Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 12:16
Jebus4life schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:37:
Goed, "risico" genomen met m'n ICX.

Sta mooi in de plus, heb net de helft verkocht tegen 0.008 ETH; nieuwe buyin gezet tegen 0.0074
Afgelopen week 2 keer een soortgelijke stunt uitgehaald, maar toen was er wel een stuk minder verkoopspotentieel na het bereiken van deze "piek".

De laatste week zie je de koers altijd ping-pongen tussen (zeer ruwweg) 0.0070 & 0.0080 ETH; dus ik neem het risico. Heb al wel wat verdient met ICX, het was toch een te groot deel van m'n portfolio, dus ik kan het maar proberen. Gewoon geen spijt hebben als de boel niet terugzakt en overkop gaat. Maar kom. Heb er nog genoeg insteken, no looking back 8)
Zolang je ICX hold tijdens 2018 is het imo één van de veiligere speculaties. Eind deze maand komt de main-net. Daarnaast werken ze samen met Wanchain en Aion als interoperatibility alliance om uiteindelijk alle soorten blockchains/protocols/netwerken/etc met elkaar te kunnen verbinden. Naast scalability één van de grote problemen die getackled moet worden.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:17
GENETX schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:31:
ik verwacht dat alles wel stijgt zolang er registratiestops zijn, of hoge exchange fees. Er staat nog een hele berg geld klaar om in alts te pompen. Wat denk je, iedereen (including myself) heeft er tijdens kerst/oud en nieuw over gesproken. Inmiddels kent iedereen zo langzamerhand wel iemand met wat cryptos en het succesverhaal.

Nu is iedereen toch wat aan het kijken, zeker met de telegraaf en nu.nl artikelen in NL, maar ook buitennland. En een grote meute wil instappen. Zolang er geld in stroomt is dat gunstig voor ons en gaat het wel omhoog. Dus zolang de regisratiestops er zijn en de platformen problemen/delays vertonen is het sowieso pure groei.

Just my TRX 0,02
Tsjah, datzelfde verhaal kon je ook vertellen voor de BTC, maar die kwam ook weer een stukje omlaag en is nu weer vrij stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
poderosoo schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:27:
[...]

Ik hoop dat ripple helemaal in elkaar klapt en wel om de voornaamste redenen uitgelegd in het volgende artikel: https://cryptoyoda1338.wordpress.com/2018/01/04/the-truth-about-ripple/

Overigens heb ik eerder wel gewoon x5+ winst op ripple gepakt omdat ik er wel potentie in zag toen het nog laag stond en daadwerkelijk een probleem voor banken kon oplossen. Daarna verder gaan inlezen over hoe de circulating supply vs total supply verdeeld is, etc. En tot de conclusie gekomen dat ik het lekker bij andere coins houd. Plus dat de meeste groei er wel redelijk uit is (imo) aangezien coinbase deze niet gaat listen (ja dat claim ik gewoon) waar nu grotendeels de speculatie op is gebaseerd (geen decentrale coin).
😂 niks nieuws in het artikel, maar wel geinig de vermelding dat ze zo ff een paar miljard uit het niets maken..... klinkt wel als.... mmmzzz cryptocurrencies :F

Ben het wel volledig met hem eens die waarde van XRP is volledige hype en nergens op gebaseerd.. Zoals alle crypto's. Neemt niet weg dat er op dit moment een boel te verdienen is als je een beetje oppast O+ (dus vooral niet alles op een Exchange laten staan of geen stop-limits instellen, en zelfs dan. So make sure to cash out once in a while so you actually have a profit and not just a virtual one)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 17:59

Jebus4life

BE User

poderosoo schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:41:
[...]

Zolang je ICX hold tijdens 2018 is het imo één van de veiligere speculaties. Eind deze maand komt de main-net. Daarnaast werken ze samen met Wanchain en Aion als interoperatibility alliance om uiteindelijk alle soorten blockchains/protocols/netwerken/etc met elkaar te kunnen verbinden. Naast scalability één van de grote problemen die getackled moet worden.
Don't have to tell me. Heb er nog wel wat hoor. Maar gewoon proberen om er een paar gratis extra cointjes uit te puren. Aangezien mainnet pas de 31e komt verwacht ik gewoon niet dat de koers nu doorstijgt (nuja, alles flipt compleet door momenteel, dus misschien gaat dat een héél slecht inschatting blijken 8)7 )

Gewoon jammer dat m'n SEPA transfer toen geen 2 dagen vroeger binnen was geweest of ik had er meer dan 1000 coins gehad...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helza
  • Laatst online: 11-09 16:01
Pas maar op, voordat je het weet is dat 10k dat je daar neerlegde 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
[...]

Over WanChain gesproken.. dat wordt ook nog een mooie. Helaas nog geen datumen exchange bekend, ik was zelf te laat voor de ICO. Hun telegram groep staat al dagen op roodgloeiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
RyuuPro schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:46:
[...]

IOTA heeft de kans hard te crashen zodra iedereen eens doorkrijgt welke intens harde flaw erin zit.
(Lees: Twee keer geld overmaken naar hetzelfde adres en je hebt je Private Key vrijgegeven.)
Sorry hoor maar dit klopt niet.
Je kunt tig keer overmaken naar hetzelfde adres.
Wat je alleen niet moet doen is 2 keer vanaf hetzelfde adres overmaken naar een ander adres (hetzij IOTA, hetzij een andere currency).
In de nieuwe wallet zal dit ook niet meer mogelijk zijn.
Deze "flaw" zoals je het noemt is echt geen showstopper voor het grote succes wat IOTA zal krijgen.
Mark my words!

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Snowdog schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:41:
[...]

Tsjah, datzelfde verhaal kon je ook vertellen voor de BTC, maar die kwam ook weer een stukje omlaag en is nu weer vrij stabiel.
Over welk moment heb je het?

Wat er nu gebeurd is natuurlijk compleet onrealistisch en kan potentieel net zo'n crash laten zien. Maar zolang er geld staat te popelen om mee te doen (nu dus) kan het bijna niet mis gaan. Je hebt namelijk een probleem als het geld niet beschikbaar blijkt te zijn als je gaat cashen. Maar dat is nu niet echt het geval imho. In die zin geloof ik, zeker als je uiteindelijk weer Euro's wil zien en crypto als waardelooos beschouwd, wel in het idee dat dit een pyramidespel is (wil geen discussie openen, hangt vooral af van je zienswijze naar crypros).

Mijn mening, geen expert maar een beginner, is dat zolang er problemen zijn door de hoge mate van nieuwe users en geld, er geen probleem is. Wil je het soort van op safe spelen, maar toch beel rendement pakken, ga lekker hodlen op de toppers tot de problemen opgelost zijn.

