Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Andyk125 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:19:
[...]

En ben ik dan de enige die mij afvraagt wat ze met de informatie etc. gaan doen als mensen daar account hebben aangemaakt waar je bijvoorbeeld foto's moet insturen van je ID of rijbewijs? Ik bedoel deze kunnen voor genoeg andere rotzooi gebruikt worden, al hebben ze alleen je naw gegevens.

Ik zie soms mensen die tientallen accounts hebben aangemaakt en er zal maar 1 site tussen zitten die niet te vertrouwen is. Bij mij gaan dan snel de haren overeind staan, of ben ik nu gewoon veel te voorzichtig met mijn gegevens.
Bitconnect is iets waar je ver van uit de buurt moet blijven. Zij beleggen met jou geld en jij krijgt rendement over die jaren.....

[ Voor 4% gewijzigd door jorisdeket op 05-01-2018 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
_Christiaan_ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:19:
[...]

Ligt eraan... Koop een munt met veel potentie en die nog laag staat. Heb je het over de mainstream munten (BTC, ETC, XRP,...) dan weet ik het zo net nog niet. Denk dat je op de korte termijn nog wel wat winst kan boeken, maar op lange termijn (>2 maanden) weet ik het zo net nog niet.
Lange termijn weet niemand, als je dat wist zou je goud geld kunnen maken ;).

Voor mij overigens ook reden om er niet te veel in te proppen. Ik hou het gewoon leuk, het geld dat menig Nederlander aan loterijen uitgeeft gooi ik in cryptocurrency. Is het weg, dan is het jammer, levert het nog wat op dan is het leuk.

Wat ik me soms wel afvraag; hoe kun je het beste handelen in de wat nieuwere munten met potentie? De grote exchanges hebben die meestal nog niet.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
XyritZz schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:25:
[...]
Wat ik me soms wel afvraag; hoe kun je het beste handelen in de wat nieuwere munten met potentie? De grote exchanges hebben die meestal nog niet.
Kijk op coinmarketcap.com -> de coin die je wilt hebben -> tabje markets waar deze wel verhandeld wordt en maak op die betreffende exchange een account aan.

Wel voorzichtig mee zijn, niet iedere exchange is even betrouwbaar.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02

icecreamfarmer

en het is

PromWarMachine schreef op maandag 1 januari 2018 @ 20:05:
[...]

Verge en XRP zou ik ook verkopen als ik ze gehad heb, maar ik ben juist aan het inlezen om in te stappen in IOTA, waarom ben jij juist uitgestapt? Gewoon winst verzilveren of geen vertrouwen voor de lange(re) termijn? :)

Zelf heb ik gister eindelijk mijn GAME verzilverd.
Grote dank hierbij aan @icecreamfarmer. Hij deelde zijn tip in augustus 2016 voor deze coin.

Aangekocht op 18860 sat en verkocht op 147566 en 31126 sat, voor een totaal van 1.89 BTC winst.
By far mijn grootste alt-klapper. In dollars is de investering (uiteraard flink gestuwd door de groei van BTC) ongeveer x25.
Omdat ik niet wil achterblijven ook voor dit jaar een tip. Ik heb hem al eerder gepost maar rond maart april moet er nieuws uitkomen over deze coin zodat een forse stijging te verwachten is.

Namelijk: https://coinmarketcap.com/currencies/energycoin/
Zoals eerder gezegd kan ik geen garanties geven maar ik zit er ook nog met een bescheiden bedrag in.
Al ben ik al wel begin volgend jaar ingestapt.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:21:
[...]

Dat moet je niet doen, nadat je Euro's op Coinbase staan moet je naar gdax.com gaan (=ook van Coinbase), dan kan je daar gratis je Euro's depositen en omzetten naar ETH, ipv er een fikse fee over te betalen. Vanaf GDAX kan je daarna direct naar Binance overmaken.
Thanks voor de tip, was voordien de bedoeling maar een collega heeft die geprobeerd en bij GDAX moet je dan naast je ID nog een 2de verificatie doen, rijbewijs bijvoorbeeld, en dat lukte niet bij hem, ga het nu zelf eens proberen..

Maar dan blijft de vraag, nu Binance gesloten is voor nieuwe gebruikers, waar kan ik ICON kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperEye
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:59
Kwebie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:57:
Terugkomend op XVG uit het 'oude' topic:
XVG staat voor een breakout uit zijn daily. Als hij uit de wedge kan gaan, waar het wel op lijkt, dan is de weg omhoog in gezet.
Mijn eerste target zou ik zetten rond 1680~ en mijn tweede rond 2150~.

Persoonlijk blijf ik weg uit XVG. Dit is een shitcoin in mijn ogen, die volledig gehyped is door Mcafee en alle nieuwe aanwas die er in gestapt is. Zoek eens uit hoe het Devteam was/ging voor de Mcafee tweet. Je kan er zat berichten over op reddit vinden bijvoorbeeld. En ook rond/na Wraith release laten ze niet echt thuis.
+ Je hebt elk moment de kans, dat iemand met een grote stack alsnog uitstapt en zijn winst pakt (Waar deze persoon eerst hodl'de, omdat hij geen verlies wilde hebben op zijn aankoop).
Ik heb geleerd dat wanneer je in een crypto stapt het verstandig is om zelf onderzoek te doen. Bijvoorbeeld hoe transparant is een crypto over hun ICO.

XVG claimt een privacycrypto te zijn. Tijdens de lancering van het wraith is e.e.a. kennelijk niet goed gegaan. Wel is er gedurende de feestdagen doorgewerkt om het gefixt te krijgen. Ik weet dus niet wat je bedoeld met "ze gaven niet thuis". Via Twitter is men vrij duidelijk geweest over de voortgang. Wellicht was je zelf wat ongeduldig.

I.p.v. een whitepaper heeft men gekozen om dit een blackpaper te noemen om hun waarde aan privacy nogmaals te benadrukken.

Over XVG en andere crypto's wordt veel gebashed. Nu blame je McAffee, terwijl hij juist iemand is die niet zomaar iets zou roepen. Misschien moet je de mensen blamen die wel zomaar iets roepen zonder onderbouwing.

Los hiervan wordt echt veel onzin verkocht op social media om op die manier koersen te manipuleren van bepaalde crypto's. XVG is daar één van. Er worden fakeaccounts gemaakt op social media, er wordt van alles geroepen zonder onderbouwing.

Sinds vannacht wordt XVG ook verhandeld in Zuid Korea. Het heeft nog niet veel gedaan met de koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Vorige week, in de vorige versie van dit topic getipt door iemand over HTML Coin, 400% in de afgelopen 4 dagen en still going! Thanks, leuke coin!

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
SniperEye schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:33:
[...]

Ik heb geleerd dat wanneer je in een crypto stapt het verstandig is om zelf onderzoek te doen. Bijvoorbeeld hoe transparant is een crypto over hun ICO.

XVG claimt een privacycrypto te zijn. Tijdens de lancering van het wraith is e.e.a. kennelijk niet goed gegaan. Wel is er gedurende de feestdagen doorgewerkt om het gefixt te krijgen. Ik weet dus niet wat je bedoeld met "ze gaven niet thuis". Via Twitter is men vrij duidelijk geweest over de voortgang. Wellicht was je zelf wat ongeduldig.
Volgens mij was er toch echt bijzonder weinig informatie over hun vooruitgang.
I.p.v. een whitepaper heeft men gekozen om dit een blackpaper te noemen om hun waarde aan privacy nogmaals te benadrukken.
Right. Als dat ze blij maakt, het een ander naampje geven.
Over XVG en andere crypto's wordt veel gebashed. Nu blame je McAffee, terwijl hij juist iemand is die niet zomaar iets zou roepen. Misschien moet je de mensen blamen die wel zomaar iets roepen zonder onderbouwing.
Wacht, dit moet toch een troll zijn? McAfee iemand die niet iets zomaar zou roepen? LOL. Maar echt, dit meen je toch niet serieus? McAfee heeft op zijn eigen Twitter geschreven dat hij tegen betaling coins promoot. Dan heeft hij of daarover gelogen, of erover dat hij XVG een goede coin vind. Maar wat het ook is, bijzonder betrouwbaar is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Geen idee wie de tip gaf voor de App Bitsnapp, Maar wat een fantastische app zeg!

