Litebit. En ik zou graag PACC, RDD & DOGE coins willen aanschaffen en deze worden o.a. verhandeld op Cryptopia en Yobit, nu was ik natuurlijk net te laat met registeren op Crytopia. (Ja ook op Litebit hebben ze RDD/DOGE, alleen staat mijn valuta op Kraken - wat ik natuurlijk liever gebruik op het moment dan nog eens wat iDEAL betalingen).

In hoeverre is Yobit te vertrouwen? Ik lees namelijk o.a. op Twitter / Reddit gruwelverhalen.

Iemand die mij zijn of haar blik wilt toelichten over Yobit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Een zoveelste bevestiging; LiteBit is wat mij betreft een brakke broker/exchange.
Ik had een maand geleden een klein foutje gemaakt, maakte RDD over naar de eigen wallet.
Maar niets of niemand die controleerde of de coins niet een rondje gingen. Uiteindelijk is de transactie uitgevoerd en heb ik dus transactiekosten voor Jan Doedel betaald.

Contact opgenomen met support. Een maand later krijg ik reactie;
Wij hebben een beveiliging tegen dit soort fouten. Hierdoor is het mogelijk om uw coins terug te krijgen als u een fout heeft gemaakt. U had ook aal uw coins kwijt kunnen zijn. Dus u krijgt geen transactiekosten vergoed.
Al met al niet echt een super service en is mijn mening intussen nog verder naar beneden bijgesteld aangaande Litebit.

En zeggen dat er een beveiliging is, terwijl die beveiliging niet werkt, is natuurlijk ook krom.

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 09-01-2018 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27
Ik wil graag mijn tegoeden van Bittrex overschrijven naar Binance. Vooral omdat ze daar lagere fee's rekenen. Ik heb nu bijna een honderdste Bitcoin in verschillende muntjes uit staan. Hoe krijg ik die zo goedkoop mogelijk over naar Binance? Ik zie bij withdrawal op Bittrex een tx fee staan. Is dat alles of komen er nog meer fee's bij?

Ik denk nu alles over te zetten naar 1 alt-coin als Litecoin of Ether. En dat dan naar Binance te sturen?

En als je op Binance tijdens het handelen je fee betaald in binancecoin krijg je de helft korting als ik het goed heb. Geld dat dan alleen als je handelt met binancecoin tegen alt's. Of kun je ook met BTC als basis handelen en de fee's in binancecoin betalen?

Ook heb ik vaak niet genoeg om een trade te maken op Bittrex als gaat het dan toch om omgerekend meer dan 10 dollar. Ik hoop dat dit op Binance ook soepeler gaat?

[ Voor 33% gewijzigd door borbit op 09-01-2018 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-08 13:41
Waar kan ik LTC of ETH kopen met Ideal en zonder verificatie? Mijn account is nog nergens geverifieerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olondo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-04-2021
Wat gebeurt er als ik van Cryptopia naar Binance een munt wil versturen die ik op /DOGE heb gekocht en naar Binance wil versturen als /BTC. Dat lijkt mij niet te lukken?

Of maakt dat niet uit? Is het puur de munt waar het om gaat en kan ik de munt vervolgens op Binance verkopen tegen een willekeurige markt?

Alvast beadnkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olondo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:02:
Wat gebeurt er als ik van Cryptopia naar Binance een munt wil versturen die ik op /DOGE heb gekocht en naar Binance wil versturen als /BTC. Dat lijkt mij niet te lukken?

Of maakt dat niet uit? Is het puur de munt waar het om gaat en kan ik de munt vervolgens op Binance verkopen tegen een willekeurige markt?

Alvast beadnkt
Als binance er een wallet voor heeft kun je het versturen . Daar kun je het traden tegen ETH/BNB of BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olondo
Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:13:
[...]

