Acties:
  • +3 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13:58
Oogje schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:00:
[...]

Hoezo dood in t geval van XVG?
Ten opzichte van begin oktober is de koers niet lager dan x20 geweest de afgelopen weken...
Tegenwoordig wordt er door de meesten niet meer gekeken naar de lange termijn en is een coin dood als hij 3 dagen niet gestegen is |:(

Triest maar waar, en ik ga zelf ook steeds meer zo denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

appelflap1992 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:04:
[...]

Tegenwoordig wordt er door de meesten niet meer gekeken naar de lange termijn en is een coin dood als hij 3 dagen niet gestegen is |:(

Triest maar waar, en ik ga zelf ook steeds meer zo denken
Nou ja XVG heeft toch wel een iets andere geschiedenis (vooral de afgelopen maand) dan de rest van de coins, dat gezeik met McAfee ( :r ) heeft het imago echt geen goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:05
Klopt, XVG is helemaal kapot gemaakt. Zit best nog wat potentie in, maar niet voor de korte termijn.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
XRP neemt ook een duikje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Kies liever voor een goed project en hou deze voor langere tijd. ICX, LRC, PIVX, AMLT, XRP, NEO( weet alleen niet wat er gaat gebeuren met de start van mainnet van ICX, 50% van alle XRP is in handen van Koreanen)
Met XRB ben ik wat aan het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vandaag is wel echt een bizarre dag zeg, je kunt weinig slechte keuzes maken, op een handje vol currencies na gaat alles dik in de lift. De 90 dollar waar ik in december mee begon is al verdubbeld. Van die momenten waarop de je denkt "had ik maar met 10x zoveel meegedaan", maar dat hou je toch. Ik ben benieuwd hoe dit zich de komende maanden ontwikkelt.

Ook leuk om te horen dat ik steeds meer mensen in mijn omgeving meemaak die ook cryptocurrencies verhandelen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Deze middag eth verstuurd van coinbase naar binance... staat nog steeds op status "in behandeling" Zijn er mensen met dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
jorisdeket schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:08:
50% van alle XRP is in handen van Koreanen
50% in handen van Koreanen ? bron ?

https://xrpcharts.ripple.com/#/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Taro schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:58:
[...]

Gisteren was hier ook al een mooie discussie over marketcap. Veel mensen maakt die marketcap op korte termijn niet uit. Als je in een week 200% rendement op TRX of ADA kan krijgen, maar niet op BTC, waarom zou je dan je geld in BTC steken? Als de rek er uit is bij de kleine munten kan je verhuizen naar de volgende kans. Dat is hoe erg veel mensen op dit moment denken en ik geef ze geen ongelijk, want het werkt.
Nu is alles leuk, maar als alles dadelijk ineens met 50% daalt dan ben je bagholder. En dit is wat we vanaf mei 2017 zagen (op bitcoin na). Ik hoop echt op een correctie want men kijkt niet meer naar de achterliggende technologie of het team. If you play in the kitchen you'll get burned.

[ Voor 9% gewijzigd door Blue_Fear op 04-01-2018 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebbelx schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:12:
Deze middag eth verstuurd van coinbase naar binance... staat nog steeds op status "in behandeling" Zijn er mensen met dezelfde problemen?
Alles duurt wat langer/is wat trager. Geduld is een schone zaak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebbelx schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:12:
Vanaf Litebit zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Blue_Fear schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:14:
[...]
Nu is alles leuk, maar als alles dadelijk ineens met 50% daalt dan ben je bagholder. En dit is wat we vanaf mei 2017 zagen (op bitcoin na).
Dat is natuurlijk alleen het geval als je aan de zijlijn staat toe te kijken hoe de waarde dag na dag inkakt. Als je op tijd verkoopt en naar nieuwe kansen kijkt dan is dat niet aan de orde.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

NEO legt op het moment ook geen windeieren. Weet iemand of er een serieuze toepassing is waardoor het een langere termijn investering kan zijn, of wordt ie gewoon erg gehyped?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Taro schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:20:
[...]

Dat is natuurlijk alleen het geval als je aan de zijlijn staat toe te kijken hoe de waarde dag na dag inkakt. Als je op tijd verkoopt en naar nieuwe kansen kijkt dan is dat niet aan de orde.
Als het flashcrasht heb je geen tijd om op tijd te verkopen. Ik heb zelf ook een groot aandeel in crypto zitten maar het is nu niet meer gezond en heeft niets meer met investeren te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Weet niet meer precies waar ik dat heb gelezen. Of het nu FUD is of niet ga er toch rekening mee houden 24 jan. Als ik nu zou beginnen met crypto ik zou geen € in XRP durfen stoppen. Teveel gehyped.

[ Voor 12% gewijzigd door jorisdeket op 04-01-2018 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Taro schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:20:
[...]

Dat kan ook snachts gebeuren als je op 1 oor ligt .
Of je moet alles omzetten naar usdt voordat je gaat slapen, maar dan mis je ook weer de stijging van bijvoorbeeld trx.
Het verre oosten bepaalt de koers en wij hobbelen daarachter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
gister de helft van mijn munten uit ethlend gehaald. Ging me niet hard genoeg ivm de rest. Deze in tron gezet voor 9 cent. Nu al verdubbeld. Insane gewoon! Vraag me af hoe hoog tron gaat komen :P maar goed wie niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Sando schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:21:
NEO legt op het moment ook geen windeieren. Weet iemand of er een serieuze toepassing is waardoor het een langere termijn investering kan zijn, of wordt ie gewoon erg gehyped?
Ik heb ze in mijn portfolio het is de Chinese ''concurrent'' van ETH zit nog een hoop groei in en er zijn er geen miljarden van in omloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Laatst online: 12-09 22:00
The Realone schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:27:
[...]

Mag ik jou even bedanken voor deze hint? Ik was die dag toevallig op zoek naar een nieuwe interessante coin om wat speelgeld in te stoppen en ik kende Po.et nog niet. Speelgeld is inmiddels x5 gegaan. ;)
Haha, graag gedaan! Had zelf alleen niet verwacht dat ie nu al zoveel gestegen zou zijn.. als ik dat toch eens wist had ik zelf veel meer geïnvesteerd.Maar dat zullen meerdere wel herkennen hier.

