Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Boy schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:56:
[...]

Ja, ik ben ook al de hele maand aan het checken of iemand iets weet, maar gewoon afwachten.

Ik sta -40 tot -57% op XRB, heb op meerdere niveaus ingekocht, blijkbaar nog te duur :F
Exacte datum moet nog bekend gemaakt worden, I'm vermoed volgende week of eerste week van februari https://support.binance.c...unity-Coin-RaiBlocks-XRB-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:14

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenrichard197
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-06-2023
Werd tijd zeg dat er wat + komt na die stomme FUD van korea en BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:09

Jebus4life

BE User

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Wat maakt NULS beter dan hun competitors

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:09

Jebus4life

BE User

zorss schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:17:
[...]

Wat maakt NULS beter dan hun competitors
Beter is altijd een groot woord, ik ben zelf ook niet sterk genoeg in BlockChain en dergelijke om de analyse op die manier te maken (voor elk argument dat ik pro geef zal er wel een contra bestaan. Hun selling point is ease of use en flexibiliteit) maar Nuls staat vooral heel erg underpriced in vergelijking met hun competitors.

Of ze ooit die niveaus en partnerships of adoption rate gaan halen van bedrijfen zoals Icon of Neo weet ik niet. Maar ze staan wel extreem undervalued in vergelijking met veel van deze bedrijven (Ardor staat +- 10 keer hoger, Icon 25 keer hoger, Neo bijna 100 keer hoger).

Ik verwijs je graag door naar de korte intro die ik recent over Nuls geschreven heb op het forum:
Jebus4life in "Bitcoin en overige cryptocurrencies #3"

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Blue_Fear schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:27:
Dit is het moment om Raiblocks (XRB) te kopen.
Helaas nu pas tijd om eventueel aankopen te doen, ingelezen in RaiBlocks en wilde er wat van kopen, maar is de afgelopen uren ineens wel echt behoorlijk gestegen, dus een beetje zonde om het op dit moment in te kopen. Bedankt voor de tip in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

tomdg schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:46:
[...]

Helaas nu pas tijd om eventueel aankopen te doen, ingelezen in RaiBlocks en wilde er wat van kopen, maar is de afgelopen uren ineens wel echt behoorlijk gestegen, dus een beetje zonde om het op dit moment in te kopen. Bedankt voor de tip in ieder geval!
ATH was rond de 200.000 en ik heb her gevoel dat die ATH flink verpletterd gaat worden in de komende 3 maanden. Ik zit er sinds begin december in, en heeft mij het grootste rendement opgeleverd.

Zit er hier nog iemand anders in Wagerr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:34

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ze zijn met veel zaken bezig en als slechts een deel daar van slaagt dan gaat dit nog een grote speler worden denk ik. Wat ik bijvoorbeeld niet wist is dat ze ook een trial hebben in agriculture en een partnership met een ATM maker waardoor je op termijn in China en Japan VET met fiat kan kopen. Heb op de dip gisteren wat ETH er in gezet voor de korte termijn (upcoming rebranding). Een BTC investering staat vast voor lang (> 1 jaar tenzij de cc markt crasht hehe)..

Bron: https://medium.com/liveth...n-of-vechain-664f3863445b

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:24

Boy

www.byoscoop.nl

fuzzyeyebrows1 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 03:06:
[...]

ATH was rond de 200.000 en ik heb her gevoel dat die ATH flink verpletterd gaat worden in de komende 3 maanden. Ik zit er sinds begin december in, en heeft mij het grootste rendement opgeleverd.

Ik heb een beetje wagerr. Had ik meer van moeten kopen bij de ico 😄

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:14

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

@sh4d0wman wat ik wel vreemd vindt is dat azie niet zo ven blijk van de munt. Bij ons stijgt die altijd als een malle maar azie gebeurd er weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

NLKornolio schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:16:
@sh4d0wman wat ik wel vreemd vindt is dat azie niet zo ven blijk van de munt. Bij ons stijgt die altijd als een malle maar azie gebeurd er weinig mee.
Dat valt opzich wel mee, voorbeeld:
Gisteravond toen ik ging slapen was VEN stijgende, Amerika gooit halverwege de dag/nacht een verkoop order er in en wij in Azie worden wakker met een VEN waarde welke nagenoeg dezelfde als gisteren was. Deze wordt snel gepumpt en voordat Europe wakker wordt weer gedumpt. EU heeft netto dus waarschijnlijk helemaal geen bewegingen gezien en de trend naar beneden wordt ingezet.

Het patroon van de afgelopen weken hier in Azie is:
Scherpe daling in de morgen? dan zal het rond 11:00 en 13:00 zijn. (EU bijna wakker)
Scherpe daling in de middag? dan zal het rond 17:00 zijn (USA wakker)
Incidenteel kan dit ook juist een stijging zijn maar die zijn schaarser in deze tijd :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
fuzzyeyebrows1 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 03:06:
[...]

Begin december was zeker een mooi instap moment zo te zien! Ik wacht nu nog even af tot de prijs hopelijk wat daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
valt me op dat bij XRB ook gigantische sellwalls staan.. dit zal ook wel iets betekenen. waarom is die munt de laatste tijd zo gezakken weet iemand dit ? ben straks ingestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
shakespeare schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:23:
valt me op dat bij XRB ook gigantische sellwalls staan.. dit zal ook wel iets betekenen. waarom is die munt de laatste tijd zo gezakken weet iemand dit ? ben straks ingestapt.
Eerst stond XRB alleen op 2 kleine exchanges en had het een laag handelsvolume, daardoor is het makkelijker om een coin te pumpen. De laatste tijd is er wat gedoe geweest met nodes bij exchanges die niet goed werkte, maar dat is nu opgelost volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Bmfd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 14:06:
[...]

Eerst stond XRB alleen op 2 kleine exchanges en had het een laag handelsvolume, daardoor is het makkelijker om een coin te pumpen. De laatste tijd is er wat gedoe geweest met nodes bij exchanges die niet goed werkte, maar dat is nu opgelost volgens mij.
hmm.. ok verwacht jij een stijging binnenkort ?

Hij zit tegen de sellwalls aan te hikken de hele tijd volgens mij..

Verder wacht ik even tot morgenvroeg rond 5/6 dan is er vrijwel altijd een dip deze weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden dat Raiblocks nu stijgt is omdat het binnenkort op binance komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 16:15:
De reden dat Raiblocks nu stijgt is omdat het binnenkort op binance komt.
Bron https://support.binance.c...unity-Coin-RaiBlocks-XRB-

[ Voor 21% gewijzigd door freestyler2 op 27-01-2018 16:30 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

.

[ Voor 99% gewijzigd door FrankGuthrie op 27-01-2018 16:32 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was echt al een dag of 25 geleden bekend dat hij naar Binance zou komen omdat hij de poll toen al dik aan het winnen was. Waarom stijgt hij juist vandaag?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2018 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Wat gebeurt er met NEM? Kan iemand dit verklaren? Was laatst nog [url="https://tweakers.net/nieuws/134531/japanse-cryptocurrency-exchange-verliest-430-miljoen-euro-aan-tokens-door-hack.html"]gehacked[/url]. Maar ik kan geen aangekondigd nieuws vinden. Niks over Catapult.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/L0f05BO.png

[ Voor 27% gewijzigd door Sando op 27-01-2018 18:21 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Sando schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:21:
Wat gebeurt er met NEM? Kan iemand dit verklaren? Was laatst nog [url="https://tweakers.net/nieuws/134531/japanse-cryptocurrency-exchange-verliest-430-miljoen-euro-aan-tokens-door-hack.html"]gehacked[/url]. Maar ik kan geen aangekondigd nieuws vinden. Niks over Catapult.