Geen gedoe meer met handmatig bijhouden van je aankopen/verkopen.
Alles word netjes ingeladen via de API's.

Bitsnapp

De app is nog wel in beta, maar werkt tot nu toe prima. Mooie overzicht van je portfolio etc.

Wel, zoals in de app ook word aangegeven, je API settings zetten op Read-Only. Dit staat bijna overal standaard uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:31:
[...]
Maar dan blijft de vraag, nu Binance gesloten is voor nieuwe gebruikers, waar kan ik ICON kopen?
https://coinmarketcap.com/currencies/icon/#markets

En anders via iemand die wel een account heeft. Ik heb hier de afgelopen maanden ook voor anderen weleens een aankoop gedaan.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
t-x-m schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:34:
Vorige week, in de vorige versie van dit topic getipt door iemand over HTML Coin, 400% in de afgelopen 4 dagen en still going! Thanks, leuke coin!
Tijd voor betere exchanges. Waar trade je hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 08:49
Gisteren contact gehad met de maker van Bitsnapp. Hou er rekening mee dat dit enkel uw actuele portefeuille uitleest.

Ik wil maar zeggen: je koopt vandaag 100 Tron's en verkoopt de Tron's na 1 dag. Deze coin zal dan verdwijnen uit het overzicht. Bijgevolg heb je dus geen totaalplaatje van uw investering (in €) en de totale winst/verlies die je gemaakt hebt.

Ik dacht ook DE applicatie gevonden te hebben, maar hou het dus toch nog even bij Delta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
jorisdeket schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:47:
[...]

Bitstamp is betrouwbaar, snel, en altijd online, Sepa overschrijving, Maestro Visa overschrijving. Deze heeft alleen BTC,XRP,BCC en ETH. Dit was voor een start om al me munten aan te kopen en me vertrek basis om me munten uit te laten betalen. Gevestigd in Luxemburg en herkent door banken. Een maand geleden duurde een account aan maken een dag, nu hoor ik andere verhalen...BSN nummer is geen goed idee om af te plakken...https://ripple.com/xrp/how-to-buy-xrp-on-bitstamp/ een makkelijke gebruiksaanwijzing. Succes
Bitstamp ?

"Status: in behandeling

Bedankt voor het indienen van uw verzoek. Helaas ondervinden we momenteel een groot aantal verificatieverzoeken, waardoor er tot twee weken voordat ze worden verwerkt backlogs ontstaan. We werken er hard aan om uw verzoek zo snel mogelijk goed te keuren. Bedankt voor uw geduld."

Vraag :

Waar kan ik snel en "goedkoop " bitcoins kopen ....of is er een voorkeur voor Ethereums om mee te traden ?

[ Voor 0% gewijzigd door H6nsvV379 op 05-01-2018 09:42 . Reden: taal fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

argon007 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:40:
Gisteren contact gehad met de maker van Bitsnapp. Hou er rekening mee dat dit enkel uw actuele portefeuille uitleest.

Ik wil maar zeggen: je koopt vandaag 100 Tron's en verkoopt de Tron's na 1 dag. Deze coin zal dan verdwijnen uit het overzicht. Bijgevolg heb je dus geen totaalplaatje van uw investering (in €) en de totale winst/verlies die je gemaakt hebt.

Ik dacht ook DE applicatie gevonden te hebben, maar hou het dus toch nog even bij Delta.
Hmm, dat is jammer inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockerpoet
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 10:04
H6nsvV379 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:41:
[...]
Bitstamp ?
"Status: in behandeling
Wacht al een paar weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Is er ergens een overzicht van nieuwe munten/ICO die dit jaar gaan verschijnen? Nog iemand tips?
Zelf lijkt Crypterium mij wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
Ik ook !!!! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 13:44
Coin om te kopen: BNB

Binance trade volume gisteren: 8 miljard euro (2x zoveel als die van nummer 2 exchange)
Op die basis heb ik aardig war binance coins gekocht, die gaan nog wel opraken
--> Binance verdient (verbrand) 8 miljoen per dag aan fees. Totale cap is 1 miljard aan binance coins.

En zonder te denken aan alle gekkigheid en hype rondom de andere coins. De BNB coins worden ook daadwerkelijk gebruikt, het lost een probleem op die je hebt als je op binance handelt. Namelijk een korting op je Fees en dat je geen last krijgt van coins waar je niks mee kan (bijv .98 XLM).

Al met al had ik gisteren deze redenatie gebruikt en aardig ingeslagen. Betaald al een beetje uit :)

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:13
AceAlpha schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:51:
Coin om te kopen: BNB
De BNB coins worden ook daadwerkelijk gebruikt, het lost een probleem op die je hebt als je op binance handelt. Namelijk een korting op je Fees en dat je geen last krijgt van coins waar je niks mee kan (bijv .98 XLM).
Klopt niet
Ik heb nog 0.93801000 VEN
En als ik trade met BNB kan ik maximaal 0.93 verkopen.
Blijf ik toch mooi met 0.00801000 VEN zitten.
Dit heb ik nog op geen enkele andere exchange gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 13:44
jeroendh schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:54:
[...]

Klopt niet
Ik heb nog 0.93801000 VEN
En als ik trade met BNB kan ik maximaal 0.93 verkopen.
Blijf ik toch mooi met 0.00801000 VEN zitten.
Dit heb ik nog op geen enkele andere exchange gezien.
In het geval dat je al coins hebt gekocht zonder dat je eerst BNB had ingekocht blijf je inderdaad zitten met "niet hele coins".

Echter als je eerste BNB Coins koopt en dan pas gaat handelen had je ook nooit 0.93 VEN gehad. Daarnaast is dit een korting van 1000 euro's voor de echt grote spelers die handelen (1+ miljon euro).

Maargoed ik probeer ook alleen maar te kijken naar munten met potentie en te doen wat anderen niet doen op basis van een redenering en iets minder de ups en downs van de markt.

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:34
o-TANK-o schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:26:
Naar aanleiding van een tip hier ben ik vanochtend op Kucoin ingestapt op DENT coin. Lekkere rit zover. Weet niet meer wie, maar bedankt voor de tip :)
Zit zelf ook in DENT. Lekker goedkoop en zo te lezen een actief team.
Verder heb ik ook nog een andere goedkope coin DBG gekocht. Team lijkt actief te zijn.

We zien wel. Ben wat voorzichtiger geworden met daytraden. Ik wacht rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Vandaag lijkt het toch een vrij rustige dag te worden...Al mijn coins zijn wat aan het zakken. Echter normaal...gigantisch gestegen afgelopen week. No stress!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:30

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

jorisdeket schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:47:
BSN nummer is geen goed idee om af te plakken...
Even een kleine tip: het is een héél goed idee je BSN af te plakken of liver nog helemaal geen ID in te sturen. Klein overzichtje wat er met jouw BSN + ID kaart + adresgegevens kan worden gedaan:
-mobiel abonnement onder jouw naam worden afgesloten
-DigiD onder jouw naam aanvragen
-bankrekeningnummer afsluiten onder jouw naam

En daarna komt dan natuurlijk het circus van advocaten, incassobureaus en andere instanties die geld van je willen omdat er allerlei zaken op jouw naam zijn besteld maar nooit betaald.

