Is het toeval dat een heel aantal munten een enorme stijging hebben in 2018? Of hebben veel mensen bedacht om in te stappen dit moment?
Meer mensen last van een enorm fluctuerende balans op binance? Mijn totaal bedrag verspringt alle kanten op $100 dollar omhoog of omlaag iedere paar seconden...
Voegt niets toe, dus weg.
[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 05-01-2018 08:35 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
De servers zijn wat overbelast en alles ondergaat even een drastische correctie. Dan krijg je dat - same herehazecase schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:22:
Meer mensen last van een enorm fluctuerende balans op binance? Mijn totaal bedrag verspringt alle kanten op $100 dollar omhoog of omlaag iedere paar seconden...
Dat viel mij ook al op. Terwijl de coins niet zoveel fluctueren.hazecase schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:22:
Kijk eens naar het nieuws. Open de NU.nl app, of RTL-Z. Overal staat nieuws over Crypto's, en vooral Ripple. Mensen stappen in omdat het hot is en ze er snel geld mee willen verdienen.gilligan schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:21:
Is het toeval dat een heel aantal munten een enorme stijging hebben in 2018? Of hebben veel mensen bedacht om in te stappen dit moment?
Ze zien het hele verhaal met als voorbeeld; bitcoin. Helaas een slecht voorbeeld, maar wel goed voor de huidige HODLers
Offtopic, dus weg.
[ Voor 97% gewijzigd door janvanduschoten op 05-01-2018 07:33 ]
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Ik twijfel echt voor lange termijn IOTa of XLm..
Niet zoveel fluctueren?! Ik heb nog nooit zo'n volatiele markt meegemaakt als de crypto marktpurge schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:23:
[...]
Dat viel mij ook al op. Terwijl de coins niet zoveel fluctueren.
Correcties treden nu op
Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P
Ik merk wel dat veel coins in mijn portfolio correcties krijgen nu. Ook zie ik dat bitcoin/usd erg snel verspringt (procentueel)purge schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:23:
[...]
XRP is in ieder geval hard aan het corrigeren 😀 heb bijna de neiging om hem weer te kopen nadat mn stop loss vanochtend getriggerd was er ik uit de markt was met een leuke winst.
Ik had al speciaalbier willen pakken. Drukte op F5. Toch maar blikbier..purge schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:23:
[...]
Moet wel zeggen dat dit hele gebeuren erg leerzaam is. En een stuk leuker dan hefboom trading, en veel actie!
Nu weer even rondgeshopt voor IOTA nu die lekker aan het vallen is.
Nja correcties.. dat dacht ik gisteravond ook. Echter schrok ik me kapot toen ik wakker werd en koers TRX zag.. dusja, wat is een correctie tegenwoordig?AceAlpha schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:25:
[...]
Niet zoveel fluctueren?! Ik heb nog nooit zo'n volatiele markt meegemaakt als de crypto markt
Correcties treden nu op
0.030 en 0.05 bedoel ik natuurlijk.
Geen emotie sell. Het duurde gewoon te lang voor er schot in zat. Ik denk dat iedereen die in tron nu zit pas heeft geinvesteerd na de pump.
Eos gaat nog omhoog door eos dawn 3.0.
Geen emotie sell. Het duurde gewoon te lang voor er schot in zat. Ik denk dat iedereen die in tron nu zit pas heeft geinvesteerd na de pump.
Eos gaat nog omhoog door eos dawn 3.0.
Niet echt. Hij gaat wat omlaag. Maar een correctie is 30% er af, geen 3%.Helza schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:26:
XRP is in ieder geval hard aan het corrigeren 😀 .
Ik ga er weer achteraan, mooi instapmoment nu.Helza schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:26:
XRP is in ieder geval hard aan het corrigeren 😀 heb bijna de neiging om hem weer te kopen nadat mn stop loss vanochtend getriggerd was er ik uit de markt was met een leuke winst.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd
Van 22900sat naar 17500 sat is inmiddels wel een kleine correctie te noemen.PilatuS schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:28:
[...]
Niet echt. Hij gaat wat omlaag. Maar een correctie is 30% er af, geen 3%.
Ik heb mij stop-loss orders op ETH ingesteld dit keer. Echter verwacht ik niet dat ze gaan hitten, vannacht dan. Weekend ziet het er wel een beetje zo uit (zoals dat eigenlijk elk weekend was ergens mid vorig jaar). Doordeweeks gestage groei, in het weekend een groot bloedbad.Rebbelx schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:19:
Als jullie verkopen is dit dan altijd voor usdt?
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Hha, eens. De grafieken zie ik wel omhoog omlaag gaan. Maar van de coins die ik heb zie ik niet zulke verschillen t.o.v. mijn portfolio value die gewoon met 10% zakt. Terwijl de koers op dat moment van mijn coins aan het stijgen was.AceAlpha schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:25:
[...]
Niet zoveel fluctueren?! Ik heb nog nooit zo'n volatiele markt meegemaakt als de crypto markt
Correcties treden nu op
Zal wel zoals Intelligo hierboven zei dat het portfolio bedrag gewoon wat achter loopt.
Ik ga daar ook maar op inzetten op slapen, staren naar een dalende wallet kan ik ook in mijn slaapRmNL90 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:27:
[...]
Nja correcties.. dat dacht ik gisteravond ook. Echter schrok ik me kapot toen ik wakker werd en koers TRX zag.. dusja, wat is een correctie tegenwoordig?
Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P
doe een 50/50Peter152 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:24:
Hoeveel procent lager zet jij je stoploss op de coins?Helza schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:26:
Ik heb nu verschillende artikelen/posts gelezen over stop-losses etc. maar zie nog steeds het nut er niet van in. Je kan het gebruiken in het geval er ineens een correctie komt(?), zet je dan je limit order lager dan de stop?
Hoe werkt dit als je dit principe wil gebruiken om te kopen? Stel een coin staat op 0.05 btc. Zet je dan een stop op bijv 0.1 btc, en de limit op 0.08 btc. Met andere woorden: als iets heel hard stijgt en er komt een kleine correctie, koop dan in op die correctie om de "moon" niet helemaal te missen?
