Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 22:54

gws24

Thinking is hard!

paul-s83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:41:
[...]
Tenzij de registratie ervan door een decentrale "organisatie" wordt afgehandeld. Projecten zoals VeChain met hun RFID en andere IOT achtige oplossingen zijn juist heel erg geschikt hiervoor. Als er een framework wordt opgezet hoe wie wat waar moet meten en registreren, inclusief toezicht, en dat wordt wegggeschreven op de blockchain, dan is het veel makkelijker te achterhalen waar er eventueel iets is misgegaan in de keten.
En wie gaat dat toezicht betalen? Ik zie het al voor me, een fabrikant die een derde partij toegang geeft tot alles, van productie tot distrubitie, want dat is nodig voor 100% controle/betrouwbaarheid.

Edit: Het is heel simpel in mijn ogen. Bedrijven willen best betere tracking etc maar het is zoals altijd een kosten baten analyse en in mijn ogen gaan bedrijven echt niet betalen voor rfid tags (die ook nog eens ergens in het product moeten komen), toezicht, procedures voor invoer, en Ven zelf, terwijl ze hetzelfde, misschien niet 100% accuraat maar goed genoeg, kunnen bereiken met een eigen database.

[ Voor 21% gewijzigd door gws24 op 29-01-2018 19:17 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
gws24 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:12:
[...]

En wie gaat dat toezicht betalen? Ik zie het al voor me, een fabrikant die een derde partij toegang geeft tot alles, van productie tot distrubitie, want dat is nodig voor 100% controle/betrouwbaarheid.

Edit: Het is heel simpel in mijn ogen. Bedrijven willen best betere tracking etc maar het is zoals altijd een kosten baten analyse en in mijn ogen gaan bedrijven echt niet betalen voor rfid tags (die ook nog eens ergens in het product moeten komen), toezicht, procedures voor invoer, en Ven zelf, terwijl ze hetzelfde, misschien niet 100% accuraat maar goed genoeg, kunnen bereiken met een eigen database.
Helemaal mee eens. Kijk maar eens naar RFID zelf. Is een bewezen technologie en al relatief goedkoop. Hoeveel bedrijven passen het toe? Maar een minieme fractie. Reden? De kosten alleen al van de chips en de benodigde software. En dan komt ven aanzetten met eigenlijk exact hetzelfde maar dan met hun sausje zowel software en hardware matig waardoor je alle massa voordelen van RFID al kwijt bent. Welke de bedrijven dus al te duur vonden... nee leuk verhaal, maar bevestigd nogmaals dat de crypto markt aan het doordraaien is door alle hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Helza schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:17:
[...]
Helemaal mee eens. Kijk maar eens naar RFID zelf. Is een bewezen technologie en al relatief goedkoop. Hoeveel bedrijven passen het toe? Maar een minieme fractie. Reden? De kosten alleen al van de chips en de benodigde software. En dan komt ven aanzetten met eigenlijk exact hetzelfde maar dan met hun sausje zowel software en hardware matig waardoor je alle massa voordelen van RFID al kwijt bent. Welke de bedrijven dus al te duur vonden... nee leuk verhaal, maar bevestigd nogmaals dat de crypto markt aan het doordraaien is door alle hype.
Ik zei op 16 oktober precies hetzelfde over Walton (6 USD, niet ingestapt omdat skeptisch), ik kan mijn post nog opzoeken. Nu is het 40 USD waard...

Of wij zien iets over het hoofd of RFID heeft toch een toegevoegde waarde. In ieder geval, VEN heeft (had?) hype en daar valt op te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:00
Vanaf morgen kan men TRX traden op Huobi. Dat zou ook wel voor een pump kunnen zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Theniers schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:34:
[...]

Ik zei op 16 oktober precies hetzelfde over Walton (6 USD, niet ingestapt omdat skeptisch), ik kan mijn post nog opzoeken. Nu is het 40 USD waard...

Of wij zien iets over het hoofd of RFID heeft toch een toegevoegde waarde. In ieder geval, VEN heeft (had?) hype en daar valt op te verdienen.
Probleem is alles op korte tot middenlange termijn hangt puur van de hype af, en de algehele cryptomarkt. Alleen op lange termijn maakt het uit of ze ooit wat zinvols gaan neerzetten. Maar voorlopig zijn er market caps waar ze in silicon valley tijdens de laatste hype daar ('sharing' economie hype, toen iedereen bang was de volgende Uber te missen) jaloers op zouden zijn geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:27
gws24 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:12:
[...]

Hoeft niet op productniveau, maar kan prima op container / pallet / collo / omdoos niveau toegepast worden. Op dat soort niveau kan je prima een complete productiebatch of zending volgen van fabrikant tot klant. Dan praat je ineens over heel andere bedragen en heb je lijkt mij al vrij snel een sterke business case.

ps, in mijn ogen is RFID redelijk achterhaald qua techniek (minimaal bereik bijv.) en zie ik veel meer mogelijkheden voor toepassing mbv LoRa technologie.

Maar idd, we dwalen misschien een beetje af, en slaan we door met crypto om overal een use case voor te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim de Jong
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-04 20:26
Anton.net schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:48:
Vanaf morgen kan men TRX traden op Huobi. Dat zou ook wel voor een pump kunnen zorgen...
Zag op Twitter dat Odyssey (OCN) ook op Huobi komt.

Tweet van OdysseyOCN:
"New Exchange! Odyssey Protocol Ocoin ($OCN) will be listed at Huobi Pro!"

Tweet van Yishi888 (OCN Chief Advisor):
"For those of you who don't know Huobi, it's the 5th largest exchange globally with more than 1bn USD daily volume and extremely high entry standards!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 22:54

gws24

Thinking is hard!

paul-s83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:58:
[...]
Maar idd, we dwalen misschien een beetje af, en slaan we door met crypto om overal een use case voor te bedenken.
En dit ben ik helemaal met je eens. Op het moment gaat overal maar een blockchain sausje over en worden er mijns inziens veel te hoge waarderingen aan gegeven terwijl de use case vrijwel altijd vrij zwak is.

Maar goed, ondertussen verdien ik ook aan de hype van verschillende coins ondanks dat ik er niet geloof dus ik vind het wel best >:) .

