Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenrichard197
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-06-2023
Bartholomaus schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:53:
[...]

Ik hou het in de gaten met tradingview. Een bot zou best makkelijk voor deze strategie zijn trouwens, ook al gaat het niet om veel trades.
Zeker, een bot zou fijn zijn. Tradingview gebruik ik ook. zitten we gewoon in het zelfde schuitje ;)
jij kan zeker niet programmeren ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:09

Jebus4life

BE User

Damn, ik wou graag in Ardor stappen, maar grootste volume (niet Korea) zit gewoon op Bitrex die een ledenstop hebben (weet ik ook eens hoe dat voelt :+ )

Op HitBTC (waar ik wel een account heb) is de prijs maar liefst 20% hoger...
Op Litebit is de prijs ook gewoon goed, maar wil eigenlijk geen fiat bijsteken...

Tegenvaller even...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:51

Bever!

3

Lasteraar schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:03:
[...]

1000sat? Doen we het voor hoor :-)
Ook ingestapt, mooie coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Bartholomaus schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:22:
Zijn er hier mensen die een EMA cross-over strategy gebruiken?

Ik vind het erg aantrekkelijk omdat het objectief, makkelijk toe te passen, en mid-term is. Als ik deze aanpak plot over de koers van een aantal coins komen er goede resultaten uit, maar ik vraag me af of ik pitfalls over het hoofd zie (buiten het gebruikelijke 'in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst' :+ ). Ben benieuwd naar jullie mening!
Ik heb een tool geschreven om dit te simuleren (gebruik makend van de Binance API), maar... in tegenstelling tot wat iemand iemand anders zei, gaat het niet vaker goed dan mis. Een mogelijke verklaring is de recente slechte trend (ik ben net 2 weken bezig). Mijn simulatie zegt me momenteel dat het een niet-winstgevende strategie is.

Over de afgelopen 6 dagen is het resultaat 99,6%, terwijl ik toch minimaal 102% wil zien voor ik er echte trades mee ga doen.

Maar goed... ik heb nog een hoop dingen die ik kan tweaken. Wellicht wordt het ooit nog wel wat.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenrichard197
ButsMG schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:32:
[...]

Ik heb een tool geschreven om dit te simuleren (gebruik makend van de Binance API), maar... in tegenstelling tot wat iemand iemand anders zei, gaat het niet vaker goed dan mis. Een mogelijke verklaring is de recente slechte trend (ik ben net 2 weken bezig). Mijn simulatie zegt me momenteel dat het een niet-winstgevende strategie is.

Over de afgelopen 6 dagen is het resultaat 99,6%, terwijl ik toch minimaal 102% wil zien voor ik er echte trades mee ga doen.

Maar goed... ik heb nog een hoop dingen die ik kan tweaken. Wellicht wordt het ooit nog wel wat.
Ben je bereidt om deze tool te delen? Waarin heb je de tool geschreven?

Die gene was ik trouwens., heb nu 3 lijnen lopen en bij de juiste interval zie ik toch echt iets moois...
Maar ik zie dat jij het wat beter aanpakt gezien de tool met resultaat in %

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ButsMG
ikbenrichard197 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:44:
[...]

Ben je bereidt om deze tool te delen? Waarin heb je de tool geschreven?

Die gene was ik trouwens., heb nu 3 lijnen lopen en bij de juiste interval zie ik toch echt iets moois...
Maar ik zie dat jij het wat beter aanpakt gezien de tool met resultaat in %
Het is een PHP project. En het is nu nog erg ruw opgezet. Het eerste doel is om percentages rond de 102% per trade te krijgen (daarvoor ben ik inderdaad onder andere met intervals aan het experimenteren). Als me dat lukt, ga ik de tool werkbaar maken. Zodra dat zo is wil ik best nadenken over delen. Maar zo ver ben ik nog lang niet. Ik gok dat me dat nog wel wat weken gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenrichard197
ButsMG schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:51:
[...]

Het is een PHP project. En het is nu nog erg ruw opgezet. Het eerste doel is om percentages rond de 102% per trade te krijgen (daarvoor ben ik inderdaad onder andere met intervals aan het experimenteren). Als me dat lukt, ga ik de tool werkbaar maken. Zodra dat zo is wil ik best nadenken over delen. Maar zo ver ben ik nog lang niet. Ik gok dat me dat nog wel wat weken gaat kosten.
Cool man !
Heb zelf weinig kennis van programmeren maar ga nu eens kijken of Python 3 ruby wat is om te leren.
Voor nu is tradingview ok, en ga ik voor XLM en EOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:15
Waarom gaat icx ineens omhoog iemand die et weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:19
Limbeckx schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:01:
Waarom gaat icx ineens omhoog iemand die et weet?
Jazeker, zojuist is ICON Mainnet 1.0 Launched: https://medium.com/helloi...1-0-launched-d54b9132017e

[ Voor 6% gewijzigd door 0xygen op 24-01-2018 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:15
Meestal is t toch sell the news?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downsize
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 20:26
Een paar dagen pauze, nadat ik al mijn VEN omgezet had in fiat vanwege Lunar Fear. De afgelopen dagen besteedt aan onderzoek, en tot de conclusie gekomen om nu even vol voor Trinity ( $TNC ) te gaan. Ik had de ico gemist, maar bleef eraan denken. No guts, no glory :)

Recent ICO gehad, sinds 22-jan op Kucoin - ik wist de marketcap niet zeker tot vanmiddag... 98mio @ $0.30 ( $0.06 ico price ) en NEO dev conference volgende week met prototype afsluiter, verwacht ik nog wat groei.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Ook in trinity tnc gestapt net. En in odyssy OCN voor 470 euro net op kucoin vanavond, geen huiswerk gedaan oid. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 13:22
tias86 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:24:
Ook in trinity tnc gestapt net. En in odyssy OCN voor 470 euro net op kucoin vanavond, geen huiswerk gedaan oid. 8)7
Trinity is solid. Enige waar het van afhankelijk is dat NEO zoveel tx/s krijgt dat het nuttig gaat zijn. Maar NEO gaat een mooi jaar tegemoet, dus trinity waarschijnlijk ook.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Met de Icon mainnet release stel ik me wel een andere vraag.

De ERC-20 tokens waar ICX nu opzat worden dus aangepast naar hun mainnet tokens. Op exchanges wordt dit automatisch aangepast naar ik begrijp (het is m'n eerste mainnet release, bear with me :F ), op je eigen wallet (zoals MEW) niet.

Krijg je een seintje van je exchange als dit gebeurd is (mijn coins staan op een exchange momenteel)? Of communiceert Icon dit zelf wanneer dit gebeurd is?

Ik vermoed ook dat ze van het moment van de swap tot de release van de ICX wallet zelf dus enkel op de exchanges zelf bewaard kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
poderosoo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:27:
[...]

Trinity is solid. Enige waar het van afhankelijk is dat NEO zoveel tx/s krijgt dat het nuttig gaat zijn. Maar NEO gaat een mooi jaar tegemoet, dus trinity waarschijnlijk ook.
We gaan het zien ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34
ButsMG schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:51:
[...]

Hou je rekening met transactiekosten? Ik heb zelf vorige week eens geprobeerd om iets te doen met een lopend gemiddelde, maar ik maakte alleen maar verlies. Wellicht dat het op andere exchanges anders is, ik zat op gdax te kijken, en daar geldt dat je 2 typen transacties hebt: Als je transactie direct voldaan wordt betaal je 0.25%, anders 0%.

Het probleem is dit: Als je zeker wilt weten dat je transactie wordt uitgevoerd moet je kopen voor de prijs waarvoor verkocht wordt (die is dus iets hoger dan de gemiddelde prijs), en verkopen voor de prijs waarvoor mensen willen kopen (en die is dus iets lager). Wat erger is is dat je bij een koop/verkoop combinatie 0.5% inlevert, dat is dus - even uitgaande van de Bitcoin - ca. 50 euro.