Hoe werkt dit als je dit principe wil gebruiken om te kopen? Stel een coin staat op 0.05 btc. Zet je dan een stop op bijv 0.1 btc, en de limit op 0.08 btc. Met andere woorden: als iets heel hard stijgt en er komt een kleine correctie, koop dan in op die correctie om de "moon" niet helemaal te missen?
Inkakken is bijpakken.
Ik doe mijn oogjes zo dicht, en laat mij morgenochtend verassen
EDIT.
Dogecoin is ook lekker tegen die $0,01 muur aan het stouwen. Hopelijk breekt ie er eindelijk eens door.
Ik doe mijn oogjes zo dicht, en laat mij morgenochtend verassen
EDIT.
Dogecoin is ook lekker tegen die $0,01 muur aan het stouwen. Hopelijk breekt ie er eindelijk eens door.
[ Voor 39% gewijzigd door ScreamGT op 04-01-2018 21:34 ]
Voor de buy zou de stop lager moeten zijn dan je limit, als je verzekerd wil zijn van je aankoop. Je wilt iets hoger inzetten voor de aankoop, als de sell orders je stop aantikken.Mitashi schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:32:
Ik heb nu verschillende artikelen/posts gelezen over stop-losses etc. maar zie nog steeds het nut er niet van in. Je kan het gebruiken in het geval er ineens een correctie komt(?), zet je dan je limit order lager dan de stop?
Stop-loss dus andersom, iets lager dan je stop om je verkoop direct te triggeren
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Aardig aan 't corrigeren, binnen een uur zo'n beetje al mijn coins in portfolio 10% er af.
Overigens ben ik zelf exact 4 weken geleden met beginnen van kopen van coins. Allereerst met Gulden (om te kijken hoe storten in wallet precies werkte), BTC, NEO en LTC. Later zijn daar IOTA, Verge (heel vroeg, veel van uit laten betalen al) en Digibyte (heel vroeg, ook veel van uit laten betalen al) bijgekomen. Portfolio zit er inmiddels zo uit; BTC, XRP, ETH, ADA, MIOTA, TRON, NEO, SNT, DOGE, DGB en ETHOS.
Inmiddels heb ik ongeveer 2750 euro uitgeven, maar ook al 2200 uitcasht. Er zit dus nog 550 euro 'eigen' geld in en portfolio is inmiddels 2800 waard. Virtual 'winst' van 2250 dus, bizar rendement!
Overigens ben ik zelf exact 4 weken geleden met beginnen van kopen van coins. Allereerst met Gulden (om te kijken hoe storten in wallet precies werkte), BTC, NEO en LTC. Later zijn daar IOTA, Verge (heel vroeg, veel van uit laten betalen al) en Digibyte (heel vroeg, ook veel van uit laten betalen al) bijgekomen. Portfolio zit er inmiddels zo uit; BTC, XRP, ETH, ADA, MIOTA, TRON, NEO, SNT, DOGE, DGB en ETHOS.
Inmiddels heb ik ongeveer 2750 euro uitgeven, maar ook al 2200 uitcasht. Er zit dus nog 550 euro 'eigen' geld in en portfolio is inmiddels 2800 waard. Virtual 'winst' van 2250 dus, bizar rendement!
Als ik echt actief aan het handelen ben dan meestal heel krap met een maar een paar procent beetje afhankelijk van de weerstand van de coin die ik op dat moment zie omdat ik dan ook "maar" voor de 5% wint ga en weer uitstap. Tot misschien 10%-15% waar ik xrp op had toen hij zo insane bezig was als gisteren 😁Willem1981 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:30:
[...]
Hoeveel procent lager zet jij je stoploss op de coins?
Waarom zet ik dan niet gewoon een lage limit prijs voor een buy order? het gaat meestal maar om een aantal honderd dollar, dit wordt (altijd) wel gevuld?martincm schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:36:
[...]
Voor de buy zou de stop lager moeten zijn dan je limit, als je verzekerd wil zijn van je aankoop. Je wilt iets hoger inzetten voor de aankoop, als de sell orders je stop aantikken.
Stop-loss dus andersom, iets lager dan je stop om je verkoop direct te triggeren
Heb wat ETH en BTC in mijn wallet bij Coinbase staan en wilde hiermee naar Binance. Accepteren ze momenteel geen nieuwe gebruikers meer vanwege de drukte.
Dan maar even wachten.
Ik heb zeker mijn eigen inleg er al uit gehaald, portfolio houd nu zo een BTC en beetje waarde, verdeeld in:FCH schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:36:
Aardig aan 't corrigeren, binnen een uur zo'n beetje al mijn coins in portfolio 10% er af.
ETH/NEO (voornamelijk voor future investments en ICO)
RDN / WaBi / GTO / ICX / DBC (Langere holds)
ADA / LEND / UTK (mid holds)
ECA / B3 (soort van short projecten)
To be released:
SPHTX / NGC / TIO / TPAY / IGNIS / INS / ALG / SRN / QASH / HKN (Allen uit ico's)
Bestaat er op coinmarketcap of een variant daarvan ook de mogelijkheid om zelf te selecteren op welke coins je in het overzicht wilt zien, of dat je alleen coins kan zien die op bepaalde exchanges beschikbaar zijn?
Vind 10% en dalend toch een redelijke correctie 😁 maar misschien nog te kort in het crypto wereldje 🤔PilatuS schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:28:
[...]
Niet echt. Hij gaat wat omlaag. Maar een correctie is 30% er af, geen 3%.
Omdat je stop dan afgaat terwijl de munt stijgende is. Als je limit dan lager is, dan ben je daar al aan voorbij en theoretisch zal geen seller je bod dan accepteren (uitzonderingen daargelaten)Mitashi schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:41:
[...]
Waarom zet ik dan niet gewoon een lage limit prijs voor een buy order? het gaat meestal maar om een aantal honderd dollar, dit wordt (altijd) wel gevuld?
