Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-06 09:52
170074 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:05:
Heeft iemand enig idee of GDAX binnenkort 1 ID voldoende gaat vinden? Echt jammer dat ze 2 vereisen op dit moment.
Slaat ook nergens op 2 ID's vragen.
Alsof een tweede ID iets toevoegt en het veiliger maakt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172803

Ja, de site is beetje traag. Maar ze verkopen wel juweeltjes. Zoals STORM.
Goede site dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
FrankGuthrie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:47:
[...]

Wat een onzin. Je kan toch je trsde histroy laten zien...Je kan dan toch aantonen hoe je aan het geld komt?
zie hier antwoord van Rannasha:
Rannasha schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:39:
[...]

Maar de bank ziet die transactie wel en kan daar vragen over gaan stellen.

Zo heb ik al eens vragen gehad van de ING over mijn transacties van en naar Bitcoin exchanges, nadat ik in een periode van een paar maand een fors aantal stortingen en opnames had gedaan.

Niet gerelateerd aan Bitcoin, maar wel aan jouw voorbeeld: Toen ik van mijn Nederlandse spaarrekening geld (~€20K) overmaakte naar mijn Franse betaalrekening voor de aanschaf van een auto, kreeg ik niet lang daarna een telefoontje van mijn Franse bank wat de bedoeling was van deze transactie.

Banken houden transacties in de gaten. Niet omdat ze dat leuk vinden, maar omdat ze dat verplicht zijn om te doen. Voer je grote transacties uit, dan kun je daar dus vragen over krijgen. Geef je daar gewoon antwoord op, dan is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:00
Ik heb een vraag mbt de NEM<>bittrex
Ik heb nem gekocht via litebit en naar mijn nem wallet gestuurd.
nu wil ik het uit mijn nem wallet op bittrex wallet hebben zodat ik met een deel kan traden.

alleen als ik op de + klik de de xem wallet in bittrex verschijnt er een wallet adres die exact hetzelfde is als mijn nem wallet (op de telefoon). Nu weet ik niet meer zeker of ik in het verleden hier handmatig al wat had ingevuld, maar ik kan iig geen nieuw adres genereren.

hoop dat ik het een beetje kan uitleggen en ben benieuwd of jullie hier een oplossing voor hebben?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 06:11
Rene L schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:04:
Iemand hier ervaring met bitrush? Ik wil dit weekend nog bitcoins kopen en kraken laat mij in de steek.

Bitrush werkt met iDeal minimaal 100 euro ik ken het niet, iemand ervaring mee ? Snelheid?

Bedankt alvast
Bitrush werkt prima, 3 dagen achter elkaar voor 100 euro ingekocht 2x ETH en 1x LTC, duurde wel ontzettend lang voordat het verzonden was 6-10 uur voor ETH en LTC was iets sneller.

Maar goed voor mij in ieder geval 3x positief resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 19:56
Als ik probeer in te loggen op de Binance website krijg ik in verschillende browsers de melding invalid email. Terwijl dit toch echt het e-mailadres is wat ik er gebruik. In de app ben ik nog wel succesvol ingelogd. Heeft iemand ideeën?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:44
MrBlueEyes schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:39:
Als ik probeer in te loggen op de Binance website krijg ik in verschillende browsers de melding invalid email. Terwijl dit toch echt het e-mailadres is wat ik er gebruik. In de app ben ik nog wel succesvol ingelogd. Heeft iemand ideeën?
volgens mij dacht ik gelezen te hebben dat je niet op beide ingelogd kan zijn? weet het niet heel zeker.
probeer eens uit te loggen van de app.

[ Voor 4% gewijzigd door LTTFF op 06-01-2018 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-06 11:21
Na enkele dagen research de beslissing gemaakt ook te starten. Echter lijken alle sites waarbij ik via iDeal coins kan aanschaffen down door drukte of laten ze tijdelijk geen nieuwe mensen toe. Iemand enkele tips?

[ Voor 5% gewijzigd door Cwookie op 06-01-2018 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
LTTFF schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:50:
[...]

volgens mij dacht ik gelezen te hebben dat je niet op beide ingelogd kan zijn? weet het niet heel zeker.
probeer eens uit te loggen van de app.
Weet je dat zeker? Nogal vervelend als ik er straks helemaal niet meer bij kan komen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:44
MrBlueEyes schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:14:
[...]

Weet je dat zeker? Nogal vervelend als ik er straks helemaal niet meer bij kan komen.
ik heb het zelf geprobeerd en kom er zowel via de browser als de app gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanM
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-06 17:59
Hmm, even 2 weekjes het traden stil gelegd ivm een nieuwe baan en Bittrex lijkt compleet veranderd. Traden is traag en het lijkt of er niemand is om mijn order te vullen ;)

Net al even dit topic terug gelezen maar weinig nieuws, meer mensen met dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:16
Cwookie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:11:
Na enkele dagen research de beslissing gemaakt ook te starten. Echter lijken alle sites waarbij ik via iDeal coins kan aanschaffen down door drukte of laten ze tijdelijk geen nieuwe mensen toe. Iemand enkele tips?
bitrush.nl is zonder account. Hebben wel vaak geen voorraad. Maar nu hebben ze wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datisgaaf
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-06 14:14
Ik handel al een paar maanden via Litebit, maar vanwege de slechte voorraad (en "dure" prijsstelling) een dag of drie geleden een account bij Kraken aangemaakt, SEPA gaat binnen een dag en ben snel en gemakkelijk tot Tier 2 gekomen Tier 3 staat nog op "processing".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-06 11:39
Even copy paste van het slowchat topic: Waar heb ik het minste kosten mee met transfer van ene naar andere exchange, ripple, litecoin of ethereum?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
Stel ik verander met photoshop mijn BSN nummer op mijn paspoort, om die vervolgens te gebruiken om me te verifiëren bij de diverse exchanges, is dat strafbaar c.q. komen zij daarachter?