Samen met Stellar Lumens het meest winstgevend voor mij :)

Poe hou ik zelf trouwens gewoon vast voor lange tijd. Ben benieuwd of er een dip komt en tot welke prijs hij zakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Blue_Fear schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:22:
[...]
Als het flashcrasht heb je geen tijd om op tijd te verkopen. Ik heb zelf ook een groot aandeel in crypto zitten maar het is nu niet meer gezond en heeft niets meer met investeren te maken.
Voor de volledigheid: Ik zie deze risico's zelf ook, maar merk dat steeds meer mensen die negeren en er niet gevoelig voor zijn. Als je ze er voor waarschuwt blaffen ze je af. Is misschien ook wel een generatie dingetje, als je een keer een crisis bewust hebt meegemaakt, een internet bubble hebt gezien, of met je huis fors onder water hebt gestaan, of tegenslagen hebt gehad, dan weet je dat het tij wél ineens kan keren. De vraag is echter of dat binnen een week, 2 maanden of pas over 5 jaar is. Misschien gebeurt het wel nooit en zijn we te voorzichtig, kan ook.

Soms moeten mensen zelf iets meemaken om te beseffen dat het ook anders kan. Daar kan je ze tig keer voor waarschuwen maar dat heeft geen zin.

In ieder geval netjes stop losses instellen met voldoende ruimte, dan valt het als het goed is wel te overzien :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Taro schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:31:
[...]

Voor de volledigheid: Ik zie deze risico's zelf ook, maar merk dat steeds meer mensen die negeren en er niet gevoelig voor zijn. Als je ze er voor waarschuwt blaffen ze je af. Is misschien ook wel een generatie dingetje, als je een keer een crisis bewust hebt meegemaakt, een internet bubble hebt gezien, of met je huis fors onder water hebt gestaan, of tegenslagen hebt gehad, dan weet je dat het tij wél ineens kan keren. De vraag is echter of dat binnen een week, 2 maanden of pas over 5 jaar is. Misschien gebeurt het wel nooit en zijn we te voorzichtig, kan ook.

Soms moeten mensen zelf iets meemaken om te beseffen dat het ook anders kan. Daar kan je ze tig keer voor waarschuwen maar dat heeft geen zin.

In ieder geval netjes stop losses instellen met voldoende ruimte, dan valt het als het goed is wel te overzien :)
Jep mooi geformuleerd!
Enkel van die stop losses... al vaak verhalen gezien dat tijdens een correctie ('s nachts) een stop loss wordt geactiveerd, mensen staan op en de coin staat weer op de oude waarde terwijl de stop loss is uitgevoerd.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:40
Er staan me toch een sell walls klaar voor TRX op Binance van 30-80btc... niet grappig als dat onder prijs ligt wat je eigen target is.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 12:16
Sando schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:21:
NEO is naar mijn mening één van de weinige coins die niet volledig gehyped is. Is daadwerkelijk een werkend platform waar andere coins op draaien, en in 2018 zullen dat er nog veel meer worden. Naar mijn mening dus zwaar ondergewaardeerd tov coins als cardano, NEM, TRON, Stellar en zelfs ripple.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
Zojuist voor 500 euro op BTCdirect gekocht en deze naar me binance wallet laten storten.
Echter ben ik ineens wat geld zoek en vraag me af of jullie misschien weten wat ik verkeerd doe? (heb al eerder getrade op binance).

Na het kopen bij BTCdirect voor € 500,99 zou ik hiervoor 2.41787564 LTC ontvangen. Omgerekend € 484,61 (- fee). Vervolgens dit ontvangen op mijn Binance wallet. Vervolgens dit omgezet van LTC naar ETH (om met ETH weer TRX te kunnen kopen).
Hiervoor heb ik 2417 LTC ingeruild voor 0.56316100 ETH. Omgerekend is dit € 462. (nu al 22 euro verlies).

Vervolgens heb ik met ETH de TRX gekocht op 100% van me ETH balance (2764 stuks). Echter als ik dit aantal omreken naar euro's kom ik ineens op € 328,-. Nu heb ik hiermee € 134,- verloren. Waar is dit naartoe?

Als ik in de order history kijk bij Binance, zie ik het aantal fee in TRX wat ik heb betaald. Dit is namelijk bij elkaar 2,764 (omgerekend 0,33 cent).

Waar is mijn geld gebleven? Kan iemand mij dit uitleggen of kan me hiermee helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 17:59

Jebus4life

BE User

Tsja; uiteindelijk is iedereen die er verstandig mee omgaat misschien gewoon voorbereid op deze klap.

Dat dit niet kan blijven duren snapt iedereen, maar niemand weet of het morgen stopt of binnen een maand of binnen een jaar. Ik geloof wel in de uitspraken hier van "zolang er vers geld klaarstaat kan het niet klappen". De vraag is nog steeds waanzinnig en zie ik de komende maand ofzo niet gaan liggen.

Het punt is dat deze winsten extreem extreem verslavend zijn. Als jij van je 5k€ 10k€ hebt gemaakt op een maand, wil je de maand erop opnieuw te verdubbelen, en de maand daarop nog eens, en nog eens, ... Omdat hoe langer je doorgaat hoe groter de beloningen worden.

Ik heb voor mezelf beslist er geld dat ik gecasht zal worden ik op op x2 sta tegenover de koers van 1 januari. Hoeveel daarvan weet ik nog niet (want; verslavend. Hoe meer geld in je wallet, hoe sneller je kan stijgen).

Toen ik instapte heb ik heb me voorgenomen dat het geld dat erinsteekt verdwenen is of een pak meer zal worden. Als het morgen verdampt is het geen 3 weken naar Azië dit jaar. Klote maar so be it. Mensen die er met kapitalen (lees, meer geld dan ze eigenlijk kunnen missen) inzitten zijn naar mijn mening gestoord. Het is een kwestie van tijd tot de winklevoss twins en consoorten besluiten te cashen, en dan gaat de boel zwaar naar beneden

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisdeket schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:24:
[...]

Weet niet meer precies waar ik dat heb gelezen. Of het nu FUD is of niet ga er toch rekening mee houden 24 jan. Als ik nu zou beginnen met crypto ik zou geen € in XRP durfen stoppen. Teveel gehyped.
24 januari? ICX? Of wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Klevertje schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:40:
Zojuist voor 500 euro op BTCdirect gekocht en deze naar me binance wallet laten storten.
Echter ben ik ineens wat geld zoek en vraag me af of jullie misschien weten wat ik verkeerd doe? (heb al eerder getrade op binance).

Na het kopen bij BTCdirect voor € 500,99 zou ik hiervoor 2.41787564 LTC ontvangen. Omgerekend € 484,61 (- fee). Vervolgens dit ontvangen op mijn Binance wallet. Vervolgens dit omgezet van LTC naar ETH (om met ETH weer TRX te kunnen kopen).
Hiervoor heb ik 2417 LTC ingeruild voor 0.56316100 ETH. Omgerekend is dit € 462. (nu al 22 euro verlies).

Vervolgens heb ik met ETH de TRX gekocht op 100% van me ETH balance (2764 stuks). Echter als ik dit aantal omreken naar euro's kom ik ineens op € 328,-. Nu heb ik hiermee € 134,- verloren. Waar is dit naartoe?