Als binance er een wallet voor heeft kun je het versturen . Daar kun je het traden tegen ETH/BNB of BTC.
Dus in feite maakt het helemaal niet uit tegen elke coin je alt's koopt? Of het nu BTC / LTC / USDT / DOGE is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olondo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:17:
[...]

Dus in feite maakt het helemaal niet uit tegen elke coin je alt's koopt? Of het nu BTC / LTC / USDT / DOGE is?
Nee. Op binance wel natuurlijk BNB gebruiken als fee.

Voor het overige liggen koersen ongeveer gelijk. Ik zou alleen geen BTC verzenden van exccghange naar exchange. Altijd snelste optie pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-09 16:15
had vorige week geld over gemaakt naar kraken maar dat staat bij kraken nog steeds op hold iemand een idee hoe lang dat duurt voor dat dat vrij gegeven wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 23:53
olondo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:17:
[...]

Soms zie je wat kleine verschillen in pairs met lager volume, maar in de basis kan het in een pair van je voorkeur.

Voorbeeldje van verschillen:
XLM/BTC op bittrex ongeveer $0.60
XLM/ETH op bittrex ongeveer $0.58
Creëert mogelijkheid tot arbitrage binnen een exchange, maar lage volumes maken dat wel lastiger.

[ Voor 9% gewijzigd door The Redman op 09-01-2018 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het zo niet vinden maar ik heb denk ik een fout gemaakt. Heb van mijn Bittrex wat ETH naar Kucoin verstuurd, zeker niet de goedkoopste weg. Maar iemand enige ervaring met de tijd van de transactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-08 09:02
Binance staat alweer op Registrations Pause.. :(

Hoe hiervan op de hoogte te blijven? Twitter?

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
thestiffmeister schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:53:

Ik heb dit wel gedaan, BSN niet afgeschermd. Geeft dat problemen??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dzine schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:46:
Binance staat alweer op Registrations Pause.. :(

Hoe hiervan op de hoogte te blijven? Twitter?
Ze gingen elke dag toch om de zoveel tijd de registraties open gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
Bekse schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:45:
[...]

Ik heb dit wel gedaan, BSN niet afgeschermd. Geeft dat problemen??
Naja je kan ineens 200+ telefoonabonnementen op je naam hebben staan >:)
Die aanbieders gaan dan en masse met deurwaarders naar jouw adres :+

Mochten ze kwaadwillend zijn... probeer dit zoveel mogelijk te vermijden aangezien BSN alleen door de overheid gebruikt mag worden.

zie: https://radar.avrotros.nl...n-uw-burgerservicenummer/

[ Voor 10% gewijzigd door thestiffmeister op 09-01-2018 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-09 17:20
Meer mensen die op dit moment traagheid ervaren in het withdrawen van ETH vanaf Kucoin? Transactie staat al 8 uur op "Processing"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eens gelezen dat Bitstamp plotseling moeilijk kan doen bij het uitbetalen van grote bedragen (het gaat hier over meerdere bitcoins in 1 keer verkopen). Dan moest je met extra documenten aantonen hoe je het kapitaal verkregen zou hebben. Ik ben volledig geverifieerd.

Weet iemand hier meer over en gebeurt dit nog steeds? Hier is alles met trading verkregen, maar ik heb geen zin om in een proces van weken te belanden waarbij een groot bedrag in limbo komt te zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
thestiffmeister schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:52:
[...]

Naja je kan ineens 200+ telefoonabonnementen op je naam hebben staan >:)
Die aanbieders gaan dan en masse met deurwaarders naar jouw adres :+

Mochten ze kwaadwillend zijn... probeer dit zoveel mogelijk te vermijden aangezien BSN alleen door de overheid gebruikt mag worden.

zie: https://radar.avrotros.nl...n-uw-burgerservicenummer/
Oh das mooi kut! Kan ik ergens checken of er misbruik van wordt gemaakt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekse schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:11:
[...]