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:18
De hardste stijger op Cryptopia op dit moment:
https://coinmarketcap.com/currencies/geertcoin/

Het moet niet gekker worden. :F

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Harmani schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:34:
De hardste stijger op Cryptopia op dit moment:
https://coinmarketcap.com/currencies/geertcoin/

Het moet niet gekker worden. :F
Check ff het 24H handelsvolume voor deze coin...gewoon een paar wannabe P&D'ers die deze coin ergens hebben lopen promoten en pumpen met hun zakgeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Wat denken jullie van Theta?

Theta’s innovation is set to disrupt today’s online video industry much in the same way that the YouTube platform did to traditional video back in 2005. One of our biggest challenges had been the high costs of delivering video to various parts of the world, and this problem is only getting bigger with HD, 4K and higher quality video streams,” said Steve Chen, Co-Founder of YouTube.

I’m excited to be part of the next evolution of the streaming space, helping Theta create a decentralized peer-to-peer network that can offer improved video delivery at lower costs.
Steve Chen, Co-founder of Youtube.

Ikzelf denk dat dit deze coin zeker potentie heeft. Simpel voorbeeld; Al kijk ik Netflix is het vaak voor een bepaalde tijd alles behalve scherp. Zij beloven onder andere dit probleem te kunnen verhelpen. Benieuwd wat jullie mening over Theta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Anton.net schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:48:
Ik heb net mijn LTC in TRX omgezet. Ben benieuwd of hij gaat stijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Geertwa schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:49:
Wat denken jullie van Theta?

Theta’s innovation is set to disrupt today’s online video industry much in the same way that the YouTube platform did to traditional video back in 2005. One of our biggest challenges had been the high costs of delivering video to various parts of the world, and this problem is only getting bigger with HD, 4K and higher quality video streams,” said Steve Chen, Co-Founder of YouTube.

I’m excited to be part of the next evolution of the streaming space, helping Theta create a decentralized peer-to-peer network that can offer improved video delivery at lower costs.
Steve Chen, Co-founder of Youtube.

Ikzelf denk dat dit deze coin zeker potentie heeft. Simpel voorbeeld; Al kijk ik Netflix is het vaak voor een bepaalde tijd alles behalve scherp. Zij beloven onder andere dit probleem te kunnen verhelpen. Benieuwd wat jullie mening over Theta is.
Kan je even kort en krachtig uitleggen waarom hier een blockchain incl. tokens oid voor nodig is en wat er mis is met een traditioneel p2p platform?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
paul-s83 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:11:
[...]

Kan je even kort en krachtig uitleggen waarom hier een blockchain incl. tokens oid voor nodig is en wat er mis is met een traditioneel p2p platform?
Helrmaal niets, maar je moet toegeven dat het goed klinkt en blockchain is DE oplossing :P

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Nu heb ik even een tijdje (anderhalve week ofzo) geen aandacht meer aan cryptos besteed. Nu zie ik dat VeChain in een 'dip' zit. Althans, niet heel vreemd na die fikse stijging van laatst. Maar wat ik niet snap. Ik heb het nieuws teruggelezen, en het laatste wat ik van VeChain zie is dat ze een video live sessie hadden uitgezonden. Zoals ik het teruglees was dit een goede en professionele stream. En tevens interessant onderwerpen ter bespreking.

En dan is het resultaat deze 'dip'? Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:18

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Dacide schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:04:
Nu heb ik even een tijdje (anderhalve week ofzo) geen aandacht meer aan cryptos besteed. Nu zie ik dat VeChain in een 'dip' zit. Althans, niet heel vreemd na die fikse stijging van laatst. Maar wat ik niet snap. Ik heb het nieuws teruggelezen, en het laatste wat ik van VeChain zie is dat ze een video live sessie hadden uitgezonden. Zoals ik het teruglees was dit een goede en professionele stream. En tevens interessant onderwerpen ter bespreking.

Moonboys, die vertrokken gelijk toen er geen grote stijging kwam. Zullen in feb. wel weer tijdelijk terug keren :P

@dacide: oh dat klopt, dit is zeker geen tron of verge. Echter is er een groep mensen welke van de ene hype/pump/hoog volume munt naar de andere springen. Wellicht hadden sommige mensen ook verwacht dat er een partnership met de Chinese overheid bekend zou worden gemaakt. Niet iedereen leest zich goed in. Ik zie de waarde nog wel aantrekken in feb dus mijn tip zou zijn om vast te houden. En anders wellicht voor het Thor divident wat je op termijn zou kunnen ontvangen :)

[ Voor 24% gewijzigd door sh4d0wman op 30-01-2018 10:15 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
sh4d0wman schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:10:
[...]

Moonboys, die vertrokken gelijk toen er geen grote stijging kwam. Zullen in feb. wel weer tijdelijk terug keren :P
Hmm, had zoiets meer gezocht bij Tron of Verge.. flink gehypte munten. Daar zie ik de Vechain niet onder vallen. Maar helaas.

Ik heb op diverse momenten VEN gekocht... van ergens in de medio 50k t/m 75k.... Gemiddeld zit ik rond de 61k qua aanschaf... Hoop dat ie toch nog eens gaat bijtrekken. Heb er nu rond de 220 VEN coins inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Dacide schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:04:

Het goede nieuws is al inbegrepen in de prijs van de stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Tuurlijk. Dat begrijp ik ook.
Maar ik had verwacht dat een serieuze coin als VEN meer waarde zou behouden na het 'nieuws' (nou ja nieuws, een video stream).

Ach. Ik hoop dat we langzaa, de bodem toch bereikt hebben... We moeten weer terug richting de 80k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:09

Jebus4life

BE User

Denk dat de markt gewoon verandert is.

Mensen hebben door dat er altijd een dip(je) is tijdens/na een aankondiging. Iedereen wilt dus op de golf naar boven surfen en uitstappen voor die naar onder begint te gaan. hoe meer mensen dat doorkrijgen hoe extremer die golfbeweging gaat worden. Ongeacht of de coin nu sterk is of niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Jebus4life op 30-01-2018 11:16 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb op Binance nu 87.91200000 VEN staan, omdat ik de fee toen nog niet goed had staan. Is er een eenvoudige manier om er weer een rond getal van te maken door een bepaald aantal VEN aan te schaffen? Een soort van calculator of zoiets met de te kopen hoeveelheid.