Ik zou er dus mee oppassen. Zo’n coin market hoeft maar gehackt te worden en je zit met knijpende billen. Ik hou het dus bij mijn ledger + eigen wallets van coins.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Rebbelx schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:06:
Vandaag lijkt het toch een vrij rustige dag te worden...Al mijn coins zijn wat aan het zakken. Echter normaal...gigantisch gestegen afgelopen week. No stress!
Bitcoin is weer met een sprintje bezig...ws stroomt over een uurtje of 2 alles wel weer terug richting alts zoals eerder deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
HaskoF schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:46:
Is er ergens een overzicht van nieuwe munten/ICO die dit jaar gaan verschijnen? Nog iemand tips?
Zelf lijkt Crypterium mij wel wat.
The 7 Golden ICO’s to shine in Q1, 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:07:
[...]

Even een kleine tip: het is een héél goed idee je BSN af te plakken of liver nog helemaal geen ID in te sturen. Klein overzichtje wat er met jouw BSN + ID kaart + adresgegevens kan worden gedaan:

En daarna komt dan natuurlijk het circus van advocaten, incassobureaus en andere instanties die geld van je willen omdat er allerlei zaken op jouw naam zijn besteld maar nooit betaald.

Ik zou er dus mee oppassen. Zo’n coin market hoeft maar gehackt te worden en je zit met knijpende billen. Ik hou het dus bij mijn ledger + eigen wallets van coins.
BSN is tegenwoordig verplaatst naar achterkant van ID kaart; die gewoon nooit opsturen.
Verder altijd een watermerk er op zetten; 'COPY EXCHANGE X' o.i.d. Dan is fraude al niet meer te doen.

Heb bij sommige exchanges gezien dat ze geen watermerk accepteren, dan krijgen ze mijn gegevens niet ook.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Eigen wallet van een coin gebruiken (via een ondersteunde andere coin). Als het niks waard wordt is het jammer. Wordt het wel flink meer waard dan gaan de groteren of ledger het wel ondersteunen en kun je het tegen de tijd dat je wil cashen gewoon makkelijk voor geld ruilen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
pirodr01 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:09:
[...]

Bitcoin is weer met een sprintje bezig...ws stroomt over een uurtje of 2 alles wel weer terug richting alts zoals eerder deze week.
Ik heb m'n winkelwagentje alweer in de hand voor altcoins :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
pirodr01 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:09:
[...]

Of niet :) We weten het nooit. Ik hoop op een correctie komende weken, even gas terug nemen werkt beter op lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Rookert25 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:12:
[...]

Of niet :) We weten het nooit. Ik hoop op een correctie komende weken, even gas terug nemen werkt beter op lange termijn.
ze krabbelen al weer redelijk op...dit zijn echt flinke koopkansen als je er met de neus op zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Laatst online: 19:40
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:07:
[...]

Maar je zult je toch op een exchange aan moeten melden als je bepaalde coins wilt kopen. Daarnaast vraag ik mij af of je verificatie wel gaat lukken als je het BSN af gaat plakken. Ze willen toch zeker weten of je wel de juiste persoon bent als wie jij je voordoet.

Ik heb me de afgelopen dagen aangemeld voor verschillende exchanges, jammer genoeg te laat voor Binance |:( Maar bij de grotere spelers ontkom je er niet aan om toch een ID of rijbewijs te gebruiken, zodat ze zeker kunnen zijn dat jij wel de juiste persoon bent. Ik begin er liever ook niet aan, maar blijkbaar zijn er niet veel alternatieven of mis ik iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

XyritZz schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:10:
[...]

BSN is tegenwoordig verplaatst naar achterkant van ID kaart; die gewoon nooit opsturen.
Verder altijd een watermerk er op zetten; 'COPY EXCHANGE X' o.i.d. Dan is fraude al niet meer te doen.

Heb bij sommige exchanges gezien dat ze geen watermerk accepteren, dan krijgen ze mijn gegevens niet ook.
Lees dan ff waarom ik op hem reageer... hij zei juist dat je wél BSN nummer moest meesturen bij die Exchange omdat ze anders je account niet verifyen. Ik reageerde dus omdat ik net zo verstandig ben als jij en dat soort Exchanges dus sowieso links laat liggen... en hem dat advies ook wilde geven 😉

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Andyk125 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:15:
Ik begin er liever ook niet aan, maar blijkbaar zijn er niet veel alternatieven of mis ik iets?
Ledger en eigen coin wallets. Maar idd wil je echt goed handelen ontkom je er niet aan een ID in te sturen. Alleen ik zou dus nooit gaan voor een site waar ze het BSN nummer ook van je willen, of ID’s zonder “copy for...” mark niet accepteren. Al zou dat alleen maar zijn omdat het eigenlijk bij wet verboden is dat ze je ernaar vragen.

[ Voor 8% gewijzigd door DeNachtwacht op 05-01-2018 10:18 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:17:
[...]

Ledger en eigen coin wallets. Maar idd wil je echt goed handelen ontkom je er niet aan een ID in te sturen. Alleen ik zou dus nooit gaan voor een site waar ze het BSN nummer ook van je willen, of ID’s zonder “copy for...” mark niet accepteren. Al zou dat alleen maar zijn omdat het eigenlijk bij wet verboden is dat ze je ernaar vragen.
Heb je dat wel helemaal goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
pirodr01 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:19:
[...]

In Nederland is het voor zover ik weet verboden om te eisen dat een kopie van een ID kaart zowel BSN en geen watermerk bevat.

Probleem is dat de meeste exchanges buitenlandse bedrijven zijn, dus geen idee hoe het daar geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 12:16
jorisdeket schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 06:14:
XRP zal voor nieuw geld zorgen, de media zorgt daar wel voor. De zorg is alleen zo dat BTC deze rit ook heeft meegemaakt. Rond de $4.- is de max denk ik. $8.- zou XRP BTC verslaan in marktkapitaal. XRP zal nooit zonder KYC een succes verhaal worden. Het lezen dat Japan met een Visa komt. Weer een speculatie. Koreanen zijn gek op cryptogeld. BTC heeft geen bestaansrecht meer in Japan en China. 50% van XRP is in handen van de Koreanen er wordt gespeculeerd dat de Koreanen XRP verkopen voor ICX 24 jan lanceren ze het netwerk (Mainnet) Het verhaaltje TRX XVG ADA NXT is een hype. Zelfs ST simple token is in 2 dagen van $0,30 naar $0,80 gestegen. Telegram & Discord kanalen.Wat ik wil zeggen is iedere munt is bijna een winstgevend product geworden. Ik heb zelf in TRX en XVG gezeten, en alles verkocht vorige week. Toen ik las op Reddit dat veel XVG inversteerders naar TRX gingen en terug naar XVG te gaan. Die mensen zitten er in om snel rijk te worden.LRC kreeg gisteren plotseling een stijging waar komt dit door?https://www.tradingview.com/chart/RLCBTC/GMKmfxh1/ Ben een maand geleden begonnen. Zit thuis na een schouderoperatie alle tijd om alles in te lezen. De conclusie er wordt veel geld verdiend op munten die geen succes kunnen bieden op langer termijn. De kans dat deze projecten als een kaartenhuis in elkaar storten is groot. Lees je in op projecten en laat je niet gek maken door de prijs die de lucht inschieten. Want weet bij elke munt zitten mensen die vroeger als jou gekocht hebben aan 0,000003 BTC en die hebben geen 100 muntjes kan ik je zeggen. Wel een lange adem want wees eerlijk deze gekte kan nog wel even doorgaan. 4 weken geleden €2589.- geïnversteerd $500.- in AMLT token gestoken, ICX en LRC, XRP, PIVX, NEO. XRB om mee te spelen. + $6500.- fictieve winst. Koop een Ledger Nano S om je sleutels veilig op te slaan. Veel trading &HODL plezier in 2018.😁
http://coinmarketcal.com
Mooi, goed samenhangend verhaal en fijn die alinea's 8)7

ON: Die Justin Sun is wel meestershiller. Op de roadmap staat eind 2018 pas een werkende wallet. Daarnaast ligt een groot deel van de coins bij Justin zelf, en nog 10% bij de oprichter van Peiwo. Heel toevallig is dit ook Justin zelf. Nee, hier ga ik mijn handen niet aan branden.