Oh das mooi kut! Kan ik ergens checken of er misbruik van wordt gemaakt dan?
Relaxt. Zo groot is het risico nu ook weer niet. Bijna geen enkele exchange accepteert gesjoemel met je ID, dus BSN afschermen resulteert meestal in een afkeuring. Je maakt gewoon een afweging per website. Ik stuur niet klakkeloos overal mijn ID naar toe. De grootste en bekendste wel, als de voordelen aanzienlijk zijn. Binance bijvoorbeeld heeft een 2 BTC limiet per dag, kunnen de meeste mensen wel mee uit de voeten.

Als je dan toch ergens zorgen over moet maken, dan kun je beter je ID watermerken met de naam van de exchange/site, zodat een kopie slechts gebruikt kan worden voor de betreffende dienst. Dat wordt overigens ook niet altijd geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:23:
[...]

Relaxt. Zo groot is het risico nu ook weer niet. Bijna geen enkele exchange accepteert gesjoemel met je ID, dus BSN afschermen resulteert meestal in een afkeuring. Je maakt gewoon een afweging per website. Ik stuur niet klakkeloos overal mijn ID naar toe. De grootste en bekendste wel, als de voordelen aanzienlijk zijn. Binance bijvoorbeeld heeft een 2 BTC limiet per dag, kunnen de meeste mensen wel mee uit de voeten.

Als je dan toch ergens zorgen over moet maken, dan kun je beter je ID watermerken met de naam van de exchange/site, zodat een kopie slechts gebruikt kan worden voor de betreffende dienst. Dat wordt overigens ook niet altijd geaccepteerd.
Dank voor de uitleg, ik ga weer in relaxmode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
Bekse schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:33:
[...]

Dank voor de uitleg, ik ga weer in relaxmode!
zo heb ik bij Coinbase ook mijn BSN laten staan, maar idd. wees relaxed :O
Gooi het niet overal op zou mijn advies zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:04
thestiffmeister schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:37:
[...]

zo heb ik bij Coinbase ook mijn BSN laten staan, maar idd. wees relaxed :O
Gooi het niet overal op zou mijn advies zijn :)
Coinbase is geen Nederlandse Exchange.
Ze doen ook niets met je BSN het gaat om het vaststellen van je identiteit meer niet.
Verder is een BSN slecht een nummer.
Misschien in NL wel zinvol maar voor de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 13:38
Welicht een "domme" vraag, maar ik wou zojuist mijn eerste SEPA uitbetaling doen op Coinbase. Vanmiddag mijn LTC ontvangen, en daar kon ik rechtstreeks naar SEPA ipv EURO, maar ik zag dat LTC nog in de lift zat dus ik dacht, ik wacht even, pak ik nog een paar euro extra mee. Vanavond wil ik dit weer doen, en nu is de SEPA mogelijkheid verdwenen. Kan het kloppen dat je daar alleen tijdens nederlandse kantoortijden kan withdrawen naar SEPA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCH
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05-2021

FCH

Wat kan je doen met al je 'restjes' op Binance? Denk dat er voor zo'n 30 euro aan 'restjes' staat. Is toch zonde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