Dus, je ziet dat er een stijgende trend is, dus de koers is al wat gestegen. Vervolgens wil je kopen en moet je hoger bieden dan het gemiddelde. Je gaat pas verkopen als er een dalende trend is, dus op dat moment is een stuk van de winst alweer weg. En je verkoopt dan voor nog iets minder. En in totaal lever je ook nog eens 0.5% in. Zonder die 0.5% kun je nog wel winst maken, maar met die 0.5% (die je dus ook kwijt bent elke keer dat je besluit te kopen terwijl de koers vlak erna weer begint te dalen) maakte ik in ieder geval verlies - en dat in een stijgende markt.

Alternatief is om zonder transactiekosten te kopen, en dat betekent dat je minder moet bieden dan de laagste verkoopprijs om te kopen - gevolg: je krijgt pas iets gekocht als de prijs even ietsje zakt. Maar, dat kan lang duren, en voor grotere bedragen werkt het helemaal niet. Dus je koopt uiteindelijk voor een veel hogere prijs. En bij een dalende koers kan het ook lang duren voor je het verkocht hebt, en is de koers dus alweer veel verder gedaald.

Ik heb vorige week beide methoden geprobeerd (in een stijgende markt) en had in beide gevallen verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yec
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-07 20:30

yec

Net ook flink in TNC gestapt na het lezen van de whitepaper. Ook op GITHUB ziet het er netjes uit, al moet ik zeggen dat ik geen expert ben phyton. Het doel is evident, namelijk een "lightning network" voor NEO, waarbij het vooral gaat om de TPS (transactie per seconde) te verhogen en dus schaalbaarheid mogelijk te maken.

Ze gaan binnenkort ook samen met NEO een aankondiging doen. Ook wordt verwacht op korte termijn op meerdere beurzen terecht te komen.

En op dit moment een Marketcap van 81miljoen.

Redelijk veel ingrediënten voor een coin met veel potentie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yec

yec

PS: doe wel je eigen onderzoek voordat je ook instapt ipv dat je dit slikt als zoete koek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 23:20
Jebus4life schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:29:
Met de Icon mainnet release stel ik me wel een andere vraag.

De ERC-20 tokens waar ICX nu opzat worden dus aangepast naar hun mainnet tokens. Op exchanges wordt dit automatisch aangepast naar ik begrijp (het is m'n eerste mainnet release, bear with me :F ), op je eigen wallet (zoals MEW) niet.

Krijg je een seintje van je exchange als dit gebeurd is (mijn coins staan op een exchange momenteel)? Of communiceert Icon dit zelf wanneer dit gebeurd is?

Ik vermoed ook dat ze van het moment van de swap tot de release van de ICX wallet zelf dus enkel op de exchanges zelf bewaard kunnen worden?
Q: How do I swap ERC20 Tokens for native ICX? Do I have to leave them in my wallet or move them to exchanges?
A: A detailed Token Swap instruction will be published after the ICONex release. The swap will be open for a few months, considering the time for users to prepare for subsequent steps required. You will be able to trade both ERC20 tokens and ICX during the migration period. Also, we are coordinating with exchanges and third parties to ensure a smooth process.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Limbeckx schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:04:
[...]

Meestal is t toch sell the news?
|:( Hahahahhahah, sorry, maar dit geeft echt aan dat je niet weet waar het allemaal over gaat. Volgens mij een trader die alleen een trucje heeft geleerd die velen aanhouden sell the news, wat het nieuws ook is. Ook al zouden alle overheden besluiten om ICX te gaan gebruiken, jij zou verkopen, want sell the news......

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
FrankGuthrie schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 00:04:
[...]

|:( Hahahahhahah, sorry, maar dit geeft echt aan dat je niet weet waar het allemaal over gaat. Volgens mij een trader die alleen een trucje heeft geleerd die velen aanhouden sell the news, wat het nieuws ook is. Ook al zouden alle overheden besluiten om ICX te gaan gebruiken, jij zou verkopen, want sell the news......
Hij heeft toch deels gelijk? Als er een pre-announcement wordt gedaan, geldt er vaak 'buy the rumor, sell the news'.

Dit 'nieuws' was al weken aangekondigd en was dus ook allang in de prijs verwerkt. De enige reden dat ICX zo piekte was omdat het er eerder vandaag op leek dat de launch van hun mainnet weer uitgesteld zou worden. Dat heeft ervoor gezorgd dat de koers eerder vandaag inzakte en toen het nieuws toch naar buiten werd gebracht, steeg hij. Ondertussen staat de prijs ook weer op hetzelfde niveau als eerder vandaag. Ik snap niet waarom je meteen zo geïrriteerd reageert. :?

[ Voor 3% gewijzigd door Bmfd op 25-01-2018 00:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Bmfd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 00:53:
[...]

Hij heeft toch deels gelijk? Als er een pre-announcement wordt gedaan, geldt er vaak 'buy the rumor, sell the news'.

Dit 'nieuws' was al weken aangekondigd en was dus ook allang in de prijs verwerkt. De enige reden dat ICX zo piekte was omdat het er eerder vandaag op leek dat de launch van hun mainnet weer uitgesteld zou worden. Dat heeft ervoor gezorgd dat de koers eerder vandaag inzakte en toen het nieuws toch naar buiten werd gebracht, steeg hij. Ondertussen staat de prijs ook weer op hetzelfde niveau als eerder vandaag. Ik snap niet waarom je meteen zo geïrriteerd reageert. :?
Je snapt toch wel dat crypto trading geen wiskunde is met zekerheden....? Als je dan uitspraken doet als "buy the rumor sell the news" dan snap je in mij ogen niet hoe de markt werkt.

Crypto is gok, en er zijn 2 uitkomsten, of je wint of je verliest. En je kan er van allerlei Fibonacci lijnen en andere analyses tegenaan gooien, maar het blijft een gok en niemand weet wat de markt doet.

Om dan een opmerking te maken als dat hij/zij heeft gedaan komt me toch erg ondoordacht over. Dit gaf me het gevoel van iemand die 0,0 onderzoek heeft gedaan, maar op hype comments trade. Wie doet nou op zo'n manier traden???

[ Voor 3% gewijzigd door FrankGuthrie op 25-01-2018 01:36 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 23:20
[...]

Hij heeft toch deels gelijk? .... Ik snap niet waarom je meteen zo geïrriteerd reageert. :?
Als iemand vraagt waarom de prijs van een coin "ineens" zo omhoog gaat, op de dag van een mainnet launch, dan heeft die persoon werkelijk geen flauw benul wat 'ie aan het doen is..

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Mooie tech van ECC :-)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QpczSKg.jpg

En nog een stukje hype voor a.s. vrijdag...
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/38kdk8kv64c01.jpg

En... nr1 on volume @ Coinexchange ...
Afbeeldingslocatie: https://www.energyflash.nl/ecc.jpg

ECC is goed bezig.
Erg benieuwd naar de website + wat erop komt te staan morgen...

[ Voor 6% gewijzigd door Lasteraar op 25-01-2018 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Red pulse gelist op Coinrail. de prijs is eindelijk weer aan het stijgen na de dip van de afgelopen weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:49
[...]

omdat hij het nu doet voorkomen alsof hij ergens heeft gehoord 'sell the news' en dat hij nu denkt dat dat een solide strategie is. ongeacht de aard van het nieuws. misschien is het niet zo en heeft hij zich wel degelijk ingelezen/verdiept in de materie, maar het komt nu nogal dom over ("huh, er was toch een nieuwsbericht? waarom stijgt de coin dan?").
ja, amehoela. als het nieuwsbericht is dat alle overheden hebben besloten om hun 'analoge' munten in de prullenbak te gooien en de digitale coin te omarmen, dan is het toch echt een dikke BUY the news ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:40

Greyfox

MSX rulez

BBBrt schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:21:
[...]

ja, amehoela. als het nieuwsbericht is dat alle overheden hebben besloten om hun 'analoge' munten in de prullenbak te gooien en de digitale coin te omarmen, dan is het toch echt een dikke BUY the news ;)
Het is een beurswijsheid, als alle overheden overstappen dan zit een groot deel van de stijging al verwerkt in de koers omdat je zulk nieuws nu eenmaal niet stil houdt voordat de officiele aankondiging komt.
Precies de reden dan veel coins met een paar devs in dienst en zonder werkend product toch al een klap geld waard zijn....roumors

[ Voor 3% gewijzigd door Greyfox op 25-01-2018 08:35 ]

MSX 2 rulez more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14:49
Onlangs is er die ‘fork’ geweest van EtherZero. Het rook nogal scammy en dat doet het nog steeds wat mij betreft maar feit blijft dat die coin op yobit zo’n 0.0045 btc doet op moment van schrijven.