Again, my ADA 0,02

[ Voor 19% gewijzigd door GENETX op 04-01-2018 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

[...]

EN ik ben gepanikeerd en heb al teruggekocht, de voorbije week kon ik echt de koers vrij goed voorspellen maar heb het vertrouwen niet... Zou het mezelf serieus beklagen dat ik te greedy was mocht het effectief niet zakken deze keer

Nuja, toch 8 coins erbij. dat is 160$ wanneer hij over een aantal maanden de 20$ aantikt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Ik vraag me als beginner af of het wel verstandig is om nu ergens in te stappen. Ik heb deze week een hele mooie start gehad door mijn inleg te verdubbelen, maar weet niet zo goed of het nu ook het moment is om nieuwe munten aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:26
pgs010 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:01:
Ik vraag me als beginner af of het wel verstandig is om nu ergens in te stappen. Ik heb deze een hele mooie start gehad door mijn inleg te verdubbelen, maar weet niet zo goed of het nu ook het moment is om nieuwe munten aan te schaffen.
Zolang je er met geld in zit wat je kan missen...waarom niet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik vraag me als beginner af of het wel verstandig is om nu ergens in te stappen. Ik heb deze een hele mooie start gehad door mijn inleg te verdubbelen, maar weet niet zo goed of het nu ook het moment is om nieuwe munten aan te schaffen.
Nope, je kan beter wachten totdat ze nog veel verder zijn gestegen, laten we zeggen 1000% dan weet je zeker welke munten goeie keuzes zijn.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
martincm schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:55:
[...]

Meestal met nieuwe releases openen ze wel de wallets voor deposits, voordat de market opengaat. In ieder geval op de munten uit de ICO's deden ze dit telkens (PRL, QLC, UTK en DBC), wordt er meteen een huge volume verhandelt.
Het is nu ook al mogelijk om XRB te traden op Kucoin, maar de link hiervoor staat nog niet op de homepage. Je kan hier traden: https://www.kucoin.com/#/trade.pro/XRB-ETH

De prijs is echter wel een stuk hoger dan bij BitGrail. Op Kucoin betaal je nu $40 per coin, terwijl de prijs op Bitgrail $32 dollar is. Behoorlijk verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
raq schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:26:
[...]

Je weet dat BOSCH de ontwikkelaar is van de sjoemelsoftware bij de diesels ;)
Precies mijn punt, daar zitten slimme mensen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Deze wat? Week? ( Sta zelf al op 75% inc beginnersfouten na minder dan 4 dagen 8)7 )

Wat heb je nu? Instappen was beter een 3 uur terug op de dip. Maar zials mijn eerdere post, het gaat wel omhoog waarschijnlijk. Wat spreiden over de grote stijgers van afgelopen dagen kan niet zoveel kwaad denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door GENETX op 05-01-2018 00:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel een suggestie voor dit topic. Gaat om de top 50 coins.
Hoe kunnen we een inventarisatie maken welke 20 coins uit de top 50 het meeste vertrouwen in hebben en welke 5 coins uit de top 51-100.

Hoe maken we zo een inventarisatie? We maken dus een lijst van 100 coins en je mag 4 coins kiezen uit de top 50. En 1 coin uit de top 51-100.

Wie zet dit op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:24:
Hoe kunnen we een inventarisatie maken welke 20 coins uit de top 50 het meeste vertrouwen in hebben en welke 5 coins uit de top 51-100.

Hoe maken we zo een inventarisatie? We maken dus een lijst van 100 coins en je mag 4 coins kiezen uit de top 50. En 1 coin uit de top 51-100.

Wie zet dit op?
Jij? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik nomineer jou.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Lijkt mij ook logisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GENETX
Had je eerder ook al, ben in principe wel voor. Maar kunnen we het niet wat beter aanpakken met een theoretische blik? Indelen jn categorie, TRL, partners, team ranking, activiteit, roadmap met een gewicht en dan kijken welke veel scoren? Ik heb niet zoveel met popular votes en onderbuik zoals de tweakers steeksleutel. Liever een objectieve, met bronnen gestaafde, analyse.

[ Voor 22% gewijzigd door GENETX op 05-01-2018 00:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:24:

Wie zet dit op?
In plaats van dit zelfde verhaal elke zoveel uur te kopieren kun je ook gewoon zelf het initiatief nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ach, ik vind z'n idee eigenlijk niet slecht. Wil gerust daar wel eens de tijd voor nemen.

Morgen ben ik een dagje thuis, maar heb voormiddag een begrafenis (jaja, zelfmoord in de vriendengroep, heerlijke start van het nieuwe jaar) en vertrek s'avonds voor een weekend naar Parijs (als tribute aan said friend). Dus niet zeker of ik tussendoor de tijd ga vinden.

Als niemand anders het in tussentijd gedaan heeft doe ik het dus maandagavond wel

*Maar dit hoort thuis in slowchat; dus niet verder op ingaan hier

[ Voor 7% gewijzigd door Jebus4life op 05-01-2018 00:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gekeken naar een XRB (RaiBlocks) achtige crypto, maar dan nog met een lage market cap. Uiteindelijk uitgekomen bij PRL (Oyster Pearl) die een ERC20 token heeft gecombineerd met een DAG/Tangle. Heb er 1 btc tegenaan gesmeten. Normaalgesproken zou ik geen coins halen die 3x over de kop zijn gegaan in 1 dag tijd, maar 3x is deze dagen al bijna saai te noemen, getuige andere low priced / low market cap coins. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:51:
Ik heb gekeken naar een XRB (RaiBlocks) achtige crypto, maar dan nog met een lage market cap. Uiteindelijk uitgekomen bij PRL (Oyster Pearl) die een ERC20 token gecombineerd met een DAG/Tangle. Heb er 1 btc tegenaan gesmeten. Normaalgesproken zou ik geen coins halen die keer 3 zijn gegaan in 1 dag tijd, maar 3x is deze dagen al bijna saai te noemen, getuige andere low priced / low market cap coins. 8)7
OP heb ik ook veel vaker gehoord! Maar om er dan meteen 1 BTC tegenaan te smijten :o

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:23:
[...]

Is dit officieel?? (Lees: ergens terug te lezen?) ik dacht dat namelijk ook toen xrp 20cent was...
Voor zover ik begrijp moet je 20 XRP onderpand hebben om settlements op het netwerk uit te voeren, wat bij $3 per XRP voor sommige toepassingen wat veel is. Maar ze zouden er denk ik ook voor kunnen kiezen deze collateral te verlagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

*Ik post dit even in enkele topics, gewoon voor visibility*

Goed, op vraag van een bepaald persoon (die zelf urenlang vroeg erachter, maar niet de welgeteld 5 minuten die ik nodig heb gehad dit aan te maken eraan wou spenderen).

