Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-06 09:52
Anoniem: 1019387 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:56:
[...]

ik heb mij daar gewoon kunnen aanmelden ondanks de drukte.
Transacties gaan automatisch, maar het oplossen/beantwoorden van klantvragen niet.
Wanneer was dat ongeveer want ik zie al een tijdje dat er een klantenregistratie stop is.
Het oplossen van problemen is wel belangrijk maar vragen/antwoorden kun je in een goede FAQ zelf wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 987299

Ik heb interesse in VeChain en Tron te kopen en zit nu op Bittrex. Nu probeerde ik Kucoin en Binance maar beide geven een error bij registreren. Hebben jullie enig idee hoelang dit gaat duren?

Hoe kan ik het beste crypto op deze exchanges krijgen, via ripple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1019387

HoppyF schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:36:
[...]

Wanneer was dat ongeveer want ik zie al een tijdje dat er een klantenregistratie stop is.
Het oplossen van problemen is wel belangrijk maar vragen/antwoorden kun je in een goede FAQ zelf wel vinden.
19-12 was dat, aankoop aan reddcoin gedaan te kijken hoe en wat litebit functioneerde.
Nogmaals prima ervaringen met de site, voor eenvoudig wat uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Anoniem: 1019387 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:45:
[...]

19-12 was dat, aankoop aan reddcoin gedaan te kijken hoe en wat litebit functioneerde.
Nogmaals prima ervaringen met de site, voor eenvoudig wat uit te proberen.
Ok, waarschijnlijk is kort daarna de nieuwe klantenregistratie gesloten.
Afwachten maar, er zijn nog genoeg andere exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezzz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-03-2024
Tim de Jong schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:01:
[...]

Litebit verandert regelmatig het minimale koopbedrag. Het is een keer 100 euro geweest, maar ook een keer 250 euro. Ik denk dat ze bij drukte liever hebben dat mensen grotere bedragen uitgeven, zodat er minder transacties nodig zijn.
Ik heb eergisteren nog 3 transacties waarbij het minimum 50 euro was. Sinds gisteren is het weer 250. Morgen kan het weer 100 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:40
Vanochtend dus ETH overgemaakt van Bitstamp naar Binance. Transactie is inmiddels al >2500x bevestigd en het adres geeft ook aan dat de juiste hoeveelheid erop staat, maar ik kan ze nog niet terugvinden in Binance. Ik neem dus aan dat het aan Binance ligt? Wellicht de drukte nu, maar ik zou eigenlijk verwachten dat dit automatisch zou gaan.
Iemand nog een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Adres: https://etherscan.io/addr...9c5eadc7c23d1efcc38a1a1e5
TxHash: https://etherscan.io/tx/0...502cfc3ee74def95e4998092f

Thanks voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:11

DeFeCt

je wéét toch

Om niet met allerlei restjes te blijven zitten op Binance kreeg ik gisteren de tip om BNB te kopen en dit als fee te gebruiken. Er werd gesteld dat 1 BNB voorlopig meer dan genoeg is... maar klopt het dat je minimaal 2 BNB moet kopen omdat het bedrag minimaal 0.001 BTC moet zijn?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-09-2024
Na Bitrexx heeft nu ook Binance een tijdelijke gebruikers registratie stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

bertje schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:55:
Na Bitrexx heeft nu ook Binance een tijdelijke gebruikers registratie stop.
Gelukkig, vanmiddag nog een account aangemaakt op Binance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:34
DeFeCt schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:05:
Om niet met allerlei restjes te blijven zitten op Binance kreeg ik gisteren de tip om BNB te kopen en dit als fee te gebruiken. Er werd gesteld dat 1 BNB voorlopig meer dan genoeg is... maar klopt het dat je minimaal 2 BNB moet kopen omdat het bedrag minimaal 0.001 BTC moet zijn?
Dan wel, met ETH had je wel 1 kunnen kopen, maar BTC staat te hoog. Nog een reden om ETH te gebruiken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:34
Capacitor schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:04:
Vanochtend dus ETH overgemaakt van Bitstamp naar Binance. Transactie is inmiddels al >2500x bevestigd en het adres geeft ook aan dat de juiste hoeveelheid erop staat, maar ik kan ze nog niet terugvinden in Binance. Ik neem dus aan dat het aan Binance ligt? Wellicht de drukte nu, maar ik zou eigenlijk verwachten dat dit automatisch zou gaan.
Iemand nog een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Adres: https://etherscan.io/addr...9c5eadc7c23d1efcc38a1a1e5
TxHash: https://etherscan.io/tx/0...502cfc3ee74def95e4998092f

Thanks voor de hulp :)
Waar kijk je? Hij zou bij je Funds > History op completed moeten staan in Binance. Anders mss problemen door drukte/downtime op binance.

Sorry voor de dubbelpost, smartphone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
Poeh.... Binance wekt toch wel irritatie langzamerhand hierzo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

RmNL90 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:43:
Poeh.... Binance wekt toch wel irritatie langzamerhand hierzo :)
Zie 6- 7 post hierboven ;)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
DeFeCt schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:05:
Ik heb maar 1 BNB gekocht en is zeker aan te raden! Dan blijf je niet zitten met 0.99 van coin X.
Mooie van BNB is dat de waarde ervan ook stijgt dus als je geen tientallen trades doet per dag, blijf je altijd "gelijk" staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Is er een goedkope manier om coins naar Binance te sturen?
Ik zit toch al snel rond een 5% verlies als ik van Kraken naar Binance stuur omdat op Kraken de prijzen hoger zijn dan op Binance. Via litebit heeft dus ook geen zin. En BTC is de withdraw fee best hoog ik wil maar een klein bedrag erop zetten (ben nog een beginner)

Weet iemand of er ook een site is zoals cryptowat.ch maar dan met charts voor Binance? ik ontvang graag notifications en dat moet ik helaas nu missen.