Nu lees ik op twitter dat diverse MEW gebruikers de ETZ hebben ontvangen via een custom node. Ik heb geen ervaring met instellen van custom nodes en ben stiekem toch nieuwsgierig of er überhaupt iets van de beloftes zijn nagekomen. Zien jullie gevaar in onderstaande werkwijze?

http://cryptocoindaddy.com/how-to-claim-etherzero-coins/

Met name dit stukje baart me zorgen (ondanks dat het op MEW zelf ingesteld moet worden) maar wellicht begrijp ik dat deel niet goed; “Click on “Send Ether & Tokens” and login using your private key. You will see your ETZ balance which is referred to as “Custom ETH””

Niet geschoten is altijd mis ;)

Update: de ETZ zijn daadwerkelijk op te halen als je je ETH op een ERC20 adres had staan. Echter, op Yobit kan je nu niet despositen dus je kan er nog niks mee 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door captainleduc op 25-01-2018 11:54 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 16:52
Is er iets bekend over andere futures naast die van vorige week en morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Specy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:01:
[...]

Hou je rekening met transactiekosten? Ik heb zelf vorige week eens geprobeerd om iets te doen met een lopend gemiddelde, maar ik maakte alleen maar verlies. Wellicht dat het op andere exchanges anders is, ik zat op gdax te kijken, en daar geldt dat je 2 typen transacties hebt: Als je transactie direct voldaan wordt betaal je 0.25%, anders 0%.

Het probleem is dit: Als je zeker wilt weten dat je transactie wordt uitgevoerd moet je kopen voor de prijs waarvoor verkocht wordt (die is dus iets hoger dan de gemiddelde prijs), en verkopen voor de prijs waarvoor mensen willen kopen (en die is dus iets lager). Wat erger is is dat je bij een koop/verkoop combinatie 0.5% inlevert, dat is dus - even uitgaande van de Bitcoin - ca. 50 euro.

Dus, je ziet dat er een stijgende trend is, dus de koers is al wat gestegen. Vervolgens wil je kopen en moet je hoger bieden dan het gemiddelde. Je gaat pas verkopen als er een dalende trend is, dus op dat moment is een stuk van de winst alweer weg. En je verkoopt dan voor nog iets minder. En in totaal lever je ook nog eens 0.5% in. Zonder die 0.5% kun je nog wel winst maken, maar met die 0.5% (die je dus ook kwijt bent elke keer dat je besluit te kopen terwijl de koers vlak erna weer begint te dalen) maakte ik in ieder geval verlies - en dat in een stijgende markt.

Alternatief is om zonder transactiekosten te kopen, en dat betekent dat je minder moet bieden dan de laagste verkoopprijs om te kopen - gevolg: je krijgt pas iets gekocht als de prijs even ietsje zakt. Maar, dat kan lang duren, en voor grotere bedragen werkt het helemaal niet. Dus je koopt uiteindelijk voor een veel hogere prijs. En bij een dalende koers kan het ook lang duren voor je het verkocht hebt, en is de koers dus alweer veel verder gedaald.

Ik heb vorige week beide methoden geprobeerd (in een stijgende markt) en had in beide gevallen verlies.
Thanks voor het delen van deze info. Uiteraard ben ik op zoek naar de winsten die deze fees en hogere buys en lagere sells coveren. Mijn theorie is dat 20 minimale verliezen moeten worden goedgemaakt met 5 tot 10 mooie winsten. Ik ben ook nog niet overtuigd dat het gaat lukken, maar wie niet waagt wie niet wint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:37
yec schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:11:
Net ook flink in TNC gestapt na het lezen van de whitepaper. Ook op GITHUB ziet het er netjes uit, al moet ik zeggen dat ik geen expert ben phyton. Het doel is evident, namelijk een "lightning network" voor NEO, waarbij het vooral gaat om de TPS (transactie per seconde) te verhogen en dus schaalbaarheid mogelijk te maken.

Ze gaan binnenkort ook samen met NEO een aankondiging doen. Ook wordt verwacht op korte termijn op meerdere beurzen terecht te komen.

En op dit moment een Marketcap van 81miljoen.

Redelijk veel ingrediënten voor een coin met veel potentie!
Maar dat is dus een munt die gebruik maakt van het Neo netwerk. Waarom zou Neo zelf niet lightning integreren? Ik snap het niet helemaal.
Lasteraar schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:09:
Mooie tech van ECC :-)
[afbeelding]

En nog een stukje hype voor a.s. vrijdag...
[afbeelding]

En... nr1 on volume @ Coinexchange ...
[afbeelding]

ECC is goed bezig.
Erg benieuwd naar de website + wat erop komt te staan morgen...
Zijn er niet meer munten bezig met adressen versimpelen? Als dat het enige is wat het project uniek maakt vind ik het vrij mager...

[ Voor 27% gewijzigd door janvanduschoten op 25-01-2018 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Graag je vorige post editten / aanpassen als je zelf als laatste hebt gereageerd :)

[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 25-01-2018 11:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poderosoo
DarkShadow schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:25:
[...]

Maar dat is dus een munt die gebruik maakt van het Neo netwerk. Waarom zou Neo zelf niet lightning integreren? Ik snap het niet helemaal.
Omdat de fundamentele basis van NEO en BTC compleet verschillend zijn. PoS vs PoW, smart contracts vs geen smart contracts, etc. Daarnaast kan NEO in theorie zonder trinity al schalen naar 10.000 tx/s, en zitten nu op ca. 1000 tx/s. Ter vergelijking, BTC zit op ongeveer 7 tx/s zonder lightning network.

Wot-stats

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Dit is wellicht een interessante munt voor de toekomst en is nog niet besproken voor zover ik kan vinden -- cV (carVertical) https://www.carvertical.com/.
Bovendien staat de koers nog relatief laag (€ 0.01) aangezien een koersverwachting geven geen zin heeft (neimand heeft een glazen bol) laat ik dat even in het midden. Maar de carVertical gebruikers genereren in de loop der tijd steeds meer data. De waarde van de token zal dus exponentieel toenemen met het aantal gebruikers dat ze aan boord zullen hebben.

Bovendien hebben ze een aantal interessante partners op hun lijstje staan. Bron

https://coinmarketcap.com/currencies/carvertical/

Voor zover ik heb kunnen vinden is carVertical een Blockchain oplossing die zoveel mogelijk informatie over de geschiedenis van auto's verzamelt uit verschillende bronnen, zoals gecentraliseerde landenregisters (bijvoorbeeld RDW), politie databases, verzekeringen, leasing, schadebehandelingsdatabases, en andere bronnen en zet dit vervolgens om naar een Blockchain omgeving.

Zoals iedereen inmiddels weet kunnen alle gegevens die zich in een Blockchain bevinden kunnen niet worden gewijzigd, vervalst, herschreven of gemanipuleerd. Het zorgt voor volledige transparantie en schept vertrouwen. En het allerbelangrijkste: alle historische gegevens van de auto worden gedecentraliseerd en openbaar toegankelijk. Aldus cV.

Elke persoon of onderneming die de gegevens van auto's controleert via carVertical kan er 100% zeker van zijn dat niemand zijn kilometerstand heeft gemanipuleerd, alle verzekerde ongevallen worden geregistreerd en de gegevens over de auto zijn zo uitgebreid mogelijk.

De theorie is natuurlijk heel interessant want het gebeurt nog te vaak dat er wordt geknoeid met auto's om zo een hogere verkoopwaarde te creëren. Als ik dus cV mag geloven hebben zij een oplossing voor dit probleem.

In April 2018 zal de (Alpha) versie van de API worden gelanceerd.

Hoe dit zou moeten werken wordt in de volgende afbeelding uitgelegd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3yCXIyBiIIDpDozQCPCE75v2/thumb.png

[ Voor 24% gewijzigd door freestyler2 op 25-01-2018 13:15 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:28

Boy

www.byoscoop.nl

Ik vind m'n IGNIS niet meer.