[afbeelding]
Wellicht komt het door de belofte van de gehackte partij om de slachtoffers terug te betalen.

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:31
Iemand een idee waarom de WTC coin tegen de AT trend in zo blijft stijgen?

Heeft altijd een sprong gemaakt en dan een periode daling, maar nu!!?? Stijl omhoog en blijft gaan..?

Iemand 1 of ander trend grafiekvoorspelling ofzo en waarom deze stijging?
Ik denk altijd maar: ik moet ze nu verkopen, want correctie komt, maar blijft maar stijgen 😳

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
kazzzdafke schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:05:
Iemand een idee waarom de WTC coin tegen de AT trend in zo blijft stijgen?

Heeft altijd een sprong gemaakt en dan een periode daling, maar nu!!?? Stijl omhoog en blijft gaan..?

Iemand 1 of ander trend grafiekvoorspelling ofzo en waarom deze stijging?
Ik denk altijd maar: ik moet ze nu verkopen, want correctie komt, maar blijft maar stijgen 😳
Het product dat ze hebben is echt goed, zijn heel veel toepassingen voor (check bijvoorbeeld die nieuwe Amazon winkel, daar zou dit toegepast kunnen worden).
Morgen is er een meeting waar ze wat dingen gaan aankondigen, los daarvan krijgen steeds meer mensen te horen van deze coin (marketing), daarom gaat ie ook omhoog.

Was al een heeeeeeele lange tijd een ondergewaardeerde coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenrichard197
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-06-2023
crypto markt, zegt genoeg...
btc maakt ook van die rare sprongen vandaag. Kan een lokker zijn, althans zo voelt het voor mij aan.
Na zo piek koop ik iig niks en indien mogelijk verkoop ik zelfs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd

[afbeelding]
https://twitter.com/ynakamura56/status/957275354527232000

https://twitter.com/Inside_NEM/status/956964401399156736

Dus de geleden schade wordt gecompenseerd, en de gestolen NEM kan straks niet meer uitgegeven worden, waardoor de hack geen effect zal hebben op de markt. De prijzen komen nu weer terug op het niveau van voor het nieuws over de hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alive
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:00
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:11:
[...]

Dat was echt al een dag of 25 geleden bekend dat hij naar Binance zou komen omdat hij de poll toen al dik aan het winnen was. Waarom stijgt hij juist vandaag?
Wellicht RAI exchange?
https://coinmarketcal.com..._by%5D=&form%5Bsubmit%5D=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Weet iemand of de winnaar van "coin of the month" op Binance in het verleden altijd in diezelfde maand gelist werd? Ik weet dat XRB wat node problemen had (nu opgelost als het goed is), en dat daarom de listing op Binance op zich heeft laten wachten. Zou een mooi begin zijn van de week als deze maandag dan eindelijk te verhandelen is op Binance, kan ik Bitgrail gedag zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Bmfd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:30:
[...]

https://twitter.com/ynakamura56/status/957275354527232000

https://twitter.com/Inside_NEM/status/956964401399156736

Dus de geleden schade wordt gecompenseerd, en de gestolen NEM kan straks niet meer uitgegeven worden, waardoor de hack geen effect zal hebben op de markt. De prijzen komen nu weer terug op het niveau van voor het nieuws over de hack.
Ben het wel eens met het verhaal van deze youtuber (volg ik dagelijks), hoe decentraal is zo'n munt als NEM zelf zomaar zo'n transactie ongedaan kan maken (wallet van de hacker blokkeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:00

inXs

known as inXs

Ik heb al enige tijd bitcoin cash staan op binance (na de fork), naast dat ik wat "basis" info vind over bitcoin cash vind ik het nog lastig om te bedenken of dit nou echt iets is of gaat zijn (behalve dat het koersverloop prima is en het sowieso gratis geld is). Wat denken jullie, heeft cash een bruikbare toekomst als munteenheid?? Ik zit overigens in de HODL strategie, dus wil vooral munten lang vasthouden en doe dit nu met stratis, bitcoin, bitcoin cash, ethereum, icon en vechain en ik denk er eigenlijk over om alle bitcoin cash naar vechain te zetten (met de aanstaande fork naar VET/TRON in het vooruitzicht. Daarnaast vind ik de ontwikkelingen rondom VEN wel erg interessant en veelbelovend.

[ Voor 7% gewijzigd door inXs op 27-01-2018 21:35 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
DeepSeven schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:33:
[...]

Ben het wel eens met het verhaal van deze youtuber (volg ik dagelijks), hoe decentraal is zo'n munt als NEM zelf zomaar zo'n transactie ongedaan kan maken (wallet van de hacker blokkeren).
Die kijk ik ook regelmatig, maar dit keer maakt hij een fout. De wallet zelf wordt niet geblokkeerd, de transactie met hacked funds wordt geflagd (https://twitter.com/Inside_NEM/status/957033808028749826). Daarna heeft NEM exchanges gevraagd om transacties die geflagd zijn niet meer te accepteren en zij hebben hier gehoor aan gegeven. Als de exchanges hadden besloten geen gehoor te geven aan het verzoek van NEM, kon de hacker zonder problemen de funds spenderen en had NEM er zelf niks aan kunnen veranderen(of ze moeten een fork uitvoeren).

De gehackte funds kunnen dus nog altijd naar andere wallets worden verplaatst, maar ze zijn geflagd en daardoor kunnen ze niet op een exchange worden uitgegeven. Dan nog is het de vraag of dit de juiste keuze is geweest van NEM, of dat ze het gewoon hadden moeten laten.

Ik vraag me wel af hoe het zou gaan als de hacker besluit de coins random over te maken naar andere wallets. Dan zouden de gehackte coins namelijk 'gemengd' worden met coins die niets te maken hebben met de hack en wordt de transactie alsnog geflagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

fuzzyeyebrows1 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:18:
Weet iemand of de winnaar van "coin of the month" op Binance in het verleden altijd in diezelfde maand gelist werd? Ik weet dat XRB wat node problemen had (nu opgelost als het goed is), en dat daarom de listing op Binance op zich heeft laten wachten. Zou een mooi begin zijn van de week als deze maandag dan eindelijk te verhandelen is op Binance, kan ik Bitgrail gedag zeggen.
Zoek het eens uit, dan weten wij het ook.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34
Ik had beloofd om hier een waarschuwing te posten als mijn bot weer raar deed. Dat is afgelopen dag (en nu nog steeds) het geval geweest. Ik zie 'm weer regelmatig een stuk naar beneden springen, dat is tot nu toe 3 keer eerder gebeurd waarvan 2 keer de dag erna er een grote crash was (o.a.die van vorige week). Ik heb vrijwel geen winst gemaakt vandaag.

Op zich vind ik de situatie er niet echt hetzelfde uitzien (ik zie o.a. dat veel van de altcoins nog in de plus staan, en de Bitcoin staat ook in de plus), ik ga zelf dus ook niet uitstappen deze keer. Maar ik post het maar voor het geval dat...

Edit: Het wordt steeds erger. Als dit nog even zo doorgaat ga ik zo toch echt alles in USDT zetten en eventjes afwachten...

[ Voor 9% gewijzigd door Specy op 28-01-2018 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Als XRB op Binance komt, kun je dan vlak er voor alles van Kucoin naar Binance verplaatsen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Specy schreef op zondag 28 januari 2018 @ 01:13:
Ik had beloofd om hier een waarschuwing te posten als mijn bot weer raar deed. Dat is afgelopen dag (en nu nog steeds) het geval geweest. Ik zie 'm weer regelmatig een stuk naar beneden springen, dat is tot nu toe 3 keer eerder gebeurd waarvan 2 keer de dag erna er een grote crash was (o.a.die van vorige week). Ik heb vrijwel geen winst gemaakt vandaag.