Een basic poll met de vraag welke 5 coins uit de huidige top-50 jij het ziet maken in 2018:
We kijken hier naar de volledige jaar qua rendement, dus het is niet de bedoeling om een coin waarvan je NU verwacht dat deze stijgt in op te nemen, maar diegenen waar je op het einde van het jaar het meeste rendement mee uit je portfolio haalt.

Op een later moment zullen we iets vergelijkbaar doen voor lager geklasseerde coins, maar dit leek me een mooi begin:

http://www.easypolls.net/...=5a4ebe08e4b03cba2c91fcd1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Jebus4life schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:57:
Op een later moment zullen we iets vergelijkbaar doen voor lager geklasseerde coins, maar dit leek me een mooi begin:

Kon niet stemmen op Quantstamp en Ethos. :| btw, leuk initiatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paradoXical schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:52:
[...]

OP heb ik ook veel vaker gehoord! Maar om er dan meteen 1 BTC tegenaan te smijten :o
Ik heb het geluk dat dit (deel van) speelgeld is vanwege eerdere succesjes. Maar PRL is op dit moment wel het meest risicovolle project van m'n crypto. Ik besef dat dit een draai aan de roulettetafel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Edman schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:03:
[...]

Kon niet stemmen op Quantstamp en Ethos. :| btw, leuk initiatief
Sommige mensen he

Een basic poll met de vraag welke 5 coins uit de huidige top-50 jij het ziet maken in 2018

Zie jij QSP & ETHOS in de top-50 staan? Nee, want ze staan op plek 92 & 62 momenteel O-) :p

Dat is voor de volgende poll; 50-100 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Jebus4life op 05-01-2018 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
GENETX schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:22:
[...]

Deze wat? Week? ( Sta zelf al op 75% inc beginnersfouten na minder dan 4 dagen 8)7 )

Wat heb je nu? Instappen was beter een 3 uur terug op de dip. Maar zials mijn eerdere post, het gaat wel omhoog waarschijnlijk. Wat spreiden over de grote stijgers van afgelopen dagen kan niet zoveel kwaad denk ik.
Sorry typo, bedoelde inderdaad deze week. Ik heb nu al een jaar stratis als eerste experiment en dat is heel goed gegaan. Deze week heb ik ripple (volgens mij iets te laat) en reddcoin gekocht. Ik weet dat de reddcoin door sommigen als shitcoin wordt gezien, maar het heeft mij wel bijna 100% opgeleverd. Ik overweeg nu om nem, cadano en tron aan te schaffen, maar wil wel even goed kijken wat de beste timing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:05:
[...]

Ik heb het geluk dat dit (deel van) speelgeld is vanwege eerdere succesjes. Maar PRL is op dit moment wel het meest risicovolle project van m'n crypto. Ik besef dat dit een draai aan de roulettetafel is.
Ach ik zet ook 1 btc in op XVG. En ik heb wat zitten testen op GitHub de afgelopen dagen, de laatste gecompileerde code faalt hier nog, dus hopen dat die laatste paar stappen komen, ik hoop pas over een week dat de koers gedrukt wordt ;)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb maar wat in crypterium (ico) gedrukt, Ziet er wel goed uit.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Poll is leuk maar voor de volledigheid. Mijn posities:

Stelllar Lumens XLM
Raiblocks XRB
Iotchain ICT
Vechain VEN
Oyster Pearl PRL
Power Ledger POWR
Chainlink LINK
Quantstamp QSP
Red Pulse RPX
Dee Brain Chain DBC

en wanneer het kan in:
Wanchain
Guts

Dus dat geeft mijn ideeën voor 2018 wel weer. Ik hoop te verdubbelen en op 1 BTC uit te komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2018 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48

Bl0cKeR

titel

Zojuist update van Cardano roadmap, hoop nieuwe dingen, ziet er positief uit!

sigh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Portefeuille hier

XEM
BTC
XRP
Qtum (Nieuwe ico & aankondiging soon)
NEO (China!)
PIVX
STRAT (veel)
ARDR

Binnenkort: XVG - maar laat de prijs wat zakken, nog tijd genoeg volgens mij.

Hopelijk naar de maan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Ik zit in volgorde van grootte in;

ICX
VEN
XLM
ADA
ETHOS
QSP
REQ
VERGE
SUB
TRX
AION
NEO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim de Jong
  • Laatst online: 13-04 20:26
Jebus4life schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:57:

Mijn keuzes:
- Ripple (XRP)
- Cardano (ADA)
- NEO (NEO)
- VeChain (VEN)
- Binance Coin (BNB)

Mijn huidig portfolio:
- Cardano (ADA)
- Aeron (ARN)
- Binance Coin (BNB)
- Bitcoin (BTC)
- Bitcoin Cash (BCH)
- Dash (DASH)
- Ethereum (ETH)
- Expanse (EXP)
- Gulden (NLG)
- NEO (NEO)
- Ripple (XRP)
- Stratis (STRAT)
- VeChain (VEN)
- Monero (XMR)

[ Voor 12% gewijzigd door Tim de Jong op 05-01-2018 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Naar aanleiding van een tip hier ben ik vanochtend op Kucoin ingestapt op DENT coin. Lekkere rit zover. Weet niet meer wie, maar bedankt voor de tip :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:57
Zijn hier mensen die meedoen met de ICO van Apex, een Chinees bedrijf met vestigingen in China, Hong Kong en Silicon Valley dat data-analyse doet voor grote bedrijven als bijv. BMW, Volvo, Hilton? (zie deze pagina op hun website) Hun ICO gaat om een nieuwe DApp die ze starten op het NEO-netwerk, die met de token CPX zal werken.
APEX's data and interactions exchange protocol will be built using open source blockchain NEO, and the CPX token will be a NEP-5-based token. NEO's high performance, fast development, and unique built-in decentralized identity resolution features will power our next generation B2C data and engagement platform.
Vanwege het feit dat ze al voor veel bedrijven data-analyse uitvoeren, dat het team kruislinks connecties heeft met bedrijven als Microsoft, Alibaba, Youku (de Chinese YouTube) en Baidu (de Chinese Google) en dat het een markt betreft (China) met een enorm potentieel (plus het feit dat zij een van de eerste ICO's zijn op het NEO-netwerk en er nu al een enorme belangstelling is), denk ik dat deze token na de launch snel zal toenemen in waarde en er dus goed geld mee te verdienen zal zijn.