Wel bijzonder dat je ze alleen per hele coin kunt kopen en verkopen maar dat ze wel fee er af halen waardoor je aan die ene niets meer hebt nu (de fee staat nu inmiddels wel goed)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Ik vind dit ook maar vreemde praktijken. Mijn vermoeden is dat ze dit doen om het gebruik van BNB te promoten?

Als iemand een manier heeft om afgeronde balances te verkrijgen hoor ik het ook graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-07 08:51
janvanduschoten schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:26:
Ik heb op Binance nu 87.91200000 VEN staan, omdat ik de fee toen nog niet goed had staan. Is er een eenvoudige manier om er weer een rond getal van te maken door een bepaald aantal VEN aan te schaffen? Een soort van calculator of zoiets met de te kopen hoeveelheid.

Wel bijzonder dat je ze alleen per hele coin kunt kopen en verkopen maar dat ze wel fee er af halen waardoor je aan die ene niets meer hebt nu (de fee staat nu inmiddels wel goed)
Koop gewoon van 0.91200000 VEN BNB en je hebt een rond getal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:30

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dat hoor ik ook graag. Ik heb daar ook nog een paar "net niet" munten rond hangen welke ik er graag weg wil hebben.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
janvanduschoten schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:26:

Zoals aangegeven je kunt toch aanvullen tot rond getal? Volgens mij geld de 'hele coin' regel niet op een exchange, zelfde met NEO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Elixyr schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:46:
[...]

Koop gewoon van 0.91200000 VEN BNB en je hebt een rond getal.
Dat zou inderdaad handig zijn, op Binance kan ik dus alleen hele VEN coins kopen dus niet aanvullen. Ik kan dus alleen hele coins kopen en verkopen. Nu zoek ik dus een calculator of zoiets zodat ik kan uitrekenen hoeveel VEN ik moet kopen (zonder BNB) om weer op een hele coin uit te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Laatst online: 07-09 19:15
janvanduschoten schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Dat zou inderdaad handig zijn, op Binance kan ik dus alleen hele VEN coins kopen dus niet aanvullen. Ik kan dus alleen hele coins kopen en verkopen. Nu zoek ik dus een calculator of zoiets zodat ik kan uitrekenen hoeveel VEN ik moet kopen (zonder BNB) om weer op een hele coin uit te komen
Als je alleen hele VEN kan kopen hoe wil je dan op een rond getal uitkomen ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Machlah schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:58:
[...]

Als je alleen hele VEN kan kopen hoe wil je dan op een rond getal uitkomen ?!
Door een bepaald aantal VEN te kopen en ook de fee in VEN af te rekenen (je komt dan dus niet meer op een volledige coin uit). Ik had namelijk 88 VEN gekocht, -/- fee is dat 87,912 VEN geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
janvanduschoten schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:00:
[...]

Door een bepaald aantal VEN te kopen en ook de fee in VEN af te rekenen (je komt dan dus niet meer op een volledige coin uit). Ik had namelijk 88 VEN gekocht, -/- fee is dat 87,912 VEN geworden.
De fee is dus 0,1 %? Dan is het niet zo moeilijk om dat uit te rekenen. Je moet er dan nog 912 bijkopen. om op een heel getal (999) uit te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sh4d0wman schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:10:
[...]

@dacide: oh dat klopt, dit is zeker geen tron of verge. Echter is er een groep mensen welke van de ene hype/pump/hoog volume munt naar de andere springen. Wellicht hadden sommige mensen ook verwacht dat er een partnership met de Chinese overheid bekend zou worden gemaakt. Niet iedereen leest zich goed in. Ik zie de waarde nog wel aantrekken in feb dus mijn tip zou zijn om vast te houden. En anders wellicht voor het Thor divident wat je op termijn zou kunnen ontvangen :)
Wat bedoel je met, dit is zeker geen Tron of Verge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 23:07

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:26:
[...]

Wat bedoel je met, dit is zeker geen Tron of Verge?
Sommige mensen hebben een hekel aan die coins omdat McAfee ze gepumpt heeft, met nog een dozijn coins.
Verge heeft in mijn ogen wel potentie zolang ze dingen uit hun roadmap implementeren. Hét ding wat eind vorig jaar gehyped werd (Stealth addresses) is er nu in ieder geval.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 10:10
janvanduschoten schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Wat hij bedoeld is dat je met je 0,9120000 VEN een klein beetje BNB koopt. Dat zal niet veel zijn, maar je ruimt wel je dust op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
revolised schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:35:
[...]

Wat hij bedoeld is dat je met je 0,9120000 VEN een klein beetje BNB koopt. Dat zal niet veel zijn, maar je ruimt wel je dust op.
Je moet op z'n minst 1 BNB kopen, die vlieger gaat dus niet op voor VEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

revolised schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:35:
[...]

Ah, ik heb het verkeerd gelezen zie ik, inderdaad een goed idee.
Allen bedankt!

Edit: werkt ook niet zie ik hierboven :p

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 30-01-2018 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 10:10
janvanduschoten schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:07:
[...]

Allen bedankt!

Volgens mij werkt het wel. Nu even geen tijd om het te checken, maar volgens mij heb ik dit deze week nog gedaan.

Edit: Even gecheckt via de app, ja het kan. Ik heb 0,5 BNB gekocht voor 0,9nogwat VEN.

Edit2: Wel even klooien of je BNB koopt, óf VEN verkoopt. Daar heb ik even mee zitten spelen. Wellicht niet de meest economische methode, maar ja, wel van je dust af.

[ Voor 25% gewijzigd door revolised op 30-01-2018 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Voor degene die eerder de XRB tip volgde, er is een panic dump gaande. Op Bitgrail staat ie al een poosje op 12$

Alleen op Kucoin veert ie af en toe terug, maar de koers zakt toch flink nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
dhhdante schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:25:
Voor degene die eerder de XRB tip volgde, er is een panic dump gaande. Op Bitgrail staat ie al een poosje op 12$

Vermeld er wel even bij dat je geen XRB van de exchange af kan halen zonder je te verifiëren. Dat is juist wat de meeste mensen niet willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

dhhdante schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:25:

Is daar aanleiding toe? Bron?