Gezien de meeste geen geblurde scan accepteren en ik niet bereid ben mijn paspoort naar het verre oosten te sturen en zij eigenlijk niks kunnen met dat BSN leek dit me een optie!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1020185

Iemand ervaring hier met Bit-z.com?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-06 21:50
metallicattim schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:57:
Stel ik verander met photoshop mijn BSN nummer op mijn paspoort, om die vervolgens te gebruiken om me te verifiëren bij de diverse exchanges, is dat strafbaar c.q. komen zij daarachter?

Gezien de meeste geen geblurde scan accepteren en ik niet bereid ben mijn paspoort naar het verre oosten te sturen en zij eigenlijk niks kunnen met dat BSN leek dit me een optie!?
Asking the relevant questions naar mijn idee. Ik zie iets teveel mensen alle info die nodig is om je identiteit over te nemen naar bananenrepubliek bedrijven sturen om maar snel te kunnen handelen..

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ze hebben standaard check of je foto is aangepast met fotosoftware helaas. Coinbase/gdax werkt daardoor qua verificatie ook veel sneller als je van de in-app camera template gebruik maakt vanaf je mobiel.
Staat zelfs in de helpfuncties. Heb zelf met afgedekte bsn gewerkt, maar werd niet toegelaten.
Coinbase account aanmaken en handelen via gdax? (Zelfde account) die staat vziw wel nog open?
170074 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:05:
Heeft iemand enig idee of GDAX binnenkort 1 ID voldoende gaat vinden? Echt jammer dat ze 2 vereisen op dit moment.
Ik kan helaas niet mergen op mobiel van berichten, maar ik noem hem toch maar weer: zelfde account via app van coinbase id-verificatie? Dat is nml 1ID

[ Voor 61% gewijzigd door .oisyn op 06-01-2018 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-06 19:52

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Get!em Kun je voortaan je post editen ipv 3x achter elkaar posten?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-06 11:21
Dyna20 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:48:
[...]

bitrush.nl is zonder account. Hebben wel vaak geen voorraad. Maar nu hebben ze wel wat.
Dank! Werkte snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
pven schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:51:
Op poloniex zie ik deze melding:

[...]

Op Binance lijkt het wel te werken. Meer kan ik niet vinden. Iemand een idee wat er gaande is?
Vandaag nog steeds. Iemand een idee?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene L
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05 23:50
datisgaaf schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:06:
[...]

Ik handel al een paar maanden via Litebit, maar vanwege de slechte voorraad (en "dure" prijsstelling) een dag of drie geleden een account bij Kraken aangemaakt, SEPA gaat binnen een dag en ben snel en gemakkelijk tot Tier 2 gekomen Tier 3 staat nog op "processing".
Ik heb me 2 weken geleden aangemeld bij kraken, duurde allemaal erg lang voor tier 2 ! Afgelopen dinsdag een sepa betaling gedaan en staat sindsdien op status onhold! Geld is dus wel ontvangen door kraken alleen kan ik er (nog) niets mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-06 21:27
welke ios app gebruiken jullie voor uw transacties? Ik gebruik Coin Stats, een enorm goed en overzichtelijk programma. Het enige probleem is dat ik de fees niet kan ingeven, waardoor ik meer crypto's heb dan eigenlijk heb, en dat bij een trade, het bedrag niet autmatisch wordt afgetrokken van de crypto die je weg hebt gedaan. Idem met euro's: wanneer je met je gestorte euro's een trade doet, wordt dat niet automatisch afgetrokken van uw holdings...

bij blockfolio wordt dat wel gedaan maar mis ik de fees en vind ik het zelfs minder overzichtelijk want daar worden de crypto's per paar weergegeven ipv als 1 crypto

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:54
Kraken voert vannacht een upgrade uit, waardoor er een paar uur downtime te verwachten is. Hopelijk is daarna de performance beter.

Zie ook: https://status.kraken.com/incidents/2dp5wng3vt30

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 20:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

Rannasha schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 23:22:
Kraken voert vannacht een upgrade uit, waardoor er een paar uur downtime te verwachten is. Hopelijk is daarna de performance beter.

Zie ook: https://status.kraken.com/incidents/2dp5wng3vt30
Misschien kunnen ze gelijk de Lumens (XLM) van de giveaway in juni eens distribueren. :O
#duurtlang

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
LTTFF schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:27:
[...]

ik heb het zelf geprobeerd en kom er zowel via de browser als de app gewoon in.
Dit lijkt het te zijn: https://www.reddit.com/r/...nts/7oazeb/invalid_email/

Ik heb inderdaad een + in mijn e-mailadres voor Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Tip voor mensen die nog geen binance account willen.