Als ik in de order history kijk bij Binance, zie ik het aantal fee in TRX wat ik heb betaald. Dit is namelijk bij elkaar 2,764 (omgerekend 0,33 cent).

Waar is mijn geld gebleven? Kan iemand mij dit uitleggen of kan me hiermee helpen...
Als ik met de huidige koers 2764 TRX omreken kom ik op 470 euro, misschien gaat je berekening gewoon mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 15:17
mark-k schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:48:
[...]

Als ik met de huidige koers 2764 TRX omreken kom ik op 470 euro, misschien gaat je berekening gewoon mis.
Mogelijk dat hij de dollar en euro verward?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb mijn XRB'tjes omgezet naar BTC bij Mercatox en ze naar Bitgrail gezet. Grapje koste me zo'n 5 XRB's. Mij zie je niet meer terug bij Mercatox, wat een drama Exchange is dat helaas. Hoop dat jullie wat aan deze opmerking hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
mark-k schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:48:
[...]

Staat TRX niet op 0.12 cent? 2764 x 0,12 = 331,68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe?

Ik! Je post dit in het verkeerde topic, dit gaat over handel en niet over exchanges ;)

trade.kraken.com --> http://prntscr.com/hw36k4

808: Timeout
What it means: The interface timed out resolving the request (no response for 60 seconds).

Ok duidelijk. Door de drukte? Ik heb dit namelijk al 2 weken lang. Terwijl vrienden wel gewoon in 10 min door kunnen klikken op verschillende tijden van de dag.

of deze melding: http://prntscr.com/hw37iw
of 90% van de tijd deze: http://prntscr.com/hw37te

ik weet dat het druk is, op alle exchanges. Ik probeer in de ochtend, middag, avond, zit soms uren te klikken.

Ik lees hier dat andere exchanges ook traag zijn? Firefox al geprobeerd, andere browsers, computers etc. Maar nog geen verandering. Hebben meer mensen dit extreme probleem? Al 2 weken niets kunnen kopen of verkopen? Zit ik misschien niet op de verkeerde (drukke) node?

Of toch gewoon echt wachten wanneer de beloofde hardware upgrade bij Kraken komt?

Zoals misschien wel meer mensen hebben: je zit twee weken te wachten, en ziet alles omhoog schieten. Deposit gemaakt, maar je kunt gewoon niets.

Opnieuw ergens registreren, geld er weer afhalen, goedkeuren en opnieuw storten kost je met deze drukte ook gewoon weer 3-4 weken denk ik? FOMO

[ Voor 3% gewijzigd door Grotman op 04-01-2018 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
Klevertje schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:51:
[...]

Staat TRX niet op 0.12 cent? 2764 x 0,12 = 331,68
nee op 17 eurocent volgens mijn delta app. Toch gratis 86 euro die ik via de airdrop heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
JackBol schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:46:
[...]

Waarom zit je in sommige coins voor 3%? In mijn ogen zet dat geen zoden aan de dijk. Als ik een munt afbouw onder de 15% gaat hij gewoon weg.
Dat hangt toch helemaal af van de rest van je portofolio en totaal bedrag wat je er in hebt zitten? Ik heb een hele diverse portfolio met 25 coins onder de 15% waarde van mijn totale portfolio. Tot nu toe zeker niet verkeerd gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klevertje
Bartske schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:52:
[...]

nee op 17 eurocent volgens mijn delta app. Toch gratis 86 euro die ik via de airdrop heb gekregen.
Ja en op Coin Stats app ook ook € 0,169... maar ik weet dat deze vaak hoger aangeeft dan dat deze daadwerkelijk staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:50:
Zo, ik heb mijn XRB'tjes omgezet naar BTC bij Mercatox en ze naar Bitgrail gezet. Grapje koste me zo'n 5 XRB's. Mij zie je niet meer terug bij Mercatox, wat een drama Exchange is dat helaas. Hoop dat jullie wat aan deze opmerking hebben...
Blijf je wel in XRB of ga je voor wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_Fear schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:55:
[...]

Blijf je wel in XRB of ga je voor wat anders?
Jazeker, teruggekocht op Bitgrail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Ikzelf ben nog niet lang bezig, maar tot nu toe heb ik elke vrijdag al dalingen mee gemaakt. Hoe gaan jullie hier mee om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online

TRX 2764 stuks
Ik kom op 465euro huidige koers. De rest is naar fee's. Klopt wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Best grappig, mijn plan was om te divesteren uit Bitcoin naar meer alts maar ik ben nu mijn portofolio's aan het vergelijken. Hoewel ik best een berg extra Alts heb heb ik nog steeds evenveel BTC als een maand terug. Ik heb te goed gehandeld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah

Je moet er even rekening mee houden dat je niks ‘omzet’ maar de ene munt aankoopt met de andere. Er is dus kans dat je met het ‘omzetten’ van de ene naar de andere valuta geld hebt ‘verloren’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Krankenhausen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:07:
Best grappig, mijn plan was om te divesteren uit Bitcoin naar meer alts maar ik ben nu mijn portofolio's aan het vergelijken. Hoewel ik best een berg extra Alts heb heb ik nog steeds evenveel BTC als een maand terug. Ik heb te goed gehandeld :')
Als je kijkt naar de marketcap zie je dat bitcoin de 1ste helft van dec eind nov heel hard ging door de 10K hype. Daarna is bitcoin gecorrigeert en lag de markt even stil en liepen koersen terug. En nu kruipt bitcoin langzaam overeind maar zijn het de alts die crazy gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-07 22:26
Wat vinden jullie van ITC? Is dit een scam of juist goede investering?

Informatie in het Engels is erg mager, en in het Chinees lijkt er niet veel meer te zijn? Wel wat positieve artikelen, maar wellicht gesponsored. Whitepaper bevat weinig technische onderbouwing. Team / linkedin profielen geeft mij ook niet enorm veel vertrouwen. Nog geen werkende product (alleen een ERC-20 token) en ook bitcointalk.org is redelijk leeg. Ook geen Github activiteiten. Roadmap geeft aan dat de DAG structure pas in 2019 wordt gedebugged. Met een market cap van 200MM + ook geen koopje meer.

Aan de andere kant, aan de prijsstijging van afgelopen dagen te zien is er wel interesse voor en hij is nog niet verkrijgbaar op makkelijk toegankelijke grote exchanges. En de combinatie IOT/DAG/China kan natuurlijk wel nog voor een hogere market cap zorgen (op basis van hype dan wel fundamentele ontwikkelingen) .. dit is echt een coin wat wat mij betreft echt x10 of x0.1 kan gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Hbeez op 04-01-2018 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 13:44
Boys, in de tussentijd heeft ETH toch even +1000 dollar aangetikt he. Mooie ATH voor een van de weinige munten waar echt heel veel developers op zitten

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 13:44
XippIX schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:52:
Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe?

trade.kraken.com --> http://prntscr.com/hw36k4

808: Timeout
What it means: The interface timed out resolving the request (no response for 60 seconds).