Ik heb er een aantal gekregen omdat ik NXT had en die heb ik in m'n NXT wallet, maar ik kan me herinneren dat ik daar ook de ignis in heb gehad.

De Ardor wallet krijg ik constant een connecting failed. Iemand hier die wel z'n ignis ziet?

edit: ik heb nieuwe versie van Ardor gedownload en passphrase gebruikt. Werkt nu

[ Voor 13% gewijzigd door Boy op 25-01-2018 14:10 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-06 16:48
freestyler2 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:59:
Dit is wellicht een interessante munt voor de toekomst en is nog niet besproken voor zover ik kan vinden -- cV (carVertical) https://www.carvertical.com/.
Bovendien staat de koers nog relatief laag (€ 0.01) aangezien een koersverwachting geven geen zin heeft (neimand heeft een glazen bol) laat ik dat even in het midden. Maar de carVertical gebruikers genereren in de loop der tijd steeds meer data. De waarde van de token zal dus exponentieel toenemen met het aantal gebruikers dat ze aan boord zullen hebben.

Bovendien hebben ze een aantal interessante partners op hun lijstje staan. Bron

https://coinmarketcap.com/currencies/carvertical/

Voor zover ik heb kunnen vinden is carVertical een Blockchain oplossing die zoveel mogelijk informatie over de geschiedenis van auto's verzamelt uit verschillende bronnen, zoals gecentraliseerde landenregisters (bijvoorbeeld RDW), politie databases, verzekeringen, leasing, schadebehandelingsdatabases, en andere bronnen en zet dit vervolgens om naar een Blockchain omgeving.

Zoals iedereen inmiddels weet kunnen alle gegevens die zich in een Blockchain bevinden kunnen niet worden gewijzigd, vervalst, herschreven of gemanipuleerd. Het zorgt voor volledige transparantie en schept vertrouwen. En het allerbelangrijkste: alle historische gegevens van de auto worden gedecentraliseerd en openbaar toegankelijk. Aldus cV.

Elke persoon of onderneming die de gegevens van auto's controleert via carVertical kan er 100% zeker van zijn dat niemand zijn kilometerstand heeft gemanipuleerd, alle verzekerde ongevallen worden geregistreerd en de gegevens over de auto zijn zo uitgebreid mogelijk.

De theorie is natuurlijk heel interessant want het gebeurt nog te vaak dat er wordt geknoeid met auto's om zo een hogere verkoopwaarde te creëren. Als ik dus cV mag geloven hebben zij een oplossing voor dit probleem.

In April 2018 zal de (Alpha) versie van de API worden gelanceerd.

Hoe dit zou moeten werken wordt in de volgende afbeelding uitgelegd.

[afbeelding]
Ik heb een kleine 42.000 tokens in mijn bezit sinds de ICO. Ik ga ze voor long term vasthouden. De meeste mensen zijn positief over het concept en er komt een mooi product aan. Wat zijn jouw ideeen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yec

yec

DarkShadow schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:25:
Een van de basis principes van NEO is dat andere projecten aansluiten bij NEO om een betere netwerk aan oplossingen voor de maatschappij te creëren. Terwijl bij een BTC alles in de core geïmplementeerd moet worden en het dus de risico bevat om een alles oplossende monolith te worden.
Zijn er niet meer munten bezig met adressen versimpelen? Als dat het enige is wat het project uniek maakt vind ik het vrij mager...
Dat is inderdaad niet het enige wat ze proberen te bereiken. Ze willen niet alleen de transacties op de blockchain, maar ook dingen zoals mails, bestanden delen etc.

Leuk dat je de advocaat van de duivel speelt, maar je mag best zelf ook wat onderzoek doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

macselect schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:55:
[...]

Ik heb een kleine 42.000 tokens in mijn bezit sinds de ICO. Ik ga ze voor long term vasthouden. De meeste mensen zijn positief over het concept en er komt een mooi product aan. Wat zijn jouw ideeen hierover?
het is jammer dat er vooralsnog geen zuivere marketcap beschikbaar is maar zoals vele zeggen je moet natuurlijk niet in een munt stappen om snel te cashen maar voor het idee erachter (Whitepaper).

Ik moet zeggen dat ik hier wel vertrouwen in heb. Het zal denk ik geen munt zijn die na een jaar weer verdwenen is. De cV is geen munt die het ziet als een crowdfunding project maar waar echt daadwerkelijk de Blockchain technology wordt toepast. Het team is actief bezig (en het idee is niet net pas ontstaan, er zit al jarenlange ontwikkeling achter, achter de schermen).

Ik denk dat we zeker in april met de lancering van de Alpha API wel wat mogen verwachten van deze munt. Ik was helaas te laat voor de ICO (uitverkocht) maar ik heb ze ook voor een niet al te gek bedrag ingekocht. Natuurlijk hoop ik dat dit idee gaat slagen, anders had ik het niet gekocht maar ook ik HODL nog voor een tijdje (minimaal 1 jaar).

Er gaan overigens ook geruchten op reddit en bitcointalk dat de coin op korte termijn naar Bittrex zal gaan maar dit is vooralsnog nergens bevestigd. Zodra dit gebeurd zal er natuurlijk ook een koersstijging komen....

Overigens is er op KuCoin een contest voor deze munt:

Lucky Draw: Tesla Model S Giveaway
To celebrate carVertical (cV) lists on KuCoin, all users that trade volume of cV (Buys & Sells) during the competition period will be put in to a Lucky Draw. We will use the end time of the event as a node to match the rankings by the 3 digits (reverse digits) at the time of the Ethereum block height (https://etherscan.io/blocks) to select the Tesla lucky winner.

Trading Competition Win 30 ETH
We will rank traders from 1 to 500 in terms of the total cV volume traded on your account (includes both buys & sells) during the competition period.

cV Net Deposits Competition Win 20 ETH
We will ranking cV Net Deposits (deposits minus withdrawals) from 1 to 500 during the competition period. Totally 20 ETH rewards will be allocated in the following format.

Activity time: 2018/01/24 22:00:00 -- 2018/01/29 23:59:59 (UTC+8)

https://www.kucoin.com/#/rank/CV

[ Voor 33% gewijzigd door freestyler2 op 25-01-2018 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:09
macselect schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:55:
[...]

Ik volg het ook een tijdje... maar wordt mooi gepresenteerd maar ik zie geen echte implementaties.
ten eerste het wordt is het concept door litouwers gemaakt, en die zijn nogal bekend met ja je weet wel...
maar soit dit is een eigen interprentatie.

Verder zijn ze de hele tijd bezig over verzekering er in te steken etc, maar het zou in mijn ogen verstandiger zijn de volledige auto historic er te kunnen insteken maar zolang het nergens verplicht wordt kan het ook niets worden. net als bij de carpass ben je als handelaar verplicht de km stand door te geven bij iedere garagist of handelaar de wagen komt en een factuur wordt opgemaakt. in hoeverre gaat dit gebeuren?
Het concept lijkt leuk maar naar mijn mening niet werkbaar.
Mensen zijn ook niet geneigd zelf hun km stand in te vullen en zeker niet mensen die al niets van ICT kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
poderosoo schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:20:
[...]

Omdat de fundamentele basis van NEO en BTC compleet verschillend zijn. PoS vs PoW, smart contracts vs geen smart contracts, etc. Daarnaast kan NEO in theorie zonder trinity al schalen naar 10.000 tx/s, en zitten nu op ca. 1000 tx/s. Ter vergelijking, BTC zit op ongeveer 7 tx/s zonder lightning network.
BTC is decentraal. NEO (en alle andere shitcoins) niet.

BTC heeft geen enkele concurrent. Dat (decentraal) is de fundamentele basis en niet een paar extra features en andere zaken. Deze zijn namelijk ook prima mogelijk in BTC.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• yec

yec

Al je geloofwaardigheid werd door de WC gespoeld na deze uitspraak...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

571Pro schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:40:
[...]