En dan nog een laatste vraag, Trading view op Binance kan soms erg traag zijn zeker waar heel veel gehandeld wordt is daar iets aan te doen? heb al een aantal browser geprobeerd maar niets helpt.

[ Voor 54% gewijzigd door iNSANiTi op 05-01-2018 07:15 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:40
GENETX schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:52:
[...]

Waar kijk je? Hij zou bij je Funds > History op completed moeten staan in Binance. Anders mss problemen door drukte/downtime op binance.

Sorry voor de dubbelpost, smartphone....
Ik keek inderdaad gewoon bij History en dat was nog compleet leeg (redelijk nieuw account op Binance). Het staat er nu sinds vanochtend 04:30 op, dus dat is zo'n 18 uur nadat de transactie verified was. Geen idee weer die vertraging door komt, maar het staat er iig op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Coinbase vraagje.

Ik heb op CB €500 aan BTC staan. Omdat die de laatste tijd niet zoveel doet, behalve stabiel blijven, wil ik die BTC waarde omzetten op CB naar ETH. Ik zie alleen niet hoe ik dat moet doen. Als ik op mijn ETH wallet op ontvangen klik, krijg ik namelijk de melding dat je enkel ETH daarheen kan sturen. Ik kan dus geen BTC daarheen sturen.

Kan iemand kort uitleggen hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen, zonder dat ik mijn BTC naar mijn Binance account moet sturen en dus weer aan transactiekosten vast zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeOfOz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-06 11:35
Zijn er meer mensen die op Bittrex wallets in onderhoud hebben? Ik heb al twee dagen OMG en ENG in onderhoud, en sinds vanmorgen ook ADA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:30
Noedels schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:44:
Coinbase vraagje.

Ik heb op CB €500 aan BTC staan. Omdat die de laatste tijd niet zoveel doet, behalve stabiel blijven, wil ik die BTC waarde omzetten op CB naar ETH. Ik zie alleen niet hoe ik dat moet doen. Als ik op mijn ETH wallet op ontvangen klik, krijg ik namelijk de melding dat je enkel ETH daarheen kan sturen. Ik kan dus geen BTC daarheen sturen.

Kan iemand kort uitleggen hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen, zonder dat ik mijn BTC naar mijn Binance account moet sturen en dus weer aan transactiekosten vast zit?
BTC overzetten naar je Gdax account en daar ETH kopen met de BTC. Of, als je onvoldoende verificatie hebt voor een Gdax account, kun je op Coinbase the BTC verkopen voor Euro's en dan ETH terugkopen. Die laatste optie is echter niet erg voordelig.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
Rannasha schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:21:
[...]

BTC overzetten naar je Gdax account en daar ETH kopen met de BTC. Of, als je onvoldoende verificatie hebt voor een Gdax account, kun je op Coinbase the BTC verkopen voor Euro's en dan ETH terugkopen. Die laatste optie is echter niet erg voordelig.
Hmm... Je kan dus op CB niet direct traden tussen coin A en coin B.
Raar!? Of zit daar een gedachte achter?

Ik heb namelijk niet zo heel veel zin om diverse exchanges te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 21:30
Noedels schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:32:
[...]

Hmm... Je kan dus op CB niet direct traden tussen coin A en coin B.
Raar!? Of zit daar een gedachte achter?
Coinbase is geen exchange. Het is een broker die een simpele manier biedt om cryptocurrencies te kopen en te verkopen met/voor fiat-geld. Meer niet.

Gdax is de exchange van Coinbase. Geld versturen tussen je Coinbase en Gdax account is gratis en instantaan (want het is slechts een wijziging in een database-entry).

[ Voor 18% gewijzigd door Rannasha op 05-01-2018 09:35 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 992889

Anoniem: 987299 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:43:
Ik heb interesse in VeChain en Tron te kopen en zit nu op Bittrex. Nu probeerde ik Kucoin en Binance maar beide geven een error bij registreren. Hebben jullie enig idee hoelang dit gaat duren?

Bittrex zou ik van wegblijven. Heb al 10tallen keren geprobeerd te verifiëren, maar nooit een reactie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1023285

Hallo,

Ik ben nieuw hier, maar heb een vraagje die volgens mij hier het beste thuis hoort.
Ik heb via Coinbase al een maandje een x aantal ETH (hiervoor Litecoin, maar ben overgestapt).

Toch zou ik het handelen wat verder op willen pakken, en begrijp dus dat ik hier beter een exchange voor kan gebruiken dan een broker. (Logisch, die bedrijven moeten er ook aan verdienen)

Kan/wil iemand mij een klein stukje op weg helpen? desnoods via een prive berichtje.
Het gene wat ik wil weten is. Hoe kan ik het best starten. Dus welke exchange downloaden (mobiel of pc/laptop?), en hoe kan ik mijn eth van coinbase daarop zetten?

Het uitvinden welke coins, wanneer instappen en wanneer uitstappen dat wijst zich allemaal vast vanzelf uit, maar puur die stap van broker naar exchange roept mij vragen op.

Dankjewel alvast! (verwijzen naar een eerdere post mag ook)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
Anoniem: 1023285 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:56:
Hallo,

Ik ben nieuw hier, maar heb een vraagje die volgens mij hier het beste thuis hoort.
Ik heb via Coinbase al een maandje een x aantal ETH (hiervoor Litecoin, maar ben overgestapt).

Toch zou ik het handelen wat verder op willen pakken, en begrijp dus dat ik hier beter een exchange voor kan gebruiken dan een broker. (Logisch, die bedrijven moeten er ook aan verdienen)

Kan/wil iemand mij een klein stukje op weg helpen? desnoods via een prive berichtje.
Het gene wat ik wil weten is. Hoe kan ik het best starten. Dus welke exchange downloaden (mobiel of pc/laptop?), en hoe kan ik mijn eth van coinbase daarop zetten?