Ok duidelijk. Door de drukte? Ik heb dit namelijk al 2 weken lang. Terwijl vrienden wel gewoon in 10 min door kunnen klikken op verschillende tijden van de dag.

of deze melding: http://prntscr.com/hw37iw
of 90% van de tijd deze: http://prntscr.com/hw37te

ik weet dat het druk is, op alle exchanges. Ik probeer in de ochtend, middag, avond, zit soms uren te klikken.

Ik lees hier dat andere exchanges ook traag zijn? Firefox al geprobeerd, andere browsers, computers etc. Maar nog geen verandering. Hebben meer mensen dit extreme probleem? Al 2 weken niets kunnen kopen of verkopen? Zit ik misschien niet op de verkeerde (drukke) node?

Of toch gewoon echt wachten wanneer de beloofde hardware upgrade bij Kraken komt?

Zoals misschien wel meer mensen hebben: je zit twee weken te wachten, en ziet alles omhoog schieten. Deposit gemaakt, maar je kunt gewoon niets.

Opnieuw ergens registreren, geld er weer afhalen, goedkeuren en opnieuw storten kost je met deze drukte ook gewoon weer 3-4 weken denk ik? FOMO
Kraken is rustig in de ochtend - probeer heel vroeg 6:00 / 7:00 of wanneer iedereen net op werk zit 9:00.

Daarnaast --> er is voor exchange vragen een speciaal topic gemaakt.

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hbeez schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:14:
Wat vinden jullie van ITC? Is dit een scam of juist goede investering?

Informatie in het Engels is erg mager, en in het Chinees lijkt er niet veel meer te zijn? Wel wat positieve artikelen, maar wellicht gesponsored. Whitepaper bevat weinig technische onderbouwing. Team / linkedin profielen geeft mij ook niet enorm veel vertrouwen. Nog geen werkende product (alleen een ERC-20 token) en ook bitcointalk.org is redelijk leeg. Ook geen Github activiteiten. Roadmap geeft aan dat de DAG structure pas in 2019 wordt gedebugged. Met een market cap van 200MM + ook geen koopje meer.

Aan de andere kant, aan de prijsstijging van afgelopen dagen te zien is er wel interesse voor en hij is nog niet verkrijgbaar op makkelijk toegankelijke grote exchanges. En de combinatie IOT/DAG/China kan natuurlijk wel nog voor een hogere market cap zorgen (op basis van hype dan wel fundamentele ontwikkelingen) .. dit is echt een coin wat wat mij betreft echt x10 of x0.1 kan gaan.
Ik heb er zelf meer vertrouwen in dan IOTA
er zijn een aantal youtoube filmpjes met uitleg en van 3rden iedereen is er zeer positief over
https://www.reddit.com/r/itcofficial/
https://twitter.com/IoT_Chain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:39
Ruud2001 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:49:
[...]

ARK geen roadmap? Hoe kom je daar bij? Staat toch gewoon hier: https://ark.io/roadmap

Ik zit zelf in ARK en hoewel het niet als een rollercoaster gaat, gaat het wel gestaag omhoog en levert het team ook daadwerkelijk nieuwe functionaliteit (onlangs nog de ARK mobile wallet).

Ik vind de mogelijkheid om te voten voor een delegate ook erg leuk, want daarmee stromen er wekelijks (afhankelijk van de delegate die je kiest) extra ARK in je wallet. Zie hier voor meer info.
Die heb ik uiteraard wel gezien, maar met een roadmap wil ik ook wel graag weten wat ongeveer de verwachting is wanneer welk gedeelte af is. Ik zal die vote-mogelijkheid eens bekijken, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-07 22:26
Slux schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:18:
[...]

Ik heb er zelf meer vertrouwen in dan IOTA
er zijn een aantal youtoube filmpjes met uitleg en van 3rden iedereen is er zeer positief over
https://www.reddit.com/r/itcofficial/
https://twitter.com/IoT_Chain
Ik heb zelf ook meer vertrouwen in IOTA, alleen het team al .. maar IOTA heeft ook een 55x zo'n hoge market cap ;) ITC zou voor mij sowieso geen plekje in m'n permanente portfolio krijgen, misschien voor wat gains op korte termijn (bv. als hij ook voor de VS makkelijk toegankelijk wordt - Binance heeft al 120k ITC in z'n wallet opgenomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Niet online
j0ppie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:10:
[...]

Als je kijkt naar de marketcap zie je dat bitcoin de 1ste helft van dec eind nov heel hard ging door de 10K hype. Daarna is bitcoin gecorrigeert en lag de markt even stil en liepen koersen terug. En nu kruipt bitcoin langzaam overeind maar zijn het de alts die crazy gaan!
Ja, maar ik denk wel dat deze verschuiving naar alts gaat blijven (al zal Bitcoin zich iets corrigeren.) Als je naar t sentiment kijkt dan is nu echt bijna niemand er nog van overtuigd dat BTC ooit als handelsvaluta gebruikt gaat worden, dat was een paar maanden terug naar mijn idee wel anders.

En ik bedoel dat (fictieve getallen) ik een maand geleden 3 BTC, 2 ETH, 1 Dash, 20 STRAT en 3000 XLM had en nu 3 BTC, 3 ETH, 5 Dash, 120 STRAT en 3000 XLM. Het was mijn bedoeling om zeg 15-20% van mijn BTC in te ruilen voor alts maar heb te veel verdiend met speculatie waardoor ik eigenlijk te weinig verkocht heb, dat vond ik wel grappig :P.

Ik reken sowieso altijd met de huidige portfolio waarde (dus wat de portfolio v dat moment nu waard zou zijn) omdat je jezelf anders voor de gek houdt in een bull market als deze

[ Voor 8% gewijzigd door Krankenhausen op 04-01-2018 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Krankenhausen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:22:
[...]
Ik reken sowieso altijd met de huidige portfolio waarde (dus wat de portfolio v dat moment nu waard zou zijn) omdat je jezelf anders voor de gek houdt in een bull market als deze
Bedoel je dat je de marketcap stijging vergelijkt met jou stijging. Dus als jij het beter doet dan de groei in marketcap dan ben je zegmaar goed bezig? Dat word het wel lastig bijhouden, want ik wissel regelmatig van coins. Sowieso begin ik het overzicht wat kwijt te raken omdat ik ook nog mine. Profit is echter heel duidelijk :P maar de kosten worden met stroom soms wat lastiger uitrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Wat vinden jullie van NLG?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Wat vind je er zelf van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:54
Sentiment :r

Zolang het een leuk rendement geeft en je wilt cashen, prima, maar doe het niet voor een hodl imho. Je kan er vast wel wat uit trekken omdat er vast wat mensen zijn die na kerst/oud en nieuw denken:
"Hé ik moet ook maar wat bitcoins" met vervolgens "Ah, kijk, wat schattig, een gulden! Daar steek ik mijn poen in". Maw, als het omhoog loopt steek er geld in waar "Henk en Ingrid" waarschijnlijk op verliezen.