Ik volg het ook een tijdje... maar wordt mooi gepresenteerd maar ik zie geen echte implementaties.
ten eerste het wordt is het concept door litouwers gemaakt, en die zijn nogal bekend met ja je weet wel...
maar soit dit is een eigen interprentatie.

Verder zijn ze de hele tijd bezig over verzekering er in te steken etc, maar het zou in mijn ogen verstandiger zijn de volledige auto historic er te kunnen insteken maar zolang het nergens verplicht wordt kan het ook niets worden. net als bij de carpass ben je als handelaar verplicht de km stand door te geven bij iedere garagist of handelaar de wagen komt en een factuur wordt opgemaakt. in hoeverre gaat dit gebeuren?
Het concept lijkt leuk maar naar mijn mening niet werkbaar.
Mensen zijn ook niet geneigd zelf hun km stand in te vullen en zeker niet mensen die al niets van ICT kennen.
Dit ben ik toch niet helemaal met je eens. Natuurlijk zal dit nooit (wettelijk) verplicht gesteld gaan worden in alle landen wereldwijd maar zie het hetzelfde als Nationale Autopas (NAP). Auto's die dit hebben hebben een hogere graad van zekerheid. Oftewel als jij je auto dus aanmeld via cV (Carvertical) zal de waarde van je auto toenemen, althans als je er niet mee gesjoemeld hebt. Zie het dus gewoon als een extra optionele zekerheid, alleen dan beter dan NAP. Hoe mooi zou het zijn als je voortaan een auto kan kopen zonder dat je hoeft te twijfelen of en wanneer er onderhoud aan de auto die jij op het oog hebt is uitgevoerd?

Zeker met de technologie van nu (alles wordt aangestuurd tegenwoordig via een computer in een auto). Is het een kwestie van inpluggen, gegevens updaten, en voila klaar de gegevens zijn voor iedereen beschikbaar. Je hoeft dan ook niet meer bij één garage te blijven om een historie van het onderhoud beschikbaar te houden deze gegevens zijn dan simpelweg beschikbaar voor iedereen.

Met het non-argument van het zijn litouwers dat raakt kant noch wal.. dus als het Russen waren geweest had je er meer vertrouwen in? Dat is hetzelfde door te zeggen dat ik iedereen vertrouw die op Tweakers zit, want tsja iedereen op Tweakers is tenslotte een afgestudeerde ingenieur en heeft verstand van zaken (NOT).

Overigens is dit geen blame naar jou toe, je geeft enkel je mening (net zoals ik mijn mening geef) maar er zit een verschil tussen de onderste laag van een bevolking en een afgestudeerd persoon. En ja het ene land is vooruitstrevender dan het ander land maar je kan niet iedereen over 1 kam scheren. Als we litouwen nu eens gaan berekenen naar Marketcap met Amerika of Rusland, krijgen we dan een totaal ander beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 14:05
biggydeen2 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:48:
[...]

BTC heeft geen enkele concurrent. Dat (decentraal) is de fundamentele basis en niet een paar extra features en andere zaken. Deze zijn namelijk ook prima mogelijk in BTC.
Ik snap niet dat mensen die vergelijkingen de heletijd maken. Transacties centraal vs transacties decentraal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik weet dat er nog enkele andere mensen hier redelijk grote believers in $DNA zijn dus ik zet het hier even neer.
Great piece of publicity today from the Daily Beast
•2 new partners to be announced on Monday, with press releases coming out then. This incluces the ability to have your full genome sequenced.
•VC funding is ongoing and accelerating as the business is getting more and more attention
•Ben Kraus will be an advisor expanding Encrypgen's global connections
•More team members will be joining the company shortly
•Keen an eye on the website, this will have updates shortly, as well as potentially being improved further overall
•Coinmarketcap seems to have had some confusion on ciculating supply as company wallet was recently moved for an upcoming audit
•Everything is going well for the Festival of Genomics, with presentations streamed live through the facebook live page
Morgen ook listing op een nieuwe exchange (of toch iig de aankondiging). Nog niet bekend welke maar vermoedelijk Kucoin (hebben ze een retweet van gedaan vorige week, maar plots mochten ze zelf geen listing announcen en moesten we nog een week wachten) of Poloniex

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
[...]

BTC heeft geen enkele concurrent.
Klopt, andere coins zijn stukken verder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poderosoo
[...]

Ok, gaat het?
Als je goed leest, wat je duidelijk niet hebt gedaan, zie je dat de fundamenten al compleet anders zijn en dus ook een heel ander doel dienen. Bitcoin is een currency voor transacties en overboekingen (waar het overigens ongeschikt voor is nu door de hoge kosten en transactieduur) en NEO is een smart-economy waar dApps op kunnen draaien. Niet te vergelijken dus, enkel de vergelijking die ik aanhaalde ging over tx/s.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
poderosoo schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:08:
[...]
(waar het overigens ongeschikt voor is nu door de hoge kosten en transactieduur)
Als je het woord nu gebruikt klopt er niets van wat je zegt. De fee's zijn op dit moment enorm veel lager dan een paar weken terug. Je kan nu prima iets verzenden voor minder dan 1 dollar en nog snel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
PilatuS schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:13:
[...]

Als je het woord nu gebruikt klopt er niets van wat je zegt. De fee's zijn op dit moment enorm veel lager dan een paar weken terug. Je kan nu prima iets verzenden voor minder dan 1 dollar en nog snel ook.
Op dit moment 3 uur en 12 dollar voor de gemiddelde btc transactie (https://bitinfocharts.com...coin-transactionfees.html) vind ik nu niet erg snel en goedkoop. En dan is die nog laag op dit moment.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
poderosoo schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:38:
[...]

Op dit moment 3 uur en 12 dollar voor de gemiddelde btc transactie (https://bitinfocharts.com...coin-transactionfees.html) vind ik nu niet erg snel en goedkoop. En dan is die nog laag op dit moment.
Dan moet je niet naar gemiddeld kijken. Er zijn mensen die een belachelijk hoge fee meegeven wat het gemiddelde veel hoger maakt.

Hier kan je dit beter zien en ook bepalen wat nodig is: https://bitcoinfees.earn.com/

Daar kan je ook zien dat er mensen zijn die 3x (tot 12x) meer fee mee geven dan nodig is. Dan komt het gemiddelde wel lekker hoog te zitten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:09
freestyler2 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Dit ben ik toch niet helemaal met je eens. Natuurlijk zal dit nooit (wettelijk) verplicht gesteld gaan worden in alle landen wereldwijd maar zie het hetzelfde als Nationale Autopas (NAP). Auto's die dit hebben hebben een hogere graad van zekerheid. Oftewel als jij je auto dus aanmeld via cV (Carvertical) zal de waarde van je auto toenemen, althans als je er niet mee gesjoemeld hebt. Zie het dus gewoon als een extra optionele zekerheid, alleen dan beter dan NAP. Hoe mooi zou het zijn als je voortaan een auto kan kopen zonder dat je hoeft te twijfelen of en wanneer er onderhoud aan de auto die jij op het oog hebt is uitgevoerd?

Zeker met de technologie van nu (alles wordt aangestuurd tegenwoordig via een computer in een auto). Is het een kwestie van inpluggen, gegevens updaten, en voila klaar de gegevens zijn voor iedereen beschikbaar. Je hoeft dan ook niet meer bij één garage te blijven om een historie van het onderhoud beschikbaar te houden deze gegevens zijn dan simpelweg beschikbaar voor iedereen.

Met het non-argument van het zijn litouwers dat raakt kant noch wal.. dus als het Russen waren geweest had je er meer vertrouwen in? Dat is hetzelfde door te zeggen dat ik iedereen vertrouw die op Tweakers zit, want tsja iedereen op Tweakers is tenslotte een afgestudeerde ingenieur en heeft verstand van zaken (NOT).