Op zich vind ik de situatie er niet echt hetzelfde uitzien (ik zie o.a. dat veel van de altcoins nog in de plus staan, en de Bitcoin staat ook in de plus), ik ga zelf dus ook niet uitstappen deze keer. Maar ik post het maar voor het geval dat...

Edit: Het wordt steeds erger. Als dit nog even zo doorgaat ga ik zo toch echt alles in USDT zetten en eventjes afwachten...
Hoe staat het nu met de bot? Alles staat hier nog in het groen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tryharder
  • Laatst online: 02-07 17:38

Mag ik vragen wat de bot normaal gemiddeld genereert voor je?
Met deze stijgingen zou er toch niet veel mis moeten gaan, je vraagt je af hoe hij raar kan gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Bmfd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:48:
[...]

Die kijk ik ook regelmatig, maar dit keer maakt hij een fout. De wallet zelf wordt niet geblokkeerd, de transactie met hacked funds wordt geflagd (https://twitter.com/Inside_NEM/status/957033808028749826). Daarna heeft NEM exchanges gevraagd om transacties die geflagd zijn niet meer te accepteren en zij hebben hier gehoor aan gegeven. Als de exchanges hadden besloten geen gehoor te geven aan het verzoek van NEM, kon de hacker zonder problemen de funds spenderen en had NEM er zelf niks aan kunnen veranderen(of ze moeten een fork uitvoeren).

De gehackte funds kunnen dus nog altijd naar andere wallets worden verplaatst, maar ze zijn geflagd en daardoor kunnen ze niet op een exchange worden uitgegeven. Dan nog is het de vraag of dit de juiste keuze is geweest van NEM, of dat ze het gewoon hadden moeten laten.

Ik vraag me wel af hoe het zou gaan als de hacker besluit de coins random over te maken naar andere wallets. Dan zouden de gehackte coins namelijk 'gemengd' worden met coins die niets te maken hebben met de hack en wordt de transactie alsnog geflagd.
Het klopt dat ze het niet alleen kunnen doen, maar het blijft een feit dat dus een paar mensen / bedrijven uiteindelijk besluiten wie daadwerkelijk iets met zijn geld mag doen. Nu heb ik persoonlijk geen problemen er mee in zo'n geval, maar het is toch wel precies het omgekeerde als waard crypto currencies voor staan. De vraag wordt dan wel waar de grens wordt gelegd.
Waarschijnlijk net als bij Ethereum, als er genoeg grote namen last van hebben dan wordt er wat aan gedaan (hier geflagd, Ethereum doet dan een hard fork).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
RideWithUz schreef op zondag 28 januari 2018 @ 06:17:
[...]

Hoe staat het nu met de bot? Alles staat hier nog in het groen...
Hij heeft vannacht een heel klein beetje winst gemaakt. Ik had een deel in USDT gezet (wat dus gedaald is in Bitcoins gerekend) en toch staat 'ie nog ietsje in de plus. Dus het lijkt nu weer beter te gaan.

Ik begin te denken dat het grootste probleem is dat er nu veel minder handel is dan een paar weken geleden. Het valt echt op dat mijn bot VEEL minder transacties doet dan eerder. Dat kan ook die lage winst - en het makkelijker verlies maken, het idee is om heel veel transacties te doen waarvan de meeste snel gaan en in winst eindigen - verklaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Specy schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:55:
[...]

Hij heeft vannacht een heel klein beetje winst gemaakt. Ik had een deel in USDT gezet (wat dus gedaald is in Bitcoins gerekend) en toch staat 'ie nog ietsje in de plus. Dus het lijkt nu weer beter te gaan.

Ik begin te denken dat het grootste probleem is dat er nu veel minder handel is dan een paar weken geleden. Het valt echt op dat mijn bot VEEL minder transacties doet dan eerder. Dat kan ook die lage winst - en het makkelijker verlies maken, het idee is om heel veel transacties te doen waarvan de meeste snel gaan en in winst eindigen - verklaren.
Heeft je bot een backtrace mogelijkheid? Ik gebruik deze regelmatig om te zien wat deze over het verleden doet en test dan steeds mijn strategie een beetje uit (welke niet heel boeiend is hoor, maar hoe eenvoudiger hoe beter wat gokken betreft merk ik). Meestal als de markt sterk wisselt naar beneden maak ik winst, heb tot nu toe 1 punt van 2 dagen gehad waar het net wat meer verlies maakt dan de markt en nu over 5 dagen ook winst, net onder dat van de markt. Dus of het uiteindelijk meer winst geeft dan munten in de wallet, ben ik nog niet over uit, maar denk het van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Ik lees net op de site van FunFair dat zij eind deze maand een verzoek bij de gambling commission neer gaan leggen om toegelaten te worden.

We’re in the final throes of preparing our application for a UK Gambling Commission remote software development licence and this will be submitted in the next few days.

Weet iemand of dit al gebeurd is? Kan hier verder geen details over vinden. Mocht dit nog gebeuren de komende dagen, dan is het wellicht een mooie coin om voor een korte trade in te stappen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Noedels schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:43:
Ik lees net op de site van FunFair dat zij eind deze maand een verzoek bij de gambling commission neer gaan leggen om toegelaten te worden.

We’re in the final throes of preparing our application for a UK Gambling Commission remote software development licence and this will be submitted in the next few days.

Weet iemand of dit al gebeurd is? Kan hier verder geen details over vinden. Mocht dit nog gebeuren de komende dagen, dan is het wellicht een mooie coin om voor een korte trade in te stappen denk ik.
Ik zie op dit moment al meer dan 18 (pre)ico's gericht op gambling. Tot die licentie binnen is zou ik er niet eens naar kijken 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deninho85
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-08 20:28
Ik heb een coin in mijn wallet staan(bitcoin dark), echter is deze gister gedelisted. Ben ik mijn gehele inleg nu kwijt of kan ik hier nog iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Sissors schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:52:
[...]

Het klopt dat ze het niet alleen kunnen doen, maar het blijft een feit dat dus een paar mensen / bedrijven uiteindelijk besluiten wie daadwerkelijk iets met zijn geld mag doen. Nu heb ik persoonlijk geen problemen er mee in zo'n geval, maar het is toch wel precies het omgekeerde als waard crypto currencies voor staan. De vraag wordt dan wel waar de grens wordt gelegd.
Waarschijnlijk net als bij Ethereum, als er genoeg grote namen last van hebben dan wordt er wat aan gedaan (hier geflagd, Ethereum doet dan een hard fork).
Klopt, maar het ‘probleem’ ligt in dit geval dus bij exchanges. Iedereen kan dankzij de blockchain transacties volgen, dus dat NEM dat ook kan is niet zo bijzonder.

Volgens mij kan het huidige probleem echter makkelijk worden opgelost met decentrale exchanges en privacycoins. Dan valt er niets meer te tracken/flagen en is er ook geen centrale exchanges die er iets mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36
Deninho85 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:29:
Ik heb een coin in mijn wallet staan(bitcoin dark), echter is deze gister gedelisted. Ben ik mijn gehele inleg nu kwijt of kan ik hier nog iets aan doen?
Waar heb je al gezocht naar informatie? Kan mij niet voorstellen dat het moeilijk te vinden is...

Aangenomen dat je de coins in eigen beheer hebt - dat kan ik namelijk niet uit je post opmaken - zou ik eens kijken op https://coinmarketcap.com en dan specifiek deze pagina.