Als je op launchpad klikt en naar register gaat rechtsboven gaat het wel .

- Geen referrals :/ -

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 07-01-2018 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 10:13
Waarschuwing: Withdrawals vanaf HitBTC zijn extreem traag nu (als ze uberhaupt nog werken). Ik heb eerder vanavond geprobeerd om 0.4 BTC eraf te halen, maar de opdracht is nog niet eens verstuurd (6 uur later). En ik lees nu online heel veel klachten van mensen die al dagen zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 13:37

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

k995 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 01:05:

[mbr]- Geen referrals :/ -[/]
Helaas, werkt niet. Krijg dezelfde melding als in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:49
Specy schreef op zondag 7 januari 2018 @ 05:57:
Waarschuwing: Withdrawals vanaf HitBTC zijn extreem traag nu (als ze uberhaupt nog werken). Ik heb eerder vanavond geprobeerd om 0.4 BTC eraf te halen, maar de opdracht is nog niet eens verstuurd (6 uur later). En ik lees nu online heel veel klachten van mensen die al dagen zitten te wachten.
Ik wacht al sinds vrijdag ochtend 11 uur op mijn bitcoin vanuit hitbtc, heel frustrerend als je andere coins op het oog hebben die alsmaar duurder worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Kraken is tot nu toe de enigste exchange waar je zonder ID verificatie in fiat kan withdrawen toch? Ik dacht zelf misschien straks een TenX kaart te gebruiken, PayPal deposit doen met creditcard en dan uitbetalen van paypal naar de bank.

[ Voor 41% gewijzigd door ion op 07-01-2018 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-06 11:39
unrealbe schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:16:
Even copy paste van het slowchat topic: Waar heb ik het minste kosten mee met transfer van ene naar andere exchange, ripple, litecoin of ethereum?
iemand een idee?
Dit is dus niet de bedoeling, zoek anders zelf even als je zo ongeduldig bent. Anderen hebben zichzelf heel wat geleerd, kun jij vast ook ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Grotman op 07-01-2018 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Misschien wat meer geduld opbrengen. Het is weekend. Google anders even; verdiep jezelf wat meer in de coins, we zijn geen helpdesk, wat meer eigen inzet mag best. ;) Ook wordt crossposting niet echt gewaardeerd overigens.

Het verschilt per coin. Bij exchanges wordt Ethereum vrij veel gebruikt. Voor de rest lijkt het mij ook vrij gemakkelijk te vergelijken.

[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 07-01-2018 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 25-06 13:12
k995 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 01:05:

[mbr]- Geen referrals :/ -[/]
Net geprobeerd. Na invullen van de gegevens alsnog de melding dat het gepauzeerd is.
Weet iemand nog een (betrouwbare) exchange waar ik me momenteel nog kan aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Robbie T schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:47:
Weet iemand nog een (betrouwbare) exchange waar ik me momenteel nog kan aanmelden?
Kijk eerst eens naar welke coin je wilt en zoek daar een geschikte exchange bij. Coinbase / Gdax is een vrij grote speler en die heeft registraties open staan (ik heb er net op geregistreerd), maar of die handelt in de coins die jij wilt, geen idee. In de TS zijn in elk geval een aantal exchanges genoemd, waarvan velen gewoon open zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 07-01-2018 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
CH4OS schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:52:
[...]
Kijk eerst eens naar welke coin je wilt en zoek daar een geschikte exchange bij. Coinbase / Gdax is een vrij grote speler en die heeft registraties open staan (ik heb er net op geregistreerd), maar of die handelt in de coins die jij wilt, geen idee. In de TS zijn in elk geval een aantal exchanges genoemd, waarvan velen gewoon open zijn?
Thanks, het is voor mijn vader. Had inderdaad Gdax aangeraden, maar deze komt niet door het verificatieproces. Net zelf geprobeerd en kom er ook niet door heen.

- Bitfinex staat geen nieuwe registraties toe.
- Bittrex staat geen nieuwe registraties toe.
- Binance staat geen nieuwe registraties toe.
- Bitstamp niet genoeg mogelijkheden.
- Kraken momenteel onbetrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Robbie T schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:57:
Thanks, het is voor mijn vader. Had inderdaad Gdax aangeraden, maar deze komt niet door het verificatieproces. Net zelf geprobeerd en kom er ook niet door heen.
Je kunt de verificatie eventueel bij Coinbase proberen. Dat is de broker-kant van het bedrijf, wellicht gaat de verificatie daar makkelijker en sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:08
CH4OS schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:58:
[...]
Je kunt de verificatie eventueel bij Coinbase doen. Dat is de broker-kant van het bedrijf, wellicht gaat de verificatie daar makkelijker en sneller.
Inderdaad dat probeer ik nu ook. De ID verificatie ging na wat tweaks in enkele minuten. De SEPA verificatie wacht ik nu op. Moet volgens de website 1-2 werkdagen duren. vrijdag gedaan dus verwacht dat het morgen of dinsdag klaar is.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@CH4OS Dat is overigens niet zo. GDAX verificaties gaan door precies hetzelfde proces. Alleen via Coinbase hoef je niet 2x een foto van jezelf te maken

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

.oisyn schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:03:
@CH4OS Dat is overigens niet zo. GDAX verificaties gaan door precies hetzelfde proces. Alleen via Coinbase hoef je niet 2x een foto van jezelf te maken
Ik snap wat je bedoeld. Echter denk ik wel dat het twee verschillende processen zijn.
Anders zou je bij beiden immers 2x een foto moeten geven.