Overigens is dit geen blame naar jou toe, je geeft enkel je mening (net zoals ik mijn mening geef) maar er zit een verschil tussen de onderste laag van een bevolking en een afgestudeerd persoon. En ja het ene land is vooruitstrevender dan het ander land maar je kan niet iedereen over 1 kam scheren. Als we litouwen nu eens gaan berekenen naar Marketcap met Amerika of Rusland, krijgen we dan een totaal ander beeld?
De meerwaarde van de auto zal alleen bij digibeten zijn en niet bij de leken. Zolang er geen grote interesse is, carpass in Belgie en in is een gelijkaardig systeem dan zullen 9/10 garages hier hun aan houden en niet in CarVertical stappen.
Een verdere meerwaarde is er niet echt in mijn ogen.
Waarom zou je er de verzekering ook laten in steken? Lijkt me eerder iets voor datamining.
Het enigste argument dat er voorlopig is, is de km stand. Een dealer wagen is ook "meer waard" omdat hij op officieel onderhoud is geweest en als je de factuur krijgt staat er ook oliefilter bij ongeacht ze die enkel onder de kraan hebben gehouden en terug gestoken... ik wil maar zeggen wat er fysiek met de wagen is gebeurd zal het digitaal niet altijd kunnen bewijzen.

Als je een ongeval hebt gehad de meeste mensen die dan van de auto af willen het ook niet aan de grote klok hangen maar willen juist het meeste aan waarde uit de auto halen. Dan gaan ze "ergens" de wagen oplappen en verkopen; "kijk in de blockchain staat er nergens iets van ongeval!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

571Pro schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:49:
[...]

De meerwaarde van de auto zal alleen bij digibeten zijn en niet bij de leken. Zolang er geen grote interesse is, carpass in Belgie en in is een gelijkaardig systeem dan zullen 9/10 garages hier hun aan houden en niet in CarVertical stappen.
Een verdere meerwaarde is er niet echt in mijn ogen.
Waarom zou je er de verzekering ook laten in steken? Lijkt me eerder iets voor datamining.
Het enigste argument dat er voorlopig is, is de km stand. Een dealer wagen is ook "meer waard" omdat hij op officieel onderhoud is geweest en als je de factuur krijgt staat er ook oliefilter bij ongeacht ze die enkel onder de kraan hebben gehouden en terug gestoken... ik wil maar zeggen wat er fysiek met de wagen is gebeurd zal het digitaal niet altijd kunnen bewijzen.

Als je een ongeval hebt gehad de meeste mensen die dan van de auto af willen het ook niet aan de grote klok hangen maar willen juist het meeste aan waarde uit de auto halen. Dan gaan ze "ergens" de wagen oplappen en verkopen; "kijk in de blockchain staat er nergens iets van ongeval!".
Natuurlijk kan je, als je het op deze manier beredeneerd, overal mee frauderen. Zelfs met NAP, je kan bijvoorbeeld je teller terugdraaien tot je laatste onderhoudsbeurt. Zodat het lijkt als je er niet meer mee heb gereden, echter wordt het verschil / de meerwaarde wel meer ingeperkt. Een auto waarvan de teller 100.000km is terug gedraaid (zonder NAP) is natuurlijk meer waard dan een auto waarvan de teller 10.000km is teruggedraaid (met NAP).

Fraude zal er altijd zijn, daarom worden systemen bedacht om dit juist te beperken. Als er 0,0 registratie is zal de fraude vele malen hoger zijn dan wanneer er wel iets wordt geregistreerd maar je sluit gelijk weer een groter deel uit. En dat is juist een toegevoegde waarde door de fraude zoveel mogelijk te beperken.

Zo kan ik anders ook wel manieren uitleggen waarop je onder de meldingsplicht uit komt om een auto te kopen (contant) zonder dat dit gemeld hoeft te worden. Of te frauderen met je inkomsten belasting simpelweg door je cryptocurrency boven de 25k niet aan te geven. Deze systemen zijn ook niet waterdicht maar worden wel beperkt tot een minimum.

Ik kan me zo bedenken dat er wellicht iets van een rating systeem komt van bedrijven/particulieren die betrouwbaar registreren zodat die een hogere rating krijgen dan wanneer Teun Beunhaas die 1x tegen de lamp is gelopen door zijn praktijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:18
Aangezien dit nieuws in het slowchat topic waarschijnlijk te snel ondersneeuwt:

https://techcrunch.com/20...yptocurrency-trading-app/

Dit is wel gaaf, zonder transactiekosten traden, wie wil dat nou niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Rookert25 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:41:
[...]

Klopt, andere coins zijn stukken verder :)
Als je sterk gecentraliseerde coins waarbij alles wordt bepaalt door een select groepje mensen "stukken verder" vindt heb je inderdaad gelijk.

De kracht en waarde van bitcoin zit in de decentrale opzet. Iets wat geen enkele andere altcoin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenrichard197
gabn88 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:29:

Enzo hoort het, alleen niks is gratis... dus hoe kan dit ;) ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

gabn88 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:29:

Ik, ik wil dit NIET

de reden is simpel en dat is dezelfde reden als waarom coins die verhandeld worden op zulke platforms niet op coinmarketcap komen te staan. De koers valt nog makkelijker te manipuleren dan nu al het geval is. Je kan tenslotte 1 miljoen x dezelfde transactie uitvoeren en dus pump en dump zonder dat je hier financieel op achteruit kan gaan. Ik zou me heel ver weg houden van dat soort platforms en de munten die daarop staan (die niet verhandeld worden op andere exhanges).
ikbenrichard197 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:43:
[...]

Dit dus, niks is gratis, JIJ bent het product ;-)

[ Voor 13% gewijzigd door freestyler2 op 25-01-2018 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ikbenrichard197 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:43:
[...]

De app zal wel een miner draaien op de achtergrond of advertenties tonen. Ergens kost dit gewoon geld en dat moet terugverdiend worden :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Terugkomend op de discussie eerder deze dag over cV. De carVertical (cV) wordt dus ook al opgemerkt door lokale media in Nederland.

Leuk artikel om te lezen van de toepassingen van Blockchain voor de auto.

http://www.stadszaken.nl/...n-blockchain-voor-de-auto
2. Verkoop en onderhoud

Dit proces kan worden vereenvoudigd, maar de betrouwbaarheid en transparantie kunnen sterk toenemen. Bedenk dat alle relevante voertuigdata compleet, eenduidig en betrouwbaar beschikbaar zijn: gebruik, verbruik, onderhoud, eventuele aanrijdingen,terugroepacties in het verleden, gebruikte onderdelen, uitgevoerde testen/analyses, software-updates. Start-up CarVertical haalde bijvoorbeeld binnen een maand 20 miljoen dollar op voor de ontwikkeling van een applicatie die blockchain inzet voor het vastleggen van dit soort gegevens.
Geschreven door Hans Groenhuijsen, geen kleine man in de autowereld.

En nog een leuke video over de technologie/toepassingen.

Whitepaper

[ Voor 12% gewijzigd door freestyler2 op 25-01-2018 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:18
Grrrrrene schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:47:
[...]

De app zal wel een miner draaien op de achtergrond of advertenties tonen. Ergens kost dit gewoon geld en dat moet terugverdiend worden :)
Robinhood heeft ook al gratis transactiekosten voor aandelen en futures, dus ik zie niet in waarom het voor crypto niet kan? Ze willen je namelijk een premium abonnement verkopen ($6 tot $200 per maand) zodra je transactie volume omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
gabn88 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:03:
[...]

Robinhood heeft ook al gratis transactiekosten voor aandelen en futures, dus ik zie niet in waarom het voor crypto niet kan? Ze willen je namelijk een premium abonnement verkopen ($6 tot $200 per maand) zodra je transactie volume omhoog gaat.
Zoals je zelf al aangeeft: ergens moet geld binnenkomen, een app en exchange onderhouden is niet gratis. Dat is mijn punt dus: hoe je dat doet, doet er niet toe: transactiekosten, abonnementskosten, miner op de achtergrond, advertenties...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
Boy schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:53:
Ik vind m'n IGNIS niet meer.

Ik heb er een aantal gekregen omdat ik NXT had en die heb ik in m'n NXT wallet, maar ik kan me herinneren dat ik daar ook de ignis in heb gehad.