De public presale was binnen een paar uur uitverkocht, de public crowdsale start waarschijnlijk 29 januari. Volgens mijn berekeningen zullen er in totaal ongeveer 250m tokens worden gemint, en kost 1 token omgerekend 0,10 USD.

Website van de ICO met uiteraard ook de whitepaper: https://apex.chinapex.com

Zo lijkt het trouwens net een reclamepraatje, maar ik ben verder niet aan ze gelieerd oid hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
mathijsv schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:27:
Zijn hier mensen die meedoen met de ICO van Apex, een Chinees bedrijf met vestigingen in China, Hong Kong en Silicon Valley dat data-analyse doet voor grote bedrijven als bijv. BMW, Volvo, Hilton? (zie deze pagina op hun website) Hun ICO gaat om een nieuwe DApp die ze starten op het NEO-netwerk, die met de token CPX zal werken.

[...]

Vanwege het feit dat ze al voor veel bedrijven data-analyse uitvoeren, dat het team kruislinks connecties heeft met bedrijven als Microsoft, Alibaba, Youku (de Chinese YouTube) en Baidu (de Chinese Google) en dat het een markt betreft (China) met een enorm potentieel (plus het feit dat zij een van de eerste ICO's zijn op het NEO-netwerk en er nu al een enorme belangstelling is), denk ik dat deze token na de launch snel zal toenemen in waarde en er dus goed geld mee te verdienen zal zijn.

De public presale was binnen een paar uur uitverkocht, de public crowdsale start waarschijnlijk 29 januari. Volgens mijn berekeningen zullen er in totaal ongeveer 250m tokens worden gemint, en kost 1 token omgerekend 0,10 USD.

Zo lijkt het trouwens net een reclamepraatje, maar ik ben verder niet aan ze gelieerd oid hoor ;)
Jemig wat een team zit hierop...ziet er zeker interessant uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraco
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 22:39
mathijsv schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:27:

[...]

Eentje om in de gaten te houden thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Kan iemand me vertellen waarom mensen er liever voor kiezen om te handelen in ene BTC pair, dan in een ETH pair. As ik verschillende fora's lees, zie ik altijd mensen praten over Satoshi's.

Dus mijn vraag is waarom de voorkeur voor Bitcoin Over Ethereum?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Er is (in ieder geval op de plekken waar ik tot nu toe kijk) veel meer handel via BTC dan via ETH. Dat betekent ook dat de koers tov de ETH veel gevoeliger is voor wat de Bitcoin-koers doet dan andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:34
Er is een gerucht dat maandag TRX zal aankondigen dat ze een partnership hebben met allibaba.

https://medium.com/@garst...y-of-alibaba-a396bf727b96

Voor zover ik weet is dit gerucht al eens ter sprake gekomen in connectie met TRX. Kan wel de voortdurende stijging verklaren.

Toch stap ik niet in terwijl hij blijft gaan zoals hij bezig blijft. Voelt niet natuurlijk aan, en geen zin om plots deel te nemen aan de dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:10
Rubberen schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 02:12:
Er is een gerucht dat maandag TRX zal aankondigen dat ze een partnership hebben met allibaba.

Voor zover ik weet is dit gerucht al eens ter sprake gekomen in connectie met TRX. Kan wel de voortdurende stijging verklaren.

Toch stap ik niet in terwijl hij blijft gaan zoals hij bezig blijft. Voelt niet natuurlijk aan, en geen zin om plots deel te nemen aan de dip.
Nu kun je nog laag instappen imo, koop er een paar dan. Kun je profiteren en je verlies beperken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Rubberen schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 02:12:

ppfff gaat nu als een raket omhoog weer, wat een gekkehuis....

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
Ik ben eerder geneigd om nu in te stappen in XLM nu er een dip is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
XLM is inderdaad een goede keus voor de lange termijn. Wil zelf ook nog een leuke voorraad inslaan maar verwacht dat de correctie nog niet voorbij is.

POE en ETN vind ik op dit moment ook erg interessant voor dit doel.

Voor de snelle winst kun je het beste voor TRX gaan, durf alleen niet te zeggen wanneer deze stijging ten einde is, iets te groot risico (alleen doen als het winst is waarmee je speelt, ik praat uit ervaring :) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Wat en rust hier en fijne ‘onderbouwde’ meningen over crypto.. Wat mij betreft gaan we nog alle kanten op (heb ik persoonlijk géén problemen mee!) en zijn er winners & losers in deze (crypto) wereld..

Hopelijk kunnen we elkaar blijven inspireren want hier op Tweakers.net haal ik de beste info en inspiratie, vanuit hier door naar Twitter, dan Reddit & Telegram en als ultieme bron.. Google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 02:51:
XLM is inderdaad een goede keus voor de lange termijn. Wil zelf ook nog een leuke voorraad inslaan maar verwacht dat de correctie nog niet voorbij is.

Voor de snelle winst kun je het beste voor TRX gaan, durf alleen niet te zeggen wanneer deze stijging ten einde is, iets te groot risico (alleen doen als het winst is waarmee je speelt, ik praat uit ervaring :) )
All-in gegaan op TRX uurtje geleden. Loopt nog een pump. Pakt goed uit. Straks voor het slapen het risico weer even spreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 02:59:
[...]

All-in gegaan op TRX uurtje geleden. Loopt nog een pump. Pakt goed uit. Straks voor het slapen het risico weer even spreiden.
Ik probeer juist in te schatten waar het breekpunt ligt. Ik probeer te analyseren maar dit is gewoon echt gokken. geen speld aan vast te knopen of patronen te herkennen. Enige hoe ik dit kan verklaren is complete gekte in Azie om een gerucht dat ze een samenwerking met Alibaba aangaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 02:51:

Analyse geeft aan dat hij tot 4500 sat zou zakken. Tot aan de support line dus.

Ben benieuwd, ik kijk HET alvast aan & koop in rond het punt dat hij tegendruk begint te krijgen.

TRX is voor mij te riskant, zie er lang geen logica meer in.

[ Voor 4% gewijzigd door Rubberen op 05-01-2018 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Is wel even leuk voor een snelle winst te maken. Vandaag door een hele domme fout een groot bedrag verloren. Sta desondanks nu weer leuk in de plus.

Heeft iemand trouwens een tip voor tradingsoftware op een Macbook? Servers van Binance houden de gekte niet meer bij en ze hebben geen OSX app om te traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ondanks de upgrade van vannacht is Binance bagger traag...Ik hoop maar dat de 2de upgrade binnenkort beter wordt uitgedacht, want de servers kunnen dit niet aan.Is zo onmogelijk om normaal te handelen als de webpagina steeds vastloopt.