Het uitvinden welke coins, wanneer instappen en wanneer uitstappen dat wijst zich allemaal vast vanzelf uit, maar puur die stap van broker naar exchange roept mij vragen op.

Dankjewel alvast! (verwijzen naar een eerdere post mag ook)
Binance is een goede optie.
Je kunt je ETH overzetten naar Binance.
Als je nu al Coinbase hebt kun je via GDAX ook naar Binance.
Wel eerst even een account op Binance maken natuurlijk. Vergeet niet een klein beetje BNB op Binance te kopen als je de ETH daar naartoe hebt gezet. Met die BNB kun je transacties financieren.
Is ook erg voordelig omdat je vanuit BNB maar de helft betaald van het normale tarief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evil_Teddy
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-06 20:35
Helaas heeft binance account-creation tijdelijk stopgezet. Lijkt voor een hoop exchanges te gelden. Iemand nog een alternatieve exchange waar ik op semi-korte termijn een account werkend kan krijgen EN die een decent aanbod heeft in alt-coins? (vooral geinteresseerd in VeChain momenteel, misschien NAV). Voor zover ik heb uitgezocht geldt dit voor geen enkele van de exchanges in de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-06 20:39
Wat is YoBit toch een ruk exchange, werkt echt voor geen meter.

Zo moest er even uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gilligan
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08-2020
Even een vraag van een beginner.

Ik heb een account op Kraken. Nou zie ik dat Kraken minimum order sizes hanteert.
https://support.kraken.co...s-the-minimum-order-size-

Als ik het goed begrijp zou ik als ik Stellar wil kopen er 300 moeten afnemen? Dat is inmiddels al 180 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door gilligan op 05-01-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
gilligan schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:14:
Even een vraag van een beginner.

Ik heb een account op Kraken. Nou zie ik dat Kraken minimum order sizes hanteert.
https://support.kraken.co...s-the-minimum-order-size-

Als ik het goed begrijp zou ik als ik Stellar wil kopen er 300 moeten afnemen? Dat is inmiddels al 180 euro.
Klopt, je kan ook eerst naar ETH, is de size kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:08
jtewelde schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:12:
[...]

om de fot scherpte krijgen > zet je flash aan en dan uit ;)
Ik wou je nogmaals bedanken voor deze tip. Ben nu binnen 10 minuten geverifieerd. Ik denk dat men het eerst door een automatisch proces laat doen en als die er niet uit komt dat het daarna door mensen wordt gereviewd. Meteen maar met dat sepa verhaal begonnen. Volgens de website duurt dat nog 2-3 dagen maar daarna ben ik er wel klaar voor.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gilligan
GrooV schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:16:
[...]

Klopt, je kan ook eerst naar ETH, is de size kleiner
Oké, dat is dan vrij extreem. Worden zulke minima doorgaans aangepast afhankelijk van het verloop van de koers?

Maar ik zou dan eerst ETH moeten kopen, en dat moeten omzetten bij trades? Ik heb 100 euro erop gezet om mee te beginnen. Maar je hebt dus ongeveer minimaal ~20 euro (0.02 ETH) voor elke coin nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 24-06 23:26

GG85

.......

nvm, opgelost

[ Voor 96% gewijzigd door GG85 op 05-01-2018 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
gilligan schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:25:
[...]

Oké, dat is dan vrij extreem. Worden zulke minima doorgaans aangepast afhankelijk van het verloop van de koers?

Maar ik zou dan eerst ETH moeten kopen, en dat moeten omzetten bij trades? Ik heb 100 euro erop gezet om mee te beginnen. Maar je hebt dus ongeveer minimaal ~20 euro (0.02 ETH) voor elke coin nodig?
Nee ze hebben maar een paar trading pairs vanaf eur/usd. Trading is bijna altijd vanaf btc of eth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
GG85 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:38:
Iemand toevallig vanochtend Etherium gekocht bij BTCDirect?

Ik heb vanochtend wat Etherium bij ze gekocht en volgens de site en de bevestigingsemail is de order uitgevoerd maar in de blockchain zie ik alleen mijn order van gisteren....

https://www.etherchain.or...C45522470961#transactions
https://etherscan.io/addr...eb6EA92f38888C45522470961

Die ~2,89ETH zou er na ~2 uur wel moeten zijn lijkt me?
Wat zie je als je op tx id van je laatste transactie zoekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:20:
[...]

Je leest dat artikel dus niet goed. Identificeren mag/moet wel, maar opslaan van die ID niet. En dat is wat die Exchanges massaal doen: daar gaat het fout. De enige die je id mag opslaan en bewaren zijn officiële banken.
Ook dat is incorrect (sorry). Binnen de advocatuur worden ID-bewijzen van cliënten al jaren opgeslagen ter identificatie. Voor verzekeringsmaatschappijen gaat dit zeer binnenkort ook gelden. En zo zijn er nog veel meer markten waar dat zo is, daar waar je met financiële handelingen te maken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:19

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Crypts schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:39:
En het zal me echt aan mijn aars oxideren of ze dat kopietje van mij nou wel of niet bewaren. Je kunt jezelf ook te belangrijk vinden. 8)7
Sja doe er mee wat je wilt. Ik geef alleen maar aan dat als zo’n partij een keer gehackt wordt, of ze hebben wat personeel met slechte motieven in dienst, dat jij dan de deurwaarder op de stoep hebt omdat er bijv. 6 iPhone X abonnementen op je naam staan waarvan je de rekeningen steeds niet betaalt.

Tuurlijk, het loopt niet snel zo’n vaart maar ik loop het risico liever niet. Dat is het enige waar ik hier iedereen voor wil waarschuwen.

[ Voor 7% gewijzigd door DeNachtwacht op 05-01-2018 11:43 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 24-06 23:26

GG85

.......