Wot-stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andyk125
  • Laatst online: 19:40
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:17:
[...]

Ik ben er ook absoluut geen fan van, maar het BSN nummer is toch juist belangrijk voor ze om fraude tegen te gaan? Zolang het bedrijf gereguleerd is en zich aan de regels moet houden heb ik er dan ook niet meteen een probleem mee, dit betekend dat ze zich ook aan de nodige veiligheidsregels moeten houden.

Hoeveel mensen gaan wel niet op vakantie waarbij het hotel een kopie maakt van het paspoort of ID-kaart.
Op het desbetreffende kopie is ook gewoon je BSN te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
XyritZz schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:22:
[...]

In Nederland is het voor zover ik weet verboden om te eisen dat een kopie van een ID kaart zowel BSN en geen watermerk bevat.

Probleem is dat de meeste exchanges buitenlandse bedrijven zijn, dus geen idee hoe het daar geregeld is.
Als je naar de bank gaat wordt er volgens mij ook gewoon een kopie gemaakt. In het buitenland is het allemaal inderdaad nog weer anders, tot aan hotels toe die een kopie/scan ID eisen en anders geen kamer verstrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Laatst online: 01-09 16:05

Jeroen87

Bier Connaisseur

Andyk125 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:15:
[...]

Maar je zult je toch op een exchange aan moeten melden als je bepaalde coins wilt kopen. Daarnaast vraag ik mij af of je verificatie wel gaat lukken als je het BSN af gaat plakken. Ze willen toch zeker weten of je wel de juiste persoon bent als wie jij je voordoet.

Ik heb me de afgelopen dagen aangemeld voor verschillende exchanges, jammer genoeg te laat voor Binance |:( Maar bij de grotere spelers ontkom je er niet aan om toch een ID of rijbewijs te gebruiken, zodat ze zeker kunnen zijn dat jij wel de juiste persoon bent. Ik begin er liever ook niet aan, maar blijkbaar zijn er niet veel alternatieven of mis ik iets?
Geen enkel probleem, zowel bij Bittrex als Binance kun je bij verificatie je BSN gewoon zwartmaken.
Je komt er dan alsnog gewoon helemaal doorheen. Ik ga er daarom vanuit dat het op ander exchanges ook zou moeten lukken :)

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Jeroen87 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:25:
[...]

Geen enkel probleem, zowel bij Bittrex als Binance kun je bij verificatie je BSN gewoon zwartmaken.
Je komt er dan alsnog gewoon helemaal doorheen. Ik ga er daarom vanuit dat het op ander exchanges ook zou moeten lukken :)
Fijn dat dit bij jou heeft gewerkt maar genoeg meldingen waarbij dit niet het geval is. Wellicht beter niet je eigen ervaringen als feiten verkondigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Laatst online: 20:54
In het vorige topic kwam de HTMLCOIN voorbij, bedankt voor deze tip! op 0.00000005BTC ingekocht en staat nu op 0.00000019BTC. De groei hiervan is er nog lang niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dylan111111 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:26:
In het vorige topic kwam de HTMLCOIN voorbij, bedankt voor deze tip! op 0.00000005BTC ingekocht en staat nu op 0.00000019BTC. De groei hiervan is er nog lang niet uit :)
waar gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
https://bleutrade.com
Werkt wel redelijk, wel vrij traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Laatst online: 01-09 16:05

Jeroen87

Bier Connaisseur

pirodr01 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:26:
[...]

Fijn dat dit bij jou heeft gewerkt maar genoeg meldingen waarbij dit niet het geval is. Wellicht beter niet je eigen ervaringen als feiten verkondigen?
Afgelopen weken voor genoeg mensen accounts aangemaakt op in ieder geval Bittrex en Binance. In alle gevallen gelukt. dan heb ik het over 15+ man...dus ik durf dit in ieder geval als (semi)feit te verkondigen

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:16
Ik heb deze ook getipt gekregen van iemand en inderdaad een berg ingekocht op 4sat. Denk ook dat dit nog wel eens iets gaat worden. Binnenkort ook de eerste ICO op het platform. Ben benieuwd.
Coin is nu alleen te verhandelen op bluetrade en tradesatochi. beide beetje crappy exchanges.
Aanvragen liggen bij 20+ andere exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Ik ben, zoals zovelen, nieuw in de cryptowereld. Rondom Kerst begonnen, veel dalers en verlies meegemaakt. Sinds deze week winst.

Wat mij opvalt is dat het begin deze week echt skyrocket ging en alle coins zich sinds gisteren allemaal weer aardig corrigeren, prima natuurlijk. Maar, is deze tendens in koersen ook een bekend fenoneem? Dat er op maandag tm woensdag gemiddeld genomen hogere stijgingen zijn dat het nabij het weekend weer stagneert / corrigeert? Of maakt dat in cryptowereld echt helemaal niet uit? :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Stevie_ op 05-01-2018 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie_ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:30:
Ik ben, zoals zovelen, nieuw in de cryptowereld. Rondom Kerst begonnen, veel dalers en verlies meegemaakt. Sinds deze week winst.

Wat mij opvalt is dat het begin deze week echt skyrocket ging en dat sinds gisteren allemaal weer goed corrigeert, prima natuurlijk. Maar, is deze tendens in koersen ook een bekend fenoneem? Dat er op maandag tm woensdag gemiddeld genomen hogere stijgingen zijn dat het nabij het weekend weer stagneert / corrigeert? Of maakt dat in cryptowereld echt helemaal niet uit? :-)
in het weekend is wel vaak correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
MTBreak schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:30:
[...]

Ik heb deze ook getipt gekregen van iemand en inderdaad een berg ingekocht op 4sat. Denk ook dat dit nog wel eens iets gaat worden. Binnenkort ook de eerste ICO op het platform. Ben benieuwd.
Coin is nu alleen te verhandelen op bluetrade en tradesatochi. beide beetje crappy exchanges.
Aanvragen liggen bij 20+ andere exchanges.
En YoBit. Niet dat ik wil zeggen dat die beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Laatst online: 13-09 13:03
Heb ik toen ook naar gekeken, alleen niet gekocht. Reden voor mij was het Team (https://htmlcoin.com/meet-the-team/), een hele hoop Executives en Directors maar geen developers o.i.d. Wie gaat het werk dan doen?

Jammer dat ik de winst misloop, maar ik moet er zelf wel een beetje een goed gevoel bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Laatst online: 28-02 20:40
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:31:
[...]

Is het dan ook gebruikelijker om bv. een coin, die op woensdagavond een toppunt aantikt deze alvast voor deel te verkopen in een meer stabielere coin en in het weekend deze weer in te zetten in alt-coins? Wellicht dat dat voor meer stabiliteit zorgt en je meer kans hebt om op langere termijn een gemiddelde rendement te behouden?