Als ze op een exchange staan, zou ik eens kijken wat de exchange zegt. Lijkt mij sterk dat ze het eraf halen en je vervolgens niets vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-09 16:12

Heeft dat nut ja, omdat de waarde daarvan altijd 1 dollar is of wat is de achterliggende strategie hier van? Ik heb hier namelijk al vaker over gelezen en dat je zelfs om die manier als alles omlaag gaat winst kunt maken, maar ik snap het nog niet helemaal. :?

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deninho85
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-08 20:28
Bedankt voor je reactie. Volgens de bittrex site is deze gedelisted, ik had hem in mijn bittrexwallet staan. Vandaar mijn vraag, misschien zijn er meerder mensen die met dit probleem te kampen hebben of hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36
Deninho85 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:29:
Bedankt voor je reactie. Volgens de bittrex site is deze gedelisted, ik had hem in mijn bittrexwallet staan. Vandaar mijn vraag, misschien zijn er meerder mensen die met dit probleem te kampen hebben of hebben gehad?
Ik heb even gegoogled voor je...
Op diverse sites lees ik dat je een email krijgt als een coin gedelist wordt. (Bijvoorbeeld deze bron: Delisted XXB.) Waarschijnlijk heb jij deze dus een mail gehad van Bittrix over het delisten van BTCD en staat daarin wat je moet doen.

Ik denk trouwens dat, als je nog vragen hebt, je deze beter kan stellen in 'Het grote cryptocurrency exchanges topic' of even een apart topic kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
VincentVega schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:28:
[...]

Heeft dat nut ja, omdat de waarde daarvan altijd 1 dollar is of wat is de achterliggende strategie hier van? Ik heb hier namelijk al vaker over gelezen en dat je zelfs om die manier als alles omlaag gaat winst kunt maken, maar ik snap het nog niet helemaal. :?
Ik snap idd ook niet het onderliggende model van usdt en waar voor hun de "winst" in zit. Ik gebruik het nu echter wel af en toe om een soort te van short positie tegen bitcoin in te nemen. Heeft me met de daling van bitcoin toch nog wat extra bitcoin opgeleverd. Ben er nu weer uitgestapt en zit terug op btc. Als ik de mcad zo bekijk lijk hij het diepte punt wel berijkt te hebben. Nu hopen dat had haejin geen gelijk krijgt en er nog een laatste low aan zit te komen 😀

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bmfd
VincentVega schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:28:
[...]

Theoretisch: jij hebt 1 bitcoin in bezit en de koers van bitcoin staat op 15.000 dollar. Je verwacht echter dat bitcoin gaat dalen, dus je verkoopt jouw bitcoin en je krijgt er 15.000 USDT voor terug. Vervolgens gaat bitcoin naar 7.500 dollar. Jij hebt nog altijd jouw 15.000 USDT en daardoor kun je dus 2 bitcoins kopen, waar je eerst maar 1 bitcoin had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
Bmfd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 17:05:
[...]

Theoretisch: jij hebt 1 bitcoin in bezit en de koers van bitcoin staat op 15.000 dollar. Je verwacht echter dat bitcoin gaat dalen, dus je verkoopt jouw bitcoin en je krijgt er 15.000 USDT voor terug. Vervolgens gaat bitcoin naar 7.500 dollar. Jij hebt nog altijd jouw 15.000 USDT en daardoor kun je dus 2 bitcoins kopen, waar je eerst maar 1 bitcoin had.
Nu snap ik het! En hoe zit het dan met de fee's? Zet jij dan je BTC rechtstreeks om in USDT of eerst een ander altcoin met een lage fee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Helza
VincentVega schreef op zondag 28 januari 2018 @ 17:09:
[...]

Nu snap ik het! En hoe zit het dan met de fee's? Zet jij dan je BTC rechtstreeks om in USDT of eerste een ander altcoin met een lage fee?
Binance heeft een directe btc/usdt pair dus dan betaal je maar 1x fee. Heb je het het nog niet op een Exchange staan en een deposit moet doen is het meestal via een aitcoin goedkoper en sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zijn er mensen die morgen mee doen met de APEX ICO? Zijn er al mensen die in kunnen loggen/mails hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
Helza schreef op zondag 28 januari 2018 @ 17:16:
[...]

Binance heeft een directe btc/usdt pair dus dan betaal je maar 1x fee. Heb je het het nog niet op een Exchange staan en een deposit moet doen is het meestal via een aitcoin goedkoper en sneller.
Bedankt voor je hulp! Dus als je bitcoin hebt staan op Binance en je een dip verwacht is het slim om die BTC om te zetten in BTC/USDT maar hoe zet je die dan weer om naar alleen BCT, want je kunt op Binance toch geen BTC kopen (ik zie alleen maar alles in pairs)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
VincentVega schreef op zondag 28 januari 2018 @ 18:32:
[...]

Bedankt voor je hulp! Dus als je bitcoin hebt staan op Binance en je een dip verwacht is het slim om die BTC om te zetten in BTC/USDT maar hoe zet je die dan weer om naar alleen BCT, want je kunt op Binance toch geen BTC kopen (ik zie alleen maar alles in pairs)?
Klopt, op binance kan je alleen crypto traden ze hebben geen fiat currency/deposit optie. Ik heb zelf via kraken een deposit gedaan en vervolgens omgezet naar xrp en daar btc voor gekocht. Je moet eigenlijk op binance als eerst even wat bnb kopen, aangezien je bij binance voor veel crypto currencys alleen in hele aantal kan werken maar je bij verkoop wel altijd eerst de fee afgetrokken word met als gevolg dat je veel dust (kleine fracties van een crypto) overhoud waar je niks meer mee kan. Dus zodra je een coin naar binance transferred eerst het kleinste dat je kan handelen voor heb omwisselelen (volgens mij is het minimum nu 0.002 btc) dan worden in de toekomst automatisch de fees van je bnb toegoed afgetrokken en de rest kan je dan converteren naar usdt.

Op binance ga je vervolgens naar de btc/usdt paar, verkoop daar je btc ( of welke andere crypto je hebt waar binance een usdt pair van heeft. Vervolgens als de prijs van btc/usdt gedaald is en je denk dat hij niet verder daalt dan doe je een buy order en heb je weer bitcoins.

Het beste is om crypto currency te gebruiken voor de eerst deposit die op binance een bnb en een usdt pair heeft. Anders moet je meerdere keren kopen/verkopen en bij elke actie betaal je 0.1% aan fee.

[ Voor 20% gewijzigd door Helza op 28-01-2018 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

VincentVega schreef op zondag 28 januari 2018 @ 18:32:
[...]

Eerst koop je USDT met BTC, daarna koop je BTC met USDT. :)

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
i7x schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:15:
[...]

Eerst koop je USDT met BTC, daarna koop je BTC met USDT. :)
Ja dat snap ik nu maar dat kan dus in dit geval niet allemaal in Binance toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
VincentVega schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:24:
[...]

Ja dat snap ik nu maar dat kan dus in dit geval niet allemaal in Binance toch?
Je moet dan idd eerst btc of een andere crypto hebben. Heb je nog helemaal geen crypto kun je je het beste proberen om bij coinbase aan te melden /verifiëren en daar usdt of bitcoin te kopen, als je dan wilt handelen kun je dit het beste doen via gdax (dochter bedrijf van coinbase) en als je dan in andere crypto wilt handelen van daaruit naar bv binance.

Heb je al btc dan kan het allemaal direct daar.