[ Voor 18% gewijzigd door FrankGuthrie op 05-01-2018 03:16 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 03:03:
[...]

Ik probeer juist in te schatten waar het breekpunt ligt. Ik probeer te analyseren maar dit is gewoon echt gokken. geen speld aan vast te knopen of patronen te herkennen. Enige hoe ik dit kan verklaren is complete gekte in Azie om een gerucht dat ze een samenwerking met Alibaba aangaan...
Lekker profiteren van dat gerucht😉. 25% bijschrijven in een uurtje en dan weer spreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
FrankGuthrie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 03:08:
Ondanks de upgrade van vannacht is Binance bagger traag...Ik hoop maar dat de 2de upgrade binnenkort beter wordt uitgedacht, want de servers kunnen dit niet aan.
Ik moet constant de pagina refreshen om de werkelijke koers te kunnen zien.. Als ik dat niet doe blijft hij gewoon hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Rubberen schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 03:16:
[...]

Ik moet constant de pagina refreshen om de werkelijke koers te kunnen zien.. Als ik dat niet doe blijft hij gewoon hangen.
Ja, dat heb ik dus ook. Beetje jammer dat ze naar een upgrade nog steeds zoveel problemen hebben. Gelukkig is er nu een registratie stop.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Edit

[ Voor 97% gewijzigd door D-Ed op 05-01-2018 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZTeD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-09 22:51
Waar ik gister flink heb verdiend gaan mijn drie grootste coins flink achteruit.
XLM, ADA en XRP dalen alledrie al de hele avond.

Was er 3x vroeg bij, hodlen of winst pakken en wachten voor een paar nieuwe geode coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
Net XLM aangekocht.

Zit ik constant te F5'en want binance trekt het allemaal niet meer. Wacht ik even een minuut gaat hij van 7300 naar 7500 met de 7000 aan te raken.. Uiteindelijk gekocht aan 0.00077200 omdat binance niet onmiddellijk reageerde.

Toch jammer dat ik mijn 7000 doel niet heb behaald, maar uiteindelijk blijft het een mooie koop. Ook omwille dat ik deze wil HODL.

(ik trade in ETH)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Voor iedereen die problemen heeft met de Binance site, er is ook een desktop applicatie en die werkt feilloos (zeker t.o.v. de site).
Wel beetje wennen aan het andere design maar het werkt tenminste!

https://www.binance.com/clientDownloads.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
XRP zal voor nieuw geld zorgen, de media zorgt daar wel voor. De zorg is alleen zo dat BTC deze rit ook heeft meegemaakt. Rond de $4.- is de max denk ik. $8.- zou XRP BTC verslaan in marktkapitaal. XRP zal nooit zonder KYC een succes verhaal worden. Het lezen dat Japan met een Visa komt. Weer een speculatie. Koreanen zijn gek op cryptogeld. BTC heeft geen bestaansrecht meer in Japan en China. 50% van XRP is in handen van de Koreanen er wordt gespeculeerd dat de Koreanen XRP verkopen voor ICX 24 jan lanceren ze het netwerk (Mainnet) Het verhaaltje TRX XVG ADA NXT is een hype. Zelfs ST simple token is in 2 dagen van $0,30 naar $0,80 gestegen. Telegram & Discord kanalen.Wat ik wil zeggen is iedere munt is bijna een winstgevend product geworden. Ik heb zelf in TRX en XVG gezeten, en alles verkocht vorige week. Toen ik las op Reddit dat veel XVG inversteerders naar TRX gingen en terug naar XVG te gaan. Die mensen zitten er in om snel rijk te worden.LRC kreeg gisteren plotseling een stijging waar komt dit door?https://www.tradingview.com/chart/RLCBTC/GMKmfxh1/ Ben een maand geleden begonnen. Zit thuis na een schouderoperatie alle tijd om alles in te lezen. De conclusie er wordt veel geld verdiend op munten die geen succes kunnen bieden op langer termijn. De kans dat deze projecten als een kaartenhuis in elkaar storten is groot. Lees je in op projecten en laat je niet gek maken door de prijs die de lucht inschieten. Want weet bij elke munt zitten mensen die vroeger als jou gekocht hebben aan 0,000003 BTC en die hebben geen 100 muntjes kan ik je zeggen. Wel een lange adem want wees eerlijk deze gekte kan nog wel even doorgaan. 4 weken geleden €2589.- geïnversteerd $500.- in AMLT token gestoken, ICX en LRC, XRP, PIVX, NEO. XRB om mee te spelen. + $6500.- fictieve winst. Koop een Ledger Nano S om je sleutels veilig op te slaan. Veel trading &HODL plezier in 2018.😁
http://coinmarketcal.com

[ Voor 28% gewijzigd door jorisdeket op 05-01-2018 07:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thatanas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:34
jorisdeket schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 06:14:
XRP zal voor nieuw geld zorgen, de media zorgt daar wel voor. De zorg is alleen zo dat BTC deze rit ook heeft meegemaakt. Rond de $4.- is de max denk ik. $8.- zou XRP BTC verslaan in marktkapitaal. XRP zal nooit zonder KYC een succes verhaal worden. Het lezen dat Japan met een Visa komt. Weer een speculatie. Koreanen zijn gek op cryptogeld. BTC heeft geen bestaansrecht meer in Japan en China. 50% van XRP is in handen van de Koreanen er wordt gespeculeerd dat de Koreanen XRP verkopen voor ICX 24 jan lanceren ze het netwerk (Mainnet) Het verhaaltje TRX XVG ADA NXT is een hype. Zelfs ST simple token is in 2 dagen van $0,30 naar $0,80 gestegen. Telegram & Discord kanalen.Wat ik wil zeggen is iedere munt is bijna een winstgevend product geworden. Ik heb zelf in TRX en XVG gezeten, en alles verkocht vorige week. Toen ik las op Reddit dat veel XVG inversteerders naar TRX gingen en terug naar XVG te gaan. Die mensen zitten er in om snel rijk te worden.LRC kreeg gisteren plotseling een stijging waar komt dit door?https://www.tradingview.com/chart/RLCBTC/GMKmfxh1/ Ben een maand geleden begonnen. Zit thuis na een schouderoperatie alle tijd om alles in te lezen. De conclusie er wordt veel geld verdiend op munten die geen succes kunnen bieden op langer termijn. De kans dat deze projecten als een kaartenhuis in elkaar storten is groot. Lees je in op projecten en laat je niet gek maken door de prijs die de lucht inschieten. Want weet bij elke munt zitten mensen die vroeger als jou gekocht hebben aan 0,000003 BTC en die hebben geen 100 muntjes kan ik je zeggen. Wel een lange adem want wees eerlijk deze gekte kan nog wel even doorgaan. 4 weken geleden €2589.- geïnversteerd $500.- in AMLT token gestoken, ICX en LRC, XRP, PIVX, NEO. XRB om mee te spelen. + $6500.- fictieve winst. Koop een Ledger Nano S om je sleutels veilig op te slaan. Veel trading &HODL plezier in 2018.😁
Ken je het principe van alinea's? En op die link klik ik niet. Weet niet of het bewust is, maar je linkt niet naar coinmarketcap. Geen zin in fishing