Daar zit ik ook in! Nog even wachten tot ie live gaat, ik ben echt benieuwd. Moet zeggen dat ik het echt een profi ICO vind tot op heden
Ach nog heel even laten doorzakken en je kan mooi instappen! Ik hoop dat ie op 1,80EU komt of zo, dat zou een mooi opstapmoment zijn.Helza schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:44:
[...]
Vind 10% en dalend toch een redelijke correctie 😁 maar misschien nog te kort in het crypto wereldje 🤔
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
_Christiaan_ schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:01:
[...]
Hmm, blijkbaar maakte het toch wat reacties los. Ik ben niet sarcastisch zoals sommigen vermoeden. Maar wat ik probeer te zeggen: je leest soms alleen maar de enorme succesverhalen op de fora, zoals "mijn xxx-coin is tig keer over de kop gegaan want ik had die coin al een paar dagen voor de pump" etc. Wat ik duidelijk probeer te maken, is dat het mij in 1 maand niet is gelukt om dit voor elkaar te krijgen, behalve dan een klein beetje met mn Dragons. De winst op mijn hele portfolio is slechts 75% in een maand (tijdens extreme bulls market); als je dit vergelijkt met anderen dan is dat vrij magertjes.
Nu speelt misschien mee dat ik gedurende 2 weken ongeveer 43% van mn portfolio effe in USDT had staan, en nu nog steeds ongeveer 22%. Dus een deel van mn portfolio staat gewoon te idlen. Maar dan nog had het rendement zeer eenvoudig een stuk hoger kunnen als mijn keuze was gevallen op vele, vele andere coins

IOTA heeft de kans hard te crashen zodra iedereen eens doorkrijgt welke intens harde flaw erin zit.Peter152 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:24:
(Lees: Twee keer geld overmaken naar hetzelfde adres en je hebt je Private Key vrijgegeven.)
Kaze Ni Nare
Wil graag in CND instappen en QVT. CND lijkt een mooi instapmoment te hebben, QVT daarentegen...
Nog meer in QVT, denken jullie dat er eerst nog een correctie komt?
Als je naar de afgelopen 24 uur kijkt is er nog geen 2% vanaf. Dat kan ik geen correctie noemen, hooguit een dipje.Helza schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:44:
[...]
Vind 10% en dalend toch een redelijke correctie 😁 maar misschien nog te kort in het crypto wereldje 🤔
Zojuist mijn eerste grote sell gedaan, best spannend voor een HODLÉR. ADA's gekocht op 0.00000345 satoshi en mijn stop order ging net af op 0.00007505 (x21)
Misschien ook maar de Ripples verkopen...
Nu even de volgende munt goed onderzoeken.
Ben nog nieuw in het spelletje en heb vandaag het ritje met trx mee mogen maken. Hem mooi zien toppen op 21ct en nu is hij weer afgedaald maar 15ct.
Nú heb ik bewust geen inleg eruit gehaald op de top aangezien ik er voor de lange termijn in zit. Maar is dat wel zo slim geweest? Had ik niet beter op de top een deel moeten verkopen en voor het geld wat ik eruit had gehaald later weer trx op lagere koers terug kopen?
Had ik dan uiteindelijk niet meer trx'jes in mijn portfolio gehad?
Nú heb ik bewust geen inleg eruit gehaald op de top aangezien ik er voor de lange termijn in zit. Maar is dat wel zo slim geweest? Had ik niet beter op de top een deel moeten verkopen en voor het geld wat ik eruit had gehaald later weer trx op lagere koers terug kopen?
Zou je Ripple nog niet wegdoen. Zit nu in een dip/correctie.Theniers schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:48:
Zojuist mijn eerste grote sell gedaan, best spannend voor een HODLÉR. ADA's gekocht op 0.00000345 satoshi en mijn stop order ging net af op 0.00007505 (x21)Misschien ook maar de Ripples verkopen...
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ok verwacht eerlijk gezegd dat je dat beter morgen kan doen met cdn. Denk toch dat i snel gaat dalen.. maar ja puur "gevoel" en totaal niet onderbouwd 😏Pierlala schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:47:
Wil graag in CND instappen en QVT. CND lijkt een mooi instapmoment te hebben, QVT daarentegen...
Na Bitrexx heeft nu ook Binance de user registratie (tijdelijk) stopgezet. Volgens de site gaat deze weer open na een infra upgrade..
Hij is toch al behoorlijk gezakt vandaag, of verwacht je dat hij nog verder zakt?Helza schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:50:
[...]
Ok verwacht eerlijk gezegd dat je dat beter morgen kan doen met cdn. Denk toch dat i snel gaat dalen.. maar ja puur "gevoel" en totaal niet onderbouwd 😏
'Cardano is naar mijn inziens al zwaar overvalued en overhyped al. Heeft eigenlijk enkel een wallet en mist nog praktisch alle dingen zie ze beloven. Maar normies kopen die munt, want is rond de 1 dollar nu en stel die gaat ook naar 15k per stuk zoals bitcoin, dan zijn ze miljonair
Zelf zou ik nu dus nooit in cardano instappen, maar doe ermee wat je wilt.'
je belgt niet voor het heden maar je belegt voor de toekomst en de potentie van het project.

je belgt niet voor het heden maar je belegt voor de toekomst en de potentie van het project.
Ik heb net ingekocht op 900 sat. Dat leek mij het laagste dip moment voor nu.Pierlala schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:52:
[...]
Hij is toch al behoorlijk gezakt vandaag, of verwacht je dat hij nog verder zakt?