Lees net dat usdt alle banden heeft verbroken met het audit buro dat ze gebruikten en dat ze in de laatste maanden 800mil aan extra crypto uitgegeven hebben. Mmmz toch maar weer terughoudend zijn met de usdt zoals ik initieel was en het niet meer gebruiken :| geeft me niet echt het idee dat die markt waarde van 1 dollar nu nog echt is.

[ Voor 31% gewijzigd door Helza op 28-01-2018 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LievenH
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 15:33

Het valt mij op dat je bot voorspellingen samen vallen met die van Alan masters. Hij voorspelt ook nog een laatste dip in deze reeks. Dus ben benieuwd, ik heb alles even al omgezet. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Wat is een goeie manier om crypto te verkopen en tijdelijk even te "parkeren" als fiat zonder het direct naar je bank te sturen? ik deed het altijd met USDT, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat dit zaakje niet meer echt te vertrouwen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Ik zie hier enorm veel discussie over VEN, maar kan iemand mij het gebruik van de coin VEN uitleggen? Het project is mooi, maar wat is de functie van de coin hierin? Dit vind ik altijd wel een redelijk essentieel punt voor ik ergens maximaal in ga investeren namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
ulTimaS schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:36:
Wat is een goeie manier om crypto te verkopen en tijdelijk even te "parkeren" als fiat zonder het direct naar je bank te sturen? ik deed het altijd met USDT, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat dit zaakje niet meer echt te vertrouwen is.
Ligt aan je exchange, soms kun je gewoon in USD of Euro's wegzetten. Maar op Binance zou ik Ethereum kiezen. Heb je een grotere kans dat het zelfs meer waard wordt ipv minder ;) Ethereum is nog nooit echt door een ondergrens gezakt namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
ulTimaS schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:36:
Op Kraken kun je het in euro's wegzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Malawolar schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:01:
[...]

Ligt aan je exchange, soms kun je gewoon in USD of Euro's wegzetten. Maar op Binance zou ik Ethereum kiezen. Heb je een grotere kans dat het zelfs meer waard wordt ipv minder ;) Ethereum is nog nooit echt door een ondergrens gezakt namelijk.
Ik handel eigenlijk alleen op Binance. Het probleem is dan als Crypto in het algemeen zakt Ethereum vaak net zo hard meezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
ulTimaS schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:07:
[...]

Ik handel eigenlijk alleen op Binance. Het probleem is dan als Crypto in het algemeen zakt Ethereum vaak net zo hard meezakt.
Account op Kraken is zo gepiept. Dan kun je het daar in ieder geval tijdelijk parkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Viep schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:10:
[...]

Account op Kraken is zo gepiept. Dan kun je het daar in ieder geval tijdelijk parkeren.
Heb ik gelukkig al :). Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Zal het dan nu echt eindelijk gaan gebeuren met Raiblocks (XRB)? Zeker nu met de ontwikkelingen omtrent Binance (Listing coming soon!!)
Diverse websites hebben dan ook recent (positieve) uitlatingen gedaan over XRB

https://www.finder.com.au...xrb-is-going-up-right-now
https://news4c.com/raiblo...ng-altcoins-at-this-time/

Voor degene die niet weten wat XRB is dan is dit wellicht interessant om eens door te lezen: https://allesovercrypto.nl/article/raiblocks-crypto-bedoeld

Er gaan vele geruchten dat de koers snel de $ 50 gaan aantikken, de eerste 2 dagen na de listing op Binance.
In hoeverre hebben Tweakers ervaring met de listing van een nieuwe coin op (bijvoorbeeld) Binance?
Er zullen natuurlijk veel sell walls worden ingesteld zodra er een nieuwe listing komt maar zijn er voorbeelden te noemen van coins die het ook op lange termijn goed blijven doen? (nee ik vraag niet om een glazen bol maar om ervaringen -- ook al is het niet echt vragen, want vragen zijn natuurlijk niet toegestaan :+ )

[ Voor 10% gewijzigd door freestyler2 op 28-01-2018 22:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bmfd
freestyler2 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:50:
Zal het dan nu echt eindelijk gaan gebeuren met Raiblocks (XRB)? Zeker nu met de ontwikkelingen omtrent Binance (Listing coming soon!!)

[...]

Diverse websites hebben dan ook recent (positieve) uitlatingen gedaan over XRB

https://www.finder.com.au...xrb-is-going-up-right-now
https://news4c.com/raiblo...ng-altcoins-at-this-time/

Voor degene die niet weten wat XRB is dan is dit wellicht interessant om eens door te lezen: https://allesovercrypto.nl/article/raiblocks-crypto-bedoeld

Er gaan vele geruchten dat de koers snel de $ 50 gaan aantikken, de eerste 2 dagen na de listing op Binance.

[...]

In hoeverre hebben Tweakers ervaring met de listing van een nieuwe coin op (bijvoorbeeld) Binance?
Er zullen natuurlijk veel sell walls worden ingesteld zodra er een nieuwe listing komt maar zijn er voorbeelden te noemen van coins die het ook op lange termijn goed blijven doen? (nee ik vraag niet om een glazen bol maar om ervaringen -- ook al is het niet echt vragen, want vragen zijn natuurlijk niet toegestaan :+ )
Meestal pakt een listing om Binance niet verkeerd uit, nee. :P Maar echt inschatting maken kun je er niet over doen, denk ik. Meestal zie je na een listing dat een coin hard omhoog schiet, om vervolgens ook weer hard te zakken. Vaak blijft die dan wel nog een stuk boven zijn oorspronkelijke prijs.

Ga overigens niet te veel af op die voorspellingen van anderen. Dit waren de voorspellingen die in december werden gedaan voor het einde van januari: https://www.reddit.com/r/..._for_end_of_january_2018/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
LievenH schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:50:
[...]

Het valt mij op dat je bot voorspellingen samen vallen met die van Alan masters. Hij voorspelt ook nog een laatste dip in deze reeks. Dus ben benieuwd, ik heb alles even al omgezet. Succes!
Ik ben er inmiddels achter waardoor mijn bot nu blijft hangen/daalt: Het grootste probleem is dat de handel zoveel minder is dan een tijdje terug. Ik ben aan het traden met redelijk grote aantallen per coin - in extreme gevallen kan mijn bot 1.5 Bitcoin aan een alt coin kopen als 'ie een stijging verwacht. Dat ging een week of 2 terug perfect: Er werd continu heel veel gehandeld dus zelfs als 'ie in extreme gevallen 1.5 Bitcoin van een bepaalde andere coin kocht was 'ie die ook zo weer kwijt als 'ie ze kwijt wou. Daarbij zorgt veel handel ook voor stabiele prijzen.

Nu kan de koers heel makkelijk dalen zonder dat je een coin verkocht krijgt tenzij je 'm verkoopt aan de hoogste bieder - die meestal fors minder biedt dan het laagste verkoop-offer, zeker nu er weinig handel is. Aangezien het toch de bedoeling is om winst te maken ga ik dus vlak onder dat laagste verkoop-offer zitten als ik wil verkopen, maar met weinig handel en een dalende markt lukt het nauwelijks meer om iets snel verkocht te krijgen. Gevolg: De koers zakt verder -> verlies.

Voorlopige conclusie: Afwachten tot de markt weer aantrekt. En tot dat moment met veel kleinere bedragen handelen.
vgroenewold schreef op zondag 28 januari 2018 @ 11:34:
[...]

Heeft je bot een backtrace mogelijkheid?
Helaas, nee..... :( geen tijd om dat te maken, ik heb het veel te druk met mijn eigen bedrijf (eigenlijk heb ik helemaal geen tijd voor bitcoins...). Maar zoals je hierboven ziet: Terugzoeken in de logging van de exchanges wat er gebeurd is (daar heb ik dan wel weer een scriptje voor geschreven) helpt ook.