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 07-01-2018 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
CH4OS schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:04:
[...]
Ik snap wat je bedoeld. Echter denk ik wel dat het twee verschillende processen zijn. Anders zou je bij beiden immers 2x een foto moeten geven.
Bijzonder vaag. Na je bericht naar coinbase gegaan en daar was ik al aangemeld en geverifieerd! Ik zal er nog eens samen met mijn vader naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavius
  • Laatst online: 22-06 18:06
Ik wacht nu al een dag op mijn document verificatie. Dat terwijl er staat dat het in minuten zou moeten zijn gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Flavius schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:08:
Ik wacht nu al een dag op mijn document verificatie. Dat terwijl er staat dat het in minuten zou moeten zijn gedaan?
Dan zul je tzt wel een mail krijgen dat het mislukt is. Probeer het eens via hun eigen app. Als je daar een foto wilt maken zet dan even de flitser aan en uit. Om 1 of andere reden zijn de foto's dan wel scherp. Toen ik dat deed was het met 20 minuten klaar. De paar keer daarvoor heb ik het via de website gedaan (dat wat je via SMS toegestuurd krijgt) maar dat mislukte elke keer weer. De mail om de mislukking te bevestigen liet elke keer wel een dikke 24 uur op zich wachten.

We hebben het over coinbase toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavius
  • Laatst online: 22-06 18:06
AtlAntA schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:11:
[...]

Dan zul je tzt wel een mail krijgen dat het mislukt is. Probeer het eens via hun eigen app. Als je daar een foto wilt maken zet dan even de flitser aan en uit. Om 1 of andere reden zijn de foto's dan wel scherp. Toen ik dat deed was het met 20 minuten klaar. De paar keer daarvoor heb ik het via de website gedaan (dat wat je via SMS toegestuurd krijgt) maar dat mislukte elke keer weer. De mail om de mislukking te bevestigen liet elke keer wel een dikke 24 uur op zich wachten.

We hebben het over coinbase toch? :P
Ja, we hebben het over coinbase. Ik heb het ook direct via de app gedaan en ik zag dat ten tijde van het nemen van de foto het document scherp was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 10:42

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Joh je moet qua verificatie voor GDAX door het Coinbase process en het grappige is dat ik bij Coinbase er (makkelijk) doorheen ben maar GDAX denkt dat ik onder de 18 ben (ben 35).
Ik kreeg ook melding van coinbase mail na GDAX registratieverzoek.
raar verhaal, reageren ook niet op email.

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• continue12345
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 20:56
Kucoin kun je zo op zonder registratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
At de Binance gebruikers, hoe gaan jullie om met de kleine restjes die je overhoudt in de muntjes na verkoop ervan? Heb een shitload van die dingen nu en hou van opruimen nml....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:19

Therapy777

Metal!

Sam2013 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:08:
At de Binance gebruikers, hoe gaan jullie om met de kleine restjes die je overhoudt in de muntjes na verkoop ervan? Heb een shitload van die dingen nu en hou van opruimen nml....
Dat had je kunnen voorkomen door een BnB munt te kopen en daarmee de transaction fees te betalen. Zo houd je geen restjes over. Wat je nu hebt kun je voor zover ik weet niks mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Hide small assets aanvinken. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Therapy777 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Dat had je kunnen voorkomen door een BnB munt te kopen en daarmee de transaction fees te betalen. Zo houd je geen restjes over. Wat je nu hebt kun je voor zover ik weet niks mee.
Ok dus als ik nu bnb aanschaf en kleine beetjes van die muntjes ekoop n dan weer verkoop heb ik ze weer op 0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
CH4OS schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:04:
[...]
Ik snap wat je bedoeld. Echter denk ik wel dat het twee verschillende processen zijn.
Anders zou je bij beiden immers 2x een foto moeten geven.
De interface is vooral anders. Bij beide verificaties kun je de status op dezelfde pagina aflezen bij Coinbase.

Ik heb destijds 15 (!!!) pogingen moeten doen om mijn rijbewijs geverifieerd te krijgen. Heb het geprobeerd via de GDAX website, Coinbase website en de iOS app. Bij alle drie faalde ze steeds door een "unknown reason". Tot het een keer wel lukte. Volgens mij was dat een poging via de website.

Ook elke keer dezelfde foto's gebruikt overigens, met een virtuele webcam driver.

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 07-01-2018 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 10:42

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Nee BNB is de munt waar je je transacties dan van betaalt...en het eerste jaar 50% fee korting ook...
Is al een keer of 100 hier voorbij gekomen volgens mij......

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:19

Therapy777

Metal!

Sam2013 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:12:
[...]