GrooV schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:40:
[...]

Wat zie je als je op tx id van je laatste transactie zoekt
https://www.etherchain.or...ebe93e79fe06a23bbe8270f90

Lijkt de wallet van BTCDirect te zijn, kan hem er niet in terugvinden

Update: zijn ondertussen binnen :)

[ Voor 5% gewijzigd door GG85 op 05-01-2018 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Noedels schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:42:
[...]

Ook dat is incorrect (sorry). Binnen de advocatuur worden ID-bewijzen van cliënten al jaren opgeslagen ter identificatie. Voor verzekeringsmaatschappijen gaat dit zeer binnenkort ook gelden. En zo zijn er nog veel meer markten waar dat zo is, daar waar je met financiële handelingen te maken hebt.
Als je die bron nou even leest voor je zegt dat ik ongelijk heb: https://www.consumentenbo...privacy/identiteitsfraude

Zie je dat banken en verzekeraars dat dus ook gewoon je id mogen opslaan. Dat advocaten niet in dat rijtje staat wil natuurlijk niet zeggen dat zij dat wettelijk niet mogen, dit is alleen een standaard overzichtje voor de gemiddelde consument.

Mijn kern blijft staan: vertrouw de kopie van je ID niet zomaar toe aan allerlei buitenlandse Exchanges, want:
- wettelijk mogen dit soort bedrijven in Nederland het niet eens van je vragen
- omdat die bedrijven in het buitenland zitten is de vraag maar hoe goed ze met jouw ID omgaan omdat ze in veel landen soepelere wetten hebben en risico op misbruik dus groter is.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephen.L
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-03-2021
Noedels schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:42:
[...]

Er zijn duidelijke regels hiervoor, die met de nieuwe privacy wetgeving nog eens strakker geregeld worden. Het komt er in het kort op neer, dat je alleen gegevens mag verzamelen die je echt nodig hebt. In veel gevallen behoort een BSN bijvoorbeeld niet daarbij.

Zie ook:
https://autoriteitpersoon...e_avg_in_een_notendop.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1017841

Wat zijn jullie ervaringen met HITBTC? Aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gilligan
GrooV schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:39:
[...]

Nee ze hebben maar een paar trading pairs vanaf eur/usd. Trading is bijna altijd vanaf btc of eth
Ok, als ik bij Kraken in het menu op XLM ga staan komt er alleen XLM/XBT te staan. Dat betekent dus dat ik alleen XLM kan kopen met bitcoins? En niet met Euro of ETH?

Van Bitcoin moet je dus minimaal 0.002 kopen, dat is ongeveer 26 euro op het moment.

Maar er staat ook: 'If you are trading XBT the volume of the order must be at least 0.002 XBT or larger.'

Maar die volumes gelden omgekeerd dus ook, dus zowel van Euro naar XBT minimaal 0.002, als van XBT naar XLM minimaal 0.002? En ik begrijp dat je er dan praktisch niet aan ontkomt om Bitcoins te kopen, ook als je daar verder niet echt in gelooft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1023371

Tweakers!

Heb een account aangemaakt op Kraken.com maar "getting verified" is niet mogelijk:
Feature Disabled. This feature is not currently available.

Litebit accepteert ook geen nieuwe klanten momenteel.

Iemand enig idee wanneer nieuwe klanten zich weer kunnen verifieren op Kraken?

Nog werkende alternatieven voor Kraken? Zag dat er veel exchanges waren die het moeilijk hebben onder de toegenomen drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1000487

Anoniem: 1023371 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:02:
Nog werkende alternatieven voor Kraken? Zag dat er veel exchanges waren die het moeilijk hebben onder de toegenomen drukte.
bisq.network - het is een P2P exchange, dus dingen als "verification" zijn niet van toepassing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-06 10:12
Rene L schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:22:
Iemand ervaring dat een sepa betaling p status on hold blijft staan?

Heb afgelopen zondag en woensdag 2 verschillende bedragen overgemaakt op mijn kraken account. Helaas nog steeds niet zichtbaar op mijn balans wel staan er 2 deposit met status on hold.

Dit is overigens wel mijn eerste keer met kraken
Bij mij staat ook een deposit on hold die 4 januari heb overgemaakt. Eerdere deposits allemaal geen problemen, ben ook tier 3 verified, dus daar kan het ook niet aan liggen. Vraag me toch wat wat de reden is. Ik heb een maar een support ticket aangemaakt, hopelijk lossen ze het snel op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:51:
Mijn kern blijft staan: vertrouw de kopie van je ID niet zomaar toe aan allerlei buitenlandse Exchanges, want:
- wettelijk mogen dit soort bedrijven in Nederland het niet eens van je vragen
- omdat die bedrijven in het buitenland zitten is de vraag maar hoe goed ze met jouw ID omgaan omdat ze in veel landen soepelere wetten hebben en risico op misbruik dus groter is.
Als je nou eens iets verder kijkt dan je eigen kleine achtertuintje... Nederland stelt op mondiaal vlak echt geen flikker voor en we lopen al helemaal niet voorop met wetgeving op dit vlak. In dat hele enge buitenland zijn ze zelfs vaak veel verder dan wij. Mooi voorbeeld is bijv. Zuid-Korea, ga je daar eens in verdiepen.

Buiten dat is het vele malen makkelijker om gewoon zelf id bewijzen te produceren dan deze te stelen van exchanges. Exchanges die er ook nog eens absoluut niet bij gebaat zijn om jou als klant (bron van inkomsten) kwijt te raken. Aardig van je dat je ons wil waarschuwen maar het snijdt gewoon geen hout en is compleet zinloos, we zijn allemaal grote mensen en kunnen prima zelf dit soort afwegingen maken. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Crypts schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:17:
Nederland stelt op mondiaal vlak echt geen flikker voor en we lopen al helemaal niet voorop met wetgeving op dit vlak. In dat hele enge buitenland zijn ze zelfs vaak veel verder dan wij. Mooi voorbeeld is bijv. Zuid-Korea, ga je daar eens in verdiepen.