Oftewel; een Tweaker die al wat langer bezig is heeft gisteren / vandaag zijn winst genomen en gaat op zondag weer even shoppen omdat hij zich bewust is van deze trend? Of is het toch allemaal heel random? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Zie wat gepraat over XVG.

XVG is heel simpel; releasen en implementeren ze Wraith correct, dan gaat die koers echt sky, sky, sky high. Ik heb echter nog wat twijfel of de release goed gaat komen.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:31:
[...]

Dat is echt een trend van afgelopen zomer, nu kan je daar echt niet meer vanuit gaan. Kijk maar naar de afgelopen weken.
Stevie_ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:38:
[...]

Is het dan ook gebruikelijker om bv. een coin, die op woensdagavond een toppunt aantikt deze alvast voor deel te verkopen in een meer stabielere coin en in het weekend deze weer in te zetten in alt-coins? Wellicht dat dat voor meer stabiliteit zorgt en je meer kans hebt om op langere termijn een gemiddelde rendement te behouden?

Oftewel; een Tweaker die al wat langer bezig is heeft gisteren / vandaag zijn winst genomen en gaat op zondag weer even shoppen omdat hij zich bewust is van deze trend? Of is het toch allemaal heel random? :P
Ik heb wel winst genomen bij somige coins omdat ze zo hoog stonden, maar niet met de 'weekendcrash' in gedachten.

[ Voor 57% gewijzigd door Bartske op 05-01-2018 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Laatst online: 17:12
paradoXical schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:38:

XVG is heel simpel; releasen en implementeren ze Wraith correct, dan gaat die koers echt sky, sky, sky high. Ik heb echter nog wat twijfel of de release goed gaat komen.
Meeliften op de buzz en mooi rendement pakken. Voor de piek uitstappen. Dan heb je risico dat je een enorme winst mist maar heb je wel een mooi rendement risicoloos vooraf gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:02
goeie timing, gisteren mijn BTC omgewisseld in altcoin :') Nu -20%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie_ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:38:
[...]

Kun je doen. Alleen is er niet echt een pijl op te trekken. Sommige munten stijgen gewoon door in weekend.
Eventueel kun je ook je munten in weekend omzetten in dollar/euro als je hier bang voor bent op een exchange. Beste blijft vaak toch wel HODLEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Dat is echt een trend van afgelopen zomer, nu kan je daar echt niet meer vanuit gaan. Kijk maar naar de afgelopen weken.

[...]

Ik heb wel winst genomen bij somige coins omdat ze zo hoog stonden, maar niet met de 'weekendcrash' in gedachten.
afgelopen 2/3 weken was het juist in weekend ook vrij fors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
pirodr01 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:13:
[...]

ze krabbelen al weer redelijk op...dit zijn echt flinke koopkansen als je er met de neus op zit
Mwah, veel stijgingen van 300-500% in 1 week, dit gaat niet lang meer duren. Anders zitten we met februari op verdubbeling van nu en dat kan gewoon niet. Veel beurzen nemen geen users meer aan dus het zit even op slot qua extra liquiditeit. Hoogstens meer spreiding. Denk dat veel mensen hun TRON winsten gaat pakken en stoppen in iets waar ze wel vertrouwen in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
paradoXical schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:38:

Ik vind dat de devs te weinig inhoud hebben om dit project nog x10 te laten gaan, te slechte nasmaak voor veel. Zodra ie .20 aantikt dumpen mensen voor wat ze wel geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Laatst online: 17:12
Rookert25 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:42:
[...]

Mwah, veel stijgingen van 300-500% in 1 week, dit gaat niet lang meer duren. Anders zitten we met februari op verdubbeling van nu en dat kan gewoon niet. Veel beurzen nemen geen users meer aan dus het zit even op slot qua extra liquiditeit. Hoogstens meer spreiding. Denk dat veel mensen hun TRON winsten gaat pakken en stoppen in iets waar ze wel vertrouwen in hebben.
Ik betwijfel het. Kijk hoe TRX het doet in de huidige markt:
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/kU8Kgb/trx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:16
RmNL90 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:32:
[...]

En YoBit. Niet dat ik wil zeggen dat die beter is.
Volgens mij doet Yobit alleen de HTML5 coin. Dit is de oude...Je kan deze wel swappen naar de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Rookert25 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:44:
[...]

Ik vind dat de devs te weinig inhoud hebben om dit project nog x10 te laten gaan, te slechte nasmaak voor veel. Zodra ie .20 aantikt dumpen mensen voor wat ze wel geloven.
Puur op de ontstane hype, denk ik dat ie 50 cent aantikt binnen een paar dagen. Gezond verstand bestaat niet meer in cryptoland.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreasil
  • Laatst online: 05-02-2022
markweb4871 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:45:
[...]

Ik betwijfel het. Kijk hoe TRX het doet in de huidige markt:
[afbeelding]
TRX doet het niet veel beter dan anderen als je iets verder kijkt dan het plaatje. Namelijk doet die het niet beter als je kijkt naar de daling die TRX inzet (afgelopen uur) zoals de rest. Vergelijking vanuit dit plaatje is niet kloppend naar mijn idee. TRX zakt namelijk net zo hard mee als BTC weer een vlucht maakt. Stond alleen op een grotere voorsprong in de plus ;) Jouw screenshot geeft dus hier een verkeerd beeld denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-09 13:58
Dreasil schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:50:
[...]

TRX doet het niet veel beter dan anderen als je iets verder kijkt dan het plaatje. Namelijk doet die het niet beter als je kijkt naar de daling die TRX inzet (afgelopen uur) zoals de rest. Vergelijking vanuit dit plaatje is niet kloppend naar mijn idee. TRX zakt namelijk net zo hard mee als BTC weer een vlucht maakt. Stond alleen op een grotere voorsprong in de plus ;) Jouw screenshot geeft dus hier een verkeerd beeld denk ik.
TRX staat nog steeds rond de 20 cent en dat stond hij 2 uur geleden ook dus TRX houdt zich wel degelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
paradoXical schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:49:
[...]

Puur op de ontstane hype, denk ik dat ie 50 cent aantikt binnen een paar dagen. Gezond verstand bestaat niet meer in cryptoland.
Iedereen probeert maar te beredeneren wat de koers gaat doen. Is te duur is een hype je winst snel pakken etc.
Wie had verwacht hoe hoog btc of xrp zou staan. Er is weinig te redeneren. Zit een currency in de flow waar iedereen op jaagt kan een shit coin de lucht in gaan. Een goede coin kan ook niks doen omdat er geen hype is. Al die voorspellingen hier op het forum zegt helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
appelflap1992 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:57:
[...]

TRX staat nog steeds rond de 20 cent en dat stond hij 2 uur geleden ook dus TRX houdt zich wel degelijk
True 8.40 op 1324 en nu 11.50 op 1250. Vind ik geen slechte score.

+ een buywall van tig miljoen op 1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
TRX heeft op lange termijn te weinig substance om zijn positie te rechtvaardigen. Cardano heeft zelfs nog meer. De partnerships van Tron zijn blijkbaar websites die eigendom/gemaakt zijn door Tron medewerkers zelf. Nu kunnen dat prima businesses zijn, maar het is niet alsof een derdepartij de objective keuze heeft gemaakt om met Tron in zee te gaan.

Hoor graag als het anders is, maar vind het vooral een goedkoop muntje dat door self fulfilling prophecies blijft stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
Ik hou me TRX lekker. Ingekocht voor 0,031 cent...

Ook gekocht voor de "long-term" en niet om mee te traden. Heb vertrouwen in de munt en ga deze pas uit cashen als hij mijn eigen verwachting haalt.