Ja, dat had je kunnen doen en had je winst, maar het kan ook veranderen en dat e koers niet daalt en blijft stijgen en dan maak je alsnog verlies als je weer wilt instappen.Noedels schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:49:
Ben nog nieuw in het spelletje en heb vandaag het ritje met trx mee mogen maken. Hem mooi zien toppen op 21ct en nu is hij weer afgedaald maar 15ct.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Morgen hebben ze in ieder geval een roadmap update, dan zie ik wel of ik mijn centen bij ADA blijven, of dat ik een deel ga verplaatsen.superpolm schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:53:
'Cardano is naar mijn inziens al zwaar overvalued en overhyped al. Heeft eigenlijk enkel een wallet en mist nog praktisch alle dingen zie ze beloven. Maar normies kopen die munt, want is rond de 1 dollar nu en stel die gaat ook naar 15k per stuk zoals bitcoin, dan zijn ze miljonairZelf zou ik nu dus nooit in cardano instappen, maar doe ermee wat je wilt.'
Van bijna 22.9k naar 17,2k ?PilatuS schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:47:
[...]
Als je naar de afgelopen 24 uur kijkt is er nog geen 2% vanaf. Dat kan ik geen correctie noemen, hooguit een dipje.
Mooie. Wat was de reden voor verkoop?Theniers schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:48:
Zojuist mijn eerste grote sell gedaan, best spannend voor een HODLÉR. ADA's gekocht op 0.00000345 satoshi en mijn stop order ging net af op 0.00007505 (x21)Misschien ook maar de Ripples verkopen...
Ik verwacht eigenlijk dat alles nog even gaat dalen na die gigantische rush van gisteren. Tuurlijk ik het nu al stukken beter, maar is nog steeds op +45% in 24uurPierlala schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:52:
[...]
Hij is toch al behoorlijk gezakt vandaag, of verwacht je dat hij nog verder zakt?
Welke website gebruiken jullie voor alt coin news ?
Hoe kan dat? Zou je dat uit kunnen leggen? Ik heb de whitepaper destijds wel door gelezen maar dit was me onbekend en lijkt me toch wel een vrij ernstig iets. (goede reden om ze te dumpen)RyuuPro schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:46:
[...]
IOTA heeft de kans hard te crashen zodra iedereen eens doorkrijgt welke intens harde flaw erin zit.
(Lees: Twee keer geld overmaken naar hetzelfde adres en je hebt je Private Key vrijgegeven.)
Verwijderd
Je valt in herhaling, vanochtend heb je precies dezelfde opmerking gemaaktsuperpolm schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:53:
'Cardano is naar mijn inziens al zwaar overvalued en overhyped al. Heeft eigenlijk enkel een wallet en mist nog praktisch alle dingen zie ze beloven. Maar normies kopen die munt, want is rond de 1 dollar nu en stel die gaat ook naar 15k per stuk zoals bitcoin, dan zijn ze miljonairZelf zou ik nu dus nooit in cardano instappen, maar doe ermee wat je wilt.'
Bron? Dan kan ik het delen. Ik heb zelf geen IOTAs meerRyuuPro schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:46:
[...]
IOTA heeft de kans hard te crashen zodra iedereen eens doorkrijgt welke intens harde flaw erin zit.
"Buy the rumor, sell the news", morgen komt er een update van de roadmap. Ongeacht het nieuws ga ik uit van een komende dip/correctie. Ik heb volop vertrouwen in het project maar de huidige marktwaarde slaat natuurlijk nergens op.
Als hij wel dipt dan kan ik meer inkopen van de profits, als hij niet dipt dan zoek ik een nieuw project waar nog meer rek in zit.
Dat was een quote, zonder quote tagsVerwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:00:
[...]
Je valt in herhaling, vanochtend heb je precies dezelfde opmerking gemaakt
Verder hetzelfde als, wat was het, eergister toen BTC omhoog schoot. Ben benieuwd of alles straks net zo snel omhoog komt.
[ Voor 20% gewijzigd door GENETX op 04-01-2018 22:03 ]
We hadden het over XRP. (Geen idee waar jij naar de koers kijkt ?)
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 04-01-2018 22:03 ]
https://www.reddit.com/r/...ta_make_your_private_key/SYQ schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:00:
[...]
Bron? Dan kan ik het delen. Ik heb zelf geen IOTAs meer
Hier staat het oa uitgelegd en aangezien er altijd mensen zijn die geen nieuwe addressen genereren..
Kaze Ni Nare
Binance koers van vandaag rond een uur of 12 -13:00. Hoogste punt bijna 23000sat en gedaalt tot 17100sat kort nadat ik het poste 😁PilatuS schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:02:
[...]
We hadden het over XRP. (Geen idee waar jij naar de koers kijkt ?)
Met de kennis van de koers achteraf wel, in de praktijk is dat een stuk lastiger. Je kunt ook zo maar met verlies eindigen, zie ook mijn bericht over ADA van eerder vandaag in het vorige topic.Noedels schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:49:
Het is me zojuist gelukkig weer voor zowel ADA als XLM wél gelukt om met een hoger aantal te eindigen, maar 1 op de 3-4x gaat het hier mis en ik heb mijn 1700 Dollar fuck-up nog niet goed kunnen maken. Pas dus erg op.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Heb in het begin vaak geprobeerd dit te doen. Is ook vaak goed gegaan, maar ook fout! En dan baal jeNoedels schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:49:
Ik heb ze wel verkocht. Vanmiddag de ene helft, nu de andere helft. Hopen op een dipje van 20-40% en dan koop ik wel weer bijFrankGuthrie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:49:
[...]
Zou je Ripple nog niet wegdoen. Zit nu in een dip/correctie.
Zelf zie ik vooral dat een aantal altcoins de laatste dagen hard zijn gestegen terwijl BTC stil blijft hangen. Ik heb mijn vermoeden dat de correctie dit weekend gaat komen en dat het vermogen in alts nu even naar BTC gaat.
Waar komt die Bitcoin-drop op Coinmarketcap vandaan trouwens? Van 15.7k naar 15.0 in een half uurtje
[ Voor 20% gewijzigd door Richh op 04-01-2018 22:09 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als ik hier kijk staat ie de afgelopen 24 uur nog in de plus (Was -2%) https://coinmarketcap.com/all/views/all/Helza schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:05:
[...]