Buiten dat is het vele malen makkelijker om gewoon zelf id bewijzen te produceren dan deze te stelen van exchanges. Exchanges die er ook nog eens absoluut niet bij gebaat zijn om jou als klant (bron van inkomsten) kwijt te raken. Aardig van je dat je ons wil waarschuwen maar het snijdt gewoon geen hout en is compleet zinloos,
we zijn allemaal grote mensen en kunnen prima zelf dit soort afwegingen maken. ;)
Ik heb alles wat jouw mening is even doorgestreept. Volgens mij zijn we het er eens dat je conclusie wel op feiten is gebaseerd ;) . Laten we het verder maar ontopic houden hier nu dan. Het punt is wel gemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 05-01-2018 13:16 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-06 09:22
Anoniem: 1017841 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:00:
Vind ik absoluut niet, heel veel mensen hebben er op dit moment klachten over. Deposits en withdrawals die er niet doorheen komen. Gelukkig heb ik nog maar een heel klein beetje op HitBtc staan, dus zorgen maak ik me niet, maar het regent van de klachten: https://www.reddit.com/r/hitbtc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Bmfd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:49:
[...]

Vind ik absoluut niet, heel veel mensen hebben er op dit moment klachten over. Deposits en withdrawals die er niet doorheen komen. Gelukkig heb ik nog maar een heel klein beetje op HitBtc staan, dus zorgen maak ik me niet, maar het regent van de klachten: https://www.reddit.com/r/hitbtc/
Kleine nuancering na mijn eerdere waarschuwingen, trx staat nog steeds vast maar daar hebben ze een statement over afgegeven en de ltc die ik nog moest krijgen was gisteren ook binnen.

Ze hebben idd enorm veel problemen op het moment maar er gloort een sprankje hoop nu heel langzaam aan dingen toch opgelost worden. ;)
Blijft wel dat ondanks de leuke arbitrage die er mogelijk is ik dit platform op dit moment aan niemand aan zal raden en zelf blijf ik er ook weg zolang de genoemde problemen niet opgelost zijn.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 987299 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:43:

Binance is vanwege drukte gesloten voor registraties van nieuwe klanten, is geloof ik al zo sinds halverwege / eind december. Weet zelf ook niet of het al te laat is om in te stappen voor Tron. Ik zag hem eind december en leek mij ergens interessant, maar uiteindelijk niet gedaan ivm vertrouwen wat ik miste. Nu sla ik mij voor de kop, aangezien de waarde van Tron volgens cloinlib.io in de afgelopen 30 dagen met 8000% is gestegen. ;)

Ik heb dus ergens een beetje het idee, dat met de huidige waarde, het eigenlijk niet echt interessant meer is om in te stappen in Tron (aangezien die zo'n €0,15-€0,16 doet op het moment).

Een maat van mij adviseerde overigens om (als je eenmaal op Binance zit) te traden naar Tron met Verge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 18:04
Anoniem: 1023371 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:02:
Tweakers!

Heb een account aangemaakt op Kraken.com maar "getting verified" is niet mogelijk:
Feature Disabled. This feature is not currently available.

Litebit accepteert ook geen nieuwe klanten momenteel.

Iemand enig idee wanneer nieuwe klanten zich weer kunnen verifieren op Kraken?

Zelfde probleem hier op Kraken: Feature Disabled. This feature is not currently available.
Kan zo niet naar een hogere Tier dan 0

Ik wil wat ICX kopen met Euro's maar ik weet niet meer hoe dat voor elkaar te krijgen nu het bij diverse exchanges niet meer mogelijk is een account aan te maken waarmee je kan handelen. Kraken lukt niet, Binance geen registraties meer mogelijk sinds gisteren, Bittrex, Bitfinex, Litebit en Bl3p ook geen account mogelijk aan te maken, Bitstamp verificatie duurt weken naar het schijnt, etc.

Iemand een idee hoe je momenteel snel met Euro's aan ICX kan komen, als je niet al een account op diverse exchanges hebt?

[ Voor 18% gewijzigd door SeelenSchmerz op 05-01-2018 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
CH4OS schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:17:
Ik heb dus ergens een beetje het idee, dat met de huidige waarde, het eigenlijk niet echt interessant meer is om in te stappen in Tron (aangezien die zo'n €0,15-€0,16 doet op het moment).

Een maat van mij adviseerde overigens om (als je eenmaal op Binance zit) te traden naar Tron met Verge.
Kijk nog eens naar de koers? Of zie jij iets anders gebeuren dan ik? :P

Hoe bedoel je trouwens traden naar trx met xvg? Dat is toch geen handelspaar? :?

Edit: minimal buy is nu trouwens 1000 op HitBTC, dat zegt ook wel iets.

[ Voor 6% gewijzigd door Crypts op 05-01-2018 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Crypts schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:32:
Kijk nog eens naar de koers? Of zie jij iets anders gebeuren dan ik? :P
Laatste keer dat ik keek schommelde het steeds tussen €0,15 en €0,16, vandaar. ;) Nu dus weer wat gestegen zie ik. :)
Hoe bedoel je trouwens traden naar trx met xvg? Dat is toch geen handelspaar? :?
Dat het geen common trade pair is, maakt natuurlijk niet zo heel veel uit. Via Binance kun je (voor wat ik in elk geval begreep) handelen via Verge, naar Tron. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
CH4OS schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:35:

Dat het geen common trade pair is, maakt natuurlijk niet zo heel veel uit. Via Binance kun je (voor wat ik in elk geval begreep) handelen via Verge, naar Tron. :)
Dan nog snap ik niet waarom? Dan ga je van btc->xvg->btc->trx? Of begrijp ik je niet goed? Je kunt op Binance alleen handelen tegen btc, eth, bnb en usdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gilligan
gilligan schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:02:
[...]