Mijn inziens lijkt dit een pump en dump geval om vervolgens weer ditzelfde geintje te herhalen en dus dubbel winst pakken.

[ Voor 15% gewijzigd door freestyler2 op 30-01-2018 14:34 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Reden weet ik niet. Ik kan alleen dit vinden, waar ze van schrikken: https://twitter.com/HodlBadger/status/958139449975730176

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
Verdere info van eigenaar Bitgrail zelf:
https://www.reddit.com/r/.../?st=jd1hmflg&sh=fe0c9f41

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Oke. Ik denk dat ik het er maar op ga gokken en wat XRB in ga slaan. Wie niet waagt wie niet wint.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ja, mijn investering bij XRB begint dus weer pijnlijke kwestie te worden.

Zat hij na 4 weken terug in de +; sta ik inmiddels terug op -30% dankzij die dump |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Allen bedankt!

probeer het vanaf de website eens met een "market order"

vanuit de app kan je die volgens mij niet maken maar market order naar BNB zou je ook je dust mee moeten kunnen opruimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Jebus4life schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:27:
Ja, mijn investering bij XRB begint dus weer pijnlijke kwestie te worden.

Zat hij na 4 weken terug in de +; sta ik inmiddels terug op -30% dankzij die dump |:(
Dan is het een kwestie van wachten toch..? Zou weer goed moeten komen. Soort van. Misschien. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-rody
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-08 22:10
ButsMG schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:13:
Oke. Ik denk dat ik het er maar op ga gokken en wat XRB in ga slaan. Wie niet waagt wie niet wint.
Ik twijfel hier ook sterk aan en er is een percentage van mijn eth onderweg naar kucoin alleen had ik toen de reddit post nog niet gelezen. Alles wat ik gewoon heb gehold, sta ik dik in de + maar twee keer impulsief gegokt want tja, xrp en trx hadden toch echt wel hun dieptepunt bereikt.. Maar staat het nou vast dat xrb begin feb wordt toegevoegd op Binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
m-rody schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:38:
[...]

Ik twijfel hier ook sterk aan en er is een percentage van mijn eth onderweg naar kucoin alleen had ik toen de reddit post nog niet gelezen. Alles wat ik gewoon heb gehold, sta ik dik in de + maar twee keer impulsief gegokt want tja, xrp en trx hadden toch echt wel hun dieptepunt bereikt.. Maar staat het nou vast dat xrb begin feb wordt toegevoegd op Binance?
The exact listing time will be announced separately.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Wanneer gaat die BTC nu eindelijk eens iets laten zien jongens? Die blijft maar als een schaduw over andere coins hangen, gelukkig valt de impact op de betrouwbaardere altcoins wel mee en lijkt die impact bovendien iedere keer kleiner te worden, maar toch...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

ButsMG schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:35:
[...]

Dan is het een kwestie van wachten toch..? Zou weer goed moeten komen. Soort van. Misschien. :X
Ja nu verkopen heeft weinig zin nog. Ik wacht minstens tot hij op Binance komt iig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:15
TomTorquay schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:47:
Wanneer gaat die BTC nu eindelijk eens iets laten zien jongens? Die blijft maar als een schaduw over andere coins hangen, gelukkig valt de impact op de betrouwbaardere altcoins wel mee en lijkt die impact bovendien iedere keer kleiner te worden, maar toch...
Ik zou willen dat ik het wist....
De eerste twee weken van januari waren nog aardig goed de laatste weken helemaal niet.
Het kan dus in februari alleen maar beter worden zou je denken.
Het is ook een psychologisch effect want het zou niet uit mogen maken of het nu 31 januari is of 1 februari maar op één of andere manier speelt dat toch mee.
Ook geruchten en cryptonieuws in de mainstream media tellen mee.
Soms is het dus een stapeleffect wat tot sterke schommelingen kan leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-rody
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-08 22:10
HoppyF schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:22:
[...]

Het is ook een psychologisch effect want het zou niet uit mogen maken of het nu 31 januari is of 1 februari maar op één of andere manier speelt dat toch mee.
Het is inderdaad een onrustig maandje waarin ook aan mij zelf merk dat ik alleen maar actie wil ondernemen terwijl ik al een aantal maanden hold. Maar gevoelsmatig denk ik maar steeds dat ik deze maand mijn portfolio moet aanscherpen en dat het alleen maar mooie kansen zijn om relatief goedkoop bepaalde munten te verkrijgen. Ben reuze benieuwd naar februari en maart.

Toch voor gekozen om geen xrb te kopen, omdat de prijs op Kucoin nog 15 dollar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Laatst online: 13-07-2022
paul-s83 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:11:
[...]

De problemen die zij willen oplossen met een blockchain zijn:

1. Slechte kwaliteit bij het streamen van videos.
2. Hoge kosten van video content delivery en content delivery networks
3. Inefficiënt video ecosysteem en het gebrek aan transparantie onder adverteerders, beïnvloeders en de gebruikers.

Theta Tokens werken als een langdurig, duurzaam stimuleringsmechanisme om stakeholders te motiveren om te participeren binnen de DSN.

Hieronder de vier punten copy paste uit hun whitepaper.

1. Users mine new tokens for caching and relaying video streams;
2. Viewers can gift Theta Tokens to support their favorite streamers and content creators;
3. Advertisers spend tokens to support influencers, streaming sites and viewers;
4. Viewers can also optionally earn tokens from advertisers as an engagement reward for their
attention.

Nog steeds erg benieuwd hoe jullie hierover denken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Geertwa schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:22:
[...]

3. Inefficiënt video ecosysteem en het gebrek aan transparantie onder adverteerders, beïnvloeders en de gebruikers.

Theta Tokens werken als een langdurig, duurzaam stimuleringsmechanisme om stakeholders te motiveren om te participeren binnen de DSN.