Ok dus als ik nu bnb aanschaf en kleine beetjes van die muntjes ekoop n dan weer verkoop heb ik ze weer op 0?
Je kunt voor zover ik weet geen aantallen onder hele getallen kopen. Dus zoals ik al zei, je kunt niks met je huidige restanten. In plaats daarvan om het in de toekomst te voorkomen wat BnB inslaan om je handelsfees mee te betalen.

Je zou de restjes hoogstens kunnen gebruiken om toekomstige transacties mee te betalen. In dat geval even "fees betalen met BnB" uitzetten voor je handelt in de betreffende coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Sam2013 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:12:
[...]

Nee voor je huidige munten pech. Voor de toekomst heb je wel veel aan je BNB, je krijgt ook 50% korting op fees daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrigun99
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-04-2023
continue12345 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:00:
Kucoin kun je zo op zonder registratie
Lees op Reddit wel wat issues: deposit van ETH lukt niet bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 22:18

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik heb al zeker 2 jaar een account op Poloniex, maar ben nooit verder gekomen dan de $2000 limiet qua verification / limitations. Is er iemand hier die recent van Legacy verification naar Verified is gegaan? Ik wacht daar inmiddels meer dan 3 weken op. :X

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Laatst online: 28-02 20:40
Morrigun99 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 16:57:
[...]

Lees op Reddit wel wat issues: deposit van ETH lukt niet bv?
Lukte vrijdag nog wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 16:25
Newby vraagje; als ik wat koop op Kraken, blijven de coins dan daar op mijn account staan of moet ik een wallet adres ingeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

golfgti5 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:33:
Newby vraagje; als ik wat koop op Kraken, blijven de coins dan daar op mijn account staan of moet ik een wallet adres ingeven?
Coins die je daar koopt, maar niet zelf verplaatst, blijven daar staan. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:15
golfgti5 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:33:
Blijven daar gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Dank heren!
Voor de veiligheid op termijn wel iets van een Lesdger Nano S aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
golfgti5 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:37:
Dank heren!
Voor de veiligheid op termijn wel iets van een Lesdger Nano S aanschaffen?
Als je met echt grote bedragen werkt is dat wel handig, let wel even op dat de ledger maar een klein aantal munten ondersteund.

- Ark
- Bitcoin
- Bitcoin Cash
- Bitcoin Gold
- Ethereum/ Ethereum Classic
- Expanse
- Dash
- Digibyte
- Dogecoin
- Hcash
- Komodo
- Litecoin
- Neo (available soon for the Ledger Blue)
- Pivx
- PoSW
- Qtum
- Stealthcoin
- Stellar (not available for Ledger Blue)
- Stratis
- Ubiq
- Vertcoin
- Viacoin
- XRP
- Zcash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Ok thanks!
En wat is het alternatief als je een mint zou kopen die niet op de Ledger kan gezet worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Vandaag nog een stukje gelezen over een Brit die 37k aan crypto had gezet op een nano ledger (iirc) die hij van ebay had gekocht. Nu bleek dat er op 1 of andere manier met dat ding geknoeid was waardoor hij het geld binnen no time weer kwijt was. Nu moet je zulke dingen imho ook niet van ebay halen natuurlijk maar wou het toch even delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
golfgti5 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:45:
Ok thanks!
En wat is het alternatief als je een mint zou kopen die niet op de Ledger kan gezet worden!
Voor iedere coin is wel een wallet voor te vinden, coinomi ondersteund wel een groot aantal.
Zelf laat ik alles op de exchange staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Idanue schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:52:
[...]

Voor iedere coin is wel een wallet voor te vinden, coinomi ondersteund wel een groot aantal.
Zelf laat ik alles op de exchange staan.
Is Kraken daarvoor redelijk betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
golfgti5 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:53:
[...]

Is Kraken daarvoor redelijk betrouwbaar?
Jawel hoor, zit zelf op binance maar kraken is ook prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Iemand al ooit dogecoins verzonden?
45min geleden heb ik dogecoins verzonden van Bitgrail naar Mercatox, bij Bitgrail staat al een minuut of 15 completed.
Bij Mercatox staat nog niets, kan hier nog enige tijd overheen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictnoob
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-06 09:34
Weet iemand waarom ik geen pay token adres kan aanmaken op Bittrex? Ik krijg de error: Error generating address.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrigun99
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-04-2023
Stevie_ schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:15:
[...]

Lukte vrijdag nog wel :-)
Net zelf een deposit gedaan (eth) en meteen getrade (ven). Werkte prima en snel.

Dus...KuCoin lijkt een nieuw alternatief. Vind alleen de lay-out meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06 22:53
GDAX heeft momenteel serieuze problemen met Bitcoin en ETH withdrawals. Ze zeggen zelf 72! uur vertraging. Reddit staat ook vol met klachten.

Gasloos, 3600Wp Zuid, Panasonic 7K l/w warmtepomp, VW ID.3

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bijna iedere exchange heeft wel een nadeel, momenteel..
Dit is wat ik zelf momenteel ervaar.