De Ardor wallet krijg ik constant een connecting failed. Iemand hier die wel z'n ignis ziet?

edit: ik heb nieuwe versie van Ardor gedownload en passphrase gebruikt. Werkt nu
Heeft iemand die eigenlijk nog gekregen op bittrex, ik had nxt, maar heb ze nooit gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees topicwarning

[ Voor 86% gewijzigd door Grotman op 25-01-2018 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:15

RyuuPro

That Damn Fly

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:28:
Hoi,

Wat vinden jullie van Carvertical en wat zijn de prijs verwachtingen voor juni juli?
Qua prijzen wat Joost zegt, iedereen heeft zijn glazen bol vergeten.
Voor wat mensen er van vinden. Zet bovenaan eens de zoekfunctie op 'Dit topic', typ Carvertical in en doe eens wat moeite.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:12
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:28:
Hoi,

Wat vinden jullie van Carvertical en wat zijn de prijs verwachtingen voor juni juli?
Lijkt me nog al lastig te organiseren qua alle partijen.. tenminste wat ik gelezen heb.

Prijsverwachtingen hoef je niet te vragen. Every shitcoin has Its day tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

DarkShadow schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:18:
[...]

Heeft iemand die eigenlijk nog gekregen op bittrex, ik had nxt, maar heb ze nooit gekregen.
Geen idee. Ik had alles naar de nxt wallet verstuurd om ze daar te krijgen. Geloof wel dat Bittrex het zou ondersteunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Wat vinden jullie van de uitspraken in onderstaand filmpje?

YouTube: Crypto Market Recover In Feb? You NEED To Watch This.

Het klopt wel dat sinds de futures de prijs enorm is gestegen en daarna is gedaald. Zou na de 26e inderdaad een ommekeer logisch zijn? Het blijft glazenbolwerk en wishful thinking, maar op zicht klink het verhaal logisch.

Als het inderdaad zo zou zijn is dat op korte termijn gunstig, maar op de lange termijn zal de roep om regulering steeds sterker worden denk ik.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Steefmeister schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:27:
Wat vinden jullie van de uitspraken in onderstaand filmpje?

YouTube: Crypto Market Recover In Feb? You NEED To Watch This.
Het blijft glazenbolwerk en wishful thinking
Ergens weet je het wel, maar wil je misschien door de eurotekens in je ogen er graag in geloven. De keuze is altijd aan jezelf.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Hoe krijgen we deze achterstand weggewerkt ?

https://blockchain.info/unconfirmed-transactions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Iemand enig idee waarom je in de Bitcoin rich list zoveel wallets ziet met genoeg BTC maar dat er soms al jaren niets mee gedaan word?

Je ziet het voornamelijk bij ronde getallen. Zijn dit misschien mensen die hun BTC hebben verdeeld over meerdere wallets? zo ja dan zijn er dus nog minder mensen met meer % BTC in handen.

Ik zeg, er is dan meer scheef groei dan in een normale en ''gezonde'' economie.

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 10:51
iNSANiTi schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 03:26:
Iemand enig idee waarom je in de Bitcoin rich list zoveel wallets ziet met genoeg BTC maar dat er soms al jaren niets mee gedaan word?

Je ziet het voornamelijk bij ronde getallen. Zijn dit misschien mensen die hun BTC hebben verdeeld over meerdere wallets? zo ja dan zijn er dus nog minder mensen met meer % BTC in handen.

Ik zeg, er is dan meer scheef groei dan in een normale en ''gezonde'' economie.
top 10 daarvan zijn eigenlijk alleen exchange wallets. (finex, trex, etc, 200k utxo van mtgox)

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankGuthrie schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:35:
[...]

Ergens weet je het wel, maar wil je misschien door de eurotekens in je ogen er graag in geloven. De keuze is altijd aan jezelf.
Maar ik zie dat de handelsevolume langzaam steeds minder aan het worden is. (Interesse voor crypto gaat weer achteruit)

Ik denk dat hij de komende tijd gaat uit stabiliseren tot een nieuwe gezonde basis waarde. Niks geen hype en gigantische waarde toenames. Maar we zullen het zien. Het kan raar lopen. Denk dat de personen die er in gingen bij de vorige hype van december flink hun vingertjes verbrand hebben bij de daling en er nu bij weg blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mailtje van Kraken, voor de liefhebbers.. :)
Hi ***********,

Good news - around 18:00 UTC on Thursday January 25 (10am PT) we will be re-enabling margin trading! Note that margin will only be re-enabled for areas it was recently available (as of January 10th).
Also, free trading and reduced margin fees continue through January 31!
All unleveraged trades will be charged zero fees until January 31, 2018 (UTC)
Margin position, open, and rollover fees are reduced to 0.005% until January 31, 2018 (UTC)
If you aren’t using it already, check out our new trading platform at https://trade.kraken.com
Read more about the return of margin trading on our blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

Een paar maanden geleden verwees iemand naar de website Coinorama voor een goed overzicht van de koersen van meerdere cryptocurrency exchanges. Sind een paar dagen geeft die site echter een error :? , werkt niet meer. Ook jullie ervaring? Zijn er ook andere soortgelijke sites met de koersen van diverse exchanges ? Alvast bedankt :) !

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Dit is het moment om Raiblocks (XRB) te kopen.

- Is na de BTC crash harder gedaald dan BTC, dus nu op een all time low.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9Ek8JWv.jpg

- Gaat op Binance toegevoegd worden nadat ze de community vote gewonnen hebben
- Er komt een rebranding aan naar Nano, vannacht bevestigd door iemand die dit ontdekt heeft (Colin is de main developer). Kijk wat de rebranding van Antshares naar NEO heeft gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J9okjUF.png

- Er wordt op zeer korte termijn een iOS, desktop en Android wallet geprubliceerd. https://www.reddit.com/r/RaiBlocks/comments/7shx0q/developer_update_6_230118_new_wallet_update/

Oftewel, this is THE moment. Als je koopt is Kucoin nu de beste optie aangezien Bitgrail identificatieplicht heeft ingesteld en Mercatox vanuit het verleden wat problemen kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
biggydeen2 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:33:
[...]

Als je sterk gecentraliseerde coins waarbij alles wordt bepaalt door een select groepje mensen "stukken verder" vindt heb je inderdaad gelijk.

De kracht en waarde van bitcoin zit in de decentrale opzet. Iets wat geen enkele andere altcoin heeft.
Ik denk dat als puntje bij paaltje komt de massa niet zit te wachten op een gedecentraliseerde valuta. Tokens zijn een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Blue_Fear schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:27:

[afbeelding]

- Er komt een rebranding aan naar Nano, vannacht bevestigd door iemand die dit ontdekt heeft (Colin is de main developer). Kijk wat de rebranding van Antshares naar NEO heeft gedaan.

[afbeelding]

- Er wordt op zeer korte termijn een iOS, desktop en Android wallet geprubliceerd. https://www.reddit.com/r/RaiBlocks/comments/7shx0q/developer_update_6_230118_new_wallet_update/

Oftewel, this is THE moment. Als je koopt is Kucoin nu de beste optie aangezien Bitgrail identificatieplicht heeft ingesteld en Mercatox vanuit het verleden wat problemen kent.
Ik heb een lading gekocht op Bitgrail toen het tussen de 20 en 25 dollar was en heb gisteren nog wat gekocht op Kucoin nu het ~14 dollar is. Ze zijn al de hele maand bezig met het toevoegen van XRB op Binance en hoor inderdaad dat het daarna een flinke vlucht moet gaan maken. Maar Ik vraag me af of het weer boven die 25 dollar komt op kort termijn.

Hoe dan ook, ik heb nog nooit een munt verkocht met verlies. Altijd gewacht en na maanden terwijl ik 50 tot 70% verlies had op munten, zaten ze dan opeens dik in de plus. Ik hoop dat dit patroon zo blijft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
Ik werd door een vriend getipt over de telegram ico, hebben jullie je in deze al verdiept en wat zijn jullie gedachten er bij? Naar mijn inziens hebben ze zeker potentie gezien hun grote userbase van de telegram app en dat er vele Rusische inversteerders met hun geld aan het wapperen zijn voor deze ico.

- Gegeven links blijken een scam -

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 26-01-2018 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:24
speedhaste schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:55:
Ik werd door een vriend getipt over de telegram ico, hebben jullie je in deze al verdiept en wat zijn jullie gedachten er bij? Naar mijn inziens hebben ze zeker potentie gezien hun grote userbase van de telegram app en dat er vele Rusische inversteerders met hun geld aan het wapperen zijn voor deze ico.