[ Voor 14% gewijzigd door Specy op 28-01-2018 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkebek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 10:36
freestyler2 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:50:

[...]
Eindelijk gaan gebeuren? Heeft al een marketcap van 2,6 miljard. Lijkt me dat het al is gebeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

henkebek schreef op zondag 28 januari 2018 @ 23:49:
[...]

Eindelijk gaan gebeuren? Heeft al een marketcap van 2,6 miljard. Lijkt me dat het al is gebeurd ;)
Binance zal het vast nog wat verder aanvullen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
Malawolar schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:00:
Ik zie hier enorm veel discussie over VEN, maar kan iemand mij het gebruik van de coin VEN uitleggen? Het project is mooi, maar wat is de functie van de coin hierin? Dit vind ik altijd wel een redelijk essentieel punt voor ik ergens maximaal in ga investeren namelijk.
misschien heb je hier iets aan

http://man-man.nl/vechain-redenen-investeren/

Een systeem dat gedecentraliseerd via een overkoepelend netwerk zorgt voor een controle van A tot Z. Dat het een veelbelovend systeem is, dat blijkt wel uit het feit dat enkele grote bedrijven nu al gebruik maken van dit product en deze Cryptocurrency. Om maar wat voorbeelden te noemen: Renault gebruikt VeChain voor hun automotive supply-chain en China’s grootste wijnimporteur Direct Imported Goods gebruikt eveneens deze Blockchain om hun producten te verkopen én te monitoren.

heb zelf nog niet nagezien of alles waar is in dit artikel maar wou zelf eens weten wat ven juist doet

[ Voor 5% gewijzigd door wally228 op 29-01-2018 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:19
wally228 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 07:14:
[...]

Een systeem dat gedecentraliseerd via een overkoepelend netwerk zorgt voor een controle van A tot Z. Dat het een veelbelovend systeem is, dat blijkt wel uit het feit dat enkele grote bedrijven nu al gebruik maken van dit product en deze Cryptocurrency. Om maar wat voorbeelden te noemen: Renault gebruikt VeChain voor hun automotive supply-chain en China’s grootste wijnimporteur Direct Imported Goods gebruikt eveneens deze Blockchain om hun producten te verkopen én te monitoren.

heb zelf nog niet nagezien of alles waar is in dit artikel maar wou zelf eens weten wat ven juist doet
Ja ze gebruiken wellicht de technieken van vechain, maar niet het muntje wat de normale consument koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
xminator schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:23:
[...]

Ja ze gebruiken wellicht de technieken van vechain, maar niet het muntje wat de normale consument koopt.
Ze experimenteren er wellicht mee. Lijkt mij toch heel onwaarschijnlijk dat Renault in paar maanden ofzo hun complete supply chain management om hebben gegooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
wally228 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 07:14:
[...]

Dit begrijp ik allemaal, dat is het mooie project ook. Maar de specifieke functie van de coin, wat heeft 1 VEN coin voor een waarde in dit geheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devries1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:18
j0ppie schreef op zondag 28 januari 2018 @ 17:55:
Zijn er mensen die morgen mee doen met de APEX ICO? Zijn er al mensen die in kunnen loggen/mails hebben ontvangen?
Ja, ik doe zo mee. Informatie over hoe je precies meedoet (als je KYC whitelisted bent) wordt gegeven in de Telegram groep.

https://t.me/APEXannouncements

Het Neo adres waaraan je moet overmaken krijg je zometeen te zien als je inlogt met je persoonlijke KYC gegevens op https://apex.chinapex.com/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Malawolar schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:20:
[...]

Dit begrijp ik allemaal, dat is het mooie project ook. Maar de specifieke functie van de coin, wat heeft 1 VEN coin voor een waarde in dit geheel?
Je moet VEN coins houden om THOR te krijgen, de brandstof om dingen op het VeChain netwerk te doen. Zie https://www.reddit.com/r/...t_is_a_ven_coin_used_for/

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:03:
[...]

Je moet VEN coins houden om THOR te krijgen, de brandstof om dingen op het VeChain netwerk te doen. Zie https://www.reddit.com/r/...t_is_a_ven_coin_used_for/
Dat is denk ik nog niet echt de antwoord op zijn vraag.
De blockchain is nodig om transacties te valideren (dus ook de uniekheid van een product). of het ToR of VEN heet is dan niet zo spannend. Hoe dat in de praktijk gaat: geen dee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Staat toch vrij simpel uitgelegd op hun website? snap niet dat mensen niet even de moeite nemen om naar hun website te gaan.

Q.
What is the token used in VeChain ecosystem?

A.
The VeChain token used in VeChain platform is called VET

VET is likened to the fuel or the blood which supports VeChain’s distributed platform. All participants must use VET to get products and services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanalologo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:22:
Staat toch vrij simpel uitgelegd op hun website? snap niet dat mensen niet even de moeite nemen om naar hun website te gaan.

Q.

A.

VET is likened to the fuel or the blood which supports VeChain’s distributed platform. All participants must use VET to get products and services.
dat is nog steeds niet echt een antwoord op zijn vraag.
Sanalologo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:22:

Q.

A.

Dat is nog steeds niet letterlijk het antwoord op zijn vraag.

Ze bezitten is het ene. Dat het bloed is voor het netwerk kan wel, maar waarvoor heeft een groot bedrijf de munt concreet nodig binnen zijn distributiesysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:42:
[...]

[...]

Ze bezitten is het ene. Dat het bloed is voor het netwerk kan wel, maar waarvoor heeft een groot bedrijf de munt concreet nodig binnen zijn distributiesysteem.
Zoals ik het begrijp heb je inderdaad Thor Power nodig. Dat kan je kopen op de markt of je koopt een stel VET om het te laten genereren.

Koop je als bedrijf (a) een fabriek op (VET) om zelf de boel te genereren (Thor Power) of (b) koop je alleen de producten tegen marktprijs (Thor Power op exchanges)?

We gaan zien wat efficiënter werkt voor partijen :). Kan me in ieder geval voorstel dat voor beide scenario's vraag bestaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:55:
[...]

Zoals ik het begrijp heb je inderdaad Thor Power nodig. Dat kan je kopen op de markt of je koopt een stel VET om het te laten genereren.

Koop je als bedrijf (a) een fabriek op (VET) om zelf de boel te genereren (Thor Power) of (b) koop je alleen de producten tegen marktprijs (Thor Power op exchanges)?

We gaan zien wat efficiënter werkt voor partijen :). Kan me in ieder geval voorstel dat voor beide scenario's vraag bestaat :)
Dit is eigenlijk het antwoord op de vraag :P :

That’s not the only purpose of VEN/VET.

VeChain implements a Proof of Authority concept. Basically the 250k nodes which there will be 101 of them are used to validate transactions and data via PoA. THOR is just a mechanism that is used to cover transaction costs on the network whenever it’s in use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:42:
[...]

[...]

Wat ik er gewoon uit op maak is dat bedrijven ven aanschaffen om gebruik te maken van vechain producten en services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanalologo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:11:
[...]

Wat ik er gewoon uit op maak is dat bedrijven ven aanschaffen om gebruik te maken van vechain producten en services.
dat denk ik niet, want wat is dan de waarde van de blockchain? Die zal hem juist in het valideren zitten.
Als ze VEN bezitten kunnen ze ook de transactiekosten drukken omdat ze 'gratis' thor genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:13:
[...]

dat denk ik niet, want wat is dan de waarde van de blockchain? Die zal hem juist in het valideren zitten.
Als ze VEN bezitten kunnen ze ook de transactiekosten drukken omdat ze 'gratis' thor genereren.
Waarde van de blockchain? De informatie die wordt opgeslagen van het productie process - supply chain.