[ Voor 3% gewijzigd door thatanas op 05-01-2018 07:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 22:00
jorisdeket schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 06:14: Koreanen zijn gek op cryptogeld. BTC heeft geen bestaansrecht meer in Japan en China. 50% van XRP is in handen van de Koreanen er wordt gespeculeerd dat de Koreanen XRP verkopen voor ICX 24 jan lanceren ze het netwerk (Mainnet) Het verhaaltje TRX XVG ADA NXT is een hype.
http://coinmarketcal.com
En paar puntjes :
Ik denk dat je ripple in Korea onderschat. Daar werken ze ook gewoon met banken samen. Icon mainnet verwacht ik veel van, ook al is het een soort concurrent op bepaalde vlakken van Ripple. Ik denk dat Korea een stap verder is op het gebied van cryptocurrency en ze beide bestaansrecht hebben in elkaars vaarwater. Niettemin zal Ripple natuurlijk wel wat merken. Het zal dippen maar zeker niet gedumpt worden.

Ook de 'hypecoins' trx en ada gaan het wel goed doen. Uiteraard is de groei op het moment veel te snel en zal nog een flink dal tegemoet gaan zitten. Desalniettemin hebben ze beide een goed plan voor de lange termijn.

De founder van TRX had als doel om in 2018 in de top 10 van coinmarketcap te komen. Vandaag op 5 januari staan ze op 6. Deze gaan zeker nog een terugval krijgen. Zaterdag en maandag komen er annoumcements over nieuwe grote partners. De geruchten zeggen Alibaba (ook omdat ze een belangrijke man voor big data analyse hebben overgenomen).

2e iets minder bekende (misschien iets hoopvolle) verwachting is Tenscent. Eigenaar van Riot games en grootaandeelhouder van Activision Blizzard en Wechat. Dit bedrijfsprofiel past wel bij TRX Tron dus onrealistisch is het niet.

Ik verkoop in ieder geval na de annoumcement van zaterdag 50%. Jammer als ik hierdoor nóg meer misloop maar ik zie dit op de zeer korte termijn niet goed gaan. Lange termijn heb ik vertrouwen in.

Mijn focus: met Trx een deel van de winst cashen (vanochtend tikte hij bij mij 10x aan). Mijn ICX (stijgt trouwens net zo hard als Eth) en ripple investering verhogen. Later weer instappen in Tron.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

thatanas schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 07:39:
[...]

Ken je het principe van alinea's? En op die link klik ik niet. Weet niet of het bewust is, maar je linkt niet naar coinmarketcap. Geen zin in fishing
Ken jij het principe van zelf aanvullen?
Het is verder namelijk duidelijk Nederlands, en op die link kun je rustig klikken.
Is een cryptocalender, zonder fishing!

Have a nice day! :/

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

thatanas schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 07:39:
[...]

Ik zou je toch sterk aanraden die link aan te klikken als je enigsinds serieus bent met je crypto. Dat is de Crypto-announcements-happenings-calendar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesiZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 19:57
TaZTeD schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 03:34:
Waar ik gister flink heb verdiend gaan mijn drie grootste coins flink achteruit.
XLM, ADA en XRP dalen alledrie al de hele avond.

Was er 3x vroeg bij, hodlen of winst pakken en wachten voor een paar nieuwe geode coins.
Is gewoon een correctie, niets raars aan. Niet gaan panieken, nergens voor nodig. Gewoon vasthouden en paar dagen wachten, dan gaan ze opnieuw omhoog :Y

IG MarkMeisner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 0.04 BTC overgemaakt naar depositadres op kraken. Nu 48 confirmations maar geen transactie/saldo zichtbaar op kraken.com

Ik heb al een supportticket gemaakt, geen reactie na 7 uur.
Bekend? Wat kan ik doen?

Edit: btc deposit adres
3CWmjt7XCDKZ4FbFVVCQhUVC1L5bBaVCCG

@Verwijderd
Klopt, website en API is traag, maar deposits nog nooit vertraagd gezien.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2018 08:24 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:10:
Gisteren 0.04 BTC overgemaakt naar depositadres op kraken. Nu 48 confirmations maar geen transactie/saldo zichtbaar op kraken.com

Ik heb al een supportticket gemaakt, geen reactie na 7 uur.
Bekend? Wat kan ik doen?

Edit: btc deposit adres
3CWmjt7XCDKZ4FbFVVCQhUVC1L5bBaVCCG
Wat je kan doen is wachten. Kraken is slow-as-shit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:13
metallicattim schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 04:54:
Voor iedereen die problemen heeft met de Binance site, er is ook een desktop applicatie en die werkt feilloos (zeker t.o.v. de site).
Wel beetje wennen aan het andere design maar het werkt tenminste!

https://www.binance.com/clientDownloads.html
Hoef je dan niet meer constant te F5'en om te kijken of je order er al doorheen is.
Als je een andere munt wilt kopen bijvoorbeeld. Je aantal BTC wordt niet automatisch bijgewerkt, wat bittrex wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
jeroendh schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:23:
[...]

Hoef je dan niet meer constant te F5'en om te kijken of je order er al doorheen is.
Als je een andere munt wilt kopen bijvoorbeeld. Je aantal BTC wordt niet automatisch bijgewerkt, wat bittrex wel doet.
Bittrex is de laatste maand ook niet meer te vertrouwen, de interface loopt regelmatig vast door de drukte.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 13:44
Echt heel veel gelezen afgelopen maanden, maar deze analyse is best goed. Ook een serieuze credible source:

https://qz.com/1171977/te...chain-research-institute/

Mooie conclusie op het einde:
"As for hype and criticism? Both will grow—for the next couple of decades. This is a repeat of 1994. Despite the dotcom crash of 2001 the Internet is more talked about today—positively and critically—than an any previous time."