-weg-
Volgens mij zou de ICO pas in maart zijn. Er schijnen wel meerdere scams te zijn. PAS OP

edit: https://techcrunch.com/2018/01/20/telegram-ico-scammers/

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 26-01-2018 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babu-tzc
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-05 13:37
speedhaste schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:55:

-weg-
Die website ziet er zo dodgy uit he....

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 26-01-2018 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Japan: Coincheck Exchange Freezes All Withdrawals As Up To $723 Mln Leaves Its Wallet
https://cointelegraph.com...723-mln-leaves-its-wallet

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
oh jeej en weer een flinke dip. Ik heb sinds ik vorige week ben ingestapt in LTC @ 143 euro en XRP @ 0,98 euro alleen quitte gespeeld of licht verlies :') Ben benieuwd hoe ver het nog daalt en wat er volgende week gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Harmvdw schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:12:
[...]

Volgens mij zou de ICO pas in maart zijn. Er schijnen wel meerdere scams te zijn. PAS OP

edit: https://techcrunch.com/2018/01/20/telegram-ico-scammers/
Voor zover ik weet is er ook nog helemaal geen website in de lucht? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:24
Crypts schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:26:
[...]

Voor zover ik weet is er ook nog helemaal geen website in de lucht? :?
Volgens mij ook niet nee, ik bedoelde ook dat alle telegram ico's een scam zijn. Zelfs op de telegram site kon ik niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Frozenhands schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:22:
Japan: Coincheck Exchange Freezes All Withdrawals As Up To $723 Mln Leaves Its Wallet
https://cointelegraph.com...723-mln-leaves-its-wallet
Had het eerder al zien voorbijkomen, maar dit klinkt toch echt niet goed hoor.
Oftewel een giga withdrawal waarop ze niet hadden geanticipeerd, oftewel een hack ofzo
Reports have also surfaced of Japanese media starting to gather at Coinchek’s headquarters.
Klinkt me toch niet positief in ieder geval.
Eigenlijk vind ik dat de markt bijzonder kalm reageert, een dikke drop in NEM (erg logisch), algemene cap is met 10% gedaald. Gezien de looming BTC futures waarop m'n anticipeert vandaag heb ik de indruk dat de schade, voorlopig, nog wel meevalt op de markt dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Jebus4life schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:35:
[...]

Oftewel een giga withdrawal waarop ze niet hadden geanticipeerd, oftewel een hack ofzo

[...]

Eigenlijk vind ik dat de markt bijzonder kalm reageert, een dikke drop in NEM (erg logisch), algemene cap is met 10% gedaald. Gezien de looming BTC futures waarop m'n anticipeert vandaag heb ik de indruk dat de schade, voorlopig, nog wel meevalt op de markt dus...
Coincheck is - anders dan veel andere Japanse beurzen - niet gereguleerd en goedgekeurd door Japanse overheid. Daar zal wel een reden voor zijn ... :>
Jebus4life schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:35:
[...]

[...]

Totdat Amerika wakker wordt, zie je altijd bij slecht nieuws in de morgen in Europa.

[ Voor 31% gewijzigd door Rookert25 op 26-01-2018 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Laatst online: 22-08 19:15
Oei bedankt voor de waarschuwingen over de namaak telegram ico's, helaas is dat dus iets waar we scherp op moeten zijn of een ico wel de officiele is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
speedhaste schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:41:
Oei bedankt voor de waarschuwingen over de namaak telegram ico's, helaas is dat dus iets waar we scherp op moeten zijn of een ico wel de officiele is.
Nou ja scherp... Doe even een whois en google het telefoonnummer zou ik zeggen, dan weet je al genoeg en is letterlijk een paar seconden werk...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27
Hoe is het met RvT afgelopen? Uit zijn posts bleek dat hij zo overtuigd was van bitconnect dat hij er 10k in had gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ter voorkoming van namaak ICO's eens op:

https://www.clearify.io/

zijn net begonnen maar verwacht er veel van

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
speedhaste schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:41:
Laat je post dan ook niet intact 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
.oisyn schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:07:
[...]

Laat je post dan ook niet intact 8)7
Je zou toch bijna zeggen dat als het er zo dik bovenop ligt mensen het bijna verdienen om er in te stinken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Blue_Fear schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:27:

[afbeelding]

[afbeelding]

Interessante tip, dank je! _O_

Heb je toevallig ook een idee wanneer Binance deze toe gaat voegen? Ik kan er niet echt iets over vinden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LievenH
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 15:33
CME futures zijn nu afgelopen vandaag.
Hopelijk nu een rustige klim van hele cryptomarkt. Heb het gevoel dat heel januari nogal hectisch en chaotisch was op de markt 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:59
LievenH schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:42:
CME futures zijn nu afgelopen vandaag.
Hopelijk nu een rustige klim van hele cryptomarkt. Heb het gevoel dat heel januari nogal hectisch en chaotisch was op de markt 🤔
die lopen om 17u af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
En de vorige keer ging de daling ook nog rustig een dagje door na het aflopen van de futures.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

pven schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:13:
[...]

Interessante tip, dank je! _O_

Heb je toevallig ook een idee wanneer Binance deze toe gaat voegen? Ik kan er niet echt iets over vinden.
Ze zijn er al even mee bezig, maar is blijkbaar niet zo makkelijk om klaar te krijgen...

Helaas, want ik sta -20% inmiddels op m'n XRB :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Jebus4life schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:46:
[...]

Ze zijn er al even mee bezig, maar is blijkbaar niet zo makkelijk om klaar te krijgen...

Helaas, want ik sta -20% inmiddels op m'n XRB :o
Ja, ik ben ook al de hele maand aan het checken of iemand iets weet, maar gewoon afwachten.

Ik sta -40 tot -57% op XRB, heb op meerdere niveaus ingekocht, blijkbaar nog te duur :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LievenH
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 15:33
Indd, bedankt voor de correctie. Benieuwd of we hier nog een laatste dip van moeten verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babu-tzc
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-05 13:37
Iemand hier een verklaring bij ?

https://coinlib.io/coin/cV/carVertical

Zag het laatst ook bij Dash, lijkt mij gewoon een fout in de API van 0,01 naar 0,7... lijkt mij onmogelijk (binnen enkele seconde)

EDIT: nvm zie op coinmarketcap dat het gewoon nog 1 cent is!

[ Voor 13% gewijzigd door Babu-tzc op 26-01-2018 16:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

nichan schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:52:
Hoe is het met RvT afgelopen? Uit zijn posts bleek dat hij zo overtuigd was van bitconnect dat hij er 10k in had gestoken.
Dit was zijn bericht in handelstopic #5 op 22 januari:

Hey boys, sorry voor de late reactie. Was op vakantie naar Bali.

Bedankt dat jullie je zorgen maakte, maar er is voor mij al met al niet zo heel veel schade. Ik had sowieso de strategie om direct alle dollars die vrij kwamen uit het lending platform er uit te halen. Zo stond er 12.000 USD vast in het lending platform, maar had ik inmiddels al 9500 dollar teruggehaald naar mijn Binance account. Al met al is er dus een verlies van 2.500 dollar. Die ik kan hebben.

Het is namelijk niet zo dat ik alleen in Bitconnect zat, ik heb begin december een masternode aangeschaft voor Walton Chain (a 5000 coins) en je kunt wel uitrekenen wat die inmiddels waard geworden is. Al met al is het omvallen van BitConnect dus niet zo'n mega ramp ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34
Babu-tzc schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:02:
Iemand hier een verklaring bij ?

https://coinlib.io/coin/cV/carVertical

Zag het laatst ook bij Dash, lijkt mij gewoon een fout in de API van 0,01 naar 0,7... lijkt mij onmogelijk (binnen enkele seconde)

EDIT: nvm zie op coinmarketcap dat het gewoon nog 1 cent is!
Kan heel makkelijk, als er in een munt weinig handel is of als iemand ineens heel veel wil kopen. Dus niet per se een fout.
Pagina: 1 ... 43 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).