Enkele post terug ging het erom, dat mensen de ene dag helemaal gek zijn van Ripple en de dag erna bestaat Ripple niet meer. Dan hoor je iedereen over Tron, waarom? Omdat deze natuurlijk zo'n flinke stijging heeft gemaakt (waar ikzelf ook van heb mogen profiteren).

Echter lees ik me helemaal in over elke coin waar ik in heb geïnvesteerd. Ik kijk niet naar 1-2 weken wat de coin doet, maar waar staat deze op over een jaar?

Vandaag is mijn KOMODO (KMD) enorm aan het zakken, het is eenmaal zo. Echter heb ik gewoon vertrouwen in de munt en blijf ik deze vast houden.

Coins die ik nu bezit en heb aangekocht om een lange tijd te behouden:
- Tron (TRX)
- Ripple (XRP)
- ICON (ICX)
- KOMODO (KMD)
- PACcoin (PAC)
- ReddCoin (RDD)

Gisteren nog iets gelezen over een munt Smart-Mesh (SMT). Deze munt ziet er zeer belovend uit. Je kunt doormiddel van P2P internet delen over de gehele wereld. Ongeveer gelijk aan de munt DENT (waarbij je wanneer je op vakantie gaat een aantal GB's internet kunt kopen van een inwoner van dat land die data over heeft en deze wilt verkopen). Echter vind ik het concept van Smart-Mesh velen malen beter. Helaas is deze munt op nog weinig Exchange sites verkrijgbaar.

Ik denk wel een leuke tip, voor de mensen die hier nog niet van hadden gehoord.
SMT White-paper voor meer uitleg: https://smartmesh.io/wp-c...sh_White_Paper_5.4_en.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
Amras schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:35:
[...]

Heb ik toen ook naar gekeken, alleen niet gekocht. Reden voor mij was het Team (https://htmlcoin.com/meet-the-team/), een hele hoop Executives en Directors maar geen developers o.i.d. Wie gaat het werk dan doen?

Jammer dat ik de winst misloop, maar ik moet er zelf wel een beetje een goed gevoel bij hebben.
Doe je goed, zelf zie ik er wel toekomst in maar dan moet er nog wel het een en andere veranderen.
Voor nu is mee liften op de Pump en voor de Dump verkopen is het mooiste natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
SniperEye schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:33:
[...]

*knip de rest om het overzichtelijk te maken*
Leuk en aardig, maar ik volg XVG al sinds september. Sunerok was altijd heel open en duidelijk in de internationale Telegram groep en het was super gezellig daar.

Er kwam er uitstel op uitstel in september, oktober en november. Elke keer werd er gezegd, "Volgende maand". Met uiteindelijk een complete radio stilte vanuit Sunerok en de rest van de devs. Veel mensen begonnen dus ook niet meer in het project te geloven en dachten dat het project op een doodlopend spoor was beland (En terecht, in mijn ogen).

Toen kwam de tweet van Mcafee. De internationale telegram ging van constructieve praat naar "When Lambo, when Moon" en wie was er ineens weer druk en aanwezig in de Telegram groep? Sunerok! Die ging volledig mee in de hype van de nieuwe mensen. Belofte na belofte en opmerkingen maken dat de prijs nog wel verder omhoog zou schieten.
Toen de prijs stagneerde en er meer fud berichten kwamen, begonnen de reacties van Sunerok steeds minder te worden weer. Met uitzondering op de "Voor eind 2018 is Wraith Protocol er."

Dus ja, dat hij doorgewerkt heeft tijdens de feestdagen en een half werkend product heeft afgeleverd op de laatste dag van het jaar. Super! Maar Sunerok is mee gegaan in de hype van de nieuwe aanwas. Hij had gewoon moeten zeggen: It's done when it's done.

Het idee achter het product is nog altijd goed, maar naast dat ik zelf weinig vertrouwen heb in Sunerok en zijn dev team, wil ik ook geen deel meer uitmaken van de XVG community. Probeer een dagje de internationale of Nederlandse telegrams te volgen. Niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PublishedMeteor
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 20:25
Hi all,

Eerste post voor mij in dit topic, maar ik lees al langer mee. Momenteel ben ik enorm enthousiast geraakt over het Steem platform (steemit.com). Het draait op de STEEM blockchain en is in de basis een social/publishing platform waar je waardering (geld) krijgt door actief te zijn (content maken, berichten lezen/liken en reacties plaatsen). Ik heb daarnaast ook een redelijk aantal STEEM coins aangekocht omdat de waarde best aan het stijgen is.

Overigens nog een leuke site: blocktivity.info . Deze pagina toont de blockchains met de meeste activiteit (transacties). Zo ben ik ook bij STEEM terecht gekomen.

Wellicht dat meer mensen hier toekomst in zien. Wilde het in ieder geval even onder de aandacht brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

pirodr01 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:19:
[...]

Ja, het is bij wet verboden naar ID’ss te vragen in veel gevallen. Zie hier:
https://www.consumentenbo...privacy/identiteitsfraude. Dat bitcoinaxchanges dit op grote schaal doen betekent niet dat het mag. En zoals ik al eerder postte heeft het ook serieuze risico’s.

Als bitcoinexchanges onder een winkel zouden vallen in bovenstaand overzicht (wat nog maar de vraag is) zouden ze hoogstens mogen vragen je ID te tonen, maar bewaren is sowieso uit den boze.

[ Voor 18% gewijzigd door DeNachtwacht op 05-01-2018 11:14 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gilligan
  • Laatst online: 10-09 11:45
Even een vraag van een beginner.

Ik heb een account op Kraken. Nou zie ik dat Kraken minimum order sizes hanteert.
https://support.kraken.co...s-the-minimum-order-size-

Als ik het goed begrijp zou ik als ik Stellar wil kopen er 300 moeten afnemen? Dat is inmiddels al 180 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Rookert25 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:44:
[...]

Ik heb zelf wat dingen bijgedragen aan dit project. De team members van XVG zaten helemaal niet te wachten op de hele hype, FUD, FOMO om de munt heen. Die willen gewoon lekker programmeren, en lijken lak te hebben aan deadlines.

Als ze leveren is dit denk ik wel een goudmijn.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:22
gilligan schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:09:
Even een vraag van een beginner.

Ik heb een account op Kraken. Nou zie ik dat Kraken minimum order sizes hanteert.
https://support.kraken.co...s-the-minimum-order-size-

Als ik het goed begrijp zou ik als ik Stellar wil kopen er 300 moeten afnemen? Dat is inmiddels al 180 euro.
Vragen over exchanges hier graag:
Het grote cryptocurrency exchanges topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:09:
[...]

Ja het is verboden naar ID’s te vragen in veel gevallen. Zie hier:
https://www.consumentenbo...privacy/identiteitsfraude

Als ze onder een winkel zouden vallen (wat de vraag is) zouden ze hoogstens mogen vragen je ID te tonen, maar bewaren is sowieso uit den boze.
de nederlandse consumentenbond toepassen op chinese exchanges :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:13:
[...]

de nederlandse consumentenbond toepassen op chinese exchanges :'(
Denken dat de Nederlandse wet niet geldt voor iedereen die handelt met Nederlanders op internet :'(

Of het te handhaven is, is vraag 2. Maar het mag niet. En de reden is dat er met je Nederlandse id kaart relatief makkelijk te frauderen is.

[ Voor 11% gewijzigd door DeNachtwacht op 05-01-2018 11:18 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:09:
[...]