Maar ik zie geen enkele unieke feature, nieuwe ontwikkeling, innovatie of whitepaper en een sumiere roadmap en dan die naam. Het zegt alles, het is er puur op gemaakt om makkelijk te cashen op mensen die mee willen doen aan de hype zonder echt te beseffen wat ze doen.

[ Voor 84% gewijzigd door GENETX op 04-01-2018 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

MaStar schreef op maandag 1 januari 2018 @ 11:44:
[...]

Goed dat je de limiet houdt. Dat maakt het ook leuk.
Welke ICO's lopener nog waar je nu nog in hebt geïnvesteerd ;)?
Beetje laat maar dan alsnog;

Lopende nog: Sether, DAXT, HoQu en ik denk nog VRT World
Aankomende: Neuromation, WePower, Apex, GoNetwork, Metronome, NEX en Dether

Eventueel een outsider, en na die pumps in mijn portfolio wil ik Crypto-X nog proberen ook. Zelf heb ik ook meegedaan met Algory (hoewel dat meer voor hun product is, wat ronduit een geweldige tool is (en niet afhankelijk van de opbrengst uit de ico) )

Resultaten uit gesloten ico's moeten voor mij nog komen uit: Naga, Hacken, SophiaTX, Sirin Labs, Trade, INS en TokenPay.

[ Voor 14% gewijzigd door martincm op 04-01-2018 20:37 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

*KNIP* Excuses, dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door martincm op 04-01-2018 20:35 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Niet online
j0ppie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:27:
[...]

Bedoel je dat je de marketcap stijging vergelijkt met jou stijging. Dus als jij het beter doet dan de groei in marketcap dan ben je zegmaar goed bezig? Dat word het wel lastig bijhouden, want ik wissel regelmatig van coins. Sowieso begin ik het overzicht wat kwijt te raken omdat ik ook nog mine. Profit is echter heel duidelijk :P maar de kosten worden met stroom soms wat lastiger uitrekenen.
Ik maak elke week een snapshot van mijn portfolio, hoeft niet elke transactie zolang je de ontwikkeling over tijd maar kan zien. Dan vul ik daarbij de huidige waarde van de crypto in om te kijken hoe ik het over tijd doe. In dit voorbeeld was mijn fictieve portfolio van een maand geleden nu $51.600 waard geweest en is mijn huidige portfolio nu $59.300 waard, ik heb dus winst gemaakt met mijn trades ten opzichte als ik er niks mee gedaan had. Maar ik zou ook wel iets met de totale marketcap kunnen vergelijken, dat is best een goed idee.

Het verwerken van minen en airdrops is inderdaad soms nog wel lastig. Airdrops en staking rewards hou ik voor een maand apart bij zodat ik een beetje kan zien wat de invloed daarvan was. Maar ik snap wel dat dat erg veel werk kan worden als je actiever bent dan ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Krankenhausen op 04-01-2018 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Resultaten uit gesloten ico's moeten voor mij nog komen uit: Naga, Hacken, SophiaTX, Sirin Labs, Trade, INS en TokenPay.
Ik wacht ook met smart op INS. Heb 100 tokens. 25 januari komt deze op Cobinhood (nog nooit van gehoord, maar goed we wachten af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRDVT
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-06 20:19
Vraagje.
Ik doe nu een weekje mee op litebit.
Heb toen 200 euro ingestoken en ik blijf kwa portfolio rond 200-250 waarde.

Ik ben van plan om nu nog 200 bij te doen.
Alleen ben ik er niet uit kwa verdeling. Alles op 1 coin is niet verstandig. Maar om het enorm te verdelen zie ik ook niet zitten, gezien je dan telkens minimaal mee gaat als een coin stijgt.

Hoe kan ik dit het beste verdelen?
Ik zit nu overigens op PIVX 40% DGB 30% XVG 30%

En ik snap dat het een kwestie van geduld is, maar soms heb ik het idee dat het niet snel genoeg gaat. Zeker niet als je met weinig meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Hoeveel waardes hechten jullie aan een goede white paper voor een ico. Dat is vaak toch de basis. Lastigste is het kopen van de ico. Gelukkig via een vriend die al op de whitelist staat een ingang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:20

_Christiaan_

Master of SOG

Allen, ik wil toch even melden dat cryptocurrencies niet alleen maar rozengeur en maneschijn is. Je leest veel verhalen over dat mensen hun inzet in no time een aantal malen vermenigvuldigen; dit is bij mij tot nu toe niet gelukt. Ik zit nu een maandje in deze business en heb pas amper 75% winst gemaakt in 1 maand, niet echt veel dus als je bedenkt in wat voor extreme bull market we nu zitten. Het wordt geheid lastig als deze bull market voorbij is.

Begin december begon ik met bitcoin (ingestapt toen de koers $11k was), en alles verkocht met de koers op $17.7k. Daarnaast ben ik begin december deels in IOTA gestapt, hier heb ik nu slechts 50% winst op. Eind december navcoin gekocht, slechts iets van 20~30% winst nu. Eind december dragonchain gekocht, nu 120% winst. Gisteren DBC gekocht, nu 30% winst. Ook heb ik een beetje BCH, dit is eigenlijk het enige waarmee ik nu op verlies sta. Maar gezien de TA van dobe4ever (youtube) zou deze omhoog moeten uitbreken binnenkort.

Wat ik wil zeggen: vaak op fora lees je alleen maar de prachtige verhalen over inzetten die vele malen over de kop zijn gegaan. Mij is dat tot nu toe nog niet gelukt, al mag ik niet klagen omdat ik toch op ruim een maandsalaris winst sta. Maar toch ben ik teleurgesteld in het rendement tot nu toe als je het vergelijkt met anderen en van andere coins. Het is mij nog niet gelukt om een coin op de kop te tikken die zichzelf een aantal keer heeft vermenigvuldigd.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij op dat XRB onder 'assets' in Kucoin staat. Was dit altijd al zo? Je kan XRB (nog) niet verhandelen op Kucoin, daarom vraag ik me af waarom XRB daar tussen staat. Iemand een idee?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Bartske
_Christiaan_ schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:41:
Allen, ik wil toch even melden dat cryptocurrencies niet alleen maar rozengeur en maneschijn is. Je leest veel verhalen over dat mensen hun inzet in no time een aantal malen vermenigvuldigen; dit is bij mij tot nu toe niet gelukt. Ik zit nu een maandje in deze business en heb pas amper 75% winst gemaakt in 1 maand, niet echt veel dus als je bedenkt in wat voor extreme bull market we nu zitten. Het wordt geheid lastig als deze bull market voorbij is.