Binance koers van vandaag rond een uur of 12 -13:00. Hoogste punt bijna 23000sat en gedaalt tot 17100sat kort nadat ik het poste 😁
Kennis van me wist te vertellen dat er ooit iemand vrij technisch de code van iota had doorgenomen en dat deze gewoon nergens op sloeg. Volgens hem is dit ooit op reddit verschenen..
Bedankt voor de link, het is inderdaad mogelijk, maar het is niet zo dat na twee keer verzenden je private key op straat ligt. Maar het is zeker iets om rekening mee te houden.RyuuPro schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:05:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ta_make_your_private_key/
Hier staat het oa uitgelegd en aangezien er altijd mensen zijn die geen nieuwe addressen genereren..
Volgens mij is die dip nu net geweest .. hopelijk dat ie nu weer terug gaat naar waar die was.. realiseerde me net dat ik nog wat XRP op kraken had die ik naar binance wou gooien toen ik zag dat kraken withdraws uit had gezet 😐 en ze maar heb laten staan omdat ik hoopte tegen beter weten in dat te trend zou doorzetten 😚Richh schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:08:
[...]
Ik heb ze wel verkocht. Vanmiddag de ene helft, nu de andere helft. Hopen op een dipje van 20-40% en dan koop ik wel weer bij
Waar komt die Bitcoin-drop op Coinmarketcap vandaan trouwens? Van 15.7k naar 15.0 in een half uurtje
(Grrrrr typen op een tablet met autocorrectie is een nachtmerrie)
[ Voor 4% gewijzigd door Helza op 04-01-2018 22:15 ]
Ik kom er een paar dagen geleden achter dat ik nog oude QTUM (erc20) tokens heb op myetherwallet. Nu zie ik dat QTUM het de laatste tijd prima heeft gedaan, maar er een update is geweest naar QTUM Ignition. Ik heb helaas de boot gemist om ze gelijk 1 op 1 in te ruilen, maar volgens de community kan het nog op https://changelly.com/processing/QTUM/QTUM-I . Na vaak proberen blijven de servers van changelly niet meewerken. Heeft een van jullie enig idee of er andere opties zijn voor het inwisselen naar QTUM ignition?
Verwijderd
XRP lijkt zich te herstellen, crazy markt.
Net ook even de truc geprobeerd om een paar coins te groeien door snel te verkopen en terug in te kopen.
Gevolg: een paar XRP armer :-) (weer een les geweest)
Net ook even de truc geprobeerd om een paar coins te groeien door snel te verkopen en terug in te kopen.
Wat er vandaag is gebeurd hoort gewoon in de normale crypto-schommelingenHelza schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:11:
[...]
Volgens mij is die dip nu net geweest .. hopelijk dat ie nu weer terug gaat naar waar die was.. realiseerde me net dat ik nog wat ARP op kraken had die ik naar binance wou gooien toen ik zat dat kraken withdraws uit had gezet 😐 en ze maar heb laten staan omdat ik hoopte tegen beter weten in dat te trend zou doorzetten 😚
En jij denkt dat een partij als BOSCH die code ook niet even heeft gecheckt? Zei zetten vol in op IOTA en het lijkt mij dat ze niet over één nacht ijs..Rebbelx schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:09:
Kennis van me wist te vertellen dat er ooit iemand vrij technisch de code van iota had doorgenomen en dat deze gewoon nergens op sloeg. Volgens hem is dit ooit op reddit verschenen..
“Een kennis die weet te vertellen dat er ooit iets op Reddit heeft gestaan..” Klinkt een beetje als die vrouw “Dat heb op Facebook gestaan”

Richh schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:12:
[...]
Wat er vandaag is gebeurd hoort gewoon in de normale crypto-schommelingeneen echte dip komt nog veel lager. De vraag is of we nu beginnen aan de correctie, of dat dit het was en dat we gestaag door gaan stijgen
Elke internet scheet en de koers verdubbelt
[ Voor 6% gewijzigd door Helza op 04-01-2018 22:16 ]
mooie profit hoor! Naar mijn idee is VeChain nog steeds een munt waar goed mee te verdienen valt, ondanks dat deze al een recente stijging heeft gehad.Theniers schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:48:
Dit team is niet alleen al 2 jaar bezig met hun product, maar ze zijn ook echt goed onderweg met het implementeren van hun blockchain technologie in de grote mensen wereld (iets wat de meeste coins nog lange na niet voor elkaar hebben). Mooie partnerships met bijv. een PwC, Renault, Kuehne Nagel. Daarnaast zijn ze volop bezig met hun rebranding programma. Zie onder de link naar hun Medium pagina met wat mooie artikelen:
https://medium.com/@vechainofficial
Op Kraken staat trouwens een mooie sell order van 500 BTC op €13.000 ($15.6xx). Een slordige 7 miljoen euro 

Mocht je overwegen om op Kraken je BTC nu te verkopen, dan zou ik 'm zetten op €12.950.

Mocht je overwegen om op Kraken je BTC nu te verkopen, dan zou ik 'm zetten op €12.950.
[ Voor 12% gewijzigd door Richh op 04-01-2018 22:18 ]
Ah een hodler, nou dan zou ik zeggen Deepbrain Chain (DBC) als je in die regionen zoekt (prijstechnisch), of ETHLend (LEND) of Gifto (GTO)Theniers schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:48:
Voor wat meer in de prijs zie ik WaBi (in the hold) het wel maken, is ook al werkend en alles en nu nog steeds wel behapbaar in de tradeprijs.
Verwijderd
Zijn er hier ook nog mensen die ptc coin hebben? Wat is jullie kijk op deze coin en wat zijn jullie verwachtingen over deze coin?
Naar mijn mening zit er nog heel veel potentie in deze coin , wat denken jullie hiervan?
Naar mijn mening zit er nog heel veel potentie in deze coin , wat denken jullie hiervan?
Je weet dat BOSCH de ontwikkelaar is van de sjoemelsoftware bij de dieselsD-Ed schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:13:
[...]