Ja, het is bij wet verboden naar ID’ss te vragen in veel gevallen. Zie hier:
https://www.consumentenbo...privacy/identiteitsfraude. Dat bitcoinaxchanges dit op grote schaal doen betekent niet dat het mag. En zoals ik al eerder postte heeft het ook serieuze risico’s.

Als bitcoinexchanges onder een winkel zouden vallen in bovenstaand overzicht (wat nog maar de vraag is) zouden ze hoogstens mogen vragen je ID te tonen, maar bewaren is sowieso uit den boze.
Dit is incorrect. Op basis van de Wet Financiele Transacties (WWFT) en de internationale tegenhangers daarvan is men verplicht zich te identificeren, daar waar het gaat om handel in financiele middelen, of dit nu is voor een dienst, aandelenhandel en tegenwoordig zelfs bij verzekeraars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Noedels schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:18:
[...]

Dit is incorrect. Op basis van de Wet Financiele Transacties (WWFT) en de internationale tegenhangers daarvan is men verplicht zich te identificeren, daar waar het gaat om handel in financiele middelen, of dit nu is voor een dienst, aandelenhandel en tegenwoordig zelfs bij verzekeraars.
Je leest dat artikel dus niet goed. Identificeren mag/moet wel, maar opslaan van die ID niet. En dat is wat die Exchanges massaal doen: daar gaat het fout. De enige die je id mag opslaan en bewaren zijn officiële banken.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
mathijsv schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:27:

Zo lijkt het trouwens net een reclamepraatje, maar ik ben verder niet aan ze gelieerd oid hoor ;)
Ik zit er aan te denken om dit mijn eerste ICO te laten zijn. Maar als ik naar de website link ga kan ik alleen mijn email invullen. Hoe gaat zo'n ICO dan precies in zijn werk? Daarnaast zie ik na wat googlen dat er een ICO is en een pre sale. Maar een ICO is toch een soort van PRE sale? Snap niet zo goed waar het verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:20:
[...]

Je leest dat artikel dus niet goed. Identificeren mag/moet wel, maar opslaan van die ID niet. En dat is wat die Exchanges massaal doen: daar gaat het fout. De enige die je id mag opslaan en bewaren zijn officiële banken.
Wie zegt dat ze dat doen? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:58
Rookert25 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:42:
[...]

Dit inderdaad. Doordat het moeilijk is om je registreren als normale 'omstaander' kan er even geen nieuw geld ingepompt worden. Ik weet niet wie er allemaal aan de zijlijn staat de wachten, maar als ze terug kunnen instappen zou dit wel mooi zijn voor Bitcoin vermoed ik.

Afgelopen weken is er meer een herverdeling geweest doordat er met geld wordt geschoven (alhoewel de marketcap ook goed is gestegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Klevertje schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:03:
Ik hou me TRX lekker. Ingekocht voor 0,031 cent...

Ook gekocht voor de "long-term" en niet om mee te traden. Heb vertrouwen in de munt en ga deze pas uit cashen als hij mijn eigen verwachting haalt.

Enkele post terug ging het erom, dat mensen de ene dag helemaal gek zijn van Ripple en de dag erna bestaat Ripple niet meer. Dan hoor je iedereen over Tron, waarom? Omdat deze natuurlijk zo'n flinke stijging heeft gemaakt (waar ikzelf ook van heb mogen profiteren).

Echter lees ik me helemaal in over elke coin waar ik in heb geïnvesteerd. Ik kijk niet naar 1-2 weken wat de coin doet, maar waar staat deze op over een jaar?

Vandaag is mijn KOMODO (KMD) enorm aan het zakken, het is eenmaal zo. Echter heb ik gewoon vertrouwen in de munt en blijf ik deze vast houden.

Coins die ik nu bezit en heb aangekocht om een lange tijd te behouden:
- Tron (TRX)
- Ripple (XRP)
- ICON (ICX)
- KOMODO (KMD)
- PACcoin (PAC)
- ReddCoin (RDD)

Gisteren nog iets gelezen over een munt Smart-Mesh (SMT). Deze munt ziet er zeer belovend uit. Je kunt doormiddel van P2P internet delen over de gehele wereld. Ongeveer gelijk aan de munt DENT (waarbij je wanneer je op vakantie gaat een aantal GB's internet kunt kopen van een inwoner van dat land die data over heeft en deze wilt verkopen). Echter vind ik het concept van Smart-Mesh velen malen beter. Helaas is deze munt op nog weinig Exchange sites verkrijgbaar.

Ik denk wel een leuke tip, voor de mensen die hier nog niet van hadden gehoord.
SMT White-paper voor meer uitleg: https://smartmesh.io/wp-c...sh_White_Paper_5.4_en.pdf
Ik vind die SMT whitepaper wel interessant! Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
paradoXical schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:29:
[...]

Ik vind die SMT whitepaper wel interessant! Thanks voor de tip!
Graag gedaan. Stond echt ervan te kijken hoe goed hun concept is.
Alles klopt in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 19:21

_Christiaan_

Master of SOG

[...]

Lange termijn weet niemand, als je dat wist zou je goud geld kunnen maken ;).

Voor mij overigens ook reden om er niet te veel in te proppen. Ik hou het gewoon leuk, het geld dat menig Nederlander aan loterijen uitgeeft gooi ik in cryptocurrency. Is het weg, dan is het jammer, levert het nog wat op dan is het leuk.

Voor mij juist een reden om ‘iets meer’ geld erin te stoppen. Dwz niet je hele spaarvermogen, maar iets van <10%.

Worst case: Verlies je 10% van je spaarvermogen? Jammer dan, maar daar merk je niks van behalve dat het getalletje op internetbankieren wat anders aangeeft. En je kan anders nog altijd holden. De winpotentie is echter veel groter!

Om je vraag te beantwoorden over kleiner munten: ik maak meestal toch gewoon een accountje aan bij een kleinere Exchange en transfer daar wat ETH naartoe. Let echter wel altijd goed op, ik ben een keer door het oog van de naald gekropen bij een hack van Etherdelta.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Crypts schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:24:
[...]

Wie zegt dat ze dat doen? :?
Haha goed idee. Er vanuit gaan dat een bedrijf in een ander land, als ze je kopietje eenmaal hebben, die vervolgens netjes weg gooien. Nederland heeft nou juist strenge ID wetgeving omdat ook Nederlandse bedrijven daar -zelfs nu nog- laks mee om gaan.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:35:
[...]

Haha goed idee. Er vanuit gaan dat een bedrijf in een ander land, als ze je kopietje eenmaal hebben, die vervolgens netjes weg gooien. Nederland heeft nou juist strenge ID wetgeving omdat ook Nederlandse bedrijven daar -zelfs nu nog- laks mee om gaan.
Daar ging het mij niet om, het punt is dat je een ongefundeerde aanname doet. ;)

En het zal me echt aan mijn aars oxideren of ze dat kopietje van mij nou wel of niet bewaren. Je kunt jezelf ook te belangrijk vinden. 8)7

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verdere discussie over exchanges in, je raad het al, [Exchanges] Het grote cryptocurrency exchanges topic

------------------------------------------------------------

Wat willen we hier dan wel zien?

Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Denk dat we weer uit het dipje zijn....veel currencies weer in het groen het laatste uur :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Garret1410 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:05:
[...]

Zit zelf ook in DENT. Lekker goedkoop en zo te lezen een actief team.
Verder heb ik ook nog een andere goedkope coin DBG gekocht. Team lijkt actief te zijn.