Ok, als ik bij Kraken in het menu op XLM ga staan komt er alleen XLM/XBT te staan. Dat betekent dus dat ik alleen XLM kan kopen met bitcoins? En niet met Euro of ETH?

Van Bitcoin moet je dus minimaal 0.002 kopen, dat is ongeveer 26 euro op het moment.

Maar er staat ook: 'If you are trading XBT the volume of the order must be at least 0.002 XBT or larger.'

Maar die volumes gelden omgekeerd dus ook, dus zowel van Euro naar XBT minimaal 0.002, als van XBT naar XLM minimaal 0.002? En ik begrijp dat je er dan praktisch niet aan ontkomt om Bitcoins te kopen, ook als je daar verder niet echt in gelooft?
Iemand die me antwoord kan geven op deze vragen en me op weg kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
Wat zijn de ervaringen met geld terugstoren van een exhange naar een Nederlandse betaalrekekening. Hoe staan de banken hier tegenover, stel dat het om meerdere substantiele bedragen gaat?
Kleine bedragen (paar honderd euro) heb ik een aantal keer met success uitgevoerd, maar is er een risico dat je bank grotere transacties kan blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Crypts schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:39:
[...]

Dan nog snap ik niet waarom? Dan ga je van btc->xvg->btc->trx? Of begrijp ik je niet goed? Je kunt op Binance alleen handelen tegen btc, eth, bnb en usdt.
Ik zal is vragen welke coin hij dan exact bedoelde.

EDIT:
Ik denk dat ik abuis was, hij heeft met Ethererium getrade. :)

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 05-01-2018 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
CH4OS schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:41:
[...]
Ik zal is vragen welke coin hij dan exact bedoelde.
Gokje, bnb. Die zit ook aardig in de lift. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuurman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-06 23:11
Als ik in mijn portfolio bij Binance kijk (middels de PC) zie ik een hoeveelheid XBTC en BCX staan. ik begrijp dat dit forks zijn van BTC maar wat kan ik er nu mee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-06 15:23
Ik heb gisteren via anycoin een transfer geinitieerd om ETH naar fiat om te zetten. Die bleef een hele tijd in de chain staan tot ongeveer 10 minuten geleden (succes). Echter is vanuit anycoin de transferperiode van 25 minuten al meer dan verstreken. Support geeft geen kik. Iemand ervaring mee ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-06 11:09
Ik zit op dit moment op binance maar ben eigenlijk opzoek naar een exchange welke meer altcoins aangeboden word. Welke gebruiken jullie voor de kleinere altcoins? Zat zelf te denken aan bittrex zodra de signups weer geopend worden. Of hebben jullie een beter alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yucel55
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06 12:04
Helza schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:02:
Ik zit op dit moment op binance maar ben eigenlijk opzoek naar een exchange welke meer altcoins aangeboden word. Welke gebruiken jullie voor de kleinere altcoins? Zat zelf te denken aan bittrex zodra de signups weer geopend worden. Of hebben jullie een beter alternatief?
Volgens mij heeft Tradesatoshi wel veel altcoins. Maar ik weet niet of deze heel betrouwbaar is. Zijn er mensen met ervaring over deze exchange?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:42
Anoniem: 1017841 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:00:
Zelf niet over te spreken. Eergisteren 2035 XEM van Spectrocoins naar HitBTC gestort maar funds zijn daar nooit bijgeschreven. Transactie ID laat zien dat transactie goed is verlopen en dat het geld op de rekening van HitBTC staat. Support geeft nog niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synn7
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 01-10-2023
neo_mkl schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:39:
Wat zijn de ervaringen met geld terugstoren van een exhange naar een Nederlandse betaalrekekening. Hoe staan de banken hier tegenover, stel dat het om meerdere substantiele bedragen gaat?
Kleine bedragen (paar honderd euro) heb ik een aantal keer met success uitgevoerd, maar is er een risico dat je bank grotere transacties kan blokkeren?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Synn7 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:38:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik vind dit een hele Interresante vraag. Iemand al ervaringen hiermee?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-06 12:54
FrankGuthrie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:39:
[...]

Ik vind dit een hele Interresante vraag. Iemand al ervaringen hiermee?
Dat risico is er inderdaad. Ik volg een bachelor op afstand momenteel ivm blockchain en de lector stelde dat hij al bij vijf banken geblokkeerde rekeningen had toen er grote bedragen van exchanges kwamen uit bv. Polen. In BE gaan ze er dan graag de facto vanuit dat je aan het witwassen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Koja78 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:41:
[...]

Dat risico is er inderdaad. Ik volg een bachelor op afstand momenteel ivm blockchain en de lector stelde dat hij al bij vijf banken geblokkeerde rekeningen had toen er grote bedragen van exchanges kwamen uit bv. Polen. In BE gaan ze er dan graag de facto vanuit dat je aan het witwassen bent.
Dat klinkt niet echt logisch. Waarom zouden ze er meteen vanuit gaan dat het om witwassen gaat?
Buiten dat om snap ik ook niet echt waarom men zowiezo een rekening zou gaan blokkeren als er een relatief groot (zeg: 2000 euro) vanaf een exchange af zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Koja78 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:41:
[...]