Begin december begon ik met bitcoin (ingestapt toen de koers $11k was), en alles verkocht met de koers op $17.7k. Daarnaast ben ik begin december deels in IOTA gestapt, hier heb ik nu slechts 50% winst op. Eind december navcoin gekocht, slechts iets van 20~30% winst nu. Eind december dragonchain gekocht, nu 120% winst. Gisteren DBC gekocht, nu 30% winst. Ook heb ik een beetje BCH, dit is eigenlijk het enige waarmee ik nu op verlies sta. Maar gezien de TA van dobe4ever (youtube) zou deze omhoog moeten uitbreken binnenkort.

Wat ik wil zeggen: vaak op fora lees je alleen maar de prachtige verhalen over inzetten die vele malen over de kop zijn gegaan. Mij is dat tot nu toe nog niet gelukt, al mag ik niet klagen omdat ik toch op ruim een maandsalaris winst sta. Maar toch ben ik teleurgesteld in het rendement tot nu toe als je het vergelijkt met anderen en van andere coins. Het is mij nog niet gelukt om een coin op de kop te tikken die zichzelf een aantal keer heeft vermenigvuldigd.
Dit snap ik niet, 75% procent winst in een maand, dat is meer dan de meeste hier hoor denk ik... (als dit over je hele portfolio gaat)

En dan nog durven te klagen ook?? 8)7 8)7 8)7

Ik heb 25% winst afgelopen maand, maar zit bijna volledig in btc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:43

En hoeveel had je ook alweer bij je bank gekregen?
Ik denk dat we allemaal blij moeten zijn zolang je al 5%+ pakt op je portfolio, alles daarboven is pure winst ten opzichte van niet in de crypto stappen.(als je fiatteert natuurlijk)
Zeker gezien de tijd die je bezig bent, van totale noob naar +75% in een maand, en nog klagen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:42:
Het valt mij op dat XRB onder 'assets' in Kucoin staat. Was dit altijd al zo? Je kan XRB (nog) niet verhandelen op Kucoin, daarom vraag ik me af waarom XRB daar tussen staat. Iemand een idee?
https://i.redd.it/owg7rbedb3801.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KRDVT
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-06 20:19
Bartske schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:43:
[...]

Dit snap ik niet, 75% procent winst in een maand, dat is meer dan de meeste hier hoor denk ik... (als dit over je hele portfolio gaat)

ik dacht even is die nou sarcastisch aan het doen.. jezus of hij weet percentages niet in te schatten of hij is greedy :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En hier gaat het mis, mensen worden te gierig..
Als je dit geld bij de bank had gezet, die had je na een maand echt geen 75% gegeven.
Natuurlijk hoor je altijd alleen maar de grootste en mooiste verhalen, maar geloof mij dat iedereen wel eens een misser heeft gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

[/troll&sarcasme-modus]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26

Amper 75%.... Lees die zin nog eens. Door de extreme markt lijkt dit weinig maar dit is het natuurlijk niet.

Zelf zit ik al jaren bij een vermogens beheerder en daar hebben we een goed jaar als het rendement 5-10% is. Dat gaat natuurlijk wel over hele andere bedragen. Daarom is het risico natuurlijk een stuk lager. Je wilt niet ineens je vermogen met 50% verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
Ja ik vind 8k gainen in 1 nacht ook weinig..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sedad
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:29
Uitspraak van coinbase over eventuele toevoeging van nieuwe assets aan hun database, mischien te maken met geruchten rondom ripple?

https://blog.coinbase.com...g-new-assets-f97b7ba65bea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:12
Hbeez schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:21:
[...]

Ik heb zelf ook meer vertrouwen in IOTA, alleen het team al .. maar IOTA heeft ook een 55x zo'n hoge market cap ;) ITC zou voor mij sowieso geen plekje in m'n permanente portfolio krijgen, misschien voor wat gains op korte termijn (bv. als hij ook voor de VS makkelijk toegankelijk wordt - Binance heeft al 120k ITC in z'n wallet opgenomen)
Dit. Ik heb redelijk geinvesteerd in ITC, want als deze op Binance komt denk ik dat het heel hard zal gaan. Verder makkelijk registreren op Huobi.pro, en deze werkt als binance er uit ligt vaak nog wel (want dan slaapt azie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Zijn alle alts nu bezig met een lekkere downfall? Toch mooi om te zien :) Kan er weer ingekocht worden op een laag punt. TRX zal ik nu even houden voor wat het is en de nacht mee doorkomen ongetwijfeld. KAn er ook voor kiezen uit te betalen tegen een lagere prijs en dit investeren in een andere coin op een lager niveau waarvan de kans groter is dat deze zal gaan stijgen in de nacht... keuzes keuzes... het is en blijft een volatiele wereld, i love it.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:31:
[...]

Wat vind je er zelf van?
Ik denk dat de techniek er achter niet heel spannend is. inzetten op de nostalgie kan wel goed werken denk ik. Transacties zijn goedkoper en sneller dan bitcoin, maar het aantal transacties per seconde is nog steeds te laag om het hele land op te draaien. Echter vind ik wel dat de gulden het goed doet als betaalmiddel op dit moment. Meer dan 100 plekken om ermee te betalen, dat is toch best een mooie eerste stap. Middellange termijn zie ik wel een groei, maar op de lange termijn denk ik dat de transacties per minuut een probleem worden. Hier is te zien dat het 1200% sneller is dan bitcoin ( https://dev.gulden.com/ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:42:
Meestal met nieuwe releases openen ze wel de wallets voor deposits, voordat de market opengaat. In ieder geval op de munten uit de ICO's deden ze dit telkens (PRL, QLC, UTK en DBC), wordt er meteen een huge volume verhandelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Copy/Paste coin met een andere naam en niets speciaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
RustStorm schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:52:
Zijn alle alts nu bezig met een lekkere downfall? Toch mooi om te zien :) Kan er weer ingekocht worden op een laag punt. TRX zal ik nu even houden voor wat het is en de nacht mee doorkomen ongetwijfeld. KAn er ook voor kiezen uit te betalen tegen een lagere prijs en dit investeren in een andere coin op een lager niveau waarvan de kans groter is dat deze zal gaan stijgen in de nacht... keuzes keuzes... het is en blijft een volatiele wereld, i love it.
Ik had TRX op 3 cent gekocht dus ik heb een leuke dag gehad vandaag. Ik zit wel een beetje op een dip te wachten nu en een deel te verkopen. Om later weer in te stappen... inderdaad keuzes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:20

_Christiaan_

Master of SOG

Bartske schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:43:
[...]

