Ik hou me TRX lekker. Ingekocht voor 0,031 cent...
Ook gekocht voor de "long-term" en niet om mee te traden. Heb vertrouwen in de munt en ga deze pas uit cashen als hij mijn eigen verwachting haalt.
Enkele post terug ging het erom, dat mensen de ene dag helemaal gek zijn van Ripple en de dag erna bestaat Ripple niet meer. Dan hoor je iedereen over Tron, waarom? Omdat deze natuurlijk zo'n flinke stijging heeft gemaakt (waar ikzelf ook van heb mogen profiteren).
Echter lees ik me helemaal in over elke coin waar ik in heb geïnvesteerd. Ik kijk niet naar 1-2 weken wat de coin doet, maar waar staat deze op over een jaar?
Vandaag is mijn KOMODO (KMD) enorm aan het zakken, het is eenmaal zo. Echter heb ik gewoon vertrouwen in de munt en blijf ik deze vast houden.
Coins die ik nu bezit en heb aangekocht om een lange tijd te behouden:
- Tron (TRX)
- Ripple (XRP)
- ICON (ICX)
- KOMODO (KMD)
- PACcoin (PAC)
- ReddCoin (RDD)
Gisteren nog iets gelezen over een munt Smart-Mesh (SMT). Deze munt ziet er zeer belovend uit. Je kunt doormiddel van P2P internet delen over de gehele wereld. Ongeveer gelijk aan de munt DENT (waarbij je wanneer je op vakantie gaat een aantal GB's internet kunt kopen van een inwoner van dat land die data over heeft en deze wilt verkopen). Echter vind ik het concept van Smart-Mesh velen malen beter. Helaas is deze munt op nog weinig Exchange sites verkrijgbaar.
Ik denk wel een leuke tip, voor de mensen die hier nog niet van hadden gehoord.
SMT White-paper voor meer uitleg:
https://smartmesh.io/wp-c...sh_White_Paper_5.4_en.pdf