2. Viewers can gift Theta Tokens to support their favorite streamers and content creators;
3. Advertisers spend tokens to support influencers, streaming sites and viewers;
4. Viewers can also optionally earn tokens from advertisers as an engagement reward for their
attention.

Kom eerst eens uitleggen HOE ze dat gaan doen ipv loze praatjes copy/pasten. Als je het zelf niet snapt, dan is het waarschijnlijk gebakken lucht zoals 99% van alle coins.

Loze beloftes copy/pasten kan iedereen. Zet ergens het woord 'blockchain' ertussen en mensen komen met 'klinkt als een interessante coin, wat vinden jullie ervan?'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Geertwa schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:22:
[...]

attention.

Nog steeds niet overtuigd...blockchain an sich gaat de kwaliteit en bandbreedte vd streams niet verbeteren. Wat ze dus willen is gebruikers belonen met een token, maar dat had dus net zo goed een pakje bubble gum of een reep chocola kunnem zijn als waardering voor de bewezen dienst :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Okay, dit is niet goed... en verklaart de enorme daling

U.S. Regulators Subpoena Crypto Exchange Bitfinex, Tether
https://www.bloomberg.com...to-get-subpoenaed-by-cftc

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenrichard197
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-06-2023
Frozenhands schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:02:
Okay, dit is niet goed... en verklaart de enorme daling

U.S. Regulators Subpoena Crypto Exchange Bitfinex, Tether
https://www.bloomberg.com...to-get-subpoenaed-by-cftc
kunnen ze dat nieuws niet wat eerder geven. Maar dan nog zou je zeggen dat iedereen tether omzet naar eth ofzo. lijkt niet het geval.

mooi moment om in te slaan...

[ Voor 3% gewijzigd door ikbenrichard197 op 30-01-2018 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:13
ikbenrichard197 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:07:
[...]

kunnen ze dat nieuws niet wat eerder geven. Maar dan nog zou je zeggen dat iedereen tether omzet naar eth ofzo. lijkt niet het geval.

mooi moment om in te slaan...
ik lees die kop 3x maar snap er niets van (het artikel wel). ik had nog echt nooit van Subpoena gehoord. Ben ik de enige?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ButsMG
fry_35 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:20:
[...]

ik lees die kop 3x maar snap er niets van (het artikel wel). ik had nog echt nooit van Subpoena gehoord. Ben ik de enige?
Een dagvaarding. Ze moe(s)ten uitleg geven en met bewijzen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Iedereen om mij heen die ook crypto heeft begint een beetje zenuwachtig te worden :') vraag me af hoe die mensen zich zullen voelen na deze ontwikkeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ButsMG
lasharor schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:36:
Iedereen om mij heen die ook crypto heeft begint een beetje zenuwachtig te worden :') vraag me af hoe die mensen zich zullen voelen na deze ontwikkeling.
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Storm in een glas water. BTC zit alweer in de rebound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
dagvaarding schijnt van 6 december te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:15
ButsMG schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:37:
[...]

Ik denk dat het wel mee zal vallen. Storm in een glas water. BTC zit alweer in de rebound.
Als blijkt dat tether niets kan bewijzen gaan we een hele grote dip zin denk ik. Er zit veel geld in tether op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Limbeckx schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:39:
[...]

Als blijkt dat tether niets kan bewijzen gaan we een hele grote dip zin denk ik. Er zit veel geld in tether op dit moment...
Grote dip voor Tether --> goed voor BTC (tijdelijk?), wat mensen in paniek als uitvlucht zoeken. Ook andere coins kunnen daarvan profiteren en ik denk dat maar een klein deel gaat wisselen naar fiat...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Swerfer schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:42:
[...]

Grote dip voor Tether --> goed voor BTC (tijdelijk?), wat mensen in paniek als uitvlucht zoeken. Ook andere coins kunnen daarvan profiteren en ik denk dat maar een klein deel gaat wisselen naar fiat...
Of Litecoin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
[...]

Dan is het uiteindelijk een positief iets voor cryptocurrencies. Even door de zure appel heen bijten. Dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
ButsMG schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:45:
[...]

Dan is het uiteindelijk een positief iets voor cryptocurrencies. Even door de zure appel heen bijten. Dat wel.
Dat geloof ik ook wel. Vraag me af naar aanleiding van de comments hierboven. Tether blijkt een scam, makkelijkste is om t in een andere coin te stoppen. En toch daalde ineens alles waaronder btc, eth enz. Waarom dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Laatst online: 11:17
Limbeckx schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:49:
[...]

Dat geloof ik ook wel. Vraag me af naar aanleiding van de comments hierboven. Tether blijkt een scam, makkelijkste is om t in een andere coin te stoppen. En toch daalde ineens alles waaronder btc, eth enz. Waarom dan?
Onzekerheid , wat is het volgende ? Meer dagvaardigingen , verboden ? En het is allemaal erg hard gegaan. Dus onzekerheid en hoogtevrees. Nooit een goede combinatie.

Maar de techniek en het idee achter blockchain is prima. Nu even het kaf van het koren scheiden en wat lucht er uit lijkt mij alleen maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:59
nja en natuurlijk het probleem met transactie verwerkingstijden oplossen :)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Mensen zijn bang dat Exchanges die Tether verhandelen kunnen klappen. Trekken vanalles weg en cashen tegelijkertijd ook uit. FUD. Nearest exit. Alles in het rood. Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
CornermanNL schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:52:
[...]

Onzekerheid , wat is het volgende ? Meer dagvaardigingen , verboden ? En het is allemaal erg hard gegaan. Dus onzekerheid en hoogtevrees. Nooit een goede combinatie.

Maar de techniek en het idee achter blockchain is prima. Nu even het kaf van het koren scheiden en wat lucht er uit lijkt mij alleen maar goed.
Dat ben ik met je eens maar als we het puur op basis van vraag en aanbod hebben zou ik verwachten dat men van tether af eil en het juist in bv btc wil stoppen. De prijs van btc moet dan toch omhoog gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
ButsMG schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:55:
Mensen zijn bang dat Exchanges die Tether verhandelen kunnen klappen. Trekken vanalles weg en cashen tegelijkertijd ook uit. FUD. Nearest exit. Alles in het rood. Zoiets?
Dus toch naar fiat ipv andere crypto? Dat zou wel de dip verklaren maar dat zou ook kunnen betekenen dat de dip veel erger wordt als tether echt blijkt niet te kunnen voldoen aan zn verplichtingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
Limbeckx schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:56:
[...]