Ik heb 25% winst afgelopen maand, maar zit bijna volledig in btc.
Hmm, blijkbaar maakte het toch wat reacties los. Ik ben niet sarcastisch zoals sommigen vermoeden. Maar wat ik probeer te zeggen: je leest soms alleen maar de enorme succesverhalen op de fora, zoals "mijn xxx-coin is tig keer over de kop gegaan want ik had die coin al een paar dagen voor de pump" etc. Wat ik duidelijk probeer te maken, is dat het mij in 1 maand niet is gelukt om dit voor elkaar te krijgen, behalve dan een klein beetje met mn Dragons. De winst op mijn hele portfolio is slechts 75% in een maand (tijdens extreme bulls market); als je dit vergelijkt met anderen dan is dat vrij magertjes.

Nu speelt misschien mee dat ik gedurende 2 weken ongeveer 43% van mn portfolio effe in USDT had staan, en nu nog steeds ongeveer 22%. Dus een deel van mn portfolio staat gewoon te idlen. Maar dan nog had het rendement zeer eenvoudig een stuk hoger kunnen als mijn keuze was gevallen op vele, vele andere coins :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook maar net met welk idee en welke hoeveelheid iemand er in stapt. Is het je spaargeld dan is 75% toch erg veel meer dan wat je op je bank krijgt qua rente..

Hoe jij er naar kijkt en wat genoeg is voor jou is weer anders voor een ander. Ik zit er net een maand in en zit over mijn hele portfolio op +500%

De andere kant is dat ik in ben gestapt met het idee de markt te verkennen en er een heel klein bedrag in heb belegd 🤐🤐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
_Christiaan_ schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:01:
[...]

Hmm, blijkbaar maakte het toch wat reacties los. Ik ben niet sarcastisch zoals sommigen vermoeden. Maar wat ik probeer te zeggen: je leest soms alleen maar de enorme succesverhalen op de fora, zoals "mijn xxx-coin is tig keer over de kop gegaan want ik had die coin al een paar dagen voor de pump" etc. Wat ik duidelijk probeer te maken, is dat het mij in 1 maand niet is gelukt om dit voor elkaar te krijgen, behalve dan een klein beetje met mn Dragons. De winst op mijn hele portfolio is slechts 75% in een maand (met extreme bulls market); als je dit vergelijkt met anderen dan is dat vrij magertjes.

Nu speelt misschien mee dat ik gedurende 2 weken ongeveer 43% van mn portfolio effe in USDT had staan, en nu nog steeds ongeveer 22%. Dus een deel van mn portfolio staat gewoon te idlen. Maar dan nog had het rendement zeer eenvoudig een stuk hoger kunnen als mijn keuze was gevallen op vele, vele andere coins :)
Het zijn er maar zeer weinig die zoveel rendement halen. Ik heb zelf ook al wat missers gemaakt die flink geld hebben gekost. (vandaag nog, door tron te vroeg te verkopen, en vervolgens later weer voor te veel teruggekocht, maar ja, daar leer je ook van. Niet te haastig kopen/verkopen)

Maar ondanks alles heb ik ook ongeveer 75% gehaald in een maand tijd.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTowel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 15:02
Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:29
[...]

Hmm, blijkbaar maakte het toch wat reacties los. Ik ben niet sarcastisch zoals sommigen vermoeden. Maar wat ik probeer te zeggen: je leest soms alleen maar de enorme succesverhalen op de fora, zoals "mijn xxx-coin is tig keer over de kop gegaan want ik had die coin al een paar dagen voor de pump" etc. Wat ik duidelijk probeer te maken, is dat het mij in 1 maand niet is gelukt om dit voor elkaar te krijgen, behalve dan een klein beetje met mn Dragons. De winst op mijn hele portfolio is slechts 75% in een maand (met extreme bulls market); als je dit vergelijkt met anderen dan is dat vrij magertjes.

Ja als mijn glazen bol werkte had ik nu ook rijk geweest.
Maar 75% is een erg mooi rendement hoor, en idd je hoort alleen mooie verhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Laatst online: 16:38

ScreamGT

joejoe

[...]

Oké. Goed verhaal, lekker kort ook.

Dus om dat jij in één maand geen €16k hebt verdiend, moet iedereen nu gewaarschuwd zijn in het handelen met crypto's.

Psht, geheimpje> Rome is ook niet in één dag gebouwd. Als je hier snel rijk mee wil worden, dan gaat het dus juist fout. Zet in met centen die je kan missen, spreid je kansen, doe onderzoek.

Ja, je hebt een aantal mensen op fora die geluk hebben gehad. Ik ben ingestapt met Ripple halverwege november op € 0,22. Kijk waar hij nu staat. Dit schreeuw ik overigens niet van de daken, je moet namelijk geluk en vooral geduld hebben met dit soort dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
[...]

Die mensen hoor je altijd als een coin +100% gaat in een dag, maar ze zijn stil als ze in een dag 50% verliezen. Daarnaast, die mensen stoppen er niet hun hele portfolio in (meestal) en ze zullen dus ook niet die winsten over hun hele portfolio maken. Ik heb ook raiblocks gekocht en een dag later stond hij op +80%, maar dat was maar met 3% van mn portfolio waarde..

Laat je niet verleiden door FOMO en focus je op de winst die je wel hebt. Anders kan je waarde hard vallen mocht die alt die je net all in hebt gekocht toch gaan vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Thaam schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:00:
[...]

Ik had TRX op 3 cent gekocht dus ik heb een leuke dag gehad vandaag. Ik zit wel een beetje op een dip te wachten nu en een deel te verkopen. Om later weer in te stappen... inderdaad keuzes! :)
Dat is toch altijd heerlijk om op die manier een koers te mogen observeren. Ik heb dat helaas niet, maar dat is niet erg, want geduld zal wel lonen. Hoopte eigenlijk voor de nacht de 10% gepakt te hebben waar ik op doelde. Net pech gehad door op het verkeerde moment in te stappen. Ik ben heel benieuwd wat de nacht zal gaan doen wanneer het oosten van de wereld wakker wordt... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Hmm, blijkbaar maakte het toch wat reacties los. Ik ben niet sarcastisch zoals sommigen vermoeden. Maar wat ik probeer te zeggen: je leest soms alleen maar de enorme succesverhalen op de fora, zoals "mijn xxx-coin is tig keer over de kop gegaan want ik had die coin al een paar dagen voor de pump" etc.
Besef je je wel dat 75% ook een enorm rendement is in een maand? Er zijn altijd succesverhalen van mensen die het nóg beter doen, maar waardeer wel wat je hebt. Door de manier waarop je het verwoord lijk je enorm teleurgesteld, terwijl 99,99% van de mensen in de wereld hiervan zouden dromen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Hmm, blijkbaar maakte het toch wat reacties los. Ik ben niet sarcastisch zoals sommigen vermoeden.
Dan moet je nog veel leren. De percentages wat iedereen op dit moment haalt zijn fenomenaal en naar mijn weten nog nooit op zo'n grote schaal geweest. 75% is echt een ongelooflijk rendement in 1 maand tijd. Had dat zelfde geld op een bank gezet, rente getrokken en dan afgewacht totdat je 75% rendement had gehaald. Ik heb het even voor je uitgerekend, bij een vrij positief rendement van 1% (wat je nu bij geen bank krijgt), moet je het 56 jaar laten staan. Man dan ben ik dood.