FCH schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:29:
Wat kan je doen met al je 'restjes' op Binance? Denk dat er voor zo'n 30 euro aan 'restjes' staat. Is toch zonde!
At the moment niks, had je BNB moeten kopen voor je begon met traden. Er komt misschien een optie om dust later om te zetten in BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
  • Laatst online: 09-12-2021
FCH schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:29:
Dat is inderdaad zonde. Daarom zou ik als ik jou was ook BNB kopen, kun je daarmee de Fee's betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Dakillerbean schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:19:
Welicht een "domme" vraag, maar ik wou zojuist mijn eerste SEPA uitbetaling doen op Coinbase. Vanmiddag mijn LTC ontvangen, en daar kon ik rechtstreeks naar SEPA ipv EURO, maar ik zag dat LTC nog in de lift zat dus ik dacht, ik wacht even, pak ik nog een paar euro extra mee. Vanavond wil ik dit weer doen, en nu is de SEPA mogelijkheid verdwenen. Kan het kloppen dat je daar alleen tijdens nederlandse kantoortijden kan withdrawen naar SEPA?
Dat komt mij niet bekend voor. Afaik kan je je crypto valuta daar verkopen voor euro's. Dat komt op je euro wallet aldaar. Vanaf daar kan je het weer opnemen (onder 'accounts') naar je NL bankrekening. Ik hebnergens gezien dat je rechtstreeks van je cryptovaluta naar je NL bank kan overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Vraagje, ik ben nieuw in de cryptocurrencywereld. Wel heb ik me goed ingelezen en verschillende wallets, cryptovaluta en Exchanges bekeken. Daarnaast heb ik diverse bijeenkomsten en presentaties over blockchain bijgewoond en heb een aardig idee over hoe het in zijn werk gaat. Nu wil ik zelf gaan beginnen door een aantal verschillende cryptovaluta's aan te schaffen, waaronder bijvoorbeeld XRP (Ripple). Nu heb ik daar twee vraagjes over:
Ik heb zelf een aantal wallets vergeleken, ik kwam uit bij Toast Wallet, wat ik een voordeel hieraan vind is dat het gewoon op mijn pc staat en niet bij een derde partij. Wat is jullie ervaring met deze wallet?
Is er een Exchange (liefst met zo laag mogelijke fee's) waar ik XRP kan kopen, zonder dat ik door het hele verificatieproces heen moet?

Ik heb me een aantal dagen geleden geregistreerd bij Bitstamp, maar dat kan daar wel 2 weken duren. Ook heb ik me geregistreerd bij Coinbase, maar dat gaat vast ook wel even duren.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Je kunt bij GDAX (en Coinbase is van dezelfde eigenaar) op elk moment een SEPA-transactie doen.

Over die BSN-nummers: Ik vraag me echt af of het zoveel vaart loopt. Als je je als ZZP-er inschrijft bij de KvK krijg je van de belastingdienst een BTW-nummer wat gevormd wordt door je BSN nummer met B01 erachter (of B02, B03, enz). Dat nummer staat vervolgens op al je facturen...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Specy schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:44:
Je kunt bij GDAX (en Coinbase is van dezelfde eigenaar) op elk moment een SEPA-transactie doen.

Over die BSN-nummers: Ik vraag me echt af of het zoveel vaart loopt. Als je je als ZZP-er inschrijft bij de KvK krijg je van de belastingdienst een BTW-nummer wat gevormd wordt door je BSN nummer met B01 erachter (of B02, B03, enz). Dat nummer staat vervolgens op al je facturen...........
Ja en juist daarom wordt er nu zoveel over gezeurd dat ze die BTW nummers moeten veranderen, juist omdat er enorm veel fraude mee gepleegd wordt/kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt enhanced verificatie op Bittrex?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Mijn euro’s zijn aangekomen op Kraken, goed gegaan dus.
Ben van plan Ripple te kopen voor de wat langere termijn, is dat een redelijke veilige eerste aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:01
golfgti5 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:03:
Mijn euro’s zijn aangekomen op Kraken, goed gegaan dus.
Ben van plan Ripple te kopen voor de wat langere termijn, is dat een redelijke veilige eerste aankoop?
Cryptocurrency en veilig gaan niet samen 😀. Ripple heeft kort geleden een gigantische klim gemaakt, als het verleden enig indicatie is gaat hij eerst nog een eind zakken (deed hij in ieder geval de vorige keer) hij is sindsdien ook behoorlijk aan het dalen maar staat nog steeds veel hoger dan toen hij aan de klim begon.

Cryptocurrency blijft een gok, er zijn nu zoveel "nieuwe" coins met een totale markt waarde die ver boven enkele grote bedrijven staan dat het onvoorstelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
mark-k schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:58:
[...]