Daarbij mijn aantekeningen met bedrijven om op te letten:
3. The new platform for value creation emerges:
Cosmos, Aion, ICON, and Polkadot (New platforms)

5. Cracks in the walls of digital feudalism:
uPort from ConsenSys, Civic, or Sovrin

9. The social impact—breakthroughs on energy and climate change:
Korean power utility Kepko.
Spectral Energy in The Netherlands
LO3 Energy and Grid+ in the USA

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mij deze week wat verdiept in de cryptocurrency maar was blijkbaar niet de enige.. Had dit als plan opgesteld:

- Account bij coinbase aanmaken
- Euro's overschrijven naar coinbase wallet
- Met die euro's Ethereum coins kopen op coinbase
- Account aanmaken bij Binance
- Ethereum coins transferen naar account bij Binance
- Verschillende kleinere coins traden

Nu stap 1 heeft al dagen in beslag genomen, id verificatie ging amper en is dan toch vandaag gelukt.. Nu het mooie nieuws dat sinds vandaag geen nieuwe leden meer kunnen registeren bij Binance :( Ook Anycoindirect laat geen nieuwe leden meer toe.. Blijven wachten of .. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:12
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:31:
Heb mij deze week wat verdiept in de cryptocurrency maar was blijkbaar niet de enige.. Had dit als plan opgesteld:

Nu stap 1 heeft al dagen in beslag genomen, id verificatie ging amper en is dan toch vandaag gelukt.. Nu het mooie nieuws dat sinds vandaag geen nieuwe leden meer kunnen registeren bij Binance :( Ook Anycoindirect laat geen nieuwe leden meer toe.. Blijven wachten of .. ?
Account aanmaken bij https://www.bitstamp.net of https://www.cryptopia.co.nz/

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:19

Typhone

Who Dares Wins

Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 03:07:
Is wel even leuk voor een snelle winst te maken. Vandaag door een hele domme fout een groot bedrag verloren. Sta desondanks nu weer leuk in de plus.

Heeft iemand trouwens een tip voor tradingsoftware op een Macbook? Servers van Binance houden de gekte niet meer bij en ze hebben geen OSX app om te traden.
Wat voor fout moet ik me daarbij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket

Ik zou persoonlijk hebben gekozen voor een Bistamp account https://www.bitstamp.net/
En dan via https://coinmarketcap.com/charts/ Coinmarket een munt kiezen die je wil kopen, de site geeft ook aan waar de munt te koop is. Een account aan maken deze hoeft meestal niet geverifieerd te worden onder de 0,5 BTC handel. En deze verzenden naar een veiligere plek. Helaas bij Bittrex https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115003463331 is ook een ledenstop. Verzenden van Crypto raad ik je aan Ripple te gebruiken maar let op of deze munt wordt verhandeld op je exchange waar je wil kopen. Succes

[ Voor 4% gewijzigd door jorisdeket op 05-01-2018 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkownage
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
jorisdeket schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:41:
[...]

Ik zou persoonlijk hebben gekozen voor een Bistamp account https://www.bitstamp.net/
En dan via https://coinmarketcap.com/charts/ Coinmarket een munt kiezen die je wil kopen, de site geeft ook aan waar de munt te koop is. Een account aan maken deze hoeft meestal niet geverifieerd te worden onder de 0,5 BTC handel. En deze verzenden naar een veiligere plek. Helaas bij Bittrex https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115003463331 is ook een ledenstop. Succes
Even uit nieuwsgierigheid, waarom Bitstamp over Coinbase kiezen? Ben namelijk ook aan het twijfelen tussen deze 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:12
darkownage schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:42:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid, waarom Bitstamp over Coinbase kiezen? Ben namelijk ook aan het twijfelen tussen deze 2 :)
Coinbase is duur en heeft slechts 4 keuzes. Bitstamp duizenden echt meer een handels platform.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
darkownage schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:42:
[...]

Bitstamp is betrouwbaar, snel, en altijd online, Sepa overschrijving, Maestro Visa overschrijving. Deze heeft alleen BTC,XRP,BCC en ETH. Dit was voor een start om al me munten aan te kopen en me vertrek basis om me munten uit te laten betalen. Gevestigd in Luxemburg en herkent door banken. Een maand geleden duurde een account aan maken een dag, nu hoor ik andere verhalen...BSN nummer is geen goed idee om af te plakken...https://ripple.com/xrp/how-to-buy-xrp-on-bitstamp/ een makkelijke gebruiksaanwijzing. Succes

[ Voor 18% gewijzigd door jorisdeket op 05-01-2018 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkownage
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
jorisdeket schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:47:
[...]

Bitstamp is betrouwbaar, snel, en altijd online, Sepa overschrijving, Maestro Visa overschrijving. Deze heeft alleen BTC,XRP,BCC en ETH. Dit was voor een start om al me munten aan te kopen en me vertrek basis om me munten uit te laten betalen. Gevestigd in Luxemburg en herkent door banken.
Dank voor de info:)
@djeck jij ook bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de fees eens bekeken van Coinbase en Bitstamp en die lijken mij toch vrij gelijk te lopen. Volgens reviews is Coinbase toch één van de betrouwbaarste. Nu keuze tussen die 2 lijkt me niet zo belangrijk, is gewoon om SEPA overschrijving te doen en een grote coin zoals ETH te kopen. Maar die dan transferen naar een de kleinere coins, welke site daarvoor gebruiken nu Binance niet meer laat registeren? Kucoin iemand?

EDIT: Ben vooral aan het kijken voor ICON maar die vind ik al niet op Kucoin..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2018 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Bizar hoe hebberig je wordt van een tijdje in de crypto en dat het nooit genoeg is. Ben tijdens de ICO ingestapt in ST (Simple token), sta nu op 1300% en kan vrijwel alleen maar denken.. ik had veel meer moeten investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesiZ
Lampie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:52:
Bizar hoe hebberig je wordt van een tijdje in de crypto en dat het nooit genoeg is. Ben tijdens de ICO ingestapt in ST (Simple token), sta nu op 1300% en kan vrijwel alleen maar denken.. ik had veel meer moeten investeren.
Deel hiervan laten omzetten en die inzetten in een nieuwe ICO. Of op dit moment nog meer inkopen maar ben daar zelf geen fan van aangezien je veel minder krijgt voor veel meer geld. Heb dat met XRP. Ingestapt bij 20cent maar ga nu niet meer bijkopen, veel te duur O-)

IG MarkMeisner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:52:
Heb de fees eens bekeken van Coinbase en Bitstamp en die lijken mij toch vrij gelijk te lopen. Volgens reviews is Coinbase toch één van de betrouwbaarste. Nu keuze tussen die 2 lijkt me niet zo belangrijk, is gewoon om SEPA overschrijving te doen en een grote coin zoals ETH te kopen. Maar die dan transferen naar een de kleinere coins, welke site daarvoor gebruiken nu Binance niet meer laat registeren? Kucoin iemand?
Ik heb ook voor coinbase gekozen, omdat deze wat simpeler en eenvoudiger er uit ziet voor een beginner. De fees zijn inderdaad bijna gelijk. Gisteren ook geprobeerd om bij Binance te registreren, maar te lang afgewacht want nu is het inderdaad niet meer mogelijk.