We zien wel. Ben wat voorzichtiger geworden met daytraden. Ik wacht rustig af.
Gaat echt lekker met DENT de afgelopen dagen en zie dat steeds meer mensen het erover hebben op forums. afgelopen nacht de 591 sat aangetikt op Kucoin.
DENT wilt een markt om mobiele data te kopen en verkopen wat volgens mij nog geen andere coin doet. Dus hierom ook nog eens uniek. Veel mensen in Azie gebruiken nog gewoon prepaid dus dit kan zeker bruikbaar worden voor veel mensen op de markt.
Het team erachter komt professioneel over. Brengen geen hype op social media maar wel een werkend product.

De DENT app:

https://twitter.com/dentcoin/status/948821552753250305

Nog niet op veel beurzen beschikbaar wat de prijs nog eens flink kan laten stijgen wanneer dit gebeurt. Vandaag toevallig een nieuwe Japanse beurs erbij;

https://twitter.com/dentcoin/status/948167131602079745

DENT is de afgelopen dagen ook erg gestegen in volume en staat nu al op nr47 op https://coinmarketcap.com/

Voor de geïnteresseerde, hier een link naar de website van DENT:

https://www.dentwireless.com/

Ik ben in iedergeval zeer benieuwd wat dit project de komende tijd gaat brengen en heb er een deel van mijn geld op ingezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:51:
[...]

Als je die bron nou even leest voor je zegt dat ik ongelijk heb: https://www.consumentenbo...privacy/identiteitsfraude

Zie je dat banken en verzekeraars dat dus ook gewoon je id mogen opslaan. Dat advocaten niet in dat rijtje staat wil natuurlijk niet zeggen dat zij dat wettelijk niet mogen, dit is alleen een standaard overzichtje voor de gemiddelde consument.

Mijn kern blijft staan: vertrouw de kopie van je ID niet zomaar toe aan allerlei buitenlandse Exchanges, want:
- wettelijk mogen dit soort bedrijven in Nederland het niet eens van je vragen
- omdat die bedrijven in het buitenland zitten is de vraag maar hoe goed ze met jouw ID omgaan omdat ze in veel landen soepelere wetten hebben en risico op misbruik dus groter is.
Ja is jammer dan hoe wil je dan coins gaan kopen? Wie zijn idee is het om een KYC policy in te voeren. Misbruiken ze maar lekker hoor. Eerst hoefde je geen id verificatie. Nu wel.

Trouwens ik zie hier weinig liefde voor NAV. Coin met erg veel potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:46

Wom

Gisteren het plan opgevat om uit BTC te stappen en wat zien we vandaag? :+

Ripple lijkt in ieder geval zijn verwachte correctie te ondergaan, zou BTC daar van profiteren?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
DeeSung schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:56:
[...]

Ja is jammer dan hoe wil je dan coins gaan kopen? Wie zijn idee is het om een KYC policy in te voeren. Misbruiken ze maar lekker hoor. Eerst hoefde je geen id verificatie. Nu wel.

Trouwens ik zie hier weinig liefde voor NAV. Coin met erg veel potentie.
Heb NAV een tijdje in mn portfolio gehad, werd er niet echt vrolijk van, deed weinig...maar heeft vast potentie op de langere termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim de Jong
  • Laatst online: 13-04 20:26
Het vertrouwen in Bitcoin lijkt langzaam te herstellen en Aeron (ARN) is opgestegen (sneller dan ik had verwacht).

Aeron is redelijk nieuw, maar ziet er zeer interessant uit. Ik heb de whitepaper doorgelezen en de roadmap bekeken, en ik verwacht dat er wel een toekomst in zit.

Helaas zag ik ook wat negatieve reacties over Aeron. Bijvoorbeeld dat mensen te weinig (of helemaal geen) tokens hebben ontvangen na de pre-sale. Daarom ben ik terughoudend geweest bij het kopen van ARN. Ook het reclamefilmpje ziet er redelijk amateuristisch uit.

Hij staat in ieder geval in de top 10 grootste stijgers van alle coins in afgelopen 24 uur.

[ Voor 5% gewijzigd door Tim de Jong op 05-01-2018 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Klevertje schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:31:
[...]

Graag gedaan. Stond echt ervan te kijken hoe goed hun concept is.
Alles klopt in mijn ogen.
Alleen een beetje jammer dat het een ICO is waarbij ze een hardcap hanteren in een andere munt (ETH). Ik snap niet dat mensen hier nog in gaan "investeren".

Hoe kan een project zijn financien nu baseren op een ICO opbrengt op basis van ETH? Stel een week na de ICO's halveert de ETH prijs. Dan verliezen ze miljoenen. Of de prijs stijgt, dan verdienen ze miljoenen extra. Tenzij alle opgehaalde ETH direct wordt omgezet naar fiat. Maar durf vrijwel met 100% zekeheid te zeggen dat ze dat (en overigens elke ICO) niet gaan doen.

Zo ontvangt alleen de advisary board al 1.4 miljoen$ op basis van de hardcap. Er staat ook verder helemaal niks in de whitepaper waar deze miljoenen voor gebruikt gaan worden. Enkel wat percentages.

Vraag me ook af waar een dergelijk klein team zoveel miljoenen voor nodig heeft. Of gaan ze tientallen mensen inhuren?

Allemaal vragen die belangrijk zijn voordat je gaat investeren. Dat doet niks af aan het concept maar het is op dit moment gewoon gebakken lucht en theorie. Het risico is erg hoog door in dit soort projecten te gaan investeren. Ik zou het afraden. Dat wil niet zeggen dat het geen goed idee of concept is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:39
Voor de geïnteresseerden die PO.ET (POE) bezitten, om 13:00u (NL) wordt POE toegevoegd op de Kucoin exchange.

https://news.kucoin.com/e...ken-on-kucoin-january-05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCH
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05-2021

FCH

TRX even omgezet in BTC op Binance. Verwacht dat TRX nog wel lager dan $0.17 gaat, dan koop ik daarna weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h 3 n k
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11-09 17:19
FCH schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:10:
TRX even omgezet in BTC op Binance. Verwacht dat TRX nog wel lager dan $0.17 gaat, dan koop ik daarna weer in.
Vanwaar de verwachting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
FCH schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:10:
Staat alweer op $0,21 dus weet niet hoe je aan deze wijsheid komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:00
Tim de Jong schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:02:
Het vertrouwen in Bitcoin lijkt langzaam te herstellen en Aeron (ARN) is opgestegen (sneller dan ik had verwacht).

Aeron is redelijk nieuw, maar ziet er zeer interessant uit. Ik heb de whitepaper doorgelezen en de roadmap bekeken, en ik verwacht dat er wel een toekomst in zit.

Helaas zag ik ook wat negatieve reacties over Aeron. Bijvoorbeeld dat mensen te weinig (of helemaal geen) tokens hebben ontvangen na de pre-sale. Daarom ben ik terughoudend geweest bij het kopen van ARN. Ook het reclamefilmpje ziet er redelijk amateuristisch uit.

Hij staat in ieder geval in de top 10 grootste stijgers van alle coins in afgelopen 24 uur.
Doel is goed, verhaal is goed, initiële stijging ziet er goed uit ( :p ) maar hoe schat je de mate van adoptie in? Je hebt namelijk alle maatschappijen en piloten nodig aan boort om dit te kunnen laten slagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreasil
  • Laatst online: 05-02-2022
akaQ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:14:
[...]

Staat alweer op $0,21 dus weet niet hoe je aan deze wijsheid komt?
Toch blijft mij het vertrouwen dat je uitstraalt met berichten over TRX verbazen. De opmerking dat het stabieler bleef dan andere munten vond ik ook al gek. Ik bereken toch echt een 37% daling in 4 uur. Gaat dus net zo hard als anderen. Zit je er soms met veel geld in dat je zo onrealistisch positief mogelijk over deze munt wilt blijven?
Pagina: 1 ... 6 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).