Wat een onzin. Je kan toch je trsde histroy laten zien...Je kan dan toch aantonen hoe je aan het geld komt?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infectious
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10-2023
Heeft er hier iemand ervaring met Cryptopia? Ik wil een aantal munten aanschaffen die ik op Bittrex zou kunnen vinden, maar daar heb ik geen account (eigenlijk alleen op Binance en KuCoin). Cryptopia heeft de munten ook, en daar kan ik me registeren, maar de berichten online zijn niet louter positief. Echter lees je natuurlijk vooral het negatieve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 992889

Infectious schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:49:
Heeft er hier iemand ervaring met Cryptopia? Ik wil een aantal munten aanschaffen die ik op Bittrex zou kunnen vinden, maar daar heb ik geen account (eigenlijk alleen op Binance en KuCoin). Cryptopia heeft de munten ook, en daar kan ik me registeren, maar de berichten online zijn niet louter positief. Echter lees je natuurlijk vooral het negatieve.
Vind het opzich wel handig en duidelijk. Zou me er geen druk over maken in ieder geval.

Binance werkt echter makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
Wat zijn überhaupt jullie ervaringen met laten uitbetalen? Via welke bank heb je laten uitbetalen en naar welke rekening (NL/BE/anders), en hoe lang deed de exchange erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27
Als ik op Bittrex mijn BTC verkoop voor USDT. Krijg je dan dollars of Tether?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-06 16:30
neonite schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:58:
Wat zijn überhaupt jullie ervaringen met laten uitbetalen? Via welke bank heb je laten uitbetalen en naar welke rekening (NL/BE/anders), en hoe lang deed de exchange erover?
Positief. Uit betalen in Euro's naar mijn Nederlandse bankrekening was geen enkel probleem. Als je echt grote bedragen laat uit betalen, dan kan het zijn dat de bank vragen gaat stellen. Dat is bij sommige gebruikers wel eens gebeurd. Zolang je kan aantonen hoe je aan het geld komt is er niks aan de hand :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
Crasheeee schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:12:
[...]

Positief. Uit betalen in Euro's naar mijn Nederlandse bankrekening was geen enkel probleem. Als je echt grote bedragen laat uit betalen, dan kan het zijn dat de bank vragen gaat stellen. Dat is bij sommige gebruikers wel eens gebeurd. Zolang je kan aantonen hoe je aan het geld komt is er niks aan de hand :-)
Via welke exchanges heb je laten uitbetalen en hoe lang deed ie erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-06 11:09
borbit schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:12:
Als ik op Bittrex mijn BTC verkoop voor USDT. Krijg je dan dollars of Tether?
USDT is tether, dus niet de fiat currency..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
Helza schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:21:
[...]

USDT is tether, dus niet de fiat currency..
Ik weet nooit of het verstandig is dat te gebruiken. Tot nu toe heb ik altijd BTC als basis waar ik dan alt mee koop. Tether is wel een stuk makkelijker rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-06 22:59

mark-k

AKA markkNL

borbit schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:25:
[...]
Ik weet nooit of het verstandig is dat te gebruiken. Tot nu toe heb ik altijd BTC als basis waar ik dan alt mee koop. Tether is wel een stuk makkelijker rekenen.
Is alleen handig als je zeker wilt zijn dat je de volgende dag nog bijna dezelfde waarde in USD hebt. Stel elke coin crasht hard dan maak je geen verlies, maar stijgen ze heb je dus ook geen winst.

USDT is dus zegmaar de time-out van de cryptocoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
mark-k schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:28:
[...]

Is alleen handig als je zeker wilt zijn dat je de volgende dag nog bijna dezelfde waarde in USD hebt. Stel elke coin crasht hard dan maak je geen verlies, maar stijgen ze heb je dus ook geen winst.

USDT is dus zegmaar de time-out van de cryptocoins.
Maar als alles crasht gaat USDT ook mee zou ik denken. (een echte crash van alles zoals we nog niet gezien hebben). Hoe bepalen ze de dollar waarde zeg maar? Het beweegt toch wel een beetje laatste tijd lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

borbit schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:35:
[...]
Maar als alles crasht gaat USDT ook mee zou ik denken. (een echte crash van alles zoals we nog niet gezien hebben). Hoe bepalen ze de dollar waarde zeg maar? Het beweegt toch wel een beetje laatste tijd lijkt het.
Als heel cryptoland flopt vast wel ja, maar bij bijvoorbeeld die crash van BTC van eind vorig jaar blijft USDT gewoon zijn waarde houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Laatst online: 24-06 20:06
Na leuke winsten gepakt te hebben in de Binance exchange wil ik ETH sturen naar een wallet. Zijn er meer mensen die problemen hebben met de 'withdrawal' functie op Binance?

Ik heb vorige week en deze week geprobeerd ETH te verzenden maar dit lukte telkens niet. Na het invoeren van de authenticator code geeft Binance de melding dat er een verificatiemail is gestuurd, maar die heb ik nooit ontvangen. Ook niet in de spambox en een nieuwe email versturen werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Crasheeee schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:12:
[...]

Kijk dit zijn de antwoorden die een beginnende miner/handelaar wil horen oOo.

Hoop der er meer soortgelijke ervaringen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-06 16:30
neonite schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:13:
[...]

Via welke exchanges heb je laten uitbetalen en hoe lang deed ie erover?
Alle exchanges die Euro betalingen ondersteunen zoals Kraken en Bitstamp doen er gemiddeld 1 tot 2 werkdagen over.

Eigenlijk wat je in NL altijd al gewend bent wanneer je een overboeking doet. Het gaat vrij snel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene L
  • Laatst online: 23-05 23:50
Skywalker88 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:10:
[...]

Bij mij staat ook een deposit on hold die 4 januari heb overgemaakt. Eerdere deposits allemaal geen problemen, ben ook tier 3 verified, dus daar kan het ook niet aan liggen. Vraag me toch wat wat de reden is. Ik heb een maar een support ticket aangemaakt, hopelijk lossen ze het snel op
En is het inmiddels bij jou al vrijgegeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-06 10:12
Rene L schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:58:
[...]

En is het inmiddels bij jou al vrijgegeven ?
Ja gelukkig wel, in de middag al :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene L
Skywalker88 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:03:
[...]

Ja gelukkig wel, in de middag al :)
Gelukkig voor jou dan wel!