Blockchain hoeft niet alleen gebruikt te worden voor betalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanalologo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:18:
[...]

Waarde van de blockchain? De informatie die wordt opgeslagen van het productie process - supply chain.

Blockchain hoeft niet alleen gebruikt te worden voor betalingen.
Het was een reactie op jouw post. Ik weet ook dat het bij Vechain niet per se voor betalingen gebruikt gaat worden.

Ik bedoel daarmee te zeggen dat de munten zelf wel echt een doel hebben binnen de supply chain van de bedrijven. Hoeveel munten ze in de praktijk nodig hebben bij het vervoeren van een koe van de ene plek naar de ander: geen idee. Het product dat Vechain levert staat niet los van het gebruik van de munt(en).
Die zijn nodig voor het valideren van transacties.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2018 11:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:59
Sanalologo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:18:
[...]

Waarom zou ik als bedrijf mijn productie / supply chain informatie op een (publieke) blockchain willen opslaan?

Blockchains zijn een gruwelijk inefficiente manier om data op te slaan en op te zoeken. De grote kracht van blockchains, een permissieloos en censuur-vrije deelname zonder centrale autoriteit, is binnen een bedrijf niet bijzonder relevant.

Voor een bedrijf is het eenvoudiger en efficienter om gewoon te werken met een centrale database, of meerdere databases met onderlinge gegevensuitwisseling.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Rannasha schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:45:
[...]

Waarom zou ik als bedrijf mijn productie / supply chain informatie op een (publieke) blockchain willen opslaan?

Blockchains zijn een gruwelijk inefficiente manier om data op te slaan en op te zoeken. De grote kracht van blockchains, een permissieloos en censuur-vrije deelname zonder centrale autoriteit, is binnen een bedrijf niet bijzonder relevant.

Voor een bedrijf is het eenvoudiger en efficienter om gewoon te werken met een centrale database, of meerdere databases met onderlinge gegevensuitwisseling.
Men zet het in de markt als BAAS, BlockChain As A Service, met de unique selling point dat de data betrouwbaar is (authentiek, niet modificeerbaar). Het voordeel is juist een centrale database waar alle schakels in de keten (van productie tot transport, verkoop en indien gewenst: de consument) gebruik van maken. Hoe meer databases er gebruikt worden hoe hoger de kans op invoer fouten, incompatibileit, trage of onvolledige uitwisseling. Bedrijven die gebruik maken van VeChain moeten dan alleen nog zorg dragen voor de juiste data om te publiceren op de blockchain. Tevens kun je natuurlijk ook bedrijven die de boel bedonderen uitsluiten van de blockchain waardoor de winkelier/consument geen producten meer afneemt. Hoe ze dit technisch allemaal precies doen en of het efficienter is dan huidige databases? Dat is mij nog niet duidelijk.

In theorie zou je dus als consument b.v. een in de supermarkt gekocht vis kunnen scannen en zien dat deze altijd diepgevroren is vervoerd en in het wild gevangen. Of dat de sla in je salade inderdaad organic is en niet door kinderarbeid is geproduceerd, de medicijnen die je in neemt niet door beun de haas in India zijn gefabriceerd, etc.

Althans dat is wat ik er tot zover van heb begrepen. :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Gejat van reddit, invloed van Binance listings op vorige coins:

Binance

Ik heb zelf (helaas) geen Raiblocks (XRB). Lijkt me geen verkeerd plan om ze aan te schaffen voordat ze op Binance komen (geschat wordt week 2 februari). Zowel short- als longterm een sterke munt, veel hype en sterke tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 14:22
Is hier iemand bekend met de ZClassic en BPrivate?
BPrivate is de achterliggende partij die blijkbaar op 28 Februari een Fork gaan uitbrengen.

Dit is informatie die ik heb verkregen van bepaalde bronnen die daar diep inzitten echter ben ik er te weinig bekend mee, vandaar dat ik het hier eens check of iemand daar ook al eens ervaringen mee heeft of interesse in heeft.

Probeer zelf al enige tijd op Bittrex te komen maar helaas tot nu toe nog geen geluk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
valermos schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:50:
Is hier iemand bekend met de ZClassic en BPrivate?
BPrivate is de achterliggende partij die blijkbaar op 28 Februari een Fork gaan uitbrengen.

Dit is informatie die ik heb verkregen van bepaalde bronnen die daar diep inzitten echter ben ik er te weinig bekend mee, vandaar dat ik het hier eens check of iemand daar ook al eens ervaringen mee heeft of interesse in heeft.
Ik lees net dit op een Telegram kanaal:

"Zclassic hard fork on 28th feb 2018. Those who hold ZCL will get BITCOINPRIVATE coin with 1:1 ratio. At present Zclassic team didnt anounce which exchnage will support this hard fork.

Bitcoin private is a good solid platform based on privacy coin like xvg , xmr, zcash. If you can hold ZCL for a month, buy this at dip it will give you huge profit"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:10

p0st

Dutch Reefer

Theniers schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:40:
Gejat van reddit, invloed van Binance listings op vorige coins:

[afbeelding]

Ik heb zelf (helaas) geen Raiblocks (XRB). Lijkt me geen verkeerd plan om ze aan te schaffen voordat ze op Binance komen (geschat wordt week 2 februari). Zowel short- als longterm een sterke munt, veel hype en sterke tech.
Zeker veel hype, sterke tech is nog maar te bezien. Zeker wel een sterk concept met de DAG/Lattice technologie waarbij elke user zijn/haar eigen blockchain heeft. De geclaimde 7000 transacties per seconde zijn namelijk nog niet bewezen (300 was laatst tijdens een stress test de max wat gehaald werd, overigens nog geen 100% load) en ook moet nog blijken hoe het netwerk omgaat met spam aanvallen.

Desalniettemin blijft XRB een interessant concept, echt vind ik zelf (mening) dat de huidige waarde vééél te hoog is voor wat er nu staat, een goed technisch concept met een aantal ontwikkelaars erachter.

En dan zal ik het hele Bitgrail drama maar even achterwege laten :+

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:59
sh4d0wman schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:27:
[...]

Men zet het in de markt als BAAS, BlockChain As A Service, met de unique selling point dat de data betrouwbaar is (authentiek, niet modificeerbaar).
Betrouwbaarheid van data is niet alleen met een blockchain haalbaar. Er zijn meerdere manieren om de authenticiteit van data te bewaken. Een belangrijke eigenschap van een blockchain is dat data-authenticiteit geen centrale autoriteit nodig heeft. Maar voor een bedrijf is het gebrek aan centrale autoriteit niet relevant, want het bedrijf is z'n eigen autoriteit die automatisch vertrouwd wordt.
In theorie zou je dus als consument b.v. een in de supermarkt gekocht vis kunnen scannen en zien dat deze altijd diepgevroren is vervoerd en in het wild gevangen. Of dat de sla in je salade inderdaad organic is en niet door kinderarbeid is geproduceerd, de medicijnen die je in neemt niet door beun de haas in India zijn gefabriceerd, etc.
Kan ook prima zonder blockchain. Maar uiteindelijk blijf je hier als consument vertrouwen op de eerlijkheid van de fabrikant. Als ik als vis-bedrijf gekweekte vis in ongekoelde wagens vervoer, dan gaat geen blockchain mij tegenhouden om deze als verse en diepgevroren vis te verkopen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:09
<knip> Het inhoudelijk bespreken van pump & dumps is hier niet toegestaan.