Dat ben ik met je eens maar als we het puur op basis van vraag en aanbod hebben zou ik verwachten dat men van tether af eil en het juist in bv btc wil stoppen. De prijs van btc moet dan toch omhoog gaan?
Dan ga je er van uit dat er alleen een uitstroom is van tether en andere munten richting Bitcoin. Er zijn ook zat mensen die alleen bitcoin bezitten en die van de hand doen. Of na het omzetten ook gelijk Bitcoin verkopen.

De verdeling is niet zodanig dat als een munt gedumpt wordt dat zoveel vraag veroorzaakt naar bitcoin dat die dan wel moet stijgen. Crypto is geen gesloten ecosysteem , uiteindelijk wil men gewoon weer dollars en euro's.

[ Voor 6% gewijzigd door CornermanNL op 30-01-2018 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
[...]

Hoezo een grote dip? Dat zou dan toch juist inhouden dat iedereen zijn geld uit Tether gaat halen en in BTC/ETH/etc gaan gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34
Hm.... Zou het zoiets als dit kunnen zijn? Stel, je hebt USDT en je wilt ervanaf. Dan kun je OF naar bijv. Bitcoin overstappen (door van die USDT Bitcoin te kopen, gevolg: Bitcoin-koers stijgt). Of je kunt het geld overmaken naar je bankrekening.

Maar als ineens heel veel mensen hun USDT-munten naar hun bankrekening willen halen, dan moet de exchange wel echte dollars of euro's hebben. Zou het kunnen dat de exchanges dan maar munten zijn gaan verkopen aan mensen die ze met echte dollars vanaf hun bankrekening betaald hebben?

Andere (simpelere) verklaring: Mensen verlaten Bitfinex. Bitfinex heeft in ieder geval het hoogste handelsvolume nu (maar ik weet niet of dat anders ook zo is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Specy schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:24:
Hm.... Zou het zoiets als dit kunnen zijn? Stel, je hebt USDT en je wilt ervanaf. Dan kun je OF naar bijv. Bitcoin overstappen (door van die USDT Bitcoin te kopen, gevolg: Bitcoin-koers stijgt). Of je kunt het geld overmaken naar je bankrekening.

Maar als ineens heel veel mensen hun USDT-munten naar hun bankrekening willen halen, dan moet de exchange wel echte dollars of euro's hebben. Zou het kunnen dat de exchanges dan maar munten zijn gaan verkopen aan mensen die ze met echte dollars vanaf hun bankrekening betaald hebben?

Andere (simpelere) verklaring: Mensen verlaten Bitfinex. Bitfinex heeft in ieder geval het hoogste handelsvolume nu (maar ik weet niet of dat anders ook zo is).
Je kan hier zien dat er op dit moment veel BTC bij hun verdwijnt: https://bitinfocharts.com...ZUqQHPJmcMDDHYoqkyNVsFk9r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
PilatuS schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:27:
[...]

Je kan hier zien dat er op dit moment veel BTC bij hun verdwijnt: https://bitinfocharts.com...ZUqQHPJmcMDDHYoqkyNVsFk9r
Volgens mij zie ik daar voornamelijk BTC aankopen!? Of interpreteer ik het verkeerd? Groen = kopen / Rood = verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Noedels schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:30:
[...]

Volgens mij zie ik daar voornamelijk BTC aankopen!? Of interpreteer ik het verkeerd? Groen = kopen / Rood = verkopen?
Je ziet daar de balans van hun coldwallet. Er staat nu een paar 1000 minder BTC bij hun dan 2 dagen terug. (~15.000 minder in 1 week)

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 30-01-2018 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
Noedels schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:30:
[...]

Dat is de in en uitgaande stroom van en naar hun exchange , dus er gaan nu meer btc uit dan er in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 08:32
[...]

Allen bedankt!

Het alleen hele coins kunnen kopen komt dat niet omdat je een komma (Nederlands decimaalteken) gebruikt ipv een punt wat Binance ziet als decimaal teken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Acidrain schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:38:
[...]

Het alleen hele coins kunnen kopen komt dat niet omdat je een komma (Nederlands decimaalteken) gebruikt ipv een punt wat Binance ziet als decimaal teken? ;)
Nee binance hou vaste aantallen aan waarin je kan handelen, voor de meeste goedkope coin is dat 1 coin met een minimum order bedrag van 0.002btc. Volledige lijst kan je hier vinden https://support.binance.c...115000594711-Trading-Rule duurdere coin kan je wel in kleinere eenheden handelen zoals btc maar als je geen bnb gebruikt om de fees me te betalen houd je altijd fracties over van een coin omdat dus altijd op die hele coin zit waar bij de verkoop eerst die 0.1% fee afgehaald word en je dus nog 0.99 overhoud die je niet kunt verkopen... slimme truck van binance 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 08:32
Helza schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:47:
[...]

Nee binance hou vaste aantallen aan waarin je kan handelen, voor de meeste goedkope coin is dat 1 coin met een minimum order bedrag van 0.002btc. Volledige lijst kan je hier vinden https://support.binance.c...115000594711-Trading-Rule duurdere coin kan je wel in kleinere eenheden handelen zoals btc maar als je geen bnb gebruikt om de fees me te betalen houd je altijd fracties over van een coin omdat dus altijd op die hele coin zit waar bij de verkoop eerst die 0.1% fee afgehaald word en je dus nog 0.99 overhoud die je niet kunt verkopen... slimme truck van binance 8)7
De minimale aanschaf is 1, maar dat betekend niet dat je niet tot 2 decimalen kan aankopen boven die 1, ik kan gewoon een limit order aanmaken van 2.5 ven voor de koers van 0.4 op het VEN/BNB trading pair.
Je moet alleen voor minimaal 1 BNB in VEN inkopen geeft hij aan.
(0.4 gebruikt omdat ik niet wilde dat de order gevuld werd. Ik heb al genoeg VEN op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34
Interessant overigens: Bitfinex heeft op dit moment de hoogste Bitcoin-prijzen. Wat op zich wel weer zou kunnen wijzen op mensen die van USDT naar Bitcoin overstappen, vooral op die site.