Kraken is vaak down of errors, <14:00 Nederlandse tijd maak je nog kans (doordeweeks), daarna is het error na error, al zeker een week lang. In het weekend gaat het beter, maar dan handelen ze geen fiat withdrawals/deposits af. Het is verder wel een betrouwbare exchange met een groot volume. Deposits / withdrawals worden doorgaans binnen 1 a 2 werkdagen afgehandeld.

Poloniex werkt verbluffend goed, snel en betrouwbaar. Enig probleem wat ik daar heb: verwacht geen support. Mijn $2000 --> $25000 limit verification wacht inmiddels 3 weken. Dat geldt ook voor mijn supportticket over dit onderwerp.

• Op Bittrex heb ik eigenlijk niets aan te merken. Lage withdrawal fee bijvoorbeeld, maar ik heb wel berichten gehoord dat ze geen nieuwe mensen aannemen. Weet niet wat daar de status van is eigenlijk. Moet wel zeggen dat ik hier weinig handel-ervaring heb. Er staat wat ENRG die ik een half jaar geleden heb gekocht, maar dat is het.

• Met GDAX heb ik nog geen ervaring. Gister geregistreerd. Beetje storend dat je meteen moet verifieren, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze met fiat geld werken.

HitBTC is echt een ramp-exchange. Blijf daar weg, als je nog kunt. Reddit staat echt *vol* met klachten. Grootste probleem is de idioot hoge flat fees (zo betaal ik 595 AIR om mijn tokens te verplaatsen ;w), maar ook de snelheid [lees: traagheid] is een groot probleem.

Binance werkt goed en snel in mijn ervaring. Je kunt twijfelen of een flat fee van 50 TRX redelijk is, maar met de huidige koers is dat (+-$10) hetzelfde als je op Poloniex betaald voor ETH moves (0.01 ETH). Hoort bij de hype denk ik dan maar?

Bleutrade is een kleine(re) exchange. By far hun grootste volume zit in HTMLcoin, dus waarschijnlijk hebben weinigen van jullie hier wat te zoeken, maar tot nu toe vind ik het een prima exchange. Vooral de fee is erg laag. Ze vragen precies 1 HTML voor een withdrawal (<$0.01). Het platform is soms wel wat minder snel dan instant, maar zeker niet traag te noemen.

EtherDelta tot slot, ben ik aan het onderzoeken. Het idee om cold storage zoals MEW of een paper wallet direct te 'koppelen' aan een exchange vind ik tof, maar erg gebruikersvriendelijk vind ik het nog niet. Over de kosten kan ik nog niets zeggen. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datisgaaf
  • Laatst online: 23-06 14:14
Rene L schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 22:53:
[...]

Ik heb me 2 weken geleden aangemeld bij kraken, duurde allemaal erg lang voor tier 2 ! Afgelopen dinsdag een sepa betaling gedaan en staat sindsdien op status onhold! Geld is dus wel ontvangen door kraken alleen kan ik er (nog) niets mee doen!
Dat is bijzonder, ik heb me donderdag geregistreerd en kwam binnen een uur door tot en met Tier 2.
Ik heb meteen 50 euro overgemaakt via SEPA (vanaf mijn ING bank) om te testen en dat stond er 's avonds nog op. Vrijdag heb ik een withdrawl van 5 euro getest en dat werkte ook, zaterdag stond dat op mn rekening.
Ik heb na registreren op donderdag direct 1 LTC en een paar honderd XRP naar Kraken gestuurd en ben daarmee gaan handelen. Ook dat ging razend snel. Goeie fee (0,004) met LTC meegegeven en de XRP van gatehub ging met een standaard fee. Beide waren binnen een minuut of 20 verhandelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akula
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:36
Hier heb ik als cryptonewbie wat aan!

Ik kan nog toevoegen dat Binance op dit moment ook geen nieuwe mensen laat registreren.

Edit: nog een toevoeging, ik ging op basis van je verhaal checken op Poloniex:

Due to several major exchanges closing their doors to new registrants, we are experiencing a surge in new sign-ups. In some cases, profile verifications may take up to several weeks. We thank you for your patience.

[ Voor 36% gewijzigd door Akula op 07-01-2018 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Akula schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:19:
Ik kan nog toevoegen dat Binance op dit moment ook geen nieuwe mensen laat registreren.
Vanaf 15 januari weer, heb ik mij laten vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Laatst online: 18-06 11:09
Wow kraken update is alweer 2x uitgesteld vandaag door technische problemen. Ben benieuwd of ze om 9uur zeggen dat het weer een week uitgesteld word..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-06 09:22
PromWarMachine schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:13:
(....)

EtherDelta tot slot, ben ik aan het onderzoeken. Het idee om cold storage zoals MEW of een paper wallet direct te 'koppelen' aan een exchange vind ik tof, maar erg gebruikersvriendelijk vind ik het nog niet. Over de kosten kan ik nog niets zeggen. :)
EtherDelta zou ik voorlopig even van wegblijven persoonlijk. Hebben recentelijk een hack gehad, daarna zijn ze overgenomen door Chinese investeerders waar niet veel over bekend is. Daarnaast zijn er op Reddit ook een behoorlijk aantal klachten over ED te vinden; https://www.reddit.com/r/EtherDelta/

Voor de rest een mooie opsomming waarvan ik zeker denk dat anderen hier wat aan zullen hebben. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bmfd op 07-01-2018 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 20:28
Idanue schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:41:
[...]