En jij denkt dat een partij als BOSCH die code ook niet even heeft gecheckt? Zei zetten vol in op IOTA en het lijkt mij dat ze niet over één nacht ijs..
“Een kennis die weet te vertellen dat er ooit iets op Reddit heeft gestaan..” Klinkt een beetje als die vrouw “Dat heb op Facebook gestaan”
De tijd leert of het tij keert
Dafuq, pump en dump op 500% ofzo
https://coinranking.com/coin/spankchain-spank
Toepasselijke naam ook....
https://coinranking.com/coin/spankchain-spank
Toepasselijke naam ook....
[ Voor 16% gewijzigd door GENETX op 04-01-2018 22:31 ]
Volgensmij quote je mij? In ieder geval, zoals ik in mijn reactie aangeef denk ik dat Cardano al overvalued is en er dus indirect minder rek in zit voor de langere termijn tov andere coins. Plus dat je reactie toepasbaar is op elke coin als je zo redeneert.superpolm schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:53:
Heb even naar de website gekeken en het is de zoveelste btc kloon vor zover ik zie? Wat is de toegevoegde waarde volgens jou?Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:25:
Zijn er hier ook nog mensen die ptc coin hebben? Wat is jullie kijk op deze coin en wat zijn jullie verwachtingen over deze coin?
Ik rekende met de ETH stand en dan kwam je op 570 USD, maar als je rekent met 20 dollarcent kom je op 550 oid, dat is nooit maar 330 euro aangezien 1 euro 1.20 dollar is.Klevertje schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:51:
[...]
Staat TRX niet op 0.12 cent? 2764 x 0,12 = 331,68
Toch wel frappant dat er mensen zijn die met 70% winst in een maand toch teleurgesteld zijn.. Komt ook wat wrang over naar een trader zoals mij, die er veel mee bezig is maar doordat je van 0 moet beginnen de instapdrempel hoog is.
Zelf ben ik er mee begonnen op 29dec. Dit met 310euro - op heden is dit 339euro waard.. Nog geen 10% in een week dus. Echter als je dit vergelijkt met de banken & aandelen is dit nog altijd waanzinnig veel. Als je enkel en alleen kijkt naar de crypto markt, dan kan je mij wellicht bestempelen als lozer
Dit bedrag kon echter veel meer zijn; ik had TRX/Verghe ingekocht. Deze daalden echter onmiddellijk met 15% waardoor ik zo goed als alles heb omgezet in ICX.(paniek dus, zal niet meer voorkomen)
Ik heb geen idee wat men portefeuille zou geweest zijn als ik het had laten staan.. Ik wil het eigenlijk ook niet weten want het is toch te laat. Uiteindelijk is ICX geen slechte koop geweest, want tot op heden stond deze altijd in het groen. Ik verwacht er ook wel iets van in de nabije toekomst. Stiekem hoop ik, dat dit 'mijn moment' zal zijn om eens te kunnen genieten van een grote stijger, maar de nieuwe TRX zal dit wellicht wel niet zijn.
Momenteel bestaat mijn portefeuillie uit
35% ETH
45% ICX
10% REQ
10% ETC
Allemaal in het groen, maar geen waauw cijfers. Verder ben ik van het idee om dit weekend koopjes te doen, aangezien ieder weekend toch alles in het rood gaat. Ik denk aan XLM omdat het een goed project is.
We proberen er iets van te maken
Zelf ben ik er mee begonnen op 29dec. Dit met 310euro - op heden is dit 339euro waard.. Nog geen 10% in een week dus. Echter als je dit vergelijkt met de banken & aandelen is dit nog altijd waanzinnig veel. Als je enkel en alleen kijkt naar de crypto markt, dan kan je mij wellicht bestempelen als lozer
Dit bedrag kon echter veel meer zijn; ik had TRX/Verghe ingekocht. Deze daalden echter onmiddellijk met 15% waardoor ik zo goed als alles heb omgezet in ICX.(paniek dus, zal niet meer voorkomen)
Ik heb geen idee wat men portefeuille zou geweest zijn als ik het had laten staan.. Ik wil het eigenlijk ook niet weten want het is toch te laat. Uiteindelijk is ICX geen slechte koop geweest, want tot op heden stond deze altijd in het groen. Ik verwacht er ook wel iets van in de nabije toekomst. Stiekem hoop ik, dat dit 'mijn moment' zal zijn om eens te kunnen genieten van een grote stijger, maar de nieuwe TRX zal dit wellicht wel niet zijn.
Momenteel bestaat mijn portefeuillie uit
35% ETH
45% ICX
10% REQ
10% ETC
Allemaal in het groen, maar geen waauw cijfers. Verder ben ik van het idee om dit weekend koopjes te doen, aangezien ieder weekend toch alles in het rood gaat. Ik denk aan XLM omdat het een goed project is.
We proberen er iets van te maken
IOTA is gebaseerd op ternair numeriek systeem ipv binair, wat er al zorgt dat het imo op weinig slaatRebbelx schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:09:
Overigens is er een bron van dat Bosch er vol op inzet? Ze hebben wat van die tokens gekocht, en kijken er naar, maar dat is niet echt vol erop inzetten (dan zouden ze gewoon al dan niet technologie overkopen, of de open source code goed controleren en zelf een eigen variant maken met een team erop).
[ Voor 17% gewijzigd door Sissors op 04-01-2018 22:50 ]
Verwijderd
Ik vind dat ze hun coin goed en netjes op de rit hebben met een goede en duidelijke roadmap en ik heb uitgezocht hoe ze het in hun eigen land doen en dat begint echt goed te werken naar mijn mening gaat dat in de toekomst de cryptocoin in dat land zijn waarmee alles betaalt gaat worden. Er zijn daar al meerdere faciliteiten die de Ptc accepteren.Bartske schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:40:
[...]
Heb even naar de website gekeken en het is de zoveelste btc kloon vor zover ik zie? Wat is de toegevoegde waarde volgens jou?