[ Voor 85% gewijzigd door Grotman op 29-01-2018 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:22
Rannasha schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:11:
[...]

Betrouwbaarheid van data is niet alleen met een blockchain haalbaar. Er zijn meerdere manieren om de authenticiteit van data te bewaken. Een belangrijke eigenschap van een blockchain is dat data-authenticiteit geen centrale autoriteit nodig heeft. Maar voor een bedrijf is het gebrek aan centrale autoriteit niet relevant, want het bedrijf is z'n eigen autoriteit die automatisch vertrouwd wordt.
Totdat je als bedrijf te maken krijgt met meerdere schakels in de keten, zoals zo'n beetje bij elk bedrijf op deze aardkloopt :), die elk hun eigen IT applicatie hebben waarin data wordt geimporteerd, getransformeerd en aan de volgende schakel in de keten wordt doorgegeven (al dan niet geautomatiseerd).
Kan ook prima zonder blockchain. Maar uiteindelijk blijf je hier als consument vertrouwen op de eerlijkheid van de fabrikant. Als ik als vis-bedrijf gekweekte vis in ongekoelde wagens vervoer, dan gaat geen blockchain mij tegenhouden om deze als verse en diepgevroren vis te verkopen.
Tenzij de registratie ervan door een decentrale "organisatie" wordt afgehandeld. Projecten zoals VeChain met hun RFID en andere IOT achtige oplossingen zijn juist heel erg geschikt hiervoor. Als er een framework wordt opgezet hoe wie wat waar moet meten en registreren, inclusief toezicht, en dat wordt wegggeschreven op de blockchain, dan is het veel makkelijker te achterhalen waar er eventueel iets is misgegaan in de keten.
571Pro schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:18:
Skycoin SKY op Cryptopia/C2CX staat nog behoorlijk laag nadat een dump groep deze probeert zo laag mogelijk te houden om in te kopen en nadien te laten stijgen. wordt zo beschreven in de telegram groep.
Ah beschreven in de telegram groep, dus waar....wss hebben ze zelf al lekker ingekocht en proberen ze hun muntjes langzaamaan van de hand te doen. Als je groots hebt ingekocht dan heb je geen x 10 nodig om lekker te verdienen :)

[ Voor 14% gewijzigd door paul-s83 op 29-01-2018 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:09
paul-s83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:41:
[...]

Totdat je als bedrijf te maken krijgt met meerdere schakels in de keten, zoals zo'n beetje bij elk bedrijf op deze aardkloopt :), die elk hun eigen IT applicatie hebben waarin data wordt geimporteerd, getransformeerd en aan de volgende schakel in de keten wordt doorgegeven (al dan niet geautomatiseerd).

[...]

Tenzij de registratie ervan door een decentrale "organisatie" wordt afgehandeld. Projecten zoals VeChain met hun RFID en andere IOT achtige oplossingen zijn juist heel erg geschikt hiervoor. Als er een framework wordt opgezet hoe wie wat waar moet meten en registreren, inclusief toezicht, en dat wordt wegggeschreven op de blockchain, dan is het veel makkelijker te achterhalen waar er eventueel iets is misgegaan in de keten.

[...]

Ah beschreven in de telegram groep, dus waar....wss hebben ze zelf al lekker ingekocht en proberen ze hun muntjes langzaamaan van de hand te doen. Als je groots hebt ingekocht dan heb je geen x 10 nodig om lekker te verdienen :)
Ik geef je alleen bronvermelding mee, dat het niet van een eigen mening komt. Trouwens stond deze zelf op +/-0.003 en is deze nu gezakt tot op 0.0021-0.0024 om de prijs laag te houden zoals eerder gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Ik ben geen fan van Tether en ik ben ook sceptisch over het feit dat ze voor iedere USDT een USD ergens hebben, maar
Bitfinex heeft net zijn vaste auditor Friedman LLP ontslagen.
Voor zo ver ik weet is het niet bekend welke partij de overeenkomst heeft beëindigd, om dan maar te zeggen dat Bitfinex Friedman is ontslagen vind ik niet bepaald goede journalistiek.
De blogger, die zichzelf Bitfinex’d noemt, doet in verschillende blogposts, tweets en video’s uit de doeken hoe tether enkel is ontwikkeld om de bitcoinprijs artificieel te doen stijgen. Als de beweringen van de blogger waar blijken, dan zijn de gevolgen voor de cryptomarkt desastreus.
Ik snap niet waarom ze een figuur als Bitfinexed hier als bron gebruiken. Laat op Twitter duidelijk zien totaal niet objectief te zijn en is bezig met een behoorlijke lastercampagne tegen Bitfinex.

Daarnaast vind ik het met dit soort journalistiek jammer dat er alleen maar bronnen worden gebruikt die negatief zijn over Tether. Er zijn ook genoeg partijen die denken dat Tether wel legit is, maar die komen niet aan het woord. Dat zie je overigens vaker bij crypto in het algemeen, dat er in de media maar vanuit een perspectief geredeneerd wordt (vaak de negatieve/sceptische kant).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
Bmfd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:03:
[...]

Ik ben geen fan van Tether en ik ben ook sceptisch over het feit dat ze voor iedere USDT een USD ergens hebben, maar

[...]

Voor zo ver ik weet is het niet bekend welke partij de overeenkomst heeft beëindigd, om dan maar te zeggen dat Bitfinex Friedman is ontslagen vind ik niet bepaald goede journalistiek.

[...]

Ik snap niet waarom ze een figuur als Bitfinexed hier als bron gebruiken. Laat op Twitter duidelijk zien totaal niet objectief te zijn en is bezig met een behoorlijke lastercampagne tegen Bitfinex.

Daarnaast vind ik het met dit soort journalistiek jammer dat er alleen maar bronnen worden gebruikt die negatief zijn over Tether. Er zijn ook genoeg partijen die denken dat Tether wel legit is, maar die komen niet aan het woord. Dat zie je overigens vaker bij crypto in het algemeen, dat er in de media maar vanuit een perspectief geredeneerd wordt (vaak de negatieve/sceptische kant).
Sorry maar hln en journalistiek kunnen niet in dezelfde zin.
Ik zou het ook geen krant noemen maar eerder een site die clickbait artikels uitspuugt zonder onderzoek of bronnencontrole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikebtc
  • Laatst online: 23-01-2023
https://www.reddit.com/r/...e_signs_partnership_with/

Walton gaat dus samenwerken met een state-owned Chinese organisatie. Lijkt me goed nieuws voor zowel WTC als crypto in het algemeen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 22:54

gws24

Thinking is hard!

miikebtc schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:19:
https://www.reddit.com/r/...e_signs_partnership_with/

Walton gaat dus samenwerken met een state-owned Chinese organisatie. Lijkt me goed nieuws voor zowel WTC als crypto in het algemeen!
Partnerschappen worden overschat. Meeste partnerschappen zijn van het niveau dat een bedrijf er 1 of 2 mensen op zet om te kijken of het iets is voor hun maar komt er vooralsnog nooit iets uit. Bv xrp heeft/had partnerschappen met een groot aantal banken maar als je dan verder kijkt vinden ze het allemaal een mooi concept maar meer ook niet. Ik zeg niet dat het niet tot iets kan leiden maar ik wil wel waarschuwen dat een partnerschap an sich vrij weinig zegt.

edit: blijkbaar alleen met een lokale afdeling van China telecom. Vooralsnog is het imho leuke PR maar substantieel stelt het nog helemaal niks voor.

[ Voor 8% gewijzigd door gws24 op 29-01-2018 18:52 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Pagina: 1 ... 44 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).