Ja en juist daarom wordt er nu zoveel over gezeurd dat ze die BTW nummers moeten veranderen, juist omdat er enorm veel fraude mee gepleegd wordt/kan worden.
Klopt, maar met meer dan een miljoen mensen die dus hun BSN-nummer op al hun facturen zetten en die zelfs via een EU-website online te raadplegen zijn weet ik niet hoe groot het risico nog is van het sturen van je BSN naar een exchange.

Dat gezegd hebbend, check eerst goed of je een exchange echt wilt gaan gebruiken voordat je je gegevens opstuurt. Want er is zeker wel iets mee te doen (bijv. een account openen bij een cryptocurrency-site......)

[ Voor 17% gewijzigd door Specy op 10-01-2018 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Vraagje over Kraken, kan je op Kraken ook een “deel” van bijv ETH kopen?
Stel ik wil voor 250,- euro ETH kopen, kan dat en zoja, hoe doe ik dat?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
Man, hoe lang duurt die SEPA transactie richting Coinbase? Nu al 2 dagen geen bijschrijving gehad op Coinbase. Dat duurt me nu iets te lang om eerlijk te zijn (eerder kon ik me dit niet herinneren). Iemand soortgelijke ervaringen momenteel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDminer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 16:37
Binance is weer open voor registratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
thestiffmeister schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:57:
Man, hoe lang duurt die SEPA transactie richting Coinbase? Nu al 2 dagen geen bijschrijving gehad op Coinbase. Dat duurt me nu iets te lang om eerlijk te zijn (eerder kon ik me dit niet herinneren). Iemand soortgelijke ervaringen momenteel?
fucking hell... mystery solved 8)7 |:( overgeboekt met een niet gelinked account binnen mijn internetbankieren, what the hell :X. In de hoop dat ik mijn geld maar terug ga krijgen (heb ze gecontact).

[ Voor 3% gewijzigd door thestiffmeister op 10-01-2018 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aviv1
  • Laatst online: 04-02 22:08
AMDminer schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:10:
Binance is weer open voor registratie
Weet iemand wanneer Bittrex weer open gaat? Deze is al weken dicht..

Let me share my screen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:57
Meer mensen die ruzie hebben met de SMS authenticatie van Binance? Ik heb een klein bedrag er naar toe gestort om mee te beginnen te investeren in alts, werkt allemaal prima, alleen nu ontvang ik geen enkele SMS meer dus kom ik mijn account niet meer in.

Al meerdere malen support gecontact maar de vraag is hoelang dat gaat duren voordat daar een antwoord op is (om 2FA te disablen zodat ik Google Authenticator aan kan zetten)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
thestiffmeister schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:25:
[...]

fucking hell... mystery solved 8)7 |:( overgeboekt met een niet gelinked account binnen mijn internetbankieren, what the hell :X. In de hoop dat ik mijn geld maar terug ga krijgen (heb ze gecontact).
Wou net zeggen. Heb het in de afgelopen 2 dagen 3 keer gedaan en elke keer was het er binnen 3 uur oid. Beide kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, Ik ben me hard aan het verdiepen in het aanschaffen van Ripples, maar met name de 20 tot 50 XRP reserve van een wallet bij Gatehub schrikken me op dit moment af. Het liefste zou ik via Litebit aankopen, maar zoals jullie weten is daar de registratie momenteel stopgezet. Bij eToro ligt de aanschafdrempel voor mij te hoog.

Nu kwam ik de site Bitvavo tegen, een Nederlands bedrijf. De info op de site is maar summier, daarom zou ik graag willen weten of jullie hiermee bekent zijn en wat jullie ervaringen zijn.

Alvast enorm bedankt!