In de krant stond trouwens leuk artikel over Crypto van die Didi die man die z'n huis verkocht voor btc en nu leuke winst had gemaakt nu. Hij zag niet zoveel toekomst in BTC en ging helemaal voor XRP en Lumens daar zou de toekomst en het grote geld liggen.
Kom xrp wel vaker tegen in artikelen, van de week ook al een financiël adviseur van Yahoo die van drie munten ook al xrp als de munt van 2018 zag. Misschien toch wel leuke instapmunt voor hodl samen met Lumens
Kom xrp wel vaker tegen in artikelen, van de week ook al een financiël adviseur van Yahoo die van drie munten ook al xrp als de munt van 2018 zag. Misschien toch wel leuke instapmunt voor hodl samen met Lumens
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Oooh XRP zit nu al een tijdje tegen de 20000sat aan te botsen. Verwacht dat ie tussen nu een een half uurtje er wel doorheen gaat en dan weer een kort sprintje gaat maken 😀
Edit: Oeps en op het moment dat ik het post gaat ie er over 😁
[ Voor 16% gewijzigd door Helza op 04-01-2018 23:06 ]
Ik hoop eerlijkgezeg dat ie iets terugvalt.. Gekocht in het verleden om vast te houden, per ongeluk de sell knop tijdens de dip gedrukt en nu staat ie ineens een paar duizend sat hoger. Scheelt een "paar" euro. Nu dus speculeren of er nog een dipje/correctie komt of dat ik lager moet terugstappen. Kloten dit.Helza schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:04:
Oooh XRP zit nu al een tijdje tegen de 20000sat aan te botsen. Verwacht dat ie tussen nu een een half uurtje er wel doorheen gaat en dan weer een kort sprintje gaat maken 😀
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Zo te zien is mn glazen bol stukVince22 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:13:
[...]
Ik hoop eerlijkgezeg dat ie iets terugvalt.. Gekocht in het verleden om vast te houden, per ongeluk de sell knop tijdens de dip gedrukt en nu staat ie ineens een paar duizend sat hoger. Scheelt een paar euro. Nu dus speculeren of er nog een dipje/correctie komt of dat ik lager moet terugstappen. Kloten dit.

Guess its time for bed

Ik dacht het de bedoeling van de devs was dat xrp rond de 2 euro blijft hangen.
ErikRo schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:56:
In de krant stond trouwens leuk artikel over Crypto van die Didi die man die z'n huis verkocht voor btc en nu leuke winst had gemaakt nu. Hij zag niet zoveel toekomst in BTC en ging helemaal voor XRP en Lumens daar zou de toekomst en het grote geld liggen.
koop een andere coin?Vince22 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:13:
[...]
Ik hoop eerlijkgezeg dat ie iets terugvalt.. Gekocht in het verleden om vast te houden, per ongeluk de sell knop tijdens de dip gedrukt en nu staat ie ineens een paar duizend sat hoger. Scheelt een "paar" euro. Nu dus speculeren of er nog een dipje/correctie komt of dat ik lager moet terugstappen. Kloten dit.
Yup hier ook, 50 euro foetsie in 10 min. Kun je leukere dingen mee doen 
Heb op Kraken voor Market verkocht, wat 2.00 euro werd, terwijl toen ongeveer 2.20 euro was (en zo ook berekend was). Naja, leermomentje zullen we maar zeggen.
Heb op Kraken voor Market verkocht, wat 2.00 euro werd, terwijl toen ongeveer 2.20 euro was (en zo ook berekend was). Naja, leermomentje zullen we maar zeggen.
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:12:
XRP lijkt zich te herstellen, crazy markt.
Verwijderd
Is dit officieel?? (Lees: ergens terug te lezen?) ik dacht dat namelijk ook toen xrp 20cent was...TheDudez schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:18:
Ik dacht het de bedoeling van de devs was dat xrp rond de 2 euro blijft hangen.
[...]
Verwacht dat het probleem is dat alle alts op dit moment relatief hoog staan... Kan natuurlijk altijd nog doorgroeien allemaal, maar wie weet komt er op vrij korte termijn weer een correctie en dat maakt het niet zoveel uit wat je koopt, dan is alles rood...
Zo denk ik er iig over, helaas zelf ook uit de alts gestapt een weekje of wat geleden, achteraf niet zo'n beste beslissing geweest... met de huidige prijzen echter ook niet al te veel zin om er terug in te stappen
Nou dit dus, ik heb wel het gevoel dat als je eenmaal ergens uitstapt nu, dat dat nou net de verkeerde keuze is. Lijkt wel of alles blijft stijgen. Zou eigenlijk een undo knop op "sell" moeten zijn.. zeg maar de " i'm so stupid" knop.
Ik denk dat ik gewoon een buy order plaats voor hetzelfde aantal coins dat ik verkocht heb. Morgenvroeg maar eens kijken hoeveel geluk ik daarmee heb. Zo niet, dan stap ik over op een andere coin. Heb er al wel een paar op het oog.
Ik denk dat ik gewoon een buy order plaats voor hetzelfde aantal coins dat ik verkocht heb. Morgenvroeg maar eens kijken hoeveel geluk ik daarmee heb. Zo niet, dan stap ik over op een andere coin. Heb er al wel een paar op het oog.
[ Voor 33% gewijzigd door Vince22 op 04-01-2018 23:27 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ik hoop dat ripple helemaal in elkaar klapt en wel om de voornaamste redenen uitgelegd in het volgende artikel: https://cryptoyoda1338.wordpress.com/2018/01/04/the-truth-about-ripple/Vince22 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:13:
[...]
Ik hoop eerlijkgezeg dat ie iets terugvalt.. Gekocht in het verleden om vast te houden, per ongeluk de sell knop tijdens de dip gedrukt en nu staat ie ineens een paar duizend sat hoger. Scheelt een "paar" euro. Nu dus speculeren of er nog een dipje/correctie komt of dat ik lager moet terugstappen. Kloten dit.