Als je met echt grote bedragen werkt is dat wel handig, let wel even op dat de ledger maar een klein aantal munten ondersteund.

- Ark
- Bitcoin
- Bitcoin Cash
- Bitcoin Gold
- Ethereum/ Ethereum Classic
- Expanse
- Dash
- Digibyte
- Dogecoin
- Hcash
- Komodo
- Litecoin
- Neo (available soon for the Ledger Blue)
- Pivx
- PoSW
- Qtum
- Stealthcoin
- Stellar (not available for Ledger Blue)
- Stratis
- Ubiq
- Vertcoin
- Viacoin
- XRP
- Zcash
Vergeet alle erc20coins niet die de ledgerwallet wel ondersteunt.

https://ledger.zendesk.co...85-ERC20-tokens-supported

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

ik heb op huobi een withdrawal ingevoerd van 0.8 LTC. deze withdrawal blijft echter op "to be reviewed" staan. opdracht is om 18:58 gedaan. iemand ervaring met deze exchange, en of dit altijd zo lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06 19:40
fuzzyeyebrows1 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:00:
ik heb op huobi een withdrawal ingevoerd van 0.8 LTC. deze withdrawal blijft echter op "to be reviewed" staan. opdracht is om 18:58 gedaan. iemand ervaring met deze exchange, en of dit altijd zo lang duurt?
geduld... het is weekend en de hele wereld wil in crypto...
Het aantal withdrawals loopt daarmee ook op. Het is nu iets meer dan een uurtje geleden...
Er zijn mensen in een restaurant die zo lang moeten wachten op het hoofdgerecht man, ff relaxen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonav
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-06 19:49
https://status.kraken.com/incidents/2dp5wng3vt30

De upgrade gaat voorlopig niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

ybos schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:02:
[...]

geduld... het is weekend en de hele wereld wil in crypto...
Het aantal withdrawals loopt daarmee ook op. Het is nu iets meer dan een uurtje geleden...
Er zijn mensen in een restaurant die zo lang moeten wachten op het hoofdgerecht man, ff relaxen :Y
Als ik vanaf Binance iets wil overmaken, krijg ik altijd vrij snel een TxID, maar zelfs dat heb ik nu nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Laatst online: 18-06 11:09
Wow ze halen de updates ook gewoon direct van de status page af. Niet eens een link naar dat artikel.. pffftt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoobie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-02-2022
Begin november heb ik voor het ganse verhaal van crypto's te leren enkele coins gekocht bij LiteBit, wat wel zeer makkelijk was. Ondertussen zijn de meeste coins goed gestegen, maar had ik graag andere coins gekocht die bij LiteBit niet verkrijgaar zijn. Een deel van mijn coins zijn ETH, die blijkbaar goed omzetbaar zijn op exchanges.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik ETH op een exchange kan omzetten naar een andere coin. Gelukkig heb ik in november ook al een Binance Account aangemaakt. Kan iemand mijn een artikel of een youtube fimpje aanduiden hoe ik dus best ETH van Litebit overzet naar Binance voor een andere munt te kunnen kopen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Hoe lang duurt een ETH deposit op kraken wel niet! Hij heeft al 100+ confirmations...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Mannen is er een overzichtje te vinden welke coins ik kan aankopen op Kraken?
Excuus als ik er overheen kijk, maar ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonav
golfgti5 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:06:
Mannen is er een overzichtje te vinden welke coins ik kan aankopen op Kraken?
Excuus als ik er overheen kijk, maar ik kan het niet vinden.
Op charts klikken en dan linksboven zijn alle combo's te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:53
PromWarMachine schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:13:
Bijna iedere exchange heeft wel een nadeel, momenteel..
Dit is wat ik zelf momenteel ervaar.

Goeie lijst

Ik ben de laatste weken ook op Etherdelta bezig, werkt best aardig, je kunt rechtstreeks (via metamask) je myetherwallet benaderen of je hardware wallet. Het enige nadeel vind ik wel dat als je tegelijk met een ander een order koopt en de ander is sneller dat je dan je GAS wel kwijt ben maar de order niet hebt. Een keer is niet erg maar had het van de week een aantal keer en dan wordt het best prijzig. Ohja de hack van een paar weken terug was wel even spannend, maar dat was een doorwijswijziging naar een nep website, en de nieuwe eigenaren zijn ook nog onbekend. Wel hebben de nieuwe eigenaren al nieuwe regels in gesteld aan coins die ook op etherdelta willen. Dit is denk ik wel de doodsteek voor etherdelta, met name de drempel voor coins was erg laag. Ik was voor al gecharmeerd van het gedecentraliseerde geheel.

Ik kwam als extra exchange nog idex.market tegen welke ook een gedecentraliseerde exchange is. Maar die ben ik nog aan het ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
bonav schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:11:
[...]

Op charts klikken en dan linksboven zijn alle combo's te zien.
IOTA en NEO zie ik bijvoorbeeld niet staan, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonav
golfgti5 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:42:
[...]