In ander nieuws. Net de XRP weer verkocht. Redelijk rendement gemaakt, nu weer verder zoeken naar een nieuw pareltje.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Laatst online: 14:55
[...]

Hmm, blijkbaar maakte het toch wat reacties los. Ik ben niet sarcastisch zoals sommigen vermoeden. Maar wat ik probeer te zeggen: je leest soms alleen maar de enorme succesverhalen op de fora, zoals "mijn xxx-coin is tig keer over de kop gegaan want ik had die coin al een paar dagen voor de pump" etc. Wat ik duidelijk probeer te maken, is dat het mij in 1 maand niet is gelukt om dit voor elkaar te krijgen, behalve dan een klein beetje met mn Dragons. De winst op mijn hele portfolio is slechts 75% in een maand (tijdens extreme bulls market); als je dit vergelijkt met anderen dan is dat vrij magertjes.

En dit is precies de reden waarom al die kleine shitcoins zo succesvol zijn. Iedereen hoopt dat die kleine munten x10 of iets gaat... man man man. 75% is toch hartstikke veel? Dat jij nou een hebberig persoon bent die minstens altijd wil verdubbelen. Kijk eens naar de percentages met de AEX enzo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTowel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 15:02
Shit dubbelpost.

Mijn drama verhaal.
Trx kopen voor 30 cent. Vervolgens langer dan een week wachten tot die iets doet. Verkopen omdat alle andere munten stijgen bijhalve tron. En dan vervolgens met verlies verkopen en 2 dagen later zien dat de munt stijgt naar 50 en vervolgens vandaag maar 0.15....

Heb wel meegelift op xlm maar dat weegt niet tegen deze stijging op.

Zit nu in EOS omdat ik pump verwachte maar die blijft nog beetje uit... Eind januari zou die op 20 moeten staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sandyman538 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:06:
[...]

Dan moet je nog veel leren. De percentages wat iedereen op dit moment haalt zijn fenomenaal en naar mijn weten nog nooit op zo'n grote schaal geweest. 75% is echt een ongelooflijk rendement in 1 maand tijd. Had dat zelfde geld op een bank gezet, rente getrokken en dan afgewacht totdat je 75% rendement had gehaald. Ik heb het even voor je uitgerekend, bij een vrij positief rendement van 1% (wat je nu bij geen bank krijgt), moet je het 56 jaar laten staan. Man dan ben ik dood.
En met normaal beleggen mag je blij zijn als je het in 10 jaar haalt. 75% in 1 maand is extreem veel als je het vergelijkt met iedere andere ivestering en zelfs voor crypto is het echt niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

DeTowel schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:07:
Zit nu in EOS omdat ik pump verwachte maar die blijft nog beetje uit... Eind januari zou die op 20 moeten staan??
Waarom zou die dan op 20 moeten staan?

Ik maak me ineens zorgen over de toekomst van ons land met die laatste paar berichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sandyman538 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:06:
[...]

In ander nieuws. Net de XRP weer verkocht. Redelijk rendement gemaakt, nu weer verder zoeken naar een nieuw pareltje.
XRP inkopen over een half uurtje / uurtje? Daar moet wel weer 10 tot 15% winst te pakken zijn de komende 24 uur?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Laatst online: 16:38

ScreamGT

joejoe

Shit dubbelpost.

Mijn drama verhaal.
Trx kopen voor 30 cent. Vervolgens langer dan een week wachten tot die iets doet. Verkopen omdat alle andere munten stijgen bijhalve tron. En dan vervolgens met verlies verkopen en 2 dagen later zien dat de munt stijgt naar 50 en vervolgens vandaag maar 0.15....

Minder met emotie handelen. Want dat doe jij.

Koop iets, en laat het staan. Je ziet een daling maar ondertussen ook alles stijgen. Je weet dat het beide kanten op kan gaan, hoe dan ook een punt bepalen waarop je een "panic sell" wil doen, of helemaal niet en het uitzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Shit dubbelpost.

Mijn drama verhaal.

Das knap aangezien TRX helemaal nog nooit op 30 ct heeft gestaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Shit dubbelpost.

Mijn drama verhaal.

tron heeft toch helemaal niet op 30 of 50 cent gestaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRX heeft een vreemde sprong gemaakt op HITbtc.. daar heb ik hem ook op 30ct zien staan... en ook in Blockfolio, maar die is nu netjes gecorrect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

MAX3400 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:10:
[...]

XRP inkopen over een half uurtje / uurtje? Daar moet wel weer 10 tot 15% winst te pakken zijn de komende 24 uur?
Ook dat is weer een optie :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 21:46
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:12:
TRX heeft een vreemde sprong gemaakt op HITbtc.. daar heb ik hem ook op 30ct zien staan... en ook in Blockfolio, maar die is nu netjes gecorrect!
Probeer maar niet te depositen/withdrawen, momenteel erg veel problemen met de transacties bij HitBTC met TRX

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:35

Sorry hoor, maar 75% is een giga-resultaat. Ga eens even naar de ING of ABN Amro voor een beleggingsrekening :') Man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Ja de weekend dip komt er weer aan volgensmij. Vrijdag zie je vaak veel coins vallen. Ik hou TRX gewoon vast, die coin is veel te instabiel voor zulke sell/rebuy acties. Het zou me niks verbazen als er vanacht een flinke boost komt. (of juist drop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrisz schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:14:
[...]

Probeer maar niet te depositen/withdrawen, momenteel erg veel problemen met de transacties bij HitBTC
Als je nu kijkt naar de graph daar, gebeuren er ook gekke dingen.
Ik laat het toch staan.. maar viel wel op!
Dacht ook dat hij de 30ct had aangetikt.. en ook blockfolio dacht dit (maar die dacht wel gekkere dingen vandaag :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Als jullie verkopen is dit dan altijd voor usdt?
Pagina: 1 ... 3 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).