Helaas voor mij nog niet al 2 dagen on hold op ticket wordt niet gereageerd iemand nog ideeën ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Zijn er mensen die ook gek worden van grote schommelingen in koersen in de binance app? De 24h percentages van alle coins veranderen om de haverklap van -10% naar 10%. Op deze manier weet ik totaal niet meer wat nu de exacte koers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op poloniex zie ik deze melding:
STR is currently under maintenance or experiencing wallet/network issues. Deposits and withdrawals will remain disabled until a solution is found, which may require an update from the STR team. Any updates must be tested and audited before enabling.
Op Binance lijkt het wel te werken. Meer kan ik niet vinden. Iemand een idee wat er gaande is?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-06 15:48
Welke exchanges hanteren 20 XRP als reservering? Bij Bitstamp en Bitfinex lijkt dit niet het geval. Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ok even een vraagje, ik heb vanmiddag ETH gekocht via Kraken, dit netjes door 2 gedeeld en toen de ene helft naar Cryptopia gestuurd en de andere helft naar Kucoin. Bij Kraken staan beide op success, en inmiddels is het ook bij Kucoin aangekomen, maar nog niet bij Cryptopia. Plottwist: de verzending naar Kucoin was 5 uur later gedaan dan die naar Cryptopia.

Nou kan ik via https://etherscan.io/ zien dat het bedrag inderdaad op het adres dat Cryptopia me gegeven heeft zou moeten staan, maar bij Cryptopia zelf zie ik nog niks. Wat ook vreemd is, Kraken heeft bij die overboeking een heel andere transactie ID staan die op niks uitdraait als ik erop zoek, compleet verschillend dan wat je bij dat Cryptopia adres ziet staan. Bij de transactie van Kucoin komt wel alles overeen.

Ik vind het dus vreemd dat Cryptopia nog niets laat zien van balance, maar het blijkbaar wel op het adres zou moeten zijn aangekomen. Daarnaast heeft Kraken dus een verkeerd transaction ID staan. Bij wie moet ik nu zijn voor mijn ETH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

yucel55 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:04:
[...]

Volgens mij heeft Tradesatoshi wel veel altcoins. Maar ik weet niet of deze heel betrouwbaar is. Zijn er mensen met ervaring over deze exchange?
Services zijn vaak down zonder enige communicatie. Soms voor aantal dagen!
Verder werkt de website wel, maar net zoals op de alternatieven websites 0,0 communicatie mogelijkheden.

Vooral interessant om te hodlen dus op deze website. Risico is groot dat je bij koersdaling geld kwijt raakt omdat je niet kan verkopen maar de vraag is of het dan geen paniek verkoop is ;)

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:31
Vanavond eindelijk de update van kraken.
https://blog.kraken.com/p...de-on-saturday-january-6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Linkje naar Cryptopia twitter, wellicht handig om te weten: https://twitter.com/Cryptopia_NZ

Ltc en doge markets zijn down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-06 12:54
FrankGuthrie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:47:
[...]

Wat een onzin. Je kan toch je trsde histroy laten zien...Je kan dan toch aantonen hoe je aan het geld komt?
Dus jij stelt dat hij liegt?
Waarom zou het onzin zijn.

Banken hebben in BE meldingsplicht bij bedragen vanaf 6000 € dacht ik als er niet direct een document voor wordt gepresenteerd.

Vergeet niet dat grootbanken conservatief van nature zijn en liever geen risico nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
En HitBTC:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/L57oOI7.jpg

Zojuist wel eindelijk mijn trx gekregen dus er zit beweging in, het gaat alleen niet erg snel. :P

Edit: kan ze niet overzetten naar mijn trading account dus het is nog steeds niet meer dan een nummertje in mijn balans...

[ Voor 27% gewijzigd door Crypts op 06-01-2018 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene L
Iemand hier ervaring met bitrush? Ik wil dit weekend nog bitcoins kopen en kraken laat mij in de steek.

Bitrush werkt met iDeal minimaal 100 euro ik ken het niet, iemand ervaring mee ? Snelheid?

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Heeft iemand enig idee of GDAX binnenkort 1 ID voldoende gaat vinden? Echt jammer dat ze 2 vereisen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
170074 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:05:
Heeft iemand enig idee of GDAX binnenkort 1 ID voldoende gaat vinden? Echt jammer dat ze 2 vereisen op dit moment.
Regelgeving zal alleen maar strakker worden so don't count on it. Wat is overigens het probleem daarmee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Crypts schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:09:
[...]

Regelgeving zal alleen maar strakker worden so don't count on it. Wat is overigens het probleem daarmee? :?
Zie het probleem ook niet? Een rijbewijs en een DI kaart en je bent klaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

De reden is niet heel relevant, maar je kan je bedenken dat iemand maar 1 ID heeft.

GDAX is uniek wat dit betreft, bijna alle andere exchanges vragen maar om 1. GDAX heeft vaak de hoogste EUR koers en met meerdere bitcoins verkopen scheelt dit nogal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
170074 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:41:
De reden is niet heel relevant, maar je kan je bedenken dat iemand maar 1 ID heeft.

GDAX is uniek wat dit betreft, bijna alle andere exchanges vragen maar om 1. GDAX heeft vaak de hoogste EUR koers en met meerdere bitcoins verkopen scheelt dit nogal.
Dan haal je volgende week even een paspoort of id kaart erbij? Of je gaat je rijbewijs halen, die kosten kun je zo terugverdient hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
Zijn hier gebruikers van Coinexchange?
Is het mogelijk om de candle grafiek op een tijdbasis van 1 of 5 minuten te zetten? 1 uur is nu de kleinste eenheid, dit vind ik te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 987299

Iemand ervaring met HitBtc?
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Let op:
Zoals elders op het forum, geldt ook hier: geen referrals posten!
Voor bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]