Meestal staat Bitfinex juist lager dan gemiddeld dacht ik...

[ Voor 14% gewijzigd door Specy op 30-01-2018 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Acidrain schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:07:
[...]

De minimale aanschaf is 1, maar dat betekend niet dat je niet tot 2 decimalen kan aankopen boven die 1, ik kan gewoon een limit order aanmaken van 2.5 ven voor de koers van 0.4 op het VEN/BNB trading pair.
(0.4 gebruikt omdat ik niet wilde dat de order gevuld werd. Ik heb al genoeg VEN op dit moment)
Zover ik weet is dat niet mogelijk, verschillende manieren in het verleden geprobeerd en nooit gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJmetal
  • Laatst online: 21-11-2021
Just curious. Zien jullie potentie in Reddcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
GJmetal schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:34:
Nee, jij zelf wel?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:05
GJmetal schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:34:
Als de developers eindelijk eens waarmaken wat ze al maanden beloven (de release van Redd-id) dan wel ja. Maar ja, blockchain developers en het halen van deadlines gaat niet echt goed samen naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJmetal
  • Laatst online: 21-11-2021
nja het idee klinkt best leuk toch? Of het daadwerkelijk van de grond komt is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Laatst online: 16-09 22:25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk integreren ze een wallet bij internetbankieren:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:19

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

ButsMG schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:55:
Moet eerlijk zeggen dat ik hem ook wel een beetje knijp hoor m.b.t. Bitfinex en mogelijk een sluiting van de exchange. Dan zijn m'n crypto's die ik daar heb staan weg. Toch maar overwegen om ze elders te plaatsen ;)

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-09 12:26
Shadow_Agent schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 08:47:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat ik hem ook wel een beetje knijp hoor m.b.t. Bitfinex en mogelijk een sluiting van de exchange. Dan zijn m'n crypto's die ik daar heb staan weg. Toch maar overwegen om ze elders te plaatsen ;)
Overstappen naar Binance. Beste exchange ever. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Shadow_Agent schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 08:47:
[...]

Als je dat gevoel hebt moet je dat zeker doen. Altijd je gevoel volgen.

Ik zit alleen maar met geld dat ik kan missen in crypto's. In fact, ik heb niet het idee dat ik dat geld nog heb op het moment. Ben ik het kwijt, ben ik het kwijt. Ik kan dus makkelijk de gok nemen en niet in paniek raken. Voor mij geen reden om alles in hard wallets te gaan bewaren.

Dit hele verhaal zou ook zomaar met een sisser af kunnen lopen. Het nieuws is al van 6 december, als het echt zo serieus was geweest was er al lang iets meer gebeurd. Dat neemt overigens niet weg dat USDT van mij mag verdwijnen aen het toneel.

In other news: Mijn in elkaar geknutselde botje houdt zich zeer goed koest op momenten als deze. Hij begint op de juiste momenten weer actief te worden. Het enige waar ik nog aan moet werken is het juiste verkoopmoment. Hij pakt verkoopsignalen nog net wat te laat op, waardoor een deel van de winst weer verdampt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:09

TheDudez

Usenet stofzuiger!

bittrex maakt ook gebruik van usdt. Maar het handelen in USDT is niet zo makkelijk. Want je kan alleen btc omzetten naar usdt. Zit deze nou ook in de gevaren zone?

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Op Bittrex zijn (veel) meer pairs te verhandelen dan alleen BTC/USDT hoor. Kijk maar eens op de homepage, de onderste lijst.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Acidrain schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:07:
[...]

Om het bij deze maar even duidelijk weer te geven (hoop ik) voor het geval van VEN.

Ven is op Binance te traden tegen BTC, ETH en BNB.
Wanneer je géén gebruik maakt van BNB voor transaction fees, dan zal er altijd een deel van je VEN ingehouden worden. Stel je koopt 10 VEN, dan zal je 9,90 (?) VEN ontvangen. Weet niet de precieze transaction fee maar je ontvangt dus iets minder dan 10.
Wanneer je wél gebruik maakt van BNB voor transaction fees, dan zal je altijd het volledige aantal VEN dat je koopt ook ontvangen. Moet je natuurlijk wel genoeg BNB hebben :P

Voor het traden van VEN tegen BTC kun je enkel traden in hele VEN. Geen getal achter de komma dus. Geen 0,5 VEN, geen 100,7 VEN, wel 10 Ven, 100 Ven etc. (dit kan ook niet als je een Market order gebruikt)

Voor het traden van VEN tegen ETH geldt hetzelfde als voor BTC.

Voor het traden van VEN tegen BNB kun je wel traden in VEN met 2 cijfers achter de komma. (bijv. 1,92, 5,70 etc.) Voor het instellen van een Limit order moet je hierbij wel voldoen aan de eis dat het minimaal 1 BNB kost. (geldt voor buy- en sellorders).
Om kleine aantallen tegen BNB te kunnen verkopen (waarbij je minder dan 1 BNB besteed of ontvangt) kun je gebruik maken van Market order. Via market order van BNB kun je namelijk zelfs 0,01 ven kopen en verkopen.

Mocht je 0,5 VEN over willen zetten naar bijvoorbeeld ETH kan je het volgende pad belopen:
1. 0,5 VEN verkopen voor BNB via Market order
2. ETH kopen voor BNB via market order
3. Tadaa

Hopelijk is dit verhaal een beetje duidelijk. Dit zelfde principe geldt voor meerdere coins, maar let wel op, niet elke coin op Binance is gepaired met BNB.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hier nog wat extra informatie uit een post van kort hierna, zet het hier even bij zodat zoveel mogelijk informatie in één post staat:

Vraag: Als ik 1 BNB heb, kan ik dan wel of niet 0,5 VEN kopen met BTC?
En wat ik mij daarnaast nog afvraag, kun je ergens zijn hoeveel BNB er verbruikt wordt per transactie?
Of moet ik dan eerst kijken hoeveel VEN een transactie kost, en vervolgens wat de VEN/BNB koers is (en dan gedeeld door 2 ivm de korting)?