Mies

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jonathaann
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:15:
Hoi allemaal, Ik ben me hard aan het verdiepen in het aanschaffen van Ripples, maar met name de 20 tot 50 XRP reserve van een wallet bij Gatehub schrikken me op dit moment af. Het liefste zou ik via Litebit aankopen, maar zoals jullie weten is daar de registratie momenteel stopgezet. Bij eToro ligt de aanschafdrempel voor mij te hoog.

Nu kwam ik de site Bitvavo tegen, een Nederlands bedrijf. De info op de site is maar summier, daarom zou ik graag willen weten of jullie hiermee bekent zijn en wat jullie ervaringen zijn.

Alvast enorm bedankt!

Mies
Je kunt je ook registreren op Binance en daar ripples kopen. Binance is namelijk weer (tijdelijk) open voor registraties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
  • Laatst online: 18:41
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:15:

Alvast enorm bedankt!

Mies
Volgens mij kun je er nog niets mee. Alleen handelen tussen currencies op Bitvavo zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jonathaann schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:23:
[...]

Je kunt je ook registreren op Binance en daar ripples kopen. Binance is namelijk weer (tijdelijk) open voor registraties!
Hoi jonathaann, dankjewel voor je snelle reactie! Ik hoopte eigenlijk ergens direct met een IDeal- of creditcard betaling tot de aanschaf van ripples over te kunnen gaan. Voor Binance moet je eerst bitcoins hebben aangeschaft als ik het goed begrepen heb en dat vind ik allemaal best ingewikkeld als ik eerlijk ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjboy
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-01-2024
Heeft er iemand ervaring met het hebben van meer dan 1 account op binance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:38:
[...]

Hoi jonathaann, dankjewel voor je snelle reactie! Ik hoopte eigenlijk ergens direct met een IDeal- of creditcard betaling tot de aanschaf van ripples over te kunnen gaan. Voor Binance moet je eerst bitcoins hebben aangeschaft als ik het goed begrepen heb en dat vind ik allemaal best ingewikkeld als ik eerlijk ben...
Het is al vaker uitgelegd maar het makkelijkste is een Binance account openen daarna met bv iDEAL LTC of ETH aankopen en overzetten naar je Binance account,
Dan 1 BNB aankopen (of meer als je veel wilt traden) met die BNB betaal je lagere fees.
Waarom met iDEAL geen Bitcoin kopen? Te duur, te langzaam en teveel kosten.
https://bitrush.nl/nl is een partij waar je LTC/ETH kunt kopen maar er zijn er nog meer.
Zoals hier: https://cryptotips.eu/ethereum-kopen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 13:50

HaTe

haat niet

Bittrex is ligt er half uit..
En nu opeens werkt het weer

[ Voor 38% gewijzigd door HaTe op 10-01-2018 12:59 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23:37
Weet iemand wanneer de Bittrex NEO wallet weer vrij komt? Staat nu al 2 weken in maintenance en ik wil graag mijn NEO naar mijn hardwallet versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Kan je op Kraken ook simpel in een overzichtje vinden of je coins stijgen of dalen in procenten?
Ik kijk er denk ik overheen maar zie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Pff waarom moet je je tegenwoordig ook al registreren en verificatie met ID bewijs op btcdirect?!
Dit was toch nooit kan ik me herinneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olondo
Beste Tweakers,

Waar kan ik het goedkoopste en betrouwbaarste deels uitcashen?
Ik begon bij Coinbase maar deze vraagt 1,5% van de totale waarde dat je wilt overmaken.

Is er een ander bedrijf waarbij je voor lagere kosten kan uitbetalen in ETH's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 12:16
BillMcNeal schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:26:
Pff waarom moet je je tegenwoordig ook al registreren en verificatie met ID bewijs op btcdirect?!
Dit was toch nooit kan ik me herinneren?
Ik vermoed dat nadat ze hun transactievolume flink hebben zien toenemen, hun bank het allemaal niet zo grappig meer vond en strengere eisen heeft gesteld.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Let op:
Zoals elders op het forum, geldt ook hier: geen referrals posten!
Voor bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]