Goedemorgen!
Iemand ervaring met Poloniex exchange?
Ja wordt hier twee pagina's terug nog genoemd in een duidelijke lijst, en is zoals genoemd snel en duidelijk. Nog nooit problemen mee gehad, maar handel ook niet veel.huis-r schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:35:
Goedemorgen!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Volgens mij gaat er iets niet helemaal super daar nu. Heb net een sell order gecancelled, maar onder me funds, blijft deze order gereserveerd staan.brick5492 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:29:
Ik krijg hele tijd 'error: insuffient funds' te zien als ik op Binance voor ethereum een coin wil kopen. Heb nog genoeg ether staan in mn wallet, heeft iemand dit probleem vaker gehad? Server error misschien door de drukte bij Binance?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Kan niet stoppen met ontploffen!
Verwijderd
Normaal werkt dat wel goed hoor. Kijk eens naar je transaction history voor je eerste punt. Daar staat als ze bezig zijn om order te conformeren.Bob Popcorn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:32:
Pff vanaf vandaag begonnen met daytraden op Binance, maar wat een traag hok zeg.Heb Ripples gestort en die staat ook gewoon bij deposits vermeld. Echter nog niet beschikbaar op m'n wallet. Ook een limit order gecancelled en die is ook nog niet beschikbaar.
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:41:
[...]
Normaal werkt dat wel goed hoor. Kijk eens naar je transaction history voor je eerste punt. Daar staat als ze bezig zijn om order te conformeren.
Kan niet stoppen met ontploffen!
Jammer genoeg niet. Als ik hem verzend krijg ik alsnog de melding "Registrations Paused". Als je de ng-hide weghaalt kan je het formulier invullen maar waarschijnlijk zit er nog meer achter.BertP schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:26:
Kwam er net achter dat ze vanwege de ledenstop bij binance alleen een css override hebben gemaakt over het inschrijfformulier. Als je de css class ng-dirty weghaalt dan komt het inschrijfformulier gewoon tevoorschijn. Weet niet of het inschrijven dan wel werkt maar vond het wel opmerkelijk![]()
[afbeelding]
Verwijderd
hoe lang duurde dit? ik probeer ook 2 dingen te verkopen, al 10x geprobeerd, maar elke keer insufficient funds.......Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:06:
Mijn eerste ervaring met Binance is fantastisch *ahum*
Vandaag geregistreerd en wat bitcoins naar toegestuurd. Vervolgens wilde ik een beetje VeChain kopen. Dit een paar keer geprobeerd maar gaf telkens aan "unsufficient funds".
Nu kijk ik even terug of het ondertussen al werkt, heb ik blijkbaar voor al mn bitcoins Vechain gekocht en in de tussentijd is die al weer ietsjes gezakt.
PSN: Space-o-saurus
Gebruik de BNB coinColonelSanders schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:11:
Binance gaat supersnel idd. Wel heb ik een hoop restjes over. Alsof hij niet elke munt helemaal kan verkopen.
Over het algemeen nog geen enkele winst gemaakt. Hodl dan maar.
Verwijderd
Keek een uur later, toen stond het er plots op. Kan dus een uur zijn geweest maar ook enkele minuten nadat ik gestopt ben met proberenSmileAlot schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:11:
[...]
hoe lang duurde dit? ik probeer ook 2 dingen te verkopen, al 10x geprobeerd, maar elke keer insufficient funds.......
mmm oke, ik krijg nog steeds :" Order Failed : Insufficient Balance "Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:24:
[...]
Keek een uur later, toen stond het er plots op. Kan dus een uur zijn geweest maar ook enkele minuten nadat ik gestopt ben met proberen
Verwijderd
Had zelf al op die melding gegoogled, is blijkbaar al vaker voorgekomen en heeft zich telkens opnieuw vanzelf opgelost. Denk gewoon nog even geduld hebbenSmileAlot schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:42:
[...]
mmm oke, ik krijg nog steeds :" Order Failed : Insufficient Balance "
wat kan ik hier nou aan doen?? inmiddels wel aardig verlies daardoor
Verwijderd
Ik ben gisteren begonnen met Kucoin. Ik kan er dus nog niet heel veel over zeggen maar tot dusverre werkt het prima. De site was gisteravond zo nu en dan een beetje traag maar daar hebben wel meer Exchanges last van de afgelopen tijd.Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:09:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met KuCoin? Heb ondertussen zoveel accounts van exchanges dat ik er een btje moe van wordt. Maar nu ik dit lees zit ik toch te twijfelen om weer een nieuw account aan temaken. Als ik dit moet geloven, moet je hier dus zijn op dit moment?
http://lifeofcrypto.nl/kucoin/
kan het zijn dat ik een minimaal aantal Eth moet hebben om te verkopen? ik heb nu 0.09 ether nog staan? Ik trade alles met Ether. Dus moet ik daar misschien meer van hebben??Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:49:
[...]