Overigens heb ik eerder wel gewoon x5+ winst op ripple gepakt omdat ik er wel potentie in zag toen het nog laag stond en daadwerkelijk een probleem voor banken kon oplossen. Daarna verder gaan inlezen over hoe de circulating supply vs total supply verdeeld is, etc. En tot de conclusie gekomen dat ik het lekker bij andere coins houd. Plus dat de meeste groei er wel redelijk uit is (imo) aangezien coinbase deze niet gaat listen (ja dat claim ik gewoon) waar nu grotendeels de speculatie op is gebaseerd (geen decentrale coin).
Edit: En nee, dit is geen onnodige FUD of iemand die zuur is dat die mogelijk meer winst is misgelopen. Biedt enkel een tegengeluid tegen alle 'moon' 'when lambo' ripple roepers.
[ Voor 6% gewijzigd door poderosoo op 04-01-2018 23:34 ]
Vandaag ook eens geprobeerd om op en piekje te verkopen en wat lager in te kopen, toch meer stress omdat je niet halverwege de stijging wilt uitstappen. Uiteindelijk ook soms veel te hoog weer terug ingekocht, maargoed uiteindelijk wel meer eurit gehaald dan wanneer ik gewoon voor de HODL was gegaan.
Ik merk wel dat Delta inmiddels wat te veel aangeeft qua waarde. met ETH rekent die bijvoorbeeld met 995 USD ipv de 950 USD die hij op Binance is, alleen maar door die koreanen die gewoon 1300 USD in KRW uitgeven voor ETH. Geeft toch wel een vertekend beeld.
Misschien wel handig voor de mensen die naar de Olympische Spelen gaan dit jaar, ETH kopen met euros en dan verkopen voor KRW
Ik merk wel dat Delta inmiddels wat te veel aangeeft qua waarde. met ETH rekent die bijvoorbeeld met 995 USD ipv de 950 USD die hij op Binance is, alleen maar door die koreanen die gewoon 1300 USD in KRW uitgeven voor ETH. Geeft toch wel een vertekend beeld.
Misschien wel handig voor de mensen die naar de Olympische Spelen gaan dit jaar, ETH kopen met euros en dan verkopen voor KRW
ik verwacht dat alles wel stijgt zolang er registratiestops zijn, of hoge exchange fees. Er staat nog een hele berg geld klaar om in alts te pompen. Wat denk je, iedereen (including myself) heeft er tijdens kerst/oud en nieuw over gesproken. Inmiddels kent iedereen zo langzamerhand wel iemand met wat cryptos en het succesverhaal.
Nu is iedereen toch wat aan het kijken, zeker met de telegraaf en nu.nl artikelen in NL, maar ook buitennland. En een grote meute wil instappen. Zolang er geld in stroomt is dat gunstig voor ons en gaat het wel omhoog. Dus zolang de regisratiestops er zijn en de platformen problemen/delays vertonen is het sowieso pure groei.
Just my TRX 0,02
Nu is iedereen toch wat aan het kijken, zeker met de telegraaf en nu.nl artikelen in NL, maar ook buitennland. En een grote meute wil instappen. Zolang er geld in stroomt is dat gunstig voor ons en gaat het wel omhoog. Dus zolang de regisratiestops er zijn en de platformen problemen/delays vertonen is het sowieso pure groei.
Just my TRX 0,02
[ Voor 5% gewijzigd door GENETX op 04-01-2018 23:34 ]
Omg, begin me nu te irriteren aan Binance continue foutmelding met kopen en verkopen......
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Precies dit, dit is wat veel mensen niet weten maar wat wel een groot gevaar is van Ripple.poderosoo schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:27:
[...]
Ik hoop dat ripple helemaal in elkaar klapt en wel om de voornaamste redenen uitgelegd in het volgende artikel: https://cryptoyoda1338.wordpress.com/2018/01/04/the-truth-about-ripple/
Ze noemen zich decentralized maar hoe kan dat wanneer de makers van Ripple 60% van al het Ripple heeft en daarmee dus alles in de handen heeft.
Er zijn verder nog tin foil head conspiracies dat veel banken flink wat Ripple hebben en de prijs omhoog blijven drijven voor winst. Wanneer ze uiteindelijk een mooi bedrag hebben om flink wat BTC en Ethereum te kopen zodat ze hier een van de grote marktspelers zullen zijn zullen de normies met alle worthless Ripple zitten sinds deze toch gewoon gemaakt kan worden uit thin air.
maar goed, dat zijn enkele conspiracies en wie weet of het waar is of niet, ik blijf nog steeds mijn mooie Ethereum, Tron, Iconomi en Sia holden en kijken waar het heen gaat.
Goed, "risico" genomen met m'n ICX.
Sta mooi in de plus, heb net de helft verkocht tegen 0.008 ETH; nieuwe buyin gezet tegen 0.0074
Afgelopen week 2 keer een soortgelijke stunt uitgehaald, maar toen was er wel een stuk minder verkoopspotentieel na het bereiken van deze "piek".
De laatste week zie je de koers altijd ping-pongen tussen (zeer ruwweg) 0.0070 & 0.0080 ETH; dus ik neem het risico. Heb al wel wat verdient met ICX, het was toch een te groot deel van m'n portfolio, dus ik kan het maar proberen. Gewoon geen spijt hebben als de boel niet terugzakt en overkop gaat. Maar kom. Heb er nog genoeg insteken, no looking back
Sta mooi in de plus, heb net de helft verkocht tegen 0.008 ETH; nieuwe buyin gezet tegen 0.0074
Afgelopen week 2 keer een soortgelijke stunt uitgehaald, maar toen was er wel een stuk minder verkoopspotentieel na het bereiken van deze "piek".
De laatste week zie je de koers altijd ping-pongen tussen (zeer ruwweg) 0.0070 & 0.0080 ETH; dus ik neem het risico. Heb al wel wat verdient met ICX, het was toch een te groot deel van m'n portfolio, dus ik kan het maar proberen. Gewoon geen spijt hebben als de boel niet terugzakt en overkop gaat. Maar kom. Heb er nog genoeg insteken, no looking back
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om