0,5 VEN kopen met BTC is enkel mogelijk als je het volgende doet:
1. BTC verkopen voor BNB (via market order indien je minder dan 1 bnb ontvangt)
2. Vervolgens met de BNB die 0,5 VEN kopen.
----- Ook al gebruik je BNB als transaction fee, kun je alsnog geen halve VEN kopen met BTC. Dus bij aantallen met 1 of 2 cijfers achter de komma, altijd via de BNB market doen! (En dus eerst wat BTC/ETH omzetten naar BNB)

Hoeveel BNB voor een transactie precies kost heb ik geen idee van, ik heb gewoon een aantal BNB staan op Binance en ik vind het wel prima (aangezien ik weet dat het in ieder geval de goedkoopste optie op Binance is).

Je kunt uiteraard na afloop van een trade wel de transaction fee bekijken bij order history en aan de hand daarvan zelf uitrekenen hoeveel het je precies kost.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2018 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:27:
[...]

Om het bij deze maar even duidelijk weer te geven (hoop ik) voor het geval van VEN.

Ven is op Binance te traden tegen BTC, ETH en BNB.
Wanneer je géén gebruik maakt van BNB voor transaction fees, dan zal er altijd een deel van je VEN ingehouden worden. Stel je koopt 10 VEN, dan zal je 9,90 (?) VEN ontvangen. Weet niet de precieze transaction fee maar je ontvangt dus iets minder dan 10.
Wanneer je wél gebruik maakt van BNB voor transaction fees, dan zal je altijd het volledige aantal VEN dat je koopt ook ontvangen. Moet je natuurlijk wel genoeg BNB hebben :P

Voor het traden van VEN tegen BTC kun je enkel traden in hele VEN. Geen getal achter de komma dus. Geen 0,5 VEN, geen 100,7 VEN, wel 10 Ven, 100 Ven etc. (dit kan ook niet als je een Market order gebruikt)

Voor het traden van VEN tegen ETH geldt hetzelfde als voor BTC.
Als ik 1 BNB heb, kan ik dan wel of niet 0,5 VEN kopen met BTC?
En wat ik mij daarnaast nog afvraag, kun je ergens zijn hoeveel BNB er verbruikt wordt per transactie?
Of moet ik dan eerst kijken hoeveel VEN een transactie kost, en vervolgens wat de VEN/BNB koers is (en dan gedeeld door 2 ivm de korting)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:49:
[...]

Als ik 1 BNB heb, kan ik dan wel of niet 0,5 VEN kopen met BTC?
0,5 VEN kopen met BTC is enkel mogelijk als je het volgende doet:
1. BTC verkopen voor BNB (via market order indien je minder dan 1 bnb ontvangt)
2. Vervolgens met de BNB die 0,5 VEN kopen.
----- Ook al gebruik je BNB als transaction fee, kun je alsnog geen halve VEN kopen met BTC. Dus bij aantallen met 1 of 2 cijfers achter de komma, altijd via de BNB market doen! (En dus eerst wat BTC/ETH omzetten naar BNB)

Hoeveel BNB voor een transactie precies kost heb ik geen idee van, ik heb gewoon een aantal BNB staan op Binance en ik vind het wel prima (aangezien ik weet dat het in ieder geval de goedkoopste optie op Binance is).

Je kunt uiteraard na afloop van een trade wel de transaction fee bekijken bij order history en aan de hand daarvan zelf uitrekenen hoeveel het je precies kost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
CoinMarketCap Puts South Korean Exchanges Back Into Its Price Index
https://www.coinspeaker.c...changes-back-price-index/

Echt zo typisch dit, net na het nieuws van 'It comes just a day after the South Korean government implemented a ban on anonymous trading accounts'.

The rules have been published in a document titled Financial Measures to Curb Speculation in Cryptocurrency Trading which states:

• Cryptocurrency trades will have to run through real-name bank accounts linked to cryptocurrency exchanges.
• Users wishing to make new deposits will have to make an account with the bank linked to the exchange using their real name.
• Minors under the age of 18 and foreigners will not be able to open these accounts.
• Financial institutions now need to follow guidelines that require them to verify additional information for cryptocurrency exchanges, like whether the exchange checks the users’ identification.
• Banks should submit a Suspicious Transaction Report if they suspect something. An example of potential money laundering is if a user withdraws more than $10,000 every day.
• Banks must refuse to offer accounts to exchanges if the exchanges don’t provide their users’ identification.

[ Voor 61% gewijzigd door Frozenhands op 31-01-2018 12:09 ]

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
https://www.nu.nl/cryptovaluta/5112227/minister-hoekstra-onderzoekt-wenselijkheid-nederlands-verbod-bitcoin.html

De toon in de kamer verandert snel... Lijkt me niet dat dit snel doorgeduwd wordt, maar het voedt FUD lijkt me.

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 23:07

flessuh

Set sail for fail!

ArnoAG schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:30:
https://www.nu.nl/cryptovaluta/5112227/minister-hoekstra-onderzoekt-wenselijkheid-nederlands-verbod-bitcoin.html

De toon in de kamer verandert snel... Lijkt me niet dat dit snel doorgeduwd wordt, maar het voedt FUD lijkt me.
Het staat op nu.nl.. die heb ik nog nooit wat positiefs zien schrijven over cryptocurrency, laat staan Bitcoin.

En een verbod gaat er toch niet komen, dat is niet te handhaven plus zou een obstakel kunnen vormen voor bedrijven die iets met blockchain technologie willen doen (te specifieke of te brede scope probleem voor wetgeving)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
flessuh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:34:
[...]

Het staat op nu.nl.. die heb ik nog nooit wat positiefs zien schrijven over cryptocurrency, laat staan Bitcoin.

En een verbod gaat er toch niet komen, dat is niet te handhaven plus zou een obstakel kunnen vormen voor bedrijven die iets met blockchain technologie willen doen (te specifieke of te brede scope probleem voor wetgeving)
Daarbij gaat het alleen om afgeleide producten, derivaten etc.
Pagina: 1 ... 45 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).