IOTA en NEO zie ik bijvoorbeeld niet staan, klopt dat?
Ja klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-04 22:59
Hoobie schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:35:
Begin november heb ik voor het ganse verhaal van crypto's te leren enkele coins gekocht bij LiteBit, wat wel zeer makkelijk was. Ondertussen zijn de meeste coins goed gestegen, maar had ik graag andere coins gekocht die bij LiteBit niet verkrijgaar zijn. Een deel van mijn coins zijn ETH, die blijkbaar goed omzetbaar zijn op exchanges.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik ETH op een exchange kan omzetten naar een andere coin. Gelukkig heb ik in november ook al een Binance Account aangemaakt. Kan iemand mijn een artikel of een youtube fimpje aanduiden hoe ik dus best ETH van Litebit overzet naar Binance voor een andere munt te kunnen kopen.

Alvast bedankt
Is dit iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McJon
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-11-2023
Misschien een typische newbie vraag maar ik was erg benieuwd of er veel gewerkt wordt met offline wallets of dat de meeste traders gebruik maken van de wallet-dienten van de exchanges en brokers?

Ik kan mij voorstellen dat voor de veiligheid offline wallets een goede keuze zijn als je langer coins wilt holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

McJon schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:50:
Misschien een typische newbie vraag maar ik was erg benieuwd of er veel gewerkt wordt met offline wallets of dat de meeste traders gebruik maken van de wallet-dienten van de exchanges en brokers?

Ik kan mij voorstellen dat voor de veiligheid offline wallets een goede keuze zijn als je langer coins wilt holden.
Ik laat 't meestal op exchanges staan.. Heb inmiddels wel een MyEtherWallet, waar je bijna alle ERC20 tokens op kunt zetten, maar ik vind 't niet erg om ook een deel op exchanges te laten staan.

Dat brengt wel extra risico's met zich mee. Daarom zitten er wel wachtwoorden op van 100 tekens en overal 2FA. Dat beschermd me nog niet tegen een hack, maar dat risico neem ik dan maar.

Er zit alleen geld in dat ik kan missen. Dat blijft ook mijn belangrijkste tip voor iedereen die hiermee wil beginnen. Het is ontzettend volatiel en risicovol spul, hoe goed het project ook klinkt. :)

Ander puntje.. ik wilde vanavond wat ETH naar Bittrex overzetten, dus ik heb een deposit adres aangevraagd, maar hij staat nu al 2,5 uur op Waiting for new address, is dat normaal?

[ Voor 8% gewijzigd door PromWarMachine op 07-01-2018 22:58 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McJon
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-11-2023
PromWarMachine schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:56:
[...]

Ik laat 't meestal op exchanges staan.. Heb inmiddels wel een MyEtherWallet, waar je bijna alle ERC20 tokens op kunt zetten, maar ik vind 't niet erg om ook een deel op exchanges te laten staan.

Dat brengt wel extra risico's met zich mee. Daarom zitten er wel wachtwoorden op van 100 tekens en overal 2FA. Dat beschermd me nog niet tegen een hack, maar dat risico neem ik dan maar.

Er zit alleen geld in dat ik kan missen. Dat blijft ook mijn belangrijkste tip voor iedereen die hiermee wil beginnen. Het is ontzettend volatiel en risicovol spul, hoe goed het project ook klinkt. :)
Dank je. Ik ga om te beginnen de wallet op een exchange gebruiken. Trouwens, helemaal eens met de risico's. Ik wil eerst eens ervaring opdoen en dat kan het beste met geld dat ik kan missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 10:13
Mijn HitBTC-withdrawal is overigens gecancelled. Op zich goed nieuws: Nu kan ik er in ieder geval mee handelen tot ik 'm er echt af kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
PromWarMachine schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:56:
[...]

Ander puntje.. ik wilde vanavond wat ETH naar Bittrex overzetten, dus ik heb een deposit adres aangevraagd, maar hij staat nu al 2,5 uur op Waiting for new address, is dat normaal?
Voer je die wachtwoorden handmatig in of gebruik je daar een passwordmanager voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06:33
heb op kraken geld gezet zie het wel er op staan maar nog steeds on hold hoelang duurt het voor dat dat vrij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

ggj87 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:58:
[...]

Voer je die wachtwoorden handmatig in of gebruik je daar een passwordmanager voor?
Passwordmanager uiteraard!
Anders zou ik gek worden :)

Ik gebruik hiervoor het open sourcepakket Keepass 2.x met de chromeIPass browser plugin.
Als je dan ingelogd bent in je KeePass database, vult de plugin op iedere website je wachtwoord in.

Succes!

Dividend for Starters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
metallicattim schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:57:

FYI: op anycoindirect wordt een rijbewijs met geblurde BSN geaccepteerd :)
@Dzine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-06 20:24
Iemand enig idee hoe ik bij Kraken de coins die ik niet meer in mijn bezit heb uit de tradebalance list kan gooien ?
Ik heb ze niet meer en het interesseert me ook niet wat ze nu waard zijn. Wil een overzicht van de coins in mijn bezit en met al die andere ertussen wordt het niet overzichtelijker.

(wil ook van de higher value coins toch altijd wel minimaal een hele, heb dan ook geen BTC :D )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Let op:
Zoals elders op het forum, geldt ook hier: geen referrals posten!
Voor bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]