Ik kon mij nog wel registreren bij Kraken, toch zal het nog wel iets meer tijd kosten voor je kunt beginnen met handelen. Toch komt Kraken niet zo heel goed uit de reviews en is het vooral overbelast, maar ik denk dat dit probleem bij alle exchanges op dit moment is.

[ Voor 7% gewijzigd door Andyk125 op 05-01-2018 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Iemand al gehoord van SophiaTX? Product inzake ERp-systemen, SAP etc. Persoonlijk zie ik hier wel toekomst in voor 2018. Suggesties/visies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
Een maand geleden toen ik begon me aangemeld bij elke grote exchange Bitstamp, Bittrex, Bitfinex, Kraken, Poloniex, Binance, Coinbase, Bitgrail, Mercatox, Cryptopia, Liqui en nog een paar. Over Coinbase, Kraken, Mercatox heb ik geen hoge pet van op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
jorisdeket schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:01:
Een maand geleden toen ik begon me aangemeld bij elke grote exchange Bitstamp, Bittrex, Bitfinex, Kraken, Poloniex, Binance, Coinbase, Bitgrail, Mercastox, Cryptopia, Liqui en nog een paar. Over Coinbase, Kraken, Mercatox heb ik geen hoge pet van op....
Wat ik me dan afvraag, heb je bij elke site ook een verificatie gedaan door bijv. foto's van je ID op te sturen?
Ik ben hier niet al te happig op, maar het lijkt tegenwoordig bij de wat hogere bedragen overal te moeten.
Welke gebruik je op dit moment het meest bij het handelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:06
Cardano en Ripple mogen wel weer even Moon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesiZ
Sunri5e schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:04:
Cardano en Ripple mogen wel weer even Moon gaan.
Een dag na een mega spike en jij wilt weer een grote stijging? :-(

IG MarkMeisner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:06
GenesiZ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:05:
[...]

Een dag na een mega spike en jij wilt weer een grote stijging? :-(
Tuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
Andyk125 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:04:
[...]

Wat ik me dan afvraag, heb je bij elke site ook een verificatie gedaan door bijv. foto's van je ID op te sturen?
Ik ben hier niet al te happig op, maar het lijkt tegenwoordig bij de wat hogere bedragen overla te moeten.
Welke gebruik je op dit moment het meest bij het handelen?
Sommige munten die je wilt kopen zijn niet altijd te koop op de exchange waar je een account heb.
Ja, volledige verificatie, alleen bij de grote exchanges Bitgrail en liqui bijvoorbeeld niet.
Bitstamp & Binance zijn mijn meest gebruikt exchanges.

[ Voor 12% gewijzigd door jorisdeket op 05-01-2018 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:10:
[knip]

Dus dat geeft mijn ideeën voor 2018 wel weer. Ik hoop te verdubbelen en op 1 BTC uit te komen.
Wat ik mij afvraag ben je ook nog tevreden als de waarde van 1 BTC zou halveren (of zelfs nog minder waard wordt)? Zolang de waardes van de cryptos, zo volatiel blijven, zou je dan toch betere je waarde in Euro's kunnen aangeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 17:18
Wellicht enigszins offtopic, maar het onderwerp "BitConnect" komt af en toe langs hier. Dus...

Crypto-ponzi-scheme BitConnect heeft een cease & desist bevel gekregen van de beurs-waakhond in Texas: https://www.ssb.texas.gov...nnect_ENF-18-CDO-1754.pdf

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Rannasha schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:11:
Wellicht enigszins offtopic, maar het onderwerp "BitConnect" komt af en toe langs hier. Dus...

Crypto-ponzi-scheme BitConnect heeft een cease & desist bevel gekregen van de beurs-waakhond in Texas: https://www.ssb.texas.gov...nnect_ENF-18-CDO-1754.pdf
Ongelofelijk dat deze zooi nog steeds bestaat. Straks krijgen we ook nog BitConnectX...ik houd mn hart vast, zou het nog veel effect hebben op de markt wanneer deze toestand in elkaar klapt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 17:18
pirodr01 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:14:
[...]

Ongelofelijk dat deze zooi nog steeds bestaat. Straks krijgen we ook nog BitConnectX...ik houd mn hart vast, zou het nog veel effect hebben op de markt wanneer deze toestand in elkaar klapt?
Nee. Het is niet de eerste crypto-scam en het zal ook zeker niet de laatste zijn. En zo groot is die boel ook weer niet.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49

Boy

www.byoscoop.nl

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
pirodr01 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:14:
[...]

En ben ik dan de enige die mij afvraagt wat ze met de informatie etc. gaan doen als mensen daar account hebben aangemaakt waar je bijvoorbeeld foto's moet insturen van je ID of rijbewijs? Ik bedoel deze kunnen voor genoeg andere rotzooi gebruikt worden, al hebben ze alleen je naw gegevens.

Ik zie soms mensen die tientallen accounts hebben aangemaakt en er zal maar 1 site tussen zitten die niet te vertrouwen is. Bij mij gaan dan snel de haren overeind staan, of ben ik nu gewoon veel te voorzichtig met mijn gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 19:21

_Christiaan_

Master of SOG

Ik vraag me als beginner af of het wel verstandig is om nu ergens in te stappen. Ik heb deze week een hele mooie start gehad door mijn inleg te verdubbelen, maar weet niet zo goed of het nu ook het moment is om nieuwe munten aan te schaffen.
Ligt eraan... Koop een munt met veel potentie en die nog laag staat. Heb je het over de mainstream munten (BTC, ETC, XRP,...) dan weet ik het zo net nog niet. Denk dat je op de korte termijn nog wel wat winst kan boeken, maar op lange termijn (>2 maanden) weet ik het zo net nog niet.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Dat moet je niet doen, nadat je Euro's op Coinbase staan moet je naar gdax.com gaan (=ook van Coinbase), dan kan je daar gratis je Euro's depositen en omzetten naar ETH, ipv er een fikse fee over te betalen. Vanaf GDAX kan je daarna direct naar Binance overmaken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Pagina: 1 ... 5 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).