Had zelf al op die melding gegoogled, is blijkbaar al vaker voorgekomen en heeft zich telkens opnieuw vanzelf opgelost. Denk gewoon nog even geduld hebben
Verwijderd
Ik zou je graag verder willen helpen maar zit zelf ook pas sinds vandaag op BinanceSmileAlot schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:42:
[...]
kan het zijn dat ik een minimaal aantal Eth moet hebben om te verkopen? ik heb nu 0.09 ether nog staan? Ik trade alles met Ether. Dus moet ik daar misschien meer van hebben??
Hier hetzelfde.SmileAlot schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:42:
[...]
mmm oke, ik krijg nog steeds :" Order Failed : Insufficient Balance "
wat kan ik hier nou aan doen?? inmiddels wel aardig verlies daardoor
[ Voor 23% gewijzigd door FNale op 08-01-2018 16:46 ]
ok, dan moet ik maar geduld bewaren, inmiddels wel al een halve dag voorbij en nog steeds kan ik verder niets... dus ik moet maar even afwachten..het kan volgens jullie niet liggen aan te laag saldo ETH (0.09) om een paar te verkopen naar Eth...ChrisdeW schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:45:
[...]
Hier hetzelfde.
Ik had een order gecanceld, Bij funds staan de munten nog maar wel "in order" dus niet beschikbaar verplicht hodl![]()
cz www.binance.com beheerder
Your funds are safe. Please be patient as we fix the current display issues. No need to spam. Some users are already fixed, while others are waiting for the sweeping update to get to them.
[ Voor 4% gewijzigd door FNale op 08-01-2018 17:22 ]
Eerlijk gezegd denk ik dat zo goed als elke subreddit van een exchange vol met klachten staat omdat er bijna geen enkele nog goed en betrouwbaar schijnt te werken. Ik heb vandaag nog een beetje LTC gekocht op Coinbase met geld wat ik vanmorgen heb overgemaakt. Het geld was er binnen een paar uur vanaf de bank en de LTC transactie was direct. YMMV natuurlijk.BlazeMuis schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:52:
Ik lees slechte dingen over Coinbase op dit moment op reddit, is het nog te vertrouwen om daar ETH naar mijn bankrekening te laten sturen of kan ik beter bij een andere Exchange een account aanmaken?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Wat voor slechts lees je daar?BlazeMuis schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:52:
Ik lees slechte dingen over Coinbase op dit moment op reddit, is het nog te vertrouwen om daar ETH naar mijn bankrekening te laten sturen of kan ik beter bij een andere Exchange een account aanmaken?
https://www.reddit.com/r/CoinBaseVerwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 23:05:
[...]
Wat voor slechts lees je daar?
Ik vind Coinbase goed. Maar ze heben wel die naai actie met Roger Ver gedaan om Bcash voor woekerprijzen ($9400!) te verkopen aan klanten.
Daarvoor moeten ze nog eens een keer goed gestraft worden.
Verwijderd
Kijk. Het goeie van coinbase is dat je weet wie de eigenaars zijn.BlazeMuis schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:55:
[...]
https://www.reddit.com/r/CoinBase
Heel veel grote bedrage die "missing" zijn.
Jep. Ik ook succesvol kunnen registreren.Firestorm schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:56:
Ik heb me een kwartiertje geleden kunnen registreren bij Binance, dit ter info van belanghebbenden
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 42% gewijzigd door thestiffmeister op 09-01-2018 09:56 ]
Jep. International gekozen en vervolgens voor Netherlands.thestiffmeister schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:53:
snelle vraag voor Binance. Hebben jullie je hier ook laten verifieren?
"Submit Verification Documents for Higher Limit"
Ik wil mijn BSN namelijk niet overal over de buhne gooien (nadat ik bij Coinbase het vergeten was af te schermen).(na 1000 keer te hebben geprobeerd).
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 21% gewijzigd door Crypts op 09-01-2018 11:42 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
[ Voor 33% gewijzigd door Dazzling Dwild op 09-01-2018 12:43 ]
Al met al niet echt een super service en is mijn mening intussen nog verder naar beneden bijgesteld aangaande Litebit.Wij hebben een beveiliging tegen dit soort fouten. Hierdoor is het mogelijk om uw coins terug te krijgen als u een fout heeft gemaakt. U had ook aal uw coins kwijt kunnen zijn. Dus u krijgt geen transactiekosten vergoed.
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 09-01-2018 13:47 ]
[ Voor 33% gewijzigd door borbit op 09-01-2018 13:52 ]
Verwijderd
Als binance er een wallet voor heeft kun je het versturen . Daar kun je het traden tegen ETH/BNB of BTC.olondo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:02:
Wat gebeurt er als ik van Cryptopia naar Binance een munt wil versturen die ik op /DOGE heb gekocht en naar Binance wil versturen als /BTC. Dat lijkt mij niet te lukken?
Of maakt dat niet uit? Is het puur de munt waar het om gaat en kan ik de munt vervolgens op Binance verkopen tegen een willekeurige markt?
Alvast beadnkt
Dus in feite maakt het helemaal niet uit tegen elke coin je alt's koopt? Of het nu BTC / LTC / USDT / DOGE is?Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:13:
[...]
Als binance er een wallet voor heeft kun je het versturen . Daar kun je het traden tegen ETH/BNB of BTC.
Verwijderd
Nee. Op binance wel natuurlijk BNB gebruiken als fee.olondo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:17:
[...]
Dus in feite maakt het helemaal niet uit tegen elke coin je alt's koopt? Of het nu BTC / LTC / USDT / DOGE is?
Soms zie je wat kleine verschillen in pairs met lager volume, maar in de basis kan het in een pair van je voorkeur.olondo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:17:
[...]
Dus in feite maakt het helemaal niet uit tegen elke coin je alt's koopt? Of het nu BTC / LTC / USDT / DOGE is?
[ Voor 9% gewijzigd door The Redman op 09-01-2018 15:21 ]
Verwijderd
Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....
Ik heb dit wel gedaan, BSN niet afgeschermd. Geeft dat problemen??thestiffmeister schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:53:
snelle vraag voor Binance. Hebben jullie je hier ook laten verifieren?
"Submit Verification Documents for Higher Limit"
Ik wil mijn BSN namelijk niet overal over de buhne gooien (nadat ik bij Coinbase het vergeten was af te schermen).(na 1000 keer te hebben geprobeerd).
Verwijderd
Ze gingen elke dag toch om de zoveel tijd de registraties open gooien?Dzine schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:46:
Binance staat alweer op Registrations Pause..
Hoe hiervan op de hoogte te blijven? Twitter?
Naja je kan ineens 200+ telefoonabonnementen op je naam hebben staanBekse schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:45:
[...]
Ik heb dit wel gedaan, BSN niet afgeschermd. Geeft dat problemen??
[ Voor 10% gewijzigd door thestiffmeister op 09-01-2018 18:53 ]
Verwijderd
Oh das mooi kut! Kan ik ergens checken of er misbruik van wordt gemaakt dan?thestiffmeister schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:52:
[...]
Naja je kan ineens 200+ telefoonabonnementen op je naam hebben staan![]()
Die aanbieders gaan dan en masse met deurwaarders naar jouw adres![]()
Mochten ze kwaadwillend zijn... probeer dit zoveel mogelijk te vermijden aangezien BSN alleen door de overheid gebruikt mag worden.
zie: https://radar.avrotros.nl...n-uw-burgerservicenummer/
Verwijderd
Relaxt. Zo groot is het risico nu ook weer niet. Bijna geen enkele exchange accepteert gesjoemel met je ID, dus BSN afschermen resulteert meestal in een afkeuring. Je maakt gewoon een afweging per website. Ik stuur niet klakkeloos overal mijn ID naar toe. De grootste en bekendste wel, als de voordelen aanzienlijk zijn. Binance bijvoorbeeld heeft een 2 BTC limiet per dag, kunnen de meeste mensen wel mee uit de voeten.Bekse schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:11:
[...]
Oh das mooi kut! Kan ik ergens checken of er misbruik van wordt gemaakt dan?
Dank voor de uitleg, ik ga weer in relaxmode!Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:23:
[...]
Relaxt. Zo groot is het risico nu ook weer niet. Bijna geen enkele exchange accepteert gesjoemel met je ID, dus BSN afschermen resulteert meestal in een afkeuring. Je maakt gewoon een afweging per website. Ik stuur niet klakkeloos overal mijn ID naar toe. De grootste en bekendste wel, als de voordelen aanzienlijk zijn. Binance bijvoorbeeld heeft een 2 BTC limiet per dag, kunnen de meeste mensen wel mee uit de voeten.
Als je dan toch ergens zorgen over moet maken, dan kun je beter je ID watermerken met de naam van de exchange/site, zodat een kopie slechts gebruikt kan worden voor de betreffende dienst. Dat wordt overigens ook niet altijd geaccepteerd.
zo heb ik bij Coinbase ook mijn BSN laten staan, maar idd. wees relaxedBekse schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:33:
[...]
Dank voor de uitleg, ik ga weer in relaxmode!
Coinbase is geen Nederlandse Exchange.thestiffmeister schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:37:
[...]
zo heb ik bij Coinbase ook mijn BSN laten staan, maar idd. wees relaxed![]()
Gooi het niet overal op zou mijn advies zijn
At the moment niks, had je BNB moeten kopen voor je begon met traden. Er komt misschien een optie om dust later om te zetten in BNB.FCH schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:29:
Wat kan je doen met al je 'restjes' op Binance? Denk dat er voor zo'n 30 euro aan 'restjes' staat. Is toch zonde!
Dat is inderdaad zonde. Daarom zou ik als ik jou was ook BNB kopen, kun je daarmee de Fee's betalen.FCH schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:29:
Wat kan je doen met al je 'restjes' op Binance? Denk dat er voor zo'n 30 euro aan 'restjes' staat. Is toch zonde!
Dat komt mij niet bekend voor. Afaik kan je je crypto valuta daar verkopen voor euro's. Dat komt op je euro wallet aldaar. Vanaf daar kan je het weer opnemen (onder 'accounts') naar je NL bankrekening. Ik hebnergens gezien dat je rechtstreeks van je cryptovaluta naar je NL bank kan overmaken.Dakillerbean schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:19:
Welicht een "domme" vraag, maar ik wou zojuist mijn eerste SEPA uitbetaling doen op Coinbase. Vanmiddag mijn LTC ontvangen, en daar kon ik rechtstreeks naar SEPA ipv EURO, maar ik zag dat LTC nog in de lift zat dus ik dacht, ik wacht even, pak ik nog een paar euro extra mee. Vanavond wil ik dit weer doen, en nu is de SEPA mogelijkheid verdwenen. Kan het kloppen dat je daar alleen tijdens nederlandse kantoortijden kan withdrawen naar SEPA?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ja en juist daarom wordt er nu zoveel over gezeurd dat ze die BTW nummers moeten veranderen, juist omdat er enorm veel fraude mee gepleegd wordt/kan worden.Specy schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:44:
Je kunt bij GDAX (en Coinbase is van dezelfde eigenaar) op elk moment een SEPA-transactie doen.
Over die BSN-nummers: Ik vraag me echt af of het zoveel vaart loopt. Als je je als ZZP-er inschrijft bij de KvK krijg je van de belastingdienst een BTW-nummer wat gevormd wordt door je BSN nummer met B01 erachter (of B02, B03, enz). Dat nummer staat vervolgens op al je facturen...........
Cryptocurrency en veilig gaan niet samen 😀. Ripple heeft kort geleden een gigantische klim gemaakt, als het verleden enig indicatie is gaat hij eerst nog een eind zakken (deed hij in ieder geval de vorige keer) hij is sindsdien ook behoorlijk aan het dalen maar staat nog steeds veel hoger dan toen hij aan de klim begon.golfgti5 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:03:
Mijn euro’s zijn aangekomen op Kraken, goed gegaan dus.
Ben van plan Ripple te kopen voor de wat langere termijn, is dat een redelijke veilige eerste aankoop?
Klopt, maar met meer dan een miljoen mensen die dus hun BSN-nummer op al hun facturen zetten en die zelfs via een EU-website online te raadplegen zijn weet ik niet hoe groot het risico nog is van het sturen van je BSN naar een exchange.mark-k schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:58:
[...]
Ja en juist daarom wordt er nu zoveel over gezeurd dat ze die BTW nummers moeten veranderen, juist omdat er enorm veel fraude mee gepleegd wordt/kan worden.
[ Voor 17% gewijzigd door Specy op 10-01-2018 00:26 ]
fucking hell... mystery solvedthestiffmeister schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:57:
Man, hoe lang duurt die SEPA transactie richting Coinbase? Nu al 2 dagen geen bijschrijving gehad op Coinbase. Dat duurt me nu iets te lang om eerlijk te zijn (eerder kon ik me dit niet herinneren). Iemand soortgelijke ervaringen momenteel?
[ Voor 3% gewijzigd door thestiffmeister op 10-01-2018 09:26 ]
Weet iemand wanneer Bittrex weer open gaat? Deze is al weken dicht..AMDminer schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:10:
Binance is weer open voor registratie
Let me share my screen...
Wou net zeggen. Heb het in de afgelopen 2 dagen 3 keer gedaan en elke keer was het er binnen 3 uur oid. Beide kanten op.thestiffmeister schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:25:
[...]
fucking hell... mystery solved![]()
overgeboekt met een niet gelinked account binnen mijn internetbankieren, what the hell
. In de hoop dat ik mijn geld maar terug ga krijgen (heb ze gecontact).
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 11:16 ]
Je kunt je ook registreren op Binance en daar ripples kopen. Binance is namelijk weer (tijdelijk) open voor registraties!Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:15:
Hoi allemaal, Ik ben me hard aan het verdiepen in het aanschaffen van Ripples, maar met name de 20 tot 50 XRP reserve van een wallet bij Gatehub schrikken me op dit moment af. Het liefste zou ik via Litebit aankopen, maar zoals jullie weten is daar de registratie momenteel stopgezet. Bij eToro ligt de aanschafdrempel voor mij te hoog.
Nu kwam ik de site Bitvavo tegen, een Nederlands bedrijf. De info op de site is maar summier, daarom zou ik graag willen weten of jullie hiermee bekent zijn en wat jullie ervaringen zijn.
Alvast enorm bedankt!
Mies
Volgens mij kun je er nog niets mee. Alleen handelen tussen currencies op Bitvavo zelf.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:15:
Hoi allemaal, Ik ben me hard aan het verdiepen in het aanschaffen van Ripples, maar met name de 20 tot 50 XRP reserve van een wallet bij Gatehub schrikken me op dit moment af. Het liefste zou ik via Litebit aankopen, maar zoals jullie weten is daar de registratie momenteel stopgezet. Bij eToro ligt de aanschafdrempel voor mij te hoog.
Nu kwam ik de site Bitvavo tegen, een Nederlands bedrijf. De info op de site is maar summier, daarom zou ik graag willen weten of jullie hiermee bekent zijn en wat jullie ervaringen zijn.
Alvast enorm bedankt!
Mies
Verwijderd
Hoi jonathaann, dankjewel voor je snelle reactie! Ik hoopte eigenlijk ergens direct met een IDeal- of creditcard betaling tot de aanschaf van ripples over te kunnen gaan. Voor Binance moet je eerst bitcoins hebben aangeschaft als ik het goed begrepen heb en dat vind ik allemaal best ingewikkeld als ik eerlijk ben...jonathaann schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:23:
[...]
Je kunt je ook registreren op Binance en daar ripples kopen. Binance is namelijk weer (tijdelijk) open voor registraties!
Het is al vaker uitgelegd maar het makkelijkste is een Binance account openen daarna met bv iDEAL LTC of ETH aankopen en overzetten naar je Binance account,Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:38:
[...]
Hoi jonathaann, dankjewel voor je snelle reactie! Ik hoopte eigenlijk ergens direct met een IDeal- of creditcard betaling tot de aanschaf van ripples over te kunnen gaan. Voor Binance moet je eerst bitcoins hebben aangeschaft als ik het goed begrepen heb en dat vind ik allemaal best ingewikkeld als ik eerlijk ben...
Ik vermoed dat nadat ze hun transactievolume flink hebben zien toenemen, hun bank het allemaal niet zo grappig meer vond en strengere eisen heeft gesteld.BillMcNeal schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:26:
Pff waarom moet je je tegenwoordig ook al registreren en verificatie met ID bewijs op btcdirect?!
Dit was toch nooit kan